Έτσι είναι η Ελλάδα: μάυρα οι γιατροί, μάυρα οι δικηγόροι, μαύρα οι πάσης φύσεως εργάτες, μάυρα οι δάσκαλοι και καθηγητές. Άσπρα μόνο οι μισθωτοί. Κανείς δεν θέλει να αλλάξει αυτό το σύστημα (εκτός από όσους πληρώνουμε φόρους και πάλι όχι πάντα - γιατι όταν ο γιατρός λέει €50 έτσι, €100 με απόδειξη, το 99% πληρώνει €50), οπότε το συντηρούμε όλοι μια χαρά.
Να που συμφωνούμε. Είδες;; δεν χρειάζονται οι χαρακτηρισμοί.
Σε αυτό που λες ομως συμφωνώ εν μέρη.
Φουσκώνουν το κόστος της παροχής της υπηρεσία τους και την διαχωρίζουν με ή χωρίς ΦΠΑ κάτι που είναι παράνομο για κανονική λιανική πώληση υπηρεσιών.
Από το δλ που το διαχωρίσουν έχουν πράξει φορολογικό αδίκημα.
Η αποφορολογηση γίνεται με τιμολόγιο και αφορά εταιρικές πωλήσεις.
Δεν χρειάζεται να αναφέρεται καμία άλλη τιμή στην λιανική παρά την τελική με όλες τις επιβαρύνσεις.
Οπότε περνούν ως τυράκι το ότι συμμετέχεις και εσύ ως πελάτης στην παρανομία ενώ δεν ισχύει. Η τιμή τους είναι 50 ευρώ. ΤΕΛΟΣ. Μαζί με το ΦΠΑ κρατήσεις και φόρους, όχι χωρίς αυτά.
Ένα θέλουν να βγάλουν περισσότερα να βγάλουν όσα θέλουν, αλλά και να βρουν πελάτες με την επίσημη λιανική τιμή ( με όλα μεσα)
Δεν έχεις καμία ευθύνη εσύ ως πελάτης. Ακόμα και να τους παρακαλάς δεν μπορούν να μην κάψουν κάποιο φορολογικο παραστατικό ή απόδειξη παροχής υπηρεσιών.
Οπότε για να καταλάβεις τι γίνεται. Οι φοροφυγαδες έχουν σηκώσει κεφάλι στην αγορά και πουλάνε αέρα κοπανιστο, με δική τους αυθαίρετη κοστολόγηση, επιτεδευμενα υψηλή, με σκοπό να ΤΟΥΣ ΖΗΤΟΥΝ να μην πληρώσουν φόρους.
Αγαπητο κοκκινο τερας μολις μπηκανε τα πραγματα στη σωστη τους θεση δε διστασα να βαλω και καρδουλα. Φυσικα και μπορεις να ταξιδεψεις με αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας. Με καποιους συμβιβασμους μεν μα σιγουρα αρκετα καλα. Οχι οπως με μια οκταβια ή ενα πασατ ή ενα Α4 μα θα πας μια χαρα. Προσωπικα και εχοντας νωπη την εμπειρια απο το ταϊγκο, μπορω να πω πως τα αμαξια του ομιλου ειναι αναφορας στις κατηγοριες τους οσο αφορα την εννοια του στιβαρου ή ηχομονωμενου , αναπαυτικου οχηματος. Ο κινητηρας που σβηνει με μεγαλυτερη σχεση, θετει τα ορια στην οδηγικη ευχαριστηση. Στο ταιγκο με ολα τα καλα του η αισθηση που αποκομισα στους δρομους της Νοτιας Ιταλιας για τον 1000αρι , ηταν κατω του μετριου. Οι αναγκες του διζωνικου κλιμα, οι χειριστοι δρομοι σε σχεση με τους δικους μας και τα στροφιλικια οδηγησαν σε ενα πολυ βαρετο αποτελεσμα οδηγικης εμπειριας. Οσο αφορα το πολο, στην κατηγορια του η χειροτερη επιλογη που μπορω να σκεφτω ειναι το c3 ενω το γιαρις ή το πεζω 208 αντιστοιχα , τα ειδα με πολυ θετικη διαθεση λογω στησιματος αναρτησης, νευρο στον κινητηρα και ησυχιας στην καμπινα. Το φαμπια επισης βαρετο , ανευρο αυτοκινητο με απλα καλη οδικη συμπεριφορα.
Το Taigo νομίζω δεν είναι και το κορυφαίο δείγμα γραφής της εταιρείας, αν δεν κάνω λάθος εξελίχθηκε για την Νότια - Λατινική Αμερική και ήρθε και εδώ φτιασιδωμενο σε κάποια χαρακτηριστικά του , λόγω "φτώχειας Μητσοτάκη" όπως λέω εγώ σε μια εποχή δύσκολη μετά Covid και Ουκρανικού για να καλύψει κάποια κενά στη low end κατηγορία των BSUV σε χώρες όπως η δική μας.
Αρχικά ήταν μια πολύ καλή επιλογή καθώς 1.5 DSG σε καλή έκδοση δεν ξεπερνούσε τα 25.000€ , μετά λόγω αισχοτητας Κούλη βρήκαν οι εγχώριοι εισαγωγείς ευκαιρία για ευκολότερα κέρδη προς τις εταιρείες ενοικίασης και leasing όπως τα Peugeot, πλέον κατά την άποψη αξίζει μόνο στην βασική έκδοση στα 20.000€.
Ενώ με τις προηγούμενες κυβερνήσεις αγοράζαμε σπίτια και κότερα. Δεν καταλαβαίνω το σχόλιο "φτώχεια Μητσοτάκη", ιδίως σε μια απάντηση για αυτοκινητο.
Φανη, έτσι και το έβλεπες από κοντά, είμαι σίγουρος, ότι θα σου άρεσε και εσένα. Και δεν είμαι καν φαν της Alfa....
Θαμου άρεσε σίγουρα γιατι ειναι σε άψογη κατάσταση και θαυμάζω τους μερακλήδες αναθρώπους που συντηρούν έτσι τα παλιά αυτοκίνητα. Το συγκεκριμένο ειναι και ωραίο για τόσο παλιό, απλά δεν έχω κάποιον ανθουσιασμό, αυτό λέω.
Forum για τα εκτός δρόμου οχήματα, διαδρομές και off-road αναζητήσεις
965
Topics
18811
Posts
Για αλλού πήγαινα και αλλού κατέληξα τελικά λόγω κάποιων αστάθμητων παραγόντων! Ήταν μια απόφαση της τελευταίας στιγμής να κατέβω στο Βαθύ Λακωνίας για να εξερευνήσω μια βυθισμένη πόλη που βρίσκεται εκεί. Δεν υπολόγισα όμως τον κακό καιρό που είχε ανακατέψει τη θάλασσα και θα ήταν μάταιη μια βουτιά. Παρολαυτά μέχρι εκεί κατάφερα να κάνω κάποιες χωμάτινες διαδρομές που είχα στοχέυσει για κάποια χρόνια.
Κατεβαίνοντας προς Γύθειο θα έστριβα δεξιά για να βγω στα Σκυφιάνικα από όπου θα ξεκινούσα τη χωμάτινη περιήγηση. Το Google maps μου πρότεινε μια σούπερ χωμάτινη παράκαμψη από το Τσαγκάρι.
Στο τέλος της χωμάτινης παράκαμψης. Στο βάθος οι νότιες απολήξεις του Ταϋγετου.
1.JPG
Από αυτήν την πλευρά διακρίνεται ο κύριος όγκος του Ταϋγετου και η Πυραμίδα.
2.JPG
Δε θυμάμαι καν που είναι αυτός ο φανταστικός οικισμός. Κοιτάω τον χάρτη και δε θυμάμαι από που με πήγε ακριβώς το gps. Κάποια στιγμή θα το βρω.
3.JPG
Έφτασα στα Σκυφιάνικα και κατευθύνθηκα προς τη Σκαμνίτσα. Η περιοχή αυτή είναι γενικά άγρια και όλα τα χωριά βρίσκονται σε φυσικές οχυρές τοποθεσίες. Εκεί κοντά στον Πολυάραβο διεξήχθη μια καθοριστική μάχη μεταξύ Μανιατών και Ιμπραήμ ο οποίος τελικά αναγκάστηκε να υποχωρήσει ξανά στην Τρίπολη.
4.JPG
Από τη Σκαμνίτσα μπήκα σε χωματόδρομο τον οποίον μπορείτε να διακρίνετε καλά στην προηγούμενη φωτογραφία
5.JPG
Η διαδρομή μέχρι την τοποθεσία Κόπραινα. Η διαδρομή δείχνει να μη χρησιμοποιείται για αρκετά χρόνια. Βαρέθηκα να πατάω πάνω σε ψηλά χόρτα στη μέση του δρόμου
Η διαδρομή συνέχισε στο ίδιο ύφος μέχρι το χωριό Σκαμνάκι. Ευτυχώς το έδαφος είναι σκληρό και η βλάστηση τριγύρω πυκνή και έχει ψιλοδιατηρηθεί ο δρόμος. Υπήρξαν και κάποια κομμάτια που έχουν καεί αλλά για Μάνη είδα απροσδόκητα πολύ πράσινο.
Το γραφικό Σκαμνάκι που πήρε το όνομά του από την ιδιαίτερη τοποθεσία του που μοιάζει με κάθισμα απο μακριά. Οι πρώτοι κάτοικοι του χωριού ήταν φυγάδες από την περιοχή της Σπάρτης, οι οποίοι το 1750 κατέφυγαν στο εκεί για να αποφύγουν τους διωγμούς των Τούρκων
6.JPG
Από το Σκαμνάκι συνέχισα χωμάτινα μέχρι τον οικισμό της Λαγκάδας που βρίσκεται ακριβώς πάνω στο δρόμο Γυθείου- Αρεόπολης. Και αυτή η διαδρομή παρατημένη με ψηλά χόρτα στη μέση του δρόμου.
Από τη Λαγκάδα πήγα στο Βαθύ όπως είπα και στην αρχή, όπου διαπίστωσα πως δεν άξιζε να βουτήξω στη βυθισμένη πόλη λόγω του ζόρικου καιρού. Έτσι κατευθύνθηκα προς Γύθειο και την παραλία Σελινίτσας (εκεί που βρίσκεται το γνωστό ναυάγιο) για να ανέβω χωμάτινα στο χωριό Λάγιο. Πολύ ωραία διαδρομή που ήθελα επίσης να κάνω.
Από εκεί γύρισα στον παραλιακό δρόμο Γυθείου-Σκάλας από εναλλακτική πολύ πιο βατή διαδρομή που κατέληξε στο Βαλτάκι.
Προς Βαλτάκι.JPG
Οι χωμάτινες διαδρομές που είχα σαν στόχους είχαν ολοκληρωθεί. Πεζοπορία με τη θερμοκρασία στους 33 βαθμούς και σε χαμηλά υψόμετρα δεν υπήρχε περίπτωση να κάνω εκεί κάτω. Θα έπρεπε να πάω στον Ταϋγετο για κάποια ανοιχτά μέτωπα που υπάρχουν αλλά η ώρα ήταν περασμένη και η προετοιμασία μου ανεπαρκής. Το καγιάκ πάντα το έχω μαζί αλλά ο καιρός ήταν απαγορευτικός για να το ρίξω οπουδήποτε από εκείνη την πλευρά. Εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα αστραπιαία να μπω να δω τον καιρό από την πλευρά της Μεσσηνιακής Μάνης, μήπως ήταν καλύτερα εκεί. Πράγματι οι άνεμοι ήταν ασθενείς από εκείνη την πλευρά. Ίσως έπρεπε εξ'αρχής να σχεδιάσω κάτι στη Μεσσηνιακή Μάνη.
Γρήγορα λοιπόν επέστρεψα προς Γύθειο και Αρεόπολη για να κατέβω Οίτυλο και να βρεθώ στη Μεσσηνιακή Μάνη το συντομότερο.
8.JPG
Πηγαίνοντας προς την Αρεόπολη είδα μια πινακίδα την οποία πάντα προσπερνάω αλλά πάντα λέω ότι την επόμενη φορά που θα έχω χρόνο θα πάω να δω τι είναι αυτή η Ιερά Μονή Παναγίας Σπηλαιώτισσας. Γιατί στη Μάνη γενικά δεν υπάρχει κανένα μοναστήρι ή εκκλησάκι μέσα σε σπήλαιο. ΄΄Λες να είναι αυτή η μοναδική σπηλαιώδης μονή της Μάνης?'' Αναρωτιόμουν...
Η ωραία έκπληξη προσεγγίζοντας το μοναστήρι ήταν ότι τα τελευταία 3-4 km ήταν χωμάτινα
Προς Σπηλαιώτισσα 1.JPG
Άφιξη στο μοναστήρι της Παναγίας της Σπηλαιώτισσας. Μα δε φαίνεται να υπάρχει σπήλαιο πουθενά εδώ. ΄΄Λες τελικά να είναι το μοναδικό μοναστήρι που ονομάζεται Σπηλαιώτισσα ΧΩΡΙΣ να σχετίζεται με κάποιο σπήλαιο?΄΄ Γέλαγα μόνος μου! Τι άλλο θα δω σε αυτή τη χώρα?😂
10.JPG
Η κεντρική πόρτα ήταν κλειδωμένη και πήγα λίγο περιμετρικά μήπως βρω κάποια είσοδο ή μήπως δω κάποιο σπήλαιο για το οποίο φυσικά έδινα μηδαμινές πιθανότητες έτσι όπως έβλεπα το τοπίο. Τελικά βρήκα μια είσοδο και μπήκα μέσα στον προαύλιο χώρο.
13.JPG
Εντυπωσιακά κάποια θαλάσσια απολιθώματα που έχουν βρεθεί πέριξ της μονής και εκτίθενται. Ηλικίας 3-5 εκατομμυρίων ετών. H εποχή αυτή της Γης ονομάζεται Πλειόκαινος και πλέον εντάσσεται στην Πλειστόκαινο. Εννοείται οι λατινικές ονομασίες που χρησιμοποιούνται παγκοσμίως προέρχονται από την Ελληνική γλώσσα (Pliocene-Pleistocene- Πλειότερο=Περισσότερο, πλήρες και Καινός=Νέος)
14.JPG
Από την πίσω πλευρά διέκρινα κάτι σαν φαράγγι. Ώπα λέω εδώ είμαστε!
12.JPG
Κάποια σκαλιά κατέβαιναν προς τη μια πλευρά του φαραγγιού. Πλέον σιγουρεύτηκα πως υπάρχει κάποιο σπηλαιώδες εκκλησάκι.
15.JPG
16.JPG
Δεν έπεσα έξω. Πραγματικά θα ήταν απίθανο να μην υπάρχει κάτι που να παραπέμπει σε σπήλαιο. Το ανησυχητικό όμως είναι ότι μας έχω γενικά ικανούς για τέτοια γκάφα...
16,5.JPG
17.JPG
Οι αγιογραφίες δείχνουν αρκετά παλιές. Θα έλεγα ότι μάλλον η ιστορία τους τραβά πίσω στους Βυζαντινούς χρόνους. Δε βρήκα όμως πληροφορίες για αυτό το μοναστήρι.
18.JPG
Ήρθε η ώρα της επιστροφής.
11.JPG
Η διαδρομή είναι one way οπότε επέστρεψα από Γέρμα και σταμάτησα για φωτογραφία σε αυτό το μνημείο. Δεξιά ο Καπετάν Γέρμας και αριστερά ο Ηλίας Χιονάκος, ήρωες των Βαλκανικών πολέμων.
9.JPG
Από εκεί κατέβηκα Οίτυλο και τράβηξα βόρεια προς Καρδαμύλη.
19.JPG
Άφιξη στην Καρδαμύλη όπου ήθελα να ρίξω μια βουτιά για το γαμώτο! Το νησάκι με ενέπνευσε για να ρίξω το καγιάκ αλλά η ώρα ήταν περασμένη.
20.JPG
Τελικώς βρήκα μια ήρεμη τοποθεσία.
21.JPG
Τα νερά ήταν πεντακάθαρα και πολύ ζεστά! Δεν το περίμενα! Ευχαριστήθηκα μπανάκι, έφαγα κάτι πρόχειρο και τράβηξα το δρόμο της επιστροφής!
22.JPG
Ενώ κατά τη διάρκεια της εξόρμησης συνεχώς έλεγα πόσο λανθασμένη εκτίμηση και επιλογή είχα κάνει εκείνη τη μέρα, τελικώς η βόλτα ήταν απολαυστική, με νέες εικόνες και διαδρομές που δεν είχα κάνει. Φυσικά και αρκετή νέα γνώση που έλαβα για τα σημεία που είδα. Θα έλεγα πως έσωσα την εξόρμηση στο '90! Εντάξει μεταξύ μας, και μόνο τη διαδρομή μέχρι την Αρεόπολη να κάνει κάποιος και να επιστρέψει από Καρδαμύλη, θα δει κορυφαίες εικόνες. Είναι κάπως αστείο να λέω πως ''έσωσα'' την εξόρμηση. Και μόνο που βρέθηκα σε εκείνα τα μέρη έστω και σε μια μέρα θα έπρεπε να σταματάει εκεί η κουβέντα. Δυστυχώς μετά από τόσα χρόνια έχω γίνει άπληστος!😂
Forum για ό,τι έχει να κάνει με τους 2 τροχούς και το moto GP
662
Topics
15219
Posts
Καλημερα σε ολους και Χρονια Πολλα στους Κωσταδες / Ελενες !
Ηighlights απο τους αγωνες Dragster στην πιστα των Σερρων 2025 πριν 3 μερες.
Τι ειδαν τα ματακια μας με τους φιλους που πηγαμε παρέα απο Χρυσουπολη.
Ωτοασπιδες παρακαλω !!
Απολαυστε! Youtube Video
Πωλούνται: Λάδια κινητήρα Mobil Super 3000 Formula OV 0W-20 και Φίλτρα MANN, RIDEX
Πωλούνται τα ακόλουθα προϊόντα, ιδανικά για συντήρηση αυτοκινήτου:
Λάδια Κινητήρα:
4 x 1 λίτρο Mobil Super 3000 Formula OV 0W-20 High Performance Engine Oil.
Προδιαγραφές: ACEA C5/C6, API SP/SN PLUS, Ford WSS-M2C952-A1, GM dexosD (license number D25BBBK015), Jaguar Land Rover STJLR.03.5006.
Φίλτρα:
1 x RIDEX Pollen Filter (Φίλτρο Καμπίνας)
Κωδικός προϊόντος: 424I0458
Χαρακτηριστικά: 99% Filtration Efficiency, Filter layer traps particles with diameter of less than 0.1 microns, Minimum resistance to air flow.
1 x MANN FILTER Air Filter (Φίλτρο Αέρα)
Κωδικός προϊόντος: C 27 031
1 x MANN FILTER Oil Filter (Φίλτρο Λαδιού)
Κωδικός προϊόντος: HU 7032 Z
Αντικαταστάσεις: Bosch F 026 407 299, Fram CH12382, Hengst E957H D505, Knecht/Mahle OX 1237D, Purflux L1125, UFI 25.216.00
Συμβατότητα: Citroen, Ford, GM, Opel, Peugeot, Toyota.
Όλα τα προϊόντα είναι καινούργια και σφραγισμένα.
Όλα μαζί 70 ευρώ. Πωλούνται και ξεχωριστά αλλά προτιμώ να τα δώσω όλα να τελειώνω