Στα χέρια μου πλέον από χθες μια ολοκαίνουργια και κατάμαυρη 116i advantage Πρώτη επαφή και βόλτα 121 χλμ συνολικά. Γιατί δε χορταινω να την οδηγώ.
Best posts made by spi_duster
-
RE: BMW 1 Series 2019
-
RE: Toyota Corolla 2019
Απλα επιβεβαιωνεται το γνωμικο 'Μεγαλη μπουκια φαε, μεγαλη κουβεντα μη λες'.
Μια χαρα αμαξι ειναι. Ευχάριστο που απο αψηλο βρεθηκα σε τοσο ωραια χαμηλη θεση οδηγησης.
Το αυτοκινητο ειναι πανευκολο στην οδηγηση, με ουδετερη συμπεριφορα ενω στα 120 χλμ Εγνατιας που οδηγησα και με στιγμιαιες ταχυτητες εως και 150 εχει πολυ καλη προβλεψιμη συμπεριφορα. Η αναρτηση ξεκουραστη και μονο σε καλντεριμια της Θρακης βγαζει ενα δυστροπο χαρακτηρα που μεταφραζεται σε εντονο βουητο στην καμπινα. Ο κλιματισμος πολυ καλος ενω χρησιμες για τον οδηγο ολες οι ενδειξεις στον πινακα οργανων αν και αδιαφορες αφου το αυτοκινητο δρα κατα τροπο προβλεψιμο - αγχολυτικο.
Εργονομια Τουοτα. Σε 60" εχεις μαθει οτι χρειαζεσαι.
Το οδηγησα 220 χλμ και ειναι σα να το εχω χρονια. Απεριτο μα και γεματο καλουδια αν υποθεσουμε πως λογω λιζινγκ ειναι μια λιττη εκδοση. Ναι ειναι με τασια. Σο γουατ?
Ισως γραψω περισσοτερα. Σημασια εχει πως ειναι Τουοτα και αποκλειεται να με προδωσει αυτες τις μερες που καιγομαι λογω δουλειας. Εργαλειο.. -
RE: BMW 1 Series 2019
Έκλεισε δύο μήνες στα χέρια μου. 3600 χλμ ακριβώς. Το αμάξι είναι έρωτας. Άψογο σε όλα του . Κυκλοφορεί κατά κανόνα σε ανοικτούς δρόμους και η μέση κατανάλωση του σε αυτά τα χλμ είναι 5,9 με μεση ταχύτητα τα 42km/h. Παρόμοια σχεδόν με του νταστερ που για τις ίδιες διαδρομές έχει 5,7. Όχι δε την ζωριζω. Την απολαμβάνω. Απτή ποιότητα, άριστη συναρμογή, κράτημα υποδειγματικό, απορρόφηση ανάρτησης για περγαμηνές, ησυχία στην καμπίνα με τους τριγμούς να λάμπουν δια της απουσίας των. Η απενεργοποίηση του start stop στα τσεκ πριν μπει η πρώτη, άριστη συνδεσιμότητα με το κινητό και πολλά άλλα που εξηγούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο γιατί το αμάξι αυτό είναι μια κατηγορία μόνο του. Η επιλογή του σπορ μουντ επιβάλλεται για να διαπιστώσει κάποιος πόση ζωντάνια και ελαστικότητα διακρίνουν τον τρικυλινδρο στη συνεργασία του με ένα κιβώτιο αναφοράς. Αδύνατο βέβαια να καταλάβει κάποιος πως είναι τρικυλινδρος αυτός ο κινητήρας. Τα τουραντσα τέλος δίνουν τέτοιο πάτημα και κράτημα στο δρόμο (στεγνό και βρεγμένο) που πραγματικά δεν αφήνουν περιθώρια για αντικατάσταση με κάποιο άλλο ελαστικό. Η θέση οδήγησης και η εργονομία απλά κορυφαίες. Οι χώροι για τους πίσω και αποσκευών είναι μικροί αλλά ποιος νοιάζεται? Το αμάξι δεν κάνει για μεταφορές αλλά έτσι κι αλλιώς κάνει για δικαβαλο και σπανιότερα για τρικαβαλο. 'Η ζωή είναι ωραία'!
-
RE: Για τον Κώστα Καββαθά
Πραγματικα υπεροχη προσεγγιση του cmax αρχικα και του Λαπ ακολουθως. Εκφραζουν πολυ κοσμο που τιμα και σεβεται αυτον τον μεγαλο δασκαλο.
Με πτηση και 4Τ μεγαλωσαμε καποιοι και του το χρωσταμε. -
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
Παει το κοριτσακι. Χαθηκε. Οπως και ο Αρχισμηνιας. Μεσα στην πολη πρεπει να πηγαινουμε με σινεση και χαμηλους ρυθμους. Δεν εχει σημασια ποιος κανει το λαθος. Ο σωστος οδηγος πρεπει να προλαβαινει και να διορθωνει τα λαθη των αλλων.
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Τπτ παράξενο αλλά φυσική εξέλιξη μιας ανόητης δεκαετίας. Τέτοιας που μια μόδα των υψηλών οδήγησε κάποιους αλαφρους να θεωρούν πως με Λόου μπάτζετ και αμαξώματα 1,5 τόνου θα πρέπει να χουν την άνεση και σπορ χαρακτήρα, δύο σε ένα. Απλά δε γίνεται. Δε μπορεί το τραμπολίνο το chr να έχει το κράτημα μιας celica ή η Χ1 τον οφ Ροντ χαρακτήρα του νταστερ και χαρακτήρα 3αρας. Κάτι χάνεις και κάτι κερδίζεις. Τονάλε αν είναι άλφα σημασία θα δίνει σε κράτημα και όχι σε άνεση. Υπάρχουν τα Πεζώ και Σιτροέν για αυτή τη δουλειά στον όμιλο. Τα γράφουν κάποιοι λίγοι όπως ο Δίας τόσα χρόνια αλλά σας έφαγε η αψηλη θέση οδήγησης και η θεωρία. Στην πράξη οποίος θέλει παραμυθένιο στήσιμο σε ψηλό αυτοκίνητο, πρέπει να χει μπάτζετ τέτοιο που το Τέσλα να είναι το τρίτο τέταρτο της οικογένειας. Σίγουρα δε με χαλούσε ένα καγιέν ή ένα Χ6 ή ένα range. Να ζητώ όμως από μια τονάλε ένα τρίο οκτω μια gla ότι δίνουν τα προαναφερθέντα το θεωρώ γελοίο. Είχα ένα μήνα την προηγούμενη Χ1. Τη γλεντήσα και τη φχαριστηθηκα για αυτά που έδινε. Το ίδιο κάνω με το ντουστ, την gla και εδώ και λίγο καιρό με ένα πανέμορφο 2008. Όλα καλά για διαφορετικούς λόγους . Σε 6 μήνες καλώς εχόντων επιστρέφω σε ένα πανέμορφο χατς. Δε θα του ζητήσω ότι δίνουν τα προηγούμενα που ανέφερα αλλά αυτό που μου έχει λείψει από την παλιά Άλφα μου. Αυτή που με έκανε να προτιμώ την Ριτσώνα από το Βαθύ και Αγόριανη από το Ζεμενό και την Αράχωβα. Καλό υπόλοιπο Κυριακής.
-
RE: Home Hi-Fi
Αβυσσαλέο μπάσο. Τα ATC προσθετουν απιστευτη λεπτομερεια, θεση των οργανων στο χωρο και μεσαιες τοσο φυσικες που δε μπορεις να ακουσεις απο αλλο ηχειο. Θα καταλαβεις ακομη και τη χορδη που θελει κουρδισμα, θα ακουσεις και την ανασα του ερμηνευτη. Οτι πιο κοντα σε αληθινη ορχηστρα. Τα Rtl απεναντι τους χανουν σε μεσαιες και λεπτομερεια αλλα βγαζουν ενα αγγλικο ηχο που ειναι και ο μονος που εμπιστευομαι πραγματικα. Διχως ακροτητες των αμερικανικων, διχως κραυγαλέες υψηλες οπως τα Γαλλικα αλλα και διχως την αξεπεραστη φινετσα των δανεζικων. Εργατες τις μουσικης. Ηδη το 67 εχει αρχισει να στρωνει μετα το φρεσκαρισμα και την αναβαθμιση. Ημουν σιγουρος για τη συνεργασια με τους τελικους της audiolub. Επισης ως καλωδιακιας ολα αυτα τα εχω συνδεδεμενα με κιμπερ και βαν ντε χουλ για αυτους που ξερουν. Παω για Νινα Σιμον τωρα. Μερακλώθηκα.
-
RE: CITROEN C4 III mod 2021
Τωρα καταλαβα γιατι τα λενε 2008, 3008 κλπ. Απο το μεσο χρονο παραμονης στο συνεργειο. Ευτυχως γατε δε πηρες το 5008!
-
RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]
Τεσπα. Γεμισαμε με ταλιμπαν της Πολιτικης Ορθοτητας λεω εγω.
Σε λιγο θα μας ζητουν δημοσια τη γνωμη μας για οτιδηποτε και θα πρεπει να κανουμε δευτερες σκεψεις αν επρεπε 1 + 1 να κανουν 2.
Φασισμος και μαλιστα στα πιο τρυπια του λεω γω. -
RE: BMW 1 Series 2019
Μετά 6,5 μηνες και 14000 χλμ . Μέση 5,9 κυρίως σε ΑΟ και ΕΟ και ελάχιστα στην κίνηση της πόλης. Τα πάντα λειτουργούν απλά άψογα. Δεν έχω λόγια για αυτό το υπέροχο σε στήσιμο, οδική συμπεριφορα, εργονομία , ποιότητα αυτοκίνητο για την κατηγορία του. Το καταθέτω ως εμπειρία για οποιον προβληματιζεται να επιλέξει το νέο συγκρινοντας το με άλλα αμαξακια της ιδιας κατηγορίας. Μόνο οι 2 πισω επιβατες θα προβληματιστουν εαν είναι 1.70 και πανω. Αυτό είναι το μόνο αρνητικό του. Ο διαθεσιμος χωρος για τους πισω. Τπτ άλλο.
Latest posts made by spi_duster
-
RE: TESLA FORUM
@dettol said in TESLA FORUM:
@spi_duster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@spi_duster said in TESLA FORUM:
Με λίγα λόγια εγώ που πιθανότατα στο εγγυς μέλλον θα παρω ηλεκτρικο, γιατί μπορω, δε σημαινει πως θα γυριζω οπου βρεθω κι οπου σταθω να λεω ποσο γαματο ειναι. Γιατί δεν είναι.
ο καθε ανθρωπος εχει διαφορετικες αναγκες και υποχρεωσεις. Κατι που αρεσει σε εμενα μπορει να μην αρεσει σε εσενα και τουμπαλιν. Απο εκει και περα συζητηση κανουμε και ο καθενας εξηγει την θεση του σε διαφορα θεματα, ενω ταυτοχρονα ενημερωνει οσους διαβαζουν. Αυτο που σιγουρα δεν αντεχω και παντα αντιδρω ειναι οταν γραφονται πραγματα που γνωριζω 99.99% (διοτι ποτε δεν βαζω 100%) οτι δεν ισχυουν.
Οταν με το καλο παρεις ηλεκτρικο, θα χαρουμε να διαβασουμε τις εντυπωσεις σου!
Θα παρω οταν θα με συμφέρει. Αυτο που δεν αντεχω ειναι να λεω την αποψη μου και οποιος διαφωνει να προσπαθει να με βαλει στην αμυνα με χαρακτηρισμους ή προδικαζοντας αν ειμαι φιλος ή χειτερ. Οπως κανεις τωρα εσυ. Δηλαδη θα πρεπει να αγορασω για να δικαιουμαι να ομιλω? Δε μπηκα στο κλαμπ της Τεσλα. Σε φορουμ ειμαι και γραφω την αποψη μου. Αν δε σ αρεσει ειναι αλλο θεμα. Οχι δικο μου .
Μηπως ήθελες να κάνεις quote αλλο post;
Οχι φυσικά.
-
RE: KIA Forum
@spi_duster said in KIA Forum:
Τα πολυ χάλια της bmw είναι τα suv αλλά και τα ηλεκτρικα της, οσο αφορά το σχεδιασμο. Τα στριτ ειναι χαρμα οφθαλμων.
δεν θα διαφωνήσω, εκτός από τα "νεφρά" στην 4αρα που ειναι γελειωδώς τεράστια.
Κι εκεί συμφωνουμε. Απαραδεκτη.
-
RE: TESLA FORUM
@dettol said in TESLA FORUM:
@spi_duster said in TESLA FORUM:
Με λίγα λόγια εγώ που πιθανότατα στο εγγυς μέλλον θα παρω ηλεκτρικο, γιατί μπορω, δε σημαινει πως θα γυριζω οπου βρεθω κι οπου σταθω να λεω ποσο γαματο ειναι. Γιατί δεν είναι.
ο καθε ανθρωπος εχει διαφορετικες αναγκες και υποχρεωσεις. Κατι που αρεσει σε εμενα μπορει να μην αρεσει σε εσενα και τουμπαλιν. Απο εκει και περα συζητηση κανουμε και ο καθενας εξηγει την θεση του σε διαφορα θεματα, ενω ταυτοχρονα ενημερωνει οσους διαβαζουν. Αυτο που σιγουρα δεν αντεχω και παντα αντιδρω ειναι οταν γραφονται πραγματα που γνωριζω 99.99% (διοτι ποτε δεν βαζω 100%) οτι δεν ισχυουν.
Οταν με το καλο παρεις ηλεκτρικο, θα χαρουμε να διαβασουμε τις εντυπωσεις σου!
Θα παρω οταν θα με συμφέρει. Αυτο που δεν αντεχω ειναι να λεω την αποψη μου και οποιος διαφωνει να προσπαθει να με βαλει στην αμυνα με χαρακτηρισμους ή προδικαζοντας αν ειμαι φιλος ή χειτερ. Οπως κανεις τωρα εσυ. Δηλαδη θα πρεπει να αγορασω για να δικαιουμαι να ομιλω? Δε μπηκα στο κλαμπ της Τεσλα. Σε φορουμ ειμαι και γραφω την αποψη μου. Αν δε σ αρεσει ειναι αλλο θεμα. Οχι δικο μου .
-
RE: Renault Captur II
Ετυχε να δω σήμερα το νεο καπτουρ σε ενα χρωμα του παγου. Απίστευτα όμορφο αυτοκινητο. Μπραβο τους.
-
RE: TESLA FORUM
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@spi_duster said in TESLA FORUM:
Επειδή εσυ γουστάρεις κατι παρα πολυ και δε βλέπεις τα μειονεκτηματα, δε σημαίνει πως οσοι τα βλεπουν ειναι και χεϊτερς.
δεν ειπε κανένας οτι δεν υπαρχουν μειονεκτήματα, σου απάντησα ήδη σε αυτό. και ναι συμφωνώ σε αυτο που αναφέρεις οτι θα ταβανιάσουν τα ηλεκτρικά, αλλά σε ένα ποσοστο πιο υψηλό από οτι ειναι σήμερα. Μου θυμίζεις πάντως τον πατέρα μου, που όλο βρίζει το ηλεκτρικό που έχω, και κάθε φορά που θέλει να πάει στο χωριό, έρχεται σε μένα... ας μιλήσουμε καλύτερα για κανά tesla και ας αφήσουμε τις θεωρίες στην άκρη, αν δεν σου κάνει μην αγοράσεις, τόσο απλά, μειονεκτήματα υπάρχουν οπως και πλεονεκτήματα, οτι αρέσει στον καθένα, ειναι μια προσωπική επιλογή.
Δε ξερω πως μιλα ο πατερας σου για το ηλεκτρικό σου μα δεν ειμαστε ιδιοι. Εγω γραφω παντα με ηρεμία βλεποντας τα θετικά και αρνητικά σε καθετι. Εχω βαλει πχ Φ/Β που υπερκαλυπτουν τις αναγκες μου ετησιως μα δε μπορω να τα συστησω ανεπιφυλακτα σε οποιον μενει στο Κουκακι. Εχω ρομποτικη σκουπα που σφουγγαριζει το σπιτι μα την καθαρίστρια θα την φερω μια φορά την εβδομαδα. Εχω σύστημα βιολογικου και ανακυκλωνω το νερο που χρησιμοποιω αλλά δεν θα γίνει ποτέ κανονας για καθε πολυκατοικία στο Γαλατσι. Μια χαρα βλεπω τα οφέλη καποιων πραγματων. Βλέπω και τις αδυναμίες. Αντι λοιπον να επιτιθεσαι και να με χαρακτηριζεις χεϊτερ ή φιλο διαβασε τι γραφω που δεν είναι γενικόλογα αλλά δε θελω να επαναλαμβανομαι.
-
RE: TESLA FORUM
Με λίγα λόγια εγώ που πιθανότατα στο εγγυς μέλλον θα παρω ηλεκτρικο, γιατί μπορω, δε σημαινει πως θα γυριζω οπου βρεθω κι οπου σταθω να λεω ποσο γαματο ειναι. Γιατί δεν είναι.
-
RE: TESLA FORUM
Επειδή εσυ γουστάρεις κατι παρα πολυ και δε βλέπεις τα μειονεκτηματα, δε σημαίνει πως οσοι τα βλεπουν ειναι και χεϊτερς.
-
RE: KIA Forum
Τα πολυ χάλια της bmw είναι τα suv αλλά και τα ηλεκτρικα της, οσο αφορά το σχεδιασμο. Τα στριτ ειναι χαρμα οφθαλμων.
-
RE: TESLA FORUM
Μη κρινετε με το τι γίνεται στη γειτονιά που μένετε.
-
RE: TESLA FORUM
Η τεχνολογία αυτή εχει εγγενεις περιορισμους. Εως οτου αυτοι αρθούν θα είναι περιορισμένη η χρηση της ακομη και στην Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία, την Γερμανία, τις ΗΠΑ, την Αφρικη, την Ασία και παει λεγοντας. Η Ελλάδα είναι από τις πιο φιλικες χωρες στα ηλεκτρικά.