Στα χέρια μου πλέον από χθες μια ολοκαίνουργια και κατάμαυρη 116i advantage Πρώτη επαφή και βόλτα 121 χλμ συνολικά. Γιατί δε χορταινω να την οδηγώ.
Best posts made by spi_duster
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
-
RE: Toyota Corolla 2019
Απλα επιβεβαιωνεται το γνωμικο 'Μεγαλη μπουκια φαε, μεγαλη κουβεντα μη λες'.
Μια χαρα αμαξι ειναι. Ευχάριστο που απο αψηλο βρεθηκα σε τοσο ωραια χαμηλη θεση οδηγησης.
Το αυτοκινητο ειναι πανευκολο στην οδηγηση, με ουδετερη συμπεριφορα ενω στα 120 χλμ Εγνατιας που οδηγησα και με στιγμιαιες ταχυτητες εως και 150 εχει πολυ καλη προβλεψιμη συμπεριφορα. Η αναρτηση ξεκουραστη και μονο σε καλντεριμια της Θρακης βγαζει ενα δυστροπο χαρακτηρα που μεταφραζεται σε εντονο βουητο στην καμπινα. Ο κλιματισμος πολυ καλος ενω χρησιμες για τον οδηγο ολες οι ενδειξεις στον πινακα οργανων αν και αδιαφορες αφου το αυτοκινητο δρα κατα τροπο προβλεψιμο - αγχολυτικο.
Εργονομια Τουοτα. Σε 60" εχεις μαθει οτι χρειαζεσαι.
Το οδηγησα 220 χλμ και ειναι σα να το εχω χρονια. Απεριτο μα και γεματο καλουδια αν υποθεσουμε πως λογω λιζινγκ ειναι μια λιττη εκδοση. Ναι ειναι με τασια. Σο γουατ?
Ισως γραψω περισσοτερα. Σημασια εχει πως ειναι Τουοτα και αποκλειεται να με προδωσει αυτες τις μερες που καιγομαι λογω δουλειας. Εργαλειο.. -
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
Παει το κοριτσακι. Χαθηκε. Οπως και ο Αρχισμηνιας. Μεσα στην πολη πρεπει να πηγαινουμε με σινεση και χαμηλους ρυθμους. Δεν εχει σημασια ποιος κανει το λαθος. Ο σωστος οδηγος πρεπει να προλαβαινει και να διορθωνει τα λαθη των αλλων.
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Τπτ παράξενο αλλά φυσική εξέλιξη μιας ανόητης δεκαετίας. Τέτοιας που μια μόδα των υψηλών οδήγησε κάποιους αλαφρους να θεωρούν πως με Λόου μπάτζετ και αμαξώματα 1,5 τόνου θα πρέπει να χουν την άνεση και σπορ χαρακτήρα, δύο σε ένα. Απλά δε γίνεται. Δε μπορεί το τραμπολίνο το chr να έχει το κράτημα μιας celica ή η Χ1 τον οφ Ροντ χαρακτήρα του νταστερ και χαρακτήρα 3αρας. Κάτι χάνεις και κάτι κερδίζεις. Τονάλε αν είναι άλφα σημασία θα δίνει σε κράτημα και όχι σε άνεση. Υπάρχουν τα Πεζώ και Σιτροέν για αυτή τη δουλειά στον όμιλο. Τα γράφουν κάποιοι λίγοι όπως ο Δίας τόσα χρόνια αλλά σας έφαγε η αψηλη θέση οδήγησης και η θεωρία. Στην πράξη οποίος θέλει παραμυθένιο στήσιμο σε ψηλό αυτοκίνητο, πρέπει να χει μπάτζετ τέτοιο που το Τέσλα να είναι το τρίτο τέταρτο της οικογένειας. Σίγουρα δε με χαλούσε ένα καγιέν ή ένα Χ6 ή ένα range. Να ζητώ όμως από μια τονάλε ένα τρίο οκτω μια gla ότι δίνουν τα προαναφερθέντα το θεωρώ γελοίο. Είχα ένα μήνα την προηγούμενη Χ1. Τη γλεντήσα και τη φχαριστηθηκα για αυτά που έδινε. Το ίδιο κάνω με το ντουστ, την gla και εδώ και λίγο καιρό με ένα πανέμορφο 2008. Όλα καλά για διαφορετικούς λόγους . Σε 6 μήνες καλώς εχόντων επιστρέφω σε ένα πανέμορφο χατς. Δε θα του ζητήσω ότι δίνουν τα προηγούμενα που ανέφερα αλλά αυτό που μου έχει λείψει από την παλιά Άλφα μου. Αυτή που με έκανε να προτιμώ την Ριτσώνα από το Βαθύ και Αγόριανη από το Ζεμενό και την Αράχωβα. Καλό υπόλοιπο Κυριακής.
-
RE: Home Hi-Fi
Αβυσσαλέο μπάσο. Τα ATC προσθετουν απιστευτη λεπτομερεια, θεση των οργανων στο χωρο και μεσαιες τοσο φυσικες που δε μπορεις να ακουσεις απο αλλο ηχειο. Θα καταλαβεις ακομη και τη χορδη που θελει κουρδισμα, θα ακουσεις και την ανασα του ερμηνευτη. Οτι πιο κοντα σε αληθινη ορχηστρα. Τα Rtl απεναντι τους χανουν σε μεσαιες και λεπτομερεια αλλα βγαζουν ενα αγγλικο ηχο που ειναι και ο μονος που εμπιστευομαι πραγματικα. Διχως ακροτητες των αμερικανικων, διχως κραυγαλέες υψηλες οπως τα Γαλλικα αλλα και διχως την αξεπεραστη φινετσα των δανεζικων. Εργατες τις μουσικης. Ηδη το 67 εχει αρχισει να στρωνει μετα το φρεσκαρισμα και την αναβαθμιση. Ημουν σιγουρος για τη συνεργασια με τους τελικους της audiolub. Επισης ως καλωδιακιας ολα αυτα τα εχω συνδεδεμενα με κιμπερ και βαν ντε χουλ για αυτους που ξερουν. Παω για Νινα Σιμον τωρα. Μερακλώθηκα.
-
RE: Για τον Κώστα Καββαθά
Πραγματικα υπεροχη προσεγγιση του cmax αρχικα και του Λαπ ακολουθως. Εκφραζουν πολυ κοσμο που τιμα και σεβεται αυτον τον μεγαλο δασκαλο.
Με πτηση και 4Τ μεγαλωσαμε καποιοι και του το χρωσταμε. -
RE: CITROEN C4 III mod 2021
Τωρα καταλαβα γιατι τα λενε 2008, 3008 κλπ. Απο το μεσο χρονο παραμονης στο συνεργειο. Ευτυχως γατε δε πηρες το 5008!
-
RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]
Τεσπα. Γεμισαμε με ταλιμπαν της Πολιτικης Ορθοτητας λεω εγω.
Σε λιγο θα μας ζητουν δημοσια τη γνωμη μας για οτιδηποτε και θα πρεπει να κανουμε δευτερες σκεψεις αν επρεπε 1 + 1 να κανουν 2.
Φασισμος και μαλιστα στα πιο τρυπια του λεω γω. -
RE: Γελοιογραφία & Χιούμορ
Ανδρεας. Ο πρωτος κλεφτης με αριστερο πρόσημο. Διδαξε πως οσα δε φτανεις, απλωσε τα χερια και παρτα απο την τσεπη του γειτονα, του αδερφου σου και οποιου αλλου εχει. Αν δε φτανουν παρε δανεικα. Το καυσιμο της Αλλαγης.
Απο τοτε κυλησε πολυ νερο στο αυλακι. Οποιοι βλεπαμε τις λαμογιες χαρακτηριστηκαμε αυτοματως δεξιοι. Γιατι δε γουσταραμε τους κλεφτες που με σημαια τα ιδανικα μας εκαναν τις βρωμιες τους.
Αυτος ο αθλιος οχι στις γελοιογραφιες μα μονο στις γελοιοτητες εχει θεση. Ο συγχρονος Αλκιβιαδης που φαγε τα ονειρα μας για ενα κωλοσπιτο.
Χειροτερος απο τον Πατερα του που ηταν χειροτερος των Ραλληδων. Α στα δια. Σιχαθηκα. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Δε με εκπλησσει που υπαρχουν ακομη βασιλικοι σε αυτη τη χωρα. Εδω υπαρχουν ακομη Συριζαιοι που το παιζουν αριστεροι.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Ποιόν λέει Καραισκάκη ο @spi_duster , δεν κατάλαβα
Τον Μπέο;
Θα με τρελάνετε τελείως ρε σεις ;
Βλέπω σοβαρούς ανθρώπους όπως τον Duster και τον Cruiser που γράφετε εδώ και παρόλο τις διαφωνίες μας σας συμπαθώ πολύ, να υποστηρίζετε Μπέο και με έχει πιάσει μια ψιλοκατάθλιψη , απογοήτευση.
Εχουμε και απο πάνω τον προβοκάτορα τον @mastoras78 να μας θυμίζει πως έχει φτάσει μέχρι λαρύγγι το γαλάζιο @@@@@@ , εκεί που το είχαμε χωνέψει λίγο...με τον Μπέο θα μας ρίξετε στα ναρκωτικά!
Λέω κάτι πολύ απλό. Πως η βωμολοχίες μπορεί να μην αρέσουν αλλά ενίοτε κρυβουν αλήθειες. Στις μέρες μας πολλοί τρυπιοι ασχολούνται με το πώς ειπώθηκε κάτι και όχι την ουσία. Ο λόγος μου έντεχνος, δε βρίζω, μα βλέπω περισσότερο οχετο από κάποιους που καμωνονται τους ηθικούς και λειτουργούν με ρουφιανιες μόνο. Αυτοί έχουν κατακλύσει τη ζωή μας. Έτσι οι παντελονατοι πρέπει να προσέχουν 2 φορές. Τι θα πουν και πως θα το πουν μήπως χαρακτηριστεί φασιστικό, ομοφοβικό, σεξιστικό κλπ. Όλοι αυτοί δηλαδή που νομίζουν πως φέρουν το ηθικό πλεονέκτημα μα στην πραγματικότητα είναι κακομοίρηδες και άδεια πουκάμισα.
-
RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]
Η πολιτική ορθότητα επιβάλλει να σκεφτόμαστε μια φορά και 2 ακόμη πως να το πούμε ή να το γράψουμε. Εντέλει και σύμφωνα με το παραπάνω παίζει τα 500 θύματα να μη ξεπερνούν τα 50 ενώ και η έκρηξη να μην έγινε εξαιτίας ισραηλινού χτυπήματος. Πάντως οι αμερόληπτοι δικαστές -κατηγοροι του Έθνους μάζεψαν κάπου 10000 λαό και παρολίγο να δημιουργήσουν διπλωματικό επεισόδιο με το Ισραήλ αν δεν έπεφταν χημικά έξω από την πρεσβεία τους στην Κατεχάκη. Πως γίνεται ρε πστμ να πρέπει τα προβλήματα των άλλων να θέλουν κάποιοι ντε και καλά να γίνουν δικά μας? Απορώ. Τόσο μλκες πια? Τόσο ξενοδουλοι για χάρη της ιδεοληψίας τους?
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Γατε μου αυτη η τεχνολογια εχει πολυ ζημιαρικο οικολογικο αποτυπωμα λογω της υφισταμενης τεχνολογιας κατασκευης των μπαταριων αλλα και των πορων στην παραγωγη ενεργειας που θα χρησιμοποιηθει για την φορτιση τους. Τελος ειναι η διαδικασια ανακυκλωσης για την οποια δεν εχω λαβει ομολογω γνωση. Το υψηλο κοστος κτησης ειναι το λιγοτερο.
Η υποθεση θυμιζει τα παπουτσια γνωστης εταιρειας που αντεχουν στο χρονο και αρκει ενα απλο βερνικι για να δειξουν παλι καινουργια. Κανεις δεν ηθελε ομως να ξερει ποιο ζωντανο σφαγιαστηκε και πια χερια τα εφτιαξαν.
Με αυτη την τοποθετηση δεν επιχειρω να βγαλω καθαρη την τεχνολογια του ντιζελ ή της βενζινης ή της βενζινης απο βιοκαυσιμα ή της πυρηνικης ενεργειας. Αυτη η τελευταια υπο προυποθεσεις θα μπορουσε να κινει ολο τον πλανητη με μεγαλη εβλαβικη τηρηση των μετρων ασφαλειας και χρησιμοποιηση βελτιστων πρακτικων διαχειρισης των πρωτων υλων και των εξασθενημενων υλικων.
Δε μου λενε τπτ τα θετικα σχολια. Εναν αιωνα πριν πουληθηκε το πρωτο ζευγαρι ναυλον καλτσες στην τιμη των 2000 δολαριων. 100 χρονια μετα συλλεγουμε πλαστικα σκουπιδια απο την ταφρο των Μαριανων. -
RE: Suzuki Vitara 2015
Είδα να λείπει το βιταρα από την πρώτη σελίδα και σκέφτηκα πως αμαρτία είναι, να το βάλω πάλι πίσω.
Για σήμερα έχω μια πρόταση για το βουνό. Ψιλοκομμένα κρεμμύδια - καραμελωμένα με μανιτάρια σβησμένα με λευκό κρασί.
Στο ίδιο γεύμα μπορείτε να τα προσφέρετε με βραστά μικρά κολοκυθάκια, τηγανητές πατάτες και μπιφτέκια με λιωμένο κίτρινο τυρί.
Φυσικά δε μπορεί και δεν πρέπει να λείψει από το γεύμα μια καλή χωριάτικη με φέτα Καλαβρύτων, Επιπλέον μπίρες, πολλές παγωμένες μπίρες για να έχετε μια επιτυχημένη οφ ροντ εξόρμηση.
Χέρκουλες αγαπητέ. Μια τρομάρα με την EGR πήγα να πάθω κι εγώ. Την βγάλαμε με τον μηχανικό μου. Την καθάρισε και την λίπανε και όλα οκ. Κόστος νάδα. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Εσυ Λαπη μπορει να μη τα γνωρισες αλλα υπαρχουν πολλοι εν ζωη που μπορουν να σου τα επιβεβαιωσουν. Δε χρειαζονται τρελες μελετες για να καταλαβει κανεις τι γινονταν τις δεκαετιες του 80 και 90. Οι ΔΕΗτζιδες διεκδικησαν και πηραν φτηνο ρευματακι για τα... φτωχικα τους ωστε να μην ευννοουνται οι μεγαλες βιομηχανιες μονο. Το φαραωνικο εργο του μορνου εφαγε χρηματα για 100 ραφαλ, 40 μανες μπαιναν σε δημοσιες υπηρεσιες για να παρουν συνταξεις 5 χρονια μετα. Διχως λαδωμα δεν μπορουσες να κανεις ξαφνικα κανεναν ΔΥ να κανει τη δουλεια του. Ηρθαν οι εποχες του ψυγειου. Αθροες συνταξεις σε ...αντιστασιακους που στον πολεμο δε θα ταν ουτε 10 χρονων. Τα δανεικα ερχονταν απο παντου. Εντελει μετα ενα μικρο διαλλειμα μιας οικουμενικης και ενος Δεξιου ηρθαν οι εξυγχρονιστες. 340,75 ... Αυτοι που εδιναν πουρμπουαρ ενα αλεξανδρο τωρα εδιναν ενα γιουρο για πλακα. Μετα ηρθε ενα χρηματιστηριο. Κλωνατεξ, Μοχλος πλαστικα φουφουτος. Για ολα φταιει το κεφαλαιο.... Οχι ο καλος στον εγκεφαλο του καθε παπαρα. Θελει πολλη μελετη να βλεπεις εξυγχρονιστες που περασαν απο πρασινους ηλιους σε ροζ συννεφακια, χιτλερικους σε δημοκρατικη δεξια και ξυστες ΔΥ απο την μια αγκαλια στην αλλη? Λιγη μνημη και τσιπα αλλα τετοια ουτε για δειγμα. Τουλαχιστον το ΚΚΕ εμεινε σταθερο αν και με αναχρονιστικες αποψεις. Δεν επαιρναν τα αντιστασιακα μεταλια του Ανδρεα και δεν πηγαιναν στις εκδηλωσεις του κολου. Αυτοι συνεισφεραν στην αποβιομηχανιση της χωρας διεκδικωντας να κρατηθουν θεσεις εργασιας σε εταιρειες ζομπι. Τοσο καλα... Οπως εχει πει ενας ασπονδος φιλος οι αληθειες δεν θελει κανεις να ακουγονται, ουτε και οι θιγωμενοι, που κ αυτοι λερωμενη εχουν φωλια. Για αυτο ερχεται ενας Παγκαλος μεγαλοπρεπης και λεει μαζι τα φαγαμε. Γιατι σε μια χωρα τοσο στρεβλη κανεις δε θα τον μπουζουριασει. Οι σοβαρες μελετες ειναι για επιχειρηματιες και ιστορικους. Οι υπολοιποι απλα τις διαβαζουν κι ελπιζουν να μπουν σε ΑΕΙ με 3.
-
RE: Ειμαι σκυλος στην Ελλαδα
Παντα στο πορτ μπαγκαζ εχω μια κονσερβα για να ταισω ενα πεινασμενο ζωντανο. Το προβλημα ειναι τα διποδα που τα παρατανε οταν δουν πως δεν ειναι κουκλακια και πως εχουν και αυτα αναγκες.
-
RE: Toyota Yaris Cross
@dimsabas said in Toyota Yaris Cross:
Το κάθε όχημα σου υποβάλλει έναν ρυθμό κίνησης. Με τα υβριδικά μπαίνεις στο τριπάκι της οικονομίας. Έτσι κι αλλιώς είναι δυσάρεστα στη γρήγορη οδήγηση, με όλο αυτό το βουητό από το κιβώτιο. Οπότε απαλά, να προσπαθείς να μεγιστοποιήσεις το ποσοστό που θα κινηθούν ηλεκτρικά.
Δε γνωριζω τπτ απο θεματα με βουητο, ειλικρινα. Συμφωνω απολυτα και επαυξανω πως αν το υβριδικο αμαξι με νορμαλ οδηγηση εχει καταναλωση τοσο χαμηλη, γιατι να το "κυνηγα" ο ιδιοκτητης?
Οδηγω επι 32 συναπτα ετη. Σβελτα οπου μπορω και δεν εχει κινηση, Παναγια μες την πολη. Απεφευγα παντα τον κινδυνο μονο και μονο επειδη κινουμαι αναλογως των συνθηκων και οχι αναλογα την διαθεση.
Μια στιγμη, μια μαλακια αλλου ή δικη σου και λιγα χλμ παραπανω ειναι αρκετα να σου κλεισουν το σπιτι ή να κλεισεις αλλου.
Καθε μερα πχ στην ΑΟ με πολυαριθμα αυτοκινητα max 110 ( και πολλα ειναι...) ειτε με την μερκ ή το ντουστ ή την Χ1 ή το σει και ολα οκ. Δεν εχουμε να αποδειξουμε τπτ σε κανενα. Εχουμε υποχρεωση να παμε μονο υγιεις στις δουλειες μας και να επιστρεψουμε υγιεις.
Η ταχυτητα σκοτωνει. Τωρα που τα αμαξια ειναι και πιο οικονομικα στην καταναλωση, μονο ανοητοι ειναι οσοι εχουν πιασει φιλο τον βενζινα. -
RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]
Μου αρεσει που εχω ντιζελ να κινουμαι καθημερινα κανοντας 80 - 120 χλμ την μερα. Δε μου αρεσει που η τιμη του ανεβαινει. Μου αρεσει παντως που πολυ συντομα οσοι το θεωρουσαν δικαιο και σωστο να ανεβη η τιμη του θα καταλαβουν ποσο .... άδικα θα ανεβη και η τιμη στο συνολο των καταναλωτικων αγαθων και ειδων πρωτης αναγκης.
Ουτε εμενα θα μ αρεσει ομως. -
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Ειμαι σημερα στη Μαραθωνος. Απο Γερακα μεχρι Πικερμι οπου και τους εχασα. Τι παρατηρησα? Σε μια αλληλουχια 7 ή 8 φαναριων 2 ποδηλατες με σωστη περιβολη βεβαιως(!) δε σταματησαν σε κανενα κοκκινο. Σε κανενα ομως. Πραγματικα ο τροπος που περναγαν τα φαναρια και τα χωσιματα αναμεσα στα αυτοκινητα και τα φορτηγα ηταν για πολλα καντιλια. Κοσμος χανεται καθημερινα και δε φταιει κανεις αλλος εκτος απο την μαμημενη συμπεριφορα ολων. Πεζων δικυκλιστων, ποδηλατων και οδηγων. Τοσα ζωα που κυκλοφορουν και βασει στατιστικης ειναι αδυνατο να μην εχουμε καθε μερα νεκρους.
-
RE: Toyota Yaris Cross
@pgp737ng said in Toyota Yaris Cross:
Τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται από απροσεξία.
Οι χεραδες αν κάνουν ατύχημα κατά κύριο λόγο θα είναι γιατί κάποιος δεν τους υπολόγισε. Λίγα θα είναι και αυτά που υπερεκτιμήσανε τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και του χεριού τους.Πραγματικά πόσο μαλάκας μπορεί να είναι ένας οδηγός που θεωρεί πως μπορεί να οδηγεί όπως θέλει και βασίζεται στο αν θα τον δει κάποιος άλλος ή ότι ο άλλος δεν θα φανεί απρόσεκτος.
Ο πραγματικά καλός οδηγός είναι αυτός που προβλέπει ή πιθανολογεί τις βλακείες των άλλων και οδηγεί με σίνεση ώστε να μη συμβεί η στραβή. Μόνο τότε μπορεί να την σκαπουλάρει.
Επίσης ναι το φόρουμ είναι ανδροκρατούμενο αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα πρέπει να διαβάζουμε τις μαλακίες για τις γυναίκες που ακούγονταν στα 80s.
Οι παππούδες δεν μπορούν να κρυφτούν. Τους καταλαβαίνεις από το ρομποτικό τρόπο που οδηγούν. Λίγη παρατηρητικότητα χρειάζεται.
Εχω αρκετά χρόνια που οδηγώ αλλά όπως έγραψα δεν έχω εμπλακεί σε ατύχημα. Δεν έγραψα όμως πως δεν κινδύνεψα. Με κατάλληλη οδηγική συμπεριφορά μπορείς να αποφύγεις τα χειρότερα. Με υπεροπτική διάθεση μπορείς μόνο να τα κανεις πολύ χειρότερα. Τα οριζοντίως και καθέτως δε μου λένε τπτ. Οι στατιστικές βοηθούν στην εξαγωγή πιο απλών ασφαλών συμπερασμάτων. Αυτές είναι αμείλικτες εις βάρος των ανδρών και ειδικά των νέων και μεσηλίκων σαν και του λόγου μου.