Στα χέρια μου πλέον από χθες μια ολοκαίνουργια και κατάμαυρη 116i advantage Πρώτη επαφή και βόλτα 121 χλμ συνολικά. Γιατί δε χορταινω να την οδηγώ.
Best posts made by spi_duster
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
-
RE: Toyota Corolla 2019
Απλα επιβεβαιωνεται το γνωμικο 'Μεγαλη μπουκια φαε, μεγαλη κουβεντα μη λες'.
Μια χαρα αμαξι ειναι. Ευχάριστο που απο αψηλο βρεθηκα σε τοσο ωραια χαμηλη θεση οδηγησης.
Το αυτοκινητο ειναι πανευκολο στην οδηγηση, με ουδετερη συμπεριφορα ενω στα 120 χλμ Εγνατιας που οδηγησα και με στιγμιαιες ταχυτητες εως και 150 εχει πολυ καλη προβλεψιμη συμπεριφορα. Η αναρτηση ξεκουραστη και μονο σε καλντεριμια της Θρακης βγαζει ενα δυστροπο χαρακτηρα που μεταφραζεται σε εντονο βουητο στην καμπινα. Ο κλιματισμος πολυ καλος ενω χρησιμες για τον οδηγο ολες οι ενδειξεις στον πινακα οργανων αν και αδιαφορες αφου το αυτοκινητο δρα κατα τροπο προβλεψιμο - αγχολυτικο.
Εργονομια Τουοτα. Σε 60" εχεις μαθει οτι χρειαζεσαι.
Το οδηγησα 220 χλμ και ειναι σα να το εχω χρονια. Απεριτο μα και γεματο καλουδια αν υποθεσουμε πως λογω λιζινγκ ειναι μια λιττη εκδοση. Ναι ειναι με τασια. Σο γουατ?
Ισως γραψω περισσοτερα. Σημασια εχει πως ειναι Τουοτα και αποκλειεται να με προδωσει αυτες τις μερες που καιγομαι λογω δουλειας. Εργαλειο.. -
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Έκλεισε δύο μήνες στα χέρια μου. 3600 χλμ ακριβώς. Το αμάξι είναι έρωτας. Άψογο σε όλα του . Κυκλοφορεί κατά κανόνα σε ανοικτούς δρόμους και η μέση κατανάλωση του σε αυτά τα χλμ είναι 5,9 με μεση ταχύτητα τα 42km/h. Παρόμοια σχεδόν με του νταστερ που για τις ίδιες διαδρομές έχει 5,7. Όχι δε την ζωριζω. Την απολαμβάνω. Απτή ποιότητα, άριστη συναρμογή, κράτημα υποδειγματικό, απορρόφηση ανάρτησης για περγαμηνές, ησυχία στην καμπίνα με τους τριγμούς να λάμπουν δια της απουσίας των. Η απενεργοποίηση του start stop στα τσεκ πριν μπει η πρώτη, άριστη συνδεσιμότητα με το κινητό και πολλά άλλα που εξηγούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο γιατί το αμάξι αυτό είναι μια κατηγορία μόνο του. Η επιλογή του σπορ μουντ επιβάλλεται για να διαπιστώσει κάποιος πόση ζωντάνια και ελαστικότητα διακρίνουν τον τρικυλινδρο στη συνεργασία του με ένα κιβώτιο αναφοράς. Αδύνατο βέβαια να καταλάβει κάποιος πως είναι τρικυλινδρος αυτός ο κινητήρας. Τα τουραντσα τέλος δίνουν τέτοιο πάτημα και κράτημα στο δρόμο (στεγνό και βρεγμένο) που πραγματικά δεν αφήνουν περιθώρια για αντικατάσταση με κάποιο άλλο ελαστικό. Η θέση οδήγησης και η εργονομία απλά κορυφαίες. Οι χώροι για τους πίσω και αποσκευών είναι μικροί αλλά ποιος νοιάζεται? Το αμάξι δεν κάνει για μεταφορές αλλά έτσι κι αλλιώς κάνει για δικαβαλο και σπανιότερα για τρικαβαλο. 'Η ζωή είναι ωραία'!
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
Παει το κοριτσακι. Χαθηκε. Οπως και ο Αρχισμηνιας. Μεσα στην πολη πρεπει να πηγαινουμε με σινεση και χαμηλους ρυθμους. Δεν εχει σημασια ποιος κανει το λαθος. Ο σωστος οδηγος πρεπει να προλαβαινει και να διορθωνει τα λαθη των αλλων.
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Τπτ παράξενο αλλά φυσική εξέλιξη μιας ανόητης δεκαετίας. Τέτοιας που μια μόδα των υψηλών οδήγησε κάποιους αλαφρους να θεωρούν πως με Λόου μπάτζετ και αμαξώματα 1,5 τόνου θα πρέπει να χουν την άνεση και σπορ χαρακτήρα, δύο σε ένα. Απλά δε γίνεται. Δε μπορεί το τραμπολίνο το chr να έχει το κράτημα μιας celica ή η Χ1 τον οφ Ροντ χαρακτήρα του νταστερ και χαρακτήρα 3αρας. Κάτι χάνεις και κάτι κερδίζεις. Τονάλε αν είναι άλφα σημασία θα δίνει σε κράτημα και όχι σε άνεση. Υπάρχουν τα Πεζώ και Σιτροέν για αυτή τη δουλειά στον όμιλο. Τα γράφουν κάποιοι λίγοι όπως ο Δίας τόσα χρόνια αλλά σας έφαγε η αψηλη θέση οδήγησης και η θεωρία. Στην πράξη οποίος θέλει παραμυθένιο στήσιμο σε ψηλό αυτοκίνητο, πρέπει να χει μπάτζετ τέτοιο που το Τέσλα να είναι το τρίτο τέταρτο της οικογένειας. Σίγουρα δε με χαλούσε ένα καγιέν ή ένα Χ6 ή ένα range. Να ζητώ όμως από μια τονάλε ένα τρίο οκτω μια gla ότι δίνουν τα προαναφερθέντα το θεωρώ γελοίο. Είχα ένα μήνα την προηγούμενη Χ1. Τη γλεντήσα και τη φχαριστηθηκα για αυτά που έδινε. Το ίδιο κάνω με το ντουστ, την gla και εδώ και λίγο καιρό με ένα πανέμορφο 2008. Όλα καλά για διαφορετικούς λόγους . Σε 6 μήνες καλώς εχόντων επιστρέφω σε ένα πανέμορφο χατς. Δε θα του ζητήσω ότι δίνουν τα προηγούμενα που ανέφερα αλλά αυτό που μου έχει λείψει από την παλιά Άλφα μου. Αυτή που με έκανε να προτιμώ την Ριτσώνα από το Βαθύ και Αγόριανη από το Ζεμενό και την Αράχωβα. Καλό υπόλοιπο Κυριακής.
-
RE: Home Hi-Fi
Αβυσσαλέο μπάσο. Τα ATC προσθετουν απιστευτη λεπτομερεια, θεση των οργανων στο χωρο και μεσαιες τοσο φυσικες που δε μπορεις να ακουσεις απο αλλο ηχειο. Θα καταλαβεις ακομη και τη χορδη που θελει κουρδισμα, θα ακουσεις και την ανασα του ερμηνευτη. Οτι πιο κοντα σε αληθινη ορχηστρα. Τα Rtl απεναντι τους χανουν σε μεσαιες και λεπτομερεια αλλα βγαζουν ενα αγγλικο ηχο που ειναι και ο μονος που εμπιστευομαι πραγματικα. Διχως ακροτητες των αμερικανικων, διχως κραυγαλέες υψηλες οπως τα Γαλλικα αλλα και διχως την αξεπεραστη φινετσα των δανεζικων. Εργατες τις μουσικης. Ηδη το 67 εχει αρχισει να στρωνει μετα το φρεσκαρισμα και την αναβαθμιση. Ημουν σιγουρος για τη συνεργασια με τους τελικους της audiolub. Επισης ως καλωδιακιας ολα αυτα τα εχω συνδεδεμενα με κιμπερ και βαν ντε χουλ για αυτους που ξερουν. Παω για Νινα Σιμον τωρα. Μερακλώθηκα.
-
RE: Για τον Κώστα Καββαθά
Πραγματικα υπεροχη προσεγγιση του cmax αρχικα και του Λαπ ακολουθως. Εκφραζουν πολυ κοσμο που τιμα και σεβεται αυτον τον μεγαλο δασκαλο.
Με πτηση και 4Τ μεγαλωσαμε καποιοι και του το χρωσταμε. -
RE: CITROEN C4 III mod 2021
Τωρα καταλαβα γιατι τα λενε 2008, 3008 κλπ. Απο το μεσο χρονο παραμονης στο συνεργειο. Ευτυχως γατε δε πηρες το 5008!
-
RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]
Τεσπα. Γεμισαμε με ταλιμπαν της Πολιτικης Ορθοτητας λεω εγω.
Σε λιγο θα μας ζητουν δημοσια τη γνωμη μας για οτιδηποτε και θα πρεπει να κανουμε δευτερες σκεψεις αν επρεπε 1 + 1 να κανουν 2.
Φασισμος και μαλιστα στα πιο τρυπια του λεω γω. -
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Μετά 6,5 μηνες και 14000 χλμ . Μέση 5,9 κυρίως σε ΑΟ και ΕΟ και ελάχιστα στην κίνηση της πόλης. Τα πάντα λειτουργούν απλά άψογα. Δεν έχω λόγια για αυτό το υπέροχο σε στήσιμο, οδική συμπεριφορα, εργονομία , ποιότητα αυτοκίνητο για την κατηγορία του. Το καταθέτω ως εμπειρία για οποιον προβληματιζεται να επιλέξει το νέο συγκρινοντας το με άλλα αμαξακια της ιδιας κατηγορίας. Μόνο οι 2 πισω επιβατες θα προβληματιστουν εαν είναι 1.70 και πανω. Αυτό είναι το μόνο αρνητικό του. Ο διαθεσιμος χωρος για τους πισω. Τπτ άλλο.
Latest posts made by spi_duster
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
Η συζήτηση πήγε ακριβως εκεί που ηθελες. Συγχαρητήρια!
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
Οκ θα βαλω μια κοντρα με φεραρι του 80 . Το νταστερ θα της ριξει στα αυτιά ως καλύτερο. Σωστα?
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
Για φεραρι μακ λαρεν μερκ μπουκατι, ντουκατι κλπ. Οχι για τα Μ παντως
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
Σιγά μην είναι και αμάξια της λαϊκής ή του σουπερμαρκετ. Οι περισσότεροι που έχουν τέτοια πανε και τα φχαριστιουνται σε πιστες. Σιγά μη δίνουν σημασία αν εχουν σταρτ στοπ και αν παιρνουν μεγαμποξ ή αν εχουν isofix.
-
RE: Peugeot 3008 (2024)
Δε προσπαθώ να μαζέψω τπτ όσο αφορά τα κορεατικά προϊόντα. Απεναντίας λέω κάτι πολύ απλό. Παρόλο που είναι δευτερα πρέπει να αναγνωρίσουμε στους Ν. Κορεάτες πως μέσα σε 50 χρόνια κάλυψαν ένα 90% της απόστασης που τους χώριζε από τα ευρωπαϊκά και αμερικανικά προϊόντα. Αυτό δεν είναι λίγο. Αν συνεχίσουν έτσι μπορεί να φτάσουν τους Ευρωπαίους, Ιάπωνες και Αμερικανούς κατασκευαστές. Όχι σε πωλήσεις αλλά σε επίπεδο υλοποιήσεων.
Για την ώρα οι άλλοι νιώθουν την ανάσα τους πίσω τους μα παραμένουν μπροστά. Το κασκαι που ανέφερα είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το τουσον. Δεν απέχουν όμως όπως τα προηγούμενα κασκαι με τα προηγούμενα τουσον. Είναι πολύ κοντά μα ο Ιάπωνας είναι καλύτερος. Καλή συνέχεια. -
RE: Peugeot 3008 (2024)
@czio said in Peugeot 3008 (2024):
@spi_duster said in Peugeot 3008 (2024):
Κορέα μεριά ποτέ. Μονοδρομος τα Ιαπωνικα σε σχέση με τα κορεατικα.
Ποτέ γιατί; Και εγω το Honda CRV η RAV4 (σε έκδοση που να βλέπεται) ήθελα αλλά κοστίζει 10k - 20k παραπάνω.
Γιατί είναι άθλια σε ντιζάιν , υποδεέστερα σε μηχανολογία και τεχνολογία ενώ κοστίζουν πλεον όσο και οι ανταγωνιστές τους αναίτια. Σε οδική συμπεριφορά δε φτάνουν ούτε τα ευρωπαϊκά αλλά ούτε και τα ιαπωνικά. Για το λόγο αυτό στα ίδια χρήματα με ένα ανταγωνιστικό μοντέλο δίνουν περισσότερα καλούδια. Όποιος έχει δει qq με τουσον , Κονα με Yaris cross, I30 με Leon , θα καταλάβει πως είναι δευτερατζες. Φίλος καλός έχει το τελευταίο qq και άλλοι 2 τις πλούσιες εκδόσεις του τουσον . Το qq μόνο στα χαρτιά μπορούν να το ανταγωνιστούν. Στο δρόμο και στην ποιότητα, εργονομία ΚΟΚ απλά δευτερα. Δε μπαίνω καν στον κόπο να το συνεχίσω. Από εκεί και μετά ένα μεγάλο μπράβο στους κορεάτες που με αυτοκινιστικη ιστορία 50 ετών έχουν φτάσει να είναι σε πολλά σημεία απλά λίγο κατοτεροι από τους ανταγωνιστές . Απλά δεν είναι καλύτεροι ή ισάξιοι. Υποσχόμενοι όμως είναι για το εγγύς μέλλον.
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
Kαλυτερο ειναι το Νταστερ απο τις Φερραρι του 80
Μπήκα στη λογική να σου απαντήσω με ενα λεπτομερες απο πολλες αποψεις κειμενο μα το σβησα. Δεν έχει νόημα...
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
Ευτυχως που δεν εχουμε ντουκατι και φερραρι. Κωλαμαξα.
-
RE: Peugeot 3008 (2024)
Τουοτα δε τα κοιτω καθολου. Ειχα 3 και εχω οδηγησει άλλα 13 . Μόνο η αξιοπιστία τους είναι στα συν. Κορέα μεριά ποτέ. Μονοδρομος τα Ιαπωνικα σε σχέση με τα κορεατικα. Πεζω οτι εχω οδηγήσει το εχω αγαπήσει με πιο προσφατο το 2008 προηγουμενης γενιας.