Στα χέρια μου πλέον από χθες μια ολοκαίνουργια και κατάμαυρη 116i advantage Πρώτη επαφή και βόλτα 121 χλμ συνολικά. Γιατί δε χορταινω να την οδηγώ.
Best posts made by spi_duster
-
RE: BMW 1 Series 2019
-
RE: Toyota Corolla 2019
Απλα επιβεβαιωνεται το γνωμικο 'Μεγαλη μπουκια φαε, μεγαλη κουβεντα μη λες'.
Μια χαρα αμαξι ειναι. Ευχάριστο που απο αψηλο βρεθηκα σε τοσο ωραια χαμηλη θεση οδηγησης.
Το αυτοκινητο ειναι πανευκολο στην οδηγηση, με ουδετερη συμπεριφορα ενω στα 120 χλμ Εγνατιας που οδηγησα και με στιγμιαιες ταχυτητες εως και 150 εχει πολυ καλη προβλεψιμη συμπεριφορα. Η αναρτηση ξεκουραστη και μονο σε καλντεριμια της Θρακης βγαζει ενα δυστροπο χαρακτηρα που μεταφραζεται σε εντονο βουητο στην καμπινα. Ο κλιματισμος πολυ καλος ενω χρησιμες για τον οδηγο ολες οι ενδειξεις στον πινακα οργανων αν και αδιαφορες αφου το αυτοκινητο δρα κατα τροπο προβλεψιμο - αγχολυτικο.
Εργονομια Τουοτα. Σε 60" εχεις μαθει οτι χρειαζεσαι.
Το οδηγησα 220 χλμ και ειναι σα να το εχω χρονια. Απεριτο μα και γεματο καλουδια αν υποθεσουμε πως λογω λιζινγκ ειναι μια λιττη εκδοση. Ναι ειναι με τασια. Σο γουατ?
Ισως γραψω περισσοτερα. Σημασια εχει πως ειναι Τουοτα και αποκλειεται να με προδωσει αυτες τις μερες που καιγομαι λογω δουλειας. Εργαλειο.. -
RE: BMW 1 Series 2019
Έκλεισε δύο μήνες στα χέρια μου. 3600 χλμ ακριβώς. Το αμάξι είναι έρωτας. Άψογο σε όλα του . Κυκλοφορεί κατά κανόνα σε ανοικτούς δρόμους και η μέση κατανάλωση του σε αυτά τα χλμ είναι 5,9 με μεση ταχύτητα τα 42km/h. Παρόμοια σχεδόν με του νταστερ που για τις ίδιες διαδρομές έχει 5,7. Όχι δε την ζωριζω. Την απολαμβάνω. Απτή ποιότητα, άριστη συναρμογή, κράτημα υποδειγματικό, απορρόφηση ανάρτησης για περγαμηνές, ησυχία στην καμπίνα με τους τριγμούς να λάμπουν δια της απουσίας των. Η απενεργοποίηση του start stop στα τσεκ πριν μπει η πρώτη, άριστη συνδεσιμότητα με το κινητό και πολλά άλλα που εξηγούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο γιατί το αμάξι αυτό είναι μια κατηγορία μόνο του. Η επιλογή του σπορ μουντ επιβάλλεται για να διαπιστώσει κάποιος πόση ζωντάνια και ελαστικότητα διακρίνουν τον τρικυλινδρο στη συνεργασία του με ένα κιβώτιο αναφοράς. Αδύνατο βέβαια να καταλάβει κάποιος πως είναι τρικυλινδρος αυτός ο κινητήρας. Τα τουραντσα τέλος δίνουν τέτοιο πάτημα και κράτημα στο δρόμο (στεγνό και βρεγμένο) που πραγματικά δεν αφήνουν περιθώρια για αντικατάσταση με κάποιο άλλο ελαστικό. Η θέση οδήγησης και η εργονομία απλά κορυφαίες. Οι χώροι για τους πίσω και αποσκευών είναι μικροί αλλά ποιος νοιάζεται? Το αμάξι δεν κάνει για μεταφορές αλλά έτσι κι αλλιώς κάνει για δικαβαλο και σπανιότερα για τρικαβαλο. 'Η ζωή είναι ωραία'!
-
RE: Για τον Κώστα Καββαθά
Πραγματικα υπεροχη προσεγγιση του cmax αρχικα και του Λαπ ακολουθως. Εκφραζουν πολυ κοσμο που τιμα και σεβεται αυτον τον μεγαλο δασκαλο.
Με πτηση και 4Τ μεγαλωσαμε καποιοι και του το χρωσταμε. -
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
Παει το κοριτσακι. Χαθηκε. Οπως και ο Αρχισμηνιας. Μεσα στην πολη πρεπει να πηγαινουμε με σινεση και χαμηλους ρυθμους. Δεν εχει σημασια ποιος κανει το λαθος. Ο σωστος οδηγος πρεπει να προλαβαινει και να διορθωνει τα λαθη των αλλων.
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Τπτ παράξενο αλλά φυσική εξέλιξη μιας ανόητης δεκαετίας. Τέτοιας που μια μόδα των υψηλών οδήγησε κάποιους αλαφρους να θεωρούν πως με Λόου μπάτζετ και αμαξώματα 1,5 τόνου θα πρέπει να χουν την άνεση και σπορ χαρακτήρα, δύο σε ένα. Απλά δε γίνεται. Δε μπορεί το τραμπολίνο το chr να έχει το κράτημα μιας celica ή η Χ1 τον οφ Ροντ χαρακτήρα του νταστερ και χαρακτήρα 3αρας. Κάτι χάνεις και κάτι κερδίζεις. Τονάλε αν είναι άλφα σημασία θα δίνει σε κράτημα και όχι σε άνεση. Υπάρχουν τα Πεζώ και Σιτροέν για αυτή τη δουλειά στον όμιλο. Τα γράφουν κάποιοι λίγοι όπως ο Δίας τόσα χρόνια αλλά σας έφαγε η αψηλη θέση οδήγησης και η θεωρία. Στην πράξη οποίος θέλει παραμυθένιο στήσιμο σε ψηλό αυτοκίνητο, πρέπει να χει μπάτζετ τέτοιο που το Τέσλα να είναι το τρίτο τέταρτο της οικογένειας. Σίγουρα δε με χαλούσε ένα καγιέν ή ένα Χ6 ή ένα range. Να ζητώ όμως από μια τονάλε ένα τρίο οκτω μια gla ότι δίνουν τα προαναφερθέντα το θεωρώ γελοίο. Είχα ένα μήνα την προηγούμενη Χ1. Τη γλεντήσα και τη φχαριστηθηκα για αυτά που έδινε. Το ίδιο κάνω με το ντουστ, την gla και εδώ και λίγο καιρό με ένα πανέμορφο 2008. Όλα καλά για διαφορετικούς λόγους . Σε 6 μήνες καλώς εχόντων επιστρέφω σε ένα πανέμορφο χατς. Δε θα του ζητήσω ότι δίνουν τα προηγούμενα που ανέφερα αλλά αυτό που μου έχει λείψει από την παλιά Άλφα μου. Αυτή που με έκανε να προτιμώ την Ριτσώνα από το Βαθύ και Αγόριανη από το Ζεμενό και την Αράχωβα. Καλό υπόλοιπο Κυριακής.
-
RE: Home Hi-Fi
Αβυσσαλέο μπάσο. Τα ATC προσθετουν απιστευτη λεπτομερεια, θεση των οργανων στο χωρο και μεσαιες τοσο φυσικες που δε μπορεις να ακουσεις απο αλλο ηχειο. Θα καταλαβεις ακομη και τη χορδη που θελει κουρδισμα, θα ακουσεις και την ανασα του ερμηνευτη. Οτι πιο κοντα σε αληθινη ορχηστρα. Τα Rtl απεναντι τους χανουν σε μεσαιες και λεπτομερεια αλλα βγαζουν ενα αγγλικο ηχο που ειναι και ο μονος που εμπιστευομαι πραγματικα. Διχως ακροτητες των αμερικανικων, διχως κραυγαλέες υψηλες οπως τα Γαλλικα αλλα και διχως την αξεπεραστη φινετσα των δανεζικων. Εργατες τις μουσικης. Ηδη το 67 εχει αρχισει να στρωνει μετα το φρεσκαρισμα και την αναβαθμιση. Ημουν σιγουρος για τη συνεργασια με τους τελικους της audiolub. Επισης ως καλωδιακιας ολα αυτα τα εχω συνδεδεμενα με κιμπερ και βαν ντε χουλ για αυτους που ξερουν. Παω για Νινα Σιμον τωρα. Μερακλώθηκα.
-
RE: CITROEN C4 III mod 2021
Τωρα καταλαβα γιατι τα λενε 2008, 3008 κλπ. Απο το μεσο χρονο παραμονης στο συνεργειο. Ευτυχως γατε δε πηρες το 5008!
-
RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]
Τεσπα. Γεμισαμε με ταλιμπαν της Πολιτικης Ορθοτητας λεω εγω.
Σε λιγο θα μας ζητουν δημοσια τη γνωμη μας για οτιδηποτε και θα πρεπει να κανουμε δευτερες σκεψεις αν επρεπε 1 + 1 να κανουν 2.
Φασισμος και μαλιστα στα πιο τρυπια του λεω γω. -
RE: BMW 1 Series 2019
Μετά 6,5 μηνες και 14000 χλμ . Μέση 5,9 κυρίως σε ΑΟ και ΕΟ και ελάχιστα στην κίνηση της πόλης. Τα πάντα λειτουργούν απλά άψογα. Δεν έχω λόγια για αυτό το υπέροχο σε στήσιμο, οδική συμπεριφορα, εργονομία , ποιότητα αυτοκίνητο για την κατηγορία του. Το καταθέτω ως εμπειρία για οποιον προβληματιζεται να επιλέξει το νέο συγκρινοντας το με άλλα αμαξακια της ιδιας κατηγορίας. Μόνο οι 2 πισω επιβατες θα προβληματιστουν εαν είναι 1.70 και πανω. Αυτό είναι το μόνο αρνητικό του. Ο διαθεσιμος χωρος για τους πισω. Τπτ άλλο.
Latest posts made by spi_duster
-
RE: Προβληματισμός για νέο όχημα
Αν ημουν στη θεση του Αντωνη και βλεποντας τις προτασεις που ειδε κι εκεινος, σε δυο γνωμες θα εδινα βαση. Του Ηλια οπως παντα, που συμπτωματικα ειναι και η πιο ανεξοδη, κρατοντας κατι που μου βγηκε πολυ καλο και συνεχιζει να ειναι. Επιλεγοντας ενα εξισου αξιοπιστο οπως το YC που εχει απο πισω γραμμενη τη λεξη αξιοπιστια στα Ιαπωνικα οπως θα ελεγε ο Φανης ή ο Μονμαν. Εξω απο το λογαριασμο απευθειας οι κινεζιες καθως το αμαξι δεν πουλιεται με το κιλο ή το μετρο. Ουτε κιμας, ουτε χαλβας. Αμαξι θελει ο ανθρωπος. Απο τα στελλαντις εχω απογοητευτει οχι λογω γατου. Πλεον στον κυκλο μου δεν υπαρχει ουτε ενας που να μην αντιμετωπισε τουλαχιστο ενα σοβαροτατο θεμα με το πεζω ή το οπελ του.Για τα σιτροεν δεν θα ασχολουμουν γνωριζοντας πως μοιραζονται τα ιδια μηχανικα μερη με τα προαναφερθεντα. Τα μαζντα εξαιρετικα μα και αρκετα τσιμπημενη τιμη σε σχεση με τα ορια του νηματοθετη. Νταστερ θα προτεινα μονο αν ειχε τον αϊθαλη και αξιοπιστο 1.5dci. Κορεα μερια τοσο τα ντιζελ οσο και τα βενζινης εβγαλαν και βγαζουν θεματα ενω οι ιδιοι οι Κορεατες ομολογουν οντας προσανατολισμενοι στην ηλεκτροκινηση πως επαψαν να τα εξελισσουν. Κοινως χεστηκαν. Τελος στα χρηματα αυτα οι συμβιβασμοι ειναι πολλοι και το μονο που θα εχει να κερδισει ειναι η μυρωδια του καινουργιου. Διχως να λυσει ουσιαστικα την ασκηση. Το νεο μελος θα βαλει πιο ουσιαστικες προτεραιοτητες ενω στο χωρο της καμπινας ενα καθισματακι ακομη θα χρειαστει και τπτ αλλο. Καλο βραδυ παιδες και με το καλο το νεο μελος στην οικογενεια του Αντωνη.
-
RE: BMW 3-Series(G20) 2019
Αφηστε το γατο ησυχο.Ενα αμαξι της προκοπης οδηγησε και το ριξατε στην πλακιτσα. Με μια Τζούλια του ευχομαι.
-
RE: Renault Clio V
@ad276 said in Renault Clio V:
@frankb said in Renault Clio V:
Να κάνω μια αναφορά σε καταναλώσεις μιας και το 1.0 lpg μου κλείνει τα 4 σήμερα!!
Το έχω στην κατοχή μου 20.100 χλμ, μικτά χιλιόμετρα και flyover Θεσσαλονίκης.
Κρατώ τα καύσιμα σε αρχείο και γιαυτά τα χιλιόμετρα έχω βάλει €70,00 βενζίνη.lt/100km: 7,71
€/100km: 6,52Τις προηγούμενες ημέρες λόγω δουλειάς είχα ένα νοικιάρικο 1.0 βενζίνης για 900χλμ, 300χλμ από αυτά εθνική με πολλά χλμ/ω, τα υπόλοιπα εθνική και επαρχιακούς σε νορμάλ ρυθμούς, το trip computer έδειξε 6,5 lt/100km ή περίπου 11,20 €/100km.
Έτσι για εγκυκλοπαιδικους λόγους να αναφέρω ότι έκλεισα 5 χρόνια με την Κλειω. Υπερ ευχαριστημενος από το αυτοκίνητο.
Η δική μου κατανάλωση παίζει σταθερά στα 5,9-6,1 λ/100χλμ βάσει τον υπολογιστή ταξιδιού του αυτοκινήτου. Υπ όψιν ότι έχω το ατμοσφαιρικό με 75 άλογα χωρίς lpg, τουρμπίνες και υβριδικές τεχνολογιες..... Απλή βενζινουλα. Χωρις φυσικά τις επιδόσεις που έχουν τα άλλα που είναι και το μελανό σημείο της Κλειως μου.
Κατά την ταπεινή μου άποψη ΠΟΛΥ καλύτερο από το 5αρι Γκολφ που είχα πριν. Για τριμελής οικογένεια που είμαστε παίρνει 10 με τονο.Να είστε πάντα καλά και να το χαιρεστε .
-
RE: VW Polo 2017
Αγαπητο κοκκινο τερας μολις μπηκανε τα πραγματα στη σωστη τους θεση δε διστασα να βαλω και καρδουλα. Φυσικα και μπορεις να ταξιδεψεις με αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας. Με καποιους συμβιβασμους μεν μα σιγουρα αρκετα καλα. Οχι οπως με μια οκταβια ή ενα πασατ ή ενα Α4 μα θα πας μια χαρα. Προσωπικα και εχοντας νωπη την εμπειρια απο το ταϊγκο, μπορω να πω πως τα αμαξια του ομιλου ειναι αναφορας στις κατηγοριες τους οσο αφορα την εννοια του στιβαρου ή ηχομονωμενου , αναπαυτικου οχηματος. Ο κινητηρας που σβηνει με μεγαλυτερη σχεση, θετει τα ορια στην οδηγικη ευχαριστηση. Στο ταιγκο με ολα τα καλα του η αισθηση που αποκομισα στους δρομους της Νοτιας Ιταλιας για τον 1000αρι , ηταν κατω του μετριου. Οι αναγκες του διζωνικου κλιμα, οι χειριστοι δρομοι σε σχεση με τους δικους μας και τα στροφιλικια οδηγησαν σε ενα πολυ βαρετο αποτελεσμα οδηγικης εμπειριας. Οσο αφορα το πολο, στην κατηγορια του η χειροτερη επιλογη που μπορω να σκεφτω ειναι το c3 ενω το γιαρις ή το πεζω 208 αντιστοιχα , τα ειδα με πολυ θετικη διαθεση λογω στησιματος αναρτησης, νευρο στον κινητηρα και ησυχιας στην καμπινα. Το φαμπια επισης βαρετο , ανευρο αυτοκινητο με απλα καλη οδικη συμπεριφορα.
-
RE: VW Polo 2017
Ομολογω πολυ διασκεδαστικες οι τοποθετησεις. Του Χαρισμα ολα τα λεφτα! Χαχαχα. Αμ το αλλο? Στα 180 δεν ακους κινητηρα? Με το ταϊγκο παντως τον ακουγα και τα 110. Στο πολο προφανως εχει γινει καλυτερη δουλεια.
-
RE: PEUGEOT FORUM
@vigor-0 said in PEUGEOT FORUM:
Καλησπέρα!
Μετά από αρκετή έρευνα, παρέλαβα πριν λίγες μέρες το αυτόκινητο στο οποίο κατέληξα, ένα Peugeot 408 Allure, με τον υβριδικό κινητήρα βενζίνης.
Στα λίγα ως τώρα χιλιόμετρα που έχω κάνει, μπορώ να πω ότι το αυτοκίνητο είναι καταπληκτικό. Οι χώροι του, τα κρατήματα, οι αναρτήσεις, η αίσθηση του τιμονιού, το σαλόνι κλπ. απλά δεν παίζονται. Προφανώς τα παραπάνω είναι παντελώς υποκειμενικά.
Το μόνο ας πούμε αρνητικό, παρότι τελείως minor, είναι το υπερβολικά χοντρό πλαστικό περίβλημα του κεντρικού καθρέφτη. Είναι μια μικρή παραφωνία σε ένα πανέμορφο κατά τ'άλλα σαλόνι.
Εντυπωσιακή η πινελιά με το σήμα της Peugeot να προβάλλεται το βράδυ στο έδαφος από τους πλαϊνούς καθρέφτες, όταν ανοίγουν οι πόρτες.
Εξαιρετικο ντιζαιν μα και ο τροπος σκεψης που οδηγησε στην επιλογη σου. Κσλοταξιδο!
-
RE: TESLA FORUM
Το 3 μικρο δεν το λεω. Θα ηθελα ομως να ειναι λιγους ποντους χαμηλοτερη η αποσταση της οροφης απο την επανω γραμμη των θυρων ,εκει που αναδυεται το τζαμι. Οπτικα χανει πολυ. Μπορει να δινει αερα στα κεφαλια των επιβατων μα ξεφευγει απο τις ομορφες αναλογιες ενος κλασικου σενταν. Οι μεγαλες γυαλινες επιφανειες επισης διευκολυνουν σιγουρα τον οδηγο μα δοκιμαζουν τα ορια ανοχης ως προς το αισθητικο αποτελεσμα. Στην τελικη ειναι ενα πολυ παππουκλερί οχημα. Ωστοσο αναμεσα στα λοιπα ηλεκτρικα του κινεζικου συρμου θα το επελεγα με κλειστα τα ματια.
-
RE: VW Polo 2017
Τετοιο αμαξι για τετοιο ταξιδι, το λες και τιμωρια.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@spi_duster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Καλά δεν είχαμε όλοι προίκα, για αυτό χρησιμοποιούμε τον υπολογιστή να βγάλουμε κάνα φράγκακι. Εάν θες να κάνουμε διάλογο με χωριάτικη κουτοπονηριά, θα κερδίσετε….δεν έμαθα έτσι. Στην πόλη μιλάμε ντόμπρα και σταράτα.
Περιμένεις τη δικαιοσύνη για να πεις την άποψη σου;;;;
Σε ποιον απευθυνεσαι ρε? Τι ανοησιες γραφεις ? Ποιοι ειμαστε ρε? Πως τολμας να μου δινεις χαρακτηρισμους που δεν εδωσα δικαιωμα ποτε πως μου ταιριαζουν? Αν δε σου αρεσουν οι απαντησεις μου μπορεις να διαφωνεις αλλα διχως χαρακτηρισμους και υπονοουμενα.
Γενικά μιλώ, τι κατάλαβες εσύ; Όπως εσύ μιλάς γενικά για τεμπέληδες, χαραμοφάηδες, ηλίθιους, διαπλεκόμενους αριστερούς με κόμματα κτλ κτλ που λες σε κάθε εμφάνιση σου στο forum.
Εσυ δηλαδή όταν μιλάς γενικά όλα αυτά τα γράφεις για συγκεκριμένα πρόσωπα στην συζήτηση;
Εάν ναι για ποια;
Καταλαβες πολυ καλά τι σου εγραψα. Μαζεψου .