Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 7
    • Followers 5
    • Topics 0
    • Posts 8818
    • Best 2853
    • Groups 0

    spi_duster

    @spi_duster

    6679
    Reputation
    177
    Profile views
    8818
    Posts
    5
    Followers
    7
    Following
    Joined Last Online

    spi_duster Unfollow Follow

    Best posts made by spi_duster

    • RE: BMW 1 Series 2019

      Στα χέρια μου πλέον από χθες μια ολοκαίνουργια και κατάμαυρη 116i advantage Πρώτη επαφή και βόλτα 121 χλμ συνολικά. Γιατί δε χορταινω να την οδηγώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spi_duster
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Απλα επιβεβαιωνεται το γνωμικο 'Μεγαλη μπουκια φαε, μεγαλη κουβεντα μη λες'.
      Μια χαρα αμαξι ειναι. Ευχάριστο που απο αψηλο βρεθηκα σε τοσο ωραια χαμηλη θεση οδηγησης.
      Το αυτοκινητο ειναι πανευκολο στην οδηγηση, με ουδετερη συμπεριφορα ενω στα 120 χλμ Εγνατιας που οδηγησα και με στιγμιαιες ταχυτητες εως και 150 εχει πολυ καλη προβλεψιμη συμπεριφορα. Η αναρτηση ξεκουραστη και μονο σε καλντεριμια της Θρακης βγαζει ενα δυστροπο χαρακτηρα που μεταφραζεται σε εντονο βουητο στην καμπινα. Ο κλιματισμος πολυ καλος ενω χρησιμες για τον οδηγο ολες οι ενδειξεις στον πινακα οργανων αν και αδιαφορες αφου το αυτοκινητο δρα κατα τροπο προβλεψιμο - αγχολυτικο.
      Εργονομια Τουοτα. Σε 60" εχεις μαθει οτι χρειαζεσαι.
      Το οδηγησα 220 χλμ και ειναι σα να το εχω χρονια. Απεριτο μα και γεματο καλουδια αν υποθεσουμε πως λογω λιζινγκ ειναι μια λιττη εκδοση. Ναι ειναι με τασια. Σο γουατ?
      Ισως γραψω περισσοτερα. Σημασια εχει πως ειναι Τουοτα και αποκλειεται να με προδωσει αυτες τις μερες που καιγομαι λογω δουλειας. Εργαλειο..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spi_duster
    • RE: BMW 1 Series 2019

      Έκλεισε δύο μήνες στα χέρια μου. 3600 χλμ ακριβώς. Το αμάξι είναι έρωτας. Άψογο σε όλα του . Κυκλοφορεί κατά κανόνα σε ανοικτούς δρόμους και η μέση κατανάλωση του σε αυτά τα χλμ είναι 5,9 με μεση ταχύτητα τα 42km/h. Παρόμοια σχεδόν με του νταστερ που για τις ίδιες διαδρομές έχει 5,7. Όχι δε την ζωριζω. Την απολαμβάνω. Απτή ποιότητα, άριστη συναρμογή, κράτημα υποδειγματικό, απορρόφηση ανάρτησης για περγαμηνές, ησυχία στην καμπίνα με τους τριγμούς να λάμπουν δια της απουσίας των. Η απενεργοποίηση του start stop στα τσεκ πριν μπει η πρώτη, άριστη συνδεσιμότητα με το κινητό και πολλά άλλα που εξηγούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο γιατί το αμάξι αυτό είναι μια κατηγορία μόνο του. Η επιλογή του σπορ μουντ επιβάλλεται για να διαπιστώσει κάποιος πόση ζωντάνια και ελαστικότητα διακρίνουν τον τρικυλινδρο στη συνεργασία του με ένα κιβώτιο αναφοράς. Αδύνατο βέβαια να καταλάβει κάποιος πως είναι τρικυλινδρος αυτός ο κινητήρας. Τα τουραντσα τέλος δίνουν τέτοιο πάτημα και κράτημα στο δρόμο (στεγνό και βρεγμένο) που πραγματικά δεν αφήνουν περιθώρια για αντικατάσταση με κάποιο άλλο ελαστικό. Η θέση οδήγησης και η εργονομία απλά κορυφαίες. Οι χώροι για τους πίσω και αποσκευών είναι μικροί αλλά ποιος νοιάζεται? Το αμάξι δεν κάνει για μεταφορές αλλά έτσι κι αλλιώς κάνει για δικαβαλο και σπανιότερα για τρικαβαλο. 'Η ζωή είναι ωραία'!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spi_duster
    • RE: Για τον Κώστα Καββαθά

      Πραγματικα υπεροχη προσεγγιση του cmax αρχικα και του Λαπ ακολουθως. Εκφραζουν πολυ κοσμο που τιμα και σεβεται αυτον τον μεγαλο δασκαλο.
      Με πτηση και 4Τ μεγαλωσαμε καποιοι και του το χρωσταμε.

      posted in Αντίλογος
      S
      spi_duster
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Παει το κοριτσακι. Χαθηκε. Οπως και ο Αρχισμηνιας. Μεσα στην πολη πρεπει να πηγαινουμε με σινεση και χαμηλους ρυθμους. Δεν εχει σημασια ποιος κανει το λαθος. Ο σωστος οδηγος πρεπει να προλαβαινει και να διορθωνει τα λαθη των αλλων.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      spi_duster
    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Τπτ παράξενο αλλά φυσική εξέλιξη μιας ανόητης δεκαετίας. Τέτοιας που μια μόδα των υψηλών οδήγησε κάποιους αλαφρους να θεωρούν πως με Λόου μπάτζετ και αμαξώματα 1,5 τόνου θα πρέπει να χουν την άνεση και σπορ χαρακτήρα, δύο σε ένα. Απλά δε γίνεται. Δε μπορεί το τραμπολίνο το chr να έχει το κράτημα μιας celica ή η Χ1 τον οφ Ροντ χαρακτήρα του νταστερ και χαρακτήρα 3αρας. Κάτι χάνεις και κάτι κερδίζεις. Τονάλε αν είναι άλφα σημασία θα δίνει σε κράτημα και όχι σε άνεση. Υπάρχουν τα Πεζώ και Σιτροέν για αυτή τη δουλειά στον όμιλο. Τα γράφουν κάποιοι λίγοι όπως ο Δίας τόσα χρόνια αλλά σας έφαγε η αψηλη θέση οδήγησης και η θεωρία. Στην πράξη οποίος θέλει παραμυθένιο στήσιμο σε ψηλό αυτοκίνητο, πρέπει να χει μπάτζετ τέτοιο που το Τέσλα να είναι το τρίτο τέταρτο της οικογένειας. Σίγουρα δε με χαλούσε ένα καγιέν ή ένα Χ6 ή ένα range. Να ζητώ όμως από μια τονάλε ένα τρίο οκτω μια gla ότι δίνουν τα προαναφερθέντα το θεωρώ γελοίο. Είχα ένα μήνα την προηγούμενη Χ1. Τη γλεντήσα και τη φχαριστηθηκα για αυτά που έδινε. Το ίδιο κάνω με το ντουστ, την gla και εδώ και λίγο καιρό με ένα πανέμορφο 2008. Όλα καλά για διαφορετικούς λόγους . Σε 6 μήνες καλώς εχόντων επιστρέφω σε ένα πανέμορφο χατς. Δε θα του ζητήσω ότι δίνουν τα προηγούμενα που ανέφερα αλλά αυτό που μου έχει λείψει από την παλιά Άλφα μου. Αυτή που με έκανε να προτιμώ την Ριτσώνα από το Βαθύ και Αγόριανη από το Ζεμενό και την Αράχωβα. Καλό υπόλοιπο Κυριακής.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spi_duster
    • RE: Home Hi-Fi

      Αβυσσαλέο μπάσο. Τα ATC προσθετουν απιστευτη λεπτομερεια, θεση των οργανων στο χωρο και μεσαιες τοσο φυσικες που δε μπορεις να ακουσεις απο αλλο ηχειο. Θα καταλαβεις ακομη και τη χορδη που θελει κουρδισμα, θα ακουσεις και την ανασα του ερμηνευτη. Οτι πιο κοντα σε αληθινη ορχηστρα. Τα Rtl απεναντι τους χανουν σε μεσαιες και λεπτομερεια αλλα βγαζουν ενα αγγλικο ηχο που ειναι και ο μονος που εμπιστευομαι πραγματικα. Διχως ακροτητες των αμερικανικων, διχως κραυγαλέες υψηλες οπως τα Γαλλικα αλλα και διχως την αξεπεραστη φινετσα των δανεζικων. Εργατες τις μουσικης. Ηδη το 67 εχει αρχισει να στρωνει μετα το φρεσκαρισμα και την αναβαθμιση. Ημουν σιγουρος για τη συνεργασια με τους τελικους της audiolub. Επισης ως καλωδιακιας ολα αυτα τα εχω συνδεδεμενα με κιμπερ και βαν ντε χουλ για αυτους που ξερουν. Παω για Νινα Σιμον τωρα. Μερακλώθηκα.

      posted in Αντίλογος
      S
      spi_duster
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Τωρα καταλαβα γιατι τα λενε 2008, 3008 κλπ. Απο το μεσο χρονο παραμονης στο συνεργειο. Ευτυχως γατε δε πηρες το 5008!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spi_duster
    • RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]

      Τεσπα. Γεμισαμε με ταλιμπαν της Πολιτικης Ορθοτητας λεω εγω.
      Σε λιγο θα μας ζητουν δημοσια τη γνωμη μας για οτιδηποτε και θα πρεπει να κανουμε δευτερες σκεψεις αν επρεπε 1 + 1 να κανουν 2.
      Φασισμος και μαλιστα στα πιο τρυπια του λεω γω.

      posted in Αντίλογος
      S
      spi_duster
    • RE: BMW 1 Series 2019

      Μετά 6,5 μηνες και 14000 χλμ . Μέση 5,9 κυρίως σε ΑΟ και ΕΟ και ελάχιστα στην κίνηση της πόλης. Τα πάντα λειτουργούν απλά άψογα. Δεν έχω λόγια για αυτό το υπέροχο σε στήσιμο, οδική συμπεριφορα, εργονομία , ποιότητα αυτοκίνητο για την κατηγορία του. Το καταθέτω ως εμπειρία για οποιον προβληματιζεται να επιλέξει το νέο συγκρινοντας το με άλλα αμαξακια της ιδιας κατηγορίας. Μόνο οι 2 πισω επιβατες θα προβληματιστουν εαν είναι 1.70 και πανω. Αυτό είναι το μόνο αρνητικό του. Ο διαθεσιμος χωρος για τους πισω. Τπτ άλλο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spi_duster

    Latest posts made by spi_duster

    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Εισαι κοντα στη Ναπολη? Ναι εκει ετσι παει. Βόρεια Ιταλία αλλος Θεος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      spi_duster
    • RE: Citroen C3 / e-C3 (2024)

      @fanis75 said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

      @criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

      Ετσι για σπόιλερ, 10 χρόνια εγγύηση ή 240000 χλμ για τους κινητήρες ντίζελ στο θέμα της αλυσσίδας και επιστροφή χρημάτων σε όσους έχουν κάνει οι ίδιοι το κόστος επισκευής τους τα τελευταία 2 χρόνια.

      Στην Ελλάδα? ή μόνο έξω που τους ξέσκισαν στις μηνύσεις και δεν είχαν άλλη επιλογή??

      Οκ διαβασαμε και το ανεκδοτο της ημερας. Το θεμα είναι πως δεν θα θελα να μου συμβει τετοιας εκτασης βλαβη. Τα υπολοιπα στο βαθμο που ευσταθουν δειχνουν το ποσο χαλια τα πηγε η πεζω στο θεμα αξιοπιστια.Κριμα πολυ κριμα. Δυστυχως τα ίδια ακουσα και απο φιλους που πηραν οπελ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      spi_duster
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Οπου κι αν εχω ταξιδεψει στο εξωτερικο, ο κανονας ειναι παμε με τα όρια. Στην Ελλάδα μόνο δεν παίζει αυτο το σενάριο. Ετσι μπορει το όριο να ειναι 130, να πηγαινεις με 140 και να σου αναβοσβηνει τα φώτα ο πισω, γιατι τον καθυστερείς.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      spi_duster
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Το ντιζελοκινητο για να δειξει χρειαζεται πρωτα πρώτα καλο καυσιμο. Σε τακτά χρονικά διαστήματα καθαριστικά για τον μηκυτα και το κυκλωμα τροφοδοσιας. Τελος θελει παντα στα πρώτα χλμ τεμπελικους ρυθμους εως να πιασει θερμοκρασία καλης λειτουργιας. Δεν θελει ψηλες στροφες. Πανω απο 3000 μονο σε χαμηλες σχεσεις και για λιγο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      spi_duster
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Μια χαρα τα λεει ο Στεφανος. Αναφέρεται στον εθισμο στη μιζέρια.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      spi_duster
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Πολλες φορες μου συνεβη σε φαναρι, οταν εγω μολις που ξεκινουσα, ενα Τεσλα να ήταν ήδη 100μ μπροστά. Σε φαναρι. Στην πόλη μεσα δηλαδή. Στην ΕΟ ποτέ. Εκει τους βλεπω παντα δεξια λωριδα και ταχυτητες Κτελ. Ακόμα και με το νταστερ τους περνω. Δε συζητω για αλλα ηλεκτρικά με αυτονομιες του λόκου. Αυτοι οι δυσμοιροι προκειμενου να πανε οικονομικα ακολουθουν το δρομολογιο "Θηβα, Βαγια , Αλιαρτο". Τουλαχιστο με Τεσλα πας εστω με μια σταση 20' μεχρι και Θεσσαλονίκη. Η αντιφαση εδω ειναι πως πρέπει να δωσεις ενα σκασμο λεφτά για να παρεις αυτοκινητο 4,5+ μέτρα για να κινείσαι στην πολη κυριως δημιουργώντας ταυτόχρονα στον εαυτο σου τεχνικες αναγκες οπως πχ απο γκαραζ σε γκαραζ και απο σουκο σε σουκο. Κανενα θεμα με αυτό εφοσον μπορείς να το καλύψεις. Τοτε βέβαια δε μιλάμε για συνηθησμενο πολιτη της πόλης μα για τον ενα στους 5. Για αυτο το λόγο το ηλεκτρικο δεν έχει την απηχηση που ειχε το ντιζελ οταν κυκλοφορησε(και ανευ επιδοτησης). Γιατί εκτος απο δαυτο μοιραία πρέπει να εχεις και υποδομες να το υποστηριξεις. Φ/Β , φορτιστη , γκαραζ αφετηριας και προορισμου . Μιλάμε λοιπον για κοστος μαζι με τις επιδοτησεις ανω των 35000 ευρω στην καλύτερη περίπτωση. Για κατι που κινείται κυρίως στην πολη και οταν βγεις εξω χρειαζεσαι εφαρμογή να σου πει πως θα πας , απο που και που πρέπει να σταματησεις. Πολυ ωραία!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      spi_duster
    • RE: Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;

      Ουτε ομαδα της προκοπης!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      spi_duster
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Νταξ μωρε κατι δε θα πηγε καλά στους υπολογισμους. Μειωσε ταχυτητα, εκλεισε το αρκουδισιο. Ελπιζω να μη χρειαστηκε να αποβαλλει κι έρμα. 😇

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      spi_duster
    • RE: Είμαστε πιστοί σε μια μάρκα ή αλλάζουμε μάρκες;

      Δεν κολλαω σε φιρμες. Παρακολουθω τις εξελίξεις και διαλεγω πάντα οτι εχει κλείσει στην αγορά τουλαχιστο 4ετια με καλη αξιοπιστια και σοβαρες κριτικες για το σκοπο που θελω.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      spi_duster
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      Ανθρακονηματα = αριστη παθητικη ασφαλεια .

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      spi_duster
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr