Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1108
    • Best 812
    • Groups 0

    jousis

    @jousis

    1758
    Reputation
    35
    Profile views
    1108
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    jousis Unfollow Follow

    Best posts made by jousis

    • RE: Citroen C3 / e-C3 (2024)

      αποτελεί την κορυφαία επιλογή για όποιον θέλει να κάνει τη μετάβαση προς τη νέα εποχή.

      90bb6212-9173-4907-9fd3-be6232db3171-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Peugeot 208

      @dg79 said in Peugeot 208:

      Πρέπει να γράφουν τις εμπειρίες τους περισσότεροι πραγματικοί χρήστες. Έχουν άποψη αυτοί που δεν έχουν ηλεκτρικό και δημιουργούν λανθασμένες εντυπώσεις σε υποψήφιους αγοραστές που μας διαβάζουν.

      Θα σου πω ενα θεματακι που έχω εγώ κ δεν συμμετέχω ενώ διαβάζω.
      Στις συζητήσεις στην Ελλάδα περί ηλεκτρικών υπάρχει τρομερή πόλωση και γενικά η συζήτηση είναι μόνιμα ένας κύκλος "συμφέρει"/"δεν συμφέρει" και ατελείωτα εξελάκια.
      Δλδ η μάχη είναι "καλά, πας ταξίδι 1μύριο χλμ και πρέπει να σταματήσεις, εγώ φτάνω σαλονίκη απο Χανιά χωρίς κατούρημα" vs "Ναι καλά, αλλά εγώ έρχομαι απο Βελιγράδι μέχρι καστελόριζο με 139,67 ευρώ ενώ εσύ ξοδεύεις 297,31 και έχεις φάει 2% τον συμπλέκτη σου".

      Λέω πήρα 208, μου λένε "μα καλά, με ελάχιστα παραπάνω θα έπαιρνες το τέσλα/μέσλα/μπεμπε/".
      Οπότε τί να πω; Οτι απλά το πήρα γιατί απλά το γουστάρω;
      Ναι, χάνω λεφτά, αλλά μπαίνω στο 208 και ακούγεται ένα απαλό φσσσσ κ μπαίνω σε συναδέλφων μαούνες και γκρατζουνάνε τα 120ατίθασα άλογα του χιλιοτσιτωμένου 1.0Τ;
      Ότι δεν θέλω το "καλύτερο" Χ, γιατί μου άρεσε το 208;
      (βοηθάει οτι πλέον δεν αγοράζω ΙΧ, το έκοψα του χούι, μόνο leasing ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες)

      Τώρα, ταξίδια με το 208.
      Όταν επιλέξουμε προορισμό,ψάχνω να δω κοντά εκεί που θέλουμε να μείνουμε τί αργή πρίζα έχει. Τσεκάρω 2-3, τις σημειώνω στον χάρτη και τέλος. Ξέρω οτι εκεί θα το παρατάω για πάρκινγκ το βράδυ/μεσημέρι/ανάλογα.
      Την διαδρομή δεν την κοιτάω καν πλεον. Την ημέρα που θα φύγουμε ανοίγω το ABRP και βλέπω που πρέπει να φορτίσω περίπου. Αν είναι κάποιο μέρος που με βολεύει (πχ προτιμώ κάποια πόλη απο ΣΕΑ), λέω θα πάμε εκεί. Συνήθως κάνουμε την ίδια στάση που κάναμε πάντα για ξεμούδιασμα.
      Το 208 έχει ένα θέμα όπως και ΟΛΑ τα hatchbacks που είχα. Πάνω απο τα 110 κάνει πολύ θόρυβο (άνεμος). Στανταράκι πονοκέφαλος. Αρνητικό αυτό σε ηλεκτρικό γιατί ακούς μόνο τον αέρα και σου κακοφαίνεται.
      Εκδρομούλες και στροφιλίκια σε βουνά, με νόμιμες ταχύτητες έχει πολύ πλάκα. Ναι μεν δεν είναι 700κιλά σαξόραλο αλλά για τα σημερινά δεδομένα, 1.5τόνος με χαμηλό κέντρο βάρους και τρελή ροπή είναι οκ. Έτσι κι αλλιώς δεν κάνω ράλι, απλά το στρίβω απότομα για χαβαλέ. Με χαμηλές ταχύτητες, μέχρι να ξεράσει ο συνεπιβάτης, μετά πάλι ηρεμώ. 😁
      Αυτά, λίγο πιο μαλακό το 208 απο όσο θα το ήθελα και πολύ υποστροφικό αλλά σε αυτές τις ταχύτητες, χέστηκες, το όριό του δεν το πιάνεις έτσι κι αλλιώς.

      @resident-evil ρώτα με ότι θες αλλά έχω το προηγούμενο, του 2022 που σκέφτεσαι είναι καλύτερο.

      (όλα αυτά βέβαια είναι εντελώς προσωπικά, δεν λέω οτι εγώ έχω δίκαιο. σημείωση, είχα μέχρι κ 1.820VT, μου αρέσει το αυτοκίνητο να το διασκεδάζω, δεν επιλέγω με το μυαλό)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Εκτός από τα οχήματα, σημαντική πηγή ρύπανσης παραμένουν τα ξυλόθερμα και τα τζάκια, που αναβίωσαν έντονα τα χρόνια της οικονομικής κρίσης και δεν έχουν υποχωρήσει πλήρως.

      Δεν έχουν υποχωρήσει καθόλου απλά φέτος ήμασταν τυχεροί που δεν έκανε τόσα κρύα.
      Αλλά οκ, πήραμε ηλεκτρικά, όλα καλά.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)

      Να βοηθήσω και τους υποψήφιους αγοραστές.
      96f0d296-3cb3-4066-ad51-63fd250b6026-image.png8d89c620-1cec-41d3-85fb-0a9d2b3c2ea5-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Stellantis Group

      @criuser said in Stellantis Group:

      Άλλη μια ανεξοδη ήττα για τους χεητερς...😊

      Ναι αλλά δεν μπορώ να κάνω εγώ την δουλειά σου και εσύ να πίνεις καφέδες.
      Δεν έχω καν μετοχές, δεν έχω καν στελάντις.
      Lock in. Focus.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Stellantis Group

      @dettol said in Stellantis Group:

      @criuser εχεις να συνεισφερεις κατι στη συζητηση μας; 🙂

      Έρευνες του μαρκετιν εχουν δειξει οτι οι πελατες μας βάζουν στις πίσω θέσεις μόνο όσους δεν συμπαθούν.

      (βγάζω τα προσκέφαλα κέντρο κ πίσω μου 😂 )

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Stellantis Group

      Ωραίο αυτό το λευκό σαλόνι ρε γμτ. Γενικά το σετρίο δείχνει πιο ακριβό απο όσο είναι.
      Κρίμα που δεν βγάζουν μια πρίμιουμ έκδοση. Με τον 156άρι κινητήρα και σοβαρη μπαταρία (water cooled).
      Κρίμα τόση αγωνιστικό pedigree και να βγάζει μόνο λιζινάμαξα.

      @tsimisde said in Stellantis Group:

      Θα φτάσουμε στο σημείο να ακολουθήσουν λογική ΙΚΕΑ για περιορισμό του κόστους, θα παίρνεις τα εξαρτήματα και θα το συναρμολογείς μόνος σου....

      Στην νέα έκδοση αυτό που θέλουν να βγάλουν για να χτυπήσουν τους κινέζους.
      Screenshot 2026-06-18 at 20.59.49.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Stellantis Group

      Εντωμεταξύ ο criuser ξέρει τι κάνει και πέφτουμε στην φάκα.

      Screenshot 2026-06-18 at 23.32.13.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      8a29af36-270c-4ced-bc9c-5f84c5c2cf14-image.png

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Renault 5 E-Tech

      Πάντως, άσχετο λίγο , ας μου επιτραπεί το offtopic...
      Πολύ στεναχωριέμαι που έχουμε τόσους πολλούς ωραίους δρόμους να σε πιάνει εμετός στρίβοντας και όχι λεφτά να έχουμε ένα mx5,fiesta st (ριπ), saxo vts (ριπ), mini, r5 (να μπω ontopic), whatever στην άκρη για τα ΣΚ.

      Δλδ όταν σε ένα review αυτοκίνητου διαβάζω "ναι οδηγείται ωραία αλλά τί να το κάνεις; " στεναχωριέμαι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis

    Latest posts made by jousis

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Εγώ να ξέρετε αν δεν βρίσκω ελεύθερο φορτιστή θα καταριέμαι τον ντετόλ.
      Κάθε plugin που φορτίζει σε 250άρη να τον κρατάει ξύπνιο τα βράδια.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      μπορει να μπει να διαβασει το φορουμ οσο φορτιζει! μονος κινδυνος οτι θα φαει overstay fees

      Για DC είναι ότι πρέπει η μίνι σειρά μυστηρίου "Αναζήτηση διαδόχου" του tsimisde. Σασπένς μέχρι το τέλος.
      Για AC ο σουρεαλισμός του Μονόλογοι και η σειρά true crime του Stellantis Group.

      Αποθηκεύστε τα απο τώρα για τις καλοκαιρινές διακοπές.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @sarantism said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Ένας εδώ που μας έκανε ΚΥΡΗΓΜΑΤΑ να πηγαίνουμε με 30.

      Γιατί δεν με κάνεις tag, σε έχω βρίσει/απειλήσει ποτέ και φοβάσαι;

      έχω εκφράσει την αντίρρηση μου για τις ταχύτητες σε όλα τα τόπικ, αλλά δεν μπορώ κάθε φορά να ποστάρω σαν κάρεν. Να τους μαντρώσει η τροχαία.
      Για αυτό σας παράτησα κ εδώ. Δεν μπορώ να λέω 10 φορές το ίδιο και το ίδιο.
      Κάντε ότι θέλετε.

      Εγώ κάνω αυτό που κηρύττω πάντως.
      Εδώ ένα τυχαίο screenshot απο το αυτοκίνητο, που σε βαθμολογεί πόσο ασφαλής είσαι.
      2/5 σε βουνό, 3 κ 4 στην πόλη με τα παιδιά σας.
      Το χαμηλό σκορ δεν είναι λόγω υπερβολικής ταχύτητας btw αλλά λόγω γκάζι/φρένου/απότομες αλλαγές πορείας 😉
      30299fcc-03b6-42a8-86ea-2158ea9508dd-image.png

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @jousis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ρίο για καφεδάκι.

      Μπα τα 15 σουβλακια εγιναν καφεδακι ;

      Καφέδες που είναι διουρητικοί για να σταματάω συχνά να φορτίζω 😀

      Εσύ θα θυμάσαι την ορκομοσία της εγγονής τώρα που την κάνατε στις 4 εποχές το 1980 κάπου ; 😂

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      στον οποιον ομως δεν φορτιζουν αλλα ηλεκτρικα.

      Δεν το θυμόμουν καν γιατί ποτέ δεν έχω σταματήσει.
      Πάντα σταματούσαμε (και πριν λεχτρικού) Ρίο για καφεδάκι.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Γειά σου Σαράντη.
      Εγώ να ξέρεις η κόντρα που είπα ήταν μέχρι 130 (με όριο 130).
      Δεν πάει εύκολα παραπάνω το λεχτρικό μου.

      Για τον ντετόλ δεν παίρνω όρκο όμως, έχει ένα γρήγορο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      να ειμαστε σιγουροι οτι θα το καταλαβουν.

      1 κακό έχει αυτή η μ.κία που φορτώθηκα...δεν υπάρχει περίπτωση να μην σε καταλάβουν.

      79354dd9-4b7b-40c4-b71e-e17f76618843-image.png

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Αν είναι να αποδείξουμε την ανωτερότητα των bev, θα κανονίσω να σταματάω μόνο ψαθόπυργο. ✊
      Και όχι στον γνωστό σκλαβενίτη ή μεσολόγγι.

      Τώρα για μαίναλο πού να σταματήσω;
      Έλεγα Λεβίδι σε καμιά ταβέρνα. Είναι ΟΚ ;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Renault 4

      😇
      Που λέτε, ταξινομήθηκαν βλέπω 9 4άρια αυτόν τον μήνα.
      8 για test drive και ένα του criuser ;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Renault 5 E-Tech

      Παγκράτι το έχει ένας ιερόσυλος (κίτρινο/μαύρο iconic) και το παρκάρει στον δρόμο (είχα βάλει κ φωτό).

      Πράσινο δεν έχω δει κανένα και νομίζω είναι το 2ο πιο όμορφο.
      Κρίμα.

      να δούμε και άλλα φτηνά ευρωπαϊκά ηλεκτρικά στους δρόμους!

      τόσα ίC3, πόσα άλλα θες ;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr