Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 178
    • Best 105
    • Groups 0

    jousis

    @jousis

    233
    Reputation
    11
    Profile views
    178
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    jousis Unfollow Follow

    Best posts made by jousis

    • RE: Peugeot 208

      @dg79 said in Peugeot 208:

      Πρέπει να γράφουν τις εμπειρίες τους περισσότεροι πραγματικοί χρήστες. Έχουν άποψη αυτοί που δεν έχουν ηλεκτρικό και δημιουργούν λανθασμένες εντυπώσεις σε υποψήφιους αγοραστές που μας διαβάζουν.

      Θα σου πω ενα θεματακι που έχω εγώ κ δεν συμμετέχω ενώ διαβάζω.
      Στις συζητήσεις στην Ελλάδα περί ηλεκτρικών υπάρχει τρομερή πόλωση και γενικά η συζήτηση είναι μόνιμα ένας κύκλος "συμφέρει"/"δεν συμφέρει" και ατελείωτα εξελάκια.
      Δλδ η μάχη είναι "καλά, πας ταξίδι 1μύριο χλμ και πρέπει να σταματήσεις, εγώ φτάνω σαλονίκη απο Χανιά χωρίς κατούρημα" vs "Ναι καλά, αλλά εγώ έρχομαι απο Βελιγράδι μέχρι καστελόριζο με 139,67 ευρώ ενώ εσύ ξοδεύεις 297,31 και έχεις φάει 2% τον συμπλέκτη σου".

      Λέω πήρα 208, μου λένε "μα καλά, με ελάχιστα παραπάνω θα έπαιρνες το τέσλα/μέσλα/μπεμπε/".
      Οπότε τί να πω; Οτι απλά το πήρα γιατί απλά το γουστάρω;
      Ναι, χάνω λεφτά, αλλά μπαίνω στο 208 και ακούγεται ένα απαλό φσσσσ κ μπαίνω σε συναδέλφων μαούνες και γκρατζουνάνε τα 120ατίθασα άλογα του χιλιοτσιτωμένου 1.0Τ;
      Ότι δεν θέλω το "καλύτερο" Χ, γιατί μου άρεσε το 208;
      (βοηθάει οτι πλέον δεν αγοράζω ΙΧ, το έκοψα του χούι, μόνο leasing ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες)

      Τώρα, ταξίδια με το 208.
      Όταν επιλέξουμε προορισμό,ψάχνω να δω κοντά εκεί που θέλουμε να μείνουμε τί αργή πρίζα έχει. Τσεκάρω 2-3, τις σημειώνω στον χάρτη και τέλος. Ξέρω οτι εκεί θα το παρατάω για πάρκινγκ το βράδυ/μεσημέρι/ανάλογα.
      Την διαδρομή δεν την κοιτάω καν πλεον. Την ημέρα που θα φύγουμε ανοίγω το ABRP και βλέπω που πρέπει να φορτίσω περίπου. Αν είναι κάποιο μέρος που με βολεύει (πχ προτιμώ κάποια πόλη απο ΣΕΑ), λέω θα πάμε εκεί. Συνήθως κάνουμε την ίδια στάση που κάναμε πάντα για ξεμούδιασμα.
      Το 208 έχει ένα θέμα όπως και ΟΛΑ τα hatchbacks που είχα. Πάνω απο τα 110 κάνει πολύ θόρυβο (άνεμος). Στανταράκι πονοκέφαλος. Αρνητικό αυτό σε ηλεκτρικό γιατί ακούς μόνο τον αέρα και σου κακοφαίνεται.
      Εκδρομούλες και στροφιλίκια σε βουνά, με νόμιμες ταχύτητες έχει πολύ πλάκα. Ναι μεν δεν είναι 700κιλά σαξόραλο αλλά για τα σημερινά δεδομένα, 1.5τόνος με χαμηλό κέντρο βάρους και τρελή ροπή είναι οκ. Έτσι κι αλλιώς δεν κάνω ράλι, απλά το στρίβω απότομα για χαβαλέ. Με χαμηλές ταχύτητες, μέχρι να ξεράσει ο συνεπιβάτης, μετά πάλι ηρεμώ. 😁
      Αυτά, λίγο πιο μαλακό το 208 απο όσο θα το ήθελα και πολύ υποστροφικό αλλά σε αυτές τις ταχύτητες, χέστηκες, το όριό του δεν το πιάνεις έτσι κι αλλιώς.

      @resident-evil ρώτα με ότι θες αλλά έχω το προηγούμενο, του 2022 που σκέφτεσαι είναι καλύτερο.

      (όλα αυτά βέβαια είναι εντελώς προσωπικά, δεν λέω οτι εγώ έχω δίκαιο. σημείωση, είχα μέχρι κ 1.820VT, μου αρέσει το αυτοκίνητο να το διασκεδάζω, δεν επιλέγω με το μυαλό)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Το παλληκάρι ανεξάρτητα του τι λέει για το αιρκρος, αναφέρει τις διαδικασίες που πρέπει να έχει υπ΄ όψη του όποιος πάρει ηλεκτρικό και ότι είναι απόφαση με πολλά αρνητικά.

      Λέει :
      Μην μπείτε στην διαδικασία του ηλεκτροκίνητο αν , αν , αν κλπ...

      Ε, εγώ λέω ακόμα χειρότερα γιατί δεν με συμφέρει να γινουμε πολλοί 🙂

      Αλλά στα σοβαρά, δεν ήταν παράλογος ούτε αυτός ούτε ο άλλος.
      Και δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ανοχές, προτεραιότητες, ανάγκες,...
      Αυτήν την στιγμή υπάρχουν πιο εύκολα ηλεκτρικά απο ποτέ και σε 10 χρόνια θα είναι ακόμα πιο εύκολα.
      Και λύσεις για τα πάντα (υβριδια,phev,bev).

      Αυτό που μου ανάβουν τα λαμπάκια είναι όλοι οι βλαμμένοι που με το παραμικρό που ακούν ηλεκτρικό
      -ΧανΕΤαΙ Η ΕμπΕιΡιΑ ΟδΗγηΣης
      -τι οδηγείς φίλε μου;
      -τογιοτα κορολα αυτοματη του 04

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      8a29af36-270c-4ced-bc9c-5f84c5c2cf14-image.png

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Peugeot 208

      @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      Συγκεκριμενα, πες μερικα λογακια για

      α. το mobile app και τι δυνατοτητες σου δινει
      β. την καταναλωση εντος και εκτος αστικου περιβαλλοντος
      γ. την υγεια της μπαταριας. Αν καταλαβα καλα, το αγορασες μεταχειρισμενο. Περιπου με ποσα χιλιομετρα το πηρες, ποιας χρονολογιας ηταν μοντελο και, αν γνωριζεις, υγεια της μπαταριας οταν ηρθε στην κατοχη σου.
      δ. το Infotainment του αμαξιου σου δινει τη δυνατοτητα να προγραμματισεις ταξιδι; δηλ σου βγαζει στασεις σε φορτιστες και ποση ωρα θα καθισεις εκει; Γενικα, το χρησιμοποιεις ως το μοναδικο σου οχημα ή εχεις θερμικο για τις μεγαλυτερες αποστασεις;

      ΥΓ: Μια χαρα κινεισαι με το καλυτερο πεζο που υπαρχει, το δυο 🙂

      Το συνεχίζω εδώ να μην είμαστε εκτός θέματος.

      α. ότι χειρότερο έχω δουλέψει στην ζωή μου. Μάλιστα είναι τόσο απαράδεκτοι που ενώ στην αρχή όταν το πήρα είχαν ένα άθλιο ΑΡΙ και είχα γράψει κάποια δικά μου πραγματάκια, μετά το κόψανε. Μετά κάτι ανοίξανε πάλι αλλά είχα ήδη ξενερώσει. Τεσπα, άθλιο, δεν το ανοίγω ποτέ. Ακόμα και για cabin conditioning προτιμώ να παω στο ΙΧ και να το ξεκινήσω μόνος μου παρά να ανοίξω το αππ και αν το ετοιμάσω.
      β. δεν έχω κάποιο παράπονο αλλά δεν είναι καλό. Με τα τόσα φανάρια και την σχετικά νευρική οδήγηση που κάνω, δεν είμαι όμως δείγμα (δεν τρέχω αλλά το 0-30 το έχω για απόλαυση). Από όσα διαβάζω στο ίντερνετς, είναι λιγότερο efficient από το id3.
      γ. καινούργιο το πήρα, το πρώτο πρώτο e208 136hp με το "κακό" efficiency (2021 μοντέλο νομίζω). Τώρα το ξεφορτώνομαι υποχρεωτικά, δεν μου το αφήνουν άλλο.
      δ. το δικό μου είναι το πιο φτηνό δεν εχει τπτ. android auto με καλώδιο μόνο. Είναι το μοναδικό μας ΙΧ, μια χαρά κάνω ταξίδια.
      Το 2021 ήταν ζόρικα + το άγχος που είχα αλλά οκ, φέτος ούτε που σκέφτηκα τί/πού θα φορτίζω. Απλά ξεκινούσα και yolo. Έχουν αλλάξει πολύ τα πράγματα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @jousis said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      Μου φάνηκαν (byd dolphin + surf) μαλακά πολύ και όχι τόσο παιχνιδιάρικα. Σαν κάτι να μην μου πήγαινε καλά με το στήσιμο δλδ. Δεν είναι οτι είχαν κάτι κακό κακό, δεν μπορώ να το εξηγήσω.

      Ξεκάθαρα πάντως έχω άδικο για το δελφίνι, το βλέπω προβλέψιμο, πετάει λίγο κώλο όμορφα και δεν βλέπω τραγικό body roll.
      Αν φαίνονται μαλακές οι αναρτήσεις αλλά ταυτόχρονα τα πάει καλά στο moose είναι θετικό, όχι αρνητικό.
      (οκ, μην με μαλώσετε, με ένα απλό τεστ ντράιβ δεν μπορείς να τα δεις αυτά 😁 )

      Youtube Video

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Renault 5 E-Tech

      Πάντως για φόρουμ με ανθρώπους που αγαπάνε την αυτοκίνηση, πολλοί λογιστές και ορθολογιστές μαζευτήκαμε

      Αααα, η 911 καίει .02 παραπάνω απο το yaris και δεν έχει καλή επιδότηση.
      Επίσης δεν έχει τον εξοπλισμό του corolla στα στανταρτ.
      Άσε που η toyota έχει τεράστια εμπειρία στα hybrid ενώ η porsche θα χαλάει συνέχεια
      Για να μην πω οτι το M3 έχει καλύτερη επιτάχυνση και κοστίζει το 1/3. 😁

      Μόνο yaris.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Τι σκας τόσο όμως;
      Κανείς ποτέ δεν θα σε γράψει σου πάρει το δίπλωμα που πας με 100 σε ζώνη 80 ή με 50 σε ζώνη 30.
      Μήπως δεν κάνεις αυτό αλλά πας με 80 σε ζώνη 30 και με 150 σε 80άρα;
      Μήπως δεν έχεις απλά μια ροδίτσα στο πεζοδρόμιο αλλά έχεις το μισό καβαλημένο στο διάζωμα πάνω σε διάβαση ;
      Λέω.

      Άσε μας που παω με 40 (κοντεράτα) σε στενά και μου κορνάρουν μέχρι και περιπολικά, έλα τώρα, σοβαρευτείτε. Που παω σε βάφτιση και σιχαίνομαι την χώρα ολόκληρη γιατί δεν υπάρχει ΕΝΑΣ που να μην πίνει. Μακάρι να εφαρμοστεί το 1% και να μαζέψουν έστω κ 10 διπλώματα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων

      Μονοφασικό μαξ 32Α είναι 7kw πριν τις απώλειες.
      1(Φ)*32(Α)*230(V) = 7.36Kw
      Τα 22 είναι 3(Φ)*32(Α)*230(V)
      Τα 11 είναι 3(Φ)*16(Α)*230(V)

      Αν το αυτοκίνητό σας έχει 7άρι OBC, θα πάτε μέχρι 7 σε μονοφασικό 32A ή 3φασικό 22άρη 32A.
      Αν ο 3φασικός είναι 11άρης ή η πρίζα σας 16A, θα πάρετε μέχρι 3.6 (1Φ16Α230V)
      Αν το αυτοκίνητο έχει 11άρη OBC θα πάρετε 7 απο τον μονοφ 32Α, 11 απο τους τριφασικούς.

      Αν και έχω εγκατάσταση για 32Α μονοφ. να σας πω την αλήθεια δεν το χρησιμοποιώ ποτέ πάνω απο 16Α.
      Εκτός κι αν έχω μόλις γυρίσει απο ταξίδι και θέλω την άλλη ημέρα να κάνω κι άλλο οπότε το βάζω το βράδυ που δεν έχω τπτ άλλο ανοιχτό στο σπίτι. Σε κανονικές συνθήκες το έχω στα 16Α (το ρυθμίζεις στο wallbox).

      εδιτ: OBC = on board charger = ο φορτιστής (που είναι στο αυτοκίνητό σας).
      Ta wallboxes είναι ρελεδάκια στην ουσία (με διάφορα έξτρα καλούδια ελέγχου, κτλ κτλ)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: BYD forum

      @dettol said in BYD forum:

      πχ οτι δεν μπορεις να επιλεξεις διαδρομη με αποφυγη διοδιων

      άπλες οι κινέζοι 😁

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      μιας και το εχεις ψαξει το θεμα βλεποντας τοσο το e208 (που το γνωριζεις καλα επειδη εισαι ιδιοκτητης), οσο και τα κινεζικα (τα οποια υποθετω τα ειδες μετα την αγορα του 208, επομενως εχεις πιο ολοκληρωμενη αποψη), που θεωρεις οτι υπερτερει το e208 και που τα κινεζικα; Αν θελεις, κανε αναφορες και σε κινεζικα ηλεκτρικα τα οποια εψαξες, ωστε να καταλαβουμε συγκεκριμενα.

      Δεν είμαι όμως τόσο έμπειρος, απλά έχω ΙΧ για χαβαλέ (βόλτες, εκδρομές, μετακινήσεις εντός πόλης) κ για ώρες ανάγκης.
      Οτιδήποτε κάτω απο 6χλμ ακτίνα πάω με πεζό 2 (κι εδώ στελάντις 😁 ).

      Μου φάνηκαν (byd dolphin + surf) μαλακά πολύ και όχι τόσο παιχνιδιάρικα. Σαν κάτι να μην μου πήγαινε καλά με το στήσιμο δλδ. Δεν είναι οτι είχαν κάτι κακό κακό, δεν μπορώ να το εξηγήσω.
      Επίσης σχεδιαστικά το εσωτερικό τους (παίζει ρόλο για εμένα) μου φάνηκε άσχημο, η σχεδιαστική γλώσσα τους είναι λίγο περίεργη.
      Το infotainment πολύ καλό όμως, ένα σημείο που σιχαίνομαι το 208.

      Αν έχεις κάποια πιο συγκεκριμένη ερώτηση, χαρά μου να πω την βλακεία μου.

      @dg79
      Κατανοώ ναι, αλλά μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν λίγο παραπάνω. Έτσι κι αλλιώς τα δικά μας δεν είναι λίγο διαφορετικά (λόγω κανονισμών ασφαλείας) ;

      υγ. έχω το πρώτο πρώτο e208 με το "μικρό" μοτερ/μπαταρία και το χειρότερο efficiency

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis

    Latest posts made by jousis

    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Μιλάμε για δημόσιας χρήσης πάρκινγκ, όχι για το χωράφι σου ΕΚΤΟΣ κι αν το χρησιμοποιείς για να παρκάρουν οι πελάτες της ταβέρνας σου (γίνεται κι αυτό).

      Τεσπα, επειδή δεν είμαι εκπρόσωπος της αστυνομίας και ούτε θέλω να γίνω, σου βρήκα αυτό.
      Λέει οτι ρώτησαν την τροχαία κ απάντησε αναλυτικά εξηγώντας τον ΚΟΚ.
      https://www.seeae.gr/blog/posts/carpress-neos-kok-ti-tha-pathete-an-parkarete-paranoma-se-thesi-fortisis-ilektrikou-ix

      (αυτά δεν είναι νέα μόδα)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Η χρέωση είναι ανά kwh, ανά δευτερόλεπτο. Απλά το έκανα ανά ώρα για να συγκρίνετε με πάρκινγκ επί πληρωμή της περιοχής σας.
      Κάποιες θέσεις (σε κλειστά πάρκινγκ) χρεώνουν και κανονικά την είσοδο. Αλλά αυτά που συζητάμε τώρα είναι μόνο ότι ρεύμα ρουφήξεις.

      O νόμος είναι πολύ γενικός βέβαια* και έχει τρύπες αλλά προς το παρόν δεν υπάρχει θέμα.
      Και θα λυθεί εκτός νόμου το πρόβλημα πανεύκολα. Δεν χρειάζεται να ασχολείται ο νομοθέτης με κάθε ψιλο-χαζομάρα. Θα μπουν overstay fees (ψάξτε το).

      Οι χώροι στάθμευσης που αναφερόμαστε είναι δημοσιας χρήσης/κυκλοφορίας και ισχύει κανονικά ο ΚΟΚ. Προφανώς και δεν έχουν κανενός είδους άβατο.

      *Τί πάει να πει "όσο φορτίζει" ; Αν είναι 100% και βάλει απλά το καλώδιο φορτίζει ;
      Αν εγώ το αφήσω στις 2 το μεσημέρι και περάσω να το πάρω την επόμενη στις 9 το πρωί, είμαι παράνομος ;
      Έχει τύχει πχ να το αφήσω 8 το βράδυ να φορτίσει και να έχει πάει στο 100% στις 04:00, θα πρέπει να ξυπνήσω να πάω να το πάρω ή μπορώ το πρωί που θα πάω στην εκδρομή μου;
      Και αν ξυπνήσω 12:00 να πάω να το πάρω, θα το έχουν δει απο το πρωί στις 09:00 εκεί με 100% και θα με κράζουν.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Εάν δεν φορτίζουν είναι το ίδιο παράνομοι (αν υπάρχει σχετική σήμανση) με τους άλλους χωρίς ηλεκτρικά.

      (αν δεν άλλαξε κάτι)
      Άρθρο 38: Στάση και στάθμευση (πηγή)
      2. Η στάση ή στάθμευση οχήματος απαγορεύεται:
      ...
      ιθ) σε θέση/σημείο επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων, εξαιρουμένων των ηλεκτροκίνητων οχημάτων κατά τη διάρκεια της φόρτισής τους.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @sette said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Την εύκολη προσβασιμότητα τη στηλίτευσα σχετικά με τα ηλεκτρικά/θέσεις φόρτισης.

      Οι θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών είναι θέσεις επί πληρωμή, από 3ευρώ μέχρι και 9ευρώ την ώρα (για απλό AC 7-22kW).
      Θα περίμενα να έχουν και μελομακάρονα με τόσα που σκάνε όσοι τα αφήνουν (εγώ φορτίζω σπίτι).

      Αν και ο λόγος που συνήθως είναι σε καλές θέσεις είναι το κόστος καλωδίωσης/εγκατάστασης.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      δε γίνεται να είσαι πιο ευαίσθητος στο θέμα αυτό, εκτός αν ανήκεις ο ίδιος στο χώρο...!!!

      Δεν υπάρχει λόγος στο ίντερνετ να μετριέσαι. Είσαι ότι είσαι, είμαι οτι είμαι.
      Δεν χρειάζονται διαγωνισμοί.

      Η εκπαίδευση χρειάζεται για τα πάντα, αυτή είναι η άποψη μου........

      100%

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ - Εταιρειες leasing

      Σχετικά με την ομορφιά κ μοντέλα με στόχο το "leasing" (4:00).
      Ένα μεγάλο μπράβο στην στελάντις που σχεδιάζει πανέμορφα πεζό παρόλο που πουλάνε μόνο σε λίζιν 😁

      Μην ξεχνάμε οτι μέχρι πέρισυ το πιο ομορφο αυτοκινητο στον κοσμο παμψηφεί ήταν το 208
      (πηγή: εγώ)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: BYD forum

      @zaxosm said in BYD forum:

      Και όσο έγραφα το ποστ, για πολλωστή φορά με κάλεσε η γυναίκα μου να με ρωτήσει τι αυτονομία έχει το Inster γιατί πάλι την ρωτούσαν στο δρόμο εντυπωσιασμένοι. Αυτό το πράγμα δεν υπάρχει παιδιά......

      εγώ όποτε το βλέπω το φωτογραφίζω, να βγαίνει χτενισμένη πες. 😁

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @terryp117 Να συζητήσουμε περί βίας,παιδείας και επιβολής όσο θέλεις σε διάφορα άλλα*, όμως στο θέμα "δεν παρκάρουμε σε θέσεις αναπήρων" όχι. Δεν δέχομαι οτι είναι θέμα παιδείας/γνώσης. Όπως λέει ο @tgd , κλείδωμα κάθε φορά και αφαίρεση άδειας μέχρι να "μάθεις".

      *να πούμε πχ για τις καμπάνιες που κάνει το κράτος ( νοτ ) να ενημερώσει οτι θα ψοφάνε τα παιδιά σας σε 20 χρόνια με τα τζάκια στην αττική κάθε βράδυ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • RE: BYD forum

      @zaxosm said in BYD forum:

      Το εσωτερικό είναι σίγουρα πιο ποιοτικό με κάποιες μαλακές επιφάνειες

      α, είσαι απο αυτούς που βλέπω στα βίντεοζ να πασπατεύουν και να ξύνουν πλαστικά 😁
      (εγώ αν δεν τρίζουν είμαι ΟΚ απο ποιότητα)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      jousis
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      εσύ τι ζητάς χωρίς εκπαίδευση να μην πάει να παρκάρει στη θέση αναπήρων..??!!

      Δεν γνωρίζει ο 40χρονος πως είναι αντικοινωνικό να παρκάρεις σε θέσεις αναπήρων;
      Και δεν υποστηρίζω οτι πρέπει να πέσει μόνο βουρδουλας.
      Ο βούρδουλας είναι η πυρόσβεση.
      Στα ηθικά δεν θα ήθελα να συμμετέχω, όπως είπα είμαι immoralist/ moral nihilist, δεν θα συγκλίνουμε πουθενά.

      υγ.
      Αχ αυτή η "παιδεία", ο γκοντό της ελληνικής κοινωνίας.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      jousis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr