Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 239
    • Best 69
    • Groups 0

    tsimisde

    @tsimisde

    145
    Reputation
    21
    Profile views
    239
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    tsimisde Unfollow Follow

    Best posts made by tsimisde

    • RE: Alfa Romeo Junior (B-SUV)

      Μιας και έκανα πιο πριν τη σύγκριση με την Υ, εκείνη μοιάζει περισσότερο με ξαδερφάκι των C3/208 ενώ η Milano, δε θυμίζει και τόσο τα ξαδερφάκια της, με τις περισσότερες ομοιότητες, να υπάρχουν με το ξάδερφο Avenger. Όσο περνάει η ώρα, θέλω να το χαζεύω ολο και περισσότερο, κάτι το οποίο σημαίνει ότι έχει γίνει καλή δουλειά στο ντιζάιν και τραβάει τα βλέμματα.

      Μια αγαπημένη λεπτομέρεια η οποία είχε λείψει για κάμποσο, είναι οι κρυμμένες χειρολαβές στις πίσω πόρτες οι οποίες, είναι σήμα κατατεθέν Alfa Romeo. Είχαμε φτάσει στο σημείο να τις έχουν άλλοι και άλλοι και δεν τις είχε η Alfa επομένως, καλά έκαναν που επανέφεραν αυτή τη λεπτομέρεια. Μ'αρεσει επίσης και το γνωστό σταυρόφιδο που χρησιμοποιείται σε πολλά και διάφορα σημεία του αμαξώματος και επίσης, μια πανέμορφη λεπτομέρεια, είναι το φωτιζόμενο φιδακι στους αεραγωγούς.

      Νομίζω ότι η συγκεκριμένη Alfa, έχει στοιχεία τα οποία δεν έχουν οι ακριβότερες, στο εσωτερικό, μου δίνει περισσότερη αίσθηση πολυτέλειας, ειδικά με την επένδυση alcantara σε καθίσματα και ταμπλό, είναι μουρλια. Επιτέλους, μια Ιταλίδα που τραβάει τα βλέμματα, μπορεί να είναι σε ένα σχήμα ασυνήθιστο για Alfa, κατάφεραν όμως να δώσουν χαρακτήρα σε ένα θεωρητικά άχαρο αμάξωμα. Κατάφεραν να προσφέρουν ένα σπορτίφ και επιθετικό σχέδιο και ναι, αυτό είναι μόνο για καλό, δεν είναι ουδέτερο σε καμία περίπτωση.

      Μια Λατίνα με τα όλα της και άκρως χυμώδης. Δεν είναι χοντροκομμένη, είναι "πρησμένη" τόσο όσο και αυτή είναι η επιτυχία....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsimisde
    • RE: Διαδικασία/Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου

      Πιστεύω ότι ακόμα και τώρα, εν έτει 2024, κινούμαστε με βάση στερεότυπα και αντιλήψεις παλαιότερων εποχών. Ναι, κάποτε υπήρχαν εμφανείς διαφορές μεταξύ των αυτοκινήτων. Τα φθηνά αυτοκίνητα ήταν πραγματικά φθηνά, από όλες τις απόψεις ενώ με περισσότερα χρήματα, όντως έπαιρνε κάποιος περισσότερο αυτοκίνητο και ναι, σε πολλές περιπτώσεις, ίσχυε το ότι πληρώνεις παίρνεις, κάτι το οποίο δεν θα έλεγα ότι ισχύει τώρα.

      Πιστεύω ότι πλέον όποιο αυτοκίνητο και να αγοράσει κάποιος, είναι αντάξιο με όλα τα υπόλοιπα, δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές, πλέον και οι Κορεάτες οι οποίοι ήταν κάποια σκαλιά χαμηλότερα συγκριτικά με τους "μεγάλους" παίκτες, πλέον παίζουν στην ίδια κατηγορία, πλέον είναι θέμα προτίμησης και γούστου το τι θα αγοράσει κάποιος.

      Από τι καθορίζεται αυτό; Από προσωπικές εμπειρίες, από εμπειρίες κοντινών και οικείων προσώπων, επειδή το είπε ο μαστρομήτσος, ο Βαγγέλας ο λαμαρινας κτλ. Δεν πιστεύω ότι μόνον οι Ασιατικής καταγωγής κατασκευαστές προσφέρουν αξιόπιστα αυτοκίνητα, ότι οι Ιταλοί πουλάνε σαπάκια, οι Γάλλοι επίσης, οι Γερμανοί ποιότητα κατασκευής κτλ, πλέον, όλοι παίζουν επί ίσοις όροις αλλά και πάλι, στηριζόμαστε σε στερεότυπα μιας άλλης εποχής και νομίζω ότι επειδή είναι δύσκολα τα οικονομικά του καθενός, θα προτιμήσει να επενδύσει σε κάτι σίγουρο. Συν τοις άλλοις, επειδή είναι άγνωστο το πότε θα καταφέρει κάποιος να αλλάξει εκ νέου το αυτοκίνητο του, θα επιλέξει κάτι το θεωρητικά αξιόπιστο, από όσους φημίζονται για την αξιοπιστία, προκειμένου να έχει το κεφάλι του ήσυχο για όσα χρόνια συνυπάρξει με το αυτοκίνητο.

      Το Hilux του παππού στο χωριό, όπως και το Sunny του θείου, δεν χάλασε εδώ και 30, 35, 40 χρόνια επομένως, θα πάρω κι εγώ Toyota η Nissan. Ας σκεφτούμε όμως τι εξοπλισμό είχαν τα αυτοκίνητα τότε, τι εξοπλισμό έχουν τώρα, δεν θα έλεγα ότι είναι και θαύμα το ότι δεν χαλούσαν τότε, δεν υπήρχε και κάτι για να χαλάσει. Επίσης, επειδή κάποτε τα Alfasud, Tipo, Autobianchi του μπατζανάκη άλλαζαν λάμπες 8 μέρες την εβδομάδα, δε σημαίνει ότι το ίδιο ισχύει και τώρα. Παρόλα αυτά, πολλοί ενστερνίζονται αυτά τα στερεότυπα ακόμα και τώρα αν και θα μου πει κάποιος, σε πόσα άλλα ζητήματα είμαστε πίσω, γιατί όχι και σε αυτό....

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tsimisde
    • RE: LEXUS LBX

      Πραγματικά έχω μείνει άναυδος με το συγκεκριμένο όχημα, από φωτογραφίες και μόνο, φαίνεται πανέμορφο και ναι, μάλλον είναι το ιδανικό για όποιον αναζητά κάτι πιο premium, με Ιαπωνική ποιότητα. Τώρα καταλαβαίνω γιατί η Toyota έχει αποφασίσει να μην προσφέρει premium αίσθηση στα μοντέλα της, πιθανόν για να μην υπάρχει κανιβαλισμός στην εταιρεία, αν με τα λεφτά της Toyota υπάρχει η premium αίσθηση, προφανώς δεν έχει θέση στην αγορά η Lexus. Έξυπνο μάρκετινγκ θα έλεγα, πιστεύω ότι αξίζει το συγκεκριμένο Lexus, για όσους επιλέγουν την τεχνογνωσία της Toyota αλλά ζητούν μια ποιοτικότερη αίσθηση στο εσωτερικό. Σοφός ο διαχωρισμός των μαρκών τελικά.

      Όσον αφορά την αναφορά που λέτε στο δελτίο τύπου, είναι κουβέντα καφενείου/παιχνίδι καρτών "Υπερ Ατού":

      -Να ξέρεις, το Χ αυτοκίνητο έχει καλή κατανάλωση

      • Ναι αλλά το Ψ, έχει εξαρτήματα από τα υλικά που χρησιμοποιούνται στην F1
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsimisde
    • RE: LANCIA FORUM

      IMG_5180.jpeg IMG_5179.jpeg

      Το νέο Ypsilon εθεάθη για τα γυρίσματα του διαφημιστικού σποτ. Εμένα μου φαίνεται όμορφο, πιστεύω ότι είναι αρκετά φινετσάτο τελικά....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsimisde
    • RE: Skoda Fabia MK4 2021

      Κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα, χωρίς να θέλω να υποτιμήσω την Toyota αλλά, θεωρώ ότι στα λεφτά με τα οποία προσφέρει το Aygo X, με τη Fabia μπορεί να μην παίρνει κάποιος όλα τα κομφορ αλλά, παίρνει περισσότερο αυτοκίνητο, αν είχα αυτά τα χρήματα, χωρίς να λέω ότι το Fabia είναι η βέλτιστη επιλογή γενικά σε αυτά τα χρήματα, χίλιες φορές να πάρω ένα αμάξι το οποίο είναι ένα νούμερο μεγαλύτερο, παρά ένα μικρότερο.

      Με το μεγαλύτερο, μπορεί να μην έχω όλα τα έξτρα, παίρνω όμως περισσότερο αυτοκίνητο, πρακτικά λειτουργεί όπως με τα Hyundai κάποτε, μπορεί για παράδειγμα ένα Accent να κόστιζε όσο ένα Punto, οι περισσότεροι, επέλεγαν αυτό που δίνει περισσότερα, όχι απαραίτητα σε εξοπλισμό, ότι έμοιαζε περισσότερο με αυτοκίνητο, επέλεγαν το Accent, περισσότερο αυτοκίνητο, από την άποψη του μεγέθους.

      Καλώς η κακώς, από οικονομικής άποψης, έχουν ξεφύγει όλα τα αυτοκίνητα, θεωρείται αφύσικο να δίνει κάποιος 17000+ για ένα Fabia, πόσο μάλλον για ένα Aygo. Το πρώτο κόστιζε κάνα διχίλιαρο παρακάτω, το δεύτερο ξέφυγε υπερβολικά πολύ οικονομικά. Ναι, έχει την εγγύηση Toyota με ότι αυτό συνεπάγεται, όμως, για ένα αμάξι όπως το Aygo, είναι υπερβολικά πολλά τα χρήματα.

      Μην ξεχνάτε το εξής, μια σκέψη την οποία κάνουν αρκετοί άλλοι και είναι σε αναλογία με τα όσα είπα περί Fabia πιο πριν. Επειδή έχουν ξεφύγει οικονομικά όλα τα αυτοκίνητα, υπήρξε αύξηση στις πωλήσεις της BMW. O καταναλωτής σκέφτεται ότι εφόσον θα ανέβω που θα ανέβω οικονομικά, ας πάρω κάτι το οποίο θα δικαιολογήσει τα χρήματα μου, αλλιώς μετράει να σκάσεις 23000€ για ένα Nissan και αλλιώς για ένα BMW, ακόμα και αν με το Nissan παίρνεις περισσότερα στα ίδια χρήματα, ο καταναλωτής πιστεύει ότι είναι προτιμότερη επιλογή, όχι όμως και η πιο σοφή, κατ' αντιστοιχία, έτσι λειτουργεί και στο δίπολο Fabia - Aygo X.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsimisde
    • RE: MG ZS

      Σε σχέση με πράγματα που ειπώθηκαν σε κάτι δημοσιεύσεις πιο πριν. Πιστεύω ότι είναι δελεαστικό πακέτο, για τον αγοραστή που ζητά κάτι πιο παραδοσιακό/παλιομοδίτικο, που δεν θέλει πολλά φαντεζι πράγματα, που απεχθάνεται κατά μία έννοια τους νεωτερισμούς συνεπώς, μπορεί να παραπέμπει σε κατασκευή παλαιότερων ετών σε ότι έχει να κάνει με την τεχνολογία, απευθύνεται όμως σε αγοραστές παλιάς κοπής που θέλουν ένα καλοφτιαγμένο αμάξι για να κάνουν τη δουλειά τους και εκεί, πιστεύω ότι πετυχαίνει. Επίσης, αν ισχύει όντως αυτό με την 7ετη εγγύηση, πιστεύω δεν χρειάζονται πολλά ακόμα για να πειστεί κάποιος....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsimisde
    • RE: LANCIA FORUM

      Πάντως, οφείλω να πω ότι μετά από καιρό, το Y έχει μια πιο σπορτίφ διάθεση σε θέμα ντιζάιν, για πολλούς, οι προηγούμενες εκδόσεις ήταν πιο θηλυπρεπείς, η συγκεκριμένη όμως, φαίνεται ότι είναι περισσότερο unisex, χωρίς να είναι κάτι κακό αυτό, αντίστοιχα σπορτίφ διάθεση, είχε το Υ του 1996, τα μετέπειτα καλαίσθητα αλλά, σε θέμα σχεδίασης, δεν ήταν τόσο σπορτίφ, επομένως, μετά από καιρό, έρχεται μια πιο επιθετική διάθεση σχεδιαστικά. Forza Lancia!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsimisde
    • RE: ΑLFA ROMEO FORUM

      Γενικά, πέραν των όσων εύστοχων ειπώθηκαν περί της πτώσης της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ένας ακόμα λόγος για τον οποίο δεν ευδοκίμησαν σε πωλήσεις, είναι το ότι δεν έπαιξαν σωστά τα χαρτιά τους, ότι δεν προέβαλλαν τις αρετές τους όπως θα έπρεπε. Ναι, ήταν καινοτόμοι σε διάφορες τεχνολογίες αλλά, για κάποιο λόγο, ήταν αυτοκαταστροφικοί, με το μάρκετινγκ δεν το έχουν. Είχαν τις μάρκες μεν αλλά, δεν τις τοποθέτησαν σωστά, δεν ανέδειξαν την κάθε μάρκα όπως έπρεπε.

      Το VW Group, έπαιξε πιο σωστά με τις μάρκες του και τις προώθησαν και σωστά, κάτι το οποίο δεν έκαναν οι Ιταλοί. Εστίασαν σε ένα συγκεκριμένο κοινό και εκεί νομίζω έχασαν. Η Fiat νομίζω ήταν η μάρκα που είχε την πιο ξεκάθαρη τοποθέτηση στο gruppo, άντε ίσως και η Alfa, μια άλλη εποχή βέβαια. Αποτελούσε μια σπορ πρόταση για πιο φθηνά βαλαντια. Το μεγάλο χαρακίρι όμως το έκαναν με τη Lancia και εκεί προέκυψε σύγχυση. Από κει που σάρωναν στα παγκόσμια ράλι με τον έναν τίτλο μετά τον άλλο, αντί να εκμεταλλευτούν αυτό το momentum για να βγάλουν κάτι πραγματικά σπορτίφ σε όλη τη γκάμα, ξαφνικά την έκαναν να απευθύνεται στα μεγάλα σαλόνια, έπαιξε στην premium κατηγορία και δημιούργησε σύγχυση προς πάσα κατεύθυνση.

      Επίσης, δεν είχε ποτέ συνοχή στην γκάμα το γκρουπ, κάτι που να καλύπτει όλα τα γούστα. Η Alfa είχε ένα σενταν, ένα hatchback, ένα coupe εκεί στην αλλαγή της χιλιετίας (μιλάω για 156, 147, GT), ήταν η φάση που είχε πλήρη γκάμα. Μετά, έβγαλαν τη MiTo, τη Giulietta, κατήργησαν και τις δύο και έβγαλαν αυτοκίνητα σε κατηγορία που δεν είχαν ποτέ (πχ SUV). Σε εκείνη τη φάση, η Lancia είχε ένα Υ, μια Thesis, μια Delta που την εξαφάνισαν προς τα τέλη του 90 και την επανέφεραν μετά από 10 χρόνια. Κάτι αντίστοιχο είχε κάνει και η Fiat. Είχε το Cinquecento, έβγαλε το Seicento μετά, υπήρξε το διάδοχο μοντέλο. Μετά, έβγαλαν το Panda, το επόμενο Punto, όλα οκ μέχρι στιγμής. Έβγαλαν δύο άκυρα μοντέλα, Idea & Albea και ένα Stilo το οποίο, ήταν η συνέχεια του Bravo. Γενικά, με τα ονόματα τους, παίζουν λίγο τζάκποτ, δεν υπάρχει μια λογική συνέχεια. Ο κόσμος περίμενε το νέο Bravo, κυκλοφορεί κάτι διαφορετικό, για να επιστρέψουμε μετά πάλι στο Bravo. Κάτι αντίστοιχο έγινε και με το Tipo, το είχαν ξεχάσει και το επανέφεραν, κάτι το οποίο δεν έχει κάνει ο ανταγωνισμός. Για παράδειγμα, Golf & Polo, υπάρχουν εδώ και 40+ χρόνια ΣΥΝΕΧΩΣ σαν όνομα στην αγορά, δεν έχουν εμφανιστεί, για να εξαφανιστούν και μετά να εμφανιστούν πάλι.

      Εκεί το έχουν χάσει οι Ιταλοί, στο ότι δεν υπάρχει ξεκάθαρη τοποθέτηση της κάθε φίρμας, ίσως βέβαια με τη συγχώνευση στη Stellantis να υπάρξει πιο ξεκάθαρη τοποθέτηση, προκειμένου να αποφευχθούν οι όποιοι κανιβαλισμοι, ένας εξωτερικός παρατηρητής, μπορεί να καθοδηγήσει καλύτερα και ο χρόνος θα το δείξει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsimisde
    • RE: Citroen C3 / e-C3 (2024)

      Σε μια αγορά στην οποία οι τιμές ολοένα και ανεβαίνουν, είναι πολύ θετικό το γεγονός ότι υπάρχουν εταιρείες οι οποίες τολμούν να προσφέρουν κάτι πιο οικονομικό, χωρίς να θυσιάζονται πολλά πράγματα.
      Μου αρέσει επίσης ότι ποντάρει στην απλότητα η πρόταση της Citroen, χωρίς υπερπαραγωγή και χωρίς πολλές φανφάρες, στέκεται στην ουσία, προσφέρει τα απολύτως απαραίτητα και πρόκειται για μια άκρως ελκυστική υλοποίηση. Μακάρι να πάει καλά!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsimisde
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου σχετικά με τις προοπτικές εξέλιξης. Κατά πρώτον, σαφώς και τίθεται θέμα υποδομών σε πρώτη φάση, χωρίς να υπάρχουν οι αντίστοιχες υποδομές, δύσκολα να ανθίσει η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων ΒΕΒΑΙΑ, δεν προχωράνε τόσο γρήγορα και οι αντίστοιχες υποδομές, εφόσον δεν υπάρχει και η κατάλληλη ζήτηση στα αυτοκίνητα.

      Βέβαια, ο ανασταλτικός παράγοντας στον οποίον κολλάνε πολλοί, είναι ότι ειδικά σε αυτή τη φάση όπου η αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων, είναι περιορισμένη, η φόρτιση είναι ακόμα πιο επιτακτική, εδώ για τα smartphones που έχουμε οι περισσότεροι έχουμε την έγνοια για την αυτονομία, πόσο μάλλον για ένα αυτοκίνητο. Θα ήταν βολικό βέβαια, να υπάρξει μια περίπτωση αντίστοιχη με τα powerbank όπου όποιος θέλει να φορτίσει, δεν χρειάζεται απαραίτητα να ψάξει για πρίζα, θα χρειαστεί όμως και εκείνο φόρτιση συνεπώς, πάλι στο ότι χρειάζεται πρίζα καταλήγουμε.

      Στα της αυτονομίας, σε ένα πρωτότυπο που είχε παρουσιάσει η Lancia σχετικά πρόσφατα, υπόσχεται αυτονομία πάνω από 700 km. Σαφώς και μένει να το δούμε στην πράξη αλλά, είναι ένα πολλά υποσχόμενο νούμερο, πλησιάζει την μέση αυτονομία ενός συμβατικού οχήματος. Η τιμή τους ελπίζω να πέσει σύντομα βέβαια, είναι υψηλή επειδή ας το παραδεχτούμε, όλο αυτό με την ηλεκτροκίνηση, είναι σε πειραματικό στάδιο θα έλεγα, δεν έχει βρεθεί τρόπος να γίνει πιο προσιτή σε ένα ευρύ κοινό επομένως, όπως γίνεται και με την τεχνολογία γενικότερα, εφευρέσεις στην αρχή είναι απλησίαστες, στην πορεία όμως, άπαξ και αποδειχθεί ότι υπάρχει ζήτηση, αγγίζουν ένα ευρύτερο κοινό μετέπειτα.

      Μιας και λέμε για την τιμή, νομίζω ότι για την τιμή τους, έχουν και πάρα πολλούς περιορισμούς και επίσης, το να δίνεις τόσα λεφτά αλλά σε θέμα χρήσης, να μην μπορέσει να είναι το κύριο μέσο, είναι ένα πρόβλημα, το να δώσει κάποιος 25000+ για αυτοκίνητο πόλης ενώ κάποτε δίναμε 10000€, το οποίο αυτοκίνητο πόλης, έχει σχετικά περιορισμένη εμβέλεια, είναι ένα θέμα από μόνο του, για την ώρα, θεωρώ ότι είναι γκατζετάκι για τους ευκατάστατους τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, που μπορεί να διαθέσει ένα τέτοιο ποσό για ένα δεύτερο όχημα, κάτι το οποίο σημαίνει ότι το κύριο όχημα, είναι πολλαπλάσιας αξίας ενώ για τους περισσότερους, με 25000€, προσφέρονται επιλογές αυτοκινήτων τα οποία μπορούν να είναι το κύριο μεταφορικό μέσο.

      Το να έχω για παράδειγμα ένα 500αρακι αμιγώς ηλεκτρικό με το οποίο μπορώ κατά κύριο λόγο να πάω για ψώνια και για καφέ, δεν μου λέει κάτι, εκτός αν το αυτοκίνητο είναι κάτι δευτερεύον, λειτουργεί ως χόμπι αλλά και πάλι, για τέτοιου είδους χρήση, είναι πολλά τα λεφτά, ενώ με ένα συμβατικό αυτοκίνητο, πας για ψώνια, πας για καφέ και μπορείς ανά πάσα στιγμή να πας και κάπου αλλού, να κάνεις μια μεγαλύτερη διαδρομή, χωρίς να αγχωθεις για το αν θα σου φτάσει το απόθεμα ενέργειας μέχρι να φτάσεις, που μπορείς να ανεφοδιασεις κτλ.

      Στην παρούσα φάση, θεωρώ πιο συμφέρουσα επιλογή τα υβριδικά αυτοκίνητα και νομίζω ότι αποτελούν το μεταβατικό στάδιο μεταξύ συμβατικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είναι η ενδιάμεση κατάσταση.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tsimisde

    Latest posts made by tsimisde

    • RE: Suzuki Swift (2024)

      @antonakis said in Suzuki Swift (2024):

      https://www.euroncap.com/en/results/Suzuki/Swift/51926?s=09

      8e059d5d-539d-4d26-b8a1-b98352868dfc-image.png

      Δεν περίμενα και θαύματα.

      Άρα γι'αυτό κοστίζει σχετικά φθηνά. Είναι πιο αυστηρά τα κριτήρια και αν το δούμε και ρεαλιστικά, δεν θεωρείται και σκοτωστρα, σκεφτείτε άλλοτε τι σήμαιναν τα 3 αστέρια και τι σημαίνουν τώρα αλλά εντάξει, χτυπάει άσχημα το 3αστερο, άντε να εξηγήσεις σε έναν αδαή γιατί έχει πάρει τα 3 αστέρια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsimisde
    • RE: Fiat Egea - Tipo

      Θεωρητικά, έχει SUV στη γκάμα της, το 600e και το υβριδικό του, αλλά απ'οσο κατάλαβα, θέλουν ένα στο μέγεθος του Qashqai, παλιά η κατηγορία c ήταν μεταξύ 4,1-4,3 μέτρα, μάλλον έχει θεριέψει η κατηγορία. Αλλά αν όντως ισχύει, κλασικοί Ιταλοί οι οποίοι, όποτε θυμούνται, επαναφέρουν ένα όνομα από τα παλιά, χωρίς να υπάρχει μια λογική συνέχεια στη γκάμα στο θέμα του ονόματος. Καταργούν το Tipo, επαναφέρουν το Multipla, είχαν το 124 Spider, το κατήργησαν και αυτό, θα θυμηθούν κάνα Tempra στα ξαφνικά και πάει λέγοντας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsimisde
    • RE: Alfa Romeo Junior (B-SUV)

      Για να είμαστε ειλικρινείς, στην ουσία το σασί είναι Γαλλικό, φαίνεται όμως ότι έχουν γίνει οι ανάλογες αλλαγές. Αν είναι σε οδική συμπεριφορά μια καθαρόαιμη Alfa, πιστεύω δεν έχει καμιά σημασία το τι υπάρχει από κάτω, άπαξ και πάνω στην κοινή βάση έγιναν οι απαραίτητες αλλαγές, είμαστε οκ θαρρώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsimisde
    • RE: Ford Capri 2024

      Με βάση τα δεδομένα της εποχής, αρκετά απλοϊκό σχέδιο, κάθεται όμως πολύ ωραία στο μάτι, το ντιζάιν, οι αναλογίες, όλα, είναι ένα πολύ όμορφο σχέδιο, εσωτερικά και εξωτερικά. Απωθεί αρκετούς ίσως το γεγονός ότι είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό, ως σχέδιο όμως είναι κορυφαίο. Έμπαινε Ford!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsimisde
    • RE: Fiat Egea - Tipo

      Μάλλον καταργήθηκε, δεν έχω διαβάσει για ανανέωση του συγκεκριμένου μοντέλου, έχουν αναφερθεί άλλα μοντέλα της Fiat που έρχονται, κουβέντα για το συγκεκριμένο οπότε, μάλλον για ακόμα μία φορά το όνομα Tipo μπήκε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsimisde
    • RE: HYUNDAI FORUM

      H Hyundai τα τελευταία χρόνια έχει ανέβει επίπεδο κατά σκάλες ολόκληρες, δεν είναι απλά όπως κάποτε vfm επιλογές, πλέον κοιτά κατάματα τον καθιερωμένο ανταγωνισμό επομένως, έχει ανέβει και το αντίστοιχο κασέ, δεν είναι η Hyundai που ήταν κάποτε και αυτό είναι για καλό. Φυσικά και παίζει ρόλο και το ότι η ΕΕ πλέον προικίζει τα νέα μοντέλα με ένα σωρό συστήματα ασφαλείας, με ότι αυτό συνεπάγεται για τιμές.

      Και μιλώντας για ΕΕ, είναι δυνατόν να άφηναν τη Hyundai να προσφέρει τα προϊόντα που προσφέρει, με χαμηλότερες τιμές του ανταγωνισμού, ειδικα όταν ο ανταγωνισμός αυτός έχει ως έδρα του ευρωπαϊκές χώρες; Θα ήταν χαρακίρι για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές να πρόσφεραν οι κορεάτες ένα αντάξιο προϊόν με χαμηλότερη τιμή.

      Η εταιρεία δεν έχει χάσει τον value for money χαρακτήρα της, πλέον όμως τιμολογιακά, έχει κλείσει αρκετά η ψαλίδα, χωρίς όμως αυτό να είναι παράλογο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsimisde
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      @poliviosfp said in Hyundai Inster (2024):

      Δεν θυμίζει Ignis από το πλάι;

      Και γενικά αυτό το σχήμα, μικροκαμωμένο, ψηλόλιγνο, ειδικά όμως στα πλάγια, οι ακμές στα παράθυρα, εκεί παραπέμπουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsimisde
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Βλέποντας το review που παρατέθηκε κάτι ποστ πιο πρίν, διαπιστώνω ότι είναι ένα εξαίσιο αμαξάκι, μέσα έξω, έχει αρκετές έξυπνες ιδέες στην υλοποίηση του, αν ήταν με θερμικές εκδόσεις, θα έκανε πάταγο πιστεύω, όχι ότι και ως ηλεκτρικό δεν θα κάνει, για αμαξάκι πόλης, μια χαρά είναι τα 350 km αυτονομίας, βέβαια, να δώσεις 18000€ μόνο για να μπορείς να κινηθείς μέσα στην πόλη κατά το πλείστον, είναι ένα θέμα, παρόλα αυτά, είναι πιο προσιτή η ηλεκτροκίνηση σε ένα ευρύτερο κοινό και αυτό είναι που μετράει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsimisde
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      @panormus772 said in HYUNDAI FORUM:

      Hyundai Inster (βασίζεται στο casper που υπάρχει στη Ν.Κορέα):

      Youtube Video

      Στην Ευρώπη προς τέλος φθινοπώρου.Στην Ιταλία θα ξεκινά κάτω από 25.000 (απ'οτι κατάλαβα προ επιδοτήσεων-προσφορών):
      Youtube Video

      Yπάρχει ως αναμενόμενο μοντέλο και στο ελληνικό site:
      https://www.hyundai.gr/models/hyundai-inster/

      Πως και δεν εχει συζητηθεί στο forum?

      Ουαου, αυτό φαίνεται ενδιαφέρον. Και η ειρωνεία είναι πριν βρω τη σχετική δημοσίευση, είχα δει σε ένα σχόλιο το ότι το Fiat Grande Panda, έχει αντίστοιχη φιλοσοφία με το συγκεκριμένο, τιμολογιακά μένει να φανεί το που θα βρίσκεται. Δεν μπορώ όμως να μην εκθειάσω τον εσωτερικό διάκοσμο, ωραίες οι χρωματικές αντιθέσεις, γενικά σε θέμα ντιζάιν από μέσα τα σπάει. Εξωτερικά τώρα, μου φαίνεται αρκετά στενόμακρο και λίγο με ξενίζει, σε σχεδιασμό όμως είναι πολύ φουτουριστικό, έξυπνος ο σχεδιασμός των φαναριών. Αν υπήρχε και σε υβριδική έκδοση, θα τα πήγαινε καλά εμπορικά, ήδη υπάρχει όμως το i10, δεν θα είχε λόγο ύπαρξης διαφορετικά. Μένει να δούμε τιμολογιακά που θα παίξει μπάλα, αν είναι πιο πάνω από Grande Panda & C3e, έχει δύσκολη αποστολή, είναι όμως μια άκρως ενδιαφέρουσα πρόταση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsimisde
    • RE: Citroen C3 / e-C3 (2024)

      Ας είμαστε ειλικρινείς, η Citroen ποντάρει και πηγαίνει κόντρα στο τι επιβάλλει η αγορά, ανέκαθεν αυτή η τόλμη της ήταν χαρακτηριστικό γνώρισμα της φίρμας. Το να επιμείνει να προσφέρει στην αγορά μια επιλογή η οποία είναι φθηνή, χωρίς να είναι φτηνιαρικη, είναι μια νίκη και νομίζω γι'αυτό κυρίως βραβεύθηκε από τον τύπο, γενικά φαίνεται μια αξιόλογη επιλογή. Έχει ενδιαφέρον να δούμε και το νέο Fiat Grande Panda, αντίστοιχης φιλοσοφίας αυτοκίνητο, να δούμε ανάμεσα στα δύο ποιο είναι η καλύτερη επιλογή, θαρρώ ότι είναι το ίδιο αυτοκίνητο στην ουσία, με διαφορετική εκτέλεση.

      Αν έρθουν σε καλή τιμή και τα δύο, θα πάνε καλά στην Ελληνική αγορά, ειδικά η Citroen στην Ελλάδα φαίνεται ότι δε φοβάται να ρισκάρει σε θέμα τιμών επομένως, αναμένεται ενδιαφέρουσα η εμπορική του πορεία. Από κει που η συγκεκριμένη κατηγορία τιμής δεν είχε κινητικότητα, ξαφνικά προσφέρονται ενδιαφέρουσες επιλογές και νομίζω είναι κάτι το οποίο θα εκτιμηθεί....

      Γάλλοι και Ιταλοί φαίνεται να ξαναβρίσκουν τη φόρμα τους, ειδικά η Citroen, πιστεύω ότι για ακόμα μια φορά καινοτομεί καθώς, πηγαίνει κόντρα στο κατεστημένο και προσφέρει μια οικονομική πρόταση, ενώ οι τιμές όλων έχουν ανέβει, θυμούνται ότι ο σκοπός τους είναι να προσφέρουν καινοτόμα και οικονομικά αυτοκίνητα στην αγορά και φαίνεται να το πετυχαίνουν μέχρι στιγμής....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsimisde
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr