@wantone said in LANCIA FORUM:
@tsimisde said in LANCIA FORUM:
Πραγματικά δεν ξέρω τι να περιμένω για την αναγέννηση της φίρμας, σαφώς και είναι κρίμα που απουσιάζει από τους δρόμους, θυμάμαι ότι ένα Y του 2000 που είχε περάσει από την οικογένεια μας ήταν αστέρι, παρόλη την ηλικία του και τα χιλιόμετρα του, ήταν πολύ κορυφαίο αμαξάκι, άνετα θα μπορούσε να κρατηθεί ακόμα εν ζωή, αν έπαιζαν όντως σωστά το χαρτί της πολυτέλειας, παρότι μικρό το δικό μας, έτυχε να είναι η έκδοση LX με καθίσματα από Αλκαντάρα και ναι, αυτό είναι ξεκάθαρα κάτι ιδιαίτερο στην κατηγορία των μικρών και πραγματικά, αυτό θα ήθελα να δω στην παρούσα φάση από την επαναφορά της φίρμας, να δούμε με ποιον τρόπο θα καταφέρουν να την κάνουν να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, ο οποίος, θα έλεγα ότι στην παρούσα φάση, είναι κάπως ουδέτερος, χωρίς κάτι το ξεχωριστό.
Το ολίσθημα με την Alfa Romeo και την αναγέννηση της, ήταν ότι από μοντέλα που ήταν πιο προσιτά (147, 156, Guilietta, MiTo), εν μια νυκτί, θυμήθηκαν ότι ανήκουν στο άνω άκρο της κατηγορίας, πήγαν να τα βάλουν με τους κλασικούς παίκτες της κατηγορίας και νομίζω ότι δεν απέδωσε τους αναμενόμενους καρπούς σε πωλήσεις, μακάρι να είναι πιο ξεκάθαρη η τοποθέτηση της αγαπημένης Lancia, να προσφέρει προσιτή πολυτέλεια όσο γίνεται, θα είναι χαρακίρι αν μία μάρκα η οποία ήταν στο λήθαργο τόσα χρόνια, να επιστρέψει απευθυνόμενη σε ένα πολύ ιδιαίτερο/συγκεκριμένο κοινό. Εν αναμονή του 2024, να δούμε κατά πόσο η συνεργασία Stellantis θα σεβαστεί την ιστορία αυτής της φίρμας και πως θα την επαναφέρει στο προσκήνιο, προς στιγμήν, φαίνεται να διαχωρίζουν σωστά την γκάμα των εταιρειών, ελπίζω σε μια ξεκάθαρη τοποθέτηση της Lancia....
Tην Λαντσια την πεθανε η ΦΙΑΤ στις αρχες της δεκαετιας του 90 γιατι τοτε αποφασισε να εχει την Αλφα Ρομεο σαν σπορ εταιρεια που θα παει απεναντι στην BMW. Και ειχε μεινει η Λαντσια με καποια αμαξια υποτιθεται πολυτελειας. Ομως η Λαντσια δεν ηταν τετοια εταιρεια, ηταν εταιρεια με σπορ αμαξια και ετρεχε σε ραλλυ κλπ.
Δυτυχως η μαρκα εχει πεθανει οπως και η υπολοιπη Ιταλικη βιομηχανια. Η μονη ιταλικη εταιρεια ειναι η Φερραρι και η περιουσια πια των Ανιελι ειναι η Φερραρι, στις αλλες μαρκες εχουν πολυ λιγες μετοχες πια.
Η Αλφα Ρομεο δυστυχως εξαφανιζεται αγνωστο αν θα επιζησει η εταιρεια. Τα Giulia/Stelvio ηρθαν τουλαχιστον 5 χρονια ποιο αργα απο οτι θα επρεπε.
Σε γενικες γραμμες οι κακες επιλογες της ΦΙΑΤ εβαλαν ταφοπλακα στην Ιταλικη βιομηχανια και τωρα εγιναν παραρτημα των Γαλλων.
Οι απόψεις οι οποίες με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο. Ναι, καλώς και έβγαλε κάτι ανωτέρου επιπέδου η Alfa και όπως ανέφερε και ένας συμφορουμίτης, αποφέρει κερδοφορία στην εταιρεία, μπορεί αριθμητικά οι πωλήσεις να μην είναι πάρα πολλές, με την ανεβασμένη τιμή των προϊόντων όμως, προκύπτει όφελος. Το ότι οι Ιταλοί στο θέμα μάρκετινγκ όμως είναι αυτοκτονικοί, νομίζω ότι φαίνεται, ώρες ώρες, πυροβολούν τα πόδια τους.
Για παράδειγμα, μπορεί η Alfa να έβγαλε κάτι διαφορετικό ΟΜΩΣ, θυμάμαι το εξής τραγελαφικό, ότι σε κάποια φάση, η Lancia, ενώ ψυχορραγούσε και ήταν σε κώμα, με πωλήσεις αποκλειστικά και μόνο εντός Ιταλίας, με μια Υ και μόνο, πωλούσε περισσότερο από ολόκληρη την γκάμα της Alfa, ξαναλέω, με 1 (!) μόνο μοντέλο. Δηλαδή, άσχημα θα ήταν αν η Alfa πέρα από την υψηλή κοινωνία, να απευθυνόταν και σε ένα ευρύτερο κοινό; Χάθηκε ο κόσμος για παράδειγμα να υπάρξει μια αντίστοιχη 147 να ξετρελάνει κόσμο;
Όσον αφορά τη Lancia, εντάξει, από κει που ήταν στην κορυφή του κόσμου ως σπορ φίρμα, μετά ως πολυτελής, ξαφνικά απλά για να γεμίσει την γκάμα της, να δανείζεται αυτοκίνητα από την Chrysler, να τα πουλάει ως δικά της. Χάθηκε δηλαδή ο κόσμος να βγεί μια ανανέωση της Delta, μια Fulvia η οποία έχει εδώ και 20 χρόνια που είχε αναφερθεί ότι είναι στα σκαριά και την έφαγε το μαύρο σκοτάδι; Είναι δυνατόν; Το έχω διαβάσει και αλλού ότι ακόμα και η ίδια η εταιρεία είχε μπέρδεμα για το που βαδίζει, προς ποια κατεύθυνση να κινηθεί και αυτή η αναποφασιστικότητα τους, ήταν εμφανής. Δηλαδή, μπορεί τη δεκαετία του 90 να επέλεξε ένα πιο πολυτελές μονοπάτι, αν όμως συνέχιζε αποφασιστικά να κινηθεί προς τα εκεί, θα υπήρχαν διαφορετικά αποτελέσματα, πιστεύω ότι είχαν βγει αξιόλογα αυτοκίνητα εκείνη την εποχή, θέλετε η Delta, θέλετε η Kappa, ακόμα και το Y θα πω. Μετά το 2000, νομίζω ότι ειδικά με το Υ, έγινε στροφή προς το γυναικείο κοινό ενω το προηγούμενο μοντέλο, απευθυνόταν σε όλους, ειδικά με κάτι εκδόσεις Elefantino Rosso, εκείνα ήταν ωραία πυραυλάκια. Και για να το θέσω διαφορετικά, ακόμα και εκείνο το Υ του 1996, ξεχώριζε συγκριτικά με τον ανταγωνισμό, ακόμα και συγκριτικά και με το Punto στο οποίο είχε βασιστεί, πραγματικά δεν έπαιξαν σωστά και αν δεν κάνω λάθος, το συγκεκριμένο Υ, πρόκειται για ένα από τα πιο καλοπουλημενα αυτοκίνητα της φίρμας, αν όχι το πιο καλοπουλημενο. Νομίζω ότι το έπαιξαν σωστά εκεί, πολυτελές μικρό το οποίο απευθύνεται σε ευρύ κοινό, δεν χρειάζεται να είναι πανάκριβο και απλησίαστο από πολλούς για να αποδείξει την αξία του.
Αλλά οι επιλογές της Fiat, πληγώνουν και την ίδια, καλά και χρυσά τα Panda και το 500αρακι αλλά, πραγματικά τα έχουν αφήσει στην τύχη τους, πρέπει να φτάσουν στο σημείο να μην πουλάνε μπουλόνι από αυτά για να πάρουν την απόφαση να κινηθούν διαφορετικά, η πολιτική τους είναι αυτή, δεν δρουν προληπτικά, σε όλες τις μάρκες τους, δεν φροντίζουν να χτίσουν γκάμα. Απλά θυμούνται κάτι ονόματα από το παρελθόν (Tipo, Bravo, 124 Spider) για να δείξουν ότι θυμόμαστε παλιά ονόματα και μετά από εκεί, τα αφήνουν στην τύχη τους, σε φάση "Ναι, έχουμε αυτό το αυτοκίνητο, το πουλάμε, αυτό", δεν πλασάρονται σωστά, νομίζω ανέκαθεν ήταν το πρόβλημα τους αυτό, φαίνεται ότι υπάρχει μια σύγχυση συνεπώς, επηρεάζονται και όσοι είναι κάτω από την ομπρέλα της.
Ακόμα και ο όμιλος VW έχει πολλές μάρκες υπό την κηδεμονία του, είναι όμως πολύ πιο ξεκάθαρος ο διαχωρισμός για το που απευθύνεται η κάθε μάρκα, όταν ακόμα και η μάρκα που απευθύνεται στο ευρύ κοινό (εν προκειμένω η Fiat) δεν έχει συγκεκριμένο προσανατολισμό, πως θα τον αποκτήσουν μάρκες όπως η Lancia και η Alfa οι οποίες απευθύνονται σε ένα πολύ συγκεκριμένο και ιδιαίτερο κοινό; Ελπίζω με τη σύμπραξη στη Stellantis να είναι πιο σαφείς οι διαχωρισμοί, στην Alfa όπως ειπώθηκε, δόθηκε μια κατεύθυνση, οι υπόλοιποι είναι να βρουν το δρόμο τους. Και το αστείο είναι οτι πιο επιτυχημένα έστησαν μία μάρκα ΞΕΝΗ, πιο συγκεκριμένα την Jeep, παρά τις δικές τους μάρκες, πάρα την ίδια τη Fiat, είναι αδιανόητο το πώς λειτουργούν ώρες ώρες και με τι σκεπτικό....
EDIT: Κατά μία απίστευτη σύμπτωση, έπεσα πάνω στη συγκεκριμένη είδηση, εν καιρώ θα μάθουμε και άλλα πράγματα, μπορώ να πω ότι μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον η είδηση και έτσι όπως αφήνεται να εννοηθεί από τα συμφραζόμενα, η Lancia ετοιμάζεται να χαράξει μια δική της πορεία, μακάρι να αποδειχθεί επιτυχημένη.
https://www.gocar.gr/news/feed/45092,Etoimh_nea_Lancia_Ypsilon_fwtografia_.html?utm_source=pros