Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 1
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 449
    • Best 267
    • Groups 0

    savas89

    @savas89

    506
    Reputation
    60
    Profile views
    449
    Posts
    0
    Followers
    1
    Following
    Joined Last Online

    savas89 Unfollow Follow

    Best posts made by savas89

    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      Screenshot_2025-10-22-19-58-30-88_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg Ως Λέων ωρυομενος 😉 Παραλάβαμε δόξα τω Θεώ! Εντυπώσεις φοβερές δεν έχω λόγια! Ευχαριστώ και όσους με βοήθησαν στην επιλογή από περισυ που είχα την αναζήτηση. Εύχομαι να επισκέπτομαι το service της αντιπροσωπείας μόνο για καλό σκοπό 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Ταξίδι με καταρρακτώδη κατά διαστήματα βροχή, ζόρι δλδ γενικά, με 6 άτομα(4 παιδιά), και ανοιχτό φυσικά ac., συμπεριλαμβανομένης ανάβασης προς Χορτιάτη.IMG20251204211747.jpg Τη νύχτα ειδικά καταλαβαίνεις την αξία του σύγχρονου αυτοκινήτου..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      Καλημέρα. Σαν πρώτες εντυπώσεις θα πω ότι σε χιλιόμετρα εντός πόλης και περιφερειακό (χωρίς ac)είχε 5,4λ./100 και 5,6 σήμερα μακάρι να πάει ετσι , έχει αρκετή εμπλοκή ο ηλεκτροκινητήρας. Επίσης πολύ βελούδινη η αυτόματη αλλαγή ταχυτήτων οπότε φαινομενικά το 0-100 μας ανησυχούσε, αλλά δεν το νιώθεις καν, νιώθεις ότι τραβάει (θα το δούμε και με φουλ μπαγκαζια)και επίσης στα 100χλμ δεν έχεις καν θόρυβο. Γενικά δε νιώθεις τον όγκο του εύκολα, βοηθάει και το τιμόνι και όλο το σύνολο. Χώρους και εργονομία δε χρειάζεται να πω κάτι. Είναι αμάξι να κάνεις ταξίδι ωρών και να μην καταλάβεις

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Δεν ασχολούμαι με ηλεκτρικά οπότε δεν σχολιάζω...

      Σκέψου ότι ζήτησα να κάνω τέστ ντράιβ το υβριδικό και μου είπαν έχω μόνο ηλεκτρικό και βενζίνης και τους είπα α πα πα για το ηλεκτρικό. Το βενζίνης το έχω κάνει. 😊

      δεν ασχολείσαι, δεν ασχολείσαι αλλα το αποθέωνες το eC3 σε σχεση με τα κινεζικα κουβαδάκια!!!!!

      που θυμιζω οτι δεν εχει ουτε αντλια θερμότητας και εχει αεροψυκτη μπαταρια (οχι υδροψυκτη) οταν τα κινεζικα κουβαδακια προσφερουν και τα 2 lol

      Αιώνες πίσω το ηλεκτρικό c3 από οποιοδήποτε κινέζικο..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: Deepal forum (Changan group)

      @dimsabas said in Deepal forum (Changan group):

      Μάλλον είναι αντίστοιχο ζουζούνισμα με αυτό που κάνει το Leapmotor-t03.

      Είναι για να θυμάσαι ότι είναι Κινέζικο και να μην το πάρεις πάνω σου μάλλον 😂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Ας βάλανε τους παρακρατικούς το μήνυμα ελήφθη τουλάχιστον 2μιση με 3 ώρες κατακλειστηκαν τα πάντα. Θεσσαλονίκη ποτάμια Αθήνα Λάρισα σήμερα οικογένειας χαμός, γιατί ο σκοπός ιερός και για δικαιοσύνη και για την κοροϊδία και τον εμπαιγμό , και για την εξαθλίωση και την αλαζονεία τους. Η αρχή του τέλους ξεκίνησε. Όταν βλέπεις απλές οικογένειες που ποτέ δεν έβγαιναν, τα μαγαζιά ειδικά Λάρισα τα πάντα κλειστά που ποτέ δεν έγινε καθημερινή, τότε καταλαβαίνεις.. Τα έβαλαν με νεκρούς και συγγενείς νεκρών..

      posted in Αντίλογος
      S
      savas89
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @bathan said in Toyota Yaris Cross:

      Το YC συνολικά πάσχει από ποιότητα κατασκευής
      Κουδουνίστρα, πλαφονιέρα που πέφτει, πίσω πόρτες που δεν εφαρμόζουν σωστά κλπ
      Το έχουν 2 φίλοι μου και δεν είναι ευχαριστημένοι
      Μόνο η οικονομία στα καύσιμα αξίζει λόγω του υβριδικού, σε όλα τα άλλα είναι πολύ πίσω, κάτω του μετρίου
      Πουλάει πολύ επειδή είναι Toyota και έχει μεγάλες εγγυήσεις
      Κάπου διάβασα σε μια σελίδα του YC στο FB πως κάποιος κάτοχος ρωτουσε πως μπορεί να αυξήσει την τελική στα 180 σε συνεννοηση με την Toyota 😲

      Η τελική τον μαρανε. Τι να την κάνει ; Αν ξέρεις γιατί το πήρες, όπως η πλειοψηφία, μια χαρά είναι

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: BYD forum

      Όταν προσφέρει η BYD όχημα phev comfort me 38k με 125km αυτονομία που σημαίνει θα φορτίζεις 1 φορά τη βδομάδα και θα κινείσαι ηλεκτρικά και υβριδικά παραεξω με τόσους ίππους και οι άλλοι δίνουν με 35+ κάτι υποφερτα και καλά αλλά όχι τέτοια κλάση τι να λεμε

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      @vdx said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      @savas89 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      @vdx said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      @savas89 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      Πάντως για όποιον θέλει ευρύχωρα μια χαρά προτάσεις grandland και το c5 aircross ωραίο, το 3008 περισσότερη μούρη φυσικά. Γνώμη μου όπως το ζω, μια χαρά τραβανε για όποιον δεν θέλει ιδιαίτερα σπορ φάση ή τρελή οικονομία οπότε πάει Toyota(αν και νομίζω αυτά πρέπει να αντιστοιχούν τα μεγέθη τους στο rav4 που είναι άλλη κατηγορία τιμής)

      Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει κινητήρας για αυτά τα μεγάλα αυτοκίνητα.

      Εμένα στο 5008 μου φαίνεται επαρκής και γεμάτος που ταξίδεψα άνετα, τώρα βουνό θα πω εμπειρία όταν ανέβω 😉

      Κες για τον 1.2 με τα “145” (που αν θυμάμαι καλα στην πραγματικότητα είναι λιγότερα απλά έχουν αλλάξει τον τρόπο υπολογισμού) ;

      Όχι τόσα είναι αφού υπάρχει συνδυασμός αλλά εν πάσει περιπτώσει αφού το νιώθω μια χαρά είναι οκ μου δίνει μπόλικη άνεση ,ασφάλεια και design. Γεμάτος τις προάλλες με παιδιά και πράγματα άνετα με λίγο γκάζι έφευγε 140 στην εθνική για πλάκα το 🦁 και φυσικά εντός πόλης εύκολα 6 λ μέση κατανάλωση που για το σκάφος αυτός είναι μια χαρά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Ok μίλησα τελικά ήταν απλά από τις ρυθμίσεις είχα κάνει αναβάθμιση και βγήκε η ρύθμιση όλα καλά. Πέρασα και τα 1000 χλμ 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89

    Latest posts made by savas89

    • RE: BYD forum

      @zaxosm said in BYD forum:

      Όπως σας είπα χτες έγινε test drive στο μικρό της BYD. Βρέθηκα τόσο οδηγός όσο και πίσω καθήμενος. Μοιραία θα συγκρίνω με το inster μου.

      Θα ξεκινήσω σαν οδηγός. Εντυπωσιάστηκα αρχικά από την συναρμογή και την ποιότητα των υλικών καθώς και την εργονομία. Γενικά είναι όλα εκεί που πρέπει και δεν προβληματίζουν.
      Συγκριτικά με το inster υπάρχει μεγάλη διαφορά σε ότι αφορα την αίσθηση πολυτέλειας, με μαλακά υλικά ακόμα και στις πόρτες και κανονικές θήκες!

      Με ξένισε αυτή η βάση που εκτείνεται στη μέση όπου μπορείς να βάλεις και το κινητό σου και γενικά δεν προσέφερε τίποτα αυτή η μεσαία κολώνα αν τη λέω σωστά. Μειώνει αρκετά την αίσθηση ευρυχωρίας που σε συνδιασμό με το κάπως στενό νομίζω κάθισμα, αισθανόμουν λίγο εγκλωβισμένος.

      Απο κει και πέρα πολύ γρήγορη η οθόνη του, φωτεινή και ευκρινής με άπειρες επιλογές που εδώ είναι που το κάνει να ξεχωρίζει. Υπάρει μια γενική ελευθερία επιλογών συγκριτικά με το Inster. Αυτό που είναι απλά οκ είναι η οθόνη με το ταχύμετρο κλπ. Μου φάνηκε μικρή και κάπως μίζερη στο μάτι.

      Στην οδήγηση, (είχαμε αυτό με τα 150+ άλογα) είναι αρχικά φανερά πιο γρήγορο συνολικά από το Inster. Αν και αυτό φαίνεται σε ανοιχτούς δρόμους, όσο ήμασταν στη Μεσογείων έως και τα 60-70χλμ/ωρα δεν νομίζω πως μπόρεσα να καταλάβω ουσιαστικά καμία διαφορά. Συνολικά όμως το στήσιμο με προέτρεπε για πιο αγωνιστική οδήγηση συγκριτικά με το inster. Οι αναρτήσεις παρότι πιο μαλακές νομίζω συνολικά κρατούσαν αρκετά καλύτερα το αυτοκίνητο στις στροφές και τα φρένα πολύ οκ. Αλλά εδώ θέλω λίγο να σταθώ. Πολύ περίεργο το πεντάλ του φρένου, πρώτη φορά μου πήρε τόσο χρόνο να το συνηθίσω σε αμάξι. Επίσης δεν υπάρχει One pedal πρακτικά που αυτομάτως ειναι πρόβλημα έχοντας εμπειρία από το Inster. Πραγματικά για μένα, ως αυτοκίνητο πόλης, είναι deal braker.

      Επίσης να σταθώ λίγο στην κατανάλωση, που το αμάξι της δοκιμής είχε μέση 14kwh/100km και γενικά αισθάνθηκα πως είναι πιο οικονομικό από το inster. Βεβαια αυτο θα φαινόταν και σε μία φόρτιση αλλά η συνολική αίσθηση είναι πως μένει χαμηλά. Σίγουρα ήταν χαμηλότερη ανω των 100km/h, ίσως και λόγω σχήματος.

      Τέλος η εναλλαγή μεταξύ κίνησης μπρος πίσω γίνονται πιο ήσυχα και προοδευτικά. Στο inster κάνει κάτι ήχους ορισμένες φορές από D σε R, όπου εδώ δεν υπήρχε τίποτα.

      Τώρα ως καθίμενος πίσω, δε θα επεκταθώ πολύ με κούρασε. Μονοκόμματα καθίσματα, παράθυρα μικρότερα και από aygo-chr, φως ανύπαρκτο, μουντά και κάπως αποκομμένα. Συγκριτικά με το inster κυριολεκτικά η μέρα με τη νύχτα και δεν υπάρχει δόση υπερβολής εδώ. Το πορτ μπαγκάζ όπως είπα και σε προηγούμενο ποστ μεγάλο σε λίτρα αλλά άβολο για μεγάλα αντικέιμενα. Τα προσκέφαλα ίσως είναι πολύ κοντά με το τζάμι οπότε χάνεται το πλεονέκτημα του ύψους.

      Ένα τίμιο αυτοκίνητο που είναι πιο all arounder από το Inster. Αν σκοπός χρήσης είναι η πόλη το inster για μένα παραμένει μια πολύ καλύτερη λύση.

      Και όσο έγραφα το ποστ, για πολλωστή φορά με κάλεσε η γυναίκα μου να με ρωτήσει τι αυτονομία έχει το Inster γιατί πάλι την ρωτούσαν στο δρόμο εντυπωσιασμένοι. Αυτό το πράγμα δεν υπάρχει παιδιά......

      Πολύ ωραία! Αναμένουμε να τα πάρουμε μεταχειρισμένα από εσάς , προσωπικά το surf πιο πολύ μου αρέσει 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      Το σίγουρο είναι σε κάθε περίπτωση να έχεις ένα δεύτερο, έστω χρεπι να κάνεις τη δουλειά σου σε περίπτωση στραβης..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @sette said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @savas89 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Καλημέρα. Πλέον δύει για τα καλα η εποχή του καλού vfm για τα lpg(για Ελλάδα πάντα). Τα aftermarket είναι ίσα με ένα mhev στην πόλη μέσα ενώ υπολείπονται των μικρών υβριδικών ειδικά των Toyota . Στα εργοστασιακά υποθέτω ότι είναι καλύτερη η κατανάλωση αλλά αν ανέβει λίγο ακόμη και πάει στο ευρώ κι εκεί δε θα αξίζει. Π.χ. εγώ με το ford (aftermarket lpg)δινω κάπου 11,5€/100 ενώ τα ίδια περίπου δινω με το Πεζώ. Εννοείται βέβαια ότι ήδη εξοικονομώ με την μετατροπή καθώς το fusion έκαιγε μέσα στην πόλη κάπου 10,5 l /100 δλδ 18€/100 με τη σημερινή τιμή βενζίνης που είναι και σχετικά χαμηλή. Γι'αυτό ατενίζω ήδη ένα leapmotor για μετά από 5ετια 😉

      Εγώ με τις τελευταίες αυξήσεις, έχω τιμή πρατηρίου 0.894. Το Mondeo (1.8 του 2004) καίει γύρω στα 10.2-10.5l/100km, οπότε βγαίνω στα 9.1-9.4€/100km. Έχω Lovato c-obdii. Εσύ τι κατανάλωση έχεις; Μήπως σε γδέρνουν στο πρατήριο;

      BTW το Clio στα 18k (το υπάρχον) ή κάτι Dacia, είναι πολύ καλές περιπτώσεις...
      Σου στέλνω π .Μ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Καλημέρα. Πλέον δύει για τα καλα η εποχή του καλού vfm για τα lpg(για Ελλάδα πάντα). Τα aftermarket είναι ίσα με ένα mhev στην πόλη μέσα ενώ υπολείπονται των μικρών υβριδικών ειδικά των Toyota . Στα εργοστασιακά υποθέτω ότι είναι καλύτερη η κατανάλωση αλλά αν ανέβει λίγο ακόμη και πάει στο ευρώ κι εκεί δε θα αξίζει. Π.χ. εγώ με το ford (aftermarket lpg)δινω κάπου 11,5€/100 ενώ τα ίδια περίπου δινω με το Πεζώ. Εννοείται βέβαια ότι ήδη εξοικονομώ με την μετατροπή καθώς το fusion έκαιγε μέσα στην πόλη κάπου 10,5 l /100 δλδ 18€/100 με τη σημερινή τιμή βενζίνης που είναι και σχετικά χαμηλή. Γι'αυτό ατενίζω ήδη ένα leapmotor για μετά από 5ετια 😉

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: OMODA & JAECOO forum

      Jaecoo πάντως βλέπω συχνά πυκνά καθώς το λες και ψευδο -defender wannabe

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: CITROEN C5 AIRCROSS 2025

      @koskala said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

      Η πανοραμική δίνει τρομερή ομορφιά και φώς στην καμπίνα εσωτερικά και πρακτικά μου την δίνει δώρο..
      Ναι, ούτε εγώ θα πλήρωνα 1.426€ επιπλέον..

      Εχει τα παρακάτω αρνητικά:
      Προσθέτει βάρος στο αυτοκίνητο με 2 συνεπακόλουθα:

      1. τα c5 aircross με πανοραμική πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας (89€ / χρόνο). Χωρίς πανοραμική δεν πληρώνουν τέλη. Πάντα για την 1.2 hybrid. (προσθέτει κάποια φορολογήσιμα γραμμάρια στις εκπομπές ρύπων)

      2. Μάλλον θα τσιμπάει κ λίγο στην κατανάλωση, χωρίς να είμαι σίγουρος σε αυτό.

      BTW το έκλεισα. τους έδωσα μια μικρή προκαταβολή εχθές! Λογικά παραλαμβάνω στο 1ο 10ήμερο του Ιανουαρίου.

      Με το καλά η παραλαβή! Έχω ίδιο κινητήρα στο ξαδερφακι Πεζω και είναι μια χαρά και έχεις και πολλά έξτρα! Vfm

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: OMODA & JAECOO forum

      @sette said in OMODA & JAECOO forum:

      @tkin73 said in OMODA & JAECOO forum:

      https://www.carandmotor.gr/nea/ellada-ybridiko-omoda-5-shs-h-poso-kostizei

      Η νέα έκδοση του Omoda 5 είναι πλήρως υβριδική, με το κινητήριο σύνολό της να αποτελείται από έναν 1.500άρη τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 143 ίππους και 215 Nm ροπής, και συνεργάζεται με ηλεκτρομοτέρ 204 ίππων και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, αποδίδοντας συνδυαστικά 224 ίππους και 295 Nm ροπής.
      Η μέση κατανάλωση του υβριδικού κινητήριου συνόλου σύμφωνα με τον κατασκευαστή αγγίζει τα 5,3 λτ./100 χλμ. σε μεικτό κύκλο, ενώ όσον αφορά τις επιδόσεις, η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,9 δλ., και η τελική ταχύτητα έχει οριστεί στα 175 χλμ./ώρα.
      Omoda 5 SHS-H Comfort: 24.900 ευρώ*
      Omoda 5 SHS-H Premium: 27.500 ευρώ*

      *Τιμές λιανικής, στις οποίες δεν περιλαμβάνονται τυχόν προωθητικές ενέργειες της ελληνικής αντιπροσωπείας

      4.37m / 1.83/ 1.58m αλλα μόνο 363λτ μπαγκαζ...
      Ανταγωνιστης του mg zs max ? ...

      πολλες οι επιλογες πλεον... σφιγγει ασχημα ο ανταγωνισμος ...
      το chr ξεκινα απο 28.500 με 1.8 πολυ πιο αργο με χειροτερο εξοπλισμο ...ενω εδω φαντόζομαι με 25.5Κ παιρνεις το φουλ εξτρα που στο τογιοτα δεν το παιρνεις ουτε με 35...
      λιγο κασκαι λίγο chr...δεν ξερω το κασκαι το υβριδικο με τα 40Κ ποσο πιο ποιοτικο είναι μεσα?...
      σφιγγουν και τα υβριδικα τουσον και σπορτατζ...που τουλαχιστον αυτα ειναι μια κατηγορια πανω σε χωρους...

      1.83Kw μπαταρια, 51λτ ρεζερβουαρ, ως 800 χλμ λεει στην δοκιμη αυτονομια 92 γραμ ρυπων...
      Youtube Video

      Youtube Video

      Ο θερμικός του, είναι ο θερμικός του Tiggo 4, με προσθήκη turbo;

      Πωπω και μόνο που διάβασα "υβριδικό κασκαι 40κ" χαίρομαι που τους στριμώχνουν οι Κινέζοι με χώρους άλογα και άφθονα καλουδια

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @bathan said in Toyota Yaris Cross:

      Το YC συνολικά πάσχει από ποιότητα κατασκευής
      Κουδουνίστρα, πλαφονιέρα που πέφτει, πίσω πόρτες που δεν εφαρμόζουν σωστά κλπ
      Το έχουν 2 φίλοι μου και δεν είναι ευχαριστημένοι
      Μόνο η οικονομία στα καύσιμα αξίζει λόγω του υβριδικού, σε όλα τα άλλα είναι πολύ πίσω, κάτω του μετρίου
      Πουλάει πολύ επειδή είναι Toyota και έχει μεγάλες εγγυήσεις
      Κάπου διάβασα σε μια σελίδα του YC στο FB πως κάποιος κάτοχος ρωτουσε πως μπορεί να αυξήσει την τελική στα 180 σε συνεννοηση με την Toyota 😲

      Η τελική τον μαρανε. Τι να την κάνει ; Αν ξέρεις γιατί το πήρες, όπως η πλειοψηφία, μια χαρά είναι

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Renault 5 E-Tech

      @nmsm2 said in Renault 5 E-Tech:

      Τα lifestyle αυτοκίνητα κανείς δεν τα αγοράζει για τους χώρους και λοιπά αυτοκινητιστικά χαρακτηριστικά. Μοναδικός λόγος επιλογής είναι αυτό που εκπέμπουν δηλαδή σχεδιασμός. Και αυτό το πεντάρι το κάνει πολύ καλά. Τα αυτοκίνητα αυτά απευθύνονται σε ανθρώπους κατά κύριο λόγο έως 30 ετών χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις, που είτε τσοντάρει ο μπαμπάς στο τέκνο είτε μένουν με μπαμπά στα 30 και αποταμιεύουν. Μετά την απόκτηση οικογένειας lisfestyle αυτοκίνητο δύσκολα αγοράζεται διότι θα είναι το τρίτο και όχι το δεύτερο της οικογένειας.

      Είτε έχεις θείο το φραπέ ή κάποιον σαν αυτό και σου πετάει κανένα ψίχουλο 😀

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Dacia Bigster

      Είδα πρώτη φορά Bigster εδώ. Οκ ίδιο duster επίμηκες. Ήταν λευκό χρώμα δε μου άρεσε εξωτερικά ιδιαίτερα, σίγουρα δεν περνά απαρατήρητο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr