Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 1
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 286
    • Best 147
    • Groups 0

    savas89

    @savas89

    235
    Reputation
    51
    Profile views
    286
    Posts
    0
    Followers
    1
    Following
    Joined Last Online

    savas89 Unfollow Follow

    Best posts made by savas89

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Δεν ασχολούμαι με ηλεκτρικά οπότε δεν σχολιάζω...

      Σκέψου ότι ζήτησα να κάνω τέστ ντράιβ το υβριδικό και μου είπαν έχω μόνο ηλεκτρικό και βενζίνης και τους είπα α πα πα για το ηλεκτρικό. Το βενζίνης το έχω κάνει. 😊

      δεν ασχολείσαι, δεν ασχολείσαι αλλα το αποθέωνες το eC3 σε σχεση με τα κινεζικα κουβαδάκια!!!!!

      που θυμιζω οτι δεν εχει ουτε αντλια θερμότητας και εχει αεροψυκτη μπαταρια (οχι υδροψυκτη) οταν τα κινεζικα κουβαδακια προσφερουν και τα 2 lol

      Αιώνες πίσω το ηλεκτρικό c3 από οποιοδήποτε κινέζικο..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Ας βάλανε τους παρακρατικούς το μήνυμα ελήφθη τουλάχιστον 2μιση με 3 ώρες κατακλειστηκαν τα πάντα. Θεσσαλονίκη ποτάμια Αθήνα Λάρισα σήμερα οικογένειας χαμός, γιατί ο σκοπός ιερός και για δικαιοσύνη και για την κοροϊδία και τον εμπαιγμό , και για την εξαθλίωση και την αλαζονεία τους. Η αρχή του τέλους ξεκίνησε. Όταν βλέπεις απλές οικογένειες που ποτέ δεν έβγαιναν, τα μαγαζιά ειδικά Λάρισα τα πάντα κλειστά που ποτέ δεν έγινε καθημερινή, τότε καταλαβαίνεις.. Τα έβαλαν με νεκρούς και συγγενείς νεκρών..

      posted in Αντίλογος
      S
      savas89
    • RE: BYD forum

      Όταν προσφέρει η BYD όχημα phev comfort me 38k με 125km αυτονομία που σημαίνει θα φορτίζεις 1 φορά τη βδομάδα και θα κινείσαι ηλεκτρικά και υβριδικά παραεξω με τόσους ίππους και οι άλλοι δίνουν με 35+ κάτι υποφερτα και καλά αλλά όχι τέτοια κλάση τι να λεμε

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Ότι πρέπει επιδότηση....για αυτοκίνητα πόλης. Ουσιαστικά ισως ψιλοριξουν τις τιμές με δικές τους επιδοτήσεις για τα αυτοκίνητα μαούνες οι εταιρείες όπως κάνουν σήμερα κάποιες. Κρίμα που δεν έδωσαν καμία έκπτωση για Phev.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: Γνώμες για 7θεσιο αυτοκίνητο.

      @criuser said in Γνώμες για 7θεσιο αυτοκίνητο.:

      @polistas said in Γνώμες για 7θεσιο αυτοκίνητο.:

      Έχεις δεί jogger?
      Γλιτώνεις καμιά ~10k σε σχέση με τους άλλους, αν είσαι πολύ σφιχτός σε μπάτζετ.

      Το θέμα είναι ότι θα τον δουν και οι άλλοι με το Τζογκερ...😊

      Τριτεκνος με Τζογκερ🤕

      Τριτεκνος αλλά περιμένω τέταρτο εκτός απροόπτου 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Άσχετο αλλά αφορά Peugeot. Με το όχημα λοιπόν να υπάρχει στο λιμάνι, τα χαρτιά να έχουν υπογραφεί κλπ από μέσα Ιουλίου, το όχημα ολοκληρώνει τον εκτελωνισμο (μάλλον) την άλλη εβδομάδα αρχή Σεπτεμβρίου. Ελλάδα 2.0 . Ή αλλιώς αυτή η περίοδος διακοπών που σταματάει τα πάντα ..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Με έχει απογοητεύσει η εδώ αντιπροσωπεία σήμερα πάλι θα πάω να τους βρω. Έκαναν 2μιση μήνες μέχρι τώρα για εκτελωνισμο (ευτυχώς έχει ολοκληρωθεί). Για αυτοκίνητο που ήταν ήδη Ελλάδα!οκ ειδικό καθεστώς των τριτεκνων που χρονοτριβεί αλλά όχι κι έτσι. Τεσπα αναμένουμε τη νταλίκα. Και κυρίως αναξιόπιστοι πωλητές, αλλά σου λένε κλπ, βέβαια αυτά είναι κλασικά θα πει κανείς

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @argyn said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Λοιπόν, είχε ΠΟΛΥ κόσμο, περισσότερο από το μέγιστο της περιόδου των αγανακτισμένων - από όσο μπορώ να κρίνω επί του εδάφους.

      Όσοι κάτσατε σπίτι ενώ μπορούσατε να κατέβετε, απλά να ξέρετε ότι ΔΕΝ συμμετείχατε σε μια από τις ιστορικότερες πολιτικές συγκεντρώσεις των τελευταίων 10ετίων.

      Περαστικά σας.

      Ισχύει αυτό συμφωνώ σίγουρα ανώτερα από τους αγανακτισμένους γιατί εκεί το πρόταγμα ήταν οικονομικό, τώρα είναι αξιακό και συγκάλυψης εγκλήματος. Για αυτό μαζί με τα φερέφωνα τους κατάφεραν να βγάλουν έξω κόσμο που είχε να βγεί από αρχές 90 Μακεδονία ή Παπανδρέου ή και πιο πίσω, βασικά περισσότερο

      posted in Αντίλογος
      S
      savas89
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Το Dongfeng Box είναι πλέον διαθέσιμο στην Ισπανία από 25.995 ευρώ χωρίς επιδότηση, 95 HP, 340 km αυτονομίας. Με μήκος 4,03 μέτρα και χωρητικότητα πορτμπαγκάζ 326 λίτρα, μπαταρία 44 kWh.

      https://www.autobild.es/noticias/dongfeng-box-vendera-espana-pero-tiene-problema-llama-renault-5-1413289

      Νομίζω αυτό θα ρθει και εδώ έχουν πει. Προσωπικά μου αρέσει αρκετά ιδίως το εσωτερικό. Πολύ χαλαρωτική φάση.

      Ανοίγει κι εδω αντιπροσωπεία στη Λάρισα αυτές τις μέρες, θα εχει γενικά dfsk, seres, x peng. Η Κίνα στον κάμπο, να ρίξουμε καμιά ματιά..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: DFSK Forum

      @antonmone said in DFSK Forum:

      @savas89 said in DFSK Forum:

      @fanis75 said in DFSK Forum:

      @savas89 said in DFSK Forum:

      που φυσικά phev suv βρίσκεις με 45κ

      Δες ξανά....υπάρχει και με 35Κ (LynkCo)

      Ωραίο αλλά μου έβγαλε 45κ τιμή, μήπως είδα άλλο μοντέλο. Βασικά βέβαια στο συγκεκριμένο με συγκινεί η 7θεσια διάταξη , που τη βρίσκω και στο πιο μικρό επερχόμενο c3 aircross(36 εκατοστά μικρότερο από αυτό)αλλά με περιορισμένο.χωρο.. καλή περίπτωση μου φαίνεται αν πέφτει και λίγο η τιμή,. άκυρο είδα τιμή 34900 οκ λογικά θα πέφτει και λίγο τιμή πολύτεκνου αλλά ξεφεύγει λίγο από το μπάτζετ..

      Περίπου 1.500 ευρώ ,αστείο ποσό η απαλλαγή για τρίτεκνους στα phev γενικά.

      Δυστυχώς αυτό είναι το κακό. Σκέψου το αντίστοιχο dfsk 600 το θερμικό 7θεσιο παρακαλώ με τα πάντα το premium το παίρνω νομίζω 27000 πέφτει κάνα 5κ. Αλλα όταν ξέρω ότι θα πληρώνω τέλη και βενζίνη 9λ/100 στην καλύτερη τί να το κάνω;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89

    Latest posts made by savas89

    • RE: Porsche Cayenne (αποκλειστικά!)

      @katafractos17 said in Porsche Cayenne (αποκλειστικά!):

      Μιλάμε για πολύ οθόνη 🙂

      alt text

      Βέβαια νομίζω ότι η Mercedes την ξεπερνάει.

      Έλεγε το παλιό τραγούδι του Πετρέλη "μωρό δεν πέφτει άμα δεν έχεις ένα turbo cayenne". 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Chery Forum

      @tkin73 said in Chery Forum:

      @savas89 said in Chery Forum:

      @tkin73 said in Chery Forum:

      @savas89 said in Chery Forum:

      Πάντως σήμερα είδα πάλι ένα jaecoo έξω από ένα καφε, εντυπωσιακό, δε ξέρω ποιο ήταν αν ήταν το θερμικό αλλά μουρατο!

      Εξωτερικά ίσως πέρα από διάμετρο τυπο ζαντας δεν τα ξεχωρίζεις.
      Ίσως υπερβολικά μουρατο θα έλεγα...

      Ναι δυνατό, range rover τσέπης 😉 όλα τα γιαροκροσια κι εγώ μαζί με το χρεπι μου το κοιτούσαμε

      Τσέπης το λες μόνο από άποψη κόστους!
      4.50Χ1.86Χ1.67μ δεν το λες και μικρό το αντίθετο!

      Χαχα ακριβώς σκωπτικά το είπα , βέβαια εμένα με τρελαίνουν από 4,7 και πάνω αλλά οκ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Chery Forum

      @tkin73 said in Chery Forum:

      @savas89 said in Chery Forum:

      Πάντως σήμερα είδα πάλι ένα jaecoo έξω από ένα καφε, εντυπωσιακό, δε ξέρω ποιο ήταν αν ήταν το θερμικό αλλά μουρατο!

      Εξωτερικά ίσως πέρα από διάμετρο τυπο ζαντας δεν τα ξεχωρίζεις.
      Ίσως υπερβολικά μουρατο θα έλεγα...

      Ναι δυνατό, range rover τσέπης 😉 όλα τα γιαροκροσια κι εγώ μαζί με το χρεπι μου το κοιτούσαμε

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: MG ZS

      @lakis-karalakis said in MG ZS:

      ΧΑΡΑΧΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜG ZS ΜΑΧ HYBRID+
      Αστική πορεια με σταθερή ταχύτητα
      Κυρίως ηλεκτρική έλξη.
      Εάν η μπαταρία πέσει κάτω από ένα συγκεκριμένο επίπεδο, ο βενζινοκινητήρας ξεκινάει με βέλτιστες στροφές για επαναφόρτιση.
      Μερικές φορές, η μηχανή λειτουργεί μόνο για λίγα λεπτά πριν σβήσει ξανά.
      ➡️ Αποτέλεσμα: πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμων στην πόλη (μερικές φορές κάτω από 5 l/100 km).

      Μέτρια ανηφόρα (π.χ. 6% στα 50 km/h)
      Ηλεκτρική έλξη → ο ηλεκτρικός κινητήρας κινεί τους τροχούς.
      Ο βενζινοκινητήρας σε λειτουργία ως γεννήτρια → επαναφορτίζει την μπαταρία και παρέχει επιπλέον ενέργεια στον ηλεκτρικό κινητήρα.
      Η ζήτηση ενέργειας δεν είναι αρκετά υψηλή για να δικαιολογήσει την άμεση παρέμβαση του κινητήρα.
      ➡️ Εδώ, όπως αναφέρεται, βασικός παίκτης είναι ο ηλεκτρικός, η βενζίνη «στηρίζει» μόνο διατηρώντας ενέργεια.

      Απότομη ανηφόρα ή πλήρης προσπέραση
      Παράλληλη υβριδική λειτουργία ενεργοποιείται.
      Ο βενζινοκινητήρας μέσω του κιβώματος παρέχει και απευθείας έλξη μαζί με τον ηλεκτρικό κινητήρα.
      Αυτό είναι το μοναδικό σενάριο όπου το αυτοκίνητο «προσθέτει» τη δύναμη και των δύο κινητήρων.
      ➡️ Εδώ επιτυγχάνεται η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς.

      Κρουαζιέρα σε αυτοκινητόδρομο (110-130 km/h)
      Σε αυτό το εύρος, συχνά έχει νόημα να συνδέεται ο βενζινοκινητήρας απευθείας με τους τροχούς (μέσω του κιβωτίου ταχυτήτων) γιατί αν βασιστείς μόνο στον ηλεκτρικό κινητήρα θα εξαντλούσε την μπαταρία πολύ γρήγορα.
      Το ηλεκτρικό παραμένει έτοιμο να βοηθήσει κατά την επιτάχυνση και την προσπέραση.
      ➡️ Η κατανάλωση είναι παρόμοια με μια καλή βενζίνη φυσικής αναρρόφησης, αλλά η απόδοση βελτιώνεται στις μεταβλητές κυκλοφοριακές συνθήκες (stop-and-go).

      Επιβράδυνση / κατηφόρα
      Ο ηλεκτρικός κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια → ανακτά ενέργεια και επαναφορτίζει την μπαταρία (αναγεννητική πέδηση).
      Η βενζίνη μένει κλειστή.

      🔑 Βασική ιδέα
      Το σύστημα MG ZS Hybrid+ έχει σχεδιαστεί για να είναι:
      Ηλεκτροκεντρικό: το μεγαλύτερο μέρος της οδήγησης προέρχεται από τον ηλεκτρικό κινητήρα.
      Η βενζίνη ως στήριγμα: η βενζίνη λειτουργεί κυρίως αποτελεσματικά ως γεννήτρια ή, σε ακραίες περιπτώσεις, ως άμεση έλξη.
      Εύκαμπτο υβριδικό: η μονάδα ελέγχου αποφασίζει σε πραγματικό χρόνο αν θα χρησιμοποιήσει ηλεκτρικό, βενζίνη ως γεννήτρια ή και τα δύο μαζί.
      Ακριβώς 👍. Ο λόγος που ο βενζινοκινητήρας μερικές φορές κάνει υψηλές στροφές στο MG ZS Hybrid+ δεν οφείλεται στο κιβώτιο ταχυτήτων 3 ταχυτήτων, αλλά επειδή:
      Ο βενζινοκινητήρας δεν συνδέεται άμεσα με τους τροχούς τις περισσότερες φορές: λειτουργεί κυρίως ως γεννήτρια.
      Το ECU το λειτουργεί σε σταθερό, αποδοτικό RPM για την παραγωγή της ενέργειας που απαιτείται για τη συντήρηση του ηλεκτρικού κινητήρα (ειδικά στις κλίσεις ή κατά την επιτάχυνση).
      Αυτό το βέλτιστο RPM μπορεί να είναι υψηλό (περίπου 3.500–4.500 rpm), ακόμα και αν το αυτοκίνητο κινείται με μέτρια ταχύτητα.
      👉 Μπορεί λοιπόν να φαίνεται «υπερβολικό» σε σχέση με την ταχύτητα, αλλά δεν έχει καμία σχέση με το κιβώτιο 3 ταχυτήτων. Είναι η λογική ενός υβριδικού συστήματος σειράς: ο βενζινοκινητήρας δεν ακολουθεί άμεσα την ταχύτητα του τροχού αλλά λειτουργεί ως γεννήτρια.
      Το κιβώτιο ταχυτήτων 3 ταχυτήτων μπαίνει στο παιχνίδι μόνο όταν συνδέει τον βενζινοκινητήρα με τους τροχούς (παράλληλη λειτουργία, π.χ. αυτοκινητόδρομος ή ισχυρή επιτάχυνση). Σε αυτές τις περιπτώσεις, τα γρανάζια βελτιστοποιούν την αποδοτικότητα, αλλά δεν είναι η αιτία για υψηλές στροφές.

      Γιατί η MG επέλεξε αυτή την προσέγγιση «μόνο ως γεννήτρια» στο ZS Hybrid+ αντί για ένα κλασικό παράλληλο υβριδικό (και οι δύο κινητήρες δουλεύουν πάντα μαζί):
      1️⃣ Αποδοτικότητα σε χαμηλές ταχύτητες
      Οι μικροί βενζινοκινητήρες (1.5L στο ZS Hybrid+) είναι αναποτελεσματικοί σε πολύ χαμηλές ταχύτητες ή μέτρια φορτία.
      Η συνεχής οδήγηση με τον βενζινοκινητήρα στα 50-60 km/h θα καταναλώνει περισσότερα καύσιμα από ό,τι στηρίζεται στον ηλεκτρικό κινητήρα, ο οποίος είναι πιο αποδοτικός σε χαμηλές στροφές.
      Αφήνοντας τον ηλεκτρικό κινητήρα να «οδηγεί» και χρησιμοποιώντας τη βενζίνη μόνο για επαναφόρτιση κρατά χαμηλή κατανάλωση.
      2️⃣ Διαχείριση μπαταρίας και ανάκτηση ενέργειας
      Ο ηλεκτρικός κινητήρας αντλεί ρεύμα από την μπαταρία.
      Στις μεγάλες αναρριχήσεις, η μπαταρία εκφορτίζει.
      Αντί να διατηρεί τον βενζινοκινητήρα συνεχώς ανοιχτό, το ZS Hybrid+ τον λειτουργεί σε κύκλους, διατηρώντας την μπαταρία σε βέλτιστο επίπεδο.
      Έτσι αποφεύγονται τα απόβλητα καυσίμων και μειώνονται οι εκπομπές.
      3️⃣ Μηχανική απλοποίηση
      Η λειτουργία του βενζινοκινητήρα κυρίως ως γεννήτρια μειώνει την πίεση στο κιβώτιο ταχυτήτων και τον κινητήρα, ειδικά με το αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων.
      Το σύστημα παραμένει πιο απλό και πιο αξιόπιστο από ένα συνεχές παράλληλο υβριδικό ανάμειξη ηλεκτρικής και ροπής βενζίνης.
      4️⃣ Αίσθηση οδήγησης
      Το αυτοκίνητο αισθάνεται «μεταξένια λεία» ακόμα και ανηφόρα, καθώς ο ηλεκτρικός κινητήρας κάνει τις περισσότερες εργασίες.
      Ο βενζινοκινητήρας ακούγεται μόνο κατά τη φόρτιση ή κατά τη διάρκεια υψηλής ζήτησης ισχύος.
      Αυτός είναι ένας συμβιβασμός μεταξύ απόδοσης, άνεσης και οικονομίας καυσίμου.

      💡 Περίληψη:
      Η MG σχεδίασε το ZS Hybrid+ έτσι ώστε ο ηλεκτρικός κινητήρας να παρέχει την κύρια έλξη σε μέτριες ταχύτητες, ενώ ο βενζινοκινητήρας παρεμβαίνει μόνο σε κύκλους ως γεννήτρια για να μεγιστοποιήσει την απόδοση και να μειώσει την κατανάλωση/εκπομπές καυσίμου.
      Δεν είναι «ελάττωμα σχεδιασμού»: είναι στρατηγική επιλογή για τον στόχο του αυτοκινήτου (οδήγηση στην πόλη, μέτριοι λόφοι, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου).
      ---![alt text](image url)

      Νομίζω σχεδόν όλα τα Κινέζικα hev και πόσο μάλλον phev λειτουργούν με την παραπάνω λογική

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Chery Forum

      Πάντως σήμερα είδα πάλι ένα jaecoo έξω από ένα καφε, εντυπωσιακό, δε ξέρω ποιο ήταν αν ήταν το θερμικό αλλά μουρατο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Chery Forum

      @dg79 said in Chery Forum:

      Άρα πατάμε γκάζι σε περίπτωση μετωπικής;
      Τελικά τον αποζημίωσε τουλάχιστον;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων

      @dstou said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:

      Δεν είναι μόνο ο εξοπλισμός, αλλά και το μέγεθος και ύφος των αυτοκινήτων με τα οποία πρωτομπαίνουν στην αγορά.
      Αμφότεροι Ιάπωνες και Κορεάτες ήρθαν με αμαξίδια μικρού και μικρομεσαίου μεγέθους εντελώς μαζικής (φτηνο)παραγωγής, ενώ πέρασαν δεκαετίες για να περάσουν σε λίγο μεγαλύτερα. Για δε πρίμιουμ ούτε κουβέντα για δεκαετίες, και ότι (ψιλο)προσφέρεται τώρα δεν αφορά όλα τα μαγαζιά και έχει σχετικά μικρή απήχηση στην αγορά.
      Εδώ μιλάμε για εισβολή που έχει ξεκινήσει από τα μεγάλα μεγέθη και τα πρίμιουμ και που εισέρχεται σιγά σιγά στα πλέον εμπορεύσιμα μικρά και μικρομεσαία.
      Το Τίγκο 4 που είδα ήταν το μικρό Τσέρι, υπήρχαν παρατεταγμένα άλλα δύο, μεγαλύτερα μοντέλα. Το Γιανγκ Ουάνγκ είναι ένα τέρας με 4ψήφια ιπποδύναμη, το οποίο κατέχει αυτή τη στιγμή τον (πείτε το και βλακώδη) τίτλο του ταχύτερου ιχ στον κόζμο. Αλλά όταν τον τίτλο αυτό τον είχε η Μπουγκάττι ή ο άλλος με το περίεργο όνομα, όλοι τους παραμίλαγαν. Το Σιαόμι SU7 έχει κάνει τρομερή αίσθηση με το καλημέρα, παρά το γεγονός ότι η εταιρεία είναι μέχρι τώρα γνωστή μόνο για τα κινητά και τα πατίνια της. Τρέχουν να το οδηγήσουν στην Κίνα γιατί δεν εισάγεται ακόμη, αλλά έχει ήδη κάνει ρεκόρ στο ρινγκ και κοστίζει το 1/3 της (εμπορικά παραπαίουσας πλέον) Ταυκάν. Υπάρχουν κάτι κινέζικες τερατώδεις τζιπούρες που κάνουν τα Λαντ Ρόβερ να είναι Τζίμνυ δίπλα τους.

      Τι θα γίνει 'αύριο' άμα φέρουν ένα σοβαρό αντίπαλο των Κλιό ή Γιάρις στα 10 καφετιά, ή του Σαντέρο στα 8, και του Οκτάβια στα 15, χτυπήσουν δηλαδή τον σκληρό πυρήνα των ευρωπαικών πωλήσεων? Γιατί ακόμα εκεί δεν παίζουν...

      Με τι θα τους αντιμετωπίσουν οι γαλλογερμανοί με ολίγη από Ιταλία, οι oem αυτοκινητοπαραγωγοί της ευρώπης δηλαδή, αλλά και οι αντίστοιχοι αμερικάνοι?
      Να θυμίσω ότι οι κινέζοι κάθε 2 χρονάκια αλλάζουν μοντέλο, κατέχουν δε τα πρωτεία στην ηλεκτροκίνηση, είναι παγκόζμιοι μετρ στα ηλεκτρονικά, έχουν πάμφθηνα κοστολόγια και είναι κεντρικά καθοδηγούμενοι και συντονιζμένοι. Ο τσέος της Σιαόμι δήλωσε ότι η εταιρεία του θα μπει μέσα στους 5 μεγαλύτερους του κόζμου, και κάτι μου θύμισε αυτό (Χιουντάι).

      Κόλαφος το σχόλιο σου. Τα είπες όλα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων

      @dstou said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:

      Mε αφορμή ένα Chery Tiggo 4 που είδα χτες, όπου το περιεργάστηκα στατικά και διαπίστωσα ότι λίγο χαμηλότερα από την τιμή που πουλάει η Τουότα ένα υβριδικό Γιάρις 1.5 με ζάντες αλουμινίου (τη δεύτερη έκδοση δηλαδή, όχι την πρώτη με τα τάσια) και που έχει 3,94 μήκος, οι κινέζοι πουλάνε μια σούβλα 4,3m με 200+ υβριδικά αλόγατα, σοκαριστικά πλήρη εξοπλιζμό και την απτή ποιότητα θα έλεγα περίπου ενός XC60. Εν αναμονή μιας πλήρους δοκιμής από ειδικούς, είπα να δω τι κάνει η κίτρινη φυλή στην Ευρώπη φέτος.
      Λοιπόν, έχουν πιάσει συνολικά 5,2% μερίδιο αγοράς από 2,9% πέρισυ, ενώ είναι ακόμη στην αρχική φάση ανάπτυξης του όποιου δικτύου τους. Μερικοί δεν έχουν έρθει καλά καλά (π.χ. η κρατική Τσανγκάν με τα βαριά χαρτιά Ντιπάλ και Αβάτρ, και η πασίγνωστη και πολυδισεκατομμυριούχος-από τα πατίνια και τα κινητά- Σιαόμι, ή η μικρομεσαία Τσέρυ που ξεκίνησε το β' εξάμηνο σιγά σιγά). Με +300% (!) οι Μπιντέδες οδηγάνε την κούρσα, και οι λοιποί ακολουθούν. Και έρχονται και δύο εργοστάσια εντός έδρας από αυτούς, ένα σε Ουγγαρία και ένα σε Τουρκία.
      Την ίδια στιγμή οι Στέλιοι από 16,7% έχουν πάει στο 15,3%, η δε Τέζλα από 2,4% στο 1,6% (μεγάλες φάπες και οι δύο).
      Καλά, κάτι Μαζεράτι, Λότους κ.τ.λ. είναι πάνω από 40% κάτω, ενώ η Τζάγκουαρ είναι στον πάγο γιατί, λέει, θα κάνει ριλόντς.

      Θα κλάψουν μανούλες? Μήπως απλά έρχονται φόροι αλά Τραμπ και Αμερική?
      Ποιός θα τους σταματήσει αλλιώς, και με τι? Με τις επενδύσεις σε υβριδικά που σπεύδουν να κάνουν οι Βαγκέουλες και η Φορντ, γλείφοντας εκεί που έφτυναν και αφού έσπασαν τα μούτρα τους με τα ηλεκτρικά γιατί δεν τους βγήκαν τα νούμερα?

      https://www.reuters.com/business/autos-transportation/chinese-automakers-gain-ground-contracting-european-market-data-shows-2025-07-23/

      https://www.jato.com/resources/media-and-press-releases/chinese-car-brands-outsell-renault-in-europe-in-august

      Και οι τυφλοί θα δουν τις διαφορές του κουβα με το λουξ πλέον από το Chery tiggo 4 και εφεξής.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      savas89
    • RE: PEUGEOT FORUM

      @spi_duster said in Toyota Corolla Cross:

      @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

      @bathan said in Toyota Corolla Cross:

      Αυτό το ατελειωτο spam/off topic πρέπει να σταματήσει

      Εδώ μέσα σε αυτό το τόπικ του CC λίγοι ειναι πραγματικοί κάτοχοι και οι υπολοιποι είναι toyota haters που γράφουν για να πουν τo μακρυ και το κοντό τους, να μειώσουν το αυτοκίνητο και όσους το έχουν κλπ (αυτοκίνητα για παππούδες, ψόφιο, χάλια ημιάκαμπτος κλπ)

      Το είχα γράψει και παλιότερα "εδώ μπαίνουμε να διαβάσουμε 2-3 πράγματα για το αυτοκίνητο και μας βγαίνουν τα μάτια με τα άσχετα"

      Επίσης, ήρεμα το λέω, οι Mods καλό θα ήταν να γράφετε πιο προσεκτικά γιατί η πλάκα δεν γίνεται αντιληπτή απο όλους, να επαναφέρετε στην τάξη όποιον έχει διάθεση να σπεκουλάρει, να μειώσει το αυτοκίνητο ή όταν ξεφεύγει η συζήτηση (τις τελευταίες 2 μέρες έχουν γραφτεί πανω απο 10 σελίδες οι περισσότερες με άσχετα σχόλια)

      Τα νήματα πρέπει να είναι καθαρά απο άσχετα ποστ για να μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να ενημερωθεί και να σχηματίσει άποψη, αλλιώς επικρατεί χάος

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      Σας έγραψα πριν λίγο καιρό, για το πόσο εύκολα κλέβονται τα κκ, όπως όλα τα Τογιότα, κανένα ενδιαφέρον για συζήτηση

      Για δώσε περισσότερες πληροφορίες αγαπητέ !

      Δηλαδή εμείς με το Scross, που άσχημο το ανεβάζετε και άχρηστο το κατεβάζετε (δεν βάζω και εσένα μέσα), τι θα έπρεπε να κάνουμε δηλαδή; εγώ καταλαβαίνω την πλάκα και δεν φωνάζω τον μπαμπά μου, να τους μαλώσει 🤣😂🤣😂🤣😂.

      Άλλωστε έτσι είναι το ελεύθερο Forum, μπορεί ο καθείς να γράφει (πολιτισμένα εννοείται), για όποιο θέμα θέλει.

      Το θεμα σε καθε περίπτωση είναι να γραφονται πραγματα που ανταποκρινονται στην αλήθεια. Πχ εγω δε το εχω γραψει ποτε αλλά οκ δεν είναι και ψέματα πως το scross ειναι κατα βάσει ενα ασχημο αυτοκινητο. Ειναι ομως μια πολυ καλη επιλογή για καποιον που θελει κατι πολυχρηστικο που να αντεχει στο χρονο. Ενα αλλο παράδειγμα ειναι τα 2008 και 3008. Ισως τα ομορφοτερα suv αυτη τη στιγμη. Απο αξιοπιστια ομως ΓΤΠ. Η cc είναι εξαιρετική και εκφραζει το απογειο της υβριδικης τεχνολογιας της Τουοτα. Πλεον και πατημα καλο έχουν στο δρομο τα τουοτα λογω εξελιξης στην αναρτηση. Οταν υπαρχουν ακομη και bmwακηδες που το αναγνωριζουν δε μπορεί ενας κατοχος citroen με συμπεριφορά τραμπολινο να γραφει μειωτικα σχολια. Ειναι γελοιο. Φορουμ ειναι και μπορουν ολοι να γραφουν παντου. Οι βλακειες και ανεδαφικες αποψεις ομως δε χρειάζονται. Ενα μηνα με το προηγούμενο 2008 ντιζελ και μεσα σε 2500 χλμ νεκρωσε η οθονη πολλαπλων λειτουργιων 2-3 φορες και οντας γεματο adblue εβγαλε θεμα . Σε τουότα αυτα δε συμβαίνουν. Τι να κανουμε?

      Φίλε μου δε διαφωνώ γενικά αλλά γράφεις γτπ 2008 και 3008 . Αν μιλάς για τα νέα μοντέλα πως το γράφεις; Δοκιμάστηκαν στο χρόνο; Για την προηγούμενη γενιά και diesel οκ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • RE: OPEL FORUM

      @a-d-p said in OPEL FORUM:

      @savas89 said in OPEL FORUM:

      @criuser said in OPEL FORUM:

      Πας σε βενζινάδικο σου βάζουν αέρα και μετά ανοίγεις τον διακόπτη και πριν ξεκινήσεις πας στο μενού με το αυτοκίνητο στην οθόνη και πατάς αρχικοποίηση πίεσης ελαστικών.

      Ευχαριστώ φίλε συν-Στελαντι. Αν και με καθυστερούν, τουλάχιστον με παρηγορήσαν(ελαφρά )με crossland

      Το παλιό το πούλησες;

      Πούλησα (επιτέλους) το δεύτερο, το πιο παλιό. Οπότε και πάλι έχω 2 που είναι απαραίτητα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      savas89
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr