Αρχικα να αναφερω πως εχω βασικη εκδοση βασικο κινητηρα. Τιποτα παραπανω εκτος απο αυτοματο κλιματισμο.
Το αυτοκινητο παταει καλα στο δρομο και εμπνεει ασφαλεια. Για μενα εχει μια πολυ στιβαρη οδικη συμπεριφορα χωρις κατι αξιοσημειωτο που θα πεις ουαου.
Οι χωροι ειναι μεγαλο ατου. Εξαιρετικοι και απολυτα εκμεταλευσιμοι. Το συρομενο πισω καθισμα και ο διπλος πατος στο χωρο αποσκευων το απογειωνουν.
Η σχεδιαση παροτι συντηριτικη ειναι απολυτα λειτουργικη. Εχεις το απαραιτητο υψος ενος suv μαζι με παρα πολυ καλη περιφερειακη ορατοτητα και μια αψεγαδιαστη εργονομια μεσα.
Η πισω ανάρτηση εχει μια ξερη αντιδραση οταν ειναι αδειο αλλα οχι κατι που στο τελος της ημερας θα ενοχλησει συνολικα.
Ο κινητηρας με τα 95 αλογα ειναι αρκετος για τα δικα μου γουστα. Φωτια δε βαζει αλλα κινουμαι αξιοπρεπεστατα σε ολες τις συνθηκες. Το 5αρι κιβωτιο παροτι ξενιζει τελικα ειναι μονο ψυχολογικο. Εχει εξαιρετικη κλιμακωση και μονο η μακρια πεμπτη ισως προβληματισει κατω απο τις 2500 στροφες.
Η καταναλωση φυσιολογικη θα ελεγα. Περιπου 5,5 εκτος και 7,5 εντος. Δεν ανταγωνιζεται υβριδικα σε καμια περιπτωση αλλα ειναι ικανοποιητικη για τα 1200+ κιλα του.
Η ποιοτητα των υλικων ειναι το μελανο σημειο, παντου σκληρα πλαστικα αλλα δείχνουν δεμενα τουλαχιστον. Δε συναυδουν με τα 21 + που ζηταει. Το taigo εχει μαλακα υλικα π.χ…….
Ο βασικος ψηφιακος πινακας οργανων 8’’ παροτι εχει καλη αναλυση δεν εχει πολλες λειτουργιες και φαινεται «λιγος». Αξιζει πολυ ο pro.
Επισης εχει μικρο ντουλαπακι συνοδηγου αλλα οι θηκες στις πορτες αχανεις και το συρταρακι κατω απο τον συνοδηγο πολυ βολικο μαζι με τον κλειστο χωρο στο υποβραχιονιο.
Τελος οι διαστασεις του ειναι τετοιες που εξασφαλιζουν μια αρτια συμβιωση εντος αστικου κεντρου και εκτος αν θες ενα αυτοκινητο που να τα κανει ολα.
Αυτα σαν πρωτη εμπειρια στα πρωτα 2500 χλμ.