Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Z
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 226
    • Best 147
    • Groups 0

    zaxosm

    @zaxosm

    409
    Reputation
    19
    Profile views
    226
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    zaxosm Unfollow Follow

    Best posts made by zaxosm

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Επανερχομαι εχοντας συμπληρωσει ηδη 7000χλμ με το tucson fl 1.6 mild hybrid 160ps manual.

      Αρχικα το αυτοκινητο αγοραστηκε τον Απριλιο προς αντικατασταση του αξιολογου juke 1.6 hybrid.

      Λογω στενοτητας στο budget πηγαμε στην βασικοτερη εκδοση premium με αρκετες εν γνωσει μας ελλειψης αλλα με τιμη ασυναγωνιστη για το μεγεθος. Για να εχετε εικονα με το κλειδι στο χερι δεν υπερβηκαμε τα 29000€. Θελαμε αποκλειστικα χειροκίνητο και οχι full hybrid καθως εχουμε το ηλεκτρικο inster για τη πολη και για τις κοντινες αποστασεις που ειναι ο σωτηρας μας.

      Αρχικα να πω πως για οποιον θελει να κρατησει το οχημα καιρο και θελει την καλυτερη επιλογη η εκδοση limited ειναι πολύ ανωτερη επιλογή με σχετικα μικρη διαφορά στα χρηματα . Η μεσαια distinctive δεν εχει κανενα νοημα. Απευθειας πας limited (ή μενεις premium αν εισαι οκ με τις παρακάτω ελλειψεις).

      Ολα στα πολυ βασικα. Αρκετες παραχωρησεις κυριως στο θεμα των ανεσεων (τα μεγαλυτερα φαουλ ειναι το manual a.c., ελλειψη αυτοματων υαλοκαθαριστηρων, ελλειψη αυτοματα αντιθαμβωτικου καθρεφτη).

      Αν με ρωτατε μου φαινεται περιεργο που στο inster τα εχω ολα αυτα και οχι στο tucson ομως για τη χρηση που κανουμε δε θα σας πω οτι μου λειπουν κιολας. Δηλαδη ναι μεν αλλα….. ναι ειναι λιγο άβολο να ασχολεισαι με τις σκαλες του αερα του a.c. αλλα πρακτικα αυτο θα συμβει σε ενα ταξιδι πολυ λιγες φορες για να χαλαστω. Τωρα για τους υαλοκαθαριστηρες το ιδιο. Αυτο που με χαλαει ειναι η ελλειψη αυτοματα αντιθαμβωτικου καθρεφτη και αυτο γιατι οδηγω αρκετα σε επαρχιακους δρομους και δεν ειχα καταλαβει ποσο αναγκη το ειχα. Αλλα οκ δε θα πεθανω κιολας.

      Στα συν ειναι οτι εχει πραγματακια που σωζουν την κατάσταση και γενικα δεν θα το ελεγα εντελως φτωχο. Πχ εχει μπροστα φωτα led με αυτοματη εναλλαγη μεσαιας μεγαλης σκαλας, εχει μεγαλη οθονη 12 ιντσών, αυτοματα ανοιγομενα μπροστα παραθυρα και διαφορα αλλα. Για τις δικες μας αναγκες ειναι μια χαρα.

      Κατι που με προβληματιζει ειναι πως οι ζαντες της premium με 215/65/17 σπινιαρουν αδιανοητα σε φορτωμα δευτερα τριτη! Αλλα αυτο θα λυθεί συντομα καθως θα τραμπαρω με τις ζανυες της limited με ελαστικα 235/55/18. Αυτο το εξοδο δεν μπορεσα να το αποφυγω τελικα.

      Κατα τα αλλα χωροι απλετοι, ποιοτητα υλικων μετρια, συναρμογη που δεν μπορει να ανταγωνιστει γερμανικα αυτοκινητα.

      Το πατημα ειναι σοβαρο πλεονέκτημα, σταθερο, ακριβες, περναει κακοτοπιες με περισσεια αρχοντια. Το τιμονι ουδετερο προς βαρετο αλλα δεν ειναι ζητουμενο για μενα.

      Κινητηρας, κλιμακωση κιβωτιου, αναρτηση, φρενα για μενα πολύ δυνατα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου. Ο κινητηρας αρπαζει απο τις 1200 στροφες ανετα μαλλον λογω mild hybrid, αισθανεται κοπωση καπου στις 5000 στροφες αλλά ειναι πολυ δυνατος και γραμμικος στο ωφελιμο ευρος. Ταξιδευεις με 140 και 3000 στροφες με 6η αρκετα ησυχα. Οχι τοσο ησυχα οσο η bmw x2 που εχουμε στην οικογενεια αλλα σιγουρα αρκετα κοντα. Τα φρενα ειναι γαντζοι, δε μασανε πουθενα και εχουν εξαιρετικη αισθηση. Οι αναρτησεις δουλεύουν ρολοι, παιρνει καποιες κλισεις βεβαια αν το πιέσεις αλλα τιποτα τρομακτικο. Γενικα με ευχαριστει να το οδηγω. Και νομιζω οτι βοηθα πολυ και η ανεξαρτητη πισω αναρτηση.

      Η κατανάλωση καθεται στα 7,5λ/100 με όχι συντηρητικη οδηγηση. Στην Αθηνα 9-10 στο τσεπακι, αλλα ανευ ουσιας. Γενικα για την καροτσα και το νεγεθος ειναι θεωρω οκ. Παρομοια εχουμε και στην bmw x2 18i λιγο κατω στα 7 ειχα με το t cross 1.0 95ps οποτε δε με προβληματιζει καθολου.

      Συνολικα ειναι ενα ταξιδιαρικο αυτοκινητο με παρα πολυ καλους χωρους και εξαιρετικη οδικη συμπεριφορα (κινητηρας, πλαισιο, αναρτηση). Σε ενα αρκετά αρμονικο σχημα για SUV.

      alt text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      Μπλε Μεταλικό!

      IMG_0475 (2).jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      Χαιρετώ την ομάδα!

      Με την ευκαιρία, ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου με το υβριδικό Juke μου. Έχουμε πλέον φτάσει τα 19.000 χλμ και πρόσφατα έκανα ένα ταξίδι με τη λειτουργία Sport μόνιμα ενεργοποιημένη. Η μπαταρία δεν τελείωσε ποτέ, καθώς ο θερμικός κινητήρας ανέβαζε στροφές με τρόπο που τη διατηρούσε συνεχώς φορτισμένη. Στην ανηφόρα μετά τη Στυλίδα, με σταθερή ταχύτητα 140 χλμ/ώρα, το αυτοκίνητο χρησιμοποιούσε αποκλειστικά τον θερμικό κινητήρα χωρίς να φορτίζει την μπαταρία, αλλά παρόλα αυτά κρατούσε την ταχύτητα άνετα, με τη μπαταρία να παραμένει στα 5/8 ή και λίγο παραπάνω.

      Το γκάζι γενικά είναι άφθονο, και το αυτοκίνητο είναι αρκετά γρήγορο σε αυτή τη λειτουργία. Σε ένα σημείο, ένα Yaris Cross Hybrid στα διόδια έμεινε αρκετά πίσω. Ωστόσο, χρειάζεται λίγη εξοικείωση με τη λειτουργία του multimode κιβωτίου. Δεν του ταιριάζουν τα απότομα γκαζώματα, γιατί τότε μπερδεύεται λίγο με τα κατεβάσματα, αλλά με τον καιρό το συνηθίζεις.

      Από πλευράς θορύβου, δεν θα το έλεγα αθόρυβο, καθώς κάνει κάποιους περίεργους ήχους κατά τη μετάβαση από την ηλεκτρική στην θερμική λειτουργία – κάτι σαν “κρακ-κρακ” – αλλά η αντιπροσωπεία το θεωρεί φυσιολογικό.

      Η ανάρτηση συμπεριφέρεται εξαιρετικά, κρατώντας το αυτοκίνητο σταθερό και ισορροπημένο. Πιστεύω πως το Juke αδικήθηκε με την αρχική τιμή του στα 30+ χιλιάρικα.

      Όσον αφορά την κατανάλωση, με μέση ωριαία ταχύτητα 108 χλμ/ώρα και μία ώρα μέσα στην Αθήνα (από ΣΕΦ μέχρι Βαρυμπόμπη), έφτασε τα 6.8 λ/100 χλμ. Σε άλλες συνθήκες, με Normal mode, κινούμαι γύρω στα 5.8 λ/100 χλμ. Θεωρώ όμως ότι το ένα λίτρο παραπάνω αξίζει απόλυτα, γιατί το ευχαριστήθηκα! Επιπλέον, δεν είχα το άγχος της μπαταρίας, κάτι που τελικά είναι περισσότερο ψυχολογικό παρά ουσιαστικό.

      Αυτα ✔️

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      @zaxosm said in Nissan Juke 2019:

      Πολύ ωραίο review @dimsabas και κατατοπιστικό!

      Ακόμα προσπαθώ να προγραμματίσω το τεστ ντραιβ για να βγάλω κι εγώ ένα συμπέρασμα.

      Παιδιά για να μην παρεξηγηθώ το T-cross είναι καταπληκτικό all in one αυτοκίνητο. Η ευρυχωρία του και η πρακτικότητα δεν παίζονται. Απλά στην περίπτωσή μου αλλάξαν οι προτεραιότητες, οπότε δε με απσχολούν οι χώροι, χρειάζομαι το αυτόματο και την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση μέσα στη πόλη, θα ήθελα κάι πιο σπορτίφ και τέλος επειδή έχω φτάσει στα 36000 χλμ με το T-cross, έχει αρχίσει να με χαλάει η τρικίλυνδρη φύση του στο άκουσμά της......

      Πάντα μου άρεσε βέβαια το juke αλλά ήταν και πανάκριβο πριν 1,5 χρόνο που τα κοίταγα.

      Τώρα για το infotainment που αναφέρθηκε δε με πολυ απασχολεί, μιας και μόνιμα δουλεύω το apple car play αν και με χαλάει που δεν έχει ασύρματο αλλά πιστεύω ζω και χωρίς αυτό. Δεν έχω παρατηρήσει να λείπει κάτι σημαντικό εξοπλιστικά, άλλωστε εχω τη βασική έδοση του T-cross οπότε δεν έχω και ψηλά στανταρντ.

      Και επειδή δε θέλω να ξεφύγω από τα 4,2μετρα μήκους δε βρίσκω και κάτι άλλο σαν εναλλακτική σε αυτά που ζητάω.

      Τελικά το έκανα το βήμα! Juke 1.6 Hybrid N-connecta Υβρίδιο. Το είχα παραγγείλει αλλά είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου δεύτερες σκέψεις, κυρίως λόγω τιμής. Ωστόσο λόγω της ανανέωσης πέτυχα μια αξιοσέβαστη έκπτωση και κάμφθηκαν όλες οι δεύτερες σκέψεις.

      Οι πρώτες εντυπώσεις είναι άριστες. Το αυτόματο κιβώτιο είναι εκπληκτικό, όπως και τα τιμόνι, ανάρτηση, καθίσματα. Αποπνέει μια macho αίσθηση στον δρόμο και είναι και αρκετά γρήγορο. Κατανάλωση έχω κάνει και 1.8/100 έχω κάνει και 7/100 δεν έχω βγάλει ασφαλές συμπέρασμα. Δεν έχει τους χώρους του T-cross αλλά δεν είναι το ζητούμενο.

      Περισσότερα εν καιρό!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      Έχοντας λοιπόν διανύσει περί τα 1700χλμ έχω βγάλει κάποια συμπεράσματα.

      Αρχικά να πω εδώ πως το μέτρο σύγκρισης είναι το VW t-cross 1.0 95 ps χειροκίνητο που είχα, η BMW X2 18i DCT του πατέρα μου.

      Ο λόγος που πήρα το JUKE είναι πως ήθελα κάτι πιο νεανικό, πιο γρήγορο, πιο σπορ και πιο εύκολο στην οδήγηση όπου το JUKE τα έχει όλα αυτά.

      Στα θετικά:

      • Είναι SUV αλλά δεν το νιώθεις. Δεν κάθεσαι "πάνω" στο αμάξι αλλά μέσα σε αυτό. Η θέση οδήγησης είναι πάρα πολύ καλή.
      • Το "πάτημα" του αυτοκινήτου είναι καταπληκτικό όπως και η σταθερότητά του ακομακαι σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Εκεί που για παράδειγμα άνω των 140 στο t-cross αισθανόσουν οτι υπήρχε μία σχετική αστάθεια ίως και λόγω σχήματος, δηλαδή ένιωθες την ταχύτητα κάτι που στο JUKE δεν υπάρχει επουδενί.
      • Το τιμόνι είναι πάρα πολύ καλό. Θα έλεγα εφάμιλο της BMW και σίγουρα πολύ καλύτερο σε αίσθηση από του t-cross.
      • Φοβερά σε αίσθηση και πολύ εξκούραστα καθίσματα τόσο σε σύγκριση με την Χ2 όσο και με του t-cross
      • Πολύ ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό, γενικά σου αποπνέει μία αίσθηση ενα κλικ παραπανω από άλλα της κατηγορίας τουλάχιστον από την έκδοση N-connecta και πάνω. Σίγουρα είναι πολύ πιο ποιοτικό από το t-cross.
      • Κινητήρας - απίστευτα εύρωστος και αρκούντως δυνατός. Δεν αισθάνεσαι πουθενά έλλειψη δύναμης και λόγω της μπαταρίας το γκάζι είναι πολύ άμεσο.
      • Κιβώτιο - Εξαιρετικά ομαλό και άνετο αν και σε ορισμένες περιπτώσεις (απότομο τέρμα γκάζι) κάνει κάποια χαζά κατεβάσματα με αποτέλεσμα να φέρενι στιγμιαία θόρυβο από τον κινητήρα.
      • Κατανάλωση - Μέχρι στιγμής εξαιρετική. Σήμερα στο κατέβα από Νέα Φιλοθέη - Χαϊδάρι για παράδειγμα με το e-pedal το οποίο είναι εκπληκτικό μέσα στη πόλη, έγραψα 2,1λ/100 όταν με το t-cross εφτανα στα 6,5-7λ/100.

      IMG_0576.jpg IMG_0577.jpg

      Αρνητικά:

      • H ανάρτηση, παρότι φοβερή στο ανοιχτό δρόμο, σε μεγάλες λακούβες κοπανάει απίστευτα και γίνεται κουραστική ώς ένα βαθμό.
      • Οθόνη Infotainment - Πολύ μέτρια γραφικά και γενικά πολύ πιο μέτρια από αυτή του T-cross.
      • Ελλέιψεις εξοπλισμού - Έχει απλο cruise control και όχι adaptive, και το lane assist δεν έχει αυτόματη διόρθωση πορείας. Επίσης τα παράθυρα συνοδηγού και πίσω δεν κλείνουν αυτόματα.
      • Ο χώρος αποσκευών περιορίζεται σημαντικά λόγω της μπαταρίας και είναι ρηχός στα 350 λίτρα.

      Νομίζω αυτά έχω εντοπίσει για αρχή. Συνοψίζοντας, είναι ένα πολύ δεμένο αυτοκίνητο, με "προσωπικότητα" θα έλεγα ως προς την εμφάνιση, μία σχετικά καλή τιμή για τα δεδομένα της εποχής, ένα πολύ άρτιο σύστημα υβριδικότητας και αν εξαιρέσεις το χώρο αποσκευών ικανοποιητικότατους χώρους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: VW T-Cross

      Αρχικα να αναφερω πως εχω βασικη εκδοση βασικο κινητηρα. Τιποτα παραπανω εκτος απο αυτοματο κλιματισμο.

      Το αυτοκινητο παταει καλα στο δρομο και εμπνεει ασφαλεια. Για μενα εχει μια πολυ στιβαρη οδικη συμπεριφορα χωρις κατι αξιοσημειωτο που θα πεις ουαου.

      Οι χωροι ειναι μεγαλο ατου. Εξαιρετικοι και απολυτα εκμεταλευσιμοι. Το συρομενο πισω καθισμα και ο διπλος πατος στο χωρο αποσκευων το απογειωνουν.

      Η σχεδιαση παροτι συντηριτικη ειναι απολυτα λειτουργικη. Εχεις το απαραιτητο υψος ενος suv μαζι με παρα πολυ καλη περιφερειακη ορατοτητα και μια αψεγαδιαστη εργονομια μεσα.

      Η πισω ανάρτηση εχει μια ξερη αντιδραση οταν ειναι αδειο αλλα οχι κατι που στο τελος της ημερας θα ενοχλησει συνολικα.

      Ο κινητηρας με τα 95 αλογα ειναι αρκετος για τα δικα μου γουστα. Φωτια δε βαζει αλλα κινουμαι αξιοπρεπεστατα σε ολες τις συνθηκες. Το 5αρι κιβωτιο παροτι ξενιζει τελικα ειναι μονο ψυχολογικο. Εχει εξαιρετικη κλιμακωση και μονο η μακρια πεμπτη ισως προβληματισει κατω απο τις 2500 στροφες.

      Η καταναλωση φυσιολογικη θα ελεγα. Περιπου 5,5 εκτος και 7,5 εντος. Δεν ανταγωνιζεται υβριδικα σε καμια περιπτωση αλλα ειναι ικανοποιητικη για τα 1200+ κιλα του.

      Η ποιοτητα των υλικων ειναι το μελανο σημειο, παντου σκληρα πλαστικα αλλα δείχνουν δεμενα τουλαχιστον. Δε συναυδουν με τα 21 + που ζηταει. Το taigo εχει μαλακα υλικα π.χ…….

      Ο βασικος ψηφιακος πινακας οργανων 8’’ παροτι εχει καλη αναλυση δεν εχει πολλες λειτουργιες και φαινεται «λιγος». Αξιζει πολυ ο pro.

      Επισης εχει μικρο ντουλαπακι συνοδηγου αλλα οι θηκες στις πορτες αχανεις και το συρταρακι κατω απο τον συνοδηγο πολυ βολικο μαζι με τον κλειστο χωρο στο υποβραχιονιο.

      Τελος οι διαστασεις του ειναι τετοιες που εξασφαλιζουν μια αρτια συμβιωση εντος αστικου κεντρου και εκτος αν θες ενα αυτοκινητο που να τα κανει ολα.

      Αυτα σαν πρωτη εμπειρια στα πρωτα 2500 χλμ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Παραλάβαμε λοιπόν το inster με τη μικρή μπαταρία (42KWH) και έχουμε ήδη κάνει τα πρωτα 200 χλμ. Παραλαβή με 100% μπαταρία και τώρ είμαστε στα 40%, που σημαίνει οτι 300χλμ τα έχει θεωρητικά.

      Μέχρι στιγμής όλα κυλούν ομαλά και είναι εξαιρετικό για όλες τις αστικές μετακινήσεις που έχω κάνει. Αυτό που κάπως ξυνίζει είναι ο κύκλος στροφής. Νομίζω οτι θα μπορούσε να κόβει περισσότερο και φαίνεται σε κάποια σημεία.

      Είναι αρκετά πρακτικό και πάρα πολύ άνετο, ειδικά πίσω, που τολμώ να πω είναι περισσότερο άνετο από μπροστά και αυτό γιατί η κεντρική κονσόλα περιορίζει αρκετα το άνοιγμα των ποδιών. Ο χώρος αποσκευών εντυποσιακός για το μέγεθος.

      Οι αναρτήσεις πολύ άνετες, δεν κοπανάει καθόλου και αποπνέει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Ο κλιματισμός παρότι δεν εχει αντλία θερμότητας αποδοτικότατος τόσο σε κρυο όσο και ζεστό. Βέβαια αυξάνει αρκετά την κατανάλωση αλλά δεν έχω επαρκές δείγμα ακόμα.

      Αύριο θα κάνω την πρώτη φόρτιση στο wallbox που ήδη έχω βάλει στο σπίτι στα 7,4kw καθώς έχω μονοφασικό ενισχυμένο ρεύμα, ώστε να δω χρόνους κλπ.

      Μένει να το δω και σε ταξίδι πως πάει και τις καταναλώσεις έχει.

      Να σημειώσω πως ο φόρτιστης που δίνει η Hyundai είναι κλασικός σουκο με μέγιστο ρεύμα τα 12Α και όχι 16Α, που είναι λίγο περιοριστικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Χαιρετω την ομαδα. Οπως σας ειχα πει παλιοτερα ψαχνομουν ιδιαιτερα για tucson γιατι για καποιο λογο μου αρεσε αρκετα και επρεπε να φυγει το juke.

      Παροτι για μενα η κορυφαια εκδοση ειναι η limited δεν ηθελα να σκαρφαλωσω στα σχεδον 34 χιλιαρικα και κατεληξα στην τελειως βασικη premium οπου εν τελει και με πολυ παζαρι συζητησα αγορασα αρκετα φτηνοτερα απο την τιμη καταλογου - εν γνωση μου για τις χαζες ελλειψεις στον εξοπλισμο.

      Για την χρηση που προοριζεται - αποκλειστικα ταξιδια και για καποια αναγκη στην πολη αν το inster δεν ειναι διαθεσιμο - δε μπορουσα με τιποτα να κανω το αλμα προς τη limited. Δεν ειχε νοημα για μενα μια δαφορα που εν τελει ηταν περιπου 5 και κατι χιλιαδες Ευρω.

      Συνεπως καταληξαμε σε αυτο το ιδιαιτερο πρασινο σκουρο με χειροκινητο 6αρι σασμαν. Πολυ ευχαριστημενος σε γενικες γραμμες. Πολυ δυνατο το μοτερ με τα 160 αλογα. Το mild hybrid συστημα κανει εξαιρετικη δουλεια και το lag ειναι ανυπαρκτο απο τος 1000 στροφες ανεβάζει δυνατα. Οι χωροι ειναι απαιχτοι. Η ποιοτητα κατασκευης και η συναρμογη σιγουρα κατωτερη απο γερμανικες κατασκευες αλλα σε καλα επιπεδα οχι κατι αξιο αναφορας. Η ποιοτητα κυλισης ειναι σχετικα καλη, το τιμονι λιγο ασαφες ειδικα σε πιο υψηλες ταχυτητες, και η αναρτηση τα καταπινει ολα - ειναι υποδειγμα για κορεατικο αυτοκινητο.

      2 αρνητικα εχω εντοπισει για την ωρα - 1) το 215/65/17 λαστιχο αδυνατει πολλες φορες να υποστηριξει τις επιταχυνσεις κυριως με δευτερα. Δεν ξερω αν φταινε τα muchelin premacy που εχει ή η διασταση αλλα με προβληματιζει. 2) το a.c. Πολλες φορες σε χαμηλες ταχυτητες μεσα στη πολη σε καποια φορτια δειχνει σαν να αποσυμπλεκει το κομπρεσορα και ερχεται κιγο υγρος και πιο ζεστος αερας οπου μετα απο λιγο επανερχεται. Δεν ξέρω αν φταιει που δεν ειναι αυτοματο κλιμα αλλα δεν το ειχα σε καποιο αλλο αυτοκινητο. Αν καποιος ξερει κατι παραπανω ας με διαφωτισει!

      alt text

      alt text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Το inster έχει εντυπωσιακούς χώρους και είναι 4θέσιο γιατί είναι πολύ στενό 1,61m. Πράγμα το οποίο όμως θα εκτιμηθεί δεόντως εντός πόλης.

      Ξέρω ότι τα πρώτα βγήκαν στους δρόμους την προηγούμενη εβδομάδα. Εχει ένα test drive στην lamda στη Συγγρού λευκό πάντως.

      Εγώ τελικά έδωσα την παραγγελία για το 42kw ακολουθώντας και τις προτροπές σας μιας και θα κινούμαι κατά βαση στην Αθήνα με αυτό.

      Και ενώ έλεγα να πάρω μαύρο, είδα ένα χακί προς παράδοση και με κέρδισε. Αναμένω παραδοση σε 2-3 εβδομάδες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Renault Twingo III

      Twingo 3 1.0 71 ps in touch 11/2015 -110000χλμ

      Τα θεματα που εχω εντοπισει ειναι:

      Μετα τα πρωτα 2 χρονια αρχισε να δυσλειτουργει το σταρτ στοπ και ποτε δε βρεθηκε λυση. Το απενεργοποιω.

      Αλλαξα δισκο πλατω στα 80000χλμ που το θεωρω συντομο διαστημα. 550€

      Το χειροτερο ηταν οταν εχανε παραφλου απο ενα σημειο, εγλειφε ουσιαστικα αλλα επειδη με αυτα δε παιζουμε ειπα να αλλαξω ενα σωληνακι των 10 ευρω, ΟΜΩΣ επειδη η μηχανη ειναι πισω, επρεπε να κατεβει ολη για να γινει η δουλεια και για εργασια εδωσα 150€.

      Επισης ελλαξα μιζα περυσι - 500€

      Να ξερει πως τα λαστιχα ειναι πανακριβα, εχει περιεργες διαστασεις. Bridgeston t5 που εβαλα πριν κανα 8 μηνο 400€. Οχι οτι αλλαζεις συνεχεια αλλα αυτο το θεμα δεν το εχεις στα υπολοιπα της κατηγοριας.

      Και το mii εχει βγαλει θεματακια του κολλητου, απλα ειναι πιο διαχειρισιμα και βρισκεις πιο ευκολα μαστορια, ανταλλακτικα κλπ κλπ.

      ΟΜΩΣ, παρολα αυτα παλι twingo θα προτιμουσα. Ειναι πολυ πιο ανετο μεσα, με αρκετο αερα μπροστα, πολυ πιο ενδιαφερον σχεδιαστικα μεσα εξω, και δε βλεπεις λαμαρινες, και ειναι πιο ησυχο.

      Αν ομως ζυγιζει την αξιοπιστια περισσοτερο απο τα παραπανω, δε νομιζω πως ειναι και η καλυτερη επιλογη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm

    Latest posts made by zaxosm

    • RE: Citroen C3 Aircross 2024

      @lap said in Citroen C3 Aircross 2024:

      @criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:

      Εχει στα υβριδικά και στα ηλεκτρικά.

      Στα θερμικά τον εμποδίζει το χειρόφρενο.

      Ε ναι δεν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο με υποβραχιόνιο και χειρόφρενο! Απαιτεί τρελή σχεδίαση

      Vw t-cross 👍

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @dimau said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      και η ένδειξη ανάβει όταν πέσουν στα 2.2 - 2.3 bar.

      ζάντες 17 έως 19 , θέλει 2,4 BAR ή 35 psi , και σφίξιμο στα 100 Nm

      Το θεμα ειναι πως στα 2,4 bar δεν μου εσβηνε η ενδειξη απωλειας μετα απο αρκετα χλμ. Οποτε προσθεσα ως τα 2,5bar και εσβησε.

      By the way, σημερα εκανα και την ενδιαμεση αλλαγη λαδιων (οχι φιλτρου) στα 8+ χιλιαδες χλμ. Βαλαμε τα castrol edge 0w20 c5 και αισθανομαι ξανα το μοτερακι ηρεμο και βελουδινο! Χωρις φιλτρο πηραμε 4 λιτρα ακριβως ενω αφαιρεσαμε 3,85. Που σημαινει πως ειχαμε καψει αισιως καπου στα 150ml λαδι σε αυτα τα χιλιομετρα. Ο μετρητης ηταν λιγο κατω απο τη μεση.

      Το θεωρω φυσιολογικο μιας και ειναι η πρωτη αλλαγη μετα την αγορα. Ειδωμεν τωρα στα 15000χλμ που θα κατσει η μπιλια.

      Και κατι αρνητικο, δεν εχεις τροπο να δεις απο μεσα απο το αυτοκινητο ποσο λαδι εχει το μοτερ μεσα. Οχι οτι ειναι κατι βασικο απλα μου εκανε εντυπωση.

      1η αλλαγή μετά το στρώσιμο και δεν άλλαξες φίλτρο; Γιατί;

      Μα την κυρια αλλαγή θα την κανω στα 15000 με το πρωτο σερβις. Αυτο το κανω παντα για ψυχολογικους λογους. Ρουφαω τα παλια και βαζω καινουρια στα μισα χλμ απο οτι λεει ο κατασκευαστης.

      Δεν ηξερα πως ειναι τοσο θεμα το να μην αλλαζω και το φιλτρο στην ενδιαμεση.

      Η σωστή αλλαγή είναι στα 1500 για να φύγουν ρινίσματα και κόλλες. Εγώ μετά αλλάζω κάθε 6 μήνες που σε εμένα είναι γύρω στα 7000km. Εσυ που έχεις το Inster για τα αστικά είσαι ΟΚ θεωρώ και για μεγαλύτερες αλλαγές. Πάντα όμως με φίλτρο.

      Το ακουω. Απλα μεσα στη πολη να εχει κανει 500χλμ μαξ και κατα βαση εκτος κεντρου οποτε θεωρω πως ζορισμενα δεν ειναι.

      Και αυτο ακριβως γιατι το inster ειναι ο βασιλιας της πολης.

      Απλα δεν ξερω ψυχολογικα κανω αυτη την ενδιαμεση χωρις ωστοσο οπως ανεφερα να παραλειπω τα main service. Βεβαια δεν εκανα ολικη αλλαγη στα 1500χλμ οπως εσυ γιατι πιστευα πως πλεον δε χρειαζεται. Το ειχα ακουσει παλια βεβαια.

      Τεσπα τωρα εγινε οπως εγινε! Ψυχολογικα αναθαρρησα με την ηρεμια που απεκτησε παλι το μοτορι. Ε και με τον ρυθμο που το παμε σε 4 μηνες μπαινουμε για πρωτο σερβις. Δεν ειναι και τοσο μακρια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @dimau said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      και η ένδειξη ανάβει όταν πέσουν στα 2.2 - 2.3 bar.

      ζάντες 17 έως 19 , θέλει 2,4 BAR ή 35 psi , και σφίξιμο στα 100 Nm

      Το θεμα ειναι πως στα 2,4 bar δεν μου εσβηνε η ενδειξη απωλειας μετα απο αρκετα χλμ. Οποτε προσθεσα ως τα 2,5bar και εσβησε.

      By the way, σημερα εκανα και την ενδιαμεση αλλαγη λαδιων (οχι φιλτρου) στα 8+ χιλιαδες χλμ. Βαλαμε τα castrol edge 0w20 c5 και αισθανομαι ξανα το μοτερακι ηρεμο και βελουδινο! Χωρις φιλτρο πηραμε 4 λιτρα ακριβως ενω αφαιρεσαμε 3,85. Που σημαινει πως ειχαμε καψει αισιως καπου στα 150ml λαδι σε αυτα τα χιλιομετρα. Ο μετρητης ηταν λιγο κατω απο τη μεση.

      Το θεωρω φυσιολογικο μιας και ειναι η πρωτη αλλαγη μετα την αγορα. Ειδωμεν τωρα στα 15000χλμ που θα κατσει η μπιλια.

      Και κατι αρνητικο, δεν εχεις τροπο να δεις απο μεσα απο το αυτοκινητο ποσο λαδι εχει το μοτερ μεσα. Οχι οτι ειναι κατι βασικο απλα μου εκανε εντυπωση.

      1η αλλαγή μετά το στρώσιμο και δεν άλλαξες φίλτρο; Γιατί;

      Μα την κυρια αλλαγή θα την κανω στα 15000 με το πρωτο σερβις. Αυτο το κανω παντα για ψυχολογικους λογους. Ρουφαω τα παλια και βαζω καινουρια στα μισα χλμ απο οτι λεει ο κατασκευαστης.

      Δεν ηξερα πως ειναι τοσο θεμα το να μην αλλαζω και το φιλτρο στην ενδιαμεση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @dimau said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      και η ένδειξη ανάβει όταν πέσουν στα 2.2 - 2.3 bar.

      ζάντες 17 έως 19 , θέλει 2,4 BAR ή 35 psi , και σφίξιμο στα 100 Nm

      Το θεμα ειναι πως στα 2,4 bar δεν μου εσβηνε η ενδειξη απωλειας μετα απο αρκετα χλμ. Οποτε προσθεσα ως τα 2,5bar και εσβησε.

      By the way, σημερα εκανα και την ενδιαμεση αλλαγη λαδιων (οχι φιλτρου) στα 8+ χιλιαδες χλμ. Βαλαμε τα castrol edge 0w20 c5 και αισθανομαι ξανα το μοτερακι ηρεμο και βελουδινο! Χωρις φιλτρο πηραμε 4 λιτρα ακριβως ενω αφαιρεσαμε 3,85. Που σημαινει πως ειχαμε καψει αισιως καπου στα 150ml λαδι σε αυτα τα χιλιομετρα. Ο μετρητης ηταν λιγο κατω απο τη μεση.

      Το θεωρω φυσιολογικο μιας και ειναι η πρωτη αλλαγη μετα την αγορα. Ειδωμεν τωρα στα 15000χλμ που θα κατσει η μπιλια.

      Και κατι αρνητικο, δεν εχεις τροπο να δεις απο μεσα απο το αυτοκινητο ποσο λαδι εχει το μοτερ μεσα. Οχι οτι ειναι κατι βασικο απλα μου εκανε εντυπωση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Το TPMS στο tucson είναι μέσα στο λάστιχο και όχι μέσω του ABS. Οπότε είναι σχεδόν real time. Το μόνο θέμα μου είναι η πίεση που είναι ρυθμισμένη από το εργοστάσιο και δεν μπορώ να την κάνω set.

      Δεν ξερω αν αυτο εχει εφαρμογη στο δικο σου μοντελο ή παιζει μονο εξωτερικο.
      (Ενα γρηγορο ψαξιμο εκανα οχι τπτ σοβαρο 😁 )
      Μου φαινεται παραλογο να χτυπαει στα 2.2/2.3 bar.
      Μπορει να ειχε καλιμπραριστει στο 40 ξερω γω και να ειδε μεγαλη διαφορα.
      Αν δεν βρεις ακρη ρωτασ απευθειας στο συνεργειο με ενα τηλεφωνο.
      Δεν θα χρειαζεται (φανταζομαι) να πας απο εκει για τον αερα στα ελαστικα...

      Ναι το έχω δει αυτό αλλά δεν υπάρχει ούτε το κουμπί ούτε και η επιλογή στο infotainment. Ενώ π.χ. στο inster υπάρχει η επιλογή στο trip computer για να κάνω set. Σε κάθε περίπτωση θα κάνω και μία ερώτηση στο συνεργείο. Αν και πολύ δύσκολα απαντάνε 😠

      Να υποθεσω πως το 3ο κομματι το εχεις κανει και δεν αλλαξε κατι?
      Να βαλεις την πιεση που θες και να το οδηγησεις για καποια ωρα με μινιμουμ ταχυτητα οπως λεει.

      To τρίτο ναι απλά δεν ξέρω αν το έκανα σωστά. Δεν είχα και την υπομονή. Πολύ κουλό. Ίσως το προσπαθήσω ξανά, όταν τα γυρίσω στα 2.3 Bar.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Το TPMS στο tucson είναι μέσα στο λάστιχο και όχι μέσω του ABS. Οπότε είναι σχεδόν real time. Το μόνο θέμα μου είναι η πίεση που είναι ρυθμισμένη από το εργοστάσιο και δεν μπορώ να την κάνω set.

      Δεν ξερω αν αυτο εχει εφαρμογη στο δικο σου μοντελο ή παιζει μονο εξωτερικο.
      (Ενα γρηγορο ψαξιμο εκανα οχι τπτ σοβαρο 😁 )
      Μου φαινεται παραλογο να χτυπαει στα 2.2/2.3 bar.
      Μπορει να ειχε καλιμπραριστει στο 40 ξερω γω και να ειδε μεγαλη διαφορα.
      Αν δεν βρεις ακρη ρωτασ απευθειας στο συνεργειο με ενα τηλεφωνο.
      Δεν θα χρειαζεται (φανταζομαι) να πας απο εκει για τον αερα στα ελαστικα...

      Ναι το έχω δει αυτό αλλά δεν υπάρχει ούτε το κουμπί ούτε και η επιλογή στο infotainment. Ενώ π.χ. στο inster υπάρχει η επιλογή στο trip computer για να κάνω set. Σε κάθε περίπτωση θα κάνω και μία ερώτηση στο συνεργείο. Αν και πολύ δύσκολα απαντάνε 😠

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Να αναφέρω κάτι παράξενο. Στο Tucson δεν μπορείς να κάνεις set την πίεση των ελαστικών εκεί που θέλεις. Δεν έχει κάποιον τρόπο όσο και αν ξεψάχνεισα τα εχειρίδια κλπ.

      Το αυτοκίνητο είναι λοιπόν ρυθμισμένο στα 2.5 bar και για μπροστά και για πίσω - και η ένδειξη ανάβει όταν πέσουν στα 2.2 - 2.3 bar.

      Αυτό που παρατήρησα λοιπόν είναι πως με την πίεση στα 2.5 bar γλιστράει αρκετά σε ανηφορικά δύσκολα κομμάτια με 1η - ειδικά όταν ήμαστε 5άδα μέσα, ενώ όσο ήμουν πιο χαμηλά στα 2.2 - 2.3 bar το φαινόμενο αυτό σχεδόν δεν υπήρχε ή μάλλον υπήρχε αλλά σε λογικά πλαίσια. Δεν θέλω να ξέρω αν σταματήσω για κάποιο λόγο σε τέτοια ανηφόρα πως θα ξεκινήσω, αλλά θα ήθελα να το δοκιμάσω από περιέργεια.

      Έτσι λοιπόν, σκέφτομαι μήπως το αφήσω στα 2.3 bar απλά θα πρέπει μάλλον να ρυθμίσουν τον εγκέφαλο, γιατί δε θέλω αν έχω λαμπάκι μόνιμα αναμμένο.

      Μου φαίνεται πολύ περίεργο 0.2 του bar να κάνει τέτοια διαφορά. Θα σου συνιστούσα να φουσκώσεις/ξεφουσκώσεις τα λάστιχα χρησιμοποιώντας τον συμπιεστή του αυτοκινήτου και να δοκιμάσεις στην ίδια ανηφόρα με τις ίδιες συνθήκες. Σχεδόν απίθανο πάντως να μπορεί το συνεργείο να αλλάξει τις προκαθορισμένες πιέσεις.

      Θα το δοκιμάσω για να έχω μια πιο ξεκάθαρη εικόνα.

      @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Το 2.5 ειναι νορμαλ αερας για τα ελαστικα σου.
      Βαζεις μονος σου 2.5 σε ολα και μετα κανεις μια Α αποσταση για να ξανασεταριστει το TPMS?
      Πως λειτουργει το Tucson?
      Επισης ειναι πολυ λογικο με λιγο ξεφουσκωτο ελαστικο να εχεις καλυτερο γκριπ στο θεμα σου ασχετως αν χανεις αλλου μετα.

      Το TPMS στο tucson είναι μέσα στο λάστιχο και όχι μέσω του ABS. Οπότε είναι σχεδόν real time. Το μόνο θέμα μου είναι η πίεση που είναι ρυθμισμένη από το εργοστάσιο και δεν μπορώ να την κάνω set.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: MG ZS

      @arkoudas-0 said in MG ZS:

      @lakis-karalakis said in MG ZS:

      υβριδικό
      παρουσιάζει πρόβλημα σε παρατεταμένη ανηφόρα σε εθνική οδό με μεγάλες ταχύτητες.. Ανεβάζει και 5500 στροφες και πέφτει η δύναμη του κι η ταχύτητα του.. Πήγαινα με 120 στις ανηφόρες πριν την Τρίπολη κι εκεί είχα άνοδο στροφών κι απώλεια ισχύος. Πήγαινα με 120 και έπεσε η ταχύτητα στα 80 παρόλο που ήταν σανιδωμενο.. Αυτό για 1 με 2 λεπτά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία.. Σε μεγάλες ανηφόρες και διάρκειας αλλά με ταχύτητες 60 με 80 δεν έχει κανένα πρόβλημα.. Θέλει προσοχή στην εθνική στις παρατεταμένη ανηφόρες.. Δεξιά λοιπόν στην εθνική και λίγο υπομονή...

      Λογισμικο προβλημα πρεπει να ειναι , θα βρουνε την λυση οι κινεζοι
      Δεν νομιζω να μην επαρκει και απο μονος του ο θερμικος να κρατησει ταχυτητες 120-130 χλμ
      Στο Symbioz παντως δεν υπαρχει το συγκεκριμενο θεμα . Μονο παραπανω θορυβος εμφανιζεται σε παρατεταμενες ανηφορες , η δυναμη του αυτοκινητου ειναι εκει δεν αλλαζει

      Με τα 140 άλογα; Γιατι στο Juke με παρόμοιο σύστημα κράταγε ναι μεν ταχύτητα 130-140 με βουητό αλλά από εκεί και πάνω δεν μπορούσε να επιταχύνει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Τέτοια θέματα είχε και το Nissan Juke hybrid που είχα, όπου πρακτικά με τέρμα γκάζι δεν μπορούσε να ανεβεί με τα 94 ατμοσφαιρικά άλογα πάων από 140km/ώρα και μούγκριζε φουλ σε παρατεταμένες μεγάλες ανηφόρες. Αλλά αυτό ας είμαστε ειλικρινής συνέβαινε σπάνια και σε περιπτώσεις "κυνηγιού". Όταν το έμαθα, προσπαθούσα να λειτουργώ proactively και δεν ήταν δύσκολο.

      Το συγκεκριμένο θέμα, μετριαζόταν αν είχα επιλέξει την λειτουργία sport όπου δεν ήταν τόσο έντονο το φαινόμενο όσο στο normal.

      Φυσικά τα toyota σε αυτό το κομμάτι έχουν καλύτερη διαχείριση, αλλά όπως έχω πει πολλάκις στο thread του JUKE, το υβριδικό του - που είναι πρακτικά της Renault - σε επίπεδο ευχαρίστησης και κιβωτίου ήταν πολύ ανώτερο από αυτό των toyota. Αλλά σε αξιοπιστία τα πράγματα αντιστρέφονται σε καταστροφικό βαθμό. Ειδικά στο θέμα του multimode Κιβωτίου που εύχομαι να έχουν λύσει τα μεταγενέστερα μοντέλα γιατί είναι πραγματικά κρίμα. Και για αυτό το λόγο - και μόνο - αποφάσισα να το αποχωριστώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Να αναφέρω κάτι παράξενο. Στο Tucson δεν μπορείς να κάνεις set την πίεση των ελαστικών εκεί που θέλεις. Δεν έχει κάποιον τρόπο όσο και αν ξεψάχνεισα τα εχειρίδια κλπ.

      Το αυτοκίνητο είναι λοιπόν ρυθμισμένο στα 2.5 bar και για μπροστά και για πίσω - και η ένδειξη ανάβει όταν πέσουν στα 2.2 - 2.3 bar.

      Αυτό που παρατήρησα λοιπόν είναι πως με την πίεση στα 2.5 bar γλιστράει αρκετά σε ανηφορικά δύσκολα κομμάτια με 1η - ειδικά όταν ήμαστε 5άδα μέσα, ενώ όσο ήμουν πιο χαμηλά στα 2.2 - 2.3 bar το φαινόμενο αυτό σχεδόν δεν υπήρχε ή μάλλον υπήρχε αλλά σε λογικά πλαίσια. Δεν θέλω να ξέρω αν σταματήσω για κάποιο λόγο σε τέτοια ανηφόρα πως θα ξεκινήσω, αλλά θα ήθελα να το δοκιμάσω από περιέργεια.

      Έτσι λοιπόν, σκέφτομαι μήπως το αφήσω στα 2.3 bar απλά θα πρέπει μάλλον να ρυθμίσουν τον εγκέφαλο, γιατί δε θέλω αν έχω λαμπάκι μόνιμα αναμμένο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr