Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Z
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 253
    • Best 167
    • Groups 0

    zaxosm

    @zaxosm

    463
    Reputation
    20
    Profile views
    253
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    zaxosm Unfollow Follow

    Best posts made by zaxosm

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Επανερχομαι εχοντας συμπληρωσει ηδη 7000χλμ με το tucson fl 1.6 mild hybrid 160ps manual.

      Αρχικα το αυτοκινητο αγοραστηκε τον Απριλιο προς αντικατασταση του αξιολογου juke 1.6 hybrid.

      Λογω στενοτητας στο budget πηγαμε στην βασικοτερη εκδοση premium με αρκετες εν γνωσει μας ελλειψης αλλα με τιμη ασυναγωνιστη για το μεγεθος. Για να εχετε εικονα με το κλειδι στο χερι δεν υπερβηκαμε τα 29000€. Θελαμε αποκλειστικα χειροκίνητο και οχι full hybrid καθως εχουμε το ηλεκτρικο inster για τη πολη και για τις κοντινες αποστασεις που ειναι ο σωτηρας μας.

      Αρχικα να πω πως για οποιον θελει να κρατησει το οχημα καιρο και θελει την καλυτερη επιλογη η εκδοση limited ειναι πολύ ανωτερη επιλογή με σχετικα μικρη διαφορά στα χρηματα . Η μεσαια distinctive δεν εχει κανενα νοημα. Απευθειας πας limited (ή μενεις premium αν εισαι οκ με τις παρακάτω ελλειψεις).

      Ολα στα πολυ βασικα. Αρκετες παραχωρησεις κυριως στο θεμα των ανεσεων (τα μεγαλυτερα φαουλ ειναι το manual a.c., ελλειψη αυτοματων υαλοκαθαριστηρων, ελλειψη αυτοματα αντιθαμβωτικου καθρεφτη).

      Αν με ρωτατε μου φαινεται περιεργο που στο inster τα εχω ολα αυτα και οχι στο tucson ομως για τη χρηση που κανουμε δε θα σας πω οτι μου λειπουν κιολας. Δηλαδη ναι μεν αλλα….. ναι ειναι λιγο άβολο να ασχολεισαι με τις σκαλες του αερα του a.c. αλλα πρακτικα αυτο θα συμβει σε ενα ταξιδι πολυ λιγες φορες για να χαλαστω. Τωρα για τους υαλοκαθαριστηρες το ιδιο. Αυτο που με χαλαει ειναι η ελλειψη αυτοματα αντιθαμβωτικου καθρεφτη και αυτο γιατι οδηγω αρκετα σε επαρχιακους δρομους και δεν ειχα καταλαβει ποσο αναγκη το ειχα. Αλλα οκ δε θα πεθανω κιολας.

      Στα συν ειναι οτι εχει πραγματακια που σωζουν την κατάσταση και γενικα δεν θα το ελεγα εντελως φτωχο. Πχ εχει μπροστα φωτα led με αυτοματη εναλλαγη μεσαιας μεγαλης σκαλας, εχει μεγαλη οθονη 12 ιντσών, αυτοματα ανοιγομενα μπροστα παραθυρα και διαφορα αλλα. Για τις δικες μας αναγκες ειναι μια χαρα.

      Κατι που με προβληματιζει ειναι πως οι ζαντες της premium με 215/65/17 σπινιαρουν αδιανοητα σε φορτωμα δευτερα τριτη! Αλλα αυτο θα λυθεί συντομα καθως θα τραμπαρω με τις ζανυες της limited με ελαστικα 235/55/18. Αυτο το εξοδο δεν μπορεσα να το αποφυγω τελικα.

      Κατα τα αλλα χωροι απλετοι, ποιοτητα υλικων μετρια, συναρμογη που δεν μπορει να ανταγωνιστει γερμανικα αυτοκινητα.

      Το πατημα ειναι σοβαρο πλεονέκτημα, σταθερο, ακριβες, περναει κακοτοπιες με περισσεια αρχοντια. Το τιμονι ουδετερο προς βαρετο αλλα δεν ειναι ζητουμενο για μενα.

      Κινητηρας, κλιμακωση κιβωτιου, αναρτηση, φρενα για μενα πολύ δυνατα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου. Ο κινητηρας αρπαζει απο τις 1200 στροφες ανετα μαλλον λογω mild hybrid, αισθανεται κοπωση καπου στις 5000 στροφες αλλά ειναι πολυ δυνατος και γραμμικος στο ωφελιμο ευρος. Ταξιδευεις με 140 και 3000 στροφες με 6η αρκετα ησυχα. Οχι τοσο ησυχα οσο η bmw x2 που εχουμε στην οικογενεια αλλα σιγουρα αρκετα κοντα. Τα φρενα ειναι γαντζοι, δε μασανε πουθενα και εχουν εξαιρετικη αισθηση. Οι αναρτησεις δουλεύουν ρολοι, παιρνει καποιες κλισεις βεβαια αν το πιέσεις αλλα τιποτα τρομακτικο. Γενικα με ευχαριστει να το οδηγω. Και νομιζω οτι βοηθα πολυ και η ανεξαρτητη πισω αναρτηση.

      Η κατανάλωση καθεται στα 7,5λ/100 με όχι συντηρητικη οδηγηση. Στην Αθηνα 9-10 στο τσεπακι, αλλα ανευ ουσιας. Γενικα για την καροτσα και το νεγεθος ειναι θεωρω οκ. Παρομοια εχουμε και στην bmw x2 18i λιγο κατω στα 7 ειχα με το t cross 1.0 95ps οποτε δε με προβληματιζει καθολου.

      Συνολικα ειναι ενα ταξιδιαρικο αυτοκινητο με παρα πολυ καλους χωρους και εξαιρετικη οδικη συμπεριφορα (κινητηρας, πλαισιο, αναρτηση). Σε ενα αρκετά αρμονικο σχημα για SUV.

      alt text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      Μπλε Μεταλικό!

      IMG_0475 (2).jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      Χαιρετώ την ομάδα!

      Με την ευκαιρία, ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου με το υβριδικό Juke μου. Έχουμε πλέον φτάσει τα 19.000 χλμ και πρόσφατα έκανα ένα ταξίδι με τη λειτουργία Sport μόνιμα ενεργοποιημένη. Η μπαταρία δεν τελείωσε ποτέ, καθώς ο θερμικός κινητήρας ανέβαζε στροφές με τρόπο που τη διατηρούσε συνεχώς φορτισμένη. Στην ανηφόρα μετά τη Στυλίδα, με σταθερή ταχύτητα 140 χλμ/ώρα, το αυτοκίνητο χρησιμοποιούσε αποκλειστικά τον θερμικό κινητήρα χωρίς να φορτίζει την μπαταρία, αλλά παρόλα αυτά κρατούσε την ταχύτητα άνετα, με τη μπαταρία να παραμένει στα 5/8 ή και λίγο παραπάνω.

      Το γκάζι γενικά είναι άφθονο, και το αυτοκίνητο είναι αρκετά γρήγορο σε αυτή τη λειτουργία. Σε ένα σημείο, ένα Yaris Cross Hybrid στα διόδια έμεινε αρκετά πίσω. Ωστόσο, χρειάζεται λίγη εξοικείωση με τη λειτουργία του multimode κιβωτίου. Δεν του ταιριάζουν τα απότομα γκαζώματα, γιατί τότε μπερδεύεται λίγο με τα κατεβάσματα, αλλά με τον καιρό το συνηθίζεις.

      Από πλευράς θορύβου, δεν θα το έλεγα αθόρυβο, καθώς κάνει κάποιους περίεργους ήχους κατά τη μετάβαση από την ηλεκτρική στην θερμική λειτουργία – κάτι σαν “κρακ-κρακ” – αλλά η αντιπροσωπεία το θεωρεί φυσιολογικό.

      Η ανάρτηση συμπεριφέρεται εξαιρετικά, κρατώντας το αυτοκίνητο σταθερό και ισορροπημένο. Πιστεύω πως το Juke αδικήθηκε με την αρχική τιμή του στα 30+ χιλιάρικα.

      Όσον αφορά την κατανάλωση, με μέση ωριαία ταχύτητα 108 χλμ/ώρα και μία ώρα μέσα στην Αθήνα (από ΣΕΦ μέχρι Βαρυμπόμπη), έφτασε τα 6.8 λ/100 χλμ. Σε άλλες συνθήκες, με Normal mode, κινούμαι γύρω στα 5.8 λ/100 χλμ. Θεωρώ όμως ότι το ένα λίτρο παραπάνω αξίζει απόλυτα, γιατί το ευχαριστήθηκα! Επιπλέον, δεν είχα το άγχος της μπαταρίας, κάτι που τελικά είναι περισσότερο ψυχολογικό παρά ουσιαστικό.

      Αυτα ✔️

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      @zaxosm said in Nissan Juke 2019:

      Πολύ ωραίο review @dimsabas και κατατοπιστικό!

      Ακόμα προσπαθώ να προγραμματίσω το τεστ ντραιβ για να βγάλω κι εγώ ένα συμπέρασμα.

      Παιδιά για να μην παρεξηγηθώ το T-cross είναι καταπληκτικό all in one αυτοκίνητο. Η ευρυχωρία του και η πρακτικότητα δεν παίζονται. Απλά στην περίπτωσή μου αλλάξαν οι προτεραιότητες, οπότε δε με απσχολούν οι χώροι, χρειάζομαι το αυτόματο και την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση μέσα στη πόλη, θα ήθελα κάι πιο σπορτίφ και τέλος επειδή έχω φτάσει στα 36000 χλμ με το T-cross, έχει αρχίσει να με χαλάει η τρικίλυνδρη φύση του στο άκουσμά της......

      Πάντα μου άρεσε βέβαια το juke αλλά ήταν και πανάκριβο πριν 1,5 χρόνο που τα κοίταγα.

      Τώρα για το infotainment που αναφέρθηκε δε με πολυ απασχολεί, μιας και μόνιμα δουλεύω το apple car play αν και με χαλάει που δεν έχει ασύρματο αλλά πιστεύω ζω και χωρίς αυτό. Δεν έχω παρατηρήσει να λείπει κάτι σημαντικό εξοπλιστικά, άλλωστε εχω τη βασική έδοση του T-cross οπότε δεν έχω και ψηλά στανταρντ.

      Και επειδή δε θέλω να ξεφύγω από τα 4,2μετρα μήκους δε βρίσκω και κάτι άλλο σαν εναλλακτική σε αυτά που ζητάω.

      Τελικά το έκανα το βήμα! Juke 1.6 Hybrid N-connecta Υβρίδιο. Το είχα παραγγείλει αλλά είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου δεύτερες σκέψεις, κυρίως λόγω τιμής. Ωστόσο λόγω της ανανέωσης πέτυχα μια αξιοσέβαστη έκπτωση και κάμφθηκαν όλες οι δεύτερες σκέψεις.

      Οι πρώτες εντυπώσεις είναι άριστες. Το αυτόματο κιβώτιο είναι εκπληκτικό, όπως και τα τιμόνι, ανάρτηση, καθίσματα. Αποπνέει μια macho αίσθηση στον δρόμο και είναι και αρκετά γρήγορο. Κατανάλωση έχω κάνει και 1.8/100 έχω κάνει και 7/100 δεν έχω βγάλει ασφαλές συμπέρασμα. Δεν έχει τους χώρους του T-cross αλλά δεν είναι το ζητούμενο.

      Περισσότερα εν καιρό!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      Έχοντας λοιπόν διανύσει περί τα 1700χλμ έχω βγάλει κάποια συμπεράσματα.

      Αρχικά να πω εδώ πως το μέτρο σύγκρισης είναι το VW t-cross 1.0 95 ps χειροκίνητο που είχα, η BMW X2 18i DCT του πατέρα μου.

      Ο λόγος που πήρα το JUKE είναι πως ήθελα κάτι πιο νεανικό, πιο γρήγορο, πιο σπορ και πιο εύκολο στην οδήγηση όπου το JUKE τα έχει όλα αυτά.

      Στα θετικά:

      • Είναι SUV αλλά δεν το νιώθεις. Δεν κάθεσαι "πάνω" στο αμάξι αλλά μέσα σε αυτό. Η θέση οδήγησης είναι πάρα πολύ καλή.
      • Το "πάτημα" του αυτοκινήτου είναι καταπληκτικό όπως και η σταθερότητά του ακομακαι σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Εκεί που για παράδειγμα άνω των 140 στο t-cross αισθανόσουν οτι υπήρχε μία σχετική αστάθεια ίως και λόγω σχήματος, δηλαδή ένιωθες την ταχύτητα κάτι που στο JUKE δεν υπάρχει επουδενί.
      • Το τιμόνι είναι πάρα πολύ καλό. Θα έλεγα εφάμιλο της BMW και σίγουρα πολύ καλύτερο σε αίσθηση από του t-cross.
      • Φοβερά σε αίσθηση και πολύ εξκούραστα καθίσματα τόσο σε σύγκριση με την Χ2 όσο και με του t-cross
      • Πολύ ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό, γενικά σου αποπνέει μία αίσθηση ενα κλικ παραπανω από άλλα της κατηγορίας τουλάχιστον από την έκδοση N-connecta και πάνω. Σίγουρα είναι πολύ πιο ποιοτικό από το t-cross.
      • Κινητήρας - απίστευτα εύρωστος και αρκούντως δυνατός. Δεν αισθάνεσαι πουθενά έλλειψη δύναμης και λόγω της μπαταρίας το γκάζι είναι πολύ άμεσο.
      • Κιβώτιο - Εξαιρετικά ομαλό και άνετο αν και σε ορισμένες περιπτώσεις (απότομο τέρμα γκάζι) κάνει κάποια χαζά κατεβάσματα με αποτέλεσμα να φέρενι στιγμιαία θόρυβο από τον κινητήρα.
      • Κατανάλωση - Μέχρι στιγμής εξαιρετική. Σήμερα στο κατέβα από Νέα Φιλοθέη - Χαϊδάρι για παράδειγμα με το e-pedal το οποίο είναι εκπληκτικό μέσα στη πόλη, έγραψα 2,1λ/100 όταν με το t-cross εφτανα στα 6,5-7λ/100.

      IMG_0576.jpg IMG_0577.jpg

      Αρνητικά:

      • H ανάρτηση, παρότι φοβερή στο ανοιχτό δρόμο, σε μεγάλες λακούβες κοπανάει απίστευτα και γίνεται κουραστική ώς ένα βαθμό.
      • Οθόνη Infotainment - Πολύ μέτρια γραφικά και γενικά πολύ πιο μέτρια από αυτή του T-cross.
      • Ελλέιψεις εξοπλισμού - Έχει απλο cruise control και όχι adaptive, και το lane assist δεν έχει αυτόματη διόρθωση πορείας. Επίσης τα παράθυρα συνοδηγού και πίσω δεν κλείνουν αυτόματα.
      • Ο χώρος αποσκευών περιορίζεται σημαντικά λόγω της μπαταρίας και είναι ρηχός στα 350 λίτρα.

      Νομίζω αυτά έχω εντοπίσει για αρχή. Συνοψίζοντας, είναι ένα πολύ δεμένο αυτοκίνητο, με "προσωπικότητα" θα έλεγα ως προς την εμφάνιση, μία σχετικά καλή τιμή για τα δεδομένα της εποχής, ένα πολύ άρτιο σύστημα υβριδικότητας και αν εξαιρέσεις το χώρο αποσκευών ικανοποιητικότατους χώρους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: VW T-Cross

      Αρχικα να αναφερω πως εχω βασικη εκδοση βασικο κινητηρα. Τιποτα παραπανω εκτος απο αυτοματο κλιματισμο.

      Το αυτοκινητο παταει καλα στο δρομο και εμπνεει ασφαλεια. Για μενα εχει μια πολυ στιβαρη οδικη συμπεριφορα χωρις κατι αξιοσημειωτο που θα πεις ουαου.

      Οι χωροι ειναι μεγαλο ατου. Εξαιρετικοι και απολυτα εκμεταλευσιμοι. Το συρομενο πισω καθισμα και ο διπλος πατος στο χωρο αποσκευων το απογειωνουν.

      Η σχεδιαση παροτι συντηριτικη ειναι απολυτα λειτουργικη. Εχεις το απαραιτητο υψος ενος suv μαζι με παρα πολυ καλη περιφερειακη ορατοτητα και μια αψεγαδιαστη εργονομια μεσα.

      Η πισω ανάρτηση εχει μια ξερη αντιδραση οταν ειναι αδειο αλλα οχι κατι που στο τελος της ημερας θα ενοχλησει συνολικα.

      Ο κινητηρας με τα 95 αλογα ειναι αρκετος για τα δικα μου γουστα. Φωτια δε βαζει αλλα κινουμαι αξιοπρεπεστατα σε ολες τις συνθηκες. Το 5αρι κιβωτιο παροτι ξενιζει τελικα ειναι μονο ψυχολογικο. Εχει εξαιρετικη κλιμακωση και μονο η μακρια πεμπτη ισως προβληματισει κατω απο τις 2500 στροφες.

      Η καταναλωση φυσιολογικη θα ελεγα. Περιπου 5,5 εκτος και 7,5 εντος. Δεν ανταγωνιζεται υβριδικα σε καμια περιπτωση αλλα ειναι ικανοποιητικη για τα 1200+ κιλα του.

      Η ποιοτητα των υλικων ειναι το μελανο σημειο, παντου σκληρα πλαστικα αλλα δείχνουν δεμενα τουλαχιστον. Δε συναυδουν με τα 21 + που ζηταει. Το taigo εχει μαλακα υλικα π.χ…….

      Ο βασικος ψηφιακος πινακας οργανων 8’’ παροτι εχει καλη αναλυση δεν εχει πολλες λειτουργιες και φαινεται «λιγος». Αξιζει πολυ ο pro.

      Επισης εχει μικρο ντουλαπακι συνοδηγου αλλα οι θηκες στις πορτες αχανεις και το συρταρακι κατω απο τον συνοδηγο πολυ βολικο μαζι με τον κλειστο χωρο στο υποβραχιονιο.

      Τελος οι διαστασεις του ειναι τετοιες που εξασφαλιζουν μια αρτια συμβιωση εντος αστικου κεντρου και εκτος αν θες ενα αυτοκινητο που να τα κανει ολα.

      Αυτα σαν πρωτη εμπειρια στα πρωτα 2500 χλμ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Παραλάβαμε λοιπόν το inster με τη μικρή μπαταρία (42KWH) και έχουμε ήδη κάνει τα πρωτα 200 χλμ. Παραλαβή με 100% μπαταρία και τώρ είμαστε στα 40%, που σημαίνει οτι 300χλμ τα έχει θεωρητικά.

      Μέχρι στιγμής όλα κυλούν ομαλά και είναι εξαιρετικό για όλες τις αστικές μετακινήσεις που έχω κάνει. Αυτό που κάπως ξυνίζει είναι ο κύκλος στροφής. Νομίζω οτι θα μπορούσε να κόβει περισσότερο και φαίνεται σε κάποια σημεία.

      Είναι αρκετά πρακτικό και πάρα πολύ άνετο, ειδικά πίσω, που τολμώ να πω είναι περισσότερο άνετο από μπροστά και αυτό γιατί η κεντρική κονσόλα περιορίζει αρκετα το άνοιγμα των ποδιών. Ο χώρος αποσκευών εντυποσιακός για το μέγεθος.

      Οι αναρτήσεις πολύ άνετες, δεν κοπανάει καθόλου και αποπνέει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Ο κλιματισμός παρότι δεν εχει αντλία θερμότητας αποδοτικότατος τόσο σε κρυο όσο και ζεστό. Βέβαια αυξάνει αρκετά την κατανάλωση αλλά δεν έχω επαρκές δείγμα ακόμα.

      Αύριο θα κάνω την πρώτη φόρτιση στο wallbox που ήδη έχω βάλει στο σπίτι στα 7,4kw καθώς έχω μονοφασικό ενισχυμένο ρεύμα, ώστε να δω χρόνους κλπ.

      Μένει να το δω και σε ταξίδι πως πάει και τις καταναλώσεις έχει.

      Να σημειώσω πως ο φόρτιστης που δίνει η Hyundai είναι κλασικός σουκο με μέγιστο ρεύμα τα 12Α και όχι 16Α, που είναι λίγο περιοριστικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Χαιρετω την ομαδα. Οπως σας ειχα πει παλιοτερα ψαχνομουν ιδιαιτερα για tucson γιατι για καποιο λογο μου αρεσε αρκετα και επρεπε να φυγει το juke.

      Παροτι για μενα η κορυφαια εκδοση ειναι η limited δεν ηθελα να σκαρφαλωσω στα σχεδον 34 χιλιαρικα και κατεληξα στην τελειως βασικη premium οπου εν τελει και με πολυ παζαρι συζητησα αγορασα αρκετα φτηνοτερα απο την τιμη καταλογου - εν γνωση μου για τις χαζες ελλειψεις στον εξοπλισμο.

      Για την χρηση που προοριζεται - αποκλειστικα ταξιδια και για καποια αναγκη στην πολη αν το inster δεν ειναι διαθεσιμο - δε μπορουσα με τιποτα να κανω το αλμα προς τη limited. Δεν ειχε νοημα για μενα μια δαφορα που εν τελει ηταν περιπου 5 και κατι χιλιαδες Ευρω.

      Συνεπως καταληξαμε σε αυτο το ιδιαιτερο πρασινο σκουρο με χειροκινητο 6αρι σασμαν. Πολυ ευχαριστημενος σε γενικες γραμμες. Πολυ δυνατο το μοτερ με τα 160 αλογα. Το mild hybrid συστημα κανει εξαιρετικη δουλεια και το lag ειναι ανυπαρκτο απο τος 1000 στροφες ανεβάζει δυνατα. Οι χωροι ειναι απαιχτοι. Η ποιοτητα κατασκευης και η συναρμογη σιγουρα κατωτερη απο γερμανικες κατασκευες αλλα σε καλα επιπεδα οχι κατι αξιο αναφορας. Η ποιοτητα κυλισης ειναι σχετικα καλη, το τιμονι λιγο ασαφες ειδικα σε πιο υψηλες ταχυτητες, και η αναρτηση τα καταπινει ολα - ειναι υποδειγμα για κορεατικο αυτοκινητο.

      2 αρνητικα εχω εντοπισει για την ωρα - 1) το 215/65/17 λαστιχο αδυνατει πολλες φορες να υποστηριξει τις επιταχυνσεις κυριως με δευτερα. Δεν ξερω αν φταινε τα muchelin premacy που εχει ή η διασταση αλλα με προβληματιζει. 2) το a.c. Πολλες φορες σε χαμηλες ταχυτητες μεσα στη πολη σε καποια φορτια δειχνει σαν να αποσυμπλεκει το κομπρεσορα και ερχεται κιγο υγρος και πιο ζεστος αερας οπου μετα απο λιγο επανερχεται. Δεν ξέρω αν φταιει που δεν ειναι αυτοματο κλιμα αλλα δεν το ειχα σε καποιο αλλο αυτοκινητο. Αν καποιος ξερει κατι παραπανω ας με διαφωτισει!

      alt text

      alt text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Το inster έχει εντυπωσιακούς χώρους και είναι 4θέσιο γιατί είναι πολύ στενό 1,61m. Πράγμα το οποίο όμως θα εκτιμηθεί δεόντως εντός πόλης.

      Ξέρω ότι τα πρώτα βγήκαν στους δρόμους την προηγούμενη εβδομάδα. Εχει ένα test drive στην lamda στη Συγγρού λευκό πάντως.

      Εγώ τελικά έδωσα την παραγγελία για το 42kw ακολουθώντας και τις προτροπές σας μιας και θα κινούμαι κατά βαση στην Αθήνα με αυτό.

      Και ενώ έλεγα να πάρω μαύρο, είδα ένα χακί προς παράδοση και με κέρδισε. Αναμένω παραδοση σε 2-3 εβδομάδες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Renault Twingo III

      Twingo 3 1.0 71 ps in touch 11/2015 -110000χλμ

      Τα θεματα που εχω εντοπισει ειναι:

      Μετα τα πρωτα 2 χρονια αρχισε να δυσλειτουργει το σταρτ στοπ και ποτε δε βρεθηκε λυση. Το απενεργοποιω.

      Αλλαξα δισκο πλατω στα 80000χλμ που το θεωρω συντομο διαστημα. 550€

      Το χειροτερο ηταν οταν εχανε παραφλου απο ενα σημειο, εγλειφε ουσιαστικα αλλα επειδη με αυτα δε παιζουμε ειπα να αλλαξω ενα σωληνακι των 10 ευρω, ΟΜΩΣ επειδη η μηχανη ειναι πισω, επρεπε να κατεβει ολη για να γινει η δουλεια και για εργασια εδωσα 150€.

      Επισης ελλαξα μιζα περυσι - 500€

      Να ξερει πως τα λαστιχα ειναι πανακριβα, εχει περιεργες διαστασεις. Bridgeston t5 που εβαλα πριν κανα 8 μηνο 400€. Οχι οτι αλλαζεις συνεχεια αλλα αυτο το θεμα δεν το εχεις στα υπολοιπα της κατηγοριας.

      Και το mii εχει βγαλει θεματακια του κολλητου, απλα ειναι πιο διαχειρισιμα και βρισκεις πιο ευκολα μαστορια, ανταλλακτικα κλπ κλπ.

      ΟΜΩΣ, παρολα αυτα παλι twingo θα προτιμουσα. Ειναι πολυ πιο ανετο μεσα, με αρκετο αερα μπροστα, πολυ πιο ενδιαφερον σχεδιαστικα μεσα εξω, και δε βλεπεις λαμαρινες, και ειναι πιο ησυχο.

      Αν ομως ζυγιζει την αξιοπιστια περισσοτερο απο τα παραπανω, δε νομιζω πως ειναι και η καλυτερη επιλογη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm

    Latest posts made by zaxosm

    • RE: Citroen C3 / e-C3 (2024)

      @dg79 said in Citroen C3 / e-C3 (2024):

      Το αναφέρει στο τεστ, cold winter σημαίνει -7.
      Στους -7 εξωτερική θερμοκρασία, για να φτάσει η θερμοκρασία της καμπίνας στους 16 βαθμούς, θέλει πάνω από 5 λεπτά για το μπροστινό μέρος και 8,5 λεπτά για το πίσω μέρος. Στα δε πόδια των πίσω επιβατών, η θερμοκρασία δε κατάφερε να φτάσει ποτέ τους 16 βαθμούς (οπότε χοντρές κάλτσες και ζεστά παπούτσια για τα παιδιά το χειμώνα 🤒 )
      Το πρόβλημα είναι η πηγή θέρμανσης (PTC heater) που καίει πάρα πολύ ενέργεια χωρίς να καταφέρνει τίποτα, για αυτό πέφτει και δραματικά το range.

      Αν μένεις Κρήτη, Πελοπόννησο, σε παραλιακά μέρη, οκ θα τη παλέψεις.
      Βόρεια Ελλάδα μπουφανάκι, μπότες απρε σκι, σκελέα, γαντάκι, σκουφάκι και θα είσαι μια χαρα. Κι ένα σαλεπάκι θα ήταν καλή βοήθεια 😁

      Εντάξει -7 προσωπικά δεν έχω πετύχει ούτε σε χιονοδρομικό. Νομίζω είναι αρκετά ακραίο για Ελλάδα γενικά.

      Για να δούμε πως θα πάει. Αυτή τη στιγμή στην πόλη είμαι στα 9-12kwh/100km με το inster. Ένα ρεαλιστικό σενάριο που θα δεχόμουν είναι να πάει 15-17kwh/100. Το 38 είναι ακραίο σε όλες τις περιπτώσεις. Καλύτερα να βάλω ένα αερόθερμο μέσα 😁

      Κοντός ψαλμός....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Citroen C3 / e-C3 (2024)

      Ενδιαφέρον. Δεν το ήξερα αυτό το green ncap!

      Θεωρώ πως τα περισσότερα ηλεκτρικά πόλης θα έχουν παρόμοια αποτελέσματα όταν και εάν δοκιμαστούν.

      By the way επειδή συνέχεια το διαβάζω, έχω απορία πως θα είναι το ηλεκτρικό όχημα το χειμώνα - αν και πλέον δεν έχουμε χειμώνα - αλλά έστω θερμοκρασίες κάτω από 10 βαθμούς. Ειδικά εμείς που δεν έχουμε αντία θερμότητας όπως και το e-C3.

      Ελπίζω να μην απογοητευτούμε 🤠

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: TOYOTA AYGO X

      @v_a said in TOYOTA AYGO X:

      Το ζήτημα για εμένα είναι άλλο.
      Στερεύουν οι επιλογές για μικρό Α πόλης σε λογικές τιμές.
      Το προηγούμενο aygo ήταν μια σοβαρή επιλογή για κάποιον που διέθετε 16, 17 χιλ, για καινούριο αυτ. πόλης, παρατηρήστε για πλάκα πόσα κυκλοφορούν στις απλές του εκδόσεις. Αν ανέβει στα 18, 19 η entry έκδοση, βγαίνει από τη λίστα. Ποια μένουν ; i10, pikanto, sandero (το καθένα μελαγχολία για τους δικούς τους λόγους)

      Αν έχω καταλάβει καλά, νομίζω πως λόγω των πολλών συστημάτων ασφαλείας έχουν αυξηθεί δυσανάλογα οι τιμές. Ακόμα θυμάμαι το μακρινό πλέον 2015, όπου η μητέρα μου αγόρασε ένα twingo 3 1.0 με 9700 Ευρω κούτα. Τότε το clio με τον 1.2 ατμοσφαιρα ξεκινούσε από 13000 Ευρώ οπότε ήταν μια σημαντική διαφορά.

      Τώρα νομίζω έχει μειωθεί αρκετά - αναλογικά πάντα - αυτή η ψαλίδα. Παράδειγμα από την hyundai (γιατί βλέπω πως το yaris δεν έρχεται πλέον με τον 1000αρι):

      i10
      ΒΕΝΖΙΝΗ 1.2lt 79ps
      ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ
      από 17,290 €

      i20
      ΕΚΔΟΣΗ EXCLUSIVE
      1.2B 79ps
      ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ
      από 17,990 €

      Οπότε μόνο κάποιος που πραγματικά δεν μπορεί να υποστηρίξει τα 20-30 εκατοστά διαφοράς μεγέθους θα πάει στο i10 και αν.....

      Θεωρώ πως κάτι παρόμοιο θα γίνει με το pricing του aygo x hev και Yaris, όπου βέβαια μπορείς να πας στο mazdo-yaris και να ξεμπερδεύεις με 20000€ που είναι ταμάμ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: TOYOTA AYGO X

      @dettol said in TOYOTA AYGO X:

      @zaxosm said in TOYOTA AYGO X:

      @dettol said in TOYOTA AYGO X:

      @zaxosm said in TOYOTA AYGO X:

      Κάνοντας πολλές σκέψεις έχω καταλήξει, πως ο υβριδισμός στην Α κατηγορία είναι κάτι που δεν ωφελεί και τόσο.

      Και αυτό γιατί είναι μικρή η διαφορά με το B segment (yaris) για να συμβιβαστείς με τους πρακτικά ανύπαρκτους χώρους πίσω.

      Θέλω να πω, πως ακόμα και στα 18κ να έρθει - που δεν πρόκειται, όταν τώρα έχει 17 (16700) το 1000άρι - θα δυσκολευτεί πολύ όταν με 19900 παίρνεις τη σταθερή αξία mazda-toyota 2 hybrid. Θεωρώ πως η διαφορά στην κατανάλωση είναι τόσο μικρή που είναι πρακτικά ανεπαίσθητη, και για όποιν έχει μπει σε aygo x σίγουρα καταλαβαίνει πως το εννοώ.

      Και τέλος ,φαντάζομαι πως ελάχιστοι είναι αυτοί που θα σκεφτούν να έχουν αποκλειστικά ένα αμάξι σαν αυτό για να δικαιολογήσω, οτι βγαίνει και εκτός πόλης σε σχέση με ένα ηλεκτρικό πόλης π.χ.

      Κατά τα άλλα καλή κίνηση. Έπρεπε να έχει γίνει με το λανσάρισμα κατά τη γνώμη μου.

      δεν θα το αγορασουν για την μικροτερη καταναλωση, αλλα για τις μικροτερες διαστασεις. 3.7μ αυτο vs 4.14μ το yaris. Το γεγονος οτι ειναι υβριδικο, ειναι απλα εξτρα μπονους.

      Σύμφωνοι ,αλλά αυτοί οι αγοραστές θεωρώ πως έχουν ήδη ένα δεύτερο πιο μεγάλο αυτοκίνητο. Και εκεί έρχεται και κουμπώνει η ηλεκτροκίνηση!

      Και για αυτό αναφέρω στην προτελευταία πρόταση με τη χρήση ως αποκλειστικό αυτοκίνητο. Δε λέω πως είναι λίγες περιπτώσεις, αλλά αυτές οι κατηγορίες θα πάνε σε Β class για το all-in-one value.

      συμφωνω μαζι σου, αλλα δεν θελουν ολοι ηλεκτρικο ή δεν μπορουν να φορτιζουν σπιτι/στη δουλεια. Ενα δευτερο, μικρο, αμαξι εχουν αρκετες οικογενειες. Εδω, μας ελεγαν σε διπλανο νημα οτι εχουν ηδη 2 και το ηλεκτρικο μπορει να γινει το 3ο 🙂

      Σωστό αυτό με τη φόρτιση και είναι όντως μεγάλο θέμα για την πλειοψηφία του μέσου Έλληνα. Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι μια καλή διέξοδος όντως το aygo X hybrid.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: TOYOTA AYGO X

      @dettol said in TOYOTA AYGO X:

      @zaxosm said in TOYOTA AYGO X:

      Κάνοντας πολλές σκέψεις έχω καταλήξει, πως ο υβριδισμός στην Α κατηγορία είναι κάτι που δεν ωφελεί και τόσο.

      Και αυτό γιατί είναι μικρή η διαφορά με το B segment (yaris) για να συμβιβαστείς με τους πρακτικά ανύπαρκτους χώρους πίσω.

      Θέλω να πω, πως ακόμα και στα 18κ να έρθει - που δεν πρόκειται, όταν τώρα έχει 17 (16700) το 1000άρι - θα δυσκολευτεί πολύ όταν με 19900 παίρνεις τη σταθερή αξία mazda-toyota 2 hybrid. Θεωρώ πως η διαφορά στην κατανάλωση είναι τόσο μικρή που είναι πρακτικά ανεπαίσθητη, και για όποιν έχει μπει σε aygo x σίγουρα καταλαβαίνει πως το εννοώ.

      Και τέλος ,φαντάζομαι πως ελάχιστοι είναι αυτοί που θα σκεφτούν να έχουν αποκλειστικά ένα αμάξι σαν αυτό για να δικαιολογήσω, οτι βγαίνει και εκτός πόλης σε σχέση με ένα ηλεκτρικό πόλης π.χ.

      Κατά τα άλλα καλή κίνηση. Έπρεπε να έχει γίνει με το λανσάρισμα κατά τη γνώμη μου.

      δεν θα το αγορασουν για την μικροτερη καταναλωση, αλλα για τις μικροτερες διαστασεις. 3.7μ αυτο vs 4.14μ το yaris. Το γεγονος οτι ειναι υβριδικο, ειναι απλα εξτρα μπονους.

      Σύμφωνοι ,αλλά αυτοί οι αγοραστές θεωρώ πως έχουν ήδη ένα δεύτερο πιο μεγάλο αυτοκίνητο. Και εκεί έρχεται και κουμπώνει η ηλεκτροκίνηση!

      Και για αυτό αναφέρω στην προτελευταία πρόταση με τη χρήση ως αποκλειστικό αυτοκίνητο. Δε λέω πως είναι λίγες περιπτώσεις, αλλά αυτές οι κατηγορίες θα πάνε σε Β class για το all-in-one value.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: TOYOTA AYGO X

      Κάνοντας πολλές σκέψεις έχω καταλήξει, πως ο υβριδισμός στην Α κατηγορία είναι κάτι που δεν ωφελεί και τόσο.

      Και αυτό γιατί είναι μικρή η διαφορά με το B segment (yaris) για να συμβιβαστείς με τους πρακτικά ανύπαρκτους χώρους πίσω.

      Θέλω να πω, πως ακόμα και στα 18κ να έρθει - που δεν πρόκειται, όταν τώρα έχει 17 (16700) το 1000άρι - θα δυσκολευτεί πολύ όταν με 19900 παίρνεις τη σταθερή αξία mazda-toyota 2 hybrid. Θεωρώ πως η διαφορά στην κατανάλωση είναι τόσο μικρή που είναι πρακτικά ανεπαίσθητη, και για όποιν έχει μπει σε aygo x σίγουρα καταλαβαίνει πως το εννοώ.

      Και τέλος ,φαντάζομαι πως ελάχιστοι είναι αυτοί που θα σκεφτούν να έχουν αποκλειστικά ένα αμάξι σαν αυτό για να δικαιολογήσω, οτι βγαίνει και εκτός πόλης σε σχέση με ένα ηλεκτρικό πόλης π.χ.

      Κατά τα άλλα καλή κίνηση. Έπρεπε να έχει γίνει με το λανσάρισμα κατά τη γνώμη μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Leapmotor

      Εντυπωσιακη συμπεριφορα στα σλαλομ!

      Αυτον τον παρουσιαστη τον παω φουλ μονο και μονο γιατι πραγματοποιει αυτα τα σλαλομ τεστ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      Δοκίμασα αρκετά αυτοκίνητα της κατηγορίας, ή παρόμοια, όπως Νισσάν, Χιουντάι, τα Κία, Όπελ, Πεζώ, Βόλβο, Σιτροέν, ακόμα και Σέατ, που έχουμε και το νέο Λεόν, όταν πήγα να αγοράσω.
      Με ντεσιμπελόμετρο τοποθετημένο περίπου στη μέση εκεί που είναι το χειρόφρενο και στη θέση συνοδηγού.
      Πιστέψτε με, όλα είχαν σχεδόν την ίδια συμπεριφορά στο θόρυβο, αυτή είναι η κατηγορία, μετά τα 120 λόγω αεροδυναμικής ένα ελαφρύ σφύριγμα από τους καθρέφτες, που αν τους έκλεινες δεν μειωνόταν και πολύ.
      Ανάλογα με την ποιότητα της ασφάλτου και το είδος των ελαστικών έφταναν στα αυτιά μου οι θόρυβοι.
      ΜΗ το κουράζετε όμως, θα πρέπει να πάτε σε άλλη κατηγορία, σε αυτοκίνητα των 50-60000+ ευρώ για να δείτε κάποια διαφορά στις υψηλές ταχύτητες, ως προς τον θόρυβο που περνάει στην καμπίνα.
      Πριν κανένα μήνα ήμουν έξω, πηγαίναμε Εθνική οδό, κανένας δεν τολμούσε να ξεπεράσει το όριο που ήταν 50-60-70 μίλια, αυτοκίνητα των 70-80-100000+ ευρώ, άπειρες κάμερες, τα πρόστιμα πολύ ακριβά, σε εμάς έγιναν με τον νέο ΚΟΚ ακόμα χειρότερα...!!
      Στη Γαλλία τόλμησαν 2 λεωφορεία να πάνε με παραπάνω από 90 χλμ. που επιτρεπόταν, για πότε πετάχτηκαν 2 μηχανές με αστυνομικούς ,μπήκαν μπροστά τους και τους οδήγησαν σε πάρκινγκ για τα περαιτέρω πάθαμε πλάκα...!!!
      Εκεί σκέφθηκα πως είτε των 20000 ευρώ αυτοκίνητο έχεις ,είτε των 120000, στην ουρά θα πας...!!!
      Όσο για αυτόν τον περίφημο θόρυβο του cvt, μόνο σε συνεχόμενη ανάβαση σε βουνό θα τον νοιώσεις, κι εκεί αν πιέσεις το αυτοκίνητο.
      Ένα αυτοκίνητο σαν το κκ. με κακό δείκτη αεροδυναμικής και με τα κιλά που έχει, για να κάνει κάτω από 8 δεύτερα στα 0+100, δεν πατινάρει καθόλου, το μυαλό μας πατινάρει...!!!
      Μήπως όμως αν θα ανεβαίναμε στο βουνό και έχουμε π.χ. χειροκίνητο κιβώτιο, δεν θα μουγκρίζει το αυτοκίνητο αν φορτώνουμε δευτέρα τρίτη..??!!
      Όποιος έμαθε το κκ. του , αποφεύγει και τον ενοχλητικό όπως λέτε θόρυβο, αν δεν θέλει να κάψει την άσφαλτο ...!!!
      Θα επαναλάβω για όλους όσους κόπτονταν για το τεκμήριο, ότι πάει από 9000 σχεδόν στις 2000 και κάτι το δίλιτρο και ανάλογα φυσικά πέφτει και ο φόρος ο οποίος υπολογίζεται στο 5% των τεκμηρίων...!!!
      Τουλάχιστον έτσι ανακοινώθηκε επίσημα.......

      To e-cvt αξιόπιστο είναι, ευχάριστο δεν είναι όμως. Ειδικά αν το κυνηγάς. Τώρα σε ζεν φάσεις δεν καταλαβαίνεις πως δουλεύει ένα κιβώτιο γενικά. Εάν το ζητούμενο είναι η μακροζωία, δεν το συζητάμε e-cvt δαγκωτό. Με όλα τα υπόλοιπα κιβώτια, ακούμε πολλά και διάφορα προβλήματα.

      Σε οτι αφορά τα τεκμήρια, εγώ συνεχίζω να είμαι δύσπιστος, αναπολώντας το μακρινό 2008 όπου και η δική μου οικογένια πήρε ένα δίλιτρο αυτοκίνητο με τα κίνητρα τότε και πολύ απλά το παντρεύτηκαμε.
      Τα πολλά κυβικά στην Ελλάδα προορίζονται για πολύ συγκεκριμένα "πορτοφόλια". Και ευτυχώς που ήρθε το downsizing και μπορούμε κι εμείς οι κοινοί να κινούμαστε, έχοντας ενεργητική αφάλεια!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: VW T-Roc

      Για το t-roc ειναι το νημα!

      Εξαιρετικο αυτοκινητο το εκτιμω πολυ. Και οι καταναλωσεις πολυ φυσιολογικες!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      @tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:

      @zaxosm said in KIA SPORTAGE 2021:

      @tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:

      @zaxosm said in KIA SPORTAGE 2021:

      @tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:

      @zaxosm said in KIA SPORTAGE 2021:

      @jamesd said in KIA SPORTAGE 2021:

      Το ίδιο πήρε το αυτί μου για το Tucson. Και στην τελική τι να το κάνεις το mhev για να καίει το ίδιο με το απλό και να έχεις και τον μπελά του να μην χαλάσει η 48v.

      Έχει ακουστεί και για το Tucson σωστά. To 48v όμως έχω την αίσθηση βοηθά αρκετά στο turbo lag.

      Καμία συμμετοχή στην κατανάλωση εννοείται. Τρικ για τους ρύπους και μόνο. Και να μπαίνουμε δακτύλιο 🤙

      Το τουσον mild hybrid μπαίνει δακτύλιο; Εκπέμπει κάτω από 145 γραμ;

      Μπαινει δακτυλιο γιατι η αδεια λεει υβριδικο!

      υποτίθεται ότι αν είναι μετά από 2020 πρέπει να έχει κάτω από 145 δεν νομίζω να φτάνει να λέει υβριδικό...

      Οταν ειναι υβριδικο δεν αναφερει ρυπους καν. Εγω εχω το εγγραφο το περσινο. Θα δουμε αν ισχύσει και φετος.

      Θα τα φτιάξει...ο Μητσοτάκης!!!

      Χαχα κοιτα προσωπικα δεν με πολυ αφορα γιατι δακτυλιο θα μπω με το tucson μονο σε εκτακτες περιπτωσεις. Αλλα αυτο το υβριδικο στην αδεια δινει καποια αβανταζ - οχι ουσιας αλλα πρακτικα.
      Οσο βεβαια δε διαχωριζουν τα mild απο τα full hybrid.

      Για μενα η περισσοτερη ουσια ειναι στην υποστηριξη που δινει το συστημα σε χαμηλα φορτια. Δεδομενου του βαρους του, σιγουρα παιζει βοηθητικο ρολο να μην κρεμαει ο κινητήρας.

      Θα ηθελα βεβαια να δω πως ειναι η οδηγηση χωρις το mild hybrid αν ετσι ερθει πλεον για να εχω αμεση συγκριση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr