Μπλε Μεταλικό!
Best posts made by zaxosm
-
RE: Nissan Juke 2019
@zaxosm said in Nissan Juke 2019:
Πολύ ωραίο review @dimsabas και κατατοπιστικό!
Ακόμα προσπαθώ να προγραμματίσω το τεστ ντραιβ για να βγάλω κι εγώ ένα συμπέρασμα.
Παιδιά για να μην παρεξηγηθώ το T-cross είναι καταπληκτικό all in one αυτοκίνητο. Η ευρυχωρία του και η πρακτικότητα δεν παίζονται. Απλά στην περίπτωσή μου αλλάξαν οι προτεραιότητες, οπότε δε με απσχολούν οι χώροι, χρειάζομαι το αυτόματο και την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση μέσα στη πόλη, θα ήθελα κάι πιο σπορτίφ και τέλος επειδή έχω φτάσει στα 36000 χλμ με το T-cross, έχει αρχίσει να με χαλάει η τρικίλυνδρη φύση του στο άκουσμά της......
Πάντα μου άρεσε βέβαια το juke αλλά ήταν και πανάκριβο πριν 1,5 χρόνο που τα κοίταγα.
Τώρα για το infotainment που αναφέρθηκε δε με πολυ απασχολεί, μιας και μόνιμα δουλεύω το apple car play αν και με χαλάει που δεν έχει ασύρματο αλλά πιστεύω ζω και χωρίς αυτό. Δεν έχω παρατηρήσει να λείπει κάτι σημαντικό εξοπλιστικά, άλλωστε εχω τη βασική έδοση του T-cross οπότε δεν έχω και ψηλά στανταρντ.
Και επειδή δε θέλω να ξεφύγω από τα 4,2μετρα μήκους δε βρίσκω και κάτι άλλο σαν εναλλακτική σε αυτά που ζητάω.
Τελικά το έκανα το βήμα! Juke 1.6 Hybrid N-connecta Υβρίδιο. Το είχα παραγγείλει αλλά είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου δεύτερες σκέψεις, κυρίως λόγω τιμής. Ωστόσο λόγω της ανανέωσης πέτυχα μια αξιοσέβαστη έκπτωση και κάμφθηκαν όλες οι δεύτερες σκέψεις.
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι άριστες. Το αυτόματο κιβώτιο είναι εκπληκτικό, όπως και τα τιμόνι, ανάρτηση, καθίσματα. Αποπνέει μια macho αίσθηση στον δρόμο και είναι και αρκετά γρήγορο. Κατανάλωση έχω κάνει και 1.8/100 έχω κάνει και 7/100 δεν έχω βγάλει ασφαλές συμπέρασμα. Δεν έχει τους χώρους του T-cross αλλά δεν είναι το ζητούμενο.
Περισσότερα εν καιρό!
-
RE: Nissan Juke 2019
Έχοντας λοιπόν διανύσει περί τα 1700χλμ έχω βγάλει κάποια συμπεράσματα.
Αρχικά να πω εδώ πως το μέτρο σύγκρισης είναι το VW t-cross 1.0 95 ps χειροκίνητο που είχα, η BMW X2 18i DCT του πατέρα μου.
Ο λόγος που πήρα το JUKE είναι πως ήθελα κάτι πιο νεανικό, πιο γρήγορο, πιο σπορ και πιο εύκολο στην οδήγηση όπου το JUKE τα έχει όλα αυτά.
Στα θετικά:
- Είναι SUV αλλά δεν το νιώθεις. Δεν κάθεσαι "πάνω" στο αμάξι αλλά μέσα σε αυτό. Η θέση οδήγησης είναι πάρα πολύ καλή.
- Το "πάτημα" του αυτοκινήτου είναι καταπληκτικό όπως και η σταθερότητά του ακομακαι σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Εκεί που για παράδειγμα άνω των 140 στο t-cross αισθανόσουν οτι υπήρχε μία σχετική αστάθεια ίως και λόγω σχήματος, δηλαδή ένιωθες την ταχύτητα κάτι που στο JUKE δεν υπάρχει επουδενί.
- Το τιμόνι είναι πάρα πολύ καλό. Θα έλεγα εφάμιλο της BMW και σίγουρα πολύ καλύτερο σε αίσθηση από του t-cross.
- Φοβερά σε αίσθηση και πολύ εξκούραστα καθίσματα τόσο σε σύγκριση με την Χ2 όσο και με του t-cross
- Πολύ ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό, γενικά σου αποπνέει μία αίσθηση ενα κλικ παραπανω από άλλα της κατηγορίας τουλάχιστον από την έκδοση N-connecta και πάνω. Σίγουρα είναι πολύ πιο ποιοτικό από το t-cross.
- Κινητήρας - απίστευτα εύρωστος και αρκούντως δυνατός. Δεν αισθάνεσαι πουθενά έλλειψη δύναμης και λόγω της μπαταρίας το γκάζι είναι πολύ άμεσο.
- Κιβώτιο - Εξαιρετικά ομαλό και άνετο αν και σε ορισμένες περιπτώσεις (απότομο τέρμα γκάζι) κάνει κάποια χαζά κατεβάσματα με αποτέλεσμα να φέρενι στιγμιαία θόρυβο από τον κινητήρα.
- Κατανάλωση - Μέχρι στιγμής εξαιρετική. Σήμερα στο κατέβα από Νέα Φιλοθέη - Χαϊδάρι για παράδειγμα με το e-pedal το οποίο είναι εκπληκτικό μέσα στη πόλη, έγραψα 2,1λ/100 όταν με το t-cross εφτανα στα 6,5-7λ/100.
Αρνητικά:
- H ανάρτηση, παρότι φοβερή στο ανοιχτό δρόμο, σε μεγάλες λακούβες κοπανάει απίστευτα και γίνεται κουραστική ώς ένα βαθμό.
- Οθόνη Infotainment - Πολύ μέτρια γραφικά και γενικά πολύ πιο μέτρια από αυτή του T-cross.
- Ελλέιψεις εξοπλισμού - Έχει απλο cruise control και όχι adaptive, και το lane assist δεν έχει αυτόματη διόρθωση πορείας. Επίσης τα παράθυρα συνοδηγού και πίσω δεν κλείνουν αυτόματα.
- Ο χώρος αποσκευών περιορίζεται σημαντικά λόγω της μπαταρίας και είναι ρηχός στα 350 λίτρα.
Νομίζω αυτά έχω εντοπίσει για αρχή. Συνοψίζοντας, είναι ένα πολύ δεμένο αυτοκίνητο, με "προσωπικότητα" θα έλεγα ως προς την εμφάνιση, μία σχετικά καλή τιμή για τα δεδομένα της εποχής, ένα πολύ άρτιο σύστημα υβριδικότητας και αν εξαιρέσεις το χώρο αποσκευών ικανοποιητικότατους χώρους.
-
RE: VW T-Cross
Αρχικα να αναφερω πως εχω βασικη εκδοση βασικο κινητηρα. Τιποτα παραπανω εκτος απο αυτοματο κλιματισμο.
Το αυτοκινητο παταει καλα στο δρομο και εμπνεει ασφαλεια. Για μενα εχει μια πολυ στιβαρη οδικη συμπεριφορα χωρις κατι αξιοσημειωτο που θα πεις ουαου.
Οι χωροι ειναι μεγαλο ατου. Εξαιρετικοι και απολυτα εκμεταλευσιμοι. Το συρομενο πισω καθισμα και ο διπλος πατος στο χωρο αποσκευων το απογειωνουν.
Η σχεδιαση παροτι συντηριτικη ειναι απολυτα λειτουργικη. Εχεις το απαραιτητο υψος ενος suv μαζι με παρα πολυ καλη περιφερειακη ορατοτητα και μια αψεγαδιαστη εργονομια μεσα.
Η πισω ανάρτηση εχει μια ξερη αντιδραση οταν ειναι αδειο αλλα οχι κατι που στο τελος της ημερας θα ενοχλησει συνολικα.
Ο κινητηρας με τα 95 αλογα ειναι αρκετος για τα δικα μου γουστα. Φωτια δε βαζει αλλα κινουμαι αξιοπρεπεστατα σε ολες τις συνθηκες. Το 5αρι κιβωτιο παροτι ξενιζει τελικα ειναι μονο ψυχολογικο. Εχει εξαιρετικη κλιμακωση και μονο η μακρια πεμπτη ισως προβληματισει κατω απο τις 2500 στροφες.
Η καταναλωση φυσιολογικη θα ελεγα. Περιπου 5,5 εκτος και 7,5 εντος. Δεν ανταγωνιζεται υβριδικα σε καμια περιπτωση αλλα ειναι ικανοποιητικη για τα 1200+ κιλα του.
Η ποιοτητα των υλικων ειναι το μελανο σημειο, παντου σκληρα πλαστικα αλλα δείχνουν δεμενα τουλαχιστον. Δε συναυδουν με τα 21 + που ζηταει. Το taigo εχει μαλακα υλικα π.χ…….
Ο βασικος ψηφιακος πινακας οργανων 8’’ παροτι εχει καλη αναλυση δεν εχει πολλες λειτουργιες και φαινεται «λιγος». Αξιζει πολυ ο pro.
Επισης εχει μικρο ντουλαπακι συνοδηγου αλλα οι θηκες στις πορτες αχανεις και το συρταρακι κατω απο τον συνοδηγο πολυ βολικο μαζι με τον κλειστο χωρο στο υποβραχιονιο.
Τελος οι διαστασεις του ειναι τετοιες που εξασφαλιζουν μια αρτια συμβιωση εντος αστικου κεντρου και εκτος αν θες ενα αυτοκινητο που να τα κανει ολα.
Αυτα σαν πρωτη εμπειρια στα πρωτα 2500 χλμ.
-
RE: Renault Twingo III
Twingo 3 1.0 71 ps in touch 11/2015 -110000χλμ
Τα θεματα που εχω εντοπισει ειναι:
Μετα τα πρωτα 2 χρονια αρχισε να δυσλειτουργει το σταρτ στοπ και ποτε δε βρεθηκε λυση. Το απενεργοποιω.
Αλλαξα δισκο πλατω στα 80000χλμ που το θεωρω συντομο διαστημα. 550€
Το χειροτερο ηταν οταν εχανε παραφλου απο ενα σημειο, εγλειφε ουσιαστικα αλλα επειδη με αυτα δε παιζουμε ειπα να αλλαξω ενα σωληνακι των 10 ευρω, ΟΜΩΣ επειδη η μηχανη ειναι πισω, επρεπε να κατεβει ολη για να γινει η δουλεια και για εργασια εδωσα 150€.
Επισης ελλαξα μιζα περυσι - 500€
Να ξερει πως τα λαστιχα ειναι πανακριβα, εχει περιεργες διαστασεις. Bridgeston t5 που εβαλα πριν κανα 8 μηνο 400€. Οχι οτι αλλαζεις συνεχεια αλλα αυτο το θεμα δεν το εχεις στα υπολοιπα της κατηγοριας.
Και το mii εχει βγαλει θεματακια του κολλητου, απλα ειναι πιο διαχειρισιμα και βρισκεις πιο ευκολα μαστορια, ανταλλακτικα κλπ κλπ.
ΟΜΩΣ, παρολα αυτα παλι twingo θα προτιμουσα. Ειναι πολυ πιο ανετο μεσα, με αρκετο αερα μπροστα, πολυ πιο ενδιαφερον σχεδιαστικα μεσα εξω, και δε βλεπεις λαμαρινες, και ειναι πιο ησυχο.
Αν ομως ζυγιζει την αξιοπιστια περισσοτερο απο τα παραπανω, δε νομιζω πως ειναι και η καλυτερη επιλογη.
-
RE: Renault Clio V
Βλεπεις τη καμπινα του κλιο, τα καθισματα, το design, και μετα βλεπεις του yaris και τι να πω…… δε ξεπερνιεται ευκολα ολο αυτο συγγνωμη!
-
RE: ΛΑΘΟΣ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...
Καλοταξιδο να ειναι! Ολα τα αυτοκινητα B κατηγοριας και ανω βγαινουν ευκολα εκτος και ειναι πολυ καλα. Μονο τα Α segment εχουν αδυναμιες εκτος.
Το bayon ειναι ενα καλο hatchback με decent value for money. Προσωπικα δε μου αρεσει καθολου εμφανησιακα εν τουτοις ομως σε ολους τους άλλος τομεις ειναι πολυ ολοκληρωμενο.
Εφοσον δε πηρες το ασθενικο 1.2 θα σε καλυψει μη σε ανυσηχει καθολου!!
-
RE: Corolla sedan vs Vitara
Να σημειωθεί πως το vitara στη βασική έκδοση GL έχει σημαντικές ελλείψεις στον εξοπλισμο. Οπότε πήγαινε σε GL+ που από ότι βλέπω έχει ίδια τιμή με τη βασική έκδοση του corolla sedan ~ 22000€ και θα είσαι άρχοντας.
-
RE: Corolla sedan vs Vitara
@nikosgrev said in Corolla sedan vs Vitara:
@zaxosm said in Corolla sedan vs Vitara:
@nikosgrev said in Corolla sedan vs Vitara:
@zaxosm said in Corolla sedan vs Vitara:
@georgemit said in Corolla sedan vs Vitara:
Ουσιαστικά του λείπουν ζάντες και φώτα ομίχλης.
Έχει άλλα όμως led, κλίμα και acc.Δεν έχει οθόνη πολυμέσων και επίσης δεν έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα.
Έχει αυτόματο κλιματισμό, ενώ το corolla έχει απλό air-condition.
Τι τιμές έχεισ πάρει για τα δύο; Γιατί στα σάιτ η βασική βιταρα έχει 19990 ενώ corolla sedan στα 21700 που νομίζω ότι έχει και το βιταρα GL+.
Σωστά, αλλά gl βρίσκω ετοιμοπαραδοτο!
Αν δε μπορείς να περιμένεις το 6μηνο για το gl+ και δε σε ενοχλούν οι ελλείψεις go for gl.
Για μένα το corolla sedan δε μου αρέσει καθόλου και θεωρώ γενικά τα Σεντάν μη πρακτικά αυτοκίνητα συγκριτικά με τα suv.
-
RE: Renault Captur II
@creative said in Renault Captur II:
@antonakis said in Renault Captur II:
Παλιότερα το λέγαμε αυτό για να γλυτώσεις τα τέλη μη τα φας κερατιάτικα, τώρα δε νομίζω ότι έχει ιδιαίτερο νόημα, ειδικά αν είναι μηδενικά.
Ναι αυτό είναι αλήθεια.
Το Captur LPG δεν έχει τέλη κυκλοφορίας και αυτό είναι ένας από τους λόγους που το επέλεξα.
Κάποτε επέλεξα αυτοκίνητο με τελικό κριτήριο τα τέλη κυκλοφορίας. Ένα χρόνο μετά πλήρωνα κανονικότατα το 100αρικακι μου. Δεν είναι το ποσό, είναι η κοροϊδία.
Οπότε όταν πρόσφατα άλλαξα αυτοκίνητο και πήγα στη Ρενω για το captur και μου λέει υπολογίστε και μηδέν τέλη κυκλοφορίας απλά κοίταξα απαθέστατα και το προσπέρασα!
Latest posts made by zaxosm
-
RE: BYD forum
Η μαγκια σε αυτο ειναι πως ειναι και αυτοφορτιζομενο σε αντιθεση με τα ευρωπαικα plug in. Αν εχω καταλαβει σωστα δεν επιτρεπει να πεσει πανω απο 25% κατω η μπαταρια και η διαφορα με τα απλα υβριδικα ειναι πως η μπαταρια ειναι αρκετα μεγαλυτερη και δεν μπορεις να ξεμεινεις. Το βρισκω πολυ καλη κινηση και το σκεφτομαι.
Αλλα μου φαινεται πιο σωστη επικογη το 4 κινητο που ειχει και θερμικο με τουρμπο!
Αυτοφορτιζομενο? Δηλαδη?
Σε ολα τα phev φορτιζει η μπαταρια με τον κινητηρα. Και αν θες διαλεγεις εσυ το κατωτερο οριο σταθμης της.
Εχω την εντυπωση πως στα plug in hybrid πχ mercedes gla , δε φορτιζει η μπαταρια μεσω του θερμικου κινητηρα. Δεν ισχυει;
https://youtu.be/4UkROnd0M8c?si=6ttCPvi-_r7-7K2Y κατι τετοιο αναφερεταο στο 9ο λεπτο.
-
RE: BYD forum
Η μαγκια σε αυτο ειναι πως ειναι και αυτοφορτιζομενο σε αντιθεση με τα ευρωπαικα plug in. Αν εχω καταλαβει σωστα δεν επιτρεπει να πεσει πανω απο 25% κατω η μπαταρια και η διαφορα με τα απλα υβριδικα ειναι πως η μπαταρια ειναι αρκετα μεγαλυτερη και δεν μπορεις να ξεμεινεις. Το βρισκω πολυ καλη κινηση και το σκεφτομαι.
Αλλα μου φαινεται πιο σωστη επικογη το 4 κινητο που ειχει και θερμικο με τουρμπο!
-
RE: Nissan Juke 2019
Χαιρετώ την ομάδα, μετά από 8500 χλμ έχω εντοπίσει ένα θέμα που δεν ξερω αν ισχύει σε όλα τα υβριδικά.
Σε εθνική οδό με μεγάλες και συνεχείς ανωφέρειες και ταχύτητες περί των 130χλμ/ώρα μου έχει συμβεί 2 φορές να μηδενίσει η μπαταρία και να μην μπορεί να επιταχύνει το αυτοκίνητο καθόλου που θα μπορούσε να γίνει και λίγο επικίνδυνο.
Σας έχει συμβεί; Είναι κάτι που εντιμετωπίζεται με κάποιο τρόπο? π.χ. να βάλω το πρόγραμμα eco?
-
RE: MG3 Hybrid+ 2024
@ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
4.8 λ γραφει σε νορμαλ μετακίνηση
Επειδή το juke hybrid που έχει αντίστοιχη μετάδοση και βάρος, έχει πραγματική κατανάλωση γύρω στο 6,5 το mg το περιμένω γύρω στο 7
Δεν ισχυει αυτο. Μεση εχω στα 5,2 με a
.c. Always on. Μεσα στη πολη αχω δει και 2λ/100 αλλα εχω δει και 11λ/100 σε ακραιες συνθηκες με 40+ βαθμους.Επισης το juke λεει για 166 τελικη και σε ευθεια εχω δει αρκετα περισσοτερα (+20) και πηγαινε και αλλο αλλα συμμορφωθηκα.
Νομιζω πως το υβριδικο συστημα της MG είναι πιο κοντα σε αυτο του juke και μπορω να πω πως ειναι αρκετα πιο απολαυστικο απο αυτο τον toyota.
-
RE: Nissan Juke 2019
Έχοντας λοιπόν διανύσει περί τα 1700χλμ έχω βγάλει κάποια συμπεράσματα.
Αρχικά να πω εδώ πως το μέτρο σύγκρισης είναι το VW t-cross 1.0 95 ps χειροκίνητο που είχα, η BMW X2 18i DCT του πατέρα μου.
Ο λόγος που πήρα το JUKE είναι πως ήθελα κάτι πιο νεανικό, πιο γρήγορο, πιο σπορ και πιο εύκολο στην οδήγηση όπου το JUKE τα έχει όλα αυτά.
Στα θετικά:
- Είναι SUV αλλά δεν το νιώθεις. Δεν κάθεσαι "πάνω" στο αμάξι αλλά μέσα σε αυτό. Η θέση οδήγησης είναι πάρα πολύ καλή.
- Το "πάτημα" του αυτοκινήτου είναι καταπληκτικό όπως και η σταθερότητά του ακομακαι σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Εκεί που για παράδειγμα άνω των 140 στο t-cross αισθανόσουν οτι υπήρχε μία σχετική αστάθεια ίως και λόγω σχήματος, δηλαδή ένιωθες την ταχύτητα κάτι που στο JUKE δεν υπάρχει επουδενί.
- Το τιμόνι είναι πάρα πολύ καλό. Θα έλεγα εφάμιλο της BMW και σίγουρα πολύ καλύτερο σε αίσθηση από του t-cross.
- Φοβερά σε αίσθηση και πολύ εξκούραστα καθίσματα τόσο σε σύγκριση με την Χ2 όσο και με του t-cross
- Πολύ ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό, γενικά σου αποπνέει μία αίσθηση ενα κλικ παραπανω από άλλα της κατηγορίας τουλάχιστον από την έκδοση N-connecta και πάνω. Σίγουρα είναι πολύ πιο ποιοτικό από το t-cross.
- Κινητήρας - απίστευτα εύρωστος και αρκούντως δυνατός. Δεν αισθάνεσαι πουθενά έλλειψη δύναμης και λόγω της μπαταρίας το γκάζι είναι πολύ άμεσο.
- Κιβώτιο - Εξαιρετικά ομαλό και άνετο αν και σε ορισμένες περιπτώσεις (απότομο τέρμα γκάζι) κάνει κάποια χαζά κατεβάσματα με αποτέλεσμα να φέρενι στιγμιαία θόρυβο από τον κινητήρα.
- Κατανάλωση - Μέχρι στιγμής εξαιρετική. Σήμερα στο κατέβα από Νέα Φιλοθέη - Χαϊδάρι για παράδειγμα με το e-pedal το οποίο είναι εκπληκτικό μέσα στη πόλη, έγραψα 2,1λ/100 όταν με το t-cross εφτανα στα 6,5-7λ/100.
Αρνητικά:
- H ανάρτηση, παρότι φοβερή στο ανοιχτό δρόμο, σε μεγάλες λακούβες κοπανάει απίστευτα και γίνεται κουραστική ώς ένα βαθμό.
- Οθόνη Infotainment - Πολύ μέτρια γραφικά και γενικά πολύ πιο μέτρια από αυτή του T-cross.
- Ελλέιψεις εξοπλισμού - Έχει απλο cruise control και όχι adaptive, και το lane assist δεν έχει αυτόματη διόρθωση πορείας. Επίσης τα παράθυρα συνοδηγού και πίσω δεν κλείνουν αυτόματα.
- Ο χώρος αποσκευών περιορίζεται σημαντικά λόγω της μπαταρίας και είναι ρηχός στα 350 λίτρα.
Νομίζω αυτά έχω εντοπίσει για αρχή. Συνοψίζοντας, είναι ένα πολύ δεμένο αυτοκίνητο, με "προσωπικότητα" θα έλεγα ως προς την εμφάνιση, μία σχετικά καλή τιμή για τα δεδομένα της εποχής, ένα πολύ άρτιο σύστημα υβριδικότητας και αν εξαιρέσεις το χώρο αποσκευών ικανοποιητικότατους χώρους.
-
RE: Nissan Juke 2019
Ευχαριστώ παιδιά! Ειναι το Pre-facelift όπου βγηκε στα 26 και κατι με το μεταλλικο και κλειδι στο χερι. Αρχικά είχα κλείσει στα 27 και κάτι.
Πρόκειται για την έκδοση n-connecta. H top ειναι η techna αλλα ήταν +3 χιλιαρικα που ήταν υπερβολή.
Η N-connecta βέβαια έχει κάποιες χαζοελείψεις στον εξοπλισμό βέβαια αλλά θα ανφερθώ σε αυτές σύντομα!
-
RE: Nissan Juke 2019
Σας ευχαριστώ πολύ! Μέσα στο Σαββατοκύριακο θα προσπαθήσω να γράψω κάποια περισσότερα πράγματα για το αυτοκίνητο, καθώς έκανα και ένα με΄γαλο ταξίδι στη Θεσσαλονίκη οπότε ήδη γράφω 1400χλμ.
-
RE: Nissan Juke 2019
@zaxosm said in Nissan Juke 2019:
Πολύ ωραίο review @dimsabas και κατατοπιστικό!
Ακόμα προσπαθώ να προγραμματίσω το τεστ ντραιβ για να βγάλω κι εγώ ένα συμπέρασμα.
Παιδιά για να μην παρεξηγηθώ το T-cross είναι καταπληκτικό all in one αυτοκίνητο. Η ευρυχωρία του και η πρακτικότητα δεν παίζονται. Απλά στην περίπτωσή μου αλλάξαν οι προτεραιότητες, οπότε δε με απσχολούν οι χώροι, χρειάζομαι το αυτόματο και την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση μέσα στη πόλη, θα ήθελα κάι πιο σπορτίφ και τέλος επειδή έχω φτάσει στα 36000 χλμ με το T-cross, έχει αρχίσει να με χαλάει η τρικίλυνδρη φύση του στο άκουσμά της......
Πάντα μου άρεσε βέβαια το juke αλλά ήταν και πανάκριβο πριν 1,5 χρόνο που τα κοίταγα.
Τώρα για το infotainment που αναφέρθηκε δε με πολυ απασχολεί, μιας και μόνιμα δουλεύω το apple car play αν και με χαλάει που δεν έχει ασύρματο αλλά πιστεύω ζω και χωρίς αυτό. Δεν έχω παρατηρήσει να λείπει κάτι σημαντικό εξοπλιστικά, άλλωστε εχω τη βασική έδοση του T-cross οπότε δεν έχω και ψηλά στανταρντ.
Και επειδή δε θέλω να ξεφύγω από τα 4,2μετρα μήκους δε βρίσκω και κάτι άλλο σαν εναλλακτική σε αυτά που ζητάω.
Τελικά το έκανα το βήμα! Juke 1.6 Hybrid N-connecta Υβρίδιο. Το είχα παραγγείλει αλλά είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου δεύτερες σκέψεις, κυρίως λόγω τιμής. Ωστόσο λόγω της ανανέωσης πέτυχα μια αξιοσέβαστη έκπτωση και κάμφθηκαν όλες οι δεύτερες σκέψεις.
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι άριστες. Το αυτόματο κιβώτιο είναι εκπληκτικό, όπως και τα τιμόνι, ανάρτηση, καθίσματα. Αποπνέει μια macho αίσθηση στον δρόμο και είναι και αρκετά γρήγορο. Κατανάλωση έχω κάνει και 1.8/100 έχω κάνει και 7/100 δεν έχω βγάλει ασφαλές συμπέρασμα. Δεν έχει τους χώρους του T-cross αλλά δεν είναι το ζητούμενο.
Περισσότερα εν καιρό!
-
RE: Nissan Juke 2019
Πολύ ωραίο review @dimsabas και κατατοπιστικό!
Ακόμα προσπαθώ να προγραμματίσω το τεστ ντραιβ για να βγάλω κι εγώ ένα συμπέρασμα.
Παιδιά για να μην παρεξηγηθώ το T-cross είναι καταπληκτικό all in one αυτοκίνητο. Η ευρυχωρία του και η πρακτικότητα δεν παίζονται. Απλά στην περίπτωσή μου αλλάξαν οι προτεραιότητες, οπότε δε με απσχολούν οι χώροι, χρειάζομαι το αυτόματο και την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση μέσα στη πόλη, θα ήθελα κάι πιο σπορτίφ και τέλος επειδή έχω φτάσει στα 36000 χλμ με το T-cross, έχει αρχίσει να με χαλάει η τρικίλυνδρη φύση του στο άκουσμά της......
Πάντα μου άρεσε βέβαια το juke αλλά ήταν και πανάκριβο πριν 1,5 χρόνο που τα κοίταγα.
Τώρα για το infotainment που αναφέρθηκε δε με πολυ απασχολεί, μιας και μόνιμα δουλεύω το apple car play αν και με χαλάει που δεν έχει ασύρματο αλλά πιστεύω ζω και χωρίς αυτό. Δεν έχω παρατηρήσει να λείπει κάτι σημαντικό εξοπλιστικά, άλλωστε εχω τη βασική έδοση του T-cross οπότε δεν έχω και ψηλά στανταρντ.
Και επειδή δε θέλω να ξεφύγω από τα 4,2μετρα μήκους δε βρίσκω και κάτι άλλο σαν εναλλακτική σε αυτά που ζητάω.