Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 2
    • Topics 8
    • Posts 1123
    • Best 635
    • Groups 0

    npapanik

    @npapanik

    1335
    Reputation
    118
    Profile views
    1123
    Posts
    2
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    npapanik Unfollow Follow

    Best posts made by npapanik

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Με την ευκαιρία της επιστροφής από τις καλοκαιρινές διακοπές στην Άνδρο (και το εξαιρετικό post του συμφουρίτη @ats με το manual 2WD), διανύοντας 1.000+ χιλιόμετρα σε 15 μέρες σε επαρχιακούς και πολύ, μα πολύ, χώμα μπορώ να πω τα ακόλουθα:

      Οδηγικά (υπόψη, έχω την οικογένεια μέσα άρα μιλάμε για στρωτή οδήγηση με ελαφρά υψηλότερη μ.ω. από την πλειοψηφία των υπολοίπων οδηγών (πάντα με Normal στον επαρχιακό, Sport σε ενδεχόμενα προσπεράσματα):

      • Στον επαρχιακό δίκτυο το αυτοκίνητο είναι βιδωμένο κάτω παρόλο που τα CrossClimate 2 που φοράω δεν έχουν την πρόσφυση ενός καθαρόαιμου θερινού.
      • Το τιμόνι το έχω συνηθίσει και νιώθω το ελάφρωμα του όταν η πρόσφυση του οδοστρώματος μειώνεται ή η είσοδος είναι με περισσότερα χλμ από ότι θα έπρεπε. Φυσικά και δεν έχει την αίσθηση ενός N αλλά τον συμβιβασμό αυτό εγώ τον θεωρώ σημαντικό όταν κινείσαι και εκτός δρόμου.
      • Τα φρένα επαρκέστατα παντού, αν και δεν είμαι οπαδός του εν λόγω πεντάλ όταν πηγαίνω με νορμάλ ρυθμούς 😉 , που μας οδηγεί στο επόμενο εδάφιο (DCT)
      • Το DCT του είναι πραγματικά πολύ καλό και κυρίως σωστά ρυθμισμένο: κατεβαίνεις ένα κατηφορικό δρόμο με Normal profile και βρίσκεσαι πίσω από μια σειρά αυτοκινήτων που είναι όλοι "πάνω" στο φρένο, αριστερό "αυτί" λοιπόν και εμπλέκεις την ταχύτητα που δίνει επαρκές φρενάρισμα (η ένδειξη αλλάζει από πχ "D3" σε "3") και δεν αλλάζει παρά μόνο αν ξαναπατήσεις γκάζι για περίπου 15 δευτερόλεπτα (νομίζω). Στο Sport δεν αλλάζει και σε αφήνει να οδηγήσεις όπως εσύ θες!
      • Για τον κινητήρα, ροπάτος και σε συνδυασμό με το DCT στα προσπεράσματα απλά βυθίζεις το πόδι σου στο γκάζι και επικεντρώνεσαι μόνο στους ενδεχόμενους περιφερειακούς κινδύνους. Επίσης παρατήρησα ότι, επιλέγοντας την οθόνη παρακολούθησης της ροής ενέργειας, βλέπεις το MHEV να πριμοδοτεί την ροπή χαμηλά, ακόμα και στο βαθύ πάτημα του γκαζιού μειώνοντας έτσι το turbo lag.
      • Στο χώμα τώρα, αν έχετε επισκεφτεί την Άνδρο, θα ξέρετε ότι υπάρχουν πάρα πολλές παραλίες με αποκλειστική πρόσβαση μόνο από χωματόδρομο. Κάποιες με σχετικά καλούς και κάποιες με όχι. Η ανάρτηση κάνει πολύ καλή δουλειά, εξομαλύνοντας αισθητά τις ανωμαλίες. Η απόσταση των 17 εκ. από το έδαφος είναι μεν σχετικά μικρή, αλλά αν δεν πας να περάσεις κάποιο νεροφάγωμα κατά μέτωπο δεν θα έχεις πρόβλημα.
      • Η τετρακίνηση μου χρησίμευσε στην Άχλα (βλ. Παντζόπουλος-Μενεγάκη), όπου το ανέβασμα ειδικά σε ένα σημείο με τους δύο δεξιά πάνω σε μια πλάκα με ελάχιστη πρόσφυση και τους αριστερά σε σαθρό χώμα έκανε ένα σύντομο σπινιάρισμα και αμέσως μετά με ξεκόλλησε χωρίς κανένα θέμα.

      Χωροταξικά (Εγώ και οι τρεις γυναίκες):

      • Σας παραθέτω τις δύο φωτογραφίες για το τι χώρεσε στο πορτπαγκάζ μόνο! Απόλυτα ευχαριστημένος αν και θα ήθελα το κάλυμμα του πορτπαγκάζ να ήταν τοποθετημένο λίγο πιο ψηλά.

      IMG-0845 (1).jpg

      IMG-0838 (1).jpg

      Κατανάλωση:

      • Περίπου 9l/100, που δεδομένου της χρήσης (με τόσους ανηφορικούς χωματόδρομους με 2α το πολύ) μια χαρά.

      Θα ήθελα:

      • Οι προβολείς να φωτίζουν πιο μακριά.
      • Τα πίσω καθίσματα να σύρονται εμπρός-πίσω (τα μικρά παιδιά δεν χρειάζονται τόσο χώρο στα γόνατα).
      • Στην οθόνη παρακολούθησης της ροής ενέργειας να απεικονίζεται η στάθμη της 48V μπαταρίας.
      • H οθόνη του οδηγού να είναι πιο παραμετροποίησιμη ως προς τις πληροφορίες που παρέχει.

      Εν κατακλείδι:
      Ένα τεράστιο μπράβο στην Hyundai για την υλοποίηση, ελπίζω να μπορώ να το πω αυτό και μετά από χρόνια όσον αφορά την αξιοπιστία.

      IMG-0895 (1).jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      @alex-mix said in Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ:

      Και εκει που ειστε δεν κανονιζετε και καμμια εκδρομη να μοιρασουμε ολοι τα χλμ να βρεθουμε ολοι😁😁😁.
      Να κοψουμε την πιτα βρε παιδι μου🤣🤣🤣

      (IMG_1750.jpeg

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Καλή Χρονιά με Υγεία και Χαρές!

      Συνδυασμός Michelin CrossClimate 2 και τετρακίνησης σε δασικό με -2C: ασταμάτητο το Tucson!

      https://photos.app.goo.gl/anpriqPFR7FNrR6P8

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: SUZUKI FORUM

      Πριν αρχίσω να αναλύω τις εντυπώσεις μου για το Swift Sport '19 θα ήθελα να κάνω μια εισαγωγή στο οδηγικό μου προφίλ καθώς και τους λόγους που το επέλεξα. Τα πρώτα 12 χρόνια της (νόμιμης) οδηγικής μου ζωής μοιράστηκαν μεταξύ Fiesta 1ης γενιάς και Civic 4ης και 5ης (με την πλειοψηφία στο τελευταίο). Τα υπόλοιπα 20 με MX-5 ΝΒ 1.6 και 1.8 (με την πλειοψηφία στο τελευταίο). Όπως καταλαβαίνετε έμαθα σε προσθιοκίνητα και συνέχισα σε πισωκίνητα. Όλα Ιαπωνικά (πλήν του Fiesta φυσικά) και ομολογουμένως τέρατα αξιοπιστίας, αν αναλογιστεί κανείς την χρήση (με Μέγαρα ενίοτε…). Με βαριά καρδιά έπρεπε να αποχωριστώ το 16-χρόνο MX-5 μου για χάρη των κορών μου και έχοντας υπόψη την ενδιαφέρουσα συμπεριφορά και το "fun to drive" του προηγούμενου Swift Sport από τον Αγγλικό τύπο καθώς και τα διάφορα test του καινούριου που το εκθείαζαν ειδικά για το πόσο ευχάριστο είναι ακόμη και σε λογικές ταχύτητες (προφανώς λόγω χαμηλού βάρους όπως και το MX-5) πήρα την απόφαση ότι αυτό ήθελα. Το γεγονός φυσικά ότι το βρήκα με 16.000km, επταετή εγγύηση και 15.000€ με διευκόλυνε αρκετά!

      Θετικά:

      • 975kg/140PS=6,96 και 975kg/230Nm=4,2 οι αριθμοί μιλάνε μόνοι τους (ειδικά η αναλογία kg/Nm), υποκειμενικά το βρίσκω αρκετά πιο γρήγορο από το MX-5 - παντού!
      • Εξαιρετική πρόσφυση στον μπροστινό άξονα και αρκετά συμμετοχικό πίσω μέρος (λόγω κοντού μεταξονίου). Φυσικά και εξαρτάται από τον δρόμο: η έλλειψη διαφορικού και η ψηλή ροπή σε συνδυασμό με Ελληνική άσφαλτο-γυαλί θέλουν την δέουσα προσοχή αλλά με σωστή γραμμή και υπομονή στο γκάζι μπορείς να κινηθείς ιδιαίτερα γρήγορα. Σε επαρχιακούς και βουνά όπου ο συντελεστής πρόσφυσης βελτιώνεται (πχ Πάρνηθα & Πεντέλη) εξαιρετικό.
      • Πλήρως απενεργοποιούμενο ESP
      • Φρένα άγκυρες σε συνδυασμό με το βάρος και τα Conti Sport Contact 5 (εργοστασιακά).
      • Εξοπλισμός απίστευτος, τα πάντα όλα (ακόμα και θερμοκρασία λαδιού!).
      • Εσωτερικοί χώροι αδιανόητοι, αν αναλογιστείς το μήκος των 3,89m και επαρκέστατο πορτ παγκάζ.

      Αρνητικά:

      • Φεύγοντας από το υδραυλικό 2,5 στροφών τιμόνι του MX-5 το ηλεκτρικό των 2,8 με χαλάει κάπως ειδικά ως προς την πληροφόρηση.
      • Θα ήθελα λίγο πιο μικρές διαδρομές στο κιβώτιο (μπορεί να φταίει το MX-5 πάλι…)
      • Θα ήθελα λίγο καλύτερη ηχομόνωση αλλά από την άλλη θα ήθελα και πιο σπορ ήχο από την εξάτμιση...
      • Θόρυβος από τα ελαστικά σε κάποια είδη ασφάλτου (μπορεί να φταίνε τα Conti).
      • Σε εγκάρσιες ανωμαλίες είναι κάπως σφιχτό (σε γενικές γραμμές είναι μια χαρά δεδομένου και του sport χαρακτήρα).
      • Το αυτόματο σύστημα ειδοποίησης πρόσκρουσης, κάποιες φορές σε προειδοποιεί ενώ δεν χρειάζεται και κάποιες άλλες που περιμένεις να χτυπήσει όχι.

      Ευχαριστώ για την υπομονή και την προτροπή του Lap!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @chrisk6 said in Νεο Hyundai Tucson :

      Kαλοταξιδο κ πολλα χλμ.
      Βαλτε κ καμια φωτο για το ματι... 😀

      Ευχαριστημένος;

      IMG-1230-1.jpg IMG-1231-1.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @ats μπορεί το Amazon Grey να είναι ένα με την φύση την άνοιξη, αλλά το Silky Bronze με την πέτρα των Κυκλάδων… IMG_0665.jpeg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      ΕΛΛΗΝΙΚΑ στα Exclusive & Premium! (για κατόχους πριν το μέσο του 2023 που δεν είχαν)

      Βρήκα επιτέλους το σωστό αρχείο αναβάθμισης (H ενημέρωση είναι δοκιμασμένη από πολλούς κατόχους στο FB group και εμένα φυσικά):
      https://update.hyundai.com/AU/EN/updateNoticePopup2/Owj7Ml

      Πολύ σημαντική βελτίωση επίσης, είναι ότι διορθώνει τα προβλήματα με τους σταθμούς του ραδιοφώνου στους κατόχους που είχαν αγοράσει το αυτοκίνητο στις αρχές (2021).

      Διαδικασία:

      1. Επιλέγετε το "Download" δίπλα από το Tucson.
      2. Φορμάρετε ένα USB σε FAT32 (σημαντικό!) - Το USB πρέπει να είναι μέχρι 32GB όχι περισσότερο!
      3. Αποσυμπιέζετε τα δύο αρχεία που αρχίζουν με "enc_" και βρίσκονται μέσα στο NX4.zip που κατεβάσατε, μέσα στο USB.
      4. Βάλτε μπροστά την μηχανή.
      5. Τοποθετείστε το USB στην αριστερή θύρα.
      6. Πατήστε το κουμπί "SETUP" δεξιά της οθόνης και μετά επιλέξτε “General”.
      7. Πατήστε το "Update".
      8. Θα σας ρωτήσει αν θέλετε να συνεχίσετε, προφανώς επιλέξτε "YES"
      9. Υπομονή για 10' περίπου (ΔΕΝ σβήνουμε την μηχανή & ΔΕΝ πειράζουμε το ηχοσύστημα!)

      425275988_10160721701074718_8878901506668103321_n.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      Τέλεια ήταν παιδιά, άντε και σε άλλα!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Και ο πίνακας του εξοπλισμού σε συγκριτικό Excel:

      https://docs.google.com/spreadsheets/d/17jzKfwng0HykKFc79Ol7TpZEUdzJJBtT/edit?usp=drive_link&ouid=111991631943238338841&rtpof=true&sd=true

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Παιδιά εγκατέστησα στο Vitara ενός φίλου μια πλακέτα με Led φωτάκια από Ali και ο άνθρωπος είδε το φως του! Βασικά πήρα ένα κιτ για Jimmy του οποίου το μπροστινό είναι όμοιο με το Swift και το πίσω θέλει κόψιμο το καλώδιο του και σύνδεση πάνω στην μεσαία πλαφονιέρα. Το αποτέλεσμα και για τα δύο αυτοκίνητα, μέρα με την νύχτα κυριολεκτικά!

      4f63e285-83ff-4865-8ddd-667f1ab0da35-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik

    Latest posts made by npapanik

    • RE: Toyota Yaris Cross

      @nasos said in Toyota Yaris Cross:

      Μετά από 3.5 μήνες, ήρθε και το δικό μας!

      Καλοτάξιδο Νάσο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Mazda CX-30

      @ss_76 said in Mazda CX-30:

      @supergeorge said in Mazda CX-30:

      Επίσης γιατί Turanza και όχι τα αντίστοιχα Pirelli ή Michelin; Τι σε οδήγησε εκεί;

      Γιατί να επιλέξω Michelin crossclimate 2 που είναι παλαιάς σχεδίασης με αδυναμία στο βρεγμένο ή Pirelli που είναι ακριβό κι σύμφωνα με δοκιμές μάλλον φθείρετε νωρίτερα κι εμφανίζει κάποια ασάφεια στην γρήγορη οδήγηση;
      Το bridgestone σύμφωνα με δοκιμές είναι το πιο θερινό all season

      Ο χρόνος θα δείξει. Πολύ αξιόλογο το continental AllSeasonContact2 που ο εισαγωγέας δεν δίνει εγγύση -ίσως ο μοναδικός εισαγωγέας που δεν παρέχει εγγύηση

      Εδώ πάντως βγάζει το Pirelli, χωρίς να έχει ακόμη δοκιμάσει τα CC3: https://www.tyrereviews.com/Tyre-Tests/The-Best-All-Season-Tyres-for-2025-26.htm

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Kona 2023

      @zaxosm said in Hyundai Kona 2023:

      @npapanik said in Hyundai Kona 2023:

      @zaxosm said in Hyundai Kona 2023:

      @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

      @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

      @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

      @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

      @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

      @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

      @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

      @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

      @npapanik said in Hyundai Kona 2023:

      @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

      @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

      Το υβριδικό Hyundai Kona στη πορεία της εξέλιξής του κράτησε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ το υβριδικό σύνολο προσφέρει απλόχερα σημαντική μείωση κατανάλωσης καυσίμου, οδηγώντας το μοντέλο ένα βήμα πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό...
      Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης

      93 ίππους ο θερμικός και
      43,5 ο ηλεκτρικός

      Λίγοι μου φαίνονται 🤔

      Πίσω πολλαπλούς..... συνδέσμους 👍

      Παραμένει στα 466 λίτρα ο χώρος αποσκευών;🤔🤔

      Δεν έχει μουσ τέστ 🥲🥲😁😁

      Αν δεν είχε το DCT, θα το είχα shortlist για αγορά.

      Νομίζω ότι είναι υπερβολή όλο αυτό το θέμα με το DCT, ειδικά σε ένα hybrid που έχεις πολύ περισσότερη συμμετοχή από τον ηλεκτροκινητήρα.
      Από την άλλη, εγώ με θερμικό που του έχω κάνει τόσο χώμα, χιόνια κλπ μόνο μια φορά μου μύρισε για μια στιγμή (χωρίς να βγάλει κανένα warning υπερθέρμανσης). Έχω 36.500km. Σε αίσθηση δε, δεν το συζητώ πόσο ωραίο είναι.

      Γιατί διπλοσύμπλεκτο, όταν στο Tucson έχουν βάλει ένα απλό 6ρι αυτόματο. Ούτε στην αντιπροσωπεία ήξεραν να μου πουν...

      Το προφανές είναι, γιατί είναι φθηνότερο 😁

      Δεν ξέρω αν είναι φθηνότερο... Πάντως σίγουρα πιο σύνθετο στην λειτουργία, χωρίς λόγο... Δηλαδή παίρνω ένα υβριδικό, σκοπός είναι να ξεκινάει πρώτα με μπαταρία γιατί να βάλει ένα ολόκληρο σύστημα από πίσω για να υπολογίζει μονές ζυγές ταχύτητες, αν πας για δευτέρα να στην έχει έτοιμη, κλπ. Ανούσιο αν το αυτοκίνητο θα το έχω σε μποτιλιάρισμα. Οπότε κάτι πιο απλό σε λογική, να το συντηρήσουμε και πιο εύκολα όταν πάθει ζημιά.

      Δεν ξέρω αν είναι πιο σύνθετο, αλλά είναι αδιαμφισβήτητα φθηνότερο ένα dct (αυτής της κατηγορίας) από ένα κλασικό αυτόματο.
      Ποιος είπε ότι δεν ξεκινάει ηλεκτρικά και δεν συνεχίζει να κινείται ηλεκτρικά;
      Σε μποτιλιάρισμα θα κινείται ηλεκτρικά και δεν θα καταπονείται το κιβώτιο μια στις δύο περιπτώσεις (υποθέτω, ας μας πουν οι ειδικοί)

      Ναι ρε παιδιά οκ και στο Yaris με μπαταρία πηγαίνει. Αλλά όταν δεν είναι φορτισμένη η μπαταρία, στα πολλά κρύα κλπ, παίρνει μπροστά ο κινητήρας και ας είσαι σταματημένος. Το DCT για πόλη δεν είναι λογική επιλογή. Τόσο απλά.

      Δεν είναι τόσο απλά.
      Έχουμε στοιχεία- αναφορές για βλάβες σε dct full hybrid;

      Τα προβληματικά dsg, ήταν σε απλά θερμικά αυτοκίνητα, χωρίς καθόλου ηλεκτρική υποβοήθηση.
      Ας μην είμαστε απόλυτοι.

      Αν είχες επιλογή για DCT και αυτόματο, ποιο θα επέλεγες; Θα έπαιρνες το DCT γιατί είναι φθηνότερο; ή απλά θα πήγαινες στο δοκιμασμένο αυτόματο σύστημα που δεν παθαίνει τίποτα;

      Είναι πολύ γενικό και αόριστο το ερώτημα.
      Μιλάμε για Hyundai?
      Μπορώ να δώσω τα επιπλέον 7500€
      Έχω οδηγήσει και τα δύο συστήματα;
      Έχω διαβάσει εντυπώσεις από κατόχους;
      Υπάρχουν αναφορές για πιθανά προβλήματα;

      Πάντως για τα DCT της Hyundai δεν ακούγονται και διθυραμβικά σχόλια. Νομίζω για τα περισσότερα διπλοσύμπλεκτα ισχύει αυτό βέβαια.

      Όταν πήρα το tucson, επειδή πήγα σε βασική και χειροκίνητη έκδοση, είχανε φαγωθεί να με πείσουν να πάρω το KONA hybrid το οποίο ομολογουμένως είναι ένα πολύ άνετο αυτοκίνητο. Αρκετά καλύτερο κατά τη γνώμη μου από το t-roc που είναι παρόμοιας τιμολογιακής πολιτικής. Το έχασε με αυτό το σχήμα όμως, το οποίο δεν μπορώ να το χωνέψω με τίποτα.

      By the way, για να ευλογήσουμε και λίγο τα γένια μας, η μετάδοση-κιβώτιο είναι και ένα μεγάλο πλεονέκτημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πολύ απλά δεν ενδιαφέρει η μετάδοση και έχεις ένα αυτόματο με πρακτικά 0 προβλήματα και παράξενους ήχους.

      Δυστυχώς δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα: ήμουν στον Μητρόπουλο και βλέπω να μεταφέρουν μια μεγάλη κούτα, το μοτέρ ενός ηλεκτρικού Kona του οποίου ακουγόντουσαν τα ρουλεμάν στο μοτερ και δεν γινόταν να αντικατασταθούν. Στο τσακ (ευτυχώς) η εγγύηση γιατί έκανε 7.000€ (χωρίς εργατικά).

      Αν καταλαβαίνω σωστά αναφέρεσαι στο Modularity του πράγματος. Δεν γνωρίζω πως πάει. Στα ηλεκτρικά αν έχεις κάποιο πρόβλημα με το κιβώτιο π.χ. πάει πακέτο με το μοτέρ;

      Ακριβώς, στην συγκεκριμένη περίπτωση ένα πράγμα όλο. Κιβώτιο δεν υφίσταται.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Kona 2023

      @zaxosm said in Hyundai Kona 2023:

      @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

      @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

      @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

      @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

      @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

      @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

      @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

      @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

      @npapanik said in Hyundai Kona 2023:

      @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

      @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

      Το υβριδικό Hyundai Kona στη πορεία της εξέλιξής του κράτησε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ το υβριδικό σύνολο προσφέρει απλόχερα σημαντική μείωση κατανάλωσης καυσίμου, οδηγώντας το μοντέλο ένα βήμα πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό...
      Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης

      93 ίππους ο θερμικός και
      43,5 ο ηλεκτρικός

      Λίγοι μου φαίνονται 🤔

      Πίσω πολλαπλούς..... συνδέσμους 👍

      Παραμένει στα 466 λίτρα ο χώρος αποσκευών;🤔🤔

      Δεν έχει μουσ τέστ 🥲🥲😁😁

      Αν δεν είχε το DCT, θα το είχα shortlist για αγορά.

      Νομίζω ότι είναι υπερβολή όλο αυτό το θέμα με το DCT, ειδικά σε ένα hybrid που έχεις πολύ περισσότερη συμμετοχή από τον ηλεκτροκινητήρα.
      Από την άλλη, εγώ με θερμικό που του έχω κάνει τόσο χώμα, χιόνια κλπ μόνο μια φορά μου μύρισε για μια στιγμή (χωρίς να βγάλει κανένα warning υπερθέρμανσης). Έχω 36.500km. Σε αίσθηση δε, δεν το συζητώ πόσο ωραίο είναι.

      Γιατί διπλοσύμπλεκτο, όταν στο Tucson έχουν βάλει ένα απλό 6ρι αυτόματο. Ούτε στην αντιπροσωπεία ήξεραν να μου πουν...

      Το προφανές είναι, γιατί είναι φθηνότερο 😁

      Δεν ξέρω αν είναι φθηνότερο... Πάντως σίγουρα πιο σύνθετο στην λειτουργία, χωρίς λόγο... Δηλαδή παίρνω ένα υβριδικό, σκοπός είναι να ξεκινάει πρώτα με μπαταρία γιατί να βάλει ένα ολόκληρο σύστημα από πίσω για να υπολογίζει μονές ζυγές ταχύτητες, αν πας για δευτέρα να στην έχει έτοιμη, κλπ. Ανούσιο αν το αυτοκίνητο θα το έχω σε μποτιλιάρισμα. Οπότε κάτι πιο απλό σε λογική, να το συντηρήσουμε και πιο εύκολα όταν πάθει ζημιά.

      Δεν ξέρω αν είναι πιο σύνθετο, αλλά είναι αδιαμφισβήτητα φθηνότερο ένα dct (αυτής της κατηγορίας) από ένα κλασικό αυτόματο.
      Ποιος είπε ότι δεν ξεκινάει ηλεκτρικά και δεν συνεχίζει να κινείται ηλεκτρικά;
      Σε μποτιλιάρισμα θα κινείται ηλεκτρικά και δεν θα καταπονείται το κιβώτιο μια στις δύο περιπτώσεις (υποθέτω, ας μας πουν οι ειδικοί)

      Ναι ρε παιδιά οκ και στο Yaris με μπαταρία πηγαίνει. Αλλά όταν δεν είναι φορτισμένη η μπαταρία, στα πολλά κρύα κλπ, παίρνει μπροστά ο κινητήρας και ας είσαι σταματημένος. Το DCT για πόλη δεν είναι λογική επιλογή. Τόσο απλά.

      Δεν είναι τόσο απλά.
      Έχουμε στοιχεία- αναφορές για βλάβες σε dct full hybrid;

      Τα προβληματικά dsg, ήταν σε απλά θερμικά αυτοκίνητα, χωρίς καθόλου ηλεκτρική υποβοήθηση.
      Ας μην είμαστε απόλυτοι.

      Αν είχες επιλογή για DCT και αυτόματο, ποιο θα επέλεγες; Θα έπαιρνες το DCT γιατί είναι φθηνότερο; ή απλά θα πήγαινες στο δοκιμασμένο αυτόματο σύστημα που δεν παθαίνει τίποτα;

      Είναι πολύ γενικό και αόριστο το ερώτημα.
      Μιλάμε για Hyundai?
      Μπορώ να δώσω τα επιπλέον 7500€
      Έχω οδηγήσει και τα δύο συστήματα;
      Έχω διαβάσει εντυπώσεις από κατόχους;
      Υπάρχουν αναφορές για πιθανά προβλήματα;

      Πάντως για τα DCT της Hyundai δεν ακούγονται και διθυραμβικά σχόλια. Νομίζω για τα περισσότερα διπλοσύμπλεκτα ισχύει αυτό βέβαια.

      Όταν πήρα το tucson, επειδή πήγα σε βασική και χειροκίνητη έκδοση, είχανε φαγωθεί να με πείσουν να πάρω το KONA hybrid το οποίο ομολογουμένως είναι ένα πολύ άνετο αυτοκίνητο. Αρκετά καλύτερο κατά τη γνώμη μου από το t-roc που είναι παρόμοιας τιμολογιακής πολιτικής. Το έχασε με αυτό το σχήμα όμως, το οποίο δεν μπορώ να το χωνέψω με τίποτα.

      By the way, για να ευλογήσουμε και λίγο τα γένια μας, η μετάδοση-κιβώτιο είναι και ένα μεγάλο πλεονέκτημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πολύ απλά δεν ενδιαφέρει η μετάδοση και έχεις ένα αυτόματο με πρακτικά 0 προβλήματα και παράξενους ήχους.

      Δυστυχώς δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα: ήμουν στον Μητρόπουλο και βλέπω να μεταφέρουν μια μεγάλη κούτα, το μοτέρ ενός ηλεκτρικού Kona του οποίου ακουγόντουσαν τα ρουλεμάν στο μοτερ και δεν γινόταν να αντικατασταθούν. Στο τσακ (ευτυχώς) η εγγύηση γιατί έκανε 7.000€ (χωρίς εργατικά).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Kona 2023

      @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

      @npapanik said in Hyundai Kona 2023:

      @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

      @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

      Το υβριδικό Hyundai Kona στη πορεία της εξέλιξής του κράτησε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ το υβριδικό σύνολο προσφέρει απλόχερα σημαντική μείωση κατανάλωσης καυσίμου, οδηγώντας το μοντέλο ένα βήμα πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό...
      Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης

      93 ίππους ο θερμικός και
      43,5 ο ηλεκτρικός

      Λίγοι μου φαίνονται 🤔

      Πίσω πολλαπλούς..... συνδέσμους 👍

      Παραμένει στα 466 λίτρα ο χώρος αποσκευών;🤔🤔

      Δεν έχει μουσ τέστ 🥲🥲😁😁

      Αν δεν είχε το DCT, θα το είχα shortlist για αγορά.

      Νομίζω ότι είναι υπερβολή όλο αυτό το θέμα με το DCT, ειδικά σε ένα hybrid που έχεις πολύ περισσότερη συμμετοχή από τον ηλεκτροκινητήρα.
      Από την άλλη, εγώ με θερμικό που του έχω κάνει τόσο χώμα, χιόνια κλπ μόνο μια φορά μου μύρισε για μια στιγμή (χωρίς να βγάλει κανένα warning υπερθέρμανσης). Έχω 36.500km. Σε αίσθηση δε, δεν το συζητώ πόσο ωραίο είναι.

      Γιατί διπλοσύμπλεκτο, όταν στο Tucson έχουν βάλει ένα απλό 6ρι αυτόματο. Ούτε στην αντιπροσωπεία ήξεραν να μου πουν...

      To DCT είναι σαφώς πιο οικονομικό (σε κατανάλωση) από ένα κλασικό με μετατροπέα ροπής. Από την στιγμή που το εν λόγω κιβώτιο (D6KF1) μπορεί να αντέξει 265Nm και ο Kappa 1.6 του Kona παράγει 147Nm@ 4,000rpm είναι μια καλή λύση για συνδυασμό οικονομίας και οδηγησιμότητας (που θέλουν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές), σε σχέση με ένα e-CVT.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Kona 2023

      @nikonino said in Hyundai Kona 2023:

      @a-d-p said in Hyundai Kona 2023:

      Το υβριδικό Hyundai Kona στη πορεία της εξέλιξής του κράτησε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενώ το υβριδικό σύνολο προσφέρει απλόχερα σημαντική μείωση κατανάλωσης καυσίμου, οδηγώντας το μοντέλο ένα βήμα πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό...
      Επιμέλεια- παρουσίαση: Κυριάκος Παρασίδης, μοντάζ: Μιχάλης Παρασίδης

      93 ίππους ο θερμικός και
      43,5 ο ηλεκτρικός

      Λίγοι μου φαίνονται 🤔

      Πίσω πολλαπλούς..... συνδέσμους 👍

      Παραμένει στα 466 λίτρα ο χώρος αποσκευών;🤔🤔

      Δεν έχει μουσ τέστ 🥲🥲😁😁

      Αν δεν είχε το DCT, θα το είχα shortlist για αγορά.

      Νομίζω ότι είναι υπερβολή όλο αυτό το θέμα με το DCT, ειδικά σε ένα hybrid που έχεις πολύ περισσότερη συμμετοχή από τον ηλεκτροκινητήρα.
      Από την άλλη, εγώ με θερμικό που του έχω κάνει τόσο χώμα, χιόνια κλπ μόνο μια φορά μου μύρισε για μια στιγμή (χωρίς να βγάλει κανένα warning υπερθέρμανσης). Έχω 36.500km. Σε αίσθηση δε, δεν το συζητώ πόσο ωραίο είναι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Suzuki Swift A2L (2017)

      @petrosv30 said in Suzuki Swift A2L (2017):

      @npapanik said in Suzuki Swift A2L (2017):

      @petrosv30 said in Suzuki Swift A2L (2017):

      Καλησπέρα στην παρέα
      Καλό Φθινώπορο σε όλους/ες. Λοιπόν, έρχεται κάποια στιγμή η μικρή αδερφή και με λέει, ότι κανονίζοντας το ετήσιο servis στον έμπορο στον Πειραιά , της είπε ότι δεν αλλάζουμε λάδια στο κιβώτιο ταχυτήτων cvt, οταν τον ρωτησε . Η ερωτηση μου ειναι , αν ειναι καποια νοοτροπια των εμπορων ή απλα ειναι διακαιολογια γιατι δεν εχουν χρονο ή την τεχνογνωσία να το κάνουν. Αν θυμαμαι μου ειχατε πει να τα αλλαξουμε καποια στιγμη. *Το αμαξι ειναι 50.000 km (5ος χρονος).
      Πηγε και σε ενα βενζιναδικο και της συμπληρωσαν λαδι...

      Υγ
      Στα δικα μου νεα, τελειωσα την πρακτικη τον Ιουνιο, παιρνω πτυχιο μηχανολογου απο το τει και φετος θα βαλω στολη

      Καλημέρα Πέτρο και με το καλό στο χακί!
      Αν διαβάσεις στο βιβλίο στο σημείο που αναγράφει "Συνιστώμενη συντήρηση για χρήση σε δύσκολες συνθήκες" γράφει κάθε 75.000km. Εννοείται πως το τηρείς ευλαβικά και μόνο με αυτό: ![b04002f7-061a-4c1a-8a26-1b259feafbe9-image.png](/assets/uploads/files/1759908363824-b04002f7-061a-4c1a-8a26-1b259feaf

      Το ερωτημα μου ηταν αν τετοιες απαντησεις δινουν στους πελατες τους και αλλα συνεργεια. Η suzuki στον Πειραια, λεει οχι. ''Ποτέ δεν αλλαζουμε υγρα κιβωτιου ταχυτητων, δεν χρειαζεται''. Το ολο θεμα ειναι οτι πηγε η αδερφη και της πουλανε τρελα και σε καθε ανθρωπο που δεν ξερει βασικα απο αμαξια. Και εγω μαλιστα θεωρουμε και φιλος , μιας πηγαμε να το παρουμε απο εκει και οχι απο τον Σφακιανακη που ηταν η πρωτη επαφη με suzuki.

      Δυστυχώς δεν είναι μόνο η Suzuki: για κάποιο λόγο τα συνεργεία στις δύο μεγαλουπόλεις αγνοούν τελείως το service που οι κατασκευαστές ονομάζουν ως "δυσχερείς συνθήκες" που αντικατοπτρίζουν πραγματικά αυτό που συμβαίνει στις δύο αυτές πόλεις. Είναι για να μην φανούν ακριβοί; Μάλλον. Το θέμα είναι ότι στην τελική το κόστος θα το επιβαρυνθεί ο καταναλωτής και φυσικά θα είναι πολλαπλάσιο του συνολικού ποσού των αλλαγών λαδιού που θα έπρεπε επιπρόσθετα να κάνει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: MAZDA FORUM

      @shumakos said in MAZDA FORUM:

      Δεν είμαι μηχανικός να ξέρω πώς προκύπτει 🤷 . Όμως ακόμη και ο autogefuhl όταν το δοκίμασε δεν ανέφερε κάτι αρνητικό για την κατανάλωση του 3αριού 2.5. Βέβαια δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία γιατί νομίζω ότι η Mazda απέσυρε το 3 2.5 140 από όλη την Ευρωπαϊκή αγορά και πουλάει μόνο το 2λιτρο το Skyactive X .

      Στο γερμανικό site πουλιέται κανονικά. Είναι ουσιαστικά η φτηνή έκδοση, αρχίζει από τα 28.640€, ενώ ο SkyActiv X από ν32.390€.

      06344f94-fe52-4bdd-830b-7c50d3c28067-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Suzuki Swift A2L (2017)

      @poliviosfp said in Suzuki Swift A2L (2017):

      Κάθε πότε δίνουν αλλαγή για τα Λάδια σαζμάν στα μηχανικά κιβώτια; ή και εκεί δεν "χρειάζονται''

      Στις δύσκολες συνθήκες κάθε 80.000km γράφει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Suzuki Swift A2L (2017)

      @petrosv30 said in Suzuki Swift A2L (2017):

      Καλησπέρα στην παρέα
      Καλό Φθινώπορο σε όλους/ες. Λοιπόν, έρχεται κάποια στιγμή η μικρή αδερφή και με λέει, ότι κανονίζοντας το ετήσιο servis στον έμπορο στον Πειραιά , της είπε ότι δεν αλλάζουμε λάδια στο κιβώτιο ταχυτήτων cvt, οταν τον ρωτησε . Η ερωτηση μου ειναι , αν ειναι καποια νοοτροπια των εμπορων ή απλα ειναι διακαιολογια γιατι δεν εχουν χρονο ή την τεχνογνωσία να το κάνουν. Αν θυμαμαι μου ειχατε πει να τα αλλαξουμε καποια στιγμη. *Το αμαξι ειναι 50.000 km (5ος χρονος).
      Πηγε και σε ενα βενζιναδικο και της συμπληρωσαν λαδι...

      Υγ
      Στα δικα μου νεα, τελειωσα την πρακτικη τον Ιουνιο, παιρνω πτυχιο μηχανολογου απο το τει και φετος θα βαλω στολη

      Καλημέρα Πέτρο και με το καλό στο χακί!
      Αν διαβάσεις στο βιβλίο στο σημείο που αναγράφει "Συνιστώμενη συντήρηση για χρήση σε δύσκολες συνθήκες" γράφει κάθε 75.000km. Εννοείται πως το τηρείς ευλαβικά και μόνο με αυτό: b04002f7-061a-4c1a-8a26-1b259feafbe9-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr