Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 2
    • Topics 8
    • Posts 1082
    • Best 604
    • Groups 0

    npapanik

    @npapanik

    1274
    Reputation
    114
    Profile views
    1082
    Posts
    2
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    npapanik Unfollow Follow

    Best posts made by npapanik

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Με την ευκαιρία της επιστροφής από τις καλοκαιρινές διακοπές στην Άνδρο (και το εξαιρετικό post του συμφουρίτη @ats με το manual 2WD), διανύοντας 1.000+ χιλιόμετρα σε 15 μέρες σε επαρχιακούς και πολύ, μα πολύ, χώμα μπορώ να πω τα ακόλουθα:

      Οδηγικά (υπόψη, έχω την οικογένεια μέσα άρα μιλάμε για στρωτή οδήγηση με ελαφρά υψηλότερη μ.ω. από την πλειοψηφία των υπολοίπων οδηγών (πάντα με Normal στον επαρχιακό, Sport σε ενδεχόμενα προσπεράσματα):

      • Στον επαρχιακό δίκτυο το αυτοκίνητο είναι βιδωμένο κάτω παρόλο που τα CrossClimate 2 που φοράω δεν έχουν την πρόσφυση ενός καθαρόαιμου θερινού.
      • Το τιμόνι το έχω συνηθίσει και νιώθω το ελάφρωμα του όταν η πρόσφυση του οδοστρώματος μειώνεται ή η είσοδος είναι με περισσότερα χλμ από ότι θα έπρεπε. Φυσικά και δεν έχει την αίσθηση ενός N αλλά τον συμβιβασμό αυτό εγώ τον θεωρώ σημαντικό όταν κινείσαι και εκτός δρόμου.
      • Τα φρένα επαρκέστατα παντού, αν και δεν είμαι οπαδός του εν λόγω πεντάλ όταν πηγαίνω με νορμάλ ρυθμούς 😉 , που μας οδηγεί στο επόμενο εδάφιο (DCT)
      • Το DCT του είναι πραγματικά πολύ καλό και κυρίως σωστά ρυθμισμένο: κατεβαίνεις ένα κατηφορικό δρόμο με Normal profile και βρίσκεσαι πίσω από μια σειρά αυτοκινήτων που είναι όλοι "πάνω" στο φρένο, αριστερό "αυτί" λοιπόν και εμπλέκεις την ταχύτητα που δίνει επαρκές φρενάρισμα (η ένδειξη αλλάζει από πχ "D3" σε "3") και δεν αλλάζει παρά μόνο αν ξαναπατήσεις γκάζι για περίπου 15 δευτερόλεπτα (νομίζω). Στο Sport δεν αλλάζει και σε αφήνει να οδηγήσεις όπως εσύ θες!
      • Για τον κινητήρα, ροπάτος και σε συνδυασμό με το DCT στα προσπεράσματα απλά βυθίζεις το πόδι σου στο γκάζι και επικεντρώνεσαι μόνο στους ενδεχόμενους περιφερειακούς κινδύνους. Επίσης παρατήρησα ότι, επιλέγοντας την οθόνη παρακολούθησης της ροής ενέργειας, βλέπεις το MHEV να πριμοδοτεί την ροπή χαμηλά, ακόμα και στο βαθύ πάτημα του γκαζιού μειώνοντας έτσι το turbo lag.
      • Στο χώμα τώρα, αν έχετε επισκεφτεί την Άνδρο, θα ξέρετε ότι υπάρχουν πάρα πολλές παραλίες με αποκλειστική πρόσβαση μόνο από χωματόδρομο. Κάποιες με σχετικά καλούς και κάποιες με όχι. Η ανάρτηση κάνει πολύ καλή δουλειά, εξομαλύνοντας αισθητά τις ανωμαλίες. Η απόσταση των 17 εκ. από το έδαφος είναι μεν σχετικά μικρή, αλλά αν δεν πας να περάσεις κάποιο νεροφάγωμα κατά μέτωπο δεν θα έχεις πρόβλημα.
      • Η τετρακίνηση μου χρησίμευσε στην Άχλα (βλ. Παντζόπουλος-Μενεγάκη), όπου το ανέβασμα ειδικά σε ένα σημείο με τους δύο δεξιά πάνω σε μια πλάκα με ελάχιστη πρόσφυση και τους αριστερά σε σαθρό χώμα έκανε ένα σύντομο σπινιάρισμα και αμέσως μετά με ξεκόλλησε χωρίς κανένα θέμα.

      Χωροταξικά (Εγώ και οι τρεις γυναίκες):

      • Σας παραθέτω τις δύο φωτογραφίες για το τι χώρεσε στο πορτπαγκάζ μόνο! Απόλυτα ευχαριστημένος αν και θα ήθελα το κάλυμμα του πορτπαγκάζ να ήταν τοποθετημένο λίγο πιο ψηλά.

      IMG-0845 (1).jpg

      IMG-0838 (1).jpg

      Κατανάλωση:

      • Περίπου 9l/100, που δεδομένου της χρήσης (με τόσους ανηφορικούς χωματόδρομους με 2α το πολύ) μια χαρά.

      Θα ήθελα:

      • Οι προβολείς να φωτίζουν πιο μακριά.
      • Τα πίσω καθίσματα να σύρονται εμπρός-πίσω (τα μικρά παιδιά δεν χρειάζονται τόσο χώρο στα γόνατα).
      • Στην οθόνη παρακολούθησης της ροής ενέργειας να απεικονίζεται η στάθμη της 48V μπαταρίας.
      • H οθόνη του οδηγού να είναι πιο παραμετροποίησιμη ως προς τις πληροφορίες που παρέχει.

      Εν κατακλείδι:
      Ένα τεράστιο μπράβο στην Hyundai για την υλοποίηση, ελπίζω να μπορώ να το πω αυτό και μετά από χρόνια όσον αφορά την αξιοπιστία.

      IMG-0895 (1).jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      @alex-mix said in Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ:

      Και εκει που ειστε δεν κανονιζετε και καμμια εκδρομη να μοιρασουμε ολοι τα χλμ να βρεθουμε ολοι😁😁😁.
      Να κοψουμε την πιτα βρε παιδι μου🤣🤣🤣

      (IMG_1750.jpeg

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Καλή Χρονιά με Υγεία και Χαρές!

      Συνδυασμός Michelin CrossClimate 2 και τετρακίνησης σε δασικό με -2C: ασταμάτητο το Tucson!

      https://photos.app.goo.gl/anpriqPFR7FNrR6P8

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: SUZUKI FORUM

      Πριν αρχίσω να αναλύω τις εντυπώσεις μου για το Swift Sport '19 θα ήθελα να κάνω μια εισαγωγή στο οδηγικό μου προφίλ καθώς και τους λόγους που το επέλεξα. Τα πρώτα 12 χρόνια της (νόμιμης) οδηγικής μου ζωής μοιράστηκαν μεταξύ Fiesta 1ης γενιάς και Civic 4ης και 5ης (με την πλειοψηφία στο τελευταίο). Τα υπόλοιπα 20 με MX-5 ΝΒ 1.6 και 1.8 (με την πλειοψηφία στο τελευταίο). Όπως καταλαβαίνετε έμαθα σε προσθιοκίνητα και συνέχισα σε πισωκίνητα. Όλα Ιαπωνικά (πλήν του Fiesta φυσικά) και ομολογουμένως τέρατα αξιοπιστίας, αν αναλογιστεί κανείς την χρήση (με Μέγαρα ενίοτε…). Με βαριά καρδιά έπρεπε να αποχωριστώ το 16-χρόνο MX-5 μου για χάρη των κορών μου και έχοντας υπόψη την ενδιαφέρουσα συμπεριφορά και το "fun to drive" του προηγούμενου Swift Sport από τον Αγγλικό τύπο καθώς και τα διάφορα test του καινούριου που το εκθείαζαν ειδικά για το πόσο ευχάριστο είναι ακόμη και σε λογικές ταχύτητες (προφανώς λόγω χαμηλού βάρους όπως και το MX-5) πήρα την απόφαση ότι αυτό ήθελα. Το γεγονός φυσικά ότι το βρήκα με 16.000km, επταετή εγγύηση και 15.000€ με διευκόλυνε αρκετά!

      Θετικά:

      • 975kg/140PS=6,96 και 975kg/230Nm=4,2 οι αριθμοί μιλάνε μόνοι τους (ειδικά η αναλογία kg/Nm), υποκειμενικά το βρίσκω αρκετά πιο γρήγορο από το MX-5 - παντού!
      • Εξαιρετική πρόσφυση στον μπροστινό άξονα και αρκετά συμμετοχικό πίσω μέρος (λόγω κοντού μεταξονίου). Φυσικά και εξαρτάται από τον δρόμο: η έλλειψη διαφορικού και η ψηλή ροπή σε συνδυασμό με Ελληνική άσφαλτο-γυαλί θέλουν την δέουσα προσοχή αλλά με σωστή γραμμή και υπομονή στο γκάζι μπορείς να κινηθείς ιδιαίτερα γρήγορα. Σε επαρχιακούς και βουνά όπου ο συντελεστής πρόσφυσης βελτιώνεται (πχ Πάρνηθα & Πεντέλη) εξαιρετικό.
      • Πλήρως απενεργοποιούμενο ESP
      • Φρένα άγκυρες σε συνδυασμό με το βάρος και τα Conti Sport Contact 5 (εργοστασιακά).
      • Εξοπλισμός απίστευτος, τα πάντα όλα (ακόμα και θερμοκρασία λαδιού!).
      • Εσωτερικοί χώροι αδιανόητοι, αν αναλογιστείς το μήκος των 3,89m και επαρκέστατο πορτ παγκάζ.

      Αρνητικά:

      • Φεύγοντας από το υδραυλικό 2,5 στροφών τιμόνι του MX-5 το ηλεκτρικό των 2,8 με χαλάει κάπως ειδικά ως προς την πληροφόρηση.
      • Θα ήθελα λίγο πιο μικρές διαδρομές στο κιβώτιο (μπορεί να φταίει το MX-5 πάλι…)
      • Θα ήθελα λίγο καλύτερη ηχομόνωση αλλά από την άλλη θα ήθελα και πιο σπορ ήχο από την εξάτμιση...
      • Θόρυβος από τα ελαστικά σε κάποια είδη ασφάλτου (μπορεί να φταίνε τα Conti).
      • Σε εγκάρσιες ανωμαλίες είναι κάπως σφιχτό (σε γενικές γραμμές είναι μια χαρά δεδομένου και του sport χαρακτήρα).
      • Το αυτόματο σύστημα ειδοποίησης πρόσκρουσης, κάποιες φορές σε προειδοποιεί ενώ δεν χρειάζεται και κάποιες άλλες που περιμένεις να χτυπήσει όχι.

      Ευχαριστώ για την υπομονή και την προτροπή του Lap!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @chrisk6 said in Νεο Hyundai Tucson :

      Kαλοταξιδο κ πολλα χλμ.
      Βαλτε κ καμια φωτο για το ματι... 😀

      Ευχαριστημένος;

      IMG-1230-1.jpg IMG-1231-1.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @ats μπορεί το Amazon Grey να είναι ένα με την φύση την άνοιξη, αλλά το Silky Bronze με την πέτρα των Κυκλάδων… IMG_0665.jpeg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      ΕΛΛΗΝΙΚΑ στα Exclusive & Premium! (για κατόχους πριν το μέσο του 2023 που δεν είχαν)

      Βρήκα επιτέλους το σωστό αρχείο αναβάθμισης (H ενημέρωση είναι δοκιμασμένη από πολλούς κατόχους στο FB group και εμένα φυσικά):
      https://update.hyundai.com/AU/EN/updateNoticePopup2/Owj7Ml

      Πολύ σημαντική βελτίωση επίσης, είναι ότι διορθώνει τα προβλήματα με τους σταθμούς του ραδιοφώνου στους κατόχους που είχαν αγοράσει το αυτοκίνητο στις αρχές (2021).

      Διαδικασία:

      1. Επιλέγετε το "Download" δίπλα από το Tucson.
      2. Φορμάρετε ένα USB σε FAT32 (σημαντικό!) - Το USB πρέπει να είναι μέχρι 32GB όχι περισσότερο!
      3. Αποσυμπιέζετε τα δύο αρχεία που αρχίζουν με "enc_" και βρίσκονται μέσα στο NX4.zip που κατεβάσατε, μέσα στο USB.
      4. Βάλτε μπροστά την μηχανή.
      5. Τοποθετείστε το USB στην αριστερή θύρα.
      6. Πατήστε το κουμπί "SETUP" δεξιά της οθόνης και μετά επιλέξτε “General”.
      7. Πατήστε το "Update".
      8. Θα σας ρωτήσει αν θέλετε να συνεχίσετε, προφανώς επιλέξτε "YES"
      9. Υπομονή για 10' περίπου (ΔΕΝ σβήνουμε την μηχανή & ΔΕΝ πειράζουμε το ηχοσύστημα!)

      425275988_10160721701074718_8878901506668103321_n.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      Τέλεια ήταν παιδιά, άντε και σε άλλα!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Και ο πίνακας του εξοπλισμού σε συγκριτικό Excel:

      https://docs.google.com/spreadsheets/d/17jzKfwng0HykKFc79Ol7TpZEUdzJJBtT/edit?usp=drive_link&ouid=111991631943238338841&rtpof=true&sd=true

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Παιδιά εγκατέστησα στο Vitara ενός φίλου μια πλακέτα με Led φωτάκια από Ali και ο άνθρωπος είδε το φως του! Βασικά πήρα ένα κιτ για Jimmy του οποίου το μπροστινό είναι όμοιο με το Swift και το πίσω θέλει κόψιμο το καλώδιο του και σύνδεση πάνω στην μεσαία πλαφονιέρα. Το αποτέλεσμα και για τα δύο αυτοκίνητα, μέρα με την νύχτα κυριολεκτικά!

      4f63e285-83ff-4865-8ddd-667f1ab0da35-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik

    Latest posts made by npapanik

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Ευχαριστώ πολύ τον φίλο που σήκωσε το "vs" vd για τα hybrids. Προσωπικά μου έλυσε όλες τις απορίες εκτός από την σύγκριση τιμών των καινούργιων μπαταριών καθώς εστίασε στην ακρίβεια των παλιών μπαταριών της Hyundai. Το έστειλα και στον υποψήφιο αγοραστή φίλο.

      Στο ζουμί της υπόθεσης ενισχύθηκε η πεποίθηση μου ότι hev σημαίνει ΜΟΝΟ Toyota. Επίσης είναι φοβερό για εμένα ως VAGίτη να ακούω (κάθε φορά) το πόσα πράγματα έχουν αφαιρέσει από την λειτουργία τους τα Toyota hevs καθιστώντας τα κορυφή στην αξιοπιστία αλλά και στην απλότητα συντήρησης. Συγκλονιστικό πραγματικά. Κρίμα να μην υφίσταται ένα Toyota hev c-suv με πραγματικούς c χώρους και κινητήρα "Βαλκανικού" κυβισμού...

      Ο καλύτερος μηχανικός είναι αυτός που μπορεί να σχεδιάσει το σύστημα για το καλύτερο αποτέλεσμα χωρίς over-engineering. Μπορεί να θέλει πολλές ώρες R&D για να επιτευχθεί αυτό, αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτό που θα είναι ωφέλιμο για εμάς και όχι για το συνεργείο. Text book case η Toyota/Lexus.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      910€ την χρεώνουν, τσάμπα είναι εγώ την είχα πληρώσει 1600€ στο προ-fl. Απόγευμα και βράδυ την έχουμε καταευχαριστηθεί.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm με γεια καταρχάς, πολύ ωραίες!
      Να φανταστώ καινούριες παραγγελία από hyundai, για πες αν θέλεις μια τιμή να μας στείλεις, χωρίς τα λάστιχα, μόνο ζάντες.

      Ευχαριστω! Οχι δεν τις πηρα καινουριες απο Hyundai. Εντοπισα ενα παλικαρι tucson-addicted που αγορασε τις εξτρα 19αρες και του εμειναν αυτες. Οποτε τις πηρα πακετο με τα λαστιχα.

      Ποιο λάστιχο έχουν οι 18αρες;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Σας ευχαριστώ πολύ!

      @georgemit said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Καλορίζικο και καλά χιλιόμετρα!
      Αυτό που αναφέρεις με το ac μήπως συμβαίνει μόλις το αμάξι σβήνει με το start stop;

      Όχι, δεν το χρησιμοποιώ καθόλου. Και μιας και αναφερόμαστε σε αυτό, η Hyundai κάνει κάτι που είναι πολύ λάθος, βάζει απλού τύπου μπαταρία και όχι AGM ή εστω EFB.

      Και μιας και αναφερόμαστε στο start stop, o τρόπος λειτουργίας του μου φαίνεται περίεργος. Δεν λειτουργεί όπως σε άλλα αυτοκίνητα που είχα, όπου πατώντας συμπλέκτη ενεργοποιούταν ο κινητήρας, αλλά εδώ πρέπει να πατήσεις γκάζει για να γίνει.

      Αυτό με το a.c. το είχα παρατηρήσει και στο twingo III που είχα αλλά το έκανε για να εμψυχώσει το κινητήρα με τα ανεμικά 71 άλογα. Αν και εδώ γίνεται για αυτό δεν έχει και πολύ νόημα.

      Αυτό για τη μπαταρία δε το γνωρίζω, μήπως όμως δε τη χρειάζεται λόγω mildhybrid;
      Στο i30 πάντως το ss λειτουργεί πολύ ομαλά, παίρνει μόλις πατήσεις συμπλέκτη. Το έχω μόνιμα ενεργοποιημενο.
      Το ac βγαίνει εκτός μόνο όταν σβήνει το αμάξι με το ss, συνεχίζει να λειτουργεί μόνο ο ανεμιστήρας και μετά από μερικά δευτερόλεπτα το αμάξι ξαναπαίρνει.

      Είναι διαφορετικό σε λειτουργία τότε το Tucson γιατί πρέπει να πατήσεις το γκάζι για να πάρει μπροστά!

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm Καλορίζικο!

      Όταν λες σε προβληματίζει, εννοείς ότι σου σπινιάρει; Στην 1η δεν στο κάνει;

      Το κάνει και με πρώτη και ορισμένες φορές και με τρίτη. Και επεμβαίνει σχετικά αργά το ESP γι ανα το κρατήσει. Απλά κάποιες φορές μου φαίνεται λίγο επικίνδυνο, καθώς σπινιάρει ασυγκράτητα και δεν φεύγει μπροστά το όχημα. Σπάνια περίπτωση βέβαια αλλά μου έχει συμβεί 2 φορές.

      Το μόνο σίγουρο είναι ότι το Primacy δεν είναι μάπα. Μήπως λόγω θερμοκρασίας και σκόνης στους δρόμους βλέπεις μεγενθυμένο το πρόβλημα;

      Κοίτα έχουν ακουστεί διάφορα για τα λάστιχα που βάζει ο κατασκευαστής. Δεν ξέρω. Πάντως δεν είχα το ίδιο θέμα στην BMW X2 με 225/55/17 primacy run flat. Ίσως φταίει οτι είναι στενό (215) τότε.

      Το επόμενο 225/60R17 τότε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm Καλορίζικο!

      Όταν λες σε προβληματίζει, εννοείς ότι σου σπινιάρει; Στην 1η δεν στο κάνει;

      Το κάνει και με πρώτη και ορισμένες φορές και με τρίτη. Και επεμβαίνει σχετικά αργά το ESP γι ανα το κρατήσει. Απλά κάποιες φορές μου φαίνεται λίγο επικίνδυνο, καθώς σπινιάρει ασυγκράτητα και δεν φεύγει μπροστά το όχημα. Σπάνια περίπτωση βέβαια αλλά μου έχει συμβεί 2 φορές.

      Το μόνο σίγουρο είναι ότι το Primacy δεν είναι μάπα. Μήπως λόγω θερμοκρασίας και σκόνης στους δρόμους βλέπεις μεγενθυμένο το πρόβλημα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Mazda CX-60

      @skg1958 Φανταστικό!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @zaxosm Καλορίζικο!

      Όταν λες σε προβληματίζει, εννοείς ότι σου σπινιάρει; Στην 1η δεν στο κάνει;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Mazda CX5

      @tkin73 said in Mazda CX5:

      Ιπποδύναμη για τον 2.5 λτ skyactiv z ανακοίνωσε;

      10/7 η επίσημη παρουσίαση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Suzuki Swift A2L (2017)

      @datr said in Suzuki Swift A2L (2017):

      @npapanik said in Suzuki Swift A2L (2017):

      @datr said in Suzuki Swift A2L (2017):

      Εντάξει με πείσατε θα πετάξω τα λεφτά μου .. μένει το Swift .

      Πείτε ιδέες για βελτίωση τώρα γιατι έχω μπριζωθει . @lap μη πεις για λάμπες και τέτοια τα χούμε ξεπεράσει, το βράδυ πάω εντελώς συντηρητικα ούτως η άλλως.

      Τα B6

      https://web1.carparts-cat.com/default.aspx?34=0,1000100121&240=0&32=126919&230=29&1271=48&1272=10d4abad-b0c0-4de6-a784-a711b200f4a3&10=852044C7DDDE4BBF9E997CBD7E4C6079018004&14=4&12=130

      https://www.rellasamortiser.gr/el/product/amortiser/suzuki/suzuki-swift/suzuki-swift-2017-2022/64707

      Τώρα μάλιστα. Αυτά σκεφτόμουν και εγώ. Και από ελατήρια? Δεν θα πρέπει να αλλάξω και ελατήρια?

      Όχι δεν χρειάζεται.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Suzuki Swift A2L (2017)

      @lap said in Suzuki Swift A2L (2017):

      Τα δικά μου ξέρεις τι έχουν;

      Δεν ξέρω, ούτε τα πίσω τα δικά μου δεν έχω βρει τι είναι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr