Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 2
    • Topics 8
    • Posts 1160
    • Best 660
    • Groups 0

    npapanik

    @npapanik

    1380
    Reputation
    124
    Profile views
    1160
    Posts
    2
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    npapanik Unfollow Follow

    Best posts made by npapanik

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Με την ευκαιρία της επιστροφής από τις καλοκαιρινές διακοπές στην Άνδρο (και το εξαιρετικό post του συμφουρίτη @ats με το manual 2WD), διανύοντας 1.000+ χιλιόμετρα σε 15 μέρες σε επαρχιακούς και πολύ, μα πολύ, χώμα μπορώ να πω τα ακόλουθα:

      Οδηγικά (υπόψη, έχω την οικογένεια μέσα άρα μιλάμε για στρωτή οδήγηση με ελαφρά υψηλότερη μ.ω. από την πλειοψηφία των υπολοίπων οδηγών (πάντα με Normal στον επαρχιακό, Sport σε ενδεχόμενα προσπεράσματα):

      • Στον επαρχιακό δίκτυο το αυτοκίνητο είναι βιδωμένο κάτω παρόλο που τα CrossClimate 2 που φοράω δεν έχουν την πρόσφυση ενός καθαρόαιμου θερινού.
      • Το τιμόνι το έχω συνηθίσει και νιώθω το ελάφρωμα του όταν η πρόσφυση του οδοστρώματος μειώνεται ή η είσοδος είναι με περισσότερα χλμ από ότι θα έπρεπε. Φυσικά και δεν έχει την αίσθηση ενός N αλλά τον συμβιβασμό αυτό εγώ τον θεωρώ σημαντικό όταν κινείσαι και εκτός δρόμου.
      • Τα φρένα επαρκέστατα παντού, αν και δεν είμαι οπαδός του εν λόγω πεντάλ όταν πηγαίνω με νορμάλ ρυθμούς 😉 , που μας οδηγεί στο επόμενο εδάφιο (DCT)
      • Το DCT του είναι πραγματικά πολύ καλό και κυρίως σωστά ρυθμισμένο: κατεβαίνεις ένα κατηφορικό δρόμο με Normal profile και βρίσκεσαι πίσω από μια σειρά αυτοκινήτων που είναι όλοι "πάνω" στο φρένο, αριστερό "αυτί" λοιπόν και εμπλέκεις την ταχύτητα που δίνει επαρκές φρενάρισμα (η ένδειξη αλλάζει από πχ "D3" σε "3") και δεν αλλάζει παρά μόνο αν ξαναπατήσεις γκάζι για περίπου 15 δευτερόλεπτα (νομίζω). Στο Sport δεν αλλάζει και σε αφήνει να οδηγήσεις όπως εσύ θες!
      • Για τον κινητήρα, ροπάτος και σε συνδυασμό με το DCT στα προσπεράσματα απλά βυθίζεις το πόδι σου στο γκάζι και επικεντρώνεσαι μόνο στους ενδεχόμενους περιφερειακούς κινδύνους. Επίσης παρατήρησα ότι, επιλέγοντας την οθόνη παρακολούθησης της ροής ενέργειας, βλέπεις το MHEV να πριμοδοτεί την ροπή χαμηλά, ακόμα και στο βαθύ πάτημα του γκαζιού μειώνοντας έτσι το turbo lag.
      • Στο χώμα τώρα, αν έχετε επισκεφτεί την Άνδρο, θα ξέρετε ότι υπάρχουν πάρα πολλές παραλίες με αποκλειστική πρόσβαση μόνο από χωματόδρομο. Κάποιες με σχετικά καλούς και κάποιες με όχι. Η ανάρτηση κάνει πολύ καλή δουλειά, εξομαλύνοντας αισθητά τις ανωμαλίες. Η απόσταση των 17 εκ. από το έδαφος είναι μεν σχετικά μικρή, αλλά αν δεν πας να περάσεις κάποιο νεροφάγωμα κατά μέτωπο δεν θα έχεις πρόβλημα.
      • Η τετρακίνηση μου χρησίμευσε στην Άχλα (βλ. Παντζόπουλος-Μενεγάκη), όπου το ανέβασμα ειδικά σε ένα σημείο με τους δύο δεξιά πάνω σε μια πλάκα με ελάχιστη πρόσφυση και τους αριστερά σε σαθρό χώμα έκανε ένα σύντομο σπινιάρισμα και αμέσως μετά με ξεκόλλησε χωρίς κανένα θέμα.

      Χωροταξικά (Εγώ και οι τρεις γυναίκες):

      • Σας παραθέτω τις δύο φωτογραφίες για το τι χώρεσε στο πορτπαγκάζ μόνο! Απόλυτα ευχαριστημένος αν και θα ήθελα το κάλυμμα του πορτπαγκάζ να ήταν τοποθετημένο λίγο πιο ψηλά.

      IMG-0845 (1).jpg

      IMG-0838 (1).jpg

      Κατανάλωση:

      • Περίπου 9l/100, που δεδομένου της χρήσης (με τόσους ανηφορικούς χωματόδρομους με 2α το πολύ) μια χαρά.

      Θα ήθελα:

      • Οι προβολείς να φωτίζουν πιο μακριά.
      • Τα πίσω καθίσματα να σύρονται εμπρός-πίσω (τα μικρά παιδιά δεν χρειάζονται τόσο χώρο στα γόνατα).
      • Στην οθόνη παρακολούθησης της ροής ενέργειας να απεικονίζεται η στάθμη της 48V μπαταρίας.
      • H οθόνη του οδηγού να είναι πιο παραμετροποίησιμη ως προς τις πληροφορίες που παρέχει.

      Εν κατακλείδι:
      Ένα τεράστιο μπράβο στην Hyundai για την υλοποίηση, ελπίζω να μπορώ να το πω αυτό και μετά από χρόνια όσον αφορά την αξιοπιστία.

      IMG-0895 (1).jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      @alex-mix said in Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ:

      Και εκει που ειστε δεν κανονιζετε και καμμια εκδρομη να μοιρασουμε ολοι τα χλμ να βρεθουμε ολοι😁😁😁.
      Να κοψουμε την πιτα βρε παιδι μου🤣🤣🤣

      (IMG_1750.jpeg

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Καλή Χρονιά με Υγεία και Χαρές!

      Συνδυασμός Michelin CrossClimate 2 και τετρακίνησης σε δασικό με -2C: ασταμάτητο το Tucson!

      https://photos.app.goo.gl/anpriqPFR7FNrR6P8

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: SUZUKI FORUM

      Πριν αρχίσω να αναλύω τις εντυπώσεις μου για το Swift Sport '19 θα ήθελα να κάνω μια εισαγωγή στο οδηγικό μου προφίλ καθώς και τους λόγους που το επέλεξα. Τα πρώτα 12 χρόνια της (νόμιμης) οδηγικής μου ζωής μοιράστηκαν μεταξύ Fiesta 1ης γενιάς και Civic 4ης και 5ης (με την πλειοψηφία στο τελευταίο). Τα υπόλοιπα 20 με MX-5 ΝΒ 1.6 και 1.8 (με την πλειοψηφία στο τελευταίο). Όπως καταλαβαίνετε έμαθα σε προσθιοκίνητα και συνέχισα σε πισωκίνητα. Όλα Ιαπωνικά (πλήν του Fiesta φυσικά) και ομολογουμένως τέρατα αξιοπιστίας, αν αναλογιστεί κανείς την χρήση (με Μέγαρα ενίοτε…). Με βαριά καρδιά έπρεπε να αποχωριστώ το 16-χρόνο MX-5 μου για χάρη των κορών μου και έχοντας υπόψη την ενδιαφέρουσα συμπεριφορά και το "fun to drive" του προηγούμενου Swift Sport από τον Αγγλικό τύπο καθώς και τα διάφορα test του καινούριου που το εκθείαζαν ειδικά για το πόσο ευχάριστο είναι ακόμη και σε λογικές ταχύτητες (προφανώς λόγω χαμηλού βάρους όπως και το MX-5) πήρα την απόφαση ότι αυτό ήθελα. Το γεγονός φυσικά ότι το βρήκα με 16.000km, επταετή εγγύηση και 15.000€ με διευκόλυνε αρκετά!

      Θετικά:

      • 975kg/140PS=6,96 και 975kg/230Nm=4,2 οι αριθμοί μιλάνε μόνοι τους (ειδικά η αναλογία kg/Nm), υποκειμενικά το βρίσκω αρκετά πιο γρήγορο από το MX-5 - παντού!
      • Εξαιρετική πρόσφυση στον μπροστινό άξονα και αρκετά συμμετοχικό πίσω μέρος (λόγω κοντού μεταξονίου). Φυσικά και εξαρτάται από τον δρόμο: η έλλειψη διαφορικού και η ψηλή ροπή σε συνδυασμό με Ελληνική άσφαλτο-γυαλί θέλουν την δέουσα προσοχή αλλά με σωστή γραμμή και υπομονή στο γκάζι μπορείς να κινηθείς ιδιαίτερα γρήγορα. Σε επαρχιακούς και βουνά όπου ο συντελεστής πρόσφυσης βελτιώνεται (πχ Πάρνηθα & Πεντέλη) εξαιρετικό.
      • Πλήρως απενεργοποιούμενο ESP
      • Φρένα άγκυρες σε συνδυασμό με το βάρος και τα Conti Sport Contact 5 (εργοστασιακά).
      • Εξοπλισμός απίστευτος, τα πάντα όλα (ακόμα και θερμοκρασία λαδιού!).
      • Εσωτερικοί χώροι αδιανόητοι, αν αναλογιστείς το μήκος των 3,89m και επαρκέστατο πορτ παγκάζ.

      Αρνητικά:

      • Φεύγοντας από το υδραυλικό 2,5 στροφών τιμόνι του MX-5 το ηλεκτρικό των 2,8 με χαλάει κάπως ειδικά ως προς την πληροφόρηση.
      • Θα ήθελα λίγο πιο μικρές διαδρομές στο κιβώτιο (μπορεί να φταίει το MX-5 πάλι…)
      • Θα ήθελα λίγο καλύτερη ηχομόνωση αλλά από την άλλη θα ήθελα και πιο σπορ ήχο από την εξάτμιση...
      • Θόρυβος από τα ελαστικά σε κάποια είδη ασφάλτου (μπορεί να φταίνε τα Conti).
      • Σε εγκάρσιες ανωμαλίες είναι κάπως σφιχτό (σε γενικές γραμμές είναι μια χαρά δεδομένου και του sport χαρακτήρα).
      • Το αυτόματο σύστημα ειδοποίησης πρόσκρουσης, κάποιες φορές σε προειδοποιεί ενώ δεν χρειάζεται και κάποιες άλλες που περιμένεις να χτυπήσει όχι.

      Ευχαριστώ για την υπομονή και την προτροπή του Lap!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @chrisk6 said in Νεο Hyundai Tucson :

      Kαλοταξιδο κ πολλα χλμ.
      Βαλτε κ καμια φωτο για το ματι... 😀

      Ευχαριστημένος;

      IMG-1230-1.jpg IMG-1231-1.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @ats μπορεί το Amazon Grey να είναι ένα με την φύση την άνοιξη, αλλά το Silky Bronze με την πέτρα των Κυκλάδων… IMG_0665.jpeg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      ΕΛΛΗΝΙΚΑ στα Exclusive & Premium! (για κατόχους πριν το μέσο του 2023 που δεν είχαν)

      Βρήκα επιτέλους το σωστό αρχείο αναβάθμισης (H ενημέρωση είναι δοκιμασμένη από πολλούς κατόχους στο FB group και εμένα φυσικά):
      https://update.hyundai.com/AU/EN/updateNoticePopup2/Owj7Ml

      Πολύ σημαντική βελτίωση επίσης, είναι ότι διορθώνει τα προβλήματα με τους σταθμούς του ραδιοφώνου στους κατόχους που είχαν αγοράσει το αυτοκίνητο στις αρχές (2021).

      Διαδικασία:

      1. Επιλέγετε το "Download" δίπλα από το Tucson.
      2. Φορμάρετε ένα USB σε FAT32 (σημαντικό!) - Το USB πρέπει να είναι μέχρι 32GB όχι περισσότερο!
      3. Αποσυμπιέζετε τα δύο αρχεία που αρχίζουν με "enc_" και βρίσκονται μέσα στο NX4.zip που κατεβάσατε, μέσα στο USB.
      4. Βάλτε μπροστά την μηχανή.
      5. Τοποθετείστε το USB στην αριστερή θύρα.
      6. Πατήστε το κουμπί "SETUP" δεξιά της οθόνης και μετά επιλέξτε “General”.
      7. Πατήστε το "Update".
      8. Θα σας ρωτήσει αν θέλετε να συνεχίσετε, προφανώς επιλέξτε "YES"
      9. Υπομονή για 10' περίπου (ΔΕΝ σβήνουμε την μηχανή & ΔΕΝ πειράζουμε το ηχοσύστημα!)

      425275988_10160721701074718_8878901506668103321_n.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      Τέλεια ήταν παιδιά, άντε και σε άλλα!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Και ο πίνακας του εξοπλισμού σε συγκριτικό Excel:

      https://docs.google.com/spreadsheets/d/17jzKfwng0HykKFc79Ol7TpZEUdzJJBtT/edit?usp=drive_link&ouid=111991631943238338841&rtpof=true&sd=true

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Παιδιά εγκατέστησα στο Vitara ενός φίλου μια πλακέτα με Led φωτάκια από Ali και ο άνθρωπος είδε το φως του! Βασικά πήρα ένα κιτ για Jimmy του οποίου το μπροστινό είναι όμοιο με το Swift και το πίσω θέλει κόψιμο το καλώδιο του και σύνδεση πάνω στην μεσαία πλαφονιέρα. Το αποτέλεσμα και για τα δύο αυτοκίνητα, μέρα με την νύχτα κυριολεκτικά!

      4f63e285-83ff-4865-8ddd-667f1ab0da35-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik

    Latest posts made by npapanik

    • RE: SUZUKI FORUM

      Το rating αυτό οφείλεται λόγω προβλήματος σε μια πίσω ζώνη, διαβάστε:

      https://www.ancap.com.au/safety-ratings/suzuki/fronx/cb710f

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: SUZUKI FORUM

      @poliviosfp said in SUZUKI FORUM:

      Ψάχνοντας για τα λάδια της suzuki, το Gemini μου επισήμανε ότι τα λάδια ecstar είναι ENEOS. Μια χαρά..

      🏭 Ποιος φτιάχνει τα λάδια ECSTAR;
      Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση της Suzuki International Europe και τα τεχνικά φυλλάδια της εταιρείας:

      JX Nippon Oil & Energy (ENEOS): Είναι ο κύριος παγκόσμιος συνεργάτης της Suzuki για τη σειρά ECSTAR. Η JX Nippon είναι η μεγαλύτερη εταιρεία πετρελαιοειδών στην Ιαπωνία (παραγωγός των γνωστών λαδιών ENEOS) και έχει αναπτύξει τη σύνθεση των ECSTAR ειδικά για τις ανάγκες των κινητήρων της Suzuki.

      Motul: Σε ορισμένες αγορές (κυρίως για τις μοτοσυκλέτες και τις εξωλέμβιες μηχανές, αλλά περιστασιακά και για αυτοκίνητα στην Ευρώπη), η Suzuki έχει επίσημη συνεργασία με τη Motul, η οποία αναγράφεται συχνά ως "Suzuki Approved Genuine Oil".

      Εδώ η γκάμα τους: https://ecstareurope.com/pdf/Ecstar_product_catalog_EN.pdf

      Πρόσεξε την προδιαγραφή: εκτός από το ιξώδες, δες το API. Γενικώς τα Ecstar έχουν μια πολύ παλιά προδιαγραφή (API SM & SN), επέλεξε το σωστό ιξώδες που να έχει όμως την API SP που υπερκαλύπτει τις προαναφερόμενες και προστατεύει ακόμη περισσότερο. Η σειρά "X Prime" της Eneos είναι made in Japan και είναι WBASE λάδια, πολύ ανώτερα από τα περισσότερα κλασικά συνθετικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @criuser said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      *@*criuser said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Να δούμε τι τέλη κυκλοφορίας θα έχουν.

      Τα τελη δε νομιζω πως θα εχουν μεγαλη διαφορα. Απλα οπως εχω ξαναπει ακομα και τα mild hybrid λενε το ψεμα υβριδικο στην αδεια. Με οτι αυτο συνεπαγεται για την Ελληνικη πραγματικοτητα.

      Βασικα νομιζω πως πλεον το μονο θερικο ειναι οτι μπαινει ελευθερα δακτυλιο, εκτος αν μου διαφευγει κατι αλλο.

      Γ

      https://www.auto-data.net/gr/kia-sportage-v-facelift-2024-1.6-t-gdi-150hp-dct-54919

      168 γραμμάρια

      https://www.auto-data.net/gr/kia-sportage-v-facelift-2024-1.6-t-gdi-180hp-4wd-automatic-53104

      150-160 γραμμάρια.

      Μα αυτο λεω οτι 8 γραμμαρια ποση διαφορα να ειναι; Εγω με 147 γραμμαρια εδωσα νομιζω 108 ή κατι τετοιο αστειο ποσο.

      Εγώ αναρωτιέμαι πως έβγαλαν τέτοια (μη MHEV) μοτέρ από την στιγμή που πληρώνουν πρόστιμο στην ΕΕ για κάθε γραμμάριο CO2.

      Ορθη απορια….. και μενα μου κανει εντυπωση. Αλλα γενικα η hyundai κανει κατι κουλα πολλες φορες, βγαζει ιδιο μοτερ με αλλες ιπποδυναμεις, αλλες λειτουργιες. Μας εχει μπερδεψει λιγο.

      Εχει παθει λιγο VW …. Των κακων εποχων.

      Στην Αγγλία στο pre-facelift πούλαγαν και τα δύο. Εδώ οι χαώδεις 😆 διαφορές:
      64958b92-2b56-4270-a822-b4622e9a6c6f-image.jpeg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @criuser said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      *@*criuser said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Να δούμε τι τέλη κυκλοφορίας θα έχουν.

      Τα τελη δε νομιζω πως θα εχουν μεγαλη διαφορα. Απλα οπως εχω ξαναπει ακομα και τα mild hybrid λενε το ψεμα υβριδικο στην αδεια. Με οτι αυτο συνεπαγεται για την Ελληνικη πραγματικοτητα.

      Βασικα νομιζω πως πλεον το μονο θερικο ειναι οτι μπαινει ελευθερα δακτυλιο, εκτος αν μου διαφευγει κατι αλλο.

      Γ

      https://www.auto-data.net/gr/kia-sportage-v-facelift-2024-1.6-t-gdi-150hp-dct-54919

      168 γραμμάρια

      https://www.auto-data.net/gr/kia-sportage-v-facelift-2024-1.6-t-gdi-180hp-4wd-automatic-53104

      150-160 γραμμάρια.

      Μα αυτο λεω οτι 8 γραμμαρια ποση διαφορα να ειναι; Εγω με 147 γραμμαρια εδωσα νομιζω 108 ή κατι τετοιο αστειο ποσο.

      Εγώ αναρωτιέμαι πως έβγαλαν τέτοια (μη MHEV) μοτέρ από την στιγμή που πληρώνουν πρόστιμο στην ΕΕ για κάθε γραμμάριο CO2.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @civil357 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @civil357 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Η λογική λέει ότι θα έχουν αύξηση τιμών (αν δεν την απορροφήσουν) καθώς θα χάσουν το -50% στους φόρους ταξινόμησης.

      Τώρα γιατί έκανε αυτή την κίνηση η εταιρία , άγνωστο. Μία λογική εξήγηση είναι ότι κόβει πανευρωπαϊκά ότι μη φουλ υβριδικό και phev, αλλά εδώ κρατάνε πιο φθηνές εκδόσεις.

      Ήδη κυκλοφορούν Γερμανία/Αυστρία, δεν έχουν καθόλου MHEV στην γκάμα τους.

      Άκυρο μετά, αλλά γιατί;;;

      Έλα ντε;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @civil357 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Η λογική λέει ότι θα έχουν αύξηση τιμών (αν δεν την απορροφήσουν) καθώς θα χάσουν το -50% στους φόρους ταξινόμησης.

      Τώρα γιατί έκανε αυτή την κίνηση η εταιρία , άγνωστο. Μία λογική εξήγηση είναι ότι κόβει πανευρωπαϊκά ότι μη φουλ υβριδικό και phev, αλλά εδώ κρατάνε πιο φθηνές εκδόσεις.

      Ήδη κυκλοφορούν Γερμανία/Αυστρία, δεν έχουν καθόλου MHEV στην γκάμα τους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Το facelift Tucson MY 2026 έρχεται χωρίς MHEV κινητήρες, απλούς με 150PS & 180PS και υπάρχει αναβάθμιση στην ιπποδύναμη των HEV και PHEV από 215PS σε 239PS και από 252PS σε 288PS αντίστοιχα.

      Τώρα πως το έκαναν αυτό με την υφιστάμενη Ευρωπαϊκή πολιτική με τους ρύπους (πρόστιμα), άγνωστο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Στα περισσότερα owners manuals έχει αυτό:
      90a5fac1-7d58-4864-8d52-8527194c9050-image.png

      c76b7880-87bd-4250-9b45-694a2d6c628c-image.png

      3e227ea6-8164-44fd-ad7a-3736631a8fe7-image.png

      Ο νοών νοείτω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Δεν έχω καταλάβει τα περί ηθικής: ανήθικο είναι να πουλήσεις κάτι το οποίο έχει πρόβλημα χωρίς να το αναφέρεις. Ο άνθρωπος άλλαξε το πολύδισκο, δύο πίσω αμορτισέρ και το πορτάκι της βενζίνης (τα δύο τελευταία λόγω αναγνωρισμένων από την Hyundai προβλήματα -TSB) σε ένα Tucson του 2021 που μπορεί να ήταν και "παιδικά", μόλις είχε βγει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @lab said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Εγώ περιμένω ένα ανταλλακτικό (οθόνη Infotainment και καντράν) 4 μήνες. Και όποτε καλώ δεν έχει έρθει ακόμα......

      τι επαθαν ? καντραν εννοεις αυτο του οδηγου?

      Μια είναι στο facelift.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      npapanik
      npapanik
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr