
Best posts made by Chrisk6
-
RE: Mazda CX-30
Ενας χρονος εκλεισε και 17300 χλμ με το CX-30.
Μπορω να πω πως ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.
(Μια μικρη παραφωνια το θεμα με το μοτερ του αριστερου μπροστα φαναριου που λυθηκε με αντικατασταση ολοκληρου το φαναριου μεσα στην εγγυηση).
Απολαμβανω να το οδηγω. Πρωτη φορα με αυτοκινητο εκανα τοσα χλμ σε ενα χρονο. Συνηθως με μοτοσυκλετες εκανα τοσα και παραπανω.
Μια αλλαγη λαδιων στα 10Κ και λογικα μετα τις διακοπες που θα 20αρισω παω για την 2η.
Για την οικογενεια μας (2 ενηλ + 2 παιδια (8-5 ετων) οι χωροι επαρκεστατοι και σε μεγαλα ταξιδια διακοπων (καλοκαιρινες αλλα και εξωτερικο που πηγαμε το Πασχα).
Εβαλα και την ρεζερβα πισω ωστε να εχω το κεφαλι μου ησυχο και τωρα κανα αξεσουαρακι οταν κατσει.Καλα χλμ σε ολους και χωρις προβληματα!!!
-
RE: Mazda CX-30
Εντάξει κλείσαμε...
Homura AWD Skyactiv-X 6MT σε Machine grey.
Άντε τώρα υπομονή να έρθει.Έκανα κ το test drive.
Πολύ δεμένο αυτοκίνητο. Ποιότητα κύλισης τρομερή κ αρκετά καλή ηχομόνωση.
Περάσματα πάνω από χαλασμένο δρόμο/σαμαρακια ανετοτατα.
Νταξει οι περισσότεροι το ξέρατε θα μου πείτε αλλά εγώ τώρα το οδήγησα.
Κιβώτιο /τιμόνι χωρίς λόγια.
Απλά Mazda . -
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Μια απο τον πλατανο στη βρυση του χωριου...
Να επαναφερουμε και το θεμα. -
RE: Mazda CX-30
Διακοπες τελος για Πασχα...
Γυρισαμε Ελλαδα με συνολικα 4500χλμ.
Το αυτοκινητο αψογο παντου (ΕΟ/Επαρχιακους/πολεις) και συνολικη καταναλωση 6λτ/100 απο την μερα που εφυγα απο Αθηνα μεχρι να γυρισω. Ιταλια (Μπολονια)/Ελβετια(Γυρισαμε αρκετα μερη λογω διαμονης στη Ζυριχη ολες αυτες τις μερες)/Κολμαρ(Γαλλια) και λιγο Γερμανια (λιγο πριν την Στουτγκαρδη για ψωνια οι γυναικες).
Παντου προφανως στο εξωτερικο εβαζα 95αρα. Σιγουρα επαιζε ρολο οτι κινουμασταν με το οριο (ειδικα Ελβετια ηταν λιγο ταλαιπωρια αυτο το 80-100 σε κατι καλους δρομους).
Μονο Γερμανια ειχαμε ευκαιρια να ξεχαρμανιασουμε απο το 80-100-110 οταν βλεπαμε της νο-λιμιτ πινακιδες.
Βεβαια και εκει δεν ηταν για πολλα γιατι ακολουθουσαν απο πισω κατι τερατα πατημενα με 180αρες τουλαχιστον.
Τωρα για τα μερη οτι και να πω ειναι λιγα...
Οποιος ειναι και του βουνου(φαν) ειναι τρομερη απολαυση να κινεισαι στις Αλπεις και γυρω γυρω...
Κριμα που πολλα πασα ηταν κλειστα και δεν μπορουσαμε να περασουμε.Για δρομους (επαρχιακους/ΕΟ) ειναι αστεια οποια κουβεντα σε συγκριση με εμας...τα ειχα δει βεβαια παλιοτερα με την μοτοσυκλετα και ηξερα τι να περιμενω.
Πλεον κοντευω τα 16Κ με το CX-30.
Μεχρι τωρα ολα καλα.
Αλλαγη λαδιων παλι στα 20Κ (οριακα τελος καλοκαιριου). -
RE: Mazda CX-30
Χθες είχε βολτίτσα στη Πάρνηθα για βόλτα με τα μικρά.
Πρέπει να το πλύνω κάποια στιγμή… -
RE: Mazda CX-30
Πολύ χλμ μέσα στις διακοπές ss_76!!!
Απ' ότι παρατηρώ κ εγώ αν κινείσαι με νορμάλ ταχύτητες δεν καίει πολύ. Τις προάλλες είδα από χωριό μέχρι μέσα στην πόλη των Ιωαννίνων 5.1 για απόσταση 20-22χλμ. Βέβαια ήταν μέχρι 100 χλμ/Ω το μέγιστο...
Ταξίδι στην εθνική με 3 ενήλικες κ 2 παιδιά (ξεχειλο πορτ παγκαζ) μέχρι 130 ήταν στο 6.8.
Όταν έκανα το Αντίρριο Ιωάννινα με ACC στα 150 έφτασα στο 7.5. Προφανώς παντού κλίμα στους 22c. Οριακά είμαι 3000χλμ ακόμα... ελπίζω θα ανοίξει αργότερα.
Απολαυστικό στην οδήγηση...
Τα φώτα αποκάλυψη. Ειδικά εδώ στη επαρχία από χωριά σε χωριά (έχουμε κ πανηγύρια) τα κάνει όλα μέρα!!! Προχωράμε ακάθεκτοι...Καλές διακοπές σε όλους κ καλά χλμ!!!
-
RE: Mazda CX-30
Τελος οι καλοκαιρινες διακοπες, οπου ευτυχησα να τις κανω με το Mazda.
Αν κ το περιμεναμε με βαση τα λογια της αντιπροσωπειας τελη Αυγουστου/αρχες Σεπτεμβρη, παραλαβαμε αρχες Ιουλιου (κ αυτο με καθυστερηση μερικων ημερων επειδη ελειπε ο πωλητης που λογικα ηθελε να μου το παραδωσει ο ιδιος). Αλλα δεν με ενοχλησε γιατι το περιμενα πολυ αργοτερα κ ηθελα να διευθετησω το θεμα με το παλιο αμαξι.Εντυπωσεις...θετικα:
Παρα πολυ ποιοτικο στο εσωτερικο του οπου κ αν πιασεις/λειτουργησεις.
Αθορυβος κινητηρας, εκπληκτικο start/stop (μονο αν το λειτουργησει καποιος θα το καταλαβει) , τιμοναρα κ κιβωτιο λες κ πιλοταρεις αμαξι για ανωμαλιες.Σε προκαλει να πας γρηγορα...οπου κ αν το πιεσα σε στροφες εντυπωσιαστηκα με το κρατημα του κ την ικανοτητα του να μην χανει την γραμμη του. Βλεπεις την στροφη, στοχευεις μουτρα/φρενα κ στην εισοδο κ στην κορυφη ειναι ακλονητο. Δεν καταλαβαινεις οτι εισαι σε αυτοκινητο 17 εκατοστων υψους. Η τετρακινηση λειτουργει υποδειγματικα κ τα φρενα οσο τα πιεσα δεν εδειξαν να πεφτουν. Βεβαια με τα παιδια μεσα δεν εκανα πολλα αλλα καποια στιγμη τωρα που στρωθηκε (καπως) ο κινητηρας θα το κυνηγησω μοναχοντας...
Απο καταναλωσεις χωρις να το προσεχω ιδιατερα ημουν στο 7.8 για αυτα τα 2800χλμ που εκανα απο την μερα που εφυγα απο Αθηνα μεχρι να ξαναγυρισω. Το μενου ειχε Ιωαννινα, Πρεβεζα, Τρικαλα, Μετσοβο κ γενικα πολυ βουνισια διαδρομη.
Στην εθνικη δεν μπορεσα να παω κατω απο 140 πουθενα οσο κ αν το προσπαθουσα...ACC στα 150 συνηθως. Τα 1800 χλμ γινανε πανω σε ΕΟ. Τα υπολοιπα επαρχιακους...
Ειδα οτι μεχρι τα 130 ειναι αστεια οικονομικο για 2λιτρο μοτερ...
Οποιος αντεχει μεχρι 130 θα παιξει μεχρι 6.5 κ αναλογως την ΕΟ , κλισεις κλπ κλπ.Ξεχασα να αναφερω οτι ο κλιματισμος (22c) δεν εκλεισε ποτε κ για κανενα λογο...
Φορτωθηκε τερματα με 3 ενηλικους κ 2 παιδια κ δεν μου ελειψε κατι απο θεμα χωρου, Ειδικα τωρα που τα παιδια δεν ειναι μωρα με ενα σακο το καθενα τους ηταν κομπλε.
(Με 3 ενηλικους ηταν μονο για 900 χλμ σε ΕΟ πηγαινε/ελα αθηνα απο Ιωαννινα γιατι καναμε κ delivery τον παππου).Μην ξεχασω τα φωτα...απλα επικα. Κανουν μερα το σκοταδι. Εναλλαγες απο μεγαλα σε μεσαια κ τουμπαλιν χωρις να ενοχλησω κανεναν κ ποτε.
Το Bose αξιζει κ με το παραπανω ειδικα αν υπαρχει κ η καταλληλη πηγη σε θεμα ποιοτητας τραγουδιων (spotify). Μην το τραβηξω κ πολυ γιατι μπορω να μιλαω ωρα για το τι μου αρεσε.
Αρνητικες εντυπωσεις:Θα ηθελα τα οργανα να εχουν περισσοτερες λειτουργιες κ υπομενου.
Δηλαδη ενα software ειναι ρε φιλε...να μην μπορεις να βαλεις καταναλωσεις ανα trip η μ.ω.τ σε διαδρομες. Για το θεο που λενε...
Εχω σπαστει με το θεμα των παραθυρων που κλειδωνω για να μην παιζουν τα μικρα πισω (κανουν κοντρες ποιος το ανεβαζει πιο γρηγορα)αλλα δεν μπορει ο/η συνοδηγος να χειριστει το δικο του. Κραξιμο απο την συζυγο...
Επισης δεν εχω βρει ακομα αν μπορω να τα κλεισω με το κλειδι αν βγω εξω απο το αμαξι κ καποιο εχει μεινει ανοιχτο. Βεβαια δεν εχω ψαχτει κ παρα πολυ να πω την αληθεια...ειδα κατι βιντεο μονο γιατι το manual δεν αναφερει κατι σχετικο.
Καμια φορα νιωθω οτι τερματιζει η αναρτηση (πισω περισσοτερο) κ κανει κατι γκουπ αλλα δεν ειμαι σιγουρος. Γενικα την βλεπω μαλακη κ σε συμπιεση κ επαναφορα.
Η 6η ειναι καθαρα overdrive. Σε επαρχιακο κοινως αν θες να προσπερασεις στα γρηγορα πρεπει να κατεβασεις 1-2 σχεσεις. Εεκει φαινεται η ελλειψη του turbo που θα γεμιζε απο χαμηλα κ γρηγορα (βεβαια ξερω τι πηρα απλα το αναφερω).
Καποιες φορες με το ΑΑ αν μπω στο μενου της Mazda κ ξαναγυρισω στο interface του ΑΑ μου χανει τις επιλογες στην αριστερη στηλη...κ πρεπει να κανω 2-3 κινησεις να το επαναφερω. Λογικα ειναι θεμα του AA με το συστημα αλλα ειναι σπαστικο μερικες φορες.
Πανω κατω αυτα ειναι καποια πραγματακια στα γρηγορα. Εδω ειμαστε να αναφερουμε κ αλλα καλα η ασχημα.
-
RE: Mazda CX-30
Η πρώτη κοντινή εξόρμηση είχε χωριό... Εύβοια.
Θέα στην κλασική στροφή...
Κ μετά βουρ στην παραλία...
Κάθε μέρα που το οδηγώ όλο κ πιο πολύ το ευχαριστιεμαι.
Περιμένω να κάνω ακόμα περισσότερα χλμ ώστε να κάνω ένα review.
Αλλά ένα έχω να πω...τι κιβωτιαρα είναι αυτή!!!
Ανάβαση/κατάβαση στη Διρφυ... όνειρο.
Κρίμα που ακόμα στρώνω (σχετικά) κ δεν μπορώ να κάνω αυτά που θέλω!!!
Latest posts made by Chrisk6
-
RE: Peugeot 3008 2016
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
@chrisk6 said in Peugeot 3008 2016:
@gatoz said in Peugeot 3008 2016:
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
@caro-0 said in Peugeot 3008 2016:
Η λογική λέει ότι και με το νέο μοτέρ θα έχει τα ίδια προβλήματα σε κάποια χλμ.
Δεν πιστεύω τη παπάτζα που λένε ότι αλλάχθηκε ο ιμάντας με νέο βελτιωμένο.
Είναι άλλος κινητήρας με καδένα, όχι ιμάντα.
Και πλέον δίνει και εγγύηση 8 χρόνια ή 160000 χλμ,
δεν ειναι αλλος κινητηρας. παλι ψεμματα λες.
εχει καδενα αλλα ειναι ο ιδιος ή μαλλον καποια 'εξελιξη' του ιδιου
θα θυμισω βεβαια οτι και τα πετρελαια της στελαντι με καδενα ητανε αλλα και αυτη την κοβανε
βαλε στον λογαριασμο και το τραγικο διπλοσυμπλεκτο και καποια στιγμη, καποιος, θα τον πετυχει τον κριου στον δρομο....ΑΝ υποθεσουμε οτι λυθηκε το προβλημα στα μοτερ...θα περιμενουμε να δουμε την αξιοπιστια του υβριδικου συστηματος μεσα στο κιβωτιο...
Με 8 χρόνια εγγύηση θα περιμένεις αρκετά...
Τουλάχιστον εμείς θα είμαστε μέσα σε όμορφα αυτοκίνητα...
Και ευρύχωρα...
Μπα εγω δεν εχω κανενα αγχος...
Δεν εχω καινουριο γαλλικο.
Απλα θα κοιταω σαν θεατης.
Η ομορφια ειναι υποκειμενικη...Τα πεζο και οπελ βλεπονται.
Tα σιτροεν τα καταστρεψανε... -
RE: Peugeot 3008 2016
@gatoz said in Peugeot 3008 2016:
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
@caro-0 said in Peugeot 3008 2016:
Η λογική λέει ότι και με το νέο μοτέρ θα έχει τα ίδια προβλήματα σε κάποια χλμ.
Δεν πιστεύω τη παπάτζα που λένε ότι αλλάχθηκε ο ιμάντας με νέο βελτιωμένο.
Είναι άλλος κινητήρας με καδένα, όχι ιμάντα.
Και πλέον δίνει και εγγύηση 8 χρόνια ή 160000 χλμ,
δεν ειναι αλλος κινητηρας. παλι ψεμματα λες.
εχει καδενα αλλα ειναι ο ιδιος ή μαλλον καποια 'εξελιξη' του ιδιου
θα θυμισω βεβαια οτι και τα πετρελαια της στελαντι με καδενα ητανε αλλα και αυτη την κοβανε
βαλε στον λογαριασμο και το τραγικο διπλοσυμπλεκτο και καποια στιγμη, καποιος, θα τον πετυχει τον κριου στον δρομο....ΑΝ υποθεσουμε οτι λυθηκε το προβλημα στα μοτερ...θα περιμενουμε να δουμε την αξιοπιστια του υβριδικου συστηματος μεσα στο κιβωτιο...
-
RE: Toyota Corolla Cross
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Αν θεωρησουμε οτι το υβριδικο του συστημα βοηθαει σε οτι εχει να κανει με τα ηλεκτρικα κομματια/αναγκες κλπ κλπ ναι. Απλα δεν συνεισφερει ουσιαστικα στην κινηση οπου το ΨΨ μπορει να κινειται χωρις καυσιμο εντελως.
Δεν εχουνε μεγαλες διαφορες σαν αμαξωματα παντως.Τα hev τη μεγάλη δουλειά την κάνουν σε ταχύτητες μέχρι 80 χλμ και σε συνθήκες αστικής χρήσης, εκεί η διαφορά στη κατανάλωση σε σύγκριση με το cx30 παίζει να είναι και 4-5 λίτρα (αστική χρήση). Στην εθνική οι διαφορές είναι ανάξιες λόγου από οικονομική άποψη. Όταν ήταν να επιλέξω αυτοκίνητο το 2023 η πρώτη επιλογή ήταν το cx30, αλλά ελλείψει υβριδισμού το απέκλεισα γιατί κάνω γύρω στις 13.000 ετησίως εντός πόλης, οπότε η μοναδική επιλογή τότε ήταν το cc και το hrv το οποίο στη βασική του έκδοση ήταν πιο ακριβό από το cc στην skyview (με πανοραμική δηλαδή).
Και πολυ καλα εκανες.
Μεσα στην πολη ευκολα παιζει στο 8αρι μπορει και 9αρι.
Αλλα μιλαμε παντα για σταματα-ξεκινα μονο.
Περιαστικα δεν περναει τα 6λτ.
Εγω απο την αλλη που κανω μονο ταξιδια και δεν με ενδιαφερει το καθημερινο commuting μου εκανε ευκολη την αποφαση να παω στο Mazda.
Συν καποιους αλλους λογους εξοπλισμων/εσωτερικο κλπ κλπ.
Και το HRV πολυ ωραιο. Το ειχα στις επιλογες επισης.
Αν το δινανε AWD μπορει να πηγαινα και εκει... -
RE: Peugeot 3008 2016
@gatoz said in Peugeot 3008 2016:
επειδη τους κυνηγανε νομικα και πλεον υπαρχουν δεδικασμενα, εχουν στειλει αναλογη ενημερωση στα εξουσιοδοτημενα
παντως η πλευρα των εξουσιοδοτημενων ειναι στα καγκελα και προσπαθει να τους κατεβασει τους τονους ο κυρ πολυχρονης γιατι τα τριμπουρδελα εχουν αποσχολησει το 100% του χρονου και πληρωνονται πολυ χαμηλα ενω οι πελατες πιεζουν ασφυκτικα και οι ανθρωποι δεν ξερουν τι να κανουν.
οχι ο ρεμουνδος, αλλος εξουσιοδοτημενος, εκλαψε μπροστα μου για το που εμπλεξε, ηταν πριν εξουσιοδοτημενος σε mazda-honda-fiatΤο κακο ειναι οτι ο αντιπροσωπος εδω, μπαινει μεσα σε καταστασεις εγγυησεων.
Δεν πληρωνει στο 100% η μαμα εταιρεια λογικα. Τα ιδια βλεπω στην εταιρεια που εργαζομαι (θυγατρικη) οταν σκανε εγγυησεις και η μαμα εταιρεια (Ιαπωνια μερια) εχει αλλη τιμολογιακη πολιτικη στα παντα. Σου λεεικρατα τους πελατες σου χαρουμενους αλλα θα εχεις και χασουρα...
Οποτε και αυτοι προσπαθουν να μειωσουν την χασουρα τους αντιστοιχως. -
RE: Toyota Corolla Cross
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@gtsartsal said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
ενα αντιστοιχο c-suv (βενζινη) κινουμενο με αντιστοιχο ρυθμο, θεωρητικα θα εγραφε γυρω στα 8l/100km, επομενως νικητης και εδω το υβριδικο.
Ενα ντηζελ, προφανως θα εγραφε χαμηλοτερα.Δεν θα το ελεγα...
(Λαρισα-Αθηνα)με ποιο οχημα εγινε αυτο; καικυριως, ηταν βενζινη;
Πιο βενζινης πεθαινεις...
Cx-30/AWD.Μη το λες....
Υβριδικό γράφει η άδεια....
Οχι οπως το εννοει (θεωρω) ο @dettol .
Δεν προκειται να κινηθει χωρις καυσιμο ποτε...επομενως υβριδικο ειναι και αυτο. Εχω την εντυπωση οτι ειναι πιο μικρο αμαξι το cx30 απο το cc, αλλα και παλι ειναι εξαιρετικη η καταναλωση του για τετοιες ταχυτητες.
Αν θεωρησουμε οτι το υβριδικο του συστημα βοηθαει σε οτι εχει να κανει με τα ηλεκτρικα κομματια/αναγκες κλπ κλπ ναι. Απλα δεν συνεισφερει ουσιαστικα στην κινηση οπου το ΨΨ μπορει να κινειται χωρις καυσιμο εντελως.
Δεν εχουνε μεγαλες διαφορες σαν αμαξωματα παντως.
-
RE: Peugeot 3008 2016
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Τώρα και μετά την εγγύηση των 5 χρόνων μέχρι τα 8 πληρώνεις μόνο την εργασία νομίζω.
Αυτο ειναι καπου επισημα (γραπτως) αναρτημενο?
Ή urban legend και δινεις μαχη στο συνεργειο οτι ακουσα μεχρι τα 8 χρονια πληρωνω μονο εργασια? -
RE: Peugeot 3008 2016
@panick-0 said in Peugeot 3008 2016:
@chrisk6 said in Peugeot 3008 2016:
@panick-0 said in Peugeot 3008 2016:
@chrisk6 said in Peugeot 3008 2016:
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Εχουμε γράψει αρχικά εγώ και ο Πήλιου.
Που γράφουμε συχνά.
Προφανώς θα υπάρχουν και άλλοι.
Ο γάτος κρατάει αρχείο σε όλα τα φόρουμ της Ευρώπης για να μας την λέει.
Ο κουμπαρος μου με το Grandland (1.2) παντως ειχε παει στο συνεργειο πριν 5-6 μηνες για το κλασικο ετησιο και τους ειπε οτι εχει καψει αρκετη ποσοτητα λαδιου αλλα αυτοι ειπανε ολα καλα. Ιμαντας ετσι...
Και σε κουβεντα μας 2 εβδομαδες πριν καρφωσει του ελεγα...πηγαινε το πισω και πες τους για επισκευη αμεσα. Ειναι στα προερτια το μοτερ να καρφωσει.
Ε λοιπον καρφωσε...και λογω του οτι ειχε προηγηθει τους ''αναγκασε'' να του αλλαξουν ολοκληρο τον κινητηρα. Οχι επισκευη.Το θεμα ειναι καντε το ρε μ@λακες πριν σκασουν τα μοτερ. Λες και δεν το ξερετε οτι θα συμβει δηλαδη...
Στα ποσα χιλιομετρα /ετη αυτο;
Ο κινητηρας αυτος ειναι με τον εμβαπτιζομενο στο λαδι ιμαντα; Καπου διαβασα οτι υπαρχει και θεμα στην αντλια λαδιου απο τα κομματακια ιμαντα που αποκολλιουνται
Για αυτο τι γινεται;Λιγο πριν κλεισει η 5ετια ηταν (3-4 μηνες αν δεν κανω λαθος). Ειχε 55Κ? Καπου εκει. Οχι πανω απο 60Κ σιγουρα αλλα ουτε κατω απο 50Κ.
Ναι με τον ιμαντα που φθειρεται και πανε ολα στη σιτα κατω.
Αυτος πετυχε αλλαγη ολοκληρου μοτερ.
Δεν ξερω τι παιζει μετα αν κανεις μερικη επιδιορθωση.Αρα και να αλλαζεις τον ιμαντα νωριτερα που φανταζομαι ειναι η οδηγια, παλι με την αντλια λαδιου θα εχεις θεμα αν και οταν βουλωσει
Αν εχει φθαει τοσο πολυ οπτικα, τα κομματακια θα εχουν πεσει και θα πανε εκει.
Τωρα αυτο ειναι θεμα συνεργειου και τι ειδανε στην επισκευη.@civil357 said in Peugeot 3008 2016:
@chrisk6 said in Peugeot 3008 2016:
@panick-0 said in Peugeot 3008 2016:
@chrisk6 said in Peugeot 3008 2016:
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Εχουμε γράψει αρχικά εγώ και ο Πήλιου.
Που γράφουμε συχνά.
Προφανώς θα υπάρχουν και άλλοι.
Ο γάτος κρατάει αρχείο σε όλα τα φόρουμ της Ευρώπης για να μας την λέει.
Ο κουμπαρος μου με το Grandland (1.2) παντως ειχε παει στο συνεργειο πριν 5-6 μηνες για το κλασικο ετησιο και τους ειπε οτι εχει καψει αρκετη ποσοτητα λαδιου αλλα αυτοι ειπανε ολα καλα. Ιμαντας ετσι...
Και σε κουβεντα μας 2 εβδομαδες πριν καρφωσει του ελεγα...πηγαινε το πισω και πες τους για επισκευη αμεσα. Ειναι στα προερτια το μοτερ να καρφωσει.
Ε λοιπον καρφωσε...και λογω του οτι ειχε προηγηθει τους ''αναγκασε'' να του αλλαξουν ολοκληρο τον κινητηρα. Οχι επισκευη.Το θεμα ειναι καντε το ρε μ@λακες πριν σκασουν τα μοτερ. Λες και δεν το ξερετε οτι θα συμβει δηλαδη...
Στα ποσα χιλιομετρα /ετη αυτο;
Ο κινητηρας αυτος ειναι με τον εμβαπτιζομενο στο λαδι ιμαντα; Καπου διαβασα οτι υπαρχει και θεμα στην αντλια λαδιου απο τα κομματακια ιμαντα που αποκολλιουνται
Για αυτο τι γινεται;Λιγο πριν κλεισει η 5ετια ηταν (3-4 μηνες αν δεν κανω λαθος). Ειχε 55Κ? Καπου εκει. Οχι πανω απο 60Κ σιγουρα αλλα ουτε κατω απο 50Κ.
Ναι με τον ιμαντα που φθειρεται και πανε ολα στη σιτα κατω.
Αυτος πετυχε αλλαγη ολοκληρου μοτερ.
Δεν ξερω τι παιζει μετα αν κανεις μερικη επιδιορθωση.Παρόμοια ( και λιγόρα χλμ και έτη ) σε σιτροεν.
Το θέμα ήταν μόνο η κοροϊδία στα τσεκ. Ανίδεος ο άνθρωπος απλά καθυσηχαζότανε από την αντιπροσωπεία μέχρι το κρακ.
Από την άλλη , δεν υπήρξε καμία απολύτως διαπραγμάτευση , μόνοι τους πρότειναν άμεσα την αλλαγή ( είπαμε ανίδεος τελείως ο δικός μου άνθρωπος , δε μπορούσε να διανοηθεί την έκταση της ζημιάς) και δόθηκε και όχημα αντικατάστασης.Ευτυχως δηλαδη...μεσα στην ατυχια του τουλαχιστον εγινε αλλαγη μοτερ.
-
RE: Toyota Corolla Cross
@gtsartsal said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
ενα αντιστοιχο c-suv (βενζινη) κινουμενο με αντιστοιχο ρυθμο, θεωρητικα θα εγραφε γυρω στα 8l/100km, επομενως νικητης και εδω το υβριδικο.
Ενα ντηζελ, προφανως θα εγραφε χαμηλοτερα.Δεν θα το ελεγα...
(Λαρισα-Αθηνα)με ποιο οχημα εγινε αυτο; καικυριως, ηταν βενζινη;
Πιο βενζινης πεθαινεις...
Cx-30/AWD.Μη το λες....
Υβριδικό γράφει η άδεια....
Οχι οπως το εννοει (θεωρω) ο @dettol .
Δεν προκειται να κινηθει χωρις καυσιμο ποτε... -
RE: Peugeot 3008 2016
@panick-0 said in Peugeot 3008 2016:
@chrisk6 said in Peugeot 3008 2016:
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Εχουμε γράψει αρχικά εγώ και ο Πήλιου.
Που γράφουμε συχνά.
Προφανώς θα υπάρχουν και άλλοι.
Ο γάτος κρατάει αρχείο σε όλα τα φόρουμ της Ευρώπης για να μας την λέει.
Ο κουμπαρος μου με το Grandland (1.2) παντως ειχε παει στο συνεργειο πριν 5-6 μηνες για το κλασικο ετησιο και τους ειπε οτι εχει καψει αρκετη ποσοτητα λαδιου αλλα αυτοι ειπανε ολα καλα. Ιμαντας ετσι...
Και σε κουβεντα μας 2 εβδομαδες πριν καρφωσει του ελεγα...πηγαινε το πισω και πες τους για επισκευη αμεσα. Ειναι στα προερτια το μοτερ να καρφωσει.
Ε λοιπον καρφωσε...και λογω του οτι ειχε προηγηθει τους ''αναγκασε'' να του αλλαξουν ολοκληρο τον κινητηρα. Οχι επισκευη.Το θεμα ειναι καντε το ρε μ@λακες πριν σκασουν τα μοτερ. Λες και δεν το ξερετε οτι θα συμβει δηλαδη...
Στα ποσα χιλιομετρα /ετη αυτο;
Ο κινητηρας αυτος ειναι με τον εμβαπτιζομενο στο λαδι ιμαντα; Καπου διαβασα οτι υπαρχει και θεμα στην αντλια λαδιου απο τα κομματακια ιμαντα που αποκολλιουνται
Για αυτο τι γινεται;Λιγο πριν κλεισει η 5ετια ηταν (3-4 μηνες αν δεν κανω λαθος). Ειχε 55Κ? Καπου εκει. Οχι πανω απο 60Κ σιγουρα αλλα ουτε κατω απο 50Κ.
Ναι με τον ιμαντα που φθειρεται και πανε ολα στη σιτα κατω.
Αυτος πετυχε αλλαγη ολοκληρου μοτερ.
Δεν ξερω τι παιζει μετα αν κανεις μερικη επιδιορθωση.