Τελος οι καλοκαιρινες διακοπες, οπου ευτυχησα να τις κανω με το Mazda.
Αν κ το περιμεναμε με βαση τα λογια της αντιπροσωπειας τελη Αυγουστου/αρχες Σεπτεμβρη, παραλαβαμε αρχες Ιουλιου (κ αυτο με καθυστερηση μερικων ημερων επειδη ελειπε ο πωλητης που λογικα ηθελε να μου το παραδωσει ο ιδιος). Αλλα δεν με ενοχλησε γιατι το περιμενα πολυ αργοτερα κ ηθελα να διευθετησω το θεμα με το παλιο αμαξι.
Εντυπωσεις...θετικα:
Παρα πολυ ποιοτικο στο εσωτερικο του οπου κ αν πιασεις/λειτουργησεις.
Αθορυβος κινητηρας, εκπληκτικο start/stop (μονο αν το λειτουργησει καποιος θα το καταλαβει) , τιμοναρα κ κιβωτιο λες κ πιλοταρεις αμαξι για ανωμαλιες.
Σε προκαλει να πας γρηγορα...οπου κ αν το πιεσα σε στροφες εντυπωσιαστηκα με το κρατημα του κ την ικανοτητα του να μην χανει την γραμμη του. Βλεπεις την στροφη, στοχευεις μουτρα/φρενα κ στην εισοδο κ στην κορυφη ειναι ακλονητο. Δεν καταλαβαινεις οτι εισαι σε αυτοκινητο 17 εκατοστων υψους. Η τετρακινηση λειτουργει υποδειγματικα κ τα φρενα οσο τα πιεσα δεν εδειξαν να πεφτουν. Βεβαια με τα παιδια μεσα δεν εκανα πολλα αλλα καποια στιγμη τωρα που στρωθηκε (καπως) ο κινητηρας θα το κυνηγησω μοναχοντας...
Απο καταναλωσεις χωρις να το προσεχω ιδιατερα ημουν στο 7.8 για αυτα τα 2800χλμ που εκανα απο την μερα που εφυγα απο Αθηνα μεχρι να ξαναγυρισω. Το μενου ειχε Ιωαννινα, Πρεβεζα, Τρικαλα, Μετσοβο κ γενικα πολυ βουνισια διαδρομη.
Στην εθνικη δεν μπορεσα να παω κατω απο 140 πουθενα οσο κ αν το προσπαθουσα...ACC στα 150 συνηθως. Τα 1800 χλμ γινανε πανω σε ΕΟ. Τα υπολοιπα επαρχιακους...
Ειδα οτι μεχρι τα 130 ειναι αστεια οικονομικο για 2λιτρο μοτερ...
Οποιος αντεχει μεχρι 130 θα παιξει μεχρι 6.5 κ αναλογως την ΕΟ , κλισεις κλπ κλπ.
Ξεχασα να αναφερω οτι ο κλιματισμος (22c) δεν εκλεισε ποτε κ για κανενα λογο...
Φορτωθηκε τερματα με 3 ενηλικους κ 2 παιδια κ δεν μου ελειψε κατι απο θεμα χωρου, Ειδικα τωρα που τα παιδια δεν ειναι μωρα με ενα σακο το καθενα τους ηταν κομπλε.
(Με 3 ενηλικους ηταν μονο για 900 χλμ σε ΕΟ πηγαινε/ελα αθηνα απο Ιωαννινα γιατι καναμε κ delivery τον παππου).
Μην ξεχασω τα φωτα...απλα επικα. Κανουν μερα το σκοταδι. Εναλλαγες απο μεγαλα σε μεσαια κ τουμπαλιν χωρις να ενοχλησω κανεναν κ ποτε.
Το Bose αξιζει κ με το παραπανω ειδικα αν υπαρχει κ η καταλληλη πηγη σε θεμα ποιοτητας τραγουδιων (spotify). Μην το τραβηξω κ πολυ γιατι μπορω να μιλαω ωρα για το τι μου αρεσε.
Αρνητικες εντυπωσεις:
Θα ηθελα τα οργανα να εχουν περισσοτερες λειτουργιες κ υπομενου.
Δηλαδη ενα software ειναι ρε φιλε...να μην μπορεις να βαλεις καταναλωσεις ανα trip η μ.ω.τ σε διαδρομες. Για το θεο που λενε...
Εχω σπαστει με το θεμα των παραθυρων που κλειδωνω για να μην παιζουν τα μικρα πισω (κανουν κοντρες ποιος το ανεβαζει πιο γρηγορα) αλλα δεν μπορει ο/η συνοδηγος να χειριστει το δικο του. Κραξιμο απο την συζυγο...
Επισης δεν εχω βρει ακομα αν μπορω να τα κλεισω με το κλειδι αν βγω εξω απο το αμαξι κ καποιο εχει μεινει ανοιχτο. Βεβαια δεν εχω ψαχτει κ παρα πολυ να πω την αληθεια...ειδα κατι βιντεο μονο γιατι το manual δεν αναφερει κατι σχετικο.
Καμια φορα νιωθω οτι τερματιζει η αναρτηση (πισω περισσοτερο) κ κανει κατι γκουπ αλλα δεν ειμαι σιγουρος. Γενικα την βλεπω μαλακη κ σε συμπιεση κ επαναφορα.
Η 6η ειναι καθαρα overdrive. Σε επαρχιακο κοινως αν θες να προσπερασεις στα γρηγορα πρεπει να κατεβασεις 1-2 σχεσεις. Εεκει φαινεται η ελλειψη του turbo που θα γεμιζε απο χαμηλα κ γρηγορα (βεβαια ξερω τι πηρα απλα το αναφερω).
Καποιες φορες με το ΑΑ αν μπω στο μενου της Mazda κ ξαναγυρισω στο interface του ΑΑ μου χανει τις επιλογες στην αριστερη στηλη...κ πρεπει να κανω 2-3 κινησεις να το επαναφερω. Λογικα ειναι θεμα του AA με το συστημα αλλα ειναι σπαστικο μερικες φορες.
Πανω κατω αυτα ειναι καποια πραγματακια στα γρηγορα. Εδω ειμαστε να αναφερουμε κ αλλα καλα η ασχημα.