
Best posts made by Chrisk6
-
RE: Mazda CX-30
Ενας χρονος εκλεισε και 17300 χλμ με το CX-30.
Μπορω να πω πως ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.
(Μια μικρη παραφωνια το θεμα με το μοτερ του αριστερου μπροστα φαναριου που λυθηκε με αντικατασταση ολοκληρου το φαναριου μεσα στην εγγυηση).
Απολαμβανω να το οδηγω. Πρωτη φορα με αυτοκινητο εκανα τοσα χλμ σε ενα χρονο. Συνηθως με μοτοσυκλετες εκανα τοσα και παραπανω.
Μια αλλαγη λαδιων στα 10Κ και λογικα μετα τις διακοπες που θα 20αρισω παω για την 2η.
Για την οικογενεια μας (2 ενηλ + 2 παιδια (8-5 ετων) οι χωροι επαρκεστατοι και σε μεγαλα ταξιδια διακοπων (καλοκαιρινες αλλα και εξωτερικο που πηγαμε το Πασχα).
Εβαλα και την ρεζερβα πισω ωστε να εχω το κεφαλι μου ησυχο και τωρα κανα αξεσουαρακι οταν κατσει.Καλα χλμ σε ολους και χωρις προβληματα!!!
-
RE: Mazda CX-30
Εντάξει κλείσαμε...
Homura AWD Skyactiv-X 6MT σε Machine grey.
Άντε τώρα υπομονή να έρθει.Έκανα κ το test drive.
Πολύ δεμένο αυτοκίνητο. Ποιότητα κύλισης τρομερή κ αρκετά καλή ηχομόνωση.
Περάσματα πάνω από χαλασμένο δρόμο/σαμαρακια ανετοτατα.
Νταξει οι περισσότεροι το ξέρατε θα μου πείτε αλλά εγώ τώρα το οδήγησα.
Κιβώτιο /τιμόνι χωρίς λόγια.
Απλά Mazda . -
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Μια απο τον πλατανο στη βρυση του χωριου...
Να επαναφερουμε και το θεμα. -
RE: Mazda CX-30
Διακοπες τελος για Πασχα...
Γυρισαμε Ελλαδα με συνολικα 4500χλμ.
Το αυτοκινητο αψογο παντου (ΕΟ/Επαρχιακους/πολεις) και συνολικη καταναλωση 6λτ/100 απο την μερα που εφυγα απο Αθηνα μεχρι να γυρισω. Ιταλια (Μπολονια)/Ελβετια(Γυρισαμε αρκετα μερη λογω διαμονης στη Ζυριχη ολες αυτες τις μερες)/Κολμαρ(Γαλλια) και λιγο Γερμανια (λιγο πριν την Στουτγκαρδη για ψωνια οι γυναικες).
Παντου προφανως στο εξωτερικο εβαζα 95αρα. Σιγουρα επαιζε ρολο οτι κινουμασταν με το οριο (ειδικα Ελβετια ηταν λιγο ταλαιπωρια αυτο το 80-100 σε κατι καλους δρομους).
Μονο Γερμανια ειχαμε ευκαιρια να ξεχαρμανιασουμε απο το 80-100-110 οταν βλεπαμε της νο-λιμιτ πινακιδες.
Βεβαια και εκει δεν ηταν για πολλα γιατι ακολουθουσαν απο πισω κατι τερατα πατημενα με 180αρες τουλαχιστον.
Τωρα για τα μερη οτι και να πω ειναι λιγα...
Οποιος ειναι και του βουνου(φαν) ειναι τρομερη απολαυση να κινεισαι στις Αλπεις και γυρω γυρω...
Κριμα που πολλα πασα ηταν κλειστα και δεν μπορουσαμε να περασουμε.Για δρομους (επαρχιακους/ΕΟ) ειναι αστεια οποια κουβεντα σε συγκριση με εμας...τα ειχα δει βεβαια παλιοτερα με την μοτοσυκλετα και ηξερα τι να περιμενω.
Πλεον κοντευω τα 16Κ με το CX-30.
Μεχρι τωρα ολα καλα.
Αλλαγη λαδιων παλι στα 20Κ (οριακα τελος καλοκαιριου). -
RE: Mazda CX-30
Χθες είχε βολτίτσα στη Πάρνηθα για βόλτα με τα μικρά.
Πρέπει να το πλύνω κάποια στιγμή… -
RE: Mazda CX-30
Πολύ χλμ μέσα στις διακοπές ss_76!!!
Απ' ότι παρατηρώ κ εγώ αν κινείσαι με νορμάλ ταχύτητες δεν καίει πολύ. Τις προάλλες είδα από χωριό μέχρι μέσα στην πόλη των Ιωαννίνων 5.1 για απόσταση 20-22χλμ. Βέβαια ήταν μέχρι 100 χλμ/Ω το μέγιστο...
Ταξίδι στην εθνική με 3 ενήλικες κ 2 παιδιά (ξεχειλο πορτ παγκαζ) μέχρι 130 ήταν στο 6.8.
Όταν έκανα το Αντίρριο Ιωάννινα με ACC στα 150 έφτασα στο 7.5. Προφανώς παντού κλίμα στους 22c. Οριακά είμαι 3000χλμ ακόμα... ελπίζω θα ανοίξει αργότερα.
Απολαυστικό στην οδήγηση...
Τα φώτα αποκάλυψη. Ειδικά εδώ στη επαρχία από χωριά σε χωριά (έχουμε κ πανηγύρια) τα κάνει όλα μέρα!!! Προχωράμε ακάθεκτοι...Καλές διακοπές σε όλους κ καλά χλμ!!!
-
RE: Mazda CX-30
Τελος οι καλοκαιρινες διακοπες, οπου ευτυχησα να τις κανω με το Mazda.
Αν κ το περιμεναμε με βαση τα λογια της αντιπροσωπειας τελη Αυγουστου/αρχες Σεπτεμβρη, παραλαβαμε αρχες Ιουλιου (κ αυτο με καθυστερηση μερικων ημερων επειδη ελειπε ο πωλητης που λογικα ηθελε να μου το παραδωσει ο ιδιος). Αλλα δεν με ενοχλησε γιατι το περιμενα πολυ αργοτερα κ ηθελα να διευθετησω το θεμα με το παλιο αμαξι.Εντυπωσεις...θετικα:
Παρα πολυ ποιοτικο στο εσωτερικο του οπου κ αν πιασεις/λειτουργησεις.
Αθορυβος κινητηρας, εκπληκτικο start/stop (μονο αν το λειτουργησει καποιος θα το καταλαβει) , τιμοναρα κ κιβωτιο λες κ πιλοταρεις αμαξι για ανωμαλιες.Σε προκαλει να πας γρηγορα...οπου κ αν το πιεσα σε στροφες εντυπωσιαστηκα με το κρατημα του κ την ικανοτητα του να μην χανει την γραμμη του. Βλεπεις την στροφη, στοχευεις μουτρα/φρενα κ στην εισοδο κ στην κορυφη ειναι ακλονητο. Δεν καταλαβαινεις οτι εισαι σε αυτοκινητο 17 εκατοστων υψους. Η τετρακινηση λειτουργει υποδειγματικα κ τα φρενα οσο τα πιεσα δεν εδειξαν να πεφτουν. Βεβαια με τα παιδια μεσα δεν εκανα πολλα αλλα καποια στιγμη τωρα που στρωθηκε (καπως) ο κινητηρας θα το κυνηγησω μοναχοντας...
Απο καταναλωσεις χωρις να το προσεχω ιδιατερα ημουν στο 7.8 για αυτα τα 2800χλμ που εκανα απο την μερα που εφυγα απο Αθηνα μεχρι να ξαναγυρισω. Το μενου ειχε Ιωαννινα, Πρεβεζα, Τρικαλα, Μετσοβο κ γενικα πολυ βουνισια διαδρομη.
Στην εθνικη δεν μπορεσα να παω κατω απο 140 πουθενα οσο κ αν το προσπαθουσα...ACC στα 150 συνηθως. Τα 1800 χλμ γινανε πανω σε ΕΟ. Τα υπολοιπα επαρχιακους...
Ειδα οτι μεχρι τα 130 ειναι αστεια οικονομικο για 2λιτρο μοτερ...
Οποιος αντεχει μεχρι 130 θα παιξει μεχρι 6.5 κ αναλογως την ΕΟ , κλισεις κλπ κλπ.Ξεχασα να αναφερω οτι ο κλιματισμος (22c) δεν εκλεισε ποτε κ για κανενα λογο...
Φορτωθηκε τερματα με 3 ενηλικους κ 2 παιδια κ δεν μου ελειψε κατι απο θεμα χωρου, Ειδικα τωρα που τα παιδια δεν ειναι μωρα με ενα σακο το καθενα τους ηταν κομπλε.
(Με 3 ενηλικους ηταν μονο για 900 χλμ σε ΕΟ πηγαινε/ελα αθηνα απο Ιωαννινα γιατι καναμε κ delivery τον παππου).Μην ξεχασω τα φωτα...απλα επικα. Κανουν μερα το σκοταδι. Εναλλαγες απο μεγαλα σε μεσαια κ τουμπαλιν χωρις να ενοχλησω κανεναν κ ποτε.
Το Bose αξιζει κ με το παραπανω ειδικα αν υπαρχει κ η καταλληλη πηγη σε θεμα ποιοτητας τραγουδιων (spotify). Μην το τραβηξω κ πολυ γιατι μπορω να μιλαω ωρα για το τι μου αρεσε.
Αρνητικες εντυπωσεις:Θα ηθελα τα οργανα να εχουν περισσοτερες λειτουργιες κ υπομενου.
Δηλαδη ενα software ειναι ρε φιλε...να μην μπορεις να βαλεις καταναλωσεις ανα trip η μ.ω.τ σε διαδρομες. Για το θεο που λενε...
Εχω σπαστει με το θεμα των παραθυρων που κλειδωνω για να μην παιζουν τα μικρα πισω (κανουν κοντρες ποιος το ανεβαζει πιο γρηγορα)αλλα δεν μπορει ο/η συνοδηγος να χειριστει το δικο του. Κραξιμο απο την συζυγο...
Επισης δεν εχω βρει ακομα αν μπορω να τα κλεισω με το κλειδι αν βγω εξω απο το αμαξι κ καποιο εχει μεινει ανοιχτο. Βεβαια δεν εχω ψαχτει κ παρα πολυ να πω την αληθεια...ειδα κατι βιντεο μονο γιατι το manual δεν αναφερει κατι σχετικο.
Καμια φορα νιωθω οτι τερματιζει η αναρτηση (πισω περισσοτερο) κ κανει κατι γκουπ αλλα δεν ειμαι σιγουρος. Γενικα την βλεπω μαλακη κ σε συμπιεση κ επαναφορα.
Η 6η ειναι καθαρα overdrive. Σε επαρχιακο κοινως αν θες να προσπερασεις στα γρηγορα πρεπει να κατεβασεις 1-2 σχεσεις. Εεκει φαινεται η ελλειψη του turbo που θα γεμιζε απο χαμηλα κ γρηγορα (βεβαια ξερω τι πηρα απλα το αναφερω).
Καποιες φορες με το ΑΑ αν μπω στο μενου της Mazda κ ξαναγυρισω στο interface του ΑΑ μου χανει τις επιλογες στην αριστερη στηλη...κ πρεπει να κανω 2-3 κινησεις να το επαναφερω. Λογικα ειναι θεμα του AA με το συστημα αλλα ειναι σπαστικο μερικες φορες.
Πανω κατω αυτα ειναι καποια πραγματακια στα γρηγορα. Εδω ειμαστε να αναφερουμε κ αλλα καλα η ασχημα.
-
RE: Mazda CX-30
Η πρώτη κοντινή εξόρμηση είχε χωριό... Εύβοια.
Θέα στην κλασική στροφή...
Κ μετά βουρ στην παραλία...
Κάθε μέρα που το οδηγώ όλο κ πιο πολύ το ευχαριστιεμαι.
Περιμένω να κάνω ακόμα περισσότερα χλμ ώστε να κάνω ένα review.
Αλλά ένα έχω να πω...τι κιβωτιαρα είναι αυτή!!!
Ανάβαση/κατάβαση στη Διρφυ... όνειρο.
Κρίμα που ακόμα στρώνω (σχετικά) κ δεν μπορώ να κάνω αυτά που θέλω!!!
Latest posts made by Chrisk6
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ξανά στο στρώσιμο λοιπόν!
Μπραβο για τα του σερβις/επισκευης...αλλα πωωωωωωω γα την βλαβη.
Αν δεν κανω λαθος το εχει αναφερει και αλλος κατοχος το θεματακι αυτο?
Όχι δεν φαίνεται να είναι γενικευμένο θέμα, μάλλον μου έκατσε εμένα η στραβή!
Μάλλον αυτό θυμήθηκα…
Παραφλού μπορείς να χάνεις και από οποιοδήποτε σωλήνα στον χώρο του κινητήρα. Το πρόβλημα σοβαρεύει όταν δεν βλέπεις διαρροή πουθενά (όπως εγώ). Το θέμα είναι ότι εγώ μια φορά τον μήνα ανοίγω καπό και ελέγχω. Αν δεν το έβλεπα και μου το γέμιζαν κάθε φορά στο service, κάποια στιγμή θα πέρναγε η εγγύηση, μπορεί ο πόρος να γινόταν ρήγμα και μετά κλάφτα Χαράλαμπε.
Για όταν το βλέπεις να χάνει λες οκ. Όταν χρειάζεται να προσθέτεις και δεν ξέρεις τον λόγο είναι το θέμα.
Θα ήταν μεγάλη ήττα μετά την λήξη όντως …
Όλα καλά τώρα. -
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ξανά στο στρώσιμο λοιπόν!
Μπραβο για τα του σερβις/επισκευης...αλλα πωωωωωωω γα την βλαβη.
Αν δεν κανω λαθος το εχει αναφερει και αλλος κατοχος το θεματακι αυτο?
Όχι δεν φαίνεται να είναι γενικευμένο θέμα, μάλλον μου έκατσε εμένα η στραβή!
Μάλλον αυτό θυμήθηκα…
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Πριν ενάμιση χρόνο είχα γράψει εδώ https://forum.4troxoi.gr/post/11000191106 για την διαρροή του παραφλού (200ml ανά 2.000km) που είχα στο Tucson.
Το αυτοκίνητο εισήχθη στον Μητρόπουλο (Ίλιον) που είχε κάνει και την αρχική διάγνωση της διαρροής, στάλθηκε το καπάκι του κινητήρα για έλεγχο στεγανότητας και βρέθηκε ότι είναι απολύτως στεγανό. Άρα το πρόβλημα αποδίδεται στο "short block" το οποίο έχει ενσωματωμένα τα χιτώνια.Το ανταλλακτικό (short block) υπήρχε ευτυχώς στην Ελλάδα, το αυτοκίνητο μπήκε στις 18/3 και εξήλθε στις 2/5. Το πόρισμα είναι ότι βρέθηκε «πόρος» στο χιτώνιο (δηλ. μικρή οπή), μια αρκετά σπάνια βλάβη που συνήθως οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος.
Φυσικά όλα αλλάχτηκαν στην εγγύηση, το κόστος των ανταλλακτών είναι περίπου 2.800€+ΦΠΑ συν τις εργατώρες. Επίσης δόθηκε αυτοκίνητο αντικατάστασης από τα κεντρικά της Hyundai.
Ξανά στο στρώσιμο λοιπόν!
Μπραβο για τα του σερβις/επισκευης...αλλα πωωωωωωω γα την βλαβη.
Αν δεν κανω λαθος το εχει αναφερει και αλλος κατοχος το θεματακι αυτο?
-
RE: Καλός Μάστορας για Βάψιμο Δαγκανών Φρένων
Προσωπικα αν δεν εχω καμια δαγκαναρα δεν θα ηθελα να την εχω βαμμενη απο μεσα...
Να εχεις καμια 4εμβολη τουμπανη ξερω γω ναι. Τωρα μια δαγκανιτσα χρωματιστη δεν...
Αυτο εγω βεβαια.Για να γινει σωστα θελουν ξεκουμπωμα να την παρεις στα χερια και μετα δεσιμο/εξαερωση κλπ κλπ. Μπορεις να περιμενεις στο πρωτο σερβις και να ρωτησεις αν δεν εχουν θεμα να κανουν ολη την δουλεια αυτοι και εσυ (o βαφεας?) απλα να την βαψεις ωστε να ξαναμονταριστει (αν εχεις αγχος με τα της εγγυησης).
-
RE: Νέα Mercedes CLA
Μια ερωτηση στον DPG θα σας διαφωτισει...
Αν εχει αυτος θεμα που σκαει 200αρες και 300αρες σε MB τι να πει ο αλλος με 40-50 ψωροχιλιαρικα... -
RE: Hyundai Kona 2023
@criuser said in Hyundai Kona 2023:
Μπορώ να πουλήσω και τα πανάκριβα στενάχωρα με ατμοσφαιρικούς διλιτρους κινητήρες και προβληματική αντιπροσωπεία Μάζντα...
:
Αρκεί να με πληρώνουν καλά...
Καλο ειναι να πουλας κατι που δεν χαλαει...οχι τιποτα αλλο, μην σε κυνηγανε μετα!!
-
RE: MG ZS
Το Μπάρι βολεύει αν πηγαίνεις το πολύ ως Ρώμη. Μπάρι ανκονα είναι 5 ώρες δρόμος. Για να πας προς βορρά δεν βολεύει φυσικά είναι πιο οικονομικά τα καράβια
Εγω προσωπικα θα προτιμουσα να βγω στις 9 το πρωι Μπαρι και να ταξιδεψω ωστε να γλυτωσω το κοστος της καμπινας.
Ενα ντεποζιτο βαρια ειναι η αποσταση Μπαρι- Ανκονα.
Ολα αυτα βεβαια αν δεν εχεις θεμα με την ωρα/μερες κλπ κλπ. -
RE: MG ZS
Μάιος του 24 για Ηγουμενίτσα- Ανκόνα , 4 ατομα(2παιδια κάτω των 10) με εξωτερική 4κλινη 1155.
Το Ηγουμενίτσα-Μπαρι ήταν στα 650 με αεροπορικού τύπου. Για μένα πολύ καλύτερο και ας σε αφήσει χαμηλότερα (αναλόγως που πας).
Άσε που 15 ώρες το ένα 9-10 το άλλο (Μπαρι).
Έχω κάνει και προς Βενετία 32 ώρες αλλά χωρίς παιδιά…ήταν απάλευτα όμως και αυτό.
Ευτυχώς γνωρίσαμε κάτι Κροατιδες τότε και κάπως το σώσαμε… -
RE: Mazda CX-30
Χθες είχε πλύσιμο μετά από 4μηνο.
Άλλο αυτοκίνητο μου φάνηκε. Πόσο βρώμα είχε…Και κλασικά σήμερα τα παιδιά θελανε να πάνε παραλία για παιχνίδι…