Ρε παιδιά, τζάμπα το κουράζετε το θέμα. Δεν συγκρίνονται τα δύο μοντέλα, το κκ είναι ένα πολύ πιο ευχάριστο στο ταξίδι και ευρύχωρο αυτοκίνητο με προσανατολισμό την άνεση και το chr είναι ένα σπορτίβικο αμάξι, με ότι αυτό συνεπάγεται..!!
Τώρα αν θέλει κάποιος να κάνει συμβιβασμούς και στα δύο χωράνε οικογένειες, στο ένα βέβαια πιο σπαρτιάτικα..!!
Επειδή βρέθηκα κι εγώ στο δίλημμα αυτό ,κορόλα ή chr και ταλαντεύτηκα αρκετά μέχρι να αποφασίσω, ή άποψη μου είναι πως αν θέλει κάποιος ένα πιο οικογενειακό ή ταξιδιάρικο αυτοκίνητο ας πάει στο κκ, ενώ αντίθετα αν έχει νεανικές ανησυχίες, τότε η επιλογή είναι το chr.
Best posts made by terryp117
-
RE: Toyota Corolla Cross
-
RE: Toyota Corolla Cross
Γράφω για το corolla cross..!!
Μετά από 5 μήνες και 7500 χλμ. έχω να πω ότι, το κκ είναι ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο που αξίζει μέχρι δεκάρας τα λεφτά του..!!
Η βασική του έκδοση καλύπτει τον καταναλωτή σχεδόν στα πάντα..!!
Έχω το δίλιτρο τετρακίνητο με 17άρες ζάντες, σημαντικό για μένα αυτό για ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στους Ελληνικούς δρόμους.
Μοναδικό μειονέκτημα η αναμονή για να παραλάβεις..!!
Προτρέπω αυτούς που θα το αγοράσουν να επιλέξουν την τετρακίνηση και όχι κάποια έκδοση με επιπλέον εξοπλισμό αν δεν μπορούν ή δεν θέλουν να δώσουν περισσότερα χρήματα.
Η τετρακίνηση χρεώνεται 2000-2500 ευρώ ,όσο περίπου διαφέρουν τα επίπεδα εξοπλισμού. -
RE: Toyota Corolla 2019
@fanis75 said in Toyota Corolla 2019:
@piliourits said in Toyota Corolla 2019:
Αυτή τη στιγμή, προσφέρεται στον μέσο Έλληνα οδηγό, το ποιο χαμηλής κατανάλωσης αυτοκίνητο της αγοράς, ΑΥΤΟΜΑΤΟ, με αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά, με εξοπλισμό κι εμφάνιση άνω του μετρίου, από εταιρεία που δίνει μεγάλη πραγματική εγγύηση κι έχει καλά οργανωμένο δίκτυο, σε ανταγωνιστική τιμή.
Θα συμφωνήσω και θα προσθέσω ότι πλέον δεν έχει απλά αξιοπρεπεή οδική συμπεριφορά αλλά πάρα πολύ καλή, ίδια με τα κορυφαία της κατηγορίας. Επίσης έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης και άνεση, κάτι εξαιρετικά σημαντικό σε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Επίσης έχει αρκετά άνω του μετρίου εξοπλισμού, τουλάχιστον η έκδοση που πήρα στην -τότε- χαμηλή τιμή.
ΧΘΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ,που επικαλείσαι..!!
Ήταν για μένα μεγάλη έκπληξη η αντίδραση του αυτοκινήτου σε μια δύσκολη στιγμή.
Βγήκε στο δρόμο από το πουθενά ένα σκυλί,πήγαινα με περίπου 100-110,και με ανάγκασε για να το αποφύγω από ένστικτο για να μη το χτυπήσω να κάνω μία σχετικά λάθος οδηγική κίνηση όσο καλύτερα μπορούσα αφήνοντας το φρένο κάποια στιγμή για να μην τουμπάρω.Διότι φρέναρα πολύ δυνατά και έπιασε το ΑΒS στρίβοντας παράλληλα το τιμόνι για να πάω αριστερά και να του δώσω χρόνο να περάσει το δρόμο,αφού μου βγήκε από αριστερή μεριά.Ήμουν σε έναν επαρχιακό δρόμο στα ορεινά προς Πολύγυρο από Θεσσαλονίκη λίγο πριν τον Άγιο Πρόδρομο. Οι ντόπιοι καταλαβαίνουν.
Νομίζω πως αν είχα το προηγούμενο μου αυτοκίνητο Κασκάι ίσως και να τουμπάριζε.Η ταχύτητα μου κόπηκε στα 50-60 περίπου,το σκυλάκι πέρασε αφού τα έχασε στην αρχή,περίπου 3-4 μέτρα μπροστά μου και εγώ συνέχισα το δρόμο μου.
Οδηγώ περίπου 50 χρόνια αυτοκίνητα και μηχανές,τόσο κοντά στο να χτυπήσω ζώο δεν έφθασα ποτέ.
Το αυτοκίνητο αντέδρασε ΑΨΟΓΑ στην πίεση και όσο ζω δεν πρόκειται να αγοράσω ξανά αυτοκίνητο με σοβαρό κριτήριο παρά μόνο την ΟΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ σαν πρώτο και κορυφαίο στοιχείο..!!
ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΠΛΗΞΗ για μένα η αντίδραση του.
Και φοράω ακόμα τα Μπρίτζεστοουν ,αυτά τα ecopia με 16άρα ζάντα...!!! -
RE: Toyota Corolla Cross
Σας διάβασα προσεκτικά όλους .
Η άποψη μου είναι πως δε γίνεται να βγάλουμε ένα αυτοκίνητο κακό ή μέτριο επειδή δεν χωράνε κάποια καθίσματα για τα παιδιά..!! Το kuga κατά την άποψη μου πέρασε και δεν ακούμπησε το ΚΚ στα πάντα...!!
Για το μειονέκτημα δε του δίλιτρου που γράφει κάποιος, δεν έχω δει πολλά δίλιτρα τζιπάκια να καταναλώνουν κάτω από 6 λίτρα στα 100 χλμ. Κάνω πολύ συχνά μία επαρχιακή διαδρομή από Θεσσαλονίκη προς Έδεσσα στο βουνό ,περίπου 250 χλμ. με επιστροφή. Όσο γρήγορα και να το πήγα η μέση κατανάλωση είναι 5 λίτρα στα 100 χλμ...!!! Σε 2-3 μήνες εφόσον τόσο πολύ το σκέπτεται κάποιος , κάνει απόσβεση των 440 ευρώ που είναι ο φόρος, από τη διαφορά στα καύσιμα ..!!
Τώρα αν βγείτε στην Εθνική και θέλετε να πάτε με 150-160 για όσο μπορείτε με ασφάλεια, εκεί δεν το δοκίμασα ακόμα , αλλά υποθέτω πως όποιο αυτοκίνητο και να βάλετε με τέτοιες συνθήκες θα κάψει αρκετά, από 8-9 λίτρα στα 100 χλμ. μέχρι και 12 για τζιποειδές ,πάνω δε από τα 140 ,αν σας καταγράψει και κάποια κάμερα, ίσως θα ψάχνετε το δίπλωμα σας..!!
Αν κάποια στιγμή καταργηθεί ο φόρος ακόμα καλύτερα,δεν αποτελούν όμως φόβητρο τα 2000 κυβικά του ,ώστε να σε οδηγήσουν στα 1800 με τα μειονεκτήματα του. Άσε που φεύγει σαν πύραυλος και προσπερνάει σαν μηχανάκι..!!
Σε αυτό το αυτοκίνητο για μένα , τα 2000 κυβικά είναι μονόδρομος, τα 1800 είναι λάθος επιλογή, αυτή είναι η γνώμη μου.
Από τον Μάρτιο έχω κάνει 10000 χλμ., όσες φορές και να κοίταξα λάδια, υγρά κ.λπ, δεν έλειπε ούτε σταγόνα..!! Μηχανικά είναι άψογο, εκτός του ότι ταξιδεύει υπέροχα.
Υποθέτω ότι το δίλιτρο μοτέρ καταπονείται ελάχιστα..!!
Υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα που έχουν μεγαλύτερους ίσως χώρους στην κατηγορία, αν αυτό είναι το ζητούμενο μόνο, τότε πιθανότατα δεν σας κάνει το ΚΚ...!! Αν όμως θέλετε ένα δίλιτρο τζιποειδές που να καταναλώνει σαν χιλιάρι , να ταξιδεύει υπέροχα και να είναι σούπερ αξιόπιστο και κατασκευασμένο στην Ιαπωνία με ότι αυτό συνεπάγεται ακόμα και σήμερα, τότε πάτε στο ΚΚ.!!
Έχω το active plus το τετρακίνητο. Το μόνο που θα αλλάξω τώρα τον χειμώνα είναι τα ελαστκά, που θα πάω σε 4 εποχών για μα μην έχω θέμα με τα χιόνια, να μη χρειάζομαι χιονοκουβέρτες. Το έχω δει σε πολλά τεστ και πάει σούπερ..!! Crossclimate 2 , ή Allseason contact 2 , Μισελέν η Κοντινένταλ οι κορυφαίες επιλογές..!! -
RE: Toyota Corolla 2019
@georpapa said in Toyota Corolla 2019:
Το ενσωματωμένο gps αξίζει αν το έπαιρνες ως standard εξοπλισμό, να δώσεις 800+ ευρώ είναι πολλά
Χρησιμοποιείς το κινητό με android auto ή carplay. Στη περίπτωση του corolla, αν το θες για μικρες διαδρομες συνήθως, αγοράζεις ένα ασύρματο dongle και είσαι κομπλέ. Στις μεγάλες αποστάσεις θες καλώδιο. Αν και αναλόγως κινητού μπορεί να αντέξει η μπαταρία του αρκετή ώρα.
Εγώ αγόρασα ένα dongle για τη καθημερινότητα και σε επαρχία όταν θα κάνω μεγάλα ταξίδια έχω και το καλώδιο που δε το γλυτώνεις 800+ ευρώ δεν αξίζουν. Να έκανε τα μισά λεφτά οκ να το έβλεπα
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΡΩΤΗΣΑ ,ήδη δύο φορές,δεν κάνει 800+ φίλε μου όπως γράφεις και σωστά γράφεις διότι στα αξεσουάρ λένε ότι το χρεώνουν 795 ευρώ + την εγκατάσταση δεν ξέρω πόσο είναι αυτή , ΑΛΛΑ όταν πήγα στα ανταλλακτικά έμαθα ότι το ποσόν είναι περίπου 1100 ευρώ ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ εγκαταστημένο στο αυτοκίνητο...!!!
Και όταν ρώτησα μα πως γίνεται αυτό αφού σαν αξεσουάρ το πουλάτε 795 ευρώ ,η απάντηση ήταν ..... ΤΟΣΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ....!!!
Corolla 1,8 HB active plus 2020...!!!!
Mου έπεσαν τα λίγα μου μαλλιά και έφυγα εννοείται...!!!
Πήγα στην cosmote που είμαι συνδρομητής,αγόρασα με 14 ευρώ δύο κάρτες με τον ίδιο φυσικά αριθμό που είχα ,πέρασα τη μία σε ένα παλιό τηλέφωνο,πήρα και ένα καλώδιο και τα άφησα στο αυτοκίνητο να παίζει το android ή το carplay ότι έχετε..!! Μοναδικό μειονέκτημα ότι πρέπει να κλείνετε το ένα τηλέφωνο όταν θέλετε ίντερνετ,δε δουλεύουν ταυτόχρονα και τα δύο στο ίντερνετ, ε δε με χαλάει αντί να δώσω το χιλιάρικο...!!!
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ 50-60 ευρώ,κι αν έχετε κρατήσει το παλιό σας τηλέφωνο, 15 ευρώ και ένα καλώδιο,έχετε και το καινούργιο σας τηλέφωνο ξεκούραστο αν θέλετε γιατί σας χαλάει να το βάζετε να βράζει συνέχεια...!!! -
RE: Toyota Corolla Cross
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
το τι κοιτάει πρώτα ο καθένας ειναι λογαριασμός του καθενος.
ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΡΙΝΩ και για αυτό γράφω, για το ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες κατάφεραν να τιθασεύσουν και να οδηγήσουν τις επιλογές μας εκεί που θέλουν αυτές και να κάνουν ταυτόχρονα όλους εμάς να πιστεύουμε το ( ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ) , αγνοώντας την ουσία και στο που θα έπρεπε να επικεντρωθούμε αγοράζοντας ένα αυτοκίνητο..!!
Οπότε βλέπουμε να φτάνει σήμερα στο σημείο ο αγοραστής να αγοράζει όλα τα άλλα εκτός από αυτό που θα έπρεπε, το να πάρει ένα αυτοκίνητο που θα τον οδηγούσε με οικονομία, ασφάλεια και αξιοπιστία στον προορισμό του..!!
Κι αντί να ασχολείται με αυτά, ψάχνει να δει πόσες θύρες USB έχει ένα αυτοκίνητο και πως θα το κάνει μπαράκι με τον κρυφό φωτισμό που θα πάρει..!!
Ένα παράδειγμα..?? Πουλούσαν πάνω από 1000 ευρώ τα GPS τα εργοστασιακά σαν αξεσουάρ, από τη στιγμή όμως που όλοι βρήκαμε λύση με τα διάφορα car play, το γύρισαν στο καλαματιανό και τα έβαλαν μέχρι και στις βασικές εκδόσεις σαν προνόμιο, αλλά ελπίζουν βέβαια να πάρουν συνδρομές με το τέλος της δωρεάν περιόδου παροχής των υπηρεσιών τους...!!!
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ είναι σίγουρα κι ο εγωισμός ακόμα πιο μεγάλος, μια δεύτερη σκέψη όμως για το τι αποφασίζει ο καθένας από μόνος του, του τι θα πάρει και όχι πως τον οδηγούν κάποιοι έμμεσα, αλλά πολύ έντεχνα στις αποφάσεις του και τις όποιες επιλογές του, ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΚΟ ΠΡΑΓΜΑ...!!!
Διότι κάπως έτσι ξεκινάς να πάρεις ένα αυτοκίνητο με 20000 ευρώ και στο τέλος πληρώνεις 30000 και είσαι και στεναχωρημένος επειδή σου λείπουν πράγματα και σκέφτεσαι μήπως θα έπρεπε να πάρεις αυτό με τις 35000 ευρώ...!!!
Νομίζω πως το κουράσαμε όμως, θα ήταν πολύ καλύτερα να μας έγραφε κάποιος αν κατάφερε να λειτουργήσει το GPS με φωνητικές εντολές στα Ελληνικά ή αν τέσταρε την τετρακίνηση σε χιόνια ,λάσπες ,κ.λπ..., ή αν του έτυχε να λειτουργήσει κάποια στιγμή ένα από τα συστήματα ασφαλείας.
Η Τουότα πάντως, όσον αφορά τα Ελληνικά όταν ρώτησα, απάντησε ΣΦΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΚΛΕΦΤΙΚΑ , θα δούμε στο μέλλον...!!!αγαπητέ, εντελώς φιλικά. Μην βάζεις κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζεις, όχι ότι το τονίζεις).
Αν θέλεις να τονίσεις κάτι, κάνε το με το Bold.
ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΥΠΟΛΑΤΡΕΣ, όντως επειδή δεν έχω απέναντι μου κάποιον όταν απλώς γράφω,για να τονίσω κάτι, το βάζω με κεφαλαία.
Ούτε καν ξέρω πως γράφει κάποιος με bold, αλλά και να ήξερα, δεν το θεωρώ τόσο σημαντικό το ΠΩΣ θα γράψω, αλλά το ΤΙ θα γράψω και εάν ο άλλος που διαβάζει θα με προσέξει, φυσικά για να με καταλάβει και μόνον γιαυτό..!!.
Συγχωρέστε με...όταν γράφεις, πάνω πάνω έχει βοηθήματα (μια γραμμή που μπορείς να πατήσεις για να ενθεσεις φωτογραφίες ή να βάλεις ένα link video κ.λπ. Εκεί έχει ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ B ( που είναι το κουμπί για bold).
bolded text
Το βρήκα αλλά τώρα θα βάζω και κεφαλαία και bold..!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ -
RE: Toyota Corolla Cross
**Μετά από 2000 χλμ.**νορμάλ οδήγηση με 17άρες ζάντες και την πίεση στο 32 αντί για 33 η κατανάλωση παίζει από 4.9 έως 5,1, πόλη και επαρχιακοί δρόμοι, Θεσσαλονίκη - Έδεσσα - βουνό...!!!
Νούμερο που ούτε καν φανταζόμουν πως θα έβλεπα σε αυτό το δίλιτρο φορτηγάκι...!!
Η ενεργητική του ασφάλεια είναι εντυπωσιακή για τον όγκο του. Προσπερνάει από τα 50-60 έως και τα 150 σαν ένα καλό βεσποειδές..!!!
Όσο για την ποιότητα κύλισης ,θορύβους κ.λπ., απορώ με όσους το βρίσκουν μέτριο.
Προσωπικά δεν το περίμενα τόσο καλό, το επέλεξα για το ότι δεν θα με έτρεχε στο συνεργείο όπως πολλά Ευρωπαικά με το οτιδήποτε,για την οικονομία του γενικά αλλά και για το ότι μπαίνω στον δακτύλιο.
Με 550 ευρώ έβαλα ζελατίνες 3Μ παντού και αισθητήρες πάρκινγκ μπροστά και πίσω.
Χωρίς εννοείται να βγει κανένας προφυλακτήρας Συνεπώς η έκδοση active plus καλύπτει σχεδόν τα πάντα, μέχρι και υποστήριξη της οσφυικής περιοχής ηλεκτρική έχει στο κάθισμα του οδηγού.
Νομίζω πως είναι και η πιο best value έκδοση του corolla cross..!!
Θεώρησα προτιμότερο το να δώσω τις 2000 ευρώ για την τετρακίνηση και όχι για ηλιοροφή + κάποια άλλα.
Δεν είναι μόνο θέμα αναγκών αλλά και καλύτερης και πιο ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς στην οδήγηση.
Όσοι την έχετε την τετρακίνηση βάλτε και δείτε πότε και πως ενεργοποιούνται οι πίσω τροχοί για να ενισχύσουν την πρόσφυση όταν κρίνει το ηλεκτρονικό σύστημα του κκ.
Το είδα στην πράξη. -
RE: Toyota Corolla Cross
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@otto-skg said in Toyota Corolla Cross:
Έχοντας στο garage ένα C-HR 1.8 C-LUB του 2022 και ένα Corolla Cross 2.0 AWD Style Skyview του 2023 πρέπει ύστερα από 20.000km με το κάθε ένα από τα δυο, να αναφέρω ότι η ποιότητα κατασκευής έχει διαφορά υπέρ του C-HR και το λεω με τα λύπης και αναλογιζόμενος τα 10.000€ που τα χωρίζουν.
Για να προλάβω …..
Ναι το CC έχει το νέο υβριδικό σύστημα 5ης γενιάς με 200 άλογα και πολλή καλή τετρακίνηση που την δοκίμασα στα χιόνια φέτος σε Ελλάδα και Βουλγαρία ( πολλά χιλιόμετρα χιονισμένα στο εθνικό δίκτυο), είναι πιο οικονομικό από το C_HR, σε επιδόσεις και κράτημα δεν συγκρίνονται, εγώ όμως αναφέρομαι στην ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ. Τα υλικά, το φινίρισμα, τον ήχο… συγκρίνοντας τα δυο μοντέλα και μόνο.
Δεν το περίμενα …Σίγουρα έχεις καλύτερη άποψη επειδή τα έχεις χρόνια.
Εγώ έτυχε να έχω 3 χρόνια το hatchback 1,8 active plus του 2020-2021 και τώρα εδώ και 2 μήνες έχω το κκ το δίλιτρο 4Χ4 επίσης active plus.
Κάνοντας την ίδια σύγκριση με σένα διαπιστώνω ότι το κκ είναι απείρως πιο ολοκληρωμένο ως αυτοκίνητο στα πάντα..!!
Παρά το ότι το hatchback το εύρισκα πολύ καλό. Το μοναδικό μείον που βρήκα στην ποιότητα κατασκευής είναι κάποια πλαστικά στο εσωτερικό του κκ στο ταμπλώ που είναι σκληρά, χωρίς να ξέρω αν αυτά θα είναι και λιγότερο ποιοτικά στην πάροδο του χρόνου εκτός από το κομμάτι το αισθητικό που έτσι κι αλλιώς το έχω σκεπάσει με κάποιο πανί για να διατηρείται.
Επίσης όταν έκανα την αγορά πρώτη μου προτεραιότητα ήταν το chr και όχι το κκ, το οποίο μόλις είχε έρθει και ήταν και ετοιμοπαράδοτο..!!
Το νέο chr του 2024.
Τα έκανα βόλτα από 2-3 φορές για να σχηματίσω πλήρη άποψη, στην Τογιότα έδειξαν κατανόηση και με εξυπηρέτησαν..!!
Ενώ λοιπόν ήθελα να πάρω το chr άλλαξα γνώμη και πήγα στο corolla cross επειδή διαπίστωσα ότι είναι γενικά πολύ πιο καλύτερο στα πάντα.
Όλα αυτά που είπες, πρώτα και καλύτερα στην ποιότητα κύλισης,καμμία σχέση, στους θορύβους που προκύπτουν στο ταξίδι κ.λπ....
Στο μοναδικό και πάλι που είδα να υπερέχει το chr , ήταν το εσωτερικό που ήταν πιο μοντέρνο πιο φουτουριστικό, λόγω φυσικά και της φιλοσοφίας του αυτοκινήτου.
Σίγουρα οι απόψεις είναι υποκειμενικές του καθενός μας, παρέθεσα κι εγώ τη δική μου.
100 φορές κι αν έκανα την αγορά δεν θα έδινα με τίποτε τα 36000 ευρώ για να πάρω chr, τη στιγμή που με αυτά τα χρήματα αγόρασα το cross που μου παρέχει αυτά που θέλω. Η τετρακίνηση π.χ. είναι ένα σούπερ αβαντάζ για όποιον προτίθεται να την χρησιμοποιήσει και όχι μόνο.
Μπαίνοντας σε κάποια στροφή με παραπάνω χλμ, την ένοιωσα να ενεργοποιείται και σαν ένα μαγικό χέρι επανέφερε το αυτοκίνητο χωρίς να γλιστρήσει στη γραμμή του.
Τα υπόλοιπα υπέρ και κατά είναι θέμα επιλογής, εννοείται το τι θέλει ο καθένας μας.
Σε τελική ανάλυση, είναι πιστεύω λάθος να συγκρίνουμε δύο διαφορετικά αυτοκίνητα, αν κάναμε τη σύγκριση με το chr του 2024 θα έβλεπες ότι ναι μεν είναι πιο πλήρες το καινούργιο, ίσως πιο προσεγμένο σε λεπτομέρειες, αλλά σε αυτό που θέλεις να περάσεις, όχι απαραίτητα και πιο ποιοτικό, αν ποιότητα εννοούμε την αντοχή στο χρόνο, οπότε έχεις το δίκαιο σου.
Ας μην ξεχνάμε όμως, πως τα αυτοκίνητα κατασκευάζονται με πρώτη προτεραιότητα φυσικά, την ασφάλεια του επιβάτη σήμερα ,όπως και την προστασία του περιβάλλοντος.
Αν λοιπόν η κάθε Τογιότα, ισχυριζόταν πως αυτά τα πλαστικά που τοποθετεί στο εσωτερικό, θα προστάτευαν πολύ περισσότερο τους επιβάτες σε περίπτωση σύγκρουσης, ή προέρχονται από υλικά που ανακυκλώνονται ,εκεί εμείς τι μπορούμε να πούμε.. ??!!!
Ακόμα και αν πίσω από αυτό κρυβόταν έντεχνα απλά το κέρδος και μόνο..??!!θα ήθελα να δω από εσένα, αγαπητέ Terry και μια ειλικρινή γνώμη τι ΔΕΝ σου αρέσει στο αυτοκίνητο που διάλεξες με τόσο ψάξιμο και επιμονή στη
λογοδιαρλεπτομέρεια.Αν άντεχες να με ρωτήσεις χωρίς να προσβάλλεις, που δεν είναι και τόσο δύσκολο αν το προσπαθήσει κάποιος, θα σε παρότρυνα να πας μερικές σελίδες πίσω για να διαβάσεις το ΚΡΑΞΙΜΟ που ρίχνω στην Τογιότα σε ότι πιστεύω πως φταίει...!!!
Εγώ φίλε ,ούτε ντηλεράκι είμαι, ούτε αβανταδόρος, ούτε παίρνω μεροκάμματο για να μπω να γράψω...!!!
Όταν μάθω αυτά που χρειάζομαι και θέλω, εφόσον κι εγώ πω τις εμπειρίες μου από το αυτοκίνητο, ΘΑ ΜΕ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, πιθανότητα μετά από 3-4 χρόνια εάν ξαναπάρω Τογιότα, όπως την προηγούμενη φορά..!!
Καλό απόγευμα. -
RE: Toyota Corolla Cross
Παιδιά ο τύπος είναι πολύ μάγκας, κατάφερε να κάνει διαφήμιση τη Σιτροέν,
μέσα στο φόρουμ του corolla cross...!!
Καταντήσαμε να συγκρίνουμε τα ασύγκριτα..!!
Αν πηγαίναμε σε κάποιο φόρουμ της Σιτροέν να λέμε πόσο φανταστικά είναι τα Τογιότα, σίγουρα θα μας ξαπόστελναν με τυπικές διαδικασίες..!!
Ας σταματήσει αυτό το ανέκδοτο με τους τετράγωνους κουβάδες...!! -
RE: Toyota Corolla 2019
@criuser said in Toyota Corolla 2019:
Ω ρε πάθη που ξυπνάει η κορόλα που την έλεγαν το αμάξι του συνταξιούχου...
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ, είμαι συνταξιούχος..!!
Latest posts made by terryp117
-
RE: Toyota Corolla Cross
Δεύτερη δοκιμή στα χιόνια, κκ δίλιτρο 4Χ4 με ελαστκά Μισελέν crossclamate 2.
Έλυσα το πρόβλημα μου στα χιόνια..!!
Σε δρόμο που γλιστρούσαν οι πεζοί ,με παγωμένο χιόνι πάνω σε άσφαλτο και πλακάκι, δρόμο με αρκετή κλίση, το αυτοκίνητο πήγαινε τρένο...!!!
Ούτε χιονοκουβέρτες, ούτε αλυσίδες, που σημαίνουν ταλαιπωρία ..!! -
RE: Toyota Corolla Cross
@wantone said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Μπρίτζεστοουν
Εχω τα Μπρίτζεστοουν S001 run flat πολυ καλο ελαστικο με τους περιορισμους του βεβαια πχ πρεπει να ζεσταθει, στο κρυο δεν αποδιδει πολυ καλα και ειναι και λιγο θορυβωδες.
Θέλει αρκετά άλογα, αλλά και χρόνο όπως έγραψες για να αποδώσει.
Όταν φορούσαν κάποτε σαμπρέλα,εννοώ δεν ήταν run flat, μου έσκασε κυριολεκτικά, με πολλά χλμ. περίπου 170-180 πριν πολλά χρόνια, μπήκε ένα σίδερο μεγάλο στον θόλο,
αλλά το αυτοκίνητο δεν έκανε κιχ...!!!
Ευτυχώς ήταν το πίσω αριστερό, πίσω από τον οδηγό...!!!
Ακούστηκε σαν κανονιά...!!! Χόντα σιβικ v-tec ήταν το αυτοκίνητο. -
RE: Toyota Corolla Cross
@red_monster said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@red_monster said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@red_monster said in Toyota Corolla Cross:
Δεν υφίσταται λάστιχο με 100-125 k km ακόμα και όταν δεν το οδηγάς το έχεις σε κλειστό υπόγειο γκαράζ.
Οι Αμερικάνοι έχουν τους ίδιους κανόνες με τους ΕΕ για το πέλμα του ελαστικού ήτοι 1,6 mm.
Τώρα ο χρόνος είναι σχετικός, στο μοτοσακό αλλάζω λάστιχα στα 7 χρόνια αλλά μεταξύ αυτών είναι σταθμευμένη σε κλειστό υπόγειο γκαράζ και ζήτημα να κάνει 8 k km.
Δε φτάνει μόνο το να έχεις το σωστό πέλμα φίλε μου, αυτά τα ρημάδια έχουν ημερομηνία παραγωγής γιαυτόν τον λόγο...!!!
Τα ελαστικά έχουν από 3 έως 5 χρόνια ωφέλιμο ζωής, πράγμα που οφείλεται στις καιρικές συνθήκες, τη χρήση, την άσφαλτο που κινούνται, το μέρος που φυλάγονται, κ.λπ. κ.λπ....
Ασχολούμαι πολλά χρόνια με μηχανές, αν δέχεσαι συμβουλή και δεν το θεωρείς προσβλητικό, μην αφήνεις πάνω από 3,5-4 χρόνια πέρα από την ημερομηνία παραγωγής τους ελαστικά σε μοτό, όσο αχρησιμοποίητα και να είναι, όσο καινούργια και να φαίνονται.
Δεν άφησα ποτέ ελαστικό πάνω από 15000 χλμ. σε μοτό και 3-3,5 χρόνια...!!!
Σε μία δύσκολη στιγμή θα σε προδώσει...!!!
Η άποψη μου, Μπρίτζεστοουν σε μοτό, Μισελέν στο αυτοκίνητο..!!Στο ντουκατι εχω πιρελι και είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Καλοδεχούμενη η συμβουλή, αυτό έλειπε.
Στο αυτοκίνητο τα μισελεν έχουν πολύ μαλακά πλαϊνά και έχω θέμα με σκισμένα,Το μοναδικό μειονέκτημα των Μισελέν, δεν καβαλάνε εύκολα στα πεζοδρόμια.
Γιαυτό έχουν και την καλύτερη πρόσφυση επειδή είναι τα πιο μαλακά..!!
Αν λοιπόν ζεις στην επαρχία ή κινείσαι σε επαρχιακούς δρόμους περισσότερο, τότε παίρνεις το ρίσκο, καλύτερη πρόσφυση με πιθανότητες αυξημένες σε σχέση με τα άλλα ελαστκά για σκίσιμο πλαινών, ή πιο σκληρή γόμα με ότι αυτό συνεπάγεται...!!
Επίσης τα Μισελέν ταξιδεύουν σαν να έχεις ένα πλεονέκτημα στην ανάρτηση.
Αν κατεβάσεις 2-3 psi από αυτό που γράφει ο κατασκευαστής ,τότε είσαι σαν να πηγαίνεις επάνω σε χαλί...!!
Με όριο τα 33 psi στο δίλιτρο κκ., έτσι γράφει στις πόρτες και την τετρακίνηση που έχω, βάζω στα ελαστικά μου crossclamate 2 , 31 με 31,5 και σε συνδυασμό με την πολλαπλή πίσω ανάρτηση, είναι σαν να κινούμαι με Σιτροέν καρχαρία του 60...!!!
Όταν τα άλλαξα ,στο συνεργείο πήγε να βάλει 35...!! Τούμπανο, πιο πάνω και από όσο προτείνει η Τογιότα...!!!
Φυσικά αυτά έχουν ως αποτέλεσμα την πιο γρήγορη φθορά τους και ίσως και λίγο πιο αυξημένη κατανάλωση και καταπόνηση.
Γιαυτό και έγραψα και τις 35000 χλμ. ως ανώτατο όριο χλμ. που θα διανύσει κάποιος πριν τα αλλάξει.
Προσωπικά δεν μου έσκασαν ποτέ επειδή ήξερα για το μαλακό πλαινό τους και προσέχω ιδιαίτερα, αντίθετα μου έσκασαν 2 μαζί μπροστά και πίσω ,όταν πέρασα πάνω από λακούβα, Μπρίτζεστοουν SΟ 1 ,δεν νομίζω να βγαίνουν σήμερα, με σούπερ ενισχυμένο πλαινό, έσκασαν όμως το αυτοκίνητο πήγε τρένο..!!
Ντουκάτι και Πιρέλι μαζί πάνε..!!
Χαγιαμπούζα όμως, blackbird και ZZR θέλουν Μπρίτζεστοουν, αυτά διαπίστωσα από την εμπειρία μου.
Στα on-off έχεις όντως και άλλες επιλογές, άλλα στρίβουν καλύτερα, άλλα είναι πιο μαλακά ,κ.λπ...ντουκάτι γυμνό --> πιρέλι (τέλεια)
χόντα γυμνό --> πιρέλι (ζούπερ)
τεσλα 4κούνα--> μισελέν ε-πριμασι Τ2 (οικολογικά με κάκιστη πρόσφυση)
ΤΤ --> μισελέν πιλοτ σπορτ 5 (άψογα)
clio van--> bridge (σκληρά μάγουλα για εργοτάξια και κατσικόδρομους)
φορτηγά, ελαφρά και μη μόνο bridge (όμοια)
φορτηγά και λοιπά ΜΕ με πάνω από 2 άξονες --> μόνο μπρίτζε !Δεν συμπαθώ τα κοντινένταλ, τα σουβ, τα μερσεντές (τα ΙΧ ε, φορτηγά και τα μηχανήματα είναι ζούμπερ) και τους γαύρους !
Προφανώς είσαι φαν των Πιρέλι στις μοτό, για τα Μπρίτζεστοουν συμφωνούμε, είναι ανθεκτικά και βγάζουν χλμ. , σε βάρος βέβαια της πρόσφυσης, αλλά όταν κινείσαι με βαν ή φορτηγάκι, πρέπει να το πας και ήρεμα...!!!
-
RE: Toyota Corolla Cross
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Το μοναδικό μειονέκτημα των Μισελέν, δεν καβαλάνε εύκολα στα πεζοδρόμια.
Γιαυτό έχουν και την καλύτερη πρόσφυση επειδή είναι τα πιο μαλακά..!!Άλλο το πόσο μαλακός είναι ο σκελετός και άλλο η γόμα. Και δεν έχουν πάντα την καλύτερη πρόσφυση τα συγκεκριμένα. Σε σπορ σειρά θα έλεγα Pirelli.
Δεν το διατύπωσα σωστά έχεις δίκαιο, ήθελα να πω για το πόσο μαλακά είναι στην αίσθηση του ταξιδιού.
Πάντως δεν μπορώ να ξέρω αν η πλήρης σύνθεση ενός ελαστικού, το πόσο μαλακό είναι δηλαδή στα πλαινά του επηρεάζει και το μέρος που πατάει στην άσφαλτο. Αν δηλαδή η γόμα έχει κάποια σχέση με τον σκελετό και ποια.
Όσο για την πρόσφυση αναφέρομαι στα κοινά ελαστικά που φοράμε στα αυτοκίνητα μας, αν ψάξουμε θα δούμε πως όλες οι τοπ εταιρείες έχουν μοντέλα ελαστικών με πολύ υψηλές αποδόσεις, πανάκριβα εννοείται και προφανώς για εξειδικευμένες χρήσεις.
Όπως πέρασε ο γιος μου στη Γερμανία κάποια χειμερινά της Μισελέν alpin νομίζω ,πολύ ακριβά...!!!
Δοκίμασα πολλές μάρκες ελαστικών, δεν θα γράψω ονόματα, για καθημερινή μέση χρήση, όλες εκτός από τη Μισελέν είχαν τα πρώτα θέματα πρόσφυσης μόλις περνούσα τα 10000 χλμ. ,μέχρι εκεί όλες την ίδια απόδοση είχαν...!!!
Η Μισελέν το παρουσίαζε αυτό κοντά στα 30000 χλμ....!!!
Από τότε δεν ασχολήθηκα άλλο και φοράω πάντα Μισελέν...!!!
Προσωπική εμπειρία εννοείται, το πως αντιλαμβάνεται ο καθένας μας το θέμα πρόσφυση κ.λπ...
Μοναδικό της μειονέκτημα λένε αυτά τα μαλακά πλαινά ,που δεν έτυχε ποτέ να μου σκάσει ελαστικό της.
Επειδή όμως μιλάμε για το κκ εδώ μέσα, έψαξα και διαπίστωσα από πολλά τεστ στο γιουτούμπ, πως τα 4 εποχών crossclimate 2 είναι η καλύτερη λύση για το αυτοκίνητο μας, ειδικά αν τα χρησιμοποιεί κάποιος και σε χιόνια για κάποιο διάστημα, σούπερ επιλογή αν έχεις το 4Χ4 κκ για όλο το χρόνο....!!!
Η τέλεια βέβαια λύση είναι το βάλε βγάλε ,χειμερινά ή 4 εποχών και θερινά μόλις καλοκαιριάζει..!!!
Αλλά και πάλι μάγος δεν είσαι ,ο καιρός και οι θερμοκρασίες παίζουν, εκείνο που δεν παίζει είναι ο ΚΟΚ που επιβάλλει πότε πρέπει να αλλάζεις τα ελαστικά σου από θερινά σε χειμερινά και αντίθετα, διότι εκτός από τις δυσκολίες που μπορεί να έχεις τις αντικειμενικές στην πρόσφυση , αν είσαι με λάθος ελαστικό σε λάθος καιρικές συνθήκες, η αστυνομία πολλές φορές σου απαγορεύει να περάσεις, εάν δεν βάλεις αλυσίδες ή χιονοκουβέρτες με ότι αυτό συνεπάγεται, αλλά και οι ασφαλιστικές ψάχνονται στις αποζημιώσεις εάν είσαι εκτός εποχής στα ελαστικά...!!!
Αν δηλαδή ξεχαστείς π.χ. και φοράς χειμερινά μετά την ημερομηνία που ορίζει ο ΚΟΚ, τότε σε ένα πιθανό ατύχημα η αντίδικος ασφαλιστική θα το επικαλεστεί για να σου ρίξει την ευθύνη, αν ο ασφαλιστής είναι παρατηρητικός και ξύπνιος ...!!!
Γιαυτό προτίμησα τα 4 εποχών, όπου δεν υφίστανται όλες αυτές οι διαδικασίες, πάντα κάτι χάνεις, κάτι κερδίζεις.
Ένα είναι απολύτως σίγουρο, ότι χειμώνα καλοκαίρι,με βροχή ,με κρύα κ.λπ.
το εργοστασιακό μας Μπρίτζεστοουν, είναι ΚΑΤΩΤΕΡΟ από το Μισελέν crossclimate 2, τώρα πόσο και αν αξίζει τον κόπο..??!!
Εδώ άλλοι κάνουν 125000 χλμ. και το σκέφτονται να αλλάξουν ελαστικά, ή τα χρησιμοποιούν για μία δεκαετία, οπότε όλα είναι θέμα προσωπικής επιλογής πλέον...!!! -
RE: Toyota Corolla Cross
@wantone said in Toyota Corolla Cross:
οτι ναναι ως συνηθως. καλημερα
https://tsiavlis.gr/michelin-tyres-i-giransi-ton-elastikon/
Ως συνήθως προσβλητικός, αλλά και αδαής, αδιάβαστος λαικά.
Όποιος επικαλείται τη Μισελέν, να τα λέει όλα...!!!
Εσύ είπαμε 125000 χλμ. και συνεχίζεις ακάθεκτος...!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ -
RE: Toyota Corolla Cross
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:
-Αν παρεις μια 4αδα καινουργια ελαστικα που κανει 400 ευρω και θεωρητικα σε καλυπτει για 4 χρονια και 40 το πολυ 50χιλ χλμ με σωστη οδηγηση.
Ποιος ο λογος να μην τα αλλαξεις κοντα στα 2,5- 3 χρονια με 30-35χιλ χλμ και να τα πουλησεις 80-100 ευρω?..ανετα ποιανουν τα χρηματα αυτα αν ειναι σε ανεκτη-καλη κατασταση..αφου σε ενα χρονο θα τα βγαλεις και θα πανε για πεταμα..
Win-win κατασταση και εχεις παντα καινουργια ελαστικα με τα ιδια χρηματα..Και 40-50 τα περαστικα μας κανουν 150, οταν στις ιδιες διαστασεις θα βρεις καινουρια απο Κινα με 200-220 ποιος θα τα αγορασει?
Κι όμως ότι λάστιχο έχω βγάλει απο αμάξι μου εχει πουληθεί ...
χαρακτηριστικό παράδειγμα χειμωνιάτικα 8 ετών michelin Alpin 186/60/15 πουλήθηκαν 80 € , Goodyear asymmetric 225/40/18 10 ετών 30€ το ενα .
Δεν μιλάμε για 3-4 ετών , αυτά σε μια εβδομάδα εξαφανίζονται έχω πουλήσει σχεδόν 10 τετράδες ,σίγουρα υπάρχει αγορά .Εχω αγοράσει κιόλας μεταχειρισμένα μια τετράδα dunlop sport responce 175/65/15 για το iQ μου 120€ .
Είχα διαβάσει σε ενα φόρουμ του εξωτερικού οτι είναι η λύση για να μην σου φεύγει ο ελαφρύς κώλος του μικρού toyota και επειδή δεν τα εύρισκα πουθενά καινούργια πήρα μεταχειρισμένα δυο ετών και επιβεβαιώνω τον Άγγλο που τα σύστηνε.Είχες ελαστικά 8 και 10 χρόνια και μετά τα πούλησες κιόλας..??!!
Χαρά σε αυτόν που τα αγόρασε, αλλά και σε σένα που τα φορούσες 10 χρόνια...!!!
Πολύ παλιά ελαστικά, ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ...!!!
Εγώ δεν ήμουν τόσο τυχερός ,τα εργοστασιακά που φορούσα στο κκ, με μόλις 11000 χλμ. Μπρίτζεστοουν alenza και μόλις ενός έτους από την παραγωγή τους ,τα φόρεσα για 6-7 μήνες και με την τιμή τους στα 570 ευρώ καινούργια,
αφού βαρέθηκα να πιάνω χώρο στο γκαράζ ,τα πούλησα μετά από 2,5 μήνες αναμονής ,στα 170 ευρώ τελικά, ενώ τα είχα στα 200...!!!
Ήρθε κάποιο παλικάρι από μακριά και τα κατέβασα για να βγάλει και τα καύσιμα του...!!!
Ίσως πολλοί δοκιμάζετε το πόσο πιθανόν θα αντέξουν μέχρι να σκάσουν, αν δεν σας σκοτώσουν...!!!
Ο ένας 100000 χλμ. με προδιαγραφές Αμερικής και τα έκανε 125000 και το σκέφτεται να τα αλλάξει, ο άλλος δεκαετία, τι να λέμε τώρα...!!!
Δημοκρατία έχουμε δε λέω, αλλά..................................Βγάζετε συμπεράσματα χωρίς να ξέρετε και υποθέτετε σενάρια. Τα λάστιχα ήταν από αυτοκίνητα που είχα πουλήσει πριν 5 χρόνια (mondeo ) και πριν 3 χρόνια (iQ) αρα είχαν βγει απο τα αυτοκίνητα στην 5ετία με λίγα χλμ και πέλμα πάνω απο 5 χιλιοστα .
Τα φυλάω στην αποθήκη μου μην χρειαστούνε πχ λόγω ζημιάς μεχρι να επισκευαστούν οι ζάντες ή γιατί μπορεί να θέλω να αλλάξω χρώμα όπως δηλαδή εχει γίνει στο παρελθόν , οχι σενάρια
Τα πούλησα για να κάνω χώρο για τις 2 τετράδες που εχω τώρα για το Yaris cross και το σκέτο yaris και γιαυτές που θα πάρω για τις BMW που σκοπεύω να αγοράσω την καινούργια χρονιά , αυτό είναι σενάριο
Εντωμεταξύ αυτοί που τα πήραν επειδή είδα τα αυτοκίνητα τους κατάλαβα οτι τα δικά μου θα αναβαθμίσουν την ασφάλεια τους , τόσο χάλια αυτά που είχαν επάνω ...
Το 10 χρόνια αρκεί για να βγάλει και ο πιο αδαής τα συμπεράσματα του.
Δε χρειάζεται κανένα σενάριο επιπλέον...!!!
Φαίνεται ότι καλύτερα θα ήταν να κρατήσω τα δικά μου συμπεράσματα για μένα, αλλά μίλησα πιστεύοντας ότι ίσως βοηθήσω για να κυκλοφορούμε στους δρόμους πιο ασφαλείς, διότι φίλε μου μπορεί να μη ΦΤΑΙΕΙ ο απέναντι σου και να πληρώσει εξ αιτίας της όποιας νοοτροπίας σου ή της άγνοιας σου...!!!
Το να έχεις εσύ στην αποθήκη σου π.χ. για 5 χρόνια ελαστικά ,μήπως τα φορέσεις κάποια στιγμή, δεν καθιστά επικίνδυνο μόνο εσένα στο δρόμο για τον εαυτό σου, αλλά και για τον ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΟΥ ...!!!
Γιαυτό και έγραψα αυτά που έγραψα...!!!
Αν θες την άποψη μου, όποιος έχει 2 αυτοκίνητα και σχεδιάζει να πάρει και δύο bmw, έχει την οικονομική άνεση να αλλάζει τα ελαστικά του όταν πρέπει και όχι όταν νομίζει αυτός...!!!Να βοηθήσω λίγο στο άγχος που έχεις αν είμαι επικίνδυνος στο κοινωνικό σύνολο :
τα χειμωνιάτικα που ήταν θεωρητικά 8 χρονών όταν τα πούλησα ήταν στην πράξη 4 χρονών και 3 μηνών σύμφωνα με την michelin (6 μήνες Χ 8 χρόνια χρήσης + 1μιση εβδομάδα Χ 8 χρόνια λόγω αποθήκευσης)
Αυτά που ήταν 10 ετών στην πράξη ήταν 8 χρονών και τα έκαψε μια BMW στις Σέρρες κάνοντας drift .Να ξέρεις κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια , πιστεύω michelin !
Παρέλειψε η Μισελέν να σου γράψει την σχετική υγρασία του περιβάλλοντος αποθήκευσης, τη θερμοκρασία του χώρου κ.λπ...
Έτσι ήταν ανέκαθεν οι άνθρωποι, πάντα εύρισκαν μία δικαιολογία για τα πάντα...!!!
Αφού λοιπόν κατάφερες και δημιούργησες στην αποθήκη σου, τις συνθήκες που γράφει η Μισελέν περί υγρασίας, υδρογονανθράκων κ.λπ... ΕΥΓΕ, τότε κάνε τον πολλαπλασιασμό και είσαι μέσα...!!!
Εννοείται πως δεν αποτελούν διαφημιστική καμπάνια όλα αυτά και πως δεν υπάρχουν τύποι που θεωρούν πως τα 10 χρόνια είναι ότι πρέπει, ειδικά στην Ελλάδα που ψήνεις αυγό στην άσφαλτο το καλοκαίρι..!!
Τώρα στην Αλάσκα αναφέρονται, στην Κεντρική Αφρική..??
Θα σε γελάσω..!!
Δεν έχω βέβαια κανένα άγχος για το κοινωνικό σύνολο, διότι υπάρχουν άνθρωποι που προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα, και βρίσκουν πάντα τον τρόπο να δημιουργούν άλλοθι για τον εαυτό τους για ότι στραβό κάνουν, αλλιώς δεν θα υπήρχαν πόλεμοι, δεν θα υπήρχαν δικαστήρια, οπότε το μόνο που μου μένει είναι να πω κι εγώ χαριτολογώντας βέβαια, το πες μου που και πότε κυκλοφορείς , να ξέρω για να μην περάσω..!!
Δεν έχει νόημα να πούμε τίποτε παραπάνω.
Λέω ,δεν μπορεί πλάκα κάνει, έλα όμως που στο τέλος ,πλάκα πλάκα, αυτός μιλάει σοβαρά...!!!
Όπως και να έχει το πράγμα όμως μας δόθηκε η ευκαιρία όλους για ενημέρωση, παραπληροφόρηση κ.λπ.....κ.λπ......
ΥΓ. 10 χρονών ελαστικά, αν ζούνε, μόνο για ντριφτ σε πίστα κάνουν, για κάψιμο και χαβαλέ,αν και μπορεί να σου χαλάσουν καμμιά ζάντα...!!!
Είναι αυτά που μαζεύουν οι λαστιχάδες σωρούς ολόκληρους έξω από τα μαγαζιά τους και αν περάσεις και ζητήσεις κανένα σου λένε, πάρε όσα θες, γιατί ο φορτηγατζής θέλει μεροκάματο για να τα πάει στη χωματερή...!!! -
RE: Toyota Corolla Cross
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
Στο ντουκατι εχω πιρελι και είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Καλοδεχούμενη η συμβουλή, αυτό έλειπε.
Στο αυτοκίνητο τα μισελεν έχουν πολύ μαλακά πλαϊνά και έχω θέμα με σκισμένα,Αναλόγως ποιο ντουκατι και ποια πιρελι.
Άλλο το μουλτι βου4 και άλλο το πανιγκαλε.
Εγώ είμαι ντανλοπακιας στα Μότο.
15Κ δεν έχω δει ποτέ σε λάστιχο πίσω. Βασικά ούτε 10Κ.Στα του θέματος κοιτάμε βάθος πέλματος σίγουρα και κατάσταση ελαστικού. Σκισιματα, ρυτίδες, να λείπουν κομμάτια κλπ κλπ.
Πάνω από 50Κ για εμένα είναι επικινδυνο αλλά ο καθένας κάτι ότι θεωρεί αυτός σωστό. (Αρκεί να μην τον έχω απέναντι μου σε τίποτα στροφές και τον πάρω αγκαλιά γιατί δεν κρατούσαν τα σαπούνια του ).Αν θες την άποψη μου, μην αλλάζεις ΠΟΤΕ μόνο το πίσω ελαστικό σε μοτό..!!
Δεν αλλαζω ποτε πισω ελαστικο μονο του παραμονο οταν βγαζει 3-4Κ το πισω, οποτε παει 1 μπροστα/2 πισω.
Πλεον στα 8-9Κ εχει φυγει σετ αλλαγη. Ηρεμησαμε...Στο 4κινητο γιατι να θες 4 κουβερτες? Και με 2 κανεις δουλεια κανονικα.
3-4Κ το πίσω, δεν είναι τουριστική οδήγηση αυτό..!!
Τώρα ένα μπροστά 2 πίσω..??!!
Όσο για το 4κίνητο γιατί θέλει 4 κουβέρτες και όχι 2 σε αφήνω να το βρεις,
δε χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις...!!!
Μιλάμε πάντα για την αυτόματη επιλογή τετρακίνησης, όπως έχει το κκ, και τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα. -
RE: Toyota Corolla Cross
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
Στο ντουκατι εχω πιρελι και είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Καλοδεχούμενη η συμβουλή, αυτό έλειπε.
Στο αυτοκίνητο τα μισελεν έχουν πολύ μαλακά πλαϊνά και έχω θέμα με σκισμένα,Αναλόγως ποιο ντουκατι και ποια πιρελι.
Άλλο το μουλτι βου4 και άλλο το πανιγκαλε.
Εγώ είμαι ντανλοπακιας στα Μότο.
15Κ δεν έχω δει ποτέ σε λάστιχο πίσω. Βασικά ούτε 10Κ.Στα του θέματος κοιτάμε βάθος πέλματος σίγουρα και κατάσταση ελαστικού. Σκισιματα, ρυτίδες, να λείπουν κομμάτια κλπ κλπ.
Πάνω από 50Κ για εμένα είναι επικινδυνο αλλά ο καθένας κάτι ότι θεωρεί αυτός σωστό. (Αρκεί να μην τον έχω απέναντι μου σε τίποτα στροφές και τον πάρω αγκαλιά γιατί δεν κρατούσαν τα σαπούνια του ).Αν θες την άποψη μου, μην αλλάζεις ΠΟΤΕ μόνο το πίσω ελαστικό σε μοτό..!!
-
RE: Toyota Corolla Cross
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@dimitrioskosmas said in Toyota Corolla Cross:
Μπορείτε να τα αλλάξετε και στα 200.000χλμ
Αρκεί να μας πείτε πού και πότε κυκλοφορείτε
Μετά τα 4 χρόνια το λάστιχο είναι τόσο ξεραμένο που σε φρενάρισμα πανικού θα σε στείλει αδιαβαστοΠήρα ένα μεταχειρισμένο για λίγο καιρό, που είχε πάνω χειμερινά λάστιχα Dunlop 5ετιας+ απ την κατασκευή τους, και για λίγους μήνες το οδήγησα μέχρι που τα άλλαξα με καινούρια μισελέν prime contact 3 νομίζω λεγόταν, δηλαδή απ τις καλές ακριβές σειρές, καινούρια σε στοκ 12 μηνών παλαιότητας... αν σου πω ότι σε στεγνό δρόμο με κανονικές θερμοκρασίες ενιωθα πιο σιγουριά με τα παλιά; (που όντως οπτικά ήταν σκασμένα κι άρχισαν να πέφτουν κομμάτια απ τα πλαϊνά και τα πέταξα), κι αν έμπαινα γρήγορα σε roundabout (με άσφαλτο για τον Μπέο προφανώς) με τα καινούργια, πήγαινε να φύγει ο κωλος πιο εύκολα...;
Επίσης τα θερινά Τ005, απ τα ακριβά της αγοράς, κι εγώ κι ο Κρουζερ τα πετάξαμε στα 30Κ χλμ απ τα ερκρος. Οπτικά ήταν πιο σκασμένα απ τα αρχαία χειμερινά ντανλοπ... έβαλα φθηνα sava all weather (κινείται πολύ λίγο το αμάξι) και νιώθεις σωστό λάστιχο (ευρωπαϊκής κατασκευής).
Είναι λίγο πιο περίπλοκο απ ότι νομίζουμε το τι είναι "καλό λάστιχο" και τι ταιριάζει σε κάθε αμάξι...
Τώρα σκέφτομαι αν θα έπρεπε να αλλάξω ηδη τα ακόμα "καινούρια" θερινά ντανλοπ του ΨΨ (πουλώντας τα) με νεα 4ων εποχών ή να τα κρατήσω και να πάρω χιονοκουβερτες για παν ενδεχόμενο...
Θα μπορούσαν αυτά τα 12 μηνών παλαιότητας να τρώνε πίσω από μία βιτρίνα για 6-7 μήνες δυνατό ήλιο π.χ.
Δεν πρέπει να αγοράζουμε ελαστικά παλαιότερα από 2-3 μήνες από την ημερομηνία παραγωγής τους..!! Δεν υπάρχει λόγος..!!
Ο μοναδικός λόγος για να το κάνουμε, είναι για να τα πάρουμε φθηνότερα..!!
Τα Μισελέν που αγόρασα ήταν 2 εβδομάδων...!!!
Όσο για το δίλημμα που βρέθηκες, το αντιμετώπισα πριν από σένα, οι περιοχές όμως που θα κινούμαι ,με έβγαλαν γρήγορα από αυτό.
Τα 4 εποχών Μισελέν δεν υπολείπονται σε τίποτε στο βρεγμένο όπως πολλοί λένε από το θερινό που φοράμε το εργοστασιακό..!!
Αντίθετα έχουν ένα τεράστιο πλεονέκτημα στα χιόνια, τους πάγους και τις κακοτοπιές γενικά..!!
Μετά τα 500 πρώτα χλμ. έχουν αρκετά χαμηλότερο θόρυβο, εννοείται δε ότι ταξιδεύουν σαν Μισελέν και όχι σαν κούτσουρα Μπρίτζεστοουν...!!!
Με 11000 χλμ. τα εργοστασιακά τα έδωσα 170 ευρώ μετά από 2,5 μήνες, άντε να πάνε 200-230 με πολλή υπομονή, λίγα χλμ. και να μην είναι και πάνω από 1 - 1,5 έτους..!!
Αυτά περί πενταετίας και δεκαετίας...!!!
Τα Μισελέν ή τα Κοντινένταλ 4 εποχών, είναι γενικώς μεγάλη αναβάθμιση σε σχέση με αυτά που φοράει το κκ. από το εργοστάσιο, οπότε και να μην κινείται κάποιος σε περιοχές που τα χρειάζεται πραγματικά, πάλι κερδισμένος είναι...!!
Εγώ τα άντεξα 7 μήνες τα Μπρίτζεστουν και 11000 χλμ., όταν άρχισε όμως να μπαίνει ο χειμώνας, άρχισα να ακούω πιο συχνά το ABS, ειδικά στο βρεγμένο με χαμηλές θερμοκρασίες...!!!
Η χιονοκουβέρτα είναι βάλε-βγάλε, αλλιώς την παίρνεις στο χέρι, έστω και 1 χλμ. να κάνεις χωρίς χιόνι, πιθανότατα θα σκιστεί ,πλεονέκτημα της ότι μπαίνει και βγαίνει πανεύκολα, όμως προσοχή ,αν έχετε τετρακίνηση, χρειάζεστε 4...!!! -
RE: Toyota Corolla Cross
@red_monster said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@red_monster said in Toyota Corolla Cross:
Δεν υφίσταται λάστιχο με 100-125 k km ακόμα και όταν δεν το οδηγάς το έχεις σε κλειστό υπόγειο γκαράζ.
Οι Αμερικάνοι έχουν τους ίδιους κανόνες με τους ΕΕ για το πέλμα του ελαστικού ήτοι 1,6 mm.
Τώρα ο χρόνος είναι σχετικός, στο μοτοσακό αλλάζω λάστιχα στα 7 χρόνια αλλά μεταξύ αυτών είναι σταθμευμένη σε κλειστό υπόγειο γκαράζ και ζήτημα να κάνει 8 k km.
Δε φτάνει μόνο το να έχεις το σωστό πέλμα φίλε μου, αυτά τα ρημάδια έχουν ημερομηνία παραγωγής γιαυτόν τον λόγο...!!!
Τα ελαστικά έχουν από 3 έως 5 χρόνια ωφέλιμο ζωής, πράγμα που οφείλεται στις καιρικές συνθήκες, τη χρήση, την άσφαλτο που κινούνται, το μέρος που φυλάγονται, κ.λπ. κ.λπ....
Ασχολούμαι πολλά χρόνια με μηχανές, αν δέχεσαι συμβουλή και δεν το θεωρείς προσβλητικό, μην αφήνεις πάνω από 3,5-4 χρόνια πέρα από την ημερομηνία παραγωγής τους ελαστικά σε μοτό, όσο αχρησιμοποίητα και να είναι, όσο καινούργια και να φαίνονται.
Δεν άφησα ποτέ ελαστικό πάνω από 15000 χλμ. σε μοτό και 3-3,5 χρόνια...!!!
Σε μία δύσκολη στιγμή θα σε προδώσει...!!!
Η άποψη μου, Μπρίτζεστοουν σε μοτό, Μισελέν στο αυτοκίνητο..!!Στο ντουκατι εχω πιρελι και είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Καλοδεχούμενη η συμβουλή, αυτό έλειπε.
Στο αυτοκίνητο τα μισελεν έχουν πολύ μαλακά πλαϊνά και έχω θέμα με σκισμένα,Το μοναδικό μειονέκτημα των Μισελέν, δεν καβαλάνε εύκολα στα πεζοδρόμια.
Γιαυτό έχουν και την καλύτερη πρόσφυση επειδή είναι τα πιο μαλακά..!!
Αν λοιπόν ζεις στην επαρχία ή κινείσαι σε επαρχιακούς δρόμους περισσότερο, τότε παίρνεις το ρίσκο, καλύτερη πρόσφυση με πιθανότητες αυξημένες σε σχέση με τα άλλα ελαστκά για σκίσιμο πλαινών, ή πιο σκληρή γόμα με ότι αυτό συνεπάγεται...!!
Επίσης τα Μισελέν ταξιδεύουν σαν να έχεις ένα πλεονέκτημα στην ανάρτηση.
Αν κατεβάσεις 2-3 psi από αυτό που γράφει ο κατασκευαστής ,τότε είσαι σαν να πηγαίνεις επάνω σε χαλί...!!
Με όριο τα 33 psi στο δίλιτρο κκ., έτσι γράφει στις πόρτες και την τετρακίνηση που έχω, βάζω στα ελαστικά μου crossclamate 2 , 31 με 31,5 και σε συνδυασμό με την πολλαπλή πίσω ανάρτηση, είναι σαν να κινούμαι με Σιτροέν καρχαρία του 60...!!!
Όταν τα άλλαξα ,στο συνεργείο πήγε να βάλει 35...!! Τούμπανο, πιο πάνω και από όσο προτείνει η Τογιότα...!!!
Φυσικά αυτά έχουν ως αποτέλεσμα την πιο γρήγορη φθορά τους και ίσως και λίγο πιο αυξημένη κατανάλωση και καταπόνηση.
Γιαυτό και έγραψα και τις 35000 χλμ. ως ανώτατο όριο χλμ. που θα διανύσει κάποιος πριν τα αλλάξει.
Προσωπικά δεν μου έσκασαν ποτέ επειδή ήξερα για το μαλακό πλαινό τους και προσέχω ιδιαίτερα, αντίθετα μου έσκασαν 2 μαζί μπροστά και πίσω ,όταν πέρασα πάνω από λακούβα, Μπρίτζεστοουν SΟ 1 ,δεν νομίζω να βγαίνουν σήμερα, με σούπερ ενισχυμένο πλαινό, έσκασαν όμως το αυτοκίνητο πήγε τρένο..!!
Ντουκάτι και Πιρέλι μαζί πάνε..!!
Χαγιαμπούζα όμως, blackbird και ZZR θέλουν Μπρίτζεστοουν, αυτά διαπίστωσα από την εμπειρία μου.
Στα on-off έχεις όντως και άλλες επιλογές, άλλα στρίβουν καλύτερα, άλλα είναι πιο μαλακά ,κ.λπ...