Τί πληροφορίες κι εντυπώσεις υπάρχουν για το Bitros? Θα αγοράζατε αυτοκίνητο από κει;
piliourits
@piliourits
Please enter occupation - Please enter your interests
Best posts made by piliourits
-
RE: Έμποροι μεταχειρισμένωνposted in Περί αυτοκίνησης
-
RE: Toyota Corolla Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Δεν ξέρω αν μπορώ, ακόμη, να συνεισφέρω στη συζήτηση, γιατί έχω κάνει μόνο το Αθήνα-Βόλος, κάπως συντηρητικά για πρώτη φορά, να θεωρηθεί και (αχρείαστο) στρώσιμο.
Υπάρχουν κάποια πράγματα στο αυτοκίνητο που σχεδόν ενθουσιάζουν.
Και θα ενθουσίαζαν ακόμη και τον Κρουζερ...
Θέση οδήγησης, άνετη και ευρύχωρη, άπλετος χώρος για τα πόδια ακόμη και για μεγαλόσωμους, πολύς χώρος γύρω απ τον οδηγό, δεν περίμενα ότι θα ήταν έτσι σε σύγκριση με ερκρος και οκτάβια.
Με τέρμα κάτω το καθισμα, πάλι νιώθεις ψηλά και βλέπεις το ογκώδες καπώ. Τεράστια παράθυρα γύρω γύρω και καθρέφτες υπερβολικοί, πολύ βάθος στο παρμπρίζ.
Δεύτερη έκπληξη, αν και ακόμη δεν έχω τεστάρει στροφιλίκια στο Πήλιο, πως παρά τον ημιάκαμπτο η απόσβεση είναι πάρα πολύ καλή χωρίς καμία πλεύση που ίσως νιώσει κάποιος στιγμιαία στο ερκρος. Να το νιώθεις αρχικά καλύτερο από το Σιτροεν σε αυτό τον τομέα, είναι έκπληξη.
Οθόνη κι εργονομία θα το έλεγα εξαιρετικό επίσης, αν είχαν 2-3 μοίρες γωνία προς τον οδηγό, γιατί το μέγεθος είναι τέτοιο που χρειαζόταν για να μη νιώθεις "μακριά" την δεξιά άκρη της οθόνης. Αλλά μέγεθος, ευκρίνεια, ευκολία μενού και γραφικά, άψογα, με κινούμενες γραμμές στην όπισθεν (κρίμα που δεν βάζουν και τους ταπεινούς ηχητικούς αισθητήρες) και κατευθείαν ασύρματο Android Auto που μάλλον θα το έχω μόνιμο. Ο ενσωματωμένος χάρτης φαίνεται απαράδεκτος, δεν έχει το σκέλος απ τη διασταύρωση Νέας Αγχιάλου προς Βόλο, μου φαίνεται έγκλημα να τον εμπιστευθώ σε δρόμο που πάω πρώτη φορά. Έχουν όμως ενσωματωμένα δεδομένα απ την Τογιότα, ο πωλητής είπε για 10 χρόνια, θα δούμε. Ήδη στο κινητό φάνηκε τηλεχειρισμός για κλιματισμό κλπ, δεν το δοκίμασα.
Φώτα τη νύχτα εντυπωσιακά, για μένα που κινούμαι σε ορεινή επαρχία ήταν ο μεγάλος μου καημός και παράπονο απ το Σιτροεν (που αναγκαστικά του έβαλα λεντ). Στο Κρος, παρόλο που η βασική έκδοση έχει νομίζω φλας και φώτα ημέρας αλογόνου, μικρή και μεγάλη σκάλα εργοστασιακά projector LED, συμπαγής πεντακάθαρη δέσμη με αποκοπή και αυτοματισμό μεγάλης σκάλας, ευχαριστηθηκα ψωτισμο για πρώτη μου φορά. (Αντίθετα με τις χαμηλές Κορολες που έχουν reflectors).
Για το γκάζι δεν θέλω να γράψω ακόμα, δοκίμασα μόνο τη διαφορά στην απόκριση με τα sport & eco, για τα δευτερόλεπτα που επιταχύνεις ακόυγεται όπως στα νιάτα μας που βάζαμε «μπουρί», αυτό είναι το υπόκωφο βουητό για το οποίο παραπονιούνται όλοι, διαρκεί όσα δευτερόλεπτα εως δίλεπτα επιταχύνεις φουλ μέχρι την επιθυμητή ταχύτητα. Αρχικά, αν είσαι μαθημένος με ντιζελοροπή που «προσέχεις» πόσο θα το πάτησεις στο ξεκίνημα και βλέπεις και torque steering αν το πιέσεις, ή ηλεκτρικό που εξφενδονίζεται, εντυπωσιάζεσαι απ το πόσο άκοπα κι αθόρυβα φευγεις και μπαίνεις στη κίνηση, ρέει στο δρόμο, αλλά σε ξενίζει λίγο ο ρυθμός που το πάτημα του πενταλ ανταποκρίνεται στο ρυθμό επιτάχυνσης, δεν ξέρω πως να το περιγράψω. Δεν μπορείς να πεις πως «πατινάρει» γιατί βλέπεις τα χιλιόμετρα να μαζεύονται και να έχεις φτάσει την επιθυμητή ταχύτητα, αλλά ίσως ξενίζει επειδή στο μυαλό μας έχουμε συνδυάσει να ακούγεται το «μπουρί» με το σπινιάρισμα των τροχών και την αίσθηση της αδράνειας, όχι με αυτή τη ομαλή ροή του οχήματος στο δρόμο.
Φοβόμουν το «βουητό» και σε μάπα άσφαλτο ακούω την ποιότητά της παραπάνω απ ότι θα ήθελα, αλλά νομίζω αρχικά πως είναι η αντήχηση της πολύ αεράτης καμπίνας, γιατί με σταθερή ταχύτητα 110-130 πάνω σε καλή άσφαλτο στην εθνική, αδιαφόρησα πλεον, ήταν σε κανονικά πλαίσια και συζυτούσαμε πιο χαμηλόφωνα από άλλα αυτοκίνητα, και με πολύ αρχική θετική εντύπωση κι απ το ηχοσύστημα της βασικής έκδοσης, spotify ακουγόταν καλύτερα απ ότι περίμενα, πεντακάθαρες συχνότητες, συμπαγής ήχος στερεοφωνικός, ήταν κι αυτό μια ευχάριστη έκπληξη, γιατί με είχαν φοβίσει διάφορα που άκουγα. Συνολικά η πρώτη εντύπωση είναι καλή έως άριστη, για τα χρήματα που κοστίζει (κι αφού βρήκα αμάξι νωρίτερα και δεν αναγκάστηκα να περιμένω μέχρι την άνοιξη) κι όταν μαζέψω χιλιόμετρα κι εντυπώσεις σε διαφορετικά περιβάλλοντα και κυρίως Πήλιο, θα ξαναγράψω. -
RE: 2020 Toyota Yarisposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Πρέπει να είναι το πιο άσχημο της γενιάς του, όλα τα μοντέλα που βγήκαν 2019-2020 του ρίχνουν στ' αυτιά ως προς την εμφάνιση.
-
RE: Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές)posted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
Τα διόδια Αθήνα Βόλος είναι 34 ή 37€, με επιστροφή. Πόσο θα ήταν με γέφυρα; αν ήταν τεχνικά εφικτό; Πόσο κοστίζουν συνολικά τα επιπλέον χιλιόμετρα για 100 χρόνια για όλη την Ελλάδα; θα κόστιζε περισσότερο απ τους Ολυμπιακούς η κατασκευή;
-
RE: Mazda CX-30posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Μπορεί να παραμένει απωθημένο για τους Έλληνες ένα σύγχρονο πανέμορφο και made in Japan αυτοκίνητο, αλλά αυτό που φαίνεται στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι πόσο 'εκτός πραγματικότητας' είναι το αμάξι, αλλά πόσο 'διεστραμένη' είναι η ελληνική φορολόγηση. Μπορεί το 1980 να αποτελούσε πολυτέλεια η κατοχή ενό; αυτοκινήτου και ειδικά ενός 2λιτρου, πλέον όμως είναι γελοιότητα να διατηρείται τέτοια νομοθεσία. Πεδίο δόξης λαμπρό για την παρούσα κυβέρνηση που ευαγγελίζεται την προοδευτική νεοφιλελεύθερη και κόντρα στις ...σοβιετίες.
Να το 'δεχτούμε' για πολύ μεγάλους κινητήρες, αλλά για δίλιτρα πιο οικονομικά πλέον απ'τα ατμοσφαιρικά 1400αρια δεκαετίας, τί νόημα έχει;
Κάτι μου λέει όμως πως οι εισαγωγείς έχουν επίσης βολευτεί υπερβολικά να πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και πολύ θα αντισταθούν σε οποιαδήποτε μεταβολή.
Δουλεύοντας αντίστοιχο skyactive κινητήρα Mazda 5ετίας, που ίσως δεν είναι τόσο βελτιστοποιημένος για κατανάλωση και εκπομπές, με το 6αρι αυτόματο κιβώτιο, η κατανάλωσή στο trip computer κυμαίνεται μεταξύ 7,9 και 8,1 λτ/100, με χρήση κλιματισμοού χειμώνα καλοκαίρι σε ακραίες θερμοκρασίες (προσεγγίζουν τους 50 βαθμούς στον αυτοκινητόδρομο), ταχύτητες πάνω από συνήθη όρια, και ενώ δεν περνάω εδώ τόσα πολλά φανάρια (που όμως έχουν 2λεπτες-3λεπτες στάσεις στο ρελαντί), έχει παντού άπειρα 'σαμαράκια' που εξαναγκάζουν σε διαρκή φρεναρίσματα-επιταχύνσεις. Πιστεύω πως το προφίλ κατανάλωσης σε ελληνικούς δρόμους είναι ακόμη χαμηλότερο και ίσως καλύτερο από τα χιλιάρια τούρμπο (σίγουρα καλύτερο από τα 1.4 τούρμπο) που έχουμε εξαναγκασθεί να αγοράζουμε.
Μονο εμπόδιο λοιπόν παραμένει η βλακώδης νομοθεσία...
-
RE: Toyota Corolla Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Δηλαδή, το περίμενε κανείς ένα οικογενειακό στρουμπουλό ΤΟΥΟΤΑ να ξυπνήσει τόσο πάθος & σεξ στο μυαλό των συνομιλητών?
Μέχρι τώρα, μόνο μέχρι την εξέταση προστάτη είχαν φτάσει τα ΤΟΥΟΤΑ...
Latest posts made by piliourits
-
RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]posted in Αντίλογος
Η "Ειρήνη και Ανεκτικότητα" είναι αξίες της Δύσης, απ την εποχή των Σταυροφοριών, κατά την εποχή του Κολόμβου και του Ναπολέοντα, μέχρι τώρα, τις απαρχές του 3ου παγκοσμίου!
Δόξα στον βασιλιά Τραμπαρίφα που σταμάτησε τον πόλεμο Αλβανίας - Αζερμπαϊτζάν!(Θα κλάψουν μανούλες τώρα που κατάσχεσαν τους 4μιση τόνους πρέζα στο Ελληνικό αλιευτικό, μέχρι την επόμενη καραβιά)
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
Είναι ακριβώς έτσι και δυστυχώς, η μόνη ευκαιρία να παραμείνουν ανταγωνιστικοι οι ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια της ενεργειακής μετάβασης, ήταν το αέριο καύσιμο της Ρωσίας, όπου ήταν ήδη πρωτοπόροι, είχαν ήδη εγκατεστημένο δίκτυο κι ανεπτυγμένη τεχνολογία, έγινε όλη η επένδυση επί δεκαετίες με άμεσα περιβαλλοντικά αποτελέσματα και ξαφνικά πήραν μια μέρα την πολιτική απόφαση να το σταματήσουν και να ανοίξουν παρτίδες με τους Ρώσους.
Το ανάλογο θα ήταν να αποφασίσουν πχ. οι γιαπωνέζοι ότι από το νέο έτος καταργούν τα υβριδικά...
Και το κάνει ακόμη πιο παράλογο, ότι συνολικά στην παραγωγή ενέργειας της "πράσινης μετάβασης" το φυσικό αέριο είναι κρίσιμο όσο ποτέ. Αλλά όχι το ήδη υπάρχον εδώ φθηνό και άφθονο, δεν τους κάνει αυτό το αέριο... -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3posted in Αντίλογος
Ακούς εκεί να μην δίνουν την παραγωγή τους "στον έμπορα" ο καθένας ξεχωριστά, μιλάμε για κομμουνισταί!
Μόνο η Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών έχει γνήσιο ΚαπιταλιΖμό!
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3posted in Αντίλογος
https://www.facebook.com/share/1D2fwnY3ta/
Αλήθεια (απ τη κανονική, όχι της Ομάδας) τα Χόαξιζ τι αποφάνθηκαν επί του θέματος;
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αναμενόμενο.
Οπως είπε κάποιος σε σχόλιο σε γαλλικό σάιτ ότι πρέπει να πάμε σε μικρούς βενζινοκινητήρες γεννήτριες που θα φορτίζουν μικρές μπαταρίες 3-4 κβ, οι οποίες αν χρειαστούν αλλαγή δεν θα κοστίζουν πάνω από 2-3000.
Δηλαδή τους πήρε 20 χρόνια να σκεφτούν αυτό που κάνουν οι γιαπωνέζοι αυτά τα χρόνια;
Και άντε και το σκέφτηκαν... θα το κάνουν πραγματικότητα με φασόν τζενερικ κιβώτια ταχυτήτων;
-
RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]posted in Αντίλογος
Δεν σου είπε το Α.Ι. ότι μουσουλμάνος τους επιτέθηκε και αφοπλισε τον ένα τρομοκράτη;
Ούτε ότι οι ισλαμιστες έχουν δύναμη σήμερα επειδή τους την έδωσαν επί δεκαετίες οι Άγγλοι παλιά και οι Αμερικάνοι πρόσφατα;
Κρίμα τα γαλόνια κύριε πτεραρχε...





