Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 7
    • Followers 4
    • Topics 9
    • Posts 20531
    • Best 7912
    • Groups 0

    piliourits

    @piliourits

    Please enter occupation - Please enter your interests

    15841
    Reputation
    743
    Profile views
    20531
    Posts
    4
    Followers
    7
    Following
    Joined Last Online
    Website twitter.com/kmitsotakis/status/925780848225538049?s=20&t=40GpgoCQFTn7wup6R8vN7g

    piliourits Unfollow Follow

    Best posts made by piliourits

    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      Τί πληροφορίες κι εντυπώσεις υπάρχουν για το Bitros? Θα αγοράζατε αυτοκίνητο από κει;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      piliourits
      piliourits
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Δεν ξέρω αν μπορώ, ακόμη, να συνεισφέρω στη συζήτηση, γιατί έχω κάνει μόνο το Αθήνα-Βόλος, κάπως συντηρητικά για πρώτη φορά, να θεωρηθεί και (αχρείαστο) στρώσιμο.
      Υπάρχουν κάποια πράγματα στο αυτοκίνητο που σχεδόν ενθουσιάζουν.
      Και θα ενθουσίαζαν ακόμη και τον Κρουζερ...
      Θέση οδήγησης, άνετη και ευρύχωρη, άπλετος χώρος για τα πόδια ακόμη και για μεγαλόσωμους, πολύς χώρος γύρω απ τον οδηγό, δεν περίμενα ότι θα ήταν έτσι σε σύγκριση με ερκρος και οκτάβια.
      Με τέρμα κάτω το καθισμα, πάλι νιώθεις ψηλά και βλέπεις το ογκώδες καπώ. Τεράστια παράθυρα γύρω γύρω και καθρέφτες υπερβολικοί, πολύ βάθος στο παρμπρίζ.
      Δεύτερη έκπληξη, αν και ακόμη δεν έχω τεστάρει στροφιλίκια στο Πήλιο, πως παρά τον ημιάκαμπτο η απόσβεση είναι πάρα πολύ καλή χωρίς καμία πλεύση που ίσως νιώσει κάποιος στιγμιαία στο ερκρος. Να το νιώθεις αρχικά καλύτερο από το Σιτροεν σε αυτό τον τομέα, είναι έκπληξη.
      Οθόνη κι εργονομία θα το έλεγα εξαιρετικό επίσης, αν είχαν 2-3 μοίρες γωνία προς τον οδηγό, γιατί το μέγεθος είναι τέτοιο που χρειαζόταν για να μη νιώθεις "μακριά" την δεξιά άκρη της οθόνης. Αλλά μέγεθος, ευκρίνεια, ευκολία μενού και γραφικά, άψογα, με κινούμενες γραμμές στην όπισθεν (κρίμα που δεν βάζουν και τους ταπεινούς ηχητικούς αισθητήρες) και κατευθείαν ασύρματο Android Auto που μάλλον θα το έχω μόνιμο. Ο ενσωματωμένος χάρτης φαίνεται απαράδεκτος, δεν έχει το σκέλος απ τη διασταύρωση Νέας Αγχιάλου προς Βόλο, μου φαίνεται έγκλημα να τον εμπιστευθώ σε δρόμο που πάω πρώτη φορά. Έχουν όμως ενσωματωμένα δεδομένα απ την Τογιότα, ο πωλητής είπε για 10 χρόνια, θα δούμε. Ήδη στο κινητό φάνηκε τηλεχειρισμός για κλιματισμό κλπ, δεν το δοκίμασα.
      Φώτα τη νύχτα εντυπωσιακά, για μένα που κινούμαι σε ορεινή επαρχία ήταν ο μεγάλος μου καημός και παράπονο απ το Σιτροεν (που αναγκαστικά του έβαλα λεντ). Στο Κρος, παρόλο που η βασική έκδοση έχει νομίζω φλας και φώτα ημέρας αλογόνου, μικρή και μεγάλη σκάλα εργοστασιακά projector LED, συμπαγής πεντακάθαρη δέσμη με αποκοπή και αυτοματισμό μεγάλης σκάλας, ευχαριστηθηκα ψωτισμο για πρώτη μου φορά. (Αντίθετα με τις χαμηλές Κορολες που έχουν reflectors).
      Για το γκάζι δεν θέλω να γράψω ακόμα, δοκίμασα μόνο τη διαφορά στην απόκριση με τα sport & eco, για τα δευτερόλεπτα που επιταχύνεις ακόυγεται όπως στα νιάτα μας που βάζαμε «μπουρί», αυτό είναι το υπόκωφο βουητό για το οποίο παραπονιούνται όλοι, διαρκεί όσα δευτερόλεπτα εως δίλεπτα επιταχύνεις φουλ μέχρι την επιθυμητή ταχύτητα. Αρχικά, αν είσαι μαθημένος με ντιζελοροπή που «προσέχεις» πόσο θα το πάτησεις στο ξεκίνημα και βλέπεις και torque steering αν το πιέσεις, ή ηλεκτρικό που εξφενδονίζεται, εντυπωσιάζεσαι απ το πόσο άκοπα κι αθόρυβα φευγεις και μπαίνεις στη κίνηση, ρέει στο δρόμο, αλλά σε ξενίζει λίγο ο ρυθμός που το πάτημα του πενταλ ανταποκρίνεται στο ρυθμό επιτάχυνσης, δεν ξέρω πως να το περιγράψω. Δεν μπορείς να πεις πως «πατινάρει» γιατί βλέπεις τα χιλιόμετρα να μαζεύονται και να έχεις φτάσει την επιθυμητή ταχύτητα, αλλά ίσως ξενίζει επειδή στο μυαλό μας έχουμε συνδυάσει να ακούγεται το «μπουρί» με το σπινιάρισμα των τροχών και την αίσθηση της αδράνειας, όχι με αυτή τη ομαλή ροή του οχήματος στο δρόμο.
      Φοβόμουν το «βουητό» και σε μάπα άσφαλτο ακούω την ποιότητά της παραπάνω απ ότι θα ήθελα, αλλά νομίζω αρχικά πως είναι η αντήχηση της πολύ αεράτης καμπίνας, γιατί με σταθερή ταχύτητα 110-130 πάνω σε καλή άσφαλτο στην εθνική, αδιαφόρησα πλεον, ήταν σε κανονικά πλαίσια και συζυτούσαμε πιο χαμηλόφωνα από άλλα αυτοκίνητα, και με πολύ αρχική θετική εντύπωση κι απ το ηχοσύστημα της βασικής έκδοσης, spotify ακουγόταν καλύτερα απ ότι περίμενα, πεντακάθαρες συχνότητες, συμπαγής ήχος στερεοφωνικός, ήταν κι αυτό μια ευχάριστη έκπληξη, γιατί με είχαν φοβίσει διάφορα που άκουγα. Συνολικά η πρώτη εντύπωση είναι καλή έως άριστη, για τα χρήματα που κοστίζει (κι αφού βρήκα αμάξι νωρίτερα και δεν αναγκάστηκα να περιμένω μέχρι την άνοιξη) κι όταν μαζέψω χιλιόμετρα κι εντυπώσεις σε διαφορετικά περιβάλλοντα και κυρίως Πήλιο, θα ξαναγράψω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      piliourits
      piliourits
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      Πρέπει να είναι το πιο άσχημο της γενιάς του, όλα τα μοντέλα που βγήκαν 2019-2020 του ρίχνουν στ' αυτιά ως προς την εμφάνιση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      piliourits
      piliourits
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      piliourits
      piliourits
    • RE: Mazda CX-30

      Μπορεί να παραμένει απωθημένο για τους Έλληνες ένα σύγχρονο πανέμορφο και made in Japan αυτοκίνητο, αλλά αυτό που φαίνεται στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι πόσο 'εκτός πραγματικότητας' είναι το αμάξι, αλλά πόσο 'διεστραμένη' είναι η ελληνική φορολόγηση. Μπορεί το 1980 να αποτελούσε πολυτέλεια η κατοχή ενό; αυτοκινήτου και ειδικά ενός 2λιτρου, πλέον όμως είναι γελοιότητα να διατηρείται τέτοια νομοθεσία. Πεδίο δόξης λαμπρό για την παρούσα κυβέρνηση που ευαγγελίζεται την προοδευτική νεοφιλελεύθερη και κόντρα στις ...σοβιετίες.

      Να το 'δεχτούμε' για πολύ μεγάλους κινητήρες, αλλά για δίλιτρα πιο οικονομικά πλέον απ'τα ατμοσφαιρικά 1400αρια δεκαετίας, τί νόημα έχει;

      Κάτι μου λέει όμως πως οι εισαγωγείς έχουν επίσης βολευτεί υπερβολικά να πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και πολύ θα αντισταθούν σε οποιαδήποτε μεταβολή.

      Δουλεύοντας αντίστοιχο skyactive κινητήρα Mazda 5ετίας, που ίσως δεν είναι τόσο βελτιστοποιημένος για κατανάλωση και εκπομπές, με το 6αρι αυτόματο κιβώτιο, η κατανάλωσή στο trip computer κυμαίνεται μεταξύ 7,9 και 8,1 λτ/100, με χρήση κλιματισμοού χειμώνα καλοκαίρι σε ακραίες θερμοκρασίες (προσεγγίζουν τους 50 βαθμούς στον αυτοκινητόδρομο), ταχύτητες πάνω από συνήθη όρια, και ενώ δεν περνάω εδώ τόσα πολλά φανάρια (που όμως έχουν 2λεπτες-3λεπτες στάσεις στο ρελαντί), έχει παντού άπειρα 'σαμαράκια' που εξαναγκάζουν σε διαρκή φρεναρίσματα-επιταχύνσεις. Πιστεύω πως το προφίλ κατανάλωσης σε ελληνικούς δρόμους είναι ακόμη χαμηλότερο και ίσως καλύτερο από τα χιλιάρια τούρμπο (σίγουρα καλύτερο από τα 1.4 τούρμπο) που έχουμε εξαναγκασθεί να αγοράζουμε.

      Μονο εμπόδιο λοιπόν παραμένει η βλακώδης νομοθεσία...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      piliourits
      piliourits
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      piliourits
      piliourits
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Δηλαδή, το περίμενε κανείς ένα οικογενειακό στρουμπουλό ΤΟΥΟΤΑ να ξυπνήσει τόσο πάθος & σεξ στο μυαλό των συνομιλητών?
      Μέχρι τώρα, μόνο μέχρι την εξέταση προστάτη είχαν φτάσει τα ΤΟΥΟΤΑ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      piliourits
      piliourits
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      piliourits
      piliourits
    • RE: Γελοιογραφία & Χιούμορ

      posted in Αντίλογος
      piliourits
      piliourits
    • RE: Χρόνια πολλά

      Καλά Χριστούγεννα σε όλους!

      alt text

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      piliourits
      piliourits

    Latest posts made by piliourits

    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Τι λε ρε παιδί μου, μπορεί ακόμη και η ταχύτερα αναπτυσσόμενη οικονομία στην ιστορία του πλανήτη να χρεοκοπήσει, όταν τα ρίξει όλα στα ακίνητα, και να γίνει μια παρακμάζουσα χώρα γερόντων;

      Youtube Video

      (Από τα πιο ωραία ντοκυμαντεράκια που έχω δει)

      posted in Αντίλογος
      piliourits
      piliourits
    • RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)

      Youtube Video

      posted in Αντίλογος
      piliourits
      piliourits
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Εν τω μεταξύ, αν πας σε κάποια Βαβέλ σαν τις ναυπηγήσεις, Έλληνες εργάτες θα είναι οι 3 στους 10, κι απ αυτούς οι μισοί δίγλωσοι παλινοστούντες κλπ. αλλά ο Μπαγκλαντεσιανός συγκολητής κάνει απεργίες στην Ελλάδα, επειδή την εποχή του Ρίγκαν και της Θάτσερ και του Παπανδρέου κατέρρεε (μεταφερόταν στην Ασία) η Βιομηχανική παραγωγή στην Ευρώπη/Αμερική και γινόταν παντού ξεσηκωμός.
      Μείνετε στα κλιματιζόμενα εργονομικά γραφειάκια σας και μην έχετε γνώμη για χώρους εργασίας που δεν έχετε περάσει ούτε απ έξω, δεν το λέω για να μειώσω κάποιον που κάνει διαφορετική καριέρα λευκού κολάρου.

      posted in Αντίλογος
      piliourits
      piliourits
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Φαντάζομαι έχεις φάει πολύ ψωμί μέσα στη βιομηχανία και ξέρεις από πρώτο χέρι ότι το πρόβλημα είναι οι άτακτοι εργάτες (που σε τέτοιες εργασίες παγκόσμια, δεν ισχύει "εθνικότητα" του προσωπικού εδώ και δεκαετίες)

      posted in Αντίλογος
      piliourits
      piliourits
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      @criuser said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      Χτύπαγες 14ωρα και ξεσηκώνεις τον τόπο για το 13ωρο του Αδωνι ? 😊

      Ναι, πως με πετσόκοψες έτσι ξανά, με εξοφλητικο εκεινου του μήνα γύρω στο νομιμα αφορολόγητο 10χιλιαρο κι όλα τα έξοδα πληρωμένα (μέχρι πιατελες με αρνί πιλάφι, λεγόμενο "κάμπσα" 🙂 για όλο το προσωπικό στο διάλειμμα του γεύματος) , να δουλέψω παραπάνω με επιπλεον αμοιβή 150%-200% τις μέρες που ξεκινάμε καινούργιο εργοστάσιο;
      Είναι ακριβώς το ίδιο σαν να δουλεύει 13ωρο με 5-10€ παραπάνω μικτά ένας εκ περιτροπής εργαζόμενος των 800 ευρώ το μήνα στα μάρκετ και τα καφετζιδικα...

      Είσαι και "άνθρωπος της αγοράς" κατά τα άλλα και θες να κάνεις και πλακιτσα με τη θεσμοθέτηση της τζάμπα εργασίας.
      Η νομοθέτηση επί Κούλη γίνεται για να ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ τις υπερωρίες.
      Δεν απαγορεύει ποτέ κανένας νόμος να εργάζεσαι περισσότερο απ το 8ωρο όταν το χρειάζεται η δουλειά σου. Αλλά όταν συνέβαινε αυτό παλαιότερα πληρωνοταν διπλές τουλάχιστον οι υπερωρίες, όχι "ένα σάντουιτς δώρο" όπως το κάνανε οι Νεοδημοκράτες.

      posted in Αντίλογος
      piliourits
      piliourits
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Αυτό το αεροπορικό δυστύχημα δεν το γνώριζα (σαν τον Κυργιάκο την έπαθα) γιατί εκείνη την εποχή βαρούσα κάτι 14ωρα για το commissioning νέου εργοστασίου στην Αραπια.
      Πως συνέβη τέτοιο πράγμα σε μας, τους υπερπιλότους του ΝΑΤΟ !?
      Και εκτός απ τις χαμένες ζωές, αποζημιωσαμε και τις άλλες χώρες για τα κατεστραμένα αεροσκάφη τους, ή τα πληρώνει η Ασφαλιστική;

      posted in Αντίλογος
      piliourits
      piliourits
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Για ψάξτο αυτό μήπως φέρουμε καμιά παιχτούρα στην Εθνική!

      Και να ψάξει κι ο Κυργιάκος ΠΟΙΟΣ υπέγραψε τη σύμβαση, γιατί προφανώς ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕ!

      https://www.facebook.com/share/v/17THfM5fkS/

      posted in Αντίλογος
      piliourits
      piliourits
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Περίπου 2.700.000 ψήφους πήρε το πασοκ, με τον πληθυσμό του 81, Περίπου 2.100.000 ψήφους ο Κούλης στις τελευταίες εκλογές, με τον τωρινό πληθυσμό.

      posted in Αντίλογος
      piliourits
      piliourits
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      @fiverg said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      @piliourits said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      Δηλαδή πόσο πωρωμένος πρέπει να είναι κάποιος, να συντάσσεται με τους Γερμανούς, που θέλουν να ξεκινήσουν για τρίτη φορά παγκόσμιο πόλεμο, για να τον πιουν ξανά, οριστικά και πιθανόν ραδιενεργά αλλά νομοτελειακά, άλλη μια φορά απ τους Ρώσους, και μεις που μας έχουν καταστρέψει ολοκληρωτικα 2 φορές στα τελευταία 80τοσα χρόνια, και το 40 αλλά και με τη μνημονιακη καταδίκη, και δεν θα σηκώσουμε κεφάλι ποτέ με ενέργεια 3 φορές ακριβότερη απ όταν εξαρτωμασταν ενεργειακά απ τη Ρωσία, να λειτουργούμε και ως κολαούζοι του δυνάστη μας ως έθνος.
      Τρώει ψωμούλι κάποιος και φιλάει και το χέρι του αφέντη του, αδιόρθωτοι Χατζηαβάτηδες μερικοί μερικοί...

      Πιάσε τους ζαγοριτες παραδίπλα να μην εξάγουν μήλα στην Γερμανία...
      Είναι μπολικοι οι χατζηαβατηδες, 3.5 δις εξαγωγες εκειθε.
      Δεν ξέρω αν προς την μαμά ρουσκα περάσαμε ποτέ τα 500 εκ.

      Λογικά γι αυτό υποκλίνεται κι ο Τερναπετρίτης στον Ερντογάν, επειδή εξάγουμε πάρα πολύ και στους Τούρκους, οπότε πρέπει να λειτουργούμε κι ως γενίτσαροι των πελατών μας!
      Ή ισχύει μόνο για τους Γερμανούς κόντρα στους Ρώσους, το "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" ;
      Άβυσσος η ψυχή του Νεοδημοκράτου...

      posted in Αντίλογος
      piliourits
      piliourits
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Σοβαρά τώρα, θα σχολιάζουμε κι εδώ εικονικά βίντεο, λες κι είμαστε τίποτα πρωτάρηδες στο φεησμπουκ;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      piliourits
      piliourits
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr