Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 7
    • Followers 4
    • Topics 9
    • Posts 19531
    • Best 7366
    • Groups 0

    piliourits

    @piliourits

    Please enter occupation - Please enter your interests

    14636
    Reputation
    697
    Profile views
    19531
    Posts
    4
    Followers
    7
    Following
    Joined Last Online
    Website twitter.com/kmitsotakis/status/925780848225538049?s=20&t=40GpgoCQFTn7wup6R8vN7g

    piliourits Unfollow Follow

    Best posts made by piliourits

    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      Τί πληροφορίες κι εντυπώσεις υπάρχουν για το Bitros? Θα αγοράζατε αυτοκίνητο από κει;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      piliourits
      piliourits
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Δεν ξέρω αν μπορώ, ακόμη, να συνεισφέρω στη συζήτηση, γιατί έχω κάνει μόνο το Αθήνα-Βόλος, κάπως συντηρητικά για πρώτη φορά, να θεωρηθεί και (αχρείαστο) στρώσιμο.
      Υπάρχουν κάποια πράγματα στο αυτοκίνητο που σχεδόν ενθουσιάζουν.
      Και θα ενθουσίαζαν ακόμη και τον Κρουζερ...
      Θέση οδήγησης, άνετη και ευρύχωρη, άπλετος χώρος για τα πόδια ακόμη και για μεγαλόσωμους, πολύς χώρος γύρω απ τον οδηγό, δεν περίμενα ότι θα ήταν έτσι σε σύγκριση με ερκρος και οκτάβια.
      Με τέρμα κάτω το καθισμα, πάλι νιώθεις ψηλά και βλέπεις το ογκώδες καπώ. Τεράστια παράθυρα γύρω γύρω και καθρέφτες υπερβολικοί, πολύ βάθος στο παρμπρίζ.
      Δεύτερη έκπληξη, αν και ακόμη δεν έχω τεστάρει στροφιλίκια στο Πήλιο, πως παρά τον ημιάκαμπτο η απόσβεση είναι πάρα πολύ καλή χωρίς καμία πλεύση που ίσως νιώσει κάποιος στιγμιαία στο ερκρος. Να το νιώθεις αρχικά καλύτερο από το Σιτροεν σε αυτό τον τομέα, είναι έκπληξη.
      Οθόνη κι εργονομία θα το έλεγα εξαιρετικό επίσης, αν είχαν 2-3 μοίρες γωνία προς τον οδηγό, γιατί το μέγεθος είναι τέτοιο που χρειαζόταν για να μη νιώθεις "μακριά" την δεξιά άκρη της οθόνης. Αλλά μέγεθος, ευκρίνεια, ευκολία μενού και γραφικά, άψογα, με κινούμενες γραμμές στην όπισθεν (κρίμα που δεν βάζουν και τους ταπεινούς ηχητικούς αισθητήρες) και κατευθείαν ασύρματο Android Auto που μάλλον θα το έχω μόνιμο. Ο ενσωματωμένος χάρτης φαίνεται απαράδεκτος, δεν έχει το σκέλος απ τη διασταύρωση Νέας Αγχιάλου προς Βόλο, μου φαίνεται έγκλημα να τον εμπιστευθώ σε δρόμο που πάω πρώτη φορά. Έχουν όμως ενσωματωμένα δεδομένα απ την Τογιότα, ο πωλητής είπε για 10 χρόνια, θα δούμε. Ήδη στο κινητό φάνηκε τηλεχειρισμός για κλιματισμό κλπ, δεν το δοκίμασα.
      Φώτα τη νύχτα εντυπωσιακά, για μένα που κινούμαι σε ορεινή επαρχία ήταν ο μεγάλος μου καημός και παράπονο απ το Σιτροεν (που αναγκαστικά του έβαλα λεντ). Στο Κρος, παρόλο που η βασική έκδοση έχει νομίζω φλας και φώτα ημέρας αλογόνου, μικρή και μεγάλη σκάλα εργοστασιακά projector LED, συμπαγής πεντακάθαρη δέσμη με αποκοπή και αυτοματισμό μεγάλης σκάλας, ευχαριστηθηκα ψωτισμο για πρώτη μου φορά. (Αντίθετα με τις χαμηλές Κορολες που έχουν reflectors).
      Για το γκάζι δεν θέλω να γράψω ακόμα, δοκίμασα μόνο τη διαφορά στην απόκριση με τα sport & eco, για τα δευτερόλεπτα που επιταχύνεις ακόυγεται όπως στα νιάτα μας που βάζαμε «μπουρί», αυτό είναι το υπόκωφο βουητό για το οποίο παραπονιούνται όλοι, διαρκεί όσα δευτερόλεπτα εως δίλεπτα επιταχύνεις φουλ μέχρι την επιθυμητή ταχύτητα. Αρχικά, αν είσαι μαθημένος με ντιζελοροπή που «προσέχεις» πόσο θα το πάτησεις στο ξεκίνημα και βλέπεις και torque steering αν το πιέσεις, ή ηλεκτρικό που εξφενδονίζεται, εντυπωσιάζεσαι απ το πόσο άκοπα κι αθόρυβα φευγεις και μπαίνεις στη κίνηση, ρέει στο δρόμο, αλλά σε ξενίζει λίγο ο ρυθμός που το πάτημα του πενταλ ανταποκρίνεται στο ρυθμό επιτάχυνσης, δεν ξέρω πως να το περιγράψω. Δεν μπορείς να πεις πως «πατινάρει» γιατί βλέπεις τα χιλιόμετρα να μαζεύονται και να έχεις φτάσει την επιθυμητή ταχύτητα, αλλά ίσως ξενίζει επειδή στο μυαλό μας έχουμε συνδυάσει να ακούγεται το «μπουρί» με το σπινιάρισμα των τροχών και την αίσθηση της αδράνειας, όχι με αυτή τη ομαλή ροή του οχήματος στο δρόμο.
      Φοβόμουν το «βουητό» και σε μάπα άσφαλτο ακούω την ποιότητά της παραπάνω απ ότι θα ήθελα, αλλά νομίζω αρχικά πως είναι η αντήχηση της πολύ αεράτης καμπίνας, γιατί με σταθερή ταχύτητα 110-130 πάνω σε καλή άσφαλτο στην εθνική, αδιαφόρησα πλεον, ήταν σε κανονικά πλαίσια και συζυτούσαμε πιο χαμηλόφωνα από άλλα αυτοκίνητα, και με πολύ αρχική θετική εντύπωση κι απ το ηχοσύστημα της βασικής έκδοσης, spotify ακουγόταν καλύτερα απ ότι περίμενα, πεντακάθαρες συχνότητες, συμπαγής ήχος στερεοφωνικός, ήταν κι αυτό μια ευχάριστη έκπληξη, γιατί με είχαν φοβίσει διάφορα που άκουγα. Συνολικά η πρώτη εντύπωση είναι καλή έως άριστη, για τα χρήματα που κοστίζει (κι αφού βρήκα αμάξι νωρίτερα και δεν αναγκάστηκα να περιμένω μέχρι την άνοιξη) κι όταν μαζέψω χιλιόμετρα κι εντυπώσεις σε διαφορετικά περιβάλλοντα και κυρίως Πήλιο, θα ξαναγράψω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      piliourits
      piliourits
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      Πρέπει να είναι το πιο άσχημο της γενιάς του, όλα τα μοντέλα που βγήκαν 2019-2020 του ρίχνουν στ' αυτιά ως προς την εμφάνιση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      piliourits
      piliourits
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      piliourits
      piliourits
    • RE: Mazda CX-30

      Μπορεί να παραμένει απωθημένο για τους Έλληνες ένα σύγχρονο πανέμορφο και made in Japan αυτοκίνητο, αλλά αυτό που φαίνεται στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι πόσο 'εκτός πραγματικότητας' είναι το αμάξι, αλλά πόσο 'διεστραμένη' είναι η ελληνική φορολόγηση. Μπορεί το 1980 να αποτελούσε πολυτέλεια η κατοχή ενό; αυτοκινήτου και ειδικά ενός 2λιτρου, πλέον όμως είναι γελοιότητα να διατηρείται τέτοια νομοθεσία. Πεδίο δόξης λαμπρό για την παρούσα κυβέρνηση που ευαγγελίζεται την προοδευτική νεοφιλελεύθερη και κόντρα στις ...σοβιετίες.

      Να το 'δεχτούμε' για πολύ μεγάλους κινητήρες, αλλά για δίλιτρα πιο οικονομικά πλέον απ'τα ατμοσφαιρικά 1400αρια δεκαετίας, τί νόημα έχει;

      Κάτι μου λέει όμως πως οι εισαγωγείς έχουν επίσης βολευτεί υπερβολικά να πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και πολύ θα αντισταθούν σε οποιαδήποτε μεταβολή.

      Δουλεύοντας αντίστοιχο skyactive κινητήρα Mazda 5ετίας, που ίσως δεν είναι τόσο βελτιστοποιημένος για κατανάλωση και εκπομπές, με το 6αρι αυτόματο κιβώτιο, η κατανάλωσή στο trip computer κυμαίνεται μεταξύ 7,9 και 8,1 λτ/100, με χρήση κλιματισμοού χειμώνα καλοκαίρι σε ακραίες θερμοκρασίες (προσεγγίζουν τους 50 βαθμούς στον αυτοκινητόδρομο), ταχύτητες πάνω από συνήθη όρια, και ενώ δεν περνάω εδώ τόσα πολλά φανάρια (που όμως έχουν 2λεπτες-3λεπτες στάσεις στο ρελαντί), έχει παντού άπειρα 'σαμαράκια' που εξαναγκάζουν σε διαρκή φρεναρίσματα-επιταχύνσεις. Πιστεύω πως το προφίλ κατανάλωσης σε ελληνικούς δρόμους είναι ακόμη χαμηλότερο και ίσως καλύτερο από τα χιλιάρια τούρμπο (σίγουρα καλύτερο από τα 1.4 τούρμπο) που έχουμε εξαναγκασθεί να αγοράζουμε.

      Μονο εμπόδιο λοιπόν παραμένει η βλακώδης νομοθεσία...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      piliourits
      piliourits
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      piliourits
      piliourits
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Δηλαδή, το περίμενε κανείς ένα οικογενειακό στρουμπουλό ΤΟΥΟΤΑ να ξυπνήσει τόσο πάθος & σεξ στο μυαλό των συνομιλητών?
      Μέχρι τώρα, μόνο μέχρι την εξέταση προστάτη είχαν φτάσει τα ΤΟΥΟΤΑ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      piliourits
      piliourits
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      piliourits
      piliourits
    • RE: Γελοιογραφία & Χιούμορ

      posted in Αντίλογος
      piliourits
      piliourits
    • RE: Χρόνια πολλά

      Καλά Χριστούγεννα σε όλους!

      alt text

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      piliourits
      piliourits

    Latest posts made by piliourits

    • RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]

      https://www.dwrean.net/2016/11/vivlia-dimotiko-gimnasio-lykeio.html?fbclid=IwQ0xDSwLA6Y9jbGNrAsDpgmV4dG4DYWVtAjExAAEeOsIeVw0ktiSJZSr5MjII7Prug3oMD1B0PwgodHo-Uv8HNGFillQjttE6DlE_aem_IvIjWRqhZlEGiG071mr7PQ&m=1

      posted in Αντίλογος
      piliourits
      piliourits
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Κερασμένο στο φιλαράκι μου τον Κρουζερ:

      Youtube Video

      posted in Αντίλογος
      piliourits
      piliourits
    • RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]

      @criuser said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:

      Τα χάπια ήταν χωνευτικά.

      Το ότι βέβαια ανέφερες όλους τους Δημοκρατικά εκλεγμένους πρωθυπουργούς σε σύγκριση με τον δικτάτορα και μαζικό φονιά Τσαουσέσκου, φανερώνει ακριβώς τις ιδέες περί δημοκρατίας που έχεις.

      Επί της ουσίας γι αυτό που λες "οικογενειακή ευθύνη" έχεις να απαντήσεις κάτι εκτός από χαρακτηρισμούς;

      Προφανώς και δεν έχεις.

      posted in Αντίλογος
      piliourits
      piliourits
    • RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]

      Αν οι απόγονοι των Ράλληδων, των Καραμανλήδων, των Παπανδρέηδων, των Μητσοτάκηδων, των Κεφαλογιάννηδων, κου λου που, τελειωμό δεν έχουν, έχουν αποδεχθεί την κληρονομιά, μαζί με τα ωφελήματα, αναλαμβάνουν και τα χρέη.

      Πόσο μάλλον όταν συνεχίζουν τη δουλειά του μπαμπά στο ίδιο μαγαζί με την ίδια πελατεία!

      Δηλαδή εσύ τι λες, οι απόγονοι του Τσαουσέσκου θα χεζ@νε στις χρυσές λεκάνες απαλλαγμένοι από κάθε έννοια τύψη και ευθύνη ή οι απόγονοι των ναζιδων θα θαυμάζουν τα κλεμμένα έργα τέχνης στην κλεμμενη έπαυλη, με γεια τους με χαρά τους;

      Σαν κληρονομοι, που λέει κι ο Λαπ, θα πρεπε να τα ξέρετε αυτά!
      Μόνο πειραγμένα μυαλά αποδέχονται κάτι τέτοιο ως φυσιολογικό.

      Αν οι απόγονοι κληρονομοι αποποιηθούν της κληρονομιάς και δεν σταθούν στο μαγαζί στο πόδι του μπαμπά τους και παν να γίνουν πχ κτηνοτρόφοι στη Πίνδο ή ιεραπόστολοι στον Αμαζόνιο ή σαλεπιτζήδες στη Ερμού ή δάσκαλοι στη Λάρισα, τότε εννοείται πως δεν έχουν καμία ευθύνη για τα εγκλήματα των γονιών τους.

      Και μια και ανέφερες και χάπια, αν δεν κατανοείς αυτή την απλή λογική, ίσως σε βοηθήσουν τα κατάλληλα.

      posted in Αντίλογος
      piliourits
      piliourits
    • RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]

      @criuser said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:

      Οικογενειακή ευθύνη βλέπω.

      Άρα κάτι κοινό έχεις με αυτούς με τις στολές γιατί και αυτοί την χρησιμοποιούσαν στις εκτελέσεις αμάχων Ελλήνων.

      Ναι βρε, τα θύματα των ταγματασφαλιτων έχουν κοινά με τους θύτες τους.
      Οι απόγονοι των ταγματασφαλιτων και οι υποστηρικτές ψηφοφόροι τους, κανένα σημείο τομής.

      Πως ελίσσεσαι λεκτικά έτσι, σαν χέλι, ή μάλλον, σαν ανακοντα...

      posted in Αντίλογος
      piliourits
      piliourits
    • RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]

      @criuser said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:

      Των κοινό αίσθημα και την κοινή λογική των ζωντανών πτωμάτων του υπαρκτού ? 😊

      Σήμερα είχε το ΜΣΝ τα πριν 75 χρόνια της Καθημερινής και είπε ότι σαν σήμερα συνέλαβαν την χήρα του Λένιν οι διάδοχοι του...

      Γελοίοι όπως πάντα...

      Τι να σου πω βρε Κρουζερ, λίγα ξέρω και λιγότερο ενδιαφέρομαι για τις λεπτομέρειες των γεγονότων μιας άλλης εποχής σε άλλο τόπο.
      Πιο πολύ με ενδιαφέρουν τα γεγονότα στον τόπο που γεννήθηκα και ζω.

      alt text

      alt text

      alt text

      alt text

      posted in Αντίλογος
      piliourits
      piliourits
    • RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]

      Τελικά το να είναι κανείς Νεοδημοκράτης αλλάζει την καλωδίωση του εγκεφάλου ή συγκεκριμένοι τύποι εγκεφάλου γίνονται Νεοδημοκράτες;
      Επειδή βλέπω μερικοί συμφωνούν, αντίθετα με το κοινό αίσθημα και την κοινή λογική.

      posted in Αντίλογος
      piliourits
      piliourits
    • RE: Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες

      Πάντως δεν αποκλείεται, αν βρεθεί κάνας παρατρεχαμενος με βουλκανιζατερ ή εταιρεία κουφωμάτων να γίνει αποκλειστικος εισαγωγέας των συσκευών και να πουλάει σε τιμές δεκαπλάσιες απ ότι αγοράζει, να την εγκρίνει την δαπάνη ο Άδωνις.

      posted in Αντίλογος
      piliourits
      piliourits
    • RE: Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες

      Δωρεάν αναπνευστικες συσκευές, τι το περάσαμε Σοβιετία; αν αρχίσουν τέτοιες παροχές θα βγει κάνας Μπάμπης και κάνας Σαλτα και Πρωκτησου να κρουσουν τον κώδωνα του σοσιαλιστικου κινδύνου εκτροπής του δημοσιονομικού πλεονασματος.

      posted in Αντίλογος
      piliourits
      piliourits
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @gianniss07 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Το συγκεκριμένο βίντεο πρέπει να προβάλεται απ όλα τα κανάλια καθε μέρα για μια βδομάδα.

      Μάς ανοίγει τα μάτια, σε όσους θέλουν να δουν την πραγματικότητα.

      [Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ για την Ελληνική Οικονομία](link url)

      Καλά ρε δεν σου τα πε ο Κρουζερ για το τι αλμπάνης κομπογιανίτης ριψάσπις είναι ο Μαρινάκης, τολμάς να ξαναβαζεις αυτό το βίντεο;

      posted in Αντίλογος
      piliourits
      piliourits
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr