Τί πληροφορίες κι εντυπώσεις υπάρχουν για το Bitros? Θα αγοράζατε αυτοκίνητο από κει;
piliourits
@piliourits
Please enter occupation - Please enter your interests
Best posts made by piliourits
-
RE: Έμποροι μεταχειρισμένωνposted in Περί αυτοκίνησης
-
RE: Toyota Corolla Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Δεν ξέρω αν μπορώ, ακόμη, να συνεισφέρω στη συζήτηση, γιατί έχω κάνει μόνο το Αθήνα-Βόλος, κάπως συντηρητικά για πρώτη φορά, να θεωρηθεί και (αχρείαστο) στρώσιμο.
Υπάρχουν κάποια πράγματα στο αυτοκίνητο που σχεδόν ενθουσιάζουν.
Και θα ενθουσίαζαν ακόμη και τον Κρουζερ...
Θέση οδήγησης, άνετη και ευρύχωρη, άπλετος χώρος για τα πόδια ακόμη και για μεγαλόσωμους, πολύς χώρος γύρω απ τον οδηγό, δεν περίμενα ότι θα ήταν έτσι σε σύγκριση με ερκρος και οκτάβια.
Με τέρμα κάτω το καθισμα, πάλι νιώθεις ψηλά και βλέπεις το ογκώδες καπώ. Τεράστια παράθυρα γύρω γύρω και καθρέφτες υπερβολικοί, πολύ βάθος στο παρμπρίζ.
Δεύτερη έκπληξη, αν και ακόμη δεν έχω τεστάρει στροφιλίκια στο Πήλιο, πως παρά τον ημιάκαμπτο η απόσβεση είναι πάρα πολύ καλή χωρίς καμία πλεύση που ίσως νιώσει κάποιος στιγμιαία στο ερκρος. Να το νιώθεις αρχικά καλύτερο από το Σιτροεν σε αυτό τον τομέα, είναι έκπληξη.
Οθόνη κι εργονομία θα το έλεγα εξαιρετικό επίσης, αν είχαν 2-3 μοίρες γωνία προς τον οδηγό, γιατί το μέγεθος είναι τέτοιο που χρειαζόταν για να μη νιώθεις "μακριά" την δεξιά άκρη της οθόνης. Αλλά μέγεθος, ευκρίνεια, ευκολία μενού και γραφικά, άψογα, με κινούμενες γραμμές στην όπισθεν (κρίμα που δεν βάζουν και τους ταπεινούς ηχητικούς αισθητήρες) και κατευθείαν ασύρματο Android Auto που μάλλον θα το έχω μόνιμο. Ο ενσωματωμένος χάρτης φαίνεται απαράδεκτος, δεν έχει το σκέλος απ τη διασταύρωση Νέας Αγχιάλου προς Βόλο, μου φαίνεται έγκλημα να τον εμπιστευθώ σε δρόμο που πάω πρώτη φορά. Έχουν όμως ενσωματωμένα δεδομένα απ την Τογιότα, ο πωλητής είπε για 10 χρόνια, θα δούμε. Ήδη στο κινητό φάνηκε τηλεχειρισμός για κλιματισμό κλπ, δεν το δοκίμασα.
Φώτα τη νύχτα εντυπωσιακά, για μένα που κινούμαι σε ορεινή επαρχία ήταν ο μεγάλος μου καημός και παράπονο απ το Σιτροεν (που αναγκαστικά του έβαλα λεντ). Στο Κρος, παρόλο που η βασική έκδοση έχει νομίζω φλας και φώτα ημέρας αλογόνου, μικρή και μεγάλη σκάλα εργοστασιακά projector LED, συμπαγής πεντακάθαρη δέσμη με αποκοπή και αυτοματισμό μεγάλης σκάλας, ευχαριστηθηκα ψωτισμο για πρώτη μου φορά. (Αντίθετα με τις χαμηλές Κορολες που έχουν reflectors).
Για το γκάζι δεν θέλω να γράψω ακόμα, δοκίμασα μόνο τη διαφορά στην απόκριση με τα sport & eco, για τα δευτερόλεπτα που επιταχύνεις ακόυγεται όπως στα νιάτα μας που βάζαμε «μπουρί», αυτό είναι το υπόκωφο βουητό για το οποίο παραπονιούνται όλοι, διαρκεί όσα δευτερόλεπτα εως δίλεπτα επιταχύνεις φουλ μέχρι την επιθυμητή ταχύτητα. Αρχικά, αν είσαι μαθημένος με ντιζελοροπή που «προσέχεις» πόσο θα το πάτησεις στο ξεκίνημα και βλέπεις και torque steering αν το πιέσεις, ή ηλεκτρικό που εξφενδονίζεται, εντυπωσιάζεσαι απ το πόσο άκοπα κι αθόρυβα φευγεις και μπαίνεις στη κίνηση, ρέει στο δρόμο, αλλά σε ξενίζει λίγο ο ρυθμός που το πάτημα του πενταλ ανταποκρίνεται στο ρυθμό επιτάχυνσης, δεν ξέρω πως να το περιγράψω. Δεν μπορείς να πεις πως «πατινάρει» γιατί βλέπεις τα χιλιόμετρα να μαζεύονται και να έχεις φτάσει την επιθυμητή ταχύτητα, αλλά ίσως ξενίζει επειδή στο μυαλό μας έχουμε συνδυάσει να ακούγεται το «μπουρί» με το σπινιάρισμα των τροχών και την αίσθηση της αδράνειας, όχι με αυτή τη ομαλή ροή του οχήματος στο δρόμο.
Φοβόμουν το «βουητό» και σε μάπα άσφαλτο ακούω την ποιότητά της παραπάνω απ ότι θα ήθελα, αλλά νομίζω αρχικά πως είναι η αντήχηση της πολύ αεράτης καμπίνας, γιατί με σταθερή ταχύτητα 110-130 πάνω σε καλή άσφαλτο στην εθνική, αδιαφόρησα πλεον, ήταν σε κανονικά πλαίσια και συζυτούσαμε πιο χαμηλόφωνα από άλλα αυτοκίνητα, και με πολύ αρχική θετική εντύπωση κι απ το ηχοσύστημα της βασικής έκδοσης, spotify ακουγόταν καλύτερα απ ότι περίμενα, πεντακάθαρες συχνότητες, συμπαγής ήχος στερεοφωνικός, ήταν κι αυτό μια ευχάριστη έκπληξη, γιατί με είχαν φοβίσει διάφορα που άκουγα. Συνολικά η πρώτη εντύπωση είναι καλή έως άριστη, για τα χρήματα που κοστίζει (κι αφού βρήκα αμάξι νωρίτερα και δεν αναγκάστηκα να περιμένω μέχρι την άνοιξη) κι όταν μαζέψω χιλιόμετρα κι εντυπώσεις σε διαφορετικά περιβάλλοντα και κυρίως Πήλιο, θα ξαναγράψω. -
RE: 2020 Toyota Yarisposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Πρέπει να είναι το πιο άσχημο της γενιάς του, όλα τα μοντέλα που βγήκαν 2019-2020 του ρίχνουν στ' αυτιά ως προς την εμφάνιση.
-
RE: Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές)posted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
Τα διόδια Αθήνα Βόλος είναι 34 ή 37€, με επιστροφή. Πόσο θα ήταν με γέφυρα; αν ήταν τεχνικά εφικτό; Πόσο κοστίζουν συνολικά τα επιπλέον χιλιόμετρα για 100 χρόνια για όλη την Ελλάδα; θα κόστιζε περισσότερο απ τους Ολυμπιακούς η κατασκευή;
-
RE: Mazda CX-30posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Μπορεί να παραμένει απωθημένο για τους Έλληνες ένα σύγχρονο πανέμορφο και made in Japan αυτοκίνητο, αλλά αυτό που φαίνεται στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι πόσο 'εκτός πραγματικότητας' είναι το αμάξι, αλλά πόσο 'διεστραμένη' είναι η ελληνική φορολόγηση. Μπορεί το 1980 να αποτελούσε πολυτέλεια η κατοχή ενό; αυτοκινήτου και ειδικά ενός 2λιτρου, πλέον όμως είναι γελοιότητα να διατηρείται τέτοια νομοθεσία. Πεδίο δόξης λαμπρό για την παρούσα κυβέρνηση που ευαγγελίζεται την προοδευτική νεοφιλελεύθερη και κόντρα στις ...σοβιετίες.
Να το 'δεχτούμε' για πολύ μεγάλους κινητήρες, αλλά για δίλιτρα πιο οικονομικά πλέον απ'τα ατμοσφαιρικά 1400αρια δεκαετίας, τί νόημα έχει;
Κάτι μου λέει όμως πως οι εισαγωγείς έχουν επίσης βολευτεί υπερβολικά να πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και πολύ θα αντισταθούν σε οποιαδήποτε μεταβολή.
Δουλεύοντας αντίστοιχο skyactive κινητήρα Mazda 5ετίας, που ίσως δεν είναι τόσο βελτιστοποιημένος για κατανάλωση και εκπομπές, με το 6αρι αυτόματο κιβώτιο, η κατανάλωσή στο trip computer κυμαίνεται μεταξύ 7,9 και 8,1 λτ/100, με χρήση κλιματισμοού χειμώνα καλοκαίρι σε ακραίες θερμοκρασίες (προσεγγίζουν τους 50 βαθμούς στον αυτοκινητόδρομο), ταχύτητες πάνω από συνήθη όρια, και ενώ δεν περνάω εδώ τόσα πολλά φανάρια (που όμως έχουν 2λεπτες-3λεπτες στάσεις στο ρελαντί), έχει παντού άπειρα 'σαμαράκια' που εξαναγκάζουν σε διαρκή φρεναρίσματα-επιταχύνσεις. Πιστεύω πως το προφίλ κατανάλωσης σε ελληνικούς δρόμους είναι ακόμη χαμηλότερο και ίσως καλύτερο από τα χιλιάρια τούρμπο (σίγουρα καλύτερο από τα 1.4 τούρμπο) που έχουμε εξαναγκασθεί να αγοράζουμε.
Μονο εμπόδιο λοιπόν παραμένει η βλακώδης νομοθεσία...
-
RE: Toyota Corolla Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Δηλαδή, το περίμενε κανείς ένα οικογενειακό στρουμπουλό ΤΟΥΟΤΑ να ξυπνήσει τόσο πάθος & σεξ στο μυαλό των συνομιλητών?
Μέχρι τώρα, μόνο μέχρι την εξέταση προστάτη είχαν φτάσει τα ΤΟΥΟΤΑ...
Latest posts made by piliourits
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3posted in Αντίλογος
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Αποδυναμώστε το Δημόσιο, να μην κάνει η κάθε κυβέρνηση ότι θέλει με τα δικά μας τα λεφτά.
Αλλιώς όπως έλεγε η διαφήμιση και θα το(ν) πιείτε και θα το λουστείτε!
Δηλαδή φίλε Άντυ, αν αντιλαμβάνομαι σωστά, είσαι κατά του Δημοσίου και υπέρ της ΝΔ ;
Όταν κάποιος αριστερός χρησιμοποιεί τη λέξη "αντιλαμβάνομαι" ανησυχώ.
Μετά τις αποκαλύψεις του Alexis για την αντίληψη και τις αντιλήψεις των συντρόφων, η ανησυχία έχει μετατραπεί σε τρομάρα!

Μπα τρομάρα να σου ρθει, μας έκανες και γελάσαμε!
Πνευματώδες, πολύ πνευματώδες....
Και δε με λες: για να αποδυναμώσουμε το Δημόσιο, να ψηφίζουμε ΝΔ;
Καλά το αντιλαμβάνομαι κι εγώ ο καψερός ο αριστερός;
(Μη κοιτάς εσείς οι Νεοδημοκράτες που είστε γάτες με πέταλα ανοξείδωτα, και τα πιάνετε στον αέρα τα πουλιά.
Οι αριστεροί θέλουν να τους τα εξηγείς ωραία, Αλεφαντίσια, για να τα καταλάβουν...) -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3posted in Αντίλογος
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Αποδυναμώστε το Δημόσιο, να μην κάνει η κάθε κυβέρνηση ότι θέλει με τα δικά μας τα λεφτά.
Αλλιώς όπως έλεγε η διαφήμιση και θα το(ν) πιείτε και θα το λουστείτε!
Δηλαδή φίλε Άντυ, αν αντιλαμβάνομαι σωστά, είσαι κατά του Δημοσίου και υπέρ της ΝΔ ;
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικάposted in Περί αυτοκίνησης
@nikonino said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μόνο που πρέπει να λαμβάνετε υπόψη πως έχουν αλλάξει οι καιροί.
Οι σημερινές κάτω των ήντα ηλικίες που αγοράζουν ηλεΧτρικά, αντιμετωπίζουν αλλιώς και τη ζωή και την αυτοκίνηση, το "γκάζι" δεν ειναι στις προτεραιότητες τους. Μάλλον ψάχνουν την πιο χαλαρωτική εμπειρία στο ταξίδι.
Σε αυτό το πλαίσιο αναπτύσσεται και η αυτόνομη οδήγηση. Δηλαδή το ιδανικό γι αυτούς είναι ...να μην οδηγούν καθόλου, όχι πόσο γρήγορα θα πάνε.Το να οδηγούν απλά προσεκτικά δεν παίζει σαν σενάριο;
Πες το κι έτσι!
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3posted in Αντίλογος
@otso said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Υπηρεσίες στα χαρτιά και 88 εκατ. ευρώ στο χέρι η συγκομιδή των αγροτικών συμβούλων, η λίστα με τις αμοιβές
Κατι ειχε παρει το αυτι μου σχετικα με 2 συμβουλες τον χρονο δωρεαν , αλλά νομιζα οτι ηταν απο αυτα που λεγονται και ξεχνιουνται .
Οχι βεβαια αλλη μια κομπινα να βγαλουν καποιοι δικοι μας λεφτα απο τον καναπε του σπιτιου τους .
Προφανως εχουν παρει την υπογραφη μου , καποιο κουτακι θα ηταν τσεκαρισμενο στην δηλωση οσδε , η τσεκαριστικε μετα , και καποιοι εβγαλαν λεφτα για συμβουλες που ουτε ζητηθηκαν ουτε εδωσαν , και ουτε γνωριζω και κανεναν αλλο να ζητησε η να ελαβε .
Η ΖΩΗ ειναι ωραια , για καποιους .Σε συμβουλεύω, δωρεάν την πρώτη φορά, να γίνεις κολαούζος σε κάποιον επιφανή Νεοδημοκράτη της περιοχής σου, να αρχίσεις και συ να τσιμπάς μεζέ απ το τσιμπούσι, αντί να κάνεις τζάμπα στείρα αντιπολίτευση.
Ακολουθήστε με για περισσότερες συμβουλές σχετικά με το πως αφού δεν μπορείς να νικήσεις τους Νεοδημοκράτες, χώσου ανάμεσά τους. -
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικάposted in Περί αυτοκίνησης
Μόνο που πρέπει να λαμβάνετε υπόψη πως έχουν αλλάξει οι καιροί.
Οι σημερινές κάτω των ήντα ηλικίες που αγοράζουν ηλεΧτρικά, αντιμετωπίζουν αλλιώς και τη ζωή και την αυτοκίνηση, το "γκάζι" δεν ειναι στις προτεραιότητες τους. Μάλλον ψάχνουν την πιο χαλαρωτική εμπειρία στο ταξίδι.
Σε αυτό το πλαίσιο αναπτύσσεται και η αυτόνομη οδήγηση. Δηλαδή το ιδανικό γι αυτούς είναι ...να μην οδηγούν καθόλου, όχι πόσο γρήγορα θα πάνε. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3posted in Αντίλογος
@red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Οι μικρές επιχειρήσεις χτυπήθηκαν επίκοβιντ ώστε να στηριχτεί ο Σκλαβενίτης. Είναι γενικό στην Δύση λόγω της κατάπτωσης.
Το ώστε μου άρεσε !
Επαφή με την πραγματικότητα, μηδενική !Για πες!
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3posted in Αντίλογος
@red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
https://www.naftemporiki.gr/society/2030925/to-ethniko-apolytirio/
Το παιχνίδι στην Εκπαίδευση έχει ήδη χαθεί, για πολλούς μαθητές, με το τέλος της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, στα 15 δηλαδή. Πριν φτάσουν στο Λύκειο. Αυτό δείχνουν τα στοιχεία και από το διεθνή διαγωνισμό PISA που διεξάγει ο ΟΟΣΑ και από τη λεγόμενη ελληνική PISA.
Ο διαγωνισμός του ΟΟΣΑ διενεργείται όταν ο μαθητής βρίσκεται στο μέσον της Α Λυκείου. Ο αντίστοιχος ελληνικός διαγωνισμός διενεργείται στο τέλος της Γ Γυμνασίου. Και οι δύο γίνονται σε δείγμα σχολείων και μαθητών που θεωρείται αντιπροσωπευτικό.
Τα αποτελέσματα και των δύο συγκλίνουν: Αυτοί που έχουν ήδη χάσει το τρένο της εκπαίδευσης είναι περισσότεροι από τους μισούς μαθητές. Στα αποτελέσματα της έρευνας του ΟΟΣΑ, που είναι κάθε φορά και χειρότερα για την Ελλάδα, τα πρώτα χρόνια αντέτειναν ότι τα ζητούμενα είναι διαφορετικά από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και, συνεπώς, δεν μας δίνουν την πραγματική εικόνα. Μετά σταμάτησαν να ασχολούνται με το θέμα. Τα αποτελέσματα του τελευταίου διαγωνισμού έδειξαν ότι η χειροτέρευση του επιπέδου των μαθητών μας συνεχίζεται χωρίς καμία προοπτική αναστροφής. Οι επιδόσεις βρίσκονται κάθε φορά κάτω από το μέσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ.
Αυτό το επιβεβαιώνεις πολύ εύκολα από τους μετέπειτα επαγγελματίες. Κάθε ένας που βγαίνει σε σύνταξη αντικαθίσταται από ένα χειρότερο. Και μετά μας λένε κάτι μπούφοι για πανελλήνιες και επίπεδο σπουδών τότε και τώρα
Εσύ μιλάς για κάτι άλλο.
Εννοείται πως όσο ανεβαίνει η εξειδίκευση, κάθε επόμενοι θα είναι "χειρότεροι" από τους προηγούμενους που αντικαθιστουν.
Απλοϊκά παραδείγματα.
Κάποτε ένας σιδερας μπορούσε να πάρει ένα κομμάτι σίδερο και να το σφυρηλατίσει (με πολύ κόπο και χρόνο) στο μεταλλικό αντικείμενο που χρειαζόταν, το οποίο γινόταν "χειροποίητης ποιότητας". Ο επόμενος μπορούσε να πάρει έτοιμα βιομηχανικα κομμάτια και να τα κοψει/κολλησει/συναρμολογήσει. Στην επόμενη γενιά χρειάζεται να ξέρουν μόνο το χειρισμό cnc μηχανής...
Όσο ανεβαίνει η εξειδίκευση, που οδηγεί σε μεγαλύτερη παραγωγικοτητα, τόσο λιγότερη συνολική γνώση και "ταλέντο" χρειάζεται. Δεν μπορεί να υπάρξει σήμερα 10-15 χρόνια "μαθητεία" για να βγει ο επόμενος ολοκληρωμένος μάστορας, δεν το σηκώνει η αγορά, που θέλει γρήγορα άνθρωπο να βγάλει πολλή "παραγωγή" σε συγκεκριμένο κομμάτι της εργασίας.
Κι αυτό ισχύει από μαραγκους, χτιστες, μηχανικούς, ηλεκτρολογους, μέχρι προγραματιστες και γραφειοκράτες. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3posted in Αντίλογος
Νέα Δημοκρατία ζεις
Εσύ μας οδηγείς
Ψιλικατζης σε σύγκριση με τον διπλανό του και τα 120 εκατομμύρια που έφαγε εκείνος (όσα περίπου δωρίστηκαν στην Ετζίαν, σημαδιακα ποσά).





