Τί πληροφορίες κι εντυπώσεις υπάρχουν για το Bitros? Θα αγοράζατε αυτοκίνητο από κει;
piliourits
@piliourits
Please enter occupation - Please enter your interests
Best posts made by piliourits
-
RE: Έμποροι μεταχειρισμένων
-
RE: 2020 Toyota Yaris
Πρέπει να είναι το πιο άσχημο της γενιάς του, όλα τα μοντέλα που βγήκαν 2019-2020 του ρίχνουν στ' αυτιά ως προς την εμφάνιση.
-
RE: Mazda CX-30
Μπορεί να παραμένει απωθημένο για τους Έλληνες ένα σύγχρονο πανέμορφο και made in Japan αυτοκίνητο, αλλά αυτό που φαίνεται στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι πόσο 'εκτός πραγματικότητας' είναι το αμάξι, αλλά πόσο 'διεστραμένη' είναι η ελληνική φορολόγηση. Μπορεί το 1980 να αποτελούσε πολυτέλεια η κατοχή ενό; αυτοκινήτου και ειδικά ενός 2λιτρου, πλέον όμως είναι γελοιότητα να διατηρείται τέτοια νομοθεσία. Πεδίο δόξης λαμπρό για την παρούσα κυβέρνηση που ευαγγελίζεται την προοδευτική νεοφιλελεύθερη και κόντρα στις ...σοβιετίες.
Να το 'δεχτούμε' για πολύ μεγάλους κινητήρες, αλλά για δίλιτρα πιο οικονομικά πλέον απ'τα ατμοσφαιρικά 1400αρια δεκαετίας, τί νόημα έχει;
Κάτι μου λέει όμως πως οι εισαγωγείς έχουν επίσης βολευτεί υπερβολικά να πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και πολύ θα αντισταθούν σε οποιαδήποτε μεταβολή.
Δουλεύοντας αντίστοιχο skyactive κινητήρα Mazda 5ετίας, που ίσως δεν είναι τόσο βελτιστοποιημένος για κατανάλωση και εκπομπές, με το 6αρι αυτόματο κιβώτιο, η κατανάλωσή στο trip computer κυμαίνεται μεταξύ 7,9 και 8,1 λτ/100, με χρήση κλιματισμοού χειμώνα καλοκαίρι σε ακραίες θερμοκρασίες (προσεγγίζουν τους 50 βαθμούς στον αυτοκινητόδρομο), ταχύτητες πάνω από συνήθη όρια, και ενώ δεν περνάω εδώ τόσα πολλά φανάρια (που όμως έχουν 2λεπτες-3λεπτες στάσεις στο ρελαντί), έχει παντού άπειρα 'σαμαράκια' που εξαναγκάζουν σε διαρκή φρεναρίσματα-επιταχύνσεις. Πιστεύω πως το προφίλ κατανάλωσης σε ελληνικούς δρόμους είναι ακόμη χαμηλότερο και ίσως καλύτερο από τα χιλιάρια τούρμπο (σίγουρα καλύτερο από τα 1.4 τούρμπο) που έχουμε εξαναγκασθεί να αγοράζουμε.
Μονο εμπόδιο λοιπόν παραμένει η βλακώδης νομοθεσία...
-
RE: Toyota Corolla Cross
Δηλαδή, το περίμενε κανείς ένα οικογενειακό στρουμπουλό ΤΟΥΟΤΑ να ξυπνήσει τόσο πάθος & σεξ στο μυαλό των συνομιλητών?
Μέχρι τώρα, μόνο μέχρι την εξέταση προστάτη είχαν φτάσει τα ΤΟΥΟΤΑ... -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Ανάθεμα την ώρα
Qatarα τη στιγμή
Συλλάβανε οι Βέλγοι
Την Εύα Καϊλή -
RE: Toyota Corolla 2019
Καλορίζικα τα καινούρια ΤΟΥΟΤΑ σας. Πιτσιρικάς σε ΤΟΥΟΤΑ έμαθα να οδηγώ, το πρώτο μου μεταχειρισμένο αλλά και το πρώτο μου καινούριο, μικρό ΤΟΥΟΤΑ ήταν. Όσο όμως 'μάθαινα' να οδηγώ, θα χαρακτήριζα τα περισσότερα ΤΟΥΟΤΑ σε προσιτά βαλάντια, από απογοητευτικά στον τομέα της οδήγησης, έως και μη ασφαλή. Φαίνεται όμως πως η εταιρία στην τελευταία γενιά κάνει 'στροφή' και όταν άλλοι το γυρίζουν στον ημιάκαμπτο, την πλαστικούρα στο σαλόνι και πλασάρουν μια ενισχυμένη μίζα & μπαταρία ως καινοτομία 'mild hybrid', η Toyota στις ίδιες περίπου τιμές πουλάει ένα υβριδικό μηχανολογικό κόσμημα, σοβαρή ανάρτηση και τιμόνι και ποιότητα άνω του μέσου όρου. Μόνη 'παραφωνία' οι χώροι στη hatchback Corolla, πως τα κατάφεραν να είναι πιο άνετο και πρακτικό το Yaris, μόνο αυτοί το ξέρουν. Τα μυστήρια της Άπω Ανατολής ...
-
RE: Toyota C-HR 2016
Αυτές τις συζητήσεις, για το ποιά τεχνολογία τακούνια περπατάει καλύτερα η Ναόμι Κάμπελ και ποια τεχνολογία σουτιέν στηρίζουν καλύτερα τη Ζιζελ, για να αποφασίσουμε αν αυτά του Λιντλ τις Πέμπτης κάνουν για τη γυναίκα μας (και τη πεθερά μας), πολύ τις γουστάρω...
Latest posts made by piliourits
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
στάσεις συν δύο τρεις χρονικές, για να μπορέσεις να συνδέσεις τα βαρυτικα και ηλεκτρικά πεδία με μία εξίσωση, και σκέφτεσαι "τι μαλακιες μου τσαμπουνάτε" και ότι είναι αδύνατον να εμπιστευτείς τέτοιους τύπους...
Δε χρειάζεται να ακούσεις για πολλαπλές διαστάσεις για να μην εμπιστευτείς την επιστήμη, διαφωνώ.
Τα επιστημονικά δεδομένα δεν μπορούν να αμφισβητηθούν. Αν διαχρονικά και σήμερα γίνονται "εργαλείο" στα χέρια των κύκλων αποφάσεων , αυτό είναι που δημιουργεί τις όποιες αμφιβολίες.
Στο θέμα μας, είναι σίγουρο ότι η γη υπερθερμένεται με τεράστιο ρυθμό , όσο ποτέ άλλοτε. Ακόμα και μετεωρολογικά στοιχεία να μην υπάρχουν ( προ του 19 αιώνα) , αυτό αποδεικνύεται με πλήθος άλλα εργαλεία. Το ότι κάποιοι ελάχιστοι προσπαθούν αν το αποδώσουν σε κάτι μη ανθρωπογενές, είναι "εργαλείο" , όπως "εργαλείο" χειραγώγησης είναι να προσπαθούμε να πειστούμε από κυβερνητικές επιλογές ότι η επιδότηση στα ηλεκτρικά είναι προς όφελος του περιβάλλοντος και μόνο και όχι ένα απλά μικροπολιτικό εργαλείο.Φεύγοντας από τα κομματικά ( είμαι εκτός θέματος), αλλά επιστρέφοντας στο θέμα ηλεκτροκίνηση , θα ξαναγράψω , ναι πολιτική της Ε.Ε. είναι η μείωση των ρύπων στη μετακίνηση ( και σε αυτήν κάνουμε ένα βήμα εμπρός με την ηλεκτροκίνση και τρία πίσω με την αύξηση του ορίου ζωής στα φορτηγά π.χ. ) αλλά παρόμοια είναι και οι πολιτικές για προστασία υδάτων , για βιομηχανίες , για ανακύκλωση , για περιορισμό των αποβλήτων , για περιορισμό της ενεργειακής φτώχειας, για ζώνες natura , για ζώνες αιγιαλού και για ένα σορό άλλα πιο φλέγοντα περιβαλλοντικά ζητήματα , τα οποία τα ¨γράφουμε" στα παλαιότερα των υποδημάτων μας ( όχι μόνο εμείς στην Ε.Ε., αλλά είμαστε από τους πιο "δυνατούς" στο θέμα) ....
Κάπως έτσι η εργαολοποίηση της αναντίρρητης καταστροφής του περιβάλλοντος και η εφαρμογή πολιτικών που ευνοούν αμφίβολης αποτελεσματικότητας λύσεις αυξάνει την όποια δυσπιστία στην επιστήμη , η οποία δε φταίει και σε τίποτα.
Έπρεπε πχ να έρθει ο πόλεμος στην Ουκρανία και να σφίξουν τα "γάλατα" στα ενεργειακά για να στραφεί στις ΑΠΕ με όλες της τις δυνάμεις η Ε.Ε. , ε τι πιο εύπεπτο να στο τυλίξουν με ολίγη από περιβάλλον, για να αποκρύψουν ότι επι δεκαετίες χαριετιζόμαστε με αυτόν που σήμερα αποκαλούμε σύγχρονο Χίτλερ...
Συμφωνώ σε όλα.
Και μετεωρολογικα δεδομένα να μην υπάρχουν, δηλαδή να μην μετρούσαν κι έγραφαν σε πλάκες, παπυρους και χαρτιά με φτερό χήνας τις θερμοκρασίες, πάει ο τρελός επιστήμων και τραβάει μια γεώτρηση στον παγετώνα και ανασύρει φέτες-φέτες "ζωντανά" δείγματα του κλίματος και της ατμόσφαιρας και έχει αρχείο για χιλιετίες...
Όσο η "λογική" είναι ο παραλογισμός της μεγιστοποιησης του κέρδους μέσω της εξουσίας, η οποία κατανεμεται μέσω του πολέμου, αυτά δηλαδή που κάνουν οι φυλές των πιθήκων δέντρο-δεντρο, εμείς να τα κάνουμε ανά ήπειρο με διαστημική τεχνολογία, η Επιστήμη γίνεται εργαλείο αυτοκαταστροφης, και στο κάτω κάτω, κι αυτοί που την αμφισβητούν κι αυτοί που την αποδέχονται, τη χρησιμοποιούν για λάθος σκοπό. -
RE: Peugeot 3008 2016
Πως κάνετε έτσι για μια καδενα...
Τα παλιά Μερσεντες τις αλλαζανε προληπτικά στο τέλος, ένα χιλιοδιακοσάρι ευρώ ανά τόσα χιλιόμετρα.
Έγιναν και τα γαλλικά πριμιουμ τώρα κι ακολουθούν τα πρότυπα. -
RE: Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k
@chrisk6 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@nikos-golf said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@chrisk6 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@nikos-golf said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@dettol said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@nikos-golf said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
@gchris7 said in Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k:
Με 140 c suv αυτόματο να έχει κατανάλωση 5.5 το βλέπω λίγο δύσκολο. Επίσης ο άνθρωπος είπε 50% εθνική όχι 100%. Άρα η κατανάλωση του συνολικά θα πάει στο 6.5+ χαλαρά.
Με υβριδικό δεν παίζει να πάει πάνω απο 6 μικτα όσο και να το ξεσκίσει.Σε 10 χρόνια τα Diesel μπορεί να μην τα παίρνουν ούτε για ανακύκλωση ενώ το υβριδικό θα το μοσχοπουλησει... Αν υπολογίσεις και ζημιές κόστος service κτλπ δεν έχει καν νόημα να το συζητάμε ποια είναι πιο συμφέρουσα αγορά...
Δε γράφω συχνά αλλά βλέπω πολλές ανακρίβειες.
Όταν έπαιρνα εγώ το τιγουαν πετρέλαιο το 2016 έλεγαν για απαγόρευση diesel και χαμηλη μεταπώληση, για προβλήματα, για ζημιές κλπ.
Να σε πληροφορήσω 8 χρόνια τώρα ούτε ζημιές, ούτε προβληματα ενώ αν αποφασίσω τώρα να το πουλήσω θα φύγει χτες (και με μικρή χασουρα).
Η κατανάλωση μου στα 8 χρόνια είναι μικτή στα 5,8 και έχω γλυτώσει τρέλα χρήματα σε σχέση με ένα βενζίνης.
Σε 10 χρόνια ένα υβριδικό θα σε ρωτάνε αν η μπαταρία του είναι καλή ή αν θέλει αλλαγή.
Στη θέση του νηματοθετη θα έπαιρνα το kia diesel με τη μεγάλη εγγύηση και ίσως τα δωρεάν σέρβις αν τα έχει ακομα.
Κάτι διλιτρα που προτείνονται είναι για γέλια με τους φόρους και τη μηδενική μεταπώλησηΗ Ελλάδα καθυστερεί σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Τα ντίζελ βρίσκονται εδώ και καιρό σε καθοδική πορεία εδώ και καιρό. Δεν εξετάζουμε το πως-τι-που- γιατί, απλά το ότι συμβαίνει.
Προσωπικά, θα το πουλούσα τώρα. Εκτός αν μένεις επαρχία, κανείς πολλά καθημερινά χιλιόμετρα, όποτε δεν σε ενδιαφέρει ο δαχτυλιος και εκμεταλλεύεσαι πλήρως την μειωμένη κατανάλωση του ντίζελ.Δε με ενδιαφέρει τι κάνει η Ευρώπη. Κοιτάζω Ελλάδα και την εδώ αγορά. Η μεταπώληση πετρελαίου είναι στα ύψη και δεν υπάρχει καν σκέψη να το δώσω. Κυκλοφορώ παντού μιας και μένω Αθήνα ενώ και σε ταξίδια είναι ταμάμ.
Ακόμα και ο lap για να πετύχει καλές καταναλώσεις και να δικαιολογήσει τη βενζίνη με το fake υβριδικό πηγαίνει παραλιακή χωρίς κίνηση και με αυγό στο γκαζιΔηλαδή εσύ κυκλοφορεις κέντρο στο πηξιμο της κίνησης με σταματά/ξεκινά και είσαι στο ποσό?
Με μικτή 5.8 πρέπει να ταξιδεύεις κάτω από 5 συνεχεία και πολλά χιλιόμετρα. Και σίγουρα με κάτω από 130. Η όχι?Επίσης αν στα 10 χρόνια ρωτάνε για μπαταρία (που λογικά ελέγχεται και αυτή) για dpf , αναγεννήσεις κλπ κλπ δεν ενδιαφέρεται κανείς?
Αν κυκλοφορούσα συνέχεια κέντρο όχι δε θα έπαιρνα diesel αλλά ούτε και υβριδικό γιατί θα ήμουν τρελός να κάθομαι να πηζω στο μποτιλιάρισμα της Ομόνοιας.
Κυκλοφορώ όμως Βουλιαγμένης, Χαμοστέρνας,Πειραιώς, Ηλιούπολη, νέα Σμύρνη κλπ.
Καταλαβαίνω τη προσπάθεια ορισμένων για να δικαιολογησουν το υβριδικό πρέπει να παίρνουνε σα σημείο αναφοράς το κέντρο ΑθήναςΑντικειμενικα αν κινεισαι μεσα στο κεντρο ή οπου εχει πολυ κινηση το υβριδικο δεν θα καψει. Το πετρελαιο δεδν μπορει να γραψει αυτα τα νουμερα.%- Τωρα να μου πεις στο ταξιδι να το δεχτω οτι το πετρελαιο εχει καλη καταναλωση.
Αλλα πλεον και τα μοτερ βενζινης βγαζουν χαμηλες καταναλωσεις σε ΕΟ ειδικα αν καποιος δεν κινειται πανω απο 120-130.Τα ηλεκτρικα τα βγαζω εκτος γιατι προφανως δεν συγκρινονται εντος πολης απο θεμα καταναλωσης.
Οι μέσοι όροι κατανάλωσης ενός φουλ υβριδικού (δηλαδή ΤΟΥΟΤΑ) κι ενός ντίζελ είναι πολύ κοντά, μόνο που το ντίζελ είναι τουλάχιστον 20% φθηνότερο.
Αν τα περισσότερα χιλιόμετρα (κι όχι περισσότερο χρόνο) το αμάξι τα κάνει στο σταμάτα ξεκίνα φανάρι-φανάρι, το ΤΟΥΟΤΑ θα ναι κι ευκολότερο και ίσως λιγάκι οικονομικοτερο σε χρήμα.
Αν όμως τα περισσότερα χιλιόμετρα (επαναλαμβάνω, όχι χρόνος οδήγησης) γίνονται εκτός πόλης με φορτίο, τα νούμερα κατανάλωσης αντιστρεφονται και μαζί με το πλεονέκτημα χαμηλοτερης τιμής λίτρου, είναι σημαντικά φθηνότερο το ντίζελ.Τα υπόλοιπα ψευτο-χάημπριντ, μαηλντ χάημπριντ κλπ σε κανένα σενάριο ποτέ ούτε εντός ούτε εκτός πόλης δεν προσεγγίζουν τα νούμερα του ντίζελ, είναι και +20% ακριβότερη η βενζίνη, κανένα οικονομικό πλεονέκτημα δεν έχουν.
Κι όσο μεγαλώνει το αμάξωμα και το φορτίο, τόσο μεγαλύτερες οι χρηματικές διαφορές.Επίσης, στα τελευταίας τεχνολογίας μιλάμε για επιπλέον μπαταρίες και φίλτρα σωματιδίων (που μερικοί τα μπουκώνουν) και στις βενζίνες, δηλαδή σε βάθος χρόνου, μία η άλλη με τα dpf και τα αντμπλου...
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Εννοείς 35 λεπτά του ευρώ
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@cirus δεν νομίζω ότι λέμε κάτι αντίθετο. Ισως λεμε το ίδιο πράγμα από διαφορετική σκοπιά.
Με μια μόνο σημείωση.
Όχι δεν φτάνουν τα μαθηματικά λυκείου για να ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ κάποιος καθημερινός άνθρωπος πράγματα "απλά" για την επιστήμη (λέμε τώρα) όπως πχ. οι θεωρίες γενικής και ειδικής σχετικότητας.
(Που είχαν μαζευτεί 100 αναγνωρισμενοι Επιστήμονες όταν δημοσιεύθηκε, για να εναντιωθουν και να δείξουν ποσο λάθος είναι)
Πόσο μάλλον πολύπλοκα πράγματα της Επιστήμης, όπως η κβαντική θεωρία (στην οποία εναντιωθηκε ο ίδιος ο Αϊνστάιν, προσπαθώντας να βρει το λάθος της, αφού είχε ήδη βρει το λάθος του Νεύτωνα).
Δε λέμε για πράγματα δύσκολα που ακόμη τα ψάχνουν απ την αρχαιότητα, όπως ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ ή ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ...Οπότε, η Επιστήμη απαιτεί ένα βαθμό ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ και καλής ΠΙΣΤΗΣ στην Αυθεντία του Ειδικού (τον οποίο αργά ή γρήγορα κάποιος πιο μάγκας θα διαψεύσει).
Γιατί αυτό που "κατανοούμε" είναι μια περιγραφική προσέγγιση απλουστευμενη για τον κανονικό άνθρωπο.
Τα σωματίδια ως "μπαλάκια" που ρέουν, τις δυνάμεις ως βελάκια-διανυσματα κλπΠαλαιοτερα σχεδόν όλοι οι αγράμματοι άνθρωποι είχαν αυτή την πίστη στον γραμματιζούμενο, αλλά βλέπουμε στις μέρες μας που όλοι πλέον λαμβάνουν μια κάποια εκπαίδευση, να μεγαλώνει η δυσπιστία προς τον Επιστήμονα, κυριολεκτικά επειδή είμαστε όλοι ημιμαθείς επί παντός επιστητού (για να μη συνεχίσω το σεντόνι).
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μπορούμε να μην γαμαμε κάθε θεμα με πολιτικά και κομματικά ;
Το "πρόβλημα" είναι ότι η γενικευμένη μπαταριοκίνηση των ΙΧ, είναι ξεκάθαρα μια Πολιτική απόφαση, που στηρίζεται σε πολλές άλλες πολιτικές αποφάσεις για να εφαρμοστεί και να γίνει βιώσιμη.
(Δεν λέω ότι δεν είναι μια "ανώτερη" σε κάποιους τομείς, μορφή μετακίνησης)Τα κομματικά δεν νομίζω πως έχουν θέση, ούτε τα έμπλεξε κάνεις.
Επίσης, όταν γίνεται ωραία συζήτηση περί Επιστήμης, ας "μολυνθεί" και λίγο το νήμα, τι άλλο να πούμε για επιδοτήσεις και εμβελειες...
Λίγο πολύ, ΟΛΑ είναι Πολιτική, αλλά δεν το συνειδητοποιούμε και δεν το αναγνωρίζουμε... σαν παράδειγμα, ότι το Πήλιο είναι κατάφυτο με ελιές, πευκοδάση και άλλα λίγα φυτικά είδη, σε επίπεδα με ξερολιθιες και συγκεκριμένη ροή ρεμάτων κλπ. κι όχι μια τυχαιας μορφής Μεσογειακή ζούγκλα, οφείλεται σε διαδοχικές "Πολιτικές" αποφάσεις γενεών και γενεών τις τελευταίες χιλιετίες, που διαμόρφωσαν έτσι, ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ, το φυσικό περιβάλλον.
Αυτό κάνει ο άνθρωπος, έξω απ τις ζούγκλες του Αμαζονίου ,τις Ερήμους, τις απάτητες οροσειρες και λίγων ακόμη παρθενων εδαφών, δεν υπάρχει "φυσικό περιβάλλον", η διαμόρφωση του συντελείται από τότε που οι άνθρωποι έπαψαν να είναι θηρευτές/συλλέκτες σε σπηλιές, δηλαδή εδώ και καμιά δεκαριά χιλιετίες. (Τη Θάλασσα δεν την αναφέρω, την έχουμε ήδη αλλοιώσει περισσότερο απ οτιδήποτε άλλο)
Το πως θα διαμορφωθεί στη συνέχεια αυτό που εσφαλμένα εξακολουθούμε να ονομάζουμε "φυσικό περιβάλλον" εξαρτάται αποκλειστικά από μας, τουλάχιστον μέχρι να πάψουμε να είμαστε το κυρίαρχο είδος στον πλανήτη.Όσον αφορά το χάσμα εμπιστοσύνης στην Επιστήμη.
Δεν μπορείς να ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ αυτό που ΔΕΝ κατανοείς.
Μπορείς μόνο να δείξεις ΠΙΣΤΗ και να το αποδεχτείς (ή απορρίψεις) χωρίς εμπειρικά δεδομένα και Συστηματική απόδειξη.
Γι αυτό οι θρησκείες σου πετάνε ένα αυτοαναδιπλούμενο τριεδρικο μάνιφολντ που υπάρχει πάντα παντού και πουθενά, λεγεται Θεός και είναι αδύνατον να το κατανοήσεις, και σου λένε ότι απλά ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ (και να πάρεις μαζί και το πορτοφόλι σου).
Και συ ριχνεις τον οβολό σου, ανάβεις το κεράκι σου, κάνεις το σταυρό σου και σκέφτεσαι "μέγας είσαι Κύριε και θαυμαστά τα έργα σου"...Αντίθετα, οι επιστήμονες σου λένε ότι πρέπει να έχεις μεταπτυχιακό στα Μαθηματικά (δηλαδή μια κάποια μετάλλαξη στο δεξιό λοβό του εγκεφάλου), για να αρχίζεις να ψιλιαζεσαι λίγο, πως ένα άλλο πολυεδρικό μάνιφολντ περιεχει περίπου έντεκα με δεκατρείς χωρικές διαστάσεις συν δύο τρεις χρονικές, για να μπορέσεις να συνδέσεις τα βαρυτικα και ηλεκτρικά πεδία με μία εξίσωση, και σκέφτεσαι "τι μαλακιες μου τσαμπουνάτε" και ότι είναι αδύνατον να εμπιστευτείς τέτοιους τύπους...
Κάπως έτσι προκύπτει η έλλειψη εμπιστοσύνης στον επιστημονικό κλάδο, κι αφού δεν μπορούμε να κατανοήσουμε ΤΙ περιγράφει η μαθηματικη εξίσωση ενός επιδημιολογου για τα πιθανά σενάρια εξάπλωσης ενός νέου ιού σε ομάδες πληθυσμού, ακούμε τις παπαριες που μεταφέρουν οι αδαείς ΑΡΔ και οι Μπασκετμπολίστες ή Τηλεπωλητές, Υπουργοί Υγείας, και προσπαθούμε να βγάλουμε συμπέρασμα, έχοντας πάντα ως σταθερά, και το πόσο νοιάζονται οι πολυεθνικές εταιρείες τον άνθρωπο και το συμφέρον του.
Αντίστοιχα και με τη μπαταριοκίνηση και με όλα τα ζητήματα.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Παιδιά στο Κολαμπια τι συμβαίνει αυτές τις μέρες;
Γίνονται τέτοια πράγματα στα πανεπιστήμια του εξωτερικού;;;;;;
Τους μόλυνε η Ιδεολογική Ηγεμονία της Αριστεράς παντού, θα αρχίσουν τους εμβολιασμούς και τις απολυμάνσεις...
-
RE: Πρόταση για C-SUV Αυτόματο 30-35k
Δεν ξέρω αν επηρεάζει την απόφαση, στο φατσομπουκι βγάζει διαφημίσεις με το C5 AIRCROSS και λέει 4 χρόνια άτοκα η Σιτροεν.
-
RE: Toyota Corolla 2019
@niomode said in Toyota Corolla 2019:
Είχα γράψει παλιότερα στο forum για επιλογή μεταξύ corolla και auris και μπορεί να το έχει ήδη αναφέρει κάποιος αλλά θα το ρωτήσω (αν και είναι ακόμα νωρίς, λογικά από τα Χριστούγεννα και μετά θα προχωρήσω σε κάποια αγορά κλείδωσα σε corolla hybrid μεταχειρισμένη). Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος την 2λιτρη corolla να γράψει κάποιες εντυπώσεις. Με ενδιαφέρει κυρίως η κατανάλωση, και η οδήγηση σε πόλη αλλά και σε ανοιχτούς περιφερειακούς δρόμους. Θέλω να έχει σπιρτάδα και λίγο γκάζι, να το νιώθω ζωντανό το αυτοκίνητο να κάνω να τα σαββατοκύριακα καμιά βόλτα και να το πατάω λίγο παραπάνω. Ξέρω δεν είναι αυτοκίνητο επιδόσεων και υπάρχουν επιλογές όπως το Golf ή το Focus στα ίδια λεφτά, αλλά μου αρέσει τις καθημερινές για μετακινήσεις σε δουλειά που είναι μες το κέντρο να μην καίει και να πηγαίνω με τη μπαταρία κυρίως και τα σκ να το χαίρομαι. Και σαλόνια και αλώνια δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω χαχαχα. Και σε test drive σε μάντρες να προχωρήσω δεν θα καταλάβω πολλά φαντάζομαι οπότε οποιαδήποτε άποψη και γνώμη θα την εκτιμήσω
Δύσκολα να προτίμησε κάποιος τη διλιτρη, αλλά αν δεν σε πειράζει φορολογικά, εννοείται ότι θα είναι πολύ πολύ καλύτερη από άποψης επιδόσεων και αίσθησης και ίσως "άλλο" αυτοκίνητο.