Τί πληροφορίες κι εντυπώσεις υπάρχουν για το Bitros? Θα αγοράζατε αυτοκίνητο από κει;
piliourits
@piliourits
Please enter occupation - Please enter your interests
Best posts made by piliourits
-
RE: Έμποροι μεταχειρισμένων
-
RE: 2020 Toyota Yaris
Πρέπει να είναι το πιο άσχημο της γενιάς του, όλα τα μοντέλα που βγήκαν 2019-2020 του ρίχνουν στ' αυτιά ως προς την εμφάνιση.
-
RE: Mazda CX-30
Μπορεί να παραμένει απωθημένο για τους Έλληνες ένα σύγχρονο πανέμορφο και made in Japan αυτοκίνητο, αλλά αυτό που φαίνεται στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι πόσο 'εκτός πραγματικότητας' είναι το αμάξι, αλλά πόσο 'διεστραμένη' είναι η ελληνική φορολόγηση. Μπορεί το 1980 να αποτελούσε πολυτέλεια η κατοχή ενό; αυτοκινήτου και ειδικά ενός 2λιτρου, πλέον όμως είναι γελοιότητα να διατηρείται τέτοια νομοθεσία. Πεδίο δόξης λαμπρό για την παρούσα κυβέρνηση που ευαγγελίζεται την προοδευτική νεοφιλελεύθερη και κόντρα στις ...σοβιετίες.
Να το 'δεχτούμε' για πολύ μεγάλους κινητήρες, αλλά για δίλιτρα πιο οικονομικά πλέον απ'τα ατμοσφαιρικά 1400αρια δεκαετίας, τί νόημα έχει;
Κάτι μου λέει όμως πως οι εισαγωγείς έχουν επίσης βολευτεί υπερβολικά να πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και πολύ θα αντισταθούν σε οποιαδήποτε μεταβολή.
Δουλεύοντας αντίστοιχο skyactive κινητήρα Mazda 5ετίας, που ίσως δεν είναι τόσο βελτιστοποιημένος για κατανάλωση και εκπομπές, με το 6αρι αυτόματο κιβώτιο, η κατανάλωσή στο trip computer κυμαίνεται μεταξύ 7,9 και 8,1 λτ/100, με χρήση κλιματισμοού χειμώνα καλοκαίρι σε ακραίες θερμοκρασίες (προσεγγίζουν τους 50 βαθμούς στον αυτοκινητόδρομο), ταχύτητες πάνω από συνήθη όρια, και ενώ δεν περνάω εδώ τόσα πολλά φανάρια (που όμως έχουν 2λεπτες-3λεπτες στάσεις στο ρελαντί), έχει παντού άπειρα 'σαμαράκια' που εξαναγκάζουν σε διαρκή φρεναρίσματα-επιταχύνσεις. Πιστεύω πως το προφίλ κατανάλωσης σε ελληνικούς δρόμους είναι ακόμη χαμηλότερο και ίσως καλύτερο από τα χιλιάρια τούρμπο (σίγουρα καλύτερο από τα 1.4 τούρμπο) που έχουμε εξαναγκασθεί να αγοράζουμε.
Μονο εμπόδιο λοιπόν παραμένει η βλακώδης νομοθεσία...
-
RE: Toyota Corolla Cross
Δηλαδή, το περίμενε κανείς ένα οικογενειακό στρουμπουλό ΤΟΥΟΤΑ να ξυπνήσει τόσο πάθος & σεξ στο μυαλό των συνομιλητών?
Μέχρι τώρα, μόνο μέχρι την εξέταση προστάτη είχαν φτάσει τα ΤΟΥΟΤΑ... -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Ανάθεμα την ώρα
Qatarα τη στιγμή
Συλλάβανε οι Βέλγοι
Την Εύα Καϊλή -
RE: Toyota Corolla 2019
Καλορίζικα τα καινούρια ΤΟΥΟΤΑ σας. Πιτσιρικάς σε ΤΟΥΟΤΑ έμαθα να οδηγώ, το πρώτο μου μεταχειρισμένο αλλά και το πρώτο μου καινούριο, μικρό ΤΟΥΟΤΑ ήταν. Όσο όμως 'μάθαινα' να οδηγώ, θα χαρακτήριζα τα περισσότερα ΤΟΥΟΤΑ σε προσιτά βαλάντια, από απογοητευτικά στον τομέα της οδήγησης, έως και μη ασφαλή. Φαίνεται όμως πως η εταιρία στην τελευταία γενιά κάνει 'στροφή' και όταν άλλοι το γυρίζουν στον ημιάκαμπτο, την πλαστικούρα στο σαλόνι και πλασάρουν μια ενισχυμένη μίζα & μπαταρία ως καινοτομία 'mild hybrid', η Toyota στις ίδιες περίπου τιμές πουλάει ένα υβριδικό μηχανολογικό κόσμημα, σοβαρή ανάρτηση και τιμόνι και ποιότητα άνω του μέσου όρου. Μόνη 'παραφωνία' οι χώροι στη hatchback Corolla, πως τα κατάφεραν να είναι πιο άνετο και πρακτικό το Yaris, μόνο αυτοί το ξέρουν. Τα μυστήρια της Άπω Ανατολής ...
-
RE: Toyota C-HR 2016
Αυτές τις συζητήσεις, για το ποιά τεχνολογία τακούνια περπατάει καλύτερα η Ναόμι Κάμπελ και ποια τεχνολογία σουτιέν στηρίζουν καλύτερα τη Ζιζελ, για να αποφασίσουμε αν αυτά του Λιντλ τις Πέμπτης κάνουν για τη γυναίκα μας (και τη πεθερά μας), πολύ τις γουστάρω...
Latest posts made by piliourits
-
RE: Ακινησία σε Hybrid/Mild hybrid
Όταν ερχόμουν χειμώνα, 3 χρόνια πριν, παράδειγμα για 20-30 μέρες, θυμάμαι πως νοίκιασα εντός αεροδρομίου (όχι αυτά που σε πάνε με βανακι) ένα μικρό σκοντα 31 μερες οριακά κάτω από 300€ , και μου είχαν κάνει και αντιπρόταση για γκολφ στα 360€. Ήταν πολύ φθηνά ανά ημέρα. Καλοκαίρι κόστιζε ενάμιση χιλιάρικο το ίδιο πράγμα, δεν το πήρα επειδή είχα εναλλακτική του παλιού της οικογένειας, αλλά δεν ήταν τόσο ευχάριστη η εμπειρία.
Τα 100€ τη μέρα μου φαίνεται λίγο υπερβολικό, εξαρτάται βέβαια απ την περίπτωση, μέρος και τον τύπο αυτοκινήτου.
Δες για πόσο ταξιδεύεις και μένεις Ελλάδα κάθε φορά και κάνε σούμα.
Μόνο να μένει παρκαρισμένο ένα παλιό αμάξι θέλει 500-1000€ το χρόνο και εννοείται χρειάζεται χώρο στάθμευσης και άτομο να στο ετοιμάζει κάθε φορά, από καθαριότητα και πίεση στα λάστιχα μέχρι ότι πχ σίγουρα δουλεύει ο κλιματισμός. Γνώρισα ξένους που όταν έρχονται Ελλάδα στο Πήλιο, προτιμούν να πληρώνουν ταξί και για τις εκτός πόλης μετακινήσεις τους για μπάνιο κλπ πάρα να νοικιάζουν για όλη τη διάρκεια διακοπών τους όπως έκαναν.
Αν συνολικά μένεις πάνω από 2 μήνες το χρόνο στην Ελλάδα, και δεν αλλάζει κάτι φορολογικά η ιδιοκτησία αυτοκινήτου, ίσως ένα λίγο παλιότερο μικρό βενζινοκινητο να είναι μια λύση με λογικό κόστος. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@wantone said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Να λέει ψέματα το Μακελειό, υπάρχει τέτοια πιθανότητα!?
Θα έπρεπε να φέρονται καλύτερα στην Αφροδίτη, εκτός απ το κορυφαίο lip-job παίζει να είναι και το κορυφαίο make-over στη χώρα ολόκληρη!
Αυτό θέλουμε και στην πολιτική, ταλαντούχους πλαστικούς χειρουργούς που με τις επεμβάσεις τους Θα ομορφύνουν τη ζωή μας, όχι χασάπηδες που τάχα θα φτάσουν το μαχαίρι στο κόκκαλο. -
RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]
Επίσης, το γιουεςεη είναι πολλοί πολιτισμοί και κοινωνίες παράλληλα.
Θυμάστε που απ την πολλή γουοκίλα έχουμε μαύρο Αχιλλέα, αφρικανική Κλεοπάτρα, κλπ
όποιος καταφερει να βρει αφρικαν-αμερικαν στο βίντεο της Τέηλορ με τη λαοθαλασσα γύρω γύρω, κερδίζει κουλούρι. Έστω αν βρει κάποιον μεξικανο, ασιάτη, οτιδήποτε απ τις πολλές φυλές που απαρτίζουν τη χώρα, πλην λευκώνντισκλεημερ: το βίντεο παρατέθηκε καθαρά επεξηγηματικα, κι όχι για να χαζεύουν ποδάρες και άλλα μποντι παρτς οι μεσήλικες του φόρουμ...
-
RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]
Δηλαδή είναι περίεργο να μας βομβαρδίζει ο αλγόριθμος με τις εκει επιτυχίες μιας διμετρης ξανθιάς αμερικανας που είναι τρελό φωνί και δεν είναι περίεργο να μας βομβαρδίζει όλη μέρα το ραδιόφωνο στην Ελλάδα, σε πολλαπλούς σταθμούς, με τις μεγάλες επιτυχίες πχ του Μουζουράκη, αν τον γράφω σωστά, ή της Μόνικας...
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Δηλαδή σίγουρα τα κλασσικά ac στα αυτοκίνητα δεν αντιστρεφουν τον κύκλο συμπίεσης για να παράγουν θέρμανση;
Και σε ένα στατικό υβριδικό με γεμάτη μπαταρία, αν θέλεις θέρμανση δεν θα αντιστρέψει απλά τον κύκλο στο συμπιεστή, αλλά θα εκιννησει το θερμικό μοτέρ για να ζεστάνει τα νερά και να φέρει θέρμανση στη καμπίνα; -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@ektoras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχουν αντλία θερμότητας τα Γιαρις 5 χρόνια πριν και δεν έχουν τα ηλεκτρικά του 2025/26 που πωλούνται όσο τα Τέσλα ενώ προσφέρουν τα μισά σε κάθε τομέα στην ίδια τιμή. Γελοιότητες
Δεν έχουν αντλία θερμότητας, ηλεκτρικό κομπρεσέρ a/c έχουν τα υβριδικά.
Ποια είναι η διαφορά;
-
RE: Ακινησία σε Hybrid/Mild hybrid
Μόνο τα κόστη για τέλη κυκλοφορίας, ασφάλισης, συντήρησης, φόροι, καλύπτουν το ενοίκιο και κάθε φορά θα έχεις ο,τι γουστάρεις.
Πόσο μάλλον αν επιμερησεις και το κεφάλαιο αγοράς και κοστολογησεις και την ενοια για να είναι όπως πρέπει την μέρα που το θες.
Εγώ όταν έζησα έτσι κάποια χρόνια, πούλησα κι αυτό το αμαξι που είχα ήδη.
Μερικές φορές αντί να νοικιάζω στο αεροδρόμιο, έφτανα στην πόλη μου με ταξί ή λεωφορείο και χρησιμοποιούσα το αμαξι του πατέρα μου. Τη μία φορά έσπασε η βάση αμορτισέρ μπαγαζιέρας την ώρα που ξεφορτωνα τις αποσκευές μου στη κυρία είσοδο μεγάλου ξενοδοχείου. Την άλλη φορά έσβηνε στα φανάρια απ το ρελαντί με κλιματισμό, έφαγα ένα πρωί να πάω να γεμίσει φρεον. Κι άλλα τέτοια... δηλαδή κάθε φορά που έρχεσαι, θα σου τρώει χρόνο, ακόμη κι αμάξι που κυκλοφορεί, πόσο μάλλον σε ακινησία. Μόνο ενοικίαση. -
RE: Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;
@vagkirk said in Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;:
@fiverg said in Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;:
@vagkirk said in Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;:
Για να λέμε και όλη την αλήθεια ευθύνονται και οι κάτοικοι της περιοχής αυτής.
Όπως φαίνεται τελικά και από τα μέλη του φόρουμ που ξέρουν την περιοχή το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι γνωστό και χρονίζει, θα έπρεπε οι κάτοικοι και ιδιόκτητες να παίρνουν τα μέτρα τους σε κάθε νεροποντή σε υπόγειες αποθήκες, πάρκινγκ, ισόγεια καταστήματα , αυτοκίνητα κλπ.
Και εννοείται να τα έχουν ασφαλίσει έναντι θεομηνιών.
Όπως και με τις πυρκαγιές και τα σπίτια στα δάση.
Καλό θα ήταν να δημιουργηθεί και μια πλατφόρμα δήλωσης καθαρισμού φρεατίων με ευθύνη των διαχειριστών πολυκατοικιών , συγκροτημάτων , καταστημάτων κλπ με πολύ βαριά πρόστιμα.
Αν κάτι έχουμε μάθει τα τελευταία από την διακυβέρνηση της δεξιάς είναι πως δεν μπορούμε να τα περιμένουμε όλα από τον κάθε κύριο Μητσοτάκη, Χαρδαλιά , Κικίλια, Δούκα κλπ.
Η μεγάλη ευθύνη βαρύνει κυρίως εμάς αν θέλουμε να λεγόμαστε υπεύθυνοι πολίτες.Ελα ρε συ βαγκκιρκη, σου πήγε το χέρι και προσθεσες έστω τελευταίο και καταϊδρωμένη τον δημαρχο; Παρόλο που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ο μόνος υπεύθυνος τυπικά και τα υπολοιπα περι πλατφορμων και κουλη ειναι ναχαμε να λεγαμε ...
Τα τρολακια της άλλης πλευράς έχουν ήδη δημοσιεύσει βίντεο με τον Δούκα να κάνει σερφ στο Κολωνάκι.. Τώρα ποια είναι η αλλη πλευρά δεν ξέρω, δεν θα ορκιζόμουν ότι είναι νδουληδες και όχι πασοκοι συνυποψηφιοι.Τι φταίει ρε παιδιά ο Δούκας;
Τι να προλάβει να πρώτο κάνει και αυτός σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα;6 χρόνια ΝΔ και ανιψιό είχαμε στο τιμόνι της Αθήνας, δεν προκαναν;
Έχει και τον αγώνα για την προεδρία ο άνθρωπος τώρα, δεν προλαβαίνει.
Είχαν στην Ελληνοφρενεια αποσπάσματα δηλώσεων του Δούκα προεκλογικά, ότι θα καθάριζε τα φρεατια προληπτικά με το προσωπικό του Δήμου... καλός καραγκιοζάκος διαδέχτηκε τον προηγούμενο. Κρίμα να μην έχετε ένα Μπέο κι εσείς...
-
RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]
@lap said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Σε αρκετές μεσαίες και στην Ελλάδα έτσι είναι. Έχουν πορτες σαν αυτές που περιγράφεις και φοβερό έλεγχο με κάρτες και τα ρέστα για να μπεις.
Τα μικρότερα μαγαζιά, πχ οργανωμένα κάθετα συγκροτήματα αντιπροσωπείες με σέρβις, οι εργάτες έμπαιναν "χτυπώντας κάρτα" σε συσκευή με δακτυλικο αποτύπωμα, το να φτάσει πελάτης στο χώρο εργασιων ήταν πολύ πολύ δύσκολο, πιο δύσκολο απ ότι μπαίνεις σε σύγχρονο κτεο εδώ.
-
RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]
Εκεί που δούλευα (εκτός Ελλάδος) για να μπεις στη Βιομηχανική Περιοχή έπρεπε ΟΛΟΙ οι επιβαινοντες στο όχημα να έχουν τις κάρτες ταυτοποίησης που τους επέτρεπε την είσοδο, έλεγχος από ένστολους όπως στα διόδια.
Στη συνέχεια στο πάρκινγκ της εταιρείας για τα γραφεία, το εστιατόριο, ιατρείο κλπ μπορούσες να μπεις, για να περάσεις μέσα στους χώρους των εργοστασίων, έπρεπε να περάσεις από περιστρεφομενες μεταλλικές πόρτες όπως των γηπέδων αν έχετε δει, δεν ξέρω αν τις έχουν τα γήπεδα εδώ, μόνο με τη μαγνητική προσωπική σου κάρτα.
Το αυτό για οποιονδήποτε επισκέπτη, που υποχρεωτικά περνούσε ωριαιο orientation πριν παραλάβει κάρτα εισόδου. Σε όλες τις βιομηχανικές περιοχές σε όλες τις εταιρείες, συνολικά εκατοντάδες χιλιάδες άτομα. Για τα παιδιά υπήρχαν ειδικές μέρες, εννοείται όχι μέσα στη παραγωγή. Αυτά για σύγκριση με Ελλάδα και μια ελληνική Βιοτεχνικη ή Βιομηχανική περιοχή, που ακόμη έχουν ...χωματοδρομους.