Τί πληροφορίες κι εντυπώσεις υπάρχουν για το Bitros? Θα αγοράζατε αυτοκίνητο από κει;
Best posts made by piliourits
-
RE: Έμποροι μεταχειρισμένων
-
RE: Toyota Corolla Cross
Δεν ξέρω αν μπορώ, ακόμη, να συνεισφέρω στη συζήτηση, γιατί έχω κάνει μόνο το Αθήνα-Βόλος, κάπως συντηρητικά για πρώτη φορά, να θεωρηθεί και (αχρείαστο) στρώσιμο.
Υπάρχουν κάποια πράγματα στο αυτοκίνητο που σχεδόν ενθουσιάζουν.
Και θα ενθουσίαζαν ακόμη και τον Κρουζερ...
Θέση οδήγησης, άνετη και ευρύχωρη, άπλετος χώρος για τα πόδια ακόμη και για μεγαλόσωμους, πολύς χώρος γύρω απ τον οδηγό, δεν περίμενα ότι θα ήταν έτσι σε σύγκριση με ερκρος και οκτάβια.
Με τέρμα κάτω το καθισμα, πάλι νιώθεις ψηλά και βλέπεις το ογκώδες καπώ. Τεράστια παράθυρα γύρω γύρω και καθρέφτες υπερβολικοί, πολύ βάθος στο παρμπρίζ.
Δεύτερη έκπληξη, αν και ακόμη δεν έχω τεστάρει στροφιλίκια στο Πήλιο, πως παρά τον ημιάκαμπτο η απόσβεση είναι πάρα πολύ καλή χωρίς καμία πλεύση που ίσως νιώσει κάποιος στιγμιαία στο ερκρος. Να το νιώθεις αρχικά καλύτερο από το Σιτροεν σε αυτό τον τομέα, είναι έκπληξη.
Οθόνη κι εργονομία θα το έλεγα εξαιρετικό επίσης, αν είχαν 2-3 μοίρες γωνία προς τον οδηγό, γιατί το μέγεθος είναι τέτοιο που χρειαζόταν για να μη νιώθεις "μακριά" την δεξιά άκρη της οθόνης. Αλλά μέγεθος, ευκρίνεια, ευκολία μενού και γραφικά, άψογα, με κινούμενες γραμμές στην όπισθεν (κρίμα που δεν βάζουν και τους ταπεινούς ηχητικούς αισθητήρες) και κατευθείαν ασύρματο Android Auto που μάλλον θα το έχω μόνιμο. Ο ενσωματωμένος χάρτης φαίνεται απαράδεκτος, δεν έχει το σκέλος απ τη διασταύρωση Νέας Αγχιάλου προς Βόλο, μου φαίνεται έγκλημα να τον εμπιστευθώ σε δρόμο που πάω πρώτη φορά. Έχουν όμως ενσωματωμένα δεδομένα απ την Τογιότα, ο πωλητής είπε για 10 χρόνια, θα δούμε. Ήδη στο κινητό φάνηκε τηλεχειρισμός για κλιματισμό κλπ, δεν το δοκίμασα.
Φώτα τη νύχτα εντυπωσιακά, για μένα που κινούμαι σε ορεινή επαρχία ήταν ο μεγάλος μου καημός και παράπονο απ το Σιτροεν (που αναγκαστικά του έβαλα λεντ). Στο Κρος, παρόλο που η βασική έκδοση έχει νομίζω φλας και φώτα ημέρας αλογόνου, μικρή και μεγάλη σκάλα εργοστασιακά projector LED, συμπαγής πεντακάθαρη δέσμη με αποκοπή και αυτοματισμό μεγάλης σκάλας, ευχαριστηθηκα ψωτισμο για πρώτη μου φορά. (Αντίθετα με τις χαμηλές Κορολες που έχουν reflectors).
Για το γκάζι δεν θέλω να γράψω ακόμα, δοκίμασα μόνο τη διαφορά στην απόκριση με τα sport & eco, για τα δευτερόλεπτα που επιταχύνεις ακόυγεται όπως στα νιάτα μας που βάζαμε «μπουρί», αυτό είναι το υπόκωφο βουητό για το οποίο παραπονιούνται όλοι, διαρκεί όσα δευτερόλεπτα εως δίλεπτα επιταχύνεις φουλ μέχρι την επιθυμητή ταχύτητα. Αρχικά, αν είσαι μαθημένος με ντιζελοροπή που «προσέχεις» πόσο θα το πάτησεις στο ξεκίνημα και βλέπεις και torque steering αν το πιέσεις, ή ηλεκτρικό που εξφενδονίζεται, εντυπωσιάζεσαι απ το πόσο άκοπα κι αθόρυβα φευγεις και μπαίνεις στη κίνηση, ρέει στο δρόμο, αλλά σε ξενίζει λίγο ο ρυθμός που το πάτημα του πενταλ ανταποκρίνεται στο ρυθμό επιτάχυνσης, δεν ξέρω πως να το περιγράψω. Δεν μπορείς να πεις πως «πατινάρει» γιατί βλέπεις τα χιλιόμετρα να μαζεύονται και να έχεις φτάσει την επιθυμητή ταχύτητα, αλλά ίσως ξενίζει επειδή στο μυαλό μας έχουμε συνδυάσει να ακούγεται το «μπουρί» με το σπινιάρισμα των τροχών και την αίσθηση της αδράνειας, όχι με αυτή τη ομαλή ροή του οχήματος στο δρόμο.
Φοβόμουν το «βουητό» και σε μάπα άσφαλτο ακούω την ποιότητά της παραπάνω απ ότι θα ήθελα, αλλά νομίζω αρχικά πως είναι η αντήχηση της πολύ αεράτης καμπίνας, γιατί με σταθερή ταχύτητα 110-130 πάνω σε καλή άσφαλτο στην εθνική, αδιαφόρησα πλεον, ήταν σε κανονικά πλαίσια και συζυτούσαμε πιο χαμηλόφωνα από άλλα αυτοκίνητα, και με πολύ αρχική θετική εντύπωση κι απ το ηχοσύστημα της βασικής έκδοσης, spotify ακουγόταν καλύτερα απ ότι περίμενα, πεντακάθαρες συχνότητες, συμπαγής ήχος στερεοφωνικός, ήταν κι αυτό μια ευχάριστη έκπληξη, γιατί με είχαν φοβίσει διάφορα που άκουγα. Συνολικά η πρώτη εντύπωση είναι καλή έως άριστη, για τα χρήματα που κοστίζει (κι αφού βρήκα αμάξι νωρίτερα και δεν αναγκάστηκα να περιμένω μέχρι την άνοιξη) κι όταν μαζέψω χιλιόμετρα κι εντυπώσεις σε διαφορετικά περιβάλλοντα και κυρίως Πήλιο, θα ξαναγράψω. -
RE: 2020 Toyota Yaris
Πρέπει να είναι το πιο άσχημο της γενιάς του, όλα τα μοντέλα που βγήκαν 2019-2020 του ρίχνουν στ' αυτιά ως προς την εμφάνιση.
-
RE: Mazda CX-30
Μπορεί να παραμένει απωθημένο για τους Έλληνες ένα σύγχρονο πανέμορφο και made in Japan αυτοκίνητο, αλλά αυτό που φαίνεται στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι πόσο 'εκτός πραγματικότητας' είναι το αμάξι, αλλά πόσο 'διεστραμένη' είναι η ελληνική φορολόγηση. Μπορεί το 1980 να αποτελούσε πολυτέλεια η κατοχή ενό; αυτοκινήτου και ειδικά ενός 2λιτρου, πλέον όμως είναι γελοιότητα να διατηρείται τέτοια νομοθεσία. Πεδίο δόξης λαμπρό για την παρούσα κυβέρνηση που ευαγγελίζεται την προοδευτική νεοφιλελεύθερη και κόντρα στις ...σοβιετίες.
Να το 'δεχτούμε' για πολύ μεγάλους κινητήρες, αλλά για δίλιτρα πιο οικονομικά πλέον απ'τα ατμοσφαιρικά 1400αρια δεκαετίας, τί νόημα έχει;
Κάτι μου λέει όμως πως οι εισαγωγείς έχουν επίσης βολευτεί υπερβολικά να πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και πολύ θα αντισταθούν σε οποιαδήποτε μεταβολή.
Δουλεύοντας αντίστοιχο skyactive κινητήρα Mazda 5ετίας, που ίσως δεν είναι τόσο βελτιστοποιημένος για κατανάλωση και εκπομπές, με το 6αρι αυτόματο κιβώτιο, η κατανάλωσή στο trip computer κυμαίνεται μεταξύ 7,9 και 8,1 λτ/100, με χρήση κλιματισμοού χειμώνα καλοκαίρι σε ακραίες θερμοκρασίες (προσεγγίζουν τους 50 βαθμούς στον αυτοκινητόδρομο), ταχύτητες πάνω από συνήθη όρια, και ενώ δεν περνάω εδώ τόσα πολλά φανάρια (που όμως έχουν 2λεπτες-3λεπτες στάσεις στο ρελαντί), έχει παντού άπειρα 'σαμαράκια' που εξαναγκάζουν σε διαρκή φρεναρίσματα-επιταχύνσεις. Πιστεύω πως το προφίλ κατανάλωσης σε ελληνικούς δρόμους είναι ακόμη χαμηλότερο και ίσως καλύτερο από τα χιλιάρια τούρμπο (σίγουρα καλύτερο από τα 1.4 τούρμπο) που έχουμε εξαναγκασθεί να αγοράζουμε.
Μονο εμπόδιο λοιπόν παραμένει η βλακώδης νομοθεσία...
-
RE: Toyota Corolla Cross
Δηλαδή, το περίμενε κανείς ένα οικογενειακό στρουμπουλό ΤΟΥΟΤΑ να ξυπνήσει τόσο πάθος & σεξ στο μυαλό των συνομιλητών?
Μέχρι τώρα, μόνο μέχρι την εξέταση προστάτη είχαν φτάσει τα ΤΟΥΟΤΑ... -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Ανάθεμα την ώρα
Qatarα τη στιγμή
Συλλάβανε οι Βέλγοι
Την Εύα Καϊλή -
RE: Toyota Corolla Cross
Να πω την αλήθεια, δεν ασχολήθηκα σοβαρά με το Σιτροεν.
Αλλά ρε Κρουζερ, να πω εγώ γιατί φεύγω και "αλλάζω" στρατόπεδο;
Σιτροεν χωρίς σοβαρή υποστήριξη, δεν τσουλαει, δεν πάει... ΕΠΕΙΔΗ ΤΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.
και εδώ που ζω, η επίσημη Σιτροεν είναι απλά ΓΤΠ.
Δεν υπάρχει πιο κατάλληλη έκφραση...
Είχα βρει μια λύση με το αρκετά καλό συνεργείο των Τρικάλων, που άλλαξαν μάρκα αντιπροσωπευσης... ακριβώς το αντίθετο με τα Τογιότα που πας μόνο για λάδια και μπουζί.
Από εμφάνιση, δεν βλέπω και καμιά σοβαρή διαφορά στο παραπάνω παράδειγμα. Ο σχεδιασμός ως προς την εμφάνιση και εργονομία, είναι υπέρ οποιοδήποτε ευρωπαϊκού, η Σιτροεν είναι κι ένα βήμα παραπάνω, αλλά, μαλωμένοι με την εργονομία και αυτοί, και επιπλέον, αντίθετα με τους γιαπωνέζους, οι Γάλλοι ΔΕΝ θέλουν να μάθουν και διορθωθούν.
Απίστευτο, αλλά στο κομμάτι διεπαφής με τον οδηγό συστημάτων κι οθονών από το 2023, οι γιαπωνέζοι δίνουν μαθήματα.
Ύστερα ας είμαστε σοβαροί, όσο καλό και να είναι σε χώρους, άνεση, κλπ. θα αντιπαρατεθει ο 1.2 PureTech με "εξηλεκτρισμένο" διπλοσυμπλεκτο κιβώτιο, με τη 5η γενιά υβριδικών της Τογιότα!?
Και τι έγινε αν βάλουν καδένα, απλά είναι μεγαλύτερη δουλειά για το συνεργείο, να αντικαθιστουν καδενες αντί για ιμάντες...
Και τουρμπίνες κλπ.
Ναι, όταν πήραμε "κοψοχρονια" για τα τωρινά δεδομένα ένα ωραίο αυτοκίνητο απ τη Σιτροεν, με aisin κιβώτιο και 30 κιλά ροπής και κατανάλωση εφάμιλλη των Τογιότα (ή αντίστροφα), ήταν εξαιρετική περίπτωση και μπορούμε να ανεχθουμε τις μηχανολογικες αβλεψιες κι ακόμη και να πληρώσουμε μια ζημιά απ τη τσέπη μας, αλλά στο 2025, να μη συγκρίνουμε κορόμηλα με μάνγκο... -
RE: Toyota Corolla 2019
Καλορίζικα τα καινούρια ΤΟΥΟΤΑ σας. Πιτσιρικάς σε ΤΟΥΟΤΑ έμαθα να οδηγώ, το πρώτο μου μεταχειρισμένο αλλά και το πρώτο μου καινούριο, μικρό ΤΟΥΟΤΑ ήταν. Όσο όμως 'μάθαινα' να οδηγώ, θα χαρακτήριζα τα περισσότερα ΤΟΥΟΤΑ σε προσιτά βαλάντια, από απογοητευτικά στον τομέα της οδήγησης, έως και μη ασφαλή. Φαίνεται όμως πως η εταιρία στην τελευταία γενιά κάνει 'στροφή' και όταν άλλοι το γυρίζουν στον ημιάκαμπτο, την πλαστικούρα στο σαλόνι και πλασάρουν μια ενισχυμένη μίζα & μπαταρία ως καινοτομία 'mild hybrid', η Toyota στις ίδιες περίπου τιμές πουλάει ένα υβριδικό μηχανολογικό κόσμημα, σοβαρή ανάρτηση και τιμόνι και ποιότητα άνω του μέσου όρου. Μόνη 'παραφωνία' οι χώροι στη hatchback Corolla, πως τα κατάφεραν να είναι πιο άνετο και πρακτικό το Yaris, μόνο αυτοί το ξέρουν. Τα μυστήρια της Άπω Ανατολής ...
-
RE: Toyota C-HR 2016
Αυτές τις συζητήσεις, για το ποιά τεχνολογία τακούνια περπατάει καλύτερα η Ναόμι Κάμπελ και ποια τεχνολογία σουτιέν στηρίζουν καλύτερα τη Ζιζελ, για να αποφασίσουμε αν αυτά του Λιντλ τις Πέμπτης κάνουν για τη γυναίκα μας (και τη πεθερά μας), πολύ τις γουστάρω...
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Περσινή "ανάμνηση" απ την 1η Σεπτεμβρίου του Γκούγκλη.
Ένας χρόνος επιτυχίες... -
RE: Γελοιογραφία & Χιούμορ
Ρε παιδιά, να συζητάμε τώρα για τον αντιπρόεδρο του κόμματος που κατά δήλωσή του, όποιος το ψηφίζει στηρίζει κλέφτες και ψεύτες;
Το παραπάνω σκίτσο είναι πλάκα περί της βάφτισης που είχε κάνει ο Άδωνις εν μέσω λοκντάουν. Σατιρίζει τόσο το σκεπτικό της ελληνικής οικογένειας που έπρεπε να κάνει κατεπειγουσα βάφτιση ντε και καλά εν μέσω λοκντάουν, όσο τον Άδωνη που δεν σεβάστηκε το διάταγμα που επέβαλε και το modus operandi στο οποίο μας έχει συνηθίσει (για το οποίο κάποιοι τον επαινουν), αλλά με ένα τρόπο και τους κατακριτες της βάφτισης που το είδαν(με) σαν 'ταξική πάλη'...
Δεν υπάρχει ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ στη γελοιογραφία, είναι άτοπο. Εκτός κι αν είναι κάποιος ισλαμιστης φονταμενταλιστης και μπουκάρει με το καλάζνικοφ...
Αν νομίζετε πως είναι σκόπιμο να κάνετε κριτική υπέρ ή κατά του προσωπου ή κατάστασης που σατιρίζεται και να απαντάμε με 10 σελίδες στο κάθε σκίτσο, ανάλογα τις πολιτικές ή κομματικές απόψεις, είστε ελεύθεροι να το κάνετε, αλλά καλύτερα να συμμετέχουμε ανεβάζοντας αστεία και γελοιογραφίες, όπως περίπου έκανε ο Γάτος. Και να μην ανοίξουμε που.χου. κουβέντα για το ποιας 'ποιότητας' ήταν ο Αρκάς πριν και μετά την κομματικοποίησή του.
Μια πρόταση κάνω, γιατί αυτά τα κουβεντιάζουμε έτσι κι αλλιώς στο νήμα 'Εκλογές'.
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
Παίδες, ζούμε σε ένα τόπο που η μέση ηλικία των ΙΧ γυροφέρνει την 20ετια, που γνωστοί μας ζεσταίνονται με σόμπες υγραερίου και η κεντρική θέρμανση ή μόνιμη χρήση κλιματισμού θεωρείται πολυτέλεια, και εντός πόλεως τα οχήματα αυτά ξοδεύουν περισσότερο χρόνο σε αναζήτηση θέσης πάρκινγκ (η προσωρινή στάση έχει λυθεί με το διπλοπαρκάρισμα) πάρα για την μετακίνηση στον προορισμό.
Το Californication που επιδιώκουν με ζήλο αρκετοί ή έχουν επιτύχει λίγοι, είναι εξαίρεση κι αφορά σε μια μικρή μερίδα επαγγελματιών και δεν φαίνεται να αφορά σε κανέναν άλλο για το ορατό μέλλον και τον ορίζοντα 10ετιας μέχρι το 2030 με το οποίο πας έχουν πρήξει τα παπ@ρια διεθνώς.
Μετά βλέπουμε... -
RE: Γελοιογραφία & Χιούμορ
Ε όχι και αρχαία η θέα, το πολύ σα διατηρητέο νεοκλασικό σε καλή κατάσταση.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Οι κλασικοί ατμοσφαιρικοί κινητήρες που ακόμα πωλούνται στην Ασία σε τέτοιους κυβισμούς, δεν υπάρχει περίπτωση να πιάσουν τις προδιαγραφές ρύπων κατά WLTP, αν ένας μικρός τρικύλινδρος τούρμπο 1.2 μετράει ~140gr. o 'παλιακός' 1.8λτ ατμόσφαιρα θα περνάει τα 200γρ. Δεν πρόκειται να έρθει τέτοιος κινητήρας Ευρώπη. Εγώ αμφιβάλλω και για το αυτοκίνητο, που αν ερχόταν με ευρωπαϊκό κινητήρα θα έφτανε τα 30 χιλιάδες ευρώ. πιο πιθανό βλέπω να καλυφθεί ο ρόλος του απ' το Yaris Cross.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Και γιατί ισχύει η ψυχολογία της μάζας.
Όταν είσαι σε ένα τακτοποιημένο και εποπτευόμενο χώρο που οι γύρω δεν συμπεριφέρονται σαν άτακτες μαϊμούδες, συμμορφώνεσαι...Και οι "Γερμανοί" όταν έρθουν εδώ για πάνω από βδομάδα με το γκρουπ, προσαρμόζονται στα δικά μας και γίνονται πιο μεσανατολίτες από μας στην οδήγηση (το αυτό και για Ευρωπαίους στην "κανονική" Μέση Ανατολή)
Πάντως το Κράτος ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να βάλει σειρά.
Και πως να θέλει, όταν Κράτος είναι ο κάθε Μπέος...
Είναι πολύ απλό, π.χ. 5 απλά πραγματάκια όπως πειραγμένη εξάτμιση, επέμβαση σε ορατότητα πινακίδας και τέτοια, κίνηση σε ΛΕΑ, αναγκαστική κατάσχεση οχήματος για 6μηνο... τέτοια μέτρα στην αρχή... τα οποία και πάλι είναι απλά αστείο να τα συζητάμε, με ΑΥΤΟΥΣ τους Αστυνομικούς και Δικαστικούς να τα εφαρμόσουν...