Αν έπεσε η χωρητικότητα της μπαταρίας μπορεί να κρατάει άψογη τάση αλλά να μην μπορεί να τροφοδοτήσει την μίζα. Αν αφήσεις 1-2 λεπτά τα φώτα ή τον ανεμιστήρα ανοιχτά η τάση θα πιάσει πάτωμα αν είναι η μπαταρία. Αν κρατάει τάση δεν είναι δυνατόν να μην μπορεί έστω ξεψυχησμενα να γυρίσει τη μίζα.
Best posts made by w202-amg
-
RE: μπαταρία μάλλον καπούτ ...κ σημαντική ερώτηση
-
RE: Βελτίωση κινητήρα diesel
Πως πεφτει η καταναλωση σε πειραγμενο diesel ?
-
RE: Ζημιά σε πλαστικό - λύσεις;
Το καθαρισες? Βαλε σε ενα πανι λιγη σιλικονη, wd40 ή κατι παρεμφερες και καθαρισε το.
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
Τελικά αγόρασα ένα Audi allroad c5 2.7t tiptronic 2002 με 190.000κμ. Σε εξαιρετικη κατάσταση και με πολλά έξτρα. Όντως μπορεί να κοστίσε καινούργιο 90.000+€ χαζεύοντας τους τότε καταλόγους.
Το αμάξι είχε 14 χρόνια να αλλάξει ιμάντα χρονισμού οπότε μόλις το πήρα άμεσα έμεινα Αθήνα για συνεργείο.
Αλλάχτηκε σετ ιμάντα χρονισμού και αντλία νερού, θερμοστάτη και το καπάκι του,λάδια φίλτρο και σετ εξωτερικου ιμάντα τεντωτηρα.
Μαζί με την εργασία όλα 850€ ανταλλακτικά από Ελλάδα. Η εργασία 300€, ωστόσο πρώτη φορά στο εν λόγω συνεργείο ( δεν είμαι από Αθήνα, ασχολείται με Porsche κατά βάση) η εμπειρία ήταν κτ παραπάνω από άψογη δεδομένης της εργασίας που θέλουν τα αουντι για την εργασία αυτή. Άψογη δουλειά,με φερεγγυότητα και μετρημένος επαγγελματίας.
Από το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα σερί μόνο με το αμάξι μου ενασχόληση και έπλυνε ποδιά με το πιεστικό και έβαλε βίδες σε θόλους ποδιές, αεραγωγούς πριτσίνια και ότι άλλο έλειπε. + Καθαριότητα!!!
Αργότερα θα ποσταρω την αγορά των ανταλλακτικών που χρειάζονται περαιτέρω. -
RE: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση
Εγω σε w202 ασχοληθηκα πολύ με την ηχομονωση χωρις να αυξησω βαρος.Το αμαξι ηταν ηδη τερμα αθορυβο αλλα μπαινοντας συχνα σε καινουργια ταξι εβλεπα διαφορα.Αρχικα εβαλα πολύ μονωτικο 'αφρολεξ'αυτο το κιτρινο,δν γνωρίζω το ονομα του,στα πισω καθίσματα περιμετρικα και από κατω σε σημειο που να μην μπορω να τα κουμπωσω τον πρωτο καιρο μεχρι να πατηθεί λιγο.Επισης εβαλα μεταξυ καμπινας -χωρου αποσκευών σε οποιαδήποτε οπη επικοινωνιας.Στη συνεχεια εβαλα στις πλαινες κολωνες και στις εμπρος και πισω κολωνες όπως και στην εταζιερα που από κατω είναι λαμαρινα μερος του σασσι(Ορυκτοβαμβακα).Τελος εβαλα ξανα ορυκτοβαμβακα μεγαλα κομματια σε κάθε σχηματιζομενη 'μπανιερα' στα ποδια οδηγου και συνοδηγου κατω από την εργοστασικη.Δεδομενου παχους της εργοστασικης μοκέτας που αγκαλιαζε κάθε πτυχη του πατωματος,ο κοπος ηταν απίστευτος,δυο ατομα χρειαζοταν να παταμε πανω της . Ειδικα από τη μερια του οδηγου λογω του κουμπιού του κικνταουν......απλα νευρα απίστευτα μεχρι να μπει
Το αποτέλεσμα σχεδόν εφάμιλλο των νεων μερσεντές.Το μονο σημειο για βελτιωση χωρις να αυξησω βαρος είναι οι θολοι,οπου ο πλαστικος θολος μου είναι γυμνος,ενω των νεων μερσεντές είναι επενδυμενος με 'μοκετα' ψιλη.Δεν εκανα κατι ακομα για αυτό δεδομενου ότι σε w203 sc της οικογενειας βλεπω ότι κραταει πολύ νερο +γινεται καφε από τα νερα στην πρωτη βροχη. -
RE: AUDI FORUM
Κάποιες εντυπώσεις σχετικά με το Audi allroad c5 2.7t tiptronic μιας που έχω περάσει πλέον κάποιο λίγο χρόνο μαζί του.
Κατά βάση οδηγούσα merc w202 και w203 sportcoupe αυτόματα . Το w202 μόνο φυσιολογικό δεν το λες όσον αφορά ανάρτηση - σασί με αντίκτυπο στην άνεση και στις στροφές-ανωμαλιες( ίσως το καλύτερο αμάξι που συνδυάζει τα πάντα για επαρχιακό κακό δρόμο .....)
Τo allroad μετά την τοποθέτηση υγραέριου ζυγίζει 2 τόνους ακριβώς μαζί με την εργαλειοθήκη μου. Η μπαταρία λόγω χώρου αναγκαστικά πήγε πίσω στο Πορτ παγκαζ με αποτέλεσμα+ το υγραέριο η κατανομή ενδεχομένως να κινείται πολύ κοντά στο 50-50.
Το εσωτερικό είναι πολύ πιο αναβαθμισμένο από τα c class Μερσεντές ποιοτικό αρκετά ΑΛΛΑ ορισμένα πλαστικά ποιότητας golf MK4 όχι δεν το δέχομαι! Τριγμοί σχεδόν ανύπαρκτοι αλλά σχεδόν! Η w202 με 600κ χλμ δεν τρίζει.
Εξοπλισμός φοβερός, καθίσματα, θήκες υφάσματα και δερμάτινα. Θυμίζει s class. Πήρα σπασμένο vcds .... Θυμίζει ακόμη περισσότερο s class .
Εδώ μια σημείωση γιατί θέλω να πω και τα αρνητικά σε σχέση με τα μερκ. Δεν είναι δυνατόν η μερκ να χρησιμοποιεί ευμεγέθη κανάλια για την καλωδίωση της καμπίνας και η audi να μου έχει χύμα τα καλώδια στο πάτωμα τυλιγμένα με υφασμάτινη ταινία και tire wrap. ,(όταν πέρασα το καλώδιο για την μπαταρίατα είδα) .
Ηχομόνωση πολύ καλή , καλύτερη από τα άλλα δύο, αεροδυναμικοι θόρυβοι αισθητοί όταν φυσάει έντονα και όχι σταθερά σε υψηλές ταχύτητες, ωστόσο πάνω από τα 160χαω βγάζει ακριβώς την ίδια αίσθηση με την w202... Απομόνωση από οτιδήποτε συμβαίνει έξω....
Η αερανάρτηση!!!! Δεν ξέρω τι θα είναι το επόμενο αυτοκίνητο που θα αγοράσω αλλά θα έχει αερανάρτηση!!!!
Όσο ήμουν στο ψάξιμο σκεφτόμουν σοβαρά την w211 avant-garde Facelift. Πήγα βόλτα και μια με 43000κμ ωραία αλλά δεν την ένιωθα αναβάθμιση σοβαρή από την σοβαρά τροποποιημένη w202.Σιγουρα θα έβαζα bilstein b6 και η παραπάνω άνεση ένιωθα ότι θα πάει περίπατο..... Ήθελα κάτι σαφώς πιο ξεχωριστό
Η αερανάρτηση αρχικά μεταμορφώνει το allroad σε τζιπ με 20+εκ ελεύθερο ύψος και το κάνει ξανά e class ή μάλλον ? Cls! Με χαμήλωμα 6,6εκ. Στις ψηλές ρυθμίσεις το τιμόνι δεν είναι καλό, ψεύτικη αίσθηση αλλά το body roll δεν υπάρχει απλά.....μόνο τα κάκιστα ελαστικά για το βάρος του. Τέρμα χαμηλά το αμάξι μαλακώνει μεν αλλά το τιμόνι ξυπνάει, αποκτά ωραίο turn in και οι τροχοί διατηρούν εξαιρετικές γωνίες όσο και αν το πιέσεις. Τα αμορτισέρ είναι τα μαμά με 195.000κμ δεν ξέρω πόσο καλύτερο θα είναι με καινούργια. Τεσπά αν εξαιρέσουμε το σχήμα εξωτερικά , οδηγικά νιώθω σαν να οδηγάω κάτι πιο κοντά σε cls παρά σε e.( Cls ήθελα αλλά.... ένα γρανάζι ήταν αποτρεπτικό πληρώς)
Χώροι? Ατελείωτοι.
Ηχοσυστήμα bose φοβερό αλλά δεν Μ αρέσει η δυνατή μουσική.
Σασί τουλάχιστον σαν του w202 που έχει θολομπαρες και μπάρες ηλεκτροκολημμενες κατά μήκος του μασπιε και κάθετα στο τούνελ μετάδοσης. Λογικό σύμφωνα με την audi έχει 20% περισσότερο πάχος το πάτωμα, περισσότερες πονταρισιες και ενισχύσεις.
Το κιβώτιο καλύτερο από τα 722.6 της μερκ ,με το vcds το κάνεις σαν το 722.4 αλλά δεν νομίζω ότι θα ζήσει όσο τα δύο άλλα....
Ο κινητήρας είναι ένα κτήνος δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο απλά για όλες τις εργασίες ο χώρος είναι ανύπαρκτος και νομίζω ότι πρέπει να κάνω δίαιτα για να αποκτήσει το DIY νόημα....τα χέρια μου δεν χωράνε πουθενά,η γυναίκα μου ήδη δύο φορές με έσωσε και έφτασε το κινητό που έπεσε σε κάποια σημεία στο χώρο του κινητήρα.
Κατανάλωση μπορεί να είναι αρκετά χαμηλή μέχρι και 9λτ
/100 , μπορεί να φτάσει και οποίο τρελό νούμερο σας έρχεται στο μυαλό αν χρησιμοποιείς αλόγιστα το δεξί πεντάλ.Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι σε διαδρομές με ανηφόρες κατηφόρες επαναλαμβανόμενες η κατανάλωση ανέβαινει γτ στις ανηφόρες καίει πολύ λόγω βάρους και στις κατηφόρες ακόμη και με cut off στον ψεκασμό δεν μπορεί να το αντιστάθμισει.
Η κατανάλωση γίνεται ενοχλητική αν το αμάξι το χρησιμοποιείς κρύο μέχρι το μάρκετ.( Δεν το κάνω απλά το επισημαίνω.)
Συνοψίζοντας είναι ένα αμάξι που συνδυάζει τζιπ( ήθελε ο πατέρας μου να πάρει αλλά δεν ήθελα εγώ) και λιμουζίνα που ήθελα εγώ με γκάζι και κρατήματα. Παρότι πιστός στα μερκ,η audi έχει βγάλει ένα απίστευτο αυτοκίνητο,σαν ειδική κατασκευή....
Υ.γ. 1 νομίζω ότι μόλις βάλω τα Bridgestone potenza sport το αμάξι θα γίνει εφάμιλλο του w202 και πιθανόν πολύ καλύτερο στο στρίψιμο.
Υ.γ.2 θέλει πολύ diy και ανταλλακτικά από autodoc, καταλαβαίνω κοιτώντας τα βιβλία σέρβις γιατί πλήρωσα 4000€ για ένα αμάξι που κόστισε κάπου μεταξύ 90-100.000€...... η πολυπλοκότητα σε όλο της το μεγαλείο, ευτυχώς υπάρχει σπαστό vcds , όχι σαν τη μερκ με το star. -
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
@gatoz said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
@criuser said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Προσωπικά δεν θα κοίταγα ποτέ κάτι από πλειστηριασμό.
Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις μεγάλων εργοστασίων, ξενοδοχείων κλπ που έχουν βγει σε συνεννόηση με τους δανειολήπτες οι οποίοι προφανώς έχουν κάνει το κουμάντο τους, αλλά εκεί παίζουν μεγάλοι παίκτες και δεν αφορά κανένα άλλο.
Ηξερα όμως κάποιον έμπορο, που κυνηγούσε πλειστηριασμούς.
Περίεργη αγορά, με λαμόγια με μπράβους με άλλους που πάνε για να πάρουν το λεγόμενο κολόκουρο, πάντως ο τύπος δεν έζησε πάρα πολλά χρόνια. Αφησε όμως περιουσία στους κληρονόμους.
Ευτυχώς που δεν γνωρίζονται με τον εδώ φίλο, μας αλλιώς όλοι φανταζόμαστε τι θα τους έσουρνε.
εγω κοιταξα αλλα πηρα το μακρυτερο....
μεταφραση
επαγγελματικο ακινητο
ειχε αγοραστει με θαλασσοδανειο της ταξης των 2.7 μυριων
ακριβως στο ιδιο ακινητο ακριβως την ιδια μερα με εναν οροφο διαφορα, παραπανω μαλιστα, ειχε γινει πραγματικη αγοροπωλησια με κανονικη εταιρεια στις 480 χιλιαδες....
φυσικα οι αγοραστες με τα 2.7 πηραν σκαφη 12μετρα, κιου εφτα και εγιναν και σελεμπριτις, μαλιστα ο ενας πηδαγε καποια αρκετα γνωστη ναρα των 90ς
τελειωσανε ομως, ηρθανε και κατι ποινικα για κατι απατες τηλεοπτικες με βαζελινες που πουλιωντουσαν για ελιξηρια ζωης
ε, βγηκε απο τους αλλους απατεωνες της τραπεζας, ακουσα οτι και καμποσοι μεσα στην τραπεζα ειχαν τσιμπησει κιου εφτα, στον τακο
καθε φορα επαιρνε αναβολη την τελευταια στιγμη
μεχρι που βρεθηκε αγοραστης για το ιδιο ακινητο που πλεον πηγαινε στην αγορα στα 500 χιλιαρικα, να δωσει 2 μυρια εκτος eauction. μεγαλεμπορας εμποριου χρυσου λεει.
βρωμα και δυσωδια....αλλη περιπτωση γνωστου που παρακολουθησα...
2005, παντρευεται, ε, να μην μπει σε ολοκαινουργιο ρετιρε?
230 δανειο με εμπορικη 210. ακριβως την ιδια εποχη εγω εμενα σε ημιυπογειο 3αρι να μαζεψω προκαταβολη. 5 χρονια μεγαλυτερος. εγω.
χτυπησε το δανειο πανω στην κριση, εχασε η γυναικα του τη δουλεια της, 2000 το μηνα, μπηκε στο νομο κατσελη του κανανε προταση να τα βρουνε η τραπεζα, ηταν 190 τα χτυπημενα, τα βρηκανε να δωκει 112... σε πολλες δοσεις. λες οκ ο ανθρωπος, να μην χασει το σπιτι του, εσυ σκιστηκες, εισαι μαλακας και πληρωσες τα παντα, να μην την φαει και αυτος. ο αυτος εναι εργαζομενος στον ολπ λοιπον, 63000 εχει εκκαθαριστικο. ναι δεν του φτανουν τα χρηματα, πολλα τα ψωνια, ακριβες οι φιρμες, ακριβες οι διακοπες και τα ταξιδια.
αυτοι που λεει ο αμεγκες ισχυει, ελαχιστοι ξερουν να χρησιμοποιησουν δανειο αλλα και να μην το κανεις, καποιος θα σε σωσει. με τα λεφτα των αλλων φυσικα.Τα 'γκαβα' τα πουλιά ο Θεός τα κάνει φωλιά...... λέει μια παροιμία.
Το πρόβλημα είναι ότι αν δεν γεννηθείς έτσι,δεν μπορείς να κάνεις αυτά που κάνουν..... θα πεθάνεις από το άγχος. Αυτοί? 1 ώρα τη βδομάδα θα απασχοληθούν. -
RE: ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ MERCEDES C180 W203
Μ111 μοτερ ή Μ271?Το πρωτο δεν εχω ακουσει ποτε να αλλαζουν καδενα ασχετα ψιλοθορυβων .Το δευτερο ακουγεται σαν νταλικα για τα πρωτα 3 δευτερα.....
Λαδια αλλαζεις?
-
RE: Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;
Όποιος νομίζει ότι ένα μοτέρ 3κυλινδρο είναι το ίδιο αξιόπιστο με ένα ισαξιας ποιότητας 4 κύλινδρο απλά δεν βλέπει το δάσος αλλά τον ένα λιγότερο κύλινδρο...... Οι κραδασμοί σκοτωνουν έναν κινητήρα και σίγουρα είναι περισσότεροι όσο προχωράει η ζωή του κινητήρα.
Latest posts made by w202-amg
-
RE: Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??
@ilias-a said in Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??:
Το ιντερκουλερ πισω απο το ψυγειο κατα την κινηση του αυτοκινητου θα τρωει απο μπροστα του αερα με 80+ βαθμους, οι θεσεις που μπορεις να το βαλεις ειναι μπροστα απο ολα τα ψυγεια, κατω απο το καπω, μεσα στον μπροστινο αριστερο θολο.
Για την υποπιεση η δοκιμη θα δειξει, πιστευω οτι σε στριφτερη ανηφορικη διαδρομη θα εχεις προβλημα, αν φεμισει η φουσκα 2 πεταλιες τις εχεις οταν θα χρειαστεις την 3η θα εχει προλαβει να εχει γεμισει πανω απο το 40%? Στο σχεδιασμο σου υπολογισε θεση για εξοστερ (και ας μην το βαλεις) για να μην ψαχνεσαι μετα που ισως σε ενοχλουν οι εξτρα σωληνες που θα εχεις περασει?
Αν θες στειλε μου ενα μηνυμα να σου στειλω το τηλεφωνο μου γιατι το γραπτο με παιδευει αρκετα.Οκ μία λύση θα ήταν να βγουν τα φαν μπροστά από το ψυγείο-πανω να μπει το κουλερ με άφθονο αέρα εκεί και τα φαν να μπουν μέσα από το ψυγείο νερού με αντίστροφη πολικότητα (το χω δοκιμάσει δουλεύουν)
Εξοστερ ή ένα μέγαλο δοχείο vacuum 2λιτρα? Έχει ήδη το αυτοκίνητο ένα τέτοιο για άλλη δουλειά. -
RE: Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??
@ilias-a said in Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??:
@w202-amg said in Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??:
@tgd said in Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??:
Αφού το αυθεντικό είχε compressor, υπάρχει η πρόβλεψη πάνω στο μοτέρ.
Ναι,πιο περίπλοκο βέβαια το βλέπω να πάω στην ίδια λύση αφού θα χρειαστώ διάφορα περιφέρειακα,ενώ τώρα είναι ξεκάθαρα.
Δύο ζητήματα προέκυψαν:- αναθυμιάσεις ψευτοκαπακου λογικά πλέον θα τις βάλω στην είσοδο του κομπρεσσορα. Η μερκ είχε και ένα δεύτερο κύκλωμα αναθυμιάσεων που τις οδηγεί δίπλα στους αυλούς εισαγωγής δίχως πολύ βιβλιογραφία διαθέσιμη .( Το καλύτερο βάση λογικής σύστημα εξαερισμού κατά τη γνώμη μου και με τη συμβίωση με το αυτοκίνητο)Πιθανόν υπάρχει αντεπιστροφή βαλβίδα οπότε είναι οκ, πρέπει να το ψάξω.
- το αυτοκίνητο είναι αυτόματο με κιβώτιο 722.4 το οποίο λειτουργεί μηχανικά -υδραυλικα. Το modulator του κιβωτίου χρησιμοποιεί εκτός από ελατήριο και την υποπίεση της εισαγωγής για να αυξομειώσει την πίεση και κατά επέκταση να πραγματοποιήσει την αλλαγή ταχυτήτων και με τι τρόπο. Αυτό το σωληνάκι υποπίεσης καμία 300.000+ κμ έλειπε και το σασμάν δούλευε με τέρμα πίεση, άλλαζε ταχύτητες καρφωτες πλήρως και χωρίς γκάζι ξερές. Έπρεπε να τα είχε φτύσει αλλά είναι ακόμα εδώ......
1η επιλογή αφαιρώ την υποπίεση ( αφού θα υπάρχουν φάσεις με υπερπίεση δεν γίνεται να παραμείνει) και αλλάζει όπως άλλαζε τόσα χρόνια και ίσως βάλω αργότερα ρυθμιζόμενο μηχανικά modulator.
2η επιλογή εισάγωγη-αντεπιστροφη-δοχειο υποπίεσης για αποθήκευση - σωληνάκι κιβώτιο, έτσι λογικά θα αλλάζει πάντα απαλά και τεμπέλικα. Για του λόγου το αληθές αύριο θα γίνει η δοκιμή.
Γενικά θέλω το αμάξι να είναι άψογο και χωρίς θέματα αξιοπιστίας και ο χώρος του κινητήρα να μην γίνει τσίρκο. Ίσως χρησιμοποιήσω παραπάνω σωληνώσεις για αυτό.......
Το ιντερκουλερ τελικά θα μπει πίσω από το ψυγείο νερού εντός της χοάνης του μηχανικού ανεμιστήραΤην υποπιεση θα τη χρειαστεις και για το σεβρο, ισως ενα εξοστερ ειναι η λυση σου για ολα.
Το ιντερκουλερ πισω απο το ψυγειο νερου λογικα περισσοτερα προβληματα θα σου δημιουργησει παρα θα σου λυσει, αν δεν εχεις χωρο να το βαλεις μπροστα απο το ψυγειο, φτιαξε ρουθουνι στο καπο ή δοκιμασε πρωτα χωρις ιντερκουλερ.Το σεβρο αφού στο κλειστό γκάζι θα γυρνάει σε πλήρη υποπίεση θα έχω θέμα? Δεν έχει διαρροές, κρατάει πίεση για μέρες.
Το ιντερκουλερ το σκέφτηκα πίσω από το ψυγείο νερού μόνο και μόνο γιατί το αμάξι έχει μηχανικό φαν (+2 ηλεκτρικά μπροστά που κατά το δοκούν μπορώ να τα χειριστώ με ατομικό θερμοστάτη) και το ψυγείο ουσιαστικά μόνιμα είναι θερμοκρασία περιβάλλοντος πλην λίγων εξαιρέσεων. Αν η IAT φανεί ανεβασμένη κάποιες φορές το καλοκαίρι μπορώ να βάλω είτε τα ηλεκτρικά φαν αυτοματοποιημένα π.χ. πάνω από 55 βαθμούς ή να κόψω εντός των αυλακωσεων του προφυλακτήρα χαμηλά για να μην φαίνεται κάτι.
Σε κατάσταση cruise με 10-20% ανοιχτό γκάζι , πρέπει να δουλεύει με λίγη υποπίεση, στόχος το 0 ή με 0,1-0,2 bar+? Ρωτάω γιατί παίζει ρόλο για τη diverter valve. Το chat μου πρότεινε bosch 710N αλλά φοβάμαι ότι στις 3000+ Σαλ η βαλβίδα δεν θα μείνει σωστά μερικώς ανοιχτή από το πολύ boost του κομπρεσσορα. Μετά μου προτείνε για πιο βέβαιη λύση forge007 με ελατήριο ώστε να κλείνει στο +0,1-0,2 bar που μου φαίνεται πολύ πιο καλό σενάριο για ξεκούραστο cruise.
Βλέπω σωληνώσεις σιλικόνης ότι μπορεί να φανταστεί κανείς , αλλά το highlight είναι εύκαμπτος σιλικόνης που αντέχει και καλά πίεση. Έχει βάλει κανείς? Αν κάνει δουλειά θα μου κάνει τη ζωή εύκολη και πάρα πολύ ευκατάστατο αποτέλεσμα. -
RE: Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??
@tgd said in Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??:
Αφού το αυθεντικό είχε compressor, υπάρχει η πρόβλεψη πάνω στο μοτέρ.
Ναι,πιο περίπλοκο βέβαια το βλέπω να πάω στην ίδια λύση αφού θα χρειαστώ διάφορα περιφέρειακα,ενώ τώρα είναι ξεκάθαρα.
Δύο ζητήματα προέκυψαν:- αναθυμιάσεις ψευτοκαπακου λογικά πλέον θα τις βάλω στην είσοδο του κομπρεσσορα. Η μερκ είχε και ένα δεύτερο κύκλωμα αναθυμιάσεων που τις οδηγεί δίπλα στους αυλούς εισαγωγής δίχως πολύ βιβλιογραφία διαθέσιμη .( Το καλύτερο βάση λογικής σύστημα εξαερισμού κατά τη γνώμη μου και με τη συμβίωση με το αυτοκίνητο)Πιθανόν υπάρχει αντεπιστροφή βαλβίδα οπότε είναι οκ, πρέπει να το ψάξω.
- το αυτοκίνητο είναι αυτόματο με κιβώτιο 722.4 το οποίο λειτουργεί μηχανικά -υδραυλικα. Το modulator του κιβωτίου χρησιμοποιεί εκτός από ελατήριο και την υποπίεση της εισαγωγής για να αυξομειώσει την πίεση και κατά επέκταση να πραγματοποιήσει την αλλαγή ταχυτήτων και με τι τρόπο. Αυτό το σωληνάκι υποπίεσης καμία 300.000+ κμ έλειπε και το σασμάν δούλευε με τέρμα πίεση, άλλαζε ταχύτητες καρφωτες πλήρως και χωρίς γκάζι ξερές. Έπρεπε να τα είχε φτύσει αλλά είναι ακόμα εδώ......
1η επιλογή αφαιρώ την υποπίεση ( αφού θα υπάρχουν φάσεις με υπερπίεση δεν γίνεται να παραμείνει) και αλλάζει όπως άλλαζε τόσα χρόνια και ίσως βάλω αργότερα ρυθμιζόμενο μηχανικά modulator.
2η επιλογή εισάγωγη-αντεπιστροφη-δοχειο υποπίεσης για αποθήκευση - σωληνάκι κιβώτιο, έτσι λογικά θα αλλάζει πάντα απαλά και τεμπέλικα. Για του λόγου το αληθές αύριο θα γίνει η δοκιμή.
Γενικά θέλω το αμάξι να είναι άψογο και χωρίς θέματα αξιοπιστίας και ο χώρος του κινητήρα να μην γίνει τσίρκο. Ίσως χρησιμοποιήσω παραπάνω σωληνώσεις για αυτό.......
Το ιντερκουλερ τελικά θα μπει πίσω από το ψυγείο νερού εντός της χοάνης του μηχανικού ανεμιστήρα -
RE: Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??
@accentwizard said in Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??:
Γιατι να μη βαλεις τουρμπινα?
Δεν μ άρεσει το lag και φοβάμαι ότι δεν θα είναι τόσο ρόδινα τα πράγματα στο ρυθμισμα από το pms . Τώρα θα έχει να διαχειριστεί μια σταθερή κατάσταση με συνεχή παροχή, βαλβίδα ανακούφισης και πίεση που θα βλέπει. Μ άρεσε όπως τα παρουσίασε το chat.
-
RE: Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??
@nickthetrib said in Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??:
@w202-amg said in Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??:
Εχω ενα w202 c180 122ps pms 4g auto με 630.000κμ. Πλέον δεν εκτελεί τόσο χρέη καθημερινού αυτοκινήτου αλλά είναι πλήρως λειτουργικό και πολυ κ@@@λωτικο στην οδηγήση. Για απόσυρση δεν το δίνω...μεγαλώσαμε μαζί.
Οπότε χάρη στο...... chat gpt μου επανήλθε μια ιδέα που είχα κάποια χρόνια πριν για μικρό κομπρεσσορα amr500.Το chat ισχυρίζεται ότι μεχρι 0,7bar το pms θα δουλεύει άψογα μόνο με ένα εξελιγμένο ρυθμιστή πίεσης καυσίμου.( Το pms μετρά πίεση και θερμοκρασία )
Εν ολίγοις θα χρειαστούν:
1)κομπρεσσορας AMR 500
2)ιντερκουλερ
3) βαλβιδα by pass
4) σωληνες
5)Ρυθμιστης πίεσης καυσίμου
6)wideband afr
7).......βασεις.......
λογικα θα πατησω στις βιδες του altenator με λαμα 5-6μμ κοψιμο ομορφα και ισως απο την αλλη μερια μια ντζια για κοντρα. 6PK ιμαντα μεγαλυτερο θα παρω και μια τροχαλία ελεύθερης περιστροφής.
Το ιντερκουλερ μια σκεψη να μπει εξω κατω απο την πινακίδα.......δεν τρελαινομαι να γινει καγκουραμαξο,εχω πιο gangster εμφανιση τωρα,η αλλη επιλογή να μπει πισω απο το ψυγειο νερου μπροστά από το μηχανικό φαν που θα το κραταει πάντα κρύο.
Θα μπλέξω ή εκτός από το 7 όλα θα πάνε ρολόι?Κορυφαίο ξέθαμα τοπικ!!!
Μην μπλέξεις!!! Καλύτερα να ψάξεις για κάποιο που ήταν μαμά κομπρεσορατο!16 χρόνια!!! είπα να μην ανοίξω νέο. Νομίζω ότι θα παραγγείλω από Δευτέρα τον κομπρεσσορα ....
-
RE: Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??
Εχω ενα w202 c180 122ps pms 4g auto με 630.000κμ. Πλέον δεν εκτελεί τόσο χρέη καθημερινού αυτοκινήτου αλλά είναι πλήρως λειτουργικό και πολυ κ@@@λωτικο στην οδηγήση. Για απόσυρση δεν το δίνω...μεγαλώσαμε μαζί.
Οπότε χάρη στο...... chat gpt μου επανήλθε μια ιδέα που είχα κάποια χρόνια πριν για μικρό κομπρεσσορα amr500.Το chat ισχυρίζεται ότι μεχρι 0,7bar το pms θα δουλεύει άψογα μόνο με ένα εξελιγμένο ρυθμιστή πίεσης καυσίμου.( Το pms μετρά πίεση και θερμοκρασία )
Εν ολίγοις θα χρειαστούν:
1)κομπρεσσορας AMR 500
2)ιντερκουλερ
3) βαλβιδα by pass
4) σωληνες
5)Ρυθμιστης πίεσης καυσίμου
6)wideband afr
7).......βασεις.......
λογικα θα πατησω στις βιδες του altenator με λαμα 5-6μμ κοψιμο ομορφα και ισως απο την αλλη μερια μια ντζια για κοντρα. 6PK ιμαντα μεγαλυτερο θα παρω και μια τροχαλία ελεύθερης περιστροφής.
Το ιντερκουλερ μια σκεψη να μπει εξω κατω απο την πινακίδα.......δεν τρελαινομαι να γινει καγκουραμαξο,εχω πιο gangster εμφανιση τωρα,η αλλη επιλογή να μπει πισω απο το ψυγειο νερου μπροστά από το μηχανικό φαν που θα το κραταει πάντα κρύο.
Θα μπλέξω ή εκτός από το 7 όλα θα πάνε ρολόι? -
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Έχει κανείς υπόψιν ζητήματα με κραδασμούς από ζάντες.... διπλής πρόσοψης-τοιχωματος να το πω....? Έχω διαβάσει για νερό, σκόνες που μετακινούνται κτλ. Έχουν πιθανότητα αυτά ή τα αγνοω και πάμε στα κλασσικά?
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
@piliourits said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Γιατί "μαλωνετε" αφού το ίδιο λέτε;
Γύρω στο χιλιάρικο τη βδομάδα μικτά με μπλοκάκι, θα αφήσουν σαν καθαρό εισόδημα μετά τους φόρους και εισφορές και έξοδα, τα μισά το πολύ.
Και δεν θα έχει και καμιά έννοια ο εργοδότης, που θα πληρώσει μόνο τις καθαρές ώρες που τον χρειάζεται, ούτε ασφάλιση, μεταφορά, άδειες, κλπ.Δεν νομίζω ότι μιλάει για 3κ + με μπλοκακι. Αν λέει για μπλοκακι τα ίδια ποσά λέμε και δεν έχει νόημα η όλη κουβέντα
@lap δυνατές ήταν -
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
@red_monster said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@w202-amg said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@red_monster said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@w202-amg said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@red_monster said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@w202-amg said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@red_monster said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Με δεδομένο ότι έφυγαν άπειροι μηχανικοί και έχει επέλθει μια κάποια κανονικότητα, πλέον κάνουμε αμάν να βρούμε νέους μηχανικούς με λογικά βαλάντια < 3k καθαρά, οπότε το τελευταίο σχόλιο είναι μάλλον άστοχο.
Τι άστοχο με δουλεύεις?! Δεν βρίσκετε με 2-3000€?! Εγώ δηλαδή όσους ξέρω με 1500€ είναι χαζοί που απλά δουλεύουν αφιλοκερδώς. Μη λέμε ότι θέλουμε
Για στειλε και από εδώ 2-3 μηχανικούς πολυτεχνείου με 1500 € !
Με τόσα εργοτάξια ανοιχτά πλέον δεν βρίσκουν ούτε τεχνικούς ασφαλείας με 23-28 €/h, τι να λέμε τώρα !Παίρνουν και 23-28€ την ώρα?! Για να το ληξουμε εδώ επειδή έχω επαφές με πάρα πολλούς από τους συμφοιτητές μου τότε ,οι μισθοί είναι από 1000+ έως 2000-2000+ με τα οφέλη. Για μια τέτοια σχολή οι μισθοί αυτοί είναι αστείοι και με ωράριο λάστιχο συχνά πυκνά. Μακάρι να υπήρχαν τα 3000+ .
Οι τεχνικοί ασφαλείς είναι με μπλοκάκι εξού και το 23-28 €/ωρα, αλλά καταλάβαμε πόσο επαφή έχεις με το σπορ !
Στείλε 2-3 με 1500-2000 βρε άνθρωπε, τι περιμένεις ;;Αν πιστεύεις ότι ο μέσος μισθός των μηχανικών είναι στα 3000+€ όση επαφή έχεις εσύ άλλη τόση έχω και εγώ .
Για ποιον λόγο να σου στείλω εγώ? Πλημμύρισε το φόρουμ με ποστ αντίστοιχων αγγελιών 3000+€ να το ράψω εγώ, να ξεστραβωθουν και αυτοί που δουλεύουν αφιλοκερδώς.Εσυ δεν είπες ότι έχεις Παλαιούς συμφοιτητές που είναι στο 1500 αρη ; Ντρέπεσαι να τους το πεις ; Εχεις και εσυ εγγραφή στο ΤΕΕ ή είσαι σαν τον κωστακη τον Λακαφώση ;
Ρε φίλε αυτό το πράγμα θυμίζει πως λογομαχουσαμε στο δημοτικό ...... Ανέβασε τις αγγελίες να βοηθήσεις και κόσμο που ψάχνει δουλειά ή ψάχνει μια καλύτερη δουλειά.
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
@lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Μερσεντακια! Μη πέφτεις στην παγίδα! Κληρονόμοι είναι! Και περιουσιών και γνωριμιών!
Οχι ότι δεν είναι άξιοι, άλλο ζήτημα αυτό! Δεν ισχυριζόμαστε κάτι τέτοιο!
Αλλά οι γιοι τους και οι ίδιοι είναι κληρονόμοι !
Αυτό πρέπει να το έχεις κατά νου όταν τους διαβάζεις! Τότε μονάχα θα αντιληφθείς τον κόσμο τους!
Lap έχω βαρεθεί ακούω από τους ' insider 'του κάθε επαγγέλματος ιστορίες τρόμου ή ουτοπίες. Κατά βάση απέχουν από τη πραγματικότητα. Πιάσαμε τώρα το Πολυτεχνείο....... Πριν το εγκαταλείψω έψαξα και ρωτούσα για αυτό που εν τέλη πήγα. Όλοι μου λέγανε μπαρουφες, άλλοι γιατί πριν καν σπουδάσεις σε έβλεπαν σαν μελλοντικό ανταγωνιστή και άλλοι γιατί είχαν φάει όσα μπορούσαν και μη τις καλές εποχές και τότε τους κακοφαινονταν. Anyway πλέον οι ίδιοι είναι σε φάση απέναντι μου ' ξέρεις πλέον ότι σου είπαμε πολλές μλκιες κάποτε,μην βρίζεις '.