Αν έπεσε η χωρητικότητα της μπαταρίας μπορεί να κρατάει άψογη τάση αλλά να μην μπορεί να τροφοδοτήσει την μίζα. Αν αφήσεις 1-2 λεπτά τα φώτα ή τον ανεμιστήρα ανοιχτά η τάση θα πιάσει πάτωμα αν είναι η μπαταρία. Αν κρατάει τάση δεν είναι δυνατόν να μην μπορεί έστω ξεψυχησμενα να γυρίσει τη μίζα.
Best posts made by w202-amg
-
RE: μπαταρία μάλλον καπούτ ...κ σημαντική ερώτηση
-
RE: Βελτίωση κινητήρα diesel
Πως πεφτει η καταναλωση σε πειραγμενο diesel ?
-
RE: Ζημιά σε πλαστικό - λύσεις;
Το καθαρισες? Βαλε σε ενα πανι λιγη σιλικονη, wd40 ή κατι παρεμφερες και καθαρισε το.
-
RE: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση
Εγω σε w202 ασχοληθηκα πολύ με την ηχομονωση χωρις να αυξησω βαρος.Το αμαξι ηταν ηδη τερμα αθορυβο αλλα μπαινοντας συχνα σε καινουργια ταξι εβλεπα διαφορα.Αρχικα εβαλα πολύ μονωτικο 'αφρολεξ'αυτο το κιτρινο,δν γνωρίζω το ονομα του,στα πισω καθίσματα περιμετρικα και από κατω σε σημειο που να μην μπορω να τα κουμπωσω τον πρωτο καιρο μεχρι να πατηθεί λιγο.Επισης εβαλα μεταξυ καμπινας -χωρου αποσκευών σε οποιαδήποτε οπη επικοινωνιας.Στη συνεχεια εβαλα στις πλαινες κολωνες και στις εμπρος και πισω κολωνες όπως και στην εταζιερα που από κατω είναι λαμαρινα μερος του σασσι(Ορυκτοβαμβακα).Τελος εβαλα ξανα ορυκτοβαμβακα μεγαλα κομματια σε κάθε σχηματιζομενη 'μπανιερα' στα ποδια οδηγου και συνοδηγου κατω από την εργοστασικη.Δεδομενου παχους της εργοστασικης μοκέτας που αγκαλιαζε κάθε πτυχη του πατωματος,ο κοπος ηταν απίστευτος,δυο ατομα χρειαζοταν να παταμε πανω της . Ειδικα από τη μερια του οδηγου λογω του κουμπιού του κικνταουν......απλα νευρα απίστευτα μεχρι να μπει
Το αποτέλεσμα σχεδόν εφάμιλλο των νεων μερσεντές.Το μονο σημειο για βελτιωση χωρις να αυξησω βαρος είναι οι θολοι,οπου ο πλαστικος θολος μου είναι γυμνος,ενω των νεων μερσεντές είναι επενδυμενος με 'μοκετα' ψιλη.Δεν εκανα κατι ακομα για αυτό δεδομενου ότι σε w203 sc της οικογενειας βλεπω ότι κραταει πολύ νερο +γινεται καφε από τα νερα στην πρωτη βροχη. -
RE: ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ MERCEDES C180 W203
Μ111 μοτερ ή Μ271?Το πρωτο δεν εχω ακουσει ποτε να αλλαζουν καδενα ασχετα ψιλοθορυβων .Το δευτερο ακουγεται σαν νταλικα για τα πρωτα 3 δευτερα.....
Λαδια αλλαζεις?
-
RE: Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;
Όποιος νομίζει ότι ένα μοτέρ 3κυλινδρο είναι το ίδιο αξιόπιστο με ένα ισαξιας ποιότητας 4 κύλινδρο απλά δεν βλέπει το δάσος αλλά τον ένα λιγότερο κύλινδρο...... Οι κραδασμοί σκοτωνουν έναν κινητήρα και σίγουρα είναι περισσότεροι όσο προχωράει η ζωή του κινητήρα.
-
RE: ΟΣΕ
Συμφωνώ με τους παραπάνω σχεδόν σε όλα αλλά ακόμη και με τόσους νεκρούς δεν θα αλλάξει τίποτα.... Πόσα ατυχήματα για την ίδια αιτία έγιναν τα τελευταία χρόνια με νεκρούς εργαζόμενους του ΟΣΕ? Άλλαξε κάτι ? ΟΧΙ. Καταλαβαίνω ότι πολλοί από εσάς ζείτε σε μεγάλα αστικά κέντρα και δεν γνωρίζετε πως στη Θεσσαλία το σιδηροδρομικό δίκτυο τέμνει συνεχώς το οδικό με διαβάσεις τύπου...... παιδικού παιχνιδιού. Στη Θεσσαλία έχουμε τα τελευταία χρόνια δεκάδες νεκρούς σε τέτοιες διαβάσεις ( ναι ο ΟΣΕ έχει βάλει ΣΤΟΠ) αφού ποτέ δεν λειτουργούν και είναι τυφλές ( είμαι 1,90 και δυσκολεύομαι να ελέγξω μόνος μου χωρίς να ανεβάσω το μισό αμάξι σε επικίνδυνο σημείο). Άλλαξε κάτι? ΟΧΙ . Καλαμπάκα - Τρίκαλα ο δρόμος αλλάζει δύο φορές πλάτος και σαν να μην φθάνει αυτό η μία από τις δύο διαβάσεις είναι σε στροφή ( είσοδος Καλαμπάκας) ΚΑΙ τα λάστιχα μεταξύ ασφάλτου -γραμμων αλλού έχουν υποχωρήσει και αλλού εξέχουν επικίνδυνα. Οι οδηγοί κόβουν πλήρως τελευταία στιγμή (που να φανταστούν) και είτε έχουμε συνεχώς τρακαρίσματα υλικών ζημιών είτε θανάτους αφού πρακτικά μιλάμε για φρενάρισμα ξαφνικό από τα 100χαω στα 0. Έγινε κάτι? ΟΧΙ.
Αυτή είναι η κατάσταση στη Θεσσαλία από τα μνημόνια και με όσες κυβερνήσεις πέρασαν χωρίς ΚΑΜΙΑ αλλαγή από κυβέρνηση σε κυβέρνηση.
Υ.γ. επειδή σίγουρα δεν έγινα σαφής έφτιαξαν 2+2 λωρίδες δρόμο και ο ΟΣΕ αρνείται πάνω από δεκαετία να αφήσει διαπλάτυνση των διαβάσεων.... Αδιανόητο και όμως ελληνικό.....Θέλουν και γραμμή Καλαμπάκα Κοζάνη, ποτέ να μην γίνει υπό αυτές τις συνθήκες. -
RE: Φαγωμένη μόνωση καπό Peugeot 2008
Η δεύτερη μερκ που αγόρασα δεν είχε μόνωση στο καπό ενώ στην άλλη είχα βάλει διπλή.Μερα με τη νύχτα τόσο σε θόρυβο όσο και σε θερμομόνωση του .
Μετά από πολύ ψάξιμο πήρα δύο ρολά μονωτικό αυτοκόλλητο του 1εκ πάχους 0,5*2μ διαστάσεις με αλουμινοπροστασια στη φάτσα.Καταπληκτικο και πολύ φθηνό.Ακομη και με τις ανατιμήσεις των τελευταίων μηνών λόγω ΦΠΑ κτλ είναι πολύ φθηνά. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
@spi_duster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Όλα τα μεγάλα δυστυχήματα οφείλονται πάντα σε ένα τραγικό ανθρώπινο λάθος. Σχεδόν νομοτελειακά έχει προηγηθεί πάντα μια σωρεία μικρών και μεγάλων παραληψεων.
Ακούω και διαβάζω συνεχώς για τις επισημάνσεις των συνδικαλιστικών οργάνων, τα εξώδικα κλπ.
Σωστά. Πείτε μου όμως ένα. Πότε έγινε μια απεργία? Μια μόνο? Για να λυθεί ένα θέμα ασφάλειας κάποιου φορέα δίχως να συνοδεύεται από αιτήματα αυξήσεων επιδομάτων ή συνταξιοδοτικών...
Λόγω του τεράστιου μισθολογικού κόστους σε κάθε ΔΕΚΟ λειτουργούμε με συστήματα προηγούμενου αιώνα. Τρένα, ρεύμα νερό διαχείριση σκουπιδιών, αθλητισμός, παιδεία, υγεία, παντού τα ίδια. Κάθε 4 χρόνια όμως η μισή χώρα προσπαθεί να την χωθεί στο Δημόσιο με αντάλλαγμα την ψήφο της. Υπάρχουν κόμματα που στηρίζουν τους Δημόσιους, αλλα ξεκάθαρα τους Ιδιώτες, αλλα πατούν σε δύο βάρκες μα στην πραγματικότητα κανείς δε πάει μπροστά αν φροντίσει μόνο για το κοινό καλό. Έτσι σε κάθε περίπτωση έχουμε πολλά χέρια μα περιορισμενο απαρχαιωμένο και ελλειπή εξοπλισμό. Όταν συμβεί το κακό ο καθένας βάσει συμφέροντος δείχνει αυτόν που θέλει για Μουτζούρη. Στην πραγματικότητα λοιπόν δεν έχουμε c130, βλήματα για τα Λεοπάρντ, ανταλλακτικά για τα Μιράζ και τα αστικά λεωφορεία, λάστιχα για τα κρατικά οχήματα, αξονικούς τομογράφους στα νοσοκομεία, έξυπνους σηματοδότες στην κυκλοφορία κλπ. Όλα αυτά χρειάζονται χρήματα που από κάπου πρέπει να βγουν. Μόλις όμως οι εργατοπατερες, οι λαοπλανοι και επιδοματιες με άποψη μυρίζονται πως η οικονομία πάει να πάρει ανάσα τρέχουν να διεκδικήσουν μαζί με τους εργολάβους μέρος της πίτας. Μόλις το περασμένο καλοκαίρι βγήκαμε από την εποπτεία του ΔΝΤ και αμέσως άρχισαν τα όργανα. Αυτοί είμαστε και οι πολιτικοί μας δίνουν αυτό που ζητάμε. Και ας πάει πίσω η χώρα σε υποδομές. Μεταθέτουμε λοιπόν για το μέλλον αυτά που σε αναπτυγμένες χώρες είναι άμεσης προτεραιότητας. Μετά κλάμα και αγανάκτηση στην πρώτη στραβή. Καλημέρα.Έχουμε τους πολιτικούς που μας αξίζουν και τη χώρα που μας αξίζει τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.
Εδώ μέσα μπορεί να διαφωνούμε ριζικά αλλά αν όλος ο πληθυσμός είχε ανάλογες ανησυχίες και επίπεδο ( δεν αναφέρομαι σε επίπεδο ευγένειας....) άσχετα τι πρεσβεύει πολιτικά η κατάσταση θα ήταν μακράν καλύτερη .
Latest posts made by w202-amg
-
RE: Ιμάντες και καδένες
Κάποια λείπουν, ίσως επειδή τα 200-300.000 θεωρούνται υπέρ αρκετά για να τα χαρακτηρίσουν αξιόπιστα.
Διπλή καδένα ,600+κ χιλιόμετρα και σύμφωνα με το τρόπο ελέγχου της μερκ ,το σετ γρανάζια καδένα βρίσκεται στο ήμισυ της ζωής τού.....
Και σήμερα δεν μπορούν να φτάσουν ούτε τα 200κ ότι να ναι.... -
RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού
@bassstarlet said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Για παλιό κινητήρα, που απλά θα έχει πιάσει μπίχλα, έχει νόημα;
Και αν ναι, με την ίδια διαδικασία;Ναι το κάνα εγώ σε golf 4 απλά δεν έβγαζα ασφάλειες κτλ.
-
RE: Ωστήρια
Δν νομίζω ότι αξίζει να πληρώσεις ένα σωρό λεφτά για να μειώσεις τον ήχο
-
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
@gv2000 said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:
@w202-amg said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:
@gv2000 said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:
φοραει κανεις κεραμικά τακάκια να μου πει γνωμη? αξίζει η επιλογη? ειμαι για αλλαγη δισκοπλακες και τακακια μπροστά και θελω να μαθω αν αξιζει η επιλογή για αυτοκινητο καθημερινό. ενδιαφερομαι για ate
Συνήθως είναι φθηνά,μόνο με δοκιμή θα ξέρεις.
όντως δεν βλέπω και καμία μεγάλη διαφορά στην τιμή απλά έλεγα μήπως τα φοράει κανεις να πει εντυπώσεις.
Έχει στα φόρουμ πολλές εντυπώσεις. Δεν φαίνονται επικίνδυνα,σαν τα οεμ με διαφορετική αίσθηση πάντως. Η αλήθεια είναι και εγώ θα τα δοκιμάσω προσεχώς μπας και λένε τίποτα.
-
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
@gv2000 said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:
φοραει κανεις κεραμικά τακάκια να μου πει γνωμη? αξίζει η επιλογη? ειμαι για αλλαγη δισκοπλακες και τακακια μπροστά και θελω να μαθω αν αξιζει η επιλογή για αυτοκινητο καθημερινό. ενδιαφερομαι για ate
Συνήθως είναι φθηνά,μόνο με δοκιμή θα ξέρεις.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Ακυρώθηκε η παραγγελία των nordic ελαστικών που είχα κάνει..... μετά κατέληξα στα bfgoodrich μετά από ψάξιμο αλλά δεν υπάρχουν Ελλάδα..... Και κάπως επιπόλαια παρήγγειλα Bridgestone blizzak lm005. Είναι όντως μέτρια με μόνο + το βρεγμένο?
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Παρήγγειλα απέξω Continental Viking contact 7 αφού Ελλάδα έφαγα τον τόπο καθώς δεν φέρνει κανείς!
Από τη νέα χρονιά θα σας πω εντυπώσεις.
Α πισωκίνητο κουπέ + χιόνι παρά τα χειμερινά ελαστικά είναι μια μεγάλη απογοήτευση!!! -
RE: Τί είναι ESP,τι είναι Αντισπιν;
@tsimisde said in Τί είναι ESP,τι είναι Αντισπιν;:
Με ESP δεν έχω εμπειρία, έχω όμως με το αντισπιν και προσωπικά, το βρίσκω επικίνδυνο πολλές φορές, μπορεί βέβαια να πρόκειται για την υλοποίηση την οποία βιώνω. Μου έχει τύχει να θέλω να ξεκινήσω σε ανηφόρα και να βγω στην κύρια αρτηρία κυκλοφορίας. Τυχαίνει λοιπόν κατά το ξεκίνημα να σπιναρουν οι τροχοί και να παρεμβαίνει το αντισπιν για να περιοριστεί η περιστροφή των τροχών. Το θέμα όμως είναι ότι έτσι όπως παρενέβη το σύστημα, σχεδόν φρεναρε ολόκληρο το αυτοκίνητο και βγήκα στο ρεύμα κυκλοφορίας σχεδόν φρεναριστός, κάτι επικίνδυνο αν θέλεις να βγεις βιαστικά από μια διακλάδωση και έρχεται άλλο όχημα, μπορεί να σου μείνει καταμεσής το όχημα και να υπάρχουν δυσάρεστα μαντάτα επομένως, τα σπινιαρίσματα κομμένα έκτοτε.
Ναι έτσι λειτουργεί λένε αν διαπιστωθεί ανεξέλεγκτο φρενάρισμα, θα το δούμε και αυτό με τα χιόνια προσεχώς! Αν δεν διαπιστώσει κάτι ανεξέλεγκτο υποτίθεται πάει να λειτουργήσει σαν μπλοκέ αν κτλβα σωστά ή κάτι κοντά σ αυτό τέλος πάντων.
-
RE: Τί είναι ESP,τι είναι Αντισπιν;
@antonakis said in Τί είναι ESP,τι είναι Αντισπιν;:
@w202-amg said in Τί είναι ESP,τι είναι Αντισπιν;:
Το esp όπως τα λες το αντιλαμβάνομαι και εγώ μόνο που όταν δεν φτάνει ο δρόμος πατάω φρένο αντί να πειράξω το τιμόνι προκειμένου να επέμβει
Φαντάζομαι ελέγχει και τη γωνία του τιμονιού σε σχέση με τα επιταχυνσιόμετρα και κρίνει αν η κίνηση του τιμονιού αρκεί για να διορθώσει μόνος του οδηγός...
Κάπως έτσι την πάτησα πρώτη φορά που πήγα να στρίψω ένα leon mk3 και ενώ πήγα να κάνω ανάποδο, ενώ το είχα χώσει σε γλυστερή στροφή, αυτό έπεσε τόσο άτσαλα στα φρένα που χτύπησα το κεφάλι μου στο τζάμι.
Γενικά όσο πιο καινούργιο το αυτοκίνητο, τόσο πιο έξυπνο και επεμβατικό στο ESP. Αυτό φαίνεται και στα τεστ αποφυγής ταράνδου του km77, που μετράνε την ταχύτητα ολοκλήρωσης της μανούβρας που φαίνεται πόσο έπεσε το ESP στα φρένα.
Ναι ελέγχει και γωνία τιμονιού... Θέλει εξοικείωση λοιπόν!
-
RE: Τί είναι ESP,τι είναι Αντισπιν;
@bassstarlet σε σχέση με την w202 έχει γκάζι και αυτόματο σασμάν που το κάνει αρκετά γρήγορο..... Στις στροφές αν δεν είχα οδηγήσει τη w202 θα έλεγα αρκετά καλό και fun to drive. Η w202 με όσα της έχω κάνει, πίστεψε με πατάει άσχημα στις στροφές πολλά....παρά πολλά αυτοκίνητά....
Το τιμόνι της 203 είναι τραγικό στο ανάποδο δεν ξέρεις που βρίσκεται.
@vagkirk το φαρδύ πίσω ελαστικό είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων...
Στη 203 που είναι κουπέ έκανε λιγότερο νευρικό το πίσω μέρος μιας που το βάρος είναι μπροστά. Πρόσθεσε και πρόσφυση. Γενικά το αμάξι χάνεται μεταξύ υπερστροφής και υποστροφής... Πέραν του 10 λεπτού κουράζει η γρήγορη οδήγηση του.
Στη 202 με περισσότερο βάρος πίσω αντί μπροστά το φαρδύ λάστιχο ή ακόμη και ψηλότερο ταιριάζει άψογα! Το ψηλότερο ακόμη σου δίνει ακόμη πιο βιδωμενο μπροστά μέρος χάρη στο ότι επιτρέπει τη μετακίνηση 1-2cm ζάντας -πελματος και είναι σαν το πίσω μέρος να γλιστράει τόσο όσο αλλά χωρίς να γλιστρήσει ποτέ!
Το esp όπως τα λες το αντιλαμβάνομαι και εγώ μόνο που όταν δεν φτάνει ο δρόμος πατάω φρένο αντί να πειράξω το τιμόνι προκειμένου να επέμβει