Αν έπεσε η χωρητικότητα της μπαταρίας μπορεί να κρατάει άψογη τάση αλλά να μην μπορεί να τροφοδοτήσει την μίζα. Αν αφήσεις 1-2 λεπτά τα φώτα ή τον ανεμιστήρα ανοιχτά η τάση θα πιάσει πάτωμα αν είναι η μπαταρία. Αν κρατάει τάση δεν είναι δυνατόν να μην μπορεί έστω ξεψυχησμενα να γυρίσει τη μίζα.
Best posts made by w202-amg
-
RE: μπαταρία μάλλον καπούτ ...κ σημαντική ερώτηση
-
RE: Βελτίωση κινητήρα diesel
Πως πεφτει η καταναλωση σε πειραγμενο diesel ?
-
RE: Ζημιά σε πλαστικό - λύσεις;
Το καθαρισες? Βαλε σε ενα πανι λιγη σιλικονη, wd40 ή κατι παρεμφερες και καθαρισε το.
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
Τελικά αγόρασα ένα Audi allroad c5 2.7t tiptronic 2002 με 190.000κμ. Σε εξαιρετικη κατάσταση και με πολλά έξτρα. Όντως μπορεί να κοστίσε καινούργιο 90.000+€ χαζεύοντας τους τότε καταλόγους.
Το αμάξι είχε 14 χρόνια να αλλάξει ιμάντα χρονισμού οπότε μόλις το πήρα άμεσα έμεινα Αθήνα για συνεργείο.
Αλλάχτηκε σετ ιμάντα χρονισμού και αντλία νερού, θερμοστάτη και το καπάκι του,λάδια φίλτρο και σετ εξωτερικου ιμάντα τεντωτηρα.
Μαζί με την εργασία όλα 850€ ανταλλακτικά από Ελλάδα. Η εργασία 300€, ωστόσο πρώτη φορά στο εν λόγω συνεργείο ( δεν είμαι από Αθήνα, ασχολείται με Porsche κατά βάση) η εμπειρία ήταν κτ παραπάνω από άψογη δεδομένης της εργασίας που θέλουν τα αουντι για την εργασία αυτή. Άψογη δουλειά,με φερεγγυότητα και μετρημένος επαγγελματίας.
Από το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα σερί μόνο με το αμάξι μου ενασχόληση και έπλυνε ποδιά με το πιεστικό και έβαλε βίδες σε θόλους ποδιές, αεραγωγούς πριτσίνια και ότι άλλο έλειπε. + Καθαριότητα!!!
Αργότερα θα ποσταρω την αγορά των ανταλλακτικών που χρειάζονται περαιτέρω. -
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
Έχεις μηχανή on off με τη γυναίκα σου , είναι 7 το πρωί Καλαμπάκα Παναγία, είμαι από πίσω σου τη μισή διαδρομή, προσπαθείς να τρέξεις αλλά ως εκεί πρήζεις μπ@λες κινούμενος στα οριακά, επιτέλους μια ευθεία 150-200μετρα και kickdown...... Από τα 40χαω φτάνω 100-120χαω για να σε περάσω και τέρμα φρένο λόγω φουρκέτας γιατί είσαι ζώον δίποδο.
Ελπίζω η γυναίκα σου να σου γκρινιάζει μέχρι του χρόνου, πράγμα το οποίο ξεκίνησε να κάνει ακαριαία κοιτώντας από τον καθρέφτη.Αν είχα μηχανή και μάλιστα με δεύτερο άτομο πίσω δεν θα καθόμουν να τρέχω όσο πάει μπροστά από ιχ που αν πέσω την @@@@@@ .
Υπάρχει τάση της μόδας που θεωρεί φλωριά το δεξί φλας για να πέρασει κάποιος? Το γκαζωμα τέρμα όταν σε προσπερνάνε δίνει κάποια επιβεβαίωση στον ανδρισμό του βλήματος? -
RE: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση
Εγω σε w202 ασχοληθηκα πολύ με την ηχομονωση χωρις να αυξησω βαρος.Το αμαξι ηταν ηδη τερμα αθορυβο αλλα μπαινοντας συχνα σε καινουργια ταξι εβλεπα διαφορα.Αρχικα εβαλα πολύ μονωτικο 'αφρολεξ'αυτο το κιτρινο,δν γνωρίζω το ονομα του,στα πισω καθίσματα περιμετρικα και από κατω σε σημειο που να μην μπορω να τα κουμπωσω τον πρωτο καιρο μεχρι να πατηθεί λιγο.Επισης εβαλα μεταξυ καμπινας -χωρου αποσκευών σε οποιαδήποτε οπη επικοινωνιας.Στη συνεχεια εβαλα στις πλαινες κολωνες και στις εμπρος και πισω κολωνες όπως και στην εταζιερα που από κατω είναι λαμαρινα μερος του σασσι(Ορυκτοβαμβακα).Τελος εβαλα ξανα ορυκτοβαμβακα μεγαλα κομματια σε κάθε σχηματιζομενη 'μπανιερα' στα ποδια οδηγου και συνοδηγου κατω από την εργοστασικη.Δεδομενου παχους της εργοστασικης μοκέτας που αγκαλιαζε κάθε πτυχη του πατωματος,ο κοπος ηταν απίστευτος,δυο ατομα χρειαζοταν να παταμε πανω της . Ειδικα από τη μερια του οδηγου λογω του κουμπιού του κικνταουν......απλα νευρα απίστευτα μεχρι να μπει
Το αποτέλεσμα σχεδόν εφάμιλλο των νεων μερσεντές.Το μονο σημειο για βελτιωση χωρις να αυξησω βαρος είναι οι θολοι,οπου ο πλαστικος θολος μου είναι γυμνος,ενω των νεων μερσεντές είναι επενδυμενος με 'μοκετα' ψιλη.Δεν εκανα κατι ακομα για αυτό δεδομενου ότι σε w203 sc της οικογενειας βλεπω ότι κραταει πολύ νερο +γινεται καφε από τα νερα στην πρωτη βροχη. -
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
Ρε παίδες το καταλήξατε στα όρια του κοινωνικού ρατσισμού ή μου φαίνεται?
Όλοι σπουδάσαμε κάτι ή μη , δουλεύουμε πάνω σ αυτό είτε επειδή μας άρεσε στην αρχή είτε επειδή έπρεπε να ζήσουμε.
Δεν μπορώ να ακούω από το γυμνάσιο " κάνε το χόμπυ σου επάγγελμα" κοκ. Δεν βρέθηκε κανείς να πει σ αυτά τα παιδιά και σε μας ότι η δουλειά είναι μια ρουτίνα με το άγχος κοκ. Και το χόμπυ σου να κάνεις επάγγελμα,αν κάτι πάει στραβά,οι υποχρεώσεις τρέχουν , οι εργασίες κάπου για κάποιο λόγο κόλλησαν,δεν πληρώνεσαι κτλ. Γίνεται σκλαβιά και μάλιστα η δουλειά= σκλαβιά.
Όπως λέει ο Κιγιοσακι ο στόχος είναι να βάλεις τα χρήματα να δουλεύουν για σένα και όχι εσύ για αυτά. Μπορείς να συνεχίσεις να ζεις στον ίδιο Ρυθμό χωρίς να δουλεύεις?
Όσον αφορά τις σχολές..... στην κοινωνία διαμορφώνεται η άποψη για ένα επάγγελμα και για τους ανθρώπους που το επαγγέλλονται ανάλογα την αναγκαιότητα της ύπαρξης του.
Η ιατρική σώζει ζωές, όχι όλοι .... όσοι πιάνουν νυστέρι. Οι υπόλοιποι τυγχάνουν ενός σεβασμού που χτίζεται σταδιακά,ως αγροτικοί ο κόσμος τους βλέπει σαν παιδιά για τα θελήματα ( κακώς!)
Οι φαρμακοποιοί ( καλή ώρα) έχουμε σεβασμό ως εκεί που σε έχουν ανάγκη,που θα τους ακούσεις,που θα τους δώσεις λύσεις κτλ . Δεν έχεις τον ίδιο σεβασμό από ένα πελάτη που του δίνεις κάθε μήνα 2 ντεπον,σε σχέση με κάποιον ασθενή που αφιερώνεις χρόνο για τα φάρμακα του και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει προκειμένου να του βελτιώσεις την καθημερινότητα και είναι πολύ λογικό,ο πρώτος δεν σε έχει ανάγκη.
Οι λογιστές ...... Από τον κλάδο των ελεύθερων επαγγελματιών έπρεπε να τυγχάνουν μέγιστου σεβασμού, είναι συνεργάτες..... υπάρχει ο σεβασμός? Φυσικά και όχι όταν κάποιοι τους φεσωνουν κιόλας.
Η επιστήμη του Lap δεν έχει αντιληπτή εφαρμογή στην καθημερινότητα μας , άρα αχρειαστη? Όχι δεν είναι έτσι . Απλά δεν το βλέπουμε άρα δεν το εκτιμούμε.
Συνεργείο αυτοκινήτων μιας που το φόρουμ είναι αντίστοιχο.... Τον ίδιο σεβασμό- αναγνώριση θα έχει από μένα που πρέπει να κάνω 150κμ για να πάω στη δουλειά στην ώρα μου χωρίς κάποιον να με αντικαταστήσει και το ίδιο από κάποιον που πάει στη δουλειά με τα πόδια και το αμάξι το χει για μια βόλτα το σκ?
Χαλαρώστε όλα είναι θέμα οπτικής και αναγκαιότητας . -
RE: AUDI FORUM
Κάποιες εντυπώσεις σχετικά με το Audi allroad c5 2.7t tiptronic μιας που έχω περάσει πλέον κάποιο λίγο χρόνο μαζί του.
Κατά βάση οδηγούσα merc w202 και w203 sportcoupe αυτόματα . Το w202 μόνο φυσιολογικό δεν το λες όσον αφορά ανάρτηση - σασί με αντίκτυπο στην άνεση και στις στροφές-ανωμαλιες( ίσως το καλύτερο αμάξι που συνδυάζει τα πάντα για επαρχιακό κακό δρόμο .....)
Τo allroad μετά την τοποθέτηση υγραέριου ζυγίζει 2 τόνους ακριβώς μαζί με την εργαλειοθήκη μου. Η μπαταρία λόγω χώρου αναγκαστικά πήγε πίσω στο Πορτ παγκαζ με αποτέλεσμα+ το υγραέριο η κατανομή ενδεχομένως να κινείται πολύ κοντά στο 50-50.
Το εσωτερικό είναι πολύ πιο αναβαθμισμένο από τα c class Μερσεντές ποιοτικό αρκετά ΑΛΛΑ ορισμένα πλαστικά ποιότητας golf MK4 όχι δεν το δέχομαι! Τριγμοί σχεδόν ανύπαρκτοι αλλά σχεδόν! Η w202 με 600κ χλμ δεν τρίζει.
Εξοπλισμός φοβερός, καθίσματα, θήκες υφάσματα και δερμάτινα. Θυμίζει s class. Πήρα σπασμένο vcds .... Θυμίζει ακόμη περισσότερο s class .
Εδώ μια σημείωση γιατί θέλω να πω και τα αρνητικά σε σχέση με τα μερκ. Δεν είναι δυνατόν η μερκ να χρησιμοποιεί ευμεγέθη κανάλια για την καλωδίωση της καμπίνας και η audi να μου έχει χύμα τα καλώδια στο πάτωμα τυλιγμένα με υφασμάτινη ταινία και tire wrap. ,(όταν πέρασα το καλώδιο για την μπαταρίατα είδα) .
Ηχομόνωση πολύ καλή , καλύτερη από τα άλλα δύο, αεροδυναμικοι θόρυβοι αισθητοί όταν φυσάει έντονα και όχι σταθερά σε υψηλές ταχύτητες, ωστόσο πάνω από τα 160χαω βγάζει ακριβώς την ίδια αίσθηση με την w202... Απομόνωση από οτιδήποτε συμβαίνει έξω....
Η αερανάρτηση!!!! Δεν ξέρω τι θα είναι το επόμενο αυτοκίνητο που θα αγοράσω αλλά θα έχει αερανάρτηση!!!!
Όσο ήμουν στο ψάξιμο σκεφτόμουν σοβαρά την w211 avant-garde Facelift. Πήγα βόλτα και μια με 43000κμ ωραία αλλά δεν την ένιωθα αναβάθμιση σοβαρή από την σοβαρά τροποποιημένη w202.Σιγουρα θα έβαζα bilstein b6 και η παραπάνω άνεση ένιωθα ότι θα πάει περίπατο..... Ήθελα κάτι σαφώς πιο ξεχωριστό
Η αερανάρτηση αρχικά μεταμορφώνει το allroad σε τζιπ με 20+εκ ελεύθερο ύψος και το κάνει ξανά e class ή μάλλον ? Cls! Με χαμήλωμα 6,6εκ. Στις ψηλές ρυθμίσεις το τιμόνι δεν είναι καλό, ψεύτικη αίσθηση αλλά το body roll δεν υπάρχει απλά.....μόνο τα κάκιστα ελαστικά για το βάρος του. Τέρμα χαμηλά το αμάξι μαλακώνει μεν αλλά το τιμόνι ξυπνάει, αποκτά ωραίο turn in και οι τροχοί διατηρούν εξαιρετικές γωνίες όσο και αν το πιέσεις. Τα αμορτισέρ είναι τα μαμά με 195.000κμ δεν ξέρω πόσο καλύτερο θα είναι με καινούργια. Τεσπά αν εξαιρέσουμε το σχήμα εξωτερικά , οδηγικά νιώθω σαν να οδηγάω κάτι πιο κοντά σε cls παρά σε e.( Cls ήθελα αλλά.... ένα γρανάζι ήταν αποτρεπτικό πληρώς)
Χώροι? Ατελείωτοι.
Ηχοσυστήμα bose φοβερό αλλά δεν Μ αρέσει η δυνατή μουσική.
Σασί τουλάχιστον σαν του w202 που έχει θολομπαρες και μπάρες ηλεκτροκολημμενες κατά μήκος του μασπιε και κάθετα στο τούνελ μετάδοσης. Λογικό σύμφωνα με την audi έχει 20% περισσότερο πάχος το πάτωμα, περισσότερες πονταρισιες και ενισχύσεις.
Το κιβώτιο καλύτερο από τα 722.6 της μερκ ,με το vcds το κάνεις σαν το 722.4 αλλά δεν νομίζω ότι θα ζήσει όσο τα δύο άλλα....
Ο κινητήρας είναι ένα κτήνος δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο απλά για όλες τις εργασίες ο χώρος είναι ανύπαρκτος και νομίζω ότι πρέπει να κάνω δίαιτα για να αποκτήσει το DIY νόημα....τα χέρια μου δεν χωράνε πουθενά,η γυναίκα μου ήδη δύο φορές με έσωσε και έφτασε το κινητό που έπεσε σε κάποια σημεία στο χώρο του κινητήρα.
Κατανάλωση μπορεί να είναι αρκετά χαμηλή μέχρι και 9λτ
/100 , μπορεί να φτάσει και οποίο τρελό νούμερο σας έρχεται στο μυαλό αν χρησιμοποιείς αλόγιστα το δεξί πεντάλ.Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι σε διαδρομές με ανηφόρες κατηφόρες επαναλαμβανόμενες η κατανάλωση ανέβαινει γτ στις ανηφόρες καίει πολύ λόγω βάρους και στις κατηφόρες ακόμη και με cut off στον ψεκασμό δεν μπορεί να το αντιστάθμισει.
Η κατανάλωση γίνεται ενοχλητική αν το αμάξι το χρησιμοποιείς κρύο μέχρι το μάρκετ.( Δεν το κάνω απλά το επισημαίνω.)
Συνοψίζοντας είναι ένα αμάξι που συνδυάζει τζιπ( ήθελε ο πατέρας μου να πάρει αλλά δεν ήθελα εγώ) και λιμουζίνα που ήθελα εγώ με γκάζι και κρατήματα. Παρότι πιστός στα μερκ,η audi έχει βγάλει ένα απίστευτο αυτοκίνητο,σαν ειδική κατασκευή....
Υ.γ. 1 νομίζω ότι μόλις βάλω τα Bridgestone potenza sport το αμάξι θα γίνει εφάμιλλο του w202 και πιθανόν πολύ καλύτερο στο στρίψιμο.
Υ.γ.2 θέλει πολύ diy και ανταλλακτικά από autodoc, καταλαβαίνω κοιτώντας τα βιβλία σέρβις γιατί πλήρωσα 4000€ για ένα αμάξι που κόστισε κάπου μεταξύ 90-100.000€...... η πολυπλοκότητα σε όλο της το μεγαλείο, ευτυχώς υπάρχει σπαστό vcds , όχι σαν τη μερκ με το star. -
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
Ήθελα να αλλάξω τσιμουχα εξόδου κεντρικού διαφορικού στο Audi. Το συνεργείο μου προτείνε καλύτερα γνήσια. Πάω στην Audi ,άδεια κτλ 60€,με έκπτωση 53€. Βγάζουμε άξονα κτλ, ότι να ναι η τσιμουχα,πάλι πίσω, ευτυχώς κράτησα απόδειξη, ο κωδικός σταματημένος ήταν από πίσω διαφορικό αυτήν.
Μα .....μόνο ιμιτασιον σε δύο μέρες. Να κοιτάξουμε μήπως από απλό a6 ή s4 που είναι ίδιες έχουν καταχώρηση με άλλο κωδικό? Όχι ίδιος κωδικός. Λέω δεν μπορεί, σχεδιάγραμμα,ναι αυτή θέλω. Εκτύπωση κωδικού όχι δεν υπάρχει καταργήθηκε,αμάξι πάνω από 15 χρόνια καταργούνται ανταλλακτικά.
Τον κοιτάω και σκέφτομαι εγώ είμαι μ@@@κας που πήρα Audi αντί για μερκ.......
Μέχρι να μου επιστρέψουν τα χρήματα, έψαχνα με τον κωδικό που έβγαζε το σύστημα τσιμουχα βάση διαστάσεων. Πάω πίσω στο συνεργείο γιατί ήθελε διαδικασία ωρών.... Πάλι ο κωδικός έβγαζε τη τσιμουχα πίσω διαφορικού...... Μετράμε την παλιά,βρήκαμε στην intercar ένα σωρό.
Fun fact γύρισα στην Audi να πάρω τα χρήματα αφού ξεμπερδεψα, τους λέω βρήκαμε τσιμουχα.- α ωραία.
- ναι αλλά ο κωδικός που έχετε μαζί με το διάγραμμα επιβεβαιώνει ότι έχετε λάθος καταχωρήσεις...
- με κοιτάει σαν εξωγήινο
- να σας φέρω τα χαρτιά να το δείτε?
- όχι όχι δεν χρειάζεται
- καλημέρα σας
Μπαχαλο,μπαχαλο και......μπαχαλο.
Υ.γ. καλό μου autodoc️
️
️
Latest posts made by w202-amg
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Lap αν μέσα στην καμπίνα ή με κλειστό καπό δεν ακούγεται κάτι είναι μια χαρά.
Και στο κάτω κάτω ας ακούγεται κάτι και ας είναι αξιόπιστο....μπουχτισαμε με καδένες που ξεχειλωνουν και με καδένες στο firewall για να μην ακούγονται. Στα μεγάλα αυτοκίνητα δεν ακούγεται τίποτα μέσα οπότε κλαιν.
Έχω μπει σε παλιό merc ταξί που εμφανώς κροταλιζε έξω και μέσα...... ηρεμία. -
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Καλαμπάκα επαρχιακή πόλη,μπροστά από το σπίτι υπάρχει χώρος για να παρκάρουν άνετα 2 μεγάλα sedan. Αν λείπουν τα δικά μας αυτοκίνητα θα βρεθεί ο ανεγκέφαλος που θα το βάλει στη μέση και θα πιάσει και τις δύο μεγάλες θέσεις.......δεν αντιλαμβάνονται τα αυτονόητα
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Καλά μην το ψάχνετε τέτοιες μέρες πέρυσι μετά τη δουλειά έπρεπε να πάω ένα φάρμακο σε διπλανό χωριό. Το 'γκαραζ ' που νοικιάζω είναι πρώην καταστήμα αλλά χωρίς άδεια γκαράζ και η είσοδος είναι απευθείας σε δημόσιο δρόμο. Ένας τύπος με εταιρικό παρκάρει ακριβώς στη μέση.
Τηλ αστυνομία," δεν θέλω να τον γράψετε ( μπορούσαν για παρκάρισμα,όχι για το γκαράζ όμως) να τον βρούμε όμως πρέπει να φύγω" . Όντως ψάχνουν,τηλ της εταιρείας και τίποτα. Με τα πολλά έκανα βόλτα με το περιπολικό ........
Άφησα φυσικά ένα υβριστικό σημείωμα light. Αν είχα κανένα παλιό αγροτικό θά τό ακουμπούσα απαλά και θα το έφτανα στη μέση του δρόμου για να βγω.
Otso η ψυχραιμία σε χαρακτηρίζει έτσι? -
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@skg1958 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Βρωμα για λίγα ευρώ κέρδος.
Μειώστε φόρους στην Βενζίνη και δεν θα ασχοληθεί κανείς πια με τα ντιζελ.
Τράκα τρουκα την εποχή των ηλεκτρικών μοτέρ....
Μόλις πήρα diesel που όχι μόνο δεν κάνει σαν τρεχαντήρι αλλά σου λέει πάτα με να ακούσεις τον υπέροχο ήχο από τον inline6
Για πες
-
RE: Προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο ή προς τρίτους.
@nasos said in Προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο ή προς τρίτους.:
@w202-amg said in Προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο ή προς τρίτους.:
@nasos said in Προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο ή προς τρίτους.:
@w202-amg said in Προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο ή προς τρίτους.:
Πόσο μάλλον σήμερα με mydata που μπορείς να αποδείξεις τι πληρωθηκες και τι όχι.
Με τα mydata δεν μπορείς να αποδείξεις τι πληρώθηκες και τι όχι.
Αν είναι πάνω από 500ευρώ με έμβασμα νομίζω βγαίνει άκρη πολύ εύκολα, μία καρτέλα πελάτη,μία αντίστοιχα λίστα εμβασμάτων και έτοιμη η διαφορά.
Τα mydata δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τις πληρωμές, εισπράξεις και τα εμβάσματα.
Σίγουρα αλλά πιστεύω ότι σε μια διαμάχη για μεγάλα ποσά είναι σωτήριο και πολύ πιο εύκολη η διασταύρωση.
Επίσης όταν το χρησιμοποιεί το κράτος και οι φορείς του και μας αναγκάζει να έχουμε πάροχο κτλ. για να ελέγχει λάιβ δαπάνες, ταμειακές ροές και ότι άλλο, μια χαρά θα μπορούσε να είναι αντίστοιχο εργαλείο για τους ιδιώτες με τα πάντα online και με δύο κλικ ότι ο τάδε χρωστάει στον τάδε και έχει να εισπράξει. Ούτε επιταγές ούτε τίποτα. -
RE: Προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο ή προς τρίτους.
@nasos said in Προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο ή προς τρίτους.:
@w202-amg said in Προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο ή προς τρίτους.:
Πόσο μάλλον σήμερα με mydata που μπορείς να αποδείξεις τι πληρωθηκες και τι όχι.
Με τα mydata δεν μπορείς να αποδείξεις τι πληρώθηκες και τι όχι.
Αν είναι πάνω από 500ευρώ με έμβασμα νομίζω βγαίνει άκρη πολύ εύκολα, μία καρτέλα πελάτη,μία αντίστοιχα λίστα εμβασμάτων και έτοιμη η διαφορά.
-
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
@sarantism said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:
Κάνω χωριστό μνμ. Ο ουρανός (όχι η ταπετσαρία του, το πεπιεσμένο χαρτί) αν κρεμάσει φτιαχνεται; Μου είπε ένας που ασχολείται ερασιτεχνικά πως για να κολλήσει μόνιμα, πρέπει να αγοράσω τον γνήσιο καινούργιο. Μύθος ή πραγματικότητα;
Το ύφασμα πάνω στο πεπιεσμένο χαρτί μόνο μια φορά μπορείς να το αντικαταστήσεις, αυτό έχω ακούσει. Το χαρτί δεν νομίζω ότι μπορεί μόνο του να πάθει κάτι.
-
RE: Προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο ή προς τρίτους.
@giorgosd-0 said in Προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο ή προς τρίτους.:
@w202-amg said in Προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο ή προς τρίτους.:
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει σχετικά με τις επιταγές? Εσείς τα ζήσατε από την κακή πλευρά και τα γνωρίζετε.
Το εμπόρευμα το πληρώνω ανάλογα την έκπτωση με τραπεζική μεταφορά ή επιταγή.- η τραπεζική μεταφορά γίνεται αφού κλείσει ο μήνας+10 μέρες
- η επιταγή την κόβω 3μηνη και την πάω κάποια στιγμή αργότερα.
Για ποιον λόγο να κόψω επιταγή αντί σε 3 μήνες να μην βάλω απλά τα χρήματα? Είναι λογιστικό το θέμα? Οι φάρμακαποθήκες δεν δίνουν τις επιταγές σε τρίτους.
Επίσης αν η επιταγή δινόταν σε τρίτο κοκ. Και εγώ δεν είχα χρήματα μέσα ή ο τρίτος αντί για 10/11 πηγαίνε αύριο το πρωί να τη σηκώσει τι θα γινόταν? Η τράπεζα μου λέει έχει δικαίωμα απλά υπάρχει εμπιστοσύνη και μπλα μπλα.
Τι διάτρητο σύστημα είναι αυτό? Πόσο μάλλον σήμερα με mydata που μπορείς να αποδείξεις τι πληρωθηκες και τι όχι.
Εγώ νιώθω ότι όλο το σύστημα χαϊδεύει τα λαμόγια και η αγορά απλά κινείται με οικονομικό αέρα μηνών που δεν υπάρχει........
Θα προσπαθήσω να σου απαντήσω επιγραμματικά βασιζόμενος στην επαγγελματική μου εμπειρία(πρώην τραπεζικός υπάλληλος και προσεχώς συνταξιούχος).
α) όλες οι εμπορικές πληρωμές έχουν νόμιμες προθεσμίες (έως 40 ημέρες εάν δεν με απατά η μνήμη μου) πριν θεωρηθούν εκπρόθεσμες και επισύρουν νόμιμες συνέπειες.Αυτό το χρονικό διάστημα είναι που διαπραγματεύονται οι προμηθευτές με τους πελάτες τους και αναλόγως τιμολογούν τις εκπτώσεις που κάνουν.
β)Οι επιταγές χρησιμοποιούνται σαν εγγύηση στο δανεισμό που έχει κάθε σοβαρός διανομέας χονδρικής ή εισαγωγέας σε κάποιο πιστωτικό ίδρυμα διότι αλλιώς θα ήταν αδύνατο να συγκεντρώσει τα κεφάλαια και την φερεγγυότητα που χρειάζεται για να κάνει μεγάλες παραγγελίες σε τιμή που να τον συμφέρει να προωθήσει.
γ)είναι γεγονός ότι ο εκδότης μιας επιταγής δεν προστατεύεται άμεσα από την πρόωρη είσπραξη της επιταγής του διότι αυτή είναι πληρωτέα επί τη εμφανίσει.Ωστόσο υπάρχουν τρόποι "νόμιμης άμυνας" σε καταχρηστικές συμπεριφορές αποδεκτών αλλά υπολόγιζε ότι μπαίνεις σε περιπέτειες και θα πρέπει η Τράπεζά σου σε μια τέτοια περίπτωση να σε καθοδηγήσει.
Ελπίζω να σε κάλυψα,άν σου τύχει ποτέ στείλε μου μύνημα να σου πω τι μπορείς να κάνεις.Αυτό που με τρομάζει τώρα που το σκέφτομαι είναι το εξής: Πριν βαρέσει κανόνι μια αποθήκη θα μπορούσε κάλλιστα να πάει να εισπράξει όλες τις επιταγές... Αν δεν έχω χρήματα μέσα,,η επιταγή ακάλυπτη,η αποθήκη απλήρωτη , εγώ στον τειρεσια και μετά πως θα πληρώσω αυτά που όντως οφείλω? μπλοκ επιταγών ξαναβλέπω?
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@otso said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@w202-amg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@otso said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ntinaras said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@vagkirk said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Λέτε για τους Toyotaκιδες αλλά σήμερα είδα στην ΕΟ μια εικόνα που είχα πολλά χρόνια να δω...
Λευκό Tesla Highland με 90-100 στην δεξιά λωρίδα με... ανοιχτά παράθυρα!!!
Προς Αθήνα μετά την έξοδο για Ναύπλιο, με μανιασμένο αέρα στις 12:30 και 35 βαθμούς θερμοκρασία.
Ωραία κυρία στο δεξί κάθισμα με τα μαλλιά να ανεμίζουν...μου ήρθε να ανοίξω παράθυρο και να της κάνω νόημα, κατέβα κουκλάρα μου να σε πετάξω Αθήνα σε 40 λεπτά στους 22.5 βαθμούς με την Μερσεντάρα μου!
Κατι αντιστοιχο πετυχα σε περιφερειακο με Mercedes EQS,να το οδηγαει νεαρη κοπελιτσα,με βασανιστικα αργο ρυθμο,μπορει να πηγαινει και με 80 χιλ/ωρα και λες wtf,ενω θα περιμενες να ειναι αριστερη λωριδα και να κολλαει με το ηλεκτρομοτερ απο πισω για να της ανοιξουν δρομο.
Παιδια ετσι ημουν και εγω και τα επαιρνα στο κρανιο , μεχρι που εκανα παιδια , που απο τα 3 τα 2 ειχαν προβλημα μεχρι να μεγαλωσουν , και μεχρι να βρω σημειο μη επικινδυνο να σταματησω , και ανοιχτα παραθυρα και πολυ σιγα δεξια και γενικα μικρες ταχυτητες , και αρχισαν να μου κορναρουν .
Απο τοτε εβαλα μυαλο και προσπαθω να δω μεσα τι γινεται
αν δω σημα στο πισω τζαμι η διακρινω παιδικο καθισμα η ηλικιωμενο μεσα , κοβω και παω σιγα .
Βεβαια το πραγμα δυσκολευει με τους γκαγκουρες που αυξανονται και πληθυνονται και εχουν και τοπικο εσω μεσα .
Τις μεμβρανες και τα μαυρα τζαμια που εκτος του οτι δεν μπορεις να δεις μεσα δεν μπορεις να δεις και να ανιχνευσεις τον δρομο μπροστα που διευκολυνει για δυστυχηματα και προσπερασεις , σαν να εχεις νταλικα συνεχως μπροστα σου
, και μην μου πεταξει κανενας καμμια μαλακια γιατι η μπερετα ειναι γεματη .
Θα ηθελα μια ημερα ατιμωρησιας για αυτους που πηγαινουν σιγα και ζιγκ ζαγκ και μιλουν στο κινητο να τους πυροβολησω κατεβαζοντας το δεξι τζαμι προσπερνοντας , καθως και τις ελληνιδες νανους οδηγους που με τρομαζουν καθως το κεφαλι ειναι πιο κατω απ το τιμονι και νομιζω οτι το καρ ειναι ακυβερνητο , αλλα θα την γλυτωναν καθως ειναι κατω απο την πορτα το κεφαλι τους .
Και προσοχη στους ηλικιωμενους , μπορει να εχουν προβλημα .Μισό οτσο, εγώ έχω φιμε μαύρο γιατί πραγματικά έχω θέμα με τον ήλιο, φταίω γιατί δεν βλέπεις ενώ στους επαρχιακούς δρόμους έχουμε τα μικρά και μεγάλα βαν να οδηγούν πάνω στη γραμμή και δεν βλέπεις τίποτα αν δεν βγεις απέναντι?! Για μένα είναι αδικαιολόγητοι όσοι δεν βλέπουν ποτέ καθρέφτες και όσοι οδηγούν βγάζοντας κόμπλεξ,οι υπόλοιποι οκ κακώς μεν αλλά όλοι μπορεί να κάνουμε μαλ@κια.
Ε εξαιρεσεις δεν τελειωνουμε ποτε στην ελλαδα και ο dimsavas εχει καραβλα και καιγεται , ε ας βαζει περουκα ραστα
anyway δεξί φλας και τέλος είναι η λύση και δεν δημιουργούνται τρενάκια τρόμου, ούτε θέμα με ορατότητα κτλ. Όσες φορές πλησίασε κάποιος πίσω μου σε 10-20 δεύτερα ξεμπερδεψε.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Αν ξεφουσκώσει πιστεύω θα σου δίνει 20% διαφορετική αίσθηση εκείνος ο τροχός. Αν δεν είναι πρόβλημα όντως.