Αν έπεσε η χωρητικότητα της μπαταρίας μπορεί να κρατάει άψογη τάση αλλά να μην μπορεί να τροφοδοτήσει την μίζα. Αν αφήσεις 1-2 λεπτά τα φώτα ή τον ανεμιστήρα ανοιχτά η τάση θα πιάσει πάτωμα αν είναι η μπαταρία. Αν κρατάει τάση δεν είναι δυνατόν να μην μπορεί έστω ξεψυχησμενα να γυρίσει τη μίζα.
Best posts made by w202-amg
-
RE: μπαταρία μάλλον καπούτ ...κ σημαντική ερώτησηposted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
-
RE: Βελτίωση κινητήρα dieselposted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Πως πεφτει η καταναλωση σε πειραγμενο diesel ?
-
RE: Ζημιά σε πλαστικό - λύσεις;posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Το καθαρισες? Βαλε σε ενα πανι λιγη σιλικονη, wd40 ή κατι παρεμφερες και καθαρισε το.
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]posted in Περί αυτοκίνησης
Έχεις μηχανή on off με τη γυναίκα σου , είναι 7 το πρωί Καλαμπάκα Παναγία, είμαι από πίσω σου τη μισή διαδρομή, προσπαθείς να τρέξεις αλλά ως εκεί πρήζεις μπ@λες κινούμενος στα οριακά, επιτέλους μια ευθεία 150-200μετρα και kickdown...... Από τα 40χαω φτάνω 100-120χαω για να σε περάσω και τέρμα φρένο λόγω φουρκέτας γιατί είσαι ζώον δίποδο.
Ελπίζω η γυναίκα σου να σου γκρινιάζει μέχρι του χρόνου, πράγμα το οποίο ξεκίνησε να κάνει ακαριαία κοιτώντας από τον καθρέφτη.Αν είχα μηχανή και μάλιστα με δεύτερο άτομο πίσω δεν θα καθόμουν να τρέχω όσο πάει μπροστά από ιχ που αν πέσω την @@@@@@ .
Υπάρχει τάση της μόδας που θεωρεί φλωριά το δεξί φλας για να πέρασει κάποιος? Το γκαζωμα τέρμα όταν σε προσπερνάνε δίνει κάποια επιβεβαίωση στον ανδρισμό του βλήματος? -
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Τελικά αγόρασα ένα Audi allroad c5 2.7t tiptronic 2002 με 190.000κμ. Σε εξαιρετικη κατάσταση και με πολλά έξτρα. Όντως μπορεί να κοστίσε καινούργιο 90.000+€ χαζεύοντας τους τότε καταλόγους.
Το αμάξι είχε 14 χρόνια να αλλάξει ιμάντα χρονισμού οπότε μόλις το πήρα άμεσα έμεινα Αθήνα για συνεργείο.
Αλλάχτηκε σετ ιμάντα χρονισμού και αντλία νερού, θερμοστάτη και το καπάκι του,λάδια φίλτρο και σετ εξωτερικου ιμάντα τεντωτηρα.
Μαζί με την εργασία όλα 850€ ανταλλακτικά από Ελλάδα. Η εργασία 300€, ωστόσο πρώτη φορά στο εν λόγω συνεργείο ( δεν είμαι από Αθήνα, ασχολείται με Porsche κατά βάση) η εμπειρία ήταν κτ παραπάνω από άψογη δεδομένης της εργασίας που θέλουν τα αουντι για την εργασία αυτή. Άψογη δουλειά,με φερεγγυότητα και μετρημένος επαγγελματίας.
Από το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα σερί μόνο με το αμάξι μου ενασχόληση και έπλυνε ποδιά με το πιεστικό και έβαλε βίδες σε θόλους ποδιές, αεραγωγούς πριτσίνια και ότι άλλο έλειπε. + Καθαριότητα!!!
Αργότερα θα ποσταρω την αγορά των ανταλλακτικών που χρειάζονται περαιτέρω. -
RE: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύσηposted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Εγω σε w202 ασχοληθηκα πολύ με την ηχομονωση χωρις να αυξησω βαρος.Το αμαξι ηταν ηδη τερμα αθορυβο αλλα μπαινοντας συχνα σε καινουργια ταξι εβλεπα διαφορα.Αρχικα εβαλα πολύ μονωτικο 'αφρολεξ'αυτο το κιτρινο,δν γνωρίζω το ονομα του,στα πισω καθίσματα περιμετρικα και από κατω σε σημειο που να μην μπορω να τα κουμπωσω τον πρωτο καιρο μεχρι να πατηθεί λιγο.Επισης εβαλα μεταξυ καμπινας -χωρου αποσκευών σε οποιαδήποτε οπη επικοινωνιας.Στη συνεχεια εβαλα στις πλαινες κολωνες και στις εμπρος και πισω κολωνες όπως και στην εταζιερα που από κατω είναι λαμαρινα μερος του σασσι(Ορυκτοβαμβακα).Τελος εβαλα ξανα ορυκτοβαμβακα μεγαλα κομματια σε κάθε σχηματιζομενη 'μπανιερα' στα ποδια οδηγου και συνοδηγου κατω από την εργοστασικη.Δεδομενου παχους της εργοστασικης μοκέτας που αγκαλιαζε κάθε πτυχη του πατωματος,ο κοπος ηταν απίστευτος,δυο ατομα χρειαζοταν να παταμε πανω της . Ειδικα από τη μερια του οδηγου λογω του κουμπιού του κικνταουν......απλα νευρα απίστευτα μεχρι να μπει
Το αποτέλεσμα σχεδόν εφάμιλλο των νεων μερσεντές.Το μονο σημειο για βελτιωση χωρις να αυξησω βαρος είναι οι θολοι,οπου ο πλαστικος θολος μου είναι γυμνος,ενω των νεων μερσεντές είναι επενδυμενος με 'μοκετα' ψιλη.Δεν εκανα κατι ακομα για αυτό δεδομενου ότι σε w203 sc της οικογενειας βλεπω ότι κραταει πολύ νερο +γινεται καφε από τα νερα στην πρωτη βροχη. -
RE: Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτουposted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Αρχικα δες μονος σου τι θεματα βγαζει το εν λογω αυτοκινητο.Το συνεργειο ειναι μια καλη επιλογη που θα εχεις αποψη για αναλωσιμα(αναρτησης) και ισως μια συμπιεση.Απο κει και περα δοκιμαζεις τα παντα να δουλεψουν και οσο περισσοτερο μιλας με τον πωλητη τοσα περισσοτερα θα του ξεφυγουν.
Ιμαντες κτλ. ελπιζω μην πιστευεις οτι τα αλλαξε και στα φορτωνει στην τιμη.
Υ.Γ. Σε καμια περιπτωση μην διαλεξεις ΕΣΥ αμαξι για γνωστο σου,οι ανθρωποι ειναι παραξενοι.....
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ...posted in Αντίλογος
Ρε παίδες το καταλήξατε στα όρια του κοινωνικού ρατσισμού ή μου φαίνεται?
Όλοι σπουδάσαμε κάτι ή μη , δουλεύουμε πάνω σ αυτό είτε επειδή μας άρεσε στην αρχή είτε επειδή έπρεπε να ζήσουμε.
Δεν μπορώ να ακούω από το γυμνάσιο " κάνε το χόμπυ σου επάγγελμα" κοκ. Δεν βρέθηκε κανείς να πει σ αυτά τα παιδιά και σε μας ότι η δουλειά είναι μια ρουτίνα με το άγχος κοκ. Και το χόμπυ σου να κάνεις επάγγελμα,αν κάτι πάει στραβά,οι υποχρεώσεις τρέχουν , οι εργασίες κάπου για κάποιο λόγο κόλλησαν,δεν πληρώνεσαι κτλ. Γίνεται σκλαβιά και μάλιστα η δουλειά= σκλαβιά.
Όπως λέει ο Κιγιοσακι ο στόχος είναι να βάλεις τα χρήματα να δουλεύουν για σένα και όχι εσύ για αυτά. Μπορείς να συνεχίσεις να ζεις στον ίδιο Ρυθμό χωρίς να δουλεύεις?
Όσον αφορά τις σχολές..... στην κοινωνία διαμορφώνεται η άποψη για ένα επάγγελμα και για τους ανθρώπους που το επαγγέλλονται ανάλογα την αναγκαιότητα της ύπαρξης του.
Η ιατρική σώζει ζωές, όχι όλοι .... όσοι πιάνουν νυστέρι. Οι υπόλοιποι τυγχάνουν ενός σεβασμού που χτίζεται σταδιακά,ως αγροτικοί ο κόσμος τους βλέπει σαν παιδιά για τα θελήματα ( κακώς!)
Οι φαρμακοποιοί ( καλή ώρα) έχουμε σεβασμό ως εκεί που σε έχουν ανάγκη,που θα τους ακούσεις,που θα τους δώσεις λύσεις κτλ . Δεν έχεις τον ίδιο σεβασμό από ένα πελάτη που του δίνεις κάθε μήνα 2 ντεπον,σε σχέση με κάποιον ασθενή που αφιερώνεις χρόνο για τα φάρμακα του και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει προκειμένου να του βελτιώσεις την καθημερινότητα και είναι πολύ λογικό,ο πρώτος δεν σε έχει ανάγκη.
Οι λογιστές ...... Από τον κλάδο των ελεύθερων επαγγελματιών έπρεπε να τυγχάνουν μέγιστου σεβασμού, είναι συνεργάτες..... υπάρχει ο σεβασμός? Φυσικά και όχι όταν κάποιοι τους φεσωνουν κιόλας.
Η επιστήμη του Lap δεν έχει αντιληπτή εφαρμογή στην καθημερινότητα μας , άρα αχρειαστη? Όχι δεν είναι έτσι . Απλά δεν το βλέπουμε άρα δεν το εκτιμούμε.
Συνεργείο αυτοκινήτων μιας που το φόρουμ είναι αντίστοιχο.... Τον ίδιο σεβασμό- αναγνώριση θα έχει από μένα που πρέπει να κάνω 150κμ για να πάω στη δουλειά στην ώρα μου χωρίς κάποιον να με αντικαταστήσει και το ίδιο από κάποιον που πάει στη δουλειά με τα πόδια και το αμάξι το χει για μια βόλτα το σκ?
Χαλαρώστε όλα είναι θέμα οπτικής και αναγκαιότητας . -
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
Όσον αφορά τη ζώνη , σχεδόν δεν θυμάμαι είδηση εδώ επαρχία θανατηφόρου τροχαίου που να φορά ζώνη. Όλα χωρίς ζώνη. Τα πιο κλασικά ο επιβαίνων εκτός αυτοκινήτου είτε το σώμα στο τιμόνι και το παρμπρίζ με τρύπα.
Έχετε θέμα για crash test ,λίγο πολύ όλοι έχουμε σχολιάσει, υπάρχει νόημα crash test χωρίς ζώνη?!
Για το κράνος λίγες σελίδες πιο πίσω είχαμε τα ίδια.......
Από τη στιγμή που ΣΩΖΕΙ ή ΕΣΤΩ θα υπάρχει ένα φέρετρο ανοιχτό ( δεν ακούγεται όμορφα αλλά το απαιτούν οι συνθήκες) γιατί συζητάμε περί ελευθερίας κτλ?
Αντίστοιχα γιατί δεν φωνάζετε για τα μποτάκια ασφαλείας, τα γάντια, τα ρούχα με τα αντίστοιχα υφάσματα, τις αλυσίδες και τα δαχτυλίδια σε χώρους εργασίας?! Θα έπρεπε να είναι ελεύθερη επιλογή?!Οι νόμοι και οι κανόνες έχουν βγει για να νουθετησουν όλους εμάς. Αναρωτηθηκατε γιατί έχουμε αυστηρές ποινές? Χώρες επιπέδου γιατί έχουν πιο λάιτ ποινές? Εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς που κατατάσσομαστε.
Υ.γ. δεν το παίζω καθώς πρέπει ,πόσο μάλλον για την οδήγηση μου , αλλά πρέπει να αντιληφθούμε ότι ορισμένα πράγματα είναι κόκκινες γραμμές π.χ. κόκκινο καθαρό, ζώνη, κράνος, Stop , ελιγμοί επαναλαμβανόμενοι πάνω από χ αριθμό θα έπρεπε να μας τραβάνε και μια σφαλιάρα μαζί με την κλήση για να τη θυμόμαστε. Νομίζω συζητάμε τα αυτονόητα που το καταλαβαίνουμε αλλά δεν γουστάρουμε να μας τα επιβάλλουν.
Latest posts made by w202-amg
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3posted in Αντίλογος
Καλαμπάκα Τζουμέρκα.....
Τζουμέρκα πιστεύα ότι έφταιγε η υπερπροβολη των καταστροφών υπό διαφορετικές γωνίες από τα ΜΜΕ επί ημερών..... ωστόσο φαίνεται ότι και η Καλαμπάκα βιώνει τα ίδια χάλια........
Άρα είτε λόγω αγροτών
Είτε δεν υπάρχει χρήμα...... -
RE: Audi allroad c5 2.7 biturboposted in Εκτός Δρόμου
https://ibb.co/kggg7bCx
Το σκ είχε χωράφι το πρόγραμμα βαθιά μέσα στο δάσος(30min) . Δυστυχώς για άλλη μια φορά δεν είχα χρόνο και έβγαλε κανένα βίντεο-φωτο η σύζυγος που ήρθε βόλτα φυσικά όμως σε άκυρες στιγμές......
Anyway είχα τα χειμερινά runflat..... Το αμάξι τανκς, πραγματικά καμία σχέση από αντίστοιχες εμπειρίες στο ίδιο μέρος με mitsubishi l200 ( άδειο).
Η αερανάρτηση με λίγο χάιδεμα μέσω vcds έπαιζε στους +2.5-3 πόντους οπότε σε λεβελ 2-3 ήταν υπεραρκετό.
Σταμάτησα και μέσα σε ένα βούρκο αρκετών μέτρων,με λίγο γκάζι εκτοξευόταν+ λίγη χρήση EDL( το ESP off)
ΔΕΝ μου άρεσε όμως το παιξιμο- γλιστρημα δεξιά αριστερά ανάλογα τις νεροφαγιες χώρις γκάζι, έχω την αίσθηση ότι η w202( ναι αυτό το μάχιμο πισωκίνητο κτήνος πήγαινε χωράφια κάθε χρόνο με οποιεσδήποτε συνθήκες) δεν έκανε τέτοια πράγματα. Ανάλογη συμπεριφορά βλέπω και σε βιντεάκια στο YouTube, ίσως λόγω μήκους ή στενού ελαστικού σε σχέση με το βάρος (225vs 2+τόνοι) -
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣposted in Αντίλογος
@wantone said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
@w202-amg said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Κάποια χωριά είναι να σε πιάνει το κρίμα, κάποια άλλα όμως έχουν ευκαιρίες αλλά μέχρι και οι ντόπιοι με βαρβάτες δουλειές έχουν το μυαλό στο να φύγουν οι ίδιοι και προτίστως τα παιδιά τους.
Είναι λεπτή η ισορροπία μεταξύ δουλειάς-εσόδων, κοινωνικής ζωής και του πήγα-έζησα-είδα σε μια μεγάλη πόλη(που είναι απαραίτητο!). Λίγοι μπορούν να τα ισορροπήσουν.το να φυγεις και να πας στην Αθηνα η και αλλου στο εξωτερικο σε μεγαλες πολεις ειναι αργα πια, οι ευκαιριες δεν υπαρχουν και το κοστος ειναι τεραστιο. αυτο δεν καταλαβαινει ο κοσμος, τωρα πρεπει να κανεις το αντιθετο να φυγεις απο τις μεγαλες πολεις και να πας στην επαρχια.
Έχω δει όλο το έργο πολλές φορές....
- Καλαμπάκα,όλοι ήθελαν να σπουδάσουν Θεσσαλονίκη Αθήνα για ανωνυμία και για κλαμπ( θα βρεχε λεφτά). Γύρισαν πίσω οι συμμαθητές μου και ζήτημα αν βγαίνουν για ένα καφέ.....
- Πήγα Βόλο και Λευκωσία ως φοιτητής, πάλι όλοι ήθελαν κάτι μεγαλύτερο με το σκεπτικό του 1.......
- Τζουμέρκα θέλουν Γιάννενα μικροί μεγάλοι γιατί δεν έχουν ζήσει τη μεγάλη πόλη.... περνάει το ίδιο στα παιδιά. Φταίνε όμως γιατί οικονομικά είναι πολύ καλά αλλά το αμάξι δεν ξεκουνιουνται να το πάρουν να κάνουν τη καύλα τους στα Γιάννενα ή στη Θεσσαλονίκη. Αντίστοιχα πολλοί που έφυγαν μπήκαν στο non stop της πόλης και ζήτημα αν βγουν 2 βράδια το μήνα.( Υπάρχουν και άλλοι που κάνουν ζωαρα αλλά μιλάμε για το μο και για όσα λένε άντρες που δεν σήκωσαν ανάστημα στις γυναίκες τους επί του θέματος).
Εγώ που ζω μεταξύ Καλαμπάκας και Τζουμέρκα λόγω ελ.επαγγελματος έχω τόσες υποχρεώσεις σε μαγαζιά που δεν μπορώ να φάω ή να πιω τόσο.( Υποχρέωση με καφέ ή αναψυκτικό δεν βγάζεις....)
Άρα δεν μπορώ να ακούω ότι δεν υπάρχουν επιλογές και μπλα μπλα. Τα πάντα υπάρχουν αν έχεις χρήματα και διάθεση.
Fun fact...
Δεν πάτε κάθε Παρασκευή Σάββατο βράδυ μπουζούκια στα πρώτα ονόματα να πετάτε λουλούδια ?!?!?! Έτσι νομίζει η επαρχία......
-
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣposted in Αντίλογος
Κάποια χωριά είναι να σε πιάνει το κρίμα, κάποια άλλα όμως έχουν ευκαιρίες αλλά μέχρι και οι ντόπιοι με βαρβάτες δουλειές έχουν το μυαλό στο να φύγουν οι ίδιοι και προτίστως τα παιδιά τους.
Είναι λεπτή η ισορροπία μεταξύ δουλειάς-εσόδων, κοινωνικής ζωής και του πήγα-έζησα-είδα σε μια μεγάλη πόλη(που είναι απαραίτητο!). Λίγοι μπορούν να τα ισορροπήσουν.
Για να γυρίσεις στο χωριό εκτός από δουλειά και κάποια χρήματα στην άκρη χρειάζεσαι σπίτι που να είναι ΔΙΚΟ σου. Πολλά σπίτια πλέον εκτός ότι είναι σε κακή κατάσταση, είναι σε πολλά άτομα γραμμένα..... οπότε χάος.
Έχουμε φτάσει στο λεβελ που γονείς δεν κοιτάνε να έχουν δουλειά με αρκετά χρήματα για τα παιδιά, αλλά ότι αν κάτσουν, θα μείνουν ανύπαντρα....... Δεν τους ενημέρωσε κάποιος ότι η γυναίκα δεν θα λύσει τα πρόβληματα όλης της ζωής αλλά αντίθετα ακόμη και αν βρεθεί δεν θα κάτσει με κάποιον που σκέφτεται αποκλειστικά με το πουλί
του?! -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3posted in Αντίλογος
@red_monster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Έχετε δει τι γίνεται στη Γαλλία με την εκτόξευση αφοδεύσεων στις εισόδους των κρατικών κτηρίων ;
Και στους δρόμους......Αραγε αν τα παρατήσουν μέσα στη σκατίλα μόνο οι πολιτικοί θα την οσμίζονται ? Η μήπως οι υπηρεσίες καθαρισμού δημοσίων χώρων έχουνν φετιχ να καθαρίζουν σκατά?
-
RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]posted in Αντίλογος
Ασθενής με συμπλήρωμα σιδήρου προ μηνών ισχυρίζεται ότι έχει άυλη . Της δίνω το φάρμακο. Μήνυμα ο ΕΟΠΠΥ ότι δεν είχε άυλη (εν τέλει την έκανε ετεροχρονισμένα.....τι πιο σύνηθες). Για να μην μου κάνουν περικοπή τη συνταγή και ίσως επί του συνόλου ζητάνε φώτο τη πρωτότυπη΄η οποία και φυσικά θα είναι στα..... σκουπίδια. Η οικογένεια της σκάει χοντρές επισκέψεις......εκεί και φυσικά από μεγάλη απόσταση. Παίρνω τηλ το γιατρό........μπλα μπλα μπλα
-και τι να κάνω εγώ τώρα?!
-Μια επανεκτύπωση και ένα μειλ
-Για να καταλάβετε εγώ είμαι καθηγητής δεν μπορώ να κάνω τέτοια πράγματα,δεν μπορώ να ασχοληθω
-Μια επανεκτύπωση και φώτο?
-Ναι αν θέλουν να έρθουν να τους δώσω και να τους δω αφού έρχονται.-
-Εγινε ευχαριστώω.
Φυσικά δεν θα μπω στη διαδικασία να ενημερώσω την οικογένεια κάψιμο χρόνου για όλους μας θα είναι η φάση και κρίμα να χαθεί η εικόνα του γαμάτου γιατρού.......
Υ.Γ. υπάρχουν γιατροί πραγματικά ΑΨΟΓΟΙ και ΠΟΛΥ πιο ευγενικοί από μένα και από τον μέσο όρο.....μην πηγαίνετε στους @@@@ που απλά σας βλέπουν σαν 50-100ευρώ και σε όλους δίνουν τα ίδια copy paste..... -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3posted in Αντίλογος
@otso και όποιος άλλος ασχολείται ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΆ με αγροκτηνοτροφια να μας πει την ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ άποψη του για την κατάσταση του πρωτογενή τομέα.
Εγώ που είμαι απέξω!!!! Βλέπω τρεις κατηγορίες:- Επαγγελματίες που πάνε άψογα και δεν καθορίζεται η ζωή τους όλη από την επιδότηση. Είναι αδικημένοι δε από την κατηγορία 2-3
- Ημι-επαγγελματιες κερδοφόροι μεν αλλά είτε ως μη κυρία απασχόληση ( φωνάζουν αλλά όχι πολύ), κόβουν και από τους 1.
- Αυτοί που δεν ξέρουν τι τους γίνεται, πόσα παίρνουν, πόσα χαλάνε, πού, ασφάλεια....τι είναι ασφάλεια κοκ. Δηλώνουν δε πλασματικά άσχετα ΟΠΕΚΕΠΕ αέρα. Αυτοί φωνάζουν και κάνουν αυτά που βλέπουμε στα μπλόκα και κόβουν από τους 1 τρελά χρήματα.
Άρα να βοηθήσει η κυβέρνηση , ωραία. Με σκοπό τι? Να συνεχίζεται η κατάσταση με την κατηγορία 3? Οι περισσότεροι της οποίας πρέπει να αλλάξουν επάγγελμα λόγω μη οργάνωσης και ταυτόχρονα αύξησης περιπλοκότητας.
Μπορεί να έχω άδικο για όλα αυτά ΑΛΛΑ και στα υπόλοιπα επαγγέλματα συμβαίνει είτε ήπια είτε έντονα. Οι μικρές επιχειρήσεις θα σβήσουν για πολλούς λόγους, ή θα γίνουν μεγάλυτερες και ανταγωνιστικές ή παπαλα.
Υ.γ. Δεν τα λέω με μίσος ή με το σκεπτικό να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα. Έχω όμως πολλά παραδείγματα στον στενό μου κύκλο που δεν βγάζουν,δεν ξέρουν τι πληρώνουν, αφήνουν απλήρωτα δεξιά και αριστερά, παίρνουν αποφάσεις που μηδενίζουν κάθε προοπτική κέρδους αλλά στο τέλος της ημέρας είναι αφεντικά του εαυτού τους και φωνάζουν για τις επιδοτήσεις και τον ΟΠΕΚΕΠΕ ενώ και οι ίδιοι έκαναν τα ίδια πριν το εν λόγω σκάνδαλο. Anyway θα μπορούσαν να έχουν μια δουλειά 8 ωρο και θα ήταν τρίσευτυχισμένοι. Πλέον όμως πιστεύω ότι φοβούνται να πάνε κάπου για δουλειά και όντως είναι δύσκολο.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3posted in Αντίλογος
Βέροια Θεσσαλονίκη 3,5 ώρες, είχαν κλείσει και την παλιά εθνική μου λέει ο γαμπρός. Το ίδιο το είχα ζήσει ενώ ήταν να πάω αεροδρόμιο.
Η αστυνομία έχει δίκιο που κλείνει το δρόμο πριν τους αγρότες, οι αγανακτισμένοι οδηγοί θα έπαιζαν ξύλο μαζί τους. Η αστυνομία έχει άδικο που δεν τους κόβει τον λοκο για το ότι τα τρακτέρ βρέθηκαν παράνομα σε αυτοκινητόδρομο και για παρακώλυση δημοσίων συγκοινωνιών.....
Αγαπητή κοινωνική ομάδα με δίκαια και άδικα αιτήματα αλλά δεν είναι δυνατόν να πηδάνε τους υπόλοιπους όταν δεν έχουν δουλειά λες και θα ιδρώσει το αυτί σε κάποιο υπουργείο στην Αθήνα.
Όταν διαμαρτυρήθηκαμε για το κλείσιμο των ΕΛΤΑ ως δήμος πήγαμε στην αποκεντρωμένη Διοίκηση,δεν βγήκαμε στην Ιόνια ή στην Εγνατία να κλείνουμε δρόμους.
Ελπίζω να τα βρουν,αν όχι, ο Κούλης ας φροντίσει να είναι η τελευταία φορά που ξαναγίνεται αυτό το καραγκιοζηλικι. -
RE: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!!posted in Περί αυτοκίνησης
@fanis75 said in ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!!:
@w202-amg said in ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!!:
Δεν μ αρέσουν οι αλλαγές.....
Ουτε εμένα, λόγω κόστους. Εαν όμως μπορούσα (π.χ. με leasing) θα άλλαζα αμάξι κάθε 1 χρόνο! Κάποτε το άλλαζα κάθε 2 χρόνια, προ οικογένειας.
Αν ζούσα Αθήνα ναι για το leasing( αν και μπορεί να ξέμενα με το γκολφ 4 και ας το κανουν και στρόγγυλο). Τώρα για επαρχία, όχι δεν καπνίζω,δεν πίνω σε γενικές γραμμές θέλω κάποια πραγματα να τα έχω στο αμάξι όπως μ αρέσουν εμένα (λάστιχα-ζαντες-εμφανιση-ανάρτηση)