Αν έπεσε η χωρητικότητα της μπαταρίας μπορεί να κρατάει άψογη τάση αλλά να μην μπορεί να τροφοδοτήσει την μίζα. Αν αφήσεις 1-2 λεπτά τα φώτα ή τον ανεμιστήρα ανοιχτά η τάση θα πιάσει πάτωμα αν είναι η μπαταρία. Αν κρατάει τάση δεν είναι δυνατόν να μην μπορεί έστω ξεψυχησμενα να γυρίσει τη μίζα.
Best posts made by w202-amg
-
RE: μπαταρία μάλλον καπούτ ...κ σημαντική ερώτηση
-
RE: Βελτίωση κινητήρα diesel
Πως πεφτει η καταναλωση σε πειραγμενο diesel ?
-
RE: Ζημιά σε πλαστικό - λύσεις;
Το καθαρισες? Βαλε σε ενα πανι λιγη σιλικονη, wd40 ή κατι παρεμφερες και καθαρισε το.
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
Τελικά αγόρασα ένα Audi allroad c5 2.7t tiptronic 2002 με 190.000κμ. Σε εξαιρετικη κατάσταση και με πολλά έξτρα. Όντως μπορεί να κοστίσε καινούργιο 90.000+€ χαζεύοντας τους τότε καταλόγους.
Το αμάξι είχε 14 χρόνια να αλλάξει ιμάντα χρονισμού οπότε μόλις το πήρα άμεσα έμεινα Αθήνα για συνεργείο.
Αλλάχτηκε σετ ιμάντα χρονισμού και αντλία νερού, θερμοστάτη και το καπάκι του,λάδια φίλτρο και σετ εξωτερικου ιμάντα τεντωτηρα.
Μαζί με την εργασία όλα 850€ ανταλλακτικά από Ελλάδα. Η εργασία 300€, ωστόσο πρώτη φορά στο εν λόγω συνεργείο ( δεν είμαι από Αθήνα, ασχολείται με Porsche κατά βάση) η εμπειρία ήταν κτ παραπάνω από άψογη δεδομένης της εργασίας που θέλουν τα αουντι για την εργασία αυτή. Άψογη δουλειά,με φερεγγυότητα και μετρημένος επαγγελματίας.
Από το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα σερί μόνο με το αμάξι μου ενασχόληση και έπλυνε ποδιά με το πιεστικό και έβαλε βίδες σε θόλους ποδιές, αεραγωγούς πριτσίνια και ότι άλλο έλειπε. + Καθαριότητα!!!
Αργότερα θα ποσταρω την αγορά των ανταλλακτικών που χρειάζονται περαιτέρω. -
RE: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση
Εγω σε w202 ασχοληθηκα πολύ με την ηχομονωση χωρις να αυξησω βαρος.Το αμαξι ηταν ηδη τερμα αθορυβο αλλα μπαινοντας συχνα σε καινουργια ταξι εβλεπα διαφορα.Αρχικα εβαλα πολύ μονωτικο 'αφρολεξ'αυτο το κιτρινο,δν γνωρίζω το ονομα του,στα πισω καθίσματα περιμετρικα και από κατω σε σημειο που να μην μπορω να τα κουμπωσω τον πρωτο καιρο μεχρι να πατηθεί λιγο.Επισης εβαλα μεταξυ καμπινας -χωρου αποσκευών σε οποιαδήποτε οπη επικοινωνιας.Στη συνεχεια εβαλα στις πλαινες κολωνες και στις εμπρος και πισω κολωνες όπως και στην εταζιερα που από κατω είναι λαμαρινα μερος του σασσι(Ορυκτοβαμβακα).Τελος εβαλα ξανα ορυκτοβαμβακα μεγαλα κομματια σε κάθε σχηματιζομενη 'μπανιερα' στα ποδια οδηγου και συνοδηγου κατω από την εργοστασικη.Δεδομενου παχους της εργοστασικης μοκέτας που αγκαλιαζε κάθε πτυχη του πατωματος,ο κοπος ηταν απίστευτος,δυο ατομα χρειαζοταν να παταμε πανω της . Ειδικα από τη μερια του οδηγου λογω του κουμπιού του κικνταουν......απλα νευρα απίστευτα μεχρι να μπει
Το αποτέλεσμα σχεδόν εφάμιλλο των νεων μερσεντές.Το μονο σημειο για βελτιωση χωρις να αυξησω βαρος είναι οι θολοι,οπου ο πλαστικος θολος μου είναι γυμνος,ενω των νεων μερσεντές είναι επενδυμενος με 'μοκετα' ψιλη.Δεν εκανα κατι ακομα για αυτό δεδομενου ότι σε w203 sc της οικογενειας βλεπω ότι κραταει πολύ νερο +γινεται καφε από τα νερα στην πρωτη βροχη. -
RE: AUDI FORUM
Κάποιες εντυπώσεις σχετικά με το Audi allroad c5 2.7t tiptronic μιας που έχω περάσει πλέον κάποιο λίγο χρόνο μαζί του.
Κατά βάση οδηγούσα merc w202 και w203 sportcoupe αυτόματα . Το w202 μόνο φυσιολογικό δεν το λες όσον αφορά ανάρτηση - σασί με αντίκτυπο στην άνεση και στις στροφές-ανωμαλιες( ίσως το καλύτερο αμάξι που συνδυάζει τα πάντα για επαρχιακό κακό δρόμο .....)
Τo allroad μετά την τοποθέτηση υγραέριου ζυγίζει 2 τόνους ακριβώς μαζί με την εργαλειοθήκη μου. Η μπαταρία λόγω χώρου αναγκαστικά πήγε πίσω στο Πορτ παγκαζ με αποτέλεσμα+ το υγραέριο η κατανομή ενδεχομένως να κινείται πολύ κοντά στο 50-50.
Το εσωτερικό είναι πολύ πιο αναβαθμισμένο από τα c class Μερσεντές ποιοτικό αρκετά ΑΛΛΑ ορισμένα πλαστικά ποιότητας golf MK4 όχι δεν το δέχομαι! Τριγμοί σχεδόν ανύπαρκτοι αλλά σχεδόν! Η w202 με 600κ χλμ δεν τρίζει.
Εξοπλισμός φοβερός, καθίσματα, θήκες υφάσματα και δερμάτινα. Θυμίζει s class. Πήρα σπασμένο vcds .... Θυμίζει ακόμη περισσότερο s class .
Εδώ μια σημείωση γιατί θέλω να πω και τα αρνητικά σε σχέση με τα μερκ. Δεν είναι δυνατόν η μερκ να χρησιμοποιεί ευμεγέθη κανάλια για την καλωδίωση της καμπίνας και η audi να μου έχει χύμα τα καλώδια στο πάτωμα τυλιγμένα με υφασμάτινη ταινία και tire wrap. ,(όταν πέρασα το καλώδιο για την μπαταρίατα είδα) .
Ηχομόνωση πολύ καλή , καλύτερη από τα άλλα δύο, αεροδυναμικοι θόρυβοι αισθητοί όταν φυσάει έντονα και όχι σταθερά σε υψηλές ταχύτητες, ωστόσο πάνω από τα 160χαω βγάζει ακριβώς την ίδια αίσθηση με την w202... Απομόνωση από οτιδήποτε συμβαίνει έξω....
Η αερανάρτηση!!!! Δεν ξέρω τι θα είναι το επόμενο αυτοκίνητο που θα αγοράσω αλλά θα έχει αερανάρτηση!!!!
Όσο ήμουν στο ψάξιμο σκεφτόμουν σοβαρά την w211 avant-garde Facelift. Πήγα βόλτα και μια με 43000κμ ωραία αλλά δεν την ένιωθα αναβάθμιση σοβαρή από την σοβαρά τροποποιημένη w202.Σιγουρα θα έβαζα bilstein b6 και η παραπάνω άνεση ένιωθα ότι θα πάει περίπατο..... Ήθελα κάτι σαφώς πιο ξεχωριστό
Η αερανάρτηση αρχικά μεταμορφώνει το allroad σε τζιπ με 20+εκ ελεύθερο ύψος και το κάνει ξανά e class ή μάλλον ? Cls! Με χαμήλωμα 6,6εκ. Στις ψηλές ρυθμίσεις το τιμόνι δεν είναι καλό, ψεύτικη αίσθηση αλλά το body roll δεν υπάρχει απλά.....μόνο τα κάκιστα ελαστικά για το βάρος του. Τέρμα χαμηλά το αμάξι μαλακώνει μεν αλλά το τιμόνι ξυπνάει, αποκτά ωραίο turn in και οι τροχοί διατηρούν εξαιρετικές γωνίες όσο και αν το πιέσεις. Τα αμορτισέρ είναι τα μαμά με 195.000κμ δεν ξέρω πόσο καλύτερο θα είναι με καινούργια. Τεσπά αν εξαιρέσουμε το σχήμα εξωτερικά , οδηγικά νιώθω σαν να οδηγάω κάτι πιο κοντά σε cls παρά σε e.( Cls ήθελα αλλά.... ένα γρανάζι ήταν αποτρεπτικό πληρώς)
Χώροι? Ατελείωτοι.
Ηχοσυστήμα bose φοβερό αλλά δεν Μ αρέσει η δυνατή μουσική.
Σασί τουλάχιστον σαν του w202 που έχει θολομπαρες και μπάρες ηλεκτροκολημμενες κατά μήκος του μασπιε και κάθετα στο τούνελ μετάδοσης. Λογικό σύμφωνα με την audi έχει 20% περισσότερο πάχος το πάτωμα, περισσότερες πονταρισιες και ενισχύσεις.
Το κιβώτιο καλύτερο από τα 722.6 της μερκ ,με το vcds το κάνεις σαν το 722.4 αλλά δεν νομίζω ότι θα ζήσει όσο τα δύο άλλα....
Ο κινητήρας είναι ένα κτήνος δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο απλά για όλες τις εργασίες ο χώρος είναι ανύπαρκτος και νομίζω ότι πρέπει να κάνω δίαιτα για να αποκτήσει το DIY νόημα....τα χέρια μου δεν χωράνε πουθενά,η γυναίκα μου ήδη δύο φορές με έσωσε και έφτασε το κινητό που έπεσε σε κάποια σημεία στο χώρο του κινητήρα.
Κατανάλωση μπορεί να είναι αρκετά χαμηλή μέχρι και 9λτ
/100 , μπορεί να φτάσει και οποίο τρελό νούμερο σας έρχεται στο μυαλό αν χρησιμοποιείς αλόγιστα το δεξί πεντάλ.Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι σε διαδρομές με ανηφόρες κατηφόρες επαναλαμβανόμενες η κατανάλωση ανέβαινει γτ στις ανηφόρες καίει πολύ λόγω βάρους και στις κατηφόρες ακόμη και με cut off στον ψεκασμό δεν μπορεί να το αντιστάθμισει.
Η κατανάλωση γίνεται ενοχλητική αν το αμάξι το χρησιμοποιείς κρύο μέχρι το μάρκετ.( Δεν το κάνω απλά το επισημαίνω.)
Συνοψίζοντας είναι ένα αμάξι που συνδυάζει τζιπ( ήθελε ο πατέρας μου να πάρει αλλά δεν ήθελα εγώ) και λιμουζίνα που ήθελα εγώ με γκάζι και κρατήματα. Παρότι πιστός στα μερκ,η audi έχει βγάλει ένα απίστευτο αυτοκίνητο,σαν ειδική κατασκευή....
Υ.γ. 1 νομίζω ότι μόλις βάλω τα Bridgestone potenza sport το αμάξι θα γίνει εφάμιλλο του w202 και πιθανόν πολύ καλύτερο στο στρίψιμο.
Υ.γ.2 θέλει πολύ diy και ανταλλακτικά από autodoc, καταλαβαίνω κοιτώντας τα βιβλία σέρβις γιατί πλήρωσα 4000€ για ένα αμάξι που κόστισε κάπου μεταξύ 90-100.000€...... η πολυπλοκότητα σε όλο της το μεγαλείο, ευτυχώς υπάρχει σπαστό vcds , όχι σαν τη μερκ με το star. -
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
@gatoz said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
@criuser said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Προσωπικά δεν θα κοίταγα ποτέ κάτι από πλειστηριασμό.
Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις μεγάλων εργοστασίων, ξενοδοχείων κλπ που έχουν βγει σε συνεννόηση με τους δανειολήπτες οι οποίοι προφανώς έχουν κάνει το κουμάντο τους, αλλά εκεί παίζουν μεγάλοι παίκτες και δεν αφορά κανένα άλλο.
Ηξερα όμως κάποιον έμπορο, που κυνηγούσε πλειστηριασμούς.
Περίεργη αγορά, με λαμόγια με μπράβους με άλλους που πάνε για να πάρουν το λεγόμενο κολόκουρο, πάντως ο τύπος δεν έζησε πάρα πολλά χρόνια. Αφησε όμως περιουσία στους κληρονόμους.
Ευτυχώς που δεν γνωρίζονται με τον εδώ φίλο, μας αλλιώς όλοι φανταζόμαστε τι θα τους έσουρνε.
εγω κοιταξα αλλα πηρα το μακρυτερο....
μεταφραση
επαγγελματικο ακινητο
ειχε αγοραστει με θαλασσοδανειο της ταξης των 2.7 μυριων
ακριβως στο ιδιο ακινητο ακριβως την ιδια μερα με εναν οροφο διαφορα, παραπανω μαλιστα, ειχε γινει πραγματικη αγοροπωλησια με κανονικη εταιρεια στις 480 χιλιαδες....
φυσικα οι αγοραστες με τα 2.7 πηραν σκαφη 12μετρα, κιου εφτα και εγιναν και σελεμπριτις, μαλιστα ο ενας πηδαγε καποια αρκετα γνωστη ναρα των 90ς
τελειωσανε ομως, ηρθανε και κατι ποινικα για κατι απατες τηλεοπτικες με βαζελινες που πουλιωντουσαν για ελιξηρια ζωης
ε, βγηκε απο τους αλλους απατεωνες της τραπεζας, ακουσα οτι και καμποσοι μεσα στην τραπεζα ειχαν τσιμπησει κιου εφτα, στον τακο
καθε φορα επαιρνε αναβολη την τελευταια στιγμη
μεχρι που βρεθηκε αγοραστης για το ιδιο ακινητο που πλεον πηγαινε στην αγορα στα 500 χιλιαρικα, να δωσει 2 μυρια εκτος eauction. μεγαλεμπορας εμποριου χρυσου λεει.
βρωμα και δυσωδια....αλλη περιπτωση γνωστου που παρακολουθησα...
2005, παντρευεται, ε, να μην μπει σε ολοκαινουργιο ρετιρε?
230 δανειο με εμπορικη 210. ακριβως την ιδια εποχη εγω εμενα σε ημιυπογειο 3αρι να μαζεψω προκαταβολη. 5 χρονια μεγαλυτερος. εγω.
χτυπησε το δανειο πανω στην κριση, εχασε η γυναικα του τη δουλεια της, 2000 το μηνα, μπηκε στο νομο κατσελη του κανανε προταση να τα βρουνε η τραπεζα, ηταν 190 τα χτυπημενα, τα βρηκανε να δωκει 112... σε πολλες δοσεις. λες οκ ο ανθρωπος, να μην χασει το σπιτι του, εσυ σκιστηκες, εισαι μαλακας και πληρωσες τα παντα, να μην την φαει και αυτος. ο αυτος εναι εργαζομενος στον ολπ λοιπον, 63000 εχει εκκαθαριστικο. ναι δεν του φτανουν τα χρηματα, πολλα τα ψωνια, ακριβες οι φιρμες, ακριβες οι διακοπες και τα ταξιδια.
αυτοι που λεει ο αμεγκες ισχυει, ελαχιστοι ξερουν να χρησιμοποιησουν δανειο αλλα και να μην το κανεις, καποιος θα σε σωσει. με τα λεφτα των αλλων φυσικα.Τα 'γκαβα' τα πουλιά ο Θεός τα κάνει φωλιά...... λέει μια παροιμία.
Το πρόβλημα είναι ότι αν δεν γεννηθείς έτσι,δεν μπορείς να κάνεις αυτά που κάνουν..... θα πεθάνεις από το άγχος. Αυτοί? 1 ώρα τη βδομάδα θα απασχοληθούν. -
RE: ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ MERCEDES C180 W203
Μ111 μοτερ ή Μ271?Το πρωτο δεν εχω ακουσει ποτε να αλλαζουν καδενα ασχετα ψιλοθορυβων .Το δευτερο ακουγεται σαν νταλικα για τα πρωτα 3 δευτερα.....
Λαδια αλλαζεις?
-
RE: Το μοτέρ τα έπαιξε τι κάνω τώρα;
Όποιος νομίζει ότι ένα μοτέρ 3κυλινδρο είναι το ίδιο αξιόπιστο με ένα ισαξιας ποιότητας 4 κύλινδρο απλά δεν βλέπει το δάσος αλλά τον ένα λιγότερο κύλινδρο...... Οι κραδασμοί σκοτωνουν έναν κινητήρα και σίγουρα είναι περισσότεροι όσο προχωράει η ζωή του κινητήρα.
Latest posts made by w202-amg
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Έχει κανείς υπόψιν ζητήματα με κραδασμούς από ζάντες.... διπλής πρόσοψης-τοιχωματος να το πω....? Έχω διαβάσει για νερό, σκόνες που μετακινούνται κτλ. Έχουν πιθανότητα αυτά ή τα αγνοω και πάμε στα κλασσικά?
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
@piliourits said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Γιατί "μαλωνετε" αφού το ίδιο λέτε;
Γύρω στο χιλιάρικο τη βδομάδα μικτά με μπλοκάκι, θα αφήσουν σαν καθαρό εισόδημα μετά τους φόρους και εισφορές και έξοδα, τα μισά το πολύ.
Και δεν θα έχει και καμιά έννοια ο εργοδότης, που θα πληρώσει μόνο τις καθαρές ώρες που τον χρειάζεται, ούτε ασφάλιση, μεταφορά, άδειες, κλπ.Δεν νομίζω ότι μιλάει για 3κ + με μπλοκακι. Αν λέει για μπλοκακι τα ίδια ποσά λέμε και δεν έχει νόημα η όλη κουβέντα
@lap δυνατές ήταν -
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
@red_monster said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@w202-amg said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@red_monster said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@w202-amg said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@red_monster said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@w202-amg said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@red_monster said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Με δεδομένο ότι έφυγαν άπειροι μηχανικοί και έχει επέλθει μια κάποια κανονικότητα, πλέον κάνουμε αμάν να βρούμε νέους μηχανικούς με λογικά βαλάντια < 3k καθαρά, οπότε το τελευταίο σχόλιο είναι μάλλον άστοχο.
Τι άστοχο με δουλεύεις?! Δεν βρίσκετε με 2-3000€?! Εγώ δηλαδή όσους ξέρω με 1500€ είναι χαζοί που απλά δουλεύουν αφιλοκερδώς. Μη λέμε ότι θέλουμε
Για στειλε και από εδώ 2-3 μηχανικούς πολυτεχνείου με 1500 € !
Με τόσα εργοτάξια ανοιχτά πλέον δεν βρίσκουν ούτε τεχνικούς ασφαλείας με 23-28 €/h, τι να λέμε τώρα !Παίρνουν και 23-28€ την ώρα?! Για να το ληξουμε εδώ επειδή έχω επαφές με πάρα πολλούς από τους συμφοιτητές μου τότε ,οι μισθοί είναι από 1000+ έως 2000-2000+ με τα οφέλη. Για μια τέτοια σχολή οι μισθοί αυτοί είναι αστείοι και με ωράριο λάστιχο συχνά πυκνά. Μακάρι να υπήρχαν τα 3000+ .
Οι τεχνικοί ασφαλείς είναι με μπλοκάκι εξού και το 23-28 €/ωρα, αλλά καταλάβαμε πόσο επαφή έχεις με το σπορ !
Στείλε 2-3 με 1500-2000 βρε άνθρωπε, τι περιμένεις ;;Αν πιστεύεις ότι ο μέσος μισθός των μηχανικών είναι στα 3000+€ όση επαφή έχεις εσύ άλλη τόση έχω και εγώ .
Για ποιον λόγο να σου στείλω εγώ? Πλημμύρισε το φόρουμ με ποστ αντίστοιχων αγγελιών 3000+€ να το ράψω εγώ, να ξεστραβωθουν και αυτοί που δουλεύουν αφιλοκερδώς.Εσυ δεν είπες ότι έχεις Παλαιούς συμφοιτητές που είναι στο 1500 αρη ; Ντρέπεσαι να τους το πεις ; Εχεις και εσυ εγγραφή στο ΤΕΕ ή είσαι σαν τον κωστακη τον Λακαφώση ;
Ρε φίλε αυτό το πράγμα θυμίζει πως λογομαχουσαμε στο δημοτικό ...... Ανέβασε τις αγγελίες να βοηθήσεις και κόσμο που ψάχνει δουλειά ή ψάχνει μια καλύτερη δουλειά.
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
@lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Μερσεντακια! Μη πέφτεις στην παγίδα! Κληρονόμοι είναι! Και περιουσιών και γνωριμιών!
Οχι ότι δεν είναι άξιοι, άλλο ζήτημα αυτό! Δεν ισχυριζόμαστε κάτι τέτοιο!
Αλλά οι γιοι τους και οι ίδιοι είναι κληρονόμοι !
Αυτό πρέπει να το έχεις κατά νου όταν τους διαβάζεις! Τότε μονάχα θα αντιληφθείς τον κόσμο τους!
Lap έχω βαρεθεί ακούω από τους ' insider 'του κάθε επαγγέλματος ιστορίες τρόμου ή ουτοπίες. Κατά βάση απέχουν από τη πραγματικότητα. Πιάσαμε τώρα το Πολυτεχνείο....... Πριν το εγκαταλείψω έψαξα και ρωτούσα για αυτό που εν τέλη πήγα. Όλοι μου λέγανε μπαρουφες, άλλοι γιατί πριν καν σπουδάσεις σε έβλεπαν σαν μελλοντικό ανταγωνιστή και άλλοι γιατί είχαν φάει όσα μπορούσαν και μη τις καλές εποχές και τότε τους κακοφαινονταν. Anyway πλέον οι ίδιοι είναι σε φάση απέναντι μου ' ξέρεις πλέον ότι σου είπαμε πολλές μλκιες κάποτε,μην βρίζεις '.
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
@red_monster said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@w202-amg said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@red_monster said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@w202-amg said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@red_monster said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Με δεδομένο ότι έφυγαν άπειροι μηχανικοί και έχει επέλθει μια κάποια κανονικότητα, πλέον κάνουμε αμάν να βρούμε νέους μηχανικούς με λογικά βαλάντια < 3k καθαρά, οπότε το τελευταίο σχόλιο είναι μάλλον άστοχο.
Τι άστοχο με δουλεύεις?! Δεν βρίσκετε με 2-3000€?! Εγώ δηλαδή όσους ξέρω με 1500€ είναι χαζοί που απλά δουλεύουν αφιλοκερδώς. Μη λέμε ότι θέλουμε
Για στειλε και από εδώ 2-3 μηχανικούς πολυτεχνείου με 1500 € !
Με τόσα εργοτάξια ανοιχτά πλέον δεν βρίσκουν ούτε τεχνικούς ασφαλείας με 23-28 €/h, τι να λέμε τώρα !Παίρνουν και 23-28€ την ώρα?! Για να το ληξουμε εδώ επειδή έχω επαφές με πάρα πολλούς από τους συμφοιτητές μου τότε ,οι μισθοί είναι από 1000+ έως 2000-2000+ με τα οφέλη. Για μια τέτοια σχολή οι μισθοί αυτοί είναι αστείοι και με ωράριο λάστιχο συχνά πυκνά. Μακάρι να υπήρχαν τα 3000+ .
Οι τεχνικοί ασφαλείς είναι με μπλοκάκι εξού και το 23-28 €/ωρα, αλλά καταλάβαμε πόσο επαφή έχεις με το σπορ !
Στείλε 2-3 με 1500-2000 βρε άνθρωπε, τι περιμένεις ;;Αν πιστεύεις ότι ο μέσος μισθός των μηχανικών είναι στα 3000+€ όση επαφή έχεις εσύ άλλη τόση έχω και εγώ .
Για ποιον λόγο να σου στείλω εγώ? Πλημμύρισε το φόρουμ με ποστ αντίστοιχων αγγελιών 3000+€ να το ράψω εγώ, να ξεστραβωθουν και αυτοί που δουλεύουν αφιλοκερδώς. -
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
@red_monster said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@w202-amg said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@red_monster said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Με δεδομένο ότι έφυγαν άπειροι μηχανικοί και έχει επέλθει μια κάποια κανονικότητα, πλέον κάνουμε αμάν να βρούμε νέους μηχανικούς με λογικά βαλάντια < 3k καθαρά, οπότε το τελευταίο σχόλιο είναι μάλλον άστοχο.
Τι άστοχο με δουλεύεις?! Δεν βρίσκετε με 2-3000€?! Εγώ δηλαδή όσους ξέρω με 1500€ είναι χαζοί που απλά δουλεύουν αφιλοκερδώς. Μη λέμε ότι θέλουμε
Για στειλε και από εδώ 2-3 μηχανικούς πολυτεχνείου με 1500 € !
Με τόσα εργοτάξια ανοιχτά πλέον δεν βρίσκουν ούτε τεχνικούς ασφαλείας με 23-28 €/h, τι να λέμε τώρα !Παίρνουν και 23-28€ την ώρα?! Για να το ληξουμε εδώ επειδή έχω επαφές με πάρα πολλούς από τους συμφοιτητές μου τότε ,οι μισθοί είναι από 1000+ έως 2000-2000+ με τα οφέλη. Για μια τέτοια σχολή οι μισθοί αυτοί είναι αστείοι και με ωράριο λάστιχο συχνά πυκνά. Μακάρι να υπήρχαν τα 3000+ .
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
@red_monster said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Με δεδομένο ότι έφυγαν άπειροι μηχανικοί και έχει επέλθει μια κάποια κανονικότητα, πλέον κάνουμε αμάν να βρούμε νέους μηχανικούς με λογικά βαλάντια < 3k καθαρά, οπότε το τελευταίο σχόλιο είναι μάλλον άστοχο.
Τι άστοχο με δουλεύεις?! Δεν βρίσκετε με 2-3000€?! Εγώ δηλαδή όσους ξέρω με 1500€ είναι χαζοί που απλά δουλεύουν αφιλοκερδώς. Μη λέμε ότι θέλουμε
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
@red_monster said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@w202-amg said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Έξω δεν είναι εύκολα. Είχα πάει 1 χρόνο Πολυτεχνείο μηχ μηχ, εκτός του ότι δεν μου αρεσε ,στο εξωτερικό π.χ. Γερμανία σου έδιναν 3-4.000€ για αρχή και μετά από 4-5 χρόνια έπιανες πολύ καλά χρήματα. Λογικό μεν αλλά όχι για μένα που σκεφτόμουν μια καλή σύντομη αρπαχτη . Εξωτερικό αν πας δεν φεύγεις εύκολα.
Δεν το κατάλαβα αυτό ? Είχες πάει στο πολυτεχνείο ως τι? Ως φοιτητής ή ως διδακτικό προσωπικό ?
Φοιτητής .
Μεταπτυχιακό κάνει η μισή Ελλάδα . Κάποιοι για να συνεχίσουν τη φοιτητική ζωή και οι υπόλοιποι για να βρουν πιο εύκολα δουλειά. Οι γονείς είναι χαρούμενοι,τα παιδιά ικανοποιημένα και οι πολιτικοί ευτυχισμένοι.
Δεν είναι δυνατόν το μεταπτυχιακό να μοριοδοτειται τη στιγμή που είναι άσχετο με τη θέση! Κι όμως γίνεται.
Μεταπτυχιακό στην Ελλάδα δεν θέλει ούτε το 5% έχει καταντήσει αηδία.
Στο λύκειο έχει κατέβει η ύλη από το πανεπιστήμιο,στο πανεπιστήμιο ψάχνουμε ακόμα πιο ανεβασμένα πράγματα για να γεμίσουμε το πρόγραμμα σπουδών αφού τα εργαστήρια δεν έχουν χρηματοδότηση και η θεωρία είναι ανεξοδη. Μετά χρειαζόμαστε και μια εξειδίκευση. Μετά μια δεύτερη. Τελικά διαπιστώνουμε ότι είμαστε ένα μπ@@@@ με τριτοβάθμια εκπαίδευση.Η Γερμανία έβγαζε 100 μηχ μηχ εμείς 500. Σπουδάζουμε απλά με τη προσδοκία, τίποτα περισσότερο......
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
Έξω δεν είναι εύκολα. Είχα πάει 1 χρόνο Πολυτεχνείο μηχ μηχ, εκτός του ότι δεν μου αρεσε ,στο εξωτερικό π.χ. Γερμανία σου έδιναν 3-4.000€ για αρχή και μετά από 4-5 χρόνια έπιανες πολύ καλά χρήματα. Λογικό μεν αλλά όχι για μένα που σκεφτόμουν μια καλή σύντομη αρπαχτη . Εξωτερικό αν πας δεν φεύγεις εύκολα.
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
Πωλητής σε εταιρεία πολύ δύσκολο επάγγελμα,θες ικανότητες και υπομονή με τον κάθε μλκ που σου τυχαίνει για πελάτης . Ωστόσο ο τζίρος που κάνεις είναι πολύ σχετικός και κυρίως σχετιζόμενος με την ίδια την εταιρεία που εκπροσωπείς. Άλλαξαν ταυτόχρονα δύο πωλητές που συνεργαζομουν μαζί τους. Ο Α πήγε στη θέση του Β και ο Β σε άλλη εταιρεία.
Ο Α κινδυνεύει να χάσει τη νέα του δουλειά όπως μαθαίνω γιατί πατώνουν στην περιφέρεια σε μια εταιρεία που πάνε τρένο. Ο Β που πήγε σε άλλη εταιρεία επίσης γνωστή που πάει αντίστοιχα καλά θα τους πάρει πιστεύω 20-30% αλλά δεν σημαίνει ότι θα ξεκοψουν από την πρώτη.
Υ.γ πάντως σαν 'πελάτης' σας σιχαίνομαι τη φάση με τις εκπτώσεις,τα δώρα και μια φάση που καταλήγει σαν ανατολίτικο παζάρι. Υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις που πάνε με τελική τιμή στάνταρ και ούτε σε πρήζουν με τα e-shop τα οποία βέβαια πάλι θα καταφέρουν να πουλήσουν κάτω από τη χονδρική