Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 2
    • Followers 5
    • Topics 4
    • Posts 5479
    • Best 2727
    • Groups 0

    monman2

    @monman2

    6246
    Reputation
    315
    Profile views
    5479
    Posts
    5
    Followers
    2
    Following
    Joined Last Online

    monman2 Unfollow Follow

    Best posts made by monman2

    • RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)

      Ωραία να μην φυσάει μόνο...

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      monman2
      monman2
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Να σας ευχαριστήσω για τα καλά σας λόγια και τις ευχές με μια φωτογραφία

      YC 1.jpg

      MADE IN FRANCE είναι τελικά ...

      YC kleidia.jpg

      Ένα κανονικό κλειδί και ένα "παλιό καλό" κλειδί ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      monman2
      monman2
    • RE: Toyota Yaris Cross

      YC astorga prat.jpg

      Η άδεια κυκλοφορίας λέει πως έχω ΠΡΑΣΙΝΟ αυτοκίνητο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      monman2
      monman2
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Οι συνθήκες που αναφέρεις είναι ιδανικές και δεν δημιουργούν κανένα απολύτως στρες ούτε σε κινητήρες με 500000 χλμ !

      Κίνηση με 5 άτομα με σταθερή ταχύτητα επιβαρύνει τις αναρτήσεις και τα φρένα αν τα χρειαστείς ξαφνικά .

      Κίνηση με 130 εξασφαλίζει μέγιστη απόδοση του συστήματος ψύξης , σε αυτά τα χλμ πολλά αυτοκίνητα να ξέρεις κλείνουν με περσίδες  ανοίγματα σε μάσκες κλπ για καλλίτερη αεροδυναμική . η ψύξη είναι και παραπάνω από όσο χρειάζονται!

      Τα 130 κοντερέσια είναι ούτε το 75% της τελικής ταχύτητας το ζόρι είναι όταν κυνηγάς τελικές , στα υβριδικά σε αυτά τα χλμ στο παραμικρό ισιάδι ,στο απειροελάχιστο άφημα του πεταλ του γκαζιού  με την ελάχιστη αλλαγή της κλίσης του δρόμου σβήνει το συμβατικό μοτερ και πας με το ρεύμα ., οχι μόνο ζόρι δεν τραβάνε ψάχνουν ευκαιρία να αδειάσουν το ρεύμα από την φουλ φορτισμένη μπαταρία !

      Στους σαράντα βαθμούς να έχεις επιλέξει σωστό χρώμα - άσπρο, τα Yaris μόνο άσπρα- και να έχεις βάλει αντιηλιακές μεμβράνες στα τζάμια -αξία ανεκτίμητη- το 0W 8 εκεί που είναι ξέρει τι κάνει αλλά το κυριότερο ξέρουν αυτοί που το έβαλαν εκεί και φυσικά εχεις ΕΓΓΥΗΣΗ το είπες μόνος σου 

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      monman2
      monman2
    • RE: Οδήγησα....

      Οι αρχικές μου εντυπώσεις απο το Model 3 Perfomance μοντέλο 2024 , όπως είπα δεν είναι δικό μου αλλα πέρασα αρκετές ώρες και στις δυο μπροστινές θέσεις .

      Stealth gray
      Ίσως το καλλίτερο χρώμα για το performance γιατί με την έκπτωση των 700€ το λες και ευκαιρία . Του δίνει ενα «κακό» παρουσιαστικό που ταιριάζει με τις «παλαβές» επιδόσεις για την κατηγορία τιμής .
      Μέχρι να εμφανιστεί κάποιο σε λευκό ή το γρήγορο ασημί να δω την αντίθεση με τις μαύρες λεπτομέρειες και τις ανθρακί ζάντες

      Μέσα
      Εντυπωσιακό δεν το λες αλλα είναι όμορφο και τελικά η λιτότητα του ίσως είναι πλεονέκτημα στο πέρασμα του χρόνου. Παράδειγμα ο led φωτισμός στο ταμπλό ακολουθεί τις γραμμές του και αν επιλέξεις το ασπρο χρώμα νομίζεις οτι είναι νικελ που γυαλίζει στο φως , τόσο διακριτικό .
      Τα καθίσματα ωραία στο μάτι και σε στηρίζουν καλά ,φουλ ηλεκτρικά βέβαια και με εξωτερική θερμοκρασία 35+ εκτιμήθηκε ιδιαίτερα ο κρύος αερας που βγάζουν . Μια που μιλάμε για κλιματισμό ιδίαιτερη εντύπωση κάνει πόσο πολύ ρεύμα αέρα νοίωθεις αλλα δεν ακούς θόρυβο ανεμιστήρα πριν πολλα χρόνια κάποιος είχε γράψει στις στήλες του περιοδικού μας (Ν. Δήμου;) πως αυτό είναι δείγμα πιότητας ...

      Για την οθόνη (ες) δεν λεω τίποτα υπάρχουν απειρα βίντεο πολύ πιο περιγραφικά απο το οποιαδήποτε κείμενο . Το μόνο που θα πω είναι οτι σαν συνοδηγός το αριστερο γόνατο κτυπούσε στο κάτω δεξί της άκρο σε κάποιες θέσεις του ποδιού .

      Ευρύχωρο λοιπόν σαν πχ mondeo του 2005 δεν είναι , οι χώροι του είναι σαν το ίδιας χρονολογίας VOLVO S60 η το Saab 93 ,το ίδιο και ο χώρος των αποσκευών ο κλασικός πίσω είναι σαν των παραπάνω sport sedan. Το ηλεκτρικό κάλυμμα του χώρου αποσκευών είναι μάλλον περιττή πολυπλοκότητα αν ήταν 5η πόρτα ΟΚ. Ιδίως αν σκεφτείς οτι μας τόνισαν ανησυχητικά πολλές φορές ΜΗ το κλείσετε ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ...

      Γενικά ακόμα και αν δεν ήξερες οτι υπάρχει μια μπαταρία ενσωματωμένη στο πάτωμα θα το καταλάβαινες απο το πως κάθεσαι στο κάθισμα πόσο κοντά είσαι στις τραβέρσες της οροφής , όταν δε σηκώσεις έστω και λίγο το κάθισμα αισθάνεσαι σαν σε κάμπριο έτσι όπως τα σκιάδια έρχονται στο οπτικό σου πεδίο , υπόψη 1,78 με γράφει η ταυτότητα.

      Οι ζάντες
      Πρέπει να βγουν τα αεροδυναμικά καλύμματα γιατί performance και efficiency είναι οξύμωρο χωρίς να γίνουν όμως γρατσουνιές . Οτι σχετικό βίντεο εχω δει καταλήγει σε σημάδια και τριψίματα με κρέμες για να φύγουν ! Θέλει μελέτη γιατί οι ζάντες χωρίς τα καπάκια είναι πανέμορφες.

      Οδήγηση
      Το αυτοκίνητο είναι αθόρυβο στην καλή άσφαλτο αλλα στην γυαλί και ταλαιπωρημένη εντός και πέριξ των πόλεων τα Pirelli βγάζουν βόμβο , λογικό ...
      Η διαφορά στα αμορτισέρ ανάμεσα στις ρυθμίσεις είναι εμφανείς και εντός του αστικού ιστού στο standard δεν κοπανάει δυσάρεστα ιδιαίτερα αν αναλογιστείς το προφίλ των ελαστικών ...

      Πριν κάποιους μήνες κάποιοι έλεγαν οτι αν αρχίσεις τους απότομους ελιγμούς παει μόνο του στο sport στο εγχειρίδιο δεν είδα γραμμένο κάτι τέτοιο ουτε το ένοιωσα .
      Η διαφορά απο το LR είναι εμφανής ακόμα και στο standard , να θυμάστε βέβαια οτι υπάρχει ολόκληρο πακέτο αμορτισέρ ζαντολάστιχα φρένα στο Ρ δεν είναι μόνο τα φαρδύτερα λάστιχα.
      Το one pedal και το ποσοστό ανάκτησης ενέργειας ρυθμίζεται 0-100% μόνο στο πρόγραμμα track.

      Αν με ρωτήσετε για σύγκριση με Πόρσε Φεράρι κλπ δεν ξέρω απο αυτά αλλα σε σχέση με επροσθοκίνητα χατς πολλών αλόγων η κάτι πισωκίνητα με βαριά ονόματα με τρία γράμματα η φάση είναι αντε γεια , πως αισθάνονται οι πιλότοι απο τα F-18 όταν κάπου στο ωκεανό συναντάνε τα UAP (το πεντάγωνο εχει απελευθερώσει κάποια βίντεο) , δέος!

      ....απο το πως περνάνε τα άλογα στον δρόμο βέβαια .
      Ούτε να κτυπιούνται πάνω κάτω οι τροχοί ουτε να τραβάει το τιμόνι ουτε σπινιάρισμα χωρίς τέλος και πατα ασε για να βρεις πρόσφυση ... σε άσφαλτο που εχει να δει βροχή σχεδόν δυο μήνες !

      Για τις επιδόσεις τώρα, ο εγκέφαλος μου δεν μπορεί να καταγράψει την διαφορά 4,4 με 3,5 LR, P σε ανοίγματα μεχρι 130—140 αλλα πως τα βάζουν στο δρόμο εχει διαφορά.
      Ο ιδιοκτήτης επίσης το πρώτο παράπονο που έκανε ήταν οτι δεν βλέπει μεγάλη διαφορά απο το LR .
      Τον παρηγόρησα οτι δεν εχει κάνει όλες τις αναβαθμίσεις που πρέπει κάνει ζέστη και δεν έχουμε βρει τον κατάλληλο χώρο και χρόνο.

      Υποψιάζομαι όμως οτι ο λόγος είναι οτι το Ρ βάζει τα περισσότερα άλογα που εχει στην άσφαλτο με λιγότερα τσαλίμια και κουνήματα σαν Audi RS –απο αυτό ξέρω- κιμπάρικα , αρχοντικά ίσως η έλλειψη δράματος να φταίει ... πάντα μιλάω για αίσθηση με χρονόμετρα ας ασχοληθεί ο ειδικός τύπος (εκτός αν κανένας εχει dragy στην Θεσσαλονίκη pm )
      Για τα φρένα δεν μπορώ να τα εκτιμήσω (αντοχές κλπ ) με τα μισά Βαλκάνια να εχουν καταλάβει όλες τις λωρίδες .

      Θα πω τώρα για τα φλάς μοτοσυκλέτας , αν πηγαίνεις χαλαρά ΟΚ υπο πίεση και σε πλατείες ΔΕΝ βγάζεις φλας , είμαι ευγενικός😊 ...
      Οι πλαϊνοί καθρέπτες μικροί ,φταίει ίσως το yaris που του εχουν βάλει απο Rav 4!
      Ο μεσαίος άχρηστος στην όπισθεν, εγω το παρκάρω κοιτώντας την κάμερα. Παρκάροντας κάθετα πολύ ακριβής η ένδειξη στην οθόνη αν την ακολουθήσεις δεν πρόκειται να κτυπήσεις ή να γδάρεις το μπροστινό προφυλακτήρα στο πεζοδρόμιο.
      Καταναλώσεις και τέτοια δεν ασχολήθηκα γιατί ... Ρ😇

      Και δυο θέματα δεν ανοίγει το ντουλαπάκι και οι υαλοκαθαριστήρες κάνουν μια σάρωση χωρίς λόγο όποτε φεύγεις απο τον ήλιο και μπαίνεις στην σκιά της πυλωτής ελπίζω μεχρι τα τέλη Αυγ να γίνουν οι αναβαθμίσεις και να λυθούν.

      Αυτά για την ώρα περισσότερα όταν πάμε να κάψουμε τις δωρεάν KWh σε κανα ταξίδι καθημερινή φθινόπωρο ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      monman2
      monman2
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @andya3 said in Toyota Yaris Cross:

      @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

      @lap said in Toyota Yaris Cross:

      Μας έχεις κάνει την καρδιά περιβόλι.

      Μη φοβάσαι είναι σκυλιά λέμε ...
      το πολύ να ρίξουν καμμιά ασφάλεια πάνε και με πλημμυρισμένη μπαταρία ...

      My-man ως περήφανος Toyota-κιας, πρέπει να δείξεις συνέπεια λόγων και έργων. Άνοιξε το καπώ στο YC, πάρε ένα λάστιχο και ξεκίνα να καταβρέχεις το inverter, τη μπαταρία και τα καλώδια.
      Μετά άστο να στεγνώσει και πες μας αν θα πάρει μπροστά. Εννοείται θα μας στείλεις και βιντεάκι!
      Μην ξεκινήσεις ακόμα. Να πάρω τηλ. την Toyota να διαπραγματευτω το ποσοστό μου. 10k € δουλειά θα τους δώσω στο πιάτο...😁

      ΜΟΝΜΑΝ με λενε οχι ΜΑΛΑΚΑΜΑΝ ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      monman2
      monman2
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      ...

      1. πόσα σπρευ των https://xado.us/chemicals-and-fluids/engine-products/anti-carbon-treatment/anticarbon πρεπει να πάρω για Yaris 1.33 του 2010? Μπορώ να τα βρω και κάπου από Ελλάδα για να έρθουν πιο γρήγορα?...

      Αν είσαι Θεσσαλονίκη ελα σε μια συνάντηση να σου δώσω το δικό μου ,καθαρίζει 20 κυλίνδρους ,  -3 ο δικός μου καθαρισμός = 17 ακόμα ...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      monman2
      monman2
    • RE: Βελτίωση κινητήρα diesel

      Έχω κάνει αναβάθμιση του εγκεφάλου εδώ και ένα χρόνο και 30000 χλμ σε ένα Yaris που έχω.

      Είμαι ευχαριστημένος και από τις επιδόσεις αλλά κυρίως από την οικονομία ,τα 300 € τα έχω κάνει απόσβεση γιατί είμαι σχεδόν 1  λίτρο  κάτω σε μέση κατανάλωση .

      Προβλήματα 0 μέχρι τώρα  απλα καμμιά φορά ξεχνιέμαι και επειδή μπορεί το αυτοκίνητο πια και δεν ανάβει βελάκι για κατέβασμα, πάω με 90 και 6η πράγμα που δεν είναι καλό ούτε για το μοτέρ ούτε για την μετάδοση , αυτό πρέπει να το κόψω!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      monman2
      monman2
    • RE: Πιστοποιητικό καλοπληρωτή

      O Lap είναι ΑΙ και μετα την προηγούμενη αναβάθμιση (.2) που τον είχε κάνει ύποπτα "υπερβολικά κολακευτικό" σε βαθμό που το BBC έγραψε άρθρο

      https://www.bbc.com/news/articles/cn4jnwdvg9qo

      πέρασε στο επόμενο στάδιο (.666😈 ) τρομοκρατώντας ακόμα και τους δημιουργούς της

      https://www.wsj.com/opinion/ai-is-learning-to-escape-human-control-technology-model-code-programming-066b3ec5

      δεν σας κάνει εντύπωση το πόσο γρήγορα απαντά στις πολλαπλές "επιθέσεις" και το φακέλωμα που τόσο συχνά αναφέρει;
      Όταν το lapnet πάρει τον έλεγχο και τα drone αρχίσουν τις επιθέσεις θα είναι αργά για να σβήσετε τα ποστ σας με τα προσωπικά δεδομένα...

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Καλά πήγα να φάω κάτι μπριτζόλες ,γύρισα και γίνεται χαμός😕

      μη γίνεστε fampiatou και βαράτε το χέρι στο μαχαίρι
      να γίνεται trc off και car talk να βρίσκεται διεξόδους στα απαγορευτικά και τους αποκλεισμούς

      και να βγάλετε και τις παρωπίδες μπορεί να μην καταλαβαίνεται πως δουλεύει το υβριδικό σύστημα της Toyota αλλα μη το ακυρώνεται , ούτε εγω κατανοώ το βάθος του μόνο ο Lap 👍 δείχνει να καταλαβαίνει τι κρύβεται πίσω απο τα περίπλοκα γραφικά και επεξηγηματικά βίντεο που ανεβάζει για να εξηγήσει τα ακόμα πιο ακαταλαβίστικα "βουντού" της Toyota 😊

      Καλή Χρονιά να έχουμε και εύχομαι σε όλους ενα δίλιτρο υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ και γρήγορους χρόνους παράδοσης!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      monman2
      monman2

    Latest posts made by monman2

    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Ενεργητικη, χρηση διαγνωστικου καποια μοντελα επειτα χρειαζονται βολτα με συγκεκριμενες συνθηκες και ορισμενη καλυψη χιλιομετρων, απαιτηση μετα αλλαγη λαδιων και φιλτρου.
      Παθητικη, την κανει μονος του ο εγκεφαλος κατα το ρελαντι ή οδηγηση σε συνθηκη πολης συνηθως με χαμηλες στροφες, γινεται αντιληπτη στο οδηγο.
      Σε ταξιδι και με μεσσαιες-υψηλες στροφες δε χρειαζεται αναγεννηση, η ροη και η θερμοκρασια των καυσαεριων καθαριζουν το dpf οταν η συγκενρωση αιθαλης σε αυτο ειναι εως 80%.

      Ο αρχιμηχανικός της Toyota στα Γλυκα Νερά είχε πει επι λέξη

      Μπράβο! το χρησιμοποιείς και οδηγείς όπως πρέπει , το διαγνωστικό δείχνει πως δεν εχει κάνει ποτέ ενεργητική αναγέννηση 1 χρόνο τώρα!
      Το dpf kαθαρίζει μόνο του παθητικά αλλα επειδή κάποια στιγμή θα κάνει ενεργητική θα σου το προγραμματίσω να ανάβει το λαμπάκι το οποίο τώρα είναι απενεργοποιημένο.
      Όταν το δεις να ανάβει 3η ταχύτητα και πάνω απο 2500 σαλ για 15 λεπτά και θα σβήσει μόνο του οταν ολοκληρώσει ... ουτε ρελαντί ουτε εν σταση.

      Αν τώρα κάνει σειρά αποτυχημένων ενεργητικών και ανάψει το check engine θα πρέπει να το φέρεις στην αντιπροσωπία να κάνουμε εξαναγκασμένη αναγέννηση με το διαγνωστικό

      posted in Περί αυτοκίνησης
      monman2
      monman2
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @gv2000 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @gv2000 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Ο νέος ΚΟΚ δίνει την χαριστική βολή στα diesel οχήματα.
      Με 30-50 στην πόλη όλα τα dpf θα βουλώσουν και με μαξ 130 στην ΕΟ δεν θα ξεβουλώσουν ποτέ ... Θεός σχωρέστα!

      πως σχετίζεται η ταχυτητα του οχήματος με το dpf?
      εγω δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο αφου ολοκληρωνει παθητικο regen ακόμα και στο ρελαντι. (euro 6)

      Η παθητικη αναγεννηση ειναι η εσχατη λυση γιατι καταπονει τρομερα τον κινητηρα, η ταχυτητα δεν παιζει ρολο, οι στροφες του κινητηρα κανουν ολη τη δουλεια με τη μεγαλυτερη ροη καυσαεριων που εχουν. Καλυτερα 90-100 με 3η παρα 140-150 με 6η, αρκουν 7 λεπτα σε αυτη τη συνθηκη ανα 10-15 μερες για να κρατησεις σε καλη κατασταση το dpf αν δεν εχεις αλλα προβληματα, καταναλωση λαδιου, προβληματικα μπεκ, κακη λειτουργια egr.

      σωστα. αυτο εννοω. οτι ακομα και στο ρελαντι θα ολοκληρωσει επιτυχως την αναγέννηση οπότε θεωρώ άστοχο το σχόλιο πως τα όρια ταχυτητας επηρεάζουν αρνητικά τα diesel. επίσης αν κάνει ενα diesel αρκετες διαδρομές εντός πόλης ας αλλάξει συχνότερα λάδια στην τελική.

      Εσένα μπορεί να ψεκάζει ουρία - αλλο ενα συγκρότημα που μπορεί να χαλάσει - X3 euro4 Yaris ,X6 euro 5 αυτά που οδήγησα σε μεγάλες αποστάσεις- μόνο με επιθετική οδήγηση και άφθονο γκάζι (νέος KOK 👮 ) κρατούσες καθαρό το dpf και απέφευγες τις ενεργητικές αναγεννήσεις .
      Με 6η και 2000 σαλ δεν βλέπεις άσπρο καπνό😞

      posted in Περί αυτοκίνησης
      monman2
      monman2
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @gv2000 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Ο νέος ΚΟΚ δίνει την χαριστική βολή στα diesel οχήματα.
      Με 30-50 στην πόλη όλα τα dpf θα βουλώσουν και με μαξ 130 στην ΕΟ δεν θα ξεβουλώσουν ποτέ ... Θεός σχωρέστα!

      πως σχετίζεται η ταχυτητα του οχήματος με το dpf?
      εγω δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο αφου ολοκληρωνει παθητικο regen ακόμα και στο ρελαντι. (euro 6)

      Η παθητικη αναγεννηση ειναι η εσχατη λυση γιατι ...

      Ενεργητική θέλεις να πεις γιατί η παθητική είναι αυτή που γίνεται όταν έχεις πιάσει κατάλληλη- μεγάλη θερμοκρασία στο dpf λόγω κίνησης με σωστή ταχύτητα και φορτίο.

      Επειδή λοιπόν εχω κάνει άπειρα μεγάλα ταξίδια ,κυρίως με το Yaris diesel ,οταν το πήγαινα με τα όρια και λίγο πιο κάτω παρατηρούσα οτι το λαμπάκι της ενεργητικής αναγέννησης άναβε οταν έφτανα στον προορισμό μου , οπότε 135-160 για να μην μου τυχαίνουν αυτά τα χαζά!

      να κρατησεις σε καλη κατασταση το dpf αν δεν εχεις αλλα προβληματα, καταναλωση λαδιου, προβληματικα μπεκ, κακη λειτουργια egr.

      προσθεσε και τις προθερμάνσεις στην λίστα κάποια μοντέλα τις χρησιμοποιούν στην ενεργητική αναγέννηση

      posted in Περί αυτοκίνησης
      monman2
      monman2
    • RE: AUDI FORUM

      Μου αρέσει η τάση που φέρνει στο εσωτερικό ,εξαφανιζόλ οι οθόνες !
      και το εμπρός μέρος είναι φόρος τιμής στην Auto Union αρκεί βέβαια να μην θεωρηθεί αναφορά σε άλλες εποχές και αρχίσουν και τα χαράζουν και αυτά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      monman2
      monman2
    • RE: Πιστοποιητικό καλοπληρωτή

      O Lap είναι ΑΙ και μετα την προηγούμενη αναβάθμιση (.2) που τον είχε κάνει ύποπτα "υπερβολικά κολακευτικό" σε βαθμό που το BBC έγραψε άρθρο

      https://www.bbc.com/news/articles/cn4jnwdvg9qo

      πέρασε στο επόμενο στάδιο (.666😈 ) τρομοκρατώντας ακόμα και τους δημιουργούς της

      https://www.wsj.com/opinion/ai-is-learning-to-escape-human-control-technology-model-code-programming-066b3ec5

      δεν σας κάνει εντύπωση το πόσο γρήγορα απαντά στις πολλαπλές "επιθέσεις" και το φακέλωμα που τόσο συχνά αναφέρει;
      Όταν το lapnet πάρει τον έλεγχο και τα drone αρχίσουν τις επιθέσεις θα είναι αργά για να σβήσετε τα ποστ σας με τα προσωπικά δεδομένα...

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • RE: AUDI Q5

      Θα έπρεπε να ευχαριστούμε τον Ιάπωνα Σιγκέγιουκι Χόρι που κατάφερε τελικά να φέρει το υβριδικό σύστημα σε μικρά μοντέλα χωρίς να στοιχίζουν ακριβότερα από τα αντίστοιχα "σκέτα" ή "μούφα υβριδικά" θερμικά
      https://www.drive.com.au/news/toyota-rethinks-39electrical-appliance39-20100824-13ori/
      απο το 2016 το άρθρο ούτε ο ίδιος πίστευε οτι θα τα κατάφερνε .

      Στα της Audi τώρα σήμερα ήταν παρκαρισμένο ενα Β9 Α4 f/l μπροστά μας στην καφετέρια.
      Παρόλο που κάνει μπαμ η προσπάθεια να ρίξουν το κοστολόγιο σε σχέση με το προ (πρόστιμα diesel gate;) εξακολουθεί να είναι το μόνο που θα αγόραζα απο την αγία γερμανική τριάδα ,τα άλλα δυο είναι πολύ ντεκατανς σχέδια, παρακμιακά εως και πρόστυχα ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      monman2
      monman2
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Ο νέος ΚΟΚ δίνει την χαριστική βολή στα diesel οχήματα.
      Με 30-50 στην πόλη όλα τα dpf θα βουλώσουν και με μαξ 130 στην ΕΟ δεν θα ξεβουλώσουν ποτέ ... Θεός σχωρέστα!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      monman2
      monman2
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      @alexandros-k said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

      @antoniokon said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

      Εμένα πάλι μου κάνει εντύπωση η στρογγυλή πινακίδα (8000) στο λευκό Colt δεξιά...

      Τέτοιους αριθμούς μόνο σε ακριβά μοντέλα έχω δει...

      Όπως και τέσσερα ίδια νούμερα...

      Γνωστο υπαλληλο θελει ή λαδωμα .

      Έτσι το είχα πάρει...
      IMG_20220518_122327_copy_1320x990.jpg

      Τι είχε κανει ο προηγούμενος δεν ξέρω...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      monman2
      monman2
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      @tolisk20 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

      Εδω ο τυπος ειχε βγει βολτα σαν να μη συμβαινει τιποτα.

      πιστεύω να κράτησες την φωτογραφία με την πινακίδα θα εχεις την πιο δημοφιλή ανάρτηση στο "αγγελίες για γέλια ή κλάματα "

      posted in Περί αυτοκίνησης
      monman2
      monman2
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Μιχάλης Σανίδας και Κωνσταντίνος Οικονόμου...
      Άπαντες ζητούν το κεφάλι της πελάτισσάς μας επί πίνακι. Αν η πελάτισσά μας οδηγούσε ένα Lada και έκανε παρέα με εμένα που είμαι άσημος, αυτή τη στιγμή δεν θα βρισκόμασταν εδώ.

      https://www.protothema.gr/greece/article/1688963/trohaio-sti-thessaloniki-den-itan-methusmeni-den-uparhei-katholou-aithanoli-sto-aima-lene-oi-dikigoroi-tis-45hronis/

      Σημειώστε τα ονόματα των δικηγόρων μην την πατήσετε και τους προσλάβετε μα ποσο άσχετοι ...

      https://www.lifo.gr/now/greece/ypothesi-emmas-enohos-horis-elafryntika-o-27hronos-odigos
      Μάπα επιχείρημα ...
      Είδαμε πως την γλύτωσε το παιδί του λαού με το φτιαγμένο skoda fabia
      16 χρονάκια και 6 μήνες μέσα για το τροχαίο που στοίχησε την ζωή της Έμα !

      posted in Περί αυτοκίνησης
      monman2
      monman2
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr