Ωραία να μην φυσάει μόνο...

Best posts made by monman2
-
RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)
-
RE: Toyota Yaris Cross
Να σας ευχαριστήσω για τα καλά σας λόγια και τις ευχές με μια φωτογραφία
MADE IN FRANCE είναι τελικά ...
Ένα κανονικό κλειδί και ένα "παλιό καλό" κλειδί ...
-
RE: Toyota Yaris Cross
Η άδεια κυκλοφορίας λέει πως έχω ΠΡΑΣΙΝΟ αυτοκίνητο...
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Οι συνθήκες που αναφέρεις είναι ιδανικές και δεν δημιουργούν κανένα απολύτως στρες ούτε σε κινητήρες με 500000 χλμ !
Κίνηση με 5 άτομα με σταθερή ταχύτητα επιβαρύνει τις αναρτήσεις και τα φρένα αν τα χρειαστείς ξαφνικά .
Κίνηση με 130 εξασφαλίζει μέγιστη απόδοση του συστήματος ψύξης , σε αυτά τα χλμ πολλά αυτοκίνητα να ξέρεις κλείνουν με περσίδες ανοίγματα σε μάσκες κλπ για καλλίτερη αεροδυναμική . η ψύξη είναι και παραπάνω από όσο χρειάζονται!
Τα 130 κοντερέσια είναι ούτε το 75% της τελικής ταχύτητας το ζόρι είναι όταν κυνηγάς τελικές , στα υβριδικά σε αυτά τα χλμ στο παραμικρό ισιάδι ,στο απειροελάχιστο άφημα του πεταλ του γκαζιού με την ελάχιστη αλλαγή της κλίσης του δρόμου σβήνει το συμβατικό μοτερ και πας με το ρεύμα ., οχι μόνο ζόρι δεν τραβάνε ψάχνουν ευκαιρία να αδειάσουν το ρεύμα από την φουλ φορτισμένη μπαταρία !
Στους σαράντα βαθμούς να έχεις επιλέξει σωστό χρώμα - άσπρο, τα Yaris μόνο άσπρα
- και να έχεις βάλει αντιηλιακές μεμβράνες στα τζάμια -αξία ανεκτίμητη- το 0W 8 εκεί που είναι ξέρει τι κάνει αλλά το κυριότερο ξέρουν αυτοί που το έβαλαν εκεί και φυσικά εχεις ΕΓΓΥΗΣΗ το είπες μόνος σου
-
RE: Οδήγησα....
Οι αρχικές μου εντυπώσεις απο το Model 3 Perfomance μοντέλο 2024 , όπως είπα δεν είναι δικό μου αλλα πέρασα αρκετές ώρες και στις δυο μπροστινές θέσεις .
Stealth gray
Ίσως το καλλίτερο χρώμα για το performance γιατί με την έκπτωση των 700€ το λες και ευκαιρία . Του δίνει ενα «κακό» παρουσιαστικό που ταιριάζει με τις «παλαβές» επιδόσεις για την κατηγορία τιμής .
Μέχρι να εμφανιστεί κάποιο σε λευκό ή το γρήγορο ασημί να δω την αντίθεση με τις μαύρες λεπτομέρειες και τις ανθρακί ζάντεςΜέσα
Εντυπωσιακό δεν το λες αλλα είναι όμορφο και τελικά η λιτότητα του ίσως είναι πλεονέκτημα στο πέρασμα του χρόνου. Παράδειγμα ο led φωτισμός στο ταμπλό ακολουθεί τις γραμμές του και αν επιλέξεις το ασπρο χρώμα νομίζεις οτι είναι νικελ που γυαλίζει στο φως , τόσο διακριτικό .
Τα καθίσματα ωραία στο μάτι και σε στηρίζουν καλά ,φουλ ηλεκτρικά βέβαια και με εξωτερική θερμοκρασία 35+ εκτιμήθηκε ιδιαίτερα ο κρύος αερας που βγάζουν . Μια που μιλάμε για κλιματισμό ιδίαιτερη εντύπωση κάνει πόσο πολύ ρεύμα αέρα νοίωθεις αλλα δεν ακούς θόρυβο ανεμιστήρα πριν πολλα χρόνια κάποιος είχε γράψει στις στήλες του περιοδικού μας (Ν. Δήμου;) πως αυτό είναι δείγμα πιότητας ...Για την οθόνη (ες) δεν λεω τίποτα υπάρχουν απειρα βίντεο πολύ πιο περιγραφικά απο το οποιαδήποτε κείμενο . Το μόνο που θα πω είναι οτι σαν συνοδηγός το αριστερο γόνατο κτυπούσε στο κάτω δεξί της άκρο σε κάποιες θέσεις του ποδιού .
Ευρύχωρο λοιπόν σαν πχ mondeo του 2005 δεν είναι , οι χώροι του είναι σαν το ίδιας χρονολογίας VOLVO S60 η το Saab 93 ,το ίδιο και ο χώρος των αποσκευών ο κλασικός πίσω είναι σαν των παραπάνω sport sedan. Το ηλεκτρικό κάλυμμα του χώρου αποσκευών είναι μάλλον περιττή πολυπλοκότητα αν ήταν 5η πόρτα ΟΚ. Ιδίως αν σκεφτείς οτι μας τόνισαν ανησυχητικά πολλές φορές ΜΗ το κλείσετε ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ...
Γενικά ακόμα και αν δεν ήξερες οτι υπάρχει μια μπαταρία ενσωματωμένη στο πάτωμα θα το καταλάβαινες απο το πως κάθεσαι στο κάθισμα πόσο κοντά είσαι στις τραβέρσες της οροφής , όταν δε σηκώσεις έστω και λίγο το κάθισμα αισθάνεσαι σαν σε κάμπριο έτσι όπως τα σκιάδια έρχονται στο οπτικό σου πεδίο , υπόψη 1,78 με γράφει η ταυτότητα.
Οι ζάντες
Πρέπει να βγουν τα αεροδυναμικά καλύμματα γιατί performance και efficiency είναι οξύμωρο χωρίς να γίνουν όμως γρατσουνιές . Οτι σχετικό βίντεο εχω δει καταλήγει σε σημάδια και τριψίματα με κρέμες για να φύγουν ! Θέλει μελέτη γιατί οι ζάντες χωρίς τα καπάκια είναι πανέμορφες.Οδήγηση
Το αυτοκίνητο είναι αθόρυβο στην καλή άσφαλτο αλλα στην γυαλί και ταλαιπωρημένη εντός και πέριξ των πόλεων τα Pirelli βγάζουν βόμβο , λογικό ...
Η διαφορά στα αμορτισέρ ανάμεσα στις ρυθμίσεις είναι εμφανείς και εντός του αστικού ιστού στο standard δεν κοπανάει δυσάρεστα ιδιαίτερα αν αναλογιστείς το προφίλ των ελαστικών ...Πριν κάποιους μήνες κάποιοι έλεγαν οτι αν αρχίσεις τους απότομους ελιγμούς παει μόνο του στο sport στο εγχειρίδιο δεν είδα γραμμένο κάτι τέτοιο ουτε το ένοιωσα .
Η διαφορά απο το LR είναι εμφανής ακόμα και στο standard , να θυμάστε βέβαια οτι υπάρχει ολόκληρο πακέτο αμορτισέρ ζαντολάστιχα φρένα στο Ρ δεν είναι μόνο τα φαρδύτερα λάστιχα.
Το one pedal και το ποσοστό ανάκτησης ενέργειας ρυθμίζεται 0-100% μόνο στο πρόγραμμα track.Αν με ρωτήσετε για σύγκριση με Πόρσε Φεράρι κλπ δεν ξέρω απο αυτά αλλα σε σχέση με επροσθοκίνητα χατς πολλών αλόγων η κάτι πισωκίνητα με βαριά ονόματα με τρία γράμματα η φάση είναι αντε γεια , πως αισθάνονται οι πιλότοι απο τα F-18 όταν κάπου στο ωκεανό συναντάνε τα UAP (το πεντάγωνο εχει απελευθερώσει κάποια βίντεο) , δέος!
....απο το πως περνάνε τα άλογα στον δρόμο βέβαια .
Ούτε να κτυπιούνται πάνω κάτω οι τροχοί ουτε να τραβάει το τιμόνι ουτε σπινιάρισμα χωρίς τέλος και πατα ασε για να βρεις πρόσφυση ... σε άσφαλτο που εχει να δει βροχή σχεδόν δυο μήνες !Για τις επιδόσεις τώρα, ο εγκέφαλος μου δεν μπορεί να καταγράψει την διαφορά 4,4 με 3,5 LR, P σε ανοίγματα μεχρι 130—140 αλλα πως τα βάζουν στο δρόμο εχει διαφορά.
Ο ιδιοκτήτης επίσης το πρώτο παράπονο που έκανε ήταν οτι δεν βλέπει μεγάλη διαφορά απο το LR .
Τον παρηγόρησα οτι δεν εχει κάνει όλες τις αναβαθμίσεις που πρέπει κάνει ζέστη και δεν έχουμε βρει τον κατάλληλο χώρο και χρόνο.Υποψιάζομαι όμως οτι ο λόγος είναι οτι το Ρ βάζει τα περισσότερα άλογα που εχει στην άσφαλτο με λιγότερα τσαλίμια και κουνήματα σαν Audi RS –απο αυτό ξέρω- κιμπάρικα , αρχοντικά ίσως η έλλειψη δράματος να φταίει ... πάντα μιλάω για αίσθηση με χρονόμετρα ας ασχοληθεί ο ειδικός τύπος (εκτός αν κανένας εχει dragy στην Θεσσαλονίκη pm )
Για τα φρένα δεν μπορώ να τα εκτιμήσω (αντοχές κλπ ) με τα μισά Βαλκάνια να εχουν καταλάβει όλες τις λωρίδες .Θα πω τώρα για τα φλάς μοτοσυκλέτας , αν πηγαίνεις χαλαρά ΟΚ υπο πίεση και σε πλατείες ΔΕΝ βγάζεις φλας , είμαι ευγενικός
...
Οι πλαϊνοί καθρέπτες μικροί ,φταίει ίσως το yaris που του εχουν βάλει απο Rav 4!
Ο μεσαίος άχρηστος στην όπισθεν, εγω το παρκάρω κοιτώντας την κάμερα. Παρκάροντας κάθετα πολύ ακριβής η ένδειξη στην οθόνη αν την ακολουθήσεις δεν πρόκειται να κτυπήσεις ή να γδάρεις το μπροστινό προφυλακτήρα στο πεζοδρόμιο.
Καταναλώσεις και τέτοια δεν ασχολήθηκα γιατί ... ΡΚαι δυο θέματα δεν ανοίγει το ντουλαπάκι και οι υαλοκαθαριστήρες κάνουν μια σάρωση χωρίς λόγο όποτε φεύγεις απο τον ήλιο και μπαίνεις στην σκιά της πυλωτής ελπίζω μεχρι τα τέλη Αυγ να γίνουν οι αναβαθμίσεις και να λυθούν.
Αυτά για την ώρα περισσότερα όταν πάμε να κάψουμε τις δωρεάν KWh σε κανα ταξίδι καθημερινή φθινόπωρο ...
-
RE: Toyota Yaris Cross
@andya3 said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Μας έχεις κάνει την καρδιά περιβόλι.
Μη φοβάσαι είναι σκυλιά λέμε ...
το πολύ να ρίξουν καμμιά ασφάλεια πάνε και με πλημμυρισμένη μπαταρία ...My-man ως περήφανος Toyota-κιας, πρέπει να δείξεις συνέπεια λόγων και έργων. Άνοιξε το καπώ στο YC, πάρε ένα λάστιχο και ξεκίνα να καταβρέχεις το inverter, τη μπαταρία και τα καλώδια.
Μετά άστο να στεγνώσει και πες μας αν θα πάρει μπροστά. Εννοείται θα μας στείλεις και βιντεάκι!
Μην ξεκινήσεις ακόμα. Να πάρω τηλ. την Toyota να διαπραγματευτω το ποσοστό μου. 10k € δουλειά θα τους δώσω στο πιάτο...ΜΟΝΜΑΝ με λενε οχι ΜΑΛΑΚΑΜΑΝ ...
-
RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού
...
- πόσα σπρευ των https://xado.us/chemicals-and-fluids/engine-products/anti-carbon-treatment/anticarbon πρεπει να πάρω για Yaris 1.33 του 2010? Μπορώ να τα βρω και κάπου από Ελλάδα για να έρθουν πιο γρήγορα?...
Αν είσαι Θεσσαλονίκη ελα σε μια συνάντηση να σου δώσω το δικό μου ,καθαρίζει 20 κυλίνδρους , -3 ο δικός μου καθαρισμός = 17 ακόμα ...
-
RE: Βελτίωση κινητήρα diesel
Έχω κάνει αναβάθμιση του εγκεφάλου εδώ και ένα χρόνο και 30000 χλμ σε ένα Yaris που έχω.
Είμαι ευχαριστημένος και από τις επιδόσεις αλλά κυρίως από την οικονομία ,τα 300 € τα έχω κάνει απόσβεση γιατί είμαι σχεδόν 1 λίτρο κάτω σε μέση κατανάλωση .
Προβλήματα 0 μέχρι τώρα απλα καμμιά φορά ξεχνιέμαι και επειδή μπορεί το αυτοκίνητο πια και δεν ανάβει βελάκι για κατέβασμα, πάω με 90 και 6η πράγμα που δεν είναι καλό ούτε για το μοτέρ ούτε για την μετάδοση , αυτό πρέπει να το κόψω!
-
RE: Toyota C-HR 2016
Καλά πήγα να φάω κάτι μπριτζόλες ,γύρισα και γίνεται χαμός
μη γίνεστε fampiatou και βαράτε το χέρι στο μαχαίρι
να γίνεται trc off και car talk να βρίσκεται διεξόδους στα απαγορευτικά και τους αποκλεισμούςκαι να βγάλετε και τις παρωπίδες μπορεί να μην καταλαβαίνεται πως δουλεύει το υβριδικό σύστημα της Toyota αλλα μη το ακυρώνεται , ούτε εγω κατανοώ το βάθος του μόνο ο Lap
δείχνει να καταλαβαίνει τι κρύβεται πίσω απο τα περίπλοκα γραφικά και επεξηγηματικά βίντεο που ανεβάζει για να εξηγήσει τα ακόμα πιο ακαταλαβίστικα "βουντού" της Toyota
Καλή Χρονιά να έχουμε και εύχομαι σε όλους ενα δίλιτρο υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ και γρήγορους χρόνους παράδοσης!
-
RE: Toyota Yaris Cross
@panormus772 said in Toyota Yaris Cross:
Ωραίος monman, αλλά σε πάω μια κοντρίτσα με το e-power..
Αυτές είναι κόντρες
ο realzeus μόλις έκοψε τις φλέβες του με κουτάκι μπύρας
Latest posts made by monman2
-
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
Στην οικογένεια υπάρχει ενα corsa που πλενόταν μόνο όταν έβρεχε! Μετά απο 10 χρόνια έπρεπε να πάμε σε κοινωνική εκδήλωση και το πήγαμε για μέσα έξω ,ευτυχώς ο άνθρωπος που το περιποιήθηκε είχε προειδοποιηθεί και αφού πληρώθηκε ανάλογα μου παρέδωσε το αυτοκίνητο .
Το αποτέλεσμα ενός ενισχυμένου πλυσίματος των 40€ (οχι ντιντειλινγκ) ήταν εκπληκτικό κυρίως γιατί το χρώμα δεν είχε αγγιχτεί ποτέ απο βούρτσες σφουγγάρια και πανιά ,αράχνες μηδέν θαμπώματα μηδέν εξαιρετική αντοχή το βερνίκι της opel στις κουτσουλιές που έμεναν επάνω μήνες !
Κατόπιν η απάντηση ενός κορυφαίου ντιντειλερ της Θεσσαλονίκης στο ερώτημα τι κάνω μετά ;
Το αμάξι είχε μόλις αποκατασταθεί μετά απο "βιομηχανικό" ατύχημα -αχνη απο ηλεκτροστατική βαφή- και η απάντηση του ήταν να το πλένω στα πλυντήρια σελφ σερβις που κάνουν καλό αφρό χωρίς πολλά πολλά ,βράδυ και μια καλή γκαζιά μετα στα 100 να φύγουν τα νερά .Αυτό εφαρμόζω στο yaris cross και γυαλίζει όπως το πήρα πριν 3 χρόνια .
Στα 5-6 θα το πουλήσω ας το πάει ο επόμενος στον ντιντέιλερ ... -
RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)
@polioan said in Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι):
@famas said in Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι):
Όσοι δεν πάνε στη λιτάνευση της εικόνας στη Μηχανιώνα, καφέ στο Μπαράκι στη τούμπα στις 7.
Κλείσατε τραπέζι ή πάμε και βλέπουμε;
όλα είναι τακτοποιημένα ,μη στεναχωριέσαι θα μας καταλάβει οι μόνοι που δεν θα έχουμε γυναίκα στην παρέα
-
RE: BMW FORUM
Ελάτε τώρα ο άνθρωπος δεν φτιάχνει βιντεάκια στο Τικ Τοκ ,ένα βίντεο εξομολόγηση κάνει 45 λεπτών για τον φίλο του που η μοίρα και η π@υτ@να η μπέμπα τον έστειλαν να δώσει χαιρετίσματα στον Αγιο Πέτρο και να ξαναγυρίσει.
Αν δεν ειπωθεί η ιστορία όπως πρέπει δεν θα καταλάβουμε την έκταση την σοβαρότητα και τις συνέπειες του δυστυχήματος και είναι καλός στο να λεει ιστορίες ,εγω την είδα μονοκοπανιά , με κράτησε...
Τέλος επειδή έχει συνδεθεί συναισθηματικά με την υπόθεση δεν θα δείξει ποτέ ολόκληρο το βίντεο και νομίζω οτι επίτηδες το δείχνει αποσπασματικά για να μην το κοπιάρουν και το ανεβάζουν για τα views.
Εγω κρατάω οτι ειδικά Ελλάδα πολλά άλογα μόνο με τετρακίνηση, ειδικά για μπεμπες μόνο xdrive και στα απλά αυτοκίνητα με λίγα άλογα και ελαφρά αμαξώματα 4 εποχών μ ό ν ι μ α .
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Καμμιά 15 χρόνια πίσω που είχα ενα V6 τρίλιτρο, ανέβαινα Θεσσαλονίκη.
Πριν μπω στην μεγάλη ευθεία στα Οινόφυτα εχει μια απαλή αριστερή καμπή και αφού προσπέρασα την κίνηση τραβιέμαι στην μεσαία ...
πάνω στην ωρα που δυο κελεμπίες πήδαγαν απο το διάζωμα στην αριστερή λωρίδα !Τί καλή κατάσταση αυτοκινήτου καλό οδηγό κλπ λέτε αν τους κτύπαγα λόγω ταχύτητας, 2χχ , θα σκοτωνόμουν και εγω!
-
RE: BMW FORUM
Ξέρουμε τι λάστιχα είχε? Τέτοια περιστατικά έχει δεκάδες με αμερικανικα muscle car σε στεγνό και ευθεία πάνω στην αλλαγή ταχύτητας να χαιρετανε πολύ πιο βίαια από αυτό.
Πόσο καλά στημένο είναι ένα αμάξι για δημόσιο δρόμο φαίνεται στο βρεγμένο με μια 4αδα καλά ελαστικά.
Ο πατέρας μου είχε μια καινούργια Ε36 m pack , καλή,χρυση, πιο σπορ, μαζευόταν όταν έφευγε αλλά σαν τη w202 που σου συγχωρεί κάθε μ@@@@ δεν ήταν.
Μια χαρά είναι οι bmw , εγώ στο βίντεο βλέπω είτε αμάξι που πατάει τέρμα είτε αμάξι με λάστιχα ανύπαρκτα. Έτσι οδηγούσα 1-2 βδομάδες τέλος χειμώνα με τα hankook..... Σαν σε χιόνι.
Υ.γ. όταν θες να επιδείξεις πάντα τότε θα συμβεί η στραβήΑν είδες το βίντεο η αστυνομία που έμαθε για βιντεοσκόπηση απο youtuber κατάσχεσε κάμερες κάρτες μνήμης και έκανε την ερεύνα της δεν βρήκε λάθος και δεν ασκήθηκαν κατηγορίες.
Επίσης από το βίντεο και από αλλα δεδομένα που εχουν πρόσβαση οι ασφαλιστικές (εγκέφαλος αυτοκινήτου) είδαν οτι πήγαινε με τα όρια και μάλλον πάτησε απαλά το γκάζι αλλιώς δεν θα πλήρωναν φουλ τα πανάκριβα αγγλικά νοσήλια -ελικόπτερα -απώλειες εισοδήματος κλπ που μόλις βρούνε πάτημα πέφτει ψαλίδι...
-
RE: BMW FORUM
Δεν γίνεται να το έχεις στο Comfort με όλα τα βοηθήματα ενεργοποιημένα να χαϊδεύεις απαλά το γκάζι και να καταλήγεις στην εντατική χαροπαλεύοντας ...
και να επιβεβαιώνει αστυνομία και ασφαλιστική οτι ο οδηγός δεν έκανε κανένα λάθος
πουτ@νες μπέμπεςεντωμεταξύ το σασί της 8αρας "έσπασε" τις υδραυλικές τανάλιες απο τα δυο πρώτα συνεργεία διάσωσης
και μια πληροφορία απο το πεδίο
τα ελικόπτερα είναι για να μεταφέρουν γρήγορα εξειδικευμένους γιατρούς επιτόπου και οχι τους τραυματίες στο νοσομείο -
RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα
@piliourits said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Επειδή βλέπω γέμισαν τα τοπικά των κινέζικων με ελεγείες για να δούμε την πραγματικότητα ...
Ως δημοσιογράφος ή ινφλουεσερ αν γράψεις καλά λόγια για τις Κινεζιές πληρώνεσαι αδρά σε είδος ή χρήμα πχ κάπου διάβασα οτι 17.000 λίρες Αγγλίας πληρώνει η jaecoo για ενα γλιψ γλιψ άρθρο.
Το χειρότερο όμως είναι οτι απειλούν με μηνύσεις όσους γράψουν την αλήθεια ή ακόμα χειρότερα και οπου τους παίρνει (Κίνα) φτάνουν μέχρι την οικονομική εξόντωση του μη χειραγωγούμενου δημοσιογράφου.
Ο τζει εμ παίζει να είναι αυτή τη στιγμή ο καλλίτερος δημοσιογράφος / σχολιαστής για αυτοκίνητα
@criuser δες το
εχει τέλεια άρθρωση λόγου απο τους λίγους που βλέπω χωρίς υπότιτλους
Κοίτα, αν και στα κιλά που είμαι τώρα, μοιάζω πάρα πολύ με τον συγκεκριμένο κύριο, ομορφάντρα ΔΕΝ τον λες με την καμία, οπότε αποκλείεται να είναι ο καλλίτερος απ τους σχολιαστές αυτοκινήτων, όταν πχ υπάρχει ο δίμετρος ο Γερμαναράς που όλες οι κυρίες θα τον προτιμούσαν απ το να πάνε Μέγαρο!
Να είναι ο χοντρούλης ο καλύτερος σχολιαστής, δεν αποκλείεται.Ναι είναι ,κοίτα στο τοπικό της ΒMW αυτό που θα ανεβάσω είναι ο λόγος που δεν πάω να ανταλλάξω το yaris cross με την 5άρα ντίζελ ...
-
RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα
consumer report αγοράζει αυτοκίνητα κατευθείαν απο εμπόρους χωρίς να γνωρίζουν αυτοί ποιοι τα αγόρασαν και τα τεστάρουν
αλλα αυτα είναι καπιταλιστική άγρια δύση -
RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα
@lap said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Τι είναι αυτό που έχει πίσω δίπλα από το κοντάρι σκούπας. Κέλυφος μπαταρίας;
Κατά τα άλλα, αυτός έμαθε ότι οι άλλοι πληρώνονται….. και σοκαρίστηκε.
Δες το κανονικά οχι στο Χ2
Εκει που λέει ας πούμε υποθετικά οτι η BMW εχει βάλει σε λίστα παρακολούθησης δημοσιογράφους που δεν λένε καλά λόγια για την εταιρεία σε τι θα πήγαινε το μυαλό σου ;
στον Μητσοτάκη ξέρω οχι στους ναζί -
RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα
Επειδή βλέπω γέμισαν τα τοπικά των κινέζικων με ελεγείες για να δούμε την πραγματικότητα ...
Ως δημοσιογράφος ή ινφλουεσερ αν γράψεις καλά λόγια για τις Κινεζιές πληρώνεσαι αδρά σε είδος ή χρήμα πχ κάπου διάβασα οτι 17.000 λίρες Αγγλίας πληρώνει η jaecoo για ενα γλιψ γλιψ άρθρο.
Το χειρότερο όμως είναι οτι απειλούν με μηνύσεις όσους γράψουν την αλήθεια ή ακόμα χειρότερα και οπου τους παίρνει (Κίνα) φτάνουν μέχρι την οικονομική εξόντωση του μη χειραγωγούμενου δημοσιογράφου.
Ο τζει εμ παίζει να είναι αυτή τη στιγμή ο καλλίτερος δημοσιογράφος / σχολιαστής για αυτοκίνητα
@criuser δες το
εχει τέλεια άρθρωση λόγου απο τους λίγους που βλέπω χωρίς υπότιτλους