Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 2
    • Followers 6
    • Topics 4
    • Posts 6158
    • Best 3193
    • Groups 0

    monman2

    @monman2

    7336
    Reputation
    348
    Profile views
    6158
    Posts
    6
    Followers
    2
    Following
    Joined Last Online

    monman2 Unfollow Follow

    Best posts made by monman2

    • RE: Συναντήσεις Θεσσαλονίκης-Εμείς και τα παϊδάκια (από ψάρι)

      Ωραία να μην φυσάει μόνο...

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      monman2
      monman2
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Να σας ευχαριστήσω για τα καλά σας λόγια και τις ευχές με μια φωτογραφία

      YC 1.jpg

      MADE IN FRANCE είναι τελικά ...

      YC kleidia.jpg

      Ένα κανονικό κλειδί και ένα "παλιό καλό" κλειδί ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      monman2
      monman2
    • RE: Toyota Yaris Cross

      YC astorga prat.jpg

      Η άδεια κυκλοφορίας λέει πως έχω ΠΡΑΣΙΝΟ αυτοκίνητο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      monman2
      monman2
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Οι συνθήκες που αναφέρεις είναι ιδανικές και δεν δημιουργούν κανένα απολύτως στρες ούτε σε κινητήρες με 500000 χλμ !

      Κίνηση με 5 άτομα με σταθερή ταχύτητα επιβαρύνει τις αναρτήσεις και τα φρένα αν τα χρειαστείς ξαφνικά .

      Κίνηση με 130 εξασφαλίζει μέγιστη απόδοση του συστήματος ψύξης , σε αυτά τα χλμ πολλά αυτοκίνητα να ξέρεις κλείνουν με περσίδες  ανοίγματα σε μάσκες κλπ για καλλίτερη αεροδυναμική . η ψύξη είναι και παραπάνω από όσο χρειάζονται!

      Τα 130 κοντερέσια είναι ούτε το 75% της τελικής ταχύτητας το ζόρι είναι όταν κυνηγάς τελικές , στα υβριδικά σε αυτά τα χλμ στο παραμικρό ισιάδι ,στο απειροελάχιστο άφημα του πεταλ του γκαζιού  με την ελάχιστη αλλαγή της κλίσης του δρόμου σβήνει το συμβατικό μοτερ και πας με το ρεύμα ., οχι μόνο ζόρι δεν τραβάνε ψάχνουν ευκαιρία να αδειάσουν το ρεύμα από την φουλ φορτισμένη μπαταρία !

      Στους σαράντα βαθμούς να έχεις επιλέξει σωστό χρώμα - άσπρο, τα Yaris μόνο άσπρα- και να έχεις βάλει αντιηλιακές μεμβράνες στα τζάμια -αξία ανεκτίμητη- το 0W 8 εκεί που είναι ξέρει τι κάνει αλλά το κυριότερο ξέρουν αυτοί που το έβαλαν εκεί και φυσικά εχεις ΕΓΓΥΗΣΗ το είπες μόνος σου 

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      monman2
      monman2
    • RE: Οδήγησα....

      Οι αρχικές μου εντυπώσεις απο το Model 3 Perfomance μοντέλο 2024 , όπως είπα δεν είναι δικό μου αλλα πέρασα αρκετές ώρες και στις δυο μπροστινές θέσεις .

      Stealth gray
      Ίσως το καλλίτερο χρώμα για το performance γιατί με την έκπτωση των 700€ το λες και ευκαιρία . Του δίνει ενα «κακό» παρουσιαστικό που ταιριάζει με τις «παλαβές» επιδόσεις για την κατηγορία τιμής .
      Μέχρι να εμφανιστεί κάποιο σε λευκό ή το γρήγορο ασημί να δω την αντίθεση με τις μαύρες λεπτομέρειες και τις ανθρακί ζάντες

      Μέσα
      Εντυπωσιακό δεν το λες αλλα είναι όμορφο και τελικά η λιτότητα του ίσως είναι πλεονέκτημα στο πέρασμα του χρόνου. Παράδειγμα ο led φωτισμός στο ταμπλό ακολουθεί τις γραμμές του και αν επιλέξεις το ασπρο χρώμα νομίζεις οτι είναι νικελ που γυαλίζει στο φως , τόσο διακριτικό .
      Τα καθίσματα ωραία στο μάτι και σε στηρίζουν καλά ,φουλ ηλεκτρικά βέβαια και με εξωτερική θερμοκρασία 35+ εκτιμήθηκε ιδιαίτερα ο κρύος αερας που βγάζουν . Μια που μιλάμε για κλιματισμό ιδίαιτερη εντύπωση κάνει πόσο πολύ ρεύμα αέρα νοίωθεις αλλα δεν ακούς θόρυβο ανεμιστήρα πριν πολλα χρόνια κάποιος είχε γράψει στις στήλες του περιοδικού μας (Ν. Δήμου;) πως αυτό είναι δείγμα πιότητας ...

      Για την οθόνη (ες) δεν λεω τίποτα υπάρχουν απειρα βίντεο πολύ πιο περιγραφικά απο το οποιαδήποτε κείμενο . Το μόνο που θα πω είναι οτι σαν συνοδηγός το αριστερο γόνατο κτυπούσε στο κάτω δεξί της άκρο σε κάποιες θέσεις του ποδιού .

      Ευρύχωρο λοιπόν σαν πχ mondeo του 2005 δεν είναι , οι χώροι του είναι σαν το ίδιας χρονολογίας VOLVO S60 η το Saab 93 ,το ίδιο και ο χώρος των αποσκευών ο κλασικός πίσω είναι σαν των παραπάνω sport sedan. Το ηλεκτρικό κάλυμμα του χώρου αποσκευών είναι μάλλον περιττή πολυπλοκότητα αν ήταν 5η πόρτα ΟΚ. Ιδίως αν σκεφτείς οτι μας τόνισαν ανησυχητικά πολλές φορές ΜΗ το κλείσετε ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ...

      Γενικά ακόμα και αν δεν ήξερες οτι υπάρχει μια μπαταρία ενσωματωμένη στο πάτωμα θα το καταλάβαινες απο το πως κάθεσαι στο κάθισμα πόσο κοντά είσαι στις τραβέρσες της οροφής , όταν δε σηκώσεις έστω και λίγο το κάθισμα αισθάνεσαι σαν σε κάμπριο έτσι όπως τα σκιάδια έρχονται στο οπτικό σου πεδίο , υπόψη 1,78 με γράφει η ταυτότητα.

      Οι ζάντες
      Πρέπει να βγουν τα αεροδυναμικά καλύμματα γιατί performance και efficiency είναι οξύμωρο χωρίς να γίνουν όμως γρατσουνιές . Οτι σχετικό βίντεο εχω δει καταλήγει σε σημάδια και τριψίματα με κρέμες για να φύγουν ! Θέλει μελέτη γιατί οι ζάντες χωρίς τα καπάκια είναι πανέμορφες.

      Οδήγηση
      Το αυτοκίνητο είναι αθόρυβο στην καλή άσφαλτο αλλα στην γυαλί και ταλαιπωρημένη εντός και πέριξ των πόλεων τα Pirelli βγάζουν βόμβο , λογικό ...
      Η διαφορά στα αμορτισέρ ανάμεσα στις ρυθμίσεις είναι εμφανείς και εντός του αστικού ιστού στο standard δεν κοπανάει δυσάρεστα ιδιαίτερα αν αναλογιστείς το προφίλ των ελαστικών ...

      Πριν κάποιους μήνες κάποιοι έλεγαν οτι αν αρχίσεις τους απότομους ελιγμούς παει μόνο του στο sport στο εγχειρίδιο δεν είδα γραμμένο κάτι τέτοιο ουτε το ένοιωσα .
      Η διαφορά απο το LR είναι εμφανής ακόμα και στο standard , να θυμάστε βέβαια οτι υπάρχει ολόκληρο πακέτο αμορτισέρ ζαντολάστιχα φρένα στο Ρ δεν είναι μόνο τα φαρδύτερα λάστιχα.
      Το one pedal και το ποσοστό ανάκτησης ενέργειας ρυθμίζεται 0-100% μόνο στο πρόγραμμα track.

      Αν με ρωτήσετε για σύγκριση με Πόρσε Φεράρι κλπ δεν ξέρω απο αυτά αλλα σε σχέση με επροσθοκίνητα χατς πολλών αλόγων η κάτι πισωκίνητα με βαριά ονόματα με τρία γράμματα η φάση είναι αντε γεια , πως αισθάνονται οι πιλότοι απο τα F-18 όταν κάπου στο ωκεανό συναντάνε τα UAP (το πεντάγωνο εχει απελευθερώσει κάποια βίντεο) , δέος!

      ....απο το πως περνάνε τα άλογα στον δρόμο βέβαια .
      Ούτε να κτυπιούνται πάνω κάτω οι τροχοί ουτε να τραβάει το τιμόνι ουτε σπινιάρισμα χωρίς τέλος και πατα ασε για να βρεις πρόσφυση ... σε άσφαλτο που εχει να δει βροχή σχεδόν δυο μήνες !

      Για τις επιδόσεις τώρα, ο εγκέφαλος μου δεν μπορεί να καταγράψει την διαφορά 4,4 με 3,5 LR, P σε ανοίγματα μεχρι 130—140 αλλα πως τα βάζουν στο δρόμο εχει διαφορά.
      Ο ιδιοκτήτης επίσης το πρώτο παράπονο που έκανε ήταν οτι δεν βλέπει μεγάλη διαφορά απο το LR .
      Τον παρηγόρησα οτι δεν εχει κάνει όλες τις αναβαθμίσεις που πρέπει κάνει ζέστη και δεν έχουμε βρει τον κατάλληλο χώρο και χρόνο.

      Υποψιάζομαι όμως οτι ο λόγος είναι οτι το Ρ βάζει τα περισσότερα άλογα που εχει στην άσφαλτο με λιγότερα τσαλίμια και κουνήματα σαν Audi RS –απο αυτό ξέρω- κιμπάρικα , αρχοντικά ίσως η έλλειψη δράματος να φταίει ... πάντα μιλάω για αίσθηση με χρονόμετρα ας ασχοληθεί ο ειδικός τύπος (εκτός αν κανένας εχει dragy στην Θεσσαλονίκη pm )
      Για τα φρένα δεν μπορώ να τα εκτιμήσω (αντοχές κλπ ) με τα μισά Βαλκάνια να εχουν καταλάβει όλες τις λωρίδες .

      Θα πω τώρα για τα φλάς μοτοσυκλέτας , αν πηγαίνεις χαλαρά ΟΚ υπο πίεση και σε πλατείες ΔΕΝ βγάζεις φλας , είμαι ευγενικός😊 ...
      Οι πλαϊνοί καθρέπτες μικροί ,φταίει ίσως το yaris που του εχουν βάλει απο Rav 4!
      Ο μεσαίος άχρηστος στην όπισθεν, εγω το παρκάρω κοιτώντας την κάμερα. Παρκάροντας κάθετα πολύ ακριβής η ένδειξη στην οθόνη αν την ακολουθήσεις δεν πρόκειται να κτυπήσεις ή να γδάρεις το μπροστινό προφυλακτήρα στο πεζοδρόμιο.
      Καταναλώσεις και τέτοια δεν ασχολήθηκα γιατί ... Ρ😇

      Και δυο θέματα δεν ανοίγει το ντουλαπάκι και οι υαλοκαθαριστήρες κάνουν μια σάρωση χωρίς λόγο όποτε φεύγεις απο τον ήλιο και μπαίνεις στην σκιά της πυλωτής ελπίζω μεχρι τα τέλη Αυγ να γίνουν οι αναβαθμίσεις και να λυθούν.

      Αυτά για την ώρα περισσότερα όταν πάμε να κάψουμε τις δωρεάν KWh σε κανα ταξίδι καθημερινή φθινόπωρο ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      monman2
      monman2
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @andya3 said in Toyota Yaris Cross:

      @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

      @lap said in Toyota Yaris Cross:

      Μας έχεις κάνει την καρδιά περιβόλι.

      Μη φοβάσαι είναι σκυλιά λέμε ...
      το πολύ να ρίξουν καμμιά ασφάλεια πάνε και με πλημμυρισμένη μπαταρία ...

      My-man ως περήφανος Toyota-κιας, πρέπει να δείξεις συνέπεια λόγων και έργων. Άνοιξε το καπώ στο YC, πάρε ένα λάστιχο και ξεκίνα να καταβρέχεις το inverter, τη μπαταρία και τα καλώδια.
      Μετά άστο να στεγνώσει και πες μας αν θα πάρει μπροστά. Εννοείται θα μας στείλεις και βιντεάκι!
      Μην ξεκινήσεις ακόμα. Να πάρω τηλ. την Toyota να διαπραγματευτω το ποσοστό μου. 10k € δουλειά θα τους δώσω στο πιάτο...😁

      ΜΟΝΜΑΝ με λενε οχι ΜΑΛΑΚΑΜΑΝ ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      monman2
      monman2
    • RE: Κινηματογράφος - Ταινίες [#6]

      4fa47d2b-90b5-4a93-8f90-618e607df46b-image.png

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      ...

      1. πόσα σπρευ των https://xado.us/chemicals-and-fluids/engine-products/anti-carbon-treatment/anticarbon πρεπει να πάρω για Yaris 1.33 του 2010? Μπορώ να τα βρω και κάπου από Ελλάδα για να έρθουν πιο γρήγορα?...

      Αν είσαι Θεσσαλονίκη ελα σε μια συνάντηση να σου δώσω το δικό μου ,καθαρίζει 20 κυλίνδρους ,  -3 ο δικός μου καθαρισμός = 17 ακόμα ...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      monman2
      monman2
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Επειδή έχω ταυτόχρονα και το προηγούμενης γενιάς yaris το ψηλό YC είναι ανώτερο ακριβώς μέσα στα στενά της πόλης .

      Το παραπάνω μήκος δεν φαίνεται γιατί και να το ακουμπήσεις κάπου αυτό που βρίσκει είναι μαύρο άβαφο πλαστικό σε αντίθεση με το hatch που όλη την ώρα τρίβω για να φύγουν τα σημάδια από τους λευκούς προφυλακτήρες.

      Το τιμόνι κόβει περισσότερο στο YC .

      Οι καθρέπτες περνάνε πάνω από τους καθρέπτες των παρκαρισμένων δεν χρειάζεται να τους κλείνεις.

      Στις διασταυρώσεις βλέπεις πάνω από την οροφή των παρκαρισμένων στις γωνίες, έχεις καλλίτερη ορατότητα ακόμη και για τους πεζούς.

      Μπορείς να καβαλήσεις και το πιο ψηλό πεζοδρόμιο χωρίς μαρσαρίσματα και συμλπεκταρίσματα ... αθόρυβα!
      Ο πίσω και εμπρός πρόβολος είναι τοσο ψηλά που του επιτρέπουν να μπαίνει "βαθιά" στις κάθετες θέσεις παρκαρίσματος χωρίς να βρίσκει πουθενά .

      Φυσικά το πόρτ μπαγκάζ χωράει ολη την πρόικα της εγγονής σε καρότσια παρκοκρέββατα περπατούρες και εχει χώρο για άλλο ενα ... εγγόνι😊

      Για 900 € που στοίχησε παραπάνω απο το αντίστοιχο hatchback είναι πολύ παραπάνω αυτοκίνητο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      monman2
      monman2
    • RE: Βελτίωση κινητήρα diesel

      Έχω κάνει αναβάθμιση του εγκεφάλου εδώ και ένα χρόνο και 30000 χλμ σε ένα Yaris που έχω.

      Είμαι ευχαριστημένος και από τις επιδόσεις αλλά κυρίως από την οικονομία ,τα 300 € τα έχω κάνει απόσβεση γιατί είμαι σχεδόν 1  λίτρο  κάτω σε μέση κατανάλωση .

      Προβλήματα 0 μέχρι τώρα  απλα καμμιά φορά ξεχνιέμαι και επειδή μπορεί το αυτοκίνητο πια και δεν ανάβει βελάκι για κατέβασμα, πάω με 90 και 6η πράγμα που δεν είναι καλό ούτε για το μοτέρ ούτε για την μετάδοση , αυτό πρέπει να το κόψω!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      monman2
      monman2

    Latest posts made by monman2

    • RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)

      To Jewish Institute for National Security of America (JINSA) είναι μια από τις πιο εξέχουσες και κορυφαίες συντηρητικές δεξαμενές σκέψης, γνωστή για τις επιθετικές απόψεις της στην εξωτερική πολιτική.
      Η ομάδα είναι ακομμάτιστη και περιλαμβάνει Ρεπουμπλικάνους και Δημοκρατικούς στο συμβούλιο της.

      Τον Απρίλιο του 2025 έβγαλε την παρακάτω πολυσέλιδη έκθεση γαι τα F-35 και την Τουρκία.

      2570050a-27dc-478d-939f-ee4691eb1cf0-image.png
      https://jinsa.org/wp-content/uploads/2025/04/Flight-Risk-Turkey-and-the-F-35.pdf

      για όποιον βαριέται να διαβάσει τις πολυάριθμες αναφορές σε επίσημα έγραφα η σοβαρή άποψη του Ινστιτούτου συμπυκνώνεται στα παρακάτω:

      Ωστόσο, φαίνεται ότι η κυβέρνηση Τραμπ είναι θετικά διατεθειμένη να ικανοποιήσει το αίτημα της Τουρκίας.
      Αν επιμένει σε αυτό, προτείνουμε να προσφέρει στην Τουρκία επανείσοδο στο πρόγραμμα F-35 μόνο υπό πολύ αυστηρές προϋποθέσεις.

      Συγκεκριμένα, η Τουρκία πρέπει:

      • να πληροί τις αμερικανικές νομικές απαιτήσεις για την απομάκρυνση των S-400.

      • να αποκαταστήσει κανονικές διπλωματικές και οικονομικές σχέσεις με το Ισραήλ.

      • να τερματίσει κάθε μορφή υποστήριξης προς τη Χαμάς, συμπεριλαμβανομένου του να επιτρέπει στη Χαμάς να συλλέγει χρήματα σε τουρκικό έδαφος.

      • να συμμετάσχει σε έναν σοβαρό, κατά προτίμηση υπό τις ΗΠΑ, μηχανισμό αποφυγής συγκρούσεων με το Ισραήλ όσον αφορά τη Συρία και

      • να σέβεται τα Ελληνικά και Κυπριακά εναέρια και θαλάσσια σύνορα καθώς και τις αποκλειστικές τους οικονομικές ζώνες (ΑΟΖ).

      Ξέρω ξέρω και να τα κάνει αυτά πάλι θα έχουμε τους "αναλυτές" να λένε πως χάσαμε απο την συμμαχία με το Ισραήλ😕

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)

      Εντωμεταξύ οι ΗΠΑ θα έχουν από του χρόνου κανονικά μαχητικά (F) μη επανδρωμένα (Q) -42, -44

      150 τεμάχια μεχρι το τέλος της δεκαετίας και 1000 τελικά.
      Μιλάμε για κανονικά μαχητικά που θα κάνουν αερομαχίες και θα κτυπάνε στόχους στο έδαφος κατευθυνόμενα απο εναν ΑΙ agend όπως το λένε...
      https://www.af.mil/News/Article-Display/Article/4520575/air-force-advances-future-of-air-superiority-with-cca-contracts/

      Μάλλον είναι σε παρακμή και δεν θα βρίσκουν πιλότους όπως μας λένε στο φόρουμ 😎

      και βίντεο για εμπέδωση
      Youtube Video

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      @bekiaris said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      Η Αμερικάνικη οικονομια σύντομα θα δειξει τα σημάδια αποσύνθεσης και την πραγματική κατάσταση στην οποία βρίσκεται.

      Καλά τα λες αλλα στον Ριζοσπάστη μόνο θαυμασμό εχουν για ενα ακόμα επίτευγμα του (σάπιου) καπιταλισμού...

      Η ΤΝ με την κατάλληλη αξιοποίησή της στην κομμουνιστική κοινωνία θα μπορούσε πραγματικά να είναι ένα ισχυρό μέσο για την ικανοποίηση των αναγκών όλων των ανθρώπων, τη γενική ευημερία όλων, την «πρωτοφανή αφθονία»...

      https://www.rizospastis.gr/story.do?id=13325644

      Όταν θα επικρατήσει η γενική ευημερία θα το πουν όπως εχω ξαναγράψει Aυτοματοποιημένο Κομμουνισμό Πολυτελείας γιατί δεν μπορούν ρε παιδί να δεχθούν οτι όλα είναι επιτεύγματα του Αμερικανικού Κορπορατικού Καπιταλισμού ,Ίλον Μάσκ σταιλ...

      Εχουν ετοιμάσει και το
      Μανιφέστο

      Guardian Atlantic openDemocrasy κλπ μαρξιστικές καθοδηγητικές πλατφόρμες μας λένε πως θα εχουμε εξάψεις ουτοπικής ελπίδας διαβάζοντας το ... λες να🤔

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Εσυ αυτό κατάλαβες απο την είδηση...
      Ο Καουμπόης οπως έλεγε ο Αυφαντής που με την επέμβαση "φαρ ουεστ" θα έφερνε το χάος τελικά αποδείχθηκε Σοφός Γέροντας που έσωσε την Βενεζουέλα απο τις σοσιαλιστικές βδέλλες...

      ΤΡΑΜΠ! ΤΡΑΜΠ! ΤΡΑΜΠ!

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Όταν οι ΗΠΑ με την Επιχείρηση "Απόλυτη Αποφασιστικότητα" (υπόδειγμα ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης😇) απήγαγαν τον Μαδούρο το Ινστιτούτο Τσίπρα μας είπε

      ...η απαγωγή ενός επικεφαλής κυρίαρχου κράτους αποτελεί επικίνδυνο προηγούμενο που ανοίγει τον ασκό του Αιόλου σε κάθε αναθεωρητική δύναμη προκειμένου με την ισχύ να επιτυγχάνει τις επιδιώξεις της.
      Ινστιτούτο Αλέξη Τσίπρα
      Άνοιξαν οι ασκοί Αλεεεεέξη !

      Βενεζουέλα: Έρχεται η μεγαλύτερη αναδιάρθρωση κρατικού χρέους στην ιστορία – Ξεπερνά ακόμη και την Ελλάδα του 2012
      Το Καράκας ετοιμάζεται να ανοίξει τα βιβλία του στους πιστωτές - Αποκαλύπτει χρέος-μαμούθ 240 δισ. δολαρίων
      https://www.naftemporiki.gr/finance/world/2128387/venezoyela-erchetai-i-megalyteri-anadiarthrosi-kratikoy-chreoys-stin-istoria-xeperna-akomi-kai-tin-ellada-toy-2012/

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Το θέμα για το αν αδειάζει η μπαταρία μου θύμισε ενα παλιό βίντεο του Ιρακινού μηχανικού -εξπερ στα toyota (car care nut).
      Τελικά στα υβριδικά toyota η μεγάλη μπαταρία μπορεί να αδειάσει τελείως -μα τελείως- στην περίπτωση που μείνεις απο ... βενζίνη!

      Αυτό γίνεται γιατί τότε το λογισμικό του αυτοκινήτου βάζει σε προτεραιότητα την ασφάλεια και "αρμέγει" και τα τελευταία ηλεκτρόνια της μπαταρίας θεωρώντας οτι είσαι σε κατάσταση ανωτέρας βίας (που δεν επέτρεψε τον ανεφοδιασμό) και προσπαθείς να φτάσεις σε κάποιο ασφαλές σημείο.

      Γιαυτό πολύ νωρίς ενω εχεις μεσα στο ρεζερβουάρ 6 λίτρα σβήνουν τα πάντα στην οθόνη και μενει μονο το μήνυμα για ανεφοδιασμό, τώρα τι γίνεται οταν τερματίσεις την μπαταρία δεν ξέρω αλλά υποπτεύομαι με κανα 300-500αρι€ όποιος αγνοήσει το μήνυμα ΘΑ ΜΑΘΕΙ...😞

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      monman2
      monman2
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Ελα ρε συνάδελφε εδω κάναμε απογραφή σε G3 και σφαίρες και ήταν ΑΠΟΡΡΗΤΟ σε πυραύλους με στρατηγικό ενδιαφέρον θα είναι δύο βαθμίδες παραπάνω ...
      μόνο να τα δεις και σε 3...2...1 το FBI θα είναι στην πόρτα σου ...
      αν τα δημοσιεύσεις βοήθεια σου
      παραμύθια και εικασίες αναλυτών απο το temu

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      @realzeus said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      Σχετικά με τη συμφωνία ΗΠΑ-Ιράν, είναι προφανές ότι δεν κατάφερε κανέναν ΑΝΣΚ της η επίθεση των ΗΠΑ-Ισραήλ.

      • Το καθεστώς δεν άλλαξε, απλά σκότωσαν (το Ισραήλ δηλαδή) τον προηγούμενο ηγέτη και μπήκε ο γιος του.

      Δεν υπάρχει καθεστώς , οι θρησκευτικοί ηγέτες είναι απομονωμένοι αποκομμένοι χωρίς καμία δυνατότητα ελέγχου. Αν ζούνε ...
      «Το να τους παρακολουθεί κανείς να προσπαθούν να συνεννοηθούν μεταξύ τους μοιάζει σχεδόν με κωμική σειρά. Είναι εντελώς απελπισμένοι»
      https://www.skai.gr/news/world/krymenos-piso-apo-ena-lavyrintho-aggelioforon-o-motzampa-xamenei-lene-oi-amerikanikes-myst

      • Το πυρηνικό πρόγραμμα δεν καταργήθηκε, αν και το Ιράν πάντα έλεγε ότι είναι για ειρηνικούς σκοπούς.

      Δεν υπάρχει πυρηνικό πρόγραμμα γιατί δεν υπάρχουν πυρηνικοί επιστήμονες (τους καθάρισε όλους το Ισραήλ) και οτι επικίνδυνο θάφτηκε βαθιά πολύ βαθιά ...

      • Το πυραυλικό οπλοστάσιο δεν εξαλείφθηκε (μάλιστα ο Vance είπε ότι το Ιράν χρειάζεται πυραύλους για την αυτοπροστασία του!!!).

      Τελειώνουν οι πύραυλοι - βεγγαλικά ; σαν του ΙΡΑΝ φτιάχνω και εγώ στο υπόστεγο🕶

      • Από εκεί που τα στενά του Ορμούζ ήταν δωρεάν, τώρα μπορεί να έχουν διόδια.

      Μπορεί...μπααα

      • 300 Δις για το Ιράν; Βομβαρδίστε κι εμάς αν είναι... (ειρωνεία προφανώς).

      Φεικ νιους όπως το εννοούν , δάνεια θα είναι που θα τα αποπληρώνουν πουλώντας σε κανονικές τιμές το πετρέλαιο , Μπαντ νιους για τους Κινέζους

      Μια τρύπα στο νερό δηλαδή, χωρίς να υπολογίσουμε το ότι εξαντλήθηκε μεγάλο μέρος του πυραυλικού οπλοστασίου των ΗΠΑ

      ακόμα και αν είναι αλήθεια (που δεν είναι) σε λίγους μήνες τα 1,5Τ$ θα τους αναπληρώσουν ...

      και καταστράφηκαν αρκετές βάσεις τους σε χώρες του Κόλπου.

      ζημιές έγιναν αλλα δεν καταστράφηκαν επισκευάστηκαν και παραμένουν εκεί που είναι ...

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ - αντηλιακές μεμβράνες

      Οι κοτσαδόροι είναι επικίνδυνοι και για τους πεζούς ιδίως νύκτα που δεν φαίνονται καλά

      Για τα φιμε ισχύει το αντίθετο , μπήκα πρόσφατα σε αυτοκίνητο χωρίς φιμέ νταλα μεσημέρι που ο ιδιόκτητης είχε κατεβάσει το κλιματισμό στους 18° για να δροσιστεί και αισθάνθηκα μια δυσφορία γιατί απο το παράθυρο κτύπαγε ο ηλιος και απο τους αεραγωγούς ο παγετώνας ! και δουλειά δεν γινόταν...

      Στα δικό μου με τις llumar κάτω απο 22° δεν το εχω βάλει .

      Πιστεύω οτι τα φιμέ στην Ελλάδα έπρεπε να είναι υποχρεωτικά ή καλλίτερα να τα θεωρούν σαν ενεργειακή αναβάθμιση ,όπως στα σπίτια και να υπάρχει μείωση στα ΤΚ για όσους τα βάζουν και επιστροφή του ΦΠΑ ... Ψηφίστε με!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      monman2
      monman2
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Οι ΗΠΑ κέρδισαν τα πάντα και εδραιώθηκαν σαν την μόνη στρατιωτική και οικονομική πλανητική υπερδύναμη για αλλον ενα αιώνα ...
      πχ Ο προϋπολογισμός του Υπουργείου Πολέμου 👍 του 2027 ως μοχλός ανασυγκρότησης της εγχώριας βιομηχανικής παραγωγής :

      9e480e5d-f188-4bcb-92cf-cabb963277c9-Στιγμιότυπο_18-6-2026_165335_www.youtube.com.jpeg

      Μιλάμε για συνδυασμό ΜακΚίνλευ (δασμοί) , Θεόδωρου Ρούσβελτ «Να μιλάμε ευγενικά, να διαπραγματευόμαστε ήσυχα και να περιμένουμε έτοιμοι και οπλισμένοι» και Φραγκλίνου Ρούσβελτ (οι αμυντικές δαπάνες ατμομηχανή της οικονομίας) σε μια Προεδρία !

      posted in Αντίλογος
      monman2
      monman2
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr