Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 4
    • Followers 2
    • Topics 1
    • Posts 6466
    • Best 3407
    • Groups 0

    ilias-a

    @ilias-a

    Μηχανικος Αυτοκινητων.
    Τοποθετηση συστηματων υγραεριου. - ψαρεμα, ποδοσφαιρο, ενυδρεια.

    7833
    Reputation
    136
    Profile views
    6466
    Posts
    2
    Followers
    4
    Following
    Joined Last Online
    Location Νικαια.

    ilias-a Unfollow Follow

    Best posts made by ilias-a

    • RE: πρόβλημα με αυτόματο κιβώτιο toyota yaris 2009

      Ξεκινας παντα με μια επαναρυθμιση του και ελεγχο για τυχον καταγεγραμμενες βλαβες

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      ilias-a
    • RE: Παχυσαρκια στην Ελλαδα

      Μετα την ηλικια των 47 οι καθημερινες μπυρες με συνοδεια εκλεκτων μεζεδων προσθετουν καθε ετος 5-6 κιλα επιπλεον, δανεισα το κορμι μου στην επιστημη για αυτο το "πειραμα".

      posted in Αντίλογος
      I
      ilias-a
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Ο απο επιλογη ή αναγκη, αργος οδηγος μπορει να σεβαστει του υπολοιπους και να τους βοηθησει να τον περασουν, οι περισσοτεροι εχουμε και τις στιγμες που παμε αργα. Αλλο το παω αργα και αλλο το δεν αφηνω κανεναν να με περασει.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ilias-a
    • RE: Γαμος: ΝΑΙ ή ΟΧΙ?

      Μιλαμε για μια σχεση ανθρωπων που λογικα θα ξεπερασει τα 40 χρονια, μα σε 40 χρονια κανεις δεν ειναι ο ιδιος, βαλτε στη μεση και τη ρουτινα ηρθε και εδεσε το γλυκο.
      Παντως αν και 31 χρονια με την κυρα μου και με ολα τα προβληματα μας, θα το ξαναεκανα.

      posted in Αντίλογος
      I
      ilias-a
    • RE: Τροχαίο δυστύχημα στη Ρουμανία

      Παιδες εστω και με ελαφρια νυστα μη συνεχισετε την οδηγηση μια φορα θα κατσει η στραβη και ειναι κριμα, δεξια και παρτε εναν υπνακο 20-30 λεπτων, ειναι αρκετος για να σας φρεσκαρει για 3-4 ωρες ακομα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ilias-a
    • RE: Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;

      Αγαπητη σε οσους τη γνωριζαμε και εργασιομανης στο μεγιστο βαθμο η γυναικα που εχασε τη ζωη της στην ανω Γλυφαδα, μεγαλο κριμα ενας ανθρωπος με μεγαλη ζωντανια εφυγε απο μια λαθος αποφαση της στιγμης, κουραγιο στην οικογενεια της.

      posted in Αντίλογος
      I
      ilias-a
    • RE: Χρόνια πολλά

      Καλα Χριστουγεννα με υγεια για ολους μας.
      0b9cc4bd-d775-443e-a41b-2b15404122bf-image.png

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      I
      ilias-a
    • RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]

      Να σας ζήσει το αγγελούδι φιλαράκι.

      posted in Αντίλογος
      I
      ilias-a
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Περι γουστου ο καθενας εχει το δικιο του, αλλα το S2000 για εμενα ειναι το απολυτο, στροφαρει εκει που τα υπολοιπα δε μπορουν ουτε να το σκεφτουν. Την κουταλα σε αυτου του ειδους τα αυτοκινητα δεν τη θεωρω μειονεκτημα, ουτως ή αλλως σημερα σαν 2ο για παιχνιδι και μονο θα το ειχα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ilias-a
    • RE: Χρόνια πολλά

      Καλη χρονια με υγεια και πολλα πολλα χαμογελα.

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      I
      ilias-a

    Latest posts made by ilias-a

    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Τζαμπα και βερεσε η ειρωνεία και το κηρυγμα οταν 99,9% θα γραφανε και εσενα αν δεν ηξερες την περιοχη οπως εγραψαν και καμια 50αρια αλλους γιατι η πινακιδα απαγορευσης ηταν μισο χιλιομετρο πιο πανω.
      Αλλα αυτοί ειμαστε. Οταν το παθαινουμε εμεις λουφάζουμε και λεμε δικαιολογιες. Οταν το παθαινουν οι αλλοι παιρνουμε υφος εισαγγελέα και κανουμε και υποδειξεις.

      Παλι λαθος εχεις, εσυ λουφαζεις σα δειλο ανθρωπακι, υπαρχουν και αυτοι που οταν την κανουν και αν τους πιασουν τοτε πληρωνουν και δε μυξοκλαινε κατω απο το φουστανι της μανουλας τους.
      Σιγουρα δεν εχεις συναντησει καποιον απο αυτους.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ilias-a
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @tgd said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Όλος ο Βόλος είναι γεμάτος Ρ40. Είναι η πόλη με τις περισσότερες στην Ελλάδα. Κάνενας δεν του δίνει σημασία. Και ποτέ δεν κόβουν κλήσεις. Οπότε, ναι, αν μου κοψουν θα τσαντιστω αφάνταστα.
      Ειναι πανω από 15 χρόνια που ο δημος λέει ότι θα κάνει ολοκληρωμένη μελέτη στάθμευσης. Το μόνο που εκανε ήταν να κάνει τις απαγορευμένες θέσεις σε επί πληρωμή!

      Ε αφού εχει τον αρχοντα τον Μπέο δημαρχο. Εδω ο Δουκας μου λεει να παω να παραδωσω διπλωμα για μια χαρα παρκαρισμα σε φαρδυ δρόμο που ηταν παρκαρισμένοι ολοι και δεν εμποδιζε σε τιποτα, και ενω εχει τσιμπησει τα ευρουλάκια του προστιμου.

      Πρεπει να φυγουμε ολοι και να παμε επαρχια.

      Πολυ γκρινια βρε αδερφε, εκανες παραβαση σε τσιμπησαν και θα τιμωρηθεις βαση των ποινων που ισχυουν, την ιδια παραβαση αν την εχουν κανει αλλοι 50 δε λεει τιποτα ολοι θα υποστουν τις ιδιες συνεπειες, δικαιες ή αδικες ειναι αλλη κουβεντα.
      Στο μελλον να προσεχεις διπλα.

      Εχεις δικιο. Θα κάνω τον ντετέκτιβ γυρνωντας στο τετράγωνο να ψαχνω πινακίδες 300 μετρα μακρία απο την θεση σταθμευσης οταν βλεπω τους παντες παρκαρισμένους κανονικά.

      Απλα ειμαστε μπουρδέλο χωρα με ανυπαρκτη οργανωση και υποδομες για σταθμευση και γελοιους νομους.

      Ενα παλιο κολπακι για να αποφυγεις τον ντεντεκτιβ, κοιτας χαμηλα στο πεζοδρομιο, οτν δεις κολωνακι αν γυρισεις το κεφαλι σου ψηλα θα δεις και το σημα.
      Αλλο ενα δεδομενο το τι ειναι η καθε χωρα το καθοριζουν οι πολιτες της.🙄

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ilias-a
    • RE: Stellantis Group

      @criuser said in Stellantis Group:

      Είναι όμως οικολογικό και δεν γίνεται εκτός αντιπροσωπείας σε εξειδικευμένο.

      Υπαχει και εξω σε πολλα μαγαζια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ilias-a
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @tgd said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Όλος ο Βόλος είναι γεμάτος Ρ40. Είναι η πόλη με τις περισσότερες στην Ελλάδα. Κάνενας δεν του δίνει σημασία. Και ποτέ δεν κόβουν κλήσεις. Οπότε, ναι, αν μου κοψουν θα τσαντιστω αφάνταστα.
      Ειναι πανω από 15 χρόνια που ο δημος λέει ότι θα κάνει ολοκληρωμένη μελέτη στάθμευσης. Το μόνο που εκανε ήταν να κάνει τις απαγορευμένες θέσεις σε επί πληρωμή!

      Ε αφού εχει τον αρχοντα τον Μπέο δημαρχο. Εδω ο Δουκας μου λεει να παω να παραδωσω διπλωμα για μια χαρα παρκαρισμα σε φαρδυ δρόμο που ηταν παρκαρισμένοι ολοι και δεν εμποδιζε σε τιποτα, και ενω εχει τσιμπησει τα ευρουλάκια του προστιμου.

      Πρεπει να φυγουμε ολοι και να παμε επαρχια.

      Πολυ γκρινια βρε αδερφε, εκανες παραβαση σε τσιμπησαν και θα τιμωρηθεις βαση των ποινων που ισχυουν, την ιδια παραβαση αν την εχουν κανει αλλοι 50 δε λεει τιποτα ολοι θα υποστουν τις ιδιες συνεπειες, δικαιες ή αδικες ειναι αλλη κουβεντα.
      Στο μελλον να προσεχεις διπλα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ilias-a
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Αν βάλω λίγα περισσότερα από 30 ευρώ στο φάκελο και κλείσω το μάτι;

      5977ec94-9fe0-4b70-bc74-30a271a9c826-image.png

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ilias-a
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

      Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
      Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

      Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;

      Η λογικη μου λεει απο την ημερα κοινοποιησης της παραβασης, ο @A-d-P θα μας ενημερωσει πιστευω.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ilias-a
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

      Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
      Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ilias-a
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4

      @otso said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      Και τον σκυλο μου να βαλω απλη διαχειριση καλυτερα θα κανει
      σιγα το dna που γεννηθηκαν κυβερνητες .

      2012-2018 στο εξωτερικο ησουν αραγε?

      posted in Αντίλογος
      I
      ilias-a
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4

      @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      @ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      Το μεγαλύτερο λάθος του Τσίπρα για μένα ήταν ότι άλλαξε πορεία στη μέση των διαπραγματεύσεων.

      Το μεγαλυτερο και προγραμματισμενο απο την αρχη ηταν οτι κυριολεκτικα πηδηξε τη μεσαια ταξη.
      Καπετανιος σε υπερωκεανειο με φουρτουνα εγινε, αλλα χωρις να εχει δει ποτε στη ζωη του θαλασσα και στο τελος του εφταιξαν οι μουτσοι κα οι λοστρομοι.

      Και φτάσαμε σήμερα στο σημείο να μην υπάρχει πια μεσαία τάξη ή τέλος πάντων σε λίγο δε θα υπάρχει.

      Με πολυ αγωνα και μεγαλο κοπο ευτυχως ακομα υπαρχει, το αν θα παραμεινει αγνωστο.

      posted in Αντίλογος
      I
      ilias-a
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4

      @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      Το μεγαλύτερο λάθος του Τσίπρα για μένα ήταν ότι άλλαξε πορεία στη μέση των διαπραγματεύσεων.

      Το μεγαλυτερο και προγραμματισμενο απο την αρχη ηταν οτι κυριολεκτικα πηδηξε τη μεσαια ταξη.
      Καπετανιος σε υπερωκεανειο με φουρτουνα εγινε, αλλα χωρις να εχει δει ποτε στη ζωη του θαλασσα και στο τελος του εφταιξαν οι μουτσοι κα οι λοστρομοι.

      posted in Αντίλογος
      I
      ilias-a
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr