Ξεκινας παντα με μια επαναρυθμιση του και ελεγχο για τυχον καταγεγραμμενες βλαβες
ilias-a
@ilias-a
Μηχανικος Αυτοκινητων.
Τοποθετηση συστηματων υγραεριου. - ψαρεμα, ποδοσφαιρο, ενυδρεια.
Best posts made by ilias-a
-
RE: πρόβλημα με αυτόματο κιβώτιο toyota yaris 2009posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
-
RE: Παχυσαρκια στην Ελλαδαposted in Αντίλογος
Μετα την ηλικια των 47 οι καθημερινες μπυρες με συνοδεια εκλεκτων μεζεδων προσθετουν καθε ετος 5-6 κιλα επιπλεον, δανεισα το κορμι μου στην επιστημη για αυτο το "πειραμα".
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικάposted in Περί αυτοκίνησης
Ο απο επιλογη ή αναγκη, αργος οδηγος μπορει να σεβαστει του υπολοιπους και να τους βοηθησει να τον περασουν, οι περισσοτεροι εχουμε και τις στιγμες που παμε αργα. Αλλο το παω αργα και αλλο το δεν αφηνω κανεναν να με περασει.
-
RE: Γαμος: ΝΑΙ ή ΟΧΙ?posted in Αντίλογος
Μιλαμε για μια σχεση ανθρωπων που λογικα θα ξεπερασει τα 40 χρονια, μα σε 40 χρονια κανεις δεν ειναι ο ιδιος, βαλτε στη μεση και τη ρουτινα ηρθε και εδεσε το γλυκο.
Παντως αν και 31 χρονια με την κυρα μου και με ολα τα προβληματα μας, θα το ξαναεκανα. -
RE: Τροχαίο δυστύχημα στη Ρουμανίαposted in Περί αυτοκίνησης
Παιδες εστω και με ελαφρια νυστα μη συνεχισετε την οδηγηση μια φορα θα κατσει η στραβη και ειναι κριμα, δεξια και παρτε εναν υπνακο 20-30 λεπτων, ειναι αρκετος για να σας φρεσκαρει για 3-4 ωρες ακομα.
-
RE: Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;posted in Αντίλογος
Αγαπητη σε οσους τη γνωριζαμε και εργασιομανης στο μεγιστο βαθμο η γυναικα που εχασε τη ζωη της στην ανω Γλυφαδα, μεγαλο κριμα ενας ανθρωπος με μεγαλη ζωντανια εφυγε απο μια λαθος αποφαση της στιγμης, κουραγιο στην οικογενεια της.
-
RE: Χρόνια πολλάposted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
Καλα Χριστουγεννα με υγεια για ολους μας.

-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικάposted in Περί αυτοκίνησης
Περι γουστου ο καθενας εχει το δικιο του, αλλα το S2000 για εμενα ειναι το απολυτο, στροφαρει εκει που τα υπολοιπα δε μπορουν ουτε να το σκεφτουν. Την κουταλα σε αυτου του ειδους τα αυτοκινητα δεν τη θεωρω μειονεκτημα, ουτως ή αλλως σημερα σαν 2ο για παιχνιδι και μονο θα το ειχα.
-
RE: Χρόνια πολλάposted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
Καλη χρονια με υγεια και πολλα πολλα χαμογελα.
Latest posts made by ilias-a
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
@dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Αν βάλω λίγα περισσότερα από 30 ευρώ στο φάκελο και κλείσω το μάτι;
Ε δεν θέλω να με κρατήσουν και εμένα για 10 μέρες εκεί μαζί με το δίπλωμα

Και αν πετυχεις βιτσιοζα αξιωματικο υπηρεσιας?

-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
@dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Αν βάλω λίγα περισσότερα από 30 ευρώ στο φάκελο και κλείσω το μάτι;

-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
@dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.
Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;
Η λογικη μου λεει απο την ημερα κοινοποιησης της παραβασης, ο @A-d-P θα μας ενημερωσει πιστευω.
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
@dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.
Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου. -
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4posted in Αντίλογος
@otso said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Και τον σκυλο μου να βαλω απλη διαχειριση καλυτερα θα κανει
σιγα το dna που γεννηθηκαν κυβερνητες .2012-2018 στο εξωτερικο ησουν αραγε?
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4posted in Αντίλογος
@fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
@fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Το μεγαλύτερο λάθος του Τσίπρα για μένα ήταν ότι άλλαξε πορεία στη μέση των διαπραγματεύσεων.
Το μεγαλυτερο και προγραμματισμενο απο την αρχη ηταν οτι κυριολεκτικα πηδηξε τη μεσαια ταξη.
Καπετανιος σε υπερωκεανειο με φουρτουνα εγινε, αλλα χωρις να εχει δει ποτε στη ζωη του θαλασσα και στο τελος του εφταιξαν οι μουτσοι κα οι λοστρομοι.Και φτάσαμε σήμερα στο σημείο να μην υπάρχει πια μεσαία τάξη ή τέλος πάντων σε λίγο δε θα υπάρχει.
Με πολυ αγωνα και μεγαλο κοπο ευτυχως ακομα υπαρχει, το αν θα παραμεινει αγνωστο.
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4posted in Αντίλογος
@fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:
Το μεγαλύτερο λάθος του Τσίπρα για μένα ήταν ότι άλλαξε πορεία στη μέση των διαπραγματεύσεων.
Το μεγαλυτερο και προγραμματισμενο απο την αρχη ηταν οτι κυριολεκτικα πηδηξε τη μεσαια ταξη.
Καπετανιος σε υπερωκεανειο με φουρτουνα εγινε, αλλα χωρις να εχει δει ποτε στη ζωη του θαλασσα και στο τελος του εφταιξαν οι μουτσοι κα οι λοστρομοι. -
RE: TESLA FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@wantone said in TESLA FORUM:
Δεν χρειάζονται καθαρισμό τα μυγάκια, γιατί θα ξεραθούν και στο επόμενο ταξίδι θα φύγουν μόνα τους από το ψυγείο.
Δεν το νομιζω.
-
RE: MOTO GUZZIposted in Μοτοσικλέτα
@a-d-p said in MOTO GUZZI:
@ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Ρώτα τον φίλο από το Κιάτο, που γύρισε με τη Moto Guzzi φορτωμένη στο τρένο, από την Νορβηγία, επειδή του αφαίρεσαν το δίπλωμα οι Νορβηγοί, γιατί προσπέρασε (διπλή γραμμή) σταματημένα αυτοκίνητα σε μποτιλιάρισμα. Τηλεφώνησαν στην αστυνομία οι σταματημένοι οδηγοί και τον κάρφωσαν και τον σταμάτησαν παρακάτω οι Νορβηγοί τροχαία και του αφαίρεσαν το δίπλωμα. Μέχρι στον Έλληνα πρόξενο έφτασε για να το πάρει πίσω στην επιστροφή και δεν έγινε τίποτα. Ανένδοτοι οι Νορβηγοί
Με το μοτοσκουζι ακομα και αν δεν τον εγραφαν ποτε, παλι με το τρενο θα γυρναγε.

Σε ταξίδι δεν με άφησε ποτέ, στη Θεσσαλονίκη μέσα χαλούσε πάντα

. Εννοείται σε όποια χώρα πήγαινα είχα βάλει στο GPS τα συνεργεία Moto Guzzi
. Στη Φλωρεντία βρήκα και ξενοδοχείο δίπλα σε συνεργείο 

-
RE: MOTO GUZZIposted in Μοτοσικλέτα
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Ρώτα τον φίλο από το Κιάτο, που γύρισε με τη Moto Guzzi φορτωμένη στο τρένο, από την Νορβηγία, επειδή του αφαίρεσαν το δίπλωμα οι Νορβηγοί, γιατί προσπέρασε (διπλή γραμμή) σταματημένα αυτοκίνητα σε μποτιλιάρισμα. Τηλεφώνησαν στην αστυνομία οι σταματημένοι οδηγοί και τον κάρφωσαν και τον σταμάτησαν παρακάτω οι Νορβηγοί τροχαία και του αφαίρεσαν το δίπλωμα. Μέχρι στον Έλληνα πρόξενο έφτασε για να το πάρει πίσω στην επιστροφή και δεν έγινε τίποτα. Ανένδοτοι οι Νορβηγοί
Με το μοτοσκουζι ακομα και αν δεν τον εγραφαν ποτε, παλι με το τρενο θα γυρναγε.
