Ξεκινας παντα με μια επαναρυθμιση του και ελεγχο για τυχον καταγεγραμμενες βλαβες
ilias-a
@ilias-a
Μηχανικος Αυτοκινητων.
Τοποθετηση συστηματων υγραεριου. - ψαρεμα, ποδοσφαιρο, ενυδρεια.
Best posts made by ilias-a
-
RE: πρόβλημα με αυτόματο κιβώτιο toyota yaris 2009posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
-
RE: Παχυσαρκια στην Ελλαδαposted in Αντίλογος
Μετα την ηλικια των 47 οι καθημερινες μπυρες με συνοδεια εκλεκτων μεζεδων προσθετουν καθε ετος 5-6 κιλα επιπλεον, δανεισα το κορμι μου στην επιστημη για αυτο το "πειραμα".
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικάposted in Περί αυτοκίνησης
Ο απο επιλογη ή αναγκη, αργος οδηγος μπορει να σεβαστει του υπολοιπους και να τους βοηθησει να τον περασουν, οι περισσοτεροι εχουμε και τις στιγμες που παμε αργα. Αλλο το παω αργα και αλλο το δεν αφηνω κανεναν να με περασει.
-
RE: Γαμος: ΝΑΙ ή ΟΧΙ?posted in Αντίλογος
Μιλαμε για μια σχεση ανθρωπων που λογικα θα ξεπερασει τα 40 χρονια, μα σε 40 χρονια κανεις δεν ειναι ο ιδιος, βαλτε στη μεση και τη ρουτινα ηρθε και εδεσε το γλυκο.
Παντως αν και 31 χρονια με την κυρα μου και με ολα τα προβληματα μας, θα το ξαναεκανα. -
RE: Χρόνια πολλάposted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
Καλη χρονια με υγεια και πολλα πολλα χαμογελα.
-
RE: Χρόνια πολλάposted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
Χρονια πολλα @realzeus, @alex-mix, @alexandros-k, @alexandros-s με υγεια παιδες.
-
RE: Suzuki Swift (2024)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@lap said in Suzuki Swift (2024):
40 ετών, αυτόματο και πάει μια χαρά
Το 2ο μου αυτοκινητο ηταν, με 101 αλογα μαμα.

-
RE: Toyota Prius (2024)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@yem said in Toyota Prius (2024):
Σε περίπτωση που το αμάξι είναι σε μάντρα τι άλλο μπορούμε να κάνουμε ?
Αν ο εμπορος δεν δεχεται να παει το αυτοκινητο σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο για ελεγχο τοτε μεινε μακρια απο αυτο.
Latest posts made by ilias-a
-
RE: Βάψιμο αυτοκινήτου χωρίς φούρνοposted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Χωρια τα σκουπιδια που θα προκαλεσουν τα λεγομενα μπιμπικια, δε θα παρεις ουτε το 50% της αντοχης του χρωματος που θα ειχε σε σωστες συνθηκες βαψιματος.
-
RE: Αυτοκίνητο από σχολή οδηγώνposted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Ουσιαστικα εχει γραψει 1/3 ή 1/4 των χιλιομετρων που θα ειχε κανει σε νορμαλ συνθηκες.
-
RE: Αυτοκίνητο από σχολή οδηγώνposted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
@mihalis78 said in Αυτοκίνητο από σχολή οδηγών:
Παιδιά καλησπέρα. Έχω βρει από το εξωτερικό σε δελεαστική τιμή αυτοκίνητο από σχολή οδηγών. Η αφαίρεση των πεντάλ του συνοδηγού είναι εύκολη υπόθεση? Πιστεύεται ότι αξιζει τον κόπο ή θα είναι ταλαιπωρημενο από άσχετους οδηγούς?
Παρα πολλες ωρες λειτουργιας σε σχεση με τα χιλομετρα τους χειροτερα απο ταξι, για Ελλαδα μιλαω.
-
RE: Γάτα στο αυτοκίνητο..posted in Περί αυτοκίνησης
Ο υπερπληθυσμος δημιουργει προβληματα, γατες υπαρχουν αδεσποτες και στη φυση αρκετες για να διατηρηθει το ειδος τους μιας και στην Ελλαδα δεν τις θελουμε για τροφη, στα οικοσιτα ισχυει οτι ειπαν συν το παραεμποριο που δινουν στην "αγορα" ζωα με ιατρικα προβληματα.
Τα ιδια ισχυουν και για τα σκυλια συν, οτι τα θυληκα νοσουν πολλα απο πυομητρα που ειναι θανατηφορα ασθενεια και τα αδεσποτα σε μεγαλο αριθμο δημιουργουν αγελες με οτι συνεπαγεται απο αυτο.
@George 0 εδω και παρα πολλα χρονια βλεπεις οτι το κρατος δε ξοδευει χρημα για τα αδεσποτα ή χρηματοδοτει με λιγα τους δημους για αυτα τα οποια παντα πηγαινουν σε αλλους σκοπους (να περασεις απο ενα καταφυγιο ζωων να δεις τις αθλιες συνθηκες που ζουν, καποιοι απο τους εθελοντες τα λειτουργουν και τα συντηρουν) τουλαχιστον αυτος ειναι ο λιγοτερα παρεμβατικος τροπος για να υπαρχει ο ελεγχος και η ευημερια τους. -
RE: Toyota Corolla Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@minaras said in Toyota Corolla Cross:
Το έκλεισα τελικά.
Corolla Cross 2.0, μπροστινή κίνηση, έκδοση Style, emotional red.
Παράδοση τον Ιούνιο του 2026 λέει.
Με 2 δώρα.
Καλη παραλαβη, καλοταξιδο.
-
RE: Γάτα στο αυτοκίνητο..posted in Περί αυτοκίνησης
Λεπτες οι ισσοροπιες με τα ζωα, φιλοζωος και αγαπη, στειρωση και φυση, οικοσιτα ή ελευθερα, συντροφιας ή εργασιας. Φαυλος κυκλος.
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
@ektoras said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Σήμερα το απόγευμα στις 18:30, στην Μοναστηρίου με μέτωπο για Βαρδάρη, σταματάω στο κόκκινο φανάρι μπροστά στον σιδηροδρομικό σταθμό.
Από δεξιά (Αναγεννήσεως) πρώτο στο φανάρι περιπολικό με αναμμένους τους φάρους, το οποίο ξεκινάει κανονικά με πράσινο καί στρίβει δεξιά στην Μοναστηρίου με κατεύθυνση και αυτό για Βαρδάρη.
Στα 200 μέτρα πιο κάτω, στο φανάρι της Μιχαήλ Καλού, γίνεται χαλασμός από την κίνηση με στροφή αριστερά προς Αγίου Δημητρίου.
Το περιπολικό περνάει όλα τα κορόιδα και φτάνει πρώτο στο φανάρι για να στρίψει αριστερά πρώτο όταν ανάψει πράσινο, το οποίο φυσικά και έκανε μόλις άναψε.
Όπως είπε και ο ποιητής "Quis custodiet ipsos custodes?" (Ποιος θα μας προστατέψει από τους προστάτες μας;)
Δεν ειναι λογικο για εσενα? Αν και οταν θα χρειαστεις περιπολικο, ασθενοφορο, πυροσβεστικο να σε δω, ακομα και για γραφειοκρατικη εργασια να πηγαιναν με αυτο τον τροπο εχουν τη δυνατοτητα να εκπληρωσουν περισσοτερες.
-
RE: TOYOTA FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Τα επιχειρήματα δεν είναι πανικός, είναι άποψη. Αντιθέτως το να καταπίνετε αμάσητο και να θριαμβολογείτε για ότι πρόκειται να βγάλει η Toyota, χωρίς να το έχετε δει, να έχει δοκιμαστεί, να δείτε πόσο κοστίζει κλπ είναι συμπεριφορά κοπαδιού.
Χωρις διαθεση να υποστηριξω την τογιοτα ή καμια αλλη μιας και ουτε κονομαω αλλα και ουτε την αναγκη μου εχουν, αν μη τι αλλο η ιστορια της εχει αποδειξει τοσα χρονια οτι οταν βγαζει κατι νεο δεν εχει προβληματα, αν αμφισβητεις τα δεδομενα και στηριζεσαι σε δικα σου υποθετικα σεναρια δεκτο, ολοι κουβαλαμε τα κουσουρια μας και μαυτα πορευομαστε.
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
@eltonjohn said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Βρε, αν είχε μείνει το Ελληνικό σε λειτουργία για εσωτερικές πτήσεις, όπως θα έπρεπε, δεν θα πήγαινε κάνεις οδικώς Αθήνα Θεσσαλονίκη.
Ούτε κλήσεις, ούτε διόδια, ούτε έργα στην Κατερίνη, ούτε καμένες νταλίκες, ούτε τίποτα.
Τρεισήμισι ώρες βαριά Σύνταγμα - Αριστοτέλους.Η αποσταση μεχρι τα Σπατα του αποτρεπει?
-
RE: TOYOTA FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Η Toyota πόσα χρόνια χρειάστηκε να αναπτύξει και να κάνει "άσπαστο" το τρέχον υβριδικό της σύστημα, με το e-cvt σε ατμοσφαιρικό μοτέρ?
Και τώρα λέτε ότι σε 1-2 χρόνια θα καλύψει τα κενά της στην τεχνολογία downsized turbo, θα φτιάξει νέο σύστημα full hybrid turbo και θα αναπτύξει μαζί και νέο κιβώτιο με αντίστοιχο software?
Κι όλα αυτά επειδή "υπάρχουν υπονοούμενα" σε κάποια δημοσιεύματα? Μμμ πολύ αισόδοξους σας βρίσκω...
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Θεωρητικά όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να φτιάξουν τα πάντα. Λεφτά έχουν, υποδομές έχουν, μηχανικούς έχουν, εργοστάσια έχουν κι ότι τους λείπει το αγοράζουν έτοιμο από υποκατασκευαστές.
Δεν μπορούμε όμως να κάνουμε συζήτηση στη βάση προθέσεων και θεωρητικών δυνατοτήτων, κρίνουμε από τι έχουν βγάλει ήδη στην αγορά.
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Δεν τα έχετε δει ακόμα αυτά τα μοτερ σε αυτοκίνητα παραγωγής για τον κόσμο. Οπότε πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι σας εντυπωσιάζει.
Άμα είναι να βάζουμε και τα μοτέρ της F1 και να λέμε πω πω τι φτιάχνουν οι Mercedes και η Renault.
Προσγειωθείτε Toyotaίοι...

@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Το crown μια χαρά καθημερινό αυτοκίνητο παραγωγής είναι. Ο 1.6 στα gr μοντέλα είναι top για τα κλ και άλογα που βγάζει!
Το crown το υβριδικό στις ΗΠΑ είναι πανάκριβο και απ' ότι διαβάζω μεγάλη εμπορική αποτυχία. Τα gr με τον 1.6 είναι επίσης εξειδικευμένα μοντέλα και ακριβά. Κανένα απ' αυτά δεν τα λες καθημερινό αυτοκίνητο παραγωγής.
Τεσπα τα καινούργια μοτερ της Toyota που θαυμάζετε δεν τα βλέπω να προορίζονται για τα συνήθη αυτοκίνητα που αγοράζουν οι φίλοι της Toyota. Είναι ακριβά και για πιο εξειδικευμένες εφαρμογές.
Με λίγα λόγια sorry παιδιά, αλλά όσοι φαντάζεστε υβριδικά turbo από την Toyota σε τιμές yaris και chr, με τη χαρά θα μείνετε, ακόμα κι αν τα φτιάξει τελικά η Toyota.
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Το αν είναι πανάκριβο ή όχι δεν έχει σχέση με τη συζήτηση. Ο κινητήρας αυτός τοποθετείται σε ευρεία γκάμα καθημερινών μοντέλων. Ο 1.6 διατίθεται επίσης σε απλά αυτοκίνητα, όπως το Yaris και το Corolla — αν στην Ελλάδα αυτά κοστίζουν 100.000 ευρώ, αυτό οφείλεται αποκλειστικά στη φορολογία. Περιμένουμε να δούμε τις νέες εκδόσεις από μια τεχνολογία που ΗΔΗ υπάρχει εδώ και χρόνια σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές που ακόμα δεν έχουν ούτε pre build review prototype full hybrid σύστημα

Περίμενε να τη δεις. Κοστίζει περίπου όσο τα plug-in, ίσως και παραπάνω, χωρίς ιδιαίτερα πλεονεκτήματα σε οικονομία καυσίμου. Γι' αυτό υποθέτω απέτυχε εμπορικά στις ΗΠΑ.
Αγοράστε τα εσείς στην Ελλάδα, όσοι μπορείτε οικονομικά, αν και όποτε τα φτιάξει η Toyota...

Απο το ποσο διαστημα θελουν, στο δεν το εχουν βγαλει στην παραγωγη, στην κουβεντα περι προθεσεων και θεωρητικων δυνατοτητων, ειναι εξειδικευμενα μοντελα, καπου εμπλεξες και τη φορμουλα 1, αργοτερα ειναι ακριβα κλπ, κλπ, κλπ.
Τι αλλο πρεπει να κανει η τογιοτα για να σε πεισει?
Το να πεις με 2 μονο λογια, παιδες δεν τα γουσταρω, ειναι θεμιτο. Για ποιον λογο σε πιανει αυτος ο πανικος?
