Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 4
    • Followers 2
    • Topics 1
    • Posts 6462
    • Best 3404
    • Groups 0

    ilias-a

    @ilias-a

    Μηχανικος Αυτοκινητων.
    Τοποθετηση συστηματων υγραεριου. - ψαρεμα, ποδοσφαιρο, ενυδρεια.

    7829
    Reputation
    136
    Profile views
    6462
    Posts
    2
    Followers
    4
    Following
    Joined Last Online
    Location Νικαια.

    ilias-a Unfollow Follow

    Best posts made by ilias-a

    • RE: πρόβλημα με αυτόματο κιβώτιο toyota yaris 2009

      Ξεκινας παντα με μια επαναρυθμιση του και ελεγχο για τυχον καταγεγραμμενες βλαβες

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      ilias-a
    • RE: Παχυσαρκια στην Ελλαδα

      Μετα την ηλικια των 47 οι καθημερινες μπυρες με συνοδεια εκλεκτων μεζεδων προσθετουν καθε ετος 5-6 κιλα επιπλεον, δανεισα το κορμι μου στην επιστημη για αυτο το "πειραμα".

      posted in Αντίλογος
      I
      ilias-a
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Ο απο επιλογη ή αναγκη, αργος οδηγος μπορει να σεβαστει του υπολοιπους και να τους βοηθησει να τον περασουν, οι περισσοτεροι εχουμε και τις στιγμες που παμε αργα. Αλλο το παω αργα και αλλο το δεν αφηνω κανεναν να με περασει.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ilias-a
    • RE: Γαμος: ΝΑΙ ή ΟΧΙ?

      Μιλαμε για μια σχεση ανθρωπων που λογικα θα ξεπερασει τα 40 χρονια, μα σε 40 χρονια κανεις δεν ειναι ο ιδιος, βαλτε στη μεση και τη ρουτινα ηρθε και εδεσε το γλυκο.
      Παντως αν και 31 χρονια με την κυρα μου και με ολα τα προβληματα μας, θα το ξαναεκανα.

      posted in Αντίλογος
      I
      ilias-a
    • RE: Τροχαίο δυστύχημα στη Ρουμανία

      Παιδες εστω και με ελαφρια νυστα μη συνεχισετε την οδηγηση μια φορα θα κατσει η στραβη και ειναι κριμα, δεξια και παρτε εναν υπνακο 20-30 λεπτων, ειναι αρκετος για να σας φρεσκαρει για 3-4 ωρες ακομα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ilias-a
    • RE: Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;

      Αγαπητη σε οσους τη γνωριζαμε και εργασιομανης στο μεγιστο βαθμο η γυναικα που εχασε τη ζωη της στην ανω Γλυφαδα, μεγαλο κριμα ενας ανθρωπος με μεγαλη ζωντανια εφυγε απο μια λαθος αποφαση της στιγμης, κουραγιο στην οικογενεια της.

      posted in Αντίλογος
      I
      ilias-a
    • RE: Χρόνια πολλά

      Καλα Χριστουγεννα με υγεια για ολους μας.
      0b9cc4bd-d775-443e-a41b-2b15404122bf-image.png

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      I
      ilias-a
    • RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]

      Να σας ζήσει το αγγελούδι φιλαράκι.

      posted in Αντίλογος
      I
      ilias-a
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Περι γουστου ο καθενας εχει το δικιο του, αλλα το S2000 για εμενα ειναι το απολυτο, στροφαρει εκει που τα υπολοιπα δε μπορουν ουτε να το σκεφτουν. Την κουταλα σε αυτου του ειδους τα αυτοκινητα δεν τη θεωρω μειονεκτημα, ουτως ή αλλως σημερα σαν 2ο για παιχνιδι και μονο θα το ειχα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ilias-a
    • RE: Χρόνια πολλά

      Καλη χρονια με υγεια και πολλα πολλα χαμογελα.

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      I
      ilias-a

    Latest posts made by ilias-a

    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Αν βάλω λίγα περισσότερα από 30 ευρώ στο φάκελο και κλείσω το μάτι;

      5977ec94-9fe0-4b70-bc74-30a271a9c826-image.png

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ilias-a
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

      Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
      Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

      Από ποτε μετράει αυτό το διάστημα; 10 μέρες από σήμερα που έστειλαν την ειδοποίηση ή θα με έχουν γενικά με αφαίρεση άδειας μέχρι να πάω να την παραδώσω για 10 μέρες;

      Η λογικη μου λεει απο την ημερα κοινοποιησης της παραβασης, ο @A-d-P θα μας ενημερωσει πιστευω.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ilias-a
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @dimgeo said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Τι λέει ο νόμος δηλαδή; Οκ, να πληρώσω με τον κωδικό RF της κλήσης τα 30 ευρώ, αλλά πρέπει να πάω τωρα και να παραδώσω την αδεια οδήγησης για μια απλή κλήση στάθμευσης που βεβαιώθηκε πριν από 6 μήνες; Αν απλά πληρώσω και δεν κάνω τίποτα άλλο θα έχω συνέπειες; Μου φαίνεται τρελό να παραδώσω δίπλωμα για ένα τόσο ασήμαντο λόγο.

      Παραδωσεις δεν παραδωσεις λογικα στο συστημα σε εχουν με αφαιρεση αδειας, το αν θα παρεις το ρισκο να συνεχιζεις να οδηγεις για αυτο το διαστημα ειναι δικο σου προβλημα, σκεψου αν σου κατσει η στραβη, ατυχημα, τυχαιος ελεγχος κλπ.
      Οταν εισαι πισω απο το τιμονι οφειλεις να προσεχεις και τις πινακιδες της τροχαιας και εφοσον σου εχουν βεβαιωσει παραβαση κατα 99,99% την εχεις κανει, αναλαβε την ευθυνη των πραξεων σου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      ilias-a
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4

      @otso said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      Και τον σκυλο μου να βαλω απλη διαχειριση καλυτερα θα κανει
      σιγα το dna που γεννηθηκαν κυβερνητες .

      2012-2018 στο εξωτερικο ησουν αραγε?

      posted in Αντίλογος
      I
      ilias-a
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4

      @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      @ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      Το μεγαλύτερο λάθος του Τσίπρα για μένα ήταν ότι άλλαξε πορεία στη μέση των διαπραγματεύσεων.

      Το μεγαλυτερο και προγραμματισμενο απο την αρχη ηταν οτι κυριολεκτικα πηδηξε τη μεσαια ταξη.
      Καπετανιος σε υπερωκεανειο με φουρτουνα εγινε, αλλα χωρις να εχει δει ποτε στη ζωη του θαλασσα και στο τελος του εφταιξαν οι μουτσοι κα οι λοστρομοι.

      Και φτάσαμε σήμερα στο σημείο να μην υπάρχει πια μεσαία τάξη ή τέλος πάντων σε λίγο δε θα υπάρχει.

      Με πολυ αγωνα και μεγαλο κοπο ευτυχως ακομα υπαρχει, το αν θα παραμεινει αγνωστο.

      posted in Αντίλογος
      I
      ilias-a
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4

      @fhcc said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      Το μεγαλύτερο λάθος του Τσίπρα για μένα ήταν ότι άλλαξε πορεία στη μέση των διαπραγματεύσεων.

      Το μεγαλυτερο και προγραμματισμενο απο την αρχη ηταν οτι κυριολεκτικα πηδηξε τη μεσαια ταξη.
      Καπετανιος σε υπερωκεανειο με φουρτουνα εγινε, αλλα χωρις να εχει δει ποτε στη ζωη του θαλασσα και στο τελος του εφταιξαν οι μουτσοι κα οι λοστρομοι.

      posted in Αντίλογος
      I
      ilias-a
    • RE: TESLA FORUM

      @wantone said in TESLA FORUM:

      Δεν χρειάζονται καθαρισμό τα μυγάκια, γιατί θα ξεραθούν και στο επόμενο ταξίδι θα φύγουν μόνα τους από το ψυγείο.

      Δεν το νομιζω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ilias-a
    • RE: MOTO GUZZI

      @a-d-p said in MOTO GUZZI:

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Ρώτα τον φίλο από το Κιάτο, που γύρισε με τη Moto Guzzi φορτωμένη στο τρένο, από την Νορβηγία, επειδή του αφαίρεσαν το δίπλωμα οι Νορβηγοί, γιατί προσπέρασε (διπλή γραμμή) σταματημένα αυτοκίνητα σε μποτιλιάρισμα. Τηλεφώνησαν στην αστυνομία οι σταματημένοι οδηγοί και τον κάρφωσαν και τον σταμάτησαν παρακάτω οι Νορβηγοί τροχαία και του αφαίρεσαν το δίπλωμα. Μέχρι στον Έλληνα πρόξενο έφτασε για να το πάρει πίσω στην επιστροφή και δεν έγινε τίποτα. Ανένδοτοι οι Νορβηγοί

      Με το μοτοσκουζι ακομα και αν δεν τον εγραφαν ποτε, παλι με το τρενο θα γυρναγε.😁

      Σε ταξίδι δεν με άφησε ποτέ, στη Θεσσαλονίκη μέσα χαλούσε πάντα 😁😁. Εννοείται σε όποια χώρα πήγαινα είχα βάλει στο GPS τα συνεργεία Moto Guzzi 😁. Στη Φλωρεντία βρήκα και ξενοδοχείο δίπλα σε συνεργείο 😁

      😁 😁 😁

      posted in Μοτοσικλέτα
      I
      ilias-a
    • RE: MOTO GUZZI

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Ρώτα τον φίλο από το Κιάτο, που γύρισε με τη Moto Guzzi φορτωμένη στο τρένο, από την Νορβηγία, επειδή του αφαίρεσαν το δίπλωμα οι Νορβηγοί, γιατί προσπέρασε (διπλή γραμμή) σταματημένα αυτοκίνητα σε μποτιλιάρισμα. Τηλεφώνησαν στην αστυνομία οι σταματημένοι οδηγοί και τον κάρφωσαν και τον σταμάτησαν παρακάτω οι Νορβηγοί τροχαία και του αφαίρεσαν το δίπλωμα. Μέχρι στον Έλληνα πρόξενο έφτασε για να το πάρει πίσω στην επιστροφή και δεν έγινε τίποτα. Ανένδοτοι οι Νορβηγοί

      Με το μοτοσκουζι ακομα και αν δεν τον εγραφαν ποτε, παλι με το τρενο θα γυρναγε.😁

      posted in Μοτοσικλέτα
      I
      ilias-a
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      @tsimisde said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      @tsour_ee said in Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου:

      @tsimisde Εχεις πραγματικά αποφασίσει ότι θες να αγοράσεις νέο αυτοκίνητο και να αλλάξεις την bmw?
      Μετά από τόσες σελίδες δεν μου είναι ξεκάθαρο.

      Η αλλαγή θα γίνει, απλώς θα γίνει σε μεταγενέστερη φάση, υπάρχουν άλλες προτεραιότητες τη στιγμή που μιλάμε οπότε, στην παρούσα φάση, πορεύομαι με τη μπέμπα. Απλώς, θέλω από τώρα να έχω μια εικόνα και κυρίως, θέλω της γνώμες χρηστών που έχουν δοκιμάσει η τυχόν έχουν κάποιο-α από τα αυτοκίνητα που κοιτάζω.

      Καλά τα προσπέκτους και οι δοκιμές, θέλω όμως και τη γνώμη των χρηστών του φόρουμ, πολλές φορές θίγουν πράγματα τα οποία δε φαίνονται σε πίνακες & excel.

      Και ναι, σαφώς και θα γίνει και η βιωματική επαφή με όλα τα παραπάνω με την πρώτη ευκαιρία, καλά τα συζητάμε εδώ, άλλη γνώμη όμως έχει η πράξη....

      Νομιζω οτι οι πολλες γνωμες και ειδικα απο αγνωστους ανθρωπους που δε γνωριζουμε, τα γουστα, τις απαιτησεις, το χαρακτηρα και τις ικανοτητες τους, τελικα περισσοτερο μπερδευουν την επιλογη μας.
      Δεν το εχω παρακολουθησει ολο το συγκεκριμενο θεμα, αλλα σε παρομοιες περιπτωσεις λεει ο ενδειαφερομενος, αναμεσα σε αυτα τα τεσσερα μοντελα και τελικα φτανει να του προτεινουν αλλα 10.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      ilias-a
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr