Μπανάρα σήμερα και βγήκαμε στον ήλιο.

Best posts made by georgemit
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Έφτασε σήμερα, αύριο ή Δευτέρα παραλαμβάνουμε!!
Πάντως οι χρόνοι της hyundai πολύ πιο γρήγοροι ακόμα κι από τις δικές τους αρχικές εκτιμήσεις... -
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Μεσαία Τρίκαλα
Ρίζα
Καθώς ανέβαινα Τρίκαλα στις ανηφόρες το πλάκωσα λίγο και μόλις σταμάτησα μύριζε καμένο, θέλω να πιστεύω πως είναι λόγω καινουργίλας, καίγονταν τίποτα κεριά.
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Από mobile.de στο χρώμα που το έχω παραγγείλει.
Από προχτές που μου είπαν ότι φάνηκε στο σύστημα οι μέρες κυλούν βασανιστικά.... -
RE: Απαραίτητα αξεσουάρ αυτοκινήτου;
Δε κουβαλάω τίποτα επίσης, με το fiesta ούτε ρεζέρβα.
Έχω πάντα μαζί μου μια εικόνα του χριστουλη, μόλις μείνω κάνω οτοστόπ και απλά προσεύχομαι να περάσει κάποιος σαν το gatoz που τα έχει όλα.
-
RE: Hyundai i30 2017
Εκδρομούλα σήμερα από Βραχάτι - Λυγουριό - Ναύπλιο - Λυγουριό - Βραχάτι.
Προτίμησα τον δρόμο της Επιδαύρου.
Πραγματικά απόλαυσα τη διαδρομή και το αυτοκίνητο.
Με ικανοποιεί 100% για τη χρήση που το θέλω.
Προσπερνάς με την ιδέα και κινείσαι γρήγορα και οικονομικά.
Το αμάξι στιβαρό και δεν ακούγεται υποψία τριγμού.
Ίσως να ήθελα λίγο καλύτερη μόνωση κατά την κίνηση στην Ε.Ο, ακούγεται ο θόρυβος από τα λάστιχα.
Η κατανάλωση πραγματική έκπληξη...
Στο sport σε όλη τη διαδρομή προς Επίδαυρο, με αρκετές προσπεράσεις και στο eco μόνο στο κομμάτι της παλιάς εθνικής από Αρχαία μέχρι Βραχάτι. -
RE: Hyundai i30 2017
Μπάνιο και κερωμα με fusso coat soft99.
Εύκολη εφαρμογή αρκεί να προσέχεις στις κάθε είδους χαραμαδες, μετά χάνεις χρόνο να βγάζεις το κερί με οδοντογλυφιδες.
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Λίμνη Δόξα!
Κάπου στην επιστροφή κοντά στη λίμνη της Στυμφαλίας πήρε το μάτι μου σε ταβέρνα μαύρο vitara glx, λασπωμένο, με φιμέ πίσω φανάρια, @mastoras78 μήπως ήσουν εσύ; -
RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ
Παμε σε εναν παιδότοπο, πληρωνει 5€ το ατομο και δεν υπαρχουν και κοφτερά αντικείμενα...
-
RE: Hyundai i30 2017
Θα γράψω 2 λόγια για το αυτοκίνητο καθώς είναι η πρώτη φορά που το οδηγώ τόσες μέρες συνεχόμενες και το χαίρομαι πραγματικά.
Να θυμίσω ότι το πήρα 12/22, το οδηγούσα μια φορά τη βδομάδα ή σε κάποιο ταξίδι και το ένιωθα ξένο. Άσε που ήμουν με το ξεσκονοπανο όλη μέρα.
Τώρα στις διακοπές το οδηγω, το σκονιζω, τα παιδιά το γεμίζουν άμμο αλλά το χαιρόμαστε.Τα θετικά του:
Πολύ καλή ποιότητα κύλισης πάρα τα 18αρια. Δε κοπανάει καθόλου αν και είσαι με το άγχος της λακκούβας.
Καλό κράτημα και τιμόνι, σου εμπνέει εμπιστοσύνη, σταθερό και ευθυβολο στην ε.ο.
Μέσα δε τρίζει τίποτα, τα πάντα λειτουργούν κανονικά, κανένα σύστημα ή οθόνη δε μου έχει κάνει κορδελακια.
Πολύ οικονομικό για τα άλογα του, όταν το έκλεισα το υπολόγιζα στα 9 άρια και έχω μέση κάτω από 6.
Αποδοτικο υβριδικό σύστημα, πραγματικά κάνει δουλειά, έχει πλάκα να εκμεταλλευεσαι τη φορά σου και να πηγαίνεις σβηστός με 120. Start stop με ανεπαίσθητη λειτουργία.
Καλή αίσθηση επιλογέα και κλιμάκωση κιβωτίου.
Τρομερα ευκολοδηγητο, πολύ μαλακά χειριστήρια.Τα αρνητικά του:
Χώρος αποσκευών οριακος για 4μελη οικογένεια. Αναγκαστικά έβγαλα εταζερα, είχα όμως τις καρέκλες της θάλασσας και ομπρέλα.
Σε αγχώνει στις παραλίες λόγω ύψους, θέλει προσοχή.
Επίσης τα φώτα αν και led είναι απλά ικανοποιητικά, δε κάνουν και τη νύχτα μέρα. Σε λευκό οδόστρωμα είναι πολύ καλά, σε σκούρο θέλεις το κάτι παραπάνω.Γενικά 8 μήνες μετά αισθάνομαι πολύ χαρούμενος με την επιλογή μου, πιστεύω ότι θα το χαρώ μέχρι το επόμενο τουτού μου που ίσως είναι ηλεκτρικό, 99% όμως θα είναι πάλι χουάι - ντάι.
Latest posts made by georgemit
-
RE: Καλός Μάστορας για Βάψιμο Δαγκανών Φρένων
Δε νομίζω να έχει πρόβλημα με την εγγύηση ο φίλος, αλλά κάπου έλεος με τις κόκκινες δαγκάνες, το 3 είναι κυριλέ αυτοκίνητο θα χάσει με τα καγκουριλίκια, άποψή μου βέβαια.
Έχει πολλούς που ασχολούνται, δεν είναι κάτι δύσκολο, τόσα αυτοκίνητα που έχουν κάνει λογικά θα έχουν μάθει τα τσακάλια. -
RE: Τα πιο ασχημα αυτοκινητα
Η αλήθεια είναι ότι προτιμώ τις διάφορες line εκδόσεις, με ψέματα αλλάζει όλο το αυτοκίνητο.
Το i30 για παράδειγμα δε ξέρω αν θα το αγόραζα ποτέ σε απλή έκδοση, δε μου λέει κάτι. -
RE: Τα πιο ασχημα αυτοκινητα
Αξιόλογο δε ξέρω αν θα το έλεγα, καλό ήταν, εμφανισιακά πάντως δε μου άρεσε ιδιαίτερα εκτός από κάποιες σπορ εκδόσεις.
-
RE: PEUGEOT FORUM
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@georgemit said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .
Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.
Και το 106 ηταν , αλλά ηθελε προσοχη . Να το μαθεις πριν το πας ταπα
Αλλο κορυφαιο ηταν το 306 gti/rallye306 rallye κυκλοφόρησε μόνο Ην. Βασίλειο.
Θυμάμαι ότι μετά την έλευση του 106 rallye 16V με τα 120, όλος ο ειδικός τύπος θεωρούσε σχεδόν σίγουρη την έλευση ενός 306 rallye με τον 1.6 120. Τελικά δεν έγινε ποτέ. Αντί αυτού το 306 συνέχισε να διατίθεται με τους παρωχημένους 8βάλβιδους. Εξαίρεση οι 2.0 με τα 155 και 167 (μουσαντένια) άλογα. Φήμες λένε ότι δεν ήταν πάνω από 135 - 140.
Ο 1.6 120 μπήκε βέβαια σε πολλά 306 από κάγκουρες. Θυμάμαι ότι ήθελα να κάνω μετατροπή τη ΖΧ 1.6 του φάδερ σε 1.6 120 αλλά δε με άφησε.
Θεωρώ το 306 fl ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που βγήκαν ποτέ.Εδω κυκλοφόρησε ως Race . Κι ολα αυτα ηταν 2λιτρα 16v . Τα απλά (1,4 1,6 ) ναι ηταν 8βαλβιδα
Και ο 1.8 ήταν 8V, αργότερα στο fl τοποθέτησαν τον 1.8 16v.
Τα πρώτα χρόνια κυκλοφόρησε και 2.0 XT 8V, τα υπόλοιπα δίλιτρα ναι ήταν 16V. -
RE: PEUGEOT FORUM
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .
Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.
Και το 106 ηταν , αλλά ηθελε προσοχη . Να το μαθεις πριν το πας ταπα
Αλλο κορυφαιο ηταν το 306 gti/rallye306 rallye κυκλοφόρησε μόνο Ην. Βασίλειο.
Θυμάμαι ότι μετά την έλευση του 106 rallye 16V με τα 120, όλος ο ειδικός τύπος θεωρούσε σχεδόν σίγουρη την έλευση ενός 306 rallye με τον 1.6 120. Τελικά δεν έγινε ποτέ. Αντί αυτού το 306 συνέχισε να διατίθεται με τους παρωχημένους 8βάλβιδους. Εξαίρεση οι 2.0 με τα 155 και 167 (μουσαντένια) άλογα. Φήμες λένε ότι δεν ήταν πάνω από 135 - 140.
Ο 1.6 120 μπήκε βέβαια σε πολλά 306 από κάγκουρες. Θυμάμαι ότι ήθελα να κάνω μετατροπή τη ΖΧ 1.6 του φάδερ σε 1.6 120 αλλά δε με άφησε.
Θεωρώ το 306 fl ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που βγήκαν ποτέ. -
RE: Cupra Formentor
Στα 350.000;;; ούτε ένα αμπραγιάζ, ουτε ένα ρουλεμάν.
-
RE: AUDI FORUM
@chrisk6 said in AUDI FORUM:
@georgemit said in AUDI FORUM:
@chrisk6 said in AUDI FORUM:
@katafractos17 said in AUDI FORUM:
Ποσο κοστοβορο ηταν να βαλουν μια καμερα οπισθοπορειας στον βασικο εξοπλισμο?
Η τον διζωνικο?
Ελεος ρε σεις...τι μ@λακιες ειναι αυτες.
Και ολα αυτα στα 34Κ...Ειδικά αυτό με τον διζωνικό που ενώ είναι όλα έτοιμα ζητάνε χρήματα για να ενεργοποιηθεί είναι απαράδεκτο, εξαιρετική τσιπιά. Σου λέει audi αγοράζει, έχει λεφτά, όλο και από κάποιο θύμα θα τα αρπάξουμε.
Μπορει στις γραμμες παραγωγης για να γλυτωσουν χρονο και να μην βγαζουν ''ειδικες'' παραγγελιες να τα βαζουν εξ αρχης μεσα απλα απενεργοποιημενα. Σου λεει βαλτο σαν εξτρα και αν θελει το πληρωνει.
Κατι τετοιες μλκς βλεπεις και ξενερωνεις.
Γενικα ωραιο αυτοκινητο αλλα εχει 2-3 θεματα που δεν θα επρεπε.Εγώ από την άλλη πιστεύω ότι τον διζωνικό τον πληρώνουν όλοι όσοι αγοράζουν το αυτοκίνητο ανεξάρτητα από το αν λειτουργεί ή όχι αφού η audi έχει ξοδευτεί για όλο το hardware και σιγά μη τους το έκανε δώρο. Απλά ποντάρει σε κάποια θύματα που θα πληρώσουν ακόμα περισσότερα.
Πιστεύετε ότι αν δε βρεθεί κανένας να πληρώσει εξτρα για διζωνικό, η audi θα μπει μέσα; -
RE: Κάμερες παρακολουθησης
Σχετικά με τις κάμερες που έλεγα να βάλω...
ένας από τους ενοίκους είναι ελληνοαμερικανος, έχει φέρει 2 Harley και μια Merceda w124 E320.
Μου ζήτησε ο ίδιος να βάλει κάμερες για να νιώθει ασφάλεια για τα παιχνίδια του.
Του λέω μέσα, μοιραζόμαστε τα έξοδα αν θέλεις, όχι my friend τις έχω ήδη τις κάμερες.
Οι υπόλοιποι δεν έχουν πρόβλημα άρα θα μπουν σύντομα καμεριτσες