Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 5
    • Topics 2
    • Posts 49467
    • Best 3933
    • Groups 0

    realzeus

    @realzeus

    Please enter occupation - Please enter your interests

    7923
    Reputation
    435
    Profile views
    49467
    Posts
    5
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Θεσσαλονίκη

    realzeus Unfollow Follow

    Best posts made by realzeus

    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      H Williams το δοκίμασε για 2-3 γύρους. Το ξέρω πολύ καλά αυτό το πείραμα. Επίσης ήταν προ των γρήγορων ημιαυτόματων. Μια μπούρδα μκαι μισή είναι για γρήγορη οδήγηση!!!

      Πολλά απαγορεύτηκαν τότε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: Skoda Fabia MK4 2021

      Το ίδιο πάτωμα όμως με τα supermini δεν φοράει;

      Ναι, αλλά σε μεγενθυμένη εκδοχή. Σε χώρους είναι σαν τα μικρομεσαία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Το πρόβλημα με το CVT είναι ότι έχει χαμηλά όρια ροπής και περιστροφής (που μπορεί να πάρει από τον στρόφαλο) και όταν ζορίζεται, υπερθερμαίνεται. Για αυτό βλέπεις 4x4 με CVT να μην μπορούν να ανεβούν δύσκολες ανηφόρες εκτός δρόμου, καθώς δεν έχουν την δυνατότητα να μεταφέρουν αρκετή ροπή. Φυσικά είναι εντελώς ακατάλληλα και για σπορτίβ οδήγηση. Για κουβαδάκια πόλης καλά είναι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: Οδήγησα....

      Επί της ευκαιρία της κοπής της πίτας του φόρουμ της Β. Ελλάδας, ο φίλτατος @dekouk μου έκανε την τιμή να μου παραχωρήσει το BYD Dolphin του, για μια βόλτα.

      Τα της εμφάνισης δεν με αφορούν και όλοι μας έχουμε μάτια για να κρίνουμε αν μας αρέσει εξωτερικά. Οπότε το αφήνουμε αυτό.

      Μέσα όμως είναι εξαιρετικό! Όλα είναι στιβαρά και καλοφτιαγμένα, με όμορφο design (οι πετούγιες των πορτών μου έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση). Δεν άκουσα ούτε ένα τσικ από τριγμούς! Ρε τους Κινέζους...

      Ξεκινάμε λοιπόν από το πάρκινγκ της ταβέρνας και το πρώτο ευχάριστο γεγονός ήταν το πόσο καλά βαθμονομημένο ήταν το πεντάλ του «γκαζιού» (ηλεκτρισμού-ροοστάτη, πείτε το όπως θέλετε). Πολύ πιο εύκολο από ένα θερμικό, σε σημείο να μπουσουλάς απλά ακουμπώντας το ("breathing on it" θα έλεγαν οι Άγγλοι).

      Βγαίνουμε από το parking λοιπόν και μπαίνουμε στον παράδρομο. Το τιμόνι πολύ ευχάριστο ακόμα και στα 40 χ.α.ω. Το περίμενα να είναι φτερό στον άνεμο, αλλά ήταν στιβαρό. Ρε λες να ξέρουν οι Κινέζοι από οδήγηση, αναρωτήθηκα...

      Φτάνουμε από τον παράδρομο στην Εθνική Οδό προς Μουδανιά (3 λωρίδες όπου έρχονται με 100+ όλοι). Σταματάω λίγο στην άκρη, γιατί α) δεν ήθελα να κόψω κάποιον και β) δεν ήξερα πόσο γρήγορο είναι το Δελφίνι από στάση. Με το που αδειάζει ο δρόμος, πατάω το «γκάζι» στο πάτωμα. Κάνει λοιπόν ένα μικρό σπινάρισμα, μετά βρίσκει πρόσφυση και επιταχύνει. Όχι πολύ δυνατά, αλλά ικανοποιητικά. Μέχρι τα 100 ήταν σβέλτο, μετά ξεψύχησε (σχετικά πάντα με το τι ένιωθα πριν), αλλά επειδή είχαμε άδειο δρόμο, επέμεινα. Ευτυχώς οι συμπολίτες ήταν προβλεπέ (πως το έπαθαν;!) και η αριστερή ήταν άδεια, οπότε είδαμε την κοντερίσια τελική των 173, που μετά από λίγο έπεσε στα 170, οπότε το άφησα για να μην φάω περισσότερη μπαταρία. Πρέπει να ήταν 160 πραγματικά. Πολύ σταθερό σε αυτά τα χλμ το αυτοκίνητο. Το τιμόνι ακόμα και από το πάρκινγκ δεν ήταν φτερό. Στα 170, ήταν ως και βαρύ, προφανώς βάρυνε λόγω της ταχύτητας και μέσω μεταβλητής υποβοήθησης, χαρακτηριστικό που είχε το Xedos μου και που πάντα μου άρεσε.

      Τα φρένα πολύ άμεσα και με καλή αίσθηση στο πεντάλ. Σε κάποιες λίγες στροφές (Μουδανιών για Ρύσιο π.χ.) το αυτοκίνητο ήταν σταθερότατο, αλλά δεν το πίεσα,

      Συνολικά ένα καλό αυτοκίνητο, ενώ περίμενα ένα κινέζικο φτερό στον άνεμο. Εντυπωσιακό το τι έχουν κάνει οι Κινέζοι μέσα σε τόσα λίγα χρόνια!

      ΥΓ: Ο dekouk υποσχέθηκε ότι θα φέρει το Model 3 για την επόμενη δοκιμή μου... 😛

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: Alfa Romeo Tonale

      ^^^ Ευχαριστούμε, δεν θα πάρουμε.

      Μην κολλήσουν οι Ιταλοί καμιά Οξεία Υποστροφίτιδα από την Opel, κανένα Σύνδρομο Κρυμμένου Ταμπλό από την Peugeot ή καμία Χρόνια Τεμπελίτιδα Οδηγικών Αντιδράσεων από την Citroen.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: Οδήγησα....

      Οδήγησα την Corolla του izz (ευχαριστώ Νίκο!), με τρίτο επιβάτη τον αγαπητό famas. Corolla hybrid sedan λοιπόν, με τα 122 άλογα.

      Πρώτα από όλα ξεκινάω με το ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο από κοντά, κούρσα παλαιάς κοπής!

      Μπαίνεις μέσα, θέση χαμηλή, όπως πρέπει. Θάνατος στα SUV!

      Ξεκινάει ήσυχα, ηλεκτρικό γαρ, μετά από λίγο μπαίνει και το θερμικό μοτέρ. Τιμόνι με απαλό δέρμα και ωραία αίσθηση του δρόμου, ελαφρύ στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά που βαραίνει ψηλότερα. Φώτα που κάνουν τη νύχτα, μέρα.

      Βγαίνουμε σιγά-σιγά στην Εθνική και έρχονται από πίσω με 100+, οπότε τέρμα γκάζι. Το αυτοκίνητο δεν έχει πολύ γκάζι, αλλά επιταχύνει αξιοπρεπώς. ΟΚ, ήμασταν και 3 μαντράχαλοι μέσα...

      Τέρμα γκάζι λοιπόν και πιάνουμε την αριστερή λωρίδα στην ΕΟ Θεσσαλονίκης-Μουδανιών, και με σταθερές 5800 ΣΑΛ. ο θερμικός έκανε φιλότιμες προσπάθειες. Κάπου στα 165 (κοντέρ) το αφήνω, καθώς δεν είχε πολλά ακόμα να δώσει. Από γκάζι μέτρια πράγματα λοιπόν.

      Κι αυτό είναι είναι κρίμα γιατί το σασί φαίνεται ότι μπορεί να σηκώσει άλλα 100 άλογα. Στα 160 χ.α.ω. το τιμόνι είναι straight arrow και ακούει στον παραμικρό χειρισμό, χωρίς να είναι νευρικό. Η ανάρτηση κρατάει το αυτοκίνητο ίσιο, χωρίς ταλαντώσεις, κάτι που θα φανεί στην επόμενη φάση. Χωρίς λοιπόν να το πιέσω (ξένο αυτοκίνητο που οδηγώ 1η φορά και με 2 φίλους μέσα), μπαίνω λίγο σβέλτα στην δεξιά καμπή, που θα μας οδηγούσε πίσω. Η αίσθηση των φρένων ήταν νορμάλ, παρά το όποιο brake regeneration, αλλά δεν τα πίεσα. Το τιμόνι βάζει μέσα στην στροφή την μούρη, με περίπου 80 χ.α.ω, χωρίς κανέναν δισταγμό! Το αμάξωμα απλά πήρε μια κλίση και αυτό ήταν, καμία άλλη ταλάντωση!

      Βγαίνουμε σε δρόμο με φανάρια (Περαία - Ανώτατη Διακλαδική Σχολή Πολέμου) και αρχίζουμε τα 0-100. Τρεις άντρες μέσα, (οι άλλοι 2 λεπτοί, εγώ όχι και τόσο...) οπότε τα 122 άλογα, με τόσα κιλά, τα βρίσκουν λίγο ζόρικα. Δεν έχουν καν την δύναμη (ή ίσως είναι η ηλεκτρονική διαχείριση μαζί με το απαλό κιβώτιο) να σπινάρουν τις ρόδες στην εκκίνηση. Κοιτάω τα νούμερα και κάνει 0-100 σε 11.5+''. Το δικό μου παλιακό, με ίδια δύναμη (Xedos 6), κάνει 10άρι ξερό, και είναι αισθητή υπέρ του η διαφορά στην δύναμη και τις επιδόσεις, ενώ στον κόφτη των 7500 σπίναρε στιγμιαία ακόμα και στην αλλαγή από 1η σε 2α στο γλιστερό! Αυτό δείχνει την διαφορά στο βάρος και τα κιβώτια τους...

      Με αυτά και με εκείνα γυρίσαμε πίσω, μπήκα στο Saab μου των 200 ίππων και έκανα πάλι τον ίδιο δρόμο και χάρηκα λίγο γκάζι.

      Όμως το Corolla το εκτίμησα! Ήταν ένα καλό οικογενειακό που επιτάχυνε, επιβράδυνε και έστριβε αξιοπρεπώς. Αυτό μου που άρεσε περισσότερο ήταν το εξαιρετικό του τιμόνι σε αίσθηση και βάρος! Αν είχε άλλα 50 άλογα θα ήταν ιδανικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      alt text

      posted in Περί αυτοκίνησης
      realzeus
      realzeus
    • RE: Οδήγησα....

      @realzeus said in Οδήγησα....:

      Ο dekouk υποσχέθηκε ότι θα φέρει το Model 3 για την επόμενη δοκιμή μου...

      Κι επειδή ο @dekouk είναι κύριος, το είπε και το έκανε!!!

      Tesla Model 3 Highland πισωκίνητο SR λοιπόν. Αγαπώ τις μπερλίνες, οπότε πανέμορφο στα μάτια μου, ακόμα και στο λευκό (το πιο ωραίο είναι το κόκκινο, όπως λέει και ο @fanis75), αλλά ωραίο και το άσπρο - δεν δείχνει γαλατάδικο. Σπορ (στο μάτι) και χαμηλό. Φτάνει πια με τα περίπτερα!!! Σκεφτόμουν τον iceman που έλεγε ότι δεν μπορεί να βγει από αυτές τις σαύρες. Το πάρκαρα δίπλα σε πεζοδρόμιο και άρα έχασα 10 εκ. ύψους στο πόδι μου, από το κατώφλι ως τον δρόμο, και πάλι δεν με ζόρισε καθόλου να βγω. Που να προσπαθήσετε να βγείτε από κανένα πραγματικά χαμηλό...

      Η απτή ποιότητα ήταν μια χαρά και οι χώροι επαρκέστατοι για τα δικά μου μέτρα και σταθμά, αλλά δεν στέκομαι ποτέ σε αυτά τα θέματα. Πραγματικά όμως αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν να λέτε ότι δεν χωράτε... Μια παρατήρηση: Ο dekouk είναι πιο ψηλός από μένα (κοντά στο 1,90 νομίζω, εγώ είμαι 1,80) και άρα είχε το κάθισμα πιο πίσω. Το είχε όμως και πιο ψηλά, Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να το φέρω πιο μπροστά και πιο χαμηλά. Απορώ πως σας αρέσει να κάθεστε ψηλά και να παίρνετε SUV;! Για αυτό μάλλον λέτε ότι δεν σας φτάνει ο χώρος πάνω από το κεφάλι σας...

      Αρκετά με αυτά, πάμε στα της οδήγησης. Αν δεν είχα δίπλα μου τον ιδιοκτήτη, ακόμα εκεί θα ήμουν. Πως είναι τα αμερικανάκια που κομπλάρουν όταν βλέπουν χειροκίνητα, ε έτσι ήμουν κι εγώ με την επιλογή κίνησης. Πατάς φρένο - όχι δεν το πάτησες αρκετά δυνατά, πάτα το ξανά - και μετά το αυτοκίνητο αποφασίζει αν θα πας μπρος ή πίσω. Έκανε λάθος φυσικά, γιατί εγώ ήθελα να πάω από την άλλη. Να είναι καλά ο συνοδηγός-ιδιοκτήτης που ασχολιόταν με όλα αυτά. Ξεκινάμε λοιπόν και είδα πάλι αυτήν την απόλυτη ηρεμία των ηλεκτρικών στις χαμηλές ταχύτητες. Το one pedal καταπληκτικό στο ξεπαρκάρισμα και τους ελιγμούς, αλλά ως εκεί. Θέλει συνήθεια στην οδήγηση, σίγουρα θα το συνηθίσεις, αλλά δεν σου έρχεται φυσικά. Σε όλα τα φανάρια σταματούσα 20 μέτρα νωρίτερα και έπρεπε να ξαναπατήσω γκάζι (accelerator, whatever)... Δεν μου άρεσε αυτό, θα ήθελα να μπορούσε να απενεργοποιηθεί.

      Πάμε όμως και σε λίγο πιο ενδιαφέρουσα οδήγηση. Ακόμα και από τα 40-50 χ.α.ω. παρατήρησα ότι το τιμόνι ήταν εκπληκτικά ακριβές, σαφές και γρήγορο. Σε σημείο να κάνει το Focus Mk1, που φημίζονταν για το τιμόνι του, να μοιάζει τιμονιέρα Playstation. Πολλά likes για το τιμόνι που μου θύμισε κάτι από Ferrari σε ταχύτητα, αν και όχι σε αίσθηση. Το αυτοκίνητο σίγουρα δεν δείχνει ούτε το μέγεθός του, ούτε το βάρος του. Αέρινη κύλιση, ακαριαία αλλαγή πορείας (επιπέδου E92) και αδιάκοπη επιτάχυνση. Και μιας και φτάσαμε εκεί... Το γκάζι επαρκέστατο φυσικά, αλλά δεν το ένιωθα για 6'' στα 100, όσα θέλει και η 330i. Έφευγε άνετα στα φανάρια ακόμα και από τα μηχανάκια, αλλά ως ηλεκτρικό είναι τόσο γραμμικό που δεν το νιώθεις.

      Κάποια στιγμή ο dekouk παρατήρησε ότι ήμασταν στο πρόγραμμα με τα λίγα άλογα και το έβαλε στο σπορ (ή όπως λέγεται τέλος πάντων). Αισθητή η βελτίωση! Ναι, τώρα πιστεύω ότι κάνει 6'' για τα 100. Αλλά πάλι κάτι λείπει. Ο ήχος, η αλλαγή ταχυτήτων, το ξέσπασμα που κάνει ένα καλό θερμικό μοτέρ από τις 4 ως τις 7 χιλιάδες, το κεφάλι που πάει λίγο μπροστά στην αλλαγή ταχύτητας και καρφώνεται πάλι πίσω στο προσκέφαλο. Σκέφτηκα ότι για αυτό δεν πουλάνε τα ηλεκτρικά και ας ας έχουν 2000 ίππους (ρωτήστε τον Rimac).

      Στις 3-4 στροφές που το πίεσα λίγο (και τρόμαξα τον συνοδηγό, συγγνώμη φίλε!!!) το αυτοκίνητο ήταν βράχος και μάλιστα προσπαθούσε να διώξει τον ποπό του στην έξοδο (ευτυχία), αλλά το έκοβε το ESP (ξενέρα). Το πιο εντυπωσιακό ήταν το turn-in - πήγαινε εκεί ακριβώς που σημάδευες με το τιμόνι - ακόμα και με τα κρύα Bridgestone, ακόμα και με άγαρμπες κινήσεις που γενικά αποφεύγω, αλλά έκανα επίτηδες λόγω της δοκιμής. Φρένα δεν χρησιμοποίησα παρά μόνο 2-3 φόρες με πολλά χλμ.

      Αυτό γιατί; Θυμήθηκα ότι ο @argyn είπε ότι το regenerative braking άλλαζε την δυναμική ισορροπία του αυτοκινήτου, και είπα να το δοκιμάσω σε κάτι ελαφριές καμπές του Περιφερειακού, με 160-170. Ε σε αυτά τα χλμ δεν κάνει σχεδόν καθόλου regeneration και χρειάστηκε να φρενάρω με τα κανονικά φρένα, για να μην πέσω στον μπροστινό. Δυστυχώς είχε αρκετή κίνηση και δεν μπορέσαμε να τεστάρουμε τελικές. (Περιφερειακός Μονάχου, χωρίς όριο 😇 ).

      Τα φώτα εξαιρετικά, το lane assist στο τιμόνι ενοχλητικό μεν, αλλά φαντάζομαι αποτελεσματικό για όταν είσαι κουρασμένος, τα φλας στο τιμόνι συνηθίζονται (εκτός από roundabouts), αλλά η εργονομία μπορεί να σε κάνει μαινόμενο ταύρο εν υαλοπωλείο, ακόμα και αν είσαι ο πιο ήρεμος άνθρωπος του κόσμου. Εκείνον τον κεντρικό καθρέπτη δεν μπόρεσα ποτέ να τον ρυθμίσω. Η λύση ήταν να βλέπω από τους πλευρικούς και να πατάω γκάζι ώστε να είμαι πιο γρήγορος από τους άλλους όταν ήθελα να αλλάξω λωρίδα. Όταν σταματήσαμε και ο dekouk μου έδειξε ότι για να αλλάξεις τον αέρα στους αεραγωγούς, πρέπει να μπεις στην οθόνη και μέσα σε 1-2 μενού, μια κατάρα μου έφυγε προς τον Ίλον...

      Με αυτά και με εκείνα, αν και πολύ σύντομη η δοκιμή, θα πρέπει να βγάλω ένα συμπέρασμα. Πιο πολύ μου άρεσε σαν ήρεμο cruiser, που είναι καταπληκτικό, αλλά όχι σαν sport saloon. Δεν θα έδινα την E92 μου, για ένα Tesla παρόμοιων επιδόσεων (αν μιλάμε για πιο γρήγορο αλλάζει το θέμα, το γκάζι είναι γλυκό, αλλά από μόνο του δεν λέει κάτι, αν δεν έχει και λίγο δράμα - ήχο κλπ). Δεν σου δίνει την ίδια ευχαρίστηση στην επιτάχυνση, όπου το κεφάλι σου στο θερμικό πάει πίσω-μπρος αναλόγως των ΣΑΛ, δεν έχει τον ήχο του εξακύλινδρου, δεν έχει την ρυθμισιμότητα στις στροφές λόγω των σφιχτών ηλεκτρονικών (αν και έχει εφάμιλλο τιμόνι και turn in) και τέλος με ενοχλεί το one pedal drive και τα πάντα-όλα στην οθόνη.
      Πάλι σε θερμική BMW ή Alfa θα πήγαινα, για τον επιπρόσθετο λόγο ότι δεν δέχομαι να δώσω 40-60 χιλιάρικα και να μην μπορώ να πάω Θεσσαλονίκη-Αθήνα ακατούρητος και χωρίς να έχω φορτίσει πρώτα για μερικές ώρες.

      ΥΓ 1: Ένα εκπληκτικό γεγονός είναι ότι ξεκινήσαμε με 30% φόρτιση, το έσκισα για 10 χλμ (τα υπόλοιπα 20 ήταν σχετικά ήρεμα) και όταν φτάσαμε πίσω είχε 28%.

      ΥΓ 2: Ευχαριστώ Δημήτρη! Χρωστάω βόλτα με την 330 όταν φτιαχτούν και τα υπόλοιπα. Προχθές ήταν απλά η παρθενική της έξοδος, το εξωτερικό ακόμα χάλια είναι (μέσα είναι τζιτζί), αλλά μερικά ηλεκτρικά θέλουν αλλαγή (φανάρια xenon κλπ).

      Tesla 1 Edit.jpg

      BMW repaired 1 Edit.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
      Το υπάρχον SUV που έχουν, πούλησε καθόλου; Δεν βλέπω σχεδόν κανένα να κυκλοφορεί.
      Παρολο που και αυτό ηταν ωραίο.

      Το 2018 στην Ευρωπαϊκή αγορά 30.000 πωλήσεις: http://carsalesbase.com/european-car-sa ... o-stelvio/
      Η Χ3 αντίστοιχα 63.000. http://carsalesbase.com/european-car-sa ... mw/bmw-x3/

      Βλέπουμε λοιπόν ότι πούλησε, αν και τα μισά από την αντίστοιχη BMW. Λογικό, αφού έχει πιο περιορισμένη γκάμα κινητήρων και απευθύνεται έτσι κι αλλιώς σε μικρότερο κοινό. Προσωπικά προτιμώ τα πιο exclusive οχήματα, παρά να βλέπω το αυτοκίνητο μου σε κάθε φανάρι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      @fanis75 said in 2020 Toyota Yaris:

      @realzeus said in 2020 Toyota Yaris:

      Είναι το καλύτερο B Segment. Αλλά η Ford θα του κάνει ευθανασία... RIP!

      Έχει χάσει την μπάλα η Φορντ και κάνει ευθανασία σε όλα τα καλά της αμάξια.

      Είμαι απογοητευμένος από την σημερινή αυτοκίνηση.

      Η αγαπημένη μου Alfa έχει μόνο sedan 50 χιλιάδων.
      Η άλλη αγαπημένη, η BMW, ίδια τιμή αν θες πισωκίνητο.
      Η τελευταία αγαπημένη, η Ford, ζητάει 30 χιλιάρικα για ένα Focus.
      H μεγάλη αγαπημένη, η Μazda, τιμές BMW...

      Βασικά αν θες να πάρεις κάτι σαν την 147 ή το Focus Mk1, δεν υπάρχει. Ίσως πλησιάζει η BMW 1, αλλά πάλι πανάκριβη.

      Τώρα σκοτώνει και η Ford τα Fiesta και Focus. Ξεσκίζονται όλοι να βγάζουν αυτά τα τραγικά περίπτερα SUV-Crossovers που δεν μπορούν να πατήσουν καν χώμα. Και μετά νιώθεις κάπως έτσι:

      Youtube Video

      Και έρχεται η Toyota, που πριν μερικά χρόνια δεν είχε ούτε ένα αυτοκίνητο της προκοπής (αν εξαιρέσουμε το υπερσπάνιο GT86) και σου δίνει: GR Yaris, GR86 και GR Supra. Σε ευχαριστούμε Τογιοτάρα μας, αλλά δεν έχουμε λεφτά, όταν το υπέροχο Γιάρις κάνει 50 χιλιάρικα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus

    Latest posts made by realzeus

    • RE: OMODA & JAECOO (CHERY) forum

      @lap Όχι ότι μας αφορά, αλλά ξεκίνησε από σχετικά εύπορη οικογένεια και μετά έγιναν μεγιστάνες (για τα ελληνικά δεδομένα) με τον δικό του κόπο και απίστευτη δουλειά (σε σημείο να είναι κάκιστος πατέρας, άλλη τραγωδία αυτή). Ακόμα κι εκεί όμως έχουν κόμπλεξ. Θυμάμαι όταν είχε ακόμα τα βρετανικό Princess 70 ποδών και όταν έσκασε ο Βαρδινογιάννης δίπλα του με το μικρό του σκάφος, (γιατί είχε και πολύ μεγαλύτερο) μου έλεγε πως ένιωσε σαν να είχε βαρκούλα. Προβλήματα των πλουσίων... Εγώ έβγαζα γούστα με το jet-ski του σκάφους, ούτε με ενδιέφερε το τέρας! 😛

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: OMODA & JAECOO (CHERY) forum

      @a-d-p said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

      @realzeus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

      @iceman7 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

      Πλουσιος γίνεσαι αν είσαι μετρημένος και προσεκτικός

      Οι πραγματικά πλούσιοι γελάνε με αυτά να ξέρεις. Ποιος νομίζεις έχει τις Ferrari, Lamborghini, Bugatti, Rolls Royce, κλπ; Αυτοί που τα μαζεύουν δεκάρα-δεκάρα;

      Αυτό που έγραψε ο @iceman7 , είναι θεμελιώδης κανόνας για να γίνεις πλούσιος. Όταν γίνεις πολυεκατομμυριούχος και δισεκατομμυριούχος, μπορείς να φτιάξεις ότι συλλογή θέλεις από Supercars

      Επειδή τυγχάνει να ξέρω αρκετούς ιδιοκτήτες τέτοιων αυτοκινήτων, δεν ισχύει αυτό. Μερικοί βγάζουν καλά λεφτά (χωρίς να είναι πολυ-εκατομμυριούχοι) και παίρνουν καλά αυτοκίνητα επειδή είναι η τρέλα τους. Άλλοι αγοράζουν ακίνητα ή σκάφη. Οι πιο πλούσιοι τα αγοράζουν όλα αυτά μαζί. Οικογενειακός φίλος έχει σκάφος 100 ποδών (Ιταλικό, νομίζω 3-4 εκατομμύρια το πήρε), αλλά κυκλοφορεί με κάτι Mercedes των 100.000 ενώ θα μπορούσε να έχει Ferrari του 1 εκατομμυρίου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: NISSAN FORUM

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      Δυστυχώς κατανάλωνε λάδια εκείνο το μοτέρ, που μάλλον ήταν της Ρενώ ,γιαυτό αντικαταστήθηκε πολύ γρήγορα από το σημερινό 1,33 , ολοκληρωτικά Νισσάν ,που είναι πολύ καλό...!!

      Λυπαμαι , αλλά και ο 1,33 της Ρενω ειναι 😁

      Αυτό όντως δεν το ήξερα, νόμιζα ότι είχε αναλάβει η Νισσάν τον νέο κινητήρα που φοράνε σήμερα, ο δικός μου αν θυμάμαι έγραφε επάνω Ρενώ...!!!
      Δεν άκουσα κάτι κακό για αυτόν, ούτε διάβασα.
      https://www.drive.gr/news/nea-montela/e-nissan-epibebaionei-ta-nea-moter-kai-sasman-sto-qashqai

      Ενημερωτικά βέβαια εδώ άλλα γράφει, ότι τον πρώτο λόγο έχει η Νισσάν...!!!

      Ειναι καλο μοτερ , αλλά δεν ειναι της Nissan (μονο)
      Το αρθρο στο drive συγκεκριμενα λεει " που εξελίχτηκε από από κοινού από τη Renault και τη Mercedes-Benz."
      Που λεει για πρωτο λογο της Νισσαν ?🤔

      ( Οι Ιάπωνες θα διαθέτουν το νέο μοτέρ 1.33 τούρμπο στη θέση των 1.2 και 1.6 )
      Δεν τα γράφω εγώ αυτά αλλά το DRIVE, λίγο κάτω από τον τίτλο του άρθρου , ο καθένας τα ερμηνεύει όπως θέλει, τώρα αν έβαλε κανένα σωληνάκι η Μερσεντέ και κανένα ψυγείο η Ρενώ, μπορεί, τι να πω.
      Ας πούμε ότι έκανα λάθος εγώ, δεν είναι εκεί το θέμα, η ουσία είναι ότι όταν έβαλαν το χέρι τους οι σχιστομάτηδες, το μοτέρ έστρωσε, δεν καίει λάδια από την πρώτη μέρα...!!!
      Είναι πλέον καλό και αξιόπιστο..!!
      Δεν έχει νόημα να το κουράζουμε.....και της Ρενώ αποκλειστικά να ήταν, δεν ξέρω ποιος το είχε πρωτοσχεδιάσει , που δεν είναι, εφόσον το πήραν στα χέρια τους οι Ιάπωνες το έκαναν να δουλεύει καλά, εκεί είναι η ουσία, τόσα χρόνια από το 2015 αν θυμάμαι καλά δουλεύει μια χαρά...!!!
      Από ότι ξέρω όμως είναι ένα νέο μοτέρ που σχεδιάστηκε από την αρχή και όχι κάποιο παλιό που βελτιώθηκε, ίσως χρησιμοποιήθηκαν κάποια πράγματα από το 1,2..!!
      Και δημιουργήθηκε βιαστικά ,από ανάγκη, λόγω του ότι το κασκάι με το 1,2 που ήταν Ρενώ, δεν τα πήγε καλά...!!!
      Αυτά ξέρω εγώ, αν είναι αλλιώς διόρθωσε με....

      Σε ενα συμφωνω απο οσα ειπες . "ο καθένας τα ερμηνεύει όπως θέλει"
      https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=198

      https://mymotorlist.com/engines/renault/h5ht/

      Δεν είμαι μηχανικός φίλε μου των εταιρειών αυτών για να ξέρω το πόσο Νισσάν είναι αυτό το μοτέρ, ή το πόσο παρενέβησαν επίσημα, ή μη οι Ιάπωνες.
      https://mymotorlist.com/engines/nissan/hr13ddt/
      Το σίγουρο είναι πως άλλαξαν το 1,2 στο κασκάι επειδή είχε θέματα...!!!
      Τώρα το τι συμφωνία έχουν με τη Ρενώ, το τι θα ανακοινώνεται, το πόσο θα παρεμβαίνουν κ.λπ....κ.λπ..., αυτοί που υπέγραψαν το ξέρουν.
      Όταν κάνεις μία παρέμβαση σε ένα μοτέρ και το αντικαθιστάς με άλλο ,επειδή στο πιο δημοφιλές σου μοντέλο έχει πρόβλημα, τότε υποθέτουμε ότι έχει τον πρώτο λόγο η Νισσάν για να στηρίξει το προιόν της, η οποία έβγαζε μοτέρ ραπτομηχανές ανέκαθεν, άψογα...!!!
      Αυτό ήταν το έγκλημα μου και είπα ότι παρενέβη ολοκληρωτικά η Νισσάν...!!!
      Και παρενέβη σίγουρα, γιατί θιγόταν το πρώτο σε πωλήσεις τους αυτοκίνητο, το κασκάι...!!!
      Όταν σου χαλάει τη μόστρα ο συνέταιρος, τότε του βάζεις χέρι..!!!
      Η Νισσάν δυστυχώς από αυτή την κίνηση σύμπραξης έχασε αρκετή από την αξιοπιστία της, γιαυτό και τα τελευταία χρόνια κρατήθηκε σε απόσταση από την Ρενώ, ενώ προσπάθησε να κλείσει μεγάλη συμφωνία με την Χόντα , η οποία όμως ναυάγησε παρά τα 60 δις που ανακοινώθηκε ότι θα πουλιόταν.
      Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση πάντως.....

      Δλδ η Renault με 11 τίτλους στην F1 είναι άσχετη στην κατασκευή κινητήρων και επενέβησαν οι πουθεναδες της nissan και έσωσαν την συμμαχία;

      Δεν είναι ακριβώς έτσι και το ξέρεις, άλλο παράγω ένα μοτέρ με απεριόριστο μπάτζετ που παρεμβαίνω κάθε μέρα για να το διορθώνω και άλλο βγάζω ένα μοτεράκι για τον κοινό θνητό, που κάνει 200000-300000 χλμ. στο κρύο και στη ζέστη, στην κίνηση να βράζει, κ.λπ...
      Προφανώς και διαθέτουν κορυφαία τεχνολογία στη Ρενώ, αν και κάποιοι άλλοι δεν ασχολούνται πλέον, π.χ. Χόντα, όταν έβγαζε το v-tec με πολλά άλογα, σίγουρα δεν το έκανε επειδή μοίραζε μοτέρ στη φόρμουλα ένα, αλλά το θέμα είναι πόση από αυτήν περνάνε στην παραγωγή των κοινών αυτοκινήτων..!!
      Και φυσικά θα μπορούσαν οι Ιάπωνες πουθενάδες να διορθώσουν ένα μοτέρ της Ρενώ...!!!
      Το αποδεικνύει η αξιοπιστία των μοτέρ της Νισσάν πριν αρχίσουν τις συμμαχίες...!!!
      Όμως δυστυχώς συγκρίνουμε εντελώς ανόμοια πράγματα.
      Λάθος συζήτηση κάνουμε, άλλο οι συνθήκες της φόρμουλα ένα και άλλο φυσικά το πως και πόσο μεταφέρεται στην παραγωγή των απλών αυτοκινήτων, αυτή η τεχνογνωσία...!!!
      Είναι θέματα που προφανώς αφορούν και την πολιτική που ακολουθεί η κάθε εταιρεία, το κόστος, κ.λπ...η

      Η honda έκανε την παρθενική της εμφάνιση στην φόρμουλα ένα το 1964
      https://www.4troxoi.gr/4t-classic/1964-2020-amp-8211-i-honda-sti-formula-1/

      Παρουσίασε το VTEC σε αυτοκίνητο το 1989, αφού το είχε δοκιμάσει 6! χρόνια πριν στην cbr 400r .

      Κατά τα άλλα Τίποτα δεν αποδεικνύει ότι έβγαζε πολλά άλογα το vtec επειδή μοίραζε κινητήρες στην F1 😁😁

      Αυτό που λες για nissan και τον κινητήρα της Renault , μπορεί και να έχει συμβεί, αλλά δεν αποδεικνύεται από πουθενά.
      Απλώς σου επισημαίνω ότι υποτιμάς μια εταιρεία, μόνο και μόνο, γιατί δεν είναι Γιαπωνέζα.
      Εδώ κοτζαμ Mitsubishi και πήρε όλη την σειρά της Renault (clio, captur, symbioz, scenic) και τα πουλάει στην Ευρώπη με το σήμα της.

      Όχι δεν υποτιμώ κανέναν, απλά πιστεύω ότι στο συγκεκριμένο μοτέρ έβαλαν το χέρι τους περισσότερο οι μηχανικοί της Νισσάν ,επειδή υπήρχε το κακό προηγούμενο με τον 1,2 και θέλησαν να στηρίξουν το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο τους εδώ και 15+ χρόνια το κασκάι, ούτε είμαι αυτός που θα κρίνει, την όποια Ρενώ, αλλά η απλή εμπειρία μου ως καταναλωτή επί 50 χρόνια, μου δείχνει ότι οι Ιάπωνες είναι πιο αξιόπιστοι σε ότι αφορά τα αυτοκίνητα αλλά και τις μηχανές.
      Και ειδικά ότι συναρμολογείται στην Ιαπωνία, ακόμα παραπάνω, προφανώς λόγω της φιλοσοφίας ζωής που κουβαλάει αυτός ο λαός που δεν αφήνει τίποτε στην τύχη και αν κάνουν λάθος, είναι έτοιμοι να κάνουν χαρακίρι...!!!
      Δεν χαρακτήρισα εγώ κανέναν ως ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ φίλε μου..!!

      Κι εγώ Ιαπωνόφιλος είμαι, αλλά στους σωστούς, την Mazda. Η Nissan ποτέ δεν ήταν κάτι ιδίατερο, αν εξαιρέσουμε τα Sylvia και GT-R. Οι κινητήρες 1.33 είναι Renault-Mercedes και είναι εξαιρετικοί.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: OMODA & JAECOO (CHERY) forum

      Ε κι εσύ κόλλημα με τους κληρονόμους...

      O Bill Gates (δεν είναι κληρονόμος) είχε μια απίστευτη συλλογή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: OMODA & JAECOO (CHERY) forum

      @iceman7 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:

      Πλουσιος γίνεσαι αν είσαι μετρημένος και προσεκτικός

      Οι πραγματικά πλούσιοι γελάνε με αυτά να ξέρεις. Ποιος νομίζεις έχει τις Ferrari, Lamborghini, Bugatti, Rolls Royce, κλπ; Αυτοί που τα μαζεύουν δεκάρα-δεκάρα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: BMW 1 Series F70 (2024)

      @fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):

      @realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):

      Μεγάλο troll ο fanis75!

      Απλά λέω αλήθειες που δεν τολμάνε άλλοι μην τους κακοχαρακτηρίσουν...."ιιι τόλμησες να πεις κακα λόγια για την Άλφα Ρομέο και ας έχει πεθάνει 40 χρόνια τώρα?" και κάτι τέτοια ωραία ρομαντικά και νοσταλγικά.

      Ξαναλέω. θα φας φάπες με μια 3άρα αν σε πετύχει γρήγορος με Giulia σε στροφιλίκι... 😛

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      @andya3 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      @realzeus said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      @andya3 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      Η Χαμάς και οι Παλαιστίνιοι της Γάζσς είναι θολωμένοι από το μίσος και εθισμένοι στην τυφλή βία χωρίς να αποβλέπουν κάπου.
      Με αποκορύφωμα τη βίαιη επίθεση που σκότωσαν, βίασαν και σκύλεψαν εν ψυχρώ 1.000 τόσους Ισραηλινούς. Και πήραν και ομήρους.

      Πρώτα από όλα συγχέεις την Χαμας, με τους Παλαιστινίους γενικά.
      Δεύτερον, για να ξέρουμε τι μας γίνεται: «Τουλάχιστον 65.062 άνθρωποι έχουν σκοτωθεί και 165.697 έχουν τραυματιστεί σε επιθέσεις στη Γάζα μετά από σχεδόν δύο χρόνια πολέμου του Ισραήλ, αναφέρει το υπουργείο Υγείας.«
      https://www.dnews.gr/eidhseis/kosmos/546151/gaza-o-arithmos-ton-nekron-palaistinion-kseperase-tous-65-000-apo-tin-enarksi-tou-polemou

      Τη Χαμάς την ψήφισαν οι Παλαιστίνιοι της Γάζας για κυβέρνηση. Και τα μέλη της είναι επίσης Παλαιστίνιοι της Γάζας. Όπως λέγεται χαρακτηριστικά, κάθε οικογένεια έχει τουλάχιστον ένα μέλος στη Χαμάς. Και οι υπόλοιποι είναι βέβαια υποστηρικτές.

      Με το δικό σου σκεπτικό ούτε όλοι οι Ουκρανοί είναι Νεοναζί, τότε γιατί τους σκοτώνουν όλους αδιάκριτα οι Ρώσοι? Ή είναι όλοι οι Ουκρανοί νεοναζί οπότε δεν πειράζει? Κρατήστε την επιλεκτική σας ευαισθησία οι αριστεροί για τους ομοιδεάτες σας, εκεί που πουλάει.

      Και σε τελική ανάλυση ο πόλεμος είναι πόλεμος, άμα μπεις την πληρώνουν όλοι και είναι δύσκολο και να βγεις. Και όλοι ξέρουμε ποιός τον προκάλεσε.

      Κι εδώ κάποιοι ψήφισαν τη ΝΔ, αλλά σίγουρα αυτή δεν εκπροσωπεί όλους τους Έλληνες και εννοείται ότι δεν ασπάζεται μεγάλο μέρος (ακόμα και ψηφοφόροι της) πολλές από τις πρακτικές της!

      Πετάς την μπάλα στην εξέδρα, κλασική τακτική, αλλά οι Ρωσικές ΕΔ πολεμούν κατά τακτικού Στρατεύματος, δεν βομβαρδίζουν αδιακρίτως κατοικημένες περιοχές. Ακόμα και τα χτυπήματα εντός πόλεων στοχεύουν στρατιωτικές υποδομές με στρατηγική σημασία. Γίνονται και λάθη; Δυστυχώς ναι (και από τις δύο πλευρές, σήμερα σκοτώθηκαν 2 Ρώσοι πολίτες στα σπίτια τους από Ουκρανικά πυρά). Οι Εβραίοι όμως κάνουν κανονική γενοκτονία, κάτι που κανείς δεν κατηγόρησε τους Ρώσους ότι κάνουν!

      Οπότε την ηθική πώρωση κρατήστε την για εσάς που δεν καταδικάζετε την γενοκτονία ενός λαού.

      posted in Αντίλογος
      realzeus
      realzeus
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      @andya3 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      Η Χαμάς και οι Παλαιστίνιοι της Γάζσς είναι θολωμένοι από το μίσος και εθισμένοι στην τυφλή βία χωρίς να αποβλέπουν κάπου.
      Με αποκορύφωμα τη βίαιη επίθεση που σκότωσαν, βίασαν και σκύλεψαν εν ψυχρώ 1.000 τόσους Ισραηλινούς. Και πήραν και ομήρους.

      Πρώτα από όλα συγχέεις την Χαμας, με τους Παλαιστινίους γενικά.
      Δεύτερον, για να ξέρουμε τι μας γίνεται: «Τουλάχιστον 65.062 άνθρωποι έχουν σκοτωθεί και 165.697 έχουν τραυματιστεί σε επιθέσεις στη Γάζα μετά από σχεδόν δύο χρόνια πολέμου του Ισραήλ, αναφέρει το υπουργείο Υγείας.«
      https://www.dnews.gr/eidhseis/kosmos/546151/gaza-o-arithmos-ton-nekron-palaistinion-kseperase-tous-65-000-apo-tin-enarksi-tou-polemou

      posted in Αντίλογος
      realzeus
      realzeus
    • RE: BMW 1 Series F70 (2024)

      Μεγάλο troll ο fanis75!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      realzeus
      realzeus
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Ο πολυεκατομμυριούχος ποδοσφαιριστής θέλει να περάσει το Σαββατοκύριακό του παίζοντας ποδόσφαιρο και γυρίζοντας διαφημιστικό φιλμάκι, αλλά δεν μπορεί να κάνει και τα δύο ταυτόχρονα».

      Για να δείτε τι προβλήματα έχουν οι πλούσιοι. Οπότε μείνετε φτωχοί για να είστε ήρεμοι! Ο Γκέμπελς νιώθει περήφανος στην τοποθεσία Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελληνικής Δημοκρατίας...

      posted in Αντίλογος
      realzeus
      realzeus
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr