H Williams το δοκίμασε για 2-3 γύρους. Το ξέρω πολύ καλά αυτό το πείραμα. Επίσης ήταν προ των γρήγορων ημιαυτόματων. Μια μπούρδα μκαι μισή είναι για γρήγορη οδήγηση!!!
Πολλά απαγορεύτηκαν τότε.
Please enter occupation - Please enter your interests
H Williams το δοκίμασε για 2-3 γύρους. Το ξέρω πολύ καλά αυτό το πείραμα. Επίσης ήταν προ των γρήγορων ημιαυτόματων. Μια μπούρδα μκαι μισή είναι για γρήγορη οδήγηση!!!
Πολλά απαγορεύτηκαν τότε.
Το ίδιο πάτωμα όμως με τα supermini δεν φοράει;
Ναι, αλλά σε μεγενθυμένη εκδοχή. Σε χώρους είναι σαν τα μικρομεσαία.
Το πρόβλημα με το CVT είναι ότι έχει χαμηλά όρια ροπής και περιστροφής (που μπορεί να πάρει από τον στρόφαλο) και όταν ζορίζεται, υπερθερμαίνεται. Για αυτό βλέπεις 4x4 με CVT να μην μπορούν να ανεβούν δύσκολες ανηφόρες εκτός δρόμου, καθώς δεν έχουν την δυνατότητα να μεταφέρουν αρκετή ροπή. Φυσικά είναι εντελώς ακατάλληλα και για σπορτίβ οδήγηση. Για κουβαδάκια πόλης καλά είναι.
Επί της ευκαιρία της κοπής της πίτας του φόρουμ της Β. Ελλάδας, ο φίλτατος @dekouk μου έκανε την τιμή να μου παραχωρήσει το BYD Dolphin του, για μια βόλτα.
Τα της εμφάνισης δεν με αφορούν και όλοι μας έχουμε μάτια για να κρίνουμε αν μας αρέσει εξωτερικά. Οπότε το αφήνουμε αυτό.
Μέσα όμως είναι εξαιρετικό! Όλα είναι στιβαρά και καλοφτιαγμένα, με όμορφο design (οι πετούγιες των πορτών μου έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση). Δεν άκουσα ούτε ένα τσικ από τριγμούς! Ρε τους Κινέζους...
Ξεκινάμε λοιπόν από το πάρκινγκ της ταβέρνας και το πρώτο ευχάριστο γεγονός ήταν το πόσο καλά βαθμονομημένο ήταν το πεντάλ του «γκαζιού» (ηλεκτρισμού-ροοστάτη, πείτε το όπως θέλετε). Πολύ πιο εύκολο από ένα θερμικό, σε σημείο να μπουσουλάς απλά ακουμπώντας το ("breathing on it" θα έλεγαν οι Άγγλοι).
Βγαίνουμε από το parking λοιπόν και μπαίνουμε στον παράδρομο. Το τιμόνι πολύ ευχάριστο ακόμα και στα 40 χ.α.ω. Το περίμενα να είναι φτερό στον άνεμο, αλλά ήταν στιβαρό. Ρε λες να ξέρουν οι Κινέζοι από οδήγηση, αναρωτήθηκα...
Φτάνουμε από τον παράδρομο στην Εθνική Οδό προς Μουδανιά (3 λωρίδες όπου έρχονται με 100+ όλοι). Σταματάω λίγο στην άκρη, γιατί α) δεν ήθελα να κόψω κάποιον και β) δεν ήξερα πόσο γρήγορο είναι το Δελφίνι από στάση. Με το που αδειάζει ο δρόμος, πατάω το «γκάζι» στο πάτωμα. Κάνει λοιπόν ένα μικρό σπινάρισμα, μετά βρίσκει πρόσφυση και επιταχύνει. Όχι πολύ δυνατά, αλλά ικανοποιητικά. Μέχρι τα 100 ήταν σβέλτο, μετά ξεψύχησε (σχετικά πάντα με το τι ένιωθα πριν), αλλά επειδή είχαμε άδειο δρόμο, επέμεινα. Ευτυχώς οι συμπολίτες ήταν προβλεπέ (πως το έπαθαν;!) και η αριστερή ήταν άδεια, οπότε είδαμε την κοντερίσια τελική των 173, που μετά από λίγο έπεσε στα 170, οπότε το άφησα για να μην φάω περισσότερη μπαταρία. Πρέπει να ήταν 160 πραγματικά. Πολύ σταθερό σε αυτά τα χλμ το αυτοκίνητο. Το τιμόνι ακόμα και από το πάρκινγκ δεν ήταν φτερό. Στα 170, ήταν ως και βαρύ, προφανώς βάρυνε λόγω της ταχύτητας και μέσω μεταβλητής υποβοήθησης, χαρακτηριστικό που είχε το Xedos μου και που πάντα μου άρεσε.
Τα φρένα πολύ άμεσα και με καλή αίσθηση στο πεντάλ. Σε κάποιες λίγες στροφές (Μουδανιών για Ρύσιο π.χ.) το αυτοκίνητο ήταν σταθερότατο, αλλά δεν το πίεσα,
Συνολικά ένα καλό αυτοκίνητο, ενώ περίμενα ένα κινέζικο φτερό στον άνεμο. Εντυπωσιακό το τι έχουν κάνει οι Κινέζοι μέσα σε τόσα λίγα χρόνια!
ΥΓ: Ο dekouk υποσχέθηκε ότι θα φέρει το Model 3 για την επόμενη δοκιμή μου...
^^^ Ευχαριστούμε, δεν θα πάρουμε.
Μην κολλήσουν οι Ιταλοί καμιά Οξεία Υποστροφίτιδα από την Opel, κανένα Σύνδρομο Κρυμμένου Ταμπλό από την Peugeot ή καμία Χρόνια Τεμπελίτιδα Οδηγικών Αντιδράσεων από την Citroen.
Οδήγησα την Corolla του izz (ευχαριστώ Νίκο!), με τρίτο επιβάτη τον αγαπητό famas. Corolla hybrid sedan λοιπόν, με τα 122 άλογα.
Πρώτα από όλα ξεκινάω με το ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο από κοντά, κούρσα παλαιάς κοπής!
Μπαίνεις μέσα, θέση χαμηλή, όπως πρέπει. Θάνατος στα SUV!
Ξεκινάει ήσυχα, ηλεκτρικό γαρ, μετά από λίγο μπαίνει και το θερμικό μοτέρ. Τιμόνι με απαλό δέρμα και ωραία αίσθηση του δρόμου, ελαφρύ στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά που βαραίνει ψηλότερα. Φώτα που κάνουν τη νύχτα, μέρα.
Βγαίνουμε σιγά-σιγά στην Εθνική και έρχονται από πίσω με 100+, οπότε τέρμα γκάζι. Το αυτοκίνητο δεν έχει πολύ γκάζι, αλλά επιταχύνει αξιοπρεπώς. ΟΚ, ήμασταν και 3 μαντράχαλοι μέσα...
Τέρμα γκάζι λοιπόν και πιάνουμε την αριστερή λωρίδα στην ΕΟ Θεσσαλονίκης-Μουδανιών, και με σταθερές 5800 ΣΑΛ. ο θερμικός έκανε φιλότιμες προσπάθειες. Κάπου στα 165 (κοντέρ) το αφήνω, καθώς δεν είχε πολλά ακόμα να δώσει. Από γκάζι μέτρια πράγματα λοιπόν.
Κι αυτό είναι είναι κρίμα γιατί το σασί φαίνεται ότι μπορεί να σηκώσει άλλα 100 άλογα. Στα 160 χ.α.ω. το τιμόνι είναι straight arrow και ακούει στον παραμικρό χειρισμό, χωρίς να είναι νευρικό. Η ανάρτηση κρατάει το αυτοκίνητο ίσιο, χωρίς ταλαντώσεις, κάτι που θα φανεί στην επόμενη φάση. Χωρίς λοιπόν να το πιέσω (ξένο αυτοκίνητο που οδηγώ 1η φορά και με 2 φίλους μέσα), μπαίνω λίγο σβέλτα στην δεξιά καμπή, που θα μας οδηγούσε πίσω. Η αίσθηση των φρένων ήταν νορμάλ, παρά το όποιο brake regeneration, αλλά δεν τα πίεσα. Το τιμόνι βάζει μέσα στην στροφή την μούρη, με περίπου 80 χ.α.ω, χωρίς κανέναν δισταγμό! Το αμάξωμα απλά πήρε μια κλίση και αυτό ήταν, καμία άλλη ταλάντωση!
Βγαίνουμε σε δρόμο με φανάρια (Περαία - Ανώτατη Διακλαδική Σχολή Πολέμου) και αρχίζουμε τα 0-100. Τρεις άντρες μέσα, (οι άλλοι 2 λεπτοί, εγώ όχι και τόσο...) οπότε τα 122 άλογα, με τόσα κιλά, τα βρίσκουν λίγο ζόρικα. Δεν έχουν καν την δύναμη (ή ίσως είναι η ηλεκτρονική διαχείριση μαζί με το απαλό κιβώτιο) να σπινάρουν τις ρόδες στην εκκίνηση. Κοιτάω τα νούμερα και κάνει 0-100 σε 11.5+''. Το δικό μου παλιακό, με ίδια δύναμη (Xedos 6), κάνει 10άρι ξερό, και είναι αισθητή υπέρ του η διαφορά στην δύναμη και τις επιδόσεις, ενώ στον κόφτη των 7500 σπίναρε στιγμιαία ακόμα και στην αλλαγή από 1η σε 2α στο γλιστερό! Αυτό δείχνει την διαφορά στο βάρος και τα κιβώτια τους...
Με αυτά και με εκείνα γυρίσαμε πίσω, μπήκα στο Saab μου των 200 ίππων και έκανα πάλι τον ίδιο δρόμο και χάρηκα λίγο γκάζι.
Όμως το Corolla το εκτίμησα! Ήταν ένα καλό οικογενειακό που επιτάχυνε, επιβράδυνε και έστριβε αξιοπρεπώς. Αυτό μου που άρεσε περισσότερο ήταν το εξαιρετικό του τιμόνι σε αίσθηση και βάρος! Αν είχε άλλα 50 άλογα θα ήταν ιδανικό.
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Το υπάρχον SUV που έχουν, πούλησε καθόλου; Δεν βλέπω σχεδόν κανένα να κυκλοφορεί.
Παρολο που και αυτό ηταν ωραίο.
Το 2018 στην Ευρωπαϊκή αγορά 30.000 πωλήσεις: http://carsalesbase.com/european-car-sa ... o-stelvio/
Η Χ3 αντίστοιχα 63.000. http://carsalesbase.com/european-car-sa ... mw/bmw-x3/
Βλέπουμε λοιπόν ότι πούλησε, αν και τα μισά από την αντίστοιχη BMW. Λογικό, αφού έχει πιο περιορισμένη γκάμα κινητήρων και απευθύνεται έτσι κι αλλιώς σε μικρότερο κοινό. Προσωπικά προτιμώ τα πιο exclusive οχήματα, παρά να βλέπω το αυτοκίνητο μου σε κάθε φανάρι.
@fanis75 said in 2020 Toyota Yaris:
@realzeus said in 2020 Toyota Yaris:
Είναι το καλύτερο B Segment. Αλλά η Ford θα του κάνει ευθανασία... RIP!
Έχει χάσει την μπάλα η Φορντ και κάνει ευθανασία σε όλα τα καλά της αμάξια.
Είμαι απογοητευμένος από την σημερινή αυτοκίνηση.
Η αγαπημένη μου Alfa έχει μόνο sedan 50 χιλιάδων.
Η άλλη αγαπημένη, η BMW, ίδια τιμή αν θες πισωκίνητο.
Η τελευταία αγαπημένη, η Ford, ζητάει 30 χιλιάρικα για ένα Focus.
H μεγάλη αγαπημένη, η Μazda, τιμές BMW...
Βασικά αν θες να πάρεις κάτι σαν την 147 ή το Focus Mk1, δεν υπάρχει. Ίσως πλησιάζει η BMW 1, αλλά πάλι πανάκριβη.
Τώρα σκοτώνει και η Ford τα Fiesta και Focus. Ξεσκίζονται όλοι να βγάζουν αυτά τα τραγικά περίπτερα SUV-Crossovers που δεν μπορούν να πατήσουν καν χώμα. Και μετά νιώθεις κάπως έτσι:
Και έρχεται η Toyota, που πριν μερικά χρόνια δεν είχε ούτε ένα αυτοκίνητο της προκοπής (αν εξαιρέσουμε το υπερσπάνιο GT86) και σου δίνει: GR Yaris, GR86 και GR Supra. Σε ευχαριστούμε Τογιοτάρα μας, αλλά δεν έχουμε λεφτά, όταν το υπέροχο Γιάρις κάνει 50 χιλιάρικα...
Άντε και του χρόνου!!!
Το φλουρί έπεσε στον αγαπητό @vice246. Ευχαριστούμε τον @famas για την προσφορά της πολύ νόστιμης βασιλόπιτας, που έγραφε και 4T πάνω!!!
@dimau said in SUZUKI SX4 SCROSS:
όταν το λαμπάκι είναι στα τελευταία του, αυτό κάνει. Αλλάζεις σύντομα γιατί θα καεί και δεν θαχεις.
Έχει ήδη καεί για να αναβοσβήνει πιο γρήγορα.
Νομίζω ότι έγινες κατανοητός.
Σου στέλνω άμεσα και προσωπικό μήνυμα,
Να με συγχωρείς Φάνη μου, αλλά ίδια τιμή έχει ένα Ioniq 6. Σαφώς θα το προτιμούσα.
Δημήτρη, θέλω την άποψή σου σχετικά με την δοκιμή του Car.
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
Σοβαρέψου...
Σοβαρός ειμαι! Σε τι διαφωνείς? Εχει φτάσει κανείς την αποδοτικότητα των Τέσλα? Ποιο ηλεκτρικό ειναι καλύτερο στον δρόμο σε αυτά τα λεφτά? Αυτή ειναι η αλήθεια, τι να κάνουμε!?!
Από ότι λέει ο ειδικός τύπος, πολλά και διάφορα. Αν αφήσουμε εκτός τις Porsche, και τα αντίστοιχα Audi, όλοι λένε ότι τα αντίστοιχα Hyundai είναι καλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Εδώ τεστάκι από αμερικάνικο περιοδικό: https://www.motortrend.com/reviews/2024-tesla-model-3-highland-standard-range-vs-hyundai-ioniq-6-se-long-range-rwd-comparison-test-review/
Ναι το Tesla είναι λίγο πιο γρήγορο, αλλά το Huyndai είναι καλύτερο στον δρόμο.
Έχεις φάει Τεσλοπαπά... Χαχαχα!
@argyn said in Αντίο δάσκαλε:
αυτοκινητιστικώς καταλαβαινόμαστε πλήρως
Θέλω να πιστεύω πως ναι.
Στα όσα άλλα είπες δεν έχω ουσιαστικό αντίλογο. Αλλά έχω να πω ότι τα γκάζια πάντα σπορ των πλουσίων ήταν, κακά τα ψέματα (που λέει και ο ΣΧ).
Δεν θυμάμαι όμως να προωθούν οι 4Τ παραμάγαζα παράνομων τρίλιτρων, τουλάχιστον από την δεκαετία του 1980 που διάβαζα 4Τ, ίσως η μνήμη μου δεν με βοηθάει.
Αν θες να ψέξουμε τον ΚΚ, αυτό είναι στο ότι μπλέχτηκε κάποια στιγμή με τους πλουσίους και μεγαλοπιάστηκε και ψωνίστηκε. Όχι όμως σε επίπεδο διαπλοκής, εγώ τουλάχιστον δεν κατάλαβα κάτι τέτοιο.
Ποτέ δεν ήθελε πολλά-πολλά με ανθρώπους που δεν γνώριζε. Προσωπικά, το σέβομαι.
@argyn Εκτός από τις υπερβολές, που διαφωνείς;
@argyn Συμφωνώ με τα μισά. Γκρίνια, μίρλα, ελιτισμός και υπεροψία; Ισχύουν! Όμως δεν είχε άδικο όταν έλεγε ότι όταν κάνεις 300 άλογα ένα Fiesta είναι καγκουριά και επικίνδυνο (εκτός αν ήταν dragster). Στα περιοδικά συμφωνώ μόνο στο Drive, το οποίο κι αυτό έπαψε να είναι κάτι το ιδιαίτερο πλέον. Επειδή έχω επαφή με τους συντάκτες, όλα τα περιοδικά έπαψαν να μετράνε επιδόσεις λόγω επικινδυνότητας και παρανομίας. Αυτό όμως με έκανε να σταματήσω να αγοράζω περιοδικά, γιατί τα νούμερα ήταν αυτό που ήθελα να δω. Το έχω συζητήσει και με τον φίλο μου τον ΣΧ και με τον ΜΓ (πρώην Drive, νυν gocar). Στον ΜΓ μάλιστα είχα προτείνει κάτι που δέχθηκε, όταν έκαναν ακόμα το Fight Club. Του λέω: «Ρε Μιχαλιώ, 700 μέτρα είναι η ευθεία των Σερρών. Γιατί δεν μετράτε ένα 0-100 και ένα 0-400 μέτρα, όταν μπαίνετε για γύρο;», Μου είπε ότι δεν το είχε σκεφτεί και ότι ήταν καλή ιδέα. Την επόμενη φορά το έκανε και έτυχε να είμαι κι εγώ εκεί.
Εξαιρετική η πρωτοβουλία σου Γιάννη!!! Ευχαριστούμε, γιατί για να είμαστε εδώ μέσα, όλοι Καββαθόπαιδα είμαστε ουσιαστικά.
@dettol said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Δεν ξέρω τι κάνουν τα διάφορα Zeekr και λοιπά κινέζικα, αλλά αφού ακόμα και στην Κίνα το MY παραμένει best seller, πάει να πει ότι μάλλον κάτι κάνει καλύτερα.
Δεν έχω προλάβει να διαβάσω τη δοκιμή του Άγγλου, αλλά αυτό που λέει για την άνεση της ανάρτησης δεν ισχύει με τίποτα. Πλέον είναι πολύ καλύτερο από το παλιό.
Στα χρήματά του, δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Στα διπλά, ίσως κάποια μοντέλα να μπορούν να το κοντράρουν. Κάπως.
ποιο "νουμερο" στην φρουρα θελεις εσυ; απο οτι φαινεται η πρωινη ειναι πιασμενη, οποτε θα βολευτεις με μεσημερι-απογευμα-βραδυ
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Ρε συ, εγώ είμαι ο "κρυφός". Ο τύπος με πολιτικά έξω από την πύλη, που μιλάει με τους μέσα με τον ασύρματο.
Πετυχημένα και τα δύο!