H Williams το δοκίμασε για 2-3 γύρους. Το ξέρω πολύ καλά αυτό το πείραμα. Επίσης ήταν προ των γρήγορων ημιαυτόματων. Μια μπούρδα μκαι μισή είναι για γρήγορη οδήγηση!!!
Πολλά απαγορεύτηκαν τότε.
Please enter occupation - Please enter your interests
H Williams το δοκίμασε για 2-3 γύρους. Το ξέρω πολύ καλά αυτό το πείραμα. Επίσης ήταν προ των γρήγορων ημιαυτόματων. Μια μπούρδα μκαι μισή είναι για γρήγορη οδήγηση!!!
Πολλά απαγορεύτηκαν τότε.
Το ίδιο πάτωμα όμως με τα supermini δεν φοράει;
Ναι, αλλά σε μεγενθυμένη εκδοχή. Σε χώρους είναι σαν τα μικρομεσαία.
Το πρόβλημα με το CVT είναι ότι έχει χαμηλά όρια ροπής και περιστροφής (που μπορεί να πάρει από τον στρόφαλο) και όταν ζορίζεται, υπερθερμαίνεται. Για αυτό βλέπεις 4x4 με CVT να μην μπορούν να ανεβούν δύσκολες ανηφόρες εκτός δρόμου, καθώς δεν έχουν την δυνατότητα να μεταφέρουν αρκετή ροπή. Φυσικά είναι εντελώς ακατάλληλα και για σπορτίβ οδήγηση. Για κουβαδάκια πόλης καλά είναι.
^^^ Ευχαριστούμε, δεν θα πάρουμε.
Μην κολλήσουν οι Ιταλοί καμιά Οξεία Υποστροφίτιδα από την Opel, κανένα Σύνδρομο Κρυμμένου Ταμπλό από την Peugeot ή καμία Χρόνια Τεμπελίτιδα Οδηγικών Αντιδράσεων από την Citroen.
Οδήγησα την Corolla του izz (ευχαριστώ Νίκο!), με τρίτο επιβάτη τον αγαπητό famas. Corolla hybrid sedan λοιπόν, με τα 122 άλογα.
Πρώτα από όλα ξεκινάω με το ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο από κοντά, κούρσα παλαιάς κοπής!
Μπαίνεις μέσα, θέση χαμηλή, όπως πρέπει. Θάνατος στα SUV!
Ξεκινάει ήσυχα, ηλεκτρικό γαρ, μετά από λίγο μπαίνει και το θερμικό μοτέρ. Τιμόνι με απαλό δέρμα και ωραία αίσθηση του δρόμου, ελαφρύ στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά που βαραίνει ψηλότερα. Φώτα που κάνουν τη νύχτα, μέρα.
Βγαίνουμε σιγά-σιγά στην Εθνική και έρχονται από πίσω με 100+, οπότε τέρμα γκάζι. Το αυτοκίνητο δεν έχει πολύ γκάζι, αλλά επιταχύνει αξιοπρεπώς. ΟΚ, ήμασταν και 3 μαντράχαλοι μέσα...
Τέρμα γκάζι λοιπόν και πιάνουμε την αριστερή λωρίδα στην ΕΟ Θεσσαλονίκης-Μουδανιών, και με σταθερές 5800 ΣΑΛ. ο θερμικός έκανε φιλότιμες προσπάθειες. Κάπου στα 165 (κοντέρ) το αφήνω, καθώς δεν είχε πολλά ακόμα να δώσει. Από γκάζι μέτρια πράγματα λοιπόν.
Κι αυτό είναι είναι κρίμα γιατί το σασί φαίνεται ότι μπορεί να σηκώσει άλλα 100 άλογα. Στα 160 χ.α.ω. το τιμόνι είναι straight arrow και ακούει στον παραμικρό χειρισμό, χωρίς να είναι νευρικό. Η ανάρτηση κρατάει το αυτοκίνητο ίσιο, χωρίς ταλαντώσεις, κάτι που θα φανεί στην επόμενη φάση. Χωρίς λοιπόν να το πιέσω (ξένο αυτοκίνητο που οδηγώ 1η φορά και με 2 φίλους μέσα), μπαίνω λίγο σβέλτα στην δεξιά καμπή, που θα μας οδηγούσε πίσω. Η αίσθηση των φρένων ήταν νορμάλ, παρά το όποιο brake regeneration, αλλά δεν τα πίεσα. Το τιμόνι βάζει μέσα στην στροφή την μούρη, με περίπου 80 χ.α.ω, χωρίς κανέναν δισταγμό! Το αμάξωμα απλά πήρε μια κλίση και αυτό ήταν, καμία άλλη ταλάντωση!
Βγαίνουμε σε δρόμο με φανάρια (Περαία - Ανώτατη Διακλαδική Σχολή Πολέμου) και αρχίζουμε τα 0-100. Τρεις άντρες μέσα, (οι άλλοι 2 λεπτοί, εγώ όχι και τόσο...) οπότε τα 122 άλογα, με τόσα κιλά, τα βρίσκουν λίγο ζόρικα. Δεν έχουν καν την δύναμη (ή ίσως είναι η ηλεκτρονική διαχείριση μαζί με το απαλό κιβώτιο) να σπινάρουν τις ρόδες στην εκκίνηση. Κοιτάω τα νούμερα και κάνει 0-100 σε 11.5+''. Το δικό μου παλιακό, με ίδια δύναμη (Xedos 6), κάνει 10άρι ξερό, και είναι αισθητή υπέρ του η διαφορά στην δύναμη και τις επιδόσεις, ενώ στον κόφτη των 7500 σπίναρε στιγμιαία ακόμα και στην αλλαγή από 1η σε 2α στο γλιστερό! Αυτό δείχνει την διαφορά στο βάρος και τα κιβώτια τους...
Με αυτά και με εκείνα γυρίσαμε πίσω, μπήκα στο Saab μου των 200 ίππων και έκανα πάλι τον ίδιο δρόμο και χάρηκα λίγο γκάζι.
Όμως το Corolla το εκτίμησα! Ήταν ένα καλό οικογενειακό που επιτάχυνε, επιβράδυνε και έστριβε αξιοπρεπώς. Αυτό μου που άρεσε περισσότερο ήταν το εξαιρετικό του τιμόνι σε αίσθηση και βάρος! Αν είχε άλλα 50 άλογα θα ήταν ιδανικό.
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Το υπάρχον SUV που έχουν, πούλησε καθόλου; Δεν βλέπω σχεδόν κανένα να κυκλοφορεί.
Παρολο που και αυτό ηταν ωραίο.
Το 2018 στην Ευρωπαϊκή αγορά 30.000 πωλήσεις: http://carsalesbase.com/european-car-sa ... o-stelvio/
Η Χ3 αντίστοιχα 63.000. http://carsalesbase.com/european-car-sa ... mw/bmw-x3/
Βλέπουμε λοιπόν ότι πούλησε, αν και τα μισά από την αντίστοιχη BMW. Λογικό, αφού έχει πιο περιορισμένη γκάμα κινητήρων και απευθύνεται έτσι κι αλλιώς σε μικρότερο κοινό. Προσωπικά προτιμώ τα πιο exclusive οχήματα, παρά να βλέπω το αυτοκίνητο μου σε κάθε φανάρι.
@fanis75 said in 2020 Toyota Yaris:
@realzeus said in 2020 Toyota Yaris:
Είναι το καλύτερο B Segment. Αλλά η Ford θα του κάνει ευθανασία... RIP!
Έχει χάσει την μπάλα η Φορντ και κάνει ευθανασία σε όλα τα καλά της αμάξια.
Είμαι απογοητευμένος από την σημερινή αυτοκίνηση.
Η αγαπημένη μου Alfa έχει μόνο sedan 50 χιλιάδων.
Η άλλη αγαπημένη, η BMW, ίδια τιμή αν θες πισωκίνητο.
Η τελευταία αγαπημένη, η Ford, ζητάει 30 χιλιάρικα για ένα Focus.
H μεγάλη αγαπημένη, η Μazda, τιμές BMW...
Βασικά αν θες να πάρεις κάτι σαν την 147 ή το Focus Mk1, δεν υπάρχει. Ίσως πλησιάζει η BMW 1, αλλά πάλι πανάκριβη.
Τώρα σκοτώνει και η Ford τα Fiesta και Focus. Ξεσκίζονται όλοι να βγάζουν αυτά τα τραγικά περίπτερα SUV-Crossovers που δεν μπορούν να πατήσουν καν χώμα. Και μετά νιώθεις κάπως έτσι:
Και έρχεται η Toyota, που πριν μερικά χρόνια δεν είχε ούτε ένα αυτοκίνητο της προκοπής (αν εξαιρέσουμε το υπερσπάνιο GT86) και σου δίνει: GR Yaris, GR86 και GR Supra. Σε ευχαριστούμε Τογιοτάρα μας, αλλά δεν έχουμε λεφτά, όταν το υπέροχο Γιάρις κάνει 50 χιλιάρικα...
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Γιατί όλα αυτά; γιατί δεν είχε esp Focus ... αν είχε φυσικά θα ήταν στο OFF
Ενώ το Yaris Cross έχει ESP που ελέγχει και το τρειλερ αν έχει φρένα και την σωστή καλωδίωση !
Έτσι γίνονται οι σωστές οικολογικές δουλειές πας με το υβριδικό και φορτώνεις καυσόξυλα (επιδοτούμενα) στο τρειλερ και δεν κινδυνεύεις να τουμπάρεις επειδή είσαι πάνω απο 60 ετών και δεν έχεις αντανακλαστικά γρήγορου οδηγού
Όλα αυτά επειδή ο οδηγός (ο γράφων δηλαδή) έκανε τρελή μαλακία και μπήκε σε στροφή 90 μοιρών, με 80 χ.α.ω. Τι έφταιγε; Ότι χάθηκε και πήρε λάθος δρόμο, που δεν τον γνώριζε.΄Επίσης έφταιγε η σήμανση, που σε μια ευθεία 2 χιλιομέτρων υπήρχε ξαφνικά στροφή 90 μοιρών χωρίς καν μια προειδοποιητική πινακίδα, και στα μαύρα μεσάνυχτα (φυσικά χωρίς φωτισμό), την είδα τελευταία στιγμή. Κανένα ESP δεν θα με έσωζε από την αδράνεια, το αυτοκίνητο έφυγε απλά με τα μούτρα ευθεία, με τερματισμένο το τιμόνι και το ABS και βαράει υπερωρίες... Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, αν απλά είχα φύγει ευθεία στο χωράφι, χωρίς να προσπαθήσω να στρίψω, μάλλον θα πάθαινα πολύ μικρότερη ζημιά, γιατί θα έτρωγα μόνο την μούρη.
ΥΓ: Εκεί όμως πήρα και ένα δώρο ζωής. Την επόμενη μέρα όταν πήγα να μαζέψω το αυτοκίνητο, με το Land Rover (γιατί έπρεπε να μπει μέσα στο χωράφι και να τραβήξει το Focus), ήρθε ένα νεογέννητο σκυλάκι, που μου δάγκωνε τα μπατζάκια. Το αγάπησα στην στιγμή και το φόρτωσα πάνω στο Disco. Σχεδόν 16 χρόνια την είχα αυτήν την σκυλίτσα, την έθαψα φέτος το Πάσχα. Ακόμα την κλαίω...
Τα ακραία είναι πάντα ίδια, γιατί πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι από την άλλη πλευρά που την πληρώνουν.
Όχι μόνο....η Λιάνα (που είχα συμμαθήτρια την κόρη της) δεν είναι Συριζαία.
Το καλό των πολλών υπερισχύει έναντι του καλού των λίγων. Ξέρω ότι διαφωνείς σε αυτό, αλλά θα πρέπει απλά να συμφωνήσουμε στο ότι διαφωνούμε. Ο ατομικισμός του Καπιταλισμού με αναγουλιάζει!
Η Λιάνα είναι μπερδεμένο άτομο και ναι μεν έχει καλές προθέσεις τώρα πια, αλλά δεν ήταν πάντα Κομμουνίστρια.
@fanis75 said in TESLA FORUM:
ΥΓ: Τυπικά το Καβούρι δεν ειναι Αθήνα, άλλος δήμος!
Το περίμενα αυτό. Χαχα! Πολεοδομικό συγκρότημα Αττικής λοιπόν.
Αθήνα είναι και το Κολωνάκι/Κυψέλη, Αθήνα είναι και το Καβούρι. Στο Καβούρι δε νομίζω να χρειάστηκε ποτέ κανείς ηλεκτρικό κλείσιμο καθρεπτών.
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Δεν μιλάω για μπιμπλίκια, αλλά για ουσία. Φώτα, καθίσματα, ηλεκτρικά καθίσματα, αεριζόμενα καθίσματα (το καλοκαίρι, ειδικά με δέρμα ειναι δράμα σε ταξίδι, ιδρώνεις ολόκληρος), ηλκετρικά ανδιπλ. καθρέπτες, κλπ. Πράγματα που η bmw τα χρεώνει έξτρα και μάλιστα ακριβά.
Αυτά πράγματι αξίζουν. Ειδικά τα αεριζόμενα καθίσματα! Καθρέπτες ηλεκτρικά αναδιπλούμενους είχα και στην BMW και έχω και στο Saab. Παίζει να μην έχω πατήσει το κουμπί χρόνια τώρα...
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Εγώ τώρα, που έζησα εποχές Σιτροέν Αξέλ
Ααα το πρώτο μου αμάξι....χαχαχα....τι εποχές μου θύμισες!
Μόλις έγινες ο αγαπημένος συνομιλητής του @criuser.
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Ναι, Ναι και ΝΑΙΙΙΙ...!!! Για αυτό και η bmw το ξέρει και τα έχει όλα έξτρα, γιανα βγάζει πολλά χρήματα. Εαν δεις π.χ. Γερμανία, γυμνή bmw δεν υπάρχει, όλες φορτωμένες είναι. Το 50% της εμπειρίας bmw ειναι η εξοπλιστική της δυνατότητα.
Δυσκολεύομαι να σκεφτώ κάτι από όλα αυτά τα έξτρα που θα χρησιμοποιούσε κάποιος συχνά. Δέχομαι τα ζόρικα φώτα, γιατί λένε (δεν το ξέρω προσωπικά) ότι κάνουν διαφορά στην οδήγηση και άντε και τα καλά καθίσματα. Τα μπιμπλίκια είναι από αδιάφορα, ως επικίνδυνα, αν παίζεις με αυτά, αντί να προσέχεις τον δρόμο.
@red_monster said in BMW FORUM:
Για αμορτισέρ και λάστιχα έχω πολλές εμπειρίες όπου υπάρχει αισθητή διαφορά (αν νιώθει φυσικά ο οδηγός). Όταν άλλαξα π.χ. στο Focus αμορτισέρ, Sachs Red πάλι, είχαν διαφορά από τα μαμά Sachs Red. Στα λάστιχα επίσης (σε BMW με marker για BMW), αλλά μικρότερες διαφορές.
Οι όποιες διαφορές είναι περισσότερο στην αίσθηση παλαιού Vs νέου
Σωστό κι αυτό, αλλά ακόμα και 2 καινούρια έχουν διαφορά, γιατί έχει διαφορετικές προδιαγραφές το ΟΕΜ. Ισχύει και για λάστιχα και για αμορτισέρ.
Για αμορτισέρ και λάστιχα έχω πολλές εμπειρίες όπου υπάρχει αισθητή διαφορά (αν νιώθει φυσικά ο οδηγός). Όταν άλλαξα π.χ. στο Focus αμορτισέρ, Sachs Red πάλι, είχαν διαφορά από τα μαμά Sachs Red. Στα λάστιχα επίσης (σε BMW με marker για BMW), αλλά μικρότερες διαφορές.
Lockers κλπ τα θεωρώ υπερβολές. Ένα καλό λάστιχο και κυρίως γνώση χρειάζεται κάποιος. Αν δεις π.χ. σπασμένο έδαφος (σαν φλούδες κουβερτούρας πάνω σε μια πάστα), να ξέρεις ότι από κάτω έχει βούρκο. Μια μεγάλη βέργα χρειάζεσαι, για να ξέρεις το βάθος των κωλυμάτων και φυσικά δεν πάμε ποτέ μόνοι μας στο βουνό/κάμπο! Ένας εργάτης (βίντσι) είναι σωτήριος, αλλά και παράνομος πλέον.
@stefan147 said in BMW FORUM:
Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να πληρώσεις οεμ αμορτισέρ απ' τη στιγμή που το φτιάχνει 3ος και απλά το βάζει σ' ένα κούτι bmw και μετά το πουλάει +50%. Δες τι μάρκα είναι τα μαμίσια (Sachs νομίζω) και πάρε τη αντίστοιχη σειρά που φοράει το αμάξι σου (κανονικό, σπορ, μ-πακ κτλ).
Και τα Bilstein να πάρεις εννοείται θα είναι μια χαρά. Στην τελική εγώ στην τιμή των 2 μαμίσιων θα άλλαζα ολη την 4αδα για λόγους ομοιογένειας. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να αλλάζονται ανά άξονα τα αμορτισέρ.
Χωρίς να διαφωνώ με την πρόταση σου, δεν είναι ακριβώς έτσι. Τα ΟΕΜ έχουν διαφορές ως προς τις ρυθμίσεις που έχει ζητήσει ο κατασκευαστής, δεν είναι ακριβώς ίδια με τα aftermarket, και ας τα φτιάχνει η ίδια εταιρεία. Βέβαια αν μιλάμε για την μισή τιμή, εννοείται ότι βάζεις τα aftermarket.
@sprsk: Που χάθηκες εσύ ρε Σπύρο; Όλα καλά;
Σιγά τα σαράβαλα. Σύντομα μάλλον θα έρθει και κάτι άλλο.
@otso said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:
Aλεξ βλεπω το xedos αλλά δεν βλεπω το saab .
Μπάμπη αν θες και το Saab, μαζί με το Daihatsu. Το οποίο Daihatsu είναι το μοναδικό αυτόματο που έχω. Με κουμπάκια αλλαγής ταχυτήτων κιόλας!!!: