H Williams το δοκίμασε για 2-3 γύρους. Το ξέρω πολύ καλά αυτό το πείραμα. Επίσης ήταν προ των γρήγορων ημιαυτόματων. Μια μπούρδα μκαι μισή είναι για γρήγορη οδήγηση!!!
Πολλά απαγορεύτηκαν τότε.
Please enter occupation - Please enter your interests
H Williams το δοκίμασε για 2-3 γύρους. Το ξέρω πολύ καλά αυτό το πείραμα. Επίσης ήταν προ των γρήγορων ημιαυτόματων. Μια μπούρδα μκαι μισή είναι για γρήγορη οδήγηση!!!
Πολλά απαγορεύτηκαν τότε.
Το ίδιο πάτωμα όμως με τα supermini δεν φοράει;
Ναι, αλλά σε μεγενθυμένη εκδοχή. Σε χώρους είναι σαν τα μικρομεσαία.
Το πρόβλημα με το CVT είναι ότι έχει χαμηλά όρια ροπής και περιστροφής (που μπορεί να πάρει από τον στρόφαλο) και όταν ζορίζεται, υπερθερμαίνεται. Για αυτό βλέπεις 4x4 με CVT να μην μπορούν να ανεβούν δύσκολες ανηφόρες εκτός δρόμου, καθώς δεν έχουν την δυνατότητα να μεταφέρουν αρκετή ροπή. Φυσικά είναι εντελώς ακατάλληλα και για σπορτίβ οδήγηση. Για κουβαδάκια πόλης καλά είναι.
^^^ Ευχαριστούμε, δεν θα πάρουμε.
Μην κολλήσουν οι Ιταλοί καμιά Οξεία Υποστροφίτιδα από την Opel, κανένα Σύνδρομο Κρυμμένου Ταμπλό από την Peugeot ή καμία Χρόνια Τεμπελίτιδα Οδηγικών Αντιδράσεων από την Citroen.
Οδήγησα την Corolla του izz (ευχαριστώ Νίκο!), με τρίτο επιβάτη τον αγαπητό famas. Corolla hybrid sedan λοιπόν, με τα 122 άλογα.
Πρώτα από όλα ξεκινάω με το ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο από κοντά, κούρσα παλαιάς κοπής!
Μπαίνεις μέσα, θέση χαμηλή, όπως πρέπει. Θάνατος στα SUV!
Ξεκινάει ήσυχα, ηλεκτρικό γαρ, μετά από λίγο μπαίνει και το θερμικό μοτέρ. Τιμόνι με απαλό δέρμα και ωραία αίσθηση του δρόμου, ελαφρύ στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά που βαραίνει ψηλότερα. Φώτα που κάνουν τη νύχτα, μέρα.
Βγαίνουμε σιγά-σιγά στην Εθνική και έρχονται από πίσω με 100+, οπότε τέρμα γκάζι. Το αυτοκίνητο δεν έχει πολύ γκάζι, αλλά επιταχύνει αξιοπρεπώς. ΟΚ, ήμασταν και 3 μαντράχαλοι μέσα...
Τέρμα γκάζι λοιπόν και πιάνουμε την αριστερή λωρίδα στην ΕΟ Θεσσαλονίκης-Μουδανιών, και με σταθερές 5800 ΣΑΛ. ο θερμικός έκανε φιλότιμες προσπάθειες. Κάπου στα 165 (κοντέρ) το αφήνω, καθώς δεν είχε πολλά ακόμα να δώσει. Από γκάζι μέτρια πράγματα λοιπόν.
Κι αυτό είναι είναι κρίμα γιατί το σασί φαίνεται ότι μπορεί να σηκώσει άλλα 100 άλογα. Στα 160 χ.α.ω. το τιμόνι είναι straight arrow και ακούει στον παραμικρό χειρισμό, χωρίς να είναι νευρικό. Η ανάρτηση κρατάει το αυτοκίνητο ίσιο, χωρίς ταλαντώσεις, κάτι που θα φανεί στην επόμενη φάση. Χωρίς λοιπόν να το πιέσω (ξένο αυτοκίνητο που οδηγώ 1η φορά και με 2 φίλους μέσα), μπαίνω λίγο σβέλτα στην δεξιά καμπή, που θα μας οδηγούσε πίσω. Η αίσθηση των φρένων ήταν νορμάλ, παρά το όποιο brake regeneration, αλλά δεν τα πίεσα. Το τιμόνι βάζει μέσα στην στροφή την μούρη, με περίπου 80 χ.α.ω, χωρίς κανέναν δισταγμό! Το αμάξωμα απλά πήρε μια κλίση και αυτό ήταν, καμία άλλη ταλάντωση!
Βγαίνουμε σε δρόμο με φανάρια (Περαία - Ανώτατη Διακλαδική Σχολή Πολέμου) και αρχίζουμε τα 0-100. Τρεις άντρες μέσα, (οι άλλοι 2 λεπτοί, εγώ όχι και τόσο...) οπότε τα 122 άλογα, με τόσα κιλά, τα βρίσκουν λίγο ζόρικα. Δεν έχουν καν την δύναμη (ή ίσως είναι η ηλεκτρονική διαχείριση μαζί με το απαλό κιβώτιο) να σπινάρουν τις ρόδες στην εκκίνηση. Κοιτάω τα νούμερα και κάνει 0-100 σε 11.5+''. Το δικό μου παλιακό, με ίδια δύναμη (Xedos 6), κάνει 10άρι ξερό, και είναι αισθητή υπέρ του η διαφορά στην δύναμη και τις επιδόσεις, ενώ στον κόφτη των 7500 σπίναρε στιγμιαία ακόμα και στην αλλαγή από 1η σε 2α στο γλιστερό! Αυτό δείχνει την διαφορά στο βάρος και τα κιβώτια τους...
Με αυτά και με εκείνα γυρίσαμε πίσω, μπήκα στο Saab μου των 200 ίππων και έκανα πάλι τον ίδιο δρόμο και χάρηκα λίγο γκάζι.
Όμως το Corolla το εκτίμησα! Ήταν ένα καλό οικογενειακό που επιτάχυνε, επιβράδυνε και έστριβε αξιοπρεπώς. Αυτό μου που άρεσε περισσότερο ήταν το εξαιρετικό του τιμόνι σε αίσθηση και βάρος! Αν είχε άλλα 50 άλογα θα ήταν ιδανικό.
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Το υπάρχον SUV που έχουν, πούλησε καθόλου; Δεν βλέπω σχεδόν κανένα να κυκλοφορεί.
Παρολο που και αυτό ηταν ωραίο.
Το 2018 στην Ευρωπαϊκή αγορά 30.000 πωλήσεις: http://carsalesbase.com/european-car-sa ... o-stelvio/
Η Χ3 αντίστοιχα 63.000. http://carsalesbase.com/european-car-sa ... mw/bmw-x3/
Βλέπουμε λοιπόν ότι πούλησε, αν και τα μισά από την αντίστοιχη BMW. Λογικό, αφού έχει πιο περιορισμένη γκάμα κινητήρων και απευθύνεται έτσι κι αλλιώς σε μικρότερο κοινό. Προσωπικά προτιμώ τα πιο exclusive οχήματα, παρά να βλέπω το αυτοκίνητο μου σε κάθε φανάρι.
@fanis75 said in 2020 Toyota Yaris:
@realzeus said in 2020 Toyota Yaris:
Είναι το καλύτερο B Segment. Αλλά η Ford θα του κάνει ευθανασία... RIP!
Έχει χάσει την μπάλα η Φορντ και κάνει ευθανασία σε όλα τα καλά της αμάξια.
Είμαι απογοητευμένος από την σημερινή αυτοκίνηση.
Η αγαπημένη μου Alfa έχει μόνο sedan 50 χιλιάδων.
Η άλλη αγαπημένη, η BMW, ίδια τιμή αν θες πισωκίνητο.
Η τελευταία αγαπημένη, η Ford, ζητάει 30 χιλιάρικα για ένα Focus.
H μεγάλη αγαπημένη, η Μazda, τιμές BMW...
Βασικά αν θες να πάρεις κάτι σαν την 147 ή το Focus Mk1, δεν υπάρχει. Ίσως πλησιάζει η BMW 1, αλλά πάλι πανάκριβη.
Τώρα σκοτώνει και η Ford τα Fiesta και Focus. Ξεσκίζονται όλοι να βγάζουν αυτά τα τραγικά περίπτερα SUV-Crossovers που δεν μπορούν να πατήσουν καν χώμα. Και μετά νιώθεις κάπως έτσι:
Και έρχεται η Toyota, που πριν μερικά χρόνια δεν είχε ούτε ένα αυτοκίνητο της προκοπής (αν εξαιρέσουμε το υπερσπάνιο GT86) και σου δίνει: GR Yaris, GR86 και GR Supra. Σε ευχαριστούμε Τογιοτάρα μας, αλλά δεν έχουμε λεφτά, όταν το υπέροχο Γιάρις κάνει 50 χιλιάρικα...
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Γιατί όλα αυτά; γιατί δεν είχε esp Focus ... αν είχε φυσικά θα ήταν στο OFF
Ενώ το Yaris Cross έχει ESP που ελέγχει και το τρειλερ αν έχει φρένα και την σωστή καλωδίωση !
Έτσι γίνονται οι σωστές οικολογικές δουλειές πας με το υβριδικό και φορτώνεις καυσόξυλα (επιδοτούμενα) στο τρειλερ και δεν κινδυνεύεις να τουμπάρεις επειδή είσαι πάνω απο 60 ετών και δεν έχεις αντανακλαστικά γρήγορου οδηγού
Όλα αυτά επειδή ο οδηγός (ο γράφων δηλαδή) έκανε τρελή μαλακία και μπήκε σε στροφή 90 μοιρών, με 80 χ.α.ω. Τι έφταιγε; Ότι χάθηκε και πήρε λάθος δρόμο, που δεν τον γνώριζε.΄Επίσης έφταιγε η σήμανση, που σε μια ευθεία 2 χιλιομέτρων υπήρχε ξαφνικά στροφή 90 μοιρών χωρίς καν μια προειδοποιητική πινακίδα, και στα μαύρα μεσάνυχτα (φυσικά χωρίς φωτισμό), την είδα τελευταία στιγμή. Κανένα ESP δεν θα με έσωζε από την αδράνεια, το αυτοκίνητο έφυγε απλά με τα μούτρα ευθεία, με τερματισμένο το τιμόνι και το ABS και βαράει υπερωρίες... Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, αν απλά είχα φύγει ευθεία στο χωράφι, χωρίς να προσπαθήσω να στρίψω, μάλλον θα πάθαινα πολύ μικρότερη ζημιά, γιατί θα έτρωγα μόνο την μούρη.
ΥΓ: Εκεί όμως πήρα και ένα δώρο ζωής. Την επόμενη μέρα όταν πήγα να μαζέψω το αυτοκίνητο, με το Land Rover (γιατί έπρεπε να μπει μέσα στο χωράφι και να τραβήξει το Focus), ήρθε ένα νεογέννητο σκυλάκι, που μου δάγκωνε τα μπατζάκια. Το αγάπησα στην στιγμή και το φόρτωσα πάνω στο Disco. Σχεδόν 16 χρόνια την είχα αυτήν την σκυλίτσα, την έθαψα φέτος το Πάσχα. Ακόμα την κλαίω...
Τα ακραία είναι πάντα ίδια, γιατί πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι από την άλλη πλευρά που την πληρώνουν.
Όχι μόνο....η Λιάνα (που είχα συμμαθήτρια την κόρη της) δεν είναι Συριζαία.
Το καλό των πολλών υπερισχύει έναντι του καλού των λίγων. Ξέρω ότι διαφωνείς σε αυτό, αλλά θα πρέπει απλά να συμφωνήσουμε στο ότι διαφωνούμε. Ο ατομικισμός του Καπιταλισμού με αναγουλιάζει!
Η Λιάνα είναι μπερδεμένο άτομο και ναι μεν έχει καλές προθέσεις τώρα πια, αλλά δεν ήταν πάντα Κομμουνίστρια.
Περί μετρητών που λέγατε πριν:
«Τα μετρητά, τελικά είναι παντοτινά. Και τα «οράματα» για κοινωνίες χωρίς φυσικό χρήμα ανέφικτα, προς το παρόν τουλάχιστον. Κυρίως, επικίνδυνα σε καταστάσεις κρίσεων. Aκόμη κι αν μιλάμε για black out στο ρεύμα.
Τους κινδύνους διείδαν Σουηδία και Νορβηγία, και οπισθοχωρούν από τις αρχικές τους προθέσεις για πλήρη κατάργηση των μετρητών.
Το 2018, ο πρώην υποδιοικητής της κεντρικής τράπεζας της Σουηδίας προέβλεψε ότι η χώρα θα είχε «απεξαρτηθεί» μέχρι το 2025.
Όμως η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία το 2022 και η επακόλουθη αύξηση του υβριδικού πολέμου και των κυβερνοεπιθέσεων που αποδίδονται σε φιλορωσικές ομάδες επέβαλαν την επανεξέταση των σχεδίων.
Τα πλήρως ψηφιακά συστήματα πληρωμών, αφενός δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν από όλους λόγω ψηφιακού «αναλφαβητισμού» – βλέπε ηλικιωμένους- αφετέρου- το σημαντικότερο- είναι ευάλωτα σε απειλές για την ασφάλεια.
Το Swish, σύστημα πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου που έξι τράπεζες εγκαινίασαν το 2012, είναι πανταχού παρόν στη Σουηδία, από πάγκους στην αγορά μέχρι τις καφετέριες και τα καταστήματα ρούχων. Το αντίστοιχο νορβηγικό σύστημα, το Vipps, το οποίο συγχωνεύθηκε με το δανέζικο MobilePay το 2022 για να σχηματίσει το Vipps MobilePay, είναι επίσης πολύ δημοφιλές. Τον περασμένο μήνα, ξεκίνησε επίσης τη λειτουργία του στη Σουηδία.
Τώρα, σε ένα φυλλάδιο με τίτλο «Αν έρθει κρίση ή πόλεμος» που θα σταλεί σε κάθε σπίτι στη Σουηδία τον επόμενο μήνα, το υπουργείο Άμυνας συμβουλεύει τους πολίτες να χρησιμοποιούν τακτικά μετρητά και να έχουν απόθεμα τουλάχιστον μιας εβδομάδας σε φυσικό χρήμα.
«Τέλος» στους εμπόρους που αρνούνται να πάρουν μετρητά
Η κυβέρνηση εξετάζει επίσης το ενδεχόμενο θέσπισης νομοθεσίας για την προστασία της δυνατότητας πληρωμής με μετρητά για ορισμένα αγαθά. Καταστήματα και τα εστιατόρια αρνούνται ουσιαστικά να μην πληρώνονται με μετρητά, αρκεί να αναρτήσουν γνωστοποίηση με τους περιορισμούς που θέτουν στους τρόπους πληρωμής.
Την ίδια τακτικη ακολουθούν και οι έμποροι στην Νορβηγία, με όλο και περισσότερους να έχουν καταργήσει τα μετρητά, αποκλείοντας περίπου 600.000 άτομα που δεν έχουν πρόσβαση σε ψηφιακές υπηρεσίες.
Η κυβέρνηση ανέλαβε δράση το καλοκαίρι, θεσπίζοντας νόμο βάσει του οποίου οι λιανοπωλητές θα τιμωρούνται με πρόστιμο ή άλλες κυρώσεις σε περίπτωση που δεν δέχονται πληρωμές με μετρητά από την 1η Οκτωβρίου.
Το υπουργείο Δικαιοσύνης και Δημόσιας Ασφάλειας τόνισε ότι «συνιστά σε όλους να έχουν κάποια μετρητά στο σπίτι τους λόγω της ευπάθειας των ψηφιακών πληρωμών σε κυβερνοεπιθέσεις».
«Δεν θα αποτελούν λύση έκτακτης ανάγκης όταν η κρίση φτάσει στο κατώφλι μας»
Επίσης, η υπουργός Δικαιοσύνης και Εκτάκτων Αναγκών της χώρας, Emilie Enger Mehl, δήλωσε: «Εάν κανείς δεν πληρώνει ούτε δεχεται μετρητά, δεν θα αποτελούν πλέον λύση έκτακτης ανάγκης όταν η κρίση φτάσει στο κατώφλι μας».
«Παρατεταμένες διακοπές ρεύματος, βλάβες συστημάτων ή ψηφιακές επιθέσεις στα συστήματα πληρωμών και τις τράπεζες θα αφήσουν τα μετρητά ως «τη μόνη εναλλακτική λύση που είναι εύκολα διαθέσιμη», δήλωσε η ίδια.
Οι αγορές με μετρητά μειώθηκαν από σχεδόν 40% το ’12 σε περίπου 10%
Ο Max Brimberg, ερευνητής στην κεντρική τράπεζα της Σουηδίας, δήλωσε ότι η απομάκρυνση από τα μετρητά οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον ιδιωτικό τομέα. Πολλές από τις τράπεζες της χώρας κατήργησαν τα μετρητά στα τοπικά υποκαταστήματα πριν από λίγο καιρό, γεγονός που έκανε τις ψηφιακές υπηρεσίες πληρωμών να επεκταθούν εύκολα σε ένα πολύ πρόθυμο κοινό.
Το ποσοστό των αγορών με μετρητά στα φυσικά καταστήματα έχει μειωθεί από σχεδόν 40% το 2012 σε περίπου 10% τα τελευταία χρόνια και ο Brimberg δήλωσε ότι υπάρχει αυξανόμενη ανησυχία για την απαξίωση των μετρητών.»
@fanis75 said in CarTalk.gr:
@realzeus said in CarTalk.gr:
Κινεζιές;;;
Εχεις δίκιο....εμπερδεύθην με τα Βόλβο....Ινδικά ειναι αυτά!!
Για την ακρίβεια Ινδική είναι μόνον η ιδιοκτησία. Κατά τα άλλα δεν έχουν καμία σχέση με την Ινδία.
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Στο μαζντογιαρις μου έχει κάνει κάτι κοψίματα εξαιτίας ηλίθιων πεζών που όμως δεν είναι στο δρομο.
Απορώ πάντως γιατί εμπιστεύεστε αυτόματους πιλότους. Ειδικά αν έχει και καμπες ο δρόμος ...
στο πολο, στο τιγκ και στο tesla παντα το χρησιμοποιουσα το adaptive cruise control σε ταξιδια στην εθνικη οδο. Ειναι φοβερα χρησιμο εργαλειο και ξεκουραζει. Στο τιγκ καποια στιγμη, ειχε μπερδευτει με σκιες στο δρομο και μου εστριψε το τιμονι ενω δεν επρεπε. Στο τεσλα δεν δει κατι παραξενο, μεχρι στιγμης. Παντα ομως προσεχω. Η προσοχη μου ειναι αλλου μονο δευτερολεπτα οταν αλλαζω απο γυαλια μυωπιας σε ηλιου ή οταν πινω νερο.
Φίλος μου καρφώθηκε πάνω σε T-Roc που φρέναρε απότομα κι αυτόματα, εν μέσω άδειου δρόμου. Η οδηγός το παραδέχτηκε και μάλιστα είπε είχε γίνει άλλες 4-5 φορές στο παρελθόν, χωρίς να προκληθεί ατύχημα. Θα μου πεις ότι ο Νόμος λέει ότι πρέπει να κρατάς αποστάσεις Σωστό μεν, αλλά όταν τα κωλοσυστήματα προσπαθούν να δημιουργήσουν ατύχημα, εκεί είναι το φταίξιμο!
Πρέπει να κρατάς αποστάσεις και να κινείσαι με τα όρια για μπορείς να φρενάρεις. Το ότι τσαρουχωσε μόνο του ή επειδή πετάχτηκε παιδάκι είναι αδιάφορο.
Τα τονίζω αυτα επειδή όλο και πιο συχνα ακούω και σε δικαστήρια αυτή τη δικαιολογία από ανθρώπους που πηγαίνουν κολλητά ή χειρότερα παίζουν με το κινητό οδηγώντας. Γενικά δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από τον κολλητηριτζη στο δρόμο. Στην ίδια συνομοταξία αηδίας με το δίκυκλο που κινουμενος στη μέση προσπαθεί συνεχως να σε περάσει ενοχλητικά και επικίνδυνα
Καμία δικαιολογία και ευτυχως ο νόμος είναι σαφής και ξεκάθαρος.
Μα δεν αμφισβήτησε κανείς τον Νόμο. Για συστήματα που δημιουργούν προβλήματα εκεί που δεν υπήρχαν μιλούσαμε.
@vagkirk said in TESLA FORUM:
Θυμάμαι κάποια στιγμή η Audi διαφήμιζε ένα σύστημα που αναγνώριζε ζωα και ανθρώπους το βράδυ με κάτι σαν θερμική κάμερα.
Mercedes και BMW χρόνια τώρα.
@babisstinson said in Mazda CX-30:
Μόλις συνηθίσεις λίγο την ροδέλα δεν είναι καθόλου δύσκολο στην χρήση. Αρχικά το μυαλό σε "σπρώχνει" να πας να πατήσεις την οθόνη, γιατί έτσι έχει συνηθίσει, αλλά εν τελεί αποδεικνύεται πολύ πιο ασφαλές και είναι και εύχρηστο. Κανονικά η ΕΕ πρέπει να απαγορεύσει τις οθόνες αφής στο κέντρο του αυτοκινήτου την ώρα που το αυτοκίνητο κινείται. Το έκανα κι εγώ στο Peugeot και είναι εντελώς λάθος.
Α να γεια σου!!!
@dettol said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Στο μαζντογιαρις μου έχει κάνει κάτι κοψίματα εξαιτίας ηλίθιων πεζών που όμως δεν είναι στο δρομο.
Απορώ πάντως γιατί εμπιστεύεστε αυτόματους πιλότους. Ειδικά αν έχει και καμπες ο δρόμος ...
στο πολο, στο τιγκ και στο tesla παντα το χρησιμοποιουσα το adaptive cruise control σε ταξιδια στην εθνικη οδο. Ειναι φοβερα χρησιμο εργαλειο και ξεκουραζει. Στο τιγκ καποια στιγμη, ειχε μπερδευτει με σκιες στο δρομο και μου εστριψε το τιμονι ενω δεν επρεπε. Στο τεσλα δεν δει κατι παραξενο, μεχρι στιγμης. Παντα ομως προσεχω. Η προσοχη μου ειναι αλλου μονο δευτερολεπτα οταν αλλαζω απο γυαλια μυωπιας σε ηλιου ή οταν πινω νερο.
Φίλος μου καρφώθηκε πάνω σε T-Roc που φρέναρε απότομα κι αυτόματα, εν μέσω άδειου δρόμου. Η οδηγός το παραδέχτηκε και μάλιστα είπε είχε γίνει άλλες 4-5 φορές στο παρελθόν, χωρίς να προκληθεί ατύχημα. Θα μου πεις ότι ο Νόμος λέει ότι πρέπει να κρατάς αποστάσεις Σωστό μεν, αλλά όταν τα κωλοσυστήματα προσπαθούν να δημιουργήσουν ατύχημα, εκεί είναι το φταίξιμο!
@dimitrioskosmas said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
@ison said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
2ήμερο με Captur LPG:
Σύνολο διαδρομής που "έβγαλε" το LPG : 415 χλμ
Κόστος LPG : 23,60 ευρώ (περίπου 30 λίτρα + 2 που είχε μέσα, αλλά το γυρνάει αυτόματα στη βενζίνη όταν φτάνει εκεί, άρα δεν λαμβάνονται υπόψιν)
Κόστος διοδίων διαδρομής : 24 ευρώ
2 ενήλικες, 2 πιτσιρίκια, γεμάτος ο χώρος αποσκευών, χωρίς μπαγκαζιέρα, μέση ταχύτητα 100 - 120 χ.α.ω, (με εξαίρεση την επιστροφή βέβαια....)
Άρα το κάθε ευρώ LPG μου έβγαλε αυτή τη φορά περίπου 17,58 χλμ.
Πιο οικονομικό από αυτό είναι το πετρέλαιο ή το υβριδικό;
Υποθέτω σίγουρα το ηλεκτρικό.
Αλλά με τί κόστος απόκτησης και συντήρησης;
Ποια είναι η άποψή σας;
Με τα δεδομενα που δινεις βγαινει οτι εκαψες 7.2 λιτρα lpg με κοστος 0,78 το λιτρο ητοι 5,6 ευρω τα 100.
Για να παρεις το αντιστοιχο κοστος σε βενζινα (1,752 μεση τιμη στην περιοχη μου) πρεπει να καψεις 3,2 λιτρα/100 και για πετρελαιο (1,474 μεση τιμη στην περιοχη μου) πρεπει να καψεις 3,8 λιτρα/100. Καλη επιτυχια και στα 2.Με αλλα λογια σε αυτες τις τιμες και με τα σημερινα δεδομενα φαινεται το Lpg καλυτερο.
Βεβαια 7.2 σε lpg μου φαινεται στο πολυ low end αλλα και παλι θεωρω με οτιδηποτε κατω απο 8.5 λιτρα/100 το lpg υπερτερει εστω και οριακα.
Ερωτηση κρισεως
Ποσο πιθανο ειναι να βαλει η renault το νεο Lpg κινητηρα του bigster σε κανα capture ή ακόμα καλυτερα στο Symbioz? 140 αλογα πραγματικα ειναι η χρυση τομη θεωρω.
Για τη renault δεν ξέρω, όμως η ΚΙΑ έχει βγάλει στην ιταλική αγορά υβριδικό 3 καυσίμων (μπαταρία, βενζίνη, lpg) που έχει τρελή οικονομία.
Γενικά δεν κατανοώ γιατί δεν υπάρχουν επιλογές σε εργοστασιακά lpg στη χώρα μας και πρέπει να πηγαίνεις στον κάθε after market για να τοποθετήσει τέτοιο καύσιμο.
Μιλάμε για απίστευτη οικονομία και ελάχιστη δυσκολία εύρεσης πρατηρίου με lpg.
Υπάρχει κάποια εξήγηση;
Υπάρχουν εργοστασιακά lpg,εκτός Renault,και δε τα φερνουν οι αντιπροσωπείες;
Δεν είναι θέμα χώρας. Ελάχιστα εργοστάσια βγάζουν για την Ευρώπη αυτοκίνητα με LPG.
@piliourits said in Γελοιογραφία & Χιούμορ :
Αυτή είναι η Φέτα Αρχιλοχίας. Της Αμφι-λοχίας είναι του bisexual Λοχία...
Κατά μια έννοια ναι. Αλλά και να μην έχεις πλεονέκτημα, γιατί να μην θέλεις να πουλάς 1 μονάδα για κέρδος 1000 Ευρώ, αλλά να πρέπει να πουλάς 10; Μόνο κάποιος χαζός θα προτιμούσε να δουλεύει περισσότερο για το ίδιο κέρδος.
@dstou said in CarTalk.gr:
Πράγμα που είναι πρωτοφανές, μιας και το σύνηθες της κατηγορίας είναι το αντίθετο, να κατεβαίνουν προς περισσότερο εμπορικές κατηγορίες (Μερσεντέ με σειρά Α,Β, Πεμβέ σειρά 1, Άουντι Α1,Α2 παλιότερα), Λέξους CT,LBX κ.τ.λ.).
Όχι πια. H MB θα ανέβει ξανά προς τα πάνω καταργώντας την Α Class, η Alfa το έκανε ήδη, η Audi θα καταργήσει το Α1 κλπ. Γενικά οι premium κατασκευαστές κατάλαβαν ότι τα λεφτά είναι στα ακριβά αυτοκίνητα και όχι στον όγκο πωλήσεων.