H Williams το δοκίμασε για 2-3 γύρους. Το ξέρω πολύ καλά αυτό το πείραμα. Επίσης ήταν προ των γρήγορων ημιαυτόματων. Μια μπούρδα μκαι μισή είναι για γρήγορη οδήγηση!!!
Πολλά απαγορεύτηκαν τότε.
Please enter occupation - Please enter your interests
H Williams το δοκίμασε για 2-3 γύρους. Το ξέρω πολύ καλά αυτό το πείραμα. Επίσης ήταν προ των γρήγορων ημιαυτόματων. Μια μπούρδα μκαι μισή είναι για γρήγορη οδήγηση!!!
Πολλά απαγορεύτηκαν τότε.
Το ίδιο πάτωμα όμως με τα supermini δεν φοράει;
Ναι, αλλά σε μεγενθυμένη εκδοχή. Σε χώρους είναι σαν τα μικρομεσαία.
Το πρόβλημα με το CVT είναι ότι έχει χαμηλά όρια ροπής και περιστροφής (που μπορεί να πάρει από τον στρόφαλο) και όταν ζορίζεται, υπερθερμαίνεται. Για αυτό βλέπεις 4x4 με CVT να μην μπορούν να ανεβούν δύσκολες ανηφόρες εκτός δρόμου, καθώς δεν έχουν την δυνατότητα να μεταφέρουν αρκετή ροπή. Φυσικά είναι εντελώς ακατάλληλα και για σπορτίβ οδήγηση. Για κουβαδάκια πόλης καλά είναι.
Επί της ευκαιρία της κοπής της πίτας του φόρουμ της Β. Ελλάδας, ο φίλτατος @dekouk μου έκανε την τιμή να μου παραχωρήσει το BYD Dolphin του, για μια βόλτα.
Τα της εμφάνισης δεν με αφορούν και όλοι μας έχουμε μάτια για να κρίνουμε αν μας αρέσει εξωτερικά. Οπότε το αφήνουμε αυτό.
Μέσα όμως είναι εξαιρετικό! Όλα είναι στιβαρά και καλοφτιαγμένα, με όμορφο design (οι πετούγιες των πορτών μου έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση). Δεν άκουσα ούτε ένα τσικ από τριγμούς! Ρε τους Κινέζους...
Ξεκινάμε λοιπόν από το πάρκινγκ της ταβέρνας και το πρώτο ευχάριστο γεγονός ήταν το πόσο καλά βαθμονομημένο ήταν το πεντάλ του «γκαζιού» (ηλεκτρισμού-ροοστάτη, πείτε το όπως θέλετε). Πολύ πιο εύκολο από ένα θερμικό, σε σημείο να μπουσουλάς απλά ακουμπώντας το ("breathing on it" θα έλεγαν οι Άγγλοι).
Βγαίνουμε από το parking λοιπόν και μπαίνουμε στον παράδρομο. Το τιμόνι πολύ ευχάριστο ακόμα και στα 40 χ.α.ω. Το περίμενα να είναι φτερό στον άνεμο, αλλά ήταν στιβαρό. Ρε λες να ξέρουν οι Κινέζοι από οδήγηση, αναρωτήθηκα...
Φτάνουμε από τον παράδρομο στην Εθνική Οδό προς Μουδανιά (3 λωρίδες όπου έρχονται με 100+ όλοι). Σταματάω λίγο στην άκρη, γιατί α) δεν ήθελα να κόψω κάποιον και β) δεν ήξερα πόσο γρήγορο είναι το Δελφίνι από στάση. Με το που αδειάζει ο δρόμος, πατάω το «γκάζι» στο πάτωμα. Κάνει λοιπόν ένα μικρό σπινάρισμα, μετά βρίσκει πρόσφυση και επιταχύνει. Όχι πολύ δυνατά, αλλά ικανοποιητικά. Μέχρι τα 100 ήταν σβέλτο, μετά ξεψύχησε (σχετικά πάντα με το τι ένιωθα πριν), αλλά επειδή είχαμε άδειο δρόμο, επέμεινα. Ευτυχώς οι συμπολίτες ήταν προβλεπέ (πως το έπαθαν;!) και η αριστερή ήταν άδεια, οπότε είδαμε την κοντερίσια τελική των 173, που μετά από λίγο έπεσε στα 170, οπότε το άφησα για να μην φάω περισσότερη μπαταρία. Πρέπει να ήταν 160 πραγματικά. Πολύ σταθερό σε αυτά τα χλμ το αυτοκίνητο. Το τιμόνι ακόμα και από το πάρκινγκ δεν ήταν φτερό. Στα 170, ήταν ως και βαρύ, προφανώς βάρυνε λόγω της ταχύτητας και μέσω μεταβλητής υποβοήθησης, χαρακτηριστικό που είχε το Xedos μου και που πάντα μου άρεσε.
Τα φρένα πολύ άμεσα και με καλή αίσθηση στο πεντάλ. Σε κάποιες λίγες στροφές (Μουδανιών για Ρύσιο π.χ.) το αυτοκίνητο ήταν σταθερότατο, αλλά δεν το πίεσα,
Συνολικά ένα καλό αυτοκίνητο, ενώ περίμενα ένα κινέζικο φτερό στον άνεμο. Εντυπωσιακό το τι έχουν κάνει οι Κινέζοι μέσα σε τόσα λίγα χρόνια!
ΥΓ: Ο dekouk υποσχέθηκε ότι θα φέρει το Model 3 για την επόμενη δοκιμή μου...
^^^ Ευχαριστούμε, δεν θα πάρουμε.
Μην κολλήσουν οι Ιταλοί καμιά Οξεία Υποστροφίτιδα από την Opel, κανένα Σύνδρομο Κρυμμένου Ταμπλό από την Peugeot ή καμία Χρόνια Τεμπελίτιδα Οδηγικών Αντιδράσεων από την Citroen.
Οδήγησα την Corolla του izz (ευχαριστώ Νίκο!), με τρίτο επιβάτη τον αγαπητό famas. Corolla hybrid sedan λοιπόν, με τα 122 άλογα.
Πρώτα από όλα ξεκινάω με το ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο από κοντά, κούρσα παλαιάς κοπής!
Μπαίνεις μέσα, θέση χαμηλή, όπως πρέπει. Θάνατος στα SUV!
Ξεκινάει ήσυχα, ηλεκτρικό γαρ, μετά από λίγο μπαίνει και το θερμικό μοτέρ. Τιμόνι με απαλό δέρμα και ωραία αίσθηση του δρόμου, ελαφρύ στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά που βαραίνει ψηλότερα. Φώτα που κάνουν τη νύχτα, μέρα.
Βγαίνουμε σιγά-σιγά στην Εθνική και έρχονται από πίσω με 100+, οπότε τέρμα γκάζι. Το αυτοκίνητο δεν έχει πολύ γκάζι, αλλά επιταχύνει αξιοπρεπώς. ΟΚ, ήμασταν και 3 μαντράχαλοι μέσα...
Τέρμα γκάζι λοιπόν και πιάνουμε την αριστερή λωρίδα στην ΕΟ Θεσσαλονίκης-Μουδανιών, και με σταθερές 5800 ΣΑΛ. ο θερμικός έκανε φιλότιμες προσπάθειες. Κάπου στα 165 (κοντέρ) το αφήνω, καθώς δεν είχε πολλά ακόμα να δώσει. Από γκάζι μέτρια πράγματα λοιπόν.
Κι αυτό είναι είναι κρίμα γιατί το σασί φαίνεται ότι μπορεί να σηκώσει άλλα 100 άλογα. Στα 160 χ.α.ω. το τιμόνι είναι straight arrow και ακούει στον παραμικρό χειρισμό, χωρίς να είναι νευρικό. Η ανάρτηση κρατάει το αυτοκίνητο ίσιο, χωρίς ταλαντώσεις, κάτι που θα φανεί στην επόμενη φάση. Χωρίς λοιπόν να το πιέσω (ξένο αυτοκίνητο που οδηγώ 1η φορά και με 2 φίλους μέσα), μπαίνω λίγο σβέλτα στην δεξιά καμπή, που θα μας οδηγούσε πίσω. Η αίσθηση των φρένων ήταν νορμάλ, παρά το όποιο brake regeneration, αλλά δεν τα πίεσα. Το τιμόνι βάζει μέσα στην στροφή την μούρη, με περίπου 80 χ.α.ω, χωρίς κανέναν δισταγμό! Το αμάξωμα απλά πήρε μια κλίση και αυτό ήταν, καμία άλλη ταλάντωση!
Βγαίνουμε σε δρόμο με φανάρια (Περαία - Ανώτατη Διακλαδική Σχολή Πολέμου) και αρχίζουμε τα 0-100. Τρεις άντρες μέσα, (οι άλλοι 2 λεπτοί, εγώ όχι και τόσο...) οπότε τα 122 άλογα, με τόσα κιλά, τα βρίσκουν λίγο ζόρικα. Δεν έχουν καν την δύναμη (ή ίσως είναι η ηλεκτρονική διαχείριση μαζί με το απαλό κιβώτιο) να σπινάρουν τις ρόδες στην εκκίνηση. Κοιτάω τα νούμερα και κάνει 0-100 σε 11.5+''. Το δικό μου παλιακό, με ίδια δύναμη (Xedos 6), κάνει 10άρι ξερό, και είναι αισθητή υπέρ του η διαφορά στην δύναμη και τις επιδόσεις, ενώ στον κόφτη των 7500 σπίναρε στιγμιαία ακόμα και στην αλλαγή από 1η σε 2α στο γλιστερό! Αυτό δείχνει την διαφορά στο βάρος και τα κιβώτια τους...
Με αυτά και με εκείνα γυρίσαμε πίσω, μπήκα στο Saab μου των 200 ίππων και έκανα πάλι τον ίδιο δρόμο και χάρηκα λίγο γκάζι.
Όμως το Corolla το εκτίμησα! Ήταν ένα καλό οικογενειακό που επιτάχυνε, επιβράδυνε και έστριβε αξιοπρεπώς. Αυτό μου που άρεσε περισσότερο ήταν το εξαιρετικό του τιμόνι σε αίσθηση και βάρος! Αν είχε άλλα 50 άλογα θα ήταν ιδανικό.
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Το υπάρχον SUV που έχουν, πούλησε καθόλου; Δεν βλέπω σχεδόν κανένα να κυκλοφορεί.
Παρολο που και αυτό ηταν ωραίο.
Το 2018 στην Ευρωπαϊκή αγορά 30.000 πωλήσεις: http://carsalesbase.com/european-car-sa ... o-stelvio/
Η Χ3 αντίστοιχα 63.000. http://carsalesbase.com/european-car-sa ... mw/bmw-x3/
Βλέπουμε λοιπόν ότι πούλησε, αν και τα μισά από την αντίστοιχη BMW. Λογικό, αφού έχει πιο περιορισμένη γκάμα κινητήρων και απευθύνεται έτσι κι αλλιώς σε μικρότερο κοινό. Προσωπικά προτιμώ τα πιο exclusive οχήματα, παρά να βλέπω το αυτοκίνητο μου σε κάθε φανάρι.
@fanis75 said in 2020 Toyota Yaris:
@realzeus said in 2020 Toyota Yaris:
Είναι το καλύτερο B Segment. Αλλά η Ford θα του κάνει ευθανασία... RIP!
Έχει χάσει την μπάλα η Φορντ και κάνει ευθανασία σε όλα τα καλά της αμάξια.
Είμαι απογοητευμένος από την σημερινή αυτοκίνηση.
Η αγαπημένη μου Alfa έχει μόνο sedan 50 χιλιάδων.
Η άλλη αγαπημένη, η BMW, ίδια τιμή αν θες πισωκίνητο.
Η τελευταία αγαπημένη, η Ford, ζητάει 30 χιλιάρικα για ένα Focus.
H μεγάλη αγαπημένη, η Μazda, τιμές BMW...
Βασικά αν θες να πάρεις κάτι σαν την 147 ή το Focus Mk1, δεν υπάρχει. Ίσως πλησιάζει η BMW 1, αλλά πάλι πανάκριβη.
Τώρα σκοτώνει και η Ford τα Fiesta και Focus. Ξεσκίζονται όλοι να βγάζουν αυτά τα τραγικά περίπτερα SUV-Crossovers που δεν μπορούν να πατήσουν καν χώμα. Και μετά νιώθεις κάπως έτσι:
Και έρχεται η Toyota, που πριν μερικά χρόνια δεν είχε ούτε ένα αυτοκίνητο της προκοπής (αν εξαιρέσουμε το υπερσπάνιο GT86) και σου δίνει: GR Yaris, GR86 και GR Supra. Σε ευχαριστούμε Τογιοτάρα μας, αλλά δεν έχουμε λεφτά, όταν το υπέροχο Γιάρις κάνει 50 χιλιάρικα...
Άντε και του χρόνου!!!
Το φλουρί έπεσε στον αγαπητό @vice246. Ευχαριστούμε τον @famas για την προσφορά της πολύ νόστιμης βασιλόπιτας, που έγραφε και 4T πάνω!!!
@ss_76 said in Mazda CX-30:
95 or above δεν λέει το manual?
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
@realzeus said in Mazda CX-30:
@tylip1984 said in Mazda CX-30:
Να επανέλθω στο θέμα του καυσίμου που έχει συζητηθεί πολύ το ξέρω. Να πω πως μετά από πολλές δοκιμές Μεταξύ 95-98-100 από διάφορες εταιρίες ( σε δοκιμασμένα πρατήρια) έχω καταλήξει στην 95 Avin. Το μοτέρ δεν είναι τραχύ ούτε ακούγονται τα Πειρακια. Επίσης να επαναλάβω πια σίγουρος πως από τις 1.000-1600 περίπου στροφές έχει περισσότερη ροπή δεν κάνει κοιλιά όπως Μ κάνει με 98αρες, 100αρες με μεγάλες σχέσεις πχ 5η κ επιτάχυνση από 1200 στροφές όπου κάνει κομπιασματα (ελαφριά). Η καλύτερη ροπή εκεί φαίνεται κ εκτός δρόμου σε περάσματα όπου φρενάρει τους διαγωνιους τροχους κ πνίγει το μοτερ. Επίσης με την 95 άρα είναι πιο γραμμική η απόδοση ειδικά εκεί στις 3.500 με 4.000 π έχω παρατηρήσει με 98/100 οκτάνια κάνει κάποιο ελαφρύ κομπιασμα. Γενικά η 95 άρα του πάει γάντι και δεν νομίζω ότι χάνω κάτι σε επίπεδο αίσθησης από τις 4κ+ στροφές. Από κατανάλωση δεν έχω δει διαφορές. Προσωπικά θα βάζω μια στο τόσο περισσότερα οκτάνια μόνο κ μόνο για τις καθαριστικές ιδιότητες. Πάντως μ έχει κάνει φοβερή εντύπωση συνολικά ενώ ήθελα να πιστέψω στα περισσότερα οκτάνια λόγω της υψηλής συμπίεσης ότι θα παίρνω κάτι σε επίπεδο επιδόσεων αλλά τελικά συμβαίνει το ανάποδο σε επίπεδο λειτουργίας... Ενδιαφέρον το SPCCI..
Ούτε ο Verstappen δεν μπορεί να καταλάβει κάτι τέτοιο με την αίσθηση. Μόνο με μετρητικά όργανα μπορείς να ξέρεις αν υπάρχει διαφορά.
Δεν συμφωνω με τις υπεραπλουστευσεις. Στα τεστ πάντα γίνονται τόσο ποσοτικές μετρήσεις με νούμερα όσο κ η ποιοτικές /αίσθηση. Αλλιώς όλοι θα έγραφαν 5 νούμερα επιδόσεων κ g forces, θα έκαναν κ μια δυναμομετρηση κ δεν θα έλεγαν τίποτα για τα αμάξια. Το ότι κάποιοι δεν ασχολούνται με το δεύτερο δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει. Όπως ένα ελαστικό μπορεί να έχει το καλύτερο μετρήσιμο φρενάρισμα και σε αίσθηση στον δρόμο να μην είναι το καλύτερο έτσι κ οι μετρήσεις πολλές φορές επιτάχυνσης κτλ δεν λένε πάντα την αλήθεια σε επίπεδο αίσθησης σε πραγματικές συνθήκες.
Το πρόβλημα με τις υποκειμενικες κρίσεις είναι ότι είναι εντελώς προσωπικές και μη αξιόπιστες. Η αίσθηση είναι αυτή που δεν λέει την αλήθεια γιατί δεν είναι μετρήσιμη και πολλές φορές ξεγελάει.
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
Κι εγώ BMW έχω, αλλά υπάρχουν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα.
Δεν υπάρχουν! Ίσως σε κάποια επιμέρους σημεία, αλλά συνολικά δεν υπάρχουν, εκτος των Πόρσε που ειναι μια κατηγορία μόνες τους!
Ξέρω ότι κάνεις πλάκα (αν και το πιστεύεις κατά βάθος), αλλά υπάρχει και όριο στο οπαδιλίκι...
Ρε Φάνη μην γίνεσαι χειρότερος μέτοχος και από τον criuser. Κι εγώ BMW έχω, αλλά υπάρχουν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα.
@a-d-p said in Toyota Yaris Cross:
Ο @realzeus θα προτιμούσε καμιά alpina bmw
Πολύ ωραίες οι Alpina, αλλά στα ίδια λεφτά θα προτιμούσα //Μ.
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
Τα καλύτερα αυτοκίνητα του κόσμου
Εντάξει, χαλάρωσε κι εσύ με τις υπερβολές.
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Επειδή έχω ταυτόχρονα και το προηγούμενης γενιάς yaris το ψηλό YC είναι ανώτερο ακριβώς μέσα στα στενά της πόλης .
Το παραπάνω μήκος δεν φαίνεται γιατί και να το ακουμπήσεις κάπου αυτό που βρίσκει είναι μαύρο άβαφο πλαστικό σε αντίθεση με το hatch που όλη την ώρα τρίβω για να φύγουν τα σημάδια από τους λευκούς προφυλακτήρες.
Το τιμόνι κόβει περισσότερο στο YC .
Οι καθρέπτες περνάνε πάνω από τους καθρέπτες των παρκαρισμένων δεν χρειάζεται να τους κλείνεις.
Στις διασταυρώσεις βλέπεις πάνω από την οροφή των παρκαρισμένων στις γωνίες, έχεις καλλίτερη ορατότητα ακόμη και για τους πεζούς.
Μπορείς να καβαλήσεις και το πιο ψηλό πεζοδρόμιο χωρίς μαρσαρίσματα και συμλπεκταρίσματα ... αθόρυβα!
Ο πίσω και εμπρός πρόβολος είναι τοσο ψηλά που του επιτρέπουν να μπαίνει "βαθιά" στις κάθετες θέσεις παρκαρίσματος χωρίς να βρίσκει πουθενά .Φυσικά το πόρτ μπαγκάζ χωράει ολη την πρόικα της εγγονής σε καρότσια παρκοκρέββατα περπατούρες και εχει χώρο για άλλο ενα ... εγγόνι
Για 900 € που στοίχησε παραπάνω απο το αντίστοιχο hatchback είναι πολύ παραπάνω αυτοκίνητο!
Συμφωνώ σε ολα. Ο ορισμός της εμπορικής επιτυχίας των SUVs/Crossovers και του YC ειδικότερα.
Σου δίνουν τέτοια ψευδαίσθηση τα περίπτερα αλλά τελικά οδηγούν σε υποβάθμιση της καθημερινότητας.
Καταλαμβάνουν ακόμα περισσότερο χώρο στις ήδη στριμωγμένες μεγαλουπόλεις.
Εχει χαθεί το μέτρο.Να μιλούσαμε για κανένα Χ1, 3008,Tiguan και λοιπές γκομούτσες 4,5m+ να το δεχθώ.
Μιλάμε για το YC (4,18m μήκος, 1,765m πλάτος) και μάλιστα υβριδικό.
Το έχω ξαναπεί. Μακάρι έστω και τα μισά αυτοκίνητα που κινούνταν στις μεγαλουπόλεις να ήταν υβριδικά (πραγματικά υβριδικά, όχι μούφες mhev 48V κλπ).
Θα είχαμε γλιτώσει τρελή ρύπανση, θόρυβο κλπ.Συμφωνώ. Αρκεί να τα έχουν οι άλλοι. Εμείς θέλουμε 200+ άλογα και εξάτμιση ελευθέρας.
Κι όμως, όποιος (έστω και επιφυλακτικός στην αρχή) "μπλέξει" με υβριδικό, δεν ξεμπλέκει ευκολα μετά.
Δεν είναι μόνο η οικονομία καυσίμου, είναι και η αγχολυτική λειτουργία τους, η αμεσότητα και η άνεση λειτουργιας του eCVT κλπ.Θεωρείς δεδομένο ότι όλοι αυτά τα πράγματα επιζητούν. Έλα όμως που δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Οδήγησα και το Yaris Cross του monman2 και την Corolla του izzy, υβριδικά αμφότερα. Μια χαρά αυτοκίνητα και τα δύο, απλά δεν κάνουν για μένα.
Κατ'αρχάς, άλλο οδηγώ για λίγο ένα υβριδικό, κι άλλο ζω κάποια περίοδο μαζί του. Νομίζω ότι όσοι τα "ζουμε" καθημερινά, τα εκτιμούμε όλο και περισσοτερο.
Κι εγώ θα ήθελα να οδηγώ καθημερινά ένα Alpine A110 και να γουστάρω, αλλά δεν γίνεται για πολλούς και διάφορους λόγους.
Από εκεί και πέρα, δεν θεωρώ τιποτα δεδομένο και σέβομαι όλες τις απόψεις και επιλογές.
Εξάλλου έχω αναφέρει και στο παρελθόν ότι δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα για όλους.
Βρε καλά τα λες, ειδικά για κάθε μέρα. Έλα όμως που κάποιοι από εμάς είμαστε κολλήμένοι petrolheads και γουστάρουμε γκάζια κλπ. Για κάθε μέρα ένα υβριδικό Toyota θα μου έκανε (ίσως και ένα ηλεκτρικό). Όχι όμως ως το προσωπικό μου αυτοκίνητο. Από Toyota θα γούσταρα τρελά μια Supra ή ένα GR Yaris. Αυτά είναι πραγματικά αυτοκίνητα για μένα.
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Επειδή έχω ταυτόχρονα και το προηγούμενης γενιάς yaris το ψηλό YC είναι ανώτερο ακριβώς μέσα στα στενά της πόλης .
Το παραπάνω μήκος δεν φαίνεται γιατί και να το ακουμπήσεις κάπου αυτό που βρίσκει είναι μαύρο άβαφο πλαστικό σε αντίθεση με το hatch που όλη την ώρα τρίβω για να φύγουν τα σημάδια από τους λευκούς προφυλακτήρες.
Το τιμόνι κόβει περισσότερο στο YC .
Οι καθρέπτες περνάνε πάνω από τους καθρέπτες των παρκαρισμένων δεν χρειάζεται να τους κλείνεις.
Στις διασταυρώσεις βλέπεις πάνω από την οροφή των παρκαρισμένων στις γωνίες, έχεις καλλίτερη ορατότητα ακόμη και για τους πεζούς.
Μπορείς να καβαλήσεις και το πιο ψηλό πεζοδρόμιο χωρίς μαρσαρίσματα και συμλπεκταρίσματα ... αθόρυβα!
Ο πίσω και εμπρός πρόβολος είναι τοσο ψηλά που του επιτρέπουν να μπαίνει "βαθιά" στις κάθετες θέσεις παρκαρίσματος χωρίς να βρίσκει πουθενά .Φυσικά το πόρτ μπαγκάζ χωράει ολη την πρόικα της εγγονής σε καρότσια παρκοκρέββατα περπατούρες και εχει χώρο για άλλο ενα ... εγγόνι
Για 900 € που στοίχησε παραπάνω απο το αντίστοιχο hatchback είναι πολύ παραπάνω αυτοκίνητο!
Συμφωνώ σε ολα. Ο ορισμός της εμπορικής επιτυχίας των SUVs/Crossovers και του YC ειδικότερα.
Σου δίνουν τέτοια ψευδαίσθηση τα περίπτερα αλλά τελικά οδηγούν σε υποβάθμιση της καθημερινότητας.
Καταλαμβάνουν ακόμα περισσότερο χώρο στις ήδη στριμωγμένες μεγαλουπόλεις.
Εχει χαθεί το μέτρο.Να μιλούσαμε για κανένα Χ1, 3008,Tiguan και λοιπές γκομούτσες 4,5m+ να το δεχθώ.
Μιλάμε για το YC (4,18m μήκος, 1,765m πλάτος) και μάλιστα υβριδικό.
Το έχω ξαναπεί. Μακάρι έστω και τα μισά αυτοκίνητα που κινούνταν στις μεγαλουπόλεις να ήταν υβριδικά (πραγματικά υβριδικά, όχι μούφες mhev 48V κλπ).
Θα είχαμε γλιτώσει τρελή ρύπανση, θόρυβο κλπ.Συμφωνώ. Αρκεί να τα έχουν οι άλλοι. Εμείς θέλουμε 200+ άλογα και εξάτμιση ελευθέρας.
Κι όμως, όποιος (έστω και επιφυλακτικός στην αρχή) "μπλέξει" με υβριδικό, δεν ξεμπλέκει ευκολα μετά.
Δεν είναι μόνο η οικονομία καυσίμου, είναι και η αγχολυτική λειτουργία τους, η αμεσότητα και η άνεση λειτουργιας του eCVT κλπ.
Θεωρείς δεδομένο ότι όλοι αυτά τα πράγματα επιζητούν. Έλα όμως που δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Οδήγησα και το Yaris Cross του monman2 και την Corolla του izzy, υβριδικά αμφότερα. Μια χαρά αυτοκίνητα και τα δύο, απλά δεν κάνουν για μένα.
@mister-gatonis said in Toyota Corolla 2019:
@realzeus said in Toyota Corolla 2019:
Μια χαρά φαίνονται τα λάδια. Επίσης τα λάδια πρέπει να καθαρίζουν τον κινητήρα, άρα να σκουραίνουν. Αν παραμένουν ξανθά, κάτι δεν κάνουν σωστά...
Και στα καινούρια ισχύει αυτό;
Έχω μόλις 30.000χλμ
Να διευκρίνισω πως το όχημα είναι η κορολα του 23 και είναι ταξί.
Σε όλα τα λάδια ισχύει αυτό φίλε μου. Αλλιώς δεν θα τα αλλάζαμε ποτέ, αν δεν τραβούσαν βρωμιά και δεν ανέβαζαν θερμοκρασία, ώστε να σκουρύνουν.
Μια χαρά φαίνονται τα λάδια. Επίσης τα λάδια πρέπει να καθαρίζουν τον κινητήρα, άρα να σκουραίνουν. Αν παραμένουν ξανθά, κάτι δεν κάνουν σωστά...
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Επειδή έχω ταυτόχρονα και το προηγούμενης γενιάς yaris το ψηλό YC είναι ανώτερο ακριβώς μέσα στα στενά της πόλης .
Το παραπάνω μήκος δεν φαίνεται γιατί και να το ακουμπήσεις κάπου αυτό που βρίσκει είναι μαύρο άβαφο πλαστικό σε αντίθεση με το hatch που όλη την ώρα τρίβω για να φύγουν τα σημάδια από τους λευκούς προφυλακτήρες.
Το τιμόνι κόβει περισσότερο στο YC .
Οι καθρέπτες περνάνε πάνω από τους καθρέπτες των παρκαρισμένων δεν χρειάζεται να τους κλείνεις.
Στις διασταυρώσεις βλέπεις πάνω από την οροφή των παρκαρισμένων στις γωνίες, έχεις καλλίτερη ορατότητα ακόμη και για τους πεζούς.
Μπορείς να καβαλήσεις και το πιο ψηλό πεζοδρόμιο χωρίς μαρσαρίσματα και συμλπεκταρίσματα ... αθόρυβα!
Ο πίσω και εμπρός πρόβολος είναι τοσο ψηλά που του επιτρέπουν να μπαίνει "βαθιά" στις κάθετες θέσεις παρκαρίσματος χωρίς να βρίσκει πουθενά .Φυσικά το πόρτ μπαγκάζ χωράει ολη την πρόικα της εγγονής σε καρότσια παρκοκρέββατα περπατούρες και εχει χώρο για άλλο ενα ... εγγόνι
Για 900 € που στοίχησε παραπάνω απο το αντίστοιχο hatchback είναι πολύ παραπάνω αυτοκίνητο!
Συμφωνώ σε ολα. Ο ορισμός της εμπορικής επιτυχίας των SUVs/Crossovers και του YC ειδικότερα.
Σου δίνουν τέτοια ψευδαίσθηση τα περίπτερα αλλά τελικά οδηγούν σε υποβάθμιση της καθημερινότητας.
Καταλαμβάνουν ακόμα περισσότερο χώρο στις ήδη στριμωγμένες μεγαλουπόλεις.
Εχει χαθεί το μέτρο.Να μιλούσαμε για κανένα Χ1, 3008,Tiguan και λοιπές γκομούτσες 4,5m+ να το δεχθώ.
Μιλάμε για το YC (4,18m μήκος, 1,765m πλάτος) και μάλιστα υβριδικό.
Το έχω ξαναπεί. Μακάρι έστω και τα μισά αυτοκίνητα που κινούνταν στις μεγαλουπόλεις να ήταν υβριδικά (πραγματικά υβριδικά, όχι μούφες mhev 48V κλπ).
Θα είχαμε γλιτώσει τρελή ρύπανση, θόρυβο κλπ.
Συμφωνώ. Αρκεί να τα έχουν οι άλλοι. Εμείς θέλουμε 200+ άλογα και εξάτμιση ελευθέρας.
@sette said in Βοήθεια για επιλογή αυτοκινήτου:
@realzeus said in Βοήθεια για επιλογή αυτοκινήτου:
@sette said in Βοήθεια για επιλογή αυτοκινήτου:
@w202-amg said in Βοήθεια για επιλογή αυτοκινήτου:
Μακάρι να έχετε δίκιο και να είμαι υπερβολικός αλλά επειδή είμαι συνέχεια στο δρόμο και βλέπω πολλά, δεν νιώθω ασφαλής ούτε σε c class.....
Έστω golf κατηγορία.....Προτείνω τότε Μ113, το βενζινοκίνητο όχι τα μαζούτ Α1/2/3), το ορθόδοξο! Άνετο και με θωράκιση που σταματάει και αεροβόλο να πούμε! Πέρα από τη πλάκα, γιατί τέτοιος φόβος; Σου έχει συμβεί τίποτα με αυτοκίνητο;
Δεν κάνει το Παπί, ούτε διατρητικές (μαυροκέφαλες) από Μ2 50άρι δεν σταματάει ο θώρακάς του. Χρειάζεσαι από Leo 1 και πάνω.
Οριακά σταματάει 7,62Χ51 το παπί...
Leo-1 (οριακά όχι τα 1Α1Α1) και ΑΜΧ-30, ανέκδοτα σε θωράκιση. Σε τέτοιας εποχής (γιατί τα νέα κοστίζουν χρυσάφι), πας σε M60 στο ελληνικό οπλοστάσιο/μάντρες.
Ε όταν λέω Leo 1 μιλάω για Α5. Δεν είμαστε τίποτα πουθενάδες να πάρουμε V ή GR.
Για το Μ60 που λες, καθώς έχω υπηρετήσει και στα δύο άρματα, δεν είμαι βέβαιος ότι έχουν πολύ καλύτερη προστασία. Σίγουρα όμως είναι πολύ πιο αργά και δυσκίνητα, που σαφώς θα σε δυσκολέψει στα στενά της Κυψέλης.
ΥΓ: Το σκίσαμε το θέμα, ζητώ συγγνώμη και σταματάω.