Δεν ξέρω πόσο αξιόπιστη μέτρηση είναι αυτή για θερμοκρασίες από λάστιχα....
Δεν έχω βγάλει Ζελατίνες!
Ένα από τα 500
Θα επανέλθω με περισσότερες πληροφορίες...
Ρωτάτε άφοβα μόνο αλήθειες!
Δεν ξέρω πόσο αξιόπιστη μέτρηση είναι αυτή για θερμοκρασίες από λάστιχα....
Δεν έχω βγάλει Ζελατίνες!
Ένα από τα 500
Θα επανέλθω με περισσότερες πληροφορίες...
Ρωτάτε άφοβα μόνο αλήθειες!
Καλή φώτιση σε όλους!
Ακολουθεί σεντονακι..
Έχω κλείσει 4000 χιλιόμετρα πλέον με μια εξόρμηση σε εθνική οπότε ενημερώνω.....
Το σχέδιο ήταν να πάω Κομοτηνή από περιοχή Θέρμης ( δηλαδή κ όλος ο περιφερειακός). Εκεί θα άφηνα το παιδί, ψώνια σε σούπερ μάρκετ κ επιστροφή. abrp έβγαζε μια στάση στη διαδρομή 9-10 λεπτά ( καθώς μετα θα φορτιζα στο Σκλαβενίτη, όπου κ τα ψώνια)
Ας σημειωθεί ότι είχα αποφασίσει να κινηθώ με ταχύτητες εθνικής.( αντίστοιχες ρυθμίσεις στην εφαρμογή abrp).
Ξεκινάω με φόρτιση στο 100% κ πρόβλεψη για 427 km . ,🤭Η διαδρομή 269 χιλιόμετρα νομίζω.
Χρήση acc στα 130 κ στο γυρισμό το είχα 135, αφού αυτά αντιστοιχούν σε 132 μετρημένα στο gps.
Κάποια στιγμή στο μαμά nav βγάζει μια ειδοποίηση που δεν την πρόλαβα. Ουσιαστικά ότι δεν φτάνω κ ερώτηση να βάλει φορτιστές κ φόρτιση στη διαδρομή. Είχα αποφασίσει φόρτιση στο ύψος της Ξάνθης σε ένα σημείο κοντινό στην εθνική, αν κ το μαμα nav έδινε ένα άλλο σημείο. Τεσπά φόρτιση σε 60αρι 15λεπτα κ 15kwh κ συνέχιση με τις ίδιες ταχύτητες στον προορισμό μας.(πεντακάθαρες τουαλέτες κ ευγενικό προσωπικό, αγόρασα κ νερό ενώ είχα!).
Άφιξη Κομοτηνή με σύσταση για φόρτιση καθώς του ήπια το αίμα κ φόρτιση στον ένα από τους 2 60ρηδε ένα είχε κ άλλους 6 22kwh, όλοι άδειοι φυσικά.,(Σκλαβενίτης)
Μετά από 57 λεπτά κ φόρτιση 52 kWh πάμε σπίτι στην Κομοτηνή για τακτοποίηση πραγμάτων. Στο σούπερ μάρκετ κάναμε ψώνια κ κέρασα ένα καφέ κ πήρα μια μπουγάτσα να φάμε, οπότε δεν έχασα χρόνο.
Εδώ να σημειώσω πως ήθελα να δοκιμάσω έναν 180ρη φορτιστή στην είσοδο της Κομοτηνής που πλέον δεν είχε νόημα να πάω.
Επιστροφή μόνος με 135 km/hr στην οθόνη κ ανοίγματα φυσικά, κ το σχέδιο είχε στάση στο Κερδύλια πολύ κοντά στην εθνική σε shell με (60ρη) εστιατόριο κ υποδομές για τουρίστες κ επαγγελματίες φορτηγά κλπ. Μέχρι μαγνητακι ψυγείου πήρα με το Λεοντάρι να θυμάμαι την καταγωγή μου κ τα μέρη που μεγάλωσα. Εδώ φόρτιση σχεδόν 30 λεπτά καθώς ήθελα να φτάσω με 30% μπαταρία για να είμαι άνετος για κάτι δουλειές.
Χθες το βράδυ ξαναφορτισα στο σπίτι πλέον ( η καταδρομική έγινε το Σάββατο)...
Ανακάλυψα στο EV database ένα δείκτη που δεν τον γνώριζα, 1 stop range... Δείχνει range σε ταξίδι με έναρξη με μπαταρία 100% ,ταχύτητες εθνικής φόρτιση μόλις φτάσεις στο 10% μπαταρίας σε γρήγορο φορτιστή για 15 λεπτά κ συνέχεια με συνθήκες εθνικής μέχρι 10% μπαταρία.
Έχει κλασικά για mild cold k warm temperatures.
Επιβεβαιώνω τις μετρήσεις για το δελφίνι ,(κρύο) όπως κ τους υπολογισμούς από το abrp..που ήταν ακριβείς.
Συνοπτικά εμπειρία ταξιδιού dolphin
Θετικά
Ο δρόμος έχει πολλά μπαλώματα από φορτηγά. Η κινεζουλα δεν καταλάβαινε τίποτα, πολύ καλό φιλτράρισμα κ απορρόφηση κραδασμών.
Περίμενα πιο βάρκα γιαλό, οπότε ήταν μια ευχάριστη έκπληξη ακόμα κ στις στροφές της Καβάλας .Σε καμμία περίπτωση δεν είναι σπορ κ δεν προδιαθέτουν για τέτοια πράγματα.
Αρνητικά
Θόρυβος από τα Λάστιχα.
Υστερούν στο κομμάτι αυτό, κ αυτό φάνηκε σε γνωστά κομμάτια με κακή άσφαλτο, όπου σε ότι αυτοκίνητο κ να είσαι περνάει πολύς θόρυβος. Πολύ ενοχλητικό κ καταλαβαίνεις τη διαφορά μόλις μπεις σε πιο ποιοτική άσφαλτο όπου επέρχεται ηρεμία.
Αεροδυναμικοί θόρυβοι
Ναι δεν είναι highland κ σε ταχύτητες Εθνικής (130) θα αντιληφθείς θόρυβο σε καθρέπτες.Απλα λίγο μεγαλύτερη ένταση στην αγαπημένη σου μουσική
-Κατανάλωση
οκ δεν είναι κ το πιο οικονομικό από τα ηλεκτρικά κ δεν περιμένω σε ταξίδι με φορτίσεις έξω να είναι πιο οικονομικό από ντίζελ - υβριδικά.
Σε σύγκριση με το βασιλιά model 3 υστερεί, απλά πράγματα. Δεν έχει κ καλή εφαρμογή οπότε υπολογίζω ένα 20-22 kwh/100 km, θα ήθελα πιο κοντά κ κάτω από 20. Ταχύτητες νόμιμες κ λίγο προς τα πάνω με ανοίγματα λέμε.
-μαμα εφαρμογές πλοήγησης Κούκου ρουκου
Αναμενόμενο κ για αυτό πρέπει να κάνεις προετοιμασία.
Ναι στην αρχή θα υπολογίσει ότι θα φτάσεις ,κ όταν αδειάσει η μπαταρία πρέπει να προλάβεις να πατήσεις να βάλει κ σενάρια φόρτισης οπότε θα σε οδηγήσει σε φορτιστή. Δυστυχώς αυτόν που επέλεξα (abrp), δεν τον είχε, κ με έβγαζε σε άλλον κοντινό
Άρα δεν είναι 100% ενημερωμένη η βάση δεδομένων κ φυσικά δεν έχει την εμπιστοσύνη μου.
Συνοπτικά με τους κάποιους περιορισμούς μπορείς να βγεις άνετα εθνική. Θα ήθελα δυνατότητα για πιο γρήγορη φόρτιση , έχει max 88.
Αν πιάσεις δεξιά κ πας 100 110 ίσως κ φτάσεις Κομοτηνή λέμε. Στο δρόμο είδα ένα δελφίνι που οδηγούσε δεξιά κ ήρεμα...
Ευχαριστώ για την υπομονή σας !
2 ετών κ 55000 χιλιόμετρα ...(Απροβλημάτιστα)....
2000 km μετά ας μοιραστώ μερικές παρατηρήσεις κ εμπειρίες... Δελφίνι ..
Έχοντας πάρει την έγκριση ΚΗ3 ,άρα με κόστος κτήσης περίπου 20000€ , νιώθω ότι πήρα περίπου 30 cm περισσότερο αυτοκίνητο με περίπου 80- 90 περίπου παραπάνω άλογα.
Στον εξοπλισμό είναι υπερπλήρες, ποιότητα πολύ ικανοποιητική.
Τι θα ήθελα
Πίσω κίνηση !
Αεραγωγούς κ πίσω
Καλύτερα λάστιχα (δεν με έχουν τρομάξει, απλά είναι θορυβώδη, κ μάλλον θα φθαρούν γρήγορα)
Επίσης αν θυμάμαι είναι του 10/2023 .!
άσπρο φως στο χώρο αποσκευών κ φως στο ντουλαπάκι. Ναι δεν έχει φως ενώ είναι μεγάλο ( χωράει μπουκάλι νερού 1,5 λίτρο)
Έκανα πατέντα κ έβαλα ένα αφής.
-Στο μενού οι πληροφορίες κατανάλωσης είναι κάπως ανορθόδοξες κ όχι ξεκάθαρες.
Ευχάριστες εκπλήξεις
-Το σύστημα 360 με τις κάμερες. Απίστευτη ανάλυση κ ακρίβεια με τους αισθητήρες. Έχω μετρήσει με μεζούρα κ επιβεβαίωσα την ακρίβεια των ενδείξεων .
Επίσης σου δίνει τη δυνατότητα σε χαμηλές ταχύτητες να ενεργοποιούνται οι κάμερες ( βλέπε Tesla) αυτόματα.
Θα ήθελα να μπορώ να ορίσω φόρτιση με όριο πχ 80% από το μενού της εφαρμογής του αυτοκινήτου.. Η εφαρμογή κατά τα άλλα είναι πολύ καλή κ αξιόπιστη.
Μου αρέσει, αλλά δεν έχω χρησιμοποιήσει τη δυνατότητα να δώσει ρεύμα για ηλεκτρικές συσκευές (πχ να συνδέσεις δυνατή ηλεκτρική σκούπα για να το καθαρίσεις). Στην Αυστραλία μια οικογένεια σε διακοπή ρεύματος το χρησιμοποίησε για τη συσκευή οξυγόνου του παιδιού τους.
Να συμπληρώσω.
Αναγέννηση κάνει μέχρι ταχύτητα 10 km/hr
Είχε αναφερθεί μια τιμή 20 νομίζω.
Επίσης πολύ πρακτικό οι φωνητικές εντολές.
I am hot/cold ,ορίζεις θερμοκρασίες, ένταση ήχου, θερμαινόμενα καθίσματα θέρμανση πίσω κ εμπρός παρμπρίζ ,χωρίς να ασχολείσαι με το μενού!
Αυτά για τώρα!
Κανόνας για μένα,
Για ότι διορθώνεται με λεφτά ΔΕΝ θα χαλαστώ.....
Ειδικά άμα μπορώ κ να το διαχειριστώ οικονομικά!
Θα στεναχωρηθώ πρόσκαιρα κ θα το διαχειριστώ.
Το είπε κ ο γιατρός πιο πάνω. Θέματα υγείας (σοβαρά κ όχι τόσο σοβαρά) , είναι σοβαρά θέματα κ εκεί τα βάζεις σε μια σειρά κ αλλάζεις προσέγγιση.
Είμαι στο χώρο της αποκατάστασης κ όπως όλοι οι συνάδελφοι έχουμε δει πολλά άσχημα κ πάντα αναρωτιέμαι..Γιατί όχι σε εμένα ή τα παιδιά μου;
Στο χρόνο πάνω έπεσε στο καινούριο αυτοκίνητο μέσα σε πάρκιγκ αυτοκίνητο . Στο δεύτερο χρόνο στον περιφερειακό με χτύπησε. από πίσω μου αλλο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα αλλαγή προφυλακτήρα καπώ και μια βάση απορρόφησης στο πλαίσιο.
Προτιμώ όλα αυτά κ ακόμα παραπάνω από θέματα υγείας στην οικογένειά μου ( κ σε όλους φυσικά).
Κάποια πράγματα δυστυχώς δεν φτιάχνονται κ με όλα τα λεφτά του κόσμου....
Οι ψυχαναγκαστικοί παρακαλώ να αγνοήσουν τα σκουπιδακια...Βρέχει πολύ λέμε..
Οι Κινέζοι έχουν λύσεις για όλα λέμε. Το πλαστικό για τα αλαρμ με βολεύει αφάνταστα. Το βρίσκεις με κλειστά μάτια.
Επιβεβαιώνω για τη ρύθμιση θερμοκρασίας κ πως θέλει λίγο παραπάνω..
Να κάνω κ μια αποκάλυψη καθώς υπάρχει εταιρικό M3rw κ η σύγκριση είναι άμεση.
Θερμοκρασία 21 στο Tesla σκας στο byd 25 για να έχεις την ίδια αίσθηση. Ξεκινώ με προθέρμανση απομακρυσμένη κ θέρμανση καθίσματος τα πρωινά με κάτω από 10 βαθμούς.
Το κορίτσι οδηγεί το Tesla καθημερινά k της κακοφανηκε το byd....μόνο αυτό λέω.
Όποιος οδηγήσει Highland ο πήχης παεί πολύ ψηλά...
Ευχαριστώ τον αληθινό Δια που έβαλε σε μια τάξη τα ηλεκτρόνια της μπαταρίας.!!
Οκ δεν περίμενα κάτι λιγότερο στην κριτική του , που ζήτησα να είναι από ️ καρδιάς!
Προσήλωση στο αυτοκίνητο κ τα δυναμικά του χαρακτηριστικά από κάποιον που έχουν περάσει πολλά "ιδιαίτερα" αυτοκίνητα. Για μένα η γνώμη του λέει πολλά καθώς είναι καθαρά αυτοκινητιστική κριτική κ προσέγγιση....
Ζουληχτα ταμπλό, δέρματα κ τάμπλετ θα είναι εκεί για όλους...
Βρισκόμαστε σε μια μεταβατική εποχή κ βιώνουμε αλλαγές που θα αλλάξουν τη φύση της αυτοκίνησης, αργά ή γρήγορα δεν ξέρω . Νιώθω πως αυτό που βιώσαμε κ ζήσαμε σε σχέση με την αυτοκίνηση αλλάζει.
Να είστε ασφαλείς όλοι εκεί έξω .
ΥΓ
Έχω παιδιά φοιτητές πλέον, κ η επαφή με το περιοδικό ξεκίνησε από τότε που είχε κ τα άρθρα για τις μηχανές (2Τ) .
Έπεσε επικό ξηλωμα σε αυλή φίλου με τη βοήθεια ηλεκτρολόγου.
Οι μονάδες μπαίνουν εκεί που μπαίνουν οι oem κ είναι πλήρως λειτουργικοί.
Πιάνουν 1,5 με 2 λωρίδες αριστερά κ δεξιά στην τυφλή γωνία.
Ανάβουν όταν αντιλαμβάνονται όχημα ή κ πεζό να πλησιάζει κ αν έχεις ανάψει φλας ακούγεται ήχος από buzzer. Υπάρχει κ αναμονή να συνδεθεί στην πλαφονιερα,οπότε θα χτυπάει μόλις σβήνεις κ ανοίγει το φως οπότε ανιχνεύει επερχόμενα οχήματα προτού ανοίξεις την πόρτα. Αυτό δεν το συνδέσαμε.
Το πρόβλημα
Η λύση......🤭
Ουσιαστικά αν βγει η ένδειξη , απλά κανείς τέρμα πάτημα το γκάζι κ αφήνεις απότομα . Επαναλαμβάνεις 2 -3 φορές.
Δημιουργείς συνθήκες για να κάψει, αφήνεις γκάζι έρχεται οξυγόνο οπότε καθαρίζει. Ακόμα κ μετά από διαδρομή 1,5 ώρας σε εθνική δεν καθάρισε.Ο τρόπος είναι ο παραπάνω κ καθάρισε άμεσα.
Αν δεν έπιανε ο τρόπος αυτός απλά θα του άλλαζαν την εξάτμιση είπαν. ( Στην εγγύηση)
Ο φίλος επιπλέον της ήπιας οδήγησης το έβαζε πολλές φορές σε ev οπότε δεν
δεν έβλεπε ο εγκέφαλος τις συνθήκες για να κάνει καύση.
Διαδώστε
Λοιπόν παραγγελία τέλος Σεπτεμβρίου μετά από εκτενές τεστ ;test drive καθώς εδώ Θεσσαλονίκη τα περιμέναμε...
Η σύζυγος εντυπωσιάστηκε καθώς το περίμενε πιο κινέζικο..κ έβαλε βέτο να το κλείσουμε...Άλλο που δεν ήθελα ΧΑ ΧΑ
κλασικά εξόφληση πριν την παραλαβή , αίτηση κινούμαι ηλεκτρικά 30/10 κ απάντηση 13/11.
(ζητάνε χαρτιά για τον φορτιστή ΕΝΦΙΑ κλπ) Άρα θα τρέξει γρήγορα. το παρέλαβα 7/11
Προσοχή μπήκε πιο πάνω ένα λινκ για διαθεσιμότητα κεφαλαίων ΚΗ3 . Από 18/11 είχε για ιδιώτες 2,3 εκατομμύρια κ σήμερα είναι 1,9 κ πέφτει...
Για εκδρομές έκτακτες περιπτώσεις κ ακατούρητες αποστολές υπάρχει κ ο μεγάλος έρωτας το θηρίο με range 740 km
ΥΓ
ευχαριστώ για τις ευχές, να είστε καλά,
να συντονιστεί το κλιμάκιο Θεσσαλονίκης για
τη σχετική πιστοποίηση 🦾
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ήρωας ρε συ φίλε με ηλεκτρικό μεγέθους τεσλα σε κυκλαδονήσι
Βέβαια διάβασα μετά ότι είναι ληζινγκ και κατάλαβα !
Αν και προσωπικά ούτε με ληζινγκ θα πήγαινα κυκλαδονήσι. Μια φορά πήγα Πάρο με το 108 (ληζ) και ήταν και οι πίσω φορτωμένοι με πράγματα από Μαρούσι έως Ραφήνα. Στην Αλονησσο είχα πάει με το παλιό γιαρις γιατί φεύγαμε από το βόλο και ήμουν μέσα στο άγχος γιατί ήταν ιδιόκτητο το αμάξι.Εσύ είχες και ταξίδι από Θεσσαλονίκη οπότε ήθελες κάτι άνετο. Αεροπορικώς και ενοικίασε εκεί δεν το είχες κοιτάξει ;
Επισης οι αεροπορικού τύπου βαλίτσες με σκότωσαν.
Τσάμπα όγκος ρε συ!
Έχεις δίκιο στις βαλίτσες είχαν περισσέψει κάτι παλαιού τύπου ,τις άλλες τις είχαν τα παιδιά κ αφού χωρούσαν...η μισή χαρά για μένα είναι ο οδήγηση...
Αεροπλάνο μόνο όταν δε βγαίνει αλλιώς ή δεν αξίζει η μεταφορά του αυτοκινήτου. πχ Κρήτη . Εδώ τα έξοδα μοιράστηκαν σε δύο ζευγάρια..Το Φρανκ μπροστά παίρνει άνετα μια τέτοιου τύπου, είχαμε κάνει κ δοκιμές γιατί τα καρεκλακια είχαν πολύ κενό αναμεσά τους, οπότε γιατί όχι.
Για το φίλο που ρώτησε διακοπές σε νησί με ηλεκτρικό καταθέτω την εμπειρία μου...
ακολουθεί κάτωσέντονο..
Έχουμε κ λέμε Tesla sr 57 αρα μπαταρία πίσω κίνηση.
4 άτομα ενήλικες βαλίτσες 4 αεροπλάνου κ κάνα 2-3 τσάντες ακόμα. + 4 καρεκλάκια παραλίας κ ομπρέλα 2,2 + κρουστική βάση
Αφετηρία Θεσσαλονίκη νησί επιλογής Κυκλάδες.Πλανο να ταξιδέψουμε βράδυ άφιξη Ραφήνα πρωί καράβι αναχώρηση 8;00 κ είμαστε στο νησί 11:30!
Αναχώρηση με 100% το πρόγραμμα έδινε δύο στάσεις σε SC Tesla Λάρισα κ Αταλάντη ώστε να φτάσω με 35-40% στο καράβι (fast ferries)
Ως τώρα δεν είχα φορτίσει ποτέ σε sc Tesla κ κακώς δεν έκανα μια δοκιμή Θεσσαλονίκη.
Φόρτιση Λάρισα κ έφαγα ένα άκυρο μετά...από την εφαρμογή με ανάλογο μύνημα στην οθόνη. Στην ουσία δεν με άφηνε να χρησιμοποιήσω tesla sc φορτιστές...
Μετά από την υποστήριξη ( την άλλη μέρα σε εργάσιμες ώρες )ανακάλυψα πως έπρεπε να μπει στην εφαρμογή της συζύγου η κάρτα καθότι leasing. Τα λεφτά όμως τα κράτησαν μια χαρά.
Στην ουσία στην Αταλάντη ενώ υπολόγιζα να φορτίσω ,,γρήγορα σε λίγη ώρα, βρήκα 40ρη κ πήρε περισσότερη ώρα με λιγότερη φόρτιση.. Άρα έφτασα στο καράβι με κάτω από 20%. Κ λίγο οριακά. Μπήκα τελευταίος λέμε κ βγήκα πρώτος με όπισθεν...( με ρώτησαν απλά πόσο έχω τους είπα λίγο, θα χρειαστώ να σπρώξουν )
Στο νησί είχε αρκετές επιλογές φόρτιση;. Το σχέδιο ήταν άμεση φόρτιση στο χώρο σούπερ μάρκετ Μασούτης ( να ετοιμαστούν τα δωμάτια να ψωνίσουμε κλπ) όπου η εφαρμογή είχε περιγραφή 2χ22kw στην ουσία φορτίζεις με 10.
Είδαμε ioniq Tesla 3, Y, mini, Χ κατι bmw, i3, dolphin . Γενικά αρκετά ηλεκτρικά..
Ήταν κοντά στο δωμάτιο οπότε μπορούσα να ελέγχω πότε ήταν άδειο κ να φορτίσω.
Γενικά φόρτισα μια όταν έφτασα, (μέχρι 60%) μια που πήγα super market k ήταν άδειο κ ήταν η χρέωση Μικρή οπότε το κούμπωσα για 15-20 λεπτά.
**Η χαρά που πήρε ένα ζευγάρι νεαροί όταν τους απάντησα ότι φεύγω δεν περιγράφεται!
Τέλος έκανα μια φόρτιση ακόμη από αργά το απόγευμα μέχρι ξημερώματα μέχρι 100% Μετά το ποτάκι κ περπάτημα πήγα κ το πήρα για να μην δεσμεύω το φορτιστή. Δεν νομίζω να το κάναν όλοι έτσι. Απόγευμα κ βράδυ η χρέωση 0,32€/kw. Τίμιο νομίζω .
plan b να πάμε σε παραλία όπου κάποιο κατάλυμα είχε φορτιστή κ να φορτίζει όσο κολυμπάμε δε χρειάστηκε. Γενικά είχε επιλογές φόρτισης σε κάποια καταλύματα που είχαν φορτιστές; Με πρόσβαση σε όλους. max 22kw. σε απόσταση 5 λεπτών. Με ανάλογη χρέωση ούτε φτηνά ούτε πανάκριβα.
Έφυγα με 22% , κ δεν με ρώτησε κανείς πόσο έχω.
Στάσεις σε Tesla sc golden hall, Αταλάντη κ Λάρισα για να φτάσω με 22% Θεσσαλονίκη. Λάρισα κ golden έπαιξε κ φαγητό ελαφρύ κ καφές. Ειδικά Λάρισα περίμενα την παρέα ενώ είχα φορτίσει όσο έπρεπε...
Ταχύτητες κίνησης τώρα.......
Στο πήγαινε αρκετά συντηρητικά (ότι έλεγαν οι ταμπέλες το έβαζα 124 να είμαι μέσα) μέχρι Λάρισα, κ λίγο πιο ζωηρά μετά την καθυστέρηση ουσιαστικά πιάσαμε κ την πρωινή κίνηση...τούνελ εκοβα πάντα κ όπου είχε έργα.
Επιστροφή αφού βράδιασε μετά Αταλάντη πιο ζωηρά με περισσότερα ανοίγματα. Ανοίγματα έκανα κ στο κατέβασμα. Τόσο θα έτρεχα βασικά κ αν δεν ήταν ηλεκτρικό. Κ για να λέμε την αλήθεια δύσκολα να είχα τις ίδιες ταχύτητες μια κ τα φώτα του Tesla είναι κορυφαία με το σύστημα matrix.
Πέρυσι το ίδιο σχέδιο με αυτόματο diesel βγήκε ακατουρητος προς Πειραιά κ μια στάση Κατερίνη στην επιστροφή με απαίτηση της παρέας. Κ εκεί συνειδητοποίησα ότι τη χρειαζόμουν τη στάση καθότι ήμουν ρεαλιστικά κουρασμένος..Πλέον στην παρέα μας το ακατουρητος δεν παίζει... κάποιοι απαιτούν να σταματήσουμε κ εγώ ρεαλιστικά χρειάζομαι στάση, δεν έχω τις αντοχές που είχα...
Ιδανικά θα ήθελα να έχω την άνεση από πλευράς νομιμότητας να πηγαίνω 130+ 135 max) λίγο με ανοίγματα κάτι που βγαίνει χαλαρά με 2 στάσεις.Μιλάω Θεσσαλονίκη Αθήνα. Στη μια στάση νομίζω θα πρέπει να πηγαίνω αργά κ να φτάσω με λίγη μπαταρία.
Το λέω αυτό γιατί η σήμανση είναι 120 στο μεγαλύτερο διάστημα κ δεν γνωρίζω τι πραγματικά ισχύει. Δεν μιλάω για τούνελ κ λίγο πριν, δεν μιλάω για περιοχές με έργα.
Άρα το ερώτημα είναι πόσο είναι νόμιμο να τρέχεις στην εθνικη ? έχει ταμπέλα 120 μπορώ να είμαι με 130 ή αν με σταματήσουν θα πέσει το ανάλογο πρόστιμο...
Παρακαλώ απάντηση ειδικά από τους σχετικούς!
Είπα το είχα στο περισσότερο διάστημα 124-127..
Σε ένα τούνελ είχε τροχαίο με πιστόλι που σημάδευε.
Με προσπέρασαν ανάμεσα σε άλλα, Yaris hybrid 2022,audi a6, cupra, Χ2, c3 diesel, xsara Παλαιό, Porsche Κανά δυο, range rover, fiat pundo! ( ok μετά δεν μπόρεσε κ έφυγε σε παράδρομο). Ταχύτητες που πήγαιναν 130 τουλάχιστον κ πάνω
Προσπάθησε να περάσει πολλές φορές παλαιό mazda 3 με μπαγκαζιερα .,(έλεος)
Αν έχετε απορίες στη διάθεσή σας.
@monman2 said in TOYOTA FORUM:
Θεσσαλονίκη
Πλέον κάνανε ανακαίνιση. Μόνο BYD έχουν κ όλα test drive!
μετά την αβαρία,έβαλα πάλι 2 κινεζικα linglong πίσω sport master. Θα είναι της ίδιας σχολής με τα μπροστά κ σύντομα θα πάνε μπροστά τα νέα κ πίσω τα παλιά. Όσο αντέξουν .μετά θα δούμε ...προς το παρόν θα μιλάνε την ίδια γλώσσα , αν κ κατασκευαατηκαν στη Σερβία τα συγκεκριμένα
Η πρώτη αβαρία......στο λάστιχο...
Το είχε μέλος της οικογένειας κ σε μανούβρα αναστροφής σε χώρο πάρκιγκ ( όχι εκτός δρόμου ,χωματόδρομο) σκίστηκε μια φλούδα.
Δεν φούσκωνε ότι έμπαινε έβγαινε από δύο σημεία.
Το πίσω δεξί λάστιχο το οποίο πριν από λίγες μέρες είχα επιδιορθώσει απώλεια πίεσης από βίδα.( σε άλλο σημείο μακρυά)
Προσπάθεια την επόμενη μέρα να κάνω χρήση της οδικής βοήθειας της BYD. Τα δύο πρώτα νούμερα που έχει στην ιστοσελίδα δεν δούλευαν .
Δούλεψε αυτό +302144048241.
Δυστυχώς στους όρους /πολιτική η μεταφορά γίνεται μόνο προς κέντρο BYD. Εγώ ήθελα να πάω σε βουλκανιζατέρ όπου είχα παραγγείλει 2 νέα λάστιχα.
Προς τιμή τους μου προτάθηκε η λύση να το πάω BYD να μου το βγάλουν το λάστιχο να το πάω στο λαστιχά κ μετά να φέρω το νέο που θα το τοποθετούσαν....
Αρνήθηκα καθώς θεωρούσα ότι αυτό δεν είναι οδική βοήθεια...Αν βρισκόμουν σε ταξίδι σε νομό που δεν έχει BYD, δεν έχει νόημα η παροχή τους.
Ενεργοποίησα οδική βοήθεια στην ασφάλειά μου..
Λάστιχα....
Στην αρχή ήθελα να βάλω ίδιο που φοράει καθώς έιχα 12500 χιλιόμετρα ήταν κ το πίσω, να κάνω κ μια αλλαγή 15-20000 χιλιόμετρα κ όσο κρατήσουν.
Το μαμά λάστιχο δεν υπάρχει πουθενά στην Ελλάδα ούτε στην BYD. skroutz το βρήκα στην εξαιρετική τιμή των 50€ 🫣( παράδοση από Ρουμανία νομίζω σε ένα μήνα).
Κατέληξα να βάλω δύο καινούρια πίσω από 85€ πίσω κ να κρατήσω κ το ένα ...Κινέζικα ling long μπηκαν για να μιλάμε την ίδια γλώσσα
Ήδη έχω 13500 χιλιόμετρα κ το φθινόπωρο θα τα αλλάξω μπρος πίσω κ σκέφτομαι την επόμενη τετράδα?
Τελικά XL λάστιχα θα έχουν θέμα στα ηλεκτρικά ή πάμε μόνο για τα λίγα EV μοντέλα που υπάρχουν?
Επίσης όπως κ στα Toyota ,τα υβριδικά ( που έχουν 10 χρόνια στην αγορά, ) είναι δυνατή η επισκευή με αντικατάσταση στοιχείων της μπαταρίας.
Ίσως να μην ισχύει σε όλες τις βλάβες , αλλά είναι πιθανό κ αυτό το σενάριο...
Φίλος μου είπε για yaris που στην αντιπροσωπεία αλλάξανε κάποια στοιχεία, κ δεν δούλεψε τελικά.Προτεινανε αλλαγή μπαταρίας κ πήγε κ αλλού, (δεν ξέρω το τέλος της ιστορίας, θα επανέλθω)
Πηγή deepseek αφορα byd dolphin
. .
!
οκ ίσως είναι τιμές Κίνας Αγγλίας Αμερικής, απλά περνούμε μια ιδέα.
για το τι ισχύει ΤΏΡΑ....
@dettol said in Οδήγησα....:
@dekouk said in Οδήγησα....:
Κάποιες διευκρινήσεις!
- το one pedal απενεργοποιείται, κ μπορείς να το έχεις να κυλάει όπως ένα θερμικό. Απλά μας βολεύει τόσο πολύ ,ειδικά μέσα στην πόλη, που δεν το έχω αλλάξει ποτέ. Ίσως σε κάποιο ταξίδι να αξίζει τον κόπο....
Πώς απενεργοποιείται (χωρίς sexy ή κάτι αντίστοιχο);
Βασικά είδα αυτό σε βίντεο κ οδηγίες, αλλά στο δικό μου το μενού δεν το βρήκα. Κάποιο update που θα γίνει να υποθέσω? Μόνο σε performance ή μερικές εκδόσεις? kστο manual δε βρήκα κατι
Άρα δεν γίνεται απενεργοποίηση
Κάποιες διευκρινήσεις!
το one pedal απενεργοποιείται, κ μπορείς να το έχεις να κυλάει όπως ένα θερμικό. Απλά μας βολεύει τόσο πολύ ,ειδικά μέσα στην πόλη, που δεν το έχω αλλάξει ποτέ. Ίσως σε κάποιο ταξίδι να αξίζει τον κόπο....
Ο καθρέπτης για πίσω ρυθμίζεται με....το χέρι . Απλά χθες δεν το ρυθμίσαμε ....
Επίσης είναι μικρός κ η πίσω διαμόρφωση του τζαμιού δεν βοηθάει να βλέπεις πολλά.
ΥΓ πάντα ευγενικός ο αληθινός Δίας!
Είναι σούπερ επιλογή, ειδικά αν κάποιος πρόλαβε την επιδότηση. 49 - 16 = 33%. Με 33% έχεις διανύσει 240 χλμ; Άρα μιλάμε για 720+ χλμ με έναν πλήρη κύκλο φόρτισης; Αυτό γράφεις; Χάνω κάτι;
Μάλλον αυτό είναι ένα πολύ ειδικό σενάριο με κατανάλωση 9kw/100 km k κάτω.
Αν δεν έκανα κάποιο λάθος στην καταχώρηση των δεδομένων είναι μια εντυπωσιακή κατανάλωση, αλλά είχε πολύ πόλη κ ελάχιστα περιαστικά. Είναι εξαίρεση στην καθημερινότητά μου.
Κάπου αρχές Νοεμβρίου νομίζω κλείνω χρόνο οπότε θα έχω πιο αξιόπιστη εικόνα,αφού από την εποχή αυτή κ μετά θα έχει καλύτερη οικονομία.
Αν βγάζω ρεαλιστικά 480 km στην πόλη θα είμαι σούπερ χαρούμενος.
ev database δίνει πόλη με καλό καιρό 520 χιλιόμετρα, άρα κατανάλωση 11,6 kw/100 km, αυτή πρέπει να είναι η κορυφή του.
Άλλοι κάτοχοι τι καταναλώσεις πιάνουν μέσα στην πόλη?