Δεν ξέρω πόσο αξιόπιστη μέτρηση είναι αυτή για θερμοκρασίες από λάστιχα....
Δεν έχω βγάλει Ζελατίνες!
Ένα από τα 500
Θα επανέλθω με περισσότερες πληροφορίες...
Ρωτάτε άφοβα μόνο αλήθειες!
Δεν ξέρω πόσο αξιόπιστη μέτρηση είναι αυτή για θερμοκρασίες από λάστιχα....
Δεν έχω βγάλει Ζελατίνες!
Ένα από τα 500
Θα επανέλθω με περισσότερες πληροφορίες...
Ρωτάτε άφοβα μόνο αλήθειες!
Καλή φώτιση σε όλους!
Ακολουθεί σεντονακι..
Έχω κλείσει 4000 χιλιόμετρα πλέον με μια εξόρμηση σε εθνική οπότε ενημερώνω.....
Το σχέδιο ήταν να πάω Κομοτηνή από περιοχή Θέρμης ( δηλαδή κ όλος ο περιφερειακός). Εκεί θα άφηνα το παιδί, ψώνια σε σούπερ μάρκετ κ επιστροφή. abrp έβγαζε μια στάση στη διαδρομή 9-10 λεπτά ( καθώς μετα θα φορτιζα στο Σκλαβενίτη, όπου κ τα ψώνια)
Ας σημειωθεί ότι είχα αποφασίσει να κινηθώ με ταχύτητες εθνικής.( αντίστοιχες ρυθμίσεις στην εφαρμογή abrp).
Ξεκινάω με φόρτιση στο 100% κ πρόβλεψη για 427 km . ,🤭Η διαδρομή 269 χιλιόμετρα νομίζω.
Χρήση acc στα 130 κ στο γυρισμό το είχα 135, αφού αυτά αντιστοιχούν σε 132 μετρημένα στο gps.
Κάποια στιγμή στο μαμά nav βγάζει μια ειδοποίηση που δεν την πρόλαβα. Ουσιαστικά ότι δεν φτάνω κ ερώτηση να βάλει φορτιστές κ φόρτιση στη διαδρομή. Είχα αποφασίσει φόρτιση στο ύψος της Ξάνθης σε ένα σημείο κοντινό στην εθνική, αν κ το μαμα nav έδινε ένα άλλο σημείο. Τεσπά φόρτιση σε 60αρι 15λεπτα κ 15kwh κ συνέχιση με τις ίδιες ταχύτητες στον προορισμό μας.(πεντακάθαρες τουαλέτες κ ευγενικό προσωπικό, αγόρασα κ νερό ενώ είχα!).
Άφιξη Κομοτηνή με σύσταση για φόρτιση καθώς του ήπια το αίμα κ φόρτιση στον ένα από τους 2 60ρηδε ένα είχε κ άλλους 6 22kwh, όλοι άδειοι φυσικά.,(Σκλαβενίτης)
Μετά από 57 λεπτά κ φόρτιση 52 kWh πάμε σπίτι στην Κομοτηνή για τακτοποίηση πραγμάτων. Στο σούπερ μάρκετ κάναμε ψώνια κ κέρασα ένα καφέ κ πήρα μια μπουγάτσα να φάμε, οπότε δεν έχασα χρόνο.
Εδώ να σημειώσω πως ήθελα να δοκιμάσω έναν 180ρη φορτιστή στην είσοδο της Κομοτηνής που πλέον δεν είχε νόημα να πάω.
Επιστροφή μόνος με 135 km/hr στην οθόνη κ ανοίγματα φυσικά, κ το σχέδιο είχε στάση στο Κερδύλια πολύ κοντά στην εθνική σε shell με (60ρη) εστιατόριο κ υποδομές για τουρίστες κ επαγγελματίες φορτηγά κλπ. Μέχρι μαγνητακι ψυγείου πήρα με το Λεοντάρι να θυμάμαι την καταγωγή μου κ τα μέρη που μεγάλωσα. Εδώ φόρτιση σχεδόν 30 λεπτά καθώς ήθελα να φτάσω με 30% μπαταρία για να είμαι άνετος για κάτι δουλειές.
Χθες το βράδυ ξαναφορτισα στο σπίτι πλέον ( η καταδρομική έγινε το Σάββατο)...
Ανακάλυψα στο EV database ένα δείκτη που δεν τον γνώριζα, 1 stop range... Δείχνει range σε ταξίδι με έναρξη με μπαταρία 100% ,ταχύτητες εθνικής φόρτιση μόλις φτάσεις στο 10% μπαταρίας σε γρήγορο φορτιστή για 15 λεπτά κ συνέχεια με συνθήκες εθνικής μέχρι 10% μπαταρία.
Έχει κλασικά για mild cold k warm temperatures.
Επιβεβαιώνω τις μετρήσεις για το δελφίνι ,(κρύο) όπως κ τους υπολογισμούς από το abrp..που ήταν ακριβείς.
Συνοπτικά εμπειρία ταξιδιού dolphin
Θετικά
Ο δρόμος έχει πολλά μπαλώματα από φορτηγά. Η κινεζουλα δεν καταλάβαινε τίποτα, πολύ καλό φιλτράρισμα κ απορρόφηση κραδασμών.
Περίμενα πιο βάρκα γιαλό, οπότε ήταν μια ευχάριστη έκπληξη ακόμα κ στις στροφές της Καβάλας .Σε καμμία περίπτωση δεν είναι σπορ κ δεν προδιαθέτουν για τέτοια πράγματα.
Αρνητικά
Θόρυβος από τα Λάστιχα.
Υστερούν στο κομμάτι αυτό, κ αυτό φάνηκε σε γνωστά κομμάτια με κακή άσφαλτο, όπου σε ότι αυτοκίνητο κ να είσαι περνάει πολύς θόρυβος. Πολύ ενοχλητικό κ καταλαβαίνεις τη διαφορά μόλις μπεις σε πιο ποιοτική άσφαλτο όπου επέρχεται ηρεμία.
Αεροδυναμικοί θόρυβοι
Ναι δεν είναι highland κ σε ταχύτητες Εθνικής (130) θα αντιληφθείς θόρυβο σε καθρέπτες.Απλα λίγο μεγαλύτερη ένταση στην αγαπημένη σου μουσική
-Κατανάλωση
οκ δεν είναι κ το πιο οικονομικό από τα ηλεκτρικά κ δεν περιμένω σε ταξίδι με φορτίσεις έξω να είναι πιο οικονομικό από ντίζελ - υβριδικά.
Σε σύγκριση με το βασιλιά model 3 υστερεί, απλά πράγματα. Δεν έχει κ καλή εφαρμογή οπότε υπολογίζω ένα 20-22 kwh/100 km, θα ήθελα πιο κοντά κ κάτω από 20. Ταχύτητες νόμιμες κ λίγο προς τα πάνω με ανοίγματα λέμε.
-μαμα εφαρμογές πλοήγησης Κούκου ρουκου
Αναμενόμενο κ για αυτό πρέπει να κάνεις προετοιμασία.
Ναι στην αρχή θα υπολογίσει ότι θα φτάσεις ,κ όταν αδειάσει η μπαταρία πρέπει να προλάβεις να πατήσεις να βάλει κ σενάρια φόρτισης οπότε θα σε οδηγήσει σε φορτιστή. Δυστυχώς αυτόν που επέλεξα (abrp), δεν τον είχε, κ με έβγαζε σε άλλον κοντινό
Άρα δεν είναι 100% ενημερωμένη η βάση δεδομένων κ φυσικά δεν έχει την εμπιστοσύνη μου.
Συνοπτικά με τους κάποιους περιορισμούς μπορείς να βγεις άνετα εθνική. Θα ήθελα δυνατότητα για πιο γρήγορη φόρτιση , έχει max 88.
Αν πιάσεις δεξιά κ πας 100 110 ίσως κ φτάσεις Κομοτηνή λέμε. Στο δρόμο είδα ένα δελφίνι που οδηγούσε δεξιά κ ήρεμα...
Ευχαριστώ για την υπομονή σας !
2 ετών κ 55000 χιλιόμετρα ...(Απροβλημάτιστα)....
2000 km μετά ας μοιραστώ μερικές παρατηρήσεις κ εμπειρίες... Δελφίνι ..
Έχοντας πάρει την έγκριση ΚΗ3 ,άρα με κόστος κτήσης περίπου 20000€ , νιώθω ότι πήρα περίπου 30 cm περισσότερο αυτοκίνητο με περίπου 80- 90 περίπου παραπάνω άλογα.
Στον εξοπλισμό είναι υπερπλήρες, ποιότητα πολύ ικανοποιητική.
Τι θα ήθελα
Πίσω κίνηση !
Αεραγωγούς κ πίσω
Καλύτερα λάστιχα (δεν με έχουν τρομάξει, απλά είναι θορυβώδη, κ μάλλον θα φθαρούν γρήγορα)
Επίσης αν θυμάμαι είναι του 10/2023 .!
άσπρο φως στο χώρο αποσκευών κ φως στο ντουλαπάκι. Ναι δεν έχει φως ενώ είναι μεγάλο ( χωράει μπουκάλι νερού 1,5 λίτρο)
Έκανα πατέντα κ έβαλα ένα αφής.
-Στο μενού οι πληροφορίες κατανάλωσης είναι κάπως ανορθόδοξες κ όχι ξεκάθαρες.
Ευχάριστες εκπλήξεις
-Το σύστημα 360 με τις κάμερες. Απίστευτη ανάλυση κ ακρίβεια με τους αισθητήρες. Έχω μετρήσει με μεζούρα κ επιβεβαίωσα την ακρίβεια των ενδείξεων .
Επίσης σου δίνει τη δυνατότητα σε χαμηλές ταχύτητες να ενεργοποιούνται οι κάμερες ( βλέπε Tesla) αυτόματα.
Θα ήθελα να μπορώ να ορίσω φόρτιση με όριο πχ 80% από το μενού της εφαρμογής του αυτοκινήτου.. Η εφαρμογή κατά τα άλλα είναι πολύ καλή κ αξιόπιστη.
Μου αρέσει, αλλά δεν έχω χρησιμοποιήσει τη δυνατότητα να δώσει ρεύμα για ηλεκτρικές συσκευές (πχ να συνδέσεις δυνατή ηλεκτρική σκούπα για να το καθαρίσεις). Στην Αυστραλία μια οικογένεια σε διακοπή ρεύματος το χρησιμοποίησε για τη συσκευή οξυγόνου του παιδιού τους.
Να συμπληρώσω.
Αναγέννηση κάνει μέχρι ταχύτητα 10 km/hr
Είχε αναφερθεί μια τιμή 20 νομίζω.
Επίσης πολύ πρακτικό οι φωνητικές εντολές.
I am hot/cold ,ορίζεις θερμοκρασίες, ένταση ήχου, θερμαινόμενα καθίσματα θέρμανση πίσω κ εμπρός παρμπρίζ ,χωρίς να ασχολείσαι με το μενού!
Αυτά για τώρα!
Κανόνας για μένα,
Για ότι διορθώνεται με λεφτά ΔΕΝ θα χαλαστώ.....
Ειδικά άμα μπορώ κ να το διαχειριστώ οικονομικά!
Θα στεναχωρηθώ πρόσκαιρα κ θα το διαχειριστώ.
Το είπε κ ο γιατρός πιο πάνω. Θέματα υγείας (σοβαρά κ όχι τόσο σοβαρά) , είναι σοβαρά θέματα κ εκεί τα βάζεις σε μια σειρά κ αλλάζεις προσέγγιση.
Είμαι στο χώρο της αποκατάστασης κ όπως όλοι οι συνάδελφοι έχουμε δει πολλά άσχημα κ πάντα αναρωτιέμαι..Γιατί όχι σε εμένα ή τα παιδιά μου;
Στο χρόνο πάνω έπεσε στο καινούριο αυτοκίνητο μέσα σε πάρκιγκ αυτοκίνητο . Στο δεύτερο χρόνο στον περιφερειακό με χτύπησε. από πίσω μου αλλο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα αλλαγή προφυλακτήρα καπώ και μια βάση απορρόφησης στο πλαίσιο.
Προτιμώ όλα αυτά κ ακόμα παραπάνω από θέματα υγείας στην οικογένειά μου ( κ σε όλους φυσικά).
Κάποια πράγματα δυστυχώς δεν φτιάχνονται κ με όλα τα λεφτά του κόσμου....
Οι ψυχαναγκαστικοί παρακαλώ να αγνοήσουν τα σκουπιδακια...Βρέχει πολύ λέμε..
Οι Κινέζοι έχουν λύσεις για όλα λέμε. Το πλαστικό για τα αλαρμ με βολεύει αφάνταστα. Το βρίσκεις με κλειστά μάτια.
Επιβεβαιώνω για τη ρύθμιση θερμοκρασίας κ πως θέλει λίγο παραπάνω..
Να κάνω κ μια αποκάλυψη καθώς υπάρχει εταιρικό M3rw κ η σύγκριση είναι άμεση.
Θερμοκρασία 21 στο Tesla σκας στο byd 25 για να έχεις την ίδια αίσθηση. Ξεκινώ με προθέρμανση απομακρυσμένη κ θέρμανση καθίσματος τα πρωινά με κάτω από 10 βαθμούς.
Το κορίτσι οδηγεί το Tesla καθημερινά k της κακοφανηκε το byd....μόνο αυτό λέω.
Όποιος οδηγήσει Highland ο πήχης παεί πολύ ψηλά...
Ευχαριστώ τον αληθινό Δια που έβαλε σε μια τάξη τα ηλεκτρόνια της μπαταρίας.!!
Οκ δεν περίμενα κάτι λιγότερο στην κριτική του , που ζήτησα να είναι από ️ καρδιάς!
Προσήλωση στο αυτοκίνητο κ τα δυναμικά του χαρακτηριστικά από κάποιον που έχουν περάσει πολλά "ιδιαίτερα" αυτοκίνητα. Για μένα η γνώμη του λέει πολλά καθώς είναι καθαρά αυτοκινητιστική κριτική κ προσέγγιση....
Ζουληχτα ταμπλό, δέρματα κ τάμπλετ θα είναι εκεί για όλους...
Βρισκόμαστε σε μια μεταβατική εποχή κ βιώνουμε αλλαγές που θα αλλάξουν τη φύση της αυτοκίνησης, αργά ή γρήγορα δεν ξέρω . Νιώθω πως αυτό που βιώσαμε κ ζήσαμε σε σχέση με την αυτοκίνηση αλλάζει.
Να είστε ασφαλείς όλοι εκεί έξω .
ΥΓ
Έχω παιδιά φοιτητές πλέον, κ η επαφή με το περιοδικό ξεκίνησε από τότε που είχε κ τα άρθρα για τις μηχανές (2Τ) .
Έπεσε επικό ξηλωμα σε αυλή φίλου με τη βοήθεια ηλεκτρολόγου.
Οι μονάδες μπαίνουν εκεί που μπαίνουν οι oem κ είναι πλήρως λειτουργικοί.
Πιάνουν 1,5 με 2 λωρίδες αριστερά κ δεξιά στην τυφλή γωνία.
Ανάβουν όταν αντιλαμβάνονται όχημα ή κ πεζό να πλησιάζει κ αν έχεις ανάψει φλας ακούγεται ήχος από buzzer. Υπάρχει κ αναμονή να συνδεθεί στην πλαφονιερα,οπότε θα χτυπάει μόλις σβήνεις κ ανοίγει το φως οπότε ανιχνεύει επερχόμενα οχήματα προτού ανοίξεις την πόρτα. Αυτό δεν το συνδέσαμε.
Το πρόβλημα
Η λύση......🤭
Ουσιαστικά αν βγει η ένδειξη , απλά κανείς τέρμα πάτημα το γκάζι κ αφήνεις απότομα . Επαναλαμβάνεις 2 -3 φορές.
Δημιουργείς συνθήκες για να κάψει, αφήνεις γκάζι έρχεται οξυγόνο οπότε καθαρίζει. Ακόμα κ μετά από διαδρομή 1,5 ώρας σε εθνική δεν καθάρισε.Ο τρόπος είναι ο παραπάνω κ καθάρισε άμεσα.
Αν δεν έπιανε ο τρόπος αυτός απλά θα του άλλαζαν την εξάτμιση είπαν. ( Στην εγγύηση)
Ο φίλος επιπλέον της ήπιας οδήγησης το έβαζε πολλές φορές σε ev οπότε δεν
δεν έβλεπε ο εγκέφαλος τις συνθήκες για να κάνει καύση.
Διαδώστε
Λοιπόν παραγγελία τέλος Σεπτεμβρίου μετά από εκτενές τεστ ;test drive καθώς εδώ Θεσσαλονίκη τα περιμέναμε...
Η σύζυγος εντυπωσιάστηκε καθώς το περίμενε πιο κινέζικο..κ έβαλε βέτο να το κλείσουμε...Άλλο που δεν ήθελα ΧΑ ΧΑ
κλασικά εξόφληση πριν την παραλαβή , αίτηση κινούμαι ηλεκτρικά 30/10 κ απάντηση 13/11.
(ζητάνε χαρτιά για τον φορτιστή ΕΝΦΙΑ κλπ) Άρα θα τρέξει γρήγορα. το παρέλαβα 7/11
Προσοχή μπήκε πιο πάνω ένα λινκ για διαθεσιμότητα κεφαλαίων ΚΗ3 . Από 18/11 είχε για ιδιώτες 2,3 εκατομμύρια κ σήμερα είναι 1,9 κ πέφτει...
Για εκδρομές έκτακτες περιπτώσεις κ ακατούρητες αποστολές υπάρχει κ ο μεγάλος έρωτας το θηρίο με range 740 km
ΥΓ
ευχαριστώ για τις ευχές, να είστε καλά,
να συντονιστεί το κλιμάκιο Θεσσαλονίκης για
τη σχετική πιστοποίηση 🦾
καλό ταξίδι κ από εμένα,! που όμορφος συνδιασμός εσωτερικού κ εξωτερικού...
Όσο για τον πομπό....εγώ, όχι σε lbx, επειδή δεν ήθελα να τον βλέπω, του έβαλα πίσω από το σώμα του καθρέπτη. Πρώτα το δοκίμασα ότι τον διαβάζει το μάτι κ μετά τον κόλλησα.
Καλοτάξιδο κ καλοφόρτιστο!
Εύχομαι πολλές εκδρομές σε πολλούς προορισμούς.
Εκεί θα χαρείτε τις αρετές του.
Δώσε κ λίγο πληροφορίες περί χαρακτηριστικών...
@cirus said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
ακομα και το καινουριο S εχει παλιωσει πλεον και για αυτο ετοιμαζονται μαλλον για νεο μοντελο.
Το μοναδικο που μου εκανε εντυπωση ειναι οι αεροδυναμικοι θορυβοι.Και μένα μου έκανε πολύ κακή εντύπωση . Και φαντάσου ότι στην Κίνα πάνε αυστηρά με τα όρια ταχύτητας αφού έχει κάμερες παντού. Δεν είναι ότι τρέχει ο οδηγος!!! 100-120 και έχει και αεροδυναμικό σχήμα το αμάξι ! Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι τόσο μεγάλος ο αεροδυναμικός θόρυβος. Πίστευα ότι θα ήταν αρκετά λιγότερος. Και δεν είναι ότι έχει κάνα ακραίο καιρό να φυσάει πολύ.
Νομίζω είναι η έλλειψη ηχομόνωσης (δίπλα τζάμια ηχομονωτικα) που κάνει τη μεγάλη διαφορά ...
Στο highland είναι απίστευτο πόσο σε απομονώνει από εξωτερικούς θορύβους.Πατάς την κόρνα κ ακούγεται απόμακρη.
Απλά θα ήθελα να έχει κ επιλογή για φόρτιση έως 80%. Έχει επιλογή ώρας Κ επιλογή FULl.
Την προηγούμενη εβδομάδα που πήγα να πάρω το σκαφάκι για το Πορτ μπαγκαζ από την αντιπροσωπεία έκανα μια συζήτηση με τα παιδιά κ σχολιάζαμε πως δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Μας μάτιαξαν.
Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο η εφαρμογή έχασε την επικοινωνία με το αυτοκίνητο.
Έδειχνε ότι δεν επικοινωνεί, να ελέγξω το σήμα στο κινητό ή ότι το αυτοκίνητο δεν έχει σήμα.
Επίσης είχε οδηγίες για επανεκκίνηση της ταμπλέτας 2-3 φορές, κάτι που έκανα αλλά δεν άλλαξε κάτι.
Μέσα από το μενού του αυτοκινήτου που σου βγάζει το qr code για την πρώτη σύνδεση ήταν κολλημένο. Ούτε qr code φαινόταν εμφανιζόταν κάτι σαν κλεψύδρα ότι πάει να φορτώσει αλλά κολλούσε εκεί.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία με τα παιδιά τη Δευτέρα δείχνουν σαν αιτία ότι είχαν τελειώσει τα δωρεάν δεδομένα του μήνα (1gb), οπότε δεν θα είχα κ byd assistant.
Έλα που όμως όταν έλεγξα τα διαθέσιμα είδα ότι έχω ξοδέψει μόνα 50 mb ...
Πήγα στην έκθεση κ η προτεινόμενη λύση ήταν ( αφού κάναμε επανεκκινήσεις στη ταμπλέτα) επαναφορά στις εργασιακές ρυθμίσεις, κάτι που ήθελα να αποφύγω για να μη χάσω δεδομένα συνολικής κατανάλωσης.
Μετά εναλλακτικά θα μπορούσαν να ακυρώσουν τη σύνδεση με το mail κ να κάνουμε νέα.
Στην πρότασή μου ότι είδα λύση να βγάλω βάλω τη sim ( κάπου στο νετ το είδα) σχολίασαν ότι θέλει να βγει ένα καπάκι στη κονσόλα .
Έβρεχε τουλουμια οπότε το αφήσαμε έτσι κ είπαμε αν δεν δουλέψει με την αποσύνδεση επανασύνδεση με mail να το δουν κ οι τεχνικοί. Εγώ μιλούσα με τους νεαρούς πωλητές.
Την άλλη μέρα σερφαρω κ βρίσκω πως το δελφίνι έχει τη sim σε πολύ βολική θέση που δεν θέλει ξηλωμα. Ανοίγεις το ντουλαπάκι κ πάνω αριστερά έχεις πρόσβαση στη sim.
Εργαλείο για αφαίρεση sim , αφαιρώ. κ ξαναβάζω κ όλα καλά. Φαίνεται η απομακρυσμένη διαχείριση κ από το μενού κ η εφαρμογή δουλεύει.
Ενημέρωσα κ τα παιδιά να ξέρουν τη λύση σε τέτοιο πρόβλημα.
Ευκολία η γρήγορη πρόσβαση στη sim , αλλά Κ προβληματισμός για την περίπτωση κλοπής όπου θα αφαιρεθεί πανευκολα.
Φυσικό κ στο atto 3 υπόθεση 2 λεπτών παραπάνω είναι να ξηλώσεις το πλαστικό κ να έχει ο κλέφτης πρόσβαση στη sim .
Το είδα χθες κ το οδήγησα, θα το έχω μερικές ώρες ακόμη. long range φτηνή έκδοση..
Δεν του λείπει τίποτα , Heat pump κ πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω κ εμπρός κίνηση.
Αφήνω την κατανάλωση που βρήκα στα λίγα χιλιόμετρα που είχε....
Μακριά από Tesla ,σε επίπεδα byd Dolphin
Θα επανέλθω
Ναι έχω δει βίντεο, μου φαίνεται ένας Άγγλος που το έβαλε...
Δεν βιάζομαι αν μπαίνει κ η μαμά εφαρμογή στη ταμπλέτα θα μπει στο πρόγραμμα...
Πάντως η γνήσια dash camera με το καλώδιο για το Atto 3 και φθηνή ειναι και εύκολα την έβαλα και το καλωδιο βλέποντας video you tube:
Αφού το έβαλα εγώ που σκοτωνομαι στη δουλειά και όλο ξενυχτισμενος είμαι, το βάζει ο καθένας
ενεργοποιήθηκε κ η εφαρμογή στο σύστημα?
Αν ναι το βλέπω να το βάζω κ εγώ!
Μπράβο σου!
Οκ νόμιζα πως δεν το είχε η Ελληνική έκδοση, αν τα γνωρίζατε είστε παρατηρητικοί!
Μάλλον δεν θα το πολύ - χρησιμοποιήσω, αλλά το χάρηκα!
Είναι για τσάντες σακούλες στη θέση συνοδηγού.
Αυτο το ανακαλυψα τυχαια, την ωρα που ειχα χωθει στο πατωμα στη προσπαθεια μου να περασω τη καλωδιωση της dashcam.
Τα καταφερα τελικα, αλλα ειναι παρα πολυ δυσκολο.
Δώσε λίγο πληροφορίες τι dashcam έβαλες ? after ή της byd που θέλει κ το καλώδιο;
Οκ νόμιζα πως δεν το είχε η Ελληνική έκδοση, αν τα γνωρίζατε είστε παρατηρητικοί!
Μάλλον δεν θα το πολύ - χρησιμοποιήσω, αλλά το χάρηκα!
Είναι για τσάντες σακούλες στη θέση συνοδηγού.
Σκαφάκι Πορτ μπαγκαζ από Σφακιανάκη. Original Κινέζο, ΒΥD! Πολύ καλή ποιότητα είναι τετράγωνο δεν πιάνει κάτι εσοχές πίσω. Δεν υπήρχε περίπτωση αυτό να το στείλουν απο άλλου που το διπλώνουν..
Η τιμή νορμάλ 83€ .