@ad276 said in TOYOTA AYGO X:
Σκασανε οι τιμές για το full hybrid....
https://www.carandmotor.gr/agora/stin-ellada-neo-ybridiko-toyota-aygo-h
Καλα.... τι πίνουν εκεί στην Τογιοτα;
ΑΠΟ 19.670!! Πληρώνεις αξιοπιχαχαχαχχα
@ad276 said in TOYOTA AYGO X:
Σκασανε οι τιμές για το full hybrid....
https://www.carandmotor.gr/agora/stin-ellada-neo-ybridiko-toyota-aygo-h
Καλα.... τι πίνουν εκεί στην Τογιοτα;
ΑΠΟ 19.670!! Πληρώνεις αξιοπιχαχαχαχχα
@v_a said in TOYOTA AYGO X:
@nikonino said in TOYOTA AYGO X:
@iceman7 said in TOYOTA AYGO X:
@v_a said in TOYOTA AYGO X:
Πέρα απ'την πλάκα, 18.500 κοστίζει η πιο απλή έκδοση του i10 σε αυτόματο (ίδια τιμή βγαίνει και το swift χειροκ στην 2η έκδοση)...
Με 1 και κάτι, χιλιάρικο πάνω παίρνεις υβριδικό με διαφορά - 2λτ/100.
Έχει δίκιο ο iceman σε ότι αναφέρει, ούτε εμένα μου αρέσει το 20αρικο, αλλά δυστυχώς αυτοί που διαμόρφωσαν τις τιμές μάλλον είδαν και τον ανταγωνισμόΔίνεις 22 και παίρνεις το γιαρις που είναι πληρέστερο.
Το aygoΧ ειναι άβολο με αστείους χώρους για το μέγεθος.Και γιατί να μην δώσεις 27 να πάρεις τέρμα φουλ extra το Aygo?
Το έχω κάνει ηδη εικόνα.
Μωράκι στα ΒΠ παίρνει φουλ εξοπλ aygo σαν graduation gift from daddy.
Αμφιβάλλεις ;
Ό,τι θέλει θα κάνει ο καθένας με τα λεφτά του. Απλά εγώ πιστεύω ότι το αμάξι αυτό δεν τα αξίζει τα λεφτά αυτά… Δηλαδή ένα αμαξάκι πόλης να κάνεις γρήγορα την δουλειά σου… από εκεί που έπρεπε να είναι στα 12 χιλιάρικα να σου λέει τώρα 20; Ήδη στα 17 που το είχαν ήταν πολλά λεφτά… Και φουλ extra να πλησιάζουμε τα 30 τώρα ; Μιλάμε για πολλά ποτά εκεί στα κεντρικά.
Τραγικό να χρειάζεται να αλλάξεις ολόκληρο το φανάρι αν σου καεί το led. Έχετε ακούσει όμως πολλούς να έχουν θέμα με τα led μακροχρόνια; Δηλαδή καίγονται;
Τώρα όσον αφορά το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ, μπορεί κάποιος να μου πει τι γίνεται όταν το γεμίζεις μέχρι το θεό; Δηλαδή, θα έχω τα μπαγκάζια των παιδιών και τις βαλίτσες, θα τα έχω βάλει όπως όπως, θα βρίσκει η πόρτα και δεν θα κλείνει; Ενώ με τον μηχανικό τρόπο, θα έριχνα ένα κοπάνημα και θα έφευγα; Επίσης, πες ότι θες να πάρεις κάτι γρήγορα από το πορτμπαγκάζ... θα πατάω το κουμπί και θα περιμένω 2 λεπτά να πάρω τον ίσκιο του αυτοκινήτου πχ; Πώς βολεύει το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ; Είστε όλοι με σακούλες στα χέρια συνέχεια και δεν μπορείτε να το ανοίγετε; Και κάποιοι για αυτό θα δίνατε 3000 ευρώ; Δεν τα μαζεύετε τα λεφτά να πάτε διακοπές καλύτερα;
@caro-0 said in Renault Captur II:
@fanis75 said in Renault Captur II:
@harisnikolop said in Renault Captur II:
- Αφού έγινε το service μίλησα με τον μηχανικό σχετικά με την αλλαγή του υγρού του αυτόματου κιβωτίου. Μου είπε τα ακόλουθα τα οποία μου έκαναν τεράστια εντύπωση.
α) Το κιβώτιο είναι "κλειστό" και δεν γίνεται καμία συντήρηση. Σε κανένα ετήσιο σέρβις, όσα χρόνια και να περάσουν. Ούτε υγρά ούτε τίποτα.
β) Μόνο όταν πάθει κάτι, τότε κοιτάνε να το φτιάξουν. Προληπτικά δεν γίνεται κάτι.Σας φαίνονται λογικά αυτά; Δεν ξέρω γι αυτό ρωτάω.
οι περισσότεροι (πλην Τογιότα και Χόντα), αυτό λένε γιατί αυτή ειναι η οδηγία απο τον κατασκευαστή. "Sealed for Life", το έχω γράψει πολλές φορές. Αποτέλεσμα, στα 100-120.000χλμ το κιβώτιο να οτ παίρνεις στα χέρια και μετά να λέμε ότι χαλάνε τα αυτόματα, όταν φταίει η ελλιπής συντήρηση.
Σε aisin 6EAT αυτόματο είχα παρακολουθήσει την αλλαγή σε youtube και δεν ήταν κάτι ιδαίτερο, απλά θέλει διαγνωστικό για να παρακολουθείς τη θερμοκρασία της βαλβολίνης σε κάποιο στάδιο.
Σε ερώτηση στον αρχιμηχανικό Citroen Ω μου είχε απαντήσει ότι δεν προβλέπεται αλλαγή από τον κατασκευαστή - ότι τα λάδια έχουν lifetime αντοχή και προσπαθούσε να με αποθαρρύνει.
Το ίδιο και άλλος μηχανικός σε εξειδικευμένο συνεργείο.
Τη θεωρούν μπελαλίδικη δουλειά από ότι κατάλαβα.
Το C3 της οικογένειας με EAT6 είναι στα 102.000km και μέχρι στιγμής είναι οκ.
Το "Seal For Life" αναφέρεται στην διάρκεια ζωής του σασμάν, που μεταφράζεται μέχρι να λήξει η εγγύηση του αυτοκινήτου. Όλα τα άλλα είναι παπατζιλίκια περί κατασκευαστών ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Λάδια για το σασμάν πωλούνται έξω στην αγορά και δεν υπάρχει προδιαγραφή ότι αντέχουν "για πάντα".
Δικό σας είναι το αμάξι, ό,τι θέλετε θα του κάνετε. Υποδείξεις ας κάνουν στα δικά τους αυτοκίνητα. Αν δεν θέλουν να αναλάβουν την δουλειά, να πάτε σε άλλα συνεργεία. Κάθε 6 χρόνια ή 100.000 χλμ να αλλάζετε τα λάδια του σασμάν.
@vdx said in Toyota Corolla Cross:
edit
Ο τύπος πρέπει να οδηγεί κάτι κοντά στην αντίστοιχη δική μας Lounge έκδοση. Αμαξάρα είναι.
@v_a said in 2020 Toyota Yaris:
Καλημέρες.
Για προτείνετε βρε παιδιά κανένα λαστιχάκι για upgrade που θα αντικαταστήσει τα εργοστασιακα σε yarisaki.
Έχω φτάσει αισίως τα 45 χιλ.χλμ ( ακόμα δείχνουν ότι έχουν πέλμα τα ecopia, wtf? ) αλλά νομίζω ήρθε η ώρα τους.
Bridgestone Turanza 6 φοράω εγώ και είμαι πολύ ικανοποιημένος
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@tzomoloko said in Toyota Corolla Cross:
Καλησπέρα είμαι μεταξύ του νέου kia sportage και του corolla cross με την ηλιοροφή στα 1800 κυβικά φου εξοπλισμό
. Κοίταξα και το opel grandland αλλά η μικρή εγγυηση και τα προβλήματα του παρελθόντος με απέτρεψαν αν και ειναι πανέμορφο να το εξετάσω πιο αναλυτικά. Στο νέο toyotaθεωρω πως θα μπορούσαν να κάνουν μια αναβάθμιση στα εξαρτήματα και να μειώσουν τα πλαστικά ή έστω να σου δίνουν την δυνατότητα να αλλάξεις το εσωτερικό. Πολύ πλαστικο. Είμαι ηδη κάτοχος του προηγούμενου chr. και περιμένω το νέο KIA SPORTAGE να ερθει ώστε να αποφασίσω που είμαι πιο κοντά. Έκανα τεστ DRIVE το κορολα πολύ καλή οδήγηση και σίγουρα άλλο τα 1800 αλλά τα 1200 κυβικά του οπελ. Εσάς ποια ειναι η γνώμη σας για τα τρία αυτά αυτοκινηταΤο Κορόλα Κρος παίρνεις αξιοπιστία Τογιότα και χαμηλή κατανάλωση στην πόλη.
Τίποτα άλλο. Είναι άσχημο φτηνιάρικο με μικρούς χώρους και πολύ ακριβό για αυτά που δίνει.
Εσύ όμως προέρχεσαι από Τογιότα. Αρα ξέρεις καλύτερα από εμας αν ισχύουν τα παραπάνω ως προς την αξιοπιστία και κυρίως ως προς την κατανάλωση. Γιατί εδώ μέσα μας έχουν παραμυθιάσει πολύ για την κατανάλωση κινούμενοι με ταχύτητες υπέρβαρου ΚΤΕΛ.
Από εκεί και μετά σύγκριση με τα άλλα δύο δεν γίνεται.
Είναι μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
Δεν έχω δει το νέο ΚΙΑ αλλά το Γκράντλαντ έχει 10 εκ και πλέον μεγαλύτερο μεταξόνιο και 20 εκ μεγαλύτερο μήκος.
Ενώ και ποιοτικά είναι πολύ καλύτερο και πιο όμορφο.
Τα περί αξιοπιστίας που λένε διάφοροι χέητερς εδώ ισχύουν στο 20 % αυτών που ακούγονται και στο λέω εγώ που είμαι κάτοχος γαλλικών αυτοκινήτων χωρίς προβλήματα.
Αντικειμενική σύγκριση του Κορόλα Κρος από πλευράς χώρων και επιδόσεων είναι με τα 3 αιρκρος και όπελ φροντέρα, που έχουν και καλύτερους χώρους και είναι πιο γρήγορα, αλλά έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση κάπου 2-3 ευρώ ανά 100 χλμ. Είναι όμως 5-8000 φτηνότερα από το Κορόλα κρος, έχουν 5 χρόνια / 100000 χλμ εγγύηση, οπότε πρέπει να σε απασχολεί η αξιοπιστία μετά την 5ετία.
Καθότι αν κάνεις 15000 τον χρόνο έχεις διαφορά τιμής 450 ευρώ στην 5ετία θα έχεις γλυτώσει 2250 ευρώ με την Κορόλα, αλλά θα έχεις δώσει ακόμα κάπου 4-5000 για τυχόν ζημιές που θα σου βγάλουν τα Στελλάντις.
Αρα η αξιοπιστία πρακτικά είναι αδιάφορη αφού η διαφορά της τιμής είναι τεράστια.
Εγώ πάντως που ήμουν πολύ ζεστός με το κορολα κρος, μου την βάρεσε άσχημα, που δίνεις 30 χιλιάδες και νιώθεις ότι δεν τα βλέπεις πουθενά μέσα στην καμπίνα. Λες και είναι λίγα λεφτά τα 30 χιλιάρικα για μια μάρκα που ναι μεν έχει αξιοπιστία αλλά υποτίθεται συγκαταλεγόταν ως μια μάρκα με value for money μοντέλα.
Αναρωτιέμαι για αυτούς που θα δώσουν 42 χιλιάδες για να πάρουν την έκδοση lounge. Με αυτά τα λεφτά γλυκοκοιτάζεις rav που έχουν σχεδόν ίδιο μεταξόνιο και είναι τάχα μου διαφορετικής κατηγορίας αυτοκίνητα. Εδώ πλησιάζει σε λεφτά την bmw. Τα κάνανε σκατά οι Ιάπωνες με τις εκδόσεις του συγκεκριμένου μοντέλου.
Αν ζορίζεσαι και δεν πουλάς δεν αυξάνεις τις εγγυήσεις έτσι απλά. Πρέπει να πιστεύεις και ότι αυτό που φτιάχνεις είναι της αντίστοιχης ποιότητας. Αρα αν έβαζες εξαρτήματα για 6 χρόνια (δικά σου ή προμηθευτών) τώρα βάζεις extra πονοκέφαλο για να το πας στα 11. Χειρότερη την κάνεις την θέση σου αν ήδη ζορίζεσαι. Η χασούρα από χρήματα θα σε οδηγήσει να κόψεις και από την ποιότητα (όχι να την ενισχύσεις και να την επεκτείνεις στα 11 χρόνια).
Α να πούμε εδώ ότι λόγω hybrid τώρα θα είναι και αυτόματο. Για αμάξι πόλης ό,τι καλύτερο...
@v_a said in TOYOTA AYGO X:
@nikonino said in TOYOTA AYGO X:
@iceman7 said in TOYOTA AYGO X:
@v_a said in TOYOTA AYGO X:
Πέρα απ'την πλάκα, 18.500 κοστίζει η πιο απλή έκδοση του i10 σε αυτόματο (ίδια τιμή βγαίνει και το swift χειροκ στην 2η έκδοση)...
Με 1 και κάτι, χιλιάρικο πάνω παίρνεις υβριδικό με διαφορά - 2λτ/100.
Έχει δίκιο ο iceman σε ότι αναφέρει, ούτε εμένα μου αρέσει το 20αρικο, αλλά δυστυχώς αυτοί που διαμόρφωσαν τις τιμές μάλλον είδαν και τον ανταγωνισμόΔίνεις 22 και παίρνεις το γιαρις που είναι πληρέστερο.
Το aygoΧ ειναι άβολο με αστείους χώρους για το μέγεθος.Και γιατί να μην δώσεις 27 να πάρεις τέρμα φουλ extra το Aygo?
Το έχω κάνει ηδη εικόνα.
Μωράκι στα ΒΠ παίρνει φουλ εξοπλ aygo σαν graduation gift from daddy.
Αμφιβάλλεις ;
Ό,τι θέλει θα κάνει ο καθένας με τα λεφτά του. Απλά εγώ πιστεύω ότι το αμάξι αυτό δεν τα αξίζει τα λεφτά αυτά… Δηλαδή ένα αμαξάκι πόλης να κάνεις γρήγορα την δουλειά σου… από εκεί που έπρεπε να είναι στα 12 χιλιάρικα να σου λέει τώρα 20; Ήδη στα 17 που το είχαν ήταν πολλά λεφτά… Και φουλ extra να πλησιάζουμε τα 30 τώρα ; Μιλάμε για πολλά ποτά εκεί στα κεντρικά.
@iceman7 said in TOYOTA AYGO X:
@v_a said in TOYOTA AYGO X:
Πέρα απ'την πλάκα, 18.500 κοστίζει η πιο απλή έκδοση του i10 σε αυτόματο (ίδια τιμή βγαίνει και το swift χειροκ στην 2η έκδοση)...
Με 1 και κάτι, χιλιάρικο πάνω παίρνεις υβριδικό με διαφορά - 2λτ/100.
Έχει δίκιο ο iceman σε ότι αναφέρει, ούτε εμένα μου αρέσει το 20αρικο, αλλά δυστυχώς αυτοί που διαμόρφωσαν τις τιμές μάλλον είδαν και τον ανταγωνισμόΔίνεις 22 και παίρνεις το γιαρις που είναι πληρέστερο.
Το aygoΧ ειναι άβολο με αστείους χώρους για το μέγεθος.
Και γιατί να μην δώσεις 27 να πάρεις τέρμα φουλ extra το Aygo? 


@ad276 said in TOYOTA AYGO X:
Σκασανε οι τιμές για το full hybrid....
https://www.carandmotor.gr/agora/stin-ellada-neo-ybridiko-toyota-aygo-h
Καλα.... τι πίνουν εκεί στην Τογιοτα;
ΑΠΟ 19.670!! Πληρώνεις αξιοπιχαχαχαχχα
@katafractos17 said in Μετά την αγορά νέου αυτοκινήτου...:
Δηλαδή για τη Hyundai ποιες δεν είναι οι σκληρές συνθήκες;
Να το έχεις παρκαρισμένο σε δροσερό και σκιερό μέρος;
Δεν είναι μόνο για την Hyundai είναι για όλες. Και η Suzuki έχει το ίδιο πινακάκι. Απλά δεν τα κοιτάει κανείς. Το κάνουν επίτηδες για να σου φαίνεται φθηνή η συντήρηση.
Μιας και είχα όρεξη έψαξα στην Hyundai τι λέει για αλλαγές λαδιού. Για δείτε τι λέει ο κατασκευαστής στις σκληρές συνθήκες οδήγησης κάθε πότε προτείνει αλλαγές λαδιού.


Σκληρές συνθήκες οδήγησης όπως μπορείτε να δείτε, είναι αυτές που οδηγούμε οι περισσότεροι.
Μήπως και η Hyundai λέει το μακρύ της και το κοντό της ή απλά κανένας δεν τα κοιτάει και πάει και κάνει αλλαγές λαδιού κάθε 15 χιλιάδες χιλιόμετρα και 1 φορά το χρόνο επειδή συμφέρει τις αντιπροσωπείες… Και όταν λήξει η εγγύηση θα ζητάς τα ρέστα από την αντιπροσωπεία, αλλά η Hyundai είναι καλυμμένη 
@panormus772 said in Renault Captur II:
Aπ'ότι είδα στο car.gr στο Captur full hybrid οι τιμές του νέου 1.8 δεν πήραν αύξηση σε σχέση με τον 1.6
Σπάνια και καλή κίνηση αυτή από την εισαγωγική.
Στα full hybrids πρέπει να ανεβάσουν την εγγύηση αν θέλουν να χτυπήσουν τους Ιάπωνες πάντως.
@thecsport said in Διαρροή λαδιού:
Μπορείς να μου το εξηγήσεις λίγο πιο αναλυτικά; Πώς μπορώ να καταλάβω αν ο κινητήρας που έχει είναι ο FOX που ανέφερες; Επίσης, τι προβλήματα παρουσιάζουν συνήθως αυτοί οι κινητήρες και ποια είναι η ιδιαιτερότητά τους, πέρα από το γνωστό θέμα που έχουν όλοι αυτοί οι κινητήρες με ιμάντα, δηλαδή ότι με τον καιρό διαλύονται και φράζουν διάφορα μέρη;
Τσέκαρε βιντεάκια. Δεν είμαι fordakias αλλά έχουν πολύ κακή φήμη. Μπορεί να σου μείνει ο κινητήρας στο χέρι. Ιμάντας με καυτό λάδι, ο χειρότερος συνδυασμός. Λογικά θα μπορείς να το δεις με το μοντέλο του κινητήρα.
@thecsport said in Διαρροή λαδιού:
Καλησπέρα σε όλους, είμαι καινούργιος στην ομάδα
Είμαι σε φάση που σκέφτομαι να αγοράσω ένα Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 100PS Titanium, μοντέλο 2019, και σήμερα το έριξα μια ματιά από κάτω πριν το πάρω για έλεγχο.
Παρατήρησα κάτι περίεργο και θα ήθελα τη γνώμη σας:
Στους side members δεξιά κι αριστερά της μηχανής βρήκα αρκετό λάδι, σαν να έχει “λερωθεί” η περιοχή.
Η ίδια η μηχανή από πάνω φαίνεται καθαρή, χωρίς εμφανή διαρροή.
Κάτω όμως, είδα μια πολύ μικρή σταγόνα λαδιού έτοιμη να στάξει, ακριβώς πάνω σε έναν χοντρό σωλήνα (μάλλον σωλήνας αέρα / εισαγωγής). Δεν στάζει συνεχώς, απλώς φαίνεται να έχει μαζευτεί εκεί λίγο λάδι.Από ό,τι διάβασα, οι EcoBoost έχουν μερικές γνωστές “διαρροές” λαδιού (π.χ. από βάση φίλτρου, φλάντζα καπακιού ή σωλήνα επιστροφής τούρμπο), οπότε πριν το πάω σε μηχανικό θα ήθελα να ακούσω αν το έχει συναντήσει κανείς και πόσο σοβαρό μπορεί να είναι.!
Θα μπορούσε να είναι απλά υπολείμματα από service ή μικρή διαρροή που δεν επηρεάζει κάτι; Ή να το ψάξω πιο σοβαρά (π.χ. βάση φίλτρου / oil cooler);
Παραθέτω μερικές φωτός από αυτά που είδα
https://drive.google.com/drive/folders/1GrwkOa9Bswi-5LHEZXbPsKii1L14Y88P
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Προσοχή στους ecoboost κινητήρες. Να εξακριβώσεις ότι είναι με καδένα. Εκεί κοντά είχε βγει ο fox κινητήρας που είναι εντελώς μάπα και με ιμάντα.
@babisstinson said in Toyota C-HR 2023:
@ataim said in Toyota C-HR 2023:
Πραγματικά πως μπορεί το CHR+ να ανταγωνιστεί το φθηνό model Y? και ποιός θα επιλέξει το Toyota αντί για το Tesla ειδικά όταν έχουν και τα δύο παρόμοια τιμή;
Όποιος έχει συνδυάσει το όνομα ΤΟΥΟΤΑ με την αξιοπιστία. Επίσης, δεν αρέσει σε όλο τον κόσμο το design του Τέσλα. Πολλοί φίλοι που συζητάμε για αυτοκίνηση το θεωρούν "μπαούλο". Και έχουν τα λεφτά να το προτιμήσουν, δεν είναι ότι δεν φτάνει η αλεπού.
To design του CHR+ είναι ωραίο εξωτερικά. Ίσως όπως θα έπρεπε να είναι το νέο CHR.
Αν ήταν το νέο CHR δεν θα αγόραζε κανείς το Corolla Cross. Είναι πονηροί οι Ιάπωνες 
@fanis75 said in Nissan Qashqai 2021:
@criuser said in Nissan Qashqai 2021:
Ενδιαφέρον θα ήταν ένας υπολογισμός στο ληζινγκ τι ποσοστό της αξίας λιανικής πληρώνει κάποιος στο ληζινγκ σε κινέζικα και τα υπόλοιπα.
Δεν ειναι εύκολο γιατί α) δεν έχουν όλες οι εταιρίες λήζινγκ τις ίδιες τιμές (π.χ. βρίσκεις Τέσλα με €400 και το ίδιο με €600 σε άλλη εταιρία) και β) αρκετές λήζινγκ ειναι θυγατρικές εισαγωγικών, οπότε προωθούν τα "δικά τους" μοντέλα.
Σε κάθε περίπτωση ορίστε μια σύγκριση, για να μην γκρινιάζεις, από Αβις!
Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 130 e-DCS6 Plus: Τιμή €25.541, κόστος ληζινγκ €15.264, % ληζινγκ επί τιμής, 60%.
Citroen C3 BEV 320 113hp Plus: Τιμή €28.467, κόστος ληζινγκ €18.079, % ληζινγκ επί τιμής, 63%.
Peugeot 2008 Hybrid 145 e-DCS6 Style (BU): Τιμή €25.704, κόστος ληζινγκ €16.280, % ληζινγκ επί τιμής, 64%.
MG 3 1.5L HEV Exclusive Corporate 2WD: Τιμή €21.818, κόστος ληζινγκ €14.646, % ληζινγκ επί τιμής, 67%.
Toyota Yaris Cross 1.5 HDF 130hp Active Plus: Τιμή €25.414, κόστος ληζινγκ €16.039, % ληζινγκ επί τιμής, 63%.
Omoda 5 EV Comfort-FWD: Τιμή €37.604, κόστος ληζινγκ €23.980, % ληζινγκ επί τιμής, 64%.
Όχι ιδιαίτερα μεγάλες διαφορές, που έχουν να κάνουν κυρίως με το ποσοστό έκπτωσης που λαμβάνει η λήζνιγκ.
@criuser said in Nissan Qashqai 2021:
Περίεργη αντίληψη αλλά περί ορεξεως.
Eφόσον μιλάμε για λήζινγκ, σωστή άποψη ειναι όχι περίεργη. Τον χρήστη δεν τον ενδιαφέρει τίποτε άλλο πέρα από το μηνιαίο κόστος.
Μέχρι να σας μείνει το αμάξι στο δρόμο και κυκλοφορείτε με όχημα αντικατάστασης γιατί το ανταλλακτικό θα κάνει κανά 3μηνο. 