Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 28
    • Best 14
    • Groups 0

    nikonino

    @nikonino

    34
    Reputation
    2
    Profile views
    28
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nikonino Unfollow Follow

    Best posts made by nikonino

    • RE: Toyota Corolla Cross

      Τραγικό να χρειάζεται να αλλάξεις ολόκληρο το φανάρι αν σου καεί το led. Έχετε ακούσει όμως πολλούς να έχουν θέμα με τα led μακροχρόνια; Δηλαδή καίγονται;

      Τώρα όσον αφορά το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ, μπορεί κάποιος να μου πει τι γίνεται όταν το γεμίζεις μέχρι το θεό; Δηλαδή, θα έχω τα μπαγκάζια των παιδιών και τις βαλίτσες, θα τα έχω βάλει όπως όπως, θα βρίσκει η πόρτα και δεν θα κλείνει; Ενώ με τον μηχανικό τρόπο, θα έριχνα ένα κοπάνημα και θα έφευγα; Επίσης, πες ότι θες να πάρεις κάτι γρήγορα από το πορτμπαγκάζ... θα πατάω το κουμπί και θα περιμένω 2 λεπτά να πάρω τον ίσκιο του αυτοκινήτου πχ; Πώς βολεύει το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ; Είστε όλοι με σακούλες στα χέρια συνέχεια και δεν μπορείτε να το ανοίγετε; Και κάποιοι για αυτό θα δίνατε 3000 ευρώ; Δεν τα μαζεύετε τα λεφτά να πάτε διακοπές καλύτερα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikonino
    • RE: Renault Captur II

      @caro-0 said in Renault Captur II:

      @fanis75 said in Renault Captur II:

      @harisnikolop said in Renault Captur II:

      1. Αφού έγινε το service μίλησα με τον μηχανικό σχετικά με την αλλαγή του υγρού του αυτόματου κιβωτίου. Μου είπε τα ακόλουθα τα οποία μου έκαναν τεράστια εντύπωση.

      α) Το κιβώτιο είναι "κλειστό" και δεν γίνεται καμία συντήρηση. Σε κανένα ετήσιο σέρβις, όσα χρόνια και να περάσουν. Ούτε υγρά ούτε τίποτα.
      β) Μόνο όταν πάθει κάτι, τότε κοιτάνε να το φτιάξουν. Προληπτικά δεν γίνεται κάτι.

      Σας φαίνονται λογικά αυτά; Δεν ξέρω γι αυτό ρωτάω.

      οι περισσότεροι (πλην Τογιότα και Χόντα), αυτό λένε γιατί αυτή ειναι η οδηγία απο τον κατασκευαστή. "Sealed for Life", το έχω γράψει πολλές φορές. Αποτέλεσμα, στα 100-120.000χλμ το κιβώτιο να οτ παίρνεις στα χέρια και μετά να λέμε ότι χαλάνε τα αυτόματα, όταν φταίει η ελλιπής συντήρηση.

      Σε aisin 6EAT αυτόματο είχα παρακολουθήσει την αλλαγή σε youtube και δεν ήταν κάτι ιδαίτερο, απλά θέλει διαγνωστικό για να παρακολουθείς τη θερμοκρασία της βαλβολίνης σε κάποιο στάδιο.

      Σε ερώτηση στον αρχιμηχανικό Citroen Ω μου είχε απαντήσει ότι δεν προβλέπεται αλλαγή από τον κατασκευαστή - ότι τα λάδια έχουν lifetime αντοχή και προσπαθούσε να με αποθαρρύνει.

      Το ίδιο και άλλος μηχανικός σε εξειδικευμένο συνεργείο.

      Τη θεωρούν μπελαλίδικη δουλειά από ότι κατάλαβα.

      Το C3 της οικογένειας με EAT6 είναι στα 102.000km και μέχρι στιγμής είναι οκ.

      Το "Seal For Life" αναφέρεται στην διάρκεια ζωής του σασμάν, που μεταφράζεται μέχρι να λήξει η εγγύηση του αυτοκινήτου. Όλα τα άλλα είναι παπατζιλίκια περί κατασκευαστών ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Λάδια για το σασμάν πωλούνται έξω στην αγορά και δεν υπάρχει προδιαγραφή ότι αντέχουν "για πάντα".

      Δικό σας είναι το αμάξι, ό,τι θέλετε θα του κάνετε. Υποδείξεις ας κάνουν στα δικά τους αυτοκίνητα. Αν δεν θέλουν να αναλάβουν την δουλειά, να πάτε σε άλλα συνεργεία. Κάθε 6 χρόνια ή 100.000 χλμ να αλλάζετε τα λάδια του σασμάν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikonino
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @vdx said in Toyota Corolla Cross:

      edit

      Ο τύπος πρέπει να οδηγεί κάτι κοντά στην αντίστοιχη δική μας Lounge έκδοση. Αμαξάρα είναι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikonino
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      @v_a said in 2020 Toyota Yaris:

      Καλημέρες.
      Για προτείνετε βρε παιδιά κανένα λαστιχάκι για upgrade που θα αντικαταστήσει τα εργοστασιακα σε yarisaki.
      Έχω φτάσει αισίως τα 45 χιλ.χλμ ( ακόμα δείχνουν ότι έχουν πέλμα τα ecopia, wtf? ) αλλά νομίζω ήρθε η ώρα τους.

      Bridgestone Turanza 6 φοράω εγώ και είμαι πολύ ικανοποιημένος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikonino
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Όσον αφορά το κιβώτιο που φοράει το υβριδικό, είναι 6αρι με μετατροπέα που δεν έχει τα εγγενή μειονεκτήματα του dct. Τώρα για την μπαταρία, έχει 8 χρόνια εγγύηση, ενώ το σύνολο είναι σαφώς πιο οικονομικό και ταχύτερο από το απλό mild. Την κατανάλωση των Toyota δεν την πλησιάζει αλλά από το Nissan έχει πολύ καλύτερη συν το μπόνους των 215hp έναντι των 158.

      Συμφωνούμε ότι η Τογιότα είναι στημένη για την μεγαλύτερη οικονομία αλλά το τουσον δεν πρέπει να συγκρίνεται με την κορολα κρος είναι μεγαλύτερο πιο ογκώδες και πιο δυνατό με περισσότερα άλογα.
      Είναι μεταξύ κορολα κρος και ραβ4.

      Δεν έχει να λέει. Τα συστήματα πρέπει να δεις στην συμπεριφορά τους στην οδήγηση. Αν οδηγήσεις υβριδικό Toyota, θα έχεις απαιτήσεις όταν δεις τα υβριδικά άλλων εταιριών.

      Τα έχουμε δει τα υβριδικα της Τογιότα. Έχουν πολλά υπέρ και κάποια κατά. Ο θόρυβος του κιβωτίου είναι εκεί κάτι που το υβριδικό άλλων εταιριών που δεν χρησιμοποιούν αυτό τον τύπο δεν το έχουν.
      Επίσης είναι γνωστές οι εκπτώσεις ποιότητας που κάνει η Τογιότα σε ηχομόνωση, ποιότητα υλικών και συναρμογής που αποδέχεσαι για το καλό υβριδικο και την καλή τιμή.

      Μην παρεξηγηθώ, δεν λέω οτι η Toyota φτιάχνει τα καλύτερα αμάξια. Απλά λέω ότι έχει εξελίξει τόσο το υβριδικό της σύστημα, που αξίζει κάποιος να ρίξει ένα βλέφαρο για σύγκριση. Σίγουρα έχει κατά. Απλά, είναι το πιο εξελιγμένο σύστημα εκεί έξω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikonino
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά το αμάξι είναι πολύ σοβαρή επένδυση. Δηλαδή με ποια λογική θα αγοράσω ένα αμάξι κινέζικης μάρκας, όταν την μάρκα αυτήν δεν την ξέρω καν. Θα πηγαίνω για service το αμάξι στην Σανγκάι άμα γίνει η στραβή; Ανταλλακτικά από που θα έρθουν; Εξειδικευμένα συνεργεία; Εδώ πάτε για λάδια μερικοί στην αντιπροσωπεία, σας φαίνεται ακριβή και μετά πάτε στον δικό σας μάστορα. Το ότι δίνουν εγγύηση καλής χρήσης δεν σημαίνει ότι θέλω να την χρησιμοποιήσω.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nikonino
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Καλημέρα στην ομάδα. Εδώ και κάποιες μέρες έχει ανέβει στο site της Toyota ο configurator για τις εκδόσεις του νέου Corolla cross αναλυτικά με κινητήρες, εξοπλισμό, χρώματα, τιμές! Καλές αγορές 🤩

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikonino
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Σκέφτομαι να μείνω με ένα αυτοκίνητο και αυτό που είμαι πιο κοντά είναι το Tuscon , σε hybrid awd…..τικάρει σχεδόν όλα τα κουτάκια που θέλω και η τιμή του είναι καλύτερη από τους ανταγωνιστές. Η δε ηλιοροφή που έχει σαν έξτρα είναι ανοιγόμενη σε αντίθεση με την τελευταία μόδα που τις κάνουν κλειστές…..και για μένα η ηλιοροφή είναι προαπαιτούμενο να υπάρχει στο αυτοκίνητο.

      Απέφυγε το hybrid, δεν είναι εξελιγμένα τα συστήματα των Κορεατών ακόμα. Επίσης, η συντήρηση μοιάζει πιο περίπλοκη από των ανταγωνιστών, πχ Toyota.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikonino
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Σκέφτομαι να μείνω με ένα αυτοκίνητο και αυτό που είμαι πιο κοντά είναι το Tuscon , σε hybrid awd…..τικάρει σχεδόν όλα τα κουτάκια που θέλω και η τιμή του είναι καλύτερη από τους ανταγωνιστές. Η δε ηλιοροφή που έχει σαν έξτρα είναι ανοιγόμενη σε αντίθεση με την τελευταία μόδα που τις κάνουν κλειστές…..και για μένα η ηλιοροφή είναι προαπαιτούμενο να υπάρχει στο αυτοκίνητο.

      Απέφυγε το hybrid, δεν είναι εξελιγμένα τα συστήματα των Κορεατών ακόμα. Επίσης, η συντήρηση μοιάζει πιο περίπλοκη από των ανταγωνιστών, πχ Toyota.

      Μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος γιατί όντως δεν έχω αρκετή πληροφόρηση για την λειτουργία και τις ιδιαιτερότητες που πιθανώς έχουν στη συντήρηση….η εγγύηση πάντως είναι αρκετά καλή στα πέντε χρόνια με απεριόριστα χλμ και οκτώ χρόνια με όριο τα 160χιλ χλμ για την μπαταρία.

      Ίσως από τα καλύτερα βίντεο εκεί έξω που τα αναλύει. Με λίγα λόγια, πολύ περίπλοκο σύστημα και πιο δύσκολο στην συντήρηση. Κάπως αργό στην απόκριση και περίεργη αίσθηση στα φρένα.

      Youtube Video

      Γενικότερα, αν πας για υβριδικό οφείλεις να κάνεις test drive ένα οποιοδήποτε μοντέλο της Toyota με το τελευταίο σύστημα και μετά να πας σε οποιαδήποτε εταιρίας υβριδικό (εν προκειμένω Hyundai) και να συγκρίνεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikonino
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Όσον αφορά το κιβώτιο που φοράει το υβριδικό, είναι 6αρι με μετατροπέα που δεν έχει τα εγγενή μειονεκτήματα του dct. Τώρα για την μπαταρία, έχει 8 χρόνια εγγύηση, ενώ το σύνολο είναι σαφώς πιο οικονομικό και ταχύτερο από το απλό mild. Την κατανάλωση των Toyota δεν την πλησιάζει αλλά από το Nissan έχει πολύ καλύτερη συν το μπόνους των 215hp έναντι των 158.

      Συμφωνούμε ότι η Τογιότα είναι στημένη για την μεγαλύτερη οικονομία αλλά το τουσον δεν πρέπει να συγκρίνεται με την κορολα κρος είναι μεγαλύτερο πιο ογκώδες και πιο δυνατό με περισσότερα άλογα.
      Είναι μεταξύ κορολα κρος και ραβ4.

      Δεν έχει να λέει. Τα συστήματα πρέπει να δεις στην συμπεριφορά τους στην οδήγηση. Αν οδηγήσεις υβριδικό Toyota, θα έχεις απαιτήσεις όταν δεις τα υβριδικά άλλων εταιριών.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikonino

    Latest posts made by nikonino

    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @dimsabas said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      Όντως, όσοι αγόρασαν κινέζικο, πάνε καραβάνια στη Σανγκάη για σέρβις.

      Όταν σου πάθει καμία ζημιά, ψάξε στην γειτονιά να στο φτιάξουν, γιατί στην αντιπροσωπεία θα σου κάνουν τους Κινέζους. Άσε που θα μπαίνετε στους 4τροχούς Κίνας για να βγάλετε άκρη

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nikonino
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @nikonino said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά το αμάξι είναι πολύ σοβαρή επένδυση. Δηλαδή με ποια λογική θα αγοράσω ένα αμάξι κινέζικης μάρκας, όταν την μάρκα αυτήν δεν την ξέρω καν. Θα πηγαίνω για service το αμάξι στην Σανγκάι άμα γίνει η στραβή; Ανταλλακτικά από που θα έρθουν; Εξειδικευμένα συνεργεία; Εδώ πάτε για λάδια μερικοί στην αντιπροσωπεία, σας φαίνεται ακριβή και μετά πάτε στον δικό σας μάστορα. Το ότι δίνουν εγγύηση καλής χρήσης δεν σημαίνει ότι θέλω να την χρησιμοποιήσω.

      Σοβαρή επένδυση το αυτοκίνητο δεν είναι, άλλο αν είναι ακριβό. Πεταμένα λεφτά είναι, αλλά είναι απαραίτητο.
      Κατά τ' άλλα συμφωνώ μαζί σου.

      Επένδυση στον εαυτό μου είναι. Μια άνεση που θέλω να την έχω στην ζωή μου. Είναι εργαλείο για εμένα το αυτοκίνητο. Μάλιστα αν κάνει 25 & 30 χιλιάδες που δεν μου περισσεύουν κιόλας, έχω ακόμα περισσότερες απαιτήσεις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nikonino
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά το αμάξι είναι πολύ σοβαρή επένδυση. Δηλαδή με ποια λογική θα αγοράσω ένα αμάξι κινέζικης μάρκας, όταν την μάρκα αυτήν δεν την ξέρω καν. Θα πηγαίνω για service το αμάξι στην Σανγκάι άμα γίνει η στραβή; Ανταλλακτικά από που θα έρθουν; Εξειδικευμένα συνεργεία; Εδώ πάτε για λάδια μερικοί στην αντιπροσωπεία, σας φαίνεται ακριβή και μετά πάτε στον δικό σας μάστορα. Το ότι δίνουν εγγύηση καλής χρήσης δεν σημαίνει ότι θέλω να την χρησιμοποιήσω.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nikonino
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      @v_a said in 2020 Toyota Yaris:

      Καλημέρες.
      Για προτείνετε βρε παιδιά κανένα λαστιχάκι για upgrade που θα αντικαταστήσει τα εργοστασιακα σε yarisaki.
      Έχω φτάσει αισίως τα 45 χιλ.χλμ ( ακόμα δείχνουν ότι έχουν πέλμα τα ecopia, wtf? ) αλλά νομίζω ήρθε η ώρα τους.

      Bridgestone Turanza 6 φοράω εγώ και είμαι πολύ ικανοποιημένος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikonino
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Επίσης, μπορείτε απλά να κλειδώνετε την πυλωτή και να μην είναι ξέφραγκο αμπέλι.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nikonino
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      @georgekn said in 2020 Toyota Yaris:

      @nikonino said in 2020 Toyota Yaris:

      Βλέπω στα φώτα μου στο πάνω μέρος, υπό γωνία να κάνει αυτό το χρώμα. Στα κύρια φώτα μου από κάτω είναι εντελώς διάφανο χωρίς χρωματισμούς.

      Είναι από τον ήλιο ; Έχει κανείς ιδέα ;

      Πρέπει να είναι η επίστρωση που εχουν για να προστατεύονται απο τις ακτίνες του ήλιου...

      Μιας και το έφερε κουβέντα... Πώς τα συντηρούμε τα φανάρια για να μην ξεθωριάσουν ; Βάζετε εσείς κάποιο συγκεκριμένο καθαριστικό;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikonino
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      Βλέπω στα φώτα μου στο πάνω μέρος, υπό γωνία να κάνει αυτό το χρώμα. Στα κύρια φώτα μου από κάτω είναι εντελώς διάφανο χωρίς χρωματισμούς.

      Είναι από τον ήλιο ; Έχει κανείς ιδέα ;

      IMG_4560.jpeg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikonino
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @a-d-p said in Toyota Corolla Cross:

      Είδα ένα στον Εύοσμο το Σάββατο, σε λευκή πέρλα.
      Πότε πρόλαβε και παρέλαβε;🤔

      Στην αντιπροσωπεία εδώ στην Αθήνα μου είχαν πει ότι θα είχαν ετοιμοπαράδοτα αρχές Αυγούστου, από παραγγελίες Απριλίου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikonino
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @vdx said in Toyota Corolla Cross:

      edit

      Ο τύπος πρέπει να οδηγεί κάτι κοντά στην αντίστοιχη δική μας Lounge έκδοση. Αμαξάρα είναι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikonino
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Όσον αφορά το κιβώτιο που φοράει το υβριδικό, είναι 6αρι με μετατροπέα που δεν έχει τα εγγενή μειονεκτήματα του dct. Τώρα για την μπαταρία, έχει 8 χρόνια εγγύηση, ενώ το σύνολο είναι σαφώς πιο οικονομικό και ταχύτερο από το απλό mild. Την κατανάλωση των Toyota δεν την πλησιάζει αλλά από το Nissan έχει πολύ καλύτερη συν το μπόνους των 215hp έναντι των 158.

      Συμφωνούμε ότι η Τογιότα είναι στημένη για την μεγαλύτερη οικονομία αλλά το τουσον δεν πρέπει να συγκρίνεται με την κορολα κρος είναι μεγαλύτερο πιο ογκώδες και πιο δυνατό με περισσότερα άλογα.
      Είναι μεταξύ κορολα κρος και ραβ4.

      Δεν έχει να λέει. Τα συστήματα πρέπει να δεις στην συμπεριφορά τους στην οδήγηση. Αν οδηγήσεις υβριδικό Toyota, θα έχεις απαιτήσεις όταν δεις τα υβριδικά άλλων εταιριών.

      Τα έχουμε δει τα υβριδικα της Τογιότα. Έχουν πολλά υπέρ και κάποια κατά. Ο θόρυβος του κιβωτίου είναι εκεί κάτι που το υβριδικό άλλων εταιριών που δεν χρησιμοποιούν αυτό τον τύπο δεν το έχουν.
      Επίσης είναι γνωστές οι εκπτώσεις ποιότητας που κάνει η Τογιότα σε ηχομόνωση, ποιότητα υλικών και συναρμογής που αποδέχεσαι για το καλό υβριδικο και την καλή τιμή.

      Μην παρεξηγηθώ, δεν λέω οτι η Toyota φτιάχνει τα καλύτερα αμάξια. Απλά λέω ότι έχει εξελίξει τόσο το υβριδικό της σύστημα, που αξίζει κάποιος να ρίξει ένα βλέφαρο για σύγκριση. Σίγουρα έχει κατά. Απλά, είναι το πιο εξελιγμένο σύστημα εκεί έξω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nikonino
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr