@ad276 said in TOYOTA AYGO X:
Σκασανε οι τιμές για το full hybrid....
https://www.carandmotor.gr/agora/stin-ellada-neo-ybridiko-toyota-aygo-h
Καλα.... τι πίνουν εκεί στην Τογιοτα;
ΑΠΟ 19.670!! Πληρώνεις αξιοπιχαχαχαχχα
@ad276 said in TOYOTA AYGO X:
Σκασανε οι τιμές για το full hybrid....
https://www.carandmotor.gr/agora/stin-ellada-neo-ybridiko-toyota-aygo-h
Καλα.... τι πίνουν εκεί στην Τογιοτα;
ΑΠΟ 19.670!! Πληρώνεις αξιοπιχαχαχαχχα
Εγώ θα κάνω ένα γενικότερο σχόλιο γύρω από τα συνεργεία και τους μάστορες και θα πω, πως οι περισσότεροι είναι λαμόγια και κοιτάνε πώς να βγάλουν λεφτά. Σε βλέπουν σαν τσουβάλι με χρήματα και δεν έχουν κανένα ηθικό φραγμό.
Οπότε δεν θεωρώ ότι έχουμε πρόβλημα από άποψη γνώσεων αλλά έλλειψη παιδείας. Την όποια αποκτάς μόνος σου, από το σπίτι σου, τους γύρω σου. Και αμόρφωτος να είσαι, μπορεις να είσαι καλός άνθρωπος. Πχ να μην εκμεταλλεύεσαι την άγνοια του άλλου στα αμάξια για να του χρεώνεις αεριτζίδικες δουλειές και αλλαγή ανταλλακτικών μόνο και μόνο για να κάνεις αρπαχτές.
Απλά το θέμα δεν είναι μόνο στα συνεργεία αλλά παντού. Υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι, μηχανικοί, κλπ Έχουν χαθεί οι ηθικές αξίες γύρω μας. Αν είσαι ευγενής και τίμιος θεωρείται αδυναμία πλέον. Ενώ αν πουλάς παπάντζες είσαι μάγκας. Σαπίλα ουστ λαμόγια.
@v_a said in TOYOTA AYGO X:
@nikonino said in TOYOTA AYGO X:
@iceman7 said in TOYOTA AYGO X:
@v_a said in TOYOTA AYGO X:
Πέρα απ'την πλάκα, 18.500 κοστίζει η πιο απλή έκδοση του i10 σε αυτόματο (ίδια τιμή βγαίνει και το swift χειροκ στην 2η έκδοση)...
Με 1 και κάτι, χιλιάρικο πάνω παίρνεις υβριδικό με διαφορά - 2λτ/100.
Έχει δίκιο ο iceman σε ότι αναφέρει, ούτε εμένα μου αρέσει το 20αρικο, αλλά δυστυχώς αυτοί που διαμόρφωσαν τις τιμές μάλλον είδαν και τον ανταγωνισμόΔίνεις 22 και παίρνεις το γιαρις που είναι πληρέστερο.
Το aygoΧ ειναι άβολο με αστείους χώρους για το μέγεθος.Και γιατί να μην δώσεις 27 να πάρεις τέρμα φουλ extra το Aygo?
Το έχω κάνει ηδη εικόνα.
Μωράκι στα ΒΠ παίρνει φουλ εξοπλ aygo σαν graduation gift from daddy.
Αμφιβάλλεις ;
Ό,τι θέλει θα κάνει ο καθένας με τα λεφτά του. Απλά εγώ πιστεύω ότι το αμάξι αυτό δεν τα αξίζει τα λεφτά αυτά… Δηλαδή ένα αμαξάκι πόλης να κάνεις γρήγορα την δουλειά σου… από εκεί που έπρεπε να είναι στα 12 χιλιάρικα να σου λέει τώρα 20; Ήδη στα 17 που το είχαν ήταν πολλά λεφτά… Και φουλ extra να πλησιάζουμε τα 30 τώρα ; Μιλάμε για πολλά ποτά εκεί στα κεντρικά.
@terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@george-0 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Δεν σέβονται οι νέοι στους δρόμους @terryp117
Εάν αυτό γίνεται επειδή δεν έχουν παιδεία ή επειδή είναι τα γονίδια τους δεν με απασχολεί.
Όπως είπε και ο dettol θα πρέπει να καταλάβουν ότι συνυπάρχουμε μεταξυ μας.
Κι εσύ περιμένεις να γίνει αυτό με τις χίλιες κάμερες και τα 5000 μπλόκα..??!!
ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ...!!!
Όσο θα βλέπεις τα 15χρονα να πλακώνονται και να ανεβάζουν βιντεάκια στα σόσιαλ, μην περιμένεις...!!!
Μπορεί εσύ να θέλεις απλά την ησυχία σου, πρέπει να καταλάβεις όμως ότι δεν θα τη βρεις ποτέ, όσο απλά ψάχνεις με όποιον τρόπο, επιβολή, έμμεση τρομοκρατία, υπερβολικές τιμωρίες και πρόστιμα, κ.λπ... αυτή την ησυχία και όχι μέσα από την εκπαίδευση...!!!
Απλά κάποιες φορές θα σου τυχαίνει να σφάζονται μπροστά σου και κάποιες όχι...!!!
Αυτή όμως δεν είναι υγιής πολιτεία, αυτό προσπαθώ να σας πω.
Για να καταλάβει κάποιος κάτι, πρέπει να είναι και εκπαιδευμένος για να το καταλάβει, αλλιώς όσα χρόνια κι αν περάσουν ,σαν το χωριό στην Κρήτη θα είναι όπου σκοτώνονται...!!!
Δεν μπορεί να σταθεί μία πολιτεία, επειδή το θέλεις εσύ κι εγώ νομοταγής, παρότι έχω πολλές ενστάσεις για αυτόν τον νόμο, αν δεν εκπαιδευτούν οι πολίτες της, πόσο μάλλον αν βγει και μοιράζει πρόστιμα χιλιάρικα και μας γεμίσει κάμερες....!!!
Μόνο αντίδραση και παρανομία θα δημιουργήσει...!!!
Άσε που για να είσαι τόσο αυστηρός , πρέπει πρώτα εσύ να είσαι ΤΕΛΕΙΟΣ, και μόνο αυτό δεν είναι η πολιτεία ...!!!
ΟΠΕΚΕΠΕ...??!! Φοριέται πολύ τελευταία, για ποιος νόμους να μας πούνε..?? 350 η ζώνη και ένα μήνα το δίπλωμα..?? Και στη Γερμανία 30...??!! Με υπερδιπλάσιους μισθούς..??!!
Αυτό που ζητάς είναι ανεφάρμοστο, πιστεύεις ότι με την υπερβολική αστυνόμευση θα καταφέρεις να κυκλοφορείς στους δρόμους με ασφάλεια και πως όλοι αυτοί οι παραβατικοί θα γίνουν κοτούλες...!!!
Εγώ πιστεύω ακριβώς το αντίθετο, ότι αν υπάρχει μία ελπίδα, είναι να καταφέρουμε να τους εκπαιδεύσουμε για να πετύχουμε να τους κάνουμε να αποδεχθούν πράγματα ,ή τουλάχιστον να υπάρχει κάποια μέση οδός, με την έμμεση τρομοκρατία, μόνο το αντίθετο θα πετύχουν, είναι αποδεδειγμένο μέσα από τους αιώνες αυτό...!!!
Εδώ θα είμαστε και θα τα δούμε.
Πρόβλεψη μου , σε μερικούς μήνες θα αδρανήσουν πολλά, μην πω τι θα γίνει με αυτές τις κάμερες αν μπούνε κάποια στιγμή, γιατί από αναβολή σε αναβολή το πάνε...!!!
Και φυσικά θα ακούμε για πυροτεχνήματα κατά καιρούς, έτσι μήπως δεν λειτουργούν τα πάντα..??!!
Εδώ κάναμε τα αεροδρόμια ελαιώνες, στον νέο ΚΟΚ θα κολλήσουμε..??!!! Και δεν κουνιέται φύλλο λέμε...!!!
Το ωραίο είναι η υποτροπή. 3 φορές ίδια παράβαση και δεν θα δεις δίπλωμα ξανά. Έτσι πρέπει οι αουγκανοι να μας αδειάσουν την γωνιά. Αν θες να τρέχεις και να το παίζεις μάγκας, να πληρώνεις σαν μάγκας και το πρόστιμο. Και αν είσαι τόσο μάγκας καντο άλλες 2 φορές να μας αδειάσεις και την γωνιά στο τέλος.
Τραγικό να χρειάζεται να αλλάξεις ολόκληρο το φανάρι αν σου καεί το led. Έχετε ακούσει όμως πολλούς να έχουν θέμα με τα led μακροχρόνια; Δηλαδή καίγονται;
Τώρα όσον αφορά το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ, μπορεί κάποιος να μου πει τι γίνεται όταν το γεμίζεις μέχρι το θεό; Δηλαδή, θα έχω τα μπαγκάζια των παιδιών και τις βαλίτσες, θα τα έχω βάλει όπως όπως, θα βρίσκει η πόρτα και δεν θα κλείνει; Ενώ με τον μηχανικό τρόπο, θα έριχνα ένα κοπάνημα και θα έφευγα; Επίσης, πες ότι θες να πάρεις κάτι γρήγορα από το πορτμπαγκάζ... θα πατάω το κουμπί και θα περιμένω 2 λεπτά να πάρω τον ίσκιο του αυτοκινήτου πχ; Πώς βολεύει το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ; Είστε όλοι με σακούλες στα χέρια συνέχεια και δεν μπορείτε να το ανοίγετε; Και κάποιοι για αυτό θα δίνατε 3000 ευρώ; Δεν τα μαζεύετε τα λεφτά να πάτε διακοπές καλύτερα;
@caro-0 said in Renault Captur II:
@fanis75 said in Renault Captur II:
@harisnikolop said in Renault Captur II:
- Αφού έγινε το service μίλησα με τον μηχανικό σχετικά με την αλλαγή του υγρού του αυτόματου κιβωτίου. Μου είπε τα ακόλουθα τα οποία μου έκαναν τεράστια εντύπωση.
α) Το κιβώτιο είναι "κλειστό" και δεν γίνεται καμία συντήρηση. Σε κανένα ετήσιο σέρβις, όσα χρόνια και να περάσουν. Ούτε υγρά ούτε τίποτα.
β) Μόνο όταν πάθει κάτι, τότε κοιτάνε να το φτιάξουν. Προληπτικά δεν γίνεται κάτι.Σας φαίνονται λογικά αυτά; Δεν ξέρω γι αυτό ρωτάω.
οι περισσότεροι (πλην Τογιότα και Χόντα), αυτό λένε γιατί αυτή ειναι η οδηγία απο τον κατασκευαστή. "Sealed for Life", το έχω γράψει πολλές φορές. Αποτέλεσμα, στα 100-120.000χλμ το κιβώτιο να οτ παίρνεις στα χέρια και μετά να λέμε ότι χαλάνε τα αυτόματα, όταν φταίει η ελλιπής συντήρηση.
Σε aisin 6EAT αυτόματο είχα παρακολουθήσει την αλλαγή σε youtube και δεν ήταν κάτι ιδαίτερο, απλά θέλει διαγνωστικό για να παρακολουθείς τη θερμοκρασία της βαλβολίνης σε κάποιο στάδιο.
Σε ερώτηση στον αρχιμηχανικό Citroen Ω μου είχε απαντήσει ότι δεν προβλέπεται αλλαγή από τον κατασκευαστή - ότι τα λάδια έχουν lifetime αντοχή και προσπαθούσε να με αποθαρρύνει.
Το ίδιο και άλλος μηχανικός σε εξειδικευμένο συνεργείο.
Τη θεωρούν μπελαλίδικη δουλειά από ότι κατάλαβα.
Το C3 της οικογένειας με EAT6 είναι στα 102.000km και μέχρι στιγμής είναι οκ.
Το "Seal For Life" αναφέρεται στην διάρκεια ζωής του σασμάν, που μεταφράζεται μέχρι να λήξει η εγγύηση του αυτοκινήτου. Όλα τα άλλα είναι παπατζιλίκια περί κατασκευαστών ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Λάδια για το σασμάν πωλούνται έξω στην αγορά και δεν υπάρχει προδιαγραφή ότι αντέχουν "για πάντα".
Δικό σας είναι το αμάξι, ό,τι θέλετε θα του κάνετε. Υποδείξεις ας κάνουν στα δικά τους αυτοκίνητα. Αν δεν θέλουν να αναλάβουν την δουλειά, να πάτε σε άλλα συνεργεία. Κάθε 6 χρόνια ή 100.000 χλμ να αλλάζετε τα λάδια του σασμάν.
@vdx said in Toyota Corolla Cross:
edit
Ο τύπος πρέπει να οδηγεί κάτι κοντά στην αντίστοιχη δική μας Lounge έκδοση. Αμαξάρα είναι.
@v_a said in 2020 Toyota Yaris:
Καλημέρες.
Για προτείνετε βρε παιδιά κανένα λαστιχάκι για upgrade που θα αντικαταστήσει τα εργοστασιακα σε yarisaki.
Έχω φτάσει αισίως τα 45 χιλ.χλμ ( ακόμα δείχνουν ότι έχουν πέλμα τα ecopia, wtf? ) αλλά νομίζω ήρθε η ώρα τους.
Bridgestone Turanza 6 φοράω εγώ και είμαι πολύ ικανοποιημένος
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@tzomoloko said in Toyota Corolla Cross:
Καλησπέρα είμαι μεταξύ του νέου kia sportage και του corolla cross με την ηλιοροφή στα 1800 κυβικά φου εξοπλισμό
. Κοίταξα και το opel grandland αλλά η μικρή εγγυηση και τα προβλήματα του παρελθόντος με απέτρεψαν αν και ειναι πανέμορφο να το εξετάσω πιο αναλυτικά. Στο νέο toyotaθεωρω πως θα μπορούσαν να κάνουν μια αναβάθμιση στα εξαρτήματα και να μειώσουν τα πλαστικά ή έστω να σου δίνουν την δυνατότητα να αλλάξεις το εσωτερικό. Πολύ πλαστικο. Είμαι ηδη κάτοχος του προηγούμενου chr. και περιμένω το νέο KIA SPORTAGE να ερθει ώστε να αποφασίσω που είμαι πιο κοντά. Έκανα τεστ DRIVE το κορολα πολύ καλή οδήγηση και σίγουρα άλλο τα 1800 αλλά τα 1200 κυβικά του οπελ. Εσάς ποια ειναι η γνώμη σας για τα τρία αυτά αυτοκινηταΤο Κορόλα Κρος παίρνεις αξιοπιστία Τογιότα και χαμηλή κατανάλωση στην πόλη.
Τίποτα άλλο. Είναι άσχημο φτηνιάρικο με μικρούς χώρους και πολύ ακριβό για αυτά που δίνει.
Εσύ όμως προέρχεσαι από Τογιότα. Αρα ξέρεις καλύτερα από εμας αν ισχύουν τα παραπάνω ως προς την αξιοπιστία και κυρίως ως προς την κατανάλωση. Γιατί εδώ μέσα μας έχουν παραμυθιάσει πολύ για την κατανάλωση κινούμενοι με ταχύτητες υπέρβαρου ΚΤΕΛ.
Από εκεί και μετά σύγκριση με τα άλλα δύο δεν γίνεται.
Είναι μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
Δεν έχω δει το νέο ΚΙΑ αλλά το Γκράντλαντ έχει 10 εκ και πλέον μεγαλύτερο μεταξόνιο και 20 εκ μεγαλύτερο μήκος.
Ενώ και ποιοτικά είναι πολύ καλύτερο και πιο όμορφο.
Τα περί αξιοπιστίας που λένε διάφοροι χέητερς εδώ ισχύουν στο 20 % αυτών που ακούγονται και στο λέω εγώ που είμαι κάτοχος γαλλικών αυτοκινήτων χωρίς προβλήματα.
Αντικειμενική σύγκριση του Κορόλα Κρος από πλευράς χώρων και επιδόσεων είναι με τα 3 αιρκρος και όπελ φροντέρα, που έχουν και καλύτερους χώρους και είναι πιο γρήγορα, αλλά έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση κάπου 2-3 ευρώ ανά 100 χλμ. Είναι όμως 5-8000 φτηνότερα από το Κορόλα κρος, έχουν 5 χρόνια / 100000 χλμ εγγύηση, οπότε πρέπει να σε απασχολεί η αξιοπιστία μετά την 5ετία.
Καθότι αν κάνεις 15000 τον χρόνο έχεις διαφορά τιμής 450 ευρώ στην 5ετία θα έχεις γλυτώσει 2250 ευρώ με την Κορόλα, αλλά θα έχεις δώσει ακόμα κάπου 4-5000 για τυχόν ζημιές που θα σου βγάλουν τα Στελλάντις.
Αρα η αξιοπιστία πρακτικά είναι αδιάφορη αφού η διαφορά της τιμής είναι τεράστια.
Εγώ πάντως που ήμουν πολύ ζεστός με το κορολα κρος, μου την βάρεσε άσχημα, που δίνεις 30 χιλιάδες και νιώθεις ότι δεν τα βλέπεις πουθενά μέσα στην καμπίνα. Λες και είναι λίγα λεφτά τα 30 χιλιάρικα για μια μάρκα που ναι μεν έχει αξιοπιστία αλλά υποτίθεται συγκαταλεγόταν ως μια μάρκα με value for money μοντέλα.
Αναρωτιέμαι για αυτούς που θα δώσουν 42 χιλιάδες για να πάρουν την έκδοση lounge. Με αυτά τα λεφτά γλυκοκοιτάζεις rav που έχουν σχεδόν ίδιο μεταξόνιο και είναι τάχα μου διαφορετικής κατηγορίας αυτοκίνητα. Εδώ πλησιάζει σε λεφτά την bmw. Τα κάνανε σκατά οι Ιάπωνες με τις εκδόσεις του συγκεκριμένου μοντέλου.
@wantone said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
ο περισσοτερος κοσμος δεν εχει ιδεα οτι χρειαζονται σερβις και αλλαγες τμηματων περιοδικα τα αυτοκινητα.
αλλα λογω της διαφημισης τα αγοραζουν χωρις να γνωριζουν τι κανουν. στις αυτοκινητοβιομηχανιες τους συμφερει να πουλανε αμαξια σε ατομα που δεν γνωριζουν γιατι δεν τους ενδιαφερει να κρατησουν τα αμαξια για πολλα χρονια στους δρομους.
γιαυτο σε πολλες εταιρειες εφεραν το service inclusive για 3-5-7 χρονια ωστε να κρατουντε σε καποιο επιπεδο τα αμαξια και να εχουν μεταπωλητικη αξια.
γενικα η κατασταση εχει ξεφυγει.
Το πρόβλημα όμως είναι ότι σε 10 χρόνια από τώρα τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα των 150 χιλιάδων χιλιομέτρων δεν θα μπορούν να κάνουν άλλα τόσα. Λόγω της κάκιστης συντήρησης με την στάμπα του κατασκευαστή, τα σημερινά αμάξια θα πηγαίνουν μέχρι τα 150 χιλιάδες χιλιόμετρα αντί για τα 300 που ενδεχομένως θα μπορούσαν να πάνε. Το λιγότερο θα καίνε λάδια και θα τρέχεις να βγάλεις άκρη στην αντιπροσωπεία πάλι. Άρα δεν είναι εσκεμμένο όλο αυτό για εξασφαλισμένη μελλοντική πελατεία;
Είχα πάει τις προάλλες για service και άκουγα έναν αρχιμηχανικό που εξηγούσε σε μια πελάτισσα στο τηλέφωνο γιατί βγαίνει ακριβό το service. Και προσπαθούσε να εξηγήσει ότι δεν μπορείς να κάνεις συνέχεια «μικρά» service, πρέπει να κάνεις και το «μεγάλο» πλέον.
Δηλαδή δεν φτάνει που τους λένε να έρχονται μια φορά το χρόνο (που πάλι είναι μεγάλο λάθος αλλά το προσπερνάω) πάνε και κάνουν «μικρό» service. Τσιγκουνεύονται να κάνουν και τις ενδεδειγμένες αλλαγές στο αμάξι. Τι τα δίνετε τα 30- 40 χιλιάρικα για αυτοκίνητα αν τους συμπεριφέρεστε σαν σκουπίδια. Δεν λυπάστε τα χρήματά σας;
@gatoz said in CarTalk.gr:
@nikonino said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Είναι βασισμένο στο urban cruiser της Toyota, οπότε... δεν είναι για τα βουνά.
ακριβως το αντιθετο
μα ακριβωςToyota Urban Cruiser (2020), a rebadged Suzuki Vitara Brezza marketed in India and Africa between 2020 and 2022
Toyota Urban Cruiser (2023), a rebadged Suzuki Grand Vitara marketed as the Urban Cruiser Hyryder in India since 2022, and as the Urban Cruiser in South Africa and the Middle East since 2023
Toyota Urban Cruiser Taisor, a rebadged Suzuki Fronx marketed since 2024
Toyota Urban Cruiser (BEV), a rebadged Suzuki e Vitara marketed since 2024
Πάσο το είχα διαβάσει ανάποδα
Άρα θα πρέπει να πηγαίνει στα βουνά; Γιατί το βαφτίζει η toyota urban ;
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είναι θέμα νοοτροπίας. Σε πολυεθνικές ειναι μια χαρά η τηλεργασία. Σε Ελληνικές εταιρίες όχι, ο ιδιοκτήτης θέλει να σε βλέπει γραφείο (ειδικά από δντη και πάνω) και θέλει να κάνει ad hoc συνατήσεις με όλους παρόντες.
Αν ο εργαζόμενος εργάζεται και αποδίδει, είτε στο γραφείο, είτε στο σπίτι, είτε στην θάλασσα, είτε με μια μαύρη να του κάνει μασαζ, εχει πραγματικά σημασία? δεν λέω να εξαφανιστεί από το γραφείο, αλλά δεν υπάρχει νόημα να τον έχεις μπάστακα αν δεν του αρέσει ο χώρος. Εξάλλου, ο εργαζόμενος θέλει γραφείο, ρεύμα, θέρμανση, κτλ, υπάρχει κόστος και για την εταιρία και μάλιστα, ειδικά ο χώρος των γραφείων στην Αθήνα δεν ειναι φθηνός. Επειδή έχουμε αντίστοιχα τέτοια θέματα και στην δουλειά, τουλάχιστον στην εταιρία που εργάζομαι, ειναι περισσότερο κομπλεξ των διευθυντών κτλ και σπάσιμο προς τους υπαλλήλους παρά κάτι ουσιαστικό. Αυτοί που δεν δουλεύουν ειναι γνωστοί, οπως και αυτοί που δουλεύουν, για να μην κάνουν κάποια εμφανή διάκριση, τους παίρνει όλους η μπάλα. ΣΤην Ελλάδα που είμαστε σε εργασιακό μεσαίωνα, ο εργοδόδης βγάζει το κόμπλεξ του στον υπάλληλο, γενικά ως κουλτούρα εργασίας, πολλά χρόνια πίσω, και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Φαίνεται εξάλλου απου τους δείκτες ανταγωνιστικότητας της χώρας και από την φυγή των καλών εργαζομένων με δεξιότητες στο εξωτερικό. Δεν ειναι το πρόβλημα οτι δεν μπορούν να βρουν κόσμο να δουλέψει, το πρόβλημα ειναι οτι δεν θέλουν να τον πληρώσουν όσο αξίζει...
Έχω καταλήξει ότι είναι ψυχολογικό το θέμα. Ξέρεις τι είναι ο άλλος να έχει δώσει λεφτά για ενοικίαση κτιρίων, εξοπλισμό γραφείου, θέσεις parking και να τα βλέπει όλα άδεια; Άσε που για να νιώσουν ότι κάτι κάνουν... θέλουν να συναντιούνται μεταξύ τους και να τους βλέπουν όλους από κοντά. Ολόκληρες Google, Meta και Apple καλούνε κόσμο να έρθει στα γραφεία με το έτσι θέλω και δεν θα το κάνουν οι δικοί μας εδώ;
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Είναι βασισμένο στο urban cruiser της Toyota, οπότε... δεν είναι για τα βουνά.
@vdx said in PEUGEOT FORUM:
@nikonino said in PEUGEOT FORUM:
@vdx said in PEUGEOT FORUM:
Αυτό με τα proace γιατί το έχει κάνει η Toyota? Λες και δεν έχει κινητήρες δικούς της; Τι χάλια είναι αυτά;
Αν θυμάμαι σωστά έχει σταματήσει εδώ και χρόνια να παράγει diesel κινητήρες.
Και το hilux τι το έχουν;
@vdx said in PEUGEOT FORUM:
Αυτό με τα proace γιατί το έχει κάνει η Toyota? Λες και δεν έχει κινητήρες δικούς της; Τι χάλια είναι αυτά;
Σιγά μην κάτσουμε να διαβάσουμε για όλα τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου τι προβλήματα μπορεί να βγάλει. Όλα πρέπει να είναι γραμμένα. Και από την στιγμή που δεν τα γράφουν… άκρη δεν βγάζεις.
@xenos said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Ρώτησα για τα turanza 6 (έχουν Α/Α rating) και μου λέει ο λαστιχάς (όχι γνωστός) ότι αυτά είναι για άσφαλτο 100%, ούτε υποψία χώματος κλπ.
Περίεργο μου φάνηκε, αλλά έχω και ένα φίλο που με turanza 5(;) είχε 3 σκασίματα που δεν είχε ποτέ άλλοτε. Με προβλημάτισε.....
Εγώ πάντως επειδή πάω παντού με το αμάξι (και χώμα και άσφαλτο) σε όλες τις συνθήκες... Είμαι στα 30 χιλιάδες χιλιόμετρα (με τα συγκεκριμένα λάστιχα) πιστεύω θα βγάλω και το 26.
Εγώ επέλεξα πάλι Bridgestone γιατί τα ecopia που φόραγα από το εργοστάσιο άντεξαν 53 χιλιάδες χιλιόμετρα. Τα turanza 6 βέβαια, απλά δεν συγκρίνονται. Δηλαδή τα έχω ευχαριστηθεί πάρα πολύ! Και με βάρος και σε βρεγμένο σε όλες τις συνθήκες. Και μάλλον στην Bridgestone θα μείνω μέχρι να μου φανούν ακριβά 
Τώρα αν μετά από την κουβέντα αυτή πάθουν κάτι τα λάστιχα θα φταίει το κακό το μάτι 
@v_a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Για πείτε ρε παιδιά γνώμη για
Turanza 6 vs Primacy 5 ?
Αυτοκίνητο Yaris υβρ.
Εγώ turanza 6 φοράω στο yaris υβριδικό και είμαι πολύ ικανοποιημένος. Υπάρχουν και τα φθηνότερα τα Falken Ziex ZE310 Ecorun, που είναι κοντά στα turanza 6. Οπότε να τα συμπεριλάβεις στις συγκρίσεις σου.