@iceman7 said in VW T-Cross:
Βόλτα προς νοτια μέχρι και Σουνιο σήμερα. Στη μισή διαδρομή οδήγησα εγώ.
Λοιπόν είναι εντυπωσιακό το μοτερακι !
Ψυχωμένο, τραβάει καλά αρκεί να είσαι πάνω από 2000 στροφές αλλά δεν απαιτεί μαγείρεμα με την κουτάλα για να πας καλά σβέλτα και με ασφάλεια.
Γενικά τα μοτεράκια του γκρουπ μου έχουν κάνει θετική εντύπωση.
Όταν είχα τεστάρει τον 1,5 στο t roc είχα εντυπωσιαστεί. Ήταν πολύ καλύτερος από τον Β38 που είχα στη Χ1.
Και αυτός όμως ο μικρός καιτοι άστρωτος πήγε καλά, ήσυχα, σβέλτα και οικονομικά (140 χλμ με 5,9)
Έπιασα με άνεση τα 150 στην ΑΟ και γενικά εκεί κινηθήκαμε με ταχύτητες πάνω από 120 ακούγοντας πάνω από τα 120 μόνο αεροδυναμικους θορύβους.
Το αμάξι εσωτερικά παρότι τα πλαστικά δεν είναι μαλακα είναι στιβαρό. Αν ήταν έτσι και το YC δεν θα το ειχα δώσει.
Με το κροσσακι όμως πας ταξίδι άνετα, ξεκούραστα (καλά κάθισματα έχει και εντυπωσιάστηκα από το αναδιπλούμενο κάθισμα του συνοδηγού).
Πρώτη επαφή με VAG και μας αρέσει.
Αν δεν είχα την εμπειρία απο τις BMW θα ήμουν ενθουσιασμένος.
Για χρήση σαν τη σημερινή μακραν καλύτερο του YC.
Για κάθε μέρα εντός κίνησης ομως το υβριδικό σύνολο δεν έχει αντίπαλο κόντρα σε συμβατικα οχήματα.
Μόνο από τα ηλεκτρικα χάνει.Όμως σαφως πιο all around όχημα το tcross.
θα στη πέσουν τώρα οι toyotaκηδες "ναι αλλά εγω με το ΥC στην ίδια διαδρομή είχα κατανάλωση 2,9 lt/km και περνούσα τα παπιά στον δρόμο"
ξεφυγες από τη μιζέρια