Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 0
    • Posts 8164
    • Best 946
    • Groups 0

    kostis20

    @kostis20

    1906
    Reputation
    124
    Profile views
    8164
    Posts
    1
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    kostis20 Unfollow Follow

    Best posts made by kostis20

    • RE: Toyota RAV4 (2025)

      Καλημέρα .Χθες επεσε η παραγγελία.RAV4 2,5PHEV 306 ps AWD Gr sport.Υποθετω θα ερθει απο Σεπτέμβρη και μετα οταν λήγει το leasing του CX30.Απο εξοπλισμό έχει τα πάντα εκτός από αεριζομενα καθίσματα που έχει η lounge. Επίσης η ηλιοροφη δεν είναι πανοραμική αλλά κανονική.1cm χαμηλότερο από τα άλλα και με ενισχύσεις στις αναρτήσεις καθώς και άλλα αμορτισέρ. Αυτά. Ελπίζω να μη βρεθώ προ εκπλήξεων στο θέμα του εξοπλισμού, είναι η πρώτη φορά που παραγγέλνω τόσο νωρίς αυτοκίνητο χωρίς να το έχω δει καν... Δεν αγχώνομαι και τόσο βέβαια Leasing είναι και αυτό...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: Mazda CX-30

      IMG_20230207_181510.jpg IMG_20230207_181734.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές)

      Πήγα Σκόπελο τη προηγούμενη βδομάδα.Τη περίμενα καλύτερη.Δυστυχώς είχε πάρα πολλές τσούχτρες και οι θάλασσες είχαν αρκετή βρωμιά και μια ανέξηγητη λιπαρότητα στην επιφσνεια τους.Το φαγητό πολύ μέτριο...

      posted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
      K
      kostis20
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      Πολύ ωραία περάσαμε χθες. Όλα τα παιδιά πολύ αξιόλογα και ευχάριστα στη παρέα.Η επόμενη συνάντηση σύντομα και με μεγαλύτερη συμετοχή!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      K
      kostis20
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      8025bf0f-d9af-4133-b0e4-471b060cff90-Clipped_image_20250317_153213.png
      Έπεσε καλό καθάρισμα το ΣΚ.
      6 χρόνια 69000km

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kostis20
    • RE: HONDA FORUM

      Πήγα και είδα το CRV 2024 Hybrid χθες και μου αρεσε πάρα πολύ....Το εσωτερικό είναι απίστευτα ποιοτικό και απίστευτα ευρυχωρο .Μιλάμε για τρελους χώρους όπως και πορτ μπαγκαζ.Η διαφορα με το Xtrail σε ποιότητα και χώρους ειναι εμφανέστατη ,ειδικά στη ποιοτητα .
      Πολύ μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια.Ενδεικτικά αναφέρω οτι η ασύρματη φορτιση εχει και ενα μικρο ανεμιστηράκι για να μη ζεσταινεται το κινητο!!!
      Επίσης είναι και πιο ωραίο εξωτερικά.
      Το υβριδικό σύστημα ειναι αρκετα ενδιαφέρον επίσης, καθως μπορεί να χρησιμοποιεί το κινητηρα και σαν γεννητρια οπως το xtrail ,αλλα σε μεγάλες ταχύτητες τον εμπλεκει άμεσα με του τροχούς μέσω δυο διαφορετικών σχέσεων μετάδοσης.Το σημαντικό είναι οτι δεν εχει την ενοχλητική λειτουργία του ecvt ενω είναι και αξιόπιστο σε αντίθεση με το epower της Νισσαν που ακούγονται διαφορα προβλήματα.
      .Ρεζέρβα δεν εχει ουτε αυτο και δε νομίζω να μπαινει καν.
      Μου αρεσε αρκετα .Αλλα είναι και αρκετα ακριβό .Ξεκινάει απο 54 η βασική και 58 η πιο πλουσια.Η βασική βεβαια εχει τρελό εξοπλισμο ,δηλαδη ηλιοροφη θερμαινόμενα & ηλεκτρικά καθίσματα και πολλά άλλα .Η πλουσια προσθετει αεριζομενα καθίσματα ,matrixLED ,360 cameras και ηχοσύστημα Bose.
      Δεν εχει μεγάλη διαφορα απο το αντίστοιχο Xtrail στη τιμή αν σκεφτω πόσο πιο ποιοτικό είναι. Βεβαια πάμε σε 4.7m μήκος ...
      Γενικά πολύ ανώτερο απο Xtrail & RAV4 σε ποιότητα και design εσωτερικού και πολύ πιο όμορφο και απο τα δύο. Επίσης η τετρακίνηση είναι με αξονα και όχι πίσω ηλεκτροκινητήρα.
      Το βάζω στο ίδιο επίπεδο με το cx60 το οποίο βεβαια ειναι πιο δυνατο αλλά ξεκινάει απο τα 58Κ συν τα διαφορα προβληματακια που διαβάζω κατα καιρούς.Το μεγεθος παραμένει θέμα μιας και εχω βολευτει τρελά με το cx30...Σε λίγο παρουσιάζεται και το νεό cx5 οπότε θα δούμε.Σίγουρα πάντως το crv θα μπει στις επιλογές μου αν είναι ολα ΟΚ στο Test Drive.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές)

      Και ο Πάνορμος ήταν γεμάτος τσούχτρες. Δεν έμπαινες καν μέσα.

      Επίσης θα ήθελα να κάνω ιδιαίτερη αναφορά στο λιμάνι του Μαντουδίου ...Μιλάμε για τεράστια αθλιότητα.Τετοιο χάλι  δεν εχω ξαναδεί...

      posted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
      K
      kostis20
    • RE: Mazda CX-30

      1 χρόνος ακριβώς και 22900km με το cx30.Τα περισσότερα που έχω κάνει με ένα αμάξι με σα σε ένα έτος και αυτό λέει πολλά.
      Πολύ ευχάριστο αυτοκίνητο και μέσα στη πόλη και εκτός.Ολα καλά λοιπόν,αντιπροσωπεία πήγα μόνο για λάδια σε αντίθεση με όλα τα προηγούμενα αυτοκίνητα μου που κάτι έπρεπε να διορθωθεί ακόμα και στο πρώτο έτος από την αγορά τους...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: Τροχαίο δυστύχημα στη Ρουμανία

      Βασικά το ποδοσφαιρικο στοιχείο το κάνει ακομα πιο ακυρο/ανώφελο για μενα. Αλλά αυτο ειναι προσωπική μου άποψη.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kostis20
    • RE: Mazda CX-30

      Το έκλεισα τελικα.Manual Awd Gt plus με ΒΟSE.Σε 10 μέρες θα είναι Ελλάδα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20

    Latest posts made by kostis20

    • RE: Οδήγησα....

      Μα δεν ειναι αυτο το θέμα.Και το Α5 ανετο ήταν στα 200.Το θέμα ειναι οτι πλέον αυξάνεται πολύ η διαφορά ταχυτητας σου σε σχέση με τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου,αυξομειωνεις αναγκαστικά πολύ συχνά ταχύτητα και προφανώς οχι μονο κουράζεσαι αλλά και γινεσαι πιο επικύνδυνος. Προφανώς επίσης παρανομείς πλέον σε εκτεταμένο βαθμό.
      Αυτα στην Ελλάδα κυρίως αλλά και στις υπόλοιπες χώρες με οριο.Στη Γερμανία ειναι πολυ ευκολότερο στα μερη των Αουτομπαν χωρίς όριο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: Mazda CX-30

      Βασικά πες τους οτι εκανες την ερευνα σου και ιδιο θέμα εχουν παρα πολλά cx30 παγκοσμίως. Ειναι απο αστοχία υλικού. Γενικά η αντιπροσωπεια ειναι για τα μπάζα αλλά είπαμε.Επισης βεβαια απαράδεκτο να σπάνε τα κουμπιά....
      Εγω του ηχοσυστήματος δεν τα πολυχρησιμοποιω γιατι δε με βολευουν.Η ροδέλα που ειχε στο τιμόνι το Α5 ήταν οτι καλύτερο.Απο την αλλη χρησιμοποιω πάρα πολύ τα χειριστηρια του ACC και ειναι σαν καινούρια....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: Mazda CX-5

      Πολύ αμφιβάλω ειδικά με αυτο το κιβώτιο.Σκεψου να το φορτωσεις με 4 ατομα και αποσκευες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: Mazda CX-5

      Το αυτοκίνητο πρέπει να σέρνεται ακόμα και με τον αμερικανικό 180αρι...Ληθαργικη επιτάχυνση λένε στο TFL...
      Για τον ευρωπαϊκό 140αρι φαντάζεστε...Αυτό είναι το πρόβλημα όχι η οθόνη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Τα καυσιμα βεβαια θα εχουν περισσότερα εξοδα να δηλώσεις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kostis20
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @danis said in SUBARU Forum:

      @dettol said in SUBARU Forum:

      Για κάποιον που κάνει πάνω από 20κ το χρόνο (ειδικά αυτοί με μεγάλα commuting distances τύπου Αθήνα - Τανάγρα), το Subaru είναι καλύτερη επιλογή.

      Που φαντάζομαι για να πάρει κάποιος ένα ηλεκτρικό, και να κάνει απόσβεση σύντομα, θέλει ένα τέτοιο σενάριο χρήσης. Καθημερινά πολλά χλμ (50-100+) και το βράδυ στο πάρκινγκ για φόρτιση.

      Ναι αλλά τα καυσιμα τα παρουσιάζεις σαν εξοδο της επιχείρησης ή σαν εξοδο ελευθερου επαγγελματία.Με τη φόρτιση στο σπίτι τι κάνεις?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kostis20
    • RE: Toyota RAV4 (2025)

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: TOYOTA FORUM

      Δε βλέπω που ειναι το περίεργο.Το περίεργο θα ήταν να επαιρνε τις αποφάσεις της η ΤΟΥΟΤΑ με βάση τα πιστευω του Προεδρου λες και ειναι κανενα μπακάλικο τη δεκαετια του 80.
      Ειπαμε ειναι Ο κολοσσός και εξελίσσει αυτη τη στιγμή τα πάντα πουλώντας σε ολες τις αγορές του πλανήτη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: Οδήγησα....

      @fanis75 said in Οδήγησα....:

      @scotch said in Οδήγησα....:

      Προφανώς ένα θερμικό 20ετίας χωρίς στάση θα έκανε λιγότερο χρόνο, αν ο οδηγός του αποφάσιζε να πηγαίνει μόνιμα παράνομα με 160+ χλμ/ώρα. Αλλά αυτό δεν είναι επιχείρημα για το αυτοκίνητο, είναι επιχείρημα για το πόσο ρισκάρει ο οδηγός.

      Εγώ πάντως, κάποτε το μακρινό 2008 πήγα με συνάδελφο με Μποξστερ μαλιοκούβαρα Θεσσαλονίκη (από Αθήνα). Πηγάιναμε 200+ οπου μπορούσαμε και γενικά δίχως αύριο. Πάλι κάναμε αρκετή ώρα γιατί:

      1. Σταματήσαμε για Βενζίνη (και κατούρημα) γιατι δεν μας έβγαζε μεχρι Θεσ/κη με 1 ρεζερβουάρ
      2. Σταματήσαμε 10' σε ένα μπλόκο για πάτημα διπλής διαχωριστικής
      3. Σταματήσαμε και σε 2ο μπλόκο για ταχύτητα και αυτή ήταν 15λεπτη στάση, γιατι έπρεπε να λαδώσει για να φύγουμε (ήθελαν να τον πάνε αυτόφωρο και δεν είχε δίπλωμα).

      Άρα τελικά κάναμε επιπλέον 30 λεπτά με τις στάσεις, που θα είχαμε αποφύγει εαν πηγαιναμε με τα όρια και πάλι την ίδια ώρα θα φτάναμε, απλά πιο ξεκούραστοι και με μεγαλύτερη ασφάλεια.

      Ειναι πολλά τα 200 συνέχεια.Εγω όσες φορές ανεβαινα με το Α5 παλιότερα πήγαινα απο 150 μεχρι 170 συνήθως .Απόλυτη ανεση και σε εβγαζε και χωρίς ανεφοδιασμο αφου το 67αρι τεπόζιτο που ειχε εβγαζε απο 550 εως 610 κμ μεχρι να αναψει η ρεζέρβα.
      Τωρα και βλέποντας πιο ψυχραιμα τα πράγματα με το cx κινούμε ανάμεσα στα 135 και στα 147 .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: Οδήγησα....

      Πιο το νόημα να συζητάμε εδω μέσα καν?ΧΑΧΑ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr