Best posts made by kostis20
-
RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ
Πολύ ωραία περάσαμε χθες. Όλα τα παιδιά πολύ αξιόλογα και ευχάριστα στη παρέα.Η επόμενη συνάντηση σύντομα και με μεγαλύτερη συμετοχή!
-
RE: Mazda CX-30
1 χρόνος ακριβώς και 22900km με το cx30.Τα περισσότερα που έχω κάνει με ένα αμάξι με σα σε ένα έτος και αυτό λέει πολλά.
Πολύ ευχάριστο αυτοκίνητο και μέσα στη πόλη και εκτός.Ολα καλά λοιπόν,αντιπροσωπεία πήγα μόνο για λάδια σε αντίθεση με όλα τα προηγούμενα αυτοκίνητα μου που κάτι έπρεπε να διορθωθεί ακόμα και στο πρώτο έτος από την αγορά τους... -
RE: Mazda CX-30
Το έκλεισα τελικα.Manual Awd Gt plus με ΒΟSE.Σε 10 μέρες θα είναι Ελλάδα.
-
RE: Mazda CX-30
Παρέλαβα σήμερα!Τέλειο!Πρώτες εντυπώσεις πολύ θετικές σχεδόν σε όλους τους τομείς,ακόμα και το τράβηγμα του κινητήρα είναι πολύ ζωντανό.Νομιζω μεγάλη διαφορά από το αυτόματο που έκανα test drive.Το χειροκίνητο κιβώτιο όλα τα λεφτά.
-
RE: ΟΣΕ
Πλέον η άποψη μου είναι ότι και ο ιδιωτικός και ο κρατικός τομεας είναι για τα μπάζα πλέον.
Βασικά δεν υπάρχει ελπίδα. -
RE: Αναφορά αν είμαστε καλά απο υγεία
Ναι μια χαρά !Αρκετή δουλειά αυτό το καιρό. Είχαμε και διάφορα συνέδρια...
Latest posts made by kostis20
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
Ναι δεν έχει εντελώς άδικο ο piliou.
Τα manual σε αυτές τις περιπτώσεις λένε τα τυπικά ώστε να είναι καλυμμένοι νομικά.Εδω λένε ότι είναι φυσιολογικό να καίει 1ltλαδι στα 1000 km κάποιοι....
Ίσως θα μπορούσες να το αφήσεις λίγες παραπάνω μέρες χωρίς συμπλήρωμα να δεις μέχρι που θα φτάσει.Ελεγχοντας το φυσικά πιο συχνά.Παντως αν έχει πρόβλημα η τάπα δικαιολογείται περισσότερο να χάνει υγρό όταν είναι γεμάτο το δοχείο. -
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@piliourits said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Σήμερα πήγα για έλεγχο για την διαρροή παραφλού που έχω αναφέρει παραπάνω.
Έκαναν πρεσάρισμα του συστήματος και δεν βρήκαν καμία εξωτερική διαρροή. Συμπλήρωσαν μέχρι το MAX και μου είπαν να το παρακολουθήσω.
Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα...
Και που μπορει να πηγαινει αυτη η εξτρα ποσοτητα που χανεται?
Υποψιαζονται κατι? Εστω υποθετικα.
Γιατι και εσυ το εχεις ξαναγεμισει και το βρηκες χαμηλα. Οχι μια φορα...
Αρα οτι σου ειπανε τωρα το εχεις ξανακανει.Μου είπαν ότι υπάρχει περίπτωση να είναι ελαττωματική EGR. Θα βάλουν και κάμερες να δουν τι γίνεται μέσα.
Οποτε οταν (ή αν ξανασυμβει) το πας πισω για 2ο ελεγχο.
Σιγουρα θα το εχουν ξαναδει αλλα μπορει να ηθελαν να το σιγουρεψουν.
Τι να πω...εγγυηση εχει οποτε πρεπει να λυθει να ξεμπερδευεις.Ναι το μόνο που φοβάμαι είναι μην είναι καμιά φλάντζα και λύσουν το μισό αμάξι...
Θεωρω (και ελπιζω) πως δεν εχει τετοιο θεμα.
Το παρακολουθεις και μιλας με αντιπροσωπεια αν χρειαστει.Εγώ σας είχα γράψει μια διαδικασία.
Ελπίζω να μην επιμένετε να βγάλετε "χαλασμένο" ένα αμάξι που δεν χάνει στάθμη, επειδή δεν μένει στο MAX.
Θα επαναλαμβάνετε αεναως το πείραμα...Αν το δεις να πέφτει κάτω απ το ΜΙΝ να ανησυχείτε, αλλιώς να χαίρεσαι το ωραίο αμάξι σου και μην προσπαθείς να πάρεις απάντηση απ το συνεργείο, δεν θα σου δώσουν.
Πως εξηγείς το γεγονός ότι άλλοι κάτοχοι Tucson δεν συμπληρώνουν και είναι στο MAX;
Επίσης γιατί όταν το είπα στο συνεργείο μου έκλεισαν ραντεβού για να το ψάξουν; Αν ήταν φυσιολογικό θα το έκαναν; Στα 35χρόνια που οδηγώ ποτέ δεν συμπλήρωνα (ούτε έβλεπα) πτώση του παραφλού χωρίς λόγο.
Προσθέτω 200ml κάθε 2.000km ήτοι 1 λίτρο στα 10.000km. Αυτό σημαίνει 12,6% απώλεια ψυκτικού κάθε 10.000km.
Που βλέπεις το φυσιολογικό σε όλο αυτό;Εγω δεν καταλαβα πάντως αν εχει κατέβει κάτω απο το ΜΙΝ ή αν σου αναψε ενδειξη χαμηλής στάθμης ψυκτικού.?
-
RE: Mazda CX-30
Ναι σίγουρα .Εγω θα το ήθελα λιγακι πιο σκληρό πίσω...
-
RE: Mazda CX-30
@famas said in Mazda CX-30:
@wantone said in Mazda CX-30:
Eγινε αλλαγη; Γιατι οταν παρουσιαστηκαν αυτα τα αμαξια ειχαν ημιακαμπτο αξονα ο οποιος ηταν πανω απο το διαφορικο αλλοιως δεν χωραγε.
Όχι εγώ βλέποντας τη φωτογραφία του kostis θεώρησα ότι δεν έχει ημιάκαμπτο.
Μάλλον σε ξεγέλασε η φωτογραφία.Ημιακαμπτο εχει απλά είναι διαφορετικός απο τις δικίνητες εκδόσεις.Το εχουμε συζητήσει αρκετες φορές και ήταν απο τα πρώτα που έψαξα όταν είχα μπει σε διαδικασία αγοράς.
Και δεν είναι το μόνο τετρακίνητο που έχει ημιάκαμτο υπάρχουν πολλά.Οι δύο βραχίονες που σε μπερδεψαν στηρίζουν το πίσω διαφορικό και το συμπλέκτη της τετρακίνησης στο πλαίσιο.
-
RE: Mazda CX-30
@famas said in Mazda CX-30:
@kostis20 said in Mazda CX-30:
IMG_20231119_154043.jpg
Πίσω κίνηση και ανεξάρτητη ανάρτηση...Τετρακίνηση και ημιάκαμπτος....
-
RE: Mazda CX-30
Τα μαμά Toyo.Εχω κάνει 100km από τη Πέμπτη.Πολυ πιο ήσυχα και πιο άνετα.Σε οδική συμπεριφορά δε μπορώ να πω γιατί δε πίεσα προφανώς τόσο φρέσκα που είναι.
-
RE: Mazda CX-30
Δεν έχω παρατηρήσει κάποια ιδιαίτερη ευπάθεια του χρώματος.
Ειδικοτερα στο δικό μου χρώμα που δε φαίνεται η βρωμιά ιδιαίτερα , το πλένω πολύ σπάνια .Εχω ξενοιασει .Ειδικά μετά το προηγούμενο μαύρο .Βεβαια δε με νοιάζει και γιατί ξέρω ότι σε 3 χρόνια θα το δώσω.
Σε άλλα νέα έγινε και η πρώτη αλλαγή ελαστικών στα 39.000km με Pirelli Cinturato all season plus 3psmf XL που επέλεξε η εταιρεία leasing. -
RE: Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?
@accentwizard said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@realzeus said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
@accentwizard said in Πότε ένα λάδι φτάνει την θερμοκρασία λειτουργίας του?:
Σιγουρα δεν ειχε ψυγειο λαδιου η μπεμπα;
Εγώ δεν είπα ότι δεν έχει.
https://www.mecatechnic.com/en-GB/oil-radiator-for-bmw-e90-e91-e92-e93_BC52255.htm
Yδροψυκτο,οκ.
Αυτό δεν είναι κανονικό ψυγείο λαδιού.Η 335i είχε κανονικό από ένα σημείο και μετά.Το σύστημα αυτό είναι κοντά στο φίλτρο και περνάει το ψυκτικό απλά .Κάποια δουλειά τι κάνει πάντως .