Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 0
    • Posts 8164
    • Best 946
    • Groups 0

    Posts made by kostis20

    • RE: Οδήγησα....

      Μα δεν ειναι αυτο το θέμα.Και το Α5 ανετο ήταν στα 200.Το θέμα ειναι οτι πλέον αυξάνεται πολύ η διαφορά ταχυτητας σου σε σχέση με τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου,αυξομειωνεις αναγκαστικά πολύ συχνά ταχύτητα και προφανώς οχι μονο κουράζεσαι αλλά και γινεσαι πιο επικύνδυνος. Προφανώς επίσης παρανομείς πλέον σε εκτεταμένο βαθμό.
      Αυτα στην Ελλάδα κυρίως αλλά και στις υπόλοιπες χώρες με οριο.Στη Γερμανία ειναι πολυ ευκολότερο στα μερη των Αουτομπαν χωρίς όριο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: Mazda CX-30

      Βασικά πες τους οτι εκανες την ερευνα σου και ιδιο θέμα εχουν παρα πολλά cx30 παγκοσμίως. Ειναι απο αστοχία υλικού. Γενικά η αντιπροσωπεια ειναι για τα μπάζα αλλά είπαμε.Επισης βεβαια απαράδεκτο να σπάνε τα κουμπιά....
      Εγω του ηχοσυστήματος δεν τα πολυχρησιμοποιω γιατι δε με βολευουν.Η ροδέλα που ειχε στο τιμόνι το Α5 ήταν οτι καλύτερο.Απο την αλλη χρησιμοποιω πάρα πολύ τα χειριστηρια του ACC και ειναι σαν καινούρια....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: Mazda CX-5

      Πολύ αμφιβάλω ειδικά με αυτο το κιβώτιο.Σκεψου να το φορτωσεις με 4 ατομα και αποσκευες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: Mazda CX-5

      Το αυτοκίνητο πρέπει να σέρνεται ακόμα και με τον αμερικανικό 180αρι...Ληθαργικη επιτάχυνση λένε στο TFL...
      Για τον ευρωπαϊκό 140αρι φαντάζεστε...Αυτό είναι το πρόβλημα όχι η οθόνη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Τα καυσιμα βεβαια θα εχουν περισσότερα εξοδα να δηλώσεις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kostis20
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @danis said in SUBARU Forum:

      @dettol said in SUBARU Forum:

      Για κάποιον που κάνει πάνω από 20κ το χρόνο (ειδικά αυτοί με μεγάλα commuting distances τύπου Αθήνα - Τανάγρα), το Subaru είναι καλύτερη επιλογή.

      Που φαντάζομαι για να πάρει κάποιος ένα ηλεκτρικό, και να κάνει απόσβεση σύντομα, θέλει ένα τέτοιο σενάριο χρήσης. Καθημερινά πολλά χλμ (50-100+) και το βράδυ στο πάρκινγκ για φόρτιση.

      Ναι αλλά τα καυσιμα τα παρουσιάζεις σαν εξοδο της επιχείρησης ή σαν εξοδο ελευθερου επαγγελματία.Με τη φόρτιση στο σπίτι τι κάνεις?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kostis20
    • RE: Toyota RAV4 (2025)

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: TOYOTA FORUM

      Δε βλέπω που ειναι το περίεργο.Το περίεργο θα ήταν να επαιρνε τις αποφάσεις της η ΤΟΥΟΤΑ με βάση τα πιστευω του Προεδρου λες και ειναι κανενα μπακάλικο τη δεκαετια του 80.
      Ειπαμε ειναι Ο κολοσσός και εξελίσσει αυτη τη στιγμή τα πάντα πουλώντας σε ολες τις αγορές του πλανήτη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: Οδήγησα....

      @fanis75 said in Οδήγησα....:

      @scotch said in Οδήγησα....:

      Προφανώς ένα θερμικό 20ετίας χωρίς στάση θα έκανε λιγότερο χρόνο, αν ο οδηγός του αποφάσιζε να πηγαίνει μόνιμα παράνομα με 160+ χλμ/ώρα. Αλλά αυτό δεν είναι επιχείρημα για το αυτοκίνητο, είναι επιχείρημα για το πόσο ρισκάρει ο οδηγός.

      Εγώ πάντως, κάποτε το μακρινό 2008 πήγα με συνάδελφο με Μποξστερ μαλιοκούβαρα Θεσσαλονίκη (από Αθήνα). Πηγάιναμε 200+ οπου μπορούσαμε και γενικά δίχως αύριο. Πάλι κάναμε αρκετή ώρα γιατί:

      1. Σταματήσαμε για Βενζίνη (και κατούρημα) γιατι δεν μας έβγαζε μεχρι Θεσ/κη με 1 ρεζερβουάρ
      2. Σταματήσαμε 10' σε ένα μπλόκο για πάτημα διπλής διαχωριστικής
      3. Σταματήσαμε και σε 2ο μπλόκο για ταχύτητα και αυτή ήταν 15λεπτη στάση, γιατι έπρεπε να λαδώσει για να φύγουμε (ήθελαν να τον πάνε αυτόφωρο και δεν είχε δίπλωμα).

      Άρα τελικά κάναμε επιπλέον 30 λεπτά με τις στάσεις, που θα είχαμε αποφύγει εαν πηγαιναμε με τα όρια και πάλι την ίδια ώρα θα φτάναμε, απλά πιο ξεκούραστοι και με μεγαλύτερη ασφάλεια.

      Ειναι πολλά τα 200 συνέχεια.Εγω όσες φορές ανεβαινα με το Α5 παλιότερα πήγαινα απο 150 μεχρι 170 συνήθως .Απόλυτη ανεση και σε εβγαζε και χωρίς ανεφοδιασμο αφου το 67αρι τεπόζιτο που ειχε εβγαζε απο 550 εως 610 κμ μεχρι να αναψει η ρεζέρβα.
      Τωρα και βλέποντας πιο ψυχραιμα τα πράγματα με το cx κινούμε ανάμεσα στα 135 και στα 147 .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: Οδήγησα....

      Πιο το νόημα να συζητάμε εδω μέσα καν?ΧΑΧΑ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: Οδήγησα....

      @scotch said in Οδήγησα....:

      @kostis20 said in Οδήγησα....:

      Εγω τίποτα δε μπερδευω. Καταρχήν 120 με 130 ειναι πάρα πόλλα για ηλεκτρικο στην ΕΟ . Τις περισσότερες φορές εκτιμώ οτι κινούνται πιο χάμηλά απο το οριο ταχύτητας αρα δε νομίζω οτι είναι η νομιμοφροσύνη των Ελλήνων κατόχων ηλεκτρικών το αίτιο.Δε νομίζω δηλαδή οτι προκειται για μια ανώτερη κάστα Ελλήνων οδηγων ενώ οι υπόλοιποι είμαστε αντικοινωνικοί που πάμε με 140.
      Τωρα πιο το νόημα να εχεις 1000 ή 500 αλογα σε δημόσιο δρόμο ,σε καθημερινό αυτοκίνητο και να πηγαίνεις με 110 επίσης δε μπορώ να σου απαντήσω ,ουτε το θεωρώ πλεονέκτημα για καποιο όχημα εκτός αν κάνεις κόντρες.

      Κανείς δεν μίλησε για ανώτερη κάστα οδηγών, ούτε φυσικά είναι αντικοινωνικός όποιος πάει με 140 χλμ/ώρα.
      Απλά μη μένουμε σε στερεότυπα περασμένων ετών. Τα 120-130 κμ/η είναι η απόλυτα στάνταρ ταχύτητα ταξιδιού για σχεδόν όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα στην εθνική. Ταξιδεύεις έτσι όχι από "φόβο", αλλά γιατί είναι το ιδανικό sweet spot μεταξύ αεροδυναμικής αντίστασης και ταχύτητας, για να βγάλεις ένα μεγάλο ταξίδι στον βέλτιστο χρόνο.
      Τα άλογα αυτά δεν τα έχεις για την τελική ταχύτητα, αλλά για την ενεργητική ασφάλεια. Το νόημα είναι η ακαριαία, θηριώδης ροπή που σου επιτρέπει να προσπεράσεις ένα φορτηγό σε επαρχιακό ανηφορικό δρόμο μέσα σε 2 δευτερόλεπτα, εκμηδενίζοντας τον χρόνο που μένεις στο αντίθετο ρεύμα, όχι το να πηγαίνεις με 200 στην ευθεία.

      Γινετε και με πολύ λιγότερα αλογα να κάνεις ασφαλή προσπέραση.Αν χρειαζεσαι 1000 ή 500 μάλλον δεν ειναι καθόλου ασφαλής και δε πρεπει να την πραγματοποιήσεις. Ασε που σίγουρα θα παραβιάσεις το οριο ταχύτητας του συγκεκριμένου δρόμου ή καποια αλλη απαγορευση .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: Οδήγησα....

      @scotch said in Οδήγησα....:

      @kostis20 said in Οδήγησα....:

      Γενικά εχω πολύ καλη μνήμη με τα αυτοκίνητα και τις τοποθεσίες αλλά το να με περάσει ηλέκτρικό ειναι τρομερα σπάνιο εως αδύνατο οποτε οι δυο τρεις φορές που εχει συμβεί εχουν αποτυπωθει στη μνήμη μου.Τη μια που ήταν ενα Plaid την ειχα γράψει και εδώ μάλιστα!

      Μπερδεύεις το range anxiety με την οδηγική παιδεία. Εμένα, για παράδειγμα, δεν θα με έβλεπες ποτέ να σε προσπερνάω σαν κανίβαλος στην εθνική, όχι επειδή δεν θα με έφτανε η μπαταρία ή λόγω οποιουδήποτε άλλου μύθου, αλλά πολύ απλά επειδή τηρώ τον ΚΟΚ και σέβομαι τα όρια. Το ότι ένα Plaid (με τα 1.020 άλογα) ή οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρικό των 400+ ίππων μπορεί να σε εξαφανίσει από τον καθρέφτη του σε χρόνο μηδέν, είναι δεδομένο. Το ότι επιλέγουμε πολλοί να κινούμαστε πολιτισμένα με 120-130 είναι θέμα ωριμότητας και συμμόρφωσης με τον ΚΟΚ, όχι αδυναμίας του μηχανήματος.

      Εγω τίποτα δε μπερδευω. Καταρχήν 120 με 130 ειναι πάρα πόλλα για ηλεκτρικο στην ΕΟ . Τις περισσότερες φορές εκτιμώ οτι κινούνται πιο χάμηλά απο το οριο ταχύτητας αρα δε νομίζω οτι είναι η νομιμοφροσύνη των Ελλήνων κατόχων ηλεκτρικών το αίτιο.Δε νομίζω δηλαδή οτι προκειται για μια ανώτερη κάστα Ελλήνων οδηγων ενώ οι υπόλοιποι είμαστε αντικοινωνικοί που πάμε με 140.
      Τωρα πιο το νόημα να εχεις 1000 ή 500 αλογα σε δημόσιο δρόμο ,σε καθημερινό αυτοκίνητο και να πηγαίνεις με 110 επίσης δε μπορώ να σου απαντήσω ,ουτε το θεωρώ πλεονέκτημα για καποιο όχημα εκτός αν κάνεις κόντρες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: Οδήγησα....

      @dettol said in Οδήγησα....:

      @kostis20 said in Οδήγησα....:

      Εμενα παίζει να με χουν προσπεράσει 2-3 (το πολύ)στην ΕΟ και πλέον με το Mazda δε πάω ποτε πάνω απο 147.Τα υπολοιπα για κραδασμούς ,θορυβο κτλ παντελώς ανακριβή και εκτός πραγματικότητας.Το Α5 του 2010(!!!!) πήγαινε με 167 km/h στις 3000σαλ (!!) και δεν ακουγες τίποτα μέσα .Τι κραδασμοι και πρασινα αλογα.
      Μάλλον οι κατοχοι των ηλεκτρικών πέφτουν στη παγιδα της επιλεκτικής παρατήρησης.

      Ας υποστηριζει ο καθενας τις αποψεις του, αλλα μην τα παραλεμε κιολας. Δεν εχω μπει σε θερμικο που πανω απο τα 140 να μην ακους τον κινητηρα. Δεν λεω οτι ο ηχος ειναι σαν ferry, αλλα ακουγεται συνεχως ενας ηχος που ανεβαζει το noise floor. Δεν σε ενοχλει; μια χαρα. Υπαρχει λογος να αγορασεις ηλεκτρικο μονο και μονο για να αποφυγεις αυτον τον ηχο; Προφανως και οχι.
      Υπαρχει ομως ο ηχος!

      Επισης μου αρεσει παρα πολυ οτι θυμαστε ποιο αυτοκινητο και ποτε σας προσπερασε στην εθνικη οδο!! 🙂

      Γενικά εχω πολύ καλη μνήμη με τα αυτοκίνητα και τις τοποθεσίες αλλά το να με περάσει ηλέκτρικό ειναι τρομερα σπάνιο εως αδύνατο οποτε οι δυο τρεις φορές που εχει συμβεί εχουν αποτυπωθει στη μνήμη μου.Τη μια που ήταν ενα Plaid την ειχα γράψει και εδώ μάλιστα!
      Τώρα δε ξέρω αν στα ηλεκτρικά τα 140 ειναι καμια εξωπραγματική ταχύτητα αλλά για μένα δεν ειναι και προφανώς σε ενα σωστό θερμικό της τελευταιας 15ετίας δεν ακους κανεναν ενοχλητικό ήχο ουτε κραδασμούς εχεις .Πόσο μάλλον σε προσεγμένα ποιοτικά αυτοκίνητα όπως το Α5 και το Cx.Προφανώς δε τα παραλέω εγώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: Οδήγησα....

      Εμενα παίζει να με χουν προσπεράσει 2-3 (το πολύ)στην ΕΟ και πλέον με το Mazda δε πάω ποτε πάνω απο 147.Τα υπολοιπα για κραδασμούς ,θορυβο κτλ παντελώς ανακριβή και εκτός πραγματικότητας.Το Α5 του 2010(!!!!) πήγαινε με 167 km/h στις 3000σαλ (!!) και δεν ακουγες τίποτα μέσα .Τι κραδασμοι και πρασινα αλογα.Θα μας τρελάνετε?Ακόμα και το mazda στα 150 ειναι απόλυτα ήσυχο.
      Μάλλον οι κατοχοι των ηλεκτρικών πέφτουν στη παγιδα της επιλεκτικής παρατήρησης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: Οδήγησα....

      Βενζινάδικο εχει σε πολλά κουτσοχώρια στη μέση του πουθενά.Σταθμό φόρτισης δύσκολο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: Οδήγησα....

      @red_monster said in Οδήγησα....:

      @kostis20 said in Οδήγησα....:

      Προφανως αλλά πόσο αυτονομία να σου δωσει,αν θες ας πουμε να πας εκδρομή στην ορεινη Ευρυτανία πχ?Το κάνεις?Το CX60 και στην ΕΟ θα σε πάει με αξιοπρεπεις ταχύτητες και θα μπει μετα στους χωματόδρομους και στις ερημιές για οσα χιλιομετρα χρειαστεί.

      Ζακέτα να πάρετε εξερευνητές του γλυκού νερού !

      Και εσυ καλο θα ηταν να μαθεις τρόπους αλλά δε το βλέπω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: Οδήγησα....

      Προφανως αλλά πόσο αυτονομία να σου δωσει,αν θες ας πουμε να πας εκδρομή στην ορεινη Ευρυτανία πχ?Το κάνεις?Το CX60 και στην ΕΟ θα σε πάει με αξιοπρεπεις ταχύτητες και θα μπει μετα στους χωματόδρομους και στις ερημιές για οσα χιλιομετρα χρειαστεί.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: SUBARU Forum

      Και θα ερθουν Ευρώπη αυτα?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: AUDI Q7

      Πολυ ωραίο εχει βγει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • RE: AUDI FORUM

      Σαν συνέχεια του Rosemayer μοιαζει που επίσης ηταν κακασχημο.
      Οσο θυμαμαι τι κουκλί ήταν το Avus.
      'Oντως ολα τα καινουρια σχέδια των τριών Γερμανών μου φαίνονται αθλια .Εξαιρεση η Porsche.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kostis20
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 408
    • 409
    • 1 / 409
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr