Θα καταργηθεί το σκάλα; Όπως έγινε και πριν με το ράπιντ;
Δεν έχει καμία σχέση το Scala.
Ανήκει σε διαφορετική κατηγορία. Αυτή των Golf, 308, Leon, κτλ.
Θα καταργηθεί το σκάλα; Όπως έγινε και πριν με το ράπιντ;
Δεν έχει καμία σχέση το Scala.
Ανήκει σε διαφορετική κατηγορία. Αυτή των Golf, 308, Leon, κτλ.
Ασιατοαμερικανία όσον αφορά το σχεδιαστικό κομμάτι.
Προφανώς βέβαια και στοχεύει περισσότερο σε αυτές τις αγορές, αλλά προσωπικά δεν με ελκύει τόσο πού αυτού του είδους η σχεδίαση.
Χειμερινό ταξίδι στην Ευρώπη (Ελβετία, Γαλλία, Γερμανία)
[Ακολουθεί σεντόνι]
Με αφορμή μία 4ήμερη εκπαιδευτική εκδρομή για το Ευρωπαϊκό Κοινοβουλίο που θα πήγαινε η μικρή με το Λύκειο στο Στρασβούργο, καταφέραμε να διοργανώσουμε ένα παράλληλο ταξίδι και να πάμε και η υπόλοιπη οικογένεια (εγώ η γυναίκα και ο μικρός). Κλείσαμε λοιπόν ίδιες πτήσεις με της κόρης μου, αλλά διαφορετικό ξενοδοχείο εννοείται μιας και δεν θέλαμε να μπλέκουμε στα πόδια του Λυκείου και του παιδιού ούτε στο ελάχιστο και βγάλαμε ένα αντίστοιχο παράλληλο πρόγραμμα με αυτό που θα είχε το παιδί.
Στην πορεία φάνηκε καλή ιδέα και στον κουνιάδο μου, οπότε αποφάσισε να έρθει και αυτός και τέλος στην παρέα προστέθηκε και η αδερφή μου με τον ανηψιό μου, οπότε γίναμε ολόκληρο τσούρμο.
Αναχώρηση στις 14/02 πρωί πρωί από Ελ. Βενιζέλος με προορισμό τη Ζυρίχη.
Ξεκίνημα πουρνό πουρνό για Ελ. Βενιζέλος. Δεν πήραμε ταξί. Είχαμε κλείσει σε ιδιωτικό πάρκινγκ κοντά στο αεροδρόμιο με φύλαξη όλο το 24ωρο (ήταν και σκεπαστό με τέντες) 30€ το κάθε αυτοκίνητο για 5 ημέρες. Σε πάει μετά με βανάκι στο αεροδρόμιο. Πέντε λεπτά απόσταση. Τα ταξί ερχόντουσαν ακριβότερα.
Ο κυρίως προορισμός βέβαια όπως έγραψα ήταν το Στρασβούργο, αλλά επειδή θέλαμε να πάμε να δούμε τους Καταράκτες του Ρήνου και το Σαφχάουζεν και αυτό δε γινόταν με τρένα, βαλίτσες και μπαγκάζια στον ώμο, είχα κλείσει 9θέσιο μίνι βαν από το αεροδρόμιο της Ζυρίχης (Europcar) το οποίο θα παρέδιδα το απόγευμα στο αεροδρόμιο της Βασιλείας από όπου και θα παίρναμε το τρένο για Στρασβούργο.
Αν με ρωτήσετε γιατί 9θέσιο αφού ήμασταν έξι άτομα, ήθελα να είμαι σίγουρος ότι θα χωρέσει έξι βαλίτσες και έξι σακίδια.
Επίσης σε πιθανή ερώτηση γιατί το παρέδωσα στη Βασιλεία και όχι στο Στρασβούργο έτσι ώστε να γλιτώσω το τρένο, η απάντηση είναι ότι αν το παραδώσεις σε άλλη χώρα τετραπλασιάζεται σχεδόν το μίσθωμα οπότε από τα 340€ θα πήγαινε κοντά στα 1400€.
Να αναφέρω εδώ, ότι παρόλο που έχω ταξιδέψει εξωτερικό τρεις τέσσερις φορές, είναι η πρώτη φορά που θα οδηγούσα στους δρόμους της Ευρώπης.
Παραλαμβάνω λοιπόν ένα λευκό VW T9/αυτόματο/πετρέλαιο, φορτώνουμε όλα τα μπαγκάζια στο χώρο αποσκευών (τα χώρεσε όλα άνετα και έμεινε και κενό) και ξεκινάμε για μια σύντομη πρώτη στάση την πόλη της Ζυρίχης.
Κόψαμε μια βόλτα σε κάποια αξιοθέατα (Όπερα, λίμνη, κτλ) αλλά δυστυχώς μέσα από το βαν γιατί δεν υπήρχε πάρκινγκ ούτε για δείγμα (ήταν όλα γεμάτα και έπρεπε να περιμένεις για να μπεις) και δεν είχαμε και πολύ ώρα στη διάθεση μας.
Ήμουν και λίγο ψαρωμένος μιας και πρώτη φορά οδηγούσα ο ίδιος σε Ευρωπαϊκή χώρα. Έβγαζα φλας με το παραμικρό, πήγαινα σαν κότα και ήμουν και λίγο στην τσίτα με τη σήμανση και τους δρόμους μην κάνω καμιά μλκία.
Αφήνουμε τη Ζυρίχη και βάζουμε πλώρη για Σαφχάουζεν.
Εντυπωσιασμένος με τους δρόμους και το οδικό δίκτυο. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν έχουν πικακίδες στα αγγλικά πουθενά. Έτσι και δεν ξέρεις Γερμανικά, απλά προσπαθείς να μαντέψεις τι λέει η κάθε πινακίδα (εντάξει τα ονόματα τα καταλαβαίνεις). Το Τ6 βέβαια είχε GPS οπότε όλα καλά. Στη χειρότερη θα βάζαμε τη διαδρομή στο google maps του κινητού.
Σε αυτό το σημείο να πούμε ότι στην Ελβετία τρως τρελή χρέωση στο κινητό αν θες να έχεις roaming. Η δική μου εταιρεία κινητής χρεώνει το πακέτο Roaming Pass για χώρες εκτός ΕΕ, 15€ την ημέρα.
Για το Τ6 δεν ξέρω τι κριτική να κάνω. Πολύ άνετο. Για την δουλειά που προορίζεται νομίζω ότι είναι μια χαρά και είχε και σχετικά καλές επιδόσεις αν και στην περισσότερη διαδρομή πήγαινα με 120 και στο τσακίρ κέφι μέχρι 140. Ανταποκρίθηκε όμως μια χαρά. Είχε και αισθητήρες παρακαρίσματος.
Επίσης δεν συνάντησα πουθενά το φαινόμενο σε Εθνική οδό να πηγαίνει κάποιος με 80 και 100 χλμ. Εγώ επί το πλείστον κινούμουν στην δεξιά λωρίδα και πηγαίναμε με 120χλμ.
Ξέχασα να αναφέρω ότι το αυτοκίνητο είχε ενσωματωμένη βινιέτα για τα διόδια η οποία περιελαμβάνονταν μέσα στο μίσθωμα.
Έπειτα από σαράντα λεπτά περίπου, άφιξη στο Σαφχάουζεν και τους καταράκτες του Ρήνου.
Πολύ όμορφο μέρος με πολλά ωραία τοπία.
Παρκάρω το αυτοκίνητο σε ένα πάρκινκγ που είχε για τους καταράκτες και κατεβαίνουμε για βόλτες και φωτογραφίες.
Κάτσαμε και φάγαμε σε ένα τύπου φαστ φουντ που είχε εκεί στην όλη εγκατάσταση γιατί η πείνα είχε χτυπήσει κόκκινα.
Πανάκριβα όλα. 5€ το μπουκαλάκι το νερό καθώς και οποιοδήποτε αναψυκτικό, τσάι, κτλ.
Τρεις μερίδες λουκάνικα με πατάτες, δύο coca cola και μία sprite 60€.
Αφήνουμε σιγά σιγά το Σαφχάουζεν μιας και είχε αρχίσει να απογευματιάζει και παίρνουμε το δρόμο για το αεροδρόμιο της Βασιλείας όπου θα παραδίδαμε το αυτοκίνητο και θα πέρναμε το τρένο για Στρασβούργο.
Η διαδρομή πολύ όμορφη (το μισό κομμάτι ήταν το ίδιο με το πήγαινε). Παντού λιβάδια και δάση.
Φτάνοντας όμως Βασιλεία και μέχρι το αεροδρόμιο η κίνηση ήταν απίστευτη. Φάγαμε μισή ώρα παραπάνω.
Εδώ να πούμε ότι το αεροδρόμιο δεν βρίσκεται στην Ελβετία αλλά στη μεριά της Γαλλίας και εξυπηρετεί ταυτόχρονα Ελβετία, Γαλλία και Γερμανία με τις μεγαλύτερες πόλεις κοντά του να είναι η Βασιλεία, η Μυλούζη και το Φράιμπουργκ.
Παρέδωσα το αυτοκίνητο στην Ελβετική πλευρά και πήραμε το λεωφορείο όπου σε πάει στο σταθμό των τρένων (πέντε λεπτά διαδρομή). Επειδή είχε βραδιάσει και ήταν όλα κλειστά, καταφέραμε με τη βοήθεια μιας πολύ ευγενικής Γαλλιδούλας να βγάλουμε εισιτήρια από το μηχάνημα.
Φτάσαμε Στρασβούργο κατά τις 20:30 ψιλοκομμάτια. Ευτυχώς το ξενοδοχείο ήταν γύρω στα 7 λεπτά περπάτημα από τον σταθμό.
Κάνουμε check in, παρατάμε τα πάντα στα δωμάτια όπως είναι και βγαίνουμε γρήγορα κουρασμένοι και λυσασσμένοι για φαγητό.
Τέτοια ώρα τέτοια λόγια βέβαια (είχε πάει 21:00+ ) και με την κούραση να μεγαλώνει, μπαίνουμε στο πρώτο μαγαζί που βρήκαμε ανοιχτό. Ήταν ένα μπεργκεράδικο που είχε κάτι μεγάλες οθόνες αφής όπου παράγγελνες αυτά που ήθελες, σου έδινε αριθμό προταιρεότητας και όταν ήταν έτοιμα πήγαινες και παραλάμβανες.
Τιμές σαφώς χαμηλότερες από Ελβετίας αλλά ακριβότερες από Ελλάδας.
Αγοράσαμε και μια εξάδα νερά του 1,5 λίτρου από ένα σούπερ μάρκετ με 3,40€. 1,50€ φθηνότερα από το ένα μικρό μπουκαλάκι νερό στην Ελβετία.
Φάγαμε και πίσω στο ξενοδοχείο για ντους και ύπνο.
Επόμενο πρωί 15/02 ξύπνημα και αρχικά πρωινό και καφέ στην boulangerie Paul σε ένα εμπορικό κέντρο που υπήρχε δίπλα στο ξενοδοχείο.
Έπειτα ξεκινήσαμε για τα αξιοθέατα της πόλης.
Πρώτη στάση ο καθεδρικός ναός. Πολύ μεγάλος, πολύ ψηλός και επιβλητικός. Κάποιοι τολμηροί ανέβηκαν και τα 330 στενά σκαλοπάτια μέχρι την κορυφή του, για να απολαύσουν τη θέα από ψηλά. Κάποιοι προτιμήσαμε να αράξουμε στην πλατεία και να χαζεύουμε τριγύρω.
Ο τολμηροί κατέβηκαν και δεν μπορούσαν να περπατήσουν.
Έπειτα, περιήγηση στην παλιά πόλη.
Τέλος, επίσκεψη στη μικρή Γαλλία. Πολύ γραφική με τα διάφορα κανάλια του ποταμού Ιλλ να τη διατρέχουν και την παραδοσιακή αρχιτεκτονική.
Καθήσαμε για φαγητό στο Au Pont St. Martin, ένα εστιατόριο πάνω στο ποτάμι.
Έξι κυρίως πιάτα (παραδοσιακής Αλσατικής κουζίνας), μία Ταρτ Φλαμπέ (είναι κάτι σαν πίτσα αλλά παραδοσιακό της περιοχής), μία σαλάτα, δύο μπύρες ποτήρι 500ml, δύο ποτήρια κρασί, δύο αναψυκτικά και γλυκό στο τέλος, 170€.
Καλή η Αλσατική κουζίνα αλλά για εμένα όχι κάτι ιδαίτερο. Απλά ΟΚ.
Περάσαμε και μία τον Ρήνο προς την πλευρά της Γερμανίας για μια σύντομη βόλτα στην Κελ και επιστροφή στο ξενοδοχείο για ξεκούραση.
Το βράδυ απλά βγήκαμε για φαγητό σε ένα Ιταλικό (L'Italien du Coin) δίπλα σχεδόν στο ξενοδοχείο.
Μας άρεσε πάρα πολύ. Τιμές γύρω στα 20-25€ το άτομο αλλά τρώγοντας καλά και με γλυκά στο τέλος. Ο σεφ μάλιστα ήταν 'Ελληνας.
Ααα, είδα και ένα Lynk & Co 01.
Την άλλη ημέρα 16/02 πήραμε το τρένο για να πάμε στην Κολμάρ.
Μισή ώρα απόσταση. Είναι στο μέσο της διαδρομής που είχαμε κάνει για να έρθουμε από Βασιλεία προς Στρασβούργο.
Απίστευτη κωμόπολη. Τρομερά γραφική. Σου έβγαζε ηρεμία και χαλαρότητα. Νομίζω θα μπορούσα να ζήσω εκεί.
Δυστυχώς φαγητό δεν φάγαμε και τόσο καλό γιατί λόγο εποχής, το μεσημέρι η πλειοψηφία των εστιατορίων έκλειναν και ξανά άνοιγαν το απόγευμα.
Φάγαμε σε ένα bistro (Le Bistrot) το οποίο έμενε ανοιχτό αλλά όχι κάτι σπουδαίο. Πολύ μέτριο.
Κάναμε και μια βόλτα στο ποτάμι με βαρκάκι και σιγά σιγά επιστροφή στο Στραβούργο.
Ξενοδοχείο για ξεκούραση και αργότερα πάλι στο Ιταλικό για βραδινό.
Είδα και ένα MG ηλεκτρικό στην Κολμάρ.
Η επόμενη ημέρα 17/02 ήταν η τελευταία.
Πετούσαμε το βράδι στις 21:00 από Φρανκφούρτη.
Αφού κάναμε check out στο ξενοδοχείο πήραμε τρένο για Καρλσρούη.
Εκεί είχα κανονίσει για δεύτερο μίνι βαν από Enterprise.Είχα κλείσει ένα Ford Tourneo 9θέσιο αλλά τελικά μας είχαν ετοιμάσει ένα Mercedes Vito. Αυτόματο/πετρέλαιο/navigation. Χώρεσε το ίδιο όλα τα μπαγκάζια στο χώρο αποσκευών. Επίσης αυτό εκτός από αισθητήρες παρακαρίσματος είχε και κάμερα. Εδώ λοιπόν κατάλαβα πόσο χάλια κάμερα έχει το 3008.
Μιλάμε για διαφορά σα να βλέπεις 4Κ και 720p ανάλυση.
Η τιμή ενοικίασης στη Γερμανία 100€ φθηνότερα από την Ελβετία. Το νοικιάσαμε στα 227€.
Φωτογραφία το Vito δυστυχώς ξεχάστηκα και δεν το έβγαλα, αλλά ήταν ακριβώς όπως αυτό στην παρακάτω φωτογραφία.
Το καβαλάμε και ξεκινάμε για Χαϊδελβέργη. Λέγαμε μήπως μπορούσαμε να σταματήσουμε και Μπάντεν Μπάντεν αλλά δυστυχώς δεν μας έπαιρνε η ώρα.
Εγώ έχω ξανά πάει Χαϊδελβέργη αλλά όλοι οι υπόλοιποι όχι, οπότε έκανα και τον ξεναγό.
Διαδρομή επίσης πάρα πολύ ωραία με δάση, λιβάδια και τέτοια.
Εθνική οδό τα ίδια. Η δεξιά λωρίδα πήγαινε με 120χλμ. Το Vito σούπερ άνετο.
Η Χαϊδελβέργη νομίζω ένα από τα πιο ωραία μέρη που έχει η Γερμανία.
Βρίσκω πάρκινγκ και βάζω το αυτοκίνητο και ξεκινάμε τη βόλτα. Λόγω του ότι ήταν Σάββατο γινόταν χαμός από κόσμο. Πανηγύρι κανονικό.
Φάγαμε σε ένα εστιατόριο με παραδοσιακή κουζίνα (Palmbräu Gasse).
Ακριβό για τα περισσότερα ελληνικά βαλάντια και για το δικό μας, όμως το φαγητό ήταν πολύ καλό και πλούσιο και σου σέρβιραν και ατομική σαλάτα σε ξεχωριστό μπώλ μαζί με κάθε κυρίως πιάτο.
Έξι κυρίως πιάτα (Σνίτσελ, λουκάνικα, κτλ) κάνα δύο πιάτα τύπου ορντέφ, μπύρες, κρασία και αναψυκτικά 190€.
Κατά τις 17:00 ξεκινάμε και παίρνουμε το δρόμο για το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης.
Σε μία ωρίτσα ήμασταν εκεί.
Παρκάρω το Vito στο πάρκινγκ για τα νοικιάρικα, πετάω το κλειδί σε κάτι ειδικά κουτιά που έχουν οι εταιρείες ενοικίασης και προχωράμε για να αφήσουμε βαλίτσες, να πάρουμε καμία σοκολάτα από τα duty free (τα οποία είναι ακριβά ) και να επιβιβαστούμε όταν έρθει η ώρα για την επιστροφή.
Άφιξη στην Αθήνα στις 01:00 το βράδι.
Καλούμε το πάρκινγκ και έρχεται με το βανάκι και μας παίρνει.
Παίρνουμε και την μικρή μιας και το λύκειο γύρναγε με την ίδια πτήση και φτάνουμε σπίτι κατά τις 02:00. Όλο το τσούρμο φυσικά πείναγε και παραγγείλαμε σουβλακάρες, πατάτες, πίττες, αλοιφές και αναψυκτικά για επτά άτομα με 36 ευρουλάκια.
Κλείνοντας να πούμε ότι είναι ακριβές οι διακοπές για τον μέσο Έλληνα σε αυτές τις χώρες. Καλά για την Ελβετία δεν το συζητάμε.
Επίσης σε αυτοκίνητα και ξενοδοχεία πέραν του μισθώματος σου κρατάνε και εγγύηση την οποία επιστρέφουν όταν παραδίδεις τα αυτοκίνητα και όταν αφήνει το δωμάτιο.
Τα τρένα αναλόγως τη διαδρομή κόστισαν από 15 έως 25 ευρώ το άτομο και κάτι λιγότερο για τα παιδιά.
Ξέχασα να πω ότι ούτε στη Γαλλία, ούτε στη Γερμανία υπήρχαν πινακίδες στα αγγλικά.
Επίσης κάτι που πιθανόν πολλοί γνωρίζετε, σταματάνε παντού προκειμένου να περάσουν οι πεζοί.
Αυτά. Δεν ξέρω τι άλλο να γράψω γιατί το post έχει γίνει ήδη τεράστιο.
Να 'μαστε καλά και για επόμενα ταξίδια.
Το εσωτερικό πάντως είναι σχεδιαστικά κλάσεις ανώτερο από Peugeot, ...
Πως είναι κλάσεις ανώτερο δηλαδή;
Συγκρίνοντας απλά ένα rendering σε μία φωτογραφία;
Αν δεν κάτσει κανείς μέσα, δεν μπορεί να εκφέρει σαφή άποψη.
Εγώ για παράδειγμα γούσταρα τρελά το εσωτερικό του XC40 και τα εσωτερικά των Χ1 και Q3 μου φαίνονταν σχετικά καλά.
Ε, όταν έκατσα μέσα στο Peugeot 3008 όπου μέχρι εκείνη τη στιγμή το είχα δει μόνο σε φωτογραφίες και video, δεν μπορούσα να το πιστέψω. Τα εσωτερικά των X1 και Q3 ακαριαία σταμάτησαν να υπάρχουν στο μυαλό μου και του XC40 έπεσε σε δεύτερη μοίρα.
Μόλις δε κάποια στιγμή έκατσα και μέσα σε ένα CX 30 (όπου από τις φωτογραφίες δεν με τρέλαινε ιδιαίτερα) και είδα από κοντά την ποιότητα, το φινίρισμα και την αίσθηση που σου έδινε γενικά όντας καθισμένος στη θέση του οδηγού, τότε κατάλαβα ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ φωτογραφίας και πραγματικότητας.
Χειμερινή απόδραση στα Καλάβρυτα.
Τετραήμερο μεταξύ 09/12-12/12 όπου τα πράγματα ήταν ακόμη χαλαρά, οι πληρότητες όχι στο φουλ, οι τιμές πιο νορμάλ και δεν τραβάς την ταλαιπωρία να έχει κόσμο παντού, να περιμένεις όρθιος κάνα μισάωρο για να βρεις τραπέζι να κάτσεις να φας, να πιεις καφέ, κτλ.
Αναχώρηση λοιπόν 09/12 πρωί από Αθήνα για Καλάβρυτα.
Όπως πάντα, φουλ βενζίνη, φουλ μπαταρία, σχετικά φουλ μπαγκάζια και όλη η τετραμελής οικογένεια μέσα.
Εθνική οδό μέχρι την έξοδο για Καλάβρυτα σε Hybrid Mode, με ACC στα 140χλμ και ημιαυτόνομη οδήγηση ενεργοποιημένη.
Από εκεί και πέρα και μέχρι τα Καλάβρυτα σε Sport Mode. Την ευχαριστήθηκα την ανάβαση, παρόλο που εννοείται ότι πήγαινα εντελώς νορμάλ και οικογενειακά. Ωραία στρίβει το εργαλείο.
Μετά την άφιξη στο κατάλυμα, επίσκεψη πίσω στη μονή Μεγάλου Σπηλαίου και μετά Καλάβρυτα για φαγητό.
Το βράδυ Καλάβρυτα για χαλαρή βόλτα και βραδινό.
Δεύτερη ημέρα.
Μονή Αγίας Λαύρας και Ηρώο Εθνικής Παλιγγενεσίας (απίστευτη θέα).
Μου έκανε εντύπωση ότι το λιοντάρι είχε ακόμη ένα ποσοστό μπαταρίας (20%), ενώ σε άλλα ταξίδια συνήθως έχει φτάσει στο μηδέν την ημέρα του ταξιδιού και μετά λειτουργεί ως HEV με την ανάκτηση ενέργειας. Ίσως να συνέβαλαν σε αυτό η κοντινή σχετικά απόσταση από Αθήνα και το Sport Mode στην ανάβαση, μιας και σε αυτό το πρόγραμμα απ' ότι έχω παρατηρήσει δεν πηγαίνει ποτέ με σκέτο ηλεκτροκινητήρα όπως κάνει στο Hybrid.
Επιστροφή Καλάβρυτα και βόλτα με οδοντωτό μέχρι κάτω στο Διακοπτό και πάλι ανάβαση προς τα επάνω.
Αυτός που μας κατεύασε, μας έβγαλε τα άντερα. Νόμιζε ότι έχει συρμό του μετρό και έκανε διαδρομή Σεπόλια-Πανεπιστήμιο.
Την είχα ξανά κάνει τη διαδρομή με το τρενάκι αλλά πριν καμιά τριανταρία χρόνια περίπου.
Τρίτη ημέρα.
Επίσκεψη σε Σπήλαιο Λιμνών και κατόπιν Πλανητέρο.
Ωραία διαδρομή. Ελβετία σκέτη.
Από το ύψος της στροφής για το χιονοδρομικό και για όλη την κατάβαση μέχρι το Σπήλαιο, αλλά και κατόπιν μέχρι το Πλανητέρο, κινήθηκε σχεδόν αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρα (σε Hybrid Mode), παρόλο που η στάθμη στην μπαταρία έδειχνε πλέον μηδέν.
Ωραίο το Σπήλαιο Λιμνών. Δεν είχα ξανά πάει.
Εντάξει, το Πλανητέρο είναι μαγεία. Φάγαμε και την πέστροφα μας.
Επιστροφή κατά το απογευματάκι στα Καλάβρυτα. Την αναβάση εννοείται την έκανε με βενζινοκινητήρα, αλλά στην κατάβαση μέχρι τα Καλάβρυτα πήγε πάλι με ηλεκτροκινητήρα.
Τέταρτη ημέρα.
Μνημείο Σφαγής των Καλαβρύτων 1943, χαλαρή βόλτα στα Καλάβρυτα για λίγα ψώνια (μέλι, κάνα λουκάνικο , κτλ ) και επιστροφή στην Αθήνα κατά το απογευματάκι.
Η κατάβαση μέχρι την Εθνική σε Hybrid Mode, οπότε πάλι την έκανε αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρα και μετά μέχρι Αθήνα το κλασικό ACC στα 140χλμ και ημιαυτόνομη οδήγηση.
Παρόλο που υπήρχε η δυνατότητα για φόρτιση στο κατάλυμα, δεν το φόρτισα καθόλου, μιας και την ημέρα ήμασταν στη γύρα και το βράδυ φοβόμουν για καμιά βροχή και δεν ήθελα να βρίσκεται στην πρίζα σε περίπτωση που δεν το έπαιρνα χαμπάρι.
Πρέπει να διαβάσω τι αναφέρει ο κατασκευαστής για φόρτιση σε περίπτωση βροχής, αλλά δεν ήθελα να το ρισκάρω ούτως ή άλλως.
Σε αυτή την εξόρμηση ήμουν κάπως πιο γαλαντόμος με το γκάζι και γενικά την οδήγηση και αν σκεφτεί κανείς και τις ορεινές διαδρομές, η κατανάλωση κυμάνθηκε σε σχετικά αποδεκτά επίπεδα.
Συνολική κατανάλωση τετραήμερου 7,9 l/100km
Αν είχα φορτίσει, εννοείται θα ήταν πολύ μικρότερο το νούμερο.
Είχα να πάω Καλάβρυτα πάρα πολλά χρόνια. Ωραία ήταν.
Υ.Γ. Δεν σας κρίβω ότι έχοντας διαβάσει τις τελευταίες σελίδες του topic και ανεβάζοντας την φωτογραφία από το μνημείο για το1943, μου ήρθε κακία και έκανα εικόνα στο μυαλό κάπου εκεί πίσω στη φώτο στους σταυρούς, το αδερφάκι PHEV του Γάτου.
Είναι κακία και ντρέπομαι αλλά μου ήρθε αυθόρμητα. Με το καλό να να επισκευαστεί και να το έχει στα χέρια του πάλι δυνατό.
#mono3008phevleme
Καλή Χρονιά!
Υγεία κι ευτυχία για όλους!
@dimsabas said in Kona vs 2008 vs troc:
Επειδή αυτή την εβδομάδα έχω παρκαρισμένο στο γκαράζ μου ένα μοντέλο που κοστίζει 35Κ καινούργιο ή 30Κ έξι μηνών με 15Κ χιλιόμετρα, δεν μπορώ να μην το πω: δες το Lynk & Co 01. Είναι διαστημόπλοιο μπροστά σε αυτά που αναφέρεις, σε όλους τους τομείς. Ακόμα κι αν δεν το φορτίσεις ποτέ σου, αξίζει.
Έλα τώρα, είσαι άνθρωπος της αυτοκίνησης.
Το θεωρώ μεγάλο λάθος αυτό.
Τα Plugin έχουν πολύ μεγαλύτερη μπαταρία από τα hev και η ανάκτηση ενέργειας μπορεί να φορτίσει πάντα ένα πολύ μικρό ποσοστό της μπαταρίας τους, το οποίο χρησιμοπoιείται για να κινηθεί ηλεκτρικά το όχημα και μετά πάλι φορτίζει λίγο και γίνεται συνεχώς αυτός ο κύκλος.
Ίδιος δηλαδή με τα hev με τη διαφορά ότι η μπαταρία δεν φορτίζει σε μεγάλο ποσοστό όπως στα hev και γι' αυτό σε ένα Plugin δεν βλέπεις ποτέ να ανεβαίνει η ένδειξη φόρτισης της μπαταρίας όπως στα hev, όταν αυτό γίνεται από ανάκτηση ενέργειας και όχι από πρίζομα.
Αποτέλεσμα θα έχει μετά από λίγο καιρό η μπαταρία να αποκτήσει μνήμη και πιθανόν να καταστεί σχετικά άχρηστη μιας και δεν θα υπάρχει κύκλος πλήρους φόρτισης και εκφόρτισης.
Στα Plugin λοιπόν υπάρχει λόγος που υπάρχει υποδοχή φόρτισης και αυτός είναι για να μπαίνουν στην πρίζα έτσι ώστε να λειτουργούν για αυτό που σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν.
Αν δεν πρόκειται να το φορτίσει ποτέ κάποιος, τότε συνετό θα ήταν να μην το πάρει.
Οδήγησε τα και τα τρία να δεις ποιο σου αρέσει και σου κάνει περισσότερο.
Και μετά πάρε το 2008.
Εγώ κουβαλάω τις σαγιονάρες της παραλίας στο πορτ μπαγκάζ και συνήθως φοράω αθλητικά ή έστω κάτι κλειστά σανδάλια.
@antonakis said in ΟΔΗΓΗΣΗ Ακατάλληλα Υποδήματα (Σαγιονάρα Παντόφλα κλπ):
Το καλοκαίρι εγώ οδηγώ με γυμνά πόδια στα από/προς παραλία...
Επικίνδυνο νομίζω.
@katafractos17 said in Lynk & Co:
Το πρώτο που θα πρέπει να αλλάξουν στο facelift είναι τα πίσω φανάρια.
Δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι το πέτυχαν!
Ναι, δεν το πέτυχαν και τόσο.
Τα προηγούμενα όμως ήταν χειρότερα νομίζω.
Εδώ και βίντεο με το Facelift:
Youtube Video
@katafractos Παρακαλούμε όταν παραθέτετε μήνυμα με φωτογραφία να σβήνετε την αρχική εικόνα/ες. Ευχαριστούμε. {Admin}
Το πρώτο που θα πρέπει να αλλάξουν στο facelift είναι τα πίσω φανάρια.
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@katafractos17 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Είναι για 3008 βέβαια το βίντεο αλλά μια χαρά το έχει αναβαθμίσει.
Εγώ δεν τα ακουμπάω τα αυτοκίνητα. Είναι θέμα αρχής.
Απ' ότι κατάλαβα έχει χρησιμοποιήσει εργοστασιακά υλικά για να κάνει την αναβάθμιση.
Αν αυτοί που το έκαναν έχουν τις γνώσεις, τότε πιθανόν να μην υπάρχει πρόβλημα.
Λέω δεν ξέρω.
Πολλοί που δεν έχουν τη δυνατότητα να πάρουν την καλή έκδοση, ίσως να το σκέφτονται.
Εδώ πολύς κόσμος κάνει αναβαθμίσεις όχι με γνήσια αλλά με ημιτασιόν και OEM.
Βέβαια παίζει ρόλο και τι πειράζεις.
Είναι για 3008 βέβαια το βίντεο αλλά μια χαρά το έχει αναβαθμίσει.
Είδα δύο τρία καινούργια στο δρόμο.
Όχι R-Line, τα απλά.
Είχα αφήσει ένα περιθώριο μήπως και από κοντά είναι πιο ωραίο απ' ότι φαίνεται στις φωτογραφίες και τα βίντεο αλλά δυστυχώς.
Περιμένω να πετύχω κάνα R-Line, να δω αν σώζεται η κατάσταση.