Πολύ ακριβό....όσο υπάρχει Τέσλα και Κινέζοι, η Ευρωπαίοι κατασκευαστές δεν έχουν καμία ελπίδα με αυτές τις τιμές. Όταν το καλύτεορ ηλεκτρικό κοστίζει 10-20% λιγότερο, που πας ρε Καραμήτρο!?!
Ακόμα δεν υπάρχει σχετική εμπειρία καθώς είναι καινούργιο, παίρνεις τα ρίσκα σου...επίσης από τα λίγα που δεν έχει ή δεν μπορεί να πάρει ACC στο 2024
Είπαμε με 8.7 το 0-100 και 193 τελική, είναι άχρηστο το ACC, αφού δεν υπάρχει κανένας να ακολουθήσεις
Το acc το χρειάζεσαι για να φρενάρει αν χρειαστεί όχι για να ακολουθείς κάποιον
Τόσο καιρό ο ταξιδευτής δεν αγόραζε αυτοκίνητα με ACC διότι πίστευε πως θα ακολουθεί διάφορους και αν κολλήσει θα βρεθεί ακομα και στα σύνορα!
Οποτε ας μείνουμε στα Citroen που δεν το προσφέρει ούτε στην πλούσια έκδοση!
Σε άλλα αυτοκίνητα το προσφέρει όπως στο Σε 4 και στο Σε 5 αιρκρος.
Στο c5 aircross σταμάτησε να το προσφέρει τουλάχιστον , δεν έχει έκδοση max ονλαιν- Ωστόσο το βλέπω στον τιμοκατάλογο. Ενώ στο Cτριο ειρκρος που έχει μαξ, αποφάσισε να μην το βάλει έτσι για σπάσιμο. Λέτε να είναι περιτό τελικά και να το κάνει για να μπορούμε απερίσπαστοι να εκτιμήσουμε πόσο φοβερές αμαξάρες είναι;🤥
Αφού υπάρχει το QQ με τον ίδιο κινητήρα, πολύ καλύτερο εξοπλισμό και ίδια τιμή γιατί να πάρει κανείς το ρενό;
Το συγκεκριμένο φορά τον νέο τρικυλινδρο, είναι πιο σύγχρονο σχεδιαστικά και μεγαλύτερο από το Qq, το οποίο επίσης δεν πουλάει αρκετά. Σίγουρα φταίει και η τιμή, ειδικά στις μεγαλύτερες εκδόσεις με τον ίδιο κινητήρα με το qq.
Ακόμα και ο φίλος μας το θάβει. Μεγάλη πατάτα από την Τογιότα που θεωρητικά έχει και μεγάλη εμπειρία από μπαταρίες και ηλεκτρικά μοτέρ. Epic Fail και να γιατί τα Τέσλα έχουν κυριαρχήσει στις πωλήσεις EVs.
Η Toyota στο εγγύς μελλον θα βγάλει EVs με solid state μπαταρίες και πάλι θα γίνει πρωτοπόρος και στα ηλεκτρικά.