Πριν από 20 χρόνια 🥲🥲 Λαϊλιάς
Όταν η πόρτα του πορτμπαγκάζ άνοιγε "αντρικά" και είχε πάνω τη ρεζέρβα

Best posts made by A d P
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
-
RE: BYD forum
Βασικά το καλύτερο θερμικό
Το καλυτερότερο
που έλεγε και η δεύτερη σύζυγος
Υπάρχει και τρίτη ;
Βεβαίως, η νυν....
Στα νιάτα μας ήμασταν ζωηροί
Αυτά πληρώνουμε τώρα...🤭 -
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Εντάξει νομίζω δεν υπάρχει ελπίδα.
Χθες το απόγευμα, τηλεφώνησα σε έναν πολίτη να του πω να έρθει σήμερα το πρωί να πάρει μια απόφαση αφαίρεσης άδειας οδήγησης για 5 (πέντε) χρόνια, λόγω υποτροπής εντός δύο ετών.Δλδ τον είχαν πιάσει δύο φορές εντός δύο ετών να οδηγεί μεθυσμένος και του είχαν αφαιρέσει το δίπλωμα.
Σε μια ώρα περίπου ήρθε στο τμήμα μεθυσμένος, οδηγώντας το αυτοκίνητο του.....
Τώρα είναι στο αυτόφωρο της Τροχαίας... αυτά.
Μετά μου λέτε δεν κάνει την δουλειά της η τροχαία....τι να τον κάνει τον συγκεκριμένο;
-
RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁
@alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον
:
Κοιταξτε οσον αφορα το chr που το εχω παρει τεστ ντραιβ 4 με 5 φορες θα πω πως καθε φορα που το οδηγουσα εριχνα και την καταναλωση ,ισως αρχιζω να μαθαινω πως το οδηγεις,ισως ξερω εγω στρωνει το αμαξι που εχουν για τεστ ντραϊβ μην ξεχναμε ημουν ο 1ος που το οδηγησε με εμενα εβαλαν βενζινη 1η φορα
.Και το κυριοτερο σε καθε τεστ ντραιβ θεωρω πως ελαχιστοι δεν παταμε το γκαζι λιγο παραπανω ,ειδικα στα υβριδικα που εχουμε ολοι την απορια πως μουγκριζει και για ποσο.Προσωπικη αποψη παντα θα συμφωνησω με τον πατριωτη πως με μεγαλυτερη εμπειρια ισως καταφερεις και πιο χαμηλα νουμερα καταναλωσης....στον καμπο ..στα βουνα θεωρω θα αλλαζουν τα πραγματα δε ξερω....
Ερωτηση τωρα εχει κοιταξει κανεις για το juke για ζημιες αν ειναι επιρρεπης ?
Υ.Γ Η alexmixaina παντως δεν της αρεσει το jukeΤότε γιατί το συζητάμε;
Αν ήταν έτσι έπαιρνες και Vitara να χαρεί ο @lapΤεσπά, που είναι η σύζυγος;.....ας έρθει στο πληκτρολόγιο.....να μιλήσουμε απευθείας με το άτομο που θα πάρει την τελική απόφαση
-
RE: Γελοιογραφία & Χιούμορ
Και ένα για τους παντρεμένους συμφορουμητες
@cirus ελπίζω να σηκώθηκε ο χαρταετός
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Το έδωσα στη σύζυγο και ακολουθώ από πίσω με το παιδί
-
RE: CITROËN FORUM
@criuser said in CITROËN FORUM:
Εμένα το αιρκρος έχει 6 εκ. μεγαλύτερο μεταξόνιο και είναι πιο άνετο.
6 εκ. παραπάνω μονο στο πουλί
κάνουν διάφορα, όχι σε μεταξόνιο αυτοκινήτου 🤭
-
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Αρχικά πολύ θα ήθελα να μάθω σε τι είναι καλύτερο το Τ-ροκ σε σχέση με το 2008. Σε χώρους μόνο, που όντως για το μέγεθος του είναι λίγοι.
Σε κινητήρα δεν νομίζω να υστερεί. Είναι υβριδικό που δεν είναι το Τ-ροκ, που σημαίνει χαμηλότερους ρύπους και μηδενικά τέλη που δεν έχει το Τ-ροκ, είναι λίγο πιο γρήγορο, συγκρίνοντας πάντα με τον 1,5 και είναι πιο όμορφο όσο και αν αυτό είναι υποκειμενικό και 6000 φτηνότερο.
Εχει καλύτερο αντιπρόσωπο, μεγαλύτερη εγγύηση και η αξιοπιστία της βαγκ είναι διαχρονικά για γέλια, όχι όπως στην psa που της βγήκε ένας κινητήρας με λάθος σχεδίαση και ένα γερμανικό δοχείο αντ μπλού προβληματικό.
Τα περί γερμανικής απτής ποιότητας δεν ισχύουν για το 2008. Για το αιρκρος να το δεχτώ, αλλά αυτό έχει αντίπαλο το στενάχωρο Τ-κρος.
Για την επέκταση της εγγύησης στα 100000 χλμ, έδωσα 220 ευρώ για το 3008 και 300 για το αιρκρος.
Σας έχω και μία είδηση φρέσκια.
8 χρόνια εγγύηση ή 160000 χλμ για Σιτροέν - Πεζώ - Οπελ - DS.
Αυτή η νέα κάλυψη θα είναι διαθέσιμη από τις 10 Ιανουαρίου 2025 και θα είναι διαθέσιμη στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, την Πολωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πορτογαλία, την Αυστρία και την Ολλανδία.
Πιστεύω να την φέρει και εδώ ο Σ. ώστε να τελειώνει η συζήτηση με τα στενάχωρα και αρχαίας σχεδίασης και πανάσχημα με σφύριγμα που τα συνταγογραφεί ο γηρίατρος, αυτοκίνητα του ανταγωνισμού....
Νοίκιασε το αυτοκίνητο μου για μια βδομάδα και μετά γράψε το σχόλιο σου.
Νομίζω ότι δεν αδικώ κάπου το 2008. Αντιθέτως προτείνω την αγορά του, υπό προϋποθέσεις.
Θα προτιμούσα επειδή έχεις κάνει χρήση και των δύο, να μου το ανέφερες.
Προσωπικά είχε φίλος κολλητός το 2008 και το οδήγησα και λίγο. Ηταν το πετρέλαιο με τα 130 αυτόματο, το είχε πάρει 26900.
Δεν θα σταθώ σε θέματα αισθητικής, γιατί είναι υποκειμενικό.
Οντως σε θέματα χώρου υστερεί σε σχέση με το Τ-ροκ, αλλά και ποιότητα είχε μέσα και εσωτερικό σχεδιασμό και εξοπλισμό.
Στο δρόμο ήταν πολύ καλό σαν ποιότητα κύλισης.
Οπότε καλό είναι όσοι έχετε οδηγήσει και τα δύο, να μας πείτε την άποψη σας για τις διαφορές τους.
Για να μην παρεξηγηθεί κάποιος, Τα παρακάτω είναι απόψεις ενός "μέσου οδηγού" που πλησιάζει τα 50.
Δεν είμαι ειδικός της αυτοκίνησης, ούτε δοκιμάζω αυτοκίνητα που δεν σκοπεύω να αγοράσω.Για να φτάσω να δώσω 500€ για να το νοικιάσω, σημαίνει ότι μου άρεσε εμφανισιακά - στατικά, αλλά επειδή είμαστε ιδιαίτερη περίπτωση σαν οικογένεια (1 τέκνο ΑΜΕΑ + γυναίκα 1,80 που πρέπει να κάθεται πίσω με την μικρή) θέλησα να το δοκιμάσω σε πραγματικές συνθήκες και όχι μια ημίωρη βόλτα.
Συγκριτικά με τα αυτοκίνητα της οικογένειας, ήταν φυσικά καλύτερο σε όλους τους τομείς, εκτός των επιδόσεων από το baleno. Εκεί τα πράγματα ήταν απογοητευτικά για το 1,2 με τους 100 ίππους 6αρι manual (24000€), έτσι κοίταξα για την έκδοση με τους 130 ίππους, στην οποία όμως κόστιζε 30.000€ με 34.000€ για allure και GT αντίστοιχα, αποκλειστικά με το 8αρι αυτόματο. Όμως δεν είχε τόσο μεγάλη διαφορά σε χώρους, εκτός του πορτμπαγκάζ, που να δικαιολογούν την αγορά. Τέλος, δεν φάνηκε στη σύζυγο να υπερέχει ιδιαίτερα σε άνεση πίσω ανάρτησης από το Opel Astra H του 2007 που κληρονόμησε από την γιαγιά (@lap).
Στα 34.000€+ το T-ROC R -line είναι ακριβό, αλλά αν το συγκρίνεις με το 2008 GT στα ίδια χρήματα, σίγουρα τα αξίζει περισσότερο και τα δίνεις με μεγαλύτερη ευκολία.
Το 2008 στα 24000€ είναι καλή αγορά, αλλά όσο ανεβαίνει το budget, υπάρχουν καλύτερες - πιο ολοκληρωμένες προτάσεις. Όχι, ότι το T-ROC στα 34.000€ είναι λογική αγορά, αλλά το 2008 GT
είναι παράλογη.
Και κάποια σκόρπια για τον φίλο μου @criuser :
- Αισθητικά μου άρεσε περισσότερο το 2008, αλλά τώρα το συνήθισα το T-ROC, ειδικά στην έκδοση R -line.
- Το T-ROC έχει ακόμη καλύτερη ποιότητα κύλισης.
- Δεν αναφέρω τίποτα για αξιοπιστία, γιατί δεν είμαι προφήτης
.
Εδώ και 31 χρόνια δεν είχα κάποιο θέμα - παράπονο, από τα αυτοκίνητα μου, αλλά με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνω αν το T-ROC αποτελέσει εξαίρεση, θα το φάει η μαρμάγκα και θα το μάθεις, αλλά και αν αποδειχθεί απροβληματιστο δεν θα σημαίνει ότι είναι αξιόπιστα όλα τα VWκαι δεν θα βγω να το διατυμπανίζω
.
Latest posts made by A d P
-
RE: Ιατρικά θέματα & πρώτες βοήθειες
Σε συνέχεια του θέματος με τις αναπνευστικές συσκευές.
Βγήκε και τα είπε στο ράδιο μια μητέρα - συνοδοιπόροςΣυγκλονιστική Συνέντευξη στον FM100 και τον δημοσιογράφο Βασίλη Κοντογουλίδη, της παιδιάτρου, Μαρίας Χαδιώ, μητέρας της 17χρονης Μαρίας-Κατερίνας, που πάσχει από σπαστική τετραπληγία-αναπνευστική ανεπάρκεια και χρειάζεται αναπνευστήρα 24 ώρες το 24ωρο.
Η κ. Χαδιώ περιγράφει με συγκινητικό τρόπο την καθημερινότητά της και ζητά το αυτονόητο, τη δωρεάν παροχή αναπνευστήρα στις 50 οικογένειες που αντιμετωπίζουν παρόμοιο πρόβλημα σε όλη τη Βόρεια Ελλάδα. -
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
@billy84 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Ο Άλντους Χάξλεϋ πριν πολλές δεκαετίες είχε πει πως η τεχνολογική πρόοδος μας έδωσε πιο αποτελεσματικά μέτρα για να οπισθοδρομήσουμε. Που να ήξερε...
Με αυτοκίνητα που έχουν ένα κάρο συστήματα ασφαλείας και είναι κλάσεις ασφαλέστερα από εκείνα των περασμένων δεκαετιών τόσο σε ενεργητική όσο και σε παθητική ασφάλεια. Με τα λάστιχα να βρίσκονται σε άλλο επίπεδο συγκριτικά με παλιότερα. Με ασφαλείς εθνικές οδούς που φτάνουν σχεδόν παντού. Με όλες αυτές τις παραμέτρους, τα όρια αντί να αυξάνονται ''μειώνονται''. Το θέατρο του παραλόγου!
Τα όρια ισχύουν για όλα τα αυτοκίνητα, δεν μπορείς να γίνει διαχωρισμός με βάση την παλαιότητα, gsr 2 κτλ, οπότε πρέπει να καλύπτουν και τα αυτοκίνητα 30+ ετών που κυκλοφορούν ακόμη ... δυστυχώς
-
RE: NEO CITROEN C5 AIRCROSS
@gatoz said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
μινι καντρυμαν νοικιαρικο
θα μαθετε τα αποδελοιπα
το C ή το προηγούμενο;
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
έχει γίνει χαμός στους "κόλπους " της Τροχαίας, για την αύξηση των προστίμων.... θα μας πάρουν με της πέτρες λένε
ειδικά για την υπέρβαση ορίου <20 χαω που αυξηθηκε από 20 ευρώ στα 150 ευρώ.....βλέπω να αλλάζει αυτό.....με παρέμβαση Μητσοτάκη -
RE: TESLA FORUM
@dettol said in TESLA FORUM:
@a-d-p said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
αν βγαλεις την παραμετρο κοστος τοτε απλα στα 8 χρονια που δεν θα εχεις εγγυηση πετας το υπαρχον και αγοραζεις το νεο μοντελλο το οποιο θα εχει ενα τοννο αναβαθμισεις μεχρι τοτε σε σχεση με το δικο σου.
δεν το "πετας", απλα το πουλας στην τρεχουσα τιμη που μπορει να πιασει στη δευτερογενη αγορα.
Μόνο τα μέταλλα που έχει και σε σκραπ θα πιάσει ένα αξιοσέβαστο ποσό
Στο σπίτι μου κοντά υπάρχει αυτή η εταιρεία
https://hybridcare.gr/ηξερα οτι υπαρχει ενας στη θεσσαλονικη που ασχολειται, ειχε ειπωθει και στα γκρουπακια της ηλεκτροκινησης. Φανταζομαι οτι αυτος θα ειναι. Στην τελικη, αν ειναι καλος, ανεβαινουμε μια βολτα θεσσαλονικη, τρωμε μια μπουγατσα, αλλαζουμε και battery pack
οπως καταλαβαινεις, ευκαιρια για μπουγατσα ψαχνω...
σε καταλάβαμε....το μισό τοπικό "τα καύσιμα του οδηγού" (ή κάπως έτσι) δικα σου σχόλια είναι
anywayτον είχε και στο podcar ο Στέφου
Youtube Video -
RE: Ανεκδοτα [#6]
Ενας μαθηματικος, ενας φυσικος κ ενας λογιστης ρωτουνται ποσο κανει 1+1
Ο μαθηματικος απαντα 2,
ο φυσικος απαντα "αναλογα αν τα διανυσματα ειναι ομοροπα ή αντίροπα"
κ ο λογιστης, αφου κλειδωνει πορτες κ τραβαει κουρτινες, ρωτά χαμηλοφωνα "εσύ πόσο θέλεις να κανει;" -
RE: TESLA FORUM
@dettol said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
αν βγαλεις την παραμετρο κοστος τοτε απλα στα 8 χρονια που δεν θα εχεις εγγυηση πετας το υπαρχον και αγοραζεις το νεο μοντελλο το οποιο θα εχει ενα τοννο αναβαθμισεις μεχρι τοτε σε σχεση με το δικο σου.
δεν το "πετας", απλα το πουλας στην τρεχουσα τιμη που μπορει να πιασει στη δευτερογενη αγορα.
Μόνο τα μέταλλα που έχει και σε σκραπ θα πιάσει ένα αξιοσέβαστο ποσό
Στο σπίτι μου κοντά υπάρχει αυτή η εταιρεία
https://hybridcare.gr/ -
RE: Dacia BigSter
@criuser said in Dacia BigSter:
@a-d-p said in Dacia BigSter:
@criuser said in Dacia BigSter:
Aν το 5 aircross βγεί στα 30000 η βασική του 145 και στα 39000 η βασική του φεβ με τα 197 άλογα, θα κλάψουν πολλοί που το παίζουν υπεράνω.
μακάρι, αλλά δύσκολο το βλέπω....4000 κάτω από το opel και με τον ίδιο εισαγωγέα; γιατί; ούτε 1% πιθανότητα. τόσο ξεπουλαει τα τελευταία κομμάτια του προηγούμενου μοντέλου
αλλά όντως θα ξεπούλαγε27900 την μεσαία και 29900 την πλούσια λέει για το υπάρχον.
Εγώ πάντως έξω διαβάζω κάτι τέτοια.
Μην ξεχνάτε ότι τα 3 και 3 αιρκρος είναι αναλογικά φτηνότερα από τα παλιά.
Ναι αλλά είναι και πιο φθηνιαρικα από το δικό σου c3
το νεο C5 φαίνεται πιο ποιοτικό από το υπάρχον μοντέλο.
Τεσπα, μακάρι να έρθουν σε αυτές τις τιμές. -
RE: Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@chrisk6 said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
@a-d-p said in Renault Symbioz 2024:
@criuser said in Renault Symbioz 2024:
Πάντως η διαφορά του ΑCC από το CC είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση το αυξομειώνεις χειροκίνητα.
Την ίδια οικονομία ή και καλύτερη μπορείς να έχεις, όταν στις ανηφόρες μειώνεις από μόνος σου την ταχύτητα.
αυτό μπορείς να το κάνεις και στο acc
Αρα γιατί να το πληρώσω παραπάνω ?
Πάντως πραγματικά εγώ δεν ακολουθώ κανένα, οδηγώ όπως νομίζω ότι είναι καλύτερα και ασφαλέστερα, αλλά με ταχύτητα περί τα όρια.
Οταν θα ταξιδεψεις μερικες φορες θα καταλαβεις την διαφορα.
Αστειο να το συγκρινεις με το cc.
Σαφως καλυτερο σαν συστημα το acc.Φίλος που το έχει σε άστρα ντίζελ, δεν τον βολεύει, γιατί ακριβώς δεν ακολουθεί την κυκλοφορία.
Δεν μπορεις να μιλας για τον φιλο σου που δεν τον βολευει.
Να μιλαμε απο προσωπικη χρηση το δεχομαι.
Τεσπα προχωραμε. Για εμενα που κανω αρκετα ταξιδια στην ΕΟ ειναι εργαλειο.
Ασε που χωρις να με συγκρατει το μπλιμπλικι ξεχνιεμαι και βυθιζεται το ποδι...και αν συνηθισεις σε μια ταχυτητα γρηγορη μετα δυσκολα επανερχεσαι σε χαμηλοτερη.Αυτό που λέω είναι ότι η διαφορά των δύο είναι ότι το αυτόματο δουλεύει και στην κίνηση όταν ακολουθείς κάποιους.
Εκεί εγώ δεν το εμπιστεύομαι, ούτε εμπιστεύομαι τον εαυτό μου να χαλαρώσω, γιατί ξέρουμε πως οδηγούν πολλοί και με τις σφήνες.
Το ίδιο και ο άλλος ο φίλος ο οποίος οδηγεί γρήγορα, αλλά τώρα δεν έχει άλλα διπλώματα να δώσει αντί για το δικό του και έχει μαζευτεί...
Αν αγχωνεσαι για το συστημα να ξερεις εχει και περιορισμο στην αποσταση απο το προπορευομενο οχημα. Οποτε μπορεις να το βαλεις στο μεγιστο και θα καταλαβεις πολυ ευκολα αν ''διαβαζει'' και κοβει ή οχι.
Σκεψου ομως οτι σε μια στιγμη αδιαθεσιας (εχει συμβει πολλες φορες) πανω στο τιμονι αν εχεις acc ή cc με ποιο θα αποφυγεις κανα μακελειο...
Θα δουλέψει το αυτόματο φρενάρισμα που έχει τον ίδιο τρόπο...
Το αυτόματο φρενάρισμα είναι για ταχύτητες πόλης, σε μεγάλες απλώς θα μετριάσει τις συνέπειες, αλλά δεν θα αποφύγει την σύγκρουση.
Δες να θαυμάζεις σύστημα που έχουν οι αρχαιολογίες
Youtube Video