Βασικά το καλύτερο θερμικό
Το καλυτερότερο που έλεγε και η δεύτερη σύζυγος
Υπάρχει και τρίτη ;
Βεβαίως, η νυν....
Στα νιάτα μας ήμασταν ζωηροί
Αυτά πληρώνουμε τώρα...🤭
Βασικά το καλύτερο θερμικό
Το καλυτερότερο που έλεγε και η δεύτερη σύζυγος
Υπάρχει και τρίτη ;
Βεβαίως, η νυν....
Στα νιάτα μας ήμασταν ζωηροί
Αυτά πληρώνουμε τώρα...🤭
Το έδωσα στη σύζυγο και ακολουθώ από πίσω με το παιδί
@criuser said in CITROËN FORUM:
Εμένα το αιρκρος έχει 6 εκ. μεγαλύτερο μεταξόνιο και είναι πιο άνετο.
6 εκ. παραπάνω μονο στο πουλί κάνουν διάφορα, όχι σε μεταξόνιο αυτοκινήτου 🤭
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Πήγα λοιπόν στην έκθεση.
Για την μπίντ που πλήρωσε πολλά λεφτά για να είναι πρώτη μούρη στην έκθεση έγραψα στο θέμα της.
Θα γράψω επιγραμματικά γιατί πρέπει να φύγω, λόγω σαββατόβραδου.
Τα κινέζικα πέραν της μπιντ είχαν ελάχιστο κόσμο, ιδιαίτερα κάτι δεύτερες μάρκες. Ούτε στο Εμτζι είχε κίνηση, ενώ στα Σμάρτ δεν υπήρχε ψυχή, οι πωλητές πρέπει να είχαν πάει για ύπνο.
Ο περισσότερος κόσμος ήταν στην τζούνιορ.
Πέρασα 3-4 φορές από το περίπτερο και πάντα είχε 10-15 άτομα γύρω της. Δεν θα έμπαινα μέσα γιατί είναι μικρή για μένα.
Στην Τέσλα στο 3 κάτι 15χρονοι έπαιζαν με τις οθόνες, κάτι 65χρονοι φωτογράφιζαν το τέρας..
Για τα Σιτροέν και λοιπά στελλάντις θα γράψω αύριο.
Προς το παρόν μερικές φωτό για να καταλάβετε γιατί δεν νοιαζόμαστε για τις κινεζιές. 80-100 άτομα συνέχεια στο περίπτερο Σιτροέν - Πεζώ - Οπελ.
![
Πολλούς συνταξιούχους είχε η Citroen και μερικούς πλησίον σύνταξης
Εκτός κι αν ισχύει αυτό που λέει ο σοφός λαός:
"Μαλλί βαμβάκι ψ@λή φαρμάκι"
@andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Πέρα από τις τεχνικές προδιαγραφές, το hybrid κινητήρα και την κατανάλωση, πρέπει κάποιος να μπει και να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο, έστω σε ένα απλό test drive. Για να έχει μια βασική εικόνα του αυτοκινήτου.
Δε μ' αρέσει να συγκρίνω αυτοκίνητα, γιατί είναι και υποκειμενικό το συμπέρασμα, εξαρτάται από τα γούστα του καθενός και πως είναι μαθημένος. Αλλά ρε παιδιά αν οδηγήσει κάποιος ένα Suzuki ή ένα Yaris Cross. Ή αν έστω να μπει σαν συνοδηγός όπως εγώ. Και μετά μπει σ' ένα T-Roc θα καταλάβει αμέσως τη διαφορά. Είναι σαν ν΄αλλάζεις κατηγορία αυτοκινήτου.
Για να λέμε βέβαια και τ' αρνητικά, με καθαρά οικονομικά κριτήρια, το T-Roc είναι πιο ασύμφορο, και σε κατανάλωση και σε κόστος αγοράς. Άρα ο καθένας παίρνει τις αποφάσεις του ζυγίζοντας τα οικονομικά του, τις προτεραιότητες και τα γούστα του.
Το θέμα ξεκινά από τις εμπειρίες που έχει ο καθένας. Προσωπικά, τα τελευταία χρόνια, οι οδηγικές μου εμπειρίες ήταν τα αυτοκίνητα της οικογένειας μόνο, τα οποία ήταν και χαμηλών επιδόσεων και τιμής, συγκεκριμένα μετά που έφυγε το Astra H GTC 180HP μείναμε με το saxo, το απλό το Astra H και το baleno. Για "επιδόσεις" είχα την Stelvio, οπότε τα αυτοκίνητα τα έβλεπα διεκπεραιωτικα.. Στο ρεζουμε, όποιο και να οδηγούσα από τα αυτοκίνητα της κατηγορίας T-ROC κτλ θα μου φαινόταν αμαξαρα .
Τώρα που αποκτώ κάποια αίσθηση από το T-ROC , νομίζω ότι μπορώ να συγκρίνω καλύτερα.
πχ στο τεστ του νέου Tiguan Life , δεν ξετρελαθηκα τόσο ώστε να δώσω 5-10000€.
Που θέλω να καταλήξω;
όποιος οδηγάει χρόνια αυτοκίνητα 10ετιας και ευρείας κατανάλωσης , όχι πριμιουμ, θα ξετρελαθει και με το suzuki και με το YC ακόμα και με ένα "ταπεινό kia stonic (σαν το συνάδελφο που το πήρε, έπειτα από 20 χρόνια με το getz)
@nmsm2 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Επειδή μιλάμε αρκετά τελευταία για vw (tiguan, troc), εξακολουθώ να πιστεύω ότι εάν μπορούσαν να εξελίξουν σοβαρά έναν κινητήρα (όχι άλλο tsi ...) και να βγάλουν στην αγορά αυτοκίνητα full hybrid, θα απογείωναν τις πωλήσεις τους. Η συντηρητική σχεδίαση τους προσδίδει μια διαχρονικότητα + περιποιημένο σαλόνι. Ωστόσο, όσο ο κόσμος έρχεται σε επαφή με εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα (full hybrid και ηλεκτρικά) και γνωρίζει τα πλεονεκτήματα τους, τόσο θα απομακρύνεται από vw, audi.
Όποιος παρατηρήσει στον δρόμο, μέχρι το 2022 είχαν γεμίσει οι δρόμοι q3, troc, tiguan. Πλέον, δείτε τα στατιστικά πωλήσεων το q3 είναι ανύπαρκτο στις πωλήσεις και το troc μέχρι στιγμής είναι τριακοστό στις πωλήσεις, πιθανολογώ ότι και το tiguan θα έχει την ίδια πορεία με κινητήρα 130 και 150 αλόγων μη εξηλεκτρισμένο (τον etsi δεν τον θεωρώ εξηλεκτρισμένο). Ο,τι βλέπουμε (από vag) στον δρόμο είναι κυρίως αυτοκίνητα που αγοράστηκαν μέχρι το 2022. Οι αγοραστές έχουν ενημερωθεί πλέον έστω και επιδερμικά, για τα full hybrid και τα ηλεκτρικά και θα συνεχίσουν να απομακρύνονται εκθετικά μέχρι οι πωλήσεις των ευρωπαϊκών εταιρειών, που δεν μπορούν να παράξουν σε λογική τιμή εξηλεκτρισμένο ή ηλεκτρικό αυτοκίνητο, να γράψουν διψήφιο αριθμό (πλην των leasing).
Έχουν χάσει το τρένο του full hybrid, σχεδόν όλες οι εταιρείες, εκτός Toyota.
Τώρα καμία εταιρεία δεν εξελίσσει καινούρια ΜΕΚ, μόνο βελτιώνουν τις παλιές και προσπαθούν να σκεφτούν πως θα ανταγωνιστούν τους Κινέζους στα ηλεκτρικά.
Η Toyota πόνταρε στα hybrid, σαν ενδιάμεση λύση και της βγήκε, ένας από τους λόγους που είναι στην κορυφή των πωλήσεων.
Οι Ευρωπαίοι προσπάθησαν να πηδήξουν τα hybrid και τελικά τους πήδηξε η Toyota με αυτά
Ακόμα και να είχε η vw το ίδιο το hsd της Toyota δεν θα πουλούσε πολύ περισσότερο, γιατί δεν θα μπορούσε να μας το πουλήσει σε τιμές Toyota..... ο συνδυασμός τεχνολογίας - απόδοσης - αξιοπιστίας και ΤΙΜΗΣ έχει συντελέσει στην επιτυχία της Toyota.
@fanis75 said in VW T-Cross:
@iceman7 said in VW T-Cross:
Μας αρέσουν τα κουτάκια. Γενικά τα δωρικά απλά σχέδια είναι πάντα όμορφα και διαχρονικά.
Το t-roc πάντως είναι ακομα πιο όμορφο.Μπα, με χαλάει πίσω, που έχει το πεταχτοκώλικο...θέλω κάθετα σχέδια.
Έχει κωλάρα λατινοαμερικάνας
Φρέσκο πράμα από @trcoff
Skoda βγες μέσα από τη Dacia
Σκληρά πλαστικά παντού και η συναρμογή θα μπορούσε να είναι καλύτερη
Άνετοι χώροι
Πορτμπαγκάζ 453 λίτρα το LPG και 517 το Tce130, ενώ τον full hybrid 430
0-100 ......12,56 sec🫤
100-0 ......40 μέτρα
Deal breaker δεν υπάρχει
Επιεικώς οριακοί οι 100 ίπποι
με 22500€ παίρνεις ένα ολοκληρωμένο suv,
με καλή πρακτικότητα,
καλουτσικο εξοπλισμό
Και χαμηλό κόστος χρήσης κ αποδεδειγμένη αξιοπιστία
Και όμορφο στο μάτι
κ 100% ουσία
Youtube Video
Και οι δύο είναι μαλακές, δεν έχουμε δει και πως ξεκίνησε, αλλά ο οδηγός φαίνεται να τον χτυπάει επίτηδες και ο άλλος να προσπαθεί να κόψει την κυκλοφορία με τον τσαμπουκα. It takes two για γίνει η μαλακία
@accentwizard said in Τρακαρισμένο αυτοκίνητο:
Εγω θα το επαιρνα,σε αυτη τη τιμη.Προυποθεση,να εχεις γνωστο φαναρτζη.
Εσεις που λετε "μακρια","δεν αξιζει",κλπ,εχετε δει Artur Tussik στο Youtube??
Το θέμα είναι ότι τα εργατικά αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό της επισκευής και δεν διαφέρουν πολύ είτε πρόκειται για BMW 7αρα, είτε Suzuki swift, οπότε για ένα αυτοκίνητο που πωλείται στο car. 14-17.000€, πιθανόν ατρακαριστο, δεν αξίζει τον κόπο, το χρόνο και το χρήμα για να ασχοληθεί κάποιος, αν δεν είναι η δουλειά του.
Το δικό μου το Astra gtc TURBO, με λιγότερη ζημιά, το "έκοψε" η ασφαλιστική και μου έδωσε 7500€.... όσο είχαν στο car....ένας "γνωστός" φαναρτζης μου είπε ότι το φτιάχνει με 5500€.... φυσικά δεν ασχολήθηκα, αφού μπορούσα να βρω ατρακαριστο με τα λεφτά από την ασφάλεια.
Τελικά το πήρε ο ίδιος και το έφτιαξε και το πουλούσε 7500€ στο car. Από τότε έχει αλλάξει άλλους δύο ιδιοκτήτες και έχει ξανατρακαρει. Τώρα βρίσκεται Βόλο.
@alexandros-k said in Τρακαρισμένο αυτοκίνητο:
@elvet said in Τρακαρισμένο αυτοκίνητο:
Μου θυμίζιε πάρα πολύ ένα τέτοιο δημοσιογραφικό, ίδιο τρακάρισμα. Είχε γίνει συζήτηση κι εδώ https://forum.4troxoi.gr/topic/89735/node-89735/433?page=22 σελ 22, post 433
Σε κακό σημείο το χτύπημα. Μπορεί να δώσεις πολλά για επισκευή και να παραμείνει σταβό.Αυτο ειναι !!! Που το θυμηθηκες ρε θηριο !!!
Ακομα δεν το εφτιαξε κανεις απο το 2018 που τρακαρε..... Φαντασου ποσο ευκολο και συμφερον ειναι .....
Αυτό λέει 64000 χιλιόμετρα και το πρώτο μόνο 248
Οι φωτογραφίες είναι στο ίδιο μέρος, στο car δεν υπάρχει η αγγελία.... πολύ πιθανόν να πρόκειται για απάτη. Κάποιος πήρε τις φωτογραφίες και προσπαθεί να αποσπάσει προκαταβολή....το marketplace είναι πιο χαλαρό σε θέματα ασφάλειας...
@green-power said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Και η Honda έχει αναπτύξει δικά της υβριδικά και πάνε άπατα.
Μην ξεχνάς ότι στην ελληνική αγορά τα υβριδικά της είναι δίλιτρα εκτός από το jazz που δεν βλέπεται και το hrv. Ειδικά στην Αμερική τα honda είναι περισσότερα από τα ευρωπαϊκά.
Μια χαρά βλέπετε το jazz (αγαπημένο Honda του @lap ) και το HRV είναι αμαξαρα, αλλά τουλάχιστον 5000€ ακριβότερα από τον ανταγωνισμό + Σαρακάκης ( δεν έχω προσωπική εμπειρία, αλλά βλέπω ότι για πολλούς αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα)
Στα 35000€ που ξεκινάει το HRV παίρνεις Toyota CHR club και corolla cross style με πανοραμική ηλιοροφή και τα δύο και περισσεύουν και ρέστα για βενζίνη για τον πρώτο χρόνο
Το kona δεν το έχω οδηγήσει, μόνο έχω μπει μέσα, έχει το πιο σύγχρονο εσωτερικό, αλλά τα άλλα δύο σου βγάζουν μια ποιοτικότερη αίσθηση.
Μεταξύ των άλλων δύο, σαφώς ανώτερο το T-ROC, αν και στη δύση της καριέρας του.
Αν κυκλοφορείς μέσα στο Ναύπλιο δεν χρειάζεται να πας σε υβριδικό.
Το T-ROC More είναι καλή περίπτωση... έχει καλό εξοπλισμό και μια αύρα μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Εγώ είχα ενδιαφερθεί για το 2008 αρχικά, το οποίο και νοίκιασα για μια βδομάδα και έκανα τις καλοκαιρινές μου διακοπές, αλλά το απέρριψα για τους δικούς λόγους και κατέληξα στο T-ROC.
Καλύτερα να τα οδηγήσεις και τα τρία, αν δεν το έχεις κάνει ήδη και να αποφασίσεις.
@dettol said in IOS vs ANDROID:
ξεκινησα με το iphone 2g και μετα για αρκετα χρονια ειχα android. Εφυγα απο android με το iphone 12 (το οποιο δεν εχω αλλαξει ακομα) το 2020. Μερικα πραγματακια με ξενισαν στην αρχη, αλλα τα περισσοτερα γινονται πολυ ευκολοτερα. Επισης, οταν και αλλοι στην οικογενεια εχουν ios συσκευες τα πραγματα γινονται πολυ ευκολα. Στο android με χαλαει το fragmentation που υπαρχει και οι διαφορες στα λειτουργικα συστηματα. Αν αγοραζα android (χλωμο πια) μονο σε pixel θα πηγαινα. Αυτο που λεγεται για τις εφαρμογες που αγοραζεις ειναι σχετικο. Ναι εχω αγορασει καποιες εφαρμογες (ελαχιστες), αλλα οι περισσοτερες που χρησιμοποιω ειναι ειτε cloud (onedrive, google) ειτε οι μαμισιες της apple.
Αυτο που εχω λατρεψει στο ios ειναι οτι 3 γεματα χρονια μετα, το κινητο δεν νιωθω να καθυστερει ιδιαιτερα. Οτι android ειχα παρει, στον 1.5 χρονο ειχε αρχισει να με εκνευριζει.
Σκεφτομουν να παρω το 16, αλλα τελικα δεν καιγομαι ιδιαιτερα. Η μπαταρια μου (για την δικη μου χρηση) παραμενει οκ (health 80%) και οπως ειπα απο ταχυτητα δεν εχω παραπονο. Ισως παρω το 17.
Και μένα η οικογένεια με "πήρε στο λαιμό της"
Αυτό που το βάζεις από κάτω από το άλλο iPhone και "αγαπιούνται" όλα τα λεφτά
Δεν ξέρω αν φταίει το infotainment της vw, αλλά στο android auto αν βγεις και ξαναμπείς κολλάει και θέλει επανεκκίνηση το τηλέφωνο, ενώ με το iPhone δουλεύει άψογα.
Επίσης παίζει ρόλο και το UI της κάθε εταιρείας στα android, πχ. Xiaomi μάπα (κάτι πάει να κάνει με το HyperOs), το OxygenOs της OnePlus μου αρέσει.
Λογικό είναι να δουλεύει καλύτερα το ios αφού το φτιάχνει η ίδια εταιρεία και για συγκεκριμένο hardware. Πάντως σε ωθεί να δημιουργήσεις οικοσύστημα. Ξεκίνησα με ένα iPhone, μετά πήρα ipad, μετά air Pods, έπειτα apple watch και τώρα ψάχνω για Mac .
Σημαντικό είναι που οι αναβαθμίσεις είναι διαθέσιμες άμεσα, όχι όπως στα Xiaomi που περιμένεις .... περιμένεις και .... περιμένεις .
Επίσης, η πολυετής υποστήριξη - αναβάθμιση.
Μπορεί να είναι ακριβά, αλλά δεν χάνουν αξία γρήγορα (Toyota ένα πράγμα ) πχ πωλούνται μτχ IPhone 11 δλδ 5+ ετών στα 150-200€, σκέφτομαι ποιος θα αγόραζε ένα Xiaomi 5ετιας.
Μόλις το είδα σκέφτηκα αυτά που έγραφε ο @iceman7 .
Youtube Video