Πριν από 20 χρόνια 🥲🥲 Λαϊλιάς
Όταν η πόρτα του πορτμπαγκάζ άνοιγε "αντρικά" και είχε πάνω τη ρεζέρβα 


Best posts made by A d P
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!posted in Περί αυτοκίνησης
-
RE: Διακοπές 2025 posted in Αντίλογος
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Απαντώντας σε φίλους που λένε ότι διαστρεβλώνω την πραγματικότητα επειδή δεν τους βολεύει πλέον με το κόψιμο των επιδοτήσεων, να δώσω κάποια στοιχεία.
Εγώ πλέον ως συνταξιούχος και ολίγον εργαζόμενος, κάνω ελάχιστα χλμ στην Αθήνα και κάνω πολλά χλμ είτε πηγαίνοντας στο εξοχικό το καλοκαίρι, είτε σε 1-2 ταξίδια που κάνουμε το χρόνο η παρέα των παλαιών συμφοιτητών.
Το ντίζελ τον χειμώνα έχει ένα θέμα με τις πολύ μικρές διαδρομές, όπου δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί και έχει μεγάλες καταναλώσεις κοντά στα 7 λίτρα στα 100, αλλά αυτές δεν μετατρέπονται σε κόστος αφού τα χλμ είναι λίγα.
Ετσι φέτος από Ιανουάριο έως Μάρτιο έκανα 1363 χλμ με 7 λ/100 αλλά κόστος 143 ευρώ, τον Απρίλιο που είναι και το μεγάλο ταξίδι έκανα 2372 χλμ με 5,9 και 200 ευρώ κόστος, ο Μάιος έπεσε στα 255 χλμ με 6,2 και 22 ευρώ κόστος, ενώ Ιούνιο και Ιούλιο έχω κάνει 2942 χιλ με 6 λ/100 και 254 κόστος.
Σύνολο έτους για το 7μηνο 6988 χλμ με 6,2 λ/100 και 625 ευρώ, δηλαδή 8,94 ευρώ τα 100 χλμ.
Αν είχα ηλεκτρικό με φόρτιση στο σπίτι, θα είχα χαμηλή τιμή για τα 1800 χλμ από τα 7000 και για τα υπόλοιπα 5200 θα είχα πολύ υψηλή τιμή, μεγαλύτερη από το πετρέλαιο κατά πολύ.
Αν βέβαια έβρισκα να φορτίσω σε λογικές αποστάσεις με όλη την ταλαιπωρία.
Θα μου πουν λοιπόν ότι δεν είμαι χαρακτηριστικό παράδειγμα που πρέπει να πάω σε μποτιλιάρισμα στην δουλειά μου γιατί έτσι αντί για 250 - 300 χλμ τον μήνα θα έκανα 500 σε μποτιλιάρισμα συν άλλα 500 σε κοντινές εκδρομές το ΣΚ που πάλι θα ήταν φτηνά αφού θα είχα φορτίσει σπίτι.
Ετσι λοιπόν θα είχαν αυτοί τον μήνα 30 ευρώ δηλαδή 3 ευρώ στα 100 χλμ το 1/3 από μένα.
Συμφωνώ και εγώ σε αυτό...
Αλλά τότε ποιος ο λόγος να έχω 4,70 μ και 514 άλογα για να πάω από το Χαλάνδρι στο κέντρο και από το Χαλάνδρι στο Τρίγωνο στα Καλύβια και να μην έχω ένα Ινστερ ή ένα Λιπμότορ, Σε τρίο, Πάντα, Ρενώ 5 ?
Εκεί λοιπόν που έχουν λόγο τα 4,70 μέτρα και τα 514 άλογα, υπάρχει η δεξιά λωρίδα και το ακολούθημα των ΚΤΕΛ.
Εννοείται επειδή γράφτηκε για τα όρια ότι αν ακολοθούμαι και οι ντιζελάτοι τα ΚΤΕΛ, πάμε με ταχύτηες περί τα 80 - 100 τότε οι καταναλώσεις μας θα είναι χαμηλά 4άρια, όπως αυτά που έχω στις διαδρομές εντός Ευβοίας με το κακό οδικό δίκτυο.
Οπότε ναι σε μικρά ηλεκτρικά αν έχουμε δυνατότητα για φόρτιση στο σπίτι.
Καμία ουσία σήμερα στα μεγάλα ηλεκτρικά που πάνε σαν άδεια ΚΤΕΛ πίσω από τα ΚΤΕΛ.
Όποτε ξεκινάς τους υπολογισμούς, θυμάμαι την ταινία αυτή


Youtube Video -
RE: BYD forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Βασικά το καλύτερο θερμικό
Το καλυτερότερο

που έλεγε και η δεύτερη σύζυγοςΥπάρχει και τρίτη ;
Βεβαίως, η νυν....
Στα νιάτα μας ήμασταν ζωηροί


Αυτά πληρώνουμε τώρα...🤭 -
RE: Γαμος: ΝΑΙ ή ΟΧΙ?posted in Αντίλογος
@w202-amg said in Γαμος: ΝΑΙ ή ΟΧΙ?:
Ωραία μου κάνατε τη καρδιά περιβόλι 🫣
Εγώ έχω καταλάβει δύο πράγματα:- οι γυναίκες που είναι καλές για γκόμενες,καυλαντα κτλ. ΔΕΝ κάνουν για σπίτι.
- προγαμιαίο συμβόλαιο το θεωρώ ξεπεσμό διότι αν το σκέφτεσαι, είναι αχρειαστος ο γάμος. Η ζωή έχει και στραβά εκτός από καλές στιγμές......το προγαμιαίο θα καθορίσει εξαρχής την ποιότητα της συμβίωσης. Η ουσία είναι να μην κάνεις μλκιες, βγάζεις χρήματα εσύ? Μην πας και αγοράσεις σπίτι στο όνομα της γυναίκας....... Ή άλλο που έχω δει δάνειο ο τύπος, γραμμένα όλα στη γυναίκα.
Τα ίδια συμβαίνουν και από την ανάποδη.
Τα διαζύγια έχουν εκτοξευθεί γιατί δεν υπάρχει χρήμα,το χρήμα καλύπτει όλα τα προβλήματα. Γυναίκα που αν της αφήσεις χρήματα και δεν τα @@@@ γιατί σκέφτεται και το αύριο είναι αξία.
Ο azmo έχει τα πόιντ του .
Εγώ πάντως τέταρτο γάμο δεν κάνω
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
Εντάξει νομίζω δεν υπάρχει ελπίδα.
Χθες το απόγευμα, τηλεφώνησα σε έναν πολίτη να του πω να έρθει σήμερα το πρωί να πάρει μια απόφαση αφαίρεσης άδειας οδήγησης για 5 (πέντε) χρόνια, λόγω υποτροπής εντός δύο ετών.Δλδ τον είχαν πιάσει δύο φορές εντός δύο ετών να οδηγεί μεθυσμένος και του είχαν αφαιρέσει το δίπλωμα.
Σε μια ώρα περίπου ήρθε στο τμήμα μεθυσμένος, οδηγώντας το αυτοκίνητο του.....
Τώρα είναι στο αυτόφωρο της Τροχαίας
... αυτά.Μετά μου λέτε δεν κάνει την δουλειά της η τροχαία....τι να τον κάνει τον συγκεκριμένο;
-
RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον




:Κοιταξτε οσον αφορα το chr που το εχω παρει τεστ ντραιβ 4 με 5 φορες θα πω πως καθε φορα που το οδηγουσα εριχνα και την καταναλωση ,ισως αρχιζω να μαθαινω πως το οδηγεις,ισως ξερω εγω στρωνει το αμαξι που εχουν για τεστ ντραϊβ μην ξεχναμε ημουν ο 1ος που το οδηγησε με εμενα εβαλαν βενζινη 1η φορα


.Και το κυριοτερο σε καθε τεστ ντραιβ θεωρω πως ελαχιστοι δεν παταμε το γκαζι λιγο παραπανω ,ειδικα στα υβριδικα που εχουμε ολοι την απορια πως μουγκριζει και για ποσο.Προσωπικη αποψη παντα θα συμφωνησω με τον πατριωτη πως με μεγαλυτερη εμπειρια ισως καταφερεις και πιο χαμηλα νουμερα καταναλωσης....στον καμπο ..στα βουνα θεωρω θα αλλαζουν τα πραγματα δε ξερω....Ερωτηση τωρα εχει κοιταξει κανεις για το juke για ζημιες αν ειναι επιρρεπης ?




Υ.Γ Η alexmixaina παντως δεν της αρεσει το jukeΤότε γιατί το συζητάμε;


Αν ήταν έτσι έπαιρνες και Vitara να χαρεί ο @lap


Τεσπά, που είναι η σύζυγος;.....ας έρθει στο πληκτρολόγιο.....να μιλήσουμε απευθείας με το άτομο που θα πάρει την τελική απόφαση



-
RE: Γελοιογραφία & Χιούμορposted in Αντίλογος
Και ένα για τους παντρεμένους συμφορουμητες
@cirus ελπίζω να σηκώθηκε ο χαρταετός


-
RE: Αγορά SUV για οικογένειαposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Καλησπέρα, αρκετές απαντήσεις και ευχαριστώ τον καθένα που μου δίνει μια γνώμη.
Να πω ξανά γιατί το θέμα είναι και παλιό, ότι δεν κατοικώ σε μεγάλο αστικό κέντρο, ζω Αλεξανδρούπολη (τουλάχιστον προς το παρόν) και κάνω γύρω στα 65-70 χιλιόμετρα για να πηγαίνω στη δουλειά.
Η αλλαγή γίνεται για να έχουμε δεύτερο αμάξι πουλώντας το sirion της γυναίκας. Η γυναίκα επίσης θα χρηματοδοτήσει το εγχείρημα οπότε SUV ολοταχώς! Για τους λόγους άνεσης λόγω μωρού και λόγω επιλογής αυτού που πληρώνει
.Για να το δούμε και λίγο οικονομικά, το CC για να έχει τον ίδιο ή καλύτερο εξοπλισμό από την dream του troc πόσο κάνει;
Το αντίστοιχο Qashqai κοστίζει 34 χιλιάρικα, και έχει παρόμοιο όχι ίδιο εξοπλισμό, με καποια συν και καποια πλην.
Το λέω γιατί και το troc μέχρι να βγάλει αυτές τις εκπτώσεις ήταν εκτός συζήτησης, τώρα μπήκε στο τραπέζι.Για το qashqai η εδώ αντιπροσωπεία δεν είχε test drive πρόσφατα που είχε ρωτήσει ο κουμπάρος μου, ο οποίος ψάχνεται και αυτός αλλά με άλλες ανάγκες.
Επίσης μια από τα ίδια για το CC, όπου η αντιπροσωπεία έχει το ύφος χιλίων καρδιναλίων, αφού πουλάμε βρε ή αγόρασε ή άδειασε μας την γωνία να μπει ο επόμενος. Για το symbioz νομίζω υπάρχει εδώ. Το κακό είναι ότι η γυναίκα βαριέται την όλη φάση και δεν τρέχει πολύ η διαδικασίας οχννα πάμε στην Κομοτηνή που μπορεί να έχει test drive μοντέλο.# ΤίτλοςΓια το troc έχω και εγώ πολλά ερωτηματικά, δεν θα πω ψέματα, δεν μου είναι εύκολο να ανοίξω την τσέπη και να δώσω 30 χιλιάρικα σε κανέναν. Στην γυναίκα άρεσε κυρίως γιατί είναι μαζεμένο σε διαστάσεις, θέλει το SUV της αλλά από τη μια την πάει και λίγο να... Γιατί αυτός είναι ο προβληματισμός της για το αγαπημένο της Αρκανα. Εγώ το Αρκανα το έχω ψιλοαπορηψει γιατί δεν μου φάνηκε πολύ πρακτικό το σχήμα του Πορτ παγκαζ και θεωρώ με αυτά που διάβασα ότι καιει αρκετά. Επίσης παρά το μέγεθός του μέσα δεν είναι πολύ άνετο, νομίζω πατάει σε μικρή πλατφόρμα.
Ουσιαστικά εμείς θέλουμε ένα αμάξι να βγαίνει κυρίως Εγνατία για δουλειά, και ταξίδια. Στην πόλη θα κάνει διαδρομές κάτω από 5 χιλιόμετρα για να κατέβουμε κάπου πέριξ του κέντρου ή να πάμε σούπερ μάρκετ (όπου πάει από πλευρικούς δρόμους και όχι μποτιλιαρίσματα κτλ). Πού και πάλι καινούργιο αμάξι κέντρο δεν θα πάω να το παρκάρω να πω την αλήθεια.
Έχεις καταλάβει ότι εμείς γνωρίζουμε καλύτερα από σένα τις ανάγκες σου;;;


Μπορεί να γράφεις.....:
- στον τίτλο "αγορά suv ...." , εμείς θα σου προτείνουμε Astra


- στο πρώτο ποστ ότι μένεις σε επαρχιακή πόλη (μετέπειτα Αλεξανδρούπολη) και κάνεις 70 χλμ Εγνατία οδό καθημερινά εμείς θα σου προτείνουμε hev για να μην καίει στη "μποτιλιαρισμενη" Λεωφόρο Δημοκρατίας

.... - έπειτα γράφεις ότι οδηγείς το Yaris cross του πεθερού και γενικά δεν ψήνεσαι για Toyota..... εμείς ξέρουμε καλύτερα από σένα...τουοτα να πάρεις


Κτλ, κτλ.....
- στον τίτλο "αγορά suv ...." , εμείς θα σου προτείνουμε Astra
Latest posts made by A d P
-
RE: Peugeot 3008 2016posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@otso said in Peugeot 3008 2016:
@nickthetrib said in Peugeot 3008 2016:
@otso said in Peugeot 3008 2016:
@nickthetrib said in Peugeot 3008 2016:
άφησε βαθιά τραύματα στο γάτο!
Οι ουλες ενος μπαρουτοκαπνισμενου αρσενικου γατου του προσδιδουν ομως γοητεια , ειδικα αν συνοδευονται απο γκριζο τριχωμα και μεγαλοπρεπη μουστακια .
Προσπαθώ να κάνω εικόνα τον γάτο με μεγαλοπρέπη μουστάκια!!!
Θα φύγει η μισή νύχτα!
Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω!Ουτε εγω τα καταφερνω , ουτε την φατσα του μπορω να θυμιθω , για καποιο λογο τον εχω συνδεσει με τον Ιακωβο Καμπανελη , οποτε διαβαζω γατος τσουπ ι εικονα του Καμπανελη στο μυαλο .
Και βεβαια δεν μπορω να συνδεσω τον καμπανελη με μουστακες
εκτος ισως με μεξικανικες αλα ζαπατα .
Θα σου ελεγα να πας σε ενα βεστιαριο καινα νοικιασεις μουστακες και να φοραει μια την ημερα και να μας βαζεις φωτο αλλά παλι δεν ειναι να πληρωνουμε τετοιες εποχες .Σε καλό δρόμο είσαι, μοιάζει με τον Καμπανέλλη
-
RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)posted in Αντίλογος
Typhoon στην Τουρκία: η ισορροπία στον αέρα την επομένη διετία
Προκύπτει λοιπόν ότι με βάση τα μέχρι σήμερα δεδομένα, θα υπάρχει μια γενική κατάσταση ισορροπίας στον αέρα ως προς τα μαχητικά αεροπλάνα αλλά εν μέσω αδυναμίας της Πολεμικής Αεροπορίας να επιλύσει το χρόνιο ζήτημα των ΑΣΕΠΕ, τα οποία έχει κυριολεκτικώς παρατήσει στην μοίρα τους. Είναι απολύτως χαρακτηριστικό το μέγεθος των επενδύσεων που γίνονται από την Πολεμική Αεροπορία διαρκώς τα τελευταία έτη σε μαχητικά αεροπλάνα αλλά τίποτα απολύτως για τα “μάτια” και το “μυαλό” της, σε επίπεδο ΑΣΕΠΕ, δικτύου επιγείων σταθμών ραντάρ, για να μην προεκταθούμε στον Ηλεκτρονικό Πόλεμο
https://doureios.com/typhoon-stin-tourkia-i-isorropia-ston-aera-tin-epomeni-dietia/
-
RE: Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)posted in Αντίλογος
P-3B Orion: Το στοίχημα της ΕΑΒ και του ΠΝ – Δοκιμαστικές πτήσεις, νέα χρονοδιαγράμματα και η πορεία προς την επανένταξη
Παρά τις δυσκολίες, το Ναυτικό Επιτελείο και η διοίκηση της ΕΑΒ εκφράζουν συγκρατημένη αισιοδοξία. Ο στόχος παραμένει η παράδοση του πρώτου αεροσκάφους στις αρχές του 2026, πιθανότατα τον Ιανουάριο, εφόσον ολοκληρωθούν με επιτυχία οι τελικές πτήσεις πιστοποίησης.
Αμέσως μετά, θα ξεκινήσει η τελική φάση εργασιών στο δεύτερο P-3B Orion, το οποίο βρίσκεται περίπου στο 70% ολοκλήρωσης. Σχεδιάζεται οι δοκιμές του να αρχίσουν μέσα στην άνοιξη του 2026 και η παράδοσή του να πραγματοποιηθεί ως τα τέλη του ίδιου έτους.
Αν αυτό το χρονοδιάγραμμα τηρηθεί, θα είναι η πρώτη φορά που το πρόγραμμα των P-3 θα εισέλθει σε ρυθμό παράδοσης ανά έτος, γεγονός που θα ανοίξει τον δρόμο για την ολοκλήρωση των υπολοίπων δύο αεροσκαφών έως το 2028.
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.posted in Περί αυτοκίνησης
Λεφτά υπάρχουν… αλλά πόσα μπορείς να μεταφέρεις με το αυτοκίνητό σου
https://carselectric.gr/lefta-yparchoun-alla-posa-boreis-na-metafereis-me-to-aftokinito-sou/
-
RE: PEUGEOT FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@chrisk6 said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@chrisk6 said in PEUGEOT FORUM:
@cruiser Αν απευθύνεσαι σε εμένα γιατί δεν παραθέτεις, να ξέρεις πως ακόμα στην οικογένεια έχουμε xsara vts 1.6 (21 χρόνια). Καμία αντιπάθεια κοινώς γιατί έχω κάνει τα όσα με αυτό το αυτοκίνητο.
Πάμε παρακάτω… ομορφιά, σχεδιασμό κλπ κλπ δεν θα σχολιάσω επειδή είναι υποκειμενικά.
Αλλά το τραγικό της κατάστασης του μοτέρ που το έχουν βάλει σε τόσα άλλα αμαξώματα και ξερνάει βλάβες δεν μπορούμε να το κρύψουμε. Τι να κάνουμε τους τυφλούς; Οι δικαιολογίες είναι του κωλου κατ έμε.
Οπως και το ότι πουλάνε αυτοκίνητα οικογενειακά και δεν μπορείς να ξέρεις ότι θα επιβιώσεις ή όχι σε περίπτωση τρακαρίσματος… δηλαδή έλεος ρε σύ. 2025 έχουμε. Αν μπήκανε Γερμανοί, Ιταλοί και δεν ξέρω τι δεν με νοιάζει. Το τελικό προϊόν που πουλάνε με το σήμα του λοχία ή του λιονταριού μένει.
Επίσης έχω πρωτο ξάδερφο που δουλεύει στο σέρβις της Peugeot τα τελευταία 20 χρόνια. Πλέον ο Νο1 στο σέρβις. Άσε να ξέρουμε και εμείς κάποια πράγματα για βλάβες και κατά πόσο περνάνε στα συνεργεία.Τι θεματα εχουν στην συγκρουση ?
Τον Β.Λ εδω Γιαννενα λες?
Εδώ Αττική είναι. Όχι πάνω.
Για σύγκρουση μιλάω για το γεγονός πως δεν τα τεσταρουν για τους χ,ψ λόγους τους(τραγικό ότι και αν είναι).
Δεν μιλάμε για Ινδικά και άλλων ηπείρων τεστ. Τουλάχιστον Ευρώπη…έπρεπε να ξέρει ο άλλος τι αγοράζει. Βέβαια έτσι το σκέφτομαι εγώ. Άλλον μπορεί να μην τον ενδιαφέρει.Μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο (τουλάχιστον έτσι φαίνεται εξωτερικά) απλώς έχει 4 αερόσακους και παίρνει 0/8 πόντους στο SIDE POLE IMPACT TEST, γι'αυτό έχει τόση χαμηλή βαθμολογία. Δηλαδή και τέλεια να τα πάει στις υπόλοιπες δοκιμασίες, θα πάρει το πολύ 77% στην προστασία ενηλίκων.
Τα υπόλοιπα αυτοκίνητα τα πηγαίνουν καλύτερα στο LATINCap από ότι στο EuroNCAP
https://www.latinncap.com/en/result/196/peugeot-2008-+-4-airbagsΟρίστε και το αντίστοιχο του EuroNCAP από 2019
https://www.euroncap.com/en/results/peugeot/2008/39126 -
RE: Peugeot 3008 2016posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@criuser said in Peugeot 3008 2016:
Αρχαιότητες με μηδενική συντήρηση, εισαγωγής η λήζινγκ από άσχετους ιδιοκτήτες σε κλειστό φόρουμ που δεν ξέρουμε αν λέει αλήθεια ή είναι κάποιο προμόσιον.





Εγώ πιστεύω ότι τα βγάζει από το μυαλό του ο @gatoz , δεν μπορεί να είναι τόσο χρεπια
(Πρόσεξε τι θα απαντήσεις, βρισκόμαστε στο τοπικό του 3008 MY2016
) -
RE: PEUGEOT FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@chrisk6 said in PEUGEOT FORUM:
@cruiser Αν απευθύνεσαι σε εμένα γιατί δεν παραθέτεις, να ξέρεις πως ακόμα στην οικογένεια έχουμε xsara vts 1.6 (21 χρόνια). Καμία αντιπάθεια κοινώς γιατί έχω κάνει τα όσα με αυτό το αυτοκίνητο.
Πάμε παρακάτω… ομορφιά, σχεδιασμό κλπ κλπ δεν θα σχολιάσω επειδή είναι υποκειμενικά.
Αλλά το τραγικό της κατάστασης του μοτέρ που το έχουν βάλει σε τόσα άλλα αμαξώματα και ξερνάει βλάβες δεν μπορούμε να το κρύψουμε. Τι να κάνουμε τους τυφλούς; Οι δικαιολογίες είναι του κωλου κατ έμε.
Οπως και το ότι πουλάνε αυτοκίνητα οικογενειακά και δεν μπορείς να ξέρεις ότι θα επιβιώσεις ή όχι σε περίπτωση τρακαρίσματος… δηλαδή έλεος ρε σύ. 2025 έχουμε. Αν μπήκανε Γερμανοί, Ιταλοί και δεν ξέρω τι δεν με νοιάζει. Το τελικό προϊόν που πουλάνε με το σήμα του λοχία ή του λιονταριού μένει.
Επίσης έχω πρωτο ξάδερφο που δουλεύει στο σέρβις της Peugeot τα τελευταία 20 χρόνια. Πλέον ο Νο1 στο σέρβις. Άσε να ξέρουμε και εμείς κάποια πράγματα για βλάβες και κατά πόσο περνάνε στα συνεργεία.Τι θεματα εχουν στην συγκρουση ?
Τον Β.Λ εδω Γιαννενα λες?
Μάλλον αυτό εννοεί,, αλλά πρόκειται για έκδοση με 2 αερόσακους μόνο
https://www.latinncap.com/en/result/186/citroen-c3-aircross--new-aircross-+-2-airbags -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
Τα 7 πιο γρήγορα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα 0-100!
https://carselectric.gr/ta-7-pio-grigora-ilektrika-aftokinita-sta-0-100/
-
RE: SEAT FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Η SEAT «ανασταίνεται»: Το Leon γίνεται υβριδικό και έρχεται πιο δυναμικό από ποτέ!
SEAT: η «εισαγωγική» αλλά συναισθηματική μάρκα του VW Group
Η SEAT επανατοποθετείται ως προσιτή, εισαγωγική μάρκα του ομίλου, με έμφαση στην αξία και τη νεανική σχεδίαση. Ο Schuwirth τόνισε πως, αν και η τιμολόγηση θα είναι στρατηγικά χαμηλότερη από VW και Skoda, η SEAT δεν σκοπεύει να θυσιάσει το συναίσθημα και τον μεσογειακό της χαρακτήρα: -
RE: Dacia Jogger 2022posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Η αναμέτρηση είναι πιο αμφίροπη από ποτέ. Το Citroën C3 Aircross φέρνει φρέσκια πνοή στην κατηγορία, με σύγχρονη τεχνολογία, άνεση και ευχάριστη οδήγηση. Όμως το Dacia Jogger παραμένει ο αδιαμφισβήτητος νικητής στην ουσία: είναι πιο ευρύχωρο, πιο ευέλικτο και πιο πρακτικό για οικογένειες, που θέλουν επταθέσιο χωρίς συμβιβασμούς. Η Citroën μπορεί να υπερέχει σε εκλεπτυσμό και σχεδίαση, αλλά το Jogger αποδεικνύει ότι η απλότητα και η χρηστικότητα, εξακολουθούν να είναι αξεπέραστες αρετές