Πριν από 20 χρόνια 🥲🥲 Λαϊλιάς
Όταν η πόρτα του πορτμπαγκάζ άνοιγε "αντρικά" και είχε πάνω τη ρεζέρβα

Best posts made by A d P
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
-
RE: BYD forum
Βασικά το καλύτερο θερμικό
Το καλυτερότερο
που έλεγε και η δεύτερη σύζυγος
Υπάρχει και τρίτη ;
Βεβαίως, η νυν....
Στα νιάτα μας ήμασταν ζωηροί
Αυτά πληρώνουμε τώρα...🤭 -
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Εντάξει νομίζω δεν υπάρχει ελπίδα.
Χθες το απόγευμα, τηλεφώνησα σε έναν πολίτη να του πω να έρθει σήμερα το πρωί να πάρει μια απόφαση αφαίρεσης άδειας οδήγησης για 5 (πέντε) χρόνια, λόγω υποτροπής εντός δύο ετών.Δλδ τον είχαν πιάσει δύο φορές εντός δύο ετών να οδηγεί μεθυσμένος και του είχαν αφαιρέσει το δίπλωμα.
Σε μια ώρα περίπου ήρθε στο τμήμα μεθυσμένος, οδηγώντας το αυτοκίνητο του.....
Τώρα είναι στο αυτόφωρο της Τροχαίας... αυτά.
Μετά μου λέτε δεν κάνει την δουλειά της η τροχαία....τι να τον κάνει τον συγκεκριμένο;
-
RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁
@alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον
:
Κοιταξτε οσον αφορα το chr που το εχω παρει τεστ ντραιβ 4 με 5 φορες θα πω πως καθε φορα που το οδηγουσα εριχνα και την καταναλωση ,ισως αρχιζω να μαθαινω πως το οδηγεις,ισως ξερω εγω στρωνει το αμαξι που εχουν για τεστ ντραϊβ μην ξεχναμε ημουν ο 1ος που το οδηγησε με εμενα εβαλαν βενζινη 1η φορα
.Και το κυριοτερο σε καθε τεστ ντραιβ θεωρω πως ελαχιστοι δεν παταμε το γκαζι λιγο παραπανω ,ειδικα στα υβριδικα που εχουμε ολοι την απορια πως μουγκριζει και για ποσο.Προσωπικη αποψη παντα θα συμφωνησω με τον πατριωτη πως με μεγαλυτερη εμπειρια ισως καταφερεις και πιο χαμηλα νουμερα καταναλωσης....στον καμπο ..στα βουνα θεωρω θα αλλαζουν τα πραγματα δε ξερω....
Ερωτηση τωρα εχει κοιταξει κανεις για το juke για ζημιες αν ειναι επιρρεπης ?
Υ.Γ Η alexmixaina παντως δεν της αρεσει το jukeΤότε γιατί το συζητάμε;
Αν ήταν έτσι έπαιρνες και Vitara να χαρεί ο @lapΤεσπά, που είναι η σύζυγος;.....ας έρθει στο πληκτρολόγιο.....να μιλήσουμε απευθείας με το άτομο που θα πάρει την τελική απόφαση
-
RE: Γελοιογραφία & Χιούμορ
Και ένα για τους παντρεμένους συμφορουμητες
@cirus ελπίζω να σηκώθηκε ο χαρταετός
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Το έδωσα στη σύζυγο και ακολουθώ από πίσω με το παιδί
-
RE: CITROËN FORUM
@criuser said in CITROËN FORUM:
Εμένα το αιρκρος έχει 6 εκ. μεγαλύτερο μεταξόνιο και είναι πιο άνετο.
6 εκ. παραπάνω μονο στο πουλί
κάνουν διάφορα, όχι σε μεταξόνιο αυτοκινήτου 🤭
-
RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Αρχικά πολύ θα ήθελα να μάθω σε τι είναι καλύτερο το Τ-ροκ σε σχέση με το 2008. Σε χώρους μόνο, που όντως για το μέγεθος του είναι λίγοι.
Σε κινητήρα δεν νομίζω να υστερεί. Είναι υβριδικό που δεν είναι το Τ-ροκ, που σημαίνει χαμηλότερους ρύπους και μηδενικά τέλη που δεν έχει το Τ-ροκ, είναι λίγο πιο γρήγορο, συγκρίνοντας πάντα με τον 1,5 και είναι πιο όμορφο όσο και αν αυτό είναι υποκειμενικό και 6000 φτηνότερο.
Εχει καλύτερο αντιπρόσωπο, μεγαλύτερη εγγύηση και η αξιοπιστία της βαγκ είναι διαχρονικά για γέλια, όχι όπως στην psa που της βγήκε ένας κινητήρας με λάθος σχεδίαση και ένα γερμανικό δοχείο αντ μπλού προβληματικό.
Τα περί γερμανικής απτής ποιότητας δεν ισχύουν για το 2008. Για το αιρκρος να το δεχτώ, αλλά αυτό έχει αντίπαλο το στενάχωρο Τ-κρος.
Για την επέκταση της εγγύησης στα 100000 χλμ, έδωσα 220 ευρώ για το 3008 και 300 για το αιρκρος.
Σας έχω και μία είδηση φρέσκια.
8 χρόνια εγγύηση ή 160000 χλμ για Σιτροέν - Πεζώ - Οπελ - DS.
Αυτή η νέα κάλυψη θα είναι διαθέσιμη από τις 10 Ιανουαρίου 2025 και θα είναι διαθέσιμη στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, την Πολωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πορτογαλία, την Αυστρία και την Ολλανδία.
Πιστεύω να την φέρει και εδώ ο Σ. ώστε να τελειώνει η συζήτηση με τα στενάχωρα και αρχαίας σχεδίασης και πανάσχημα με σφύριγμα που τα συνταγογραφεί ο γηρίατρος, αυτοκίνητα του ανταγωνισμού....
Νοίκιασε το αυτοκίνητο μου για μια βδομάδα και μετά γράψε το σχόλιο σου.
Νομίζω ότι δεν αδικώ κάπου το 2008. Αντιθέτως προτείνω την αγορά του, υπό προϋποθέσεις.
Θα προτιμούσα επειδή έχεις κάνει χρήση και των δύο, να μου το ανέφερες.
Προσωπικά είχε φίλος κολλητός το 2008 και το οδήγησα και λίγο. Ηταν το πετρέλαιο με τα 130 αυτόματο, το είχε πάρει 26900.
Δεν θα σταθώ σε θέματα αισθητικής, γιατί είναι υποκειμενικό.
Οντως σε θέματα χώρου υστερεί σε σχέση με το Τ-ροκ, αλλά και ποιότητα είχε μέσα και εσωτερικό σχεδιασμό και εξοπλισμό.
Στο δρόμο ήταν πολύ καλό σαν ποιότητα κύλισης.
Οπότε καλό είναι όσοι έχετε οδηγήσει και τα δύο, να μας πείτε την άποψη σας για τις διαφορές τους.
Για να μην παρεξηγηθεί κάποιος, Τα παρακάτω είναι απόψεις ενός "μέσου οδηγού" που πλησιάζει τα 50.
Δεν είμαι ειδικός της αυτοκίνησης, ούτε δοκιμάζω αυτοκίνητα που δεν σκοπεύω να αγοράσω.Για να φτάσω να δώσω 500€ για να το νοικιάσω, σημαίνει ότι μου άρεσε εμφανισιακά - στατικά, αλλά επειδή είμαστε ιδιαίτερη περίπτωση σαν οικογένεια (1 τέκνο ΑΜΕΑ + γυναίκα 1,80 που πρέπει να κάθεται πίσω με την μικρή) θέλησα να το δοκιμάσω σε πραγματικές συνθήκες και όχι μια ημίωρη βόλτα.
Συγκριτικά με τα αυτοκίνητα της οικογένειας, ήταν φυσικά καλύτερο σε όλους τους τομείς, εκτός των επιδόσεων από το baleno. Εκεί τα πράγματα ήταν απογοητευτικά για το 1,2 με τους 100 ίππους 6αρι manual (24000€), έτσι κοίταξα για την έκδοση με τους 130 ίππους, στην οποία όμως κόστιζε 30.000€ με 34.000€ για allure και GT αντίστοιχα, αποκλειστικά με το 8αρι αυτόματο. Όμως δεν είχε τόσο μεγάλη διαφορά σε χώρους, εκτός του πορτμπαγκάζ, που να δικαιολογούν την αγορά. Τέλος, δεν φάνηκε στη σύζυγο να υπερέχει ιδιαίτερα σε άνεση πίσω ανάρτησης από το Opel Astra H του 2007 που κληρονόμησε από την γιαγιά (@lap).
Στα 34.000€+ το T-ROC R -line είναι ακριβό, αλλά αν το συγκρίνεις με το 2008 GT στα ίδια χρήματα, σίγουρα τα αξίζει περισσότερο και τα δίνεις με μεγαλύτερη ευκολία.
Το 2008 στα 24000€ είναι καλή αγορά, αλλά όσο ανεβαίνει το budget, υπάρχουν καλύτερες - πιο ολοκληρωμένες προτάσεις. Όχι, ότι το T-ROC στα 34.000€ είναι λογική αγορά, αλλά το 2008 GT
είναι παράλογη.
Και κάποια σκόρπια για τον φίλο μου @criuser :
- Αισθητικά μου άρεσε περισσότερο το 2008, αλλά τώρα το συνήθισα το T-ROC, ειδικά στην έκδοση R -line.
- Το T-ROC έχει ακόμη καλύτερη ποιότητα κύλισης.
- Δεν αναφέρω τίποτα για αξιοπιστία, γιατί δεν είμαι προφήτης
.
Εδώ και 31 χρόνια δεν είχα κάποιο θέμα - παράπονο, από τα αυτοκίνητα μου, αλλά με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνω αν το T-ROC αποτελέσει εξαίρεση, θα το φάει η μαρμάγκα και θα το μάθεις, αλλά και αν αποδειχθεί απροβληματιστο δεν θα σημαίνει ότι είναι αξιόπιστα όλα τα VWκαι δεν θα βγω να το διατυμπανίζω
.
Latest posts made by A d P
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
@gatoz said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Θεσσαλονίκη: Συλλήψεις 18 οδηγών χωρίς δίπλωμα
https://eleftherostypos.gr/ellada/thessaloniki-syllipseis-18-odigon-choris-diploma
επ, σε βλεπω, θα σε δωσω
Δεν το ανέβασε ο ημεροδρόμος -
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
@ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Θεσσαλονίκη: Συλλήψεις 18 οδηγών χωρίς δίπλωμα
https://eleftherostypos.gr/ellada/thessaloniki-syllipseis-18-odigon-choris-diploma
Μαστιγα εχει καταντησει αυτο, ισως κανα 2μηνο στη μπουζου για ολους συνετισει τους υπολοιπους. Οι πιωμενοι και ανασφαλιστοι 6μηνο.
Άρθρο 94 ΚΟΚ Παρ. 5
Όποιος οδηγεί αυτοκίνητο ή τρίτροχο όχημα ή μοτοσικλέτα χωρίς να έχει εκδοθεί νόμιμα στο όνομά του η κατάλληλη άδεια οδήγησης, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο παρόν άρθρο, τιμωρείται με φυλάκιση από ένα (1) μέχρι δώδεκα (12) μήνες και με χρηματική ποινή τουλάχιστον 100€.
Με την ίδια ποινή τιμωρείται και όποιος οδηγεί ενώ η άδειά του έχει αφαιρεθεί ή ανακληθεί για οποιονδήποτε λόγο.Το θέμα είναι ότι παίρνει αναστολή
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Θεσσαλονίκη: Συλλήψεις 18 οδηγών χωρίς δίπλωμα
https://eleftherostypos.gr/ellada/thessaloniki-syllipseis-18-odigon-choris-diploma
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
@gatoz said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@eltonjohn said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
https://www.imerodromos.gr/sovaro-trochaio-sto-kentro-tis-athinas-me-asthenoforo-pente-traymaties/
ωπ, δικος μας?
εδώ κολλάει και μια παροιμία
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
ΈΧΟΥΝ σφίξει τα πράγματα τελευταία,
δεύτερη φορά που διαβάζω για εφαρμογή του Άρθρου 290Α - Ποινικού Κώδικα (Νόμος 4619/2019) - Επικίνδυνη οδήγηση -
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
@piliourits said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Οπότε κανονικότητα για πάντα και οι τόνοι βενζίνης στα υπόγεια εκατοντάδων αν οχι χιλιάδων πολυκατοικιών.
Έτσι, όλα αυτά είναι κανονικά στην Ελλάδα κι ούτε καν τα διανοούμαστε ως αντικανονικά ή εξαιρέσεις.
Είναι εξαίρεση επίσημα
https://www.eea.gr/arthra-eea/ti-isxyei-gia-pratiria-kaysimon-kato-apo-polykatoikies/ -
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
@piliourits said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Οπότε όλα αυτά που σημειώσαμε εδώ είναι "κανονικότητα" και δεν πρόκειται να αλλάξουν.
Να πούμε κι άλλα;
Να πούμε για τις δεξαμενές βενζίνης στα υπόγεια πολυκατοικιων, με τις αντλίες στα πεζοδρόμια, που είναι σχεδόν τα μισά πρατήρια στις πόλεις;
Δεν είναι μόνο εδώ κανονικότητα και στην Κυανή Ακτή τα διόδια πάνω στον αυτοκινητόδρομο τα είχαν.
Και Σκόπια, Σερβία, Κροατία,
Βασικά από τις χώρες που δεν είχαν βινιέτα, μόνο Ιταλία ΔΕΝ είχε διόδια πάνω στον αυτοκινητόδρομοΠρατήρια σε οικοδομές δεν βγαίνουν νέες άδειες, νομίζω, ας μας το επιβεβαιώσει κάποιος μηχανικός
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
@gatoz said in Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]:
@george-0 said in Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]:
@panos2171 said in Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]:
Πρώτο σημερινό ζωαδι, model Y στην αριστερή με 130, κάθομαι πίσω του και περιμένω να φύγει, δεν φεύγει και ανάβω φώτα, τσαρουχωνει μια τα φρένα, τον ξαναφτανω, τσαρουχωνει πάλι φρένα και μετά πατάει και φεύγει. Ίσως να νομίζε ότι ένιωσε κάποιος, εγώ και αύριο θα τον μνημονεύω. Θέλω να πιστεύω ότι θα του γ......ει πατοκορφα το τριήμερο του Πάσχα.
Αρχικά το όριο είναι 130 οπότε για πιο λόγο έπρεπε να πάει στην άκρη για να περάσεις εσύ; Δεύτερον μπορείς να προσπεράσεις από δεξιά εάν υπάρχει δυνατότητα αλλά μόνο εάν δεν είσαι πάνω από το όριο. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο έπρεπε να γίνει αυτή η αυξομείωση ταχύτητας ενώ και οι δύο είχατε σκοπό να φτάσετε κάπου χωρίς προβλήματα.
και τι ηταν ο μπροστινος? χωροφυλακας?
οποτε
Οι χωροφύλακες τρέχουν
, αυτοί και οι περιοδεύοντες πωλητές είναι οι καλύτεροι «πελάτες» μας
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
Δεν υπάρχει επίσημα χαριστικό όριο και με 131 μπορεί να σου βεβαιωθεί παράβαση, πρακτικά δεν εφαρμόζεται, συνήθως πάνω από 140 φωτογραφίζουν
Επίσης μπορούμε να χαρακτηρίσουμε το Tesla Y βραδυπορούν όχημα
ΑΡΘΡΟ 17 : Προσπέρασμα - Κυκλοφορία σε στοίχους.
10. Στις περιπτώσεις κίνησης των οχημάτων σε παράλληλες σειρές (στοίχους), οι οδηγοί των βραδυπορούντων οχημάτων υποχρεούνται να κινούν αυτό στη δεξιά λωρίδα του οδοστρώματος.
(source: www.glavopoulos.gr)
Το brake checking απαγορεύεται
Άρθρο 24 - Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας - Επιβράδυνση- Απαγορεύεται η απότομη τροχοπέδηση, εκτός αν την επιβάλλουν λόγοι ασφάλειας.
- Με εξαίρεση την περίπτωση που η μείωση της ταχύτητας γίνεται για την αποτροπή επικείμενου κινδύνου, ο οδηγός μπορεί να επιβραδύνει σε σημαντικό βαθμό την κίνηση του οχήματος του, μόνο αν αυτό δεν δημιουργεί κίνδυνο ή δεν προκαλεί δυσχέρεια στους άλλους οδηγούς και μετά προηγούμενη πάντοτε σαφή και έγκαιρη προειδοποίηση. Η προειδοποίηση δίνεται με τα φώτα πέδησης ή φωτεινού συναγερμού του οχήματος ή με το χέρι (έκταση του βραχίονα και συνεχής κίνηση αυτού προς τα πάνω και κάτω).
https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/k-odikis-kykloforias/arthro-24-kodikas-odikis-kykloforias-epivradynsi
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
@piliourits said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Όλος ο "ειδικός ηλεκτρονικός τύπος" παγκόσμια, κάνει δοκιμές αυτοκινήτων στους δημόσιους δρόμους οδηγώντας και μιλώντας κατά πρόσωπο στη κάμερα, κι αυτό έχει γίνει κανονικότητα, αφού δεν έχουν σκοτώσει κάποιον.
Αλλά αν στο ταξίδι πιεις καφέ απ το καλαμάκι ή νερό, είναι παράνομο και έχεις ποινή.
Το να πέφτουν στα φρένα απ τα 130χαω μέχρι στάση, όλα τα οχήματα των ελληνικών αυτοκινητοδρόμων, θεωρείται κανονικό.
Κι ακόμη πιο κανονικό, ότι στα τελευταία 100μ που φρεναρουν, θα κάνουν και σλαλομ ανάμεσα στις διπλανες λωρίδες για να διαλέξουν αν θα πληρώσουν ανέπαφα, σε ταμία ή σε κερματοδεκτη.
Όχι ότι θα βάλουν π.χ. όλους τους ταμιες δεξιά κι όλα τα ασύρματα αριστερά!
Όχι, κάθε φορά θα τα αλλάζουν όπως τους βολεύει.
Κι εννοείται ΠΟΤΕ δεν θα βάλουν πληρωμή στην έξοδο απ τον αυτοκινητόδρομο να καταργήσουν τα μετωπικα!Το έχω ζήσει στην Autostrata, ωραία εμπειρία, ελπίζω κάποτε να γίνει κι εδώ. Σίγουρα θα διπλασιάσει το κόστος μισθοδοσίας για τις εταιρείες, δεν μπορούν να είναι όλα αυτόματα, θα πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον ένας υπάλληλος σε 24ωρη βάρδια σε κάθε έξοδο, οπότε θα το μετακυλίσουν στον χρήστη με αύξηση διοδίων.
Κι εννοείται ΠΟΤΕ οι αστυνομικοί του Υπουργείου ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, που είναι οι κατά νόμο υπεύθυνοι κι έχουν την εξουσία δεν θα δώσουν εντολή να ανοίξουν οι μπάρες να μην σταματάνε τα οχήματα, δεν πα να έχει ομίχλη του θανάτου, χιόνια κλπ. τι το περάσαμε Σοβιετια;
Έχω την εντύπωση ότι οι εταιρείες αξιώνουν αποζημίωση από το κράτος, όταν ανοίγουν οι μπάρες με εντολή τροχαίας, όπως πήραν εκατομμύρια και με το lockdown, γιατί έχασαν έσοδα. Ίσως για αυτό υπάρχει απροθυμία από την τροχαία.