Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 28
    • Followers 7
    • Topics 146
    • Posts 13878
    • Best 9536
    • Groups 1

    A d P

    @A d P

    moderator

    21238
    Reputation
    383
    Profile views
    13878
    Posts
    7
    Followers
    28
    Following
    Joined Last Online
    Location Εύοσμος

    A d P Unfollow Follow
    moderator

    Best posts made by A d P

    • RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]

      @a-d-p said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:

      Δεν μου αρέσει ο Τζακ στο παραμύθι με τη φασολιά, πολύ κ@λοπαιδο.

      Ακολουθούν οι βασικοί λόγοι για τους οποίους ο Τζακ συμπεριφέρθηκε ως «κακό παιδί»:

      Μπήκε κρυφά στο σπίτι του γίγαντα τρεις φορές.
      Κατάχρηση εμπιστοσύνης: Η γυναίκα του γίγαντα τον λυπήθηκε, τον τάισε και τον έκρυψε. Αυτός την εξαπάτησε.
      Κλοπή: Αφαίρεσε τις χρυσές λίρες, την κότα με τα χρυσά αυγά και τη μαγική άρπα.
      Φόνος: Έκοψε τη φασολιά, προκαλώντας τον θάνατο του γίγαντα που απλά κυνηγούσε τον κλέφτη της περιουσίας του.

      Πολλά κλασικά παραμύθια, αν τα δούμε με τα σημερινά ηθικά κριτήρια, έχουν πολύ σκοτεινές και αμφιλεγόμενες πλευρές.

      Σας παρουσιάζω και την πηγή της έμπνευσης της ιστορίας.
      σήμερα το αντεπάκι έχει "ρεπό" από τις θεραπείες και πήγαμε για καφέ, αυτή βλέπει το παραμύθι του Τζακ του "εγκληματία" κι εγώ σας διαβάζω 😁😁

      Messenger_creation_B3228E6B-B740-4BE4-A3CD-209F013BBC3F.jpeg

      posted in Αντίλογος
      A d P
      A d P
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Πριν από 20 χρόνια 🥲🥲 Λαϊλιάς
      Όταν η πόρτα του πορτμπαγκάζ άνοιγε "αντρικά" και είχε πάνω τη ρεζέρβα 😁😁
      FB_IMG_1705691753919.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A d P
      A d P
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      IMG_20200815_171811.jpg IMG_20210909_093235.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A d P
      A d P
    • RE: Διακοπές 2025

      @piliourits said in Διακοπές 2025:

      https://www.protothema.gr/economy/article/1668743/eurostat-shedon-oi-misoi-ellines-den-boroun-na-adexoun-oikonomika-mia-evdomada-diakopon/AMP/

      Εμένα μου φαίνεται παράξενο που μπορούν οι άλλοι μισοί 😁😁🤭

      posted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
      A d P
      A d P
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Απαντώντας σε φίλους που λένε ότι διαστρεβλώνω την πραγματικότητα επειδή δεν τους βολεύει πλέον με το κόψιμο των επιδοτήσεων, να δώσω κάποια στοιχεία.

      Εγώ πλέον ως συνταξιούχος και ολίγον εργαζόμενος, κάνω ελάχιστα χλμ στην Αθήνα και κάνω πολλά χλμ είτε πηγαίνοντας στο εξοχικό το καλοκαίρι, είτε σε 1-2 ταξίδια που κάνουμε το χρόνο η παρέα των παλαιών συμφοιτητών.

      Το ντίζελ τον χειμώνα έχει ένα θέμα με τις πολύ μικρές διαδρομές, όπου δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί και έχει μεγάλες καταναλώσεις κοντά στα 7 λίτρα στα 100, αλλά αυτές δεν μετατρέπονται σε κόστος αφού τα χλμ είναι λίγα.

      Ετσι φέτος από Ιανουάριο έως Μάρτιο έκανα 1363 χλμ με 7 λ/100 αλλά κόστος 143 ευρώ, τον Απρίλιο που είναι και το μεγάλο ταξίδι έκανα 2372 χλμ με 5,9 και 200 ευρώ κόστος, ο Μάιος έπεσε στα 255 χλμ με 6,2 και 22 ευρώ κόστος, ενώ Ιούνιο και Ιούλιο έχω κάνει 2942 χιλ με 6 λ/100 και 254 κόστος.

      Σύνολο έτους για το 7μηνο 6988 χλμ με 6,2 λ/100 και 625 ευρώ, δηλαδή 8,94 ευρώ τα 100 χλμ.

      Αν είχα ηλεκτρικό με φόρτιση στο σπίτι, θα είχα χαμηλή τιμή για τα 1800 χλμ από τα 7000 και για τα υπόλοιπα 5200 θα είχα πολύ υψηλή τιμή, μεγαλύτερη από το πετρέλαιο κατά πολύ.

      Αν βέβαια έβρισκα να φορτίσω σε λογικές αποστάσεις με όλη την ταλαιπωρία.

      Θα μου πουν λοιπόν ότι δεν είμαι χαρακτηριστικό παράδειγμα που πρέπει να πάω σε μποτιλιάρισμα στην δουλειά μου γιατί έτσι αντί για 250 - 300 χλμ τον μήνα θα έκανα 500 σε μποτιλιάρισμα συν άλλα 500 σε κοντινές εκδρομές το ΣΚ που πάλι θα ήταν φτηνά αφού θα είχα φορτίσει σπίτι.

      Ετσι λοιπόν θα είχαν αυτοί τον μήνα 30 ευρώ δηλαδή 3 ευρώ στα 100 χλμ το 1/3 από μένα.

      Συμφωνώ και εγώ σε αυτό...

      Αλλά τότε ποιος ο λόγος να έχω 4,70 μ και 514 άλογα για να πάω από το Χαλάνδρι στο κέντρο και από το Χαλάνδρι στο Τρίγωνο στα Καλύβια και να μην έχω ένα Ινστερ ή ένα Λιπμότορ, Σε τρίο, Πάντα, Ρενώ 5 ?

      Εκεί λοιπόν που έχουν λόγο τα 4,70 μέτρα και τα 514 άλογα, υπάρχει η δεξιά λωρίδα και το ακολούθημα των ΚΤΕΛ.

      Εννοείται επειδή γράφτηκε για τα όρια ότι αν ακολοθούμαι και οι ντιζελάτοι τα ΚΤΕΛ, πάμε με ταχύτηες περί τα 80 - 100 τότε οι καταναλώσεις μας θα είναι χαμηλά 4άρια, όπως αυτά που έχω στις διαδρομές εντός Ευβοίας με το κακό οδικό δίκτυο.

      Οπότε ναι σε μικρά ηλεκτρικά αν έχουμε δυνατότητα για φόρτιση στο σπίτι.

      Καμία ουσία σήμερα στα μεγάλα ηλεκτρικά που πάνε σαν άδεια ΚΤΕΛ πίσω από τα ΚΤΕΛ.

      Όποτε ξεκινάς τους υπολογισμούς, θυμάμαι την ταινία αυτή 😁😁
      Youtube Video

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A d P
      A d P
    • RE: Χρόνια πολλά

      Καλή χρονιά σε όλους

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      A d P
      A d P
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      IMG_20251104_001326.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A d P
      A d P
    • RE: BYD forum

      @george-0 said in BYD forum:

      @a-d-p said in BYD forum:

      @lap said in BYD forum:

      Βασικά το καλύτερο θερμικό

      Το καλυτερότερο 😁😁που έλεγε και η δεύτερη σύζυγος

      Υπάρχει και τρίτη ;

      Βεβαίως, η νυν....
      Στα νιάτα μας ήμασταν ζωηροί 😁😁😁
      Αυτά πληρώνουμε τώρα...🤭

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A d P
      A d P
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      FB_IMG_1632804632169.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A d P
      A d P
    • RE: Ζώα,Ζώα,Ζώα [#10]

      Σαν έμπειρος χρήστης, θα σου πω @sarantism ότι οι περισσότερες θέσεις είναι καλές, όπως και η πρώτη που ανέβασες, οι δύο τελευταίες όχι και τόσο και εξαρτάται από την ευαισθησία των διπλανών, αν θα μπορώ να τις χρησιμοποιήσω.
      Σήμερα πήγαμε στο Μέγαρο μουσικής και είχε 5 τεράστιες θέσεις στο ελεύθερο δημοτικό πάρκινγκ, χωρίς υπερβολή χωρούσε 2 T-Roc η καθεμία.

      Messenger_creation_21807112-B5F8-49E8-9D73-8C5EB2C91B85.jpeg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A d P
      A d P

    Latest posts made by A d P

    • RE: FIAT GRANDE PANDA 2024

      @dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

      @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

      @dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

      @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

      Είπαμε είμαι στο εξοχικό και έχουμε διάφορες επιλογές εδώ, οπότε ο χρόνος είναι λίγος για να ψάχνω.

      Ομως στο ινδικό κράς τέστ το 3 αιρκρος με τους 6 αερόσακκους πήρε 5 αστεράκια, αλλά παρ΄ ότι το έχουμε γράψει καμιά 10αριά φορές το ξεχνάτε οι χέητερς κιτσολάγνοι...

      https://www.team-bhp.com/news/citroen-c3-aircross-scores-5-stars-bharat-ncap-crash-test

      χρονο για να βρισκεις αυτα που σε συμφερουν και να αποπροσανατολιζεις την κουβεντα, εχεις ομως 🙂

      Αυτό λέγεται στρατηγική...😊

      στρατηγικη υποχωρηση 🙂

      Με στρατηγική υποχώρηση νικήσαμε τους Ιταλούς το 1940 🇬🇷😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A d P
      A d P
    • RE: F1 2026

      F1 – GP Αυστρίας: Ο George Russell στην pole

      posted in Formula 1
      A d P
      A d P
    • RE: ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026

      WRC – ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026 (3η μέρα): Πάρ’ το αλλιώς

      posted in Ράλι Ακρόπολις
      A d P
      A d P
    • RE: Οδηγός αγοράς αυτοκινήτου

      Ποιο είναι το μικρότερο και ποιο το μεγαλύτερο αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A d P
      A d P
    • RE: HYUNDAI FORUM

      Αυτό είναι το νέο Hyundai Elantra που επιστρέφει στην Ευρώπη

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A d P
      A d P
    • RE: LAMBORGHINI URUS

      Προ των πυλών η ισχυρότερη Lamborghini Urus

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A d P
      A d P
    • RE: Jaguar forum

      Η πρώτη Jaguar της νέας εποχής: Πότε θα αποκαλυφεί η Type 01

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A d P
      A d P
    • RE: ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026

      WRC – Μέρα επιβίωσης στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

      posted in Ράλι Ακρόπολις
      A d P
      A d P
    • RE: Peugeot 408 (2022)

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A d P
      A d P
    • RE: Polestar forum

      This is our in-depth review of the updated Polestar 3 800V. We're taking a look at Exterior, Interior and technology.

      Data & facts:
      Polestar 3

      Built in the US, Ridgeville SC and in China for Chinese market

      Exterior

      Length 4,90 m 193“ (14 cm or 5“ shorter than Volvo EX90 but same wheelbase)
      Only 5-seater
      Base suspension in single motor, optional air suspension in dual motor (standard in Performance pack)
      Wheels 20“, 21“ or
      Performance Pack with 22“ wheels and stiffer suspension setup

      Interior

      leatherette weave tech base seats, optional wool and optional animal skin
      Ventilation only in animal skin
      Steering wheel animal free
      Acoustic windows in Prime Package
      9“ instruments
      14,5“ infotainment with new cpu (also free retrofit for older models)
      trunk 480 l

      Powertrain

      Efficiency and charging upgrade

      Single Motor 0-100 km/h 6,5 s, Vmax 210 km/h, 1,5 t towing
      90 kWh net battery (92 gross)
      AC 11 kW, DC peak 310 kW 10-80 % in 22 Min

      Dual Motor 0-100 km/h 4,7 s / 3,9 s (Performance Pack), Vmax 230 km/h, 2,2 t towing
      Uncoupling front motor possible
      103 kWh net battery (106 gross)
      AC 11 kW, DC peak 350 kW 10-80 % in 22 Min (8 Min quicker now), bidirectional possible

      Price
      USA: Entry price 67.500 USD, you can spec it to 85.000 USD
      Germany: 79.000 EUR (RWD 92 kWh), 88.000 (AWD 106 kWh), well specced 98.000 Euro, Performance from 107.000 Euro

      Test consumption:

      Volvo EX90 result in ideal conditions at 23°C / 74°F and up to 100 km/h 60 mph: ca. 18 kWh/100 km or 3,5 miles / kWh, real world range 600 km / 370 miles

      Polestar 3 at around 10°C / 50°F mixed speed: 22 kWh / 100 km or 2,8 miles / kWh, real-world range around 500 km / 300 miles
      Constant 130 km/h 80 mph motorway 30 kWh / 100 km or 2,1 miles / kWh, so higher speed Autobahn range 360 km / 230 miles

      Polestar 3 latest test hot temperature 31°C 88°F
      At 100 kmh 60 mph: 16 kWh/100 km 3,8 miles/kWh; real-world range: 645 km 400 miles
      At 130 kmh 80 mph: 23 kWh/100 km 2,7 miles/kWh; real-world range: 450 km 280 miles

      #Polestar

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A d P
      A d P
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr