Έκανα το πρώτο ταξίδι λόγο γιορτών, προς Άγραφα και λίμνη Πλαστήρα. Το cruise control δουλεύει τέλεια, αντιλαμβάνεται τα αυτοκίνητα και προσαρμόζει την ταχύτητα. Επιταχύνει λίγο απότομα από όσο θα ήθελα όταν κάνεις reset. Αρκετά χρήσιμο το sign assist που με ένα συνεχόμενο κλικ στο +- πιάνεις τα νόμιμα όρια.
Επίσης μαζί με το cruise μπαίνει πιο πολύ σε λειτουργία το Lane Assist και στρίβει πιο αυτόματα το τιμόνι. Δεν έμεινα πολύ ικανοποιημένος γιατί σε μεγάλες στροφές δείχνει να επιστρέφει στην ευθεία και να κλείνει 1-2 φορές μέχρι να τελειώσει τη στροφή. Κακή αίσθηση σε μερικές στροφές όπου ένιωσα ότι το έστριβε απότομα. Επίσης δεν με κράταγε μέσα στην λωρίδα και πήγαινα πέρα δώθε αλλά στην επιστροφή κατάλαβα ότι θέλει ενεργοποίηση επιπλέον ρύθμιση για τη διατήρηση στη μέση της λωρίδας. Σε 2 σημεία που είχε ξυστεί η άσφαλτος και υπήρχε άσπρο ίχνος μπερδεύτηκε και με τράβηξε εκτός λωρίδας. Γενικά το LTA θέλει δουλίτσα και για αυτό σου θυμίζει να κρατάς το τιμόνι. Κάποιες φορές γίνεται λίγο μάχη όμως με τα χέρια και κάποιες φορές είναι άνετο. Παίζει ρόλο και η ποιότητα του δρόμου. Τελικά καλύτερα να το έχεις από το να μην το έχεις.
Έκανα 600 χιλιόμετρα και έκαψα 75% της βενζίνης από γεμάτο ντεπόζιτο οπότε έμεινα πολύ ευχαριστημένος από αυτό αλλά είδα ότι δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου καθαρό EV στην εθνική. Δουλεύει όμως ηλεκτρικά και για αυτό κρατάει χαμηλά την κατανάλωση.
Έκανα 8 χιλιόμετρα σε χωματόδρομο με λάσπη και λίγο χιόνι και δεν αντιμετώπισα προβλήματα καθώς τα λάστιχα είναι αρκετά μεγάλα και το βάρος του αυτοκίνητου ικανό ώστε να μην κολλήσω πουθενά.
Από θόρυβο δεν μπορώ να πω ότι με ενόχλησε ιδιαίτερα ίσως λίγο η αίσθηση ότι είναι λεπτές οι πόρτες και είμαι κάπως εκτεθειμένος. Ικανοποιημένος από τον χώρο αποσκευών.