Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 2
    • Topics 5
    • Posts 9992
    • Best 2694
    • Groups 0

    iceman7

    @iceman7

    6271
    Reputation
    268
    Profile views
    9992
    Posts
    2
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Athens

    iceman7 Unfollow Follow

    Best posts made by iceman7

    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Ποτέ ρε σεις παιδιά έβγαλε σε παραγωγή η ΑR αμάξι σύντομα ; Και με ποσα προβλήματα ;
      Η εταιρεία είναι νεκρή και δεν το ξέρει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Οδήγησα....

      Πήγα σήμερα από περιέργεια και επειδή είχα διαβάσει καλά λόγια από το Δημήτρη, να δω και οδηγήσω τη νέα έκδοση του Tesla Model 3, το Highland.
      Είχα ξαναδεί Tesla και δεν είχα εντυπωσιαστεί από την ποιότητα του εσωτερικού. Φυσικά η ηλεκτροκίνηση έχει από μόνη της πολλά θέματα ενώ και το σκαρί των Tesla όπως και πρακτικά όλων των ηλεκτρικών είναι μεγάλο για τις αναγκες μου.
      Ωστόσο αυτό που είδα ήταν ένα ποιοτικότατο αμάξι. Πιο ποιοτικό από τη U11 με μοκέτα ακόμα και στις τσέπες των πορτών, αθόρυβο, χωρις τσικ, χωρις να κρέμεται τίποτα, με ότι υπήρχε ως παράπονο για το αρχικό Μ3 διορθωμένο, και όλα αυτά με φουλ εξοπλισμό που για να τον φτάσεις στην 20i πιάνεις πανεύκολα τα 50 χιλιάδες ευρώ, ενώ αν πας στην ix1 ξεπερνάς άνετα τα 70.
      Προσέξτε, δεν μιλάω καν για τη δαιμονισμένη επιτάχυνση, την αθόρυβη λειτουργία και τους χωρους. Μιλάω μόνο για ποσο αμαξι αγοράζουν τα χρήματα σου με τη μια και ποσο με την άλλη.
      Το Μ3 κοστίζει με το περλέ λευκό χρωμα 43000 κλειδί, ητοι 35 με την επιδότηση!!!!!
      Η τιμή γι αυτό που αγοράζεις απλά δεν υπάρχει !
      Με 35 σήμερα να πάρεις σε BMW κάποιον Ασσο με 136 άλογα ή κανα Corolla hatchback υβριδικό (εδω ο κουβάς το YC που έχω για κάθε μέρα αγγίζει τα 30 πια).
      Και φυσικά σε επίπεδο εξοπλισμού μιλάμε για φουλ έξτρα καθως πρακτικά δεν του λείπει τίποτα!!
      Εύλογα θα ρωτήσετε, τι έπαθες βρε συ ice Σαββατιάτικα; Τι συγκρίνεις τώρα ;
      Καταρχήν σε επίπεδο αμιγώς ηλεκτρικών δεν υπάρχει ουδεμία σύγκριση τιμών. Συγκρίνετε με την i4 ή την ix1 και θα δείτε διαφορα τουλάχιστον 20000 ευρώ.
      Ακόμα και με μη ηλεκτρικα να συγκρίνεις πάλι το αμιγώς ηλεκτρικό είναι πια πιο φθηνό.
      Γιατί ; Πως έγινε αυτό ;
      Ειλικρινά με αυτό που είδα σήμερα το μόνο αντικειμενικό δίλημμα είναι αν κανεις δουλειά, βάσει της χρήσης που θες το αμάξι, με ένα Tesla (δεν βάζω γενικά ηλεκτρικό γιατί μαλλον η Tesla έχει περάσει σε άλλο επίπεδο) ή όχι.
      Αν δηλαδη η αυτονομία ή η δυσκολία ανεφοδιασμού είναι τόσο αποτρεπτικοί παράγοντες.
      Τίποτα άλλο!
      Σαν αμάξι δεν υστερεί πια σε τίποτα, σαν εξοπλισμός είναι στο άνω άκρο, σαν τιμή δεν υπάρχει !
      Υποκειμενικά διλήμματα πολλά αλλά είναι καθαρά προσωπικά. Εμένα πχ το μέγεθος είναι αποτρεπτικός παράγοντας γιατί 4,7 μέτρα είναι πολλά για κάθε μερα και την πόλη αν και με τόσες κάμερες και αισθητήρες κουνούπι περνάει από δίπλα σου και το πιάνει.
      Επίσης το ότι είναι σεντάν δεν μου αρέσει γιατί έχω μάθει ψηλά. Μπορεί όμως το αναμενόμενο ανανεωμένο Υ που πούλησε περισσότερο από κάθε άλλο suv στην Ευρώπη φέτος να μου αλλάξει άποψη, αλλά ως είναι τώρα το Υ δεν μου αρέσει.

      Πραγματικά σήμερα προβληματίστηκα έντονα. Οχι γιατί με ενθουσίασε η ωμη ηλεκτρικη επιτάχυνση και η αθόρυβη λειτουργία. Αυτά είναι γνωστά όπως και τα μειονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης!
      Αλλά γιατί κάποιοι δείχνουν ότι σέβονται τα λεφτά μου και τους δίνουν αξία παρέχοντας μου τεχνολογια και φουλ έξτρα εξοπλισμό και δη σε ένα αναβαθμισμένο ποιοτικα σύνολο και άλλοι συνέχεια μειώνουν ποιότητα, ανεβάζουν τιμές και μου πουλάνε τεχνολογια του 2010!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: BMW FORUM

      Το βάζω μπας και ξεκολλήσουμε λιγο από υβρίδια, κουβαδάκια και playmobil!
      Παρέλαβε σήμερα ο κουμπάρος (που έχει και Χ1 για καθημερινό) τη νέα Μ3 competition στη θέση μιας Μ4 του 2016 από Σπανό!
      Είχα την τύχη να πάμε μαζί κάνοντας και λίγο PR για το X1 Greek Club!

      Επικό αυτοκίνητο !!

      alt text

      alt text

      alt text

      alt text

      alt text

      alt text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Αυτό δεν είναι νημα για αμάξι πλέον. Ο γερος και η θάλασσα έχει καταντησει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @fanis75 said in Toyota Yaris Cross:

      Καλοτάξιδα!! Να τα χαρείτε με Υγεία...όλοι όσοι παραλάβατε, ξέρετε εσείς!!

      Ουδεν κρυφό από τα ραντάρ του moderator ! 😀 😂

      Δείτε μερικές πρώτες φωτό από τη χθεσινή παραλαβή.
      Τρίτο Τογιότα από την Τογιότα Γιαννίτσας.
      Άριστοι από την πρώτη στιγμή ! Πολλά ευχαριστώ και στον κ. Γιαννίτσα που ασχολείται προσωπικά και είναι πάνω από όλα και στον πωλητή Ηλία Αλεξάκη.
      Ήρθε σχετικά ανέλπιστα καθως ήταν παραγγελία τέλη 8/22 με εκτιμώμενη παράδοση 12/23.
      Τελικά ήρθε πριν 10 μέρες και παραδόθηκε χθες, παρότι το περίμενα την επόμενη εβδομάδα.
      Πρόλαβε φυσικά να φάει την αύξηση του Γενάρη εντωμεταξύ και μετά από κάτι εκπτώσεις πήγε σχεδόν 26. Δώρο συναγερμός. Μαζί με το αμάξι έδωσαν πατάκια με λογότυπο, μαρσπιέ μπροστά, πλαστικό προστατευτικό πορτ μπαγκαζ, διχτάκι, μπουλόνια ασφαλείας, κιτ ασφαλείας και λάμπα.

      alt text

      Πρώτες εντυπώσεις:
      Θετικά: οικονομία, τεχνολογία, χώρος πορτ μπαγκαζ
      Αρνητικά: χαζές ελλείψεις (ήδη στην διαδρομή επιστροφής σπίτι άλλαξα λαμπες πλαφονιερας και πορτ μπαγκαζ) και ποιότητα υλικών/απτή ποιότητα, τραχύς ήχος κινητήρα στο ρελαντί.

      Γενικά είναι ευκολοδήγητο, καλά στημένο, σβέλτο (καμία σχέση με την προηγούμενη γενια τόσο σε δύναμη και επιτάχυνση όσο και σε θόρυβο ecvt ).
      Δοκίμασα και ημιαυτονομη στην ΑΟ για να ψαρώσει ο γιος. Μια χαρά πήγαινε!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      Πολύ όμορφη βραδιά απόψε !
      Ο Αποστολης, ο Κωστής, ο Βασίλης και ο Χάρης ήταν εξαιρετική παρέα και μακάρι να είχαμε και άλλο χρόνο να λέγαμε αυτοκινητιστικές ιστορίες.
      Το φαγητό όπως πρέπει!
      Πάντα τέτοια !

      Την επόμενη περισσότεροι !

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      I
      iceman7
    • RE: TESLA FORUM

      Τεσλα εκδρομή σήμερα του Tesla Owners Club στα Άσπρα Σπίτια για καφέ και φαγητό στην υπέροχη ταβέρνα «Η Στοά» έξω από τη Λιβαδειά.
      20 τεσλα και ένα Lucid (πρωην τεσλιτη).
      Μαζι και το Plaid του Παρη που μας πέρναγε όλους σαν σταματημένους.
      286 χλμ από το Σείριο με επιστροφή Μαρούσι. Κάψαμε 38kwh με μέση κατανάλωση 134wh/km.
      Επιστροφή με 29% (αλλα 123 χλμ με τους ρυθμούς που πήγαινα). Έφαγε και λίγο το sentry και το cabin overheat (είδα κάτι 55αρια στην καμπίνα!).
      Γράφω από το Σείριο γιατί εκεί έβαλα όσο περιμέναμε 4kwh τσάμπα και από 92% που είχα φτάσει πήγα στο 99%, να δω πως φορτίζεις και έξω (ανάποδα από ότι έλεγε το έκανα το κούμπωμα και πάλι😂).
      Ο υπολογισμός του ABRP πολύ ακριβής και μαζί και αυτός του αυτοκινήτου.
      Προς Άσπρα Σπίτια κονβόι 12 περίπου αμάξια εντός ορίων με προσπερασεις ανετες (οδηγούσα εγώ) και κάτι παραπάνω στο επαρχιακό κομμάτι.
      Απίστευτες κομπλεξικές καταστάσεις από ότι σοβαρό και ασοβαρο αμάξι να περάσει τα τεσλα ακόμα και με κίνδυνο της κυκλοφορίας. Αποκορύφωμα ένα φτιαγμένο aygo που μας κόλλαγε στην ανάβαση προς δίστομο και στο τέλος κόλλησε μέχρι και στο plaid 😂😂 μαλλιοκουβαρα ….. ε ρε προβλήματα που έχει ο κόσμος.

      Μετά τη Λιβαδειά κάναμε πολλά παιχνίδια με το plaid.
      Στο κατέβασμα από δίστομο τσιμπήσαμε όλοι κατι παραπάνω απο ενέργεια.
      Στην επιστροφή απο την ταβέρνα προς Αθήνα ταλιμπανεζικη οδήγηση να προλάβουμε το θρύλο και 200ρισμα (ούτε κατάλαβα πως) στην ευθεία της Θήβας.

      Για ταξίδι το αμάξι είναι υπέροχο. Ποιοτικό,σβέλτο. Εφάμιλλο σε legacy κατασκευαστή θες 60+ χιλιάδες ευρώ.
      Και γενικά σε κανένα σημείο της διαδρομής δεν προβληματίστηκα για το range. Δεν λέω ψέματα το παρακολουθείς. Αλλα όταν έχεις μελετήσει τη διαδρομή και μάθεις το αμάξι δεν θα σε εκθέσει. Νομίζω ήταν και ο καιρός ιδανικός. Αλλα προσωπικά δεν κυκλοφορώ στα κρύα και τις αντίξοες συνθήκες.
      Εσύ παίζοντας με τα άλογα μπορεί να εκτεθείς. Αλλά το αμάξι σε έχει προειδοποιήσει σε κάθε βάναυσο ξέσπασμα 😎
      Μέσα στην πόλη ομως και σε συνθήκες κινήσεις αγχολυτικό μεν όπως κάθε ειδους ηλεκτρική οδήγηση αλλά δείχνει το μέγεθος και το βάρος του. Στα στενά υποφέρουμε παρέα.

      Φτιαγμένο για δρόμους θεωρώ. Αν με αξιώσει ο θεός να έχω την πολυτέλεια 3ου αμαξιού θα μείνει… για 5 έκδρομες το χρονο και βόλτες τα ΣΚ, αλλιώς είναι βάρος παρότι είναι ότι καλύτερο έχω οδηγήσει και μάλλον θα οδηγήσω ποτέ (γερνάμε και αλλάζουν οι προτεραιότητες πια) !
      Μακάρι να είχαμε το δίκτυο της τεσλα και εδώ να το καβαλάς και να σε βγάζει ατσαλάκωτο στην άλλη ακρη της χώρας με μικρά διαλείμματα top - up απλά κουμπώνοντας.

      Αν δεν ήταν και η γενοκτονια των εντόμων που μου βγήκε η γλώσσα στο ημίχρονο του αγώνα με νερό και ένα spray για έντομα της Koch chemie, θα ήταν όλα τέλεια!!!
      Α και να μην ξεχάσω να επισημάνω πόσο αλλάζει την εμπειρία η οικιακή φόρτιση. Φεύγεις γεμάτος το πρωί και ξανά κουμπώνεις το βράδυ.
      Οπως έχουν καταντήσει το GH προτιμώ να πληρώσω 4 ευρώ να γεμίσω σπίτι παρά να σκοτώσω το χρόνο μου, αν και μείωσαν το νυχτερινό ωράριο.
      Κρίμα ρε συ Ελον. Σε φάγανε το πολιτικά και μας έχεις αφήσει μισους εδώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      Ξεκινήσαμε !!
      Ήρθε και ο @criuser πέραν από όσους είχαμε πει σίγουρα οτι θα βρεθούμε !

      alt text

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      I
      iceman7
    • RE: Οδήγησα....

      Έχω τις τελευταίες 10 μερες ενα Yaris 1500 βενζίνη 125 άλογα αυτόματο CVT (με αυτιά στο τιμόνι παρακαλώ) μοντέλο 2024 σε έκδοση με τις 15αρες ζάντες.
      Σε σχέση με το Yaris cross hybrid που είχα και το mazda2 hybrid που έχουμε στην οικογένεια, το συγκεκριμένο είναι απογοήτευση.
      Εξοπλιστικά βέβαια έχει 2-3 ανέλπιστα καλουδια όπως ηλεκτροχρωματικο καθρέπτη και τη μεγάλη 9αρα οθόνη με το ασύρματο car play και android auto, συν τις 2 usb c αλλά λείπει ο τεμπέλης και ο κλιματισμός, ενώ μηχανικά είναι τραγικό.
      Τραβάει ισως λίγο καλύτερα από το υβριδικό αλλά καίει τον πατο του. Σε κίνηση Μαρουσι - Κέντρο με air condition καεί 8,2-8,5.
      Σε ανοιχτό δρόμο κατεβαίνει κοντά στο 7,5.
      Είναι άστρωτο ακόμα βέβαια (μου το εδωσαν με 18 χλμ- πρώτος εγώ) αλλά με γύρισε χρονια πίσω.
      Το χειροκίνητο χειρόφρενο, η τραχύτητα του 3κυλινδρου (λες και έχει Πάρκινσον στο ρελαντί), το ποσο καταβόθρα είναι….
      Τελικά Yaris = υβριδικό.
      Απορώ γιατί βγάζει ακόμα τα απλά βενζινης.

      Και να προσθέσω ότι η αντίδραση της ανάρτησης είναι σαφως χειρότερη στο βενζινοκίνητο. Πιο ξερη και απότομη !

      ΥΓ. Όταν το παρέλαβα το αμάξι πήγαινε χοροπηδώντας. Είδα αέρα και ήταν στο 53psi με προτεινόμενο τα 35!!!
      Το ισορρόπησα με το νύχι την επόμενη μέρα το πρωί !

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      alt text

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      I
      iceman7

    Latest posts made by iceman7

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Ισχύει. Αλλα θα άφηνες ποτέ καλό αμάξι σε δημόσιο δρόμο ;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      iceman7
    • RE: VW Golf MK 8

      @mariolas said in VW T-Cross:

      Συνολικα ειναι καλά τα vw.Ειδικα για ταξίδια.Καλη αίσθηση κλπ.Αλλα οι απλες εκδόσεις πολυ πλαστικο και αυτές.Με ενα 10-15% μείον στις τιμες συνολικά θα μιλάγαμε αλλιώς.Καθως δεν ειναι καθόλου οικονομικά συνολικά.

      Ολα πλαστικά είναι πια.
      Αλλα αν δεις τι πλαστικά έχει ο ανταγωνισμός ….

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: VW T-Cross

      @criuser said in VW T-Cross:

      Μόλις έγραψα ότι απευθύνεται ΜΟΝΟ σε βαγκίτες το Τ κρος που είναι η αλήθεια, μου είπατε να βάλω εναλλακτικές σιτροέν.

      Σας έβαλα και μαζί με αυτές και τα υπόλοιπα Στελλάντις στις ίδιες τιμές.

      Το Τ - κρος όταν πρωτοβγήκε επειδή μου άρεσε το σχήμα του πήγα και το είδα.

      Οι μπροστινές θέσεις υποφερτές, οι πίσω είχες επιλογές. Η καθόσουν και δεν είχες πορτμπαγκάζ, ή είχες πορτμπαγκάζ και πίσω κάθονταν μωρά.

      H σύγκριση έγινε με το βενζίνης 3 αιρκρος που τότε είχα μόλις αγοράσει.

      Από εκεί και μετά η σύγκριση γίνεται με τα χρήματα.

      Αλλωστε αυτό ρωτήθηκα.

      Στα λεφτά κάθε επιλογής τι εναλλακτικές υπάρχουν.

      Και τις έβαλα. 😊

      Κάποιες αναλυτικά, κάποιες απλώς ονομαστικά.

      Ρε συ Βασίλη υπερβολικός είσαι.
      Πίσω κάθεσαι ανετότατα και πολύ καλύτερα από την κατηγορία χωρίς να μικρύνεις το πορτ μπαγκαζ. Αν έχεις μικρά παιδιά άνετα μεγαλώνεις φουλ το πορτ μπαγκάζ. Σε κάθε άλλη περίπτωση οι πίσω κάθονται ανετότατα.
      Εκτός αν μπήκες εσύ και δεν χωραγες που δεν είναι απορίας βεβαια άξιο γιατί …. «Δεν χωράς πουθενά»
      Αλλά είναι εκπληκτική η εκμετάλλευση χωρών και άνεση για 4,12 μήκος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: TOYOTA AYGO X

      Σε καθημερινό μικρο δεν έχει νόημα θερμικό με ή χωρίς τούρμπο.
      Πεταμένα λεφτά.
      Υβρίδιο ή ηλεκτρικό και τη διαφορά στην τιμή την κερδίζεις από την κατανάλωση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: VW T-Cross

      @a-d-p said in VW T-Cross:

      @lap said in VW T-Cross:

      Απλώς δεν δοκίμασες κανένα από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που αναφέρεις και φαντασιώνεσαι

      Μας Αρκεί που έχει και τα δύο ο @iceman7 😉😁

      Είπαμε και το polo/tcross και το Yaris/cross έχουν τις χαρές τους. Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
      Τουλάχιστον σε διαστάσεις είναι ιδανικά για τη χώρα.
      Κανένα δεν είναι τέλειο.
      Πλησιάζει το τέλειο το τεσλα αλλά είναι μεγάλο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: VW T-Cross

      @a-d-p said in VW T-Cross:

      @criuser said in VW T-Cross:

      @a-d-p said in VW T-Cross:

      @criuser said in VW T-Cross:

      Τιμές μόνο για κολλημένους βαγκίτες που έχουμε πολλούς εδώ μέσα.

      Οι υπόλοιποι τις βλέπουν και γελάνε.

      Πριν 2-3 χρόνια ίσως είχε κοινό.

      Σήμερα μόνο παραδοσιακούς βαγκίτες.

      Οι τιμές με bold είναι μια χαρά
      Έχεις να προτείνεις κάτι σε Citroen με αυτά τα χρήματα, που δεν θα πνιγούμε στα γέλια;😁

      VW T-CROSS 1.0 TSI
      -116PS DSG7 MORE ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΤΙΜΗ 27.480 - ΕΚΠΤΩΣΗ 2.000. ΝΕΑ ΤΙΜΗ 25.480

      C3 aircross hybrid 145 HP Plus 24500.

      -116PS MORE ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΤΙΜΗ 25.480 - ΕΚΠΤΩΣΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ -2.980. ΝΕΑ ΤΙΜΗ 22.500

      C3 hybrid 110 HP PLUS 21900 - MAX 22900

      -95PS MORE ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΤΙΜΗ 24.280 - ΕΚΠΤΩΣΗ 1.880 .ΝΕΑ ΤΙΜΗ 22.400

      C3 aircross 100 HP Plus 21400.

      -95PS ESSENTIAL ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΤΙΜΗ 21.450 - ΕΚΠΤΩΣΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ 1.550. ΝΕΑ ΤΙΜΗ 19.900

      C3 100 HP PLUS 18400 - MAX 19900.

      Υπάρχουν και τα αδελφά Grande Panda, σε βενζίνη και υβριδικά, Opel frontera σε υβριδικά, 2008 σε βενζίνη και υβριδικά, Μόκκα το ίδιο, έχει το 1.2 βενζίνης με 136 άλογα 19900, τα Φίατ 600, τα Τζίπ Αβέντζερ, για να μιλήσω για μικρά και μεγάλα Β σουβ.

      Ασε που έχει και το C4 κάπου στα 22900 και 24900 πάντα αυτόματα.

      Η στείλουμε τον @iceman7 να τα δοκιμάσει για να γελάσουμε λίγο 😁😁
      Είναι δυνατόν να συγκρίνεις το T-cross με τα ινδικά C3😁😁

      Πλάκα πλάκα μου είναι τόσο αδιάφορα τα γαλλικά που δεν έχω οδηγήσει εσχάτως κανένα και δεν έχω και το παραμικρό ενδιαφέρον.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: VW T-Cross

      Θα προσπαθήσω να είμαι αντικειμενικός γιατί έχω δοκιμάσει τα πάντα και χρησιμοποιώ και bev και hybrid και tcross.
      Το αμαξάκι αυτό είναι ένα άριστο all around.
      Μαζεμένες διαστάσεις αλλά άπλετοι και άνετοι χώροι.
      Δεν το πιστεύεις αν δεν το ζήσεις.
      Ποιοτικά αν και σκληρά πλαστικά με πολύ συναρμογή
      Και το γιαρις κρος έχει σκληρά πλαστικά αλλά είναι η τελευταία ποιότητα.
      Αν και παλιά πλατφόρμα έχει στοιχεία τεχνολογίας στον εξοπλισμό.
      Ειναι και ψηλό
      Εχει πολύ καλή ηχομόνωση και γενικά κάνει άνετο οικονομικό και ήσυχο ταξίδι

      Εντός πόλης καίει πολύ και ως αμιγώς θερμικό έχει αβέβαιη μεταπώληση.

      Αλλα στα 20-22 χιλιάρικα μόνο κινέζικα παίρνεις που σου δίνουν μια αίσθηση temu

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εγώ μόνο σπίτι και σε superchargers έχω φορτίσει.
      Α και μια φορά δοκίμασα στο Σείριο τσάμπα 😂 για λίγο.
      Αλλά δεν κάνω χλμ

      Εσενα σε περιμενει ο @dimsabas με την φωτογραφικη ανα χειρας για να σε ανεβασει στο «Στα πρασα»
      😆

      Τον τροφοδοτώ με άλλο υλικό το @dimsabas και δεν με κυνηγάει 😜

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      iceman7
    • RE: TESLA FORUM

      @nascar1 said in TESLA FORUM:

      Συμφωνώ ότι είναι πολύ λίγα τα σημεία με τους SC και κατά την άποψή μου δεν εξυπηρετούν επαρκώς όπως και να το δούμε, όπως και να το σκεφτούμε. Ολόκληρη Αθήνα και έχει μόνο σε ένα σημείο. Αυτό και μόνο αρκεί. Θεσσαλονίκη έχει μόνο σε ένα σημείο. Δεν νομίζω ότι κάποιος είναι ικανοποιημένος από αυτά και μόνο...
      Το ερώτημα είναι άλλο κατά την γνώμη μου. Έχει σκοπό να δημιουργήσει περισσότερα σημεία η τέσλα; Αν θέλει να έχει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων στην Ελλάδα πρέπει να το κάνει. Αλλιώς το υπάρχον δίκτυο σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί επιπλέον λόγο αγοράς τέσλα.

      Δεν νομίζω ότι ασχολείται πια η τεσλα με αυτά.
      Software παράγει και από αμάξια η ίδια πλατφόρμα
      Δεν βλέπω διάθεση να ανοίξουν περισσότεροι sc στη χώρα πόσο μάλλον στην Αθήνα ή Θεσσαλονίκη.
      Υπάρχει πια δίκτυο.
      Ας έβαζε τουλάχιστον στο εθνικό δίκτυο μήπως πλησιάσει κάπως την κατάσταση σε όλη την Ευρώπη όπου απλά σε πάει όπου θες το αμάξι. Από sc σε sc και δεν σκοτίζεσαι με εφαρμογές και προγραμματισμό.

      Στην Ελλάδα τα τεσλα είναι κυρίως αμάξια ΣΚ ή μεταξύ σταθερών προορισμών (σπίτι - εξοχικό).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Toyota C-HR 2023

      @tolisk20 said in Toyota C-HR 2023:

      @lap said in Toyota C-HR 2023:

      Προφανώς οι πλατφόρμες δεν είναι εξολοκλήρου νέες αλλά μεταλλάξεις κάποιων υπαρχόντων και κάθε πλατφόρμα έχει στημένη μια συγκεκριμένη γραμμή παραγωγής, οπότε ίσως για αυτό.

      Το lexus ux 300e πρεπει να ταν προπομπος..55αρα μπαταρια..45 διαθεσιμη αλλα πολυ καλη οικονομια ..κατω απο 16 kwh..πιστευω και το chr+ θα καιει εξισου καλα η καλυτερα..Δεν θυμαμαι ποσο το εδιναν..απλα θυμαμαι οτι ειχε καλυτερους χωρους απ το hybrid πισω και πολυ μεγαλυτερο πορτπαγκαζ κοντα στα 500λιτρα..στην οψη μου τα χαλουσε

      Αυτά τα νούμερα μπαταρίας και κατανάλωσης είναι τραγικά. Ουτε 250 χλμ δεν θα βγάζει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr