Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 2
    • Topics 5
    • Posts 9769
    • Best 2525
    • Groups 0

    iceman7

    @iceman7

    5799
    Reputation
    260
    Profile views
    9769
    Posts
    2
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Athens

    iceman7 Unfollow Follow

    Best posts made by iceman7

    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Ποτέ ρε σεις παιδιά έβγαλε σε παραγωγή η ΑR αμάξι σύντομα ; Και με ποσα προβλήματα ;
      Η εταιρεία είναι νεκρή και δεν το ξέρει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Οδήγησα....

      Πήγα σήμερα από περιέργεια και επειδή είχα διαβάσει καλά λόγια από το Δημήτρη, να δω και οδηγήσω τη νέα έκδοση του Tesla Model 3, το Highland.
      Είχα ξαναδεί Tesla και δεν είχα εντυπωσιαστεί από την ποιότητα του εσωτερικού. Φυσικά η ηλεκτροκίνηση έχει από μόνη της πολλά θέματα ενώ και το σκαρί των Tesla όπως και πρακτικά όλων των ηλεκτρικών είναι μεγάλο για τις αναγκες μου.
      Ωστόσο αυτό που είδα ήταν ένα ποιοτικότατο αμάξι. Πιο ποιοτικό από τη U11 με μοκέτα ακόμα και στις τσέπες των πορτών, αθόρυβο, χωρις τσικ, χωρις να κρέμεται τίποτα, με ότι υπήρχε ως παράπονο για το αρχικό Μ3 διορθωμένο, και όλα αυτά με φουλ εξοπλισμό που για να τον φτάσεις στην 20i πιάνεις πανεύκολα τα 50 χιλιάδες ευρώ, ενώ αν πας στην ix1 ξεπερνάς άνετα τα 70.
      Προσέξτε, δεν μιλάω καν για τη δαιμονισμένη επιτάχυνση, την αθόρυβη λειτουργία και τους χωρους. Μιλάω μόνο για ποσο αμαξι αγοράζουν τα χρήματα σου με τη μια και ποσο με την άλλη.
      Το Μ3 κοστίζει με το περλέ λευκό χρωμα 43000 κλειδί, ητοι 35 με την επιδότηση!!!!!
      Η τιμή γι αυτό που αγοράζεις απλά δεν υπάρχει !
      Με 35 σήμερα να πάρεις σε BMW κάποιον Ασσο με 136 άλογα ή κανα Corolla hatchback υβριδικό (εδω ο κουβάς το YC που έχω για κάθε μέρα αγγίζει τα 30 πια).
      Και φυσικά σε επίπεδο εξοπλισμού μιλάμε για φουλ έξτρα καθως πρακτικά δεν του λείπει τίποτα!!
      Εύλογα θα ρωτήσετε, τι έπαθες βρε συ ice Σαββατιάτικα; Τι συγκρίνεις τώρα ;
      Καταρχήν σε επίπεδο αμιγώς ηλεκτρικών δεν υπάρχει ουδεμία σύγκριση τιμών. Συγκρίνετε με την i4 ή την ix1 και θα δείτε διαφορα τουλάχιστον 20000 ευρώ.
      Ακόμα και με μη ηλεκτρικα να συγκρίνεις πάλι το αμιγώς ηλεκτρικό είναι πια πιο φθηνό.
      Γιατί ; Πως έγινε αυτό ;
      Ειλικρινά με αυτό που είδα σήμερα το μόνο αντικειμενικό δίλημμα είναι αν κανεις δουλειά, βάσει της χρήσης που θες το αμάξι, με ένα Tesla (δεν βάζω γενικά ηλεκτρικό γιατί μαλλον η Tesla έχει περάσει σε άλλο επίπεδο) ή όχι.
      Αν δηλαδη η αυτονομία ή η δυσκολία ανεφοδιασμού είναι τόσο αποτρεπτικοί παράγοντες.
      Τίποτα άλλο!
      Σαν αμάξι δεν υστερεί πια σε τίποτα, σαν εξοπλισμός είναι στο άνω άκρο, σαν τιμή δεν υπάρχει !
      Υποκειμενικά διλήμματα πολλά αλλά είναι καθαρά προσωπικά. Εμένα πχ το μέγεθος είναι αποτρεπτικός παράγοντας γιατί 4,7 μέτρα είναι πολλά για κάθε μερα και την πόλη αν και με τόσες κάμερες και αισθητήρες κουνούπι περνάει από δίπλα σου και το πιάνει.
      Επίσης το ότι είναι σεντάν δεν μου αρέσει γιατί έχω μάθει ψηλά. Μπορεί όμως το αναμενόμενο ανανεωμένο Υ που πούλησε περισσότερο από κάθε άλλο suv στην Ευρώπη φέτος να μου αλλάξει άποψη, αλλά ως είναι τώρα το Υ δεν μου αρέσει.

      Πραγματικά σήμερα προβληματίστηκα έντονα. Οχι γιατί με ενθουσίασε η ωμη ηλεκτρικη επιτάχυνση και η αθόρυβη λειτουργία. Αυτά είναι γνωστά όπως και τα μειονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης!
      Αλλά γιατί κάποιοι δείχνουν ότι σέβονται τα λεφτά μου και τους δίνουν αξία παρέχοντας μου τεχνολογια και φουλ έξτρα εξοπλισμό και δη σε ένα αναβαθμισμένο ποιοτικα σύνολο και άλλοι συνέχεια μειώνουν ποιότητα, ανεβάζουν τιμές και μου πουλάνε τεχνολογια του 2010!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: BMW FORUM

      Το βάζω μπας και ξεκολλήσουμε λιγο από υβρίδια, κουβαδάκια και playmobil!
      Παρέλαβε σήμερα ο κουμπάρος (που έχει και Χ1 για καθημερινό) τη νέα Μ3 competition στη θέση μιας Μ4 του 2016 από Σπανό!
      Είχα την τύχη να πάμε μαζί κάνοντας και λίγο PR για το X1 Greek Club!

      Επικό αυτοκίνητο !!

      alt text

      alt text

      alt text

      alt text

      alt text

      alt text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Αυτό δεν είναι νημα για αμάξι πλέον. Ο γερος και η θάλασσα έχει καταντησει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @fanis75 said in Toyota Yaris Cross:

      Καλοτάξιδα!! Να τα χαρείτε με Υγεία...όλοι όσοι παραλάβατε, ξέρετε εσείς!!

      Ουδεν κρυφό από τα ραντάρ του moderator ! 😀 😂

      Δείτε μερικές πρώτες φωτό από τη χθεσινή παραλαβή.
      Τρίτο Τογιότα από την Τογιότα Γιαννίτσας.
      Άριστοι από την πρώτη στιγμή ! Πολλά ευχαριστώ και στον κ. Γιαννίτσα που ασχολείται προσωπικά και είναι πάνω από όλα και στον πωλητή Ηλία Αλεξάκη.
      Ήρθε σχετικά ανέλπιστα καθως ήταν παραγγελία τέλη 8/22 με εκτιμώμενη παράδοση 12/23.
      Τελικά ήρθε πριν 10 μέρες και παραδόθηκε χθες, παρότι το περίμενα την επόμενη εβδομάδα.
      Πρόλαβε φυσικά να φάει την αύξηση του Γενάρη εντωμεταξύ και μετά από κάτι εκπτώσεις πήγε σχεδόν 26. Δώρο συναγερμός. Μαζί με το αμάξι έδωσαν πατάκια με λογότυπο, μαρσπιέ μπροστά, πλαστικό προστατευτικό πορτ μπαγκαζ, διχτάκι, μπουλόνια ασφαλείας, κιτ ασφαλείας και λάμπα.

      alt text

      Πρώτες εντυπώσεις:
      Θετικά: οικονομία, τεχνολογία, χώρος πορτ μπαγκαζ
      Αρνητικά: χαζές ελλείψεις (ήδη στην διαδρομή επιστροφής σπίτι άλλαξα λαμπες πλαφονιερας και πορτ μπαγκαζ) και ποιότητα υλικών/απτή ποιότητα, τραχύς ήχος κινητήρα στο ρελαντί.

      Γενικά είναι ευκολοδήγητο, καλά στημένο, σβέλτο (καμία σχέση με την προηγούμενη γενια τόσο σε δύναμη και επιτάχυνση όσο και σε θόρυβο ecvt ).
      Δοκίμασα και ημιαυτονομη στην ΑΟ για να ψαρώσει ο γιος. Μια χαρά πήγαινε!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      Πολύ όμορφη βραδιά απόψε !
      Ο Αποστολης, ο Κωστής, ο Βασίλης και ο Χάρης ήταν εξαιρετική παρέα και μακάρι να είχαμε και άλλο χρόνο να λέγαμε αυτοκινητιστικές ιστορίες.
      Το φαγητό όπως πρέπει!
      Πάντα τέτοια !

      Την επόμενη περισσότεροι !

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      I
      iceman7
    • RE: TESLA FORUM

      Τεσλα εκδρομή σήμερα του Tesla Owners Club στα Άσπρα Σπίτια για καφέ και φαγητό στην υπέροχη ταβέρνα «Η Στοά» έξω από τη Λιβαδειά.
      20 τεσλα και ένα Lucid (πρωην τεσλιτη).
      Μαζι και το Plaid του Παρη που μας πέρναγε όλους σαν σταματημένους.
      286 χλμ από το Σείριο με επιστροφή Μαρούσι. Κάψαμε 38kwh με μέση κατανάλωση 134wh/km.
      Επιστροφή με 29% (αλλα 123 χλμ με τους ρυθμούς που πήγαινα). Έφαγε και λίγο το sentry και το cabin overheat (είδα κάτι 55αρια στην καμπίνα!).
      Γράφω από το Σείριο γιατί εκεί έβαλα όσο περιμέναμε 4kwh τσάμπα και από 92% που είχα φτάσει πήγα στο 99%, να δω πως φορτίζεις και έξω (ανάποδα από ότι έλεγε το έκανα το κούμπωμα και πάλι😂).
      Ο υπολογισμός του ABRP πολύ ακριβής και μαζί και αυτός του αυτοκινήτου.
      Προς Άσπρα Σπίτια κονβόι 12 περίπου αμάξια εντός ορίων με προσπερασεις ανετες (οδηγούσα εγώ) και κάτι παραπάνω στο επαρχιακό κομμάτι.
      Απίστευτες κομπλεξικές καταστάσεις από ότι σοβαρό και ασοβαρο αμάξι να περάσει τα τεσλα ακόμα και με κίνδυνο της κυκλοφορίας. Αποκορύφωμα ένα φτιαγμένο aygo που μας κόλλαγε στην ανάβαση προς δίστομο και στο τέλος κόλλησε μέχρι και στο plaid 😂😂 μαλλιοκουβαρα ….. ε ρε προβλήματα που έχει ο κόσμος.

      Μετά τη Λιβαδειά κάναμε πολλά παιχνίδια με το plaid.
      Στο κατέβασμα από δίστομο τσιμπήσαμε όλοι κατι παραπάνω απο ενέργεια.
      Στην επιστροφή απο την ταβέρνα προς Αθήνα ταλιμπανεζικη οδήγηση να προλάβουμε το θρύλο και 200ρισμα (ούτε κατάλαβα πως) στην ευθεία της Θήβας.

      Για ταξίδι το αμάξι είναι υπέροχο. Ποιοτικό,σβέλτο. Εφάμιλλο σε legacy κατασκευαστή θες 60+ χιλιάδες ευρώ.
      Και γενικά σε κανένα σημείο της διαδρομής δεν προβληματίστηκα για το range. Δεν λέω ψέματα το παρακολουθείς. Αλλα όταν έχεις μελετήσει τη διαδρομή και μάθεις το αμάξι δεν θα σε εκθέσει. Νομίζω ήταν και ο καιρός ιδανικός. Αλλα προσωπικά δεν κυκλοφορώ στα κρύα και τις αντίξοες συνθήκες.
      Εσύ παίζοντας με τα άλογα μπορεί να εκτεθείς. Αλλά το αμάξι σε έχει προειδοποιήσει σε κάθε βάναυσο ξέσπασμα 😎
      Μέσα στην πόλη ομως και σε συνθήκες κινήσεις αγχολυτικό μεν όπως κάθε ειδους ηλεκτρική οδήγηση αλλά δείχνει το μέγεθος και το βάρος του. Στα στενά υποφέρουμε παρέα.

      Φτιαγμένο για δρόμους θεωρώ. Αν με αξιώσει ο θεός να έχω την πολυτέλεια 3ου αμαξιού θα μείνει… για 5 έκδρομες το χρονο και βόλτες τα ΣΚ, αλλιώς είναι βάρος παρότι είναι ότι καλύτερο έχω οδηγήσει και μάλλον θα οδηγήσω ποτέ (γερνάμε και αλλάζουν οι προτεραιότητες πια) !
      Μακάρι να είχαμε το δίκτυο της τεσλα και εδώ να το καβαλάς και να σε βγάζει ατσαλάκωτο στην άλλη ακρη της χώρας με μικρά διαλείμματα top - up απλά κουμπώνοντας.

      Αν δεν ήταν και η γενοκτονια των εντόμων που μου βγήκε η γλώσσα στο ημίχρονο του αγώνα με νερό και ένα spray για έντομα της Koch chemie, θα ήταν όλα τέλεια!!!
      Α και να μην ξεχάσω να επισημάνω πόσο αλλάζει την εμπειρία η οικιακή φόρτιση. Φεύγεις γεμάτος το πρωί και ξανά κουμπώνεις το βράδυ.
      Οπως έχουν καταντήσει το GH προτιμώ να πληρώσω 4 ευρώ να γεμίσω σπίτι παρά να σκοτώσω το χρόνο μου, αν και μείωσαν το νυχτερινό ωράριο.
      Κρίμα ρε συ Ελον. Σε φάγανε το πολιτικά και μας έχεις αφήσει μισους εδώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      Ξεκινήσαμε !!
      Ήρθε και ο @criuser πέραν από όσους είχαμε πει σίγουρα οτι θα βρεθούμε !

      alt text

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      I
      iceman7
    • RE: Οδήγησα....

      Έχω τις τελευταίες 10 μερες ενα Yaris 1500 βενζίνη 125 άλογα αυτόματο CVT (με αυτιά στο τιμόνι παρακαλώ) μοντέλο 2024 σε έκδοση με τις 15αρες ζάντες.
      Σε σχέση με το Yaris cross hybrid που είχα και το mazda2 hybrid που έχουμε στην οικογένεια, το συγκεκριμένο είναι απογοήτευση.
      Εξοπλιστικά βέβαια έχει 2-3 ανέλπιστα καλουδια όπως ηλεκτροχρωματικο καθρέπτη και τη μεγάλη 9αρα οθόνη με το ασύρματο car play και android auto, συν τις 2 usb c αλλά λείπει ο τεμπέλης και ο κλιματισμός, ενώ μηχανικά είναι τραγικό.
      Τραβάει ισως λίγο καλύτερα από το υβριδικό αλλά καίει τον πατο του. Σε κίνηση Μαρουσι - Κέντρο με air condition καεί 8,2-8,5.
      Σε ανοιχτό δρόμο κατεβαίνει κοντά στο 7,5.
      Είναι άστρωτο ακόμα βέβαια (μου το εδωσαν με 18 χλμ- πρώτος εγώ) αλλά με γύρισε χρονια πίσω.
      Το χειροκίνητο χειρόφρενο, η τραχύτητα του 3κυλινδρου (λες και έχει Πάρκινσον στο ρελαντί), το ποσο καταβόθρα είναι….
      Τελικά Yaris = υβριδικό.
      Απορώ γιατί βγάζει ακόμα τα απλά βενζινης.

      Και να προσθέσω ότι η αντίδραση της ανάρτησης είναι σαφως χειρότερη στο βενζινοκίνητο. Πιο ξερη και απότομη !

      ΥΓ. Όταν το παρέλαβα το αμάξι πήγαινε χοροπηδώντας. Είδα αέρα και ήταν στο 53psi με προτεινόμενο τα 35!!!
      Το ισορρόπησα με το νύχι την επόμενη μέρα το πρωί !

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      alt text

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      I
      iceman7

    Latest posts made by iceman7

    • RE: TESLA FORUM

      Οσοι ενδιαφερεστε για τεσλα παντως καλο να μην μενετε στα τεστ drive.
      Η απολυτη παγιδα. Νοικιαστε για πολλες μερες να το κινησετε οπου συνηθως πατε.
      Ειναι εντελως αβολα οχηματα σε μηκος και υψος για καθε μερα και ισως και για ταξιδι αν δεν ειστε του προγραμματισμου ή συμβει κατι αποτροπτο (πχ φορτιστης που δεν λειτουργει που ειναι πολυ συνηθες οπως διαβαζω)
      Επισης εχει ιδιαιτεροτητα στο χρωμα και λογω αεροδυναμικου σχηματος μαζευει Chips για πλακα ενω διαβαζω συνεχεια για αλλαγες παρμπριζ.
      Προσωπικα με οσα διαβαζω και εχω δει εχω αμαξι αλλα στην πραξη δεν εχω.
      Γενικα ειναι οχηματα για οσους κοιτανε χωρους και ασφαλεια.
      Εγω κοιταω πρακτικοτητα.

      Μενει στο γκαραζ μεχρι να βρεθει καποιος πιο φανατικος της ηλεκτροκινησης απο εμενα που θα φοβαται λιγοτερο να κυκλοφορει.

      Γενικα αν δεν βγει suv μεχρι 4,30 θα σταματησει να αγοραζει ο κοσμος. Αν και γενικα η ηλεκτροκινηση δεν ειναι και για πολλα.
      Θα αργησει να γινει το παρον και πιθανως δεν θα γινει ποτε το μελλον.
      Ειδικα τα ηλεκτρικα αλλων κατασκευαστων δεν μπαινουν καν σε συγκριση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: VW T-Roc

      Θα τα γραψω εδω γιατι αφορα τη γενικοτερη λειτουργια της vw στην Ελλαδα.
      Τραγικοι ειναι στα ανταλλακτικα.
      Αθλιοι χρονοι, πανακριβα, καμια ενημερωση και διαθεσιμοτητα.
      4 μηνες και ακομα να ολοκληρωθει η επισκευη του tcross.
      Και φυσικα τα λεφτα μπροστα, καμια συνεργασια με ασφαλιστικες

      Αηδια.
      Θα το βαλουμε για πωληση οσο οσο να γλυτωσουμε απο αυτους τους καραγκιοζηδες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @iceman7 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @iceman7 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους 🙂

      Διάβασα κάπου ότι η βασική έκδοση του Aygo X Hybrid θα ξεκινά απο 20 χιλιάρικα. Αν αληθεύει δεν ξέρω τι χώρο θα έχει στην αγορά όταν με εναμισο χιλιάρικο παραπάνω ανεβαίνεις κατηγορία σε supermini (Yaris) και έχεις αμάξι που μπορούν να καθίσουν ενήλικες πισω , έχει σοβαρό πορτμπαγκάζ και μπορεί να πάει και ταξίδι.

      Δεν θα έχει χώρο αν βγει σε τέτοια τιμή.
      Δεν το αποκλείω όμως γιατί η Τογιότα έχει ακριβύνει τρελά

      Ναι έχει ακριβύνει αλλά την παίρνει να ζητάει τις αυξήσεις. Που αλλου θα βρεις 11 χρόνια εγγύηση και την νούμερο 1 παγκοσμίως αξιοπιστία. Παίζει μπάλα χωρίς αντίπαλο.

      Οριακά είναι.
      Εχει φθηνηνει πολύ τα υλικά, κάνει τσιγκουνιές κλπ.
      Γενικά αν έχεις οδηγήσει ένα έστω αξιοπρεπές ποιοτικά αμάξι στη ζωή σου βρίσκεις την απτή ποιότητα στην κάτω γκάμα της Τογιότα εντελώς γύφτικη.

      Ναι είχα BMW κάποτε, και χαιρόμουν με την απτή ποιότητα των υλικών, αλλά περισσότερο από εμένα χαιρονταν στην αντιπροσωπεία με την απτή ποιότητα του πωπου μου, τον οποίο έπιαναν συχνά γιατί έβγαζε όλων των ειδών τα περίεργα και ακριβά προβλήματα, και όλα μετά την λήξη της εγγύησης, λες και το είχαν σχεδιάσει. Χίλιες φορές σκληρό πλαστικό και τρίξιμο, αλλά αθάνατη κατασκευή, παρά να σκάω διχίλιαρα στο σέρβις.

      Δεν τα παντρεύεσαι τα αμάξια. Τα δίνεις μετά την εγγύηση
      7 χρόνια είχα BMW και μόνο τα σέρβις έκανα.
      Τογιότα έχει ακριβά σέρβις οια κάθε χρόνο και δυστυχώς τα άθλια πλαστικά, τα τριξίματα κλπ χαλάνε πολύ από την εμπειρία

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      iceman7
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @iceman7 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους 🙂

      Διάβασα κάπου ότι η βασική έκδοση του Aygo X Hybrid θα ξεκινά απο 20 χιλιάρικα. Αν αληθεύει δεν ξέρω τι χώρο θα έχει στην αγορά όταν με εναμισο χιλιάρικο παραπάνω ανεβαίνεις κατηγορία σε supermini (Yaris) και έχεις αμάξι που μπορούν να καθίσουν ενήλικες πισω , έχει σοβαρό πορτμπαγκάζ και μπορεί να πάει και ταξίδι.

      Δεν θα έχει χώρο αν βγει σε τέτοια τιμή.
      Δεν το αποκλείω όμως γιατί η Τογιότα έχει ακριβύνει τρελά

      Ναι έχει ακριβύνει αλλά την παίρνει να ζητάει τις αυξήσεις. Που αλλου θα βρεις 11 χρόνια εγγύηση και την νούμερο 1 παγκοσμίως αξιοπιστία. Παίζει μπάλα χωρίς αντίπαλο.

      Οριακά είναι.
      Εχει φθηνηνει πολύ τα υλικά, κάνει τσιγκουνιές κλπ.
      Γενικά αν έχεις οδηγήσει ένα έστω αξιοπρεπές ποιοτικά αμάξι στη ζωή σου βρίσκεις την απτή ποιότητα στην κάτω γκάμα της Τογιότα εντελώς γύφτικη.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      iceman7
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους 🙂

      Διάβασα κάπου ότι η βασική έκδοση του Aygo X Hybrid θα ξεκινά απο 20 χιλιάρικα. Αν αληθεύει δεν ξέρω τι χώρο θα έχει στην αγορά όταν με εναμισο χιλιάρικο παραπάνω ανεβαίνεις κατηγορία σε supermini (Yaris) και έχεις αμάξι που μπορούν να καθίσουν ενήλικες πισω , έχει σοβαρό πορτμπαγκάζ και μπορεί να πάει και ταξίδι.

      Δεν θα έχει χώρο αν βγει σε τέτοια τιμή.
      Δεν το αποκλείω όμως γιατί η Τογιότα έχει ακριβύνει τρελά

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      iceman7
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους 🙂

      Ανάλογα το κοινό που απευθύνεσαι.
      Κάποιος που θα έχει το ινστερ για 2ο-3ο αμάξι οικογένειας οκ.
      Αν όμως ένας μπορεί να αντέξει ένα αυτοκινήτο μόνο θα πάει στο υβριδικό.
      Γιατί με αυτό θα ταξιδέψει μακριά κιόλας.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      iceman7
    • RE: TESLA FORUM

      @polistas said in TESLA FORUM:

      @iceman7 said in TESLA FORUM:

      Ο wheel you ειναι τεσλακιας και καλός.
      Προτιμήστε τον.

      Έχεις προσωπική εμπειρία?
      Πόσο χρεώνει την υπέρβαση του ημερήσιου ορίου?
      Η τιμή ανά ημέρα περιλαμβάνει ασφάλεια?

      Τον ξέρω από τα τεσλα φορα. Δεν έχω χρησιμοποιήσει

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: TESLA FORUM

      Ο wheel you ειναι τεσλακιας και καλός.
      Προτιμήστε τον. Αν και θεωρώ ότι με τεστ και νοικιαρικο παίρνεις τη μισή εμπειρία γιατί η άλλη μισή είναι στην εφαρμογή και στη χρήση της.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dekouk

      Ήρωας ρε συ φίλε με ηλεκτρικό μεγέθους τεσλα σε κυκλαδονήσι
      Βέβαια διάβασα μετά ότι είναι ληζινγκ και κατάλαβα !
      Αν και προσωπικά ούτε με ληζινγκ θα πήγαινα κυκλαδονήσι. Μια φορά πήγα Πάρο με το 108 (ληζ) και ήταν και οι πίσω φορτωμένοι με πράγματα από Μαρούσι έως Ραφήνα. Στην Αλονησσο είχα πάει με το παλιό γιαρις γιατί φεύγαμε από το βόλο και ήμουν μέσα στο άγχος γιατί ήταν ιδιόκτητο το αμάξι.

      Εσύ είχες και ταξίδι από Θεσσαλονίκη οπότε ήθελες κάτι άνετο. Αεροπορικώς και ενοικίασε εκεί δεν το είχες κοιτάξει ;
      Επισης οι αεροπορικού τύπου βαλίτσες με σκότωσαν.
      Τσάμπα όγκος ρε συ!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      iceman7
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Πολύ άνετο !

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr