Ποτέ ρε σεις παιδιά έβγαλε σε παραγωγή η ΑR αμάξι σύντομα ; Και με ποσα προβλήματα ;
Η εταιρεία είναι νεκρή και δεν το ξέρει.
Best posts made by iceman7
-
RE: Alfa Romeo Tonale
-
RE: Οδήγησα....
Πήγα σήμερα από περιέργεια και επειδή είχα διαβάσει καλά λόγια από το Δημήτρη, να δω και οδηγήσω τη νέα έκδοση του Tesla Model 3, το Highland.
Είχα ξαναδεί Tesla και δεν είχα εντυπωσιαστεί από την ποιότητα του εσωτερικού. Φυσικά η ηλεκτροκίνηση έχει από μόνη της πολλά θέματα ενώ και το σκαρί των Tesla όπως και πρακτικά όλων των ηλεκτρικών είναι μεγάλο για τις αναγκες μου.
Ωστόσο αυτό που είδα ήταν ένα ποιοτικότατο αμάξι. Πιο ποιοτικό από τη U11 με μοκέτα ακόμα και στις τσέπες των πορτών, αθόρυβο, χωρις τσικ, χωρις να κρέμεται τίποτα, με ότι υπήρχε ως παράπονο για το αρχικό Μ3 διορθωμένο, και όλα αυτά με φουλ εξοπλισμό που για να τον φτάσεις στην 20i πιάνεις πανεύκολα τα 50 χιλιάδες ευρώ, ενώ αν πας στην ix1 ξεπερνάς άνετα τα 70.
Προσέξτε, δεν μιλάω καν για τη δαιμονισμένη επιτάχυνση, την αθόρυβη λειτουργία και τους χωρους. Μιλάω μόνο για ποσο αμαξι αγοράζουν τα χρήματα σου με τη μια και ποσο με την άλλη.
Το Μ3 κοστίζει με το περλέ λευκό χρωμα 43000 κλειδί, ητοι 35 με την επιδότηση!!!!!
Η τιμή γι αυτό που αγοράζεις απλά δεν υπάρχει !
Με 35 σήμερα να πάρεις σε BMW κάποιον Ασσο με 136 άλογα ή κανα Corolla hatchback υβριδικό (εδω ο κουβάς το YC που έχω για κάθε μέρα αγγίζει τα 30 πια).
Και φυσικά σε επίπεδο εξοπλισμού μιλάμε για φουλ έξτρα καθως πρακτικά δεν του λείπει τίποτα!!
Εύλογα θα ρωτήσετε, τι έπαθες βρε συ ice Σαββατιάτικα; Τι συγκρίνεις τώρα ;
Καταρχήν σε επίπεδο αμιγώς ηλεκτρικών δεν υπάρχει ουδεμία σύγκριση τιμών. Συγκρίνετε με την i4 ή την ix1 και θα δείτε διαφορα τουλάχιστον 20000 ευρώ.
Ακόμα και με μη ηλεκτρικα να συγκρίνεις πάλι το αμιγώς ηλεκτρικό είναι πια πιο φθηνό.
Γιατί ; Πως έγινε αυτό ;
Ειλικρινά με αυτό που είδα σήμερα το μόνο αντικειμενικό δίλημμα είναι αν κανεις δουλειά, βάσει της χρήσης που θες το αμάξι, με ένα Tesla (δεν βάζω γενικά ηλεκτρικό γιατί μαλλον η Tesla έχει περάσει σε άλλο επίπεδο) ή όχι.
Αν δηλαδη η αυτονομία ή η δυσκολία ανεφοδιασμού είναι τόσο αποτρεπτικοί παράγοντες.
Τίποτα άλλο!
Σαν αμάξι δεν υστερεί πια σε τίποτα, σαν εξοπλισμός είναι στο άνω άκρο, σαν τιμή δεν υπάρχει !
Υποκειμενικά διλήμματα πολλά αλλά είναι καθαρά προσωπικά. Εμένα πχ το μέγεθος είναι αποτρεπτικός παράγοντας γιατί 4,7 μέτρα είναι πολλά για κάθε μερα και την πόλη αν και με τόσες κάμερες και αισθητήρες κουνούπι περνάει από δίπλα σου και το πιάνει.
Επίσης το ότι είναι σεντάν δεν μου αρέσει γιατί έχω μάθει ψηλά. Μπορεί όμως το αναμενόμενο ανανεωμένο Υ που πούλησε περισσότερο από κάθε άλλο suv στην Ευρώπη φέτος να μου αλλάξει άποψη, αλλά ως είναι τώρα το Υ δεν μου αρέσει.Πραγματικά σήμερα προβληματίστηκα έντονα. Οχι γιατί με ενθουσίασε η ωμη ηλεκτρικη επιτάχυνση και η αθόρυβη λειτουργία. Αυτά είναι γνωστά όπως και τα μειονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης!
Αλλά γιατί κάποιοι δείχνουν ότι σέβονται τα λεφτά μου και τους δίνουν αξία παρέχοντας μου τεχνολογια και φουλ έξτρα εξοπλισμό και δη σε ένα αναβαθμισμένο ποιοτικα σύνολο και άλλοι συνέχεια μειώνουν ποιότητα, ανεβάζουν τιμές και μου πουλάνε τεχνολογια του 2010! -
RE: BMW FORUM
Το βάζω μπας και ξεκολλήσουμε λιγο από υβρίδια, κουβαδάκια και playmobil!
Παρέλαβε σήμερα ο κουμπάρος (που έχει και Χ1 για καθημερινό) τη νέα Μ3 competition στη θέση μιας Μ4 του 2016 από Σπανό!
Είχα την τύχη να πάμε μαζί κάνοντας και λίγο PR για το X1 Greek Club!Επικό αυτοκίνητο !!
-
RE: Toyota Corolla Cross
Αυτό δεν είναι νημα για αμάξι πλέον. Ο γερος και η θάλασσα έχει καταντησει.
-
RE: Toyota Yaris Cross
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
Καλοτάξιδα!! Να τα χαρείτε με Υγεία...όλοι όσοι παραλάβατε, ξέρετε εσείς!!
Ουδεν κρυφό από τα ραντάρ του moderator !
Δείτε μερικές πρώτες φωτό από τη χθεσινή παραλαβή.
Τρίτο Τογιότα από την Τογιότα Γιαννίτσας.
Άριστοι από την πρώτη στιγμή ! Πολλά ευχαριστώ και στον κ. Γιαννίτσα που ασχολείται προσωπικά και είναι πάνω από όλα και στον πωλητή Ηλία Αλεξάκη.
Ήρθε σχετικά ανέλπιστα καθως ήταν παραγγελία τέλη 8/22 με εκτιμώμενη παράδοση 12/23.
Τελικά ήρθε πριν 10 μέρες και παραδόθηκε χθες, παρότι το περίμενα την επόμενη εβδομάδα.
Πρόλαβε φυσικά να φάει την αύξηση του Γενάρη εντωμεταξύ και μετά από κάτι εκπτώσεις πήγε σχεδόν 26. Δώρο συναγερμός. Μαζί με το αμάξι έδωσαν πατάκια με λογότυπο, μαρσπιέ μπροστά, πλαστικό προστατευτικό πορτ μπαγκαζ, διχτάκι, μπουλόνια ασφαλείας, κιτ ασφαλείας και λάμπα.Πρώτες εντυπώσεις:
Θετικά: οικονομία, τεχνολογία, χώρος πορτ μπαγκαζ
Αρνητικά: χαζές ελλείψεις (ήδη στην διαδρομή επιστροφής σπίτι άλλαξα λαμπες πλαφονιερας και πορτ μπαγκαζ) και ποιότητα υλικών/απτή ποιότητα, τραχύς ήχος κινητήρα στο ρελαντί.Γενικά είναι ευκολοδήγητο, καλά στημένο, σβέλτο (καμία σχέση με την προηγούμενη γενια τόσο σε δύναμη και επιτάχυνση όσο και σε θόρυβο ecvt ).
Δοκίμασα και ημιαυτονομη στην ΑΟ για να ψαρώσει ο γιος. Μια χαρά πήγαινε! -
RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ
Πολύ όμορφη βραδιά απόψε !
Ο Αποστολης, ο Κωστής, ο Βασίλης και ο Χάρης ήταν εξαιρετική παρέα και μακάρι να είχαμε και άλλο χρόνο να λέγαμε αυτοκινητιστικές ιστορίες.
Το φαγητό όπως πρέπει!
Πάντα τέτοια !Την επόμενη περισσότεροι !
-
RE: TESLA FORUM
Τεσλα εκδρομή σήμερα του Tesla Owners Club στα Άσπρα Σπίτια για καφέ και φαγητό στην υπέροχη ταβέρνα «Η Στοά» έξω από τη Λιβαδειά.
20 τεσλα και ένα Lucid (πρωην τεσλιτη).
Μαζι και το Plaid του Παρη που μας πέρναγε όλους σαν σταματημένους.
286 χλμ από το Σείριο με επιστροφή Μαρούσι. Κάψαμε 38kwh με μέση κατανάλωση 134wh/km.
Επιστροφή με 29% (αλλα 123 χλμ με τους ρυθμούς που πήγαινα). Έφαγε και λίγο το sentry και το cabin overheat (είδα κάτι 55αρια στην καμπίνα!).
Γράφω από το Σείριο γιατί εκεί έβαλα όσο περιμέναμε 4kwh τσάμπα και από 92% που είχα φτάσει πήγα στο 99%, να δω πως φορτίζεις και έξω (ανάποδα από ότι έλεγε το έκανα το κούμπωμα και πάλι).
Ο υπολογισμός του ABRP πολύ ακριβής και μαζί και αυτός του αυτοκινήτου.
Προς Άσπρα Σπίτια κονβόι 12 περίπου αμάξια εντός ορίων με προσπερασεις ανετες (οδηγούσα εγώ) και κάτι παραπάνω στο επαρχιακό κομμάτι.
Απίστευτες κομπλεξικές καταστάσεις από ότι σοβαρό και ασοβαρο αμάξι να περάσει τα τεσλα ακόμα και με κίνδυνο της κυκλοφορίας. Αποκορύφωμα ένα φτιαγμένο aygo που μας κόλλαγε στην ανάβαση προς δίστομο και στο τέλος κόλλησε μέχρι και στο plaidμαλλιοκουβαρα ….. ε ρε προβλήματα που έχει ο κόσμος.
Μετά τη Λιβαδειά κάναμε πολλά παιχνίδια με το plaid.
Στο κατέβασμα από δίστομο τσιμπήσαμε όλοι κατι παραπάνω απο ενέργεια.
Στην επιστροφή απο την ταβέρνα προς Αθήνα ταλιμπανεζικη οδήγηση να προλάβουμε το θρύλο και 200ρισμα (ούτε κατάλαβα πως) στην ευθεία της Θήβας.Για ταξίδι το αμάξι είναι υπέροχο. Ποιοτικό,σβέλτο. Εφάμιλλο σε legacy κατασκευαστή θες 60+ χιλιάδες ευρώ.
Και γενικά σε κανένα σημείο της διαδρομής δεν προβληματίστηκα για το range. Δεν λέω ψέματα το παρακολουθείς. Αλλα όταν έχεις μελετήσει τη διαδρομή και μάθεις το αμάξι δεν θα σε εκθέσει. Νομίζω ήταν και ο καιρός ιδανικός. Αλλα προσωπικά δεν κυκλοφορώ στα κρύα και τις αντίξοες συνθήκες.
Εσύ παίζοντας με τα άλογα μπορεί να εκτεθείς. Αλλά το αμάξι σε έχει προειδοποιήσει σε κάθε βάναυσο ξέσπασμα
Μέσα στην πόλη ομως και σε συνθήκες κινήσεις αγχολυτικό μεν όπως κάθε ειδους ηλεκτρική οδήγηση αλλά δείχνει το μέγεθος και το βάρος του. Στα στενά υποφέρουμε παρέα.Φτιαγμένο για δρόμους θεωρώ. Αν με αξιώσει ο θεός να έχω την πολυτέλεια 3ου αμαξιού θα μείνει… για 5 έκδρομες το χρονο και βόλτες τα ΣΚ, αλλιώς είναι βάρος παρότι είναι ότι καλύτερο έχω οδηγήσει και μάλλον θα οδηγήσω ποτέ (γερνάμε και αλλάζουν οι προτεραιότητες πια) !
Μακάρι να είχαμε το δίκτυο της τεσλα και εδώ να το καβαλάς και να σε βγάζει ατσαλάκωτο στην άλλη ακρη της χώρας με μικρά διαλείμματα top - up απλά κουμπώνοντας.Αν δεν ήταν και η γενοκτονια των εντόμων που μου βγήκε η γλώσσα στο ημίχρονο του αγώνα με νερό και ένα spray για έντομα της Koch chemie, θα ήταν όλα τέλεια!!!
Α και να μην ξεχάσω να επισημάνω πόσο αλλάζει την εμπειρία η οικιακή φόρτιση. Φεύγεις γεμάτος το πρωί και ξανά κουμπώνεις το βράδυ.
Οπως έχουν καταντήσει το GH προτιμώ να πληρώσω 4 ευρώ να γεμίσω σπίτι παρά να σκοτώσω το χρόνο μου, αν και μείωσαν το νυχτερινό ωράριο.
Κρίμα ρε συ Ελον. Σε φάγανε το πολιτικά και μας έχεις αφήσει μισους εδώ. -
RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ
Ξεκινήσαμε !!
Ήρθε και ο @criuser πέραν από όσους είχαμε πει σίγουρα οτι θα βρεθούμε ! -
RE: Οδήγησα....
Έχω τις τελευταίες 10 μερες ενα Yaris 1500 βενζίνη 125 άλογα αυτόματο CVT (με αυτιά στο τιμόνι παρακαλώ) μοντέλο 2024 σε έκδοση με τις 15αρες ζάντες.
Σε σχέση με το Yaris cross hybrid που είχα και το mazda2 hybrid που έχουμε στην οικογένεια, το συγκεκριμένο είναι απογοήτευση.
Εξοπλιστικά βέβαια έχει 2-3 ανέλπιστα καλουδια όπως ηλεκτροχρωματικο καθρέπτη και τη μεγάλη 9αρα οθόνη με το ασύρματο car play και android auto, συν τις 2 usb c αλλά λείπει ο τεμπέλης και ο κλιματισμός, ενώ μηχανικά είναι τραγικό.
Τραβάει ισως λίγο καλύτερα από το υβριδικό αλλά καίει τον πατο του. Σε κίνηση Μαρουσι - Κέντρο με air condition καεί 8,2-8,5.
Σε ανοιχτό δρόμο κατεβαίνει κοντά στο 7,5.
Είναι άστρωτο ακόμα βέβαια (μου το εδωσαν με 18 χλμ- πρώτος εγώ) αλλά με γύρισε χρονια πίσω.
Το χειροκίνητο χειρόφρενο, η τραχύτητα του 3κυλινδρου (λες και έχει Πάρκινσον στο ρελαντί), το ποσο καταβόθρα είναι….
Τελικά Yaris = υβριδικό.
Απορώ γιατί βγάζει ακόμα τα απλά βενζινης.Και να προσθέσω ότι η αντίδραση της ανάρτησης είναι σαφως χειρότερη στο βενζινοκίνητο. Πιο ξερη και απότομη !
ΥΓ. Όταν το παρέλαβα το αμάξι πήγαινε χοροπηδώντας. Είδα αέρα και ήταν στο 53psi με προτεινόμενο τα 35!!!
Το ισορρόπησα με το νύχι την επόμενη μέρα το πρωί !
Latest posts made by iceman7
-
RE: TESLA FORUM
Αυτό μάλλον δεν έχει αντλία θερμότητας, λογικά παραεισαγωγη και με atom επεξεργαστή.
Fail -
RE: TESLA FORUM
Εγώ πάντως με τόσους πυραύλους της που σκάνε συνέχεια, θα προτιμούσα να πέσω με αλεξίπτωτο από το ΔΔΣ παρά να μπω σε πύραυλο της space X
-
RE: TESLA FORUM
Είχα πάρει και αυτοκόλλητο dual motor με κόκκινη υπογράμμιση από κάτω αλλά δεν το κόλλησα...
-
RE: TESLA FORUM
Ειδικά όσο είσαι στην αναμονή ή τις πρώτες μέρες άστα.
Φορτιστής, μπλε ανταπτορας, Κιτ ελαστικών, πατάκια, tempered glasses για τις οθόνες,θήκες για τους αποθηκευτικούς χώρους... Ότι μαλάκια υπάρχει από Ali και επίσημο store. -
RE: Toyota Corolla Cross
Τα νήματα στους 4Τ δεν υποκαθιστούν ειδικά φορά και γκρουπς.
Γράφουν όλοι όσοι έχουν άποψη, ιδανικά έχοντας δοκιμάσει και απορρίψει το αμάξι.
Προσωπικα το έχω δοκιμάσει και απορρίψει όπως και άλλα νέα Τογιότα παρότι 26 χρόνια κάτοχος ενός Τογιότα (ενίοτε και 2).
Τους λόγους τους έχω γράψει.
Όσοι το επέλεξαν προφανώς παρέβλεψαν ότι είδα εγώ ή είχαν υψηλότερα αλλα κριτήρια.
Κανένα αμάξι δεν είναι τέλειο και ειδικά τα δικά μου -για εμένα προσωπικά τουλάχιστον - παρότι πάντα εμπορικά και αντικειμενικά καλά μοντέλα (rav4, Qashqai, X1, Yaris cross, Yaris, tcross, Tesla model 3). θα βγω ακομπλεξάριστα να γράψω τα κατά τους ή και να κράξω αν χρειάζεται.
Ετσι γιατί και αυτά πρέπει να γράφονται. -
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Δεν αντέχουν πίεση και ακόμα και να βιδώνουν σπάει η βάση και σου αφήνει και το σημάδι από τρύπα.
Μακριά. -
RE: Toyota Corolla Cross
Πες τα ρε συ Βασίλη !
Νισαφι πια με το οπαδιλικι.
Εδώ στους 4Τ γραφουμε όλοι για όλα. .δεν υπάρχουν αποκλεισμοί και τα ανά αμάξι νήματα είναι απλά θεματικές.
Και μάλιστα είναι τέτοια η φύση των 4Τ που και οι κάτοχοι θα γράψουμε ξεκάθαρα και τα αρνητικά.
Γιατι έτσι πρέπει και έτσι ενημερώνεται σωστά ο οποίος υποψήφιος. .όχι με ύμνους για την υποκειμενική επιλογή καθενος. -
RE: Toyota Yaris Cross
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
το ιδανικό αμάξι είναι μέχρι 4 μέτρα.
Το ιδανικό αμάξι για βαριά αστική χρήση θα ήταν ένα υβριδικό/ηλεκτρικό 3μετρο iQ.
Το YC το παίρνουν και για κύριο αμάξι λόγω χώρου αποσκευών.
Ακριβώς, γι'αυτό και οι πωλήσεις του YC υπερτερούν έναντι του απλού Yaris.
Win-win λοιπόν η φάση.
Από το να είχαν 2 αμάξια (ενα μικρό και ένα "για ταξίδια"), και λεφτά (από πάγια έξοδα κλπ) γλιτώνουν και απελεθερώνουν μια επιπλέον θέση στάθμευσης.
Πάντως, η κατάσταση έχει φθάσει στο απροχώρητο: Μ.Ο ηλικίας ελληνικών ΙΧ στα 17 χρόνια, εισήχθη στην Ελλάδα όλη η σαβούρα της Ευρώπης, όλοι έχουν πλέον αποκτήσει αυτοκίνητο, ενώ τα ΜΜΜ έχουν γίνει μπανάλ, με αποτέλεσμα να τυραννιόμαστε καθημερινά ακινητοποιημένοι στους δρόμους.Απλα πάντως λίγες οικογένειες έχουν μόνο ένα αμάξι.
Το yc ως συμβιβασμός δεν κάνει τίποτα καλά. -
RE: Toyota Yaris Cross
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Επειδή έχω ταυτόχρονα και το προηγούμενης γενιάς yaris το ψηλό YC είναι ανώτερο ακριβώς μέσα στα στενά της πόλης .
Το παραπάνω μήκος δεν φαίνεται γιατί και να το ακουμπήσεις κάπου αυτό που βρίσκει είναι μαύρο άβαφο πλαστικό σε αντίθεση με το hatch που όλη την ώρα τρίβω για να φύγουν τα σημάδια από τους λευκούς προφυλακτήρες.
Το τιμόνι κόβει περισσότερο στο YC .
Οι καθρέπτες περνάνε πάνω από τους καθρέπτες των παρκαρισμένων δεν χρειάζεται να τους κλείνεις.
Στις διασταυρώσεις βλέπεις πάνω από την οροφή των παρκαρισμένων στις γωνίες, έχεις καλλίτερη ορατότητα ακόμη και για τους πεζούς.
Μπορείς να καβαλήσεις και το πιο ψηλό πεζοδρόμιο χωρίς μαρσαρίσματα και συμλπεκταρίσματα ... αθόρυβα!
Ο πίσω και εμπρός πρόβολος είναι τοσο ψηλά που του επιτρέπουν να μπαίνει "βαθιά" στις κάθετες θέσεις παρκαρίσματος χωρίς να βρίσκει πουθενά .Φυσικά το πόρτ μπαγκάζ χωράει ολη την πρόικα της εγγονής σε καρότσια παρκοκρέββατα περπατούρες και εχει χώρο για άλλο ενα ... εγγόνι
Για 900 € που στοίχησε παραπάνω απο το αντίστοιχο hatchback είναι πολύ παραπάνω αυτοκίνητο!
Συμφωνώ σε ολα. Ο ορισμός της εμπορικής επιτυχίας των SUVs/Crossovers και του YC ειδικότερα.
Σου δίνουν τέτοια ψευδαίσθηση τα περίπτερα αλλά τελικά οδηγούν σε υποβάθμιση της καθημερινότητας.
Καταλαμβάνουν ακόμα περισσότερο χώρο στις ήδη στριμωγμένες μεγαλουπόλεις.
Εχει χαθεί το μέτρο.Να μιλούσαμε για κανένα Χ1, 3008,Tiguan και λοιπές γκομούτσες 4,5m+ να το δεχθώ.
Μιλάμε για το YC (4,18m μήκος, 1,765m πλάτος) και μάλιστα υβριδικό.
Το έχω ξαναπεί. Μακάρι έστω και τα μισά αυτοκίνητα που κινούνταν στις μεγαλουπόλεις να ήταν υβριδικά (πραγματικά υβριδικά, όχι μούφες mhev 48V κλπ).
Θα είχαμε γλιτώσει τρελή ρύπανση, θόρυβο κλπ.Δεν διαφωνούμε αλλά το ιδανικό αμάξι είναι μέχρι 4 μέτρα.
Το YC το παίρνουν και για κύριο αμάξι λόγω χώρου αποσκευών. -
RE: Toyota Yaris Cross
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Επειδή έχω ταυτόχρονα και το προηγούμενης γενιάς yaris το ψηλό YC είναι ανώτερο ακριβώς μέσα στα στενά της πόλης .
Το παραπάνω μήκος δεν φαίνεται γιατί και να το ακουμπήσεις κάπου αυτό που βρίσκει είναι μαύρο άβαφο πλαστικό σε αντίθεση με το hatch που όλη την ώρα τρίβω για να φύγουν τα σημάδια από τους λευκούς προφυλακτήρες.
Το τιμόνι κόβει περισσότερο στο YC .
Οι καθρέπτες περνάνε πάνω από τους καθρέπτες των παρκαρισμένων δεν χρειάζεται να τους κλείνεις.
Στις διασταυρώσεις βλέπεις πάνω από την οροφή των παρκαρισμένων στις γωνίες, έχεις καλλίτερη ορατότητα ακόμη και για τους πεζούς.
Μπορείς να καβαλήσεις και το πιο ψηλό πεζοδρόμιο χωρίς μαρσαρίσματα και συμλπεκταρίσματα ... αθόρυβα!
Ο πίσω και εμπρός πρόβολος είναι τοσο ψηλά που του επιτρέπουν να μπαίνει "βαθιά" στις κάθετες θέσεις παρκαρίσματος χωρίς να βρίσκει πουθενά .Φυσικά το πόρτ μπαγκάζ χωράει ολη την πρόικα της εγγονής σε καρότσια παρκοκρέββατα περπατούρες και εχει χώρο για άλλο ενα ... εγγόνι
Για 900 € που στοίχησε παραπάνω απο το αντίστοιχο hatchback είναι πολύ παραπάνω αυτοκίνητο!
Συμφωνώ σε ολα. Ο ορισμός της εμπορικής επιτυχίας των SUVs/Crossovers και του YC ειδικότερα.
Σου δίνουν τέτοια ψευδαίσθηση τα περίπτερα αλλά τελικά οδηγούν σε υποβάθμιση της καθημερινότητας.
Καταλαμβάνουν ακόμα περισσότερο χώρο στις ήδη στριμωγμένες μεγαλουπόλεις.
Εχει χαθεί το μέτρο.