Ποτέ ρε σεις παιδιά έβγαλε σε παραγωγή η ΑR αμάξι σύντομα ; Και με ποσα προβλήματα ;
Η εταιρεία είναι νεκρή και δεν το ξέρει.
Best posts made by iceman7
-
RE: Alfa Romeo Tonale
-
RE: Οδήγησα....
Πήγα σήμερα από περιέργεια και επειδή είχα διαβάσει καλά λόγια από το Δημήτρη, να δω και οδηγήσω τη νέα έκδοση του Tesla Model 3, το Highland.
Είχα ξαναδεί Tesla και δεν είχα εντυπωσιαστεί από την ποιότητα του εσωτερικού. Φυσικά η ηλεκτροκίνηση έχει από μόνη της πολλά θέματα ενώ και το σκαρί των Tesla όπως και πρακτικά όλων των ηλεκτρικών είναι μεγάλο για τις αναγκες μου.
Ωστόσο αυτό που είδα ήταν ένα ποιοτικότατο αμάξι. Πιο ποιοτικό από τη U11 με μοκέτα ακόμα και στις τσέπες των πορτών, αθόρυβο, χωρις τσικ, χωρις να κρέμεται τίποτα, με ότι υπήρχε ως παράπονο για το αρχικό Μ3 διορθωμένο, και όλα αυτά με φουλ εξοπλισμό που για να τον φτάσεις στην 20i πιάνεις πανεύκολα τα 50 χιλιάδες ευρώ, ενώ αν πας στην ix1 ξεπερνάς άνετα τα 70.
Προσέξτε, δεν μιλάω καν για τη δαιμονισμένη επιτάχυνση, την αθόρυβη λειτουργία και τους χωρους. Μιλάω μόνο για ποσο αμαξι αγοράζουν τα χρήματα σου με τη μια και ποσο με την άλλη.
Το Μ3 κοστίζει με το περλέ λευκό χρωμα 43000 κλειδί, ητοι 35 με την επιδότηση!!!!!
Η τιμή γι αυτό που αγοράζεις απλά δεν υπάρχει !
Με 35 σήμερα να πάρεις σε BMW κάποιον Ασσο με 136 άλογα ή κανα Corolla hatchback υβριδικό (εδω ο κουβάς το YC που έχω για κάθε μέρα αγγίζει τα 30 πια).
Και φυσικά σε επίπεδο εξοπλισμού μιλάμε για φουλ έξτρα καθως πρακτικά δεν του λείπει τίποτα!!
Εύλογα θα ρωτήσετε, τι έπαθες βρε συ ice Σαββατιάτικα; Τι συγκρίνεις τώρα ;
Καταρχήν σε επίπεδο αμιγώς ηλεκτρικών δεν υπάρχει ουδεμία σύγκριση τιμών. Συγκρίνετε με την i4 ή την ix1 και θα δείτε διαφορα τουλάχιστον 20000 ευρώ.
Ακόμα και με μη ηλεκτρικα να συγκρίνεις πάλι το αμιγώς ηλεκτρικό είναι πια πιο φθηνό.
Γιατί ; Πως έγινε αυτό ;
Ειλικρινά με αυτό που είδα σήμερα το μόνο αντικειμενικό δίλημμα είναι αν κανεις δουλειά, βάσει της χρήσης που θες το αμάξι, με ένα Tesla (δεν βάζω γενικά ηλεκτρικό γιατί μαλλον η Tesla έχει περάσει σε άλλο επίπεδο) ή όχι.
Αν δηλαδη η αυτονομία ή η δυσκολία ανεφοδιασμού είναι τόσο αποτρεπτικοί παράγοντες.
Τίποτα άλλο!
Σαν αμάξι δεν υστερεί πια σε τίποτα, σαν εξοπλισμός είναι στο άνω άκρο, σαν τιμή δεν υπάρχει !
Υποκειμενικά διλήμματα πολλά αλλά είναι καθαρά προσωπικά. Εμένα πχ το μέγεθος είναι αποτρεπτικός παράγοντας γιατί 4,7 μέτρα είναι πολλά για κάθε μερα και την πόλη αν και με τόσες κάμερες και αισθητήρες κουνούπι περνάει από δίπλα σου και το πιάνει.
Επίσης το ότι είναι σεντάν δεν μου αρέσει γιατί έχω μάθει ψηλά. Μπορεί όμως το αναμενόμενο ανανεωμένο Υ που πούλησε περισσότερο από κάθε άλλο suv στην Ευρώπη φέτος να μου αλλάξει άποψη, αλλά ως είναι τώρα το Υ δεν μου αρέσει.Πραγματικά σήμερα προβληματίστηκα έντονα. Οχι γιατί με ενθουσίασε η ωμη ηλεκτρικη επιτάχυνση και η αθόρυβη λειτουργία. Αυτά είναι γνωστά όπως και τα μειονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης!
Αλλά γιατί κάποιοι δείχνουν ότι σέβονται τα λεφτά μου και τους δίνουν αξία παρέχοντας μου τεχνολογια και φουλ έξτρα εξοπλισμό και δη σε ένα αναβαθμισμένο ποιοτικα σύνολο και άλλοι συνέχεια μειώνουν ποιότητα, ανεβάζουν τιμές και μου πουλάνε τεχνολογια του 2010! -
RE: BMW FORUM
Το βάζω μπας και ξεκολλήσουμε λιγο από υβρίδια, κουβαδάκια και playmobil!
Παρέλαβε σήμερα ο κουμπάρος (που έχει και Χ1 για καθημερινό) τη νέα Μ3 competition στη θέση μιας Μ4 του 2016 από Σπανό!
Είχα την τύχη να πάμε μαζί κάνοντας και λίγο PR για το X1 Greek Club!Επικό αυτοκίνητο !!
-
RE: Toyota Corolla Cross
Αυτό δεν είναι νημα για αμάξι πλέον. Ο γερος και η θάλασσα έχει καταντησει.
-
RE: Toyota Yaris Cross
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
Καλοτάξιδα!! Να τα χαρείτε με Υγεία...όλοι όσοι παραλάβατε, ξέρετε εσείς!!
Ουδεν κρυφό από τα ραντάρ του moderator !
Δείτε μερικές πρώτες φωτό από τη χθεσινή παραλαβή.
Τρίτο Τογιότα από την Τογιότα Γιαννίτσας.
Άριστοι από την πρώτη στιγμή ! Πολλά ευχαριστώ και στον κ. Γιαννίτσα που ασχολείται προσωπικά και είναι πάνω από όλα και στον πωλητή Ηλία Αλεξάκη.
Ήρθε σχετικά ανέλπιστα καθως ήταν παραγγελία τέλη 8/22 με εκτιμώμενη παράδοση 12/23.
Τελικά ήρθε πριν 10 μέρες και παραδόθηκε χθες, παρότι το περίμενα την επόμενη εβδομάδα.
Πρόλαβε φυσικά να φάει την αύξηση του Γενάρη εντωμεταξύ και μετά από κάτι εκπτώσεις πήγε σχεδόν 26. Δώρο συναγερμός. Μαζί με το αμάξι έδωσαν πατάκια με λογότυπο, μαρσπιέ μπροστά, πλαστικό προστατευτικό πορτ μπαγκαζ, διχτάκι, μπουλόνια ασφαλείας, κιτ ασφαλείας και λάμπα.Πρώτες εντυπώσεις:
Θετικά: οικονομία, τεχνολογία, χώρος πορτ μπαγκαζ
Αρνητικά: χαζές ελλείψεις (ήδη στην διαδρομή επιστροφής σπίτι άλλαξα λαμπες πλαφονιερας και πορτ μπαγκαζ) και ποιότητα υλικών/απτή ποιότητα, τραχύς ήχος κινητήρα στο ρελαντί.Γενικά είναι ευκολοδήγητο, καλά στημένο, σβέλτο (καμία σχέση με την προηγούμενη γενια τόσο σε δύναμη και επιτάχυνση όσο και σε θόρυβο ecvt ).
Δοκίμασα και ημιαυτονομη στην ΑΟ για να ψαρώσει ο γιος. Μια χαρά πήγαινε! -
RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ
Πολύ όμορφη βραδιά απόψε !
Ο Αποστολης, ο Κωστής, ο Βασίλης και ο Χάρης ήταν εξαιρετική παρέα και μακάρι να είχαμε και άλλο χρόνο να λέγαμε αυτοκινητιστικές ιστορίες.
Το φαγητό όπως πρέπει!
Πάντα τέτοια !Την επόμενη περισσότεροι !
-
RE: TESLA FORUM
Τεσλα εκδρομή σήμερα του Tesla Owners Club στα Άσπρα Σπίτια για καφέ και φαγητό στην υπέροχη ταβέρνα «Η Στοά» έξω από τη Λιβαδειά.
20 τεσλα και ένα Lucid (πρωην τεσλιτη).
Μαζι και το Plaid του Παρη που μας πέρναγε όλους σαν σταματημένους.
286 χλμ από το Σείριο με επιστροφή Μαρούσι. Κάψαμε 38kwh με μέση κατανάλωση 134wh/km.
Επιστροφή με 29% (αλλα 123 χλμ με τους ρυθμούς που πήγαινα). Έφαγε και λίγο το sentry και το cabin overheat (είδα κάτι 55αρια στην καμπίνα!).
Γράφω από το Σείριο γιατί εκεί έβαλα όσο περιμέναμε 4kwh τσάμπα και από 92% που είχα φτάσει πήγα στο 99%, να δω πως φορτίζεις και έξω (ανάποδα από ότι έλεγε το έκανα το κούμπωμα και πάλι).
Ο υπολογισμός του ABRP πολύ ακριβής και μαζί και αυτός του αυτοκινήτου.
Προς Άσπρα Σπίτια κονβόι 12 περίπου αμάξια εντός ορίων με προσπερασεις ανετες (οδηγούσα εγώ) και κάτι παραπάνω στο επαρχιακό κομμάτι.
Απίστευτες κομπλεξικές καταστάσεις από ότι σοβαρό και ασοβαρο αμάξι να περάσει τα τεσλα ακόμα και με κίνδυνο της κυκλοφορίας. Αποκορύφωμα ένα φτιαγμένο aygo που μας κόλλαγε στην ανάβαση προς δίστομο και στο τέλος κόλλησε μέχρι και στο plaidμαλλιοκουβαρα ….. ε ρε προβλήματα που έχει ο κόσμος.
Μετά τη Λιβαδειά κάναμε πολλά παιχνίδια με το plaid.
Στο κατέβασμα από δίστομο τσιμπήσαμε όλοι κατι παραπάνω απο ενέργεια.
Στην επιστροφή απο την ταβέρνα προς Αθήνα ταλιμπανεζικη οδήγηση να προλάβουμε το θρύλο και 200ρισμα (ούτε κατάλαβα πως) στην ευθεία της Θήβας.Για ταξίδι το αμάξι είναι υπέροχο. Ποιοτικό,σβέλτο. Εφάμιλλο σε legacy κατασκευαστή θες 60+ χιλιάδες ευρώ.
Και γενικά σε κανένα σημείο της διαδρομής δεν προβληματίστηκα για το range. Δεν λέω ψέματα το παρακολουθείς. Αλλα όταν έχεις μελετήσει τη διαδρομή και μάθεις το αμάξι δεν θα σε εκθέσει. Νομίζω ήταν και ο καιρός ιδανικός. Αλλα προσωπικά δεν κυκλοφορώ στα κρύα και τις αντίξοες συνθήκες.
Εσύ παίζοντας με τα άλογα μπορεί να εκτεθείς. Αλλά το αμάξι σε έχει προειδοποιήσει σε κάθε βάναυσο ξέσπασμα
Μέσα στην πόλη ομως και σε συνθήκες κινήσεις αγχολυτικό μεν όπως κάθε ειδους ηλεκτρική οδήγηση αλλά δείχνει το μέγεθος και το βάρος του. Στα στενά υποφέρουμε παρέα.Φτιαγμένο για δρόμους θεωρώ. Αν με αξιώσει ο θεός να έχω την πολυτέλεια 3ου αμαξιού θα μείνει… για 5 έκδρομες το χρονο και βόλτες τα ΣΚ, αλλιώς είναι βάρος παρότι είναι ότι καλύτερο έχω οδηγήσει και μάλλον θα οδηγήσω ποτέ (γερνάμε και αλλάζουν οι προτεραιότητες πια) !
Μακάρι να είχαμε το δίκτυο της τεσλα και εδώ να το καβαλάς και να σε βγάζει ατσαλάκωτο στην άλλη ακρη της χώρας με μικρά διαλείμματα top - up απλά κουμπώνοντας.Αν δεν ήταν και η γενοκτονια των εντόμων που μου βγήκε η γλώσσα στο ημίχρονο του αγώνα με νερό και ένα spray για έντομα της Koch chemie, θα ήταν όλα τέλεια!!!
Α και να μην ξεχάσω να επισημάνω πόσο αλλάζει την εμπειρία η οικιακή φόρτιση. Φεύγεις γεμάτος το πρωί και ξανά κουμπώνεις το βράδυ.
Οπως έχουν καταντήσει το GH προτιμώ να πληρώσω 4 ευρώ να γεμίσω σπίτι παρά να σκοτώσω το χρόνο μου, αν και μείωσαν το νυχτερινό ωράριο.
Κρίμα ρε συ Ελον. Σε φάγανε το πολιτικά και μας έχεις αφήσει μισους εδώ. -
RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ
Ξεκινήσαμε !!
Ήρθε και ο @criuser πέραν από όσους είχαμε πει σίγουρα οτι θα βρεθούμε ! -
RE: Οδήγησα....
Έχω τις τελευταίες 10 μερες ενα Yaris 1500 βενζίνη 125 άλογα αυτόματο CVT (με αυτιά στο τιμόνι παρακαλώ) μοντέλο 2024 σε έκδοση με τις 15αρες ζάντες.
Σε σχέση με το Yaris cross hybrid που είχα και το mazda2 hybrid που έχουμε στην οικογένεια, το συγκεκριμένο είναι απογοήτευση.
Εξοπλιστικά βέβαια έχει 2-3 ανέλπιστα καλουδια όπως ηλεκτροχρωματικο καθρέπτη και τη μεγάλη 9αρα οθόνη με το ασύρματο car play και android auto, συν τις 2 usb c αλλά λείπει ο τεμπέλης και ο κλιματισμός, ενώ μηχανικά είναι τραγικό.
Τραβάει ισως λίγο καλύτερα από το υβριδικό αλλά καίει τον πατο του. Σε κίνηση Μαρουσι - Κέντρο με air condition καεί 8,2-8,5.
Σε ανοιχτό δρόμο κατεβαίνει κοντά στο 7,5.
Είναι άστρωτο ακόμα βέβαια (μου το εδωσαν με 18 χλμ- πρώτος εγώ) αλλά με γύρισε χρονια πίσω.
Το χειροκίνητο χειρόφρενο, η τραχύτητα του 3κυλινδρου (λες και έχει Πάρκινσον στο ρελαντί), το ποσο καταβόθρα είναι….
Τελικά Yaris = υβριδικό.
Απορώ γιατί βγάζει ακόμα τα απλά βενζινης.Και να προσθέσω ότι η αντίδραση της ανάρτησης είναι σαφως χειρότερη στο βενζινοκίνητο. Πιο ξερη και απότομη !
ΥΓ. Όταν το παρέλαβα το αμάξι πήγαινε χοροπηδώντας. Είδα αέρα και ήταν στο 53psi με προτεινόμενο τα 35!!!
Το ισορρόπησα με το νύχι την επόμενη μέρα το πρωί !
Latest posts made by iceman7
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@w202-amg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@w202-amg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@w202-amg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τι άποψη έχετε για τα μεταχειρισμένα Τέσλα? σαν πολύ φθηνά έχουν γίνει τα μοντέλα πέριξ του 2020-2021
Και τα είχαν αγοράσει καμία 60αρα το καθένα.
Βέβαια με διπλάσια απόσβεση στο μισό χρόνο τώρα τα πουλάνε χώμα για να τα ξεφορτωθούν και να μην γράψουν και κέρδος.
Αν πάντως ψήνεσαι για να δοκιμάσεις βρες ένα από 21 και μετά.
Κάνε έλεγχο στην τεσλα και βασικά ζητά υγεία μπαταρίας μετά από σωστό battery test
Τα περφορμανς και γενικά αυτά με πολλούς ίππους έχουν σκισμένες μπαταρίες επειδή τους ρούφηξαν το αίμα.Προς το παρόν είμαι σε φάση να δω πως θα λειτουργήσει το netmetering στον ένα τόπο διαμονής και το net billing προσεχώς στον τόπο εργασίας. Βέβαια τα μεγάλα προβλήματα είναι οι υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο που θα χρειάζομαι και η δυνατότητα επισκευής σε εξωτερικό συνεργείο που από ότι αντιλαμβάνομαι είναι ανύπαρκτη αυτή τη στιγμή στην επαρχία. Θα φανεί σε 2-3 χρόνια που θα βρίσκεται η κατάσταση. W214 diesel phev είναι ότι πρέπει αλλά ισχύουν τα ίδια.
W213 facelift 2000diesel 196-245ps φαίνεται η φωνή της λογικής με τα μέχρι τώρα δεδομένα.
Ειδομεν, περιμένω κατάρρευση τιμών άλλωστε , ή θα περιμένω σαν την αλεπού 🫣Τσίμπα ένα καινούριο μικρούλη, ότι μάρκα θες. Παρτο στο όνομα της επιχείρησης, γράψε +50% έξοδα και κάνε το απόσβεση από 2 έως 6 έτη. Μιλά με το λογιστή σου.
Κινείσαι τσάμπα με το φβ σου. Γεμίζεις τόσο σπίτι όσο και στην δουλειά σου. Και δοκιμάζεις την φάση της ηλεκτροκίνησης ανέξοδα και αποκτάς προσωπική άποψη. Ούτε τι λένε οι μεν ούτε οι δεν. Δική σου άποψη!Το σκέφτομαι σοβαρά κατά αυτόν τον τρόπο,μιας που η ατομική επιχείρηση φορολογείται ανελέητα.
Ε ναι και είναι μαλακες στην εφορία να αφήνουν τον καθένα να γράφει ότι θέλει.
Αν είχες τζίρους για να καλύψεις τόσο έξοδα θα την είχες κάνει εταιρεία δεν θα την είχες ακόμα ατομική.
Προσοχή παιδιά με αυτά φορολογικά κόλπα γιατί θα πας για μαλλί και θα βγεις κουρεμένος. -
RE: VW FORUM
Και το T-Roc μου είναι ρυθμισμένο να δείχνει αλλαγή λαδιών ανά 2ετία. Αλλάζω ανά έτος με δική μου πρωτοβουλία, αλλά το ίδιο μου πρότεινε και η Karenta.
Γενικά έχω ξαναγράψει ότι το πρόγραμμα της vw για τα service είναι διαφορετικό για τα leasing, πιθανόν και για τα ballon και διαφορετικό για τα ιδιόκτητα. Όταν πας στην αντιπροσωπεία σε ρωτάνε πρώτα σε ποια κατηγορία ανήκει το αυτοκίνητο και μετά βγάζουν τις εργασίες.
Το ερώτημα μου προς την καρεντα ήταν συγκεκριμένο και νωρίτερα τους είχα δώσει λεπτομέρειες για το όχημα με vin κλπ
Το αμάξι αγοράστηκε cash -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@w202-amg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τι άποψη έχετε για τα μεταχειρισμένα Τέσλα? σαν πολύ φθηνά έχουν γίνει τα μοντέλα πέριξ του 2020-2021
Και τα είχαν αγοράσει καμία 60αρα το καθένα.
Βέβαια με διπλάσια απόσβεση στο μισό χρόνο τώρα τα πουλάνε χώμα για να τα ξεφορτωθούν και να μην γράψουν και κέρδος.
Αν πάντως ψήνεσαι για να δοκιμάσεις βρες ένα από 21 και μετά.
Κάνε έλεγχο στην τεσλα και βασικά ζητά υγεία μπαταρίας μετά από σωστό battery test
Τα περφορμανς και γενικά αυτά με πολλούς ίππους έχουν σκισμένες μπαταρίες επειδή τους ρούφηξαν το αίμα. -
RE: BYD forum
Πάλι θα φάει κουβά ο κόσμος με την επιδότηση και τις καθυστερήσεις τους.
Βέβαια με 3 χιλιάρικα μόνο πλέον ίσως να μην αξίζει να ασχοληθείς καν.
Βασικά γιατί να ασχοληθείς με την ηλεκτροκίνηση αν δεν είσαι αποφασισμένος συνειδητοποιημένος και να πληροίς τις προϋποθέσεις -
RE: VW FORUM
@dimitrioskosmas said in VW FORUM:
Στο είχα πει και παλιότερα
Πάρε ένα jazz,να το χαρεί η σύζυγος κι εσύ την οικονομία καυσίμου χωρις τη φτηνια της toyota
Τελείωσαν τα ψωμιά του crossΑφού με ξέρεις ότι αγοράζω μόνο εμπορικά αμάξια και αντικειμενικά όμορφα.
Το jazz δεν το βλέπεις καν στο δρόμο.
Το ότι καίει το κρος το ξέραμε.
Ενας λόγος που έφυγε και η Χ1.
Δεν θα πεθάνουμε με 50 ευρώ παραπάνω βενζίνη το μήνα αλλά οκ.
Στην τελική της γυναίκας της αρέσει και μαγαρισμένο. -
RE: VW FORUM
Λοιπόν ρώτησα εγγράφως για το θέμα των σέρβις και της εγγύησης:
Ρώτησα τα εξής:
Εχουμε στην οικογένεια ένα Τ-cross 1,0 manual 115ps έκδοση MORE με ημερομηνια πρωτης κυκλοφοριας 9/2024…
Το αυτοκίνητο συνοδεύεται από 4ετή εγγύηση.
Σημερα το αυτοκίνητο έχει 7470 χλμ και η ένδειξη για λάδια και σερβις στην εφαρμογή ειναι να γίνει σε 251 ημέρες από σήμερα ή στα 22600 χλμ.
θα ήθελα παρακαλώ και στο πλαίσιο της 4ετούς εγγύησης να μου γνωρίσετε αν πρέπει να γίνει κάποια εργασία συντήρησης νωρίτερα, αν ναι πότε, τι περιλαμβάνει και το κόστος.
Επίσης θα ήθελα το πρόγραμμα των αναγκαίων συντηρήσεων και εργασιών κατά τη διάρκεια της εγγύησης.Και έλαβα την παρακάτω απάντηση:
α) Το αυτοκίνητο έρχεται ρυθμισμένο από το Εργοστάσιο Κατασκευής ώστε να ακολουθεί συντήρηση «μεταβλητών διαστημάτων». Αυτή περιλαμβάνει:
1. Λιπαντική συντήρηση, σύμφωνα με τη σχετική ένδειξη στον Πίνακα Οργάνων (το αργότερο κάθε 30.000χλμ/2έτη) οπού πραγματοποιείται αντικατάσταση φίλτρο λαδιού και αντικατάσταση λιπαντικού με προδιαγραφή VW 50800 (0W-20).
2. Εργασίες επιθεώρησης, σύμφωνα με τη σχετική ένδειξη στον Πίνακα Οργάνων (κάθε 2έτη/30.000χλμ).
β) Επιπροσθέτως στα πλαίσια της συντήρησης θα πρέπει να πραγματοποιούνται και οι παρακάτω έλεγχοι/αντικαταστάσεις:
- Φίλτρο οσμών και αλλεργιογόνων με στρώση ενεργού άνθρακα: Καθαρισμός κελύφους και αντικατάσταση στοιχείου φίλτρου κάθε 2έτη/60.000χλμ.
- Σύστημα πέδησης και συμπλέξης: Αλλαγή υγρά φρενών (στη συνέχεια έλεγχος λειτουργείας κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής διαδρομής) κάθε 2 έτη.
- Μπουζί: Αντικατάσταση κάθε 4 έτη/60.000χλμ.
- Φίλτρο αέρα: Καθαρισμός περιβλήματος και αντικατάσταση στοιχείο φίλτρου κάθε 6έτη/90.000χλμ.
Παραμένουμε στη διάθεση σας για όποια διευκρίνηση ή πληροφορία.
Με εκτίμηση,
Νίκος Παπανδρέου
Εξυπηρέτηση Πελατών Volkswagen
Kosmocar A.E.Αρα πάω όπως με τα BMW.
Δεν θα μου πουν τίποτα για την εγγύηση αν δεν πάω στο χρόνο.
Σωστά ;Αν έχεις σκέψεις να κρατήσεις το αμάξι μετά την 4ετία, άλλαζε λάδια κάθε χρόνο.
Αλλιώς ένα service ανά 2ετία, όπως προβλέπουν οι όροι της εγγύησης, να γλυτώσεις και λεφτά.
Εχω στο χρόνο 7500 χλμ. Γιατί να τα αλλάξω ακόμα ; Στα 15 θα το έκανα.
Και επίσης γιατί να πάω στην Καρεντα για αλλαγή; Για να μου χρεώσει το λιπαντικό 280 ευρώ ; Να είχα κανα δικό μου έμπιστο συνεργείο να πήγαινα.
Αλλα οι σχέσεις μου με τα συνεργεία λόγω Τογιότα ήταν τυπικές.
Το καταλαβαίνω για τη μακροζωία που λες αλλά σκοπός δεν είναι να μείνει πολλά χρόνια.
Εγω ήδη θέλω να το διώξω λόγω του ατυχήματος που είχαμε και στο μυαλό μου μαγαρίστηκε το αμάξι.Εχω κάτι τέτοια κολλήματα.
Να φανταστείς ενώ με το τεσλα είχα 1800 χλμ σε δύο μήνες μόλις μου το γρατσούνισαν στο πάρκινγκ έκανα 2 μήνες να ξανακατέβω με αμάξι στο κέντρο, σταμάτησα το τεσλα και πήρα το κρος στη γυναίκα για να της πάρω πίσω το μαζντα και μπήκε στο μυαλό μου η πώληση του τεσλα επειδή και μαγαρίστηκε και δεν θα το χρησιμοποιουσα πια κάθε μέρα άρα έχανε τη χρήση του.Οποτε όλη η φάση με το cross για εμένα είναι θεωρητική γιατί εγώ δεν θα το είχα καν πάρει πίσω από το συνεργείο. Ασχολήθηκα από περιέργεια γιατί έχω διαβάσει κάθε πιθανή μαλακια στα ΜΚΔ σε σχέση με την ισχύ εγγύησης.
Η γυναίκα όμως δεν ακόμα δεν ψήνεται γιατί της αρέσει, παρότι καίει πολύ και είναι και κουτάλα που προσωπικά δεν αντέχω καθόλου. -
RE: VW FORUM
Λοιπόν ρώτησα εγγράφως για το θέμα των σέρβις και της εγγύησης:
Ρώτησα τα εξής:
Εχουμε στην οικογένεια ένα Τ-cross 1,0 manual 115ps έκδοση MORE με ημερομηνια πρωτης κυκλοφοριας 9/2024…
Το αυτοκίνητο συνοδεύεται από 4ετή εγγύηση.
Σημερα το αυτοκίνητο έχει 7470 χλμ και η ένδειξη για λάδια και σερβις στην εφαρμογή ειναι να γίνει σε 251 ημέρες από σήμερα ή στα 22600 χλμ.
θα ήθελα παρακαλώ και στο πλαίσιο της 4ετούς εγγύησης να μου γνωρίσετε αν πρέπει να γίνει κάποια εργασία συντήρησης νωρίτερα, αν ναι πότε, τι περιλαμβάνει και το κόστος.
Επίσης θα ήθελα το πρόγραμμα των αναγκαίων συντηρήσεων και εργασιών κατά τη διάρκεια της εγγύησης.Και έλαβα την παρακάτω απάντηση:
α) Το αυτοκίνητο έρχεται ρυθμισμένο από το Εργοστάσιο Κατασκευής ώστε να ακολουθεί συντήρηση «μεταβλητών διαστημάτων». Αυτή περιλαμβάνει:
1. Λιπαντική συντήρηση, σύμφωνα με τη σχετική ένδειξη στον Πίνακα Οργάνων (το αργότερο κάθε 30.000χλμ/2έτη) οπού πραγματοποιείται αντικατάσταση φίλτρο λαδιού και αντικατάσταση λιπαντικού με προδιαγραφή VW 50800 (0W-20).
2. Εργασίες επιθεώρησης, σύμφωνα με τη σχετική ένδειξη στον Πίνακα Οργάνων (κάθε 2έτη/30.000χλμ).
β) Επιπροσθέτως στα πλαίσια της συντήρησης θα πρέπει να πραγματοποιούνται και οι παρακάτω έλεγχοι/αντικαταστάσεις:
- Φίλτρο οσμών και αλλεργιογόνων με στρώση ενεργού άνθρακα: Καθαρισμός κελύφους και αντικατάσταση στοιχείου φίλτρου κάθε 2έτη/60.000χλμ.
- Σύστημα πέδησης και συμπλέξης: Αλλαγή υγρά φρενών (στη συνέχεια έλεγχος λειτουργείας κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής διαδρομής) κάθε 2 έτη.
- Μπουζί: Αντικατάσταση κάθε 4 έτη/60.000χλμ.
- Φίλτρο αέρα: Καθαρισμός περιβλήματος και αντικατάσταση στοιχείο φίλτρου κάθε 6έτη/90.000χλμ.
Παραμένουμε στη διάθεση σας για όποια διευκρίνηση ή πληροφορία.
Με εκτίμηση,
Νίκος Παπανδρέου
Εξυπηρέτηση Πελατών Volkswagen
Kosmocar A.E.Αρα πάω όπως με τα BMW.
Δεν θα μου πουν τίποτα για την εγγύηση αν δεν πάω στο χρόνο.
Σωστά ; -
RE: Πιστοποιητικό καλοπληρωτή
Και μεταξύ μας προτιμότερο να πάρω ένα διαμέρισμα για ενοικίαση παρά να πετάξω τα λεφτά μου στο δρόμο.
Τέρμα τα παιδιαρίσματα.με τη σημερινη ανασφαλεια να εισαι ιδιοκτητης και να νοικιαζεις, μονο αν εισαι Δικηγορος αξιζει να εχεις διαμερισμα για ενοικιαση. Μονο ετσι σε σεβονται. Επρεπε απο την αρχη με αυτη την επενδυση να ασχοληθεις και να αγοραζεις διαμερισματα διαρια ή τριαρια, οχι γκαρσονιερες: μπορει να αποφερουν πιο πολλα αναλογικα με το κοστος τους, αλλα συνηθως ο ανθρωπος που ειναι μονος φευγει καθε χρονο αλλου και ειναι ετσι και ανετο για αυτον να ειναι πιστολερο, οποτε ολα τσαμπα θα ειναι για αυτον για παντα. Απλα θα μετακομιζει καθε χρονο με ολα τζαμπα, εντωμεταξυ εχουν απιστευτη ευχαριστηση οταν καταστρεφουν αφου πληρωσαν μονο για να μπουν, μετα τιποτε και ποτε! Airbnb κερδος μηδεν εκτος αν τα καθαριζεις μονος, ειναι πληρη απασχοληση και δουλεία. Αναγκαστικα εχω γιατι η μακροχρονια για εμενα αποδειχθηκε 4 φορες πληρως παθητικη οποτε τη δοκιμασα, απλως το συντηρω με τη βραχυχρονια, κερδος δεν εχει αφου δεν μπορω να το καθαριζω μονος στην επαρχια και φαντασου κανω εγω τη διαχειριση στις ηλεκτρονικες πλατφορμες, αν δεν ξερεις ή δεν μπορεις, κλαφτα.
Τεραστιο λαθος ειναι αντικειμενικα, να αγοραζεις καινουργιο αυτοκινητο καθε 3 με 4 χρονια. Παραλιγο να με κολλησετε και εμενα. Αλλαξοπιστησετε γιατι θα με χαλασετε και πραγματικα ειναι η χειροτερη επενδυση που υπαρχει στη γη, με ταχυτατη απαξιωση! Να παρεις ενα καλουτσικο να εξυπηρετει τις αναγκες σας (επειδη εισαι λεπτολογος οπως και εγω, θα ειναι παντα σαν καινουργιο) και αν θες να σου φυγει η καταναλωτικη σου αναγκη νοικιαζεις ενα πανακριβο για ΠΣΚ.
Εχω δικό μου άνθρωπο να βάλω μέσα. Και εγώ καιτοι δικηγόρος ξέρω πόσο άσχημα μπορείς να μπλέξεις μα τους ξεφτίλες που κυκλοφορούν
Βασικά έπρεπε πέρυσι να το είχα πάρει ένα διαμέρισμα που έμενε ο δικός μου να τον κράταγα μέσα.
Αλλα μου ήθελα ηλεκτρικά ….. -
RE: VW T-ROC 2026
Οπαδιλικι πουλάνε όλοι για να δικαιωθούν για τις επιλογές τους και να βαυκαλίζονται με το πόσο γάτοι είναι που επέλεξαν το καλύτερο.
Που να δεις σε bmw, σε τεσλα και γενικά ηλεκτρικούς που τα έχω πρόσφατα. Απλα οι τογιοταιοι είναι πολλοί.
Παντού φανατιλα και μια μακαριότητα ότι μόνο αυτοί κατέχουν την απόλυτη αλήθεια.
Εγω δεν φτουράω πουθενά γιατί έχω την κακή συνήθεια να ξεψαχνίζω και κράζω συχνά τις επιλογές μου., οπότε χαλάω τη σούπα. Και εκεί αντιμετωπίζεις και bullying του στυλ πούλα τότε και χασου που μας χαλάς την ιδανική εικόνα που έχουμε στήσει στο μυαλό μας. -
RE: BYD forum
αλλα το μεγεθος του Atto 3 σε συνδυασμο με τις καμερες 360 χωραει παντου. Ευτυχως που προσπαθουν ορισμενες εταιριες να κανουν κατι διαφορετικο. Παντως οποιος εχει δει το εσωτερικο του αρεσε. Κριμα που δε το πηρες γιατι θα σε βολευε, εχει πολυ ανθεκτικο χρωμα και αφου εισαι λεπτολογος θα εβρισκες λυσεις για το παραμικρο, οποτε ωφελημενος θα ημουν και εγω. Εντωμεταξυ κανενας απο το φορουμ δε το εχει παρει. Παλι καλα που πηραν εστω Dolphin
Και πάλι μεγάλο θα ήταν.
Αστο έχω πάθει τέτοιο σοκ με τη μαούνα το τεσλα που και να γουστάρω κάτι πολύ όπως και το γούσταρα δεν πρόκειται να ξαναπάρω τίποτα πάνω από 4,20.
Από τη στιγμή που κινούμαι κυρίως εντός πόλης δεν θέλω μεγαλύτερο.
Και επειδή έχω δει τετοιο εξοπλισμό δύναμη και software από την τεσλα σε αυτή την τιμή, οτιδήποτε άλλο θα μου φαίνεται πανάκριβο. Και μεταξύ μας προτιμότερο να πάρω ένα διαμέρισμα για ενοικίαση παρά να πετάξω τα λεφτά μου στο δρόμο.
Τέρμα τα παιδιαρίσματα.Κατά τα λοιπά
Ταξίδι με suv και 60αρα δεν θα έκανα. Λίγη. Θα πρέπει κάθε 200 να σταματάς για φόρτιση.
Αντικειμενικά πάντως καλό σύνολο το Atto3 και μαζί με το δελφίνι τα μόνα που αξίζουν και δικαίως πούλησαν.