Ούτε καν αδερφέ.... Πολύ ανώτερο σε όλα μα όλα όμως το Corolla .Η μόνη ελπίδα είναι να ρίξει πολύ την τιμή το duster.Αλλιως η σύγκριση για μένα είναι αστεία.
Best posts made by mariolas
-
RE: Dacia duster hybrid 140 vs Toyota Corolla cross 1.8L 140hp! Am I missing something?
-
RE: VW Golf MK 8
30000 χιλιάρικα για golf??που κατά πάσα πιθανότητα θα πάρεις μοτέρ και αυτόματο στα χέρια? Δεν μιλάω για τα υπόλοιπα.Εδω πρώην κάτοχος scirocco.Οι Γερμανοί θέλουν από ένα αυτοκίνητο να βγάλουν άλλο ένα... Τεράστιο όχι .... Αυτό είναι ο λόγος που έπιασαν πάτο.... Τώρα πάνε να μειώσουν λίγο τις τιμές αλλά δενννν
-
RE: BYD forum
Οι Ευρωπαίοι θα τον φάνε για να βάλουνε μυαλό ....
-
RE: Corolla cross ή κάτι άλλο;
Ναι να περιμένεις υβριδικό από Stellantis χαχαχαχα.Παρε και ένα δεύτερο για οταν μένει το πρώτο!Η δική μου άποψη σε αυτά που λες μόνο Corolla cross.Μετα ίσως και Mazda αλλά πολλά τα κυβικά....
-
RE: Renault Captur II
Αδερφέ με όλο το σεβασμό.Γνωστης και ειδικός στα αυτοκίνητα δεν είμαι αλλά ΛΑΔΙΑ θα αλλάζεις πάντα!Εχω πάθει μεγάλη ζημια με τις μλκς που πλασάρουν.
-
RE: VW Tiguan 2024
Αυτά είναι πως τα αντιλαμβάνεται ο καθένας παιδιά.Εγω και χιλιάδες άλλοι ήμασταν δυσαρεστημένοι πελάτες και έτσι λογικά αποφάσισαμε αρκετοί οχι ολοι να πάμε σε κάτι άλλο.Ειναι σαν τις κυβερνήσεις..Ειδικά στην Ελλάδα σε Γα@@νε σε πη@@νε και εσύ ψηφίζεις πάλι τα ίδια.Γουστα είναι αυτά.
-
RE: VW Tiguan 2024
Εγώ φίλε μου είχα vw scirocco full extra 160 ps .Αξια αυτοκινήτου 29000euro.Ζημιες που είχα αξία 12000 euro.Αυτα καλημέρα.
-
RE: VW Tiguan 2024
Πρώην κάτοχος vw πήρα που πηρε το αμάξι τρεις φορές στα χέρια.Ενταξει ήταν ποιοτικό μαλακά χερούλια ταμπλό κλπ.Αλλα στον κινητήρα που είναι ψυχή και η καρδιά του αυτοκινήτου την λες και σκατα δεν μιλάω για κιβώτια .... Το θέμα είναι ότι αντιλαμβανόμαστε διαφορετικα την ποιότητα.Η vw πληρώνει και είναι ακόμα η αρχή τις αρπάχτες που έχει κάνει εδώ και χρόνια.Η παπατζα πάντα στο τέλος θα πέφτει..!
-
RE: BYD forum
Τίποτα δεν έχουν απλά επειδή οι Ευρωπαίοι δεν πουλάνε ψάχνουν άρθρα και μυρίζουν τα νύχια ότι τα κινέζικα είναι κακά .... Ότι δηλαδή τα γερμανικά που δηλώνουν ψεύτικα στοιχεία για ρύπους ... τα έμβολα πηδάνε από μέσα από τις μηχανές ... μην πω για καταναλώσεις που είναι μουφα .... Τρομερά αυτοκίνητα!Τα Γερμανικά έχουν τρομερές προδιαγραφές αλλά δεν ισχύουν!! χαχαχαχαχαχαχα
-
RE: Dacia Duster 3rd gen (2024)
@lap said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
@mariolas said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Στην πρώτη περίπτωση που θα με ενδιέφερε κιόλας το υβριδικό έχει πολλά θέματα.Αν αναζητήσεις ειδικά στο εξωτερικό δεν υφίσταται υβριδικό Renault.Στην περίπτωση του τρικυκινδρου 1.2 tce δεν σχολιάζω καν .Η περίπτωση του υγραερίου είναι μεν οικονομική αλλά δεν πείθει να δώσεις τόσα χρήματα για 999 κυβικά και να ψάχνω τα λαμπάκια... πάντα σύμφωνα με αυτά που βλέπω στα φόρουμ.Τελος αυτό που δεν καταλαβαίνω από πού προκύπτει η τιμή του duster υβριδικό που ξεκινά από 29000!!!!Όταν το αρκανα είναι στα ίδια περίπου χρήμα τα και ειναι αφάνταστα πιο ποιοτικό.Νομιζω έχει χάσει τον προσανατολισμό της η Dacia.
O 1,2 τουλάχιστον στην κατανάλωση στο τεστ αυτό μοιάζει με διαμαντακι.
Εμφανισιακά δεν παίζεται το αυτοκινητο. Ίσως το ωραιότερο suv της αγοράς. Και επιβλητικό και σοβαρό και ημιpremium σχεδιασμός. Η ομάδα που το σχεδίασε έπιασε το άριστα δέκα.
Στο τεστ με λίγο πόλη, λίγο αυτοκινητόδρομο κι λίγο επαρχιακο δρόμο έγραψε 4,2λ/100χλμ. Με 18αρες ζάντες.
Μια χαρά για 130 άλογα και αεροδυναμική ψυγείου.
Στην ίδια ακριβώς διαδρομή το hybrid ,έγραψε 3.6λ/100χλμ. Πρακτικά σε τέτοιες διαδρομές δεν θα κάνεις απόσβεση το υβριδικό σύστημα. Θα το αγοράσεις μονάχα για το αυτόματο κιβώτιο που σου προσφέρει. Άρα, αν δεν σε νοιάζει το αυτόματο κιβώτιο. Κοίτα είτε το 1.0 υγραερίου είτε τον πολύ καλό 1.2 mhev που είναι φθηνότερο από το υβριδικό και έχει επαρκή δύναμη για να ταξιδέψει άνετα ακόμα και φορτωμένο με υψηλές ταχύτητες.Σύμφωνω σε πολλά από αυτά που λες! Εμφάνιση πραγματικά δεν παίζεται!!Αλλά επειδή έχω κάει από μικρό τούρμπο κινητήρες δεν τους έχω εμπιστοσύνη(πρωην κάτοχος scirocco).Βασικο κριτήριο για μένα είναι το αυτόματο αλλά βγαίνει μόνο σε υβριδικό που δεν αξίζει σίγουρα τα λεφτά του... Στα επίπεδα που παίζει παίρνεις Toyota η αλλιώς αν θες αρκανα που είναι ΤΟΎΜΠΑΝΟ και έχεις ερωτηματικο μόνο στον κινητήρα
Latest posts made by mariolas
-
RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου
@a-d-p said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
@yonyan said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
glx ειναι +3κ απο το gl+, κ στην πραξη πληρωνεις την ηλιοροφη που την βαζουν μονο εκει... Οποτε για το γμτ κ μονο δν θα πηγαινα στην glx..
5 χρονια εγγυση εχει και 2 οδικη ασφαλεια.
δν ειμαι κ πολυ σιγουρος οτι ειναι πολυ μεγαλυτερο το bigster... Νμζ στο υψος ξεφευγει μονο
Η vfm έκδοση του Suzuki είναι η GL+ 2WD, σύμφωνα και με τον φίλο @dimsabas
https://cartalk.gr/suzuki-s-cross-1-4-hybrid-48v-2wd/
H GLX αναβαθμίζει πολύ τις ταπετσαρίες, δλδ ένα από τα σημεία που πονάει το Suzuki, αλλά παραμένουν τα τάπερ πλαστικά στα περισσότερα σημεία και οι "τσιγκινες" πόρτες . Εμένα μου αρέσουν τα Suzuki, έμεινα ευχαριστημένος με το φθηνό baleno, το οποίο θα ήθελα να το κρατήσω, αλλά....
Σωστά ίδιο μήκος έχουν με Αρκάνα, ειχα στο μυαλό μου το mono to Suzuki όταν το έγραψα.
Bigster 4,57..... θηρίο είναι σε όλες τις διαστάσεις.
Τιμή, λογικά, από 27000€ η expression με τον 1,2 υγραέριο 140 άλογα. Εγώ θα περίμενα να το δω από κοντά.Το Αρκάνα μου αρέσει εμφανισιακά και μου άρεσε πολύ και το εσωτερικό του, όπως και ο μεγάλος χώρος αποσκευών.
Δύσκολη επιλογή
Μαζί με το αέριο βάλε και το αυτόματο και είμαστε τεζαα
-
RE: Clio LPG vs Yaris hybrid
@fanis75 said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
Για την χρήση που θέλει, προφανώς το Γιάρις για τον προφανή λόγο: ΑΥΤΟΜΑΤΟ κιβώτιο. 2ο αμάξι, κυρίως αστική χρήση και να συζητάμε χειροκίνητο κιβώτιο το 2025 ειναι - σχεδόν - έγκλημα! Μπόνους η χαμηλή κατανάλωση και η εύκολη μεταπώληση, επιπέδου ομολόγων (χαχαχα). Έξτρα μπόνους η πολύ μεγαλύτερη αξιοπίστια, εγγύηση και δίκτυο. Θα έλεγα ότι δεν υφίσταται καν δίλλημα, είναι τόσο ξεκάθαρη η επιλογή.
Έτσι!
-
RE: Clio LPG vs Yaris hybrid
@alex-mix said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
@criuser said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
Μια και δεν βιάζεται ας περιμένει 2-3 μήνες.
Με 18500 που ανακοινώθηκε στις Βρυξέλλες η τιμή του υβριδικού Γκράντε Πάντα, θα έχουμε εξελίξεις στις τιμές..
Το διαβασα και απο αλλου αυτο με τις τιμες (δεν θυμαμαι που) πως απο φθινοπωρο θα υπαρξουν μεγαλες ανατροπες.
Εννοείς ότι θα πέσουν ή ότι θα ανέβουν?
-
RE: Dacia BigSter
@lap said in Dacia BigSter:
Ναι, γιατί το ηλ.μοτερ είναι μικρής ισχύος και ετσι κάνει βέλτιστη χρήση του, αλλά από την άλλη γιατί να μην ήταν πιο δυνατός χωρίς την έξτρα σχέση.
Ίσως το κόστος μιας έξτρα ταχύτητας να είναι μικρότερο από αυτό ενός μεγαλύτερου ηλεκτρικού μοτέρ.
Θα το αγόραζες?
-
RE: Dacia BigSter
@lap said in Dacia BigSter:
Επίσης έχει ένα ενδιαφέρον. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι 50hp αλλά το σύστημα εχει δύο σχεσες κιβωτίου αποκλειστικά για αυτόν.
Στα άλλα υβριδικά δεν υπάρχει σχέση κιβωτίου για τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ της toyota πρέπει να οφείλεται από το ecvt
Δεν κατέχω και πολλά ... Αυτό είναι καλό?
-
RE: Dacia BigSter
Και η Παναγιά μαζί μας αν το επιλέξουμε! χαχαχαχαχαχαχα
-
RE: Dacia BigSter
@lap said in Dacia BigSter:
@mariolas said in Dacia BigSter:
Ποια η γνώμη σου? Αξίζει?
Στις τιμές του υβριδικού άντε πες 1500 παραπάνω σε εμάς, λόγω ΦΠΑ, θεωρώ πως αξίζει. Αλλά αν δεν το δοκιμάσει κάποιος κανείς δεν ξέρει.
Γενικά επειδή ανήκει στο c segment σημαίνει πως η ηχομόνωση, ο εξοπλισμός, οι κινητήρες θα έχουν μια διαφορά με το duster.
Γενικά φίλος πήρε πάνω από 30 Κ το full hybrid Yaris crossμε 115 άλογα.
Εδώ παίρνεις ένα τέρας με παρόμοιο εξοπλισμό εκτός του μεσαίου αερόσακου.
Το αυτοκίνητο φαίνεται τερατώδες δίπλα σε άλλα.(Έχω μια υποψία επειδή μιλάω με τηλεπάθεια και βάζω γκολάκια, ότι γυρίζει στο μυαλό του @dimsabas)
Συμφωνώ σε όλα... ένα με προβληματίζει.
Επειδή παρακολουθώ τα φόρουμ.. με όλα τα υβριδικά της Renault kai Dacia γίνεται πανηγύρι... Τέρμα αναξιοποίητο... Αν το καλύψει αυτό θα είναι best seller!! -
RE: Dacia BigSter
@lap said in Dacia BigSter:
Ξεκίνησαν οι διαμορφωτές στην Γερμανία.
Με 30.140€ αγοράζεις την πιο πλούσια έκδοση με χειροκίνητο, 130 άλογα και 4x4.
Ή αντίστοιχη έκδοση το full hybrid 155 ps, φυσικά αυτόματο, με 30.590€
Ποια η γνώμη σου? Αξίζει?