Best posts made by axel12p
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Το αυτοκίνητο θα πατάει πάνω στο πάτωμα του επόμενου Renegate και το πρωτότυπο είναι πολύ κοντά στο μοντέλο παραγωγής, οπότε δεν βρίσκω λόγω να αργήσει η παραγωγή του.
Δεν είμαι φίλος της Alfa Romeo, αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο είναι από τα πιο όμορφα της κατηγορίας. Δεν μπορώ να βρω κάποιον λόγο να μην τα πάει εξαιρετικά αν η τιμή του είναι λογική. Το μόνο ίσως που θα με ανησυχούσε θα ήταν το θέμα των χώρων.
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Το καλοκαίρι πάντως Λευκάδα έπαιζε πολύ Stelvio από Ιταλούς, και σίγουρα χτυπούσε πολύ περισσότερο στο μάτι από μια Χ3!
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Περίεργη η κατανομή των πωλήσεων της Χ3 από τα μέσα της χρονιάς και μετά, όπου σχεδόν διπλασιάστηκαν. πιθανότατα λόγο WLTP. Γενικά ήταν αρκετά περίεργη χρονιά λόγω της συγκεκριμένης ρύθμισης.
Kilo είναι λογικά η αναλογία στον δρόμο να είναι πολύ καλύτερη για την Χ3 μιας και κυκλοφορεί περισσότερα χρόνια από την Stelvio, οπότε εκ των πραγμάτων υπάρχουν πολλές περισσότερες στον δρόμο!
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Βλέπω τα 25 χιλιάρικα που ζητάει το QQ για την βασική του έκδοση, και το συγκρίνω με το 3008 που ξεκινάει από τα ίδια λεφτα, με αρκετά καλύτερο εξοπλισμό. Ειλικρινά αν κάποιος φτάσει σε αυτά τα λεφτά, δεν βρίσκω λόγο να καταλήξει στο νέο QQ. Το 3008 είναι πιθανότατα πιο ποιοτικό, έχει καλύτερο εξοπλισμό ενώ σου δίνει και την δυνατότητα να επιλέξεις diesel κινητήρα. Πιστεύω ότι το QQ πρέπει να πέσει τουλάχιστον 3 χιλιάρικα για να γίνει ανταγωνιστικό.
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
Και εμένα πολύ χάλια μου φαίνεται για Peugeot. Το μπροστά φαίνεται λες και το έχεις κάνει με το liquify του Photoshop, ενώ και το πλάι δεν το θεωρώ κομψό. Μου κάνει εντύπωση, πως παρά το γεγονός ότι φοράει μεγάλη ζάντα (πιθανότατα), οι τροχοί μου φαίνονται δυσανάλογα μικροί για το μέγεθος του.
-
RE: Hyundai Kona 2023
Δεν γνωρίζω αν έχει αναφερθεί, αλλά ειλικρινά βλέποντας τις δοκιμές του Kona απορώ πραγματικά με τους σχεδιαστές που αποφάσισαν να βάλουν φώτα σε όλες τις γωνίες του αμαξώματος. Τι ακριβώς είχαν στο μυαλό τους;
Πιο κλασικό σημείο για να χτυπήσεις αμάξι δεν πρέπει να υπάρχει. Οπότε από εκεί που θα είχες απλά μια λαμαρινοδουλειά, θα πρέπει να αλλάξεις και φώτα αν σου κάτσει η στραβή. Τέλεια ιδέα! -
RE: Hyundai Inster (2024)
Μια χαρά αντιπροσωπευτική είναι η σύγκριση, όταν πρέπει να επιλέξεις ένα από τα δύο αυτοκίνητα που έχεις στην διάθεση σου για να πας μέχρι το Ναύπλιο!
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Στα του κασκαι η νισσαν φυσικά θα πληρώσει τις μαγκιες με τον πρόωρο θάνατο του ντίζελ.
Το κασκαι γέμισε τους δρόμους πουλώντας τους τρομερούς 1.5 και 1.6 διαμάντια κινητήρες που τους έβαλε πεισματικά στην άκρη.
Δεν υπάρχει περίπτωση να πιάσει τις πωλήσεις που είχε και όχι μόνο γιατί ο ανταγωνισμός αυξήθηκε.
Έκοψε τον πυλώνα πωλήσεων της και θα της βγει σε κακο.
Εδώ θα είμαστε και θα δούμε τις πωλήσεις στο επόμενο εξάμηνο και δείτε ότι τα 200 & 300 που πουλούσε για πλάκα το παλιό μέχρι την τελευταία μέρα δεν θα τα ξαναπιάσει.
Πες τα Χρυσόστομε! Μέγα λάθος η απουσία έστω και ενός diesel κινητήρα από την γκάμα. Ο 1.5 που έχουμε είναι εξαιρετικός. Δεν ξέρω αν θα αλλάξει την απόφαση της στην πορεία, όπως έκανε η Renault με το Clio που πλέον το φέρνει και με τον 1.5 diesel.
Latest posts made by axel12p
-
RE: BYD forum
Το site της Pirelli για παράδειγμα, προτείνει 4 μοντέλα ελαστικών σε αυτή τη διάσταση για το BYD Dolphin (Pirelli), οπότε όπως αναφέρθηκε και νωρίτερα από τον Φάνη, θα έχεις πληθώρα επιλογών όταν έρθει η ώρα της αντικατάστασης.
-
RE: BYD forum
Σχετικά με την οδική βοήθεια της εταιρείας, συνήθως και σε άλλες εταιρίες έχουν αντίστοιχα ψιλά γράμματα. Γνωστός μου αγόρασε Citroen πρόσφατα και ο πωλητής του πρότεινε να βάλει οδική στην ασφάλεια, γιατί η οδική της Citroen δε σε πάει εκτός νομού ή σε συνεργείο που επιθυμείς.
Σχετικά με τα λάστιχα, αν μιλάμε για Dolphin, δεν νομίζω να πρέπει να πας υποχρεωτικά σε EV. Τι διάσταση φοράει;
-
RE: Προβληματισμός για νέο όχημα
Επειδή είμαστε σε παρόμοια φάση με εσάς, και έχω κάνει σχετική έρευνα, αν κινηθούμε "σχετικά" οικονομικά, τότε σε καινούργιο υπάρχει αυτή την στιγμή το C5 Aircross Diesel στα 27.500€ ετοιμοπαράδοτο (+200€ πινακίδες).
Σε μεταχειρισμένο θα κοιτούσα Qashqai ή Kadjar με τον αλεξίσφαιρο 1.5d και τιμή κάτω από 22.000€. Πολύ καλοί χώροι για οικογένεια, αξιόπιστος και οικονομικός κινητήρας.π.χ.
Qashqai 1.5D
Kadjar 1.5DΑν ανέβουμε σε τιμή, τότε και εγώ θα κοιτούσα ένα από τα δύο Κορεάτικα. Περιμένουμε βέβαια τη τιμή του ανανεωμένου Sportage diesel. Σε αντίθεση με τη Citroen, η ΚΙΑ δεν έχει ρίξει την τιμή του υπάρχοντος μοντέλου, ενώ ο τιμοκατάλογος του ανανεωμένου στην Γερμανία (όπου ήδη κυκλοφορεί), είναι σχετικά τσιμπημένος.
Σε μεταχειρισμένο diesel με περισσότερα λεφτά, θα κοιτούσα το Mazda CX-5 από εξωτερικό. Εκεί βέβαια μπλέκεις με φόρο πολυτελείας, αλλά το αμάξι το θεωρώ εξαιρετικό και δυστυχώς έχει εγκαταλείψει και αυτό τους diesel κινητήρες πλέον.
-
RE: Hyundai Inster (2024)
Μια χαρά αντιπροσωπευτική είναι η σύγκριση, όταν πρέπει να επιλέξεις ένα από τα δύο αυτοκίνητα που έχεις στην διάθεση σου για να πας μέχρι το Ναύπλιο!
-
RE: Mazda CX5
Μακάρι να είχαμε την δυνατότητα να το χτυπήσουμε! Εξαιρετική επιλογή! Για το CX5 ας έβγαζαν μια καινούργια έκδοση του 2.2
-
RE: Hyundai Inster (2024)
Προσωπικά μου αρέσει πολύ! Εξαιρετικό αυτοκίνητο πόλης.
Και εντυπωσιακό το γεγονός ότι βασίζεται σε πλατφόρμα βενζινοκίνητου, που να ήταν και σχεδιασμένο εξ αρχής ως ηλεκτρικό!
Καλοτάξιδο να είναι!
-
RE: Mazda CX5
Οι περισσότεροι κατασκευαστές με αυτό τον συνδυασμό παίζουν, mild hybrid και PHEV.
Εδώ λέμε μήπως καταφέρει και βάλει και κανέναν diesel επάνω, όπως στο CX-60! -
RE: BYD forum
Το σπαστικό με τα PHEV είναι ότι ανάλογες "μετρήσεις" κατανάλωσης έβλεπες και σε δοκιμές περιοδικών. Αντί να αναφέρει κατανάλωση ρεύματος και κατανάλωση βενζίνης σε λειτουργία HEV (π.χ. ταξίδι), έγραφαν και αυτοί κάτι καταναλώσεις του τύπου 1lt στα πρώτα 100Km!
Το καλό είναι πως οι επίσημες μετρήσεις θα αλλάξουν λόγω ΕΕ.
Αυτό βέβαια θα γίνει το 2027, πιθανότατα για να έχουν μέχρι τότε περιθώριο οι αυτοκινητοβιομηχανίες να το γυρίσουν σε full ηλεκτροκίνηση! Έτσι και αλλιώς οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν σταματήσει να επενδύουν στα PHEV.Type approval tests currently use an electric driving share of 70-85 percent for PHEVs as a basis for calculating their CO2 emissions, although a new study of 9,000 fleet and private PHEVs by the International Council on Clean Transportation ICCT has showed that company cars are only driven 11-15% purely electrically, a figure that rises to 45%–49% for private cars.
The average real-world fuel consumption of PHEVs in Europe is 4.0–4.4 L/100 km for private vehicles and 7.6–8.4 L/100 km for company cars compared to an average of 1.6–1.7 L/100 km in WLTP type approval,” said the ICCT.
These values correspond to tailpipe emissions of 90–105 g CO2/km for private vehicles and 175–195 g CO2/km for company cars compared to only 37–39 g CO2/km in WLTP type approval.
The deviation between real-world and type-approval fuel consumption is similar across European countries and is growing, according to the ICCT's research.
New EC regulations will increase PHEV emissions dramatically
ΥΓ. Για το BYD Seal U DM-i AWD πάντως, το Drive αναφέρει κατανάλωση 6.5lt/100Km, και οι 4Τ 6lt/100Km. Υποθέτω ότι η δικίνητη έκδοση θα έχει ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση.
-
RE: Nissan Leaf 2018
Είχα ψιλό απογοητευτεί με το νέο Micra, που ήταν απλά μία άλλη έκδοση του Renault 5, αλλά το Leaf μου άρεσε αρκετά!
Αν έχει νορμάλ τιμή, νομίζω πως θα είναι μια καλή επιλογή.Tesla μπορεί να μην είναι, αλλά έχει σίγουρα ένα πολύ μεγαλύτερο δίκτυο από την Tesla, ειδικά στην επαρχία.
-
RE: KIA SPORTAGE 2021
Είναι η ιδέα μου ή έχει καταργηθεί ο 1.6 diesel;
Σε όλα τα reviews από Αγγλία, αναφέρουν τον mild hybrid βενζίνης, το HEV και το PHEV.Το παράδοξο είναι πως το ανανεωμένο Tucson συνεχίζει να προσφέρει τον πετρελαιοκινητήρα.