Best posts made by axel12p
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Το αυτοκίνητο θα πατάει πάνω στο πάτωμα του επόμενου Renegate και το πρωτότυπο είναι πολύ κοντά στο μοντέλο παραγωγής, οπότε δεν βρίσκω λόγω να αργήσει η παραγωγή του.
Δεν είμαι φίλος της Alfa Romeo, αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο είναι από τα πιο όμορφα της κατηγορίας. Δεν μπορώ να βρω κάποιον λόγο να μην τα πάει εξαιρετικά αν η τιμή του είναι λογική. Το μόνο ίσως που θα με ανησυχούσε θα ήταν το θέμα των χώρων.
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Το καλοκαίρι πάντως Λευκάδα έπαιζε πολύ Stelvio από Ιταλούς, και σίγουρα χτυπούσε πολύ περισσότερο στο μάτι από μια Χ3!
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Περίεργη η κατανομή των πωλήσεων της Χ3 από τα μέσα της χρονιάς και μετά, όπου σχεδόν διπλασιάστηκαν. πιθανότατα λόγο WLTP. Γενικά ήταν αρκετά περίεργη χρονιά λόγω της συγκεκριμένης ρύθμισης.
Kilo είναι λογικά η αναλογία στον δρόμο να είναι πολύ καλύτερη για την Χ3 μιας και κυκλοφορεί περισσότερα χρόνια από την Stelvio, οπότε εκ των πραγμάτων υπάρχουν πολλές περισσότερες στον δρόμο!
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Βλέπω τα 25 χιλιάρικα που ζητάει το QQ για την βασική του έκδοση, και το συγκρίνω με το 3008 που ξεκινάει από τα ίδια λεφτα, με αρκετά καλύτερο εξοπλισμό. Ειλικρινά αν κάποιος φτάσει σε αυτά τα λεφτά, δεν βρίσκω λόγο να καταλήξει στο νέο QQ. Το 3008 είναι πιθανότατα πιο ποιοτικό, έχει καλύτερο εξοπλισμό ενώ σου δίνει και την δυνατότητα να επιλέξεις diesel κινητήρα. Πιστεύω ότι το QQ πρέπει να πέσει τουλάχιστον 3 χιλιάρικα για να γίνει ανταγωνιστικό.
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
Και εμένα πολύ χάλια μου φαίνεται για Peugeot. Το μπροστά φαίνεται λες και το έχεις κάνει με το liquify του Photoshop, ενώ και το πλάι δεν το θεωρώ κομψό. Μου κάνει εντύπωση, πως παρά το γεγονός ότι φοράει μεγάλη ζάντα (πιθανότατα), οι τροχοί μου φαίνονται δυσανάλογα μικροί για το μέγεθος του.
-
RE: Hyundai Kona 2023
Δεν γνωρίζω αν έχει αναφερθεί, αλλά ειλικρινά βλέποντας τις δοκιμές του Kona απορώ πραγματικά με τους σχεδιαστές που αποφάσισαν να βάλουν φώτα σε όλες τις γωνίες του αμαξώματος. Τι ακριβώς είχαν στο μυαλό τους;
Πιο κλασικό σημείο για να χτυπήσεις αμάξι δεν πρέπει να υπάρχει. Οπότε από εκεί που θα είχες απλά μια λαμαρινοδουλειά, θα πρέπει να αλλάξεις και φώτα αν σου κάτσει η στραβή. Τέλεια ιδέα! -
RE: Nissan Qashqai 2021
Στα του κασκαι η νισσαν φυσικά θα πληρώσει τις μαγκιες με τον πρόωρο θάνατο του ντίζελ.
Το κασκαι γέμισε τους δρόμους πουλώντας τους τρομερούς 1.5 και 1.6 διαμάντια κινητήρες που τους έβαλε πεισματικά στην άκρη.
Δεν υπάρχει περίπτωση να πιάσει τις πωλήσεις που είχε και όχι μόνο γιατί ο ανταγωνισμός αυξήθηκε.
Έκοψε τον πυλώνα πωλήσεων της και θα της βγει σε κακο.
Εδώ θα είμαστε και θα δούμε τις πωλήσεις στο επόμενο εξάμηνο και δείτε ότι τα 200 & 300 που πουλούσε για πλάκα το παλιό μέχρι την τελευταία μέρα δεν θα τα ξαναπιάσει.
Πες τα Χρυσόστομε! Μέγα λάθος η απουσία έστω και ενός diesel κινητήρα από την γκάμα. Ο 1.5 που έχουμε είναι εξαιρετικός. Δεν ξέρω αν θα αλλάξει την απόφαση της στην πορεία, όπως έκανε η Renault με το Clio που πλέον το φέρνει και με τον 1.5 diesel.
-
RE: Αγορα καινουργιου Dacia Duster Lpg 'H Yaris Cross???
Έχει γνωστός μου μεταχειρισμένο Juke εδώ και περίπου έξι μήνες.
Στα θετικά θα έβαζα:
-
Για το μέγεθος του, θεωρώ πως οι χώροι είναι πολύ καλοί. Κάθομαι άνετα πίσω, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι αντίστοιχος με το QQ J11. Από την άλλη βέβαια το εσωτερικό είναι κάπως κλειστοφοβικό στις πίσω θέσεις, λόγω μονοκόματων καθισμάτων εμπρός, μικρών σχετικά πίσω παραθύρων και μαύρης οροφής. Χώρος πάντως υπάρχει, δεν στριμώχνεσαι.
Μπροστά είσαι πολύ άνετα, ενώ σε σχέση με άλλα B-SUV κάθεσαι και αρκετά ψηλά. Καμιά σχέση με Kamiq, ενώ στο Captur ένιωθα ότι είμαι χωμένος μέσα στο αυτοκίνητο. -
Πολύ καλή ποιότητα συναρμογής, η μέρα με την νύχτα σε σχέση με το QQ J11. Περνάει από λακούβες και το νιώθεις πολύ δεμένο. Ελάχιστοι έως μηδενικοί τριγμοί.
-
Στην έκδοση Connecta, ο εξοπλισμός είναι αρκετά καλός. Το αυτοκίνητο ήρθε από Γερμανία, οπότε έχει θερμαινόμενα καθίσματα και παρμπρίζ, ηλεκτρικό χειρόφρενο με auto hold, φώτα led, αυτόματα ανοιγόμενους καθρέφτες, Android Auto (μέτριο το infotainment), κάμερα οπισθοπορείας, κλπ.
-
Εξαιρετικά φώτα! Με διαφορά τα καλύτερα που έχω δει. Full αυτόματα, όπως και η μεγάλη σκάλα. Κάνουν ειλικρινά την νύχτα μέρα.
-
Αρκετά ωραίο πάτημα σε δρόμο με στροφές (για το είδος του πάντα).
-
Εύκολο στην οδήγηση, με εξαίρεση ίσως το πλάτος, μιας και η καμπίνα είναι αρκετά πιο μέσα σε σχέση με το συνολικό πλάτος.
-
Σχετικά χαμηλή κατανάλωση. Στο Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα για παράδειγμα έκαψε 5.2lt/100Km
Αρνητικά:
-
Ο κινητήρας. Ναι μεν έχει 117 άλογα και αν το πατήσεις πράγματι έχει γκάζι, αλλά νιώθω να ζορίζεται. Ίσως έχω συνηθίσει την ροπή του diesel του QQ και να μου κακοφαίνεται η ροπή από τον μικρό χιλιάρη.
-
Αίσθηση στο ταξίδι. Εκεί που με το QQ πας άνετα με 140 - 150 Kmh, με το Juke νιώθεις πως πάνω από τα 120-130Kmh αρχίσει να είναι έξω από τα νερά του. Επίσης, υπάρχει και αισθητός αεροδυναμικός θόρυβος στα ταξίδια. Όχι σε ενοχλητικό βαθμό, αλλά υπάρχει.
-
Μου φάνηκε ένα click πιο σφιχτό από όσο θα ήθελα, χωρίς να είναι κουραστικό όμως.
-
Latest posts made by axel12p
-
RE: Ford Puma 2019
Χάλια το εσωτερικό του ανανεωμένου.
Λες και απλά πήραν το τετράγωνο τιμόνι και τις οθόνες και τις πέταξαν εκεί μέσα.Cirus, ο μόνος λόγος που θα έδινα το Puma στην θέση σου θα ήταν για να πάρω πίσω τα 40 χιλιάρικα.
Αλλιώς δεν πιστεύω ότι θα έχουν τόση διαφορά τα έξοδα του Puma σε σχέση με το να νοικιάζεις αυτοκίνητο κάθε φορά που θέλεις να πας μια εκδρομή. Έχει τόσο υψηλά πάγια κόστη Όπως αναφέρθηκε και νωρίτερα, θα προτιμούσα να έδινα το Corsa.
Υ.Γ. Σχετικά με τα Ιωάννινα, εκτός από την Κουκουβάγια στους Λιγκιάδες, αξίζει και η Σβούρα λίγο πιο νωρίς!
-
RE: NISSAN FORUM
@civil357 said in NISSAN FORUM:
Λίγο πριν τα 260 Κ χιλιόμετρα , στο micra dci ακούστηκε ο πρώτος "περίεργος" θόρυβος από το μηχανοστάσιο. Όταν και μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι σχετικά κρύο και με λίγο γκάζι , ακούγεται σε ένα "ευαίσθητο ¨ αυτί μία διαφορετική χροιά από το γνωστό τρατάρισμα του diesel.
Ειδοποιώ τον πεθερό ( συνταξιούχο μηχανικό αυτοκινήτων ) και επιβεβαιώνει τον ήχο. Πρέπει να γύρισε τα μισά συνεργεία της πόλης , απευθυνόμενος σε πρώην συναδέλφους να ακούσουν όλοι τον ήχο. Αρχική διάγνωση , κάπου "άρπαξε" ο εκκεντροφόρος. Και εκεί που έχω μπεί στο αγαπημένο car για αναζήτηση άλλου "χαμάλη" , το πηγαίνει και αντιπροσωπεία (θα μου πεις δεν πήγες από την πρώτη στιγμή , ε ο.κ. , έφερε και βόλτες ο πεθερός σε παλιούς γνωστούς....). Ο εκεί υπεύθυνος αρχικά αρνούνταν την ύπαρξη δυσλειτουργίας. Όταν όμως μπριζώθηκε ( δεν είχε βγάλει τίποτα στο καντράν) , αποκαλύφθηκε ο ένοχος, τα μπεκ στον 1 και 3 , στιγμιαία δυσλειτουργούν λόγω πολύ ελαφρού μπουκώματος. Αγωγή , ένα υγρό καθαριστικό στο ντεπόζιτο για ένα γεμάτο ρεζερβουάρ. Κόστος 30€ , έξω κάνει 5€!!! Ο μηχανικός λέει ότι αν και δεν το αναφέρουν οι οδηγίες καλό είναι να του ρίχνεις κάπου κάπου, θα βγάλει άλλα τόσα ( καλά υπερβολές , αλλά βλέπουμε και κάνουμε). Λοιπά φίλτρα σε πολύ καλή κατάσταση ( αναγεννήσεις στον 1,5 , και στις συνθήκες που τον λειτουργούμε δεν έχω νιώσει ποτέ).
Το πρόβλημα όμως του κρύου αέρα στην καμπίνα δεν το έλυσα και δε θα το λύσω ποτέ. Αργεί λοιπόν , απελπιστικά να φέρει ζεστό αέρα το χειμώνα. Κοιτάξαμε θερμοστάτη , ανοίγει σε σωστή θερμοκρασία , κοιτάξαμε νερά στο ψυγείο έλειπαν ελάχιστα ml, μόνη λύση πλέον να βάλω θερμαινόμενα πλατοκαθίσματα από σκρουτζ.
Κατά τα άλλα συνολικά προβλήματα εκτός αναλώσιμων , κάτι ρουλεμάν τροχού, καθάρισμα στα πίσω ταμπούρα ( αυτό το λες και προβλεπόμενο), και μη ιαπωνικό σασμάν ( το πρώτη δευτέρα κρύο είναι μαρτύριο , στρώνει με αλλαγή βαλβολίνης για πολύ λίγο καιρό όμως). Επίσης ή το δικό μου είχε θέμα ή ανοίγει τρύπες στα δοχεία του πλυστικού υγρού του παρμπριζ λόγω στενάχωρης τοποθέτησης στο μηχανοστάσιο ( έχω αλλάξει δύο).
Εν κατακλείδι , επιβεβαιώνεται προς ώρας η αξιοπιστία του dci, ( και η ανωτερότητα του καθώς ως αντικατάστασης είχα ι20 1,4 diesel του πεθερού ) , απλά υπενθύμιση σε κατόχους αν σας θορυβήσει μία διαφορετική χροιά στην κρύα εκκίνηση κοιτάχτε το λίγο. Επίσης ερώτηση σε λοιπούς κατόχους dci, πότε ζεσταίνει το αυτοκίνητο ( εννοώ σε θερμοκρασίες υπό και πέριξ του μηδενός) ; Έχω αρχίσει και πιστεύω ότι μπορεί να είναι τα κλαπέτα του μηχανισμού ( αν και δεν.....) .
Αν επιτρέπεται, ποιο καθαριστικό έβαλες στον κινητήρα;
Σχετικά με τον αέρα στην καμπίνα, σε VW Bora το πρόβλημα ήταν στα κλαπέτα. Σε αυτή την περίπτωση όμως, πέρα από ζεστό αέρα τον χειμώνα δεν είχα και κρύο αέρα το καλοκαίρι με αναμμένο το AC.Για το πρόβλημα στο σασμάν, δες μήπως σου κάνουν δουλειά κάποια πρόσθετα που υπάρχουν στην αγορά (π.χ. Liqui Moly Gear Protect). Κόστος γύρω στα 25-30€. Αφαιρείς με μια σύριγγα που υπάρχει μαζί με το προϊόν βαλβολίνη από το κιβώτιο και βάζεις το πρόσθετο.
-
RE: KIA SPORTAGE 2021
Και εμένα μου φαίνεται πιο όμορφο αυτό που κυκλοφορεί τώρα, από την ανανέωση. Ειδικά τώρα που είναι και πιο στενά τα φανάρια, η μάσκα μου φαίνεται τεράστια και άδεια.
Ελπίζω να μην αλλάξει κάτι με τους κινητήρες! -
RE: TESLA FORUM
Σε Nissan Juke είχε ενεργοποιηθεί το emergency braking 3-4 φορές χωρίς λόγο. Στα πλαίσια του ετήσιου service είχα ζητήσει να γίνει βαθμονόμηση/ρύθμιση του συστήματος και η αλήθεια είναι πως από τότε δεν ξανά εμφανίστηκε το συγκεκριμένο πρόβλημα.
-
RE: KIA SPORTAGE 2021
Πότε περιμένουμε να παρουσιαστεί το ανανεωμένο μοντέλο; Ελπίζω να συνεχίσει να προσφέρεται σε diesel!
-
RE: Dacia BigSter
@dimsabas said in Dacia BigSter:
Τα πλαστικά του νέου Duster είναι επιπέδου Jumbo κι είναι ΟΛΑ έτσι. Όχι μόνο τα παράταιρα. Αν το μεγάλο έχει αντίστοιχα, μην αναφέρεις τη λέξη "premium" ούτε για πλάκα.
+1000
Μεγάλη απογοήτευση το εσωτερικό του Duster. Περίμενα κάτι καλύτερο λαμβάνοντας υπόψη την εξωτερική του εμφάνιση.
Το Sandero με την υφασμάτινη επένδυση στο ταμπλό, πολύ πιο όμορφο και ας είναι και αυτό φτηνό ως κατασκευή.
-
RE: Kia EV3 2024
Αν κάποιος θέλει καλύτερους χώρους από το Volvo, μπορεί να πάει στο αδελφάκι του το Brabus.
Σχετικά με το EV3 πάντως, μεγάλο πλεονέκτημα θεωρώ πως προσφέρεται με 80άρα μπαταρία και κατ'επέκταση μεγαλύτερη αυτονομία. -
RE: Kia EV3 2024
Τι άλλες επιλογές υπάρχουν σε ηλεκτρικό SUV με αντίστοιχους χώρους και τέτοια αυτονομία (μιλάμε για το LR);
-
RE: Kia EV3 2024
Εγώ το βρίσκω εξαιρετικό το EV3. Μου αρέσει εμφανισιακά, ενώ πιστεύω πως είναι και πολύ καλή επιλογή για οικογένεια, ειδικά με την μεγάλη μπαταρία. Πρακτικά με την επιδότηση, βγαίνει στα λεφτά ενός Sportage. Μικρότεροι χώροι λογικά (περιμένω να το δω από κοντά), αλλά ικανοποιητικοί για οικογένεια και ωραίο εσωτερικό (ειδικά το ανοιχτόχρωμο).
Καλό το Model 3, αλλά μέχρι στιγμής αντιπροσωπεία υπάρχει μόνο στην Αθήνα, ενώ το KIA δίνει και 7 χρόνια εγγύηση. Επίσης, αρκετοί θα προτιμήσουν μια SUV εμφάνιση, έναντι ενός sedan.
Σύγκριση με το e-C3 Aircorss δεν πιστεύω ότι υφίσταται, τόσο σε επίπεδο τιμής, όσο και χαρακτηριστικών.