Best posts made by axel12p
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Το αυτοκίνητο θα πατάει πάνω στο πάτωμα του επόμενου Renegate και το πρωτότυπο είναι πολύ κοντά στο μοντέλο παραγωγής, οπότε δεν βρίσκω λόγω να αργήσει η παραγωγή του.
Δεν είμαι φίλος της Alfa Romeo, αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο είναι από τα πιο όμορφα της κατηγορίας. Δεν μπορώ να βρω κάποιον λόγο να μην τα πάει εξαιρετικά αν η τιμή του είναι λογική. Το μόνο ίσως που θα με ανησυχούσε θα ήταν το θέμα των χώρων.
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Το καλοκαίρι πάντως Λευκάδα έπαιζε πολύ Stelvio από Ιταλούς, και σίγουρα χτυπούσε πολύ περισσότερο στο μάτι από μια Χ3!
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Περίεργη η κατανομή των πωλήσεων της Χ3 από τα μέσα της χρονιάς και μετά, όπου σχεδόν διπλασιάστηκαν. πιθανότατα λόγο WLTP. Γενικά ήταν αρκετά περίεργη χρονιά λόγω της συγκεκριμένης ρύθμισης.
Kilo είναι λογικά η αναλογία στον δρόμο να είναι πολύ καλύτερη για την Χ3 μιας και κυκλοφορεί περισσότερα χρόνια από την Stelvio, οπότε εκ των πραγμάτων υπάρχουν πολλές περισσότερες στον δρόμο!
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Βλέπω τα 25 χιλιάρικα που ζητάει το QQ για την βασική του έκδοση, και το συγκρίνω με το 3008 που ξεκινάει από τα ίδια λεφτα, με αρκετά καλύτερο εξοπλισμό. Ειλικρινά αν κάποιος φτάσει σε αυτά τα λεφτά, δεν βρίσκω λόγο να καταλήξει στο νέο QQ. Το 3008 είναι πιθανότατα πιο ποιοτικό, έχει καλύτερο εξοπλισμό ενώ σου δίνει και την δυνατότητα να επιλέξεις diesel κινητήρα. Πιστεύω ότι το QQ πρέπει να πέσει τουλάχιστον 3 χιλιάρικα για να γίνει ανταγωνιστικό.
-
RE: κινέζικα αυτοκίνητα (merged)
Βρέθηκα σήμερα στην ΔΕΘ και πέρασα φυσικά από την Auto Thessaloniki. Αν θα μπορούσα να βάλω έναν τίτλο σε αυτή την έκθεση θα ήταν "Η Επέλαση της Κίνας"!
Οι εταιρείες που συμμετέχουν είναι οι εξής:
BYD, CHERY, CITROËN, DACIA, DFSK, DONGFENG, DS AUTOMOBILES, FORD, FOTON, GEELY, JAECOO, KGM, MAXUS, MAZDA, MERCEDES–BENZ, MG, NISSAN, OMODA, OPEL, PEUGEOT, RENAULT, SMART, SKODA, XEV, ZEEKRΕπισκέφτηκα τα εξής περίπτερα:
BYD, Chery, Dacia, Geely, Jaecoo, MG, Nissan, Omoda, Renault, Zeekr.Τα BYD μου έκαναν εξαιρετική εντύπωση. Τόσο ως παρουσίαση περιπτέρου, όσο και τα μοντέλα της. Υπήρχε δίπλα το περίπτερο της Skoda και δεν πατούσε ψυχή. Δεν πρόσεξαν καν αν υπήρχε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο στο περίπτερο της (τώρα είδα σε βιντεάκι ότι υπήρχαν τελικά!). Η ίδια νέκρα και στο περίπτερο της Nissan. Μέτρια κίνηση στο περίπτερο της Ford που είχε μόνο ηλεκτρικά.
Από τους κλασικούς κατασκευαστές, τα περίπτερα που είχαν την περισσότερη κίνηση ήταν αυτά της Renault (όπου άκουγες συχνά επιφωνήματα θαυμασμού για το Renault 5), καθώς και το περίπτερο του Γιαννίρη (Citroen, Peugeot, DS, MG, Mazda).Από τα Κινέζικα που μπήκα και μου άφησαν την καλύτερη εντύπωση ήταν τα BYD όπως προανέφερα, το Geely EX5 και τα Zeekr φυσικά.
Έβλεπες το BYD Seal U-dmi με υπερπλήρη εξοπλισμό να κοστίζει 36.000€ και άθελα σου έκανες άμεσα την σύγκριση με τα υβριδικά της Renault που ήταν απέναντι και κόστιζαν 50 χιλιάρικα! Η με ένα μέτρια εξοπλισμένο Qashqai βενζίνης που κόστιζε πάνω από 30 χιλιάδες €.
Στα 30.000€ έδινε η Geely και το ΕΧ5 στην πλούσια έκδοση. Πάρα πολύ όμορφο από μέσα, με λευκό εσωτερικό, πανοραμική οροφή, θερμαινόμενα και ψυχώμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ. Το δοκίμασα και ενώ το θεωρούσα gimmick, ήταν τελικά απίστευτη η αίσθηση. Το μόνο κακό για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι η σχετικά "μικρή" μπαταρία (60KWh) και το γεγονός πως στην παρούσα φάση υπάρχει αντιπροσωπεία μόνο στην Αθήνα (μέχρι τέλους του 2025 και στην Θεσσαλονίκη).
Τα Zeekr μια κατηγορία μόνα τους. Ακόμη και το μικρό τους μοντέλο μου θύμισε Lexus. Εγώ μπήκα στο 7x το οποίο είναι σε εντελώς άλλο επίπεδο. Απίστευτη αίσθηση! Η πόρτες είναι ηλεκτρικές και ανοίγουν με κουμπάκι, πίσω υπάρχουν κουρτινάκια στα πίσω παράθυρα, που όταν κρατήσεις πατημένο το κουμπί του ηλεκτρικού παραθύρου, ανεβαίνει το αντίστοιχο κουρτινάκι αυτόματα. Γενικά σου έδινε την αίσθηση ότι είσαι σε ένα κουκούλι αποκομμένος από τον υπόλοιπο κόσμο.
Γενικότερα η αίσθηση που μου άφησε η σημερινή επίσκεψη είναι πως τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για τους κλασικούς κατασκευαστές. Όχι, δεν με εντυπωσίασαν όλες οι κινέζικες μάρκες, αλλά λαμβάνοντας υπόψη την τιμή, προσφέρουν εξαιρετικό value for money. Ειδικά σε μοντέλα PHEV όπου γλιτώνουν τους δασμούς ( η BYD θα προσφέρει σύντομα εκδόσεις PHEV για όλα τα μοντέλα της εκτός του Surf). Αν δεν υπήρχαν μάλιστα οι δασμοί στα ηλεκτρικά, η μόνη ίσως εταιρεία που θα μπορούσε να σταθεί απέναντι στους Κινέζους θα ήταν η Tesla.
Για όποιον βρίσκεται κοντά, αξίζει πιστεύω μια επίσκεψη στην Auto Thessaloniki, ώστε να διαπιστώσει μόνος του την Κινέζικη επέλαση και να κάνει άμεσα τις συγκρίσεις με τους κλασικούς κατασκευαστές.
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
Και εμένα πολύ χάλια μου φαίνεται για Peugeot. Το μπροστά φαίνεται λες και το έχεις κάνει με το liquify του Photoshop, ενώ και το πλάι δεν το θεωρώ κομψό. Μου κάνει εντύπωση, πως παρά το γεγονός ότι φοράει μεγάλη ζάντα (πιθανότατα), οι τροχοί μου φαίνονται δυσανάλογα μικροί για το μέγεθος του.
-
RE: κινέζικα αυτοκίνητα (merged)
Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.
Οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικάνοι την πάτησαν την πρώτη φορά από τους Ιάπωνες και στην συνέχεια από τους Κορεάτες. Ακόμη θυμάμαι τα λογοπαίγνια τύπου You Die (Hyundai) και το πόσο αστείο μου είχε φανεί όταν η Hyundai είχε ανακοινώσει ότι σκοπεύει να βρεθεί στις 10 μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου. Έχει καιρό που μου κόπηκε το γέλιο από τότε...
Δεν είναι επίσης τυχαίο ότι μέχρι πρόσφατα τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα επιβαρύνονταν με δασμούς 10% στην Ε.Ε.
Και τώρα για τρίτη φορά το ζούμε με την Κίνα. Μια χώρα με αντίστοιχη φιλοσοφία με την Ιαπωνία και την Κορέα, αλλά πολύ μεγαλύτερη, με πρόσβαση στο σύνολο των πρώτων υλών και από τους πρωτοπόρους στην ηλεκτροκίνηση.
Και εμείς ακόμη αναρωτιόμαστε για το που θα καταλήξει όλο αυτό!
Όσο για τους "καταξιωμένους" Ευρωπαίους κατασκευαστές, προχθές άνοιξα το καπό ενός ολοκαίνουργιου C3 με το 1.2 με τα 100 άλογα. Φάτσα κάρτα το turbo (?) που πάνω του γράφει Garrett India!
Να σημειώσουμε επίσης πως σήμερα το EuroNcap έβγαλε και τα τελευταία του αποτελέσματα.
Citroen C5 Aircross: 4 αστέρια, Adult occupant 80%
https://www.euroncap.com/en/results/citroën/c5+aircross/56158Nio Firefly: 5 αστέρια, Adult occupant 96%
https://www.euroncap.com/en/results/firefly/firefly/56171Με το πρώτο να ανήκει στην κατηγορία των C-SUV και το δεύτερο στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.
Όσο για τους αντιπροσώπους, δεν είναι τυχαίο ότι όλοι προσπαθούν να προσθέσουν και μια Κινέζικη εταιρεία στο portfolio τους.
ΥΓ. Τώρα πρόσεξα πως ακόμη και το BYD Dolphin Surf τα πήγε καλύτερα και πήρε 5 αστέρια...
-
RE: Hyundai Kona 2023
Δεν γνωρίζω αν έχει αναφερθεί, αλλά ειλικρινά βλέποντας τις δοκιμές του Kona απορώ πραγματικά με τους σχεδιαστές που αποφάσισαν να βάλουν φώτα σε όλες τις γωνίες του αμαξώματος. Τι ακριβώς είχαν στο μυαλό τους;
Πιο κλασικό σημείο για να χτυπήσεις αμάξι δεν πρέπει να υπάρχει. Οπότε από εκεί που θα είχες απλά μια λαμαρινοδουλειά, θα πρέπει να αλλάξεις και φώτα αν σου κάτσει η στραβή. Τέλεια ιδέα!
Latest posts made by axel12p
-
RE: BYD forum
Το Reuters (!!!) έχει Live την παρουσίαση της BYD στην IAA 2025.
Κάποιες πρώτες πληροφορίες από την παρουσίαση:
-
Το εργοστάσιο στην Ουγγαρία θα ξεκινήσει να λειτουργεί προς το τέλος του 2025. Το πρώτο μοντέλο που θα κατασκευάζεται εκεί είναι το Dolphin Surf, στο οποίο προφανώς δεν θα επιβάλλονται πλέον δασμοί 27%.
-
Μέχρι το τέλος του 2025 η BYD θα διαθέτει 1000 καταστήματα στην Ευρώπη, ενώ μέχρι το τέλος του 2026 θα διαθέτει πάνω από 2000 καταστήματα.
-
Ξεκινάει το πρόγραμμα BYD Certified, μέσω του οποίο θα μπορεί κάποιος να αγοράσει ελεγμένα μεταχειρισμένα BYD με SOH άνω του 90%.
-
Σκοπεύουν να εγκαταστήσουν για αρχή (μέχρι τα μέσα του 2026) 200 με 300 ταχυφορτιστές, οι οποίοι θα επιτρέπουν την ανάκτηση 400Km σε μόλις 5 λεπτά!
-
Φέρνει τα Denza στην Ευρώπη.
ΥΓ. Και κάτι που με εντυπωσίασε.
-120.000 άτομα προσωπικό στο τομέα του R&D
-11 κέντρα έρευνας παγκοσμίως
-45 πατέντες την ημέρα! -
-
RE: ECOCAR YUDO
Εντυπωσιακή η εξέλιξη της Ecocar.
Από εκεί που είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε στην ΔΕΘ τα microcar της, φέτος είχε το Yudo καθώς και ένα sedan! -
RE: κινέζικα αυτοκίνητα (merged)
Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.
Οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικάνοι την πάτησαν την πρώτη φορά από τους Ιάπωνες και στην συνέχεια από τους Κορεάτες. Ακόμη θυμάμαι τα λογοπαίγνια τύπου You Die (Hyundai) και το πόσο αστείο μου είχε φανεί όταν η Hyundai είχε ανακοινώσει ότι σκοπεύει να βρεθεί στις 10 μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου. Έχει καιρό που μου κόπηκε το γέλιο από τότε...
Δεν είναι επίσης τυχαίο ότι μέχρι πρόσφατα τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα επιβαρύνονταν με δασμούς 10% στην Ε.Ε.
Και τώρα για τρίτη φορά το ζούμε με την Κίνα. Μια χώρα με αντίστοιχη φιλοσοφία με την Ιαπωνία και την Κορέα, αλλά πολύ μεγαλύτερη, με πρόσβαση στο σύνολο των πρώτων υλών και από τους πρωτοπόρους στην ηλεκτροκίνηση.
Και εμείς ακόμη αναρωτιόμαστε για το που θα καταλήξει όλο αυτό!
Όσο για τους "καταξιωμένους" Ευρωπαίους κατασκευαστές, προχθές άνοιξα το καπό ενός ολοκαίνουργιου C3 με το 1.2 με τα 100 άλογα. Φάτσα κάρτα το turbo (?) που πάνω του γράφει Garrett India!
Να σημειώσουμε επίσης πως σήμερα το EuroNcap έβγαλε και τα τελευταία του αποτελέσματα.
Citroen C5 Aircross: 4 αστέρια, Adult occupant 80%
https://www.euroncap.com/en/results/citroën/c5+aircross/56158Nio Firefly: 5 αστέρια, Adult occupant 96%
https://www.euroncap.com/en/results/firefly/firefly/56171Με το πρώτο να ανήκει στην κατηγορία των C-SUV και το δεύτερο στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.
Όσο για τους αντιπροσώπους, δεν είναι τυχαίο ότι όλοι προσπαθούν να προσθέσουν και μια Κινέζικη εταιρεία στο portfolio τους.
ΥΓ. Τώρα πρόσεξα πως ακόμη και το BYD Dolphin Surf τα πήγε καλύτερα και πήρε 5 αστέρια...
-
RE: BMW iX3 (Neue Klasse) 2026
Ο "πίνακας οργάνων" στην βάση του παρμπρίζ copy-paste.
Βασικά αν εξαιρέσουμε το στραβό infotainment, δεν βλέπω κάτι ιδιαίτερα καινοτόμο στην σχεδίαση. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Σχετικά με τις καταναλώσεις των EVs, μπορεί να ρίξει μια ματιά κάποιος στην σελίδα του EV database.
https://ev-database.org/cheatsheet/energy-consumption-electric-carΣε κάθε περίπτωση τα Tesla εξακολουθούν να είναι μπροστά σε αυτό τον τομέα.
Χαμηλότερη κατανάλωση->Μικρότερη μπαταρία->Χαμηλότερο κόστος->Μικρότερο βάρος->Καλύτερες επιδόσειςΗ BMW φαίνεται να υιοθετεί τις στρόγγυλες μπαταρίες στην νέα πλατφόρμα της, όπως αντίστοιχα κάνει η Tesla τόσα χρόνια. Θα δείξει κατά πόσο αυτό θα επηρεάσει την κατανάλωση και αυτονομία των νέων BMW (αν και προφανώς είναι πάρα πολύ οι παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την κατανάλωση ενός EV).
-
RE: Chery Forum
@tkin73 said in Chery Forum:
@lap said in Chery Forum:
Εσύ Θεσσαλονίκη δεν είσαι;;
Πάνε δες το στην έκθεση και βγάλε καλές φωτογραφίες.
Θα πάω να γυρίσω από ταξίδι που είμαι και θα πάω. Βασικά θέλω να πάω στην ΔΕΘ που θα έχει όλους τους Κινέζους λογικά θα είναι και η Τσερι και όλα τα υπόλοιπα φρούτα...
Είναι και η Cherry και έχει όλα τα μοντέλα της. Αξίζει η επίσκεψη στην έκθεση αυτοκινήτου της ΔΕΘ.
-
RE: κινέζικα αυτοκίνητα (merged)
Βρέθηκα σήμερα στην ΔΕΘ και πέρασα φυσικά από την Auto Thessaloniki. Αν θα μπορούσα να βάλω έναν τίτλο σε αυτή την έκθεση θα ήταν "Η Επέλαση της Κίνας"!
Οι εταιρείες που συμμετέχουν είναι οι εξής:
BYD, CHERY, CITROËN, DACIA, DFSK, DONGFENG, DS AUTOMOBILES, FORD, FOTON, GEELY, JAECOO, KGM, MAXUS, MAZDA, MERCEDES–BENZ, MG, NISSAN, OMODA, OPEL, PEUGEOT, RENAULT, SMART, SKODA, XEV, ZEEKRΕπισκέφτηκα τα εξής περίπτερα:
BYD, Chery, Dacia, Geely, Jaecoo, MG, Nissan, Omoda, Renault, Zeekr.Τα BYD μου έκαναν εξαιρετική εντύπωση. Τόσο ως παρουσίαση περιπτέρου, όσο και τα μοντέλα της. Υπήρχε δίπλα το περίπτερο της Skoda και δεν πατούσε ψυχή. Δεν πρόσεξαν καν αν υπήρχε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο στο περίπτερο της (τώρα είδα σε βιντεάκι ότι υπήρχαν τελικά!). Η ίδια νέκρα και στο περίπτερο της Nissan. Μέτρια κίνηση στο περίπτερο της Ford που είχε μόνο ηλεκτρικά.
Από τους κλασικούς κατασκευαστές, τα περίπτερα που είχαν την περισσότερη κίνηση ήταν αυτά της Renault (όπου άκουγες συχνά επιφωνήματα θαυμασμού για το Renault 5), καθώς και το περίπτερο του Γιαννίρη (Citroen, Peugeot, DS, MG, Mazda).Από τα Κινέζικα που μπήκα και μου άφησαν την καλύτερη εντύπωση ήταν τα BYD όπως προανέφερα, το Geely EX5 και τα Zeekr φυσικά.
Έβλεπες το BYD Seal U-dmi με υπερπλήρη εξοπλισμό να κοστίζει 36.000€ και άθελα σου έκανες άμεσα την σύγκριση με τα υβριδικά της Renault που ήταν απέναντι και κόστιζαν 50 χιλιάρικα! Η με ένα μέτρια εξοπλισμένο Qashqai βενζίνης που κόστιζε πάνω από 30 χιλιάδες €.
Στα 30.000€ έδινε η Geely και το ΕΧ5 στην πλούσια έκδοση. Πάρα πολύ όμορφο από μέσα, με λευκό εσωτερικό, πανοραμική οροφή, θερμαινόμενα και ψυχώμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ. Το δοκίμασα και ενώ το θεωρούσα gimmick, ήταν τελικά απίστευτη η αίσθηση. Το μόνο κακό για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι η σχετικά "μικρή" μπαταρία (60KWh) και το γεγονός πως στην παρούσα φάση υπάρχει αντιπροσωπεία μόνο στην Αθήνα (μέχρι τέλους του 2025 και στην Θεσσαλονίκη).
Τα Zeekr μια κατηγορία μόνα τους. Ακόμη και το μικρό τους μοντέλο μου θύμισε Lexus. Εγώ μπήκα στο 7x το οποίο είναι σε εντελώς άλλο επίπεδο. Απίστευτη αίσθηση! Η πόρτες είναι ηλεκτρικές και ανοίγουν με κουμπάκι, πίσω υπάρχουν κουρτινάκια στα πίσω παράθυρα, που όταν κρατήσεις πατημένο το κουμπί του ηλεκτρικού παραθύρου, ανεβαίνει το αντίστοιχο κουρτινάκι αυτόματα. Γενικά σου έδινε την αίσθηση ότι είσαι σε ένα κουκούλι αποκομμένος από τον υπόλοιπο κόσμο.
Γενικότερα η αίσθηση που μου άφησε η σημερινή επίσκεψη είναι πως τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για τους κλασικούς κατασκευαστές. Όχι, δεν με εντυπωσίασαν όλες οι κινέζικες μάρκες, αλλά λαμβάνοντας υπόψη την τιμή, προσφέρουν εξαιρετικό value for money. Ειδικά σε μοντέλα PHEV όπου γλιτώνουν τους δασμούς ( η BYD θα προσφέρει σύντομα εκδόσεις PHEV για όλα τα μοντέλα της εκτός του Surf). Αν δεν υπήρχαν μάλιστα οι δασμοί στα ηλεκτρικά, η μόνη ίσως εταιρεία που θα μπορούσε να σταθεί απέναντι στους Κινέζους θα ήταν η Tesla.
Για όποιον βρίσκεται κοντά, αξίζει πιστεύω μια επίσκεψη στην Auto Thessaloniki, ώστε να διαπιστώσει μόνος του την Κινέζικη επέλαση και να κάνει άμεσα τις συγκρίσεις με τους κλασικούς κατασκευαστές.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Το Sealion 7 AWD το έχει δοκιμή ο GetElectric και στον αυτοκινητόδρομο με 120Kmh του έκαιγε γύρω στις 23-24KWh/100Km.
Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και αυτά που δηλώνουν 600Km κατά WLTP, στην πράξη δεν βγάζουν πάνω 400Km σε αυτοκινητόδρομο με νορμάλ ταχύτητες. Σε επαρχιακό ή αστικό περιβάλλον, προφανώς η κατάσταση είναι πολύ καλύτερη. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Σήμερα παίζει παντού στο youtube η παρουσίαση της νέας BMW iX3. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το μοντέλο που παρουσιάζουν είναι η δυνατή τετρακίνητη έκδοση με την μεγάλη μπαταρία (σχεδόν 110KWh). Και παρόλα αυτά είναι 10% φτηνότερη από την βασική έκδοση του υπάρχοντος μοντέλου.
Αυτό, σχετικά με την μεταπωλητική αξία των ηλεκτρικών μοντέλων. Θέλω να δω τι τιμές θα πιάνουν οι μεταχειρισμένες iX3 μόλις κυκλοφορήσει κανονικά στην αγορά η καινούργια και παρουσιαστούν και οι βασικές εκδόσεις. -
RE: Γάτα στο αυτοκίνητο..
Την πρώτη φορά χρειάστηκε να ασχοληθώ 3 ώρες για να βγάλω την γάτα από το αμάξι. Το μόνο που την ενοχλούσε ήταν το νερό, όλα τα άλλα δεν έκαναν δουλειά. Βέβαια ούτε με το νερό βγήκε, γιατί είχε χωθεί στο φτερό του αυτοκινήτου. Στο τέλος αναγκάστηκα να ξηλώσω τον πλαστικό θόλο και με το που τον τράβηξα βγήκε από εκεί.
Την δεύτερη φορά ήταν τρία γατάκια μαζί. Μου έφαγε μια ημέρα για να τα βγάλω και επειδή ήταν χειμώνας ξεπάγιασα γιατί ψιλό έβρεχε κιόλας. Άλλο βγήκε βρέχοντας το, άλλο χρειαζόταν απλά να ανοίξω γρήγορα το καπό και να το πιάσω μιας και είχε πάει και είχε καθίσει πάνω στο καπάκι της μηχανής!
Γενικά μη μπλέξεις! Ευτυχώς και στις δύο περιπτώσεις δεν έπαθαν τίποτα ούτε τα γατάκια, ούτε το αυτοκίνητο...