Best posts made by axel12p
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Το αυτοκίνητο θα πατάει πάνω στο πάτωμα του επόμενου Renegate και το πρωτότυπο είναι πολύ κοντά στο μοντέλο παραγωγής, οπότε δεν βρίσκω λόγω να αργήσει η παραγωγή του.
Δεν είμαι φίλος της Alfa Romeo, αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο είναι από τα πιο όμορφα της κατηγορίας. Δεν μπορώ να βρω κάποιον λόγο να μην τα πάει εξαιρετικά αν η τιμή του είναι λογική. Το μόνο ίσως που θα με ανησυχούσε θα ήταν το θέμα των χώρων.
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Το καλοκαίρι πάντως Λευκάδα έπαιζε πολύ Stelvio από Ιταλούς, και σίγουρα χτυπούσε πολύ περισσότερο στο μάτι από μια Χ3!
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Περίεργη η κατανομή των πωλήσεων της Χ3 από τα μέσα της χρονιάς και μετά, όπου σχεδόν διπλασιάστηκαν. πιθανότατα λόγο WLTP. Γενικά ήταν αρκετά περίεργη χρονιά λόγω της συγκεκριμένης ρύθμισης.
Kilo είναι λογικά η αναλογία στον δρόμο να είναι πολύ καλύτερη για την Χ3 μιας και κυκλοφορεί περισσότερα χρόνια από την Stelvio, οπότε εκ των πραγμάτων υπάρχουν πολλές περισσότερες στον δρόμο!
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Βλέπω τα 25 χιλιάρικα που ζητάει το QQ για την βασική του έκδοση, και το συγκρίνω με το 3008 που ξεκινάει από τα ίδια λεφτα, με αρκετά καλύτερο εξοπλισμό. Ειλικρινά αν κάποιος φτάσει σε αυτά τα λεφτά, δεν βρίσκω λόγο να καταλήξει στο νέο QQ. Το 3008 είναι πιθανότατα πιο ποιοτικό, έχει καλύτερο εξοπλισμό ενώ σου δίνει και την δυνατότητα να επιλέξεις diesel κινητήρα. Πιστεύω ότι το QQ πρέπει να πέσει τουλάχιστον 3 χιλιάρικα για να γίνει ανταγωνιστικό.
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
Και εμένα πολύ χάλια μου φαίνεται για Peugeot. Το μπροστά φαίνεται λες και το έχεις κάνει με το liquify του Photoshop, ενώ και το πλάι δεν το θεωρώ κομψό. Μου κάνει εντύπωση, πως παρά το γεγονός ότι φοράει μεγάλη ζάντα (πιθανότατα), οι τροχοί μου φαίνονται δυσανάλογα μικροί για το μέγεθος του.
-
RE: Hyundai Kona 2023
Δεν γνωρίζω αν έχει αναφερθεί, αλλά ειλικρινά βλέποντας τις δοκιμές του Kona απορώ πραγματικά με τους σχεδιαστές που αποφάσισαν να βάλουν φώτα σε όλες τις γωνίες του αμαξώματος. Τι ακριβώς είχαν στο μυαλό τους;
Πιο κλασικό σημείο για να χτυπήσεις αμάξι δεν πρέπει να υπάρχει. Οπότε από εκεί που θα είχες απλά μια λαμαρινοδουλειά, θα πρέπει να αλλάξεις και φώτα αν σου κάτσει η στραβή. Τέλεια ιδέα! -
RE: Nissan Qashqai 2021
Στα του κασκαι η νισσαν φυσικά θα πληρώσει τις μαγκιες με τον πρόωρο θάνατο του ντίζελ.
Το κασκαι γέμισε τους δρόμους πουλώντας τους τρομερούς 1.5 και 1.6 διαμάντια κινητήρες που τους έβαλε πεισματικά στην άκρη.
Δεν υπάρχει περίπτωση να πιάσει τις πωλήσεις που είχε και όχι μόνο γιατί ο ανταγωνισμός αυξήθηκε.
Έκοψε τον πυλώνα πωλήσεων της και θα της βγει σε κακο.
Εδώ θα είμαστε και θα δούμε τις πωλήσεις στο επόμενο εξάμηνο και δείτε ότι τα 200 & 300 που πουλούσε για πλάκα το παλιό μέχρι την τελευταία μέρα δεν θα τα ξαναπιάσει.
Πες τα Χρυσόστομε! Μέγα λάθος η απουσία έστω και ενός diesel κινητήρα από την γκάμα. Ο 1.5 που έχουμε είναι εξαιρετικός. Δεν ξέρω αν θα αλλάξει την απόφαση της στην πορεία, όπως έκανε η Renault με το Clio που πλέον το φέρνει και με τον 1.5 diesel.
-
RE: Αγορα καινουργιου Dacia Duster Lpg 'H Yaris Cross???
Έχει γνωστός μου μεταχειρισμένο Juke εδώ και περίπου έξι μήνες.
Στα θετικά θα έβαζα:
-
Για το μέγεθος του, θεωρώ πως οι χώροι είναι πολύ καλοί. Κάθομαι άνετα πίσω, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι αντίστοιχος με το QQ J11. Από την άλλη βέβαια το εσωτερικό είναι κάπως κλειστοφοβικό στις πίσω θέσεις, λόγω μονοκόματων καθισμάτων εμπρός, μικρών σχετικά πίσω παραθύρων και μαύρης οροφής. Χώρος πάντως υπάρχει, δεν στριμώχνεσαι.
Μπροστά είσαι πολύ άνετα, ενώ σε σχέση με άλλα B-SUV κάθεσαι και αρκετά ψηλά. Καμιά σχέση με Kamiq, ενώ στο Captur ένιωθα ότι είμαι χωμένος μέσα στο αυτοκίνητο. -
Πολύ καλή ποιότητα συναρμογής, η μέρα με την νύχτα σε σχέση με το QQ J11. Περνάει από λακούβες και το νιώθεις πολύ δεμένο. Ελάχιστοι έως μηδενικοί τριγμοί.
-
Στην έκδοση Connecta, ο εξοπλισμός είναι αρκετά καλός. Το αυτοκίνητο ήρθε από Γερμανία, οπότε έχει θερμαινόμενα καθίσματα και παρμπρίζ, ηλεκτρικό χειρόφρενο με auto hold, φώτα led, αυτόματα ανοιγόμενους καθρέφτες, Android Auto (μέτριο το infotainment), κάμερα οπισθοπορείας, κλπ.
-
Εξαιρετικά φώτα! Με διαφορά τα καλύτερα που έχω δει. Full αυτόματα, όπως και η μεγάλη σκάλα. Κάνουν ειλικρινά την νύχτα μέρα.
-
Αρκετά ωραίο πάτημα σε δρόμο με στροφές (για το είδος του πάντα).
-
Εύκολο στην οδήγηση, με εξαίρεση ίσως το πλάτος, μιας και η καμπίνα είναι αρκετά πιο μέσα σε σχέση με το συνολικό πλάτος.
-
Σχετικά χαμηλή κατανάλωση. Στο Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα για παράδειγμα έκαψε 5.2lt/100Km
Αρνητικά:
-
Ο κινητήρας. Ναι μεν έχει 117 άλογα και αν το πατήσεις πράγματι έχει γκάζι, αλλά νιώθω να ζορίζεται. Ίσως έχω συνηθίσει την ροπή του diesel του QQ και να μου κακοφαίνεται η ροπή από τον μικρό χιλιάρη.
-
Αίσθηση στο ταξίδι. Εκεί που με το QQ πας άνετα με 140 - 150 Kmh, με το Juke νιώθεις πως πάνω από τα 120-130Kmh αρχίσει να είναι έξω από τα νερά του. Επίσης, υπάρχει και αισθητός αεροδυναμικός θόρυβος στα ταξίδια. Όχι σε ενοχλητικό βαθμό, αλλά υπάρχει.
-
Μου φάνηκε ένα click πιο σφιχτό από όσο θα ήθελα, χωρίς να είναι κουραστικό όμως.
-
Latest posts made by axel12p
-
RE: Nissan Juke 2019
@dimsabas said in Nissan Juke 2019:
Επιλέγω να μην έρχομαι σε "αντιπαράθεση" με κατόχους. Γιατί το παίρνουν προσωπικά και προσπαθούν να υπεραμυνθούν της επιλογής τους. Δεν τους κακίζω, άλλωστε αν δεν το θεωρούσαν κορυφαία αγορά, δεν θα έδιναν στο συγκεκριμένο όχημα τα ωραία τους λεφτουδάκια.
Επιλέγω να μην έρχομαι σε "αντιπαράθεση" με άτομα του ειδικού τύπου. Γιατί το παίρνουν προσωπικά και προσπαθούν να υπεραμυνθούν της κριτικής τους. Δεν τους κακίζω, άλλωστε αν δεν θεωρούσαν ότι είναι ειδικοί, δεν θα ασχολούνταν με το συγκεκριμένο αντικείμενο. Και ίσως να δέχονταν και την κριτική τρίτων στα γραφόμενα τους
Αναφέρω νωρίτερα ότι διαφωνώ σχετικά με το "οι χώροι για τους πίσω δεν επαρκούν για μια μέση οικογένεια, εκτός κι αν τα πιτσιρίκια είναι πολύ μικρά" και ως απάντηση μου λες ότι είσαι 190+ και 110kg. Προφανώς έχουμε διαφορετικά κριτήρια για την μέση οικογένεια!
Σχετικά με τις καταναλώσεις, θυμάμαι ότι αντίστοιχα οι 4Τ είχαν πάντοτε πολύ υψηλότερες καταναλώσεις, σε σχέση με τα υπόλοιπα περιοδικά του χώρου. Προφανώς, οι διαφορές κατανάλωσης ανάμεσα στα μοντέλα που δοκίμαζαν δεν άλλαζαν, αλλά οι μέσες καταναλώσεις που παρουσίαζαν δεν ανταποκρίνονταν στην μέση κατανάλωση που βλέπουμε π.χ. στο spritmonitor.
Ίσως να έφταιγε ότι μετρούσαν την κατανάλωση καθ'όλη την διάρκεια της δοκιμής, που περιλάμβανε μετρήσεις επιδόσεων, δοκιμή σε πατημένες στριφτερές διαδρομές κλπ. Ίσως όμως να έπρεπε να εξαιρέσουν αυτό το κομμάτι από την μέτρηση της κατανάλωσης, ώστε να μην βγαίνει δυσανάλογα υψηλή.
-
RE: Nissan Juke 2019
@a-d-p said in Nissan Juke 2019:
@axel12p said in Nissan Juke 2019:
Το θέμα όμως είναι και το πόσο αντιπροσωπευτικό είναι το 8 ή 8.6 που αναφέρεται για το αυτόματο.
Το Spritmonitor βγάζει το χειροκίνητο Juke στα 6.5lt/100Km, το Puma στα 6.2 και το T-Cross στα 6.0lt/100Km. Δε θεωρώ ότι είναι τόσο μεγάλες οι διαφορές ώστε να καθορίσει την επιλογή κάποιου.
Το Hyundai Bayon το βλέπω 5,76 στο sprit,
6,5 το μέτρησε ο @dimsabas,
5,5 το δίνει η εταιρεία.Το Juke dct το δίνει 6 η εταιρεία και το μέτρησε 8
Στο sprit βρήκα μέσο όρο 7,01 για dct
Δεν είναι και κάποια τεράστια διαφορά, λογικό είναι να καίει λίγο περισσότερο από το Bayon, λόγω έλλειψης ηλεκτρικής υποβοήθησης .Δλδ βλέπουμε ότι οι μετρήσεις του είναι 1 λίτρο πάνω από spritmonitor
Ps. Το baleno βλέπω στο sprit 5,66 μέσο όρο
Έχεις δίκιο. Είχα προσέξει το 8.6 που αναφέρονταν στο προηγούμενο αυτόματο και μου είχε φανεί πολύ μεγάλη η διαφορά. Τα 8 με βαρύ πόδι είναι πιο λογική κατανάλωση.
-
RE: Nissan Juke 2019
Το θέμα όμως είναι και το πόσο αντιπροσωπευτικό είναι το 8 ή 8.6 που αναφέρεται για το αυτόματο.
Το Spritmonitor βγάζει το χειροκίνητο Juke στα 6.5lt/100Km, το Puma στα 6.2 και το T-Cross στα 6.0lt/100Km. Δε θεωρώ ότι είναι τόσο μεγάλες οι διαφορές ώστε να καθορίσει την επιλογή κάποιου.
-
RE: Nissan Juke 2019
@dimsabas said in Nissan Juke 2019:
Θα διαφωνήσω σε ότι αφορά τους χώρους. Θεωρώ πως με εξαίρεση το πλάτος, είναι αντίστοιχοι με του QQ J11. Το ίδιο ισχύει και για τον χώρο αποσκευών με τα 430lt.
Το μόνο αρνητικό για τους πίσω επιβάτες είναι η κλειστοφοβική αίσθηση που δίνει λόγω μικρών παραθύρων, μονοκόμματων μπροστά καθισμάτων και μαύρης οροφής (αυτό δεν ξέρω αν ισχύει για όλες τις εκδόσεις).
Οι ζώνες ασφαλείας είναι χαντακωμένες για όλους! Για τους πίσω αγόρασα από το aliexpress κάτι πλαστικά σιλικόνης που σφίγγουν γύρω από την ζώνη ώστε να μην χώνεται μέσα στο κάθισμα.Τέλος, μου φαίνεται πολύ υψηλή η κατανάλωση που αναφέρεις. Στο χειροκίνητο δικό μου (με κίνηση κυρίως εκτός πόλης) είναι στα 6lt/100Km. Αλλά ακόμη και στο spritmonitor η μέση κατανάλωση είναι στα 6.5lt/100Km που την θεωρώ και πιο αντιπροσωπευτική. Στην πόλη πράγματι ανεβαίνει αρκετά (σε εμένα για κάποιο λόγο δεν λειτουργεί και το start/stop), αλλά σε ταξίδι που είχα κάνει φουλ φορτωμένο για Λευκάδα, είχε κάψει 5.4lt/100Km.
-
RE: Hyundai Inster (2024)
Θυμάμαι που όταν είχε γίνει "μόδα" η small overlap στην Αμερική, ορισμένοι κατασκευαστές ενίσχυαν μόνο την πλευρά του οδηγού, ώστε να έχουν καλά αποτελέσματα!
Μέχρι που τους πήρε χαμπάρι η IIHS! -
RE: Hyundai Inster (2024)
Σχετικά με το BYD Seagull, εκτός ότι θα αργήσει να έρθει, με άγνωστη μέχρι στιγμής τιμή, με προβληματίζουν και τα αποτελέσματα των crash tests (το δεύτερο test μου φαίνεται πιο αντιπροσωπευτικό, μιας και στο πρώτο δεν περίμενα κάτι καλύτερο!)
Youtube VideoΤο Hyundai Inster/Casper φαίνεται να τα πάει καλύτερα.
Youtube Video -
RE: Hyundai Inster (2024)
Τα 25 χιλιάρικα είναι μεγάλο ποσό για το Inster, αλλά ακόμη και σε αυτή την περίπτωση πιστεύω πως τα 3000€ της διαφοράς από το Yaris, καλύπτονται γρήγορα από την διαφορά στο κόστος χρήσης για κάποιον που κάνει αρκετά χιλιόμετρα εντός πόλης.
ΥΓ. Σε κάθε περίπτωση, ρώτησε ποιο είναι το κόστος για τα service του Inster. Κάπου είχε αναφερθεί ότι το Ioniq ήθελε αλλαγή ψυκτικού υγρού για την μπαταρία κάθε 2 χρόνια με κόστος 700€! Δεν ξέρω αν ισχύει, αλλά ρώτησε για καλό και για κακό.
-
RE: BYD forum
Στις υψηλές ταχύτητες έτσι και αλλιώς περισσότερο ακούγονται αεροδυναμικοί θόρυβοι παρά ο κινητήρας. Έχουμε τον 1.5d της Renault και ποτέ δεν με ενόχλησε ο θόρυβος του κινητήρα σε ταξίδι.
-
RE: Kia EV3 2024
Με την επιδότηση, το long range βγαίνει στα λεφτά ενός Sportage, με το οποίο έχει το ίδιο μεταξόνιο.
Δε μου φαίνεται και τόσο ακριβό για B-SUV με χώρους C-SUV και 600Km max range.