Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 4959
    • Best 242
    • Groups 0

    axel12p

    @axel12p

    544
    Reputation
    23
    Profile views
    4959
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    axel12p Unfollow Follow

    Best posts made by axel12p

    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Το αυτοκίνητο θα πατάει πάνω στο πάτωμα του επόμενου Renegate και το πρωτότυπο είναι πολύ κοντά στο μοντέλο παραγωγής, οπότε δεν βρίσκω λόγω να αργήσει η παραγωγή του.

      Δεν είμαι φίλος της Alfa Romeo, αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο είναι από τα πιο όμορφα της κατηγορίας. Δεν μπορώ να βρω κάποιον λόγο να μην τα πάει εξαιρετικά αν η τιμή του είναι λογική. Το μόνο ίσως που θα με ανησυχούσε θα ήταν το θέμα των χώρων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Το καλοκαίρι πάντως Λευκάδα έπαιζε πολύ Stelvio από Ιταλούς, και σίγουρα χτυπούσε πολύ περισσότερο στο μάτι από μια Χ3!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Περίεργη η κατανομή των πωλήσεων της Χ3 από τα μέσα της χρονιάς και μετά, όπου σχεδόν διπλασιάστηκαν. πιθανότατα λόγο WLTP. Γενικά ήταν αρκετά περίεργη χρονιά λόγω της συγκεκριμένης ρύθμισης.

      Kilo είναι λογικά η αναλογία στον δρόμο να είναι πολύ καλύτερη για την Χ3 μιας και κυκλοφορεί περισσότερα χρόνια από την Stelvio, οπότε εκ των πραγμάτων υπάρχουν πολλές περισσότερες στον δρόμο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: BYD forum

      Το Reuters (!!!) έχει Live την παρουσίαση της BYD στην IAA 2025.

      Κάποιες πρώτες πληροφορίες από την παρουσίαση:

      • Το εργοστάσιο στην Ουγγαρία θα ξεκινήσει να λειτουργεί προς το τέλος του 2025. Το πρώτο μοντέλο που θα κατασκευάζεται εκεί είναι το Dolphin Surf, στο οποίο προφανώς δεν θα επιβάλλονται πλέον δασμοί 27%.

      • Μέχρι το τέλος του 2025 η BYD θα διαθέτει 1000 καταστήματα στην Ευρώπη, ενώ μέχρι το τέλος του 2026 θα διαθέτει πάνω από 2000 καταστήματα.

      • Ξεκινάει το πρόγραμμα BYD Certified, μέσω του οποίο θα μπορεί κάποιος να αγοράσει ελεγμένα μεταχειρισμένα BYD με SOH άνω του 90%.

      • Σκοπεύουν να εγκαταστήσουν για αρχή (μέχρι τα μέσα του 2026) 200 με 300 ταχυφορτιστές, οι οποίοι θα επιτρέπουν την ανάκτηση 400Km σε μόλις 5 λεπτά!

      • Φέρνει τα Denza στην Ευρώπη.

      ΥΓ. Και κάτι που με εντυπωσίασε.
      -120.000 άτομα προσωπικό στο τομέα του R&D
      -11 κέντρα έρευνας παγκοσμίως
      -45 πατέντες την ημέρα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      Βλέπω τα 25 χιλιάρικα που ζητάει το QQ για την βασική του έκδοση, και το συγκρίνω με το 3008 που ξεκινάει από τα ίδια λεφτα, με αρκετά καλύτερο εξοπλισμό. Ειλικρινά αν κάποιος φτάσει σε αυτά τα λεφτά, δεν βρίσκω λόγο να καταλήξει στο νέο QQ. Το 3008 είναι πιθανότατα πιο ποιοτικό, έχει καλύτερο εξοπλισμό ενώ σου δίνει και την δυνατότητα να επιλέξεις diesel κινητήρα. Πιστεύω ότι το QQ πρέπει να πέσει τουλάχιστον 3 χιλιάρικα για να γίνει ανταγωνιστικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: κινέζικα αυτοκίνητα (merged)

      Βρέθηκα σήμερα στην ΔΕΘ και πέρασα φυσικά από την Auto Thessaloniki. Αν θα μπορούσα να βάλω έναν τίτλο σε αυτή την έκθεση θα ήταν "Η Επέλαση της Κίνας"!

      Οι εταιρείες που συμμετέχουν είναι οι εξής:
      BYD, CHERY, CITROËN, DACIA, DFSK, DONGFENG, DS AUTOMOBILES, FORD, FOTON, GEELY, JAECOO, KGM, MAXUS, MAZDA, MERCEDES–BENZ, MG, NISSAN, OMODA, OPEL, PEUGEOT, RENAULT, SMART, SKODA, XEV, ZEEKR

      Επισκέφτηκα τα εξής περίπτερα:
      BYD, Chery, Dacia, Geely, Jaecoo, MG, Nissan, Omoda, Renault, Zeekr.

      Τα BYD μου έκαναν εξαιρετική εντύπωση. Τόσο ως παρουσίαση περιπτέρου, όσο και τα μοντέλα της. Υπήρχε δίπλα το περίπτερο της Skoda και δεν πατούσε ψυχή. Δεν πρόσεξαν καν αν υπήρχε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο στο περίπτερο της (τώρα είδα σε βιντεάκι ότι υπήρχαν τελικά!). Η ίδια νέκρα και στο περίπτερο της Nissan. Μέτρια κίνηση στο περίπτερο της Ford που είχε μόνο ηλεκτρικά.
      Από τους κλασικούς κατασκευαστές, τα περίπτερα που είχαν την περισσότερη κίνηση ήταν αυτά της Renault (όπου άκουγες συχνά επιφωνήματα θαυμασμού για το Renault 5), καθώς και το περίπτερο του Γιαννίρη (Citroen, Peugeot, DS, MG, Mazda).

      Από τα Κινέζικα που μπήκα και μου άφησαν την καλύτερη εντύπωση ήταν τα BYD όπως προανέφερα, το Geely EX5 και τα Zeekr φυσικά.

      Έβλεπες το BYD Seal U-dmi με υπερπλήρη εξοπλισμό να κοστίζει 36.000€ και άθελα σου έκανες άμεσα την σύγκριση με τα υβριδικά της Renault που ήταν απέναντι και κόστιζαν 50 χιλιάρικα! Η με ένα μέτρια εξοπλισμένο Qashqai βενζίνης που κόστιζε πάνω από 30 χιλιάδες €.

      Στα 30.000€ έδινε η Geely και το ΕΧ5 στην πλούσια έκδοση. Πάρα πολύ όμορφο από μέσα, με λευκό εσωτερικό, πανοραμική οροφή, θερμαινόμενα και ψυχώμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ. Το δοκίμασα και ενώ το θεωρούσα gimmick, ήταν τελικά απίστευτη η αίσθηση. Το μόνο κακό για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι η σχετικά "μικρή" μπαταρία (60KWh) και το γεγονός πως στην παρούσα φάση υπάρχει αντιπροσωπεία μόνο στην Αθήνα (μέχρι τέλους του 2025 και στην Θεσσαλονίκη).

      Τα Zeekr μια κατηγορία μόνα τους. Ακόμη και το μικρό τους μοντέλο μου θύμισε Lexus. Εγώ μπήκα στο 7x το οποίο είναι σε εντελώς άλλο επίπεδο. Απίστευτη αίσθηση! Η πόρτες είναι ηλεκτρικές και ανοίγουν με κουμπάκι, πίσω υπάρχουν κουρτινάκια στα πίσω παράθυρα, που όταν κρατήσεις πατημένο το κουμπί του ηλεκτρικού παραθύρου, ανεβαίνει το αντίστοιχο κουρτινάκι αυτόματα. Γενικά σου έδινε την αίσθηση ότι είσαι σε ένα κουκούλι αποκομμένος από τον υπόλοιπο κόσμο.

      Γενικότερα η αίσθηση που μου άφησε η σημερινή επίσκεψη είναι πως τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για τους κλασικούς κατασκευαστές. Όχι, δεν με εντυπωσίασαν όλες οι κινέζικες μάρκες, αλλά λαμβάνοντας υπόψη την τιμή, προσφέρουν εξαιρετικό value for money. Ειδικά σε μοντέλα PHEV όπου γλιτώνουν τους δασμούς ( η BYD θα προσφέρει σύντομα εκδόσεις PHEV για όλα τα μοντέλα της εκτός του Surf). Αν δεν υπήρχαν μάλιστα οι δασμοί στα ηλεκτρικά, η μόνη ίσως εταιρεία που θα μπορούσε να σταθεί απέναντι στους Κινέζους θα ήταν η Tesla.

      Για όποιον βρίσκεται κοντά, αξίζει πιστεύω μια επίσκεψη στην Auto Thessaloniki, ώστε να διαπιστώσει μόνος του την Κινέζικη επέλαση και να κάνει άμεσα τις συγκρίσεις με τους κλασικούς κατασκευαστές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Το καλοκαίρι κάναμε το Θεσσαλονίκη - Πάτρα (500Km περίπου). Εμείς ήμασταν με το QQ 1.5d που πάει και έρχεται χωρίς γέμισμα, αλλά μπήκα στην λογική να δω τι θα γινόταν αν είχαμε ηλεκτρικό.

      Στην πράξη (για την συγκεκριμένη διαδρομή!) δε πιστεύω ότι θα είχε διαφορά στον χρόνο μας, ειδικά αν είχαμε κανένα Model 3 LR ή έστω EV3 LR.

      Στον πηγαιμό σταματήσαμε έτσι και αλλιώς στα ΙΚΕΑ των Ιωαννίνων όπου έχει 300άρηδες φορτιστές της ΔΕΗ, οι οποίοι είναι πάντα διαθέσιμοι. Στο διάλειμμα που κάναμε, χαλαρά είχε φορτίσει το ηλεκτρικό.

      Στον γυρισμό σταματήσαμε για καφέ πάλι στα Ιωάννινα εκεί που βρίσκονται οι Superchargers της Tesla. Οι μισοί ήταν πιασμένοι, αλλά σε σχέση με τον χρόνο που χάσαμε, είναι ζήτημα αν θα θέλαμε 15 λεπτά επιπλέον για να φορτίσουμε το ηλεκτρικό.

      Στο ξενοδοχείο που μένανε υπήρχαν φορτιστές nrg, οπότε ούτε για την κίνηση τριγύρω από την Πάτρα θα είχαμε το παραμικρό πρόβλημα.

      Φυσικά δε συγκρίνεται με το άλλο άκρο που βρισκόμαστε εμείς αυτή την στιγμή με το diesel, αλλά μου έκανε εντύπωση ότι η συγκεκριμένη διαδρομή έβγαινε με ηλεκτρικό χωρίς ταλαιπωρία και έξτρα χρόνο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      axel12p
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Και εμένα πολύ χάλια μου φαίνεται για Peugeot. Το μπροστά φαίνεται λες και το έχεις κάνει με το liquify του Photoshop, ενώ και το πλάι δεν το θεωρώ κομψό. Μου κάνει εντύπωση, πως παρά το γεγονός ότι φοράει μεγάλη ζάντα (πιθανότατα), οι τροχοί μου φαίνονται δυσανάλογα μικροί για το μέγεθος του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: Skoda Fabia MK4 2021

      Πότε είναι η επίσημη παρουσίαση του;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p

    Latest posts made by axel12p

    • RE: BMW iX3 (Neue Klasse) 2026

      Το μπροστά μου αρέσει το πίσω όχι τόσο.
      Σε κάθε περίπτωση φαίνεται να έχει χαρακτήρα, κάτι που είναι πολύ σημαντικό!
      Αν έχει καλή τιμή και αξιοπρεπή αυτονομία, νομίζω πως θα τα πάει αρκετά καλά εμπορικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: Citroen C3 / e-C3 (2024)

      Βασίζεται στην πλατφόρμα Κ1 που προοριζόταν αποκλειστικά για θερμικά μοντέλα όπως το Capster. Στο Inster χρειάστηκε να την τροποποιήσουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: Citroen C3 / e-C3 (2024)

      Στο τελευταίο Drive έχει δοκιμή το Inster Cross και αναφέρουν πως εντός πόλης δεν είδαν κατανάλωση πάνω από 12.5KWh.

      Το εντυπωσιακό με το Inster είναι πως η Hyundai κατάφερε να έχει τόσο χαμηλή κατανάλωση και εξαιρετικούς χώρους, βασιζόμενη σε τροποποιημένη πλατφόρμα θερμικού και όχι σε κάποια εξειδικευμένη πλατφόρμα ηλεκτρικού.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: BYD forum

      @dimsabas said in BYD forum:

      Το Μ3 μάς έρχεται από την Κίνα, το Υ είναι του Βερολίνου. Επιπλέον, η σύγκριση αφορά αποκλειστικά το αυτοκινητικό μέρος.

      Το γνωρίζω. Και το Model 3 έχει δασμούς, απλά είναι οι μισοί σε σχέση με τους αντίστοιχους της BYD.

      Όσο για αυτό που αναφέρει ο dettol, η αλήθεια είναι πως και εγώ δεν θυμάμαι να ήταν ποτέ "φτηνό" το Seal. Ίσως θεωρούν ότι είναι η κορυφή της γκάμας τους και το τιμολογούν ανάλογα. Κρίμα πάντως γιατί το αδικούν μάλλον έτσι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: BYD forum

      @dimsabas said in BYD forum:

      Αν ισχύει ό,τι και σε Μ3 και Seal, καλό χρυσό το BYD αλλά παραμένει σαφώς πίσω συνολικά.

      Να σημειώσουμε βέβαια ότι το Seal αδικείται από τους υψηλότερους δεσμούς που έχει σε σχέση με το Model 3. Αν είχαν τον ίδιο δασμό, το βασικό Seal θα ήταν 6 χιλιάρικα φτηνότερο από το αντίστοιχο Model 3.
      Συν το γεγονός ότι δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στο δίκτυο της BYD (εκθέσεις/ service) σε σχέση με το αντίστοιχο της Tesla.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: TESLA FORUM

      Να σημειώσουμε πως τα περισσότερα manuals είναι πλέον σε ηλεκτρονική μορφή και αφορούν όλες τις εκδόσεις ενός μοντέλου (ΟΚ, τα Tesla δεν έχουν πρακτικά διαφορετικές εξοπλιστικές εκδόσεις). Εγώ πλέον εκτυπώνω το manual και το κάνω ένα σπιράλ να το έχω για ώρα ανάγκης.

      Επίσης, μιλάμε για εκατοντάδες σελίδες!!! Οι οδηγίες του Model 3 είναι 400 σελίδες. Οι περισσότεροι δεν έχουν διάθεση να διαβάσουν 400 σελίδες οδηγίες. Συνήθως απλά παραπέμπουν στο manual όταν έχουν μια συγκεκριμένη απορία.

      Οπότε το να αφιερώνει ο πωλητής λίγο χρόνο να σε ενημερώσει για τα πιο σημαντικά, το θεωρώ χρήσιμο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: TESLA FORUM

      Άλλο το δε θέλω και άλλο το δε μου το παρέχουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: Mazda 6e

      Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε το ποσοστό του κάθε καυσίμου για μοντέλα που έχουν πλήρη γκάμα επιλογών (π.χ. Sportage). Και επειδή δεν έχει ηλεκτρική έκδοση, να προσθέταμε ίσως και τις πωλήσεις του EV3 ή EV6.
      Στο Tiguan για παράδειγμα το 1/3 των πωλήσεων στην Ευρώπη, αφορά την diesel έκδοση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: Mazda 6e

      @super-t said in Mazda 6e:

      @kostis20 said in Mazda 6e:

      Υπάρχει phev αλλά τώρα μιλάμε για κινεζικο αμάξι που δε ξέρω αν μπορεί να μπει τίποτα θερμικό σε αυτη τη πλατφόρμα.
      Τα diesel πάντως δε πέθαναν ακόμα και οι Γερμανοί παίζουν μπάλα μόνοι τους απο τότε που τα κατήργησαν οι άλλοι.
      Και το cx60 d κάτι πουλάει...

      @ss_76 said in Mazda 6e:

      @dstou said in Mazda 6e:

      Είναι υπό διωγμό. Οι γερμανοί με τα μεγάλα αμαξώματα δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά, τα ηλεκτρικά τους 'δεν τραβάνε' στην αγορά.

      Δεν είναι υπό διωγμό τα diesel. Απλώς ακριβά στην εξέλιξη αλλά αποδοτικότατα

      Κάτω από 10 % (9,2 %) το μερίδιο αγοράς των diesel για τους 10 μήνες του 2025.

      Ποιο άχρηστο στατιστικό από αυτό δεν υπάρχει.
      Θα είχε αξία σε αντιπαράθεση με το ποσοστό των διαθέσιμων μοντέλων ανά τύπο καυσίμου.

      Αν το 30% των διαθέσιμων μοντέλων προς πώληση είναι ηλεκτρικά, το να παίρνει η ηλεκτροκίνηση ένα ποσοστό της τάξης του 5% δε το λες και επιτυχία.
      Σε diesel αυτή την στιγμή, σε αυτοκίνητα κάτω των 2 λίτρων πρέπει να είναι μόνο τα Sportage και Tucson. Και μέχρι πρόσφατα το C5 Aircross (σταμάτησε και αυτό). Το λες και επιτυχία το 10% της πίτας, όταν οι περισσότεροι μπορούν να επιλέξουν μεταξύ 2-3 μοντέλων!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: TESLA FORUM

      Πέρα από το πιθανό κατασκευαστικό πρόβλημα, θα ήταν καλό όλοι να έχουμε ένα από τα παρακάτω στο αυτοκίνητο μας. Μπορεί να φανεί χρήσιμο είτε σε εμάς, είτε σε κάποιον συνάνθρωπο μας.

      alt text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr