Best posts made by axel12p
-
RE: Alfa Romeo Tonaleposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Το αυτοκίνητο θα πατάει πάνω στο πάτωμα του επόμενου Renegate και το πρωτότυπο είναι πολύ κοντά στο μοντέλο παραγωγής, οπότε δεν βρίσκω λόγω να αργήσει η παραγωγή του.
Δεν είμαι φίλος της Alfa Romeo, αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο είναι από τα πιο όμορφα της κατηγορίας. Δεν μπορώ να βρω κάποιον λόγο να μην τα πάει εξαιρετικά αν η τιμή του είναι λογική. Το μόνο ίσως που θα με ανησυχούσε θα ήταν το θέμα των χώρων.
-
RE: Alfa Romeo Tonaleposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Το καλοκαίρι πάντως Λευκάδα έπαιζε πολύ Stelvio από Ιταλούς, και σίγουρα χτυπούσε πολύ περισσότερο στο μάτι από μια Χ3!
-
RE: Alfa Romeo Tonaleposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Περίεργη η κατανομή των πωλήσεων της Χ3 από τα μέσα της χρονιάς και μετά, όπου σχεδόν διπλασιάστηκαν. πιθανότατα λόγο WLTP. Γενικά ήταν αρκετά περίεργη χρονιά λόγω της συγκεκριμένης ρύθμισης.
Kilo είναι λογικά η αναλογία στον δρόμο να είναι πολύ καλύτερη για την Χ3 μιας και κυκλοφορεί περισσότερα χρόνια από την Stelvio, οπότε εκ των πραγμάτων υπάρχουν πολλές περισσότερες στον δρόμο!
-
RE: BYD forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Το Reuters (!!!) έχει Live την παρουσίαση της BYD στην IAA 2025.
Κάποιες πρώτες πληροφορίες από την παρουσίαση:
-
Το εργοστάσιο στην Ουγγαρία θα ξεκινήσει να λειτουργεί προς το τέλος του 2025. Το πρώτο μοντέλο που θα κατασκευάζεται εκεί είναι το Dolphin Surf, στο οποίο προφανώς δεν θα επιβάλλονται πλέον δασμοί 27%.
-
Μέχρι το τέλος του 2025 η BYD θα διαθέτει 1000 καταστήματα στην Ευρώπη, ενώ μέχρι το τέλος του 2026 θα διαθέτει πάνω από 2000 καταστήματα.
-
Ξεκινάει το πρόγραμμα BYD Certified, μέσω του οποίο θα μπορεί κάποιος να αγοράσει ελεγμένα μεταχειρισμένα BYD με SOH άνω του 90%.
-
Σκοπεύουν να εγκαταστήσουν για αρχή (μέχρι τα μέσα του 2026) 200 με 300 ταχυφορτιστές, οι οποίοι θα επιτρέπουν την ανάκτηση 400Km σε μόλις 5 λεπτά!
-
Φέρνει τα Denza στην Ευρώπη.
ΥΓ. Και κάτι που με εντυπωσίασε.
-120.000 άτομα προσωπικό στο τομέα του R&D
-11 κέντρα έρευνας παγκοσμίως
-45 πατέντες την ημέρα! -
-
RE: Nissan Qashqai 2021posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Βλέπω τα 25 χιλιάρικα που ζητάει το QQ για την βασική του έκδοση, και το συγκρίνω με το 3008 που ξεκινάει από τα ίδια λεφτα, με αρκετά καλύτερο εξοπλισμό. Ειλικρινά αν κάποιος φτάσει σε αυτά τα λεφτά, δεν βρίσκω λόγο να καταλήξει στο νέο QQ. Το 3008 είναι πιθανότατα πιο ποιοτικό, έχει καλύτερο εξοπλισμό ενώ σου δίνει και την δυνατότητα να επιλέξεις diesel κινητήρα. Πιστεύω ότι το QQ πρέπει να πέσει τουλάχιστον 3 χιλιάρικα για να γίνει ανταγωνιστικό.
-
RE: κινέζικα αυτοκίνητα (merged)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Βρέθηκα σήμερα στην ΔΕΘ και πέρασα φυσικά από την Auto Thessaloniki. Αν θα μπορούσα να βάλω έναν τίτλο σε αυτή την έκθεση θα ήταν "Η Επέλαση της Κίνας"!
Οι εταιρείες που συμμετέχουν είναι οι εξής:
BYD, CHERY, CITROËN, DACIA, DFSK, DONGFENG, DS AUTOMOBILES, FORD, FOTON, GEELY, JAECOO, KGM, MAXUS, MAZDA, MERCEDES–BENZ, MG, NISSAN, OMODA, OPEL, PEUGEOT, RENAULT, SMART, SKODA, XEV, ZEEKRΕπισκέφτηκα τα εξής περίπτερα:
BYD, Chery, Dacia, Geely, Jaecoo, MG, Nissan, Omoda, Renault, Zeekr.Τα BYD μου έκαναν εξαιρετική εντύπωση. Τόσο ως παρουσίαση περιπτέρου, όσο και τα μοντέλα της. Υπήρχε δίπλα το περίπτερο της Skoda και δεν πατούσε ψυχή. Δεν πρόσεξαν καν αν υπήρχε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο στο περίπτερο της (τώρα είδα σε βιντεάκι ότι υπήρχαν τελικά!). Η ίδια νέκρα και στο περίπτερο της Nissan. Μέτρια κίνηση στο περίπτερο της Ford που είχε μόνο ηλεκτρικά.
Από τους κλασικούς κατασκευαστές, τα περίπτερα που είχαν την περισσότερη κίνηση ήταν αυτά της Renault (όπου άκουγες συχνά επιφωνήματα θαυμασμού για το Renault 5), καθώς και το περίπτερο του Γιαννίρη (Citroen, Peugeot, DS, MG, Mazda).Από τα Κινέζικα που μπήκα και μου άφησαν την καλύτερη εντύπωση ήταν τα BYD όπως προανέφερα, το Geely EX5 και τα Zeekr φυσικά.
Έβλεπες το BYD Seal U-dmi με υπερπλήρη εξοπλισμό να κοστίζει 36.000€ και άθελα σου έκανες άμεσα την σύγκριση με τα υβριδικά της Renault που ήταν απέναντι και κόστιζαν 50 χιλιάρικα! Η με ένα μέτρια εξοπλισμένο Qashqai βενζίνης που κόστιζε πάνω από 30 χιλιάδες €.
Στα 30.000€ έδινε η Geely και το ΕΧ5 στην πλούσια έκδοση. Πάρα πολύ όμορφο από μέσα, με λευκό εσωτερικό, πανοραμική οροφή, θερμαινόμενα και ψυχώμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ. Το δοκίμασα και ενώ το θεωρούσα gimmick, ήταν τελικά απίστευτη η αίσθηση. Το μόνο κακό για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι η σχετικά "μικρή" μπαταρία (60KWh) και το γεγονός πως στην παρούσα φάση υπάρχει αντιπροσωπεία μόνο στην Αθήνα (μέχρι τέλους του 2025 και στην Θεσσαλονίκη).
Τα Zeekr μια κατηγορία μόνα τους. Ακόμη και το μικρό τους μοντέλο μου θύμισε Lexus. Εγώ μπήκα στο 7x το οποίο είναι σε εντελώς άλλο επίπεδο. Απίστευτη αίσθηση! Η πόρτες είναι ηλεκτρικές και ανοίγουν με κουμπάκι, πίσω υπάρχουν κουρτινάκια στα πίσω παράθυρα, που όταν κρατήσεις πατημένο το κουμπί του ηλεκτρικού παραθύρου, ανεβαίνει το αντίστοιχο κουρτινάκι αυτόματα. Γενικά σου έδινε την αίσθηση ότι είσαι σε ένα κουκούλι αποκομμένος από τον υπόλοιπο κόσμο.
Γενικότερα η αίσθηση που μου άφησε η σημερινή επίσκεψη είναι πως τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για τους κλασικούς κατασκευαστές. Όχι, δεν με εντυπωσίασαν όλες οι κινέζικες μάρκες, αλλά λαμβάνοντας υπόψη την τιμή, προσφέρουν εξαιρετικό value for money. Ειδικά σε μοντέλα PHEV όπου γλιτώνουν τους δασμούς ( η BYD θα προσφέρει σύντομα εκδόσεις PHEV για όλα τα μοντέλα της εκτός του Surf). Αν δεν υπήρχαν μάλιστα οι δασμοί στα ηλεκτρικά, η μόνη ίσως εταιρεία που θα μπορούσε να σταθεί απέναντι στους Κινέζους θα ήταν η Tesla.
Για όποιον βρίσκεται κοντά, αξίζει πιστεύω μια επίσκεψη στην Auto Thessaloniki, ώστε να διαπιστώσει μόνος του την Κινέζικη επέλαση και να κάνει άμεσα τις συγκρίσεις με τους κλασικούς κατασκευαστές.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
Το καλοκαίρι κάναμε το Θεσσαλονίκη - Πάτρα (500Km περίπου). Εμείς ήμασταν με το QQ 1.5d που πάει και έρχεται χωρίς γέμισμα, αλλά μπήκα στην λογική να δω τι θα γινόταν αν είχαμε ηλεκτρικό.
Στην πράξη (για την συγκεκριμένη διαδρομή!) δε πιστεύω ότι θα είχε διαφορά στον χρόνο μας, ειδικά αν είχαμε κανένα Model 3 LR ή έστω EV3 LR.
Στον πηγαιμό σταματήσαμε έτσι και αλλιώς στα ΙΚΕΑ των Ιωαννίνων όπου έχει 300άρηδες φορτιστές της ΔΕΗ, οι οποίοι είναι πάντα διαθέσιμοι. Στο διάλειμμα που κάναμε, χαλαρά είχε φορτίσει το ηλεκτρικό.
Στον γυρισμό σταματήσαμε για καφέ πάλι στα Ιωάννινα εκεί που βρίσκονται οι Superchargers της Tesla. Οι μισοί ήταν πιασμένοι, αλλά σε σχέση με τον χρόνο που χάσαμε, είναι ζήτημα αν θα θέλαμε 15 λεπτά επιπλέον για να φορτίσουμε το ηλεκτρικό.
Στο ξενοδοχείο που μένανε υπήρχαν φορτιστές nrg, οπότε ούτε για την κίνηση τριγύρω από την Πάτρα θα είχαμε το παραμικρό πρόβλημα.
Φυσικά δε συγκρίνεται με το άλλο άκρο που βρισκόμαστε εμείς αυτή την στιγμή με το diesel, αλλά μου έκανε εντύπωση ότι η συγκεκριμένη διαδρομή έβγαινε με ηλεκτρικό χωρίς ταλαιπωρία και έξτρα χρόνο.
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Και εμένα πολύ χάλια μου φαίνεται για Peugeot. Το μπροστά φαίνεται λες και το έχεις κάνει με το liquify του Photoshop, ενώ και το πλάι δεν το θεωρώ κομψό. Μου κάνει εντύπωση, πως παρά το γεγονός ότι φοράει μεγάλη ζάντα (πιθανότατα), οι τροχοί μου φαίνονται δυσανάλογα μικροί για το μέγεθος του.
Latest posts made by axel12p
-
RE: Geely Forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Το χειρότερο είναι ότι το έβαλε η Toyota!!!
Στα ηλεκτρικά έχει μείνει τελευταία, το yoke τιμόνι βρήκε να αντιγράψει από την Tesla... -
RE: ZEEKR forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Οι πωλήσεις όμως έχουν να κάνουν με τη γνώμη του κοινού!

-
RE: κινέζικα αυτοκίνητα (merged)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Πως να μη λατρέψεις του Κινέζους;
Στο νέο XPeng P7 έχουν βάλει λειτουργία Rode Rage Reliever!
Αν σε εκνευρίζει ο οδηγός που βρίσκεται μπροστά σου, πατάς το αντίστοιχο κουμπί και θαυμάζεις στο 87 ιντσών HUD που διαθέτει το P7, emojis να σκάνε στον μπροστινό αυτοκίνητο!


-
RE: ZEEKR forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Για τους πελάτες πολλές φορές ο τόπος κατασκευής μετράει.
Άλλη εικόνα είχαν οι πελάτες για τα Qashqai από Sunderland και άλλη για τα X-Trail made in Japan!Πολλοί Έλληνες επιλέγουν να μην αγοράσουν μοντέλα made in Turkey.
Επίσης, αν μια εταιρεία είχε επενδύσει στην χώρα μου και έδινε δουλειά σε δεκάδες συμπολίτες μου, πιθανότατα να ήταν ένας παράγοντας που θα επηρέαζε την επιλογή μου.Δε λέω ότι όλα τα παραπάνω είναι σωστά, είναι σίγουρα όμως απόψεις που έχω κατά καιρούς ακούσει.
-
RE: Geely Forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Το κακό είναι οτι συχνά οι Κινέζοι αντιγράφουν την Tesla στο κομμάτι της εργονομίας και φοβάμαι μη βάλουν κανένα yoke τιμόνι μελλοντικά (και ας είναι και τριάκτινο)!

-
RE: ZEEKR forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@dg79 said in ZEEKR forum:
@axel12p said in ZEEKR forum:
Έχω την αίσθηση πως το μεγαλύτερο μειονέκτημα των Zeekr είναι η υψηλή τους κατανάλωση, ειδικά στον αυτοκινητόδρομο. Και φαίνεται νομίζω και από τις επίσημες τιμές που δίνουν WLTP που δίνουν. Π.χ. το 7X με την 75άρα μπαταρία έχει αυτονομία WLTP 480Km και με την 100άρα 615Km. Προφανώς βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην υψηλή ταχύτητα φόρτισης.
Το ίδιο ισχύει και για τα άλλα αυτοκίνητου του group. Θέλω να πιστεύω πως θα βελτιώσουν την κατανάλωση στα μελλοντικά μοντέλα.Αν και πράγματι έχουν αυξημένη κατανάλωση, στο 1000 km challenge του bjorn, το 7Χ έγραψε 8.55, γρηγορότερο από Μ3 highland, ακριβώς λόγω της εξαιρετικής ταχύτητας φόρτισης. Πιστεύω ότι αποφάσισαν να εξελίξουν την ταχύτητα φόρτισης και όχι να ανταγωνιστούν την τέσλα στο efficiency.
ΟΚ, το Zeekr πατάει στην κορυφαία ταχύτητα φόρτισης. Αυτό όμως δε βολεύει χώρες όπως οι Ελλάδα όπου δεν υπάρχει ακόμη το αντίστοιχο δίκτυο, ενώ το θέμα της υψηλής κατανάλωσης αφορά το σύνολο του ομίλου. Διάβαζα τώρα για το Volvo EX30 CC το όποιο έχει ελάχιστη κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο 24KWh/100Km. Και αυτό δεν φορτίζει με 450KW!

Σε ότι αφορά την συζήτηση για τους Κινέζους, νομίζω ότι δύο είναι οι λόγοι για την επιθετική τους πολιτική.
Ο πρώτος είναι θέμα κύρους. Θεωρούν πολύ σημαντική και δύσκολη την Ευρωπαϊκή αγορά και προσπαθούν να μπουν δυναμικά από την αρχή. Επενδύοντας μεγάλα ποσά σε ερευνητικά κέντρα, εργοστάσια, εξειδικευμένο προσωπικό από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, δίκτυο, κλπ.
Ο δεύτερος λόγος είναι καθαρά οικονομικός. Υπάρχει τέτοιος πόλεμος τιμών στην Κίνα, από τις δεκάδες αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν δημιουργηθεί, που το περιθώριο κέρδους είναι ελάχιστο εκεί. Την ίδια στιγμή και παρά τους δασμούς, μπορούν να πουλάνε σε οικονομικές τιμές στην Ευρώπη, όντας φτηνότεροι από τους περισσότερους "παραδοσιακούς" κατασκευαστές, αλλά και με πολύ μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους! Οπότε, όσο περισσότερες πωλήσεις κάνουν εδώ, τόσο μεγαλύτερα και τα κέρδη τους!
ΥΓ. Τώρα που το σκέφτομαι, ίσως να υπάρχει και ένας εσωτερικός ανταγωνισμός μεταξύ των μεγάλων Κινέζων κατασκευαστών. Όσο πιο γρήγορα αποκτήσουν ένα μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη, τόσο πιο δύσκολο θα είναι για τους επόμενους να μπουν στην αγορά μελλοντικά. Σε λιγότερο από ένα χρόνο η BYD θα έχει δύο εργοστάσια σε λειτουργία στην Ευρώπη, με αυτοκίνητα που θα έχουν μηδενικούς δασμούς. Πόσο εύκολο θα είναι να την χτυπήσουν οι υπόλοιποι Κινέζοι, αν έχουν 30% δασμούς και πρέπει να κουβαλάνε τα ανταλλακτικά τους από την Κίνα; Πόσο "Κινέζικό" θα θεωρεί ένας Ευρωπαίος ένα BYD που κατασκευάζεται στην Ουγγαρία, στην Τουρκία ή την Ισπανία;
-
RE: Geely Forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Εδώ είχαν ειδικές χαρτογραφήσεις για να βγάζουν χαμηλά CO2, δε θα έχουν αντίστοιχες χαρτογραφήσεις για τις τυποποιημένες καταναλώσεις καυσίμου;
Το μόνο που δεν έχω καταλάβει με τα ηλεκτρικά, είναι το αν υπολογίζουν και την πιθανή ανάκτηση που μπορεί να κάνει το όχημα. Αν δηλαδή στο παράδειγμα του Zeekr, η μεγαλύτερη αυτονομία προκύπτει από ένα ποσοστό ανάκτησης κατά το φρενάρισμα.
Προσωπικά πάντως, προτιμώ να εμπιστεύομαι sites όπως το ev-database και το spritmonitor.
-
RE: ZEEKR forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@jamesd said in ZEEKR forum:
Στο top gear uk, όλο 5/10 βαθμολογούν τα zeekr, έχουν κάτι προσωπικό μαζί τους;
Αν του είχαν βάλει ταμπελάκι MG θα έπαιρνε 9/10

-
RE: ZEEKR forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Έχω την αίσθηση ότι τα αυτοκίνητα του Geely Group έχουν από τις υψηλότερες καταναλώσεις γενικά, όχι μόνο συγκριτικά με την Tesla που είναι κορυφή.
Όσο για τις τιμές, από την στιγμή που κάνουν εργοστάσια στην Ευρώπη, λογικά θα ανέβει και το κόστος παραγωγής. Ότι ισχύει με τους Ιάπωνες και τους Νοτιοκορεάτες θα ισχύσει και με τους Κινέζους. Σταδιακά θα ανέβει η τιμή τους. -
RE: ZEEKR forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Έχω την αίσθηση πως το μεγαλύτερο μειονέκτημα των Zeekr είναι η υψηλή τους κατανάλωση, ειδικά στον αυτοκινητόδρομο. Και φαίνεται νομίζω και από τις επίσημες τιμές που δίνουν WLTP που δίνουν. Π.χ. το 7X με την 75άρα μπαταρία έχει αυτονομία WLTP 480Km και με την 100άρα 615Km. Προφανώς βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην υψηλή ταχύτητα φόρτισης.
Το ίδιο ισχύει και για τα άλλα αυτοκίνητου του group. Θέλω να πιστεύω πως θα βελτιώσουν την κατανάλωση στα μελλοντικά μοντέλα.