Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 4757
    • Best 90
    • Groups 0

    axel12p

    @axel12p

    189
    Reputation
    17
    Profile views
    4757
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    axel12p Unfollow Follow

    Best posts made by axel12p

    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Το αυτοκίνητο θα πατάει πάνω στο πάτωμα του επόμενου Renegate και το πρωτότυπο είναι πολύ κοντά στο μοντέλο παραγωγής, οπότε δεν βρίσκω λόγω να αργήσει η παραγωγή του.

      Δεν είμαι φίλος της Alfa Romeo, αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο είναι από τα πιο όμορφα της κατηγορίας. Δεν μπορώ να βρω κάποιον λόγο να μην τα πάει εξαιρετικά αν η τιμή του είναι λογική. Το μόνο ίσως που θα με ανησυχούσε θα ήταν το θέμα των χώρων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Το καλοκαίρι πάντως Λευκάδα έπαιζε πολύ Stelvio από Ιταλούς, και σίγουρα χτυπούσε πολύ περισσότερο στο μάτι από μια Χ3!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Περίεργη η κατανομή των πωλήσεων της Χ3 από τα μέσα της χρονιάς και μετά, όπου σχεδόν διπλασιάστηκαν. πιθανότατα λόγο WLTP. Γενικά ήταν αρκετά περίεργη χρονιά λόγω της συγκεκριμένης ρύθμισης.

      Kilo είναι λογικά η αναλογία στον δρόμο να είναι πολύ καλύτερη για την Χ3 μιας και κυκλοφορεί περισσότερα χρόνια από την Stelvio, οπότε εκ των πραγμάτων υπάρχουν πολλές περισσότερες στον δρόμο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: BYD forum

      Το Reuters (!!!) έχει Live την παρουσίαση της BYD στην IAA 2025.

      Κάποιες πρώτες πληροφορίες από την παρουσίαση:

      • Το εργοστάσιο στην Ουγγαρία θα ξεκινήσει να λειτουργεί προς το τέλος του 2025. Το πρώτο μοντέλο που θα κατασκευάζεται εκεί είναι το Dolphin Surf, στο οποίο προφανώς δεν θα επιβάλλονται πλέον δασμοί 27%.

      • Μέχρι το τέλος του 2025 η BYD θα διαθέτει 1000 καταστήματα στην Ευρώπη, ενώ μέχρι το τέλος του 2026 θα διαθέτει πάνω από 2000 καταστήματα.

      • Ξεκινάει το πρόγραμμα BYD Certified, μέσω του οποίο θα μπορεί κάποιος να αγοράσει ελεγμένα μεταχειρισμένα BYD με SOH άνω του 90%.

      • Σκοπεύουν να εγκαταστήσουν για αρχή (μέχρι τα μέσα του 2026) 200 με 300 ταχυφορτιστές, οι οποίοι θα επιτρέπουν την ανάκτηση 400Km σε μόλις 5 λεπτά!

      • Φέρνει τα Denza στην Ευρώπη.

      ΥΓ. Και κάτι που με εντυπωσίασε.
      -120.000 άτομα προσωπικό στο τομέα του R&D
      -11 κέντρα έρευνας παγκοσμίως
      -45 πατέντες την ημέρα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      Βλέπω τα 25 χιλιάρικα που ζητάει το QQ για την βασική του έκδοση, και το συγκρίνω με το 3008 που ξεκινάει από τα ίδια λεφτα, με αρκετά καλύτερο εξοπλισμό. Ειλικρινά αν κάποιος φτάσει σε αυτά τα λεφτά, δεν βρίσκω λόγο να καταλήξει στο νέο QQ. Το 3008 είναι πιθανότατα πιο ποιοτικό, έχει καλύτερο εξοπλισμό ενώ σου δίνει και την δυνατότητα να επιλέξεις diesel κινητήρα. Πιστεύω ότι το QQ πρέπει να πέσει τουλάχιστον 3 χιλιάρικα για να γίνει ανταγωνιστικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: κινέζικα αυτοκίνητα (merged)

      Βρέθηκα σήμερα στην ΔΕΘ και πέρασα φυσικά από την Auto Thessaloniki. Αν θα μπορούσα να βάλω έναν τίτλο σε αυτή την έκθεση θα ήταν "Η Επέλαση της Κίνας"!

      Οι εταιρείες που συμμετέχουν είναι οι εξής:
      BYD, CHERY, CITROËN, DACIA, DFSK, DONGFENG, DS AUTOMOBILES, FORD, FOTON, GEELY, JAECOO, KGM, MAXUS, MAZDA, MERCEDES–BENZ, MG, NISSAN, OMODA, OPEL, PEUGEOT, RENAULT, SMART, SKODA, XEV, ZEEKR

      Επισκέφτηκα τα εξής περίπτερα:
      BYD, Chery, Dacia, Geely, Jaecoo, MG, Nissan, Omoda, Renault, Zeekr.

      Τα BYD μου έκαναν εξαιρετική εντύπωση. Τόσο ως παρουσίαση περιπτέρου, όσο και τα μοντέλα της. Υπήρχε δίπλα το περίπτερο της Skoda και δεν πατούσε ψυχή. Δεν πρόσεξαν καν αν υπήρχε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο στο περίπτερο της (τώρα είδα σε βιντεάκι ότι υπήρχαν τελικά!). Η ίδια νέκρα και στο περίπτερο της Nissan. Μέτρια κίνηση στο περίπτερο της Ford που είχε μόνο ηλεκτρικά.
      Από τους κλασικούς κατασκευαστές, τα περίπτερα που είχαν την περισσότερη κίνηση ήταν αυτά της Renault (όπου άκουγες συχνά επιφωνήματα θαυμασμού για το Renault 5), καθώς και το περίπτερο του Γιαννίρη (Citroen, Peugeot, DS, MG, Mazda).

      Από τα Κινέζικα που μπήκα και μου άφησαν την καλύτερη εντύπωση ήταν τα BYD όπως προανέφερα, το Geely EX5 και τα Zeekr φυσικά.

      Έβλεπες το BYD Seal U-dmi με υπερπλήρη εξοπλισμό να κοστίζει 36.000€ και άθελα σου έκανες άμεσα την σύγκριση με τα υβριδικά της Renault που ήταν απέναντι και κόστιζαν 50 χιλιάρικα! Η με ένα μέτρια εξοπλισμένο Qashqai βενζίνης που κόστιζε πάνω από 30 χιλιάδες €.

      Στα 30.000€ έδινε η Geely και το ΕΧ5 στην πλούσια έκδοση. Πάρα πολύ όμορφο από μέσα, με λευκό εσωτερικό, πανοραμική οροφή, θερμαινόμενα και ψυχώμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ. Το δοκίμασα και ενώ το θεωρούσα gimmick, ήταν τελικά απίστευτη η αίσθηση. Το μόνο κακό για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι η σχετικά "μικρή" μπαταρία (60KWh) και το γεγονός πως στην παρούσα φάση υπάρχει αντιπροσωπεία μόνο στην Αθήνα (μέχρι τέλους του 2025 και στην Θεσσαλονίκη).

      Τα Zeekr μια κατηγορία μόνα τους. Ακόμη και το μικρό τους μοντέλο μου θύμισε Lexus. Εγώ μπήκα στο 7x το οποίο είναι σε εντελώς άλλο επίπεδο. Απίστευτη αίσθηση! Η πόρτες είναι ηλεκτρικές και ανοίγουν με κουμπάκι, πίσω υπάρχουν κουρτινάκια στα πίσω παράθυρα, που όταν κρατήσεις πατημένο το κουμπί του ηλεκτρικού παραθύρου, ανεβαίνει το αντίστοιχο κουρτινάκι αυτόματα. Γενικά σου έδινε την αίσθηση ότι είσαι σε ένα κουκούλι αποκομμένος από τον υπόλοιπο κόσμο.

      Γενικότερα η αίσθηση που μου άφησε η σημερινή επίσκεψη είναι πως τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για τους κλασικούς κατασκευαστές. Όχι, δεν με εντυπωσίασαν όλες οι κινέζικες μάρκες, αλλά λαμβάνοντας υπόψη την τιμή, προσφέρουν εξαιρετικό value for money. Ειδικά σε μοντέλα PHEV όπου γλιτώνουν τους δασμούς ( η BYD θα προσφέρει σύντομα εκδόσεις PHEV για όλα τα μοντέλα της εκτός του Surf). Αν δεν υπήρχαν μάλιστα οι δασμοί στα ηλεκτρικά, η μόνη ίσως εταιρεία που θα μπορούσε να σταθεί απέναντι στους Κινέζους θα ήταν η Tesla.

      Για όποιον βρίσκεται κοντά, αξίζει πιστεύω μια επίσκεψη στην Auto Thessaloniki, ώστε να διαπιστώσει μόνος του την Κινέζικη επέλαση και να κάνει άμεσα τις συγκρίσεις με τους κλασικούς κατασκευαστές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Και εμένα πολύ χάλια μου φαίνεται για Peugeot. Το μπροστά φαίνεται λες και το έχεις κάνει με το liquify του Photoshop, ενώ και το πλάι δεν το θεωρώ κομψό. Μου κάνει εντύπωση, πως παρά το γεγονός ότι φοράει μεγάλη ζάντα (πιθανότατα), οι τροχοί μου φαίνονται δυσανάλογα μικροί για το μέγεθος του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: Skoda Fabia MK4 2021

      Πότε είναι η επίσημη παρουσίαση του;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: κινέζικα αυτοκίνητα (merged)

      Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.

      Οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικάνοι την πάτησαν την πρώτη φορά από τους Ιάπωνες και στην συνέχεια από τους Κορεάτες. Ακόμη θυμάμαι τα λογοπαίγνια τύπου You Die (Hyundai) και το πόσο αστείο μου είχε φανεί όταν η Hyundai είχε ανακοινώσει ότι σκοπεύει να βρεθεί στις 10 μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου. Έχει καιρό που μου κόπηκε το γέλιο από τότε...

      Δεν είναι επίσης τυχαίο ότι μέχρι πρόσφατα τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα επιβαρύνονταν με δασμούς 10% στην Ε.Ε.

      Και τώρα για τρίτη φορά το ζούμε με την Κίνα. Μια χώρα με αντίστοιχη φιλοσοφία με την Ιαπωνία και την Κορέα, αλλά πολύ μεγαλύτερη, με πρόσβαση στο σύνολο των πρώτων υλών και από τους πρωτοπόρους στην ηλεκτροκίνηση.

      Και εμείς ακόμη αναρωτιόμαστε για το που θα καταλήξει όλο αυτό!

      Όσο για τους "καταξιωμένους" Ευρωπαίους κατασκευαστές, προχθές άνοιξα το καπό ενός ολοκαίνουργιου C3 με το 1.2 με τα 100 άλογα. Φάτσα κάρτα το turbo (?) που πάνω του γράφει Garrett India!

      Να σημειώσουμε επίσης πως σήμερα το EuroNcap έβγαλε και τα τελευταία του αποτελέσματα.

      Citroen C5 Aircross: 4 αστέρια, Adult occupant 80%
      https://www.euroncap.com/en/results/citroën/c5+aircross/56158

      Nio Firefly: 5 αστέρια, Adult occupant 96%
      https://www.euroncap.com/en/results/firefly/firefly/56171

      Με το πρώτο να ανήκει στην κατηγορία των C-SUV και το δεύτερο στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.

      Όσο για τους αντιπροσώπους, δεν είναι τυχαίο ότι όλοι προσπαθούν να προσθέσουν και μια Κινέζικη εταιρεία στο portfolio τους.

      ΥΓ. Τώρα πρόσεξα πως ακόμη και το BYD Dolphin Surf τα πήγε καλύτερα και πήρε 5 αστέρια...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p

    Latest posts made by axel12p

    • RE: BYD forum

      Δε πιστεύω ότι θα βρίσκεις πιο δύσκολα ανταλλακτικό BYD σε σχέση με ένα Mazda για παράδειγμα. Δε ξέρω βέβαια ποιες θα είναι οι τιμές του Σφακιανάκη, και αν εμφανιστούν στην πορεία ιμιτασιόν σε χαμηλότερες τιμές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: BYD forum

      Λογικά δε θα έρθει σύντομα και εδώ το Atto 2 με τις καινούργιες μπαταρίες;

      Θα πρέπει βέβαια να έχει αρκετά καλή τιμή γιατί αν πλησιάζει στα 30 χιλιάρικα θα έχει πολύ μεγάλο ανταγωνισμό από το EX5 το οποίο είναι και μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: Citroen C3 Aircross 2024

      @criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:

      Εξαρτάται από την αξιοπιστία του αυτού που κάνει τα τέστ.

      Και προφανώς ο Ινδός το τσεκάρει με τα ινδικά στάνταρ που είναι χαμηλότερα από τα δικά μας, άλλωστε είναι και σε ινδική πλατφόρμα το αμάξι, αλλά και ο γιούροσκραπ, που ασχολείται τόσο με τα ADAS για τα οποία όλοι οι αστείοι του ειδικού τύπου, θέλουν να υπάρχουν και μας τα τονίζουν σαν επιχειρήματα, αλλά ταυτόχρονα θέλουν να υπάρχουν και κουμπιά που τα απενργοποιούν και μάλιστα το αξιολογούν στα θετικά του αυτοκινήτου αν αυτό γίνεται εύκολα...

      Προφανώς αυτό είναι γελοίο όπως και όλη η συζήτηση.

      Οποιος έχει κέφι ας ψάξει στον χορηγούμενο οργανισμό, τι ποσοστά έχει το 3008 σε σχέση με άλλα που έχουν 5 αστέρια στις 3 υπόλοιπες κατηγορίες πέραν του ADAS.

      Αυτό που βλέπω είναι πως τα 3008 και 5008 (80%, 85%, 79%, 62%) τα έχουν πάει χειρότερα ακόμη και από το BYD Dolphin Surf (82%, 86%, 76%, 77%).

      Πρέπει να είναι κάποιος αφελής για να πιστεύει πως ένα C3 θα είναι πιο ασφαλές από τα 3008 και 5008, σε όλες τις κατηγορίες.

      Το αυτοκίνητο δε το δίνουν για δοκιμή όχι για την βαθμολογία στην τελευταία κατηγορία, αλλά στις υπόλοιπες τρεις. Θα το τραβήξουν όσο πάει για να μη γίνουν βούκινο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: BYD forum

      Στο Η.Β. ξεκίνησε να πωλείται το Atto 2 με μπαταρίες 51.1 KWh η μικρή και 64.8 KWh η μεγάλη. Νομίζω ότι αντιμετωπίζει το μεγαλύτερο μειονέκτημα του αυτοκινήτου. Καμιά σχέση με την 45άρα που φορούσε μέχρι τώρα.
      Θα είναι μια πολύ καλή επιλογή πλέον, αν έρθει και με μια συμφέρουσα τιμή.

      BYD Atto 2: China's Best Effort Yet?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: Citroen C3 Aircross 2024

      Όταν το 3008 παίρνει 4 αστέρια, πόσο να πιάσει το C3 στο EuroNCAP. Μη ξεχνάμε ότι η Smart Platform πάνω στην οποία βασίζεται αποτελεί μια πλατφόρμα που προορίζονταν αρχικά για τις αναπτυσσόμενες χώρες και όχι για την Ευρώπη.

      Μου κάνει εντύπωση πάντως που πρέπει να υπάρχει "συνεργασία" του EuroNCAP με τους κατασκευαστές για την υλοποίηση των crash tests. Νόμιζα ότι απλά αγόραζαν τυχαία οχήματα και τα δοκίμαζαν, ώστε να είναι και πιο αξιόπιστες οι δοκιμές.

      Λογικά η Citroen θα αφήσει να περάσει αρκετό διάστημα χωρίς δοκιμές και αν υποχρεωθεί να το δοκιμάσει θα το κάνει πριν την ανανέωση του μοντέλου για να μη χάσει πωλήσεις και να φανεί ότι με την ανανέωση διορθώνει τα προβλήματα.

      Σε άλλα νέα από το Group, από αύριο δύο εργοστάσια σε Γαλλία και Ιταλία θα κλείσουν για 3 εβδομάδες, επειδή έπεσε πολύ δουλειά και είπαν να ξεκουράσουν τους υπαλλήλους τους...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Περαστικά τους! Ευτυχώς φαίνεται να μην έτρεχε ο άνθρωπος.
      Λάστιχα All-Terrain και δρόμος με γλίτσα μιας και έχουμε τα πρωτοβρόχια, δεν είναι και ο καλύτερος συνδυασμός. Δεν θέλει και πολύ να γίνει το κακό.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      axel12p
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Κλασικότατο σημείο. 19 χρόνων, δεν νομίζω να χρειαζόταν τσίπουρα για να το χάσει σε εκείνη την στροφή.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      axel12p
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      @tkin73 said in KIA SPORTAGE 2021:

      @dm-0 said in KIA SPORTAGE 2021:

      @civil357 said in KIA SPORTAGE 2021:

      μούς τι γίνεται (μάλλον "χάνει¨).
      Είναι λίγο προχειροφτιαγμένη η σελίδα τους όπως και ο διαμορφωτής. Όταν επιλέγεις διαμόρφωση του πλήρους υβριδικού αναφέρει κατά λέξη : εξοπλισμός της gt line επιπλέον της titanium : ABS (Anti-lock Braking System) - Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών, ESC (Electronic Stability Control) - Ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας !!!
      Στη σύνοψη αποτελέσματος , διορθώνεται , και αναφέρει τον αναλυτικό εξοπλισμό της έκδοσης π

      με τα φωτα στη γωνια, ευκολα πας για 3χιλιαρα ζημια... ειναι απο τις πιο ακριβες φαναρτζοδουλειες και το εκαναν το πιο επιρρεπές σε αυτες

      Έχω καταλήξει ότι εσκεμμένα τουσον και σπορτατζ έχουν έτσι τα φανάρια για να πλουτίσουν στα ανταλλακτικά...πιο αμάξι δεν έχει βρει σε αυτές τις γωνίες έστω και γρατζουνιά;
      Αλλο όμως να βρίσκει ο προφυλακτήρας και άλλο η φωτιζόμενη επιφάνεια!
      Και ζημιά να μην κάνεις μόνο και μόνο που θα ανάβει και θα αποκαλύπτεται η γρατζουνιά φτάνει...
      Δεν ξέρω μιλάμε για αμάξια 4-5 γενιάς με 20ετια και βάλε στην πλάτη τους και διαρκώς πειραματισμοί στον σχεδιασμό...

      Την καλύτερη δουλειά την έχουν κάνει στο Kona, που έχουν βάλει τα φώτα εμπρός πίσω, πάνω στις άκρες από τα φτερά! Για να είναι σίγουροι ότι δεν θα γλιτώσεις το σπάσιμο με το παραμικρό ακούμπημα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Το ID.2 είχανε πει για παραδόσεις σε ένα χρόνο από τώρα (Φθινόπωρο 2026) και το ID.1 πάει για 2027.
      Προφανώς έχουν μείνει πολύ πίσω όχι μόνο σε σχέση με τους Κινέζους, που είναι σε εντελώς άλλο επίπεδο σε ότι αφορά τα μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και σε σχέση με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους κατασκευαστές.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      axel12p
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      Καλή και η τιμή για το diesel. Δε βλέπω να λείπει κάτι σημαντικό από την βασική έκδοση με τα 32 χιλιάρικα (μαζί με χρώμα). Μου άρεσε που πρόσθεσε από την βασική έκδοση και τον ηλεκτροχρωματικό καθρέφτη. Παλιότερα έπρεπε να ανέβεις έκδοση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      axel12p
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr