Καλά και το Octavia εκει ανηκει με golf αλλα με πολύ μεγαλύτερους χωρους που συγκρίνονται με την επόμενη κατηγορια (passat)
όμως στην κατηγορια του Golf είναι και αυτό.
Καλά και το Octavia εκει ανηκει με golf αλλα με πολύ μεγαλύτερους χωρους που συγκρίνονται με την επόμενη κατηγορια (passat)
όμως στην κατηγορια του Golf είναι και αυτό.
Εμενα μου αρεσει μπροστα ποιο πολύ το Tucson πίσω μέρος ποιο πολύ το KIA
μεσα για ελάχιστα το KIA
παντως και τα 2 ομορφα τα βρίσκω, ελπίζω το KIA να είναι λίγο ποιο σπορτιφ
Πραγματικά μαγικό χαλί με τα φύλλα
Την επόμενη μέρα το πρωί πήραμε τον δρόμο για Νυμφαίο που φιλοξενεί και το καταφύγιο του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ για τις αρκούδες. Ωραία διαδρομή, υψόμετρο, πολλές κλειστές στροφές και βροχή. Κανένα πρόβλημα, τα Michelin Pilot Sport 4S βεντουζόνουν καλά και στην βροχή. Σίγουρα πας πιο προσεκτικά πάντα στην βροχή αλλά η πρόσφυση είναι εκεί, δεν έχεις κανένα ενδοιασμό ακόμα και λίγο πιο σβέλτα να θες να κινηθείς. Φτάνοντας στο νυμφαίο βλέπεις ένα χωριό πολύ γραφικό με όλα τα σπίτια χτισμένα με πέτρα. Πολύ όμορφο. Και το πλακόστρωτο κάτω πολύ όμορφο επίσης αλλά ΟΧΙ για αυτοκίνητο. Περνώντας πάνω του ενα οποιωδήπωτε αυτοκίνητο είναι οδυνηρό για κάθε επιβάτη αφού οι αναρτήσεις βαράνε υπερωρία και πάνε πάνω κάτω συνεχώς. Μαντέψτε τώρα τι γίνεται με τις αναρτήσεις του ST??? Ναι σωστά μαντέψατε χαχαχαχαχαχα. Δεν μας πτοεί βέβαια αυτό. Γελάσαμε αρκετά και αφού δεν έπαθε τίποτα το τσίπουρο όλα καλά.
Νυμφαιο, πλακόστρωτο. Αφού επεζησε το μπουκάλι του τσίπουρου απο αυτό ολα καλά
Διαλειμα για φαγητό στο Νυμφαίο
Παρκάρουμε και αφού αφήσουμε τα πράγματα στο ξενοδοχείο οδεύουμε στο μονοπάτι για τις αρκούδες. Πολύ όμορφο μονοπάτι και ενδιαφέρουσες πληροφορίες ενημέρωσης. Βλέπουμε και τις αρκούδες στο καταφύγιο και πάμε για φαγητό και ξεκούραση. Το βράδυ Μουντιάλ και την επόμενη μέρα κατεβαίνουμε πάλι με βροχή στο χωριό Αγραπιδιές που είναι το άλλο καταφύγιο του Αρκτούρου (Λύκου και Λύγγα). Αφού βλέπουμε τα πολύ συμπαθή τετράποδα και ενημερωνόμαστε για το έργο του αρκτούρου και πληροφορίες για τα άγρια ζώα έρχεται η ώρα να γυρίσουμε για ψήσιμο στα κάρβουνα στην Κρύα βρύση μαζί με τα ξαδέρφια. Εννοείται πήρα και το άθικτο τσίπουρο μαζί.
Η γέφυρα που οδηγεί στο γραφείο ενημέρωσης Λύκου και Λύγγα του Αρκτούρου
Η διαδρομή γνωστή. Μία ώρα και κάτι και βάζουμε φωτιά στα κάρβουνα!!! Όλα τα ωραία βεβαίως έρχονται στο τέλος τους και αφού περιδρομιάσαμε και ασπαστήκαμε όλους τους φίλους και συγγενείς ήρθε η ώρα του γυρισμού για Αθήνα. Πριν φύγουμε εννοείται ότι έπρεπε να φορτώσουμε στο αυτοκίνητο 2 νταμιτζάνες ελαιόλαδο, λωτούς, μαρμελάδες και διάφορα αλλά που αν δεν τα έπαιρνα θα ήταν προσβολή για τις θείες. Να πάρε και για τον θείο σου στην Αθήνα και τον αδερφό σου. Μα που θα τα βάλω όλα αυτά?????? Ελα μωρέ έχεις χώρο στις πίσω θέσεις... Μα, μα. Δεν έχει μα και ξεμα , θα τα πάρεις..... και τα πήρα φυσικά (λες και είχα επιλογή).
Σάββατο πρωί ξυπνάμε και ετοιμαζόμαστε για την μεγάλη μας εκδρομή! Έχουμε βάφτιση στην Κρύα Βρύση Πέλλας και λέμε να το συνδυάσουμε με εκδρομή στην Καστοριά που δεν έχουμε πάει ποτέ. Λίμνη Πρεσπών και Νυμφαίο είναι φυσικά στον σχεδιασμό. Εγώ αναλαμβάνω να κοιτάξω αέρα στα λάστιχα, να γεμίσω ντεπόζιτο, ελέγξω λάδια, να βάλω ρεζέρβα στο megabox (μένει και άλλος χώρος) και να ταχτοποιήσω τα πράγματα. Έχω ετοιμάσει την μία βαλίτσα μου από την προηγούμενη μέρα και περιμένω να δω τι θα βρω (τι εχει ετοιμάσει η γυναίκα) μετά από το βενζινάδικο και αφού έχω πάρει ένα καφεδάκι. Καμία έκπληξη φυσικά, έχουμε πάρει πράγματα για όλες τις καιρικές συνθήκες και όλες τις εποχές! Ακόμα και στην περίπτωση που βρεθούμε Σαχάρα ή Αλάσκα να ντυθούμε θα έχουμε!!! Βρίσκω την βαλίτσα μου ανοιγμένη και να περνάει επιθεώρηση. Μην τα πολυλογώ μου έβγαλε τα μισά ρούχα έξω, με έβαλε να πάρω ένα σωρό άχρηστα πράγματα (γάντια, σκούφο, κασκόλ, μαγιό!!! Αν θα πάμε λέει στα λουτρά ποζαρ) και φυσικά αναγκαστικά πήρα μεγαλύτερη βαλίτσα. Εδώ να πω ότι μόνο οι μοτοσυκλετιστές τις έχουν εκπαιδευμένες και Σπαρτιάτισσες! Πηγαίναμε εκδρομή με την μηχανή παλιά και αναγκαστικά δεν έπαιρνε τόσα. Μετά βλέπω τα δικά της πράγματα!!!! Δεν περιγράφω, λέω μόνο τούτο, συλλογή παπουτσιών μέσα στα κουτιά τους (μην τσαλακωθούν οι μπότες). Τεσπα οι περισσότεροι γυναίκες έχετε καταλαβαίνετε. Αρχίζω φορτώνω στο PUMA. Megabox και πίσω χώρος τίγκα, ευτυχώς είναι μεγάλος για την κατηγορία του. Μετά βάζουμε και πουκάμισα, μπουφάν και κρεμαστά φορέματα στις πίσω θέσεις. Σπαστικό που στα νέα αυτοκίνητα έχουν μικρά γατζάκια αντί για τα μεγάλα χερούλια που έβαζαν παλιά και ήταν πολύ πιο βολικά για τις κρεμάστρες. Χώρεσαν λοιπόν όλα και ξεκινάμε.
Δεν ξέρω αλλά και μόνο που γνωρίζω ότι θα οδηγήσω το αμάξι αυτό για πολλά χιλιόμετρα μου φτιάχνει την διάθεση. Είναι πολύ σημαντικό αυτό. Σίγουρα στο ταξίδι ο προορισμός είναι ο στόχος, αλλά και το ταξίδι καθε αυτό αν είναι ευχάριστο και αν δεν είναι αγγαρεία, συμβάλει σημαντικά στην ευχάριστη εμπειρία μιας εκδρομής. Τα λέω για όσους κοιτάνε μόνο ξερούς αριθμούς κατανάλωσης...... αλλά οκ ίσως είμαι περίεργος εγώ. Δεν θα πολυλογήσω πολύ για το ταξίδι στην εθνική. 4 ώρες κάναμε σύνολο, πολύ καλοί δρόμοι πλέον, πολλά διόδια και χωρίς κίνηση είναι μια πολύ ωραία εμπειρία με αυτό το αμάξι. Πολύ καλή ορατότητα, δύναμη παντού αλλα κυρίως στις μεσαίες στροφές. Ταξιδεύαμε από 145-180 και ένα δύο πατηματάκια πιο πάνω. Όταν λέω 145 όμως εννοώ ότι βάζεις το cruise control τόσο, και απλά στρίβεις, φρένο δεν χρειάζεται εκτός αν βρεις εμπόδιο. Μπορεί να ακούγονται πολλά αλλά πραγματικά στα 160 είναι τόσο σταθερό και έχεις την εντύπωση ότι πας με 120, δεν υπερβάλλω! Μικρές κινήσεις του τιμονιού και παίρνει άνετα τις όποιες στροφές. Πολύ καλή κύληση. Λίγος θόρυβος υπάρχει, κυρίως αεροδυναμικός αφού είναι SUVοειδές το σχήμα, δεν το λες και αεροδυναμικό! Μία στάση μόνο για καφεδάκι και τσιγάρο.
Στάση για καφέ και τσιγάρο στην εθνική
Στον επαρχιακό πριν από μια προσπέραση δεν χρειάζεται πολύ σκέψη του τύπου : με παίρνει δεν με παίρνει μέχρι την επόμενη στροφή?? Είναι ανηφόρα θα μπορεί φορτωμένο να κάνει προσπέραση?? ΟΧΙ τίποτα από αυτά. Απλά κοιτάς αν έρχεται άλλο αυτοκίνητο από την απέναντι μεριά. Όχι? Τότε βύθισμα του γκαζιού, πρα, πρα, πρα, σκασίματα από την εξάτμιση και έχεις περάσει εν ριπή οφθαλμού! Βέβαια κάποιες φορές έχεις κάποιες περίεργες ματιές από την διπλα θεση και άλλες φορές σχόλια του τύπου: τωρα αυτό χρειαζόταν να το κάνεις τόσο γρήγορα?? Πρέπει να τιναχτούμε πίσω?? Εεεε να ξέρεις για ασφάλεια, όσο λιγότερο μένεις στην αντίθετη λωρίδα καλύτερα . Ναι, ναι για αυτό το κάνεις.... είμαι σίγουρη, άσε μας ρε Βασίλη!!!!
Φτάσαμε λοιπόν στο χωριό και ήπιαμε ένα καφεδάκι με τα ξαδέρφια. Ωραίο το αμάξι ρε ξάδερφε τι είναι? Ford λέω. Ford Puma. Α μάλιστα δεν το έχω ξαναδεί, σαν Porsche μοιάζει. Θα ήθελα ξάδερφε αλλά όχι, ένα απλό Ford είναι. Μόνο σε εμφάνιση μοιαζει λίγο. Καλό είναι λεει ο ξάδερφος μαρέσει, πόσα άλογα είναι? 200 απαντώ. Ρε είσαι τρελός τι να τα κάνεις τόσα σε μικρό αμάξι Ε φυσιολογικό δεν με λες. Και στα ανιψάκια μου έκανε όμως πολύ εντύπωση το αμάξι τους αρεσε πολύ, ωραίο αυτοκίνητο θείο!!! (Πάλι καλά ακόμα μπάρμπα δεν με λένε). Θα μας φιλοξενούσαν σε ένα διπλανό χωριό. Ο φωτισμός σε δημόσιους δρόμους εκεί ανάμεσα από χωράφια είναι από ελλιπής ως ανύπαρκτος. Τα φώτα του PUMA είναι εξαιρετικά, είναι εκπληκτικό πόσο καλά φωτίζουν σε σχέση με του αλογόνου!! (και πόσο κοστίζουν σε περίπτωση ζημιάς αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση).
Διπλα από τις λίμνες στην διαδρομή
Εδώ να πω το εξής. Όποτε βλέπεις ότι έχεις στροφές και επαρχιακό δρόμο απλά πετάς την σκούφια σου όταν το οδηγάς. Είναι εξαιρετικά απολαυστικό να οδηγείς σε τέτοιες διαδρομές με το Puma ST. Και δεν εννοώ με σπορ διάθεση μόνο όπως φαντάζεστε έτσι και αλλιώς. Όχι, όχι και με ποιο χαλαρούς ρυθμούς να πηγαίνετε, είναι πραγματικά απόλαυση. Το σύνολο τιμόνι, πλαίσιο, φρένα, κινητήρας, μηχανικό κιβώτιο δίνει μια εξαιρετική συμπεριφορά στο αμάξι που είναι να φιλάς τους μηχανικούς της FORD. Εντάξει δεν είναι σε συναρμογή ότι καλύτερο έχετε δει σε αυτοκίνητο αλλά πραγματικά μηχανικά είναι άλλο πράγμα να το περιγράφεις άλλο να το οδηγείς. Κάνει ότι του πεις με τόση ευκολία και σε κάνει να νιώθεις πολύ καλύτερος οδηγός από ότι πραγματικά είσαι. Poetry in motion. Και ο ήχος? Αυτός ο ήχος τόσο του κινητήρα όσο και της εξάτμισης συμβάλουν πολύ στην εμπειρία οδήγησης (αν δεν σας αρέσει σίγουρα καλύτερα ηλεκτρικό). Καλά όλα αυτά, αλλά μήπως όμως ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα ήταν καλύτερη επιλογή. ΟΧΙ. Ξεκάθαρα ΟΧΙ. Ναι μέσα σε κίνηση είναι καλύτερο ένα αυτόματο και ίσως το 1000ρι Puma είναι πιο καλή επιλογή να το πάρεις με αυτόματο. Βολεύει και πλέον τα αυτόματα είναι πολύ καλύτερα από παλιά. Αλλά σε αυτό το ST όχι, με τίποτα, σοφή επιλογή να το βγάζουν ΜΟΝΟ σε μηχανικό. Συμμετέχεις περισσότερο και είναι και εξαιρετικό στις αλλαγές το μηχανικό που έχει επιλεγεί. Και κάπως έτσι φτάνουμε Καστοριά όπου βρίσκουμε και άλλο ένα ζευγάρι με CAPTUR που έχουμε δώσει ραντεβού.
Μετα από ταξιδι 10 ημερών σε Χωριο, Κρυα βρύση, Θεσσαλονίκη, Βόλο γυρίσαμε σπίτι και πλύναμε ενδελεχώς ώστε να φύγουν όλα τα πτώματα από πάνω (μυγακια, κουνούπια, σφηγκες κτλ).
μας ταξίδεψε αλλη μια φορα χαρίζοντας μας όμορφες στιγμές. αυτή την φορα δεν βγάλαμε καθόλου φωτογραφίες με το αμάξι παρα μόνο μία στο χωριο και τωρα μια μετα το πλύσιμο
Φτάσαμε αισίως και περάσαμε τα 30000 ομορφα χλμ χωρίς να εχει κλείσει 2 χρόνια (Ιούνιο τα κλείνουμε)
Καλά να είμαστε να τα πολλαπλασιάσουμε καθώς δεν αγοράστηκε για να κάνει βαρετα χιλιόμετρα μεσα στην πόλη
Να θυμόμαστε που και που ότι τα αγοράζουμε για να μας ταξιδεύουν και να μας χαρίζουν συγκινήσεις. Η διαδρομή είναι ευχάριστη οπως και ο προορισμός μερικές φορές.
Τα αυτοκίνητα δεν ειναι μονο η καταναλωση στην οποία εχουμε αναλωθει. Στο 80% των θεμάτων αυτο συζηταμε.
Ποταμάκι στον Άγιο Γερμανό
Έπειτα εφόσον είχα πλέον μόνος μου ελεύθερο χρόνο γύρισα μόνος μου την όμορφη πόλη με το αυτοκίνητο να την χαζέψω και να εκμεταλλευτώ την ομορφιά της για φωτογραφίες με το PUMA. Έβγαλα αρκετές και βγήκαν κάποιες πολύ όμορφες. Καλυτέρεψαν τα πράγματα και με την σύζυγο και το βράδυ είχαμε μια όμορφη βραδιά.
Μια όμορφη φωτογραφία μπροστά από Παναγιά Μαυριώτισσα (νομίζω η καλύτερη που τράβηξα)
Οπως και αυτή
Εδω στο δρομάκι προς την Παναγιά με διπλα την λίμνη Καστοριάς φυσικά
Οπως και εδω
Αλλη μία φωτογραφία από Καστοριά
Ξεκινήσαμε λοιπόν για Αθήνα με το transit, εεεεε λάθος το PUMA ST εννοούσα. Ήμουν όμως λίγο σκασμένος από το φαγητό και νυσταγμένος οπότε μετά από μερικά χιλιόμετρα παρέδωσα το τιμόνι στην σύντροφο. Κοιτα εδώ, να έτσι λειτουργεί το cruise control! βρέχει κιολας, είναι και φορτωμένο οπότε μην πας πάνω από 120-130 εντάξει? Να κοιμηθώ λίγο. Ναι φυσικά. Έφτιαξε το κάθισμα, ρύθμισε καθρέφτες και ξεκινήσαμε. Μετά από μισή ώρα ξύπνησα και βλέπω να πάει με 140!!! Άντε ξύπνησα κάνω , δεν σταματάς να το πάρω?. Όχι μωρέ, τώρα πιο κάτω να πάρεις και καφέ δεν με πειράζει να οδηγώ. Κατάλαβα λέω και κούνησα καταφατικά το κεφάλι. Δεν αρέσει μόνο σε μένα να το οδηγώ, απλά μόνο εγώ το παραδέχομαι. Σταματήσαμε για καφέ.
Είχε βραδιάσει πια. Τα φώτα όπως σας είχα πει είναι εκπληκτικά, έχεις πάρα πολύ καλή ορατότητα. Σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έτσι και σε αυτό υπάρχει η λειτουργία να ανοίγει και να κλείνει και την μεγάλη σκάλα αυτόματα. Πράγμα το οποίο για βραδινό ταξίδι στην εθνική είναι πραγματικά game changer. Συμβάλει σε ένα πολύ ξεκούραστο και ευχάριστο ταξίδι και το βράδυ. Παρόλο το φορτίο και σποραδικές τοπικές βροχές είχαμε ένα πολύ άνετο ταξίδι. Με έπιασε βέβαια και το πάτησα πάλι κάποια στιγμή !!! Δεν δέχομαι επικρίσεις, πάρτε το εσείς βόλτα και αν δεν το πατήσετε τότε να με κρίνετε. Σε προκαλεί!!! Εννοείται πως και φορτωμένο ο κινητήρας δεν είχε κανένα πρόβλημα να κινήσει σβέλτα το αμάξι. Συνολική μέση κατανάλωση 8,7l/100χλ για όλες τις μέρες. Με αυτή την οδήγηση που διαβάσατε όσοι φτάσατε μέχρι εδώ. Είναι πολλά?? Αν θέλετε ένα γρήγορο αμάξι που προσφέρει απλόχερα τόση ευχαρίστηση είναι και λίγα θα πω. Τα περισσότερα αυτοκίνητα με 200 άλογα που υπάρχουν και παρόμοια οδήγηση θα ήταν πολύ πάνω του 11l/χλ μην πω πάνω του 13. Οικονομικό δεν είναι αλλά αν θες οικονομία καλύτερα να στραφείς σε κάνα TOYOTA hybrid. Οι καλύτερες επιλογές για οικονομία. Αν θες πάλι για τα ίδια χρήματα το πιο γρήγορο, πάλι το PUMA ST δεν είναι η καλύτερη επιλογή, υπάρχουν πολύ πιο γρήγορα hatch στα ίδια χρήματα.
Οπότε φτάνει η ώρα που μπαίνουμε εθνική για την επιστροφή. Πιο πριν το βαζω στο sport και του κάνω κάνα 2 ανοίγματα από στάση και εν κινήσει. Γενικά πολύ μικρές διαφορές με normal Πρόγραμμα, δεν βρήκα κάτι σε αίσθηση που να αλλάζει. Στην αρχή το πάω μέχρι 130 στο normal στην εθνική , το βλέπω σταθερό ωραίο για κάνα 10λεπτο και έπειτα το πατάω όσο πάει. Ε δεν πάει και πολύ……. στα 152 σταματάει λόγω κόφτη. Η μπαταρία σε αυτή την ταχύτητα πέφτει με πολύ γρήγορους ρυθμούς που με επαναφέρει σε τάξη γιατί λέω, ώπα κάτσε μην το παρακάνεις και το πάρουμε περπατητό……
Μην τα πολυλογώ καλά πήγαινε και στην εθνική, σταθερό ήταν και σε αέρα. Γενικά όλα καλά οδηγικά. Όμως με ταχύτητες 120-150 φτάσαμε σπίτι με 24% μπαταρία. Ε δεν το λες και πολύ για τόσο κοντινή εκδρομή…..
Και πάμε στα συμπεράσματα. Είναι ένα εξαιρετικά όμορφο καλό αμάξι για μέσα στην πόλη με μεγάλους περιορισμούς στην αυτονομία αν το θέλεις για μοναδικό αμάξι να κάνεις ταξίδια. Εκτός και αν έχεις γερά νεύρα να ταξιδεύεις με 90χλμ/ω. Και δυστυχώς η ευτυχώς, άδικο ή δίκαιο όταν είναι να ξοδέψεις αυτά τα χρήματα και στα ίδια περίπου ίδια βρίσκεται ένα άλλο ηλεκτρικό ονόματι tesla 3 που μπορεί να μη έχει την ομορφιά και την χαριτωμενιά του avenger, ούτε ψηλό είναι και γενικά είναι άλλη κατηγορία .............. όμως κάνει τα ίδια χρήματα και είναι πολύ πιο εξελιγμένο, πιο πλούσιο σε εξοπλισμό, χώρους, πιο γρήγορο με πολύ περισσότερους γρήγορους φορτιστές ανά την επικράτεια και με καλύτερο κόστος φόρτισης σε αυτούς………
Ε αν βάλεις όλα τα παραπάνω στην εξίσωση υπάρχει πρόβλημα για αυτό το μοντέλο σε ηλεκτρικό. Για μένα τα προβλήματα του ηλεκτρικού Avenger λύνονται όλα στο leasing που πιστεύω ότι έχει όλες τις δυνατότητες να πάει εξαιρετικά. Μπορεί να μην το πρότεινα σε κανέναν ιδιώτη να το αγοράσει αλλά το αντίστοιχο βενζινοκίνητο ή hybrid πιστεύω θα είναι μια πολύ καλή επιλογή (ιδιαίτερα όταν βγει σε τετρακίνητο κάποια στιγμή) που πρέπει να συμπεριληφθεί στις λίστες των υποψήφιων αγοραστών ενός οχήματος B-SUV. Η πιο δύσκολη κατηγορία να επιλέξεις με πάρα πολλές επιλογές…… Δεν είναι τυχαίο ότι οι κατασκευαστές την κυνηγάνε τόσο πολύ και υπάρχουν τόσες πολλές καλές προτάσεις για όλα τα γούστα. Ανυπομονώ να οδηγήσω και το πιο καινούργιο αδερφάκι αργότερα με το σηματάκι της Alfa Romeo να κοσμεί την μάσκα του.
@criuser said in Kona vs 2008 vs troc:
@cirus said in Kona vs 2008 vs troc:
το Peugeot 2008 είναι ομορφο αλλα μεταξυ των 3 θα πήγαινα στο Kona που είναι πιο καινούργιο μοντέλο και το θεωρώ πιο αξιοπιστο και είναι και πολύ ωραίο και ευρύχωρο μέσα
το troc είναι το πιο δυνατό με αυτόν τον κινητήρα, θα το διάλεγα αν εκανα ταξίδια και περισοτερα χλμ από ότι κάνεις καθως στην εθνική είναι και πιο δυνατο και καλύτερα στημένο από τα άλλα 2
Γενικα και τα 3 καλά είναι . Το peugeot θα το απέρριπτα λόγω του puretech κινητήρα με τον εμβαπτισμένο ιμάντα που σίγουρα θα θέλει αλλαγη και θα έχει μεγάλο κόστος πολύ πιο συντομα από τους αλλους 2 αξιοπιστους κινητήρες.
Καλές εναλλακτικές είναι το Ford Puma που είναι το πιο σπορτιφ και το Yaris Cross που είναι το πιο οικονομικό με μεγάλες παραχωρήσεις όμως σε χώρους
Αυτά από μενα. Οτι και να διαλέξεις με το καλό
Δεν υπάρχει πλέον ιμάντας είπαμε. Είναι με καδένα ο 1,2 σε κάθε του έκδοση..
Και το Πούμα έχει μεγάλες παραχωρήσεις σε χώρους και σε αισθητική, αλλά με τόσα ταξίδια στην Κίνα, δεν σου κάνουν εντύπωση τα άσχημα μπροστινά του φώτα...
Δεν το γνώριζα οτι το έφτιαξαν. Παλι καλά. Γιατι ο κινητήρας είναι πολύ καλός και το μονο προβλημα του αυτό ήταν
Αισθητικα το PUMA είναι κουκλί οπως και το 2008. Καθόλου ασχημα φώτα. Το αντίθετο , θυμίζουν τα φωτα του GT 40 που ήταν υπέροχα
@a-d-p said in Dacia Duster LPG ή MG ZH max Hybrid+ ή κάτι άλλο;:
Συνάδελφος, εν αναμονή δεύτερου τέκνου, βγήκε σε αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου και ρώτησε την γνώμη μου.
Είναι αρκετά διαβασμενος
Θέλει suv με 25000€ βαριά μέχρι 27.000€
Κάτοχος GOLF 5 FSI, τα τελευταία 20 χρόνια (απροβληματιστα !! δηλώνει, εκτός από πολλαπλασιαστές )
Τον ενδιαφέρουν οι χώροι, για καρότσι κτλ και το χαμηλό κόστος χρήσης (κατανάλωση καυσίμου κυρίως)
Έχει δει μέχρι τώρα:Duster lpg,
του άρεσε εμφανισιακά και από χώρους, αλλά τον ανησυχεί η χαμηλή ιπποδύναμη.Renault captur lpg,
Το απέρριψε λόγω ΠορτμπαγκάζRenault arkana,
Το απέρριψε γιατί καίει πολύMG ZS max Hybrid+,
Τον εντυπωσίασε το εσωτερικό του, τον βολεύουν οι χώροι, αλλά τον ανησυχεί η εταιρεία.Suzuki S-cross,
Suzukara, ασπαστο μου λέει, αλλά πολύ παλιομοδίτικο μέσα , από χώρους του κάνει.Θα πάει να δει και Yaris cross
Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο ;;;
PS. Μένει σε ιδιοκτήτη οικογενειακή οικοδομή με κλειστά πάρκινγκ
Το yaris cross είναι χαλια σε χώρους, μην το κοιτάξει καν. Ουτε καν η πισω πόρτα δεν ανοιγει αρκετα να μην σε παιδεύει με το καθισματάκι του παιδιού.
Από τα υπόλοιπα θα έβαζα πρώτο το MG Zs max !!!! Τι τον ανυσυχει μωρε. Εχουν πουληθει τόσα πολλα πλέον, τι θα κάνει θα φύγει η Saics απο την ευρώπη? ουτε καν. Νταξει κλασικη ανυσυχία. Τα ίδια όταν ήρθαν οι Γιαπωνεζοι, τα ίδια 10 χρόνια μετά που ήρθαν οι Κορεάτες κατασκευαστές , τα ίδια παντελάκη μου και τώρα με τους κινέζους. Και να ήταν καμια μικρουλα εταιρία η Saics να το καταλάβω αλλα ειναι κολοσσός, δεν θα κλείσει αυριο, παει τρένο σε πωλήσεις, τι να λέμε τωρα, τσαμπα ανυσηχία για το τίποτα
και δεύτερο το duster lpg αν μπορεί να ζήσει με το ότι είναι ταφος σε επιδόσεις που είναι εκνευριστικο για πολλούς. Σε χώρους είναι φοβερο ομως
Ενταξει και το Suzuki s-cross τα έχει όλα και συμφερει αλλα είναι τοσο μα τοσο ασχημο μεσα έξω. Δεν αντεχεις να το βλέπεις. Αν είναι να πάρει το scross καλύτερα μεταχειρισμένο. Δεν αντεχεται να αγοράσεις καινούργιο αμάξι και να είναι τοσο ασχημο και παλιακό. Λιγο πιο φυσιολογικο (οχι ομορφο) να ήταν και θα έκανε παταγο με την τιμη που έχει. Α ρε suzuki
Τελος επειδη έχει κλειστα parking στην οικοδομη του με πιθανότητα να μπορει να βάλει φορτιστη, καλύτερο απο όλα τα παραπάνω είναι το BYD atto 3 που είναι καθαρό ηλεκτρικο!!!! Με επιδότηση θα βγει 27Κ και εχει ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ σε εξοπλισμό και ποιοτητα και χώρους και ότι θες
@iceman7 said in Kona vs 2008 vs troc:
@dettol said in Kona vs 2008 vs troc:
Με την ευκαιρια της αναφορας του δημητρη στο lynk, να πω οτι αν υπαρχουν καποιοι αντικειμενικοι περιορισμοι στις διαστασεις (πχ δεν χωραει στο γκαραζ του), τοτε ειναι απολυτως κατανοητο. Διαφορετικα ομως, δεν θεωρω οτι οι 20 ποντοι διαφορα, με συνολικο μηκος 4.54, ειδικα αν συνοδευονται με καμερες 360, θα δημιουργησουν προβλημα. Τα μεγαλα σκαρια ειναι πραγματικα προβληματικα σε λιγες περιπτωσεις ή αν δεν συνοδευονται απο 360 (και πρεπει να υπολογισεις με το "ματι") ή αν πρεπει να περασουν απο χωρους πολυ συγκεκριμενων διαστασεων.
20 πόντοι;;;
Ρε σεις παιδιά πατε καλά;
Και 10 πόντοι διαφορά κανουν ενα αμαξι βολικό για καθε μέρα ή αβολο!
Τι να τις κανεις τις καμερες οταν:
- δεν θα μπορέις να στρίψεις/κανεις αναστροφή σε στενό δρόμο
- καταλαμβάνεις ακόμα περισσότερο όγκο στο δρόμο που μοιράζεσαι με τόσους ταλιμπάν
- κουβαλας ενα αχρειαστο καβουκι 24/7/356 ......
Size DOES MATTER !
Συμφωνω 1000% με τον παγωμένο
Εγω οταν διαλέγω αυτοκίνητο το πρωτο πράγμα που κάνω είναι να θετω τι αυτοκίνητα σε μεγεθος θα κοιτάξω. 10-20 πόντοι είναι τεραστια διαφορά στο parking γιατι θες αρκετα μεγαλύτερη θέση και γινεται πολύ πιο άβολο σε πολλα στενα που παρκάρουν μέχρι και στις γωνίες οι Ελληνάρες
Αν μεναμε στο USA δεν θα κοιτάγαμε μεγεθος αλλα ας επανέλθουμε στην πραγματικότητα στο που ζούμε
Ειχα την octavia και όσο καλή ηταν στα ταξίδια τόσο μου έβγαζε την πίστη σε parking. Ευτυχώς δεν ήταν φαρδύ αμαξι οπότε σε στενα δεν είχα θέμα γενικά
@panormus772 said in Kona vs 2008 vs troc:
@cirus said in Kona vs 2008 vs troc:
το Peugeot 2009 είναι ομορφο
Scoop του cirus! Έβγαλε η Stellantis το νέο 2009 κι ο μέτοχος δεν πήρε μυρωδιά!
Γενικα και τα 3 καλά είναι . Το peugeot θα το απέρριπτα λόγω του puretech κινητήρα με τον εμβαπτισμένο ιμάντα που σίγουρα θα θέλει αλλαγη και θα έχει μεγάλο κόστος πολύ πιο συντομα από τους αλλους 2 αξιοπιστους κινητήρες.
Για το νέο 2008,το υβριδικό που κοιτά ο φίλος, ο 1.2 είναι πλέον με καδένα (με όποια καλύτερη αξιοπιστία σημαίνει αυτό).
σατανά
@dimsabas said in Kona vs 2008 vs troc:
Επειδή αυτή την εβδομάδα έχω παρκαρισμένο στο γκαράζ μου ένα μοντέλο που κοστίζει 35Κ καινούργιο ή 30Κ έξι μηνών με 15Κ χιλιόμετρα, δεν μπορώ να μην το πω: δες το Lynk & Co 01. Είναι διαστημόπλοιο μπροστά σε αυτά που αναφέρεις, σε όλους τους τομείς. Ακόμα κι αν δεν το φορτίσεις ποτέ σου, αξίζει.
Συμφωνω οτι είναι ευκαιριαρα το συγκεκριμένο αλλα είναι τεράστιο σε μεγεθος σε σχεση με αυτά που κοιτάει, αλλη κατηγορία εντελώς. Ας μεινουμε στο τι θέλει αλλιως θα μπουν στην συζήτηση και tesla και άλλα
το Peugeot 2008 είναι ομορφο αλλα μεταξυ των 3 θα πήγαινα στο Kona που είναι πιο καινούργιο μοντέλο και το θεωρώ πιο αξιοπιστο και είναι και πολύ ωραίο και ευρύχωρο μέσα
το troc είναι το πιο δυνατό με αυτόν τον κινητήρα, θα το διάλεγα αν εκανα ταξίδια και περισοτερα χλμ από ότι κάνεις καθως στην εθνική είναι και πιο δυνατο και καλύτερα στημένο από τα άλλα 2
Γενικα και τα 3 καλά είναι . Το peugeot θα το απέρριπτα λόγω του puretech κινητήρα με τον εμβαπτισμένο ιμάντα που σίγουρα θα θέλει αλλαγη και θα έχει μεγάλο κόστος πολύ πιο συντομα από τους αλλους 2 αξιοπιστους κινητήρες.
Καλές εναλλακτικές είναι το Ford Puma που είναι το πιο σπορτιφ και το Yaris Cross που είναι το πιο οικονομικό με μεγάλες παραχωρήσεις όμως σε χώρους
Αυτά από μενα. Οτι και να διαλέξεις με το καλό
ωραίο θα ήταν να ηταν στο δρόμο το πατίνι την ώρα που πέρναγε η πορσε την διαβαση. βεβαια δεν θα πέταγε την πορσε πάνω στο πατίνι αλλα θα είχε πλάκα
δεν μπορω να βγαλω συμπέρασμα ποιος ειναι μεγαλύτερος μλκς εδώ, το πατινι που περνάει την διαβαση πεζών ? ή η πορσε που πέφτει προκλητικα πάνω στο πατινι και κορναρει κιολας? Δυσκολη απόφαση. Θα πάει VAR
@otso said in Τρακαρισμένο αυτοκίνητο:
@cirus said in Τρακαρισμένο αυτοκίνητο:
@accentwizard said in Τρακαρισμένο αυτοκίνητο:
Εγω θα το επαιρνα,σε αυτη τη τιμη.Προυποθεση,να εχεις γνωστο φαναρτζη.
Εσεις που λετε "μακρια","δεν αξιζει",κλπ,εχετε δει Artur Tussik στο Youtube??Βρε στην εμφάνιση ίδιο γίνεται όπως πριν. Και με καλιμπρα έρχονται και όπως θες. Θεωρείς ότι παρέχουν την ίδια ασφάλεια με πριν?
Και το πουλί αμα πέσει σε κάποιον και δεν σηκώνεται εχω ακούσει ότι βάζεις μέσα αμπούλες αέρα και πιέζεις τα @@ σαν τρόμπα φλουτς φλουτς φλουτς και το φουσκώνεις . Λες μετά το φουσκωτό να κάνει την ίδια δουλειά με το κανονικό ? Η θα κάνει κάνα φρουτςςςςς και θα σκάσει?
Σαν του Αντρεα τετοιο του ειχαν βαλει , χαλασε η βαλβιδα ξεφουσκωσε , κι εγινε η λιανη θεουσα
Αλήθεια τωρα??? Δεν το ήξερα αυτό χαχαχαχαχαχαχα
@accentwizard said in Τρακαρισμένο αυτοκίνητο:
Εγω θα το επαιρνα,σε αυτη τη τιμη.Προυποθεση,να εχεις γνωστο φαναρτζη.
Εσεις που λετε "μακρια","δεν αξιζει",κλπ,εχετε δει Artur Tussik στο Youtube??
Βρε στην εμφάνιση ίδιο γίνεται όπως πριν. Και με καλιμπρα έρχονται και όπως θες. Θεωρείς ότι παρέχουν την ίδια ασφάλεια με πριν?
Και το πουλί αμα πέσει σε κάποιον και δεν σηκώνεται εχω ακούσει ότι βάζεις μέσα αμπούλες αέρα και πιέζεις τα @@ σαν τρόμπα φλουτς φλουτς φλουτς και το φουσκώνεις . Λες μετά το φουσκωτό να κάνει την ίδια δουλειά με το κανονικό ? Η θα κάνει κάνα φρουτςςςςς και θα σκάσει?
Καλοταξιδο να είναι...
Αφού είναι ένα από τα πεντακόσια μπορεί να θεωρηθεί και συλλεκτικό...
ευχαριστώ!
να πω την αλήθεια το 5 Άρι το Renault μου άρεσε πολύ κ το περίμενα, αλλά αργεί κ σε τιμή θα ξέφευγε πολύ, το c3 ωραίο αλλά κ αυτό άργησε σχετικά κ με λιγότερα χαρακτηριστικά ειδικά σε θέματα μπαταρίας κλπ.
Το Renault θα είναι πολύ καλό αλλά πιστεύω σε ίδια χαρακτηριστικά με το dolfin θα είναι πολύ ακριβότερο . Μόνο η πιο απλή έκδοση όπως το ec3 που φυσικά είναι πολύ κατώτερο σε χαρακτηριστικά έναντι του dolfin.
Βασικά χωρίς να λέμε πολλά , στην τιμή που πήρες το dolfin δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο .