Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 1
    • Followers 1
    • Topics 8
    • Posts 9417
    • Best 6061
    • Groups 0

    Posts made by cirus

    • RE: GAC AION

      @panormus772 said in GAC AION:

      To Atto 3 Evo έχει 800V μπαταρία ή αρχικτεκτονική για 800V?

      Γιατί έχω ακούσει κάτι τέτοιο (ότι έχει αρχιτεκτονική για να υποστηρίξει 800V φόρτιση,αλλά η υπάρχουσα μπαταρία του είναι 400V)

      Αρχιτεκτονική 800V έχει σίγουρα , τώρα η μπαταρία δεν ξέρω. Αλλά για να φορτίζει με 220kw σαν ανώτατο όριο μάλλον θα είναι παραπάνω από 400 . Δεν είμαι σίγουρος φυσικά

      Έχει 499V έβαλα το ai να το ψαξει

      Battery Pack Voltage (~500V): The actual lithium-ion Blade Battery pack operates at roughly 499.2V. An 800V architecture doesn't always mean the battery itself is exactly 800V. Automakers frequently pair a 400V–500V battery pack with an 800V powertrain to enable rapid charging.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: GAC AION

      @dettol said in GAC AION:

      @cirus said in GAC AION:

      @dettol said in GAC AION:

      @sgl said in GAC AION:

      Το AION V πάντως τρέχει μια προσφορά -3000€ αν πας στο κατάστημα στο Μαρούσι και ρωτήσεις (πήγε συνάδελφος και μου το είπε).
      Στα 29.990€ η πρώτη έκδοση και στα 31.990€ η πιο πλούσια (τιμές χωρίς την επιδότηση….)
      Μάλλον δεν πουλάει λόγω εμφάνισης και προσπαθούν να το κάνουν ανταγωνιστικό.
      Στα συν το σχετικά καλό επιτόκιο 4.9% και 300€ δώρο κάρτα φόρτισης.
      Στην πρώτη έκδοση που σε σχέση με την ακριβή δεν έχει ψυγείο στο υποβραχιόνιο, δερματίνη αντί για δέρμα και μασάζ στα καθίσματα παίρνεις με 30Κ SUV με μπαταρία LFP 75Kwh, 204 hp με σχεδόν 510κμ αυτονομία, απίθανους χώρους επιβατών και καλό εξοπλισμό με 8 χρόνια ολική εγγύηση για όλα.
      Συμπαθητικό και στο test drive χωρίς να το πιέσει πολύ- περισσότερο ειναι για χαλαρο ταξίδι σε εθνική παρά για την πόλη λόγω μεγέθους.
      Του είπαν ότι λόγω κατασκευής σε εργοστάσιο της Αυστρίας δεν έχει δασμούς όπως τα άλλα κινέζικα και για αυτό κάνουν καλύτερη τιμή.
      Αντίπαλοι στην έρευνα του τα Leapmotor B10, Changan S05, Geely EX5 αλλά δεν τα έχει δει ακόμα από κοντά να τα οδηγήσει.

      Το Changan να πάει οπωσδήποτε να δει αν είναι σοβαρά στην φάση αγοράς. Το aion είναι καλή επιλογή αν χρειάζεται οπωσδήποτε τις 75kwh. Το s05 δεν υπολείπεται σημαντικά σε μπαταρία όμως

      Το atto3 Evo που είναι και 800V και μεγάλη μπαταρία αξίζει λες αντί για το changan s05 που έχει μικρότερη μπαταρία και 400V ?

      το changan αισθητικα μου αρεσει περισσοτερο απο το byd, ισως περισσοτερο απο οποιδηποτε αλλο ev της κατηγοριας αυτης. Απο εκει και περα ειναι ο καθενας τι προτιμαει σε επιπεδο δυνατοτητων. Θα τα εβλεπα πολυ προσεκτικα και τα δυο παντως και θα ηταν και τα δυο υποψηφια. Το changan s05 νομιζω ομως οτι ειναι αισθητα φτηνοτερο (γυρω στο 5χιλιαρο), απο την αλλη η byd ειναι πιο γνωστη εταιρεια οποτε ισως νιωθει μεγαλυτερη ασφαλεια ο αγοραστης.

      Συμφωνώ ότι το changan είναι πιο όμορφο από το byd

      Αλλά το byd έχει μεγαλύτερη μπαταρία και 800V που είναι πολύ σημαντικό νομίζω.

      Βασικά ακόμα και 400v αν είχαν τις ίδιες μπαταρίες θα έλεγα και γω changan . Αλλά 800V και μεγαλύτερη μπαταρία είναι σημαντικό πλεονέκτημα . Συμφωνώ όμως ότι το byd είναι τελείως αδιάφορο εμφανισιακά

      Μεγάλες εταιρείες και οι 2 , δεν θα έπαιζε ρόλο για μένα αυτο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: GAC AION

      @dettol said in GAC AION:

      @sgl said in GAC AION:

      Το AION V πάντως τρέχει μια προσφορά -3000€ αν πας στο κατάστημα στο Μαρούσι και ρωτήσεις (πήγε συνάδελφος και μου το είπε).
      Στα 29.990€ η πρώτη έκδοση και στα 31.990€ η πιο πλούσια (τιμές χωρίς την επιδότηση….)
      Μάλλον δεν πουλάει λόγω εμφάνισης και προσπαθούν να το κάνουν ανταγωνιστικό.
      Στα συν το σχετικά καλό επιτόκιο 4.9% και 300€ δώρο κάρτα φόρτισης.
      Στην πρώτη έκδοση που σε σχέση με την ακριβή δεν έχει ψυγείο στο υποβραχιόνιο, δερματίνη αντί για δέρμα και μασάζ στα καθίσματα παίρνεις με 30Κ SUV με μπαταρία LFP 75Kwh, 204 hp με σχεδόν 510κμ αυτονομία, απίθανους χώρους επιβατών και καλό εξοπλισμό με 8 χρόνια ολική εγγύηση για όλα.
      Συμπαθητικό και στο test drive χωρίς να το πιέσει πολύ- περισσότερο ειναι για χαλαρο ταξίδι σε εθνική παρά για την πόλη λόγω μεγέθους.
      Του είπαν ότι λόγω κατασκευής σε εργοστάσιο της Αυστρίας δεν έχει δασμούς όπως τα άλλα κινέζικα και για αυτό κάνουν καλύτερη τιμή.
      Αντίπαλοι στην έρευνα του τα Leapmotor B10, Changan S05, Geely EX5 αλλά δεν τα έχει δει ακόμα από κοντά να τα οδηγήσει.

      Το Changan να πάει οπωσδήποτε να δει αν είναι σοβαρά στην φάση αγοράς. Το aion είναι καλή επιλογή αν χρειάζεται οπωσδήποτε τις 75kwh. Το s05 δεν υπολείπεται σημαντικά σε μπαταρία όμως

      Το atto3 Evo που είναι και 800V και μεγάλη μπαταρία αξίζει λες αντί για το changan s05 που έχει μικρότερη μπαταρία και 400V ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Stellantis Group

      @jousis said in Stellantis Group:

      Νόμιζα οτι κάναμε γενική συζήτηση, το 'για εμένα' και 'για εσένα' προφανώς δεν χωράει αμφισβήτηση. Δεν είχα πρόθεση να σε εκνευρίσω.

      Για εμένα τα καλύτερα αυτοκίνητα είναι τα μικρά χατς πχ γιατί τέτοια μου χρειάζονται. Αλλά δεν βγαίνω σε όσους έχουν τέσλα να λέω οτι είναι χρέπια και τα δικά μου είναι ανώτερα (α, μισό, το κάνω 😀 ).

      btw οδήγησε το σερφ και έλα μετά να μου πεις πόσο μ.κία είναι. Το ίνστερ θα έπαιρνες 100%.

      Μαλλον δεν το προσεξες γιατι το ειχα γραψει το για μενα και πιο πριν.

      Δεν γινεται να μιλαω γενικα για το καλύτερο για ολους γιατι ειναι αναλογα την χρήση. Αν πχ η χρηση ειναι μονο 5 χλμ την μερα, το καλύτερο ειναι ενα που να εχει πολύ μικρη μπαταρια. Ενω αν εχει ταξιδια μεγαλα συχνα χρειαζεσαι μια μεγαλη μπαταρια

      το inster και το byd surf θεωρω οτι ειναι τα καλύτερα. στο ινστερ μαρεσει πολύ που εχει φυσικους διακοπτες. ομως στο byd μαρεσει που εχει LFP μπαταρια. και τα 2 πολύ καλες επιλογες αλλα θα διαλεγα το byd μεταξυ των δυο. Τα θεωρω και τα 2 αμαξακια πολης οποτε ποσο να με ξενερωσει η οδηγηση του byd? μια χαρα ειναι ολα με 50-80 χλμ/ω που ειναι η ταχυτητα που κυριως θα πηγαινε. Σταθερα ειναι και τα 2 , 5στερα σε ασφαλεια ειναι και τα 2 οποτε θα διαλεγα το byd λογω χαρακτηριστικων. Οδηγικα αδιαφορα ειναι και τα 2 αφου τα κατηγοριοποιω σαν αμαξακια πολης. Αν με ενδιεφερε η οδηγικη συμπεριφορα σε πολης θα διαλεγα το puma electric

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Stellantis Group

      @jousis said in Stellantis Group:

      Επειδή όμως έχω γυρίσει κ γυρίζω όλη την ελλάδα με 46 + 52 σου λέω μην είσαι τόσο απόλυτος.

      Το e208 είναι ένα τρομερά σταθερό άνετο αυτοκίνητο στους αυτοκινητόδρομους, με πολύ καλή ανάρτηση σε στροφές και σε υψηλές ταχύτητες (130).
      Η αεροδυναμική του καλή (για hatch) χωρίς να είναι blob σαν τα τέσλα.
      Το πορτ μπαγκάζ του (σε σχέση με το σερφ) έχει καλύτερο σχήμα και χωράει βαλίτσες.
      Το τιμόνι του είναι άριστο και διασκεδαστικά μικρό.
      Η καμπύλη φόρτισής του πολύ καλή, στέκεται απέναντι σε πιο μοντέρνες πλατφόρμες ακόμα.
      Όλα τα παραπάνω το κάνουν πολύ καλύτερο για ταξίδια απο το σερφ.

      Το σερφ χάνει ακόμα και απο το ίνστερ στα σημεία.
      Και τα φρένα του σερφ είναι παναγία βοήθα. γτπ (εδώ κολλάει)

      Τα μοντέλα προ 2022 είχαν μια κοστοβόρα βλάβη και θέλει προσοχή όποιος αγοράσει μεταχειρισμένο.
      Και όπως ειπώθηκε, είναι ακριβό.
      Μιλάμε μια 'γερασμένη' πλατφόρμα που φέτος θα αντικατασταθεί απο την νέα.
      Τόσο παλιά είναι.

      Καλύτερο, χειρότερο είναι σχετικοί όροι ανάλογα το τί ψάχνει ο καθένας. Μην είστε τόσο απόλυτοι, ειδικά αν διαβάζετε μόνο χαρτιά.

      Είμαι απόλυτος ΓΙΑ ΜΕΝΑ μόνο

      50ρα μπαταρία είναι αμαξάκι πόλης για μένα και ταλαιπωρια σε ταξίδι

      Και σαν αμαξάκι πόλης το surf είναι πολύ καλύτερο άσε που έχει LFP μπαταρία που για μένα είναι πλεονέκτημα καθώς πέφτει πολύ λιγότερο στον χρόνο. Ο καθένας βάζει κάτω αυτά που τον ενδιαφέρουν περισσότερο. Στα πόλης εγώ βγάζω νικητή το surf και δεύτερο το inster που επίσης έχει nmc

      Τώρα αν εσύ θεωρείς ότι ταξιδεύεις άνετα με 50ρα μπαταρία και κάποιος άλλος θεωρεί ότι με ami κάνει τον γύρο της Ευρώπης άνετα!!! , με γεια σας με χαρά σας . Επέτρεψε μου να έχω αντίθετη άποψη παρακαλώ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Stellantis Group

      @jousis said in Stellantis Group:

      @cirus said in Stellantis Group:

      Το surf είναι πολύ πολύ καλύτερο από το e208

      Δεν νομίζω να τα έχεις οδηγήσει καν.
      Μάλλον κοιτάς τα χαρτιά μόνο, οπότε οκ.
      Καλύτερο, καλύτερο, κανένα θέμα.

      Στα χαρτιά πάντως, το σερφ (μήπως το μπερδεύεις με το σκέτο δελφίνι; ) είναι ένα αυτοκίνητο πόλης ενώ με το e208 πας παντού.

      Δεν τα έχω οδηγήσει . Και τα δύο πόλης αμαξάκια είναι και τα κρίνω από τα specs τους , δεν μπορώ να έχω οδηγήσει τα παντα. Και σαν πόλης κρίνονται . Αν πας ταξίδι σίγουρα η ελάχιστα μεγαλύτερη μπαταρία βοηθάει στο 208 αλλά μιλάμε για ελάχιστη διαφορά πραγματικά , δεν είναι για ταξίδια αυτό το αμαξάκι

      Το ένα φτάνει μέχρι 43,2 Kwh και το e208 τις 50

      Αν πιστεύεις ότι τόσο μικρές μπαταρίες είναι αρκετές για ταξίδια επέτρεψε μου να έχω αντίθετη άποψη γιατί ηλεκτρικά έχω οδηγήσει. Δεν είναι ότι δεν μπορείς να κάνεις και με ακόμα πιο μικρές είναι ότι το θεωρώ ταλαιπωρία.

      Εγώ αρχίζω να θεωρώ ότι ένα ηλεκτρικό είναι οκ για ταξίδι έχω σαν ελάχιστο τις 67kwh σε όλες τις μάρκες πλην Τέσλα που και 60ρα είναι αρκετή λόγω καλύτερης διαχείρισης .

      Με 30ρες, 40ρες, 50ρες τα θεωρώ ξεκαθαρα πόλης

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Stellantis Group

      @realzeus said in Stellantis Group:

      Stellantis είναι κι αυτές οι κουραδίτσες για τις οποιες μαλώνετε, Stellantis είναι και η Giulia, για να μην μιλήσω για καμία MC Pura.

      Ήθελα απλά να το βγάλω από μέσα μου, συνεχίστε για τα C3 τώρα...

      😄

      Η Giulia και το Stelvio είναι αμαξάρες δεν μιλάω για αυτές, αν αγόραζα θερμικό μεγάλο αμάξι σίγουρα θα ήταν στη λίστα μου

      Αφαίρεσε τες από αυτά που έγραψα . Δεν μιλάω για τα μεγάλα αυτοκίνητα της και τους μεγαλύτερους κινητήρες από τον 1.2 . Οκ ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Stellantis Group

      @jousis said in Stellantis Group:

      Την ίδια συζήτηση που κάναμε και για το 5.
      Επειδή κάτι είναι πιο ακριβό ή εστω 'υπερκοστολογημένο' δεν σημαίνει οτι είναι γτπ.

      Το ισετρίο είναι -πες- γτπ λόγω αερόψυκτης.
      Τα κορσα, μοκα, 208,2008, όχι.

      Τώρα σε σύγκριση σερφ με 208 δεν θα μπω καν. Ακόμα και σήμερα δεν στέκεται το σερφ κοντά στο ί208.
      Το βλέπει και τρέχει να κρυφτεί απο ντροπή.

      Το surf είναι πολύ πολύ καλύτερο από το e208

      Αν κάτι είναι υπερκοστολογημενο και με τα ίδια χρήματα παίρνεις κάτι πολύ ανώτερο λυπάμαι αλλά είναι λάθος επιλογη.

      Να πω όμως ότι πουθενά δεν μιλάω για σχεδίαση αλλιώς θα πέσει φωτιά να με κάψει. Μαρεσουν πολύ σε εμφάνιση τα περισσότερα μοντέλα της Στέλλας

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Stellantis Group

      @civil357 said in Stellantis Group:

      @cirus said in Stellantis Group:

      fiat 500 ή το 208e

      Νομίζω ότι το 500e είναι προϊόν αποκλειστικά σχεδίασης Φιατ προ στελλάντις εποχής.
      Δε μοιράζεται τίποτα κοινό με τα μοντέλα της στελλάντις εποχής (208 και λοιπά) , για αυτό και σήμερα στην υβριδική του μορφή , μπορεί να κουμπώσει πάνω του μόνο κινητήρες της σειράς firefly ( fiat).

      Μπορεί να κάνω λάθος , ξέρω ότι το 208 ηταν σιγουρα σε αυτή την πλατφόρμα και νόμιζα/υπέθεσα στην ίδια ήταν και το φιατ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Stellantis Group

      @jousis said in Stellantis Group:

      @cirus said in Stellantis Group:

      Ναι έχει αλλά τα ηλεκτρικά της που κατακρίνω κυρίως είναι όλα γτπ

      Υπερβολές.
      Θες να πεις κάτι πιο συγκεκριμένο;

      Η stla small που είχα ήταν πολύ τίμια και για τότε που βγήκε μια χαρά up to date. Τώρα έχει παλιώσει λίγο.

      Τίμια δεν ήταν γιατί ήταν πολύ ακριβή . Όταν βγήκαν το fiat 500 ή το 208e κόστιζαν 30χιλιαρικα τόσο μικρά αυτοκίνητα απλά τότε δεν υπήρχαν ανταγωνιστικά κινέζικα στην Ευρώπη ακόμα για να καταλάβει ο κόσμος πόσο υπερκοστολογημενα ήταν

      Η στελαντις παραγγέλνει τις πιο φτηνές μπαταρίες από τους Κινέζους , σε μερικά μοντέλα όπως το c3 έχει αερόψυξη στην μπαταρία και έχει πάρα πολλά προβλήματα με το software στατιστικά που αφήνουν πολλά οχήματα στην μέση του δρόμου. Δεν έχει ota updates , δηλαδή τι θες να πω αφού είναι πίσω σε όλα .

      Εσένα τότε μπορεί να σου φάνηκε καλή και να μην ετυχες σε κάποιο με πρόβλημα αλλά εγώ ταυτόχρονα λόγω δουλειάς έβλεπα και τότε ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Κίνα . Το seagull στη Κίνα που εδώ έγινε μετά από 4 χρόνια dolfin surf ήταν πολύ πιο φτηνό από τα e208 , fiat 500e και πολύ καλύτερο σε όλα από τοτε

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: OMODA & JAECOO forum

      @dstou said in OMODA & JAECOO forum:

      Περιεργάστηκα για κάμποση ώρα χθες ένα Jaecoo 7 σκέτο, με το οποίο ήρθε ένας παλιός γνωστός σε συνάντηση.
      Ωραίοι χώροι, πορπαγκαζάρα, καλή ποιότητα μέσα, μου άρεσε εξωτερικά, ωραία καθίζματα, αυτοματίκλα διπλοσύμπλεκτη, εγγυήσεις. Και απ' ότι μου είπε, στρίβει και φρενάρει καλά.
      Στα μείον: είχε μαύρη δερματίνη μπρος πίσω και ανάβεις όπως μου είπε ο φίλος, η γυναίκα του και η κόρη του διαμαρτύρονται, αυτός απλώς κάνει μώκο γιατί το διάλεξε έτσι.
      Και από κατανάλωση : 10λ/100 χλμ. , το αμάξι είναι το απλούν τούρμπο, χωρίς υβριδισμό.
      Το συνέκρινα με το Κασκάι το 1.3Τ, για να δω τι παίρνεις με λίγα λιγότερα χρήματα, αλλά τζάμπα κόπος διότι το αμάξι το κόψανε και το φέρνουν μόνο σε φευ τώρα. Έπαιξε μόνο για κανα χρόνο δηλαδή.

      Και καλά έκαναν και το έκοψαν . Είχε υπερβολικά μεγάλη κατανάλωση. Το plug in είναι πολύ πιο ταιριαστό για αυτό το αυτοκίνητο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Stellantis Group

      @realzeus said in Stellantis Group:

      @cirus said in Stellantis Group:

      όπως η Στέλλα αυτή την στιγμη

      Υπερβολικό σε βρίσκω. Έχει ορισμένα πολύ καλά αυτοκίνητα η Stellantis.

      Ναι έχει αλλά τα ηλεκτρικά της που κατακρίνω κυρίως είναι όλα γτπ

      Και αυτά που είναι με τον 1,2 κινητήρα έχουν βγάλει πάρα πολλά προβλήματα

      Σε άλλους θερμικούς κινητήρες και πιο μεγάλα αυτοκίνητα είναι μια χαρα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Stellantis Group

      Χεητερ είμαι σε ότι είναι χειρότερο για τον καταναλωτή και τον κοροϊδεύει όπως η Στέλλα αυτή την στιγμη

      Μόλις αλλάξει τροπάριο η Στέλλα και τα αμάξια της αρχίσουν να είναι της προκοπής τώρα που θα πάρει τεχνογνωσία από τους Κινέζους και δεν θα φτιάχνει αμάξια με σκουπίδι λογισμικό να κολλάει συνέχεια και αναβαθμιστεί και στα υπόλοιπα μια χαρά θα την υποστήριξω

      Δεν με νοιάζει καθόλου τι μάρκα είναι κάτι . Γουστάρα την ford σαν παράδειγμα γιατι είχε οδηγό κεντρικά αυτοκίνητα σε καλές τιμές και σχετικά αξιόπιστα. Τώρα πια που φτιάχνει φασον ηλεκτρικά της vw και κατήργησε τα καλύτερα της μοντέλα (fiesta , focus κτλ) μόνο τα χειρότερα λέω γιαυτην

      Δεν είμαι μέτοχος σε καμία και δεν με ενδιαφέρει να είμαι φαν καμίας εταιρείας μόνιμα ότι και δρόμο να ακολουθεί όπως άλλοι

      Επίσης θαύμαζα πάρα πάρα πολύ την Citroen για το παρελθόν της και τις αμαξάρες που μας έχει δώσει . Αλλά είμαι απέναντι από τότε που διάλεξε να φτιάχνει κατώτερα αυτοκίνητα με προβλήματα . Όποιος καταλαβαίνει , καταλαβαίνει . Πάντα είμαστε με τον καταναλωτή , ποτέ με καμία εταιρεία. Είναι λάθος να υποστηρίζεις με φανατισμό μια εταιρεία ότι και να γίνει (αυτός είναι ο τοξικός)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ [2]

      @panos2171 said in ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ [2]:

      @cirus said in ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ [2]:

      Δεν είναι όλοι οι Ασιάτες το ίδιο σε αξιοπιστία . Οι κορεάτες έχουν καλή αλλά δεν πιστεύω ότι φτάνουν τον Ιάπωνα. Οι Κινέζοι επίσης δεν θα φτάσουν τον Ιάπωνα αλλά θα δούμε αν φτάσουν τον Κορεάτη σε αξιοπιστία

      Βέβαια μιλάω για τα υβρίδικα (απλά και plug in)

      Στα ηλεκτρικά είναι άλλη κουβέντα καθώς κανένας δεν είναι πολλά χρόνια στην αγορά και το πιο ακριβό εξάρτημα που είναι η μπαταρία έτσι και αλλιώς και σε Ιάπωνα είναι πολύ πιθανό να είναι κινεζική ....... Οπότε ο χρόνος θα δείξει πολλά. είμαστε σε αχαρτογραφητα νερά γενικά τόσο με την ηλεκτροκίνηση όσο και με τις νέες LFP μπαταρίες τους όσον αφορά την αξιοπιστία σε βάθος χρονου. Γνώση υπάρχει μόνο για τα πιο παλιά τεσλα που βρίσκονται πολλά χρόνια στην αγορά και τις nmc

      Αυτό που με προβληματίζει ειναι η υποστήριξη. Πόσο θα κρατήσουν ένα μοντέλο στην αγορά και πόσο θα το υποστηρίζουν; Γιατί ενα αυτοκίνητο δεν είναι οικιακή συσκευή που έχει μόνο ηλεκτρονικά/ηλεκτρολογικα εχει και φανοποιεία

      Υπάρχουν νόμοι για αυτά τα πράγματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση . Δεν γίνεται να έχεις αντιπροσωπείες στην Ευρώπη και να μην υποστηρίζεις τα μοντέλα σου, σε υποχρεώνει να έχεις υποστηριξη

      Εξάλλου αν δεν το κάνουν το μεγαλύτερο πρόβλημα θα το έχουν οι Κινέζοι. Αυτοί θέλουν να κατακτήσουν την αγορά. Φαντάσου ένα πλήγμα να βγει προς τα έξω ότι δεν υποστηρίζουν τα μοντέλα τους !! Θα χάσουν πωλήσεις. Και επειδή δεν είναι μ@λ@κ3ς αν διαλέξεις μια μάρκα κολοσσό όπως byd, geely, changan κτλ δεν θα έχεις κανένα θεμα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      cirus
      cirus
    • RE: ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ [2]

      Δεν είναι όλοι οι Ασιάτες το ίδιο σε αξιοπιστία . Οι κορεάτες έχουν καλή αλλά δεν πιστεύω ότι φτάνουν τον Ιάπωνα. Οι Κινέζοι επίσης δεν θα φτάσουν τον Ιάπωνα αλλά θα δούμε αν φτάσουν τον Κορεάτη σε αξιοπιστία

      Βέβαια μιλάω για τα υβρίδικα (απλά και plug in)

      Στα ηλεκτρικά είναι άλλη κουβέντα καθώς κανένας δεν είναι πολλά χρόνια στην αγορά και το πιο ακριβό εξάρτημα που είναι η μπαταρία έτσι και αλλιώς και σε Ιάπωνα είναι πολύ πιθανό να είναι κινεζική ....... Οπότε ο χρόνος θα δείξει πολλά. είμαστε σε αχαρτογραφητα νερά γενικά τόσο με την ηλεκτροκίνηση όσο και με τις νέες LFP μπαταρίες τους όσον αφορά την αξιοπιστία σε βάθος χρονου. Γνώση υπάρχει μόνο για τα πιο παλιά τεσλα που βρίσκονται πολλά χρόνια στην αγορά και τις nmc

      posted in Περί αυτοκίνησης
      cirus
      cirus
    • RE: Stellantis Group

      @criuser said in Stellantis Group:

      Πάντως σε εκείνον που ψάχνει αμάξι μόνο εσείς γράφετε συνέχεια, ενώ εγώ ξέρω ότι θα νικήσω χωρίς να δώσω μάχη...😊

      δεν υπαρχει νικητης και χαμενος από εμας που προτεινουμε και λεμε την γνωμη μας

      ο μονος νικητης ή χαμενος ειναι αυτός που θα το επιλέξει και θα πρεπει να ζησει με αυτό πανω στον γερανο που παει συνεργειο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ [2]

      Ισχύει γενικά το άρθρο , έχουν δική τους κοσμοθεωρία , εμπιστεύονται τυφλά το καθεστώς και δεν τους φαίνεται σαν έλλειψη ελευθερίας όπως θα φαινόταν σε εμάς.

      Όσο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι κάτι που εντάσσεται γενικά στην απεξανερτητοποιηση της Κίνας σε ενέργεια από τρίτους .

      Η κυβέρνηση αποφάσισε ότι αφού δεν έχει πετρελαιο θα επενδύσει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΣΑ σε όλους τους άλλους τρόπους . Έτσι έχουν τα περισσότερα Φ/β, έχουν από τις περισσότερες ανεμογεννήτριες σε αριθμο , αυξάνουν τα πυρηνικά τους εργοστάσια , φτιαχνουν το μεγαλύτερο φράγμα στον κόσμο και ξοδεύουν δισεκατομμύρια σε έρευνα σε αντιδραστήρες.

      Τα αυτοκίνητα φυσικά έχουν αποφασίσει ότι θα είναι μόνο ηλεκτρικά για να εκμεταλλεύονται την δική τους ενέργεια. Οπότε ξόδεψαν δισεκατομμύρια στην ανάπτυξη με την βοήθεια της κυβέρνησης και τώρα που τα ανέπτυξαν ήρθε η ώρα να τα εξάγουν και να κατακτήσουν και αυτή την αγορά όπως τόσες αλλες

      posted in Περί αυτοκίνησης
      cirus
      cirus
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      το οτι μειωθηκαν ολες οι επιλογες αλλα παραλληλα αυξηθηκαν τα skoda στις επιλογες σου, πάρτο σαν σημαδι , διαλεξε λοιπον ενα από τα 2 (ψηλο ή χαμηλο) και καλοριζικο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: Αναζήτηση & επιλογή διάδοχου αυτοκινήτου

      Το moka δεν θα το διάλεγα με τίποτα έχει ελάχιστους χώρους και πολύ μικρό πορτ μπαγκαζ

      Βασικά έγραψες στην αρχή αξιοπιστία ότι σε ενδιαφέρει οπότε κανένα της stellantis δεν θα διάλεγα εκτός αν θες να γίνεις φίλος με τον μάστορα

      Από αυτά που έβαλες το kamiq λόγω χώρων και Τιμίου αυτοκινήτου θα διάλεγα ίσως και το captur

      To jazz είναι πάρα πάρα πολύ καλό αλλά ακριβό , μόνο για αυτό θα το έκοβα. Τέρμα αξιόπιστο όμως, το καλυτεροτερο σε αυτό τον τομεα

      Κανένα δεν πλησιάζει ούτε στο ελάχιστο την συμπεριφορά στο bmw που έχεις , μόνο το puma θα ήταν κοντά από bsuv κανένα αλλο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • RE: BYD forum

      @jousis said in BYD forum:

      Ναι αλλά, ΜΕΚ - κιβώτιο + ηλεκτρομοτέρ μήπως είναι πιο απλό απο ΜΕΚ + κιβώτιο ; 🤔

      Μια ΜΕΚ δλδ δουλεύει απλά σαν γεννήτρια δλδ.
      Ίσως να μπορεί και ολο το αυτοκινητο να λειτουργήσει ακόμα κι αν χαλάσει εντελώς η ΜΕΚ ( ; ) .

      συντομη απαντηση ΟΧΙ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cirus
      cirus
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 470
    • 471
    • 1 / 471
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr