Καλά και το Octavia εκει ανηκει με golf αλλα με πολύ μεγαλύτερους χωρους που συγκρίνονται με την επόμενη κατηγορια (passat)
όμως στην κατηγορια του Golf είναι και αυτό.
Καλά και το Octavia εκει ανηκει με golf αλλα με πολύ μεγαλύτερους χωρους που συγκρίνονται με την επόμενη κατηγορια (passat)
όμως στην κατηγορια του Golf είναι και αυτό.
Εμενα μου αρεσει μπροστα ποιο πολύ το Tucson πίσω μέρος ποιο πολύ το KIA
μεσα για ελάχιστα το KIA
παντως και τα 2 ομορφα τα βρίσκω, ελπίζω το KIA να είναι λίγο ποιο σπορτιφ
Πραγματικά μαγικό χαλί με τα φύλλα
Την επόμενη μέρα το πρωί πήραμε τον δρόμο για Νυμφαίο που φιλοξενεί και το καταφύγιο του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ για τις αρκούδες. Ωραία διαδρομή, υψόμετρο, πολλές κλειστές στροφές και βροχή. Κανένα πρόβλημα, τα Michelin Pilot Sport 4S βεντουζόνουν καλά και στην βροχή. Σίγουρα πας πιο προσεκτικά πάντα στην βροχή αλλά η πρόσφυση είναι εκεί, δεν έχεις κανένα ενδοιασμό ακόμα και λίγο πιο σβέλτα να θες να κινηθείς. Φτάνοντας στο νυμφαίο βλέπεις ένα χωριό πολύ γραφικό με όλα τα σπίτια χτισμένα με πέτρα. Πολύ όμορφο. Και το πλακόστρωτο κάτω πολύ όμορφο επίσης αλλά ΟΧΙ για αυτοκίνητο. Περνώντας πάνω του ενα οποιωδήπωτε αυτοκίνητο είναι οδυνηρό για κάθε επιβάτη αφού οι αναρτήσεις βαράνε υπερωρία και πάνε πάνω κάτω συνεχώς. Μαντέψτε τώρα τι γίνεται με τις αναρτήσεις του ST??? Ναι σωστά μαντέψατε χαχαχαχαχαχα. Δεν μας πτοεί βέβαια αυτό. Γελάσαμε αρκετά και αφού δεν έπαθε τίποτα το τσίπουρο όλα καλά.
Νυμφαιο, πλακόστρωτο. Αφού επεζησε το μπουκάλι του τσίπουρου απο αυτό ολα καλά
Διαλειμα για φαγητό στο Νυμφαίο
Παρκάρουμε και αφού αφήσουμε τα πράγματα στο ξενοδοχείο οδεύουμε στο μονοπάτι για τις αρκούδες. Πολύ όμορφο μονοπάτι και ενδιαφέρουσες πληροφορίες ενημέρωσης. Βλέπουμε και τις αρκούδες στο καταφύγιο και πάμε για φαγητό και ξεκούραση. Το βράδυ Μουντιάλ και την επόμενη μέρα κατεβαίνουμε πάλι με βροχή στο χωριό Αγραπιδιές που είναι το άλλο καταφύγιο του Αρκτούρου (Λύκου και Λύγγα). Αφού βλέπουμε τα πολύ συμπαθή τετράποδα και ενημερωνόμαστε για το έργο του αρκτούρου και πληροφορίες για τα άγρια ζώα έρχεται η ώρα να γυρίσουμε για ψήσιμο στα κάρβουνα στην Κρύα βρύση μαζί με τα ξαδέρφια. Εννοείται πήρα και το άθικτο τσίπουρο μαζί.
Η γέφυρα που οδηγεί στο γραφείο ενημέρωσης Λύκου και Λύγγα του Αρκτούρου
Η διαδρομή γνωστή. Μία ώρα και κάτι και βάζουμε φωτιά στα κάρβουνα!!! Όλα τα ωραία βεβαίως έρχονται στο τέλος τους και αφού περιδρομιάσαμε και ασπαστήκαμε όλους τους φίλους και συγγενείς ήρθε η ώρα του γυρισμού για Αθήνα. Πριν φύγουμε εννοείται ότι έπρεπε να φορτώσουμε στο αυτοκίνητο 2 νταμιτζάνες ελαιόλαδο, λωτούς, μαρμελάδες και διάφορα αλλά που αν δεν τα έπαιρνα θα ήταν προσβολή για τις θείες. Να πάρε και για τον θείο σου στην Αθήνα και τον αδερφό σου. Μα που θα τα βάλω όλα αυτά?????? Ελα μωρέ έχεις χώρο στις πίσω θέσεις... Μα, μα. Δεν έχει μα και ξεμα , θα τα πάρεις..... και τα πήρα φυσικά (λες και είχα επιλογή).
Σάββατο πρωί ξυπνάμε και ετοιμαζόμαστε για την μεγάλη μας εκδρομή! Έχουμε βάφτιση στην Κρύα Βρύση Πέλλας και λέμε να το συνδυάσουμε με εκδρομή στην Καστοριά που δεν έχουμε πάει ποτέ. Λίμνη Πρεσπών και Νυμφαίο είναι φυσικά στον σχεδιασμό. Εγώ αναλαμβάνω να κοιτάξω αέρα στα λάστιχα, να γεμίσω ντεπόζιτο, ελέγξω λάδια, να βάλω ρεζέρβα στο megabox (μένει και άλλος χώρος) και να ταχτοποιήσω τα πράγματα. Έχω ετοιμάσει την μία βαλίτσα μου από την προηγούμενη μέρα και περιμένω να δω τι θα βρω (τι εχει ετοιμάσει η γυναίκα) μετά από το βενζινάδικο και αφού έχω πάρει ένα καφεδάκι. Καμία έκπληξη φυσικά, έχουμε πάρει πράγματα για όλες τις καιρικές συνθήκες και όλες τις εποχές! Ακόμα και στην περίπτωση που βρεθούμε Σαχάρα ή Αλάσκα να ντυθούμε θα έχουμε!!! Βρίσκω την βαλίτσα μου ανοιγμένη και να περνάει επιθεώρηση. Μην τα πολυλογώ μου έβγαλε τα μισά ρούχα έξω, με έβαλε να πάρω ένα σωρό άχρηστα πράγματα (γάντια, σκούφο, κασκόλ, μαγιό!!! Αν θα πάμε λέει στα λουτρά ποζαρ) και φυσικά αναγκαστικά πήρα μεγαλύτερη βαλίτσα. Εδώ να πω ότι μόνο οι μοτοσυκλετιστές τις έχουν εκπαιδευμένες και Σπαρτιάτισσες! Πηγαίναμε εκδρομή με την μηχανή παλιά και αναγκαστικά δεν έπαιρνε τόσα. Μετά βλέπω τα δικά της πράγματα!!!! Δεν περιγράφω, λέω μόνο τούτο, συλλογή παπουτσιών μέσα στα κουτιά τους (μην τσαλακωθούν οι μπότες). Τεσπα οι περισσότεροι γυναίκες έχετε καταλαβαίνετε. Αρχίζω φορτώνω στο PUMA. Megabox και πίσω χώρος τίγκα, ευτυχώς είναι μεγάλος για την κατηγορία του. Μετά βάζουμε και πουκάμισα, μπουφάν και κρεμαστά φορέματα στις πίσω θέσεις. Σπαστικό που στα νέα αυτοκίνητα έχουν μικρά γατζάκια αντί για τα μεγάλα χερούλια που έβαζαν παλιά και ήταν πολύ πιο βολικά για τις κρεμάστρες. Χώρεσαν λοιπόν όλα και ξεκινάμε.
Δεν ξέρω αλλά και μόνο που γνωρίζω ότι θα οδηγήσω το αμάξι αυτό για πολλά χιλιόμετρα μου φτιάχνει την διάθεση. Είναι πολύ σημαντικό αυτό. Σίγουρα στο ταξίδι ο προορισμός είναι ο στόχος, αλλά και το ταξίδι καθε αυτό αν είναι ευχάριστο και αν δεν είναι αγγαρεία, συμβάλει σημαντικά στην ευχάριστη εμπειρία μιας εκδρομής. Τα λέω για όσους κοιτάνε μόνο ξερούς αριθμούς κατανάλωσης...... αλλά οκ ίσως είμαι περίεργος εγώ. Δεν θα πολυλογήσω πολύ για το ταξίδι στην εθνική. 4 ώρες κάναμε σύνολο, πολύ καλοί δρόμοι πλέον, πολλά διόδια και χωρίς κίνηση είναι μια πολύ ωραία εμπειρία με αυτό το αμάξι. Πολύ καλή ορατότητα, δύναμη παντού αλλα κυρίως στις μεσαίες στροφές. Ταξιδεύαμε από 145-180 και ένα δύο πατηματάκια πιο πάνω. Όταν λέω 145 όμως εννοώ ότι βάζεις το cruise control τόσο, και απλά στρίβεις, φρένο δεν χρειάζεται εκτός αν βρεις εμπόδιο. Μπορεί να ακούγονται πολλά αλλά πραγματικά στα 160 είναι τόσο σταθερό και έχεις την εντύπωση ότι πας με 120, δεν υπερβάλλω! Μικρές κινήσεις του τιμονιού και παίρνει άνετα τις όποιες στροφές. Πολύ καλή κύληση. Λίγος θόρυβος υπάρχει, κυρίως αεροδυναμικός αφού είναι SUVοειδές το σχήμα, δεν το λες και αεροδυναμικό! Μία στάση μόνο για καφεδάκι και τσιγάρο.
Στάση για καφέ και τσιγάρο στην εθνική
Στον επαρχιακό πριν από μια προσπέραση δεν χρειάζεται πολύ σκέψη του τύπου : με παίρνει δεν με παίρνει μέχρι την επόμενη στροφή?? Είναι ανηφόρα θα μπορεί φορτωμένο να κάνει προσπέραση?? ΟΧΙ τίποτα από αυτά. Απλά κοιτάς αν έρχεται άλλο αυτοκίνητο από την απέναντι μεριά. Όχι? Τότε βύθισμα του γκαζιού, πρα, πρα, πρα, σκασίματα από την εξάτμιση και έχεις περάσει εν ριπή οφθαλμού! Βέβαια κάποιες φορές έχεις κάποιες περίεργες ματιές από την διπλα θεση και άλλες φορές σχόλια του τύπου: τωρα αυτό χρειαζόταν να το κάνεις τόσο γρήγορα?? Πρέπει να τιναχτούμε πίσω?? Εεεε να ξέρεις για ασφάλεια, όσο λιγότερο μένεις στην αντίθετη λωρίδα καλύτερα . Ναι, ναι για αυτό το κάνεις.... είμαι σίγουρη, άσε μας ρε Βασίλη!!!!
Φτάσαμε λοιπόν στο χωριό και ήπιαμε ένα καφεδάκι με τα ξαδέρφια. Ωραίο το αμάξι ρε ξάδερφε τι είναι? Ford λέω. Ford Puma. Α μάλιστα δεν το έχω ξαναδεί, σαν Porsche μοιάζει. Θα ήθελα ξάδερφε αλλά όχι, ένα απλό Ford είναι. Μόνο σε εμφάνιση μοιαζει λίγο. Καλό είναι λεει ο ξάδερφος μαρέσει, πόσα άλογα είναι? 200 απαντώ. Ρε είσαι τρελός τι να τα κάνεις τόσα σε μικρό αμάξι Ε φυσιολογικό δεν με λες. Και στα ανιψάκια μου έκανε όμως πολύ εντύπωση το αμάξι τους αρεσε πολύ, ωραίο αυτοκίνητο θείο!!! (Πάλι καλά ακόμα μπάρμπα δεν με λένε). Θα μας φιλοξενούσαν σε ένα διπλανό χωριό. Ο φωτισμός σε δημόσιους δρόμους εκεί ανάμεσα από χωράφια είναι από ελλιπής ως ανύπαρκτος. Τα φώτα του PUMA είναι εξαιρετικά, είναι εκπληκτικό πόσο καλά φωτίζουν σε σχέση με του αλογόνου!! (και πόσο κοστίζουν σε περίπτωση ζημιάς αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση).
Διπλα από τις λίμνες στην διαδρομή
Εδώ να πω το εξής. Όποτε βλέπεις ότι έχεις στροφές και επαρχιακό δρόμο απλά πετάς την σκούφια σου όταν το οδηγάς. Είναι εξαιρετικά απολαυστικό να οδηγείς σε τέτοιες διαδρομές με το Puma ST. Και δεν εννοώ με σπορ διάθεση μόνο όπως φαντάζεστε έτσι και αλλιώς. Όχι, όχι και με ποιο χαλαρούς ρυθμούς να πηγαίνετε, είναι πραγματικά απόλαυση. Το σύνολο τιμόνι, πλαίσιο, φρένα, κινητήρας, μηχανικό κιβώτιο δίνει μια εξαιρετική συμπεριφορά στο αμάξι που είναι να φιλάς τους μηχανικούς της FORD. Εντάξει δεν είναι σε συναρμογή ότι καλύτερο έχετε δει σε αυτοκίνητο αλλά πραγματικά μηχανικά είναι άλλο πράγμα να το περιγράφεις άλλο να το οδηγείς. Κάνει ότι του πεις με τόση ευκολία και σε κάνει να νιώθεις πολύ καλύτερος οδηγός από ότι πραγματικά είσαι. Poetry in motion. Και ο ήχος? Αυτός ο ήχος τόσο του κινητήρα όσο και της εξάτμισης συμβάλουν πολύ στην εμπειρία οδήγησης (αν δεν σας αρέσει σίγουρα καλύτερα ηλεκτρικό). Καλά όλα αυτά, αλλά μήπως όμως ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα ήταν καλύτερη επιλογή. ΟΧΙ. Ξεκάθαρα ΟΧΙ. Ναι μέσα σε κίνηση είναι καλύτερο ένα αυτόματο και ίσως το 1000ρι Puma είναι πιο καλή επιλογή να το πάρεις με αυτόματο. Βολεύει και πλέον τα αυτόματα είναι πολύ καλύτερα από παλιά. Αλλά σε αυτό το ST όχι, με τίποτα, σοφή επιλογή να το βγάζουν ΜΟΝΟ σε μηχανικό. Συμμετέχεις περισσότερο και είναι και εξαιρετικό στις αλλαγές το μηχανικό που έχει επιλεγεί. Και κάπως έτσι φτάνουμε Καστοριά όπου βρίσκουμε και άλλο ένα ζευγάρι με CAPTUR που έχουμε δώσει ραντεβού.
Μετα από ταξιδι 10 ημερών σε Χωριο, Κρυα βρύση, Θεσσαλονίκη, Βόλο γυρίσαμε σπίτι και πλύναμε ενδελεχώς ώστε να φύγουν όλα τα πτώματα από πάνω (μυγακια, κουνούπια, σφηγκες κτλ).
μας ταξίδεψε αλλη μια φορα χαρίζοντας μας όμορφες στιγμές. αυτή την φορα δεν βγάλαμε καθόλου φωτογραφίες με το αμάξι παρα μόνο μία στο χωριο και τωρα μια μετα το πλύσιμο
Φτάσαμε αισίως και περάσαμε τα 30000 ομορφα χλμ χωρίς να εχει κλείσει 2 χρόνια (Ιούνιο τα κλείνουμε)
Καλά να είμαστε να τα πολλαπλασιάσουμε καθώς δεν αγοράστηκε για να κάνει βαρετα χιλιόμετρα μεσα στην πόλη
Να θυμόμαστε που και που ότι τα αγοράζουμε για να μας ταξιδεύουν και να μας χαρίζουν συγκινήσεις. Η διαδρομή είναι ευχάριστη οπως και ο προορισμός μερικές φορές.
Τα αυτοκίνητα δεν ειναι μονο η καταναλωση στην οποία εχουμε αναλωθει. Στο 80% των θεμάτων αυτο συζηταμε.
Ποταμάκι στον Άγιο Γερμανό
Έπειτα εφόσον είχα πλέον μόνος μου ελεύθερο χρόνο γύρισα μόνος μου την όμορφη πόλη με το αυτοκίνητο να την χαζέψω και να εκμεταλλευτώ την ομορφιά της για φωτογραφίες με το PUMA. Έβγαλα αρκετές και βγήκαν κάποιες πολύ όμορφες. Καλυτέρεψαν τα πράγματα και με την σύζυγο και το βράδυ είχαμε μια όμορφη βραδιά.
Μια όμορφη φωτογραφία μπροστά από Παναγιά Μαυριώτισσα (νομίζω η καλύτερη που τράβηξα)
Οπως και αυτή
Εδω στο δρομάκι προς την Παναγιά με διπλα την λίμνη Καστοριάς φυσικά
Οπως και εδω
Αλλη μία φωτογραφία από Καστοριά
Ξεκινήσαμε λοιπόν για Αθήνα με το transit, εεεεε λάθος το PUMA ST εννοούσα. Ήμουν όμως λίγο σκασμένος από το φαγητό και νυσταγμένος οπότε μετά από μερικά χιλιόμετρα παρέδωσα το τιμόνι στην σύντροφο. Κοιτα εδώ, να έτσι λειτουργεί το cruise control! βρέχει κιολας, είναι και φορτωμένο οπότε μην πας πάνω από 120-130 εντάξει? Να κοιμηθώ λίγο. Ναι φυσικά. Έφτιαξε το κάθισμα, ρύθμισε καθρέφτες και ξεκινήσαμε. Μετά από μισή ώρα ξύπνησα και βλέπω να πάει με 140!!! Άντε ξύπνησα κάνω , δεν σταματάς να το πάρω?. Όχι μωρέ, τώρα πιο κάτω να πάρεις και καφέ δεν με πειράζει να οδηγώ. Κατάλαβα λέω και κούνησα καταφατικά το κεφάλι. Δεν αρέσει μόνο σε μένα να το οδηγώ, απλά μόνο εγώ το παραδέχομαι. Σταματήσαμε για καφέ.
Είχε βραδιάσει πια. Τα φώτα όπως σας είχα πει είναι εκπληκτικά, έχεις πάρα πολύ καλή ορατότητα. Σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έτσι και σε αυτό υπάρχει η λειτουργία να ανοίγει και να κλείνει και την μεγάλη σκάλα αυτόματα. Πράγμα το οποίο για βραδινό ταξίδι στην εθνική είναι πραγματικά game changer. Συμβάλει σε ένα πολύ ξεκούραστο και ευχάριστο ταξίδι και το βράδυ. Παρόλο το φορτίο και σποραδικές τοπικές βροχές είχαμε ένα πολύ άνετο ταξίδι. Με έπιασε βέβαια και το πάτησα πάλι κάποια στιγμή !!! Δεν δέχομαι επικρίσεις, πάρτε το εσείς βόλτα και αν δεν το πατήσετε τότε να με κρίνετε. Σε προκαλεί!!! Εννοείται πως και φορτωμένο ο κινητήρας δεν είχε κανένα πρόβλημα να κινήσει σβέλτα το αμάξι. Συνολική μέση κατανάλωση 8,7l/100χλ για όλες τις μέρες. Με αυτή την οδήγηση που διαβάσατε όσοι φτάσατε μέχρι εδώ. Είναι πολλά?? Αν θέλετε ένα γρήγορο αμάξι που προσφέρει απλόχερα τόση ευχαρίστηση είναι και λίγα θα πω. Τα περισσότερα αυτοκίνητα με 200 άλογα που υπάρχουν και παρόμοια οδήγηση θα ήταν πολύ πάνω του 11l/χλ μην πω πάνω του 13. Οικονομικό δεν είναι αλλά αν θες οικονομία καλύτερα να στραφείς σε κάνα TOYOTA hybrid. Οι καλύτερες επιλογές για οικονομία. Αν θες πάλι για τα ίδια χρήματα το πιο γρήγορο, πάλι το PUMA ST δεν είναι η καλύτερη επιλογή, υπάρχουν πολύ πιο γρήγορα hatch στα ίδια χρήματα.
Οπότε φτάνει η ώρα που μπαίνουμε εθνική για την επιστροφή. Πιο πριν το βαζω στο sport και του κάνω κάνα 2 ανοίγματα από στάση και εν κινήσει. Γενικά πολύ μικρές διαφορές με normal Πρόγραμμα, δεν βρήκα κάτι σε αίσθηση που να αλλάζει. Στην αρχή το πάω μέχρι 130 στο normal στην εθνική , το βλέπω σταθερό ωραίο για κάνα 10λεπτο και έπειτα το πατάω όσο πάει. Ε δεν πάει και πολύ……. στα 152 σταματάει λόγω κόφτη. Η μπαταρία σε αυτή την ταχύτητα πέφτει με πολύ γρήγορους ρυθμούς που με επαναφέρει σε τάξη γιατί λέω, ώπα κάτσε μην το παρακάνεις και το πάρουμε περπατητό……
Μην τα πολυλογώ καλά πήγαινε και στην εθνική, σταθερό ήταν και σε αέρα. Γενικά όλα καλά οδηγικά. Όμως με ταχύτητες 120-150 φτάσαμε σπίτι με 24% μπαταρία. Ε δεν το λες και πολύ για τόσο κοντινή εκδρομή…..
Και πάμε στα συμπεράσματα. Είναι ένα εξαιρετικά όμορφο καλό αμάξι για μέσα στην πόλη με μεγάλους περιορισμούς στην αυτονομία αν το θέλεις για μοναδικό αμάξι να κάνεις ταξίδια. Εκτός και αν έχεις γερά νεύρα να ταξιδεύεις με 90χλμ/ω. Και δυστυχώς η ευτυχώς, άδικο ή δίκαιο όταν είναι να ξοδέψεις αυτά τα χρήματα και στα ίδια περίπου ίδια βρίσκεται ένα άλλο ηλεκτρικό ονόματι tesla 3 που μπορεί να μη έχει την ομορφιά και την χαριτωμενιά του avenger, ούτε ψηλό είναι και γενικά είναι άλλη κατηγορία .............. όμως κάνει τα ίδια χρήματα και είναι πολύ πιο εξελιγμένο, πιο πλούσιο σε εξοπλισμό, χώρους, πιο γρήγορο με πολύ περισσότερους γρήγορους φορτιστές ανά την επικράτεια και με καλύτερο κόστος φόρτισης σε αυτούς………
Ε αν βάλεις όλα τα παραπάνω στην εξίσωση υπάρχει πρόβλημα για αυτό το μοντέλο σε ηλεκτρικό. Για μένα τα προβλήματα του ηλεκτρικού Avenger λύνονται όλα στο leasing που πιστεύω ότι έχει όλες τις δυνατότητες να πάει εξαιρετικά. Μπορεί να μην το πρότεινα σε κανέναν ιδιώτη να το αγοράσει αλλά το αντίστοιχο βενζινοκίνητο ή hybrid πιστεύω θα είναι μια πολύ καλή επιλογή (ιδιαίτερα όταν βγει σε τετρακίνητο κάποια στιγμή) που πρέπει να συμπεριληφθεί στις λίστες των υποψήφιων αγοραστών ενός οχήματος B-SUV. Η πιο δύσκολη κατηγορία να επιλέξεις με πάρα πολλές επιλογές…… Δεν είναι τυχαίο ότι οι κατασκευαστές την κυνηγάνε τόσο πολύ και υπάρχουν τόσες πολλές καλές προτάσεις για όλα τα γούστα. Ανυπομονώ να οδηγήσω και το πιο καινούργιο αδερφάκι αργότερα με το σηματάκι της Alfa Romeo να κοσμεί την μάσκα του.
@clockwork82 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
@dimitrioskosmas said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
@clockwork82 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
lol που το ST έχει καλύτερο στήσιμο από Model 3.
Όποιος έχει οδηγήσει και τα 2 ας απαντήσει παρακαλώ
Lol σε ford st είναι το λιγότερο άστοχο για να μην πω κάτι αλλο
Όποτε θελήσεις να οδηγήσεις 450 άλογα με στήσιμο πραγματικού D class sedan με διπλά ψαλίδια pm me.
Έχω model 3 LR και δεν διανοούμαι καν να σκεφτώ για συναίσθημα σε ένα φουσκωτό fiesta
@clockwork82 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
@dimitrioskosmas said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
@clockwork82 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
lol που το ST έχει καλύτερο στήσιμο από Model 3.
Όποιος έχει οδηγήσει και τα 2 ας απαντήσει παρακαλώ
Lol σε ford st είναι το λιγότερο άστοχο για να μην πω κάτι αλλο
Όποτε θελήσεις να οδηγήσεις 450 άλογα με στήσιμο πραγματικού D class sedan με διπλά ψαλίδια pm me.
Έχω model 3 LR και δεν διανοούμαι καν να σκεφτώ για συναίσθημα σε ένα φουσκωτό fiesta
Μην διανοείσαι δεν πειράζει, το καταλαβαίνω ότι δεν το διανοείσαι. Πάντως Βγάζει πάρα πολύ συναίσθημα το φουσκωτό φιέστα
Εσύ μέτρα τα άλογα σε συναίσθημα. Τόσα ξέρεις τόσα λες
@dettol said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
37900 (προ επιδοτησης) για 156 αλογα. Thanks but no thanks
Μα τι στο διαολο σκεφτονται δεν καταλαβαινω; Πιστευουν οτι υπαρχουν τοσοι πολλοι ανθρωποι που σκιζονται να αγορασουν ηλεκτρικο αλλα μισουν τα τεσλα;
Αλλα πειτε και οσοι ενδιαφερεστε και παρακολουθειτε θερμικα αυτοκινητα, πως σας φαινονται οι τιμες των θερμικων μοντελων; Ισως απλα αδιαφορουν για την ηλεκτροκινηση
Θα σου απαντήσω εγώ που έχω το PUMA ST
αν έπρεπε σήμερα να διαλέξω μεταξύ αυτού και ενος τεσλα πάλι το puma θα διάλεγα ειδικά τώρα που έχω λύσει το εξοδο βενζινη με ενα μικρό ηλεκτρικο (παλιά το είχα λύσει με ενα παλιο diesel Που έκαιγε ελάχιστα)
Το tesla δεν μπορεί να μου προσφέρει αυτά που μου δίνει το PUMA ST και θα εξηγησω συντομα ωστε να μην κουρασω
το τεσλα δεν είναι σπορ στημένο ούτε σου δίνει την σπορ ευχαρίστηση που σου δίνει το puma ειδικα σε επαρχιακούς δρόμους. Οι απίστευτες επιταχύνσεις είναι σιγουρα κάτι εντυπωσιακο και ωραίο που έχει το τεσλα αλλα δεν αρκει αυτό για να κάνει ενα μοντέλο σπορτ
Ο ήχος είναι ενα μεγάλο Plus για κάποιους από μας (γιατι έτσι εχουμε μάθει τι να κάνουμε η συνήθεια δεν κόβεται εύκολα. Την νεα γενια μπορει να μην την νοιάζει)
τα ταξίδια μπορουν να κανονίζονται τελευταία στιγμη για παντού και με αδειο ρεζερβουαρ
το Τεσλα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ με ότι περιλαμβάνει αυτό, εξυπνος είσαι δεν χρειάζεται να εξηγήσω (μακάρι να έβγαζαν ενα μικρο κάποια στιγμη)
ΛΑΤΡΕΥΩ το ηλεκτρικό μου , είναι 100 φορες καλύτερο μεσα στην πόλη. Ανετο ύσηχο (θα γραψω αλλη φορά). Αυτά γιατι δεν απολαμβάνω την οδήγηση μεσα στην πόλη και το μικρό ηλεκτρικό μου, μου κάνει την ζωή άνετη. Μολις είναι να βγω εθνική αλλάζουν ολα. Λατρεύω το Puma Μου, το θορυβό του, το πως στριβει , συμπεριφερεται , πως αλλάζει κατεύθυνση, να αλλάζω ταχυτητες. ΛΑΤΡΕΥΩ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΩ!!!!!
δεν θα το άλλαζα για ένα τεσλα ακόμη (στο μέλλον ίσως)
ΥΓ οι τιμές τσούζουν πολύ και στα θερμικά και στα ηλεκτρικά
ΥΓ2 Επίσης πρεπει να καταλάβεις οτι το ηλεκτρικο δεν αποτελεί ΚΑΝ επιλογη για τους περισσότερους (δεν έχουν χωρο να παρκαρουν καλά καλά όχι να φορτιζουν σπίτι)
ΥΓ3 Με 37900 ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑ ενα ηλεκτρικο σαν την junior με μονο 156 άλογα. ΟΥΤΕ ΚΑΝ
@civil357 said in criuser vs Lap:
- Τσάγιασα από στάση, βιτάρα Σ , οδηγώντας το 1,8 μου Chr ,
Καρφωνόμαστε έτσι!!! αυτό δεν μπορεί να το πιστέψει ουτε φανατικός toyotαίος
@gtsartsal said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:
@famas said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:
Σέρβις 2ου χρόνου στα 20.600 χλμ Puma 1.0 Τοποθετούν 0-20 λάδια πια. Σύνολο 227 ευρώ. Εντύπωση η τιμή εργατοώρας. Μοναδική αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη. Φίλτρο αέρος είχα αλλάξει μόνος μου.
Το Sara τι είναι;
Είναι μηδενικό αλλά από περιέργεια...
Είναι παρέα με την Mara απλά όταν όταν παίρνεις και την Σάρα και την Μάρα σου έρχεται τσάμπα
Ο γάτος λείπει και έχει σκοτούρες. Κάτι έχω υπόψιν μου αλλα δεν θέλω να πω
ελπίζω να αράξει να χαλαρώσει και μετά τις διακοπές να τον έχουμε παρέα πάλι
@stefan147 said in Που θα παμε διακοπες 2024 ;:
Σ΄αυτο το σημείο, αν και σχετικό-άσχετο, να πουμε πόσο εντελώς γτπ είναι ο νόμος που θέλει υποχρεωτικά σερί 10ήμερο αδειών για τους υπαλλήλους. Εκτός του ότι ο άνθρωπος μπορεί να μη θέλει ή να μην του το επιτρέπει η δουλειά, μας εξαναγκάζει σε ένα περιορισμένο εύρος χρονικά με ότι αυτό συνεπάγεται για προσφορά και ζήτηση καταλυμμάτων, εισιτηρίων κτλ.
Προσωπικά το ιδανικό σχέδιο θεωρώ είναι 1 βδομαδούλα τέλη Ιουνίου-αρχές Ιουλίου σε κάποιο προορισμό που ακόμα οι τιμές είναι νορμάλ εκείνη την περίοδο και μετά άλλη μία βδομαδούλα τον Αύγουστο σε κάποιο χωριό/εξοχικό κτλ. Σπάει το κόστος, σπάει το χρόνο και έχεις και υπόλοιπο να κολλάς σε κάνα ΣΚ για 3-4ήμερα.
ποσο δικιο εχεις και ποσο σπαστικο ειναι που μας το κανουν αυτο. παντα το εσπαγα σε 2 διαφορετικρες βδομαδεσ σε 2 διαφορετικους μηνες
@babisstinson said in Honda Civic:
Φυσικά αν το τιμολογούσε σωστά και ο Σαρακάκης.
Πότε και πού το έχεις δει αυτό γιατί Σαρακάκης και σωστή τιμολογιακή μαζί στην ίδια πρόταση δεν μπαίνουν γενικά
Να σας δώσω και τις γαλλικές τιμές για το νέο 3 Αιρκρος των 4,40 μήκους.
Θερμικό 100 άλογα χειροκίνητο βασική 19400.
Μεσαία έκδοση 100 21500 / υβριδικό 136 25500
Πλούσια έκδοση υβριδικό 136 27600Το ηλεκτρικό έχει τιμές 27400 / 29500 / 31600.
Υπολογίζουν μείον 7000 επιδότηση, οπότε πάμε σε 20400 / 22500 / 24600.
Λέτε να φοβούνται τις κινεζιές ?
δεν τις φοβούνται
τις τρέμουν
στις ίδιες τιμές οι κινέζοι μπορούν να σου δώσουν ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ και οι κινεζιες αν πας κίνα και τις δεις οπως έχω πάει εγω είναι ανώτερες και από merc σε ποιοτητα οταν θέλουν στο 1/5 της τιμής. Αν θες να υποτιμίσεις και να λες κινεζιες οπως λέγαμε παλια , βουτυρο στο ρυζένιο ψωμάκι τους είναι
γιαυτο και αγορασε μετοχες από την κινέζικη LEAPMOTOR την οποια θα βάλει να φτιάχνει μοντέλα στην ευρώπη......
Μα νομίζω ότι την αγόρασε η στελλάντις για αυτό.
Η ταχτικη οτι δεν μπορώ να το ακολουθησω το εξαγοράζω είναι παλιά και το εχουν κάνει πολλοί αλλα για να πιάσει πρέπει να είναι λίγες οι κινέζικες εταιρείες, εδω μιλάμε για παρα πολλές που ξεφυτρώνουν, δεν είναι το ίδιο
πάντως δείχνει οτι τρεμει με αυτά που κάνει με δασμούς και εξαγορές
Να σας δώσω και τις γαλλικές τιμές για το νέο 3 Αιρκρος των 4,40 μήκους.
Θερμικό 100 άλογα χειροκίνητο βασική 19400.
Μεσαία έκδοση 100 21500 / υβριδικό 136 25500
Πλούσια έκδοση υβριδικό 136 27600Το ηλεκτρικό έχει τιμές 27400 / 29500 / 31600.
Υπολογίζουν μείον 7000 επιδότηση, οπότε πάμε σε 20400 / 22500 / 24600.
Λέτε να φοβούνται τις κινεζιές ?
δεν τις φοβούνται
τις τρέμουν
στις ίδιες τιμές οι κινέζοι μπορούν να σου δώσουν ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ και οι κινεζιες αν πας κίνα και τις δεις οπως έχω πάει εγω είναι ανώτερες και από merc σε ποιοτητα οταν θέλουν στο 1/5 της τιμής. Αν θες να υποτιμίσεις και να λες κινεζιες οπως λέγαμε παλια , βουτυρο στο ρυζένιο ψωμάκι τους είναι
γιαυτο και αγορασε μετοχες από την κινέζικη LEAPMOTOR την οποια θα βάλει να φτιάχνει μοντέλα στην ευρώπη......
Μα νομίζω ότι την αγόρασε η στελλάντις για αυτό.
Αλλά στην ουσία ό,τι έγινε πριν 20 χρόνια με τις ξένες εταιρείες στην Κίνα, δηλαδή εργοστάσιο εκεί και συνεταιρισμό με κινέζικη εταιρεία που θα είναι η ξένη μειοψηφικό μετοχικό πακέτο, θα γίνει και εδώ από την ανάποδη.
Θα υπάρξουν συνεργασίες, αλλά τα κέρδη θα μοιράζονται και στις ευρωπαικές εταιρείες.
Αυτό είναι ένα από τα σενάρια
ειναι το σενάριο που ευνοεί και θέλουν οι Ευρωπαικές εταιρείες
υπάρχουν και άλλα σεναρια.......
δεν θέλω να γραφω πολλά, θα δούμε......
οποιος μιλάει με σιγουρια για τέτοια πράγματα σιγουρα δεν γνωρίζει