Καλά και το Octavia εκει ανηκει με golf αλλα με πολύ μεγαλύτερους χωρους που συγκρίνονται με την επόμενη κατηγορια (passat)
όμως στην κατηγορια του Golf είναι και αυτό.
Καλά και το Octavia εκει ανηκει με golf αλλα με πολύ μεγαλύτερους χωρους που συγκρίνονται με την επόμενη κατηγορια (passat)
όμως στην κατηγορια του Golf είναι και αυτό.
Εμενα μου αρεσει μπροστα ποιο πολύ το Tucson πίσω μέρος ποιο πολύ το KIA
μεσα για ελάχιστα το KIA
παντως και τα 2 ομορφα τα βρίσκω, ελπίζω το KIA να είναι λίγο ποιο σπορτιφ

Πραγματικά μαγικό χαλί με τα φύλλα
Την επόμενη μέρα το πρωί πήραμε τον δρόμο για Νυμφαίο που φιλοξενεί και το καταφύγιο του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ για τις αρκούδες. Ωραία διαδρομή, υψόμετρο, πολλές κλειστές στροφές και βροχή. Κανένα πρόβλημα, τα Michelin Pilot Sport 4S βεντουζόνουν καλά και στην βροχή. Σίγουρα πας πιο προσεκτικά πάντα στην βροχή αλλά η πρόσφυση είναι εκεί, δεν έχεις κανένα ενδοιασμό ακόμα και λίγο πιο σβέλτα να θες να κινηθείς. Φτάνοντας στο νυμφαίο βλέπεις ένα χωριό πολύ γραφικό με όλα τα σπίτια χτισμένα με πέτρα. Πολύ όμορφο. Και το πλακόστρωτο κάτω πολύ όμορφο επίσης αλλά ΟΧΙ για αυτοκίνητο. Περνώντας πάνω του ενα οποιωδήπωτε αυτοκίνητο είναι οδυνηρό για κάθε επιβάτη αφού οι αναρτήσεις βαράνε υπερωρία και πάνε πάνω κάτω συνεχώς. Μαντέψτε τώρα τι γίνεται με τις αναρτήσεις του ST??? Ναι σωστά μαντέψατε χαχαχαχαχαχα. Δεν μας πτοεί βέβαια αυτό. Γελάσαμε αρκετά και αφού δεν έπαθε τίποτα το τσίπουρο όλα καλά.

Νυμφαιο, πλακόστρωτο. Αφού επεζησε το μπουκάλι του τσίπουρου απο αυτό ολα καλά

Διαλειμα για φαγητό στο Νυμφαίο
Παρκάρουμε και αφού αφήσουμε τα πράγματα στο ξενοδοχείο οδεύουμε στο μονοπάτι για τις αρκούδες. Πολύ όμορφο μονοπάτι και ενδιαφέρουσες πληροφορίες ενημέρωσης. Βλέπουμε και τις αρκούδες στο καταφύγιο και πάμε για φαγητό και ξεκούραση. Το βράδυ Μουντιάλ και την επόμενη μέρα κατεβαίνουμε πάλι με βροχή στο χωριό Αγραπιδιές που είναι το άλλο καταφύγιο του Αρκτούρου (Λύκου και Λύγγα). Αφού βλέπουμε τα πολύ συμπαθή τετράποδα και ενημερωνόμαστε για το έργο του αρκτούρου και πληροφορίες για τα άγρια ζώα έρχεται η ώρα να γυρίσουμε για ψήσιμο στα κάρβουνα στην Κρύα βρύση μαζί με τα ξαδέρφια. Εννοείται πήρα και το άθικτο τσίπουρο μαζί.

Η γέφυρα που οδηγεί στο γραφείο ενημέρωσης Λύκου και Λύγγα του Αρκτούρου
Η διαδρομή γνωστή. Μία ώρα και κάτι και βάζουμε φωτιά στα κάρβουνα!!! Όλα τα ωραία βεβαίως έρχονται στο τέλος τους και αφού περιδρομιάσαμε και ασπαστήκαμε όλους τους φίλους και συγγενείς ήρθε η ώρα του γυρισμού για Αθήνα. Πριν φύγουμε εννοείται ότι έπρεπε να φορτώσουμε στο αυτοκίνητο 2 νταμιτζάνες ελαιόλαδο, λωτούς, μαρμελάδες και διάφορα αλλά που αν δεν τα έπαιρνα θα ήταν προσβολή για τις θείες. Να πάρε και για τον θείο σου στην Αθήνα και τον αδερφό σου. Μα που θα τα βάλω όλα αυτά?????? Ελα μωρέ έχεις χώρο στις πίσω θέσεις... Μα, μα. Δεν έχει μα και ξεμα , θα τα πάρεις..... και τα πήρα φυσικά (λες και είχα επιλογή).
Σάββατο πρωί ξυπνάμε και ετοιμαζόμαστε για την μεγάλη μας εκδρομή! Έχουμε βάφτιση στην Κρύα Βρύση Πέλλας και λέμε να το συνδυάσουμε με εκδρομή στην Καστοριά που δεν έχουμε πάει ποτέ. Λίμνη Πρεσπών και Νυμφαίο είναι φυσικά στον σχεδιασμό. Εγώ αναλαμβάνω να κοιτάξω αέρα στα λάστιχα, να γεμίσω ντεπόζιτο, ελέγξω λάδια, να βάλω ρεζέρβα στο megabox (μένει και άλλος χώρος) και να ταχτοποιήσω τα πράγματα. Έχω ετοιμάσει την μία βαλίτσα μου από την προηγούμενη μέρα και περιμένω να δω τι θα βρω (τι εχει ετοιμάσει η γυναίκα) μετά από το βενζινάδικο και αφού έχω πάρει ένα καφεδάκι. Καμία έκπληξη φυσικά, έχουμε πάρει πράγματα για όλες τις καιρικές συνθήκες και όλες τις εποχές! Ακόμα και στην περίπτωση που βρεθούμε Σαχάρα ή Αλάσκα να ντυθούμε θα έχουμε!!! Βρίσκω την βαλίτσα μου ανοιγμένη και να περνάει επιθεώρηση. Μην τα πολυλογώ μου έβγαλε τα μισά ρούχα έξω, με έβαλε να πάρω ένα σωρό άχρηστα πράγματα (γάντια, σκούφο, κασκόλ, μαγιό!!! Αν θα πάμε λέει στα λουτρά ποζαρ) και φυσικά αναγκαστικά πήρα μεγαλύτερη βαλίτσα. Εδώ να πω ότι μόνο οι μοτοσυκλετιστές τις έχουν εκπαιδευμένες και Σπαρτιάτισσες! Πηγαίναμε εκδρομή με την μηχανή παλιά και αναγκαστικά δεν έπαιρνε τόσα. Μετά βλέπω τα δικά της πράγματα!!!! Δεν περιγράφω, λέω μόνο τούτο, συλλογή παπουτσιών μέσα στα κουτιά τους (μην τσαλακωθούν οι μπότες). Τεσπα οι περισσότεροι γυναίκες έχετε καταλαβαίνετε. Αρχίζω φορτώνω στο PUMA. Megabox και πίσω χώρος τίγκα, ευτυχώς είναι μεγάλος για την κατηγορία του. Μετά βάζουμε και πουκάμισα, μπουφάν και κρεμαστά φορέματα στις πίσω θέσεις. Σπαστικό που στα νέα αυτοκίνητα έχουν μικρά γατζάκια αντί για τα μεγάλα χερούλια που έβαζαν παλιά και ήταν πολύ πιο βολικά για τις κρεμάστρες. Χώρεσαν λοιπόν όλα και ξεκινάμε.
Δεν ξέρω αλλά και μόνο που γνωρίζω ότι θα οδηγήσω το αμάξι αυτό για πολλά χιλιόμετρα μου φτιάχνει την διάθεση. Είναι πολύ σημαντικό αυτό. Σίγουρα στο ταξίδι ο προορισμός είναι ο στόχος, αλλά και το ταξίδι καθε αυτό αν είναι ευχάριστο και αν δεν είναι αγγαρεία, συμβάλει σημαντικά στην ευχάριστη εμπειρία μιας εκδρομής. Τα λέω για όσους κοιτάνε μόνο ξερούς αριθμούς κατανάλωσης...... αλλά οκ ίσως είμαι περίεργος εγώ. Δεν θα πολυλογήσω πολύ για το ταξίδι στην εθνική. 4 ώρες κάναμε σύνολο, πολύ καλοί δρόμοι πλέον, πολλά διόδια και χωρίς κίνηση είναι μια πολύ ωραία εμπειρία με αυτό το αμάξι. Πολύ καλή ορατότητα, δύναμη παντού αλλα κυρίως στις μεσαίες στροφές. Ταξιδεύαμε από 145-180 και ένα δύο πατηματάκια πιο πάνω. Όταν λέω 145 όμως εννοώ ότι βάζεις το cruise control τόσο, και απλά στρίβεις, φρένο δεν χρειάζεται εκτός αν βρεις εμπόδιο. Μπορεί να ακούγονται πολλά αλλά πραγματικά στα 160 είναι τόσο σταθερό και έχεις την εντύπωση ότι πας με 120, δεν υπερβάλλω! Μικρές κινήσεις του τιμονιού και παίρνει άνετα τις όποιες στροφές. Πολύ καλή κύληση. Λίγος θόρυβος υπάρχει, κυρίως αεροδυναμικός αφού είναι SUVοειδές το σχήμα, δεν το λες και αεροδυναμικό! Μία στάση μόνο για καφεδάκι και τσιγάρο.

Στάση για καφέ και τσιγάρο στην εθνική
Στον επαρχιακό πριν από μια προσπέραση δεν χρειάζεται πολύ σκέψη του τύπου : με παίρνει δεν με παίρνει μέχρι την επόμενη στροφή?? Είναι ανηφόρα θα μπορεί φορτωμένο να κάνει προσπέραση?? ΟΧΙ τίποτα από αυτά. Απλά κοιτάς αν έρχεται άλλο αυτοκίνητο από την απέναντι μεριά. Όχι? Τότε βύθισμα του γκαζιού, πρα, πρα, πρα, σκασίματα από την εξάτμιση και έχεις περάσει εν ριπή οφθαλμού! Βέβαια κάποιες φορές έχεις κάποιες περίεργες ματιές από την διπλα θεση και άλλες φορές σχόλια του τύπου: τωρα αυτό χρειαζόταν να το κάνεις τόσο γρήγορα?? Πρέπει να τιναχτούμε πίσω?? Εεεε να ξέρεις για ασφάλεια, όσο λιγότερο μένεις στην αντίθετη λωρίδα καλύτερα
. Ναι, ναι για αυτό το κάνεις.... είμαι σίγουρη, άσε μας ρε Βασίλη!!!!
Φτάσαμε λοιπόν στο χωριό και ήπιαμε ένα καφεδάκι με τα ξαδέρφια. Ωραίο το αμάξι ρε ξάδερφε τι είναι? Ford λέω. Ford Puma. Α μάλιστα δεν το έχω ξαναδεί, σαν Porsche μοιάζει. Θα ήθελα ξάδερφε αλλά όχι, ένα απλό Ford είναι. Μόνο σε εμφάνιση μοιαζει λίγο. Καλό είναι λεει ο ξάδερφος μαρέσει, πόσα άλογα είναι? 200 απαντώ. Ρε είσαι τρελός τι να τα κάνεις τόσα σε μικρό αμάξι Ε φυσιολογικό δεν με λες. Και στα ανιψάκια μου έκανε όμως πολύ εντύπωση το αμάξι τους αρεσε πολύ, ωραίο αυτοκίνητο θείο!!! (Πάλι καλά ακόμα μπάρμπα δεν με λένε). Θα μας φιλοξενούσαν σε ένα διπλανό χωριό. Ο φωτισμός σε δημόσιους δρόμους εκεί ανάμεσα από χωράφια είναι από ελλιπής ως ανύπαρκτος. Τα φώτα του PUMA είναι εξαιρετικά, είναι εκπληκτικό πόσο καλά φωτίζουν σε σχέση με του αλογόνου!! (και πόσο κοστίζουν σε περίπτωση ζημιάς αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση).

Διπλα από τις λίμνες στην διαδρομή
Εδώ να πω το εξής. Όποτε βλέπεις ότι έχεις στροφές και επαρχιακό δρόμο απλά πετάς την σκούφια σου όταν το οδηγάς. Είναι εξαιρετικά απολαυστικό να οδηγείς σε τέτοιες διαδρομές με το Puma ST. Και δεν εννοώ με σπορ διάθεση μόνο όπως φαντάζεστε έτσι και αλλιώς. Όχι, όχι και με ποιο χαλαρούς ρυθμούς να πηγαίνετε, είναι πραγματικά απόλαυση. Το σύνολο τιμόνι, πλαίσιο, φρένα, κινητήρας, μηχανικό κιβώτιο δίνει μια εξαιρετική συμπεριφορά στο αμάξι που είναι να φιλάς τους μηχανικούς της FORD. Εντάξει δεν είναι σε συναρμογή ότι καλύτερο έχετε δει σε αυτοκίνητο αλλά πραγματικά μηχανικά είναι άλλο πράγμα να το περιγράφεις άλλο να το οδηγείς. Κάνει ότι του πεις με τόση ευκολία και σε κάνει να νιώθεις πολύ καλύτερος οδηγός από ότι πραγματικά είσαι. Poetry in motion. Και ο ήχος? Αυτός ο ήχος τόσο του κινητήρα όσο και της εξάτμισης συμβάλουν πολύ στην εμπειρία οδήγησης (αν δεν σας αρέσει σίγουρα καλύτερα ηλεκτρικό). Καλά όλα αυτά, αλλά μήπως όμως ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα ήταν καλύτερη επιλογή. ΟΧΙ. Ξεκάθαρα ΟΧΙ. Ναι μέσα σε κίνηση είναι καλύτερο ένα αυτόματο και ίσως το 1000ρι Puma είναι πιο καλή επιλογή να το πάρεις με αυτόματο. Βολεύει και πλέον τα αυτόματα είναι πολύ καλύτερα από παλιά. Αλλά σε αυτό το ST όχι, με τίποτα, σοφή επιλογή να το βγάζουν ΜΟΝΟ σε μηχανικό. Συμμετέχεις περισσότερο και είναι και εξαιρετικό στις αλλαγές το μηχανικό που έχει επιλεγεί. Και κάπως έτσι φτάνουμε Καστοριά όπου βρίσκουμε και άλλο ένα ζευγάρι με CAPTUR που έχουμε δώσει ραντεβού.
Μετα από ταξιδι 10 ημερών σε Χωριο, Κρυα βρύση, Θεσσαλονίκη, Βόλο γυρίσαμε σπίτι και πλύναμε ενδελεχώς ώστε να φύγουν όλα τα πτώματα από πάνω (μυγακια, κουνούπια, σφηγκες κτλ).
μας ταξίδεψε αλλη μια φορα χαρίζοντας μας όμορφες στιγμές. αυτή την φορα δεν βγάλαμε καθόλου φωτογραφίες με το αμάξι παρα μόνο μία στο χωριο και τωρα μια μετα το πλύσιμο
Φτάσαμε αισίως και περάσαμε τα 30000 ομορφα χλμ χωρίς να εχει κλείσει 2 χρόνια (Ιούνιο τα κλείνουμε)

Καλά να είμαστε να τα πολλαπλασιάσουμε καθώς δεν αγοράστηκε για να κάνει βαρετα χιλιόμετρα μεσα στην πόλη
Να θυμόμαστε που και που ότι τα αγοράζουμε για να μας ταξιδεύουν και να μας χαρίζουν συγκινήσεις. Η διαδρομή είναι ευχάριστη οπως και ο προορισμός μερικές φορές.
Τα αυτοκίνητα δεν ειναι μονο η καταναλωση στην οποία εχουμε αναλωθει. Στο 80% των θεμάτων αυτο συζηταμε.

Ποταμάκι στον Άγιο Γερμανό
Έπειτα εφόσον είχα πλέον μόνος μου ελεύθερο χρόνο γύρισα μόνος μου την όμορφη πόλη με το αυτοκίνητο να την χαζέψω και να εκμεταλλευτώ την ομορφιά της για φωτογραφίες με το PUMA. Έβγαλα αρκετές και βγήκαν κάποιες πολύ όμορφες. Καλυτέρεψαν τα πράγματα και με την σύζυγο και το βράδυ είχαμε μια όμορφη βραδιά.

Μια όμορφη φωτογραφία μπροστά από Παναγιά Μαυριώτισσα (νομίζω η καλύτερη που τράβηξα)

Οπως και αυτή

Εδω στο δρομάκι προς την Παναγιά με διπλα την λίμνη Καστοριάς φυσικά

Οπως και εδω

Αλλη μία φωτογραφία από Καστοριά
Ξεκινήσαμε λοιπόν για Αθήνα με το transit, εεεεε λάθος το PUMA ST εννοούσα. Ήμουν όμως λίγο σκασμένος από το φαγητό και νυσταγμένος οπότε μετά από μερικά χιλιόμετρα παρέδωσα το τιμόνι στην σύντροφο. Κοιτα εδώ, να έτσι λειτουργεί το cruise control! βρέχει κιολας, είναι και φορτωμένο οπότε μην πας πάνω από 120-130 εντάξει? Να κοιμηθώ λίγο. Ναι φυσικά. Έφτιαξε το κάθισμα, ρύθμισε καθρέφτες και ξεκινήσαμε. Μετά από μισή ώρα ξύπνησα και βλέπω να πάει με 140!!! Άντε ξύπνησα κάνω , δεν σταματάς να το πάρω?. Όχι μωρέ, τώρα πιο κάτω να πάρεις και καφέ δεν με πειράζει να οδηγώ. Κατάλαβα λέω και κούνησα καταφατικά το κεφάλι. Δεν αρέσει μόνο σε μένα να το οδηγώ, απλά μόνο εγώ το παραδέχομαι. Σταματήσαμε για καφέ.
Είχε βραδιάσει πια. Τα φώτα όπως σας είχα πει είναι εκπληκτικά, έχεις πάρα πολύ καλή ορατότητα. Σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έτσι και σε αυτό υπάρχει η λειτουργία να ανοίγει και να κλείνει και την μεγάλη σκάλα αυτόματα. Πράγμα το οποίο για βραδινό ταξίδι στην εθνική είναι πραγματικά game changer. Συμβάλει σε ένα πολύ ξεκούραστο και ευχάριστο ταξίδι και το βράδυ. Παρόλο το φορτίο και σποραδικές τοπικές βροχές είχαμε ένα πολύ άνετο ταξίδι. Με έπιασε βέβαια και το πάτησα πάλι κάποια στιγμή !!! Δεν δέχομαι επικρίσεις, πάρτε το εσείς βόλτα και αν δεν το πατήσετε τότε να με κρίνετε. Σε προκαλεί!!! Εννοείται πως και φορτωμένο ο κινητήρας δεν είχε κανένα πρόβλημα να κινήσει σβέλτα το αμάξι. Συνολική μέση κατανάλωση 8,7l/100χλ για όλες τις μέρες. Με αυτή την οδήγηση που διαβάσατε όσοι φτάσατε μέχρι εδώ. Είναι πολλά?? Αν θέλετε ένα γρήγορο αμάξι που προσφέρει απλόχερα τόση ευχαρίστηση είναι και λίγα θα πω. Τα περισσότερα αυτοκίνητα με 200 άλογα που υπάρχουν και παρόμοια οδήγηση θα ήταν πολύ πάνω του 11l/χλ μην πω πάνω του 13. Οικονομικό δεν είναι αλλά αν θες οικονομία καλύτερα να στραφείς σε κάνα TOYOTA hybrid. Οι καλύτερες επιλογές για οικονομία. Αν θες πάλι για τα ίδια χρήματα το πιο γρήγορο, πάλι το PUMA ST δεν είναι η καλύτερη επιλογή, υπάρχουν πολύ πιο γρήγορα hatch στα ίδια χρήματα.
Οπότε φτάνει η ώρα που μπαίνουμε εθνική για την επιστροφή. Πιο πριν το βαζω στο sport και του κάνω κάνα 2 ανοίγματα από στάση και εν κινήσει. Γενικά πολύ μικρές διαφορές με normal Πρόγραμμα, δεν βρήκα κάτι σε αίσθηση που να αλλάζει. Στην αρχή το πάω μέχρι 130 στο normal στην εθνική , το βλέπω σταθερό ωραίο για κάνα 10λεπτο και έπειτα το πατάω όσο πάει. Ε δεν πάει και πολύ……. στα 152 σταματάει λόγω κόφτη. Η μπαταρία σε αυτή την ταχύτητα πέφτει με πολύ γρήγορους ρυθμούς που με επαναφέρει σε τάξη γιατί λέω, ώπα κάτσε μην το παρακάνεις και το πάρουμε περπατητό……

Μην τα πολυλογώ καλά πήγαινε και στην εθνική, σταθερό ήταν και σε αέρα. Γενικά όλα καλά οδηγικά. Όμως με ταχύτητες 120-150 φτάσαμε σπίτι με 24% μπαταρία. Ε δεν το λες και πολύ για τόσο κοντινή εκδρομή…..

Και πάμε στα συμπεράσματα. Είναι ένα εξαιρετικά όμορφο καλό αμάξι για μέσα στην πόλη με μεγάλους περιορισμούς στην αυτονομία αν το θέλεις για μοναδικό αμάξι να κάνεις ταξίδια. Εκτός και αν έχεις γερά νεύρα να ταξιδεύεις με 90χλμ/ω. Και δυστυχώς η ευτυχώς, άδικο ή δίκαιο όταν είναι να ξοδέψεις αυτά τα χρήματα και στα ίδια περίπου ίδια βρίσκεται ένα άλλο ηλεκτρικό ονόματι tesla 3 που μπορεί να μη έχει την ομορφιά και την χαριτωμενιά του avenger, ούτε ψηλό είναι και γενικά είναι άλλη κατηγορία .............. όμως κάνει τα ίδια χρήματα και είναι πολύ πιο εξελιγμένο, πιο πλούσιο σε εξοπλισμό, χώρους, πιο γρήγορο με πολύ περισσότερους γρήγορους φορτιστές ανά την επικράτεια και με καλύτερο κόστος φόρτισης σε αυτούς………

Ε αν βάλεις όλα τα παραπάνω στην εξίσωση υπάρχει πρόβλημα για αυτό το μοντέλο σε ηλεκτρικό. Για μένα τα προβλήματα του ηλεκτρικού Avenger λύνονται όλα στο leasing που πιστεύω ότι έχει όλες τις δυνατότητες να πάει εξαιρετικά. Μπορεί να μην το πρότεινα σε κανέναν ιδιώτη να το αγοράσει αλλά το αντίστοιχο βενζινοκίνητο ή hybrid πιστεύω θα είναι μια πολύ καλή επιλογή (ιδιαίτερα όταν βγει σε τετρακίνητο κάποια στιγμή) που πρέπει να συμπεριληφθεί στις λίστες των υποψήφιων αγοραστών ενός οχήματος B-SUV. Η πιο δύσκολη κατηγορία να επιλέξεις με πάρα πολλές επιλογές…… Δεν είναι τυχαίο ότι οι κατασκευαστές την κυνηγάνε τόσο πολύ και υπάρχουν τόσες πολλές καλές προτάσεις για όλα τα γούστα. Ανυπομονώ να οδηγήσω και το πιο καινούργιο αδερφάκι αργότερα με το σηματάκι της Alfa Romeo να κοσμεί την μάσκα του.
@vdx said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@cirus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@vdx said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@cirus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@vdx said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@cirus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@vdx said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@cirus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@vdx said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@cirus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@vdx said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Η Chery θα βγάλει στην αγορά το 2027 μπαταρία στερεάς κατάστασης που υπόσχεται αυτονομία 1.300 χλμ
εγω βαρεθει να διαβαζω τετοια
τα ιδια λένε και η toyota και η BYD και η CATL και και και και
αλλοι λενε οτι εχουνε ηδη ετοιμες τις ημιστερεας καταστασης κτλ
η αληθεια ειναι οτι θελουν χρόνια ακομα να ειναι ετοιμες για μαζικη παραγωγη και σε κανονικές τιμες.
Αυτες που υπαρχουν τωρα ειναι ημιστερεας και πανακριβες
και στερεας με σοβαρα προβληματα στην ανοδο που δεν αντεχουν τις χιλιαδες φορτισεις που αντεχουν οι υπαρχουσες τεχνολογίες. Εξ ου βγαλανε και τις ημιστερεας γιατο συγκεκριμενο προβλημα
μην πιστευετε τιποτα από links οτι σε λίγο θα ειναι ετοιμες στην παραγωγη
Εχουμε ακομα αρκετα χρονια για να τις δουμε στην παραγωγη ειδικα σε μη ειδικα μοντελα που αγοραζουμε εμεις και οχι σε κάποιο εξωτικο
Χοντρικα με μια αισιοδοξη προβλεψη θα έλεγα οτι σε καμια δεκαετια θα ειναι διαθεσιμες σε συμβατικα μοντελα με "νορμαλ" τιμες και σε οχι παραλογα ακριβα μοντελα
Επισης και να βγουν η πυκνοτητα τους δεν θα ειναι πολύ καλή, θελουν πολυ ερευνα ακομα να εχουν καλή πυκνοτητα ωστε να λυσουν το προβλημα ογκου και βαρους με μεγαλη χωρητικότητα.
Σαν τεχνολογια ειμαι σιγουρος οτι ειναι εξαιρετικα υποσχομενη. Αλλα οτι ειμαστε κοντα σε αυτες ειναι νομιζω ενα ψεμα που συντηρειται χωρις λογο
Όταν βγάλει η Toyota το συζητάμε
μα και η toyota αναπτυσει μπαταριες στερεας καταστασης και αντιστοιχα fake δημοσιευματα εχουν γραφτει και για εκεινη
να συζητησουμε τι?
Επιστημονες ασχολουνται με τετοια θεματα, δεν ειναι μηχανικοί της toyota που της εχεις εμπιστοσύνη. Για μπαταρίες μιλάμε οχι για κάτι με μηχανική κινηση, κινητηρες κτλ
Εννοώ ότι δοθέντος της συντηρητικής νοοτροπίας της Toyota όταν κυκλοφορήσει όχημα μαζικής παραγωγής με solid state battery θα σηματοδοτήσει και την έναρξη του solid state battery era!
και που ξέρεις οτι αυτη θα ερθει πρωτη στο ράλυ που γινεται για το ποιος θα έρθει πρωτος στην αγορα αυτή
Οποιος καταφερει να εξελίξει πρωτος τετοια μπαταρια και να την βγαλει σε μαζική παραγωγη θα σηματοδοτησει την εναρξη
Μπορει να ειναι η toyota. Εγω θα πονταρα τα χρηματα μου στην εταιρεια που ριχνει τα περισσότερα χρήματα για ερευνα και νομιζω οτι αυτή ειναι η CATL και οχι η toyota
θα δειξει
Δεν είπα ότι θα είναι πρώτη, αλλά ότι θα δείξω περισσότερο εμπιστοσύνη στην υλοποίηση της Toyota επειδή έχουν συντηρητική φιλοσοφία και δεν προτρέχουν ακολουθώντας το εκάστοτε hype. Για αυτό και τώρα κάνουν πάρτι στα υβριδικά.
φιλε τι εμπιστοσυνη να δειξεις και να μην δειξεις
Η toyota ειναι εταιρεια αυτοκινητων , συνεργαζεται με εξωτερικούς προμηθευτές
Αν βγαλει η CATL πρωτη , η toyota μεχρι να βγαλει τις δικες της θα βάλει CATL στα οχηματα της, δεν θα περιμενει ποτε θα βγαλει η ιδια
Ποιο hype , μιλάμε για μπαταρίες φιλε μου εχεις μπερδεψει πράγματα στο μυαλο σου. Δεν υπάρχει κανενα hype. Μπαταριες χρησιμοποιούνται και στα Hybrid και στα plug in hybrid και στα ηλεκτρικα. ΠΑΝΤΟΥ
τα υβριδικα εχουν μηχανικα μερη δεν εχουν καμια σχεση με την συζητηση που κάνουμε για τις μπαταρίες εκτος οτι φορανε και αυτα μπαταρίες
και μιας και τα έχεις αχταρμα στο μυαλό σου διαβασε το παρακάτω:
Toyota is partnering with CATL to develop and supply batteries for its hybrid and electrified vehicles, with a focus on future models. This collaboration involves not only supplying batteries but also joint development of new technology, quality improvements, and battery reuse and recycling. While CATL is a major battery supplier to many automakers, the partnership specifically involves developing advanced batteries for Toyota's hybrid lineup
Χαλάρωσε και συνειδητοποιησε οτι η Toyota δεν ειναι καλύτερη ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ επειδη εσυ ετσι το έχεις στο μυαλό σου. Οι Ιαπωνες ειναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρειες αυτοκινητων στον κοσμο αλλα οι μηχανικοι τους που εμπιστευεσαι εχουν να κάνουν κυριως με μηχανικά συνολα. Και τα hybrid τετοια χρησιμοποιουν. Στα ηλεκτρικα δεν εχουν τιποτα σε πρωτεια, ουτε σε μπαταρίες ούτε σε ηλεκτροκινητηρες.
Και στις μπαταριες ήδη συνεργαζονται με πολύ μεγαλύτερους κατασκευαστες από τους ίδιους οπως η CATL
Οταν αγνοεις κάτι μην έχεις γνώμη, ψάξτο πρώτα
Διαβασε στην Wiki για την μεγαλύτερη κατασκευαστρια μπαταριων στον κόσμο CATL να εχεις μια ιδεα:
https://en.wikipedia.org/wiki/CATLmain competitor is NOT ΤΟΥΟΤΑ but BYD:
https://en.wikipedia.org/wiki/BYD_CompanyΓια αρχή take a breath… Σε κανένα σημείο δεν αναφέρω συγκεκριμένα για μπαταρία της Toyota αλλά όχημα. Πλ απλά διατυπώνω την άποψη μου ότι όταν αποφασίσει να κυκλοφορήσει όχημα με ss θα σημαίνει ότι η τεχνολογία είναι αρκετά ώριμη για mass market adoption.
αρα γραφεις ασχετα
αφου μιλαμε για μπαταριες και τεχνολογια τους και μιλας για συγκεκριμενη μαρκα οχηματων.
δηλαδη αν βγει καλη μπαταρια solid state και κυκλοφορησει σε διαφορετικες μαρκες οχηματων αλλα οχι toyota στην αγορα, η αγορα δεν θα ειναι αρκετα ωριμη για mass adoption αφου η toyota δεν εβγαλε δική της?
αυτο δεν ειναι αποψη, ειναι οτι να ναι........
και δεν ειναι κακο να μην εχεις αποψη για πραγματα που δεν ξερεις και δεν καταλαβαίνεις.
Κακο ειναι....... να ΕΧΕΙΣ αποψη σε αυτή την περιπτωση.
Έχεις δυσκολία κατανόησης κειμένου και είσαι επιθετικός άνευ λόγου. Εκφράζω την προσωπική μου άποψη και δεν γενικεύω. Μπορεί ο ανταγωνισμός να κυκλοφορήσει αύριο μπαταρίας στερεού τύπου εγώ θα περιμένω Toyota.
Για να έχεις άποψη καλό είναι να καταλαβαίνεις πρωτον γιατι συζηταμε και δευτερον να εχεις επιχειρηματα. Αν πιστευεις οτι εγω toyota ξερω , ειναι οτι καλυτερο και αυτο αγοραζω μονο, δεν ειναι επιχειρημα ουτε αποψη.
Περίμενε λοιπόν μπαταρία Toyota που την ξέρεις και ας έχει από κάτω αυτοκολητακι catl ή Byd ή κάτι αλλο
Σορυ αν ήμουν επιθετικός πρέπει να συγκρατιεμαι ακόμα και όταν η άποψη του άλλου δεν έχει κανένα επιχειρημα. Και στην γιαγιά μου που ψηφίζει πάντα ίδιο κόμμα γιατί αυτό ξέρει πρέπει να σέβομαι το δικαίωμα της να ψηφίζει.
@ataim said in Geely Forum:
Υπάρχει αυτη η πληροφόρια, ίσως δεν δημοσιεύεται όπως θα έπρεπε, ο wltp μετράει τα οχήματα σε διάφορους κύκλους:
Low (urban) - up to 35 mph
Medium (suburban) - up to 47 mph
High (main roads) - up to 60 mph
Extra high (highways) - up to 81 mph
Βρε αν ψαξει κάποιος ισως να την βρισκει για καποια ηλεκτρικα.
Αλλα οπως ειπα δεν μιλαω για μας τους καμμένους. Υπάρχει περιπτωση καποιος που ασχολειται να μην βρει αυτη την πληροφορία? Απανταω συντομως οχι. Αν ψαξεις βρισκεις
Ομως δεν μπορουμε να εχουμε την ιδια απαιτηση για καποιον που δεν ασχολειται. Αυτη η πληροφορια θα πρεπει να ειναι υποχρεωτικη και να μπαινει ΠΑΝΤΟΥ οπου αναφερεται το αυτοκινητο και η ισχυς του. Οπως βλεπεις παντου τι ισχυ εχει , να βλεπεις και αυτό. Ετσι δεν θα μπερδευονται οι υποψιοι αγοραστες
Ειναι μια καινουργια τεχνολογια. Δεν μπορει να περιμενουμε σε μια αγορα που ειναι ολοι ενημερωμενοι μονο οσον αφορα τα βενζινοκινητα αυτοκινητα να εχουν γνωσεις για τετοια πράγματα
@dettol said in Geely Forum:
@tolisk20 said in Geely Forum:
Τ αμαξι το χω δει κοντα εχω μπει μεσα εχει δουπερ πακετο!!..εχει εντυπωσιακο εσωτερικο,ποιοτικοτατο 1 η 2 σκαλες ανωτερο απο byd atto3, φοβερους χωρους, μεγσλο τοσο οσο,καλη τιμη ειδικα αν το παρεις στα 30χιλ τι συζηταμε αν η μπαταρια ειναι 60αρα ενω θα μπορουσε να ταν 70..
Θα χει τους λογους της η Geely να παει με 60αρα..
Για την αυτονομια μενει να δουμε στη πραξη..και αλλοι απ αυτα που δηλωνουν εχουμε 30-30% κατωμην ανησυχεις και η geely 30% κατω θα ειναι απο το 430
Μην παρεξηγηθω, εχω γραψει ηδη οτι το αμαξι ειναι σουπερ στα λεφτα που το δινουν. Αλλα ας μην μας κοροϊδευουν στα μουτρα μας με χαζομαρες που γραφουν.
κάποια στιγμη πρεπει να θεσπιστει ενας κανονας και να ανακοινωνουν ολοι 3 διαφορετικες αυτονομίες με το ιδιο προτυπο. Η μια να ειναι μεσα στην πόλη, η άλλη με μικτη χρηση και η αλλη στον αυτοκινητοδρομο με μια ενδεικτικη ταχύτητα 100-110χλμ/ω
Ετσι δεν θα μπερδευονται ολοι και θα καταλήγουν να πάρουν κατι που δεν ταιριαζει σε αυτό που θέλουν
ετσι οπως ειναι τωρα όλοι μπερδευομαστε και πολλοι δεν ψαχνουν παραπάνω με αποτελεσμα να καταλήγουν σε κάτι που δεν τους εξυπηρετει. Δεν φταιει ο καταναλωτης
@vdx said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@cirus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@vdx said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@cirus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@vdx said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@cirus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@vdx said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@cirus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@vdx said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Η Chery θα βγάλει στην αγορά το 2027 μπαταρία στερεάς κατάστασης που υπόσχεται αυτονομία 1.300 χλμ
εγω βαρεθει να διαβαζω τετοια
τα ιδια λένε και η toyota και η BYD και η CATL και και και και
αλλοι λενε οτι εχουνε ηδη ετοιμες τις ημιστερεας καταστασης κτλ
η αληθεια ειναι οτι θελουν χρόνια ακομα να ειναι ετοιμες για μαζικη παραγωγη και σε κανονικές τιμες.
Αυτες που υπαρχουν τωρα ειναι ημιστερεας και πανακριβες
και στερεας με σοβαρα προβληματα στην ανοδο που δεν αντεχουν τις χιλιαδες φορτισεις που αντεχουν οι υπαρχουσες τεχνολογίες. Εξ ου βγαλανε και τις ημιστερεας γιατο συγκεκριμενο προβλημα
μην πιστευετε τιποτα από links οτι σε λίγο θα ειναι ετοιμες στην παραγωγη
Εχουμε ακομα αρκετα χρονια για να τις δουμε στην παραγωγη ειδικα σε μη ειδικα μοντελα που αγοραζουμε εμεις και οχι σε κάποιο εξωτικο
Χοντρικα με μια αισιοδοξη προβλεψη θα έλεγα οτι σε καμια δεκαετια θα ειναι διαθεσιμες σε συμβατικα μοντελα με "νορμαλ" τιμες και σε οχι παραλογα ακριβα μοντελα
Επισης και να βγουν η πυκνοτητα τους δεν θα ειναι πολύ καλή, θελουν πολυ ερευνα ακομα να εχουν καλή πυκνοτητα ωστε να λυσουν το προβλημα ογκου και βαρους με μεγαλη χωρητικότητα.
Σαν τεχνολογια ειμαι σιγουρος οτι ειναι εξαιρετικα υποσχομενη. Αλλα οτι ειμαστε κοντα σε αυτες ειναι νομιζω ενα ψεμα που συντηρειται χωρις λογο
Όταν βγάλει η Toyota το συζητάμε
μα και η toyota αναπτυσει μπαταριες στερεας καταστασης και αντιστοιχα fake δημοσιευματα εχουν γραφτει και για εκεινη
να συζητησουμε τι?
Επιστημονες ασχολουνται με τετοια θεματα, δεν ειναι μηχανικοί της toyota που της εχεις εμπιστοσύνη. Για μπαταρίες μιλάμε οχι για κάτι με μηχανική κινηση, κινητηρες κτλ
Εννοώ ότι δοθέντος της συντηρητικής νοοτροπίας της Toyota όταν κυκλοφορήσει όχημα μαζικής παραγωγής με solid state battery θα σηματοδοτήσει και την έναρξη του solid state battery era!
και που ξέρεις οτι αυτη θα ερθει πρωτη στο ράλυ που γινεται για το ποιος θα έρθει πρωτος στην αγορα αυτή
Οποιος καταφερει να εξελίξει πρωτος τετοια μπαταρια και να την βγαλει σε μαζική παραγωγη θα σηματοδοτησει την εναρξη
Μπορει να ειναι η toyota. Εγω θα πονταρα τα χρηματα μου στην εταιρεια που ριχνει τα περισσότερα χρήματα για ερευνα και νομιζω οτι αυτή ειναι η CATL και οχι η toyota
θα δειξει
Δεν είπα ότι θα είναι πρώτη, αλλά ότι θα δείξω περισσότερο εμπιστοσύνη στην υλοποίηση της Toyota επειδή έχουν συντηρητική φιλοσοφία και δεν προτρέχουν ακολουθώντας το εκάστοτε hype. Για αυτό και τώρα κάνουν πάρτι στα υβριδικά.
φιλε τι εμπιστοσυνη να δειξεις και να μην δειξεις
Η toyota ειναι εταιρεια αυτοκινητων , συνεργαζεται με εξωτερικούς προμηθευτές
Αν βγαλει η CATL πρωτη , η toyota μεχρι να βγαλει τις δικες της θα βάλει CATL στα οχηματα της, δεν θα περιμενει ποτε θα βγαλει η ιδια
Ποιο hype , μιλάμε για μπαταρίες φιλε μου εχεις μπερδεψει πράγματα στο μυαλο σου. Δεν υπάρχει κανενα hype. Μπαταριες χρησιμοποιούνται και στα Hybrid και στα plug in hybrid και στα ηλεκτρικα. ΠΑΝΤΟΥ
τα υβριδικα εχουν μηχανικα μερη δεν εχουν καμια σχεση με την συζητηση που κάνουμε για τις μπαταρίες εκτος οτι φορανε και αυτα μπαταρίες
και μιας και τα έχεις αχταρμα στο μυαλό σου διαβασε το παρακάτω:
Toyota is partnering with CATL to develop and supply batteries for its hybrid and electrified vehicles, with a focus on future models. This collaboration involves not only supplying batteries but also joint development of new technology, quality improvements, and battery reuse and recycling. While CATL is a major battery supplier to many automakers, the partnership specifically involves developing advanced batteries for Toyota's hybrid lineup
Χαλάρωσε και συνειδητοποιησε οτι η Toyota δεν ειναι καλύτερη ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ επειδη εσυ ετσι το έχεις στο μυαλό σου. Οι Ιαπωνες ειναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρειες αυτοκινητων στον κοσμο αλλα οι μηχανικοι τους που εμπιστευεσαι εχουν να κάνουν κυριως με μηχανικά συνολα. Και τα hybrid τετοια χρησιμοποιουν. Στα ηλεκτρικα δεν εχουν τιποτα σε πρωτεια, ουτε σε μπαταρίες ούτε σε ηλεκτροκινητηρες.
Και στις μπαταριες ήδη συνεργαζονται με πολύ μεγαλύτερους κατασκευαστες από τους ίδιους οπως η CATL
Οταν αγνοεις κάτι μην έχεις γνώμη, ψάξτο πρώτα
Διαβασε στην Wiki για την μεγαλύτερη κατασκευαστρια μπαταριων στον κόσμο CATL να εχεις μια ιδεα:
https://en.wikipedia.org/wiki/CATLmain competitor is NOT ΤΟΥΟΤΑ but BYD:
https://en.wikipedia.org/wiki/BYD_CompanyΓια αρχή take a breath… Σε κανένα σημείο δεν αναφέρω συγκεκριμένα για μπαταρία της Toyota αλλά όχημα. Πλ απλά διατυπώνω την άποψη μου ότι όταν αποφασίσει να κυκλοφορήσει όχημα με ss θα σημαίνει ότι η τεχνολογία είναι αρκετά ώριμη για mass market adoption.
αρα γραφεις ασχετα
αφου μιλαμε για μπαταριες και τεχνολογια τους και μιλας για συγκεκριμενη μαρκα οχηματων.
δηλαδη αν βγει καλη μπαταρια solid state και κυκλοφορησει σε διαφορετικες μαρκες οχηματων αλλα οχι toyota στην αγορα, η αγορα δεν θα ειναι αρκετα ωριμη για mass adoption αφου η toyota δεν εβγαλε δική της?
αυτο δεν ειναι αποψη, ειναι οτι να ναι........
και δεν ειναι κακο να μην εχεις αποψη για πραγματα που δεν ξερεις και δεν καταλαβαίνεις.
Κακο ειναι....... να ΕΧΕΙΣ αποψη σε αυτή την περιπτωση.
@vdx said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@cirus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@vdx said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@cirus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@vdx said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@cirus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@vdx said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Η Chery θα βγάλει στην αγορά το 2027 μπαταρία στερεάς κατάστασης που υπόσχεται αυτονομία 1.300 χλμ
εγω βαρεθει να διαβαζω τετοια
τα ιδια λένε και η toyota και η BYD και η CATL και και και και
αλλοι λενε οτι εχουνε ηδη ετοιμες τις ημιστερεας καταστασης κτλ
η αληθεια ειναι οτι θελουν χρόνια ακομα να ειναι ετοιμες για μαζικη παραγωγη και σε κανονικές τιμες.
Αυτες που υπαρχουν τωρα ειναι ημιστερεας και πανακριβες
και στερεας με σοβαρα προβληματα στην ανοδο που δεν αντεχουν τις χιλιαδες φορτισεις που αντεχουν οι υπαρχουσες τεχνολογίες. Εξ ου βγαλανε και τις ημιστερεας γιατο συγκεκριμενο προβλημα
μην πιστευετε τιποτα από links οτι σε λίγο θα ειναι ετοιμες στην παραγωγη
Εχουμε ακομα αρκετα χρονια για να τις δουμε στην παραγωγη ειδικα σε μη ειδικα μοντελα που αγοραζουμε εμεις και οχι σε κάποιο εξωτικο
Χοντρικα με μια αισιοδοξη προβλεψη θα έλεγα οτι σε καμια δεκαετια θα ειναι διαθεσιμες σε συμβατικα μοντελα με "νορμαλ" τιμες και σε οχι παραλογα ακριβα μοντελα
Επισης και να βγουν η πυκνοτητα τους δεν θα ειναι πολύ καλή, θελουν πολυ ερευνα ακομα να εχουν καλή πυκνοτητα ωστε να λυσουν το προβλημα ογκου και βαρους με μεγαλη χωρητικότητα.
Σαν τεχνολογια ειμαι σιγουρος οτι ειναι εξαιρετικα υποσχομενη. Αλλα οτι ειμαστε κοντα σε αυτες ειναι νομιζω ενα ψεμα που συντηρειται χωρις λογο
Όταν βγάλει η Toyota το συζητάμε
μα και η toyota αναπτυσει μπαταριες στερεας καταστασης και αντιστοιχα fake δημοσιευματα εχουν γραφτει και για εκεινη
να συζητησουμε τι?
Επιστημονες ασχολουνται με τετοια θεματα, δεν ειναι μηχανικοί της toyota που της εχεις εμπιστοσύνη. Για μπαταρίες μιλάμε οχι για κάτι με μηχανική κινηση, κινητηρες κτλ
Εννοώ ότι δοθέντος της συντηρητικής νοοτροπίας της Toyota όταν κυκλοφορήσει όχημα μαζικής παραγωγής με solid state battery θα σηματοδοτήσει και την έναρξη του solid state battery era!
και που ξέρεις οτι αυτη θα ερθει πρωτη στο ράλυ που γινεται για το ποιος θα έρθει πρωτος στην αγορα αυτή
Οποιος καταφερει να εξελίξει πρωτος τετοια μπαταρια και να την βγαλει σε μαζική παραγωγη θα σηματοδοτησει την εναρξη
Μπορει να ειναι η toyota. Εγω θα πονταρα τα χρηματα μου στην εταιρεια που ριχνει τα περισσότερα χρήματα για ερευνα και νομιζω οτι αυτή ειναι η CATL και οχι η toyota
θα δειξει
Δεν είπα ότι θα είναι πρώτη, αλλά ότι θα δείξω περισσότερο εμπιστοσύνη στην υλοποίηση της Toyota επειδή έχουν συντηρητική φιλοσοφία και δεν προτρέχουν ακολουθώντας το εκάστοτε hype. Για αυτό και τώρα κάνουν πάρτι στα υβριδικά.
φιλε τι εμπιστοσυνη να δειξεις και να μην δειξεις
Η toyota ειναι εταιρεια αυτοκινητων , συνεργαζεται με εξωτερικούς προμηθευτές
Αν βγαλει η CATL πρωτη , η toyota μεχρι να βγαλει τις δικες της θα βάλει CATL στα οχηματα της, δεν θα περιμενει ποτε θα βγαλει η ιδια
Ποιο hype , μιλάμε για μπαταρίες φιλε μου εχεις μπερδεψει πράγματα στο μυαλο σου. Δεν υπάρχει κανενα hype. Μπαταριες χρησιμοποιούνται και στα Hybrid και στα plug in hybrid και στα ηλεκτρικα. ΠΑΝΤΟΥ
τα υβριδικα εχουν μηχανικα μερη δεν εχουν καμια σχεση με την συζητηση που κάνουμε για τις μπαταρίες εκτος οτι φορανε και αυτα μπαταρίες
και μιας και τα έχεις αχταρμα στο μυαλό σου διαβασε το παρακάτω:
Toyota is partnering with CATL to develop and supply batteries for its hybrid and electrified vehicles, with a focus on future models. This collaboration involves not only supplying batteries but also joint development of new technology, quality improvements, and battery reuse and recycling. While CATL is a major battery supplier to many automakers, the partnership specifically involves developing advanced batteries for Toyota's hybrid lineup
Χαλάρωσε και συνειδητοποιησε οτι η Toyota δεν ειναι καλύτερη ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ επειδη εσυ ετσι το έχεις στο μυαλό σου. Οι Ιαπωνες ειναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρειες αυτοκινητων στον κοσμο αλλα οι μηχανικοι τους που εμπιστευεσαι εχουν να κάνουν κυριως με μηχανικά συνολα. Και τα hybrid τετοια χρησιμοποιουν. Στα ηλεκτρικα δεν εχουν τιποτα σε πρωτεια, ουτε σε μπαταρίες ούτε σε ηλεκτροκινητηρες.
Και στις μπαταριες ήδη συνεργαζονται με πολύ μεγαλύτερους κατασκευαστες από τους ίδιους οπως η CATL
Οταν αγνοεις κάτι μην έχεις γνώμη, ψάξτο πρώτα
Διαβασε στην Wiki για την μεγαλύτερη κατασκευαστρια μπαταριων στον κόσμο CATL να εχεις μια ιδεα:
https://en.wikipedia.org/wiki/CATL
main competitor is NOT ΤΟΥΟΤΑ but BYD:
https://en.wikipedia.org/wiki/BYD_Company
@vdx said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@cirus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@vdx said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@cirus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@vdx said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Η Chery θα βγάλει στην αγορά το 2027 μπαταρία στερεάς κατάστασης που υπόσχεται αυτονομία 1.300 χλμ
εγω βαρεθει να διαβαζω τετοια
τα ιδια λένε και η toyota και η BYD και η CATL και και και και
αλλοι λενε οτι εχουνε ηδη ετοιμες τις ημιστερεας καταστασης κτλ
η αληθεια ειναι οτι θελουν χρόνια ακομα να ειναι ετοιμες για μαζικη παραγωγη και σε κανονικές τιμες.
Αυτες που υπαρχουν τωρα ειναι ημιστερεας και πανακριβες
και στερεας με σοβαρα προβληματα στην ανοδο που δεν αντεχουν τις χιλιαδες φορτισεις που αντεχουν οι υπαρχουσες τεχνολογίες. Εξ ου βγαλανε και τις ημιστερεας γιατο συγκεκριμενο προβλημα
μην πιστευετε τιποτα από links οτι σε λίγο θα ειναι ετοιμες στην παραγωγη
Εχουμε ακομα αρκετα χρονια για να τις δουμε στην παραγωγη ειδικα σε μη ειδικα μοντελα που αγοραζουμε εμεις και οχι σε κάποιο εξωτικο
Χοντρικα με μια αισιοδοξη προβλεψη θα έλεγα οτι σε καμια δεκαετια θα ειναι διαθεσιμες σε συμβατικα μοντελα με "νορμαλ" τιμες και σε οχι παραλογα ακριβα μοντελα
Επισης και να βγουν η πυκνοτητα τους δεν θα ειναι πολύ καλή, θελουν πολυ ερευνα ακομα να εχουν καλή πυκνοτητα ωστε να λυσουν το προβλημα ογκου και βαρους με μεγαλη χωρητικότητα.
Σαν τεχνολογια ειμαι σιγουρος οτι ειναι εξαιρετικα υποσχομενη. Αλλα οτι ειμαστε κοντα σε αυτες ειναι νομιζω ενα ψεμα που συντηρειται χωρις λογο
Όταν βγάλει η Toyota το συζητάμε
μα και η toyota αναπτυσει μπαταριες στερεας καταστασης και αντιστοιχα fake δημοσιευματα εχουν γραφτει και για εκεινη
να συζητησουμε τι?
Επιστημονες ασχολουνται με τετοια θεματα, δεν ειναι μηχανικοί της toyota που της εχεις εμπιστοσύνη. Για μπαταρίες μιλάμε οχι για κάτι με μηχανική κινηση, κινητηρες κτλ
Εννοώ ότι δοθέντος της συντηρητικής νοοτροπίας της Toyota όταν κυκλοφορήσει όχημα μαζικής παραγωγής με solid state battery θα σηματοδοτήσει και την έναρξη του solid state battery era!
και που ξέρεις οτι αυτη θα ερθει πρωτη στο ράλυ που γινεται για το ποιος θα έρθει πρωτος στην αγορα αυτή
Οποιος καταφερει να εξελίξει πρωτος τετοια μπαταρια και να την βγαλει σε μαζική παραγωγη θα σηματοδοτησει την εναρξη
Μπορει να ειναι η toyota. Εγω θα πονταρα τα χρηματα μου στην εταιρεια που ριχνει τα περισσότερα χρήματα για ερευνα και νομιζω οτι αυτή ειναι η CATL και οχι η toyota
θα δειξει
@lap said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.:
@cirus said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.:
@lap said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.:
Δηλαδή και σήμερα πως έχουμε τους πιστοποιημένους συγκολλητές, έτσι θεωρώ πως στο μέλλον θα έχουμε επιστημονικούς κλάδους με πιστοποίηση χρήσης εργαλείων ΑΙ της επιστήμης τους. Αυτό θα είναι και το δικαίωμα υπογραφής που θα το πουλάνε στην αγορά.
Εσυ @cirus θα εμπιστευόσουν να σου χτίσει κάποιος μια αποθήκη χωρίς να είναι μηχανικός απλώς και μόνο επειδή έτυχε να έχει πρόσβαση σε λογισμικό υπολογισμού των στατικών;
Κάτι παρόμοιο μάλλον θα γίνει με την ΑΙ
Δεν εχω ιδεα τι θα γίνει @lap
σκορπιες σκεψεις ριχνω.
Το ιδιο και συ και ολοι μας. Δεν νομιω οτι καποιος μπορει να προβλεψει με ακρίβεια
Δεν μπορω να σου κρύψω οτι με φοβιζει οτι δεν μπορω να σκεφτω πως μπορει να εξελιχθει. Και ειμαι ενας ανθρωπος που ημουν παντα υπερ της τεχνολογιας.
εχω πολλες ασχημες σκεψεις οπως εχω και πολλες καλές σκεψεις για την τεχνητη νοημοσυνη
Το πιο λογικό σενάριο θα ήταν το να το πάρουμε ανάποδα. Εαν ο μισός πληθυσμός χάσει τα εισοδήματα του θα καταρρεύσει η οικονομία, θα γίνουν εξεγέρσεις και θα καταστραφούν χώρες.
Οπότε το μικρότερο κόστος για να μη συμβεί όλο αυτό, θα ήταν απλώς να δώσουν πιστοποιήσεις χρήσης της ΑΙ. Έτσι το φαντάζομαι. Οπως ακριβώς συμβαίνει δημερα με τα ειδικά λογισμικά κάποιων κλάδων.
Στο πρώτο συμφωνω
Στο δευτερο υπάρχουν παρα πολλες σκεψεις από πάρα πολλους . Δεν αποκλειω τίποτα και δεν εχω πειστει για τιποτα
@a-d-p said in ZEEKR forum:
@cirus said in ZEEKR forum:
@axel12p said in ZEEKR forum:
Ότι ισχύει με τους Ιάπωνες και τους Νοτιοκορεάτες θα ισχύσει και με τους Κινέζους. Σταδιακά θα ανέβει η τιμή τους.
Να ξέρεις οτι οι Κινεζοι εχουν εντελως διαφορετικη νοοτροπία από Κορεατες και Ιαπωνες.
Μερικες εταιρειες γιγαντες (που δεν δραστηροποιουνται μονο στην αυτοκινητοβιομηχανία) δεν εχουν κανενα απολύτως προβλημα αν θεωρησουν οτι μπορουν να εξαλύψουν τον ανταγωνισμο να μπαινουν μεσα και να πουλανε με χασούρα.
Γενικα εντελως διαφορετικη φιλοσοφια, εχουν πολύ επιθετικες τιμολογιακες πολιτικες και αν θελουν να κυριαρχησουν θα κάνουν οτι μπορουν για αυτό.
αυτη ειναι απλα η γνωμη μου, θεωρω οτι αυτο που θα δούμε δεν ειναι το ιδιο που ειδαμε με ιαπωνες και κορεατες που απλα μπηκαν στην αγορα και σταδιακα ηθελαν να μεγαλώνουν το μεριδιο τους
όλες οι εταιρείες έχουν αυτοσκοπό να εξαλείψουν τον ανταγωνισμό και να δημιουργήσουν ολιγοπώλιο - μονοπώλιο, απλώς οι Κινέζικες έχουν το απαιτούμενο κεφάλαιο, που τους επιτρέπει να πουλάνε πάρα πολύ φθηνά.
Θα Έχετε παρατηρήσει ότι όταν μια εταιρεία παρουσιάζει ένα νέο προϊόν στην αγορά, η παλιές εταιρείες μειώνουν την τιμή στα δικά τους, για να δυσκολέψουν την είσοδο.
Δυστυχώς, αυτό δεν το έκαναν οι παλιές αυτοκινητοβιομηχανίες, προφανώς γιατί δεν είχαν κεφάλαια για κάψιμο ή υποτίμησαν τον αντίπαλο (το πιθανότερο) ή τέλος πιστεύουν στη δύναμη του brand name (φαινόμενο @criuser)
οχι , δεν εχουν ολες οι εταιρειες με το που μπαινουν σε μια νεα αγορα να τον εξαλειψουν
οι περισσοτερες θελουν να γινουν ανταγωνιστικοι και να πάρουν μεριδιο αγοράς και σταδιακα να το μεγαλώσουν. Και επειτα ισως να θελουν και να εξαλειψουν τον ανταγωνισμο
Οι κινεζοι ερχονται εξ αρχης με αυτη την λογική
@lap said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.:
Δηλαδή και σήμερα πως έχουμε τους πιστοποιημένους συγκολλητές, έτσι θεωρώ πως στο μέλλον θα έχουμε επιστημονικούς κλάδους με πιστοποίηση χρήσης εργαλείων ΑΙ της επιστήμης τους. Αυτό θα είναι και το δικαίωμα υπογραφής που θα το πουλάνε στην αγορά.
Εσυ @cirus θα εμπιστευόσουν να σου χτίσει κάποιος μια αποθήκη χωρίς να είναι μηχανικός απλώς και μόνο επειδή έτυχε να έχει πρόσβαση σε λογισμικό υπολογισμού των στατικών;
Κάτι παρόμοιο μάλλον θα γίνει με την ΑΙ
Δεν εχω ιδεα τι θα γίνει @lap
σκορπιες σκεψεις ριχνω.
Το ιδιο και συ και ολοι μας. Δεν νομιζω οτι καποιος μπορει να προβλεψει με ακρίβεια
Δεν μπορω να σου κρύψω οτι με φοβιζει οτι δεν μπορω να σκεφτω πως μπορει να εξελιχθει. Και ειμαι ενας ανθρωπος που ημουν παντα υπερ της τεχνολογιας.
εχω πολλες ασχημες σκεψεις οπως εχω και πολλες καλές σκεψεις για την τεχνητη νοημοσυνη
@vdx said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@cirus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@vdx said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Η Chery θα βγάλει στην αγορά το 2027 μπαταρία στερεάς κατάστασης που υπόσχεται αυτονομία 1.300 χλμ
εγω βαρεθει να διαβαζω τετοια
τα ιδια λένε και η toyota και η BYD και η CATL και και και και
αλλοι λενε οτι εχουνε ηδη ετοιμες τις ημιστερεας καταστασης κτλ
η αληθεια ειναι οτι θελουν χρόνια ακομα να ειναι ετοιμες για μαζικη παραγωγη και σε κανονικές τιμες.
Αυτες που υπαρχουν τωρα ειναι ημιστερεας και πανακριβες
και στερεας με σοβαρα προβληματα στην ανοδο που δεν αντεχουν τις χιλιαδες φορτισεις που αντεχουν οι υπαρχουσες τεχνολογίες. Εξ ου βγαλανε και τις ημιστερεας γιατο συγκεκριμενο προβλημα
μην πιστευετε τιποτα από links οτι σε λίγο θα ειναι ετοιμες στην παραγωγη
Εχουμε ακομα αρκετα χρονια για να τις δουμε στην παραγωγη ειδικα σε μη ειδικα μοντελα που αγοραζουμε εμεις και οχι σε κάποιο εξωτικο
Χοντρικα με μια αισιοδοξη προβλεψη θα έλεγα οτι σε καμια δεκαετια θα ειναι διαθεσιμες σε συμβατικα μοντελα με "νορμαλ" τιμες και σε οχι παραλογα ακριβα μοντελα
Επισης και να βγουν η πυκνοτητα τους δεν θα ειναι πολύ καλή, θελουν πολυ ερευνα ακομα να εχουν καλή πυκνοτητα ωστε να λυσουν το προβλημα ογκου και βαρους με μεγαλη χωρητικότητα.
Σαν τεχνολογια ειμαι σιγουρος οτι ειναι εξαιρετικα υποσχομενη. Αλλα οτι ειμαστε κοντα σε αυτες ειναι νομιζω ενα ψεμα που συντηρειται χωρις λογο
Όταν βγάλει η Toyota το συζητάμε
μα και η toyota αναπτυσει μπαταριες στερεας καταστασης και αντιστοιχα fake δημοσιευματα εχουν γραφτει και για εκεινη
να συζητησουμε τι?
Επιστημονες ασχολουνται με τετοια θεματα, δεν ειναι μηχανικοί της toyota που της εχεις εμπιστοσύνη. Για μπαταρίες μιλάμε οχι για κάτι με μηχανική κινηση, κινητηρες κτλ