Καλά και το Octavia εκει ανηκει με golf αλλα με πολύ μεγαλύτερους χωρους που συγκρίνονται με την επόμενη κατηγορια (passat)
όμως στην κατηγορια του Golf είναι και αυτό.
Καλά και το Octavia εκει ανηκει με golf αλλα με πολύ μεγαλύτερους χωρους που συγκρίνονται με την επόμενη κατηγορια (passat)
όμως στην κατηγορια του Golf είναι και αυτό.
Εμενα μου αρεσει μπροστα ποιο πολύ το Tucson πίσω μέρος ποιο πολύ το KIA
μεσα για ελάχιστα το KIA
παντως και τα 2 ομορφα τα βρίσκω, ελπίζω το KIA να είναι λίγο ποιο σπορτιφ
Πραγματικά μαγικό χαλί με τα φύλλα
Την επόμενη μέρα το πρωί πήραμε τον δρόμο για Νυμφαίο που φιλοξενεί και το καταφύγιο του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ για τις αρκούδες. Ωραία διαδρομή, υψόμετρο, πολλές κλειστές στροφές και βροχή. Κανένα πρόβλημα, τα Michelin Pilot Sport 4S βεντουζόνουν καλά και στην βροχή. Σίγουρα πας πιο προσεκτικά πάντα στην βροχή αλλά η πρόσφυση είναι εκεί, δεν έχεις κανένα ενδοιασμό ακόμα και λίγο πιο σβέλτα να θες να κινηθείς. Φτάνοντας στο νυμφαίο βλέπεις ένα χωριό πολύ γραφικό με όλα τα σπίτια χτισμένα με πέτρα. Πολύ όμορφο. Και το πλακόστρωτο κάτω πολύ όμορφο επίσης αλλά ΟΧΙ για αυτοκίνητο. Περνώντας πάνω του ενα οποιωδήπωτε αυτοκίνητο είναι οδυνηρό για κάθε επιβάτη αφού οι αναρτήσεις βαράνε υπερωρία και πάνε πάνω κάτω συνεχώς. Μαντέψτε τώρα τι γίνεται με τις αναρτήσεις του ST??? Ναι σωστά μαντέψατε χαχαχαχαχαχα. Δεν μας πτοεί βέβαια αυτό. Γελάσαμε αρκετά και αφού δεν έπαθε τίποτα το τσίπουρο όλα καλά.
Νυμφαιο, πλακόστρωτο. Αφού επεζησε το μπουκάλι του τσίπουρου απο αυτό ολα καλά
Διαλειμα για φαγητό στο Νυμφαίο
Παρκάρουμε και αφού αφήσουμε τα πράγματα στο ξενοδοχείο οδεύουμε στο μονοπάτι για τις αρκούδες. Πολύ όμορφο μονοπάτι και ενδιαφέρουσες πληροφορίες ενημέρωσης. Βλέπουμε και τις αρκούδες στο καταφύγιο και πάμε για φαγητό και ξεκούραση. Το βράδυ Μουντιάλ και την επόμενη μέρα κατεβαίνουμε πάλι με βροχή στο χωριό Αγραπιδιές που είναι το άλλο καταφύγιο του Αρκτούρου (Λύκου και Λύγγα). Αφού βλέπουμε τα πολύ συμπαθή τετράποδα και ενημερωνόμαστε για το έργο του αρκτούρου και πληροφορίες για τα άγρια ζώα έρχεται η ώρα να γυρίσουμε για ψήσιμο στα κάρβουνα στην Κρύα βρύση μαζί με τα ξαδέρφια. Εννοείται πήρα και το άθικτο τσίπουρο μαζί.
Η γέφυρα που οδηγεί στο γραφείο ενημέρωσης Λύκου και Λύγγα του Αρκτούρου
Η διαδρομή γνωστή. Μία ώρα και κάτι και βάζουμε φωτιά στα κάρβουνα!!! Όλα τα ωραία βεβαίως έρχονται στο τέλος τους και αφού περιδρομιάσαμε και ασπαστήκαμε όλους τους φίλους και συγγενείς ήρθε η ώρα του γυρισμού για Αθήνα. Πριν φύγουμε εννοείται ότι έπρεπε να φορτώσουμε στο αυτοκίνητο 2 νταμιτζάνες ελαιόλαδο, λωτούς, μαρμελάδες και διάφορα αλλά που αν δεν τα έπαιρνα θα ήταν προσβολή για τις θείες. Να πάρε και για τον θείο σου στην Αθήνα και τον αδερφό σου. Μα που θα τα βάλω όλα αυτά?????? Ελα μωρέ έχεις χώρο στις πίσω θέσεις... Μα, μα. Δεν έχει μα και ξεμα , θα τα πάρεις..... και τα πήρα φυσικά (λες και είχα επιλογή).
Σάββατο πρωί ξυπνάμε και ετοιμαζόμαστε για την μεγάλη μας εκδρομή! Έχουμε βάφτιση στην Κρύα Βρύση Πέλλας και λέμε να το συνδυάσουμε με εκδρομή στην Καστοριά που δεν έχουμε πάει ποτέ. Λίμνη Πρεσπών και Νυμφαίο είναι φυσικά στον σχεδιασμό. Εγώ αναλαμβάνω να κοιτάξω αέρα στα λάστιχα, να γεμίσω ντεπόζιτο, ελέγξω λάδια, να βάλω ρεζέρβα στο megabox (μένει και άλλος χώρος) και να ταχτοποιήσω τα πράγματα. Έχω ετοιμάσει την μία βαλίτσα μου από την προηγούμενη μέρα και περιμένω να δω τι θα βρω (τι εχει ετοιμάσει η γυναίκα) μετά από το βενζινάδικο και αφού έχω πάρει ένα καφεδάκι. Καμία έκπληξη φυσικά, έχουμε πάρει πράγματα για όλες τις καιρικές συνθήκες και όλες τις εποχές! Ακόμα και στην περίπτωση που βρεθούμε Σαχάρα ή Αλάσκα να ντυθούμε θα έχουμε!!! Βρίσκω την βαλίτσα μου ανοιγμένη και να περνάει επιθεώρηση. Μην τα πολυλογώ μου έβγαλε τα μισά ρούχα έξω, με έβαλε να πάρω ένα σωρό άχρηστα πράγματα (γάντια, σκούφο, κασκόλ, μαγιό!!! Αν θα πάμε λέει στα λουτρά ποζαρ) και φυσικά αναγκαστικά πήρα μεγαλύτερη βαλίτσα. Εδώ να πω ότι μόνο οι μοτοσυκλετιστές τις έχουν εκπαιδευμένες και Σπαρτιάτισσες! Πηγαίναμε εκδρομή με την μηχανή παλιά και αναγκαστικά δεν έπαιρνε τόσα. Μετά βλέπω τα δικά της πράγματα!!!! Δεν περιγράφω, λέω μόνο τούτο, συλλογή παπουτσιών μέσα στα κουτιά τους (μην τσαλακωθούν οι μπότες). Τεσπα οι περισσότεροι γυναίκες έχετε καταλαβαίνετε. Αρχίζω φορτώνω στο PUMA. Megabox και πίσω χώρος τίγκα, ευτυχώς είναι μεγάλος για την κατηγορία του. Μετά βάζουμε και πουκάμισα, μπουφάν και κρεμαστά φορέματα στις πίσω θέσεις. Σπαστικό που στα νέα αυτοκίνητα έχουν μικρά γατζάκια αντί για τα μεγάλα χερούλια που έβαζαν παλιά και ήταν πολύ πιο βολικά για τις κρεμάστρες. Χώρεσαν λοιπόν όλα και ξεκινάμε.
Δεν ξέρω αλλά και μόνο που γνωρίζω ότι θα οδηγήσω το αμάξι αυτό για πολλά χιλιόμετρα μου φτιάχνει την διάθεση. Είναι πολύ σημαντικό αυτό. Σίγουρα στο ταξίδι ο προορισμός είναι ο στόχος, αλλά και το ταξίδι καθε αυτό αν είναι ευχάριστο και αν δεν είναι αγγαρεία, συμβάλει σημαντικά στην ευχάριστη εμπειρία μιας εκδρομής. Τα λέω για όσους κοιτάνε μόνο ξερούς αριθμούς κατανάλωσης...... αλλά οκ ίσως είμαι περίεργος εγώ. Δεν θα πολυλογήσω πολύ για το ταξίδι στην εθνική. 4 ώρες κάναμε σύνολο, πολύ καλοί δρόμοι πλέον, πολλά διόδια και χωρίς κίνηση είναι μια πολύ ωραία εμπειρία με αυτό το αμάξι. Πολύ καλή ορατότητα, δύναμη παντού αλλα κυρίως στις μεσαίες στροφές. Ταξιδεύαμε από 145-180 και ένα δύο πατηματάκια πιο πάνω. Όταν λέω 145 όμως εννοώ ότι βάζεις το cruise control τόσο, και απλά στρίβεις, φρένο δεν χρειάζεται εκτός αν βρεις εμπόδιο. Μπορεί να ακούγονται πολλά αλλά πραγματικά στα 160 είναι τόσο σταθερό και έχεις την εντύπωση ότι πας με 120, δεν υπερβάλλω! Μικρές κινήσεις του τιμονιού και παίρνει άνετα τις όποιες στροφές. Πολύ καλή κύληση. Λίγος θόρυβος υπάρχει, κυρίως αεροδυναμικός αφού είναι SUVοειδές το σχήμα, δεν το λες και αεροδυναμικό! Μία στάση μόνο για καφεδάκι και τσιγάρο.
Στάση για καφέ και τσιγάρο στην εθνική
Στον επαρχιακό πριν από μια προσπέραση δεν χρειάζεται πολύ σκέψη του τύπου : με παίρνει δεν με παίρνει μέχρι την επόμενη στροφή?? Είναι ανηφόρα θα μπορεί φορτωμένο να κάνει προσπέραση?? ΟΧΙ τίποτα από αυτά. Απλά κοιτάς αν έρχεται άλλο αυτοκίνητο από την απέναντι μεριά. Όχι? Τότε βύθισμα του γκαζιού, πρα, πρα, πρα, σκασίματα από την εξάτμιση και έχεις περάσει εν ριπή οφθαλμού! Βέβαια κάποιες φορές έχεις κάποιες περίεργες ματιές από την διπλα θεση και άλλες φορές σχόλια του τύπου: τωρα αυτό χρειαζόταν να το κάνεις τόσο γρήγορα?? Πρέπει να τιναχτούμε πίσω?? Εεεε να ξέρεις για ασφάλεια, όσο λιγότερο μένεις στην αντίθετη λωρίδα καλύτερα . Ναι, ναι για αυτό το κάνεις.... είμαι σίγουρη, άσε μας ρε Βασίλη!!!!
Φτάσαμε λοιπόν στο χωριό και ήπιαμε ένα καφεδάκι με τα ξαδέρφια. Ωραίο το αμάξι ρε ξάδερφε τι είναι? Ford λέω. Ford Puma. Α μάλιστα δεν το έχω ξαναδεί, σαν Porsche μοιάζει. Θα ήθελα ξάδερφε αλλά όχι, ένα απλό Ford είναι. Μόνο σε εμφάνιση μοιαζει λίγο. Καλό είναι λεει ο ξάδερφος μαρέσει, πόσα άλογα είναι? 200 απαντώ. Ρε είσαι τρελός τι να τα κάνεις τόσα σε μικρό αμάξι Ε φυσιολογικό δεν με λες. Και στα ανιψάκια μου έκανε όμως πολύ εντύπωση το αμάξι τους αρεσε πολύ, ωραίο αυτοκίνητο θείο!!! (Πάλι καλά ακόμα μπάρμπα δεν με λένε). Θα μας φιλοξενούσαν σε ένα διπλανό χωριό. Ο φωτισμός σε δημόσιους δρόμους εκεί ανάμεσα από χωράφια είναι από ελλιπής ως ανύπαρκτος. Τα φώτα του PUMA είναι εξαιρετικά, είναι εκπληκτικό πόσο καλά φωτίζουν σε σχέση με του αλογόνου!! (και πόσο κοστίζουν σε περίπτωση ζημιάς αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση).
Διπλα από τις λίμνες στην διαδρομή
Εδώ να πω το εξής. Όποτε βλέπεις ότι έχεις στροφές και επαρχιακό δρόμο απλά πετάς την σκούφια σου όταν το οδηγάς. Είναι εξαιρετικά απολαυστικό να οδηγείς σε τέτοιες διαδρομές με το Puma ST. Και δεν εννοώ με σπορ διάθεση μόνο όπως φαντάζεστε έτσι και αλλιώς. Όχι, όχι και με ποιο χαλαρούς ρυθμούς να πηγαίνετε, είναι πραγματικά απόλαυση. Το σύνολο τιμόνι, πλαίσιο, φρένα, κινητήρας, μηχανικό κιβώτιο δίνει μια εξαιρετική συμπεριφορά στο αμάξι που είναι να φιλάς τους μηχανικούς της FORD. Εντάξει δεν είναι σε συναρμογή ότι καλύτερο έχετε δει σε αυτοκίνητο αλλά πραγματικά μηχανικά είναι άλλο πράγμα να το περιγράφεις άλλο να το οδηγείς. Κάνει ότι του πεις με τόση ευκολία και σε κάνει να νιώθεις πολύ καλύτερος οδηγός από ότι πραγματικά είσαι. Poetry in motion. Και ο ήχος? Αυτός ο ήχος τόσο του κινητήρα όσο και της εξάτμισης συμβάλουν πολύ στην εμπειρία οδήγησης (αν δεν σας αρέσει σίγουρα καλύτερα ηλεκτρικό). Καλά όλα αυτά, αλλά μήπως όμως ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα ήταν καλύτερη επιλογή. ΟΧΙ. Ξεκάθαρα ΟΧΙ. Ναι μέσα σε κίνηση είναι καλύτερο ένα αυτόματο και ίσως το 1000ρι Puma είναι πιο καλή επιλογή να το πάρεις με αυτόματο. Βολεύει και πλέον τα αυτόματα είναι πολύ καλύτερα από παλιά. Αλλά σε αυτό το ST όχι, με τίποτα, σοφή επιλογή να το βγάζουν ΜΟΝΟ σε μηχανικό. Συμμετέχεις περισσότερο και είναι και εξαιρετικό στις αλλαγές το μηχανικό που έχει επιλεγεί. Και κάπως έτσι φτάνουμε Καστοριά όπου βρίσκουμε και άλλο ένα ζευγάρι με CAPTUR που έχουμε δώσει ραντεβού.
Μετα από ταξιδι 10 ημερών σε Χωριο, Κρυα βρύση, Θεσσαλονίκη, Βόλο γυρίσαμε σπίτι και πλύναμε ενδελεχώς ώστε να φύγουν όλα τα πτώματα από πάνω (μυγακια, κουνούπια, σφηγκες κτλ).
μας ταξίδεψε αλλη μια φορα χαρίζοντας μας όμορφες στιγμές. αυτή την φορα δεν βγάλαμε καθόλου φωτογραφίες με το αμάξι παρα μόνο μία στο χωριο και τωρα μια μετα το πλύσιμο
Φτάσαμε αισίως και περάσαμε τα 30000 ομορφα χλμ χωρίς να εχει κλείσει 2 χρόνια (Ιούνιο τα κλείνουμε)
Καλά να είμαστε να τα πολλαπλασιάσουμε καθώς δεν αγοράστηκε για να κάνει βαρετα χιλιόμετρα μεσα στην πόλη
Να θυμόμαστε που και που ότι τα αγοράζουμε για να μας ταξιδεύουν και να μας χαρίζουν συγκινήσεις. Η διαδρομή είναι ευχάριστη οπως και ο προορισμός μερικές φορές.
Τα αυτοκίνητα δεν ειναι μονο η καταναλωση στην οποία εχουμε αναλωθει. Στο 80% των θεμάτων αυτο συζηταμε.
Ποταμάκι στον Άγιο Γερμανό
Έπειτα εφόσον είχα πλέον μόνος μου ελεύθερο χρόνο γύρισα μόνος μου την όμορφη πόλη με το αυτοκίνητο να την χαζέψω και να εκμεταλλευτώ την ομορφιά της για φωτογραφίες με το PUMA. Έβγαλα αρκετές και βγήκαν κάποιες πολύ όμορφες. Καλυτέρεψαν τα πράγματα και με την σύζυγο και το βράδυ είχαμε μια όμορφη βραδιά.
Μια όμορφη φωτογραφία μπροστά από Παναγιά Μαυριώτισσα (νομίζω η καλύτερη που τράβηξα)
Οπως και αυτή
Εδω στο δρομάκι προς την Παναγιά με διπλα την λίμνη Καστοριάς φυσικά
Οπως και εδω
Αλλη μία φωτογραφία από Καστοριά
Ξεκινήσαμε λοιπόν για Αθήνα με το transit, εεεεε λάθος το PUMA ST εννοούσα. Ήμουν όμως λίγο σκασμένος από το φαγητό και νυσταγμένος οπότε μετά από μερικά χιλιόμετρα παρέδωσα το τιμόνι στην σύντροφο. Κοιτα εδώ, να έτσι λειτουργεί το cruise control! βρέχει κιολας, είναι και φορτωμένο οπότε μην πας πάνω από 120-130 εντάξει? Να κοιμηθώ λίγο. Ναι φυσικά. Έφτιαξε το κάθισμα, ρύθμισε καθρέφτες και ξεκινήσαμε. Μετά από μισή ώρα ξύπνησα και βλέπω να πάει με 140!!! Άντε ξύπνησα κάνω , δεν σταματάς να το πάρω?. Όχι μωρέ, τώρα πιο κάτω να πάρεις και καφέ δεν με πειράζει να οδηγώ. Κατάλαβα λέω και κούνησα καταφατικά το κεφάλι. Δεν αρέσει μόνο σε μένα να το οδηγώ, απλά μόνο εγώ το παραδέχομαι. Σταματήσαμε για καφέ.
Είχε βραδιάσει πια. Τα φώτα όπως σας είχα πει είναι εκπληκτικά, έχεις πάρα πολύ καλή ορατότητα. Σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έτσι και σε αυτό υπάρχει η λειτουργία να ανοίγει και να κλείνει και την μεγάλη σκάλα αυτόματα. Πράγμα το οποίο για βραδινό ταξίδι στην εθνική είναι πραγματικά game changer. Συμβάλει σε ένα πολύ ξεκούραστο και ευχάριστο ταξίδι και το βράδυ. Παρόλο το φορτίο και σποραδικές τοπικές βροχές είχαμε ένα πολύ άνετο ταξίδι. Με έπιασε βέβαια και το πάτησα πάλι κάποια στιγμή !!! Δεν δέχομαι επικρίσεις, πάρτε το εσείς βόλτα και αν δεν το πατήσετε τότε να με κρίνετε. Σε προκαλεί!!! Εννοείται πως και φορτωμένο ο κινητήρας δεν είχε κανένα πρόβλημα να κινήσει σβέλτα το αμάξι. Συνολική μέση κατανάλωση 8,7l/100χλ για όλες τις μέρες. Με αυτή την οδήγηση που διαβάσατε όσοι φτάσατε μέχρι εδώ. Είναι πολλά?? Αν θέλετε ένα γρήγορο αμάξι που προσφέρει απλόχερα τόση ευχαρίστηση είναι και λίγα θα πω. Τα περισσότερα αυτοκίνητα με 200 άλογα που υπάρχουν και παρόμοια οδήγηση θα ήταν πολύ πάνω του 11l/χλ μην πω πάνω του 13. Οικονομικό δεν είναι αλλά αν θες οικονομία καλύτερα να στραφείς σε κάνα TOYOTA hybrid. Οι καλύτερες επιλογές για οικονομία. Αν θες πάλι για τα ίδια χρήματα το πιο γρήγορο, πάλι το PUMA ST δεν είναι η καλύτερη επιλογή, υπάρχουν πολύ πιο γρήγορα hatch στα ίδια χρήματα.
Οπότε φτάνει η ώρα που μπαίνουμε εθνική για την επιστροφή. Πιο πριν το βαζω στο sport και του κάνω κάνα 2 ανοίγματα από στάση και εν κινήσει. Γενικά πολύ μικρές διαφορές με normal Πρόγραμμα, δεν βρήκα κάτι σε αίσθηση που να αλλάζει. Στην αρχή το πάω μέχρι 130 στο normal στην εθνική , το βλέπω σταθερό ωραίο για κάνα 10λεπτο και έπειτα το πατάω όσο πάει. Ε δεν πάει και πολύ……. στα 152 σταματάει λόγω κόφτη. Η μπαταρία σε αυτή την ταχύτητα πέφτει με πολύ γρήγορους ρυθμούς που με επαναφέρει σε τάξη γιατί λέω, ώπα κάτσε μην το παρακάνεις και το πάρουμε περπατητό……
Μην τα πολυλογώ καλά πήγαινε και στην εθνική, σταθερό ήταν και σε αέρα. Γενικά όλα καλά οδηγικά. Όμως με ταχύτητες 120-150 φτάσαμε σπίτι με 24% μπαταρία. Ε δεν το λες και πολύ για τόσο κοντινή εκδρομή…..
Και πάμε στα συμπεράσματα. Είναι ένα εξαιρετικά όμορφο καλό αμάξι για μέσα στην πόλη με μεγάλους περιορισμούς στην αυτονομία αν το θέλεις για μοναδικό αμάξι να κάνεις ταξίδια. Εκτός και αν έχεις γερά νεύρα να ταξιδεύεις με 90χλμ/ω. Και δυστυχώς η ευτυχώς, άδικο ή δίκαιο όταν είναι να ξοδέψεις αυτά τα χρήματα και στα ίδια περίπου ίδια βρίσκεται ένα άλλο ηλεκτρικό ονόματι tesla 3 που μπορεί να μη έχει την ομορφιά και την χαριτωμενιά του avenger, ούτε ψηλό είναι και γενικά είναι άλλη κατηγορία .............. όμως κάνει τα ίδια χρήματα και είναι πολύ πιο εξελιγμένο, πιο πλούσιο σε εξοπλισμό, χώρους, πιο γρήγορο με πολύ περισσότερους γρήγορους φορτιστές ανά την επικράτεια και με καλύτερο κόστος φόρτισης σε αυτούς………
Ε αν βάλεις όλα τα παραπάνω στην εξίσωση υπάρχει πρόβλημα για αυτό το μοντέλο σε ηλεκτρικό. Για μένα τα προβλήματα του ηλεκτρικού Avenger λύνονται όλα στο leasing που πιστεύω ότι έχει όλες τις δυνατότητες να πάει εξαιρετικά. Μπορεί να μην το πρότεινα σε κανέναν ιδιώτη να το αγοράσει αλλά το αντίστοιχο βενζινοκίνητο ή hybrid πιστεύω θα είναι μια πολύ καλή επιλογή (ιδιαίτερα όταν βγει σε τετρακίνητο κάποια στιγμή) που πρέπει να συμπεριληφθεί στις λίστες των υποψήφιων αγοραστών ενός οχήματος B-SUV. Η πιο δύσκολη κατηγορία να επιλέξεις με πάρα πολλές επιλογές…… Δεν είναι τυχαίο ότι οι κατασκευαστές την κυνηγάνε τόσο πολύ και υπάρχουν τόσες πολλές καλές προτάσεις για όλα τα γούστα. Ανυπομονώ να οδηγήσω και το πιο καινούργιο αδερφάκι αργότερα με το σηματάκι της Alfa Romeo να κοσμεί την μάσκα του.
Χρόνια πολλά Ηλία έστω και καθυστερημένα , (sorry)
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πάντως, το σωστό είναι να λαμβάνουμε υπόψιν ως δεδομένες, αν όχι τις χειρότερες επιδόσεις που προκύπτουν απ το δυσμενέστερο σενάριο, τότε τις μέσες επιδόσεις κι όχι αυτές που προκύπτουν απ τον βέλτιστο χειρισμό.
Όχι τι κάνει ο καθένας από μας προσωπικά, αλλά ο μέσος όρος.
Υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που μένουν από βενζίνη και γυρνάνε με μπετονακι να βρουν ανοιχτό βενζινάδικο...Κι αυτό ισχύει για όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, όχι μόνο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
πολύ σωστο. Γιαυτο οτι εχουμε βαλει σε διαγραμματα ειναι με την μεση χρηση, οχι με ευνοικο , οχι με χειριστο σεναριο
απλα ΚΑΙ εδω ισχυει οτι για τα συμβατικα και τα hybrid αυτοκινητα.
Οσο καλύτερα το προσεχεις τοσο καλυτερα θα ειναι σε κατασταση
@dimitrioskosmas said in MG ZS:
@lakis-karalakis said in MG ZS:
ΠΩΛΗΣΕΙΣ 2025
η τογιοτα κλασικα χωρις αντιπαλο
η πεζο σταθερα δευτερη οσο και να την κραζουμε
σουζουκαρα στην καλυτερη θεση της ιστοριας της στην ελλαδα
bmw στην καλυτερη θεση της ιστοριας της στην ελλαδα...ο οπεκεπε κανει δουλιτσα
κια καθιερωση
vw εκει που της αξιζει στην χειροτερη θεση της ιστοριας της
mg καθιερωθηκε
η φορντ που ειναι ρε παιδια δεν ντρεπονται? ας το κλεισουν...εχουν το καλυτερο χρηματοδοτικό και παλι τιποτα...και φαντάσου πριν 20 χρόνια η ford για χρόνια ήταν σταθερά μέσα στη πρωτη πεντάδα
Δυστηχως γιατι είναι μια μάρκα που μπορεί να μην ήταν η πιο αξιόπιστη αλλά έβγαλε πολλά εξαιρετικά μοντέλα και πάρα πολλά οδηγοκεντρικα αυτοκίνητα ,προσιτά , που για να πάρεις κάτι καλύτερο σε οδήγηση έπρεπε να ανέβεις πολύ . Και ήταν πάντα από τις αγαπημένες μου
Αλλά τα κάνανε σκ@τ@ με τις επιλογές τους. Ας τις φάνε τώρα
@lakis-karalakis said in MG ZS:
(/assets/uploads/files/1752726672916-54384422-a689-4582-87a0-7e80a04b9138-image.png) ΠΩΛΗΣΕΙΣ 2025
η τογιοτα κλασικα χωρις αντιπαλο
η πεζο σταθερα δευτερη οσο και να την κραζουμε
σουζουκαρα στην καλυτερη θεση της ιστοριας της στην ελλαδα
bmw στην καλυτερη θεση της ιστοριας της στην ελλαδα...ο οπεκεπε κανει δουλιτσα
κια καθιερωση
vw εκει που της αξιζει στην χειροτερη θεση της ιστοριας της
mg καθιερωθηκε
η φορντ που ειναι ρε παιδια δεν ντρεπονται? ας το κλεισουν...εχουν το καλυτερο χρηματοδοτικό και παλι τιποτα...
Ποια ford μωρέ, υπάρχει ford ? Μόνο ένα Kuga και ένα puma έχει, πόσο να τραβήξουν σε πωλήσεις (που το puma πάει πολύ καλά )
Δεν έχει αλλά επιβατικα πλέον , εκτός από πανάκριβα ηλεκτρικά χειρότερα του ανταγωνισμού (τα περισσότερα Vw με άλλο σήμα)
Ford υπάρχει πλέον μόνο στα επαγγελματικά και αγροτικά (ranger , transit) , εκεί μάλιστα είναι δυνατή
Στα επιβατικά δεν υπάρχει ford ευρωπης μας άφησε χρόνους φαίνεται
Κοντεύει 10δα η πρώτη κινεζική εταιρεία
Τέλος του χρόνου θέλω να δω αποτελέσματα για το 2025 έχω περιέργεια
@nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@sargus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Συγγνώμη παιδιά αλλά δεν παρακολουθώ στενά τις εξελίξεις.
Όμως, αν ένα αυτοκίνητο (και δη VW...) χάνει μόνο 9% της μπαταρίας του στα 170.000 χλμ, τότε αυτό σημαίνει ότι πρακτικά η διάρκεια ζωής των μπαταριών είναι μάλλον μεγαλύτερη από όλου του υπόλοιπου αυτοκινήτου.
Για τα Τεσλα ξέρω ότι ισχύουν αυτά τα νούμερα (ή και ακόμη καλύτερα) αλλά εδώ βλέπουμε ότι είναι ο κανόνας. Και μάλιστα σε μπαταρίες πιο απλής τεχνολογίας. Αν τώρα σκεφτούμε ότι ήδη η Bud (κ.α.) φοράει τις solid state που είναι αρκετά καλύτερες αε αυτό το κομμάτι, τότε τι κουβεντιάζουμε ακόμη; τι βλέπω να γράφεται ακόμη από δω και από κει για κόστος αλλαγής μπαταριών κτλ.; Ποιος θα αλλάξει μπαταρίες και γιατί;
Δεν είναι λήξαν δηλαδή το ζήτημα της μπαταρίας; Ποιος το ανακυκλώνει ακόμη; χέιτερς; άσχετοι;Solid state δεν εχει κανενα αμαξι ακόμα
αυτες που εχει η Byd και οι περισσότεροι κινέζοι ειναι LFP που ναι ειναι καλύτερες σε διαρκεια, χειροτερες σε βαρος και ογκο
κανενας δεν θα αλλαξει , αναπαραγεται χωρις λόγο κυριως λες και κραταμε τα αυτοκινητα 50 χρόνια.
Βεβαια για να ειμαι και δίκαιος. Αν φορτιζεις πολύ συχνα σε DC, αν δεν προσεχεις καθόλου και αδειαζεις στο 0% την μπαταρια , αν δεν εχει καλή ψυξη το ηλεκτρικο σου αυτοκινητο και αν κάνεις οτι μπορεις να μην προσεχεις την μπαταρία θα έχεις πολύ χειροτερα αποτελεσματα απο αυτό. Δηλαδη το ιδιο αυτοκινητο που μετρησαν εδω και ηταν στο 91% , με κακη χρηση οπως περιγραφω θα μπορουσε να ήταν στο 70% ή το 65%. Αλλα θελει μεγαλη προσπαθεια γιαυτο φυσικα.
Χωρις να προσέχεις θα μπορουσε μετα από τοσα χλμ να ειναι στο 80% αντι 91%.
Σιγά την καλή χρήση που του έκαναν. Το μόνο που μένει να αποδειχθεί είναι και η αξιοπιστία τους σε βάθος χρόνου. Ας είμαστε ρεαλιστές. Αν είχε κάνει 160.000 σε 20 χρόνια τα νούμερα θα ήταν μάλλον χειρότερα
Δεν ξέρω τι χρήση του έκαναν. Ισχύει αυτό που λες. Στα 20 χρόνια δεν θα ήταν μάλλον. Θα ήταν σίγουρα χειρότερα .
Αλλά 20 χρόνια ??? Ποιος κρατάει 20 χρόνια αμάξι και περιμένει να είναι σε καλή κατάσταση όλα . Ούτε η μπαταρία θα είναι σε καλή κατάσταση ούτε πολλά άλλα σε ένα οποιοδήποτε αυτοκινητο
@sargus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Συγγνώμη παιδιά αλλά δεν παρακολουθώ στενά τις εξελίξεις.
Όμως, αν ένα αυτοκίνητο (και δη VW...) χάνει μόνο 9% της μπαταρίας του στα 170.000 χλμ, τότε αυτό σημαίνει ότι πρακτικά η διάρκεια ζωής των μπαταριών είναι μάλλον μεγαλύτερη από όλου του υπόλοιπου αυτοκινήτου.
Για τα Τεσλα ξέρω ότι ισχύουν αυτά τα νούμερα (ή και ακόμη καλύτερα) αλλά εδώ βλέπουμε ότι είναι ο κανόνας. Και μάλιστα σε μπαταρίες πιο απλής τεχνολογίας. Αν τώρα σκεφτούμε ότι ήδη η Bud (κ.α.) φοράει τις solid state που είναι αρκετά καλύτερες αε αυτό το κομμάτι, τότε τι κουβεντιάζουμε ακόμη; τι βλέπω να γράφεται ακόμη από δω και από κει για κόστος αλλαγής μπαταριών κτλ.; Ποιος θα αλλάξει μπαταρίες και γιατί;
Δεν είναι λήξαν δηλαδή το ζήτημα της μπαταρίας; Ποιος το ανακυκλώνει ακόμη; χέιτερς; άσχετοι;
Solid state δεν εχει κανενα αμαξι ακόμα
αυτες που εχει η Byd και οι περισσότεροι κινέζοι ειναι LFP που ναι ειναι καλύτερες σε διαρκεια, χειροτερες σε βαρος και ογκο
κανενας δεν θα αλλαξει , αναπαραγεται χωρις λόγο κυριως λες και κραταμε τα αυτοκινητα 50 χρόνια.
Βεβαια για να ειμαι και δίκαιος. Αν φορτιζεις πολύ συχνα σε DC, αν δεν προσεχεις καθόλου και αδειαζεις στο 0% την μπαταρια , αν δεν εχει καλή ψυξη το ηλεκτρικο σου αυτοκινητο και αν κάνεις οτι μπορεις να μην προσεχεις την μπαταρία θα έχεις πολύ χειροτερα αποτελεσματα απο αυτό. Δηλαδη το ιδιο αυτοκινητο που μετρησαν εδω και ηταν στο 91% , με κακη χρηση οπως περιγραφω θα μπορουσε να ήταν στο 70% ή το 65%. Αλλα θελει μεγαλη προσπαθεια γιαυτο φυσικα.
Χωρις να προσέχεις θα μπορουσε μετα από τοσα χλμ να ειναι στο 80% αντι 91%.
@sargus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εντυπωσιακό νούμερο. Το πιστεύουμε;
Γιατι οχι.
Η μπαταριες αν τις συμπεριφερεσαι σωστα και το αμαξι εχει αντλια θερμοτητας και υδροψυξη και παραλληλα δεν κάνεις πολλες DC φορτισεις προφανως και θα κρατησει
αν κανεις πολλες DC φορτισεις θα πέσει παραπάνω
εχει να κάνει κυριως με την χρήση
@fanis75 said in Διακοπές 2025:
@cirus said in Διακοπές 2025:
εχουν ακριβυνει υπερβολικα πολύ και τα νησια που παραδοσιακα δεν ηταν ακριβα
για να μην πάμε στα ακτοπλοικά!!!!
Οντως, αλλά έχουν μείνει πολλά ακόμα (π.χ. Σκύρος).
Τα ακτοπλοϊκά ειναι πονεμένη ιστορία - αλλά βλέπεις είναι κολλητάρια των πολιτικών και έτσι τους αφήνουν να αλλωνίζουν.
Υπέροχη η Σκύρος, πήγα πριν 2 χρόνια αλλά είναι ζήτημα χρόνου να ακριβυνει και αυτή αν δεν έγινε ήδη .
Το μόνο νησί που βλέπω να μένει φτηνό για πάντα είναι η Ψυττάλεια