Καλά και το Octavia εκει ανηκει με golf αλλα με πολύ μεγαλύτερους χωρους που συγκρίνονται με την επόμενη κατηγορια (passat)
όμως στην κατηγορια του Golf είναι και αυτό.
Καλά και το Octavia εκει ανηκει με golf αλλα με πολύ μεγαλύτερους χωρους που συγκρίνονται με την επόμενη κατηγορια (passat)
όμως στην κατηγορια του Golf είναι και αυτό.
Εμενα μου αρεσει μπροστα ποιο πολύ το Tucson πίσω μέρος ποιο πολύ το KIA
μεσα για ελάχιστα το KIA
παντως και τα 2 ομορφα τα βρίσκω, ελπίζω το KIA να είναι λίγο ποιο σπορτιφ

Πραγματικά μαγικό χαλί με τα φύλλα
Την επόμενη μέρα το πρωί πήραμε τον δρόμο για Νυμφαίο που φιλοξενεί και το καταφύγιο του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ για τις αρκούδες. Ωραία διαδρομή, υψόμετρο, πολλές κλειστές στροφές και βροχή. Κανένα πρόβλημα, τα Michelin Pilot Sport 4S βεντουζόνουν καλά και στην βροχή. Σίγουρα πας πιο προσεκτικά πάντα στην βροχή αλλά η πρόσφυση είναι εκεί, δεν έχεις κανένα ενδοιασμό ακόμα και λίγο πιο σβέλτα να θες να κινηθείς. Φτάνοντας στο νυμφαίο βλέπεις ένα χωριό πολύ γραφικό με όλα τα σπίτια χτισμένα με πέτρα. Πολύ όμορφο. Και το πλακόστρωτο κάτω πολύ όμορφο επίσης αλλά ΟΧΙ για αυτοκίνητο. Περνώντας πάνω του ενα οποιωδήπωτε αυτοκίνητο είναι οδυνηρό για κάθε επιβάτη αφού οι αναρτήσεις βαράνε υπερωρία και πάνε πάνω κάτω συνεχώς. Μαντέψτε τώρα τι γίνεται με τις αναρτήσεις του ST??? Ναι σωστά μαντέψατε χαχαχαχαχαχα. Δεν μας πτοεί βέβαια αυτό. Γελάσαμε αρκετά και αφού δεν έπαθε τίποτα το τσίπουρο όλα καλά.

Νυμφαιο, πλακόστρωτο. Αφού επεζησε το μπουκάλι του τσίπουρου απο αυτό ολα καλά

Διαλειμα για φαγητό στο Νυμφαίο
Παρκάρουμε και αφού αφήσουμε τα πράγματα στο ξενοδοχείο οδεύουμε στο μονοπάτι για τις αρκούδες. Πολύ όμορφο μονοπάτι και ενδιαφέρουσες πληροφορίες ενημέρωσης. Βλέπουμε και τις αρκούδες στο καταφύγιο και πάμε για φαγητό και ξεκούραση. Το βράδυ Μουντιάλ και την επόμενη μέρα κατεβαίνουμε πάλι με βροχή στο χωριό Αγραπιδιές που είναι το άλλο καταφύγιο του Αρκτούρου (Λύκου και Λύγγα). Αφού βλέπουμε τα πολύ συμπαθή τετράποδα και ενημερωνόμαστε για το έργο του αρκτούρου και πληροφορίες για τα άγρια ζώα έρχεται η ώρα να γυρίσουμε για ψήσιμο στα κάρβουνα στην Κρύα βρύση μαζί με τα ξαδέρφια. Εννοείται πήρα και το άθικτο τσίπουρο μαζί.

Η γέφυρα που οδηγεί στο γραφείο ενημέρωσης Λύκου και Λύγγα του Αρκτούρου
Η διαδρομή γνωστή. Μία ώρα και κάτι και βάζουμε φωτιά στα κάρβουνα!!! Όλα τα ωραία βεβαίως έρχονται στο τέλος τους και αφού περιδρομιάσαμε και ασπαστήκαμε όλους τους φίλους και συγγενείς ήρθε η ώρα του γυρισμού για Αθήνα. Πριν φύγουμε εννοείται ότι έπρεπε να φορτώσουμε στο αυτοκίνητο 2 νταμιτζάνες ελαιόλαδο, λωτούς, μαρμελάδες και διάφορα αλλά που αν δεν τα έπαιρνα θα ήταν προσβολή για τις θείες. Να πάρε και για τον θείο σου στην Αθήνα και τον αδερφό σου. Μα που θα τα βάλω όλα αυτά?????? Ελα μωρέ έχεις χώρο στις πίσω θέσεις... Μα, μα. Δεν έχει μα και ξεμα , θα τα πάρεις..... και τα πήρα φυσικά (λες και είχα επιλογή).
Σάββατο πρωί ξυπνάμε και ετοιμαζόμαστε για την μεγάλη μας εκδρομή! Έχουμε βάφτιση στην Κρύα Βρύση Πέλλας και λέμε να το συνδυάσουμε με εκδρομή στην Καστοριά που δεν έχουμε πάει ποτέ. Λίμνη Πρεσπών και Νυμφαίο είναι φυσικά στον σχεδιασμό. Εγώ αναλαμβάνω να κοιτάξω αέρα στα λάστιχα, να γεμίσω ντεπόζιτο, ελέγξω λάδια, να βάλω ρεζέρβα στο megabox (μένει και άλλος χώρος) και να ταχτοποιήσω τα πράγματα. Έχω ετοιμάσει την μία βαλίτσα μου από την προηγούμενη μέρα και περιμένω να δω τι θα βρω (τι εχει ετοιμάσει η γυναίκα) μετά από το βενζινάδικο και αφού έχω πάρει ένα καφεδάκι. Καμία έκπληξη φυσικά, έχουμε πάρει πράγματα για όλες τις καιρικές συνθήκες και όλες τις εποχές! Ακόμα και στην περίπτωση που βρεθούμε Σαχάρα ή Αλάσκα να ντυθούμε θα έχουμε!!! Βρίσκω την βαλίτσα μου ανοιγμένη και να περνάει επιθεώρηση. Μην τα πολυλογώ μου έβγαλε τα μισά ρούχα έξω, με έβαλε να πάρω ένα σωρό άχρηστα πράγματα (γάντια, σκούφο, κασκόλ, μαγιό!!! Αν θα πάμε λέει στα λουτρά ποζαρ) και φυσικά αναγκαστικά πήρα μεγαλύτερη βαλίτσα. Εδώ να πω ότι μόνο οι μοτοσυκλετιστές τις έχουν εκπαιδευμένες και Σπαρτιάτισσες! Πηγαίναμε εκδρομή με την μηχανή παλιά και αναγκαστικά δεν έπαιρνε τόσα. Μετά βλέπω τα δικά της πράγματα!!!! Δεν περιγράφω, λέω μόνο τούτο, συλλογή παπουτσιών μέσα στα κουτιά τους (μην τσαλακωθούν οι μπότες). Τεσπα οι περισσότεροι γυναίκες έχετε καταλαβαίνετε. Αρχίζω φορτώνω στο PUMA. Megabox και πίσω χώρος τίγκα, ευτυχώς είναι μεγάλος για την κατηγορία του. Μετά βάζουμε και πουκάμισα, μπουφάν και κρεμαστά φορέματα στις πίσω θέσεις. Σπαστικό που στα νέα αυτοκίνητα έχουν μικρά γατζάκια αντί για τα μεγάλα χερούλια που έβαζαν παλιά και ήταν πολύ πιο βολικά για τις κρεμάστρες. Χώρεσαν λοιπόν όλα και ξεκινάμε.
Δεν ξέρω αλλά και μόνο που γνωρίζω ότι θα οδηγήσω το αμάξι αυτό για πολλά χιλιόμετρα μου φτιάχνει την διάθεση. Είναι πολύ σημαντικό αυτό. Σίγουρα στο ταξίδι ο προορισμός είναι ο στόχος, αλλά και το ταξίδι καθε αυτό αν είναι ευχάριστο και αν δεν είναι αγγαρεία, συμβάλει σημαντικά στην ευχάριστη εμπειρία μιας εκδρομής. Τα λέω για όσους κοιτάνε μόνο ξερούς αριθμούς κατανάλωσης...... αλλά οκ ίσως είμαι περίεργος εγώ. Δεν θα πολυλογήσω πολύ για το ταξίδι στην εθνική. 4 ώρες κάναμε σύνολο, πολύ καλοί δρόμοι πλέον, πολλά διόδια και χωρίς κίνηση είναι μια πολύ ωραία εμπειρία με αυτό το αμάξι. Πολύ καλή ορατότητα, δύναμη παντού αλλα κυρίως στις μεσαίες στροφές. Ταξιδεύαμε από 145-180 και ένα δύο πατηματάκια πιο πάνω. Όταν λέω 145 όμως εννοώ ότι βάζεις το cruise control τόσο, και απλά στρίβεις, φρένο δεν χρειάζεται εκτός αν βρεις εμπόδιο. Μπορεί να ακούγονται πολλά αλλά πραγματικά στα 160 είναι τόσο σταθερό και έχεις την εντύπωση ότι πας με 120, δεν υπερβάλλω! Μικρές κινήσεις του τιμονιού και παίρνει άνετα τις όποιες στροφές. Πολύ καλή κύληση. Λίγος θόρυβος υπάρχει, κυρίως αεροδυναμικός αφού είναι SUVοειδές το σχήμα, δεν το λες και αεροδυναμικό! Μία στάση μόνο για καφεδάκι και τσιγάρο.

Στάση για καφέ και τσιγάρο στην εθνική
Στον επαρχιακό πριν από μια προσπέραση δεν χρειάζεται πολύ σκέψη του τύπου : με παίρνει δεν με παίρνει μέχρι την επόμενη στροφή?? Είναι ανηφόρα θα μπορεί φορτωμένο να κάνει προσπέραση?? ΟΧΙ τίποτα από αυτά. Απλά κοιτάς αν έρχεται άλλο αυτοκίνητο από την απέναντι μεριά. Όχι? Τότε βύθισμα του γκαζιού, πρα, πρα, πρα, σκασίματα από την εξάτμιση και έχεις περάσει εν ριπή οφθαλμού! Βέβαια κάποιες φορές έχεις κάποιες περίεργες ματιές από την διπλα θεση και άλλες φορές σχόλια του τύπου: τωρα αυτό χρειαζόταν να το κάνεις τόσο γρήγορα?? Πρέπει να τιναχτούμε πίσω?? Εεεε να ξέρεις για ασφάλεια, όσο λιγότερο μένεις στην αντίθετη λωρίδα καλύτερα
. Ναι, ναι για αυτό το κάνεις.... είμαι σίγουρη, άσε μας ρε Βασίλη!!!!
Φτάσαμε λοιπόν στο χωριό και ήπιαμε ένα καφεδάκι με τα ξαδέρφια. Ωραίο το αμάξι ρε ξάδερφε τι είναι? Ford λέω. Ford Puma. Α μάλιστα δεν το έχω ξαναδεί, σαν Porsche μοιάζει. Θα ήθελα ξάδερφε αλλά όχι, ένα απλό Ford είναι. Μόνο σε εμφάνιση μοιαζει λίγο. Καλό είναι λεει ο ξάδερφος μαρέσει, πόσα άλογα είναι? 200 απαντώ. Ρε είσαι τρελός τι να τα κάνεις τόσα σε μικρό αμάξι Ε φυσιολογικό δεν με λες. Και στα ανιψάκια μου έκανε όμως πολύ εντύπωση το αμάξι τους αρεσε πολύ, ωραίο αυτοκίνητο θείο!!! (Πάλι καλά ακόμα μπάρμπα δεν με λένε). Θα μας φιλοξενούσαν σε ένα διπλανό χωριό. Ο φωτισμός σε δημόσιους δρόμους εκεί ανάμεσα από χωράφια είναι από ελλιπής ως ανύπαρκτος. Τα φώτα του PUMA είναι εξαιρετικά, είναι εκπληκτικό πόσο καλά φωτίζουν σε σχέση με του αλογόνου!! (και πόσο κοστίζουν σε περίπτωση ζημιάς αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση).

Διπλα από τις λίμνες στην διαδρομή
Εδώ να πω το εξής. Όποτε βλέπεις ότι έχεις στροφές και επαρχιακό δρόμο απλά πετάς την σκούφια σου όταν το οδηγάς. Είναι εξαιρετικά απολαυστικό να οδηγείς σε τέτοιες διαδρομές με το Puma ST. Και δεν εννοώ με σπορ διάθεση μόνο όπως φαντάζεστε έτσι και αλλιώς. Όχι, όχι και με ποιο χαλαρούς ρυθμούς να πηγαίνετε, είναι πραγματικά απόλαυση. Το σύνολο τιμόνι, πλαίσιο, φρένα, κινητήρας, μηχανικό κιβώτιο δίνει μια εξαιρετική συμπεριφορά στο αμάξι που είναι να φιλάς τους μηχανικούς της FORD. Εντάξει δεν είναι σε συναρμογή ότι καλύτερο έχετε δει σε αυτοκίνητο αλλά πραγματικά μηχανικά είναι άλλο πράγμα να το περιγράφεις άλλο να το οδηγείς. Κάνει ότι του πεις με τόση ευκολία και σε κάνει να νιώθεις πολύ καλύτερος οδηγός από ότι πραγματικά είσαι. Poetry in motion. Και ο ήχος? Αυτός ο ήχος τόσο του κινητήρα όσο και της εξάτμισης συμβάλουν πολύ στην εμπειρία οδήγησης (αν δεν σας αρέσει σίγουρα καλύτερα ηλεκτρικό). Καλά όλα αυτά, αλλά μήπως όμως ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα ήταν καλύτερη επιλογή. ΟΧΙ. Ξεκάθαρα ΟΧΙ. Ναι μέσα σε κίνηση είναι καλύτερο ένα αυτόματο και ίσως το 1000ρι Puma είναι πιο καλή επιλογή να το πάρεις με αυτόματο. Βολεύει και πλέον τα αυτόματα είναι πολύ καλύτερα από παλιά. Αλλά σε αυτό το ST όχι, με τίποτα, σοφή επιλογή να το βγάζουν ΜΟΝΟ σε μηχανικό. Συμμετέχεις περισσότερο και είναι και εξαιρετικό στις αλλαγές το μηχανικό που έχει επιλεγεί. Και κάπως έτσι φτάνουμε Καστοριά όπου βρίσκουμε και άλλο ένα ζευγάρι με CAPTUR που έχουμε δώσει ραντεβού.
Μετα από ταξιδι 10 ημερών σε Χωριο, Κρυα βρύση, Θεσσαλονίκη, Βόλο γυρίσαμε σπίτι και πλύναμε ενδελεχώς ώστε να φύγουν όλα τα πτώματα από πάνω (μυγακια, κουνούπια, σφηγκες κτλ).
μας ταξίδεψε αλλη μια φορα χαρίζοντας μας όμορφες στιγμές. αυτή την φορα δεν βγάλαμε καθόλου φωτογραφίες με το αμάξι παρα μόνο μία στο χωριο και τωρα μια μετα το πλύσιμο
Φτάσαμε αισίως και περάσαμε τα 30000 ομορφα χλμ χωρίς να εχει κλείσει 2 χρόνια (Ιούνιο τα κλείνουμε)

Καλά να είμαστε να τα πολλαπλασιάσουμε καθώς δεν αγοράστηκε για να κάνει βαρετα χιλιόμετρα μεσα στην πόλη
Να θυμόμαστε που και που ότι τα αγοράζουμε για να μας ταξιδεύουν και να μας χαρίζουν συγκινήσεις. Η διαδρομή είναι ευχάριστη οπως και ο προορισμός μερικές φορές.
Τα αυτοκίνητα δεν ειναι μονο η καταναλωση στην οποία εχουμε αναλωθει. Στο 80% των θεμάτων αυτο συζηταμε.

Ποταμάκι στον Άγιο Γερμανό
Έπειτα εφόσον είχα πλέον μόνος μου ελεύθερο χρόνο γύρισα μόνος μου την όμορφη πόλη με το αυτοκίνητο να την χαζέψω και να εκμεταλλευτώ την ομορφιά της για φωτογραφίες με το PUMA. Έβγαλα αρκετές και βγήκαν κάποιες πολύ όμορφες. Καλυτέρεψαν τα πράγματα και με την σύζυγο και το βράδυ είχαμε μια όμορφη βραδιά.

Μια όμορφη φωτογραφία μπροστά από Παναγιά Μαυριώτισσα (νομίζω η καλύτερη που τράβηξα)

Οπως και αυτή

Εδω στο δρομάκι προς την Παναγιά με διπλα την λίμνη Καστοριάς φυσικά

Οπως και εδω

Αλλη μία φωτογραφία από Καστοριά
Ξεκινήσαμε λοιπόν για Αθήνα με το transit, εεεεε λάθος το PUMA ST εννοούσα. Ήμουν όμως λίγο σκασμένος από το φαγητό και νυσταγμένος οπότε μετά από μερικά χιλιόμετρα παρέδωσα το τιμόνι στην σύντροφο. Κοιτα εδώ, να έτσι λειτουργεί το cruise control! βρέχει κιολας, είναι και φορτωμένο οπότε μην πας πάνω από 120-130 εντάξει? Να κοιμηθώ λίγο. Ναι φυσικά. Έφτιαξε το κάθισμα, ρύθμισε καθρέφτες και ξεκινήσαμε. Μετά από μισή ώρα ξύπνησα και βλέπω να πάει με 140!!! Άντε ξύπνησα κάνω , δεν σταματάς να το πάρω?. Όχι μωρέ, τώρα πιο κάτω να πάρεις και καφέ δεν με πειράζει να οδηγώ. Κατάλαβα λέω και κούνησα καταφατικά το κεφάλι. Δεν αρέσει μόνο σε μένα να το οδηγώ, απλά μόνο εγώ το παραδέχομαι. Σταματήσαμε για καφέ.
Είχε βραδιάσει πια. Τα φώτα όπως σας είχα πει είναι εκπληκτικά, έχεις πάρα πολύ καλή ορατότητα. Σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έτσι και σε αυτό υπάρχει η λειτουργία να ανοίγει και να κλείνει και την μεγάλη σκάλα αυτόματα. Πράγμα το οποίο για βραδινό ταξίδι στην εθνική είναι πραγματικά game changer. Συμβάλει σε ένα πολύ ξεκούραστο και ευχάριστο ταξίδι και το βράδυ. Παρόλο το φορτίο και σποραδικές τοπικές βροχές είχαμε ένα πολύ άνετο ταξίδι. Με έπιασε βέβαια και το πάτησα πάλι κάποια στιγμή !!! Δεν δέχομαι επικρίσεις, πάρτε το εσείς βόλτα και αν δεν το πατήσετε τότε να με κρίνετε. Σε προκαλεί!!! Εννοείται πως και φορτωμένο ο κινητήρας δεν είχε κανένα πρόβλημα να κινήσει σβέλτα το αμάξι. Συνολική μέση κατανάλωση 8,7l/100χλ για όλες τις μέρες. Με αυτή την οδήγηση που διαβάσατε όσοι φτάσατε μέχρι εδώ. Είναι πολλά?? Αν θέλετε ένα γρήγορο αμάξι που προσφέρει απλόχερα τόση ευχαρίστηση είναι και λίγα θα πω. Τα περισσότερα αυτοκίνητα με 200 άλογα που υπάρχουν και παρόμοια οδήγηση θα ήταν πολύ πάνω του 11l/χλ μην πω πάνω του 13. Οικονομικό δεν είναι αλλά αν θες οικονομία καλύτερα να στραφείς σε κάνα TOYOTA hybrid. Οι καλύτερες επιλογές για οικονομία. Αν θες πάλι για τα ίδια χρήματα το πιο γρήγορο, πάλι το PUMA ST δεν είναι η καλύτερη επιλογή, υπάρχουν πολύ πιο γρήγορα hatch στα ίδια χρήματα.
Οπότε φτάνει η ώρα που μπαίνουμε εθνική για την επιστροφή. Πιο πριν το βαζω στο sport και του κάνω κάνα 2 ανοίγματα από στάση και εν κινήσει. Γενικά πολύ μικρές διαφορές με normal Πρόγραμμα, δεν βρήκα κάτι σε αίσθηση που να αλλάζει. Στην αρχή το πάω μέχρι 130 στο normal στην εθνική , το βλέπω σταθερό ωραίο για κάνα 10λεπτο και έπειτα το πατάω όσο πάει. Ε δεν πάει και πολύ……. στα 152 σταματάει λόγω κόφτη. Η μπαταρία σε αυτή την ταχύτητα πέφτει με πολύ γρήγορους ρυθμούς που με επαναφέρει σε τάξη γιατί λέω, ώπα κάτσε μην το παρακάνεις και το πάρουμε περπατητό……

Μην τα πολυλογώ καλά πήγαινε και στην εθνική, σταθερό ήταν και σε αέρα. Γενικά όλα καλά οδηγικά. Όμως με ταχύτητες 120-150 φτάσαμε σπίτι με 24% μπαταρία. Ε δεν το λες και πολύ για τόσο κοντινή εκδρομή…..

Και πάμε στα συμπεράσματα. Είναι ένα εξαιρετικά όμορφο καλό αμάξι για μέσα στην πόλη με μεγάλους περιορισμούς στην αυτονομία αν το θέλεις για μοναδικό αμάξι να κάνεις ταξίδια. Εκτός και αν έχεις γερά νεύρα να ταξιδεύεις με 90χλμ/ω. Και δυστυχώς η ευτυχώς, άδικο ή δίκαιο όταν είναι να ξοδέψεις αυτά τα χρήματα και στα ίδια περίπου ίδια βρίσκεται ένα άλλο ηλεκτρικό ονόματι tesla 3 που μπορεί να μη έχει την ομορφιά και την χαριτωμενιά του avenger, ούτε ψηλό είναι και γενικά είναι άλλη κατηγορία .............. όμως κάνει τα ίδια χρήματα και είναι πολύ πιο εξελιγμένο, πιο πλούσιο σε εξοπλισμό, χώρους, πιο γρήγορο με πολύ περισσότερους γρήγορους φορτιστές ανά την επικράτεια και με καλύτερο κόστος φόρτισης σε αυτούς………

Ε αν βάλεις όλα τα παραπάνω στην εξίσωση υπάρχει πρόβλημα για αυτό το μοντέλο σε ηλεκτρικό. Για μένα τα προβλήματα του ηλεκτρικού Avenger λύνονται όλα στο leasing που πιστεύω ότι έχει όλες τις δυνατότητες να πάει εξαιρετικά. Μπορεί να μην το πρότεινα σε κανέναν ιδιώτη να το αγοράσει αλλά το αντίστοιχο βενζινοκίνητο ή hybrid πιστεύω θα είναι μια πολύ καλή επιλογή (ιδιαίτερα όταν βγει σε τετρακίνητο κάποια στιγμή) που πρέπει να συμπεριληφθεί στις λίστες των υποψήφιων αγοραστών ενός οχήματος B-SUV. Η πιο δύσκολη κατηγορία να επιλέξεις με πάρα πολλές επιλογές…… Δεν είναι τυχαίο ότι οι κατασκευαστές την κυνηγάνε τόσο πολύ και υπάρχουν τόσες πολλές καλές προτάσεις για όλα τα γούστα. Ανυπομονώ να οδηγήσω και το πιο καινούργιο αδερφάκι αργότερα με το σηματάκι της Alfa Romeo να κοσμεί την μάσκα του.
@red_monster said in BYD forum:
Να σου θυμίσω ότι από τα τέλη του 2023 έχω 4κινητο τεσλα χαιλαντερ. Για να δεις οτι δεν έχω κάποιους είδους προκατάληψη με τα ηλεκτρικά.
Μια χαρά
! Δεν το γνώριζα - δεν παρακολουθώ το νήμα του Tesla.
Ωστόσο δεν αναφέρθηκα σε προκατάληψη, αναφέρθηκα στο value των ηλεκτρικών ως προς το γενικότερο σύνολο. Ειδικά στις πόλεις.
Και να πω και λίγο τον υποκειμενικό πόνο μου για να το κλείσω. Κάτω από το σπίτι μου έχει μία στάση λεωφορείου καθώς είμαι σε πολυσύχναστο δρόμο. Για κάποιο λόγο τα παλιά πετρελαιοκίνητα και βαβούρικα κινούνται το βράδυ και δεν μπορείτε να φανταστείτε πόση διαφορά βλέπω ως άνθρωπος όταν περνάνε τα ηλεκτροκίνητα και δεν ακούω αυτή τη συνεχόμενη βαβούρα όταν ξεκινάνε τα παλιά λεωφορεία.
Ίσως παραείμαι ευαίσθητος αλλά έτσι αισθάνομαι και με το inster-ακι μου. Μία απόλυτη ηρεμία μέσα στην πόλη - με κλειστά τα παράθυρα φυσικά
Ηλεκτροκίνητος που δεν παρακολουθεί το τοπικό της Tesla
Πόσες μέρες Μπαν να του επιβληθεί;
Για ψηφίστε παρακαλώ !!!ξερει τι κανει. Το 40% των ποστ εκει ειναι κατα της ηλεκτροκινησης, το αλλο 40% ειναι κατι σαν financial times και μενει και ενα 20% που εχουν καποια σχεση με τα τεσλα
Θα ήθελα να αναφέρω γιατί δεν μπαίνω (γενικά στις συζητήσεις μετα tesla όχι μόνο στο εδώ νήμα) αλλά φοβάμαι πως εκεί θα το φάω το ban κανονικά
Ίσως παραείμαι ευαίσθητος αλλά έτσι αισθάνομαι και με το inster-ακι μου. Μία απόλυτη ηρεμία μέσα στην πόλη - με κλειστά τα παράθυρα φυσικά
Δε συνειδητοποιείς τη διαφορά στη φασαρία, στο άγχος και στη μπόχα μέχρι να ζήσεις την ηλεκτροκίνηση.
Έβλεπα πρόσφατο βιντεάκι του bjorn που πήγε κι αυτός Κίνα, του έκανε εντύπωση πόση λιγότερη βαβούρα έχει σε σχέση με τη Ταϊλάνδη, καθώς στη Κίνα ηλεκτροκίνητα είναι και ακόμα τα μηχανάκια.Δεν έχω βρεθεί αλλά μπορώ να φανταστώ πόσο πιο αγχολυτικά θα είναι!
καθολου αγχολυτικα γιατι οι κινεζοι οδηγουν σαν μπαμπουινοι οποτε πρεπει να εχεις συνεχως τον νου σου ειτε σαν οδηγος είτε περισσοτερο σαν πεζος
κορναρουν συνεχεια , κανουν σφηνες συνεχως και οι μ@λ@τοκαπνισμενοι στα ηλεκτρικα μηχανακια οι μισοι δεν αναβουν τα φωτα το βραδυ για να μην καινε μπαταρια με αποτελεσμα σαν πεζος να μην τους βλέπεις. εχω ριξει κατι παναγιες στα ελληνικα που διασχιζω δρομους και τους βλέπω τελευταια στιγμη
τα αυτοκινητα ειναι καλά και εξυπνα με lidar πολλα και αποτρεπουν πολλα ευτυχως αλλα οι οδηγοι ειναι πανιλιθιοι.
Πάντως αν περιμένεις κάτι πολύ συνταρακτικό τεχνολογικά, προσωπικά δε βλέπω κάτι να αλλάζει στα ηλεκτρικά στα επόμενα 4-5 χρόνια. Ήδη έχει αρκετά μοντέλα με 400-500 χλμ range σε συνθήκες ταξιδιού, ταχυφόρτιση σε 12 λεπτά. Αυτόνομη οδήγηση στην ΕΕ με τους ρυθμούς που κινείται, μάλλον θα αργήσει.
τα επομενα 4-5 χρονια μπορει καποιος να ελπιζει οτι θα ειναι καλύτερο το δικτυο με περισσότερους φορτιστες. οποτε και ενα ολοιδιο ηλεκτρικο με τις ιδιες αυτονομιες φαινεται αμεσως καλύτερο για τις ιδιες αναγκες κάποιου που τωρα δισταζει.
επισης τα επομενα 4-5 χρονια θα εχεις πιο πολλες επιλογες και μπορει και καλύτερες τιμες μιας και οι τιμες των μπαταριων πέφτουν
συνταρακτικα πάντως τα πραγματα δεν θα αλλαξουν σε αυτό συμφωνω
@dstou said in TOYOTA AYGO X:
Αν καίγεσαι με το μικρό μέγεθος, ναι. Αλλιώς πας στο Γιάρις, με μόνο 1.000 ευραίους καπέλο.
αν δεν καιγεσαι για το μεγεθος εννοειται το yaris ειναι καλύτερο. αυτο δεν ισχυει μονο σε αυτο το αμαξακι. Ισχυει και σε αλλα.
@zaxosm said in TOYOTA AYGO X:
@cirus said in TOYOTA AYGO X:
@v_a said in TOYOTA AYGO X:
@kozani76 said in TOYOTA AYGO X:
@v_a said in TOYOTA AYGO X:
@andya3 said in TOYOTA AYGO X:
Το aygo το έβγαλε η Toyota επειδή μπορούσε. Δεν νομίζω ούτε η ίδια να πιστεύει ότι θα πουλήσει σ' αυτή την τιμή.
Κι όμως θα πουλήσει.
Θυμίζω ότι 19χιλ. κοστίζει το χειροκίνητο swift (μεσαία έκδοση).Και γιατί να μη πάρει κάποιος το mazda 2 hybrid με 21000;
3 χρόνια επιπλέον εγγύηση και 1.000€ φθηνότερο.
Δε διαφωνώ ομως με το σκεπτικό σου, είναι πιο ολοκληρωμένη επιλογή το μαζντα, απλά αρκετοί (και καλά κάνουν) βάζουν και ταβάνι στο budget τους.Δεν είναι μόνο αυτό . Κάποιοι θέλουν όσο μικρότερο γίνεται. Επίσης είναι και λίγο cool το μίνι suv για πιο νέους , γενικά κάποιοι βάζουν ταβάνι στο μήκος του αυτοκινήτου να παρκάρει ευκολα αλλά θέλουν και χώρους. Δεν βάζουν ταβάνι μόνο στην τιμή κάποιοι.
Ξρεις ομως τι γινεται; Δεν εχει χωρους! Χωροταξικα δεν ειχαν ποτε βεβαια πλεονεκτημα τα toyota.
Για μενα ειναι το μονο deal braker. Δηλαδη αν ειχε τους χωρους του inster που εχουν ιδιο μεγεθος θα ηταν μια εξαιρετικη επιλογη για οσους δεν εχουν υποδομη για ηλεκτρικο.
Επιπλεον, για να μη λεμε μονο για τους Ευρωπαιους, εξοπλιστικα πρεπει να φτασεις σε αρκετα χρηματα για να πας σε ενα καλο επίπεδο. Θα μου πειτε μαρκετινγκ, ξεκιναμε κατω απο 20000, οκ!
ρε zaxos φυσικα θα συμφωνησω μαζι σου αν το συγκρινω με καποιο ηλεκτρικο και ιδιαιτερα το insterακι που διακρινεται σε αυτο
αλλα αν διαβασεις πανω το μυνημα μου ειπα ηδη οτι ειναι το καλύτερο οχημα σε τετοιο μεγεθος ΜΕΤΑ τα ηλεκτρικα. Αν εχεις να φορτιζεις δεν παιρνεις το αυγο, εννοειται
εχει "χωρους" για το μεγεθος του οχι εχει χωρους οπως το λες κυριολεχτικα για το inster. ειναι ψηλο και cool , μπαινει μια παρεα εφηβων και παει εκδρομουλα. ειναι ενα αμαξακι πολης που παει και εκδρομες και ειναι ομορφο και παρκαρει παντου και δεν χρειαζεται φορτιση. Αυτο ειναι
ειναι ακριβο ? ναι ειναι αλλα αν σκεφτεις οτι ενα kia picando κανει 17χιλιαρικα και εδω με 20 παιρνεις κατι ομορφο suvοειδες αλλα με υβριδικο συστημα που δεν καιει τιποτα ε το θεωρω μια καλή επιλογη.
αν εχεις δυνατοτητα για μπριζα ουτε που το κοιτας πας σε ηλεκτρικο , τα ειπαμε
@v_a said in TOYOTA AYGO X:
@kozani76 said in TOYOTA AYGO X:
@v_a said in TOYOTA AYGO X:
@andya3 said in TOYOTA AYGO X:
Το aygo το έβγαλε η Toyota επειδή μπορούσε. Δεν νομίζω ούτε η ίδια να πιστεύει ότι θα πουλήσει σ' αυτή την τιμή.
Κι όμως θα πουλήσει.
Θυμίζω ότι 19χιλ. κοστίζει το χειροκίνητο swift (μεσαία έκδοση).Και γιατί να μη πάρει κάποιος το mazda 2 hybrid με 21000;
3 χρόνια επιπλέον εγγύηση και 1.000€ φθηνότερο.
Δε διαφωνώ ομως με το σκεπτικό σου, είναι πιο ολοκληρωμένη επιλογή το μαζντα, απλά αρκετοί (και καλά κάνουν) βάζουν και ταβάνι στο budget τους.
Δεν είναι μόνο αυτό . Κάποιοι θέλουν όσο μικρότερο γίνεται. Επίσης είναι και λίγο cool το μίνι suv για πιο νέους , γενικά κάποιοι βάζουν ταβάνι στο μήκος του αυτοκινήτου να παρκάρει ευκολα αλλά θέλουν και χώρους. Δεν βάζουν ταβάνι μόνο στην τιμή κάποιοι.
@stefan147 said in Toyota C-HR+:
@cirus said in Toyota C-HR+:
@stefan147 said in Toyota C-HR+:
Εγώ πάλι προχθες που πέρασα, αποκόμισα εντελώς αντίθετη εικόνα. Δίπλα στα γύρω Κινέζικα ήταν σα φτωχός συγγενής το CHR+. Είναι που είναι τρομερά άσχημο, δεν έχει να πει και τίποτα σα σπεκς ενώ παράλληλα έχει την κλασική μιζέρια μέσα. Δεν το βρίσκω καθόλου ανταγωνιστικό.
σαν ποιοτητα κατασκευης λέω όχι ποσο εντυπωσιακο ειναι το εσωτερικο.
Εκει οι κινεζοι δεν παιζονται εχουν πολύ ποιο ομορφα και ποιοτικα στο ματι εσωτερικά. Αλλα ξερεις οτι του Ιαπωνα θα αντεξει στον χρόνο. Για τον κινεζο δεν μπορεις να πεις το ίδιο
Δεν ξέρω, μπορεί το κινέζικο να σκορπίσει πάνω στη βδομάδα αλλά σε back to back συγκριση είναι χαώδης η διαφορά. Κάτι Νιο, Μίο πως τα λένε, μου φάνηκαν λες και είναι απο άλλη 10ετία.
η nio ειναι premium μαρκα , ειναι και ποιοτικα εξαιρετικη. Αλλα ειναι και πιο ακριβη από τα mainstream κινεζικα
δεν ειναι ολα τα κινεζικα premium ομως
οπως εχουμε και μεις πιο ακριβες και πιο φτηνες μαρκες ετσι εχουν και οι κινεζοι
δεν συγκρινεται το εσωτερικο της toyota με nio μην τρελαθούμε. Μπαινεις στο nio και θεωρεις οτι του toyota το εσωτερικο ειναι από αμαξι δεκαετιας και πισω. και το λεω αυτό χωρις να εχει ασχημο εσωτερικο το toyota. μια χαρα ειναι. απλα το αλλο ειναι εντυπωσιακότατο και σε οψη και σε αισθηση και αν μιλαμε για nio και σε ποιοτητα
@jousis said in Renault 5 E-Tech:
Ξαναλέω, δεν μπορώ να εμπλακώ σε συζήτηση περί χρημάτων/vfm γιατί δεν υπάρχει τπτ που μπορώ να πω και να σταθεί.
Ουτε καν για το e208. Για κανένα ευρωπαϊκό.
Δεν έχει νόημα να το παίξω τρελίτσα "όχι αξίζει τα λεφτά του". Δεν με πληρώνει καμία εταιρία για να το κάνω.υγ. εγώ δίνω μια παραπάνω βάση σε κάποια πράγματα που άλλοι δεν δίνουν (πχ θα στηρίξω ευρωπαϊκά μέχρι ενός ορίου, θέλω καλό εσωτερικό σχεδιασμό, θέλω κουμπάκια, κτλ) αλλά πλέον δεν αγοράζω, μόνο leasing. Αν τα έβγαζα απο την τσέπη μου*, όπως έχω ξαναπεί, -τώρα- θα αγόραζα δεύτερο χέρι κάποιο ηλεκτρικό, οι τιμές είναι εξαιρετικές.
*κ το λίζιν απο την τσέπη μου βγαίνει, αλλά ας πούμε, δεν είναι μεγάλη δέσμευση.
οτι γραφω το γραφω για αγορα
στις τιμες leasing παιζουν αλλα πραγματα που δεν τα γνωριζω και παρα πολλες φορες τα ευρωπαικα ειναι καλυτερα σε τιμη leasing
οποτε μην παιρνεις υποψιν σου την γνωμη μου για leasing ειναι καθαρα για την αγορα.
σε leasing πιθανοτατα και γω ευρωπαικο θα διαλεγα
@bill_hsd said in Toyota C-HR+:
@cirus said in Toyota C-HR+:
@bill_hsd said in Toyota C-HR+:
Όπως το υβριδικό C-HR εκλαΐκευσε την υβριδική τεχνολογία στα Crossover/SUVs, κάτι αντίστοιχο (σε μικρότερη, ίσως, κλίμακα) αναμένεται να γίνει και με το C-HR+ στα ηλεκτρικά.
Αν υπηρχε μάλιστα η επιδότηση των 9.000€, τα πράγματα θα ήταν πολύ πιο ευνοϊκά για την εμπορική του σταδιοδρομία...
Θέλω να το δω και κυρίως να το οδηγήσω, όταν θα ειναι διαθέσιμο.πολύ ωραιο θα είναι απλα με παρα πολύ μικρο χωρο πορτ μπαγκαζ. βεβαια ολα τα plug in ετσι ειναι
αυτο που θα εκλαικευσει τα plug in πιστευω θα ειναι το atto 2 udmi που θα ειναι πιο μικρο σε μεγεθος και με full εξοπλισμο φτηνοτερο από το C-HR+
κινεζικο μεν οχι ποιοτητα ιαπωνα για να τα λέμε και ολα. Αλλα η τιμη εκλαικευει ενα μοντελο. Μην κοιτας που με τα full hybrid αυτό το εκανε η toyota. Δεν υπήρχαν αντιστοιχες επιλογες τοτε και συνεχιζει και εχει το καλύτερο full hybrid συστημα ακομα και σήμερα χωρια που υπηρχε το yaris- yaris cross που το εκανε προσιτο σε ολους. Στα plug in δεν ειναι ιδιο το case ομως
αυτο πιστευω εγω βεβαια, μενει να δουμε αλλα 40χιλιαρικα+ για μια εκδοση CHR δεν το λες και εκλαικευση μοντελου.
Το C-HR+ δεν ειναι plug-in, αλλά πλήρως ηλεκτρικό με πορτ παγκάζ 416 λιτρων, συνεπώς η τιμή του ως EV είναι αρκετά καλή (ανεξαρτήτως της τυχόν επιδότησης).
Plug-in βγαίνει εδώ και καιρό το δίλιτρο (υβριδικό) C-HR.
σορρυ φίλε νομιζα μιλάγαμε για το plug in. ακυρο τοτε αυτο που εγραψα , νομιζα οτι το + ειναι το plug in
για ηλεκτρικα ειμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι τα κινεζικα ειναι καλύτερα. Στα plug in υπάρχουν και στο μυαλο μου αμφιβολίες
@stefan147 said in Toyota C-HR+:
Εγώ πάλι προχθες που πέρασα, αποκόμισα εντελώς αντίθετη εικόνα. Δίπλα στα γύρω Κινέζικα ήταν σα φτωχός συγγενής το CHR+. Είναι που είναι τρομερά άσχημο, δεν έχει να πει και τίποτα σα σπεκς ενώ παράλληλα έχει την κλασική μιζέρια μέσα. Δεν το βρίσκω καθόλου ανταγωνιστικό.
σαν ποιοτητα κατασκευης λέω όχι ποσο εντυπωσιακο ειναι το εσωτερικο.
Εκει οι κινεζοι δεν παιζονται εχουν πολύ ποιο ομορφα και ποιοτικα στο ματι εσωτερικά. Αλλα ξερεις οτι του Ιαπωνα θα αντεξει στον χρόνο. Για τον κινεζο δεν μπορεις να πεις το ίδιο