@dstou said in Χειρότερα αυτοκίνητα:
Τα καλά της νισσάν είτε δεν έρχονταν ευρώπη: είτε δεν πούλαγαν: οπότε είναι δυσεύρετα. Πχ η σειρά J στα σέβεντις: 140J και 160J. Αλλά και η σειρά Ζ: 240Ζ κτλ. Μετά έσπασαν τη γκάμα για χάρη της Ινφίνιτι : τα οποία είναι κάτι σαν τα ιαπωνικά πεμβέ: αλλά δεν έπαιξαν εδώ: οπότε οι μνήμες που έχουμε είναι τα 120Υ: τα Σάνυ και τσέρι: τα μίκρα: τα τιίντα και τα νότε.
140j και 160j ερχοτανε
αλλα ετσουζε
βασικα απο 140j ειχα βαλει αρχικα μηχανουλα πριν του χωσω με ενα καποιο τροπο 1.6 βάοιλετ παλια για πεταμα του ξανθακου με πενταρι αναποδα βαλμενο, πρωτη κατω, δευτερα πανω.
τα σανυ τα πρωτα ηταν μια χαρα γιατι δεν ειχαν σουστες, αντε και το φέις λιφτ το πισωκουνητο. αν θυμαμαι καλα 4.5 στροφες απο ακρη σε ακρη το τιμονι και συνηθως σκουρο καφε ρουστικ με κομπολοι στον καθρεφτη και τιγρακι να κουναει το κεφαλι στην εταζερα.
τα αλμερα τα εχω σε καποια εκτιμηση αν και επαιρνα τα αναλογα ματσουντα που ηταν αμαξαρες