-
Ανοιγω αυτό το θέμα μιας και διαβασα την δοκιμή στους 4 τροχούς
https://www.4troxoi.gr/dokimes/dokimazoyme-to-mg-zs-1-5-vt-i/
Με αυτή την τιμή και 7 χρόνια εγγυηση και φαινεται να είναι ποιοτικό έστω και με μεγαλύτερη καταναλωση από τα περισσότερα τι τυχη εχουν τα ανταγωνιστικά "προσιτά"
Μιλάμε για ένα SUV με τεραστιους χώρους , καλύτερη ποιοτητα από Dacia και Full FULL εξτρα με ολα μεσα (αυτοματο) να πάει 25Κ? και αν δεν θες αυτοματο 21-22Κ
Είναι κανένας που το οδηγησε?
Φαινεται να εχει ολα τα εχεγγυα να πουλησει τρελα πάντως.
Μπορεί να μην είναι σβέλτο και οχι πολυ οικονομικό σε κατανάλωση και τιποτα σπουδαίο σε εμφανιση αλλά με τέτοια τιμή τα συγχωρείς ευκολα
-
Μιλάμε για ένα SUV με τεραστιους χώρους , καλύτερη ποιοτητα από Dacia και Full FULL εξτρα με ολα μεσα (αυτοματο) να πάει 25Κ? και αν δεν θες αυτοματο 21-22Κ
Με κινητήρα του 1980 και 5αρι χειροκίνητο που να σταθεί το 2024? Και το αυτόματο είναι άθλιο από ότι γράφουν τα τέστ. Άρα 26.000 για ένα χάλια αυτόματο με ένα μοτέρ στον ΜΟ...γιατί να μην προτιμήσει κάποιος το Πούμα στα ίδια λεφτά? Αυτό που είναι ευκαιριάρα και αξίζει μέχρι τελευταίο σεντ είναι το ηλεκτρικό, αυτό ναι είναι "κλοπή" στα λεφτά που το δίνουν!
-
Χωρίς αναδιπλούμενους τρώει άκυρο από τα αποδυτήρια...
Να φύγει να πάει αλλού. -
-
1500 κυβικα 106 αλογα ατμοσφαιρικος κινητηρας. ισως πριν εικοσι χρονια να ηταν top. καταναλωση πανω απο 9 λιτρα. ποιοτητα συζητησιμη. μονο η τιμη ειναι ενταξει. αλλα προτιμω να παρω ενα chr η ενα audi μεταχειρισμενα παρα αυτο.
-
Παιδιά δεν διαφωνώ ότι έχει παλιό κινητήρα και 5ρι παλιό σασμάν. Παρόλα αυτά όμως είναι ένα ολοκαίνουργιο Suv αμάξι με πολύ μεγάλους χώρους και ποιοτικό με τα πάντα όλα , συστήματα ασφαλείας κτλ με τιμή εκκίνησης φτηνότερη από ότι μικρά αμαξάκια. Δεν έχει σημασία αν θα το περνάτε ή όχι , σημασία έχει ότι κάτι τέτοιο το ψάχνουν πολλοί αγοραστές
-
Συμφωνώ. Κινητήρας και σαζμάν είναι του 2000, αλλά το υπόλοιπο πακέτο είναι σύγχρονο. Ευχάριστη έκπληξη ήταν η αισθητική, θυμάστε τα πρώτα ιαπωνικά ή Κορεάτικα πως ήταν; Βύσσινο στην τούρτα η τιμή, τι παίρνεις με 20 χήνες σήμερον;
Άγνωστος Χ η αντοχή σε βάθος χρόνου.
Στα μείον η κατανάλωσή, 9,8 μέση τεστ, τζίζας! -
Μέση δοκιμής. εγώ αλλού που το έψαξα λένε για 7,5λ /100 χλμ μέση κατανάλωση σε νορμάλ χρήση
Και σε ταξίδια με 130 χλμ/ώρα κάτω από 7.Εάν το αγοράσεις για ταξίδια μόνο, οκ κάνει την δουλειά.
Πάντως είναι στα τελειώματα του ως μοντέλο και αισθητική κτλ.
Σε εμάς ήρθε με το fl του. Οπότε έχει κάνα 2 έτη ακόμα μέχρι να παρουσιαστεί το καινούργιο.
Υ.γ και το δικό μου 6,5 λ/100χλμ είχαν βγάλει οι 4 τροχοί αν θυμάμαι σωστά στη δοκιμή τους και έχω 4,8λ /100 χλμ μέση με νορμάλ οδήγηση και 5,5-5,7λ/100χλμ με πολλά γκαζια
-
1ος Νόμος του Monman
Ενα λίτρο παραπάνω κατανάλωση = 2 χιλιάδες € στα 100Κ χλμ ζημιά στην τσέπη.ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ!
-
Ο δεύτερος ποιος είναι ;
-
-
Μιλάμε για ένα SUV με τεραστιους χώρους , καλύτερη ποιοτητα από Dacia και Full FULL εξτρα με ολα μεσα (αυτοματο) να πάει 25Κ? και αν δεν θες αυτοματο 21-22Κ
Με κινητήρα του 1980 και 5αρι χειροκίνητο που να σταθεί το 2024? Και το αυτόματο είναι άθλιο από ότι γράφουν τα τέστ. Άρα 26.000 για ένα χάλια αυτόματο με ένα μοτέρ στον ΜΟ...γιατί να μην προτιμήσει κάποιος το Πούμα στα ίδια λεφτά? Αυτό που είναι ευκαιριάρα και αξίζει μέχρι τελευταίο σεντ είναι το ηλεκτρικό, αυτό ναι είναι "κλοπή" στα λεφτά που το δίνουν!
το puma με τον ίδιο εξοπλισμο και με πολύ λιγότερoυς χώρους είναι αρκετά πιο ακριβο φτάνει τα 30Κ
εγώ δεν θα επαιρνα το MG αλλα παρολα αυτα όπως είπα και πιο πάνω παίνεις ενα συχρονο και ποιοτικο αυτοκίνητο (με ολα τα συστηματα ασφαλείας) με ενα παλιο κινητήρα που εχει προφανώς κατανάλωση αλλων εποχών με τιμή που έχουν τα σουπερ μινι πλέον και λιγότερο
νομίζω ότι θα δελεάσει πολλούς
με manual νομίζω όχι με αυτόματο γιατι γλιτώνεις αρκετά χρήματα
-
Στην Ιταλία του βάζουν όλοι υγραέριο. Δεν ξέρω αν το βάζει η αντιπροσωπεία. Εάν το έφερναν και εδώ με lpg τότε θα άλλαζε πολλά για πολλούς
Στα βίντεο που το βλέπω στο εσωτερικό του είναι ισάξιο με τα ευρωπαϊκά.
-
-
-
ΑΝ ο 1,5 είναι παρόμοιος με της Κίνας, έχει άμεσο ψεκασμό κ.τ.λ. , παρόμοια σχεδίαση με N/A κινητήρες της Toyota, Suzuki, Mazda κ.τ.λ.
Αλλά δεν έχει το όνομα οπότε είναι σχεδίασης 1876.
Για την κατανάλωση δεν ξέρω. -
Διάβασα ότι οι θερμικοί κινητήρες της MG είναι από τη GM. Δεν το αποκλείω. Είναι γνωστό ότι οι Κινέζοι ποτέ δεν κατάφεραν να φτιάξουν θερμικούς κινητήρες της προκοπής.
Γι' αυτό έκανε πάρτυ η vw τόσα χρόνια στην Κίνα. Ήρθε όμως η ώρα φαίνεται με τα ηλεκτρικά, να πάρουν οι Κινέζοι τα λεφτά τους πίσω
-
-
Νέα έκδοση MG ZS 1.0 turbo με μηχανικό κιβώτιο, έκδοση Luxury Pack και τιμή 23950e.
Γρίφος παραμένουν οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες... Με περίτεχνο τρόπο αφήνουν τον πελάτη να νομίζει ότι θέλει.
Χθες το είδα και στο δρόμο πρώτη φορά. Σε λευκό χρώμα. Εντυπωσιακό θα έλεγα και μου θύμισε τον όγκο του Qashqai.Luxury Pack
Πανοραμική κάμερα 360°
Πανοραμική Ηλιοροφή
Πρόσβαση και εκκίνηση χωρίς κλειδί
17″ ζάντες «Tomahawk»
Δορυφορική πλοήγηση
Ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο προς έξι κατευθύνσεις
https://www.drive.gr/news/agora/nea-pio-prositi-ekdosi-gia-mg-zs-stin-ellada
https://www.mgmotor.gr/model/zs/ -
MG ZS