Καλημέρα στην παρέα. Μετά από δυο μήνες συμβίωσης και 2400 χλμ με τον ασσο, ήρθε η στιγμή να γράψω τις εντυπώσεις μου. Θα ξεκινήσω ανάποδα με τα αρνητικά. Τα καθίσματα νομίζω το έχω αναφέρει,έχουν μέτρια πλευρική στηριξη, και άχρωμο σχεδιασμό. Επίσης ένα αρνητικό είναι ότι το πορτμπαγκάζ,δεν έχει το διπλό δάπεδο. Δηλαδή είναι ενιαίο. Αυτό βέβαια αυξάνει μεν τον αποθηκευτικό χώρο, αλλά από την άλλη ,έχει ένα περίεργο σκαλοπάτι,μη βολικό. Μάλλον το βγάλανε για λόγους οικονομίας. Επίσης τα φρένα έχουν μια κάπως περίεργη αίσθηση. Κάπως απότομα στο φρενάρισμα. Υποθέτω ότι δεν έχουν πατήσει ακόμη καλά και θα στρώσουν. Το παρακολουθώ. Τα θετικά βέβαια είναι παρά πολλά. Η ποιότητα εσωτερικού είναι αψεγάδιαστη. Το τιμόνι είναι κορυφαίο, η λειτουργία της ανάρτησης, πραγματικά αθόρυβη, και αποτελεσματική. Η αίσθηση ευρυχωρίας είναι πολύ καλή,τουλάχιστον σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Και τέλος ο κινητήρας είναι ευχάριστη έκπληξη, καθώς δείχνει πολύ πιο πάνω από τις προδιαγραφές του, ειδικά στο σπορ πρόγραμμα που αλλάζει όλο το αμάξι. Τέλος η κατανάλωση είναι στο 6,6, μετο 70% των χιλιομέτρων να έχουν γίνει σε επαρχιακό δίκτυο, η αυτοκινητόδρομο. Συγνώμη εάν κούρασα
Ευχαριστώ..
Best posts made by atari70
-
RE: BMW 1 Series 2019posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
-
RE: BMW 1 Series 2019posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
λοιπον σημερα παρελαβα την 116i auto. μετα απο επτα μηνες. εσωτερικα κορυφαια ποιοτητα παντου. πινακας οργανβν πληρως ψηφιακος, και η οθονη με το idrive απλως κορυφαια. ευκολο και κατανοητο μενου,πληρως στα ελληνικα,και με φωνητικες εντολες. εξαιρετικη και η εφαρμογη my bmw που κατεβαζεις στο κινητο κανεις συνδεση, και μπορεις να δεις και να παρεμβεις απο αποσταση στο αυτοκινητο. το μονο λιγο αρνητικο τα καθισματα, εχουν καλο αφρωδες, αλλα η πλευρικη στηριξη ειναι σχεδον ανυπαρκτη. ενω και η σχεδιαση τους παραπεμπει σε αμαξι προηγουμενης δεκαετιας. αλλα ενταξει θα επιζησουμε. οδηγικα δεν μπορω να πω πολλα πραγματα,γιατι εκανα μολις 4 χιλιομετρα. θα επανερθω εν καιρο.
-
RE: BMW 1 Series 2019posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Καλημέρα στο forum. Πρώτο σχετικά μεγάλο ταξίδι, και η πρώτη φορά ευχάριστη έκπληξη από την κατανάλωση.
.Τρεις ενήλικες, και κλιματισμό. Ταχύτητα ταξιδιού, από 110 έως 120 σταθερή, στο comfort. Στιγμιαία κάποιες προσπεράσεις,με 125 , 130, το ανώτερο. Μέχρι τα 120 δεν ακούς τίποτα στο εσωτερικό. Εκτός λίγο από το θόρυβο κύλισης. Ίσως ευθύνονται τα ελαστικά bringestone. Η ανάρτηση εξαιρετικό. Συνδυασμός κρατήματος,με άνεση, χωρίς γκαπα, γκουπα. Ο κινητήρας είναι ευχάριστη έκπληξη. Δεν καταλαβαίνει σε καμία περίπτωση ότι είναι τρικυλινδρος. Ούτε κραδασμούς ούτε τίποτα. Και οι επιδόσεις αξιοπρεπείς, και ακόμη δεν έχει ανοίξει. Βοηθάει πολύ βέβαια και το αυτόματο κιβώτιο που δεν αφήνει να κρεμάσει ποτέ.
Καλή Κυριακή -
RE: BMW 1 Series 2019posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Καλημέρα. Την άλλη Τετάρτη παραλαμβάνω μετά απο επτά μήνες, την 116 βενζίνη αυτόματη. Εννοείται θα επανέλθω σύντομα για οδηγικές εντυπώσεις!
-
RE: BMW 1 Series 2019posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Καλημέρα. Το πρώτο μεγάλο ταξίδι με τον άσος είναι γεγονός. Ξεκίνημα Σάββατο πρωί από Θεσσαλονίκη, τέσσερα άτομα για τον άγιο Ιωάννης τον ρώσος στο Προκοπι Εύβοιας. Πρώτη φορά Εύβοια είναι αλήθεια, και είχα ακούσει για κακό οδικό δίκτυο. Απόσταση μέχρι Γλυφάδα 280 χιλιόμετρα. Με μια στάση για καφέ και τα σχετικά κάπου στην εθνική οδό.
)
. Ταχύτητες από 110 έως 130 και κλιματισμός στο on. Άφιξη στην Γλυφά χαλαροί με υπέροχο καιρό.

Και συνέχει για μια στάση στην Αιδηψό, όπου θα ήταν και η βάση μας. Και από εκεί Φούλ για προκοπι. Η διαδρομή Αιδηψός προκοπι, είναι περίπου 76 χιλιόμετρα, πολύ δύσκολου και απαιτητικού δρόμου. Μέσω Αγίας ιστιαιας Αγίας αννας, Μαντουδίου. Στατιστικά της συγκεκριμένης διαδρομής δεν υπάρχουν, μιας και δεν υπήρχε σχεδόν σήμα πουθενά,η κάποιο σφάλμα της εφαρμογής. Όπως είχα πει μου είπαν για δύσκολο δρόμο,αλλά η αλήθεια είναι, ότι μιλάμε για τραγικό οδικό δίκτυο. Πολύ στενός δρόμος, χωρίς διαγραμμίσεις,με πολλά τυφλά σημεία,κακής ποιότητας οδόστρωμα, με πολλές τρύπες,κλαδιά στην μέση του δρόμου. Πινακίδες ανύπαρκτες, και πρέπει εσυ να είσαι σαν τον Sebastian Loeb,στο τιμόνι με όλες τις αισθήσεις στο φουλ. Το αυτοκίνητο αποδείχθηκε βράχος. Λάτρεψα τα ελαστικά Bridgestone, που θαρρείς βρέθηκαν στο στοιχείο τους. Ούτε στο ελάχιστο δεν έχασαν την πρόσφυση, φρένα άγκυρες, και παρά τις συνεχείς στροφές, ήταν ακλόνητα. Συνολικά καλύψαμε 160 χιλιόμετρα, σε περίπου τρεις ώρες και κάτι, χωρίς στάση!
Καλή εβδομάδα σε όλους ! -
RE: Διακοπές 2025posted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
Καλημέρα και καλή εβδομάδα από το φθινοπωρινό Παρίσι


-
RE: Χρόνια πολλάposted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
Καλή χρόνια και χρόνια πολλά σε όλους. Εύχομαι το 2024, να μην μου πάρει τίποτα από το 23. Δεν θέλω κάτι να μου φέρει!! Αλλά νέε χρόνε μην μου πάρεις τίποτα, από αυτά που αγαπώ!!!
-
RE: Χρόνια πολλάposted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
Χρόνια πολλά σε όλους ! Υγεία Αγάπη ευτυχία! Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα!
Latest posts made by atari70
-
RE: BMW FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Εδώ και μια εβδομάδα δεν δουλεύει σωστά η εφαρμογή my BMW, σε iPhone 13! Δεν δείχνει στατιστικά διαδρομής και κατανάλωσης! Έχει και άλλος το ίδιο θέμα?
Ευχαριστώ -
RE: Skoda Fabia MK4 2021posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Γενικά δεν καταλαβα ποτε την τιμολογιακή πολιτική της skoda! Μέχρι πριν λίγο καιρό το Fabia στην απλή έκδοση, με τους 80 ίππους, ξεκινούσε από σχεδόν 19000!!! Την ίδια στιγμή το Ibiza με τα 95 άλογα, έκανε λίγο πάνω από 18000! Δεν βλέπω κανένα λόγο να πάει κάποιος στην fabia, με τα 80 άλογα και τα 9,3 κιλά ροπής, και να αφήσει το Ibiza, που είναι τούρμπο και 17,5 ροπή! Μιλάμε για ολόιδιο αυτοκίνητο! Άσε που και μεταπωλητική είναι πολύ χαμηλά η skoda σε σχέση με το ιμπιζα!
-
RE: Renault Clio Vposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Καλημέρα έχω βρει ένα clio του 22, με τον κινητήρα 90 άλογα και αυτόματο κιβώτιο πιθανών cvt! Είναι η πλούσια έκδοση techno σε ωραίο κόκκινο μεταλλικό, με πολύ λίγα χιλιόμετρα 18000 ! Είναι εισαγωγής δεν το γράφει στην αγγελία, αλλά το έχω καταλάβει γιατί η οθόνη έχει αγγλικό μενού! Το θέλω για γυναίκα με δύο μικρά παιδιά, για σχεδόν αποκλειστικά χρήση πόλης! Τιμή 15000 αξίζει?
-
RE: Suzuki Swift (2024)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@kkostask said in Suzuki Swift (2024):
Από ηχομόνωση στην εθνική πως ήταν?
Μέχρι τα 120 καλή θα έλεγα! Μόνο κάτι αεροδυναμικοί θόρυβοι κυρίως από τους καθρέφτες
-
RE: Suzuki Swift (2024)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Καλησπέρα! Εντυπώσεις από Suzuki swift! Το είχα στην κατοχή μου τέσσερις μέρες και έκανα μαζί του 530 χιλιόμετρα!!! Έκδοση βασική, με ένα χρώμα λίγο περίεργο! ΜΟΚΑ θα το έλεγα! Πήγαμε από ελευθέριος Βενιζέλος Ναύπλιο! Επίσης Επίδαυρο Μυκήνες,τολο! Θα προσπαθήσω να είμαι αρκετά αντικειμενικός μιας και στην κατοχή μου έχω bmw 116 auto! Την F40! Εξοπλισμός ακόμη και στην βασική,πλήρες και κάτι παραπάνω! Όλα τα συστήματα ασφαλείας μέχρι και προειδοποίηση τυφλού σημείου! Κάμερα οπισθοπορείας Κ.Α! Πολλά κουμπάκια στο τιμόνι κάποια πολύ μικρά που σε δυσκολεύουν,αντί να σε διευκολύνουν! Οθόνη μεγάλη σε μέγεθος,με μέτρια όμως γραφικά και μέτρια απόκριση! Κατανάλωση νομίζω είναι και το μεγάλο του πλεονέκτημα,συνολικά 4.4 λίτρα μου έδειχνε, κινούμενος μόνο στην εθνική οδό και επαρχιακό δρόμο, και με νόμιμες ταχύτητες! Πολύ καλά! Γενικά πολύ καλή λειτουργία κινητήρα χωρίς κραδασμούς! Του λείπει η ροπή, αλλά στο ταξίδι και στην εθνική οδό δεν ενοχλεί! Όπως και στην πόλη! Σε γενικές γραμμές νομίζω είναι τίμια επιλογή! Πιο value of money η βασική έκδοση νομίζω στα 17000! Συνοψίζοντας
Θετικά
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Αρνητικά
ΜΙΚΡΟΣ ΠΟΡΤΠΑΓΚΑΖ
ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΠΛΗΚΤΡΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΕΛΛΕΙΨΗ ΡΟΠΗΣ ΧΑΜΗΛΑ
αυτά υποκειμενική άποψη πάντα!
Προσπάθησα να ανεβάσω κάποιες φωτογραφίες αλλά δεν μου τις ανεβάζει -
RE: BMW 1 Series F70 (2024)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Εντυπωσιακό εάν σκεφτούμε ότι αφήνει πίσω του αυτοκίνητα οπως το corolla που είναι και full hybrid, και λογικά είναι και φθηνότερο! Νομίζω καθοριστικό ρόλο παίζει το σήμα!! Εάν το λέγανε seat Leon h focus ας πούμε, αμφιβάλλω εάν θα ήταν στην πρώτη πεντάδα! Χωρίς βέβαια να υποτιμώ τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα
-
RE: ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΚΔΡΟΜΩΝ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣposted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
@dettol said in ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΚΔΡΟΜΩΝ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:
@atari70 said in ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΚΔΡΟΜΩΝ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:
Ετοιμάζω εκδρομή στο Ναύπλιο από Θεσσαλονίκη! Πιο πιθανή διαδρομή από Εγνατία οδό και μετά Ιονία οδός, γέφυρα ριου αντιρριου! Άλλη πρόταση για διαδρομή? Δεν θέλω πολλές στροφές και επαρχιακό δρόμο. Στο πλοηγό μου βγάζει από Λαμία και μετά Θήβα, αλλά βλέπω ότι δεν είναι και πολύ καλός δρόμος,παρότι είναι πιο κοντά!
3 διαδρομες υπαρχουν νομιζω.
α. αυτη που βλεπεις
β. θεσσαλονικη - αθηνα - ναυπλιο
γ. θεσσαλονικη - λαμια - παλια εθνικη οδος - θηβα - ελευσινα - ναυπλιοΣτη θεση σου και αν δεν υπαρχει κακοκαιρια (διοτι ξερω οτι το κομματι θεσσαλονικη - ιωαννινα το χτυπαει χιονι), θα προτιμουσα την α που εχεις βρει ηδη. Στο β μπορεις να μπλεξεις στην κινηση της αθηνας. Το γ δεν εχει νοημα παρα μονο για να γλυτωσεις καποια διοδια. Δεν εχει στροφες ιδιαιτερα, αλλα μπορει να μπλεξεις πισω απο κανενα φορτηγο. Η α διαδρομη υποθετω οτι ειναι η ακριβοτερη (διοδια) διοτι εχεις τη γεφυρα.
Απο περιεργεια το εψαξα και εγω στο google maps και α, β διαδρομες τις δειχνει να διαρκουν ιδια ωρα. Δεν το περιμενα. Νομιζα οτι απο ιωαννινα θα ηταν γυρω-γυρω
Μάλλον έχεις δίκιο! Η πρώτη διαδρομή,από Ιωάννινα και ριο είναι η πιο λογική! Ελπίζω να μην βρω χιόνια τέλη Νοέμβρη! Την δεύτερη την απορρίπτω,παρότι γλιτωνεις 40 χιλιόμετρα,και λογικά και το κόστος της γέφυρας, αλλά δεν θέλω να είναι πίσω από τα φορτηγά και να πηγαίνω καροτσάκι! Η τρίτη μέσω Αθηνών,είναι μια καλή περίπτωση,αλλά μιλάμε σχεδόν ίδια απόσταση, και ίσως βρω και κινηση -
RE: ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΚΔΡΟΜΩΝ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣposted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
Ετοιμάζω εκδρομή στο Ναύπλιο από Θεσσαλονίκη! Πιο πιθανή διαδρομή από Εγνατία οδό και μετά Ιονία οδός, γέφυρα ριου αντιρριου! Άλλη πρόταση για διαδρομή? Δεν θέλω πολλές στροφές και επαρχιακό δρόμο. Στο πλοηγό μου βγάζει από Λαμία και μετά Θήβα, αλλά βλέπω ότι δεν είναι και πολύ καλός δρόμος,παρότι είναι πιο κοντά!
-
RE: VW T-Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Η βασική εκδοση που πλέον μετά την έκπτωση πέφτει λιγο κάτω απο τα 20000, είναι αυτή που αξίζει περισσότερο τιμολογιακά! Η επόμενη life ξεφεύγει τρία χιλιάρικα πάνω χωρίς κάτι ουσιαστικό σε εξοπλισμό. Κάτι ράγες οροφής ασύρματη φορτιστή κινητού! Και ζάντες αλουμινίου! Περισσότερο δηλαδή οπτικά είναι οι διαφορές! Για να μένα εάν δεν σε ενοχλεί το name,πας σε seat arona! Μιλάμε για ίδιο αυτοκίνητο μηχανικά, ανάρτηση κιβώτιο! Άντε ίσως λίγο καλύτερη ηχομόνωση να έχει το t cross! Με 1000 ευρώ παίρνεις κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό, αυτόματο παρκάρισμα ζάντες 17αρες και κάποια παραπάνω έξτρα!
-
RE: VW T-Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Το συγκεκριμένο μοτέρ με τα 95 άλογα είναι πραγματικό διαμάντι! Είχα το ibiza με τα 95 άλογα για σχεδόν πέντε χρόνια. Έκανα περίπου 57000 χλμ και δεν με κρέμασε πουθενά! Ταξίδια με τέσσερα άτομα,και αποσκευές και ταχύτητες εύκολα 130-140 χλμ! Δεν οδηγάς χιλιάρι αλλά ένα σβέλτο 1600αρη! Ούτε λάδια ούτε τίποτα! Service στην ώρα του,και αλλαγές λαδιού κάθε 15000 χλμ με castrol 5-30! Τώρα το t cross ή βασική έκδοση πλέον αξίζει τα λεφτά της. Και με λίγο καλύτερο εξοπλισμό! Έχει πολύ καλούς χώρους για μια μικρή οικογένεια,αξιοπρεπής μοτέρ,καλή ποιότητα και εάν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα μέσα στην πόλη, δεν θα δεις μεγάλη διαφορά από ένα υβριδικό!


