Καλημέρα στην παρέα. Μετά από δυο μήνες συμβίωσης και 2400 χλμ με τον ασσο, ήρθε η στιγμή να γράψω τις εντυπώσεις μου. Θα ξεκινήσω ανάποδα με τα αρνητικά. Τα καθίσματα νομίζω το έχω αναφέρει,έχουν μέτρια πλευρική στηριξη, και άχρωμο σχεδιασμό. Επίσης ένα αρνητικό είναι ότι το πορτμπαγκάζ,δεν έχει το διπλό δάπεδο. Δηλαδή είναι ενιαίο. Αυτό βέβαια αυξάνει μεν τον αποθηκευτικό χώρο, αλλά από την άλλη ,έχει ένα περίεργο σκαλοπάτι,μη βολικό. Μάλλον το βγάλανε για λόγους οικονομίας. Επίσης τα φρένα έχουν μια κάπως περίεργη αίσθηση. Κάπως απότομα στο φρενάρισμα. Υποθέτω ότι δεν έχουν πατήσει ακόμη καλά και θα στρώσουν. Το παρακολουθώ. Τα θετικά βέβαια είναι παρά πολλά. Η ποιότητα εσωτερικού είναι αψεγάδιαστη. Το τιμόνι είναι κορυφαίο, η λειτουργία της ανάρτησης, πραγματικά αθόρυβη, και αποτελεσματική. Η αίσθηση ευρυχωρίας είναι πολύ καλή,τουλάχιστον σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Και τέλος ο κινητήρας είναι ευχάριστη έκπληξη, καθώς δείχνει πολύ πιο πάνω από τις προδιαγραφές του, ειδικά στο σπορ πρόγραμμα που αλλάζει όλο το αμάξι. Τέλος η κατανάλωση είναι στο 6,6, μετο 70% των χιλιομέτρων να έχουν γίνει σε επαρχιακό δίκτυο, η αυτοκινητόδρομο. Συγνώμη εάν κούρασα
Ευχαριστώ..
Best posts made by atari70
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
λοιπον σημερα παρελαβα την 116i auto. μετα απο επτα μηνες. εσωτερικα κορυφαια ποιοτητα παντου. πινακας οργανβν πληρως ψηφιακος, και η οθονη με το idrive απλως κορυφαια. ευκολο και κατανοητο μενου,πληρως στα ελληνικα,και με φωνητικες εντολες. εξαιρετικη και η εφαρμογη my bmw που κατεβαζεις στο κινητο κανεις συνδεση, και μπορεις να δεις και να παρεμβεις απο αποσταση στο αυτοκινητο. το μονο λιγο αρνητικο τα καθισματα, εχουν καλο αφρωδες, αλλα η πλευρικη στηριξη ειναι σχεδον ανυπαρκτη. ενω και η σχεδιαση τους παραπεμπει σε αμαξι προηγουμενης δεκαετιας. αλλα ενταξει θα επιζησουμε. οδηγικα δεν μπορω να πω πολλα πραγματα,γιατι εκανα μολις 4 χιλιομετρα. θα επανερθω εν καιρο.
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Καλημέρα στο forum. Πρώτο σχετικά μεγάλο ταξίδι, και η πρώτη φορά ευχάριστη έκπληξη από την κατανάλωση.
.Τρεις ενήλικες, και κλιματισμό. Ταχύτητα ταξιδιού, από 110 έως 120 σταθερή, στο comfort. Στιγμιαία κάποιες προσπεράσεις,με 125 , 130, το ανώτερο. Μέχρι τα 120 δεν ακούς τίποτα στο εσωτερικό. Εκτός λίγο από το θόρυβο κύλισης. Ίσως ευθύνονται τα ελαστικά bringestone. Η ανάρτηση εξαιρετικό. Συνδυασμός κρατήματος,με άνεση, χωρίς γκαπα, γκουπα. Ο κινητήρας είναι ευχάριστη έκπληξη. Δεν καταλαβαίνει σε καμία περίπτωση ότι είναι τρικυλινδρος. Ούτε κραδασμούς ούτε τίποτα. Και οι επιδόσεις αξιοπρεπείς, και ακόμη δεν έχει ανοίξει. Βοηθάει πολύ βέβαια και το αυτόματο κιβώτιο που δεν αφήνει να κρεμάσει ποτέ.
Καλή Κυριακή -
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Καλημέρα. Την άλλη Τετάρτη παραλαμβάνω μετά απο επτά μήνες, την 116 βενζίνη αυτόματη. Εννοείται θα επανέλθω σύντομα για οδηγικές εντυπώσεις!
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Καλημέρα. Το πρώτο μεγάλο ταξίδι με τον άσος είναι γεγονός. Ξεκίνημα Σάββατο πρωί από Θεσσαλονίκη, τέσσερα άτομα για τον άγιο Ιωάννης τον ρώσος στο Προκοπι Εύβοιας. Πρώτη φορά Εύβοια είναι αλήθεια, και είχα ακούσει για κακό οδικό δίκτυο. Απόσταση μέχρι Γλυφάδα 280 χιλιόμετρα. Με μια στάση για καφέ και τα σχετικά κάπου στην εθνική οδό.
). Ταχύτητες από 110 έως 130 και κλιματισμός στο on. Άφιξη στην Γλυφά χαλαροί με υπέροχο καιρό.
Και συνέχει για μια στάση στην Αιδηψό, όπου θα ήταν και η βάση μας. Και από εκεί Φούλ για προκοπι. Η διαδρομή Αιδηψός προκοπι, είναι περίπου 76 χιλιόμετρα, πολύ δύσκολου και απαιτητικού δρόμου. Μέσω Αγίας ιστιαιας Αγίας αννας, Μαντουδίου. Στατιστικά της συγκεκριμένης διαδρομής δεν υπάρχουν, μιας και δεν υπήρχε σχεδόν σήμα πουθενά,η κάποιο σφάλμα της εφαρμογής. Όπως είχα πει μου είπαν για δύσκολο δρόμο,αλλά η αλήθεια είναι, ότι μιλάμε για τραγικό οδικό δίκτυο. Πολύ στενός δρόμος, χωρίς διαγραμμίσεις,με πολλά τυφλά σημεία,κακής ποιότητας οδόστρωμα, με πολλές τρύπες,κλαδιά στην μέση του δρόμου. Πινακίδες ανύπαρκτες, και πρέπει εσυ να είσαι σαν τον Sebastian Loeb,στο τιμόνι με όλες τις αισθήσεις στο φουλ. Το αυτοκίνητο αποδείχθηκε βράχος. Λάτρεψα τα ελαστικά Bridgestone, που θαρρείς βρέθηκαν στο στοιχείο τους. Ούτε στο ελάχιστο δεν έχασαν την πρόσφυση, φρένα άγκυρες, και παρά τις συνεχείς στροφές, ήταν ακλόνητα. Συνολικά καλύψαμε 160 χιλιόμετρα, σε περίπου τρεις ώρες και κάτι, χωρίς στάση!
Καλή εβδομάδα σε όλους ! -
RE: Χρόνια πολλά
Καλή χρόνια και χρόνια πολλά σε όλους. Εύχομαι το 2024, να μην μου πάρει τίποτα από το 23. Δεν θέλω κάτι να μου φέρει!! Αλλά νέε χρόνε μην μου πάρεις τίποτα, από αυτά που αγαπώ!!!
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Καλημερα. Αισίως φτάσαμε το 10000 χιλιόμετρα με τον άσος! Μετά από 9 σχεδόν μήνες. Η μέση κατανάλωση από την αρχή ειναι στα 7 λίτρα! Με το 70% των διαδρομών, να ειναι εκτός πόλης. Πρόγραμμα οδήγησης πάντα στο comfort , και μονο στα ταξίδια στο sport! Το eco πάει για κατάργηση, γιατί εχει ελάχιστη εως μηδενική διαφορά σε σχέση με το comfort σε κατανάλωση, και μεγάλη διαφορά σε σχέση με το sport, σε τράβηγμα! Από θέματα ποιότητας όλα οκ! Μηχανικά κανένα θέμα. Μηδενική κατανάλωση λαδιού, κανένα ηλεκτρικό η ηλεκτρονικό πρόβλημα! Τώρα που βαδίζουμε προς το καλοκαίρι, και θα ανεβεί και η θερμοκρασία, θα δούμε πως θα πάει και από κατανάλωση λαδιού, μιας και θα δοκιμαστεί σε πιο υψηλές θερμοκρασίες!
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Επειδή έχω στην κατοχή μου εδώ και τρεις περίπου μήνες την 116 βενζίνη αυτόματη, θα έλεγα μετά από σχεδόν 4000 χιλιόμετρα, ότι εάν κάποιος ψάχνει για καθημερινή χρήση, δηλαδή σπίτι δουλειά, ψώνια παιδιά στο σχολείο, κλπ να κοιτάξει άλλου. Με το παρκάρισμα έχει θεματάκια λόγο μήκους, και σχετικά φαρδύ. Επίσης το μπες βγες ειδικά για τους πίσω δεν είναι και ότι πιο πρακτικό. Οι πίσω πόρτες δεν ανοίγουν τελείως, σε συνδυασμό με τα σχετικά φαρδιά μαρσπιέ,δεν είναι ότι καλύτερο. Επίσης η θέση οδήγησης είναι αρκετά χαμηλά. Εμείς είμαστε δυο άτομα όποτε δεν έχουμε θέμα για πίσω. Το εύρος κίνησης είναι, 50 % πόλη 50% ταξίδια. Ο κινητήρας είναι αξιοπρεπέστατος. Παρά τα κιλά του, είναι ροπάτος και σε συνδυασμό με το εξαιρετικό εφτάρι αυτόματο δεν σε κρεμάει ποτέ. Ελπίζω να βοήθησα.
Latest posts made by atari70
-
RE: VW Golf MK 8
@limited_one said in VW Golf MK 8:
Τρία χρόνια κατοχής του Golf 1,0 eTsi συμπληρώνονται την Δευτέρα και έχουν συμπληρωθεί σχεδόν 19000 χιλιόμετρα με το τρίτο ετήσιο service να έχει προγραμματιστεί για το επόμενο Σάββατο.
Δεν μετάνιωσα στιγμή την αγορά του, δεν το λες fun το drive με την έννοια του petrolhead αλλά είναι ευχάριστο οδηγικά, άνετο στην καθημερινότητα και πολύ άνετο στην εκτός πόλης οδήγηση. Η ανάρτηση του είναι ισορροπημένη, άνετη, χωρίς να παίρνει μεγάλη κλίση στις στροφές. Σε κάποιες ανωμαλίες του δρόμου κοπανάει λίγο, αλλά δεν είναι συχνό φαινόμενο.
Πρακτικά είναι ένα όχημα το οποίο χαίρομαι να οδηγώ.Ο κινητήρας κινεί αξιοπρεπώς το όχημα, ειδικά στις συνθήκες του νησιού, οι μόνες στιγμές που αναζητώ περισσότερη δύναμη είναι αν έχει τέσσερις επιβάτες μέσα, και θέλω να κάνω προσπέραση σε ανηφορικό κομμάτι, ελάχιστες φορές δηλαδή.Έχουν κάνει φοβερή δουλειά στον κινητήρα, παρόλο που είναι τρικύλινδρος δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου στο ρελαντί, και στην επιτάχυνση ο ήχος που ακούγεται είναι μεν από τρικύλινδρο μοτέρ, αλλά λόγω ηχομόνωσης δεν ενοχλεί καθόλου.
Το dsg λειτουργεί απίστευτα ομαλά, πάντα επιλέγει την σωστή σχέση στο κιβώτιο και είναι μακράν το καλύτερα ρυθμισμένο διπλοσυμπλεκτο που έχω οδηγήσει. Θα ήθελα όμως στο καντράν να αναγράφει ποια σχέση έχει επιλέξει το κιβώτιο και στο D mode όπως το κάνει και στο S mode.
Όσον αφορά το mild hybrid εγώ βλέπω μεγάλη μείωση στην κατανάλωση γιατί στις συνθήκες που κινούμαι εγώ σβήνει αρκετά συχνά ο κινητήρας. Αν δεν υπήρχε το mild hybrid λογικά θα ήμουν 1,5 λίτρο πάνω σε κατανάλωση.
Τα φώτα του (led) είναι υπέρ αρκετά και εντυπωσιακά είναι τα εσωτερικά φώτα, πραγματικά το βράδυ φωτίζουν παρά πολύ καλά το εσωτερικό του, ενώ τα ατμοσφαιρικά φώτα του ρυθμίζονται και σε ένταση. Το Apple CarPlay δεν το έχω δοκιμάσει ποτε πρέπει να συνδέσω με καλώδιο κάποια στιγμή το κινητό για να δω πως παίζει.
Εξοπλιστικά δεν έχει κάποια έλλειψη ουσίας, αν θα μπορούσα να προσθέσω κάτι θα ήταν το drip wipe στους εμπρός υαλοκαθαριστήρες και ειδοποίηση χαμηλής πληρότητας υγρού υαλοκαθαριστήρων.
Αρχικά με είχε ενοχλήσει που το εμπρός καπό δεν είχε αμορτισέρ (cost cutting mode on) αλλά δεν δίνω σημασία πια.Θα ήθελα περισσότερους χώρους για μικροαντικείμενα, θήκη γυαλιών πάνω από την πόρτα του οδηγού και ισως το ντουλάπι που μπαίνει κάτω από το κάθισμα του οδηγού (τα δύο τελευταία τα είχε το polo της συζύγου το 2003).Εργονομικά είναι ενοχλητικό που οι εμπρός αεραγωγοί είναι τοποθετημένοι χαμηλά λόγο σχεδίασης του ταμπλό και ο παγωμένος αέρας έρχεται από χαμηλά, το clima που συνήθως όλοι το πειράζουμε εν κινήσει έχει συντόμευση για να σε πάει στην οθόνη του και η θερμοκρασία ρυθμίζεται πανεύκολα απλά πατώντας παρατεταμένα στην θερμοκρασία και την ανεβάζεις σέρνοντας το δάχτυλα αριστερά δεξιά.
Ήμουν άτυχος στο θέμα ελαστικών, ήρθε με πρώτη τοποθέτηση Nexen τα οποία έχουν παραδώσει πνεύμα, γλιστράνε πολύ πλέον και σε όλες τις συνθήκες και πρέπει να τα αλλάξω.
Το golf στην όγδοη γενιά του είναι ένα απόλυτα ισορροπημένο όχημα και γεννιέται ένα ερώτημα, έχουν κάνει τόση καλή δουλειά στην εξέλιξη του αυτοκινήτου και η ολοένα και αυξανόμενη αύξηση πωλήσεων σε suv αποτρέπει υποψήφιους αγοραστές να το δοκιμάσουν ή μήπως έγινε το αντίστροφο, και η ολοένα και μειωμένη πώληση hatchback οδήγησε την Vw να εξελίξει το Golf?
19000 και έχεις κάνει ήδη τρία service! Και εγώ με τον ασσο στα 17000 και ένα χρόνο ήδη, ούτε ένα ακόμη! Κατά τα άλλα καλό αμάξι το golf, θυμάμαι που το κοιτούσα πριν καταλήξω στην 116, αλλά με αυτόματο έβγαινε κοντά στα 29000 ! Μάλλον αυτό που έχεις κι εσύ! Ενώ η 116 στα 26000! Χωρίς βέβαια ήπιο υβριδικό σύστημα! Καλά και ασφαλή ταξίδια
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Για την περίοδο που το πήρα εγώ με 26000 αυτόματο και ηλεκτρικά αναδιπλούμενο καθρέπτες ήταν super! Μετά που πήγε στα 29000 αυτόματο, θα το σκεφτούμουν πιο πολύ. Πάντως βλέπω και αρκετά ιδιωτών όχι μόνο leasing! Τα leasing είναι περισσότερα πετρέλαιο!
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Τώρα βλέπω το έκανε και η vw με το golf! Προσφέρει το βασικό της μοντέλο, με 1500 και 116 άλογα στα 24000! Εντάξει λογική τιμή, εάν σκεφτείς ότι πριν ένα χρόνο ζητούσε για το 1000 αρι 27000!
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Και το καινούργιο μην νομίζετε ότι θα είναι για καιρο στα 29000; Σίγουρα θα πάρει τρία με τέσσερα χίλιαρικα κάποια στιγμ!
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Αξίζει ναι! Μιλάμε για την 116 βενζίνη! Βέβαια εμένα μου είχε βγει καινούργια αυτόματη στα 26000. Τώρα σε αυτά τα λεφτά παίρνεις μάλλον χειροκίνητο!
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Μέχρι στιγμής όλα καλα! Το άφησα αρκετή ώρα στον ήλιο, και με ανοιχτά παράθυρα! Στα καθίσματα εχω πλατό καθίσματα ευτυχώς δεν εγινε στάμπα διάολε έκανε να βρέξει μήνες, και την μέρα και ώρα που έριξε μπόρα έτυχε να εχω ανοικτό τέρμα παράθυρο!
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Δυστυχώς κάναμε πατάτα! Ταξίδι το ΣΚ στα μετέωρα, και το βράδυ αφήνω το αμαξι, στο πάρκινγκ του ξενοδοχείου, με τέρμα ανοιχτό παράθυρο οδηγού! Πιάνει μια βροχαρα που ευτυχώς δεν κράτησε πάνω από είκοσι λεπτά! Ξυπνάω πρωι ανοίγω την εφαρμογη, ειδοποίηση για παράθυρο ανοιχτό! Ωχ λέω! Πάω και ήταν όλη η μεριά του οδηγού μούσκεμα! Κάθισμα, πατάκι( ευτυχώς είχα λαστιχένιο μανισιο, και κάπως κράτησε το νερό.) και πλήκτρα ηλεκτρικών παραθύρων όλα βρεγμένα. Βάζω μπρος όλα ενταξει! Παράθυρα δούλευαν κανονικά! Το πήγα κατευθείαν στον ήλιο και το άφησα κανένα τρίωρο . Ευτυχώς όλα στέγνωσαν εκτός από το κάθισμα που έκανε τουλάχιστον έξι ώρες! Τέλος καλο όλα καλα!
-
RE: VW FORUM
Παντως βρίσκεται σε δεινή θέση! Και δεν ειναι εύκολο να κλείσει! Μιλάμε μονο 300.000 εργαζόμενοι στην Γερμανία! Οσο μια μεγάλη πόλη. Μπορεί να ρίξουν και κυβέρνηση! Και κακά τα ψέμματα ειναι σχεδόν η μόνη καθαρά ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία! Μιας και οι Γάλλοι Ιταλοί ειναι εξαγορασμένοι, από stellantis,που ειναι κατά βάση αμερικανική!
-
RE: Kia Stonic
Εαν κινείσαι περισσότερη εθνική οδό και γενικά κανείς κάτω από 15000 χιλ το χρόνο, συμφέρει το stonic! Άσε που θα ειναι και φθηνότερο! Αλλα αυτο με τα 100 άλογα, όχι το αλλο το ψόφιο!