Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 2
    • Topics 0
    • Posts 5954
    • Best 3485
    • Groups 0

    andya3

    @andya3

    7135
    Reputation
    281
    Profile views
    5954
    Posts
    2
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    andya3 Unfollow Follow

    Best posts made by andya3

    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      @lap για σένα. Το α3 μου είναι 17 ετών. Αλλά...
      'Οτι πληρώνεις παίρνεις και ότι φροντίζεις σε φροντίζει.

      60b9622c-b911-44bb-82bf-2b92d5b3ac48-εικόνα.png

      c4d6e46f-fe04-4a54-98c4-e7c8ebb26799-εικόνα.png

      1a222ced-81a7-43c3-ad6c-e272c35d1d58-εικόνα.png

      8606a2e4-ca02-4888-ad65-ba16a9bd4147-εικόνα.png

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      andya3
    • RE: VW T-Roc

      Τιμής ένεκεν της παλαιότερης συμμετοχής μου στο forum, θα πω μερικά λόγια για το T-Roc 1.0 tsi life μετά από ένα χρόνο συμβίωσης μαζί του. Από τη δική μου οπτική γωνία, όπως το ζω και το βλέπω εγώ το αυτοκίνητο.

      Μετά από 13 μήνες και 15.000 km είναι γενικά απροβλημάτιστο. Είχα ένα σφύριγμα στα φρένα όταν επιβράδυνα πατώντας μαλακά το πετάλι του φρένου. Ικανοποιητική η αντιμετώπιση από Karenta. Το κράτησαν ένα ολόκληρο πρωί το αυτοκίνητο, το έλεγξαν, έκαναν κάποιες επεμβάσεις και βελτιώθηκε κατά 90% το πρόβλημα. Έβαλαν λέει πάστα χαλκού και έσπασαν τις γωνίες απ’ τα τακάκια. Οκ μπορώ να ζήσω μ’ αυτό, πταίσματα.

      Γενικά αν κάτσει πολύ ώρα στον ήλιο ή πέσει σε πολύ βροχή το αυτοκίνητο, τα ηλεκτρονικά την ακούνε λίγο. Εμφανίζονται σφάλματα για το Adaptive Cruise Control και το Lane Assist, αλλά μετά από λίγη ώρα εξαφανίζονται μόνα τους.

      Tο μοτέρ 1.0 tsi για γκάζια δεν είναι, αλλά κινεί παραπάνω από ικανοποιητικά το αυτοκίνητο. Συνεχίζει να με εκπλήσσει πως ένα τόσο μικρό μοτεράκι έχει τόσα πολλά κότσια. Φτάνει άνετα μέχρι τα 160km/h. Παραπάνω δεν έχω προσπαθήσει να το πάω.

      Μόνο σε έντονα ανηφορικές διαδρομές νιώθεις ότι ξεμένει από δύναμη και δυσκολεύεται να επιταχύνει. Αλλά κι εκεί δε σε πουλάει. Πρέπει να δουλέψεις το μοτέρ μεταξύ 3.000-4.000 rpm για να σου δώσει ότι δύναμη έχει. Και πάλι ανεβάζει ταχύτητα αργά. Σε περίπτωση προσπέρασης σε επαρχιακό σε ανηφόρα, πρέπει να τη σχεδιάσεις λίγο στο μυαλό σου την προσπέραση και να έχεις ανοιχτό δρόμο από το αντίθετο ρεύμα.

      Κατανάλωση σε εθνική με ταχύτητες 10-20 km/h πάνω από τα όρια και ανοιχτό κλιματισμό γύρω στα 6.5 lt/100 km. Σε επαρχιακούς με χαμηλότερες ταχύτητες γράφει κάτι ωραία 5 lt/100 km. Είναι ικανοποιητικές οι τιμές και σε συνδυασμό με τα 50lt ντεπόζιτο η αυτονομία είναι μεγάλη.

      Μελανό σημείο του tsi η κατανάλωση στην πόλη. Με απενεργοποιημένο το Start Stop Ιδανικό σενάριο τα 6,5 - 7lt με μικρή κίνηση. Με συνήθη κίνηση καίει 8-9 lt. Αν πέσεις σε μεγάλη κίνηση και συνεχές σταμάτα-ξεκίνα, έχω δει και ένα μεγαλοπρεπές 11 lt/100km!

      Συμπέρασμα ο tsi είναι πραγματικά οικονομικός για ταξίδια. Και στην Εθνική και σε επαρχιακούς. Αλλά στην πόλη καίει αρκετά.

      Αν χαρακτήριζα το αυτοκίνητο με μία λέξη μόνο, θα έλεγα ότι είναι πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.
      Έχει πολύ καλή θέση οδήγησης και άνετα καθίσματα. Είναι ευκολοδήγητο, πολύ στιβαρό και πολύ άνετο και στην πόλη και στην εθνική. Όπου στρίβεις το τιμόνι εκεί σε πάει. Έχει πολύ καλή απόσβεση στις λακκούβες και τα σαμαράκια των δρόμων, δεν σε ταράζει και δεν σε ενοχλεί όταν το οδηγείς. Πολύ καλή ηχομόνωση, με 140km/h συζητάς με τους συνεπιβάτες σα να είσαι στο σαλόνι του σπιτιού σου.

      Έχει ένα σωρό μικρολεπτομέρειες που ανακαλύπτεις με τον καιρό και κάνουν τη ζωή σου πιο εύκολη. Φως στα σκιάδια, πλαφονιέρες μπρος-πίσω, τεμπέλη με ποτηροθήκες πίσω, μεγάλες θήκες στις πόρτες, ski hatch στο χώρο αποσκευών για μεγάλα αντικείμενα (αλλιώς που θα έβαζα την ομπρέλα θαλάσσης και τα καλάμια ψαρέματος?), αεραγωγούς με ρύθμιση έντασης πίσω. Δεν είχα δώσει σημασία στην αρχή σε τέτοιες λεπτομέρειες, αλλά χάρηκα πολύ που τα είχα διαθέσιμα όταν τα χρειάστηκα.

      Και από εξοπλισμό το αυτοκίνητο έχει όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Φώτα led, αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω-πλάγια, κάμερα οπισθοπορείας, adaptive cruise control, ασύρματο android. Το καθένα έχει τη δική του συμβολή για να κάνει πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού.
      Θα κάνω ιδιαίτερη αναφορά στα φώτα led που κάνουν τη νύχτα μέρα σε σκοτεινούς επαρχιακούς δρόμους. Και στο ACC που μετρέπει την πολύωρη οδήγηση σε μεγάλα ταξίδια σε μια ξεκούραστη εμπειρία.

      Γενικά είναι ένα αυτοκίνητο πολύ καλά μελετημένο και σχεδιασμένο για να είναι φιλικό προς τον οδηγό, άνετο και ήσυχο σε όλες τις συνθήκες και να καλύπτει όλες τις μεταφορικές ανάγκες της οικογένειας. Γι’ αυτό χαρακτηρίζω το αυτοκίνητο πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.

      Καλό Φθινόπωρο σε όλους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW T-Roc

      Πριν αρκετά χρόνια, είχα να επιλέξω ανάμεσα στο golf και το α3. Επέλεξα το a3.
      Τώρα είχα να επιλέξω ανάμεσα στο T-Roc και το Q2. Επέλεξα το T-Roc.
      Η vw πήρε την εκδίκησή της. Η οποία όπως λέει και το ρητό, είναι πιάτο που τρώγεται κρύο.

      Το νέο μου αυτοκίνητο, VW T-Roc, Das Auto. Ίσα που πρόλαβα να το παραλάβω για να φύγω για καλοκαιρινές διακοπές.

      Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους μπουν στον κόπο να μου ευχηθούν, πιθανόν δεν θα μπορέσω να απαντήσω με ευχαριστίες ξεχωριστά στον καθένα.

      1b03a1ff-34d5-4b24-b3ae-cd1ccc1ab6f8-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW T-Roc

      Πρώτες εντυπώσεις από το T-Roc, μετά από 1.500 Km στις καλοκαιρινές διακοπές.
      Το 1.0tsi, που κάποτε δεν ήθελα ούτε να το ακούω λόγω 3κύλινδρου, με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο.
      Πολύ ελαστικό στις χαμηλές στροφές μέσα στην πόλη. Από 1.200-1.300 rpm και πάνω, κινείσαι άνετα ακόμα και με 3η. Αν πέσουν πιο κάτω οι στροφές, θέλει 1η αλλιώς θα σβήσει. Ευτυχώς παίρνει αμέσως μπροστά μόνο του, δε σε αφήνει ν' αγχωθείς.

      Πως αντιμετωπίζεται αυτό? Απενεργοποιείς το start-stop και δε σβήνει ποτέ το αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως ταχύτητας στο κιβώτιο, μέχρι να μηδενίσουν οι στροφές. Απλώς μπορεί να μην τραβάει και να πατινάρει, οπότε σου "ζητάει" να κατεβάσεις σχέση στο κιβώτιο. Μάλλον αυτό το άτιμο το ss την κάνει τη ζημιά. Τουλάχιστον αυτή τη διαπίστωση έχω κάνει ως τώρα. Το παρακολουθώ το θέμα.🤔

      Το κλασσικό τρέμουλο των 3κύλινδρων στο ρελαντί το έχει. Κάποιες φορές δεν το νιώθεις καθόλου. Άλλες σαν να συντονίζει και γίνεται πιο έντονο. Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι παίζει μ' αυτό το θέμα. Το παρακολουθώ.

      Όταν φτάσει στις 2.000 rpm που μπαίνει το turbo, είναι στο στοιχείο του το αυτοκίνητο. Φεύγει μπροστά και νιώθεις και το τίναγμα.

      Στην Εθνική μέχρι 3.000 rpm και 130 το πήγα. Ανεβάζει γρήγορα και άνετα. Προσπαθούσα να κρατήσω σταθερή την πίεση του ποδιού στο γκάζι για να μην περάσει τα 130,
      Μου άνοιξε την όρεξη να δω πόσο μπορεί ν' ανεβάσει. Ας όψεται το στρώσιμο και ότι είχα μέσα την οικογένεια. Επιφυλάσσομαι για νεώτερα επί του θέματος σε μεταγενέστερη φάση 😊

      Το μοτέρ είναι τελείως αθόρυβο. Το ίδιο και το αυτοκίνητο. Για μέχρι 3.000 rpm μιλάμε πάντα. Υπάρχει ένας ελαφρύς θόρυβος τροχασμού στην Εθνική, ίσα για να σπάει την ησυχία, τίποτα ενοχλητικό.

      Το κιβώτιο είναι το κλασσικό των vag, μαλακός ο λεβιές και με ακριβές κούμπωμα. Όταν βάζεις ταχύτητα, καταλαβαίνεις ότι μπήκε, δε σου αφήνει καμιά αμφιβολία. Ακούτε psa-δες? 😊

      Από κρατήματα και σταθερότητα, το αυτοκίνητο είναι βράχος. Στις στροφές της Υλίκης ανέβασα και λίγο ταχύτητα στα 140. Δεν κατάλαβα να έχει κάποια ενοχλητική κλίση το αυτοκίνητο. Δε σου δίνει την εντύπωση ότι οδηγείς κάποιο ψηλό αυτοκίνητο, που μπορεί να "γέρνει" ή να το "κουνάει" ο δυνατός άνεμος. Γερό σκαρί το Rocci.

      Λαστιχάκια φοράει τα Falken Ziex ecorun 215/60/16. Συμπαθέστατα. Γενικά μ' αυτό το προφίλ και τη 16άρα ζάντα το αυτοκίνητο ούτε κοπανάει σε λακούβες, ούτε νιώθεις ιδιαίτερους κραδασμούς σε τραχύ οδόστρωμα και σε σαμαράκια. Με το α3, 17άρα ζάντα και 45άρι προφίλ, κάθε φορά που έπεφτα σε λακούβα, τρόμαζα από το ηχηρό ¨γκουπ". Πολιτισμένο αυτοκίνητο, αποφεύγει να σ' ενοχλήσει και να σε ταράξει στους κάκιστους Ελληνικούς δρόμους 🙄

      Το acc το δοκίμασα 2-3 φορές να δω πως ανταποκρίνεται. Την 1η φορά που πλησίασα κάποιον από πίσω, ήμουνα σε ετοιμότητα με το πόδι στο φρένο! Τελικά το Rocci επιβράδυνε ομαλά και εγκαίρως. Δε με τρόμαξε καθόλου. Όταν ξανα-επιταχύνει όμως για να πιάσει την ρυθμισμένη ταχύτητα, το κάνει απότομα, είναι σαν να πατάει τέρμα γκάζι.

      Πολύ ομαλό είναι και το lane assist. Όταν ξεφεύγεις από το κέντρο της λωρίδας, σου στρίβει πολύ gently το τιμόνι για να σε επαναφέρει στον ... ίσιο δρόμο. Λειτουργεί με απόλυτη ακρίβεια και ήρεμα ακόμα και πάνω σε στροφή.
      Βέβαια σε επαρχιακό στενό δρόμο, που πρέπει να αποφεύγεις λακούβες και νεροφαγώματα, το έβγαλα το lane assist για να μην παλεύω με το τιμόνι. Που να ξέρει το έρμο το σύστημα, ότι πρέπει να κάνεις τεχνικές αποφυγής εμποδίων, παρεκκλίνοντας από το κέντρο της λωρίδας για να μη σου σκάσει κάνα λάστιχο? Ελλαδάρα forever...😕

      Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι καλοφτιαγμένο και στιβαρό. Με καλές συναρμογές, δεν τρίζει τίποτα, δεν κουνιέται τίποτα. Βέβαια μετά από τόσα χρόνια με το α3, απλώς επιβεβαιώνω ότι σε ποιότητα εσωτερικού το vw είναι μια κλάση κάτω από το audi.
      Οκ, ότι πληρώνεις παίρνεις. Το Q2 είναι σε άλλο επίπεδο μέσα, αν κάποιος δίνει μεγάλη σημασία στο εσωτερικό, θα πληρώσει το αντίτιμο για να πάει στους 4 κύκλους.

      Ο χώρος αποσκευών είναι πραγματικά τεράστιος. Πρώτη φορά πάω οικογενειακές διακοπές και δεν βγάζω την εταζιέρα. Αν θυμάμαι καλά κοντά 450lt.
      Φοβερά πρακτικό αυτό το ski hatch που έχει στο μέσο των πίσω καθισμάτων. Το έριξα και χώρεσα άνετα όλα τα μακριά αντικείμενα που τα παίρναμε στα πόδια, ομπρέλα θαλάσσης, καλάμια ψαρέματος κλπ.

      Και για να μπω και σε Toyοta mode. Κατανάλωση στην Εθνική μεταξύ 5-6lt/100Km. Με 3 άτομα, φουλ αποσκευές, κλιματισμό αναμμένο και ταχύτητες κίνησης 110-120km/h, δηλαδή μέση ταχύτητα 70-80 Km/h.
      Not bad, not bad...

      Τι με ευχαρίστησε πιο πολύ από τα "γκατζετάκια" του Rocci? Αυτά που χρησιμοποιώ στην καθημερινότητά μου και κάνουν πιο εύκολη την οδηγική μου ζωή.
      Αναδιπλούμενοι καθρέφτες, για να τους κλείνω και να περνάω από στενά δρομάκια της πόλης.

      Autohold, για να μπαίνει αυτόματα το χειρόφρενο όταν είμαι σε στάση. Τεράστια ευκολία και ξεκούραση να μην κρατάς συνέχεια πατημένο το φρένο. Άσε που στις ανηφόρες ξεκινάς σα να είσαι σε ευθεία.

      Και κάμερα οπισθοπορείας. Είναι έξτρα, αλλά πληρώστε τη και βάλτε τη! Κάνει πραγματικά το παρκάρισμα και τους ελιγμούς με την όπισθεν παιχνιδάκι. Αξίζει τα λεφτά της και με το παραπάνω.

      Α, και το ασύρματο android auto. Με το που μπαίνεις μέσα στο αυτοκίνητο, βρίσκει το κινητό και κάνει σύνδεση. Δεν το βγάζω καν από την τσέπη ή την τσάντα. Ούτε καλώδια, ούτε συνδέσεις, ούτε τίποτα. Και όλα λειτουργούν αμέσως στην οθόνη, χάρτες, τηλεφωνικές κλήσεις κλπ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: Οδήγησα....

      Peugeot 208 diesel. Κάποια έκδοση leasing, με 15άρες και χωρίς αισθητήρες παρκαρίσματος.

      Γενική εντύπωση: Εξαιρετικό σε οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης. Δεν είναι τυχαία η εμπορική του επιτυχία.

      Μοτέρ: Εντυπωσιάστηκα από το hdi της Peugeot. Είναι αθόρυβος, πολύ ελαστικός, ανεβάζει γρήγορα, φτάνεις 120 και δεν το καταλαβαίνεις. Πολύ κοντινός σε βενζινοκινητήρα σε συμπεριφορά, με εξαίρεση το στροφάρισμα. Μπουκώνει γρήγορα και πρέπει ν' ανεβάζεις ταχύτητα.
      Η κατανάλωση απίστευτα χαμηλή, ζήλεψα λίγο να πω την αλήθεια. Οδηγείς, οδηγείς και δεν πέφτει η βελόνα.

      Εσωτερικό: Χώρος αποσκευών πολύ μικρός. Χώροι μέτριοι για την κατηγορία. Ωραίο ύφασμα καθισμάτων, πολύ όμορφο ταμπλώ.

      Τα πλαστικά παντού σκληρά, το polo μπροστά του είναι μια κατηγορία πάνω και σε χώρους και σε ποιότητα εσωτερικού. Σε ποιότητα κύλησης είναι εφάμιλα, έχει ανέβει η Peugeot.
      Το κάθισμα του οδηγού πολύ σκληρό. Νομίζω δεν θ' αντέξει κάποιος για πολύωρη οδήγηση. Εντάξει, είμαι και λίγο καλομαθημένος με το α3 που είναι σαν πολυθρόνα και δεν θα επιμείνω.
      Το περιβόητο i-cockpit: Στην 1η επαφή έπαθα ένα μικρό σοκ. Έβλεπα τον μισό πίνακα οργάνων. Στην πορεία συνήθισα, οκ τεντώνεις λίγο το κεφάλι όταν χρειάζεται και βλέπεις καλύτερα.
      Θα το αγόραζα? Ναι αν ήταν 2-3k φτηνότερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      Μέχρις ενός σημείου είναι κατανοητό ότι το ίδιο το αυτοκίνητο σε "εμπνέει" πως θα το πας. Αν οδηγείς π.χ. ένα s3 θα σε τρώει το πόδι σου να πατήσεις το γκάζι παραπάνω.

      Αντιλαμβάνομαι ότι και τα υβριδικά θα "προτρέπουν" με τον τρόπο τους τους οδηγούς να τα πηγαίνουν λίγο πιο σιγά.

      Θα έχουν καταλάβει οι οδηγοί των υβριδικών εμπειρικά, από τη χρήση του αυτοκινήτου, ότι σε συγκεκριμένες ταχύτητες στην Εθνική ταξιδεύουν καλύτερα.
      Πάνε πιο πολύ ηλεκτρικά, είναι πιο ήσυχο το ταξίδι (πιθανόν τους χαλάει την ηρεμία του ταξιδιού όταν ανεβάζει απότομα στροφές ο θερμικός για να φορτίσει τη μπαταρία) και σαν μπόνους κρατάνε και χαμηλά την κατανάλωση.

      Γενικά πιο λογικό βρίσκω το αυτοκίνητο να σε ωθεί σε μια συγκεκριμένη οδηγική συμπεριφορά, παρά γενικεύσεις του τύπου ότι όλοι όσοι παίρνουν υβριδικά Toyota κυνηγάνε τη χαμηλή κατανάλωση, ή ότι είναι αργοί οδηγοί. Αυτό "εμπνέει" το αυτοκίνητο και αργά ή γρήγορα προσαρμόζονται και οδηγούν όλοι στο ίδιο μοτίβο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      Πονάει το στομάχι μου σαν να έχω γαστρορραγία, το κεφάλι μου σαν να έχω covid και θα μπορούσα τώρα να σκοτώσω άνθρωπο απ' τα νεύρα μου. Παρά ταύτα δεν μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα.

      Επαφίεται στη πουτ@ν@ τη τύχη μου να φτιάξει μόνο του ως εκ θαύματος. Άρα πιθανότατα θα πρέπει να ταλαιπωρηθώ βράζοντας στο ζουμί μου κάνοντας σχεδόν δύο εβδομάδες υπομονή για πάρω απλά μια διάγνωση απο την αντιπροσωπεία. Εντάξει τραγικό. Αν δεν είναι αυτό κακό μάτι τι σκατά είναι....

      Χρήστο μην ταράζεσαι τόσο πολύ για πλαστικά, λαμαρίνες και καλώδια. Αυτά φτιάχνουν, οι άνθρωποι να είναι καλά.

      Θυμάμαι όταν είχα πάρει το α3, καινούργιο μοντέλο μόλις είχε κυκλοφορήσει. 'Οταν το παρέλαβα στην αντιπροσωπεία ερχόντουσαν οι τεχνικοί και οι επισκέπτες και το χάζευαν. Δεν υπήρχαν test drive τότε, σε φωτογραφίες σε prospectus το έβλεπες το αυτοκίνητο.

      Όλος ο περίγυρος είχε φαγωθεί, μέχρι που γύρισε ένας και μου λέει τι μίζες και κλεψιές κάνεις ρε συ και αγόρασες τέτοιο αυτοκίνητο. Και νόμιζα ότι είναι και φίλος, αλλά έτσι είναι οι άνθρωποι.

      Ε, δεν περνάει μια βδομάδα, και τρώει stop ένας ταρίφας στο κέντρο στη Μάρνης και με χτυπάει στην πίσω πόρτα, πίσω από τον οδηγό. Την έβαλε όλη μέσα. Δεν ήξερα τι να κάνω, να βάλω τα κλάματα ή να τον βουτήξω και να καταλήξω στη φυλακή.

      Τελικά το έφτιαξαν το αυτοκίνητο σαν καινούργιο. Πήρα το μάθημά μου, ποτέ στεναχώριες για λαμαρίνες και άψυχα πράγματα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Πιο πολύ σας λυπάμαι πάντως που πρέπει να οδηγείτε σε τέτοιες συνθήκες κίνησης, παρά εντυπωσιάζομαι από τις καταναλώσεις του Toyota...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: Peugeot 208

      Δηλαδή και με τις παλιές τιμές, υπήρχε άνθρωπος που έδωσε 33k για το 208? Από την τσέπη του μιλάμε, όχι leasing.

      Να μπει το όνομά του στη λίστα ευεργετων της Stellantis. Ή σε ένα Γαλλικό δρόμο, μια πλατεία, κάπου τέλος πάντων 😁

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: MG3 Hybrid+ 2024

      Πήγα και το είδα. Στατικά το επεξεργάστηκα λίγο. Μπήκα, βγήκα, είδα το μοτέρ, το χώρο αποσκευών, "χάιδεψα" λίγο τα υφάσματα, τα πλαστικά, τις οθόνες, τους διακόπτες.

      Σαν εξωτερική εμφάνιση δεν με εντυπωσίασε τίποτα, αλλά δε βρήκα και κάτι που να με χαλάει. Ήταν και σ' ένα ωραίο κόκκινο χρώμα.

      Εσωτερικά δε βρήκα τίποτα επίσης που να μου κάνει άσχημη εντύπωση στο μάτι ή την αφή. Στα στάνταρντ της κατηγορίας του τα πλαστικά, τα υφάσματα και οι διακόπτες. Κούναγα την κονσόλα και διάφορα τμήματα και ήταν πολύ σταθερά, εντυπωσιάστηκα.

      Το μοτέρ πολύ τακτοποιημένο, όλα στη σειρά τους και στη θέση τους. Ο χώρος αποσκευών μικρός, γύρω στα 300lt.

      Ήταν η μεσαία έκδοση μου είπε ο πωλητής. Φορτωμένη με εξοπλισμό, δεν του έλειπε τίποτα. ADAS, ACC, αισθητήρες παρακαρίσματος πίσω, κάμερα, αναγνώριση σημάτων, lane assist, κάμερα. Τελική τιμή 22k, με 7 χρόνια εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο. Μόνο για τις οθόνες περιορίζουν την εγγύηση στα 3 χρόνια.

      Στο τέλος της 7-ετούς εγγύησης κάνουν ένα γενικό σέρβις με πολλούς ελέγχους και δίνουν μια πλήρη εικόνα για την κατάσταση του αυτοκινήτου και την υγεία της μπαταρίας.

      Παραδέχτηκε ο πωλητής ότι κι αυτοί δεν το πολυξέρουν το αυτοκίνητο, το κάνουν βόλτες για να το μάθουν. Μου έδειξε στο κινητό του διάφορες διαδρομές εντός πόλης και περιαστικές (μέχρι Ανάβυσσο το πήγε) και η κατανάλωση ήταν από 3.7 - 4.3.

      Τρέμε yaris! 😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3

    Latest posts made by andya3

    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @ilias-a said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Ο Πιερρακάκης ήταν υπουργός ψηφιακής πολιτικής. Ψηφιοποίησε τις διαδικασίες του Δημοσίου και αποδείχτηκε πολύ πετυχημένος στο έργο του.
      Δεν ήταν δουλειά του, ούτε δική του αρμοδιότητα να τις αλλάξει και να τις απλοποιήσει. Δυστυχώς το έργο του δεν αποτέλεσε παράδειγμα προς μίμηση για την υπόλοιπη κυβέρνηση.

      Και ακόμα χειρότερα, υπάρχουν άνθρωποι που τον λοιδωρούν και τον μειώνουν αντί να αναγνωρίσουν την προσφορά του. Λες και είχαν ξαναδεί τέτοια πράγματα από το ελληνικό Δημόσιο και τα θεωρούσαν δεδομένα.

      Δυστυχως σημερα αν χρειαστεις ενα χαρτι απο το κτηματολογιο του Πειραια, που εξυπηρετει 15 δημους σημερα και αλλους 5 σε λιγο καιρο, θες 7-8 μηνες στην αναμονη, πριν ηθελες 10-15 μερες.
      Μη μιλησω για διαφορες εργασιες στις υπολοιπες δημοσιες υπηρεσιες.

      Δεν ξέρω για το κτηματολόγιο και δεν έχω ιδιαίτερες συναλλαγές με το Δημόσιο, αλλά φτάνουν στ' αυτιά μου απίστευτα θετικά σχόλια γενικά. Δεν νομίζω να τα έχει κάνει όλα ο Πιερρακάκης, υπάρχει απίστευτη βελτίωση όμως με τις ψηφιακές διαδικασίες.

      Μου έλεγε γνωστός πρόσφατα ότι για μια άδεια λειτουργίας θεάτρου που χρειαζόταν βδομάδες ταλαιπωρίας και τεράστια χαρτούρα, ανεβάζει κάποια έγγραφα στην πλατφόρμα του Δήμου και τελειώνει το θέμα. Ίδιο feedback παίρνω κι από μηχανικούς για συναλλαγές με πολεοδομία και Πυροσβεστική.

      Έχει προοδεύσει πολύ η χώρα σε τέτοια θέματα, δεν έχει καμία σχέση με την προ 10ετίας κατάσταση, λες και διακτινίστηκε ξαφνικά στον πολιτισμό.

      Να λέμε τα κακά αλλά να επισημαίνουμε και τα καλά.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.

      @jousis said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:

      @andya3 said in Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.:

      Το ατμοσφαιρικό μοτέρ της vw το mpi που φοράει το fabia είναι αθάνατο. Και το fabia πολύ καλό αυτοκίνητο.

      Αυτό με τα 75-80 άλογα είναι;

      (αν ειναι αυτο) Πω πω, δεν εχω οδηγήσει χειρότερο πράγμα ποτέ (polo).
      Το γύρισα πίσω άρον άρον*, δεν μπορούσα να το βγάλω καν απο το γκαραζ (εχει μεγαλη ανηφορα, οκ) και σε κάθε φαναρι σε ανηφορα ίδρωνα. Σε ανηφόρες εκλεινα AC.
      Παναγία μου άθλιο, οπωσδήποτε να το κανεις τεστ drive σε καμια ανηφόρα (μπορεί να υπερβάλω, να το διαπιστώσεις μόνος σου).

      *τσαντίστηκα με τα άθλια βενζίνης μικρά και πήγα σε ηλεκτροκίνητα μετά ΑΥΤΟ εφταιγε που με έβαλε στον λάθος δρόμο 😁
      edit: απο ότι καταλάβατε απο το πόσες φορές είπα την λέξη "ανηφόρα", μου έχει αφήσει βαθιά τραύματα 😀 .

      Μην παίρνεις φόρα, εγώ με τέτοια αυτοκίνητα μεγάλωσα. Δεν υπήρχαν turbo, ούτε ηλεκτρικά να μοιράζουν με το τσουβάλι άλογα που ψοφάνε όταν τα βάζεις να τρέχουν στην εθνική. 😊

      Για τη σημερινή εποχή θεωρούνται (και είναι) αδύναμα αυτοκίνητα, αλλά κακομάθαμε λόγω της εξέλιξης της τεχνολογίας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Ο Πιερρακάκης ήταν υπουργός ψηφιακής πολιτικής. Ψηφιοποίησε τις διαδικασίες του Δημοσίου και αποδείχτηκε πολύ πετυχημένος στο έργο του.
      Δεν ήταν δουλειά του, ούτε δική του αρμοδιότητα να τις αλλάξει και να τις απλοποιήσει. Δυστυχώς το έργο του δεν αποτέλεσε παράδειγμα προς μίμηση για την υπόλοιπη κυβέρνηση.

      Και ακόμα χειρότερα, υπάρχουν άνθρωποι που τον λοιδωρούν και τον μειώνουν αντί να αναγνωρίσουν την προσφορά του. Λες και είχαν ξαναδεί τέτοια πράγματα από το ελληνικό Δημόσιο και τα θεωρούσαν δεδομένα.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: Αγορά καινούργιου ατμοσφαιρικού.

      Το ατμοσφαιρικό μοτέρ της vw το mpi που φοράει το fabia είναι αθάνατο. Και το fabia πολύ καλό αυτοκίνητο.

      Μειονέκτημα ότι το fabia θα σέρνεται μ' αυτό το μοτέρ. Αλλά για πόλη μάλλον δεν έχει σημασία. Και το swift λογικά θα σέρνεται, παρόμοια ιπποδύναμη έχει νομίζω.

      Μόνο πλεονέκτημα του swift ότι θα καίει λιγότερο, σ' όλα τα υπόλοιπα υπερέχει το fabia.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW T-ROC 2026

      Η vw πολύ πιθανό σε μια 5ετία από τώρα να είναι άλλη εταιρεία, προς το καλύτερο.

      Τρέχει πολλά project σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Κίνα για όλες τις νέες τεχνολογίες, κυρίως ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αυτόνομη οδήγηση. Και προσπαθεί να μειώσει και το κόστος με εθελουσίες εξόδου προσωπικού και άλλα μέτρα.

      Χρειάζεται και λίγη τύχη βέβαια, γιατί τα λεφτά, τις ικανότητες και τη διάθεση επιτυχίας τα έχει.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Μιλάτε ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ όλοι σας, για μια χώρα που πριν 30 χρόνια δεν μπορούσες να βάλεις τηλέφωνο και αγόραζες τηλεφωνικές γραμμές, ή τις κληρονομούσες.

      Για μια χώρα που κάνεις 7 μήνες για να βάλεις νερό και ρεύμα σε καινούργιο σπίτι.

      Που το 2016 η πεθερά μου έκανε 40 μήνες για να πάρει την σύνταξη χηρείας που ήταν ένα κουμπί.

      Και την ζούσαν τα παιδιά της.

      Μια χαρά είναι ο Πιερρακάκης.

      Αλλιώς βολευτείτε με συμβάσεις 717 που και τα λεφτά παίρνουν διακομματικά και το έργο δεν τελειώνει και σκοτώνεται ο κόσμος στα Τέμπη.

      Αργότερα θα απαντήσω και σε άλλα ανόητα σχόλια, αν τολμήσετε να τα εκστομίσετε...😊

      Βρε άστους να λένε, είναι στον αριστερό κόσμο τους. Όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.

      Μόνο η ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση που έκανε ο Πιερρακάκης αρκεί. Που για κάθε συναλλαγή με το Δημόσιο στη ζητούσαν και χρειαζόσουν 1-2 βδομάδες να βρεις χρόνο για να στηθείς στην ουρά στα ΚΕΠ ή στην αστυνομία για να την πάρεις.

      Ήθελες ένα πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, έπρεπε να χάσεις ένα πρωί ολόκληρο να πας στο Δήμο να κάνεις αίτηση και μετά άλλο ένα πρωί να πας να την πάρεις, ΑΝ την είχαν έτοιμη, αλλιώς έπρεπε να ξαναπάς.

      Σε ένα πολιτισμένο κράτος αυτά θεωρούνται αυτονόητα, αλλά για τα δεδομένα του ελληνικού δημοσίου αυτά που έκανε ο Πιερρακάκης είναι επαναστατικά.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Το θέμα είναι υπήρχε κάτι χειρότερο πριν και ο Πιερρακάκης το βελτίωσε? Το έκανε καλύτερο?

      Πιστεύω πως ναι και γι' αυτό είναι και πετυχημένος και πρωτοπόρος, ειδικά για τα δεδομένα του ελληνικού δημοσίου.

      λαθος, μα τελεια λαθος εκτιμησεις....

      Δεν είναι εκτίμηση, το έχουμε ζήσει όλοι στην καθημερινότητά μας το έργο του Πιερρακάκη.

      Αυτός που θα το πάει παρακάτω και θα το βελτιώσει κι άλλο, θα είναι ο επόμενος που θα πάρει τα εύσημα. Ανεξαρτήτως κόμματος.

      πιπες αντυ, αλλα δεν μπορω. τωρα.

      Αν είναι ν' αρχίσεις την αριστερή παραμύθα ναι μεν το κάνανε αλλά φάγανε λεφτά κι εξυπηρετούν συμφέροντα, άστο καλύτερα.

      Ας παράγουν έργο κι ας τρώνε σε τελική ανάλυση, κανείς δεν είναι άγγελος ούτε θα κάνει την υπέρβαση προς το καλύτερο για το μισθουλάκο που παίρνει απ' το Δημόσιο.

      Το θέμα είναι να γίνεται η δουλειά και να προχωράμε μπροστά.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Το θέμα είναι υπήρχε κάτι χειρότερο πριν και ο Πιερρακάκης το βελτίωσε? Το έκανε καλύτερο?

      Πιστεύω πως ναι και γι' αυτό είναι και πετυχημένος και πρωτοπόρος, ειδικά για τα δεδομένα του ελληνικού δημοσίου.

      λαθος, μα τελεια λαθος εκτιμησεις....

      Δεν είναι εκτίμηση, το έχουμε ζήσει όλοι στην καθημερινότητά μας το έργο του Πιερρακάκη.

      Αυτός που θα το πάει παρακάτω και θα το βελτιώσει κι άλλο, θα είναι ο επόμενος που θα πάρει τα εύσημα. Ανεξαρτήτως κόμματος.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Το θέμα είναι υπήρχε κάτι χειρότερο πριν και ο Πιερρακάκης το βελτίωσε? Το έκανε καλύτερο?

      Πιστεύω πως ναι και γι' αυτό είναι και πετυχημένος και πρωτοπόρος, ειδικά για τα δεδομένα του ελληνικού δημοσίου.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: Χρόνια πολλά

      @piliourits Χρόνια Πολλά και καλά μυαλά. Αν και άμα πάρεις το στραβό αριστερό δρόμο, δεν υπάρχει σωτηρία!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      A
      andya3
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr