Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 2
    • Topics 0
    • Posts 5886
    • Best 3442
    • Groups 0

    andya3

    @andya3

    7064
    Reputation
    279
    Profile views
    5886
    Posts
    2
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    andya3 Unfollow Follow

    Best posts made by andya3

    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      @lap για σένα. Το α3 μου είναι 17 ετών. Αλλά...
      'Οτι πληρώνεις παίρνεις και ότι φροντίζεις σε φροντίζει.

      60b9622c-b911-44bb-82bf-2b92d5b3ac48-εικόνα.png

      c4d6e46f-fe04-4a54-98c4-e7c8ebb26799-εικόνα.png

      1a222ced-81a7-43c3-ad6c-e272c35d1d58-εικόνα.png

      8606a2e4-ca02-4888-ad65-ba16a9bd4147-εικόνα.png

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      andya3
    • RE: VW T-Roc

      Τιμής ένεκεν της παλαιότερης συμμετοχής μου στο forum, θα πω μερικά λόγια για το T-Roc 1.0 tsi life μετά από ένα χρόνο συμβίωσης μαζί του. Από τη δική μου οπτική γωνία, όπως το ζω και το βλέπω εγώ το αυτοκίνητο.

      Μετά από 13 μήνες και 15.000 km είναι γενικά απροβλημάτιστο. Είχα ένα σφύριγμα στα φρένα όταν επιβράδυνα πατώντας μαλακά το πετάλι του φρένου. Ικανοποιητική η αντιμετώπιση από Karenta. Το κράτησαν ένα ολόκληρο πρωί το αυτοκίνητο, το έλεγξαν, έκαναν κάποιες επεμβάσεις και βελτιώθηκε κατά 90% το πρόβλημα. Έβαλαν λέει πάστα χαλκού και έσπασαν τις γωνίες απ’ τα τακάκια. Οκ μπορώ να ζήσω μ’ αυτό, πταίσματα.

      Γενικά αν κάτσει πολύ ώρα στον ήλιο ή πέσει σε πολύ βροχή το αυτοκίνητο, τα ηλεκτρονικά την ακούνε λίγο. Εμφανίζονται σφάλματα για το Adaptive Cruise Control και το Lane Assist, αλλά μετά από λίγη ώρα εξαφανίζονται μόνα τους.

      Tο μοτέρ 1.0 tsi για γκάζια δεν είναι, αλλά κινεί παραπάνω από ικανοποιητικά το αυτοκίνητο. Συνεχίζει να με εκπλήσσει πως ένα τόσο μικρό μοτεράκι έχει τόσα πολλά κότσια. Φτάνει άνετα μέχρι τα 160km/h. Παραπάνω δεν έχω προσπαθήσει να το πάω.

      Μόνο σε έντονα ανηφορικές διαδρομές νιώθεις ότι ξεμένει από δύναμη και δυσκολεύεται να επιταχύνει. Αλλά κι εκεί δε σε πουλάει. Πρέπει να δουλέψεις το μοτέρ μεταξύ 3.000-4.000 rpm για να σου δώσει ότι δύναμη έχει. Και πάλι ανεβάζει ταχύτητα αργά. Σε περίπτωση προσπέρασης σε επαρχιακό σε ανηφόρα, πρέπει να τη σχεδιάσεις λίγο στο μυαλό σου την προσπέραση και να έχεις ανοιχτό δρόμο από το αντίθετο ρεύμα.

      Κατανάλωση σε εθνική με ταχύτητες 10-20 km/h πάνω από τα όρια και ανοιχτό κλιματισμό γύρω στα 6.5 lt/100 km. Σε επαρχιακούς με χαμηλότερες ταχύτητες γράφει κάτι ωραία 5 lt/100 km. Είναι ικανοποιητικές οι τιμές και σε συνδυασμό με τα 50lt ντεπόζιτο η αυτονομία είναι μεγάλη.

      Μελανό σημείο του tsi η κατανάλωση στην πόλη. Με απενεργοποιημένο το Start Stop Ιδανικό σενάριο τα 6,5 - 7lt με μικρή κίνηση. Με συνήθη κίνηση καίει 8-9 lt. Αν πέσεις σε μεγάλη κίνηση και συνεχές σταμάτα-ξεκίνα, έχω δει και ένα μεγαλοπρεπές 11 lt/100km!

      Συμπέρασμα ο tsi είναι πραγματικά οικονομικός για ταξίδια. Και στην Εθνική και σε επαρχιακούς. Αλλά στην πόλη καίει αρκετά.

      Αν χαρακτήριζα το αυτοκίνητο με μία λέξη μόνο, θα έλεγα ότι είναι πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.
      Έχει πολύ καλή θέση οδήγησης και άνετα καθίσματα. Είναι ευκολοδήγητο, πολύ στιβαρό και πολύ άνετο και στην πόλη και στην εθνική. Όπου στρίβεις το τιμόνι εκεί σε πάει. Έχει πολύ καλή απόσβεση στις λακκούβες και τα σαμαράκια των δρόμων, δεν σε ταράζει και δεν σε ενοχλεί όταν το οδηγείς. Πολύ καλή ηχομόνωση, με 140km/h συζητάς με τους συνεπιβάτες σα να είσαι στο σαλόνι του σπιτιού σου.

      Έχει ένα σωρό μικρολεπτομέρειες που ανακαλύπτεις με τον καιρό και κάνουν τη ζωή σου πιο εύκολη. Φως στα σκιάδια, πλαφονιέρες μπρος-πίσω, τεμπέλη με ποτηροθήκες πίσω, μεγάλες θήκες στις πόρτες, ski hatch στο χώρο αποσκευών για μεγάλα αντικείμενα (αλλιώς που θα έβαζα την ομπρέλα θαλάσσης και τα καλάμια ψαρέματος?), αεραγωγούς με ρύθμιση έντασης πίσω. Δεν είχα δώσει σημασία στην αρχή σε τέτοιες λεπτομέρειες, αλλά χάρηκα πολύ που τα είχα διαθέσιμα όταν τα χρειάστηκα.

      Και από εξοπλισμό το αυτοκίνητο έχει όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Φώτα led, αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω-πλάγια, κάμερα οπισθοπορείας, adaptive cruise control, ασύρματο android. Το καθένα έχει τη δική του συμβολή για να κάνει πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού.
      Θα κάνω ιδιαίτερη αναφορά στα φώτα led που κάνουν τη νύχτα μέρα σε σκοτεινούς επαρχιακούς δρόμους. Και στο ACC που μετρέπει την πολύωρη οδήγηση σε μεγάλα ταξίδια σε μια ξεκούραστη εμπειρία.

      Γενικά είναι ένα αυτοκίνητο πολύ καλά μελετημένο και σχεδιασμένο για να είναι φιλικό προς τον οδηγό, άνετο και ήσυχο σε όλες τις συνθήκες και να καλύπτει όλες τις μεταφορικές ανάγκες της οικογένειας. Γι’ αυτό χαρακτηρίζω το αυτοκίνητο πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.

      Καλό Φθινόπωρο σε όλους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW T-Roc

      Πριν αρκετά χρόνια, είχα να επιλέξω ανάμεσα στο golf και το α3. Επέλεξα το a3.
      Τώρα είχα να επιλέξω ανάμεσα στο T-Roc και το Q2. Επέλεξα το T-Roc.
      Η vw πήρε την εκδίκησή της. Η οποία όπως λέει και το ρητό, είναι πιάτο που τρώγεται κρύο.

      Το νέο μου αυτοκίνητο, VW T-Roc, Das Auto. Ίσα που πρόλαβα να το παραλάβω για να φύγω για καλοκαιρινές διακοπές.

      Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους μπουν στον κόπο να μου ευχηθούν, πιθανόν δεν θα μπορέσω να απαντήσω με ευχαριστίες ξεχωριστά στον καθένα.

      1b03a1ff-34d5-4b24-b3ae-cd1ccc1ab6f8-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW T-Roc

      Πρώτες εντυπώσεις από το T-Roc, μετά από 1.500 Km στις καλοκαιρινές διακοπές.
      Το 1.0tsi, που κάποτε δεν ήθελα ούτε να το ακούω λόγω 3κύλινδρου, με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο.
      Πολύ ελαστικό στις χαμηλές στροφές μέσα στην πόλη. Από 1.200-1.300 rpm και πάνω, κινείσαι άνετα ακόμα και με 3η. Αν πέσουν πιο κάτω οι στροφές, θέλει 1η αλλιώς θα σβήσει. Ευτυχώς παίρνει αμέσως μπροστά μόνο του, δε σε αφήνει ν' αγχωθείς.

      Πως αντιμετωπίζεται αυτό? Απενεργοποιείς το start-stop και δε σβήνει ποτέ το αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως ταχύτητας στο κιβώτιο, μέχρι να μηδενίσουν οι στροφές. Απλώς μπορεί να μην τραβάει και να πατινάρει, οπότε σου "ζητάει" να κατεβάσεις σχέση στο κιβώτιο. Μάλλον αυτό το άτιμο το ss την κάνει τη ζημιά. Τουλάχιστον αυτή τη διαπίστωση έχω κάνει ως τώρα. Το παρακολουθώ το θέμα.🤔

      Το κλασσικό τρέμουλο των 3κύλινδρων στο ρελαντί το έχει. Κάποιες φορές δεν το νιώθεις καθόλου. Άλλες σαν να συντονίζει και γίνεται πιο έντονο. Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι παίζει μ' αυτό το θέμα. Το παρακολουθώ.

      Όταν φτάσει στις 2.000 rpm που μπαίνει το turbo, είναι στο στοιχείο του το αυτοκίνητο. Φεύγει μπροστά και νιώθεις και το τίναγμα.

      Στην Εθνική μέχρι 3.000 rpm και 130 το πήγα. Ανεβάζει γρήγορα και άνετα. Προσπαθούσα να κρατήσω σταθερή την πίεση του ποδιού στο γκάζι για να μην περάσει τα 130,
      Μου άνοιξε την όρεξη να δω πόσο μπορεί ν' ανεβάσει. Ας όψεται το στρώσιμο και ότι είχα μέσα την οικογένεια. Επιφυλάσσομαι για νεώτερα επί του θέματος σε μεταγενέστερη φάση 😊

      Το μοτέρ είναι τελείως αθόρυβο. Το ίδιο και το αυτοκίνητο. Για μέχρι 3.000 rpm μιλάμε πάντα. Υπάρχει ένας ελαφρύς θόρυβος τροχασμού στην Εθνική, ίσα για να σπάει την ησυχία, τίποτα ενοχλητικό.

      Το κιβώτιο είναι το κλασσικό των vag, μαλακός ο λεβιές και με ακριβές κούμπωμα. Όταν βάζεις ταχύτητα, καταλαβαίνεις ότι μπήκε, δε σου αφήνει καμιά αμφιβολία. Ακούτε psa-δες? 😊

      Από κρατήματα και σταθερότητα, το αυτοκίνητο είναι βράχος. Στις στροφές της Υλίκης ανέβασα και λίγο ταχύτητα στα 140. Δεν κατάλαβα να έχει κάποια ενοχλητική κλίση το αυτοκίνητο. Δε σου δίνει την εντύπωση ότι οδηγείς κάποιο ψηλό αυτοκίνητο, που μπορεί να "γέρνει" ή να το "κουνάει" ο δυνατός άνεμος. Γερό σκαρί το Rocci.

      Λαστιχάκια φοράει τα Falken Ziex ecorun 215/60/16. Συμπαθέστατα. Γενικά μ' αυτό το προφίλ και τη 16άρα ζάντα το αυτοκίνητο ούτε κοπανάει σε λακούβες, ούτε νιώθεις ιδιαίτερους κραδασμούς σε τραχύ οδόστρωμα και σε σαμαράκια. Με το α3, 17άρα ζάντα και 45άρι προφίλ, κάθε φορά που έπεφτα σε λακούβα, τρόμαζα από το ηχηρό ¨γκουπ". Πολιτισμένο αυτοκίνητο, αποφεύγει να σ' ενοχλήσει και να σε ταράξει στους κάκιστους Ελληνικούς δρόμους 🙄

      Το acc το δοκίμασα 2-3 φορές να δω πως ανταποκρίνεται. Την 1η φορά που πλησίασα κάποιον από πίσω, ήμουνα σε ετοιμότητα με το πόδι στο φρένο! Τελικά το Rocci επιβράδυνε ομαλά και εγκαίρως. Δε με τρόμαξε καθόλου. Όταν ξανα-επιταχύνει όμως για να πιάσει την ρυθμισμένη ταχύτητα, το κάνει απότομα, είναι σαν να πατάει τέρμα γκάζι.

      Πολύ ομαλό είναι και το lane assist. Όταν ξεφεύγεις από το κέντρο της λωρίδας, σου στρίβει πολύ gently το τιμόνι για να σε επαναφέρει στον ... ίσιο δρόμο. Λειτουργεί με απόλυτη ακρίβεια και ήρεμα ακόμα και πάνω σε στροφή.
      Βέβαια σε επαρχιακό στενό δρόμο, που πρέπει να αποφεύγεις λακούβες και νεροφαγώματα, το έβγαλα το lane assist για να μην παλεύω με το τιμόνι. Που να ξέρει το έρμο το σύστημα, ότι πρέπει να κάνεις τεχνικές αποφυγής εμποδίων, παρεκκλίνοντας από το κέντρο της λωρίδας για να μη σου σκάσει κάνα λάστιχο? Ελλαδάρα forever...😕

      Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι καλοφτιαγμένο και στιβαρό. Με καλές συναρμογές, δεν τρίζει τίποτα, δεν κουνιέται τίποτα. Βέβαια μετά από τόσα χρόνια με το α3, απλώς επιβεβαιώνω ότι σε ποιότητα εσωτερικού το vw είναι μια κλάση κάτω από το audi.
      Οκ, ότι πληρώνεις παίρνεις. Το Q2 είναι σε άλλο επίπεδο μέσα, αν κάποιος δίνει μεγάλη σημασία στο εσωτερικό, θα πληρώσει το αντίτιμο για να πάει στους 4 κύκλους.

      Ο χώρος αποσκευών είναι πραγματικά τεράστιος. Πρώτη φορά πάω οικογενειακές διακοπές και δεν βγάζω την εταζιέρα. Αν θυμάμαι καλά κοντά 450lt.
      Φοβερά πρακτικό αυτό το ski hatch που έχει στο μέσο των πίσω καθισμάτων. Το έριξα και χώρεσα άνετα όλα τα μακριά αντικείμενα που τα παίρναμε στα πόδια, ομπρέλα θαλάσσης, καλάμια ψαρέματος κλπ.

      Και για να μπω και σε Toyοta mode. Κατανάλωση στην Εθνική μεταξύ 5-6lt/100Km. Με 3 άτομα, φουλ αποσκευές, κλιματισμό αναμμένο και ταχύτητες κίνησης 110-120km/h, δηλαδή μέση ταχύτητα 70-80 Km/h.
      Not bad, not bad...

      Τι με ευχαρίστησε πιο πολύ από τα "γκατζετάκια" του Rocci? Αυτά που χρησιμοποιώ στην καθημερινότητά μου και κάνουν πιο εύκολη την οδηγική μου ζωή.
      Αναδιπλούμενοι καθρέφτες, για να τους κλείνω και να περνάω από στενά δρομάκια της πόλης.

      Autohold, για να μπαίνει αυτόματα το χειρόφρενο όταν είμαι σε στάση. Τεράστια ευκολία και ξεκούραση να μην κρατάς συνέχεια πατημένο το φρένο. Άσε που στις ανηφόρες ξεκινάς σα να είσαι σε ευθεία.

      Και κάμερα οπισθοπορείας. Είναι έξτρα, αλλά πληρώστε τη και βάλτε τη! Κάνει πραγματικά το παρκάρισμα και τους ελιγμούς με την όπισθεν παιχνιδάκι. Αξίζει τα λεφτά της και με το παραπάνω.

      Α, και το ασύρματο android auto. Με το που μπαίνεις μέσα στο αυτοκίνητο, βρίσκει το κινητό και κάνει σύνδεση. Δεν το βγάζω καν από την τσέπη ή την τσάντα. Ούτε καλώδια, ούτε συνδέσεις, ούτε τίποτα. Και όλα λειτουργούν αμέσως στην οθόνη, χάρτες, τηλεφωνικές κλήσεις κλπ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: Οδήγησα....

      Peugeot 208 diesel. Κάποια έκδοση leasing, με 15άρες και χωρίς αισθητήρες παρκαρίσματος.

      Γενική εντύπωση: Εξαιρετικό σε οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης. Δεν είναι τυχαία η εμπορική του επιτυχία.

      Μοτέρ: Εντυπωσιάστηκα από το hdi της Peugeot. Είναι αθόρυβος, πολύ ελαστικός, ανεβάζει γρήγορα, φτάνεις 120 και δεν το καταλαβαίνεις. Πολύ κοντινός σε βενζινοκινητήρα σε συμπεριφορά, με εξαίρεση το στροφάρισμα. Μπουκώνει γρήγορα και πρέπει ν' ανεβάζεις ταχύτητα.
      Η κατανάλωση απίστευτα χαμηλή, ζήλεψα λίγο να πω την αλήθεια. Οδηγείς, οδηγείς και δεν πέφτει η βελόνα.

      Εσωτερικό: Χώρος αποσκευών πολύ μικρός. Χώροι μέτριοι για την κατηγορία. Ωραίο ύφασμα καθισμάτων, πολύ όμορφο ταμπλώ.

      Τα πλαστικά παντού σκληρά, το polo μπροστά του είναι μια κατηγορία πάνω και σε χώρους και σε ποιότητα εσωτερικού. Σε ποιότητα κύλησης είναι εφάμιλα, έχει ανέβει η Peugeot.
      Το κάθισμα του οδηγού πολύ σκληρό. Νομίζω δεν θ' αντέξει κάποιος για πολύωρη οδήγηση. Εντάξει, είμαι και λίγο καλομαθημένος με το α3 που είναι σαν πολυθρόνα και δεν θα επιμείνω.
      Το περιβόητο i-cockpit: Στην 1η επαφή έπαθα ένα μικρό σοκ. Έβλεπα τον μισό πίνακα οργάνων. Στην πορεία συνήθισα, οκ τεντώνεις λίγο το κεφάλι όταν χρειάζεται και βλέπεις καλύτερα.
      Θα το αγόραζα? Ναι αν ήταν 2-3k φτηνότερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      Μέχρις ενός σημείου είναι κατανοητό ότι το ίδιο το αυτοκίνητο σε "εμπνέει" πως θα το πας. Αν οδηγείς π.χ. ένα s3 θα σε τρώει το πόδι σου να πατήσεις το γκάζι παραπάνω.

      Αντιλαμβάνομαι ότι και τα υβριδικά θα "προτρέπουν" με τον τρόπο τους τους οδηγούς να τα πηγαίνουν λίγο πιο σιγά.

      Θα έχουν καταλάβει οι οδηγοί των υβριδικών εμπειρικά, από τη χρήση του αυτοκινήτου, ότι σε συγκεκριμένες ταχύτητες στην Εθνική ταξιδεύουν καλύτερα.
      Πάνε πιο πολύ ηλεκτρικά, είναι πιο ήσυχο το ταξίδι (πιθανόν τους χαλάει την ηρεμία του ταξιδιού όταν ανεβάζει απότομα στροφές ο θερμικός για να φορτίσει τη μπαταρία) και σαν μπόνους κρατάνε και χαμηλά την κατανάλωση.

      Γενικά πιο λογικό βρίσκω το αυτοκίνητο να σε ωθεί σε μια συγκεκριμένη οδηγική συμπεριφορά, παρά γενικεύσεις του τύπου ότι όλοι όσοι παίρνουν υβριδικά Toyota κυνηγάνε τη χαμηλή κατανάλωση, ή ότι είναι αργοί οδηγοί. Αυτό "εμπνέει" το αυτοκίνητο και αργά ή γρήγορα προσαρμόζονται και οδηγούν όλοι στο ίδιο μοτίβο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      Πονάει το στομάχι μου σαν να έχω γαστρορραγία, το κεφάλι μου σαν να έχω covid και θα μπορούσα τώρα να σκοτώσω άνθρωπο απ' τα νεύρα μου. Παρά ταύτα δεν μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα.

      Επαφίεται στη πουτ@ν@ τη τύχη μου να φτιάξει μόνο του ως εκ θαύματος. Άρα πιθανότατα θα πρέπει να ταλαιπωρηθώ βράζοντας στο ζουμί μου κάνοντας σχεδόν δύο εβδομάδες υπομονή για πάρω απλά μια διάγνωση απο την αντιπροσωπεία. Εντάξει τραγικό. Αν δεν είναι αυτό κακό μάτι τι σκατά είναι....

      Χρήστο μην ταράζεσαι τόσο πολύ για πλαστικά, λαμαρίνες και καλώδια. Αυτά φτιάχνουν, οι άνθρωποι να είναι καλά.

      Θυμάμαι όταν είχα πάρει το α3, καινούργιο μοντέλο μόλις είχε κυκλοφορήσει. 'Οταν το παρέλαβα στην αντιπροσωπεία ερχόντουσαν οι τεχνικοί και οι επισκέπτες και το χάζευαν. Δεν υπήρχαν test drive τότε, σε φωτογραφίες σε prospectus το έβλεπες το αυτοκίνητο.

      Όλος ο περίγυρος είχε φαγωθεί, μέχρι που γύρισε ένας και μου λέει τι μίζες και κλεψιές κάνεις ρε συ και αγόρασες τέτοιο αυτοκίνητο. Και νόμιζα ότι είναι και φίλος, αλλά έτσι είναι οι άνθρωποι.

      Ε, δεν περνάει μια βδομάδα, και τρώει stop ένας ταρίφας στο κέντρο στη Μάρνης και με χτυπάει στην πίσω πόρτα, πίσω από τον οδηγό. Την έβαλε όλη μέσα. Δεν ήξερα τι να κάνω, να βάλω τα κλάματα ή να τον βουτήξω και να καταλήξω στη φυλακή.

      Τελικά το έφτιαξαν το αυτοκίνητο σαν καινούργιο. Πήρα το μάθημά μου, ποτέ στεναχώριες για λαμαρίνες και άψυχα πράγματα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Πιο πολύ σας λυπάμαι πάντως που πρέπει να οδηγείτε σε τέτοιες συνθήκες κίνησης, παρά εντυπωσιάζομαι από τις καταναλώσεις του Toyota...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: Peugeot 208

      Δηλαδή και με τις παλιές τιμές, υπήρχε άνθρωπος που έδωσε 33k για το 208? Από την τσέπη του μιλάμε, όχι leasing.

      Να μπει το όνομά του στη λίστα ευεργετων της Stellantis. Ή σε ένα Γαλλικό δρόμο, μια πλατεία, κάπου τέλος πάντων 😁

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: MG3 Hybrid+ 2024

      Πήγα και το είδα. Στατικά το επεξεργάστηκα λίγο. Μπήκα, βγήκα, είδα το μοτέρ, το χώρο αποσκευών, "χάιδεψα" λίγο τα υφάσματα, τα πλαστικά, τις οθόνες, τους διακόπτες.

      Σαν εξωτερική εμφάνιση δεν με εντυπωσίασε τίποτα, αλλά δε βρήκα και κάτι που να με χαλάει. Ήταν και σ' ένα ωραίο κόκκινο χρώμα.

      Εσωτερικά δε βρήκα τίποτα επίσης που να μου κάνει άσχημη εντύπωση στο μάτι ή την αφή. Στα στάνταρντ της κατηγορίας του τα πλαστικά, τα υφάσματα και οι διακόπτες. Κούναγα την κονσόλα και διάφορα τμήματα και ήταν πολύ σταθερά, εντυπωσιάστηκα.

      Το μοτέρ πολύ τακτοποιημένο, όλα στη σειρά τους και στη θέση τους. Ο χώρος αποσκευών μικρός, γύρω στα 300lt.

      Ήταν η μεσαία έκδοση μου είπε ο πωλητής. Φορτωμένη με εξοπλισμό, δεν του έλειπε τίποτα. ADAS, ACC, αισθητήρες παρακαρίσματος πίσω, κάμερα, αναγνώριση σημάτων, lane assist, κάμερα. Τελική τιμή 22k, με 7 χρόνια εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο. Μόνο για τις οθόνες περιορίζουν την εγγύηση στα 3 χρόνια.

      Στο τέλος της 7-ετούς εγγύησης κάνουν ένα γενικό σέρβις με πολλούς ελέγχους και δίνουν μια πλήρη εικόνα για την κατάσταση του αυτοκινήτου και την υγεία της μπαταρίας.

      Παραδέχτηκε ο πωλητής ότι κι αυτοί δεν το πολυξέρουν το αυτοκίνητο, το κάνουν βόλτες για να το μάθουν. Μου έδειξε στο κινητό του διάφορες διαδρομές εντός πόλης και περιαστικές (μέχρι Ανάβυσσο το πήγε) και η κατανάλωση ήταν από 3.7 - 4.3.

      Τρέμε yaris! 😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3

    Latest posts made by andya3

    • RE: VW T-ROC 2026

      Αν κρατήσει το dna του παλιού μοντέλου, το αυτοκίνητο θα είναι εξαιρετικό. Μην κοιτάμε χερούλια και τέτοιες λεπτομέρεις, εδώ άλλα τρίζουν ολόκληρα και δεν δίνει κανείς σημασία.

      Αν κιόλας με το νέο υβριδικό λύσουν το πρόβλημα της υψηλής κατανάλωσης στην πόλη και μπορέσουν να το βγάλουν σε ανταγωνιστική τιμή κοντά στα 30k, έστω το μικρό με τα 130ps, θα σπάσει ταμεία.

      Αλλά δεν το βλέπω, θα ζητάει κανένα νεφρό η vw.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: Περί Σπουδών

      Οι ολιγάρχες και τα ΜΜΕ είναι το κερασάκι στην τούρτα. Πόσες ψήφους έχουν μαζί?

      Τις πολλές ψήφους τις έχει ο κόσμος. Κι αν μπορούσε με κάποιον τρόπο να "αποδεσμευτεί" από την οικονομική του εξάρτηση από το κράτος και τους πολιτικούς, θα αποφάσιζε με πιο καθαρή ματιά.

      Όσο περιμένει να διοριστεί το παιδί του, ή να πάρει τα λεφτά του ΟΠΕΚΕΠΕ για να ζήσει, θα ουρλιάζει για τα Τέμπη, αλλά θα ξαναβγαίνει πρώτος ο ΚΚ3 στις Σέρρες και ο κάθε ΚΚ3. Τον αγάπησαν? Δε νομίζω, για άλλο λόγο τον ψηφίζουν...

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: Περί Σπουδών

      Επειδή λοιπόν κάποιοι το βλέπουν αλλιώς το θέμα της τιμωρίας του φοιτητή. Είτε από άποψη, είτε από τυφλή ιδεολογία (οι αριστεροί ως συνήθως 😊). Εδώ μπαίνει ο ρόλος της πολιτείας.

      Και επειδή οι Έλληνες είμαστε λίγο ανατολίτες και τα πάντα είναι σχετικά και παζαρεύονται και έχουμε και αρκετούς αριστερίζοντες, αναρχο-αυτόνομοι κλπ. Οπότε δεν περνάνε μοντέλα τύπου Γερμανίας. Που οι νόμοι είναι πάνω από τους ανθρώπους και θα επικροτούσαν τη φυλάκιση του φοιτητή.

      Ας εφαρμοστεί ένα μοντέλο σαν των ΗΠΑ, που έχουν κι αυτοί τις δικές τους ιδιαιτερότητες με τους μαύρους κλπ. Να δίνεται η δυνατότητα στο Δικαστή να επιλέγει κατά περίπτωση αν θα στείλει τον παραβάτη στη φυλακή ή θα του δώσει εναλλακτική ποινή με κοινωνική εργασία.

      Πάντως το χυμαδιό, με την ατιμωρησία και το μπάχαλο παντού δεν έχει θέση πλέον στη σύγχρονη Ελλάδα. Αυτά τα θα αποφασίζουν οι καθηγητές για ποινικά αδικήματα ή οι διαδηλωτές για την πολιτική της κάθε κυβέρνησης ή οι καταληψίες μαθητές για την παιδεία και ότι άλλη κουταμάρα έχει επικρατήσει στην Ελλάδα, όσο περνάει ο καιρός θα φθίνει.

      Υπάρχουν βέβαια και πολιτικοί που συμπεριφέρονται έτσι, της παρούσας κυβέρνησης μη εξαιρουμένης. Αλλά λίγο με την πίεση της Ευρώπης, λίγο με την πίεση και την αποδοκιμασία του κόσμου, λίγο με το ένα και το άλλο, θα τίθονται κι αυτοί σιγά σιγά στο περιθώριο (ελπίζω 😊).

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Έχει ακούσει ποτέ κανείς ατύχημα με σύγκρουση αεροπλάνων?

      Φυσικά και όχι...μέχρι τώρα όμως.

      Υπάρχει κάτι που σε κάνει να πιστεύεις πως οι δεξιοί κατσαπλιαδες που κάνουν κουμάντο τα τελευταία χρόνια δεν θα βάλουν χέρι και εκεί όπως έκαναν και με τα τρένα με τα γνωστά ολέθρια αποτελέσματα;

      https://www.google.com/url?q=https://www.star.gr/eidiseis/ellada/698737/pthseis-sto-orio-h-asfaleia-foboi-gia-aeroporika-temph

      Το μόνο που μας σώζει εκεί είναι πως είναι τόσο μεγάλη η ευθύνη που η υπερπροσπάθεια του ανθρώπινου παράγοντα ξεπερνά την ανεπάρκεια του γαλάζιου τσίρκου που μας κυβερνά.

      Κάποιος σοφός και έμπειρος άνθρωπος τις προάλλες μου είπε το εξής,
      η επταετία μπροστά σε δαυτους ήταν Τσιγκολελετα...

      Vag-κίρκη άσε τη γνωστή σου πασοκτζίδικη ψυχολογική τρομοκρατία, σε μάθαμε. 😁

      Το πρόβλημα δεν είναι ότι η ΝΔ έβαλε χέρι στα τρένα, αλλά το ακριβώς αντίθετο! Ότι δεν έκανε τίποτα για να βελτιώσει τα τρένα, ούτε για το υπόλοιπο Δημόσιο.

      Μην πειράξουνε τα κομματόσκυλα και τους βολεμένους και χάσουν καμιά ψήφο. Οπότε ας πληρώσουν το τίμημα της επιλογής τους, όπως έστρωσαν θα κοιμηθούν.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: Περί Σπουδών

      @cirus said in Περί Σπουδών:

      @andya3 said in Περί Σπουδών:

      @cirus said in Περί Σπουδών:

      @andya3 said in Περί Σπουδών:

      @cirus said in Περί Σπουδών:

      @andya3 said in Περί Σπουδών:

      Το θέμα όμως τελικά δεν είναι ο φοιτητής, ούτε ο καταγγέλων καθηγητής, ούτε ο Μαρκάτος. Συμβαίνουν τέτοιου είδους περιστατικά στις κοινωνίες και με νέους που βράζει το αίμα τους και είναι ανώριμοι.

      Πάλι στο κράτος και το ποινικό σύστημα καταληγουμε. Πως συνέβαλε στην επίλυση αυτής της διένεξης, που είναι και δουλειά του σε τελική ανάλυση. Έστειλε το φοιτητή φυλακή. Συγχαρητήρια.

      Δηλαδή οι Δικαστές στις ΗΠΑ που έχουν δυνατότητα να επιβάλλουν κοινωνική εργασία σαν ποινή είναι οπισθοδρομικοί και αποτυχημένοι. Είμαστε τραγικοί.

      ΑΚΡΙΒΩΣ, πολυ σωστα, αν και το γεγονος κανονικα δεν θα έπρεπε να φτασει εκει

      ενας κοσμητορας που σεβεται τον εαυτο του θα επρεπε να τα λύνει χωρις να καταληγουν τετοια μικρα ζητηματα στο κρατος και την αστυνομία. Δηλαδη αν δεν μπορει να λυσει τοσο μικρα ζητηματα ας παραιτηθει, δεν ειναι αξιος να ειναι κοσμητορας. μονο οταν χοντρενει πολύ το πραγμα θα επρεπε να πανε τετοια ζητηματα εκει. Τωρα σε χοντρα ζητηματα τι θα κάνει , θα φέρει στρατο και τανκς??? Τωρα το μονο που καταφερε ειναι να κανει ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΛΟΙ και να κανουν στο τελος πολύ χειροτερες ζημιες μαζικα.

      Εδω θα διαφωνήσω. Οι καθηγητές στα ΑΕΙ είναι επιστημονικό προσωπικό. Μέχρις ενός σημείου πρέπει να μπορούν να διαχειρίζονται τις σχέσεις τους με τους φοιτητές. Αλλά δεν είναι ούτε παιδονόμοι, ούτε υποχρεωμένοι να αντιμετωπίζουν παραβατικές συμπεριφορές.

      Τώρα μπαίνεις σε αριστερή λογική. Για να διαφυλαχτεί και καλά το άσυλο, ας γίνουν άβατο παραναμίας και αυθαιρεσίας τα Πανεπστήμια και να λύσουν το πρόβλημα οι καθηγητές.

      Όχι, τα Πανεπιστήμια είναι δημόσια κτίρια και ισχύουν οι ίδιοι νόμοι που υπάρχουν και στην υπόλοιπη κοινωνία.

      Αυτα τα αριστερη και δεξια λογικη να τα πεις σε εκεινους που τα πιστευουν

      Για μενα δεν υπαρχουν αριστεροι και δεξιοι ειναι κατι που πανε να μας βαλουν σε τρυπάκι λες και εγω πρεπει να συμφωνω σε ολα με τους μεν ή τους δε. ΟΧΙ σε καποια συμφωνω με καποιους , σε καποια αλλα με κάποιους αλλους

      Στο συγκεκριμενο με κανεναν από τους δυο

      Οχι τα πανεπιστημια δεν ειναι το ιδιο

      Αλλα πρεπει να παρεμβαινει και η αστυνομια οταν χρειαζεται

      οι Κοσμητορες εχουν ειδικους ρόλους και πρεπει να εχουν και αυτο το ρολο σε μικρες παραβατικες συμπεριφορες. Οπως βλέπεις δεν μιλάω για ασυλο. Αλλα οι φοιτητες μας ειναι το μελλον μας και αντιλαμβανόμενοι οτι τα παιδια σε τετοια ηλικια ειναι λίγο ανωριμα και αντιδραστικα λογικο ειναι να τους εχουμε μια λίγο πιο προνομιακη μεταχειριση. Πρεπει να τους εμπνεουμε για το σωστο και να τους κανουμε να το κατανοησουν , οχι απλά να το επιβαλουμε με την βια που ειναι η αστυνομια. Εγω πιστευω πολύ στα νεα παιδια οτι ειναι τα μονα που μπορουν να κανουν καλύτερη την χωρα. Ας ειμαι και ονειροπολος, σε κατι πρεπει να ελπίζω. Και δεν τα λέω ολα αυτα για τον πιθανο τσογλανο που εκανε τα γκραφιτι. Τα λεω γιατι οταν τιμωρεις αναιτια σκληρα ενα φοιτητη οι υπολοιποι φοιτητες θα παρουν το μερος του και θα αντιδρασουν ακομα χειροτερα. Το μονο που εκαναν εδω ειναι μια τρυπα στο νερο με την τιμωρία.

      αλλα προφανως για πιο σοβαρα θεματα πρεπει να μπορει να παρεμβει το κρατος και η αστυνομια

      Ειναι πολυ σημαντικο για μενα προσωπικα να μεταχειριζεσαι τους φοιτητες διαφορετικά σαν μια ειδικη ομαδα. Οπως κάνεις υπομονη και στα παιδια σου οταν ερθουν στην εφηβεια που θεωρεις οτι ειναι φυσιολογικο να αντιδρουν στους γονεις σε αυτη την ηλικία, κατι παρομοιο ειναι και εδω

      Νομίζω συμφωνήσαμε ότι η ποινή φυλάκισης είναι παράλογη.

      Συζητάμε τώρα για το ρόλο των καθηγητών. Μη συγχέουμε το εκπαιδευτικό έργο με τις ποινικές συμπεριφορές των φοιτητών.

      Προφανώς αν ένας καθηγητής φωνάξει την αστυνομία επειδή κάποιος φοιτητής κάνει φασαρία στην τάξη ή αντιμιλήσει είναι παλαβός. Εκεί τελειώνουν όμως και τα όρια ανοχής.

      Όταν ο φοιτητής κάνει ποινικά κολάσιμες πράξεις, υπάρχουν άλλοι θεσμοί του κράτους που αναλαμβάνουν το θέμα. Δεν είναι δουλειά και ευθύνη του καθηγητή να παίξει αυτό το ρόλο.

      εισαι αρκετα εξυπνος να καταλαβεις την απαντηση μου. Δεν μαρεσει να επαναλαμβανομαι.

      Διαφωνω και σου εξηγησα οτι πρεπει να εχει την νοημοσυνη να διαχωριζει τις ποινικα κολασιμες πραξεις σε μη σημαντικες (που μπορουν να επιλυθουν ευκολα εντος πανεπιστημιου) και σημαντικες που πρεπει να απευθυνθει στην αστυνομια. Και ναι πιστευω οτι ο ρολος του ΚΟΣΜΗΤΟΡΑ (ΟΧΙ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ που λες) ειναι ΚΑΙ αυτος και εξηγησα και γιατι. Αν συμφωνεις ή οχι ειναι δικαιωμα σου. Εγω εξηγησα και το τι πιστευω και το γιατι

      Το κλείνω το θέμα, αλλά όχι χωρίς γενικό σχόλιο. 😊

      Δεν είμαστε Βορειο-ευρωπαική κοινωνία που οι κανόνες είναι πάνω απο τους ανθρώπους. Εκεί η ποινή φυλάκισης του φοιτητή, όχι έκπληξη δεν θα προκαλούσε, θα την επικροούσαν κιόλας.

      Ας κρατήσουμε ένα πιο ανθρώπινο πρόσωπο. Χωρίς όμως να πάμε στο άλλο άκρο και να θεωρούμε ότι οι παραβάσεις πρέπει να αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση.

      Άμα είναι φοιτητής δεν πειράζει είναι μικρό το παιδί, άμα είναι Ρομά είναι φτωχός κι αμόρφωτος κοκ. Έτσι άκρη δεν βγάζουμε, ένα μπάχαλο φτιάχνουμε. Όλοι θα θέλουν να αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση και όλοι θα νιώθουν αδικημένοι.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: Περί Σπουδών

      @cirus said in Περί Σπουδών:

      @andya3 said in Περί Σπουδών:

      @cirus said in Περί Σπουδών:

      @andya3 said in Περί Σπουδών:

      Το θέμα όμως τελικά δεν είναι ο φοιτητής, ούτε ο καταγγέλων καθηγητής, ούτε ο Μαρκάτος. Συμβαίνουν τέτοιου είδους περιστατικά στις κοινωνίες και με νέους που βράζει το αίμα τους και είναι ανώριμοι.

      Πάλι στο κράτος και το ποινικό σύστημα καταληγουμε. Πως συνέβαλε στην επίλυση αυτής της διένεξης, που είναι και δουλειά του σε τελική ανάλυση. Έστειλε το φοιτητή φυλακή. Συγχαρητήρια.

      Δηλαδή οι Δικαστές στις ΗΠΑ που έχουν δυνατότητα να επιβάλλουν κοινωνική εργασία σαν ποινή είναι οπισθοδρομικοί και αποτυχημένοι. Είμαστε τραγικοί.

      ΑΚΡΙΒΩΣ, πολυ σωστα, αν και το γεγονος κανονικα δεν θα έπρεπε να φτασει εκει

      ενας κοσμητορας που σεβεται τον εαυτο του θα επρεπε να τα λύνει χωρις να καταληγουν τετοια μικρα ζητηματα στο κρατος και την αστυνομία. Δηλαδη αν δεν μπορει να λυσει τοσο μικρα ζητηματα ας παραιτηθει, δεν ειναι αξιος να ειναι κοσμητορας. μονο οταν χοντρενει πολύ το πραγμα θα επρεπε να πανε τετοια ζητηματα εκει. Τωρα σε χοντρα ζητηματα τι θα κάνει , θα φέρει στρατο και τανκς??? Τωρα το μονο που καταφερε ειναι να κανει ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΛΟΙ και να κανουν στο τελος πολύ χειροτερες ζημιες μαζικα.

      Εδω θα διαφωνήσω. Οι καθηγητές στα ΑΕΙ είναι επιστημονικό προσωπικό. Μέχρις ενός σημείου πρέπει να μπορούν να διαχειρίζονται τις σχέσεις τους με τους φοιτητές. Αλλά δεν είναι ούτε παιδονόμοι, ούτε υποχρεωμένοι να αντιμετωπίζουν παραβατικές συμπεριφορές.

      Τώρα μπαίνεις σε αριστερή λογική. Για να διαφυλαχτεί και καλά το άσυλο, ας γίνουν άβατο παραναμίας και αυθαιρεσίας τα Πανεπστήμια και να λύσουν το πρόβλημα οι καθηγητές.

      Όχι, τα Πανεπιστήμια είναι δημόσια κτίρια και ισχύουν οι ίδιοι νόμοι που υπάρχουν και στην υπόλοιπη κοινωνία.

      Αυτα τα αριστερη και δεξια λογικη να τα πεις σε εκεινους που τα πιστευουν

      Για μενα δεν υπαρχουν αριστεροι και δεξιοι ειναι κατι που πανε να μας βαλουν σε τρυπάκι λες και εγω πρεπει να συμφωνω σε ολα με τους μεν ή τους δε. ΟΧΙ σε καποια συμφωνω με καποιους , σε καποια αλλα με κάποιους αλλους

      Στο συγκεκριμενο με κανεναν από τους δυο

      Οχι τα πανεπιστημια δεν ειναι το ιδιο

      Αλλα πρεπει να παρεμβαινει και η αστυνομια οταν χρειαζεται

      οι Κοσμητορες εχουν ειδικους ρόλους και πρεπει να εχουν και αυτο το ρολο σε μικρες παραβατικες συμπεριφορες. Οπως βλέπεις δεν μιλάω για ασυλο. Αλλα οι φοιτητες μας ειναι το μελλον μας και αντιλαμβανόμενοι οτι τα παιδια σε τετοια ηλικια ειναι λίγο ανωριμα και αντιδραστικα λογικο ειναι να τους εχουμε μια λίγο πιο προνομιακη μεταχειριση. Πρεπει να τους εμπνεουμε για το σωστο και να τους κανουμε να το κατανοησουν , οχι απλά να το επιβαλουμε με την βια που ειναι η αστυνομια. Εγω πιστευω πολύ στα νεα παιδια οτι ειναι τα μονα που μπορουν να κανουν καλύτερη την χωρα. Ας ειμαι και ονειροπολος, σε κατι πρεπει να ελπίζω. Και δεν τα λέω ολα αυτα για τον πιθανο τσογλανο που εκανε τα γκραφιτι. Τα λεω γιατι οταν τιμωρεις αναιτια σκληρα ενα φοιτητη οι υπολοιποι φοιτητες θα παρουν το μερος του και θα αντιδρασουν ακομα χειροτερα. Το μονο που εκαναν εδω ειναι μια τρυπα στο νερο με την τιμωρία.

      αλλα προφανως για πιο σοβαρα θεματα πρεπει να μπορει να παρεμβει το κρατος και η αστυνομια

      Ειναι πολυ σημαντικο για μενα προσωπικα να μεταχειριζεσαι τους φοιτητες διαφορετικά σαν μια ειδικη ομαδα. Οπως κάνεις υπομονη και στα παιδια σου οταν ερθουν στην εφηβεια που θεωρεις οτι ειναι φυσιολογικο να αντιδρουν στους γονεις σε αυτη την ηλικία, κατι παρομοιο ειναι και εδω

      Νομίζω συμφωνήσαμε ότι η ποινή φυλάκισης είναι παράλογη.

      Συζητάμε τώρα για το ρόλο των καθηγητών. Μη συγχέουμε το εκπαιδευτικό έργο με τις ποινικές συμπεριφορές των φοιτητών.

      Προφανώς αν ένας καθηγητής φωνάξει την αστυνομία επειδή κάποιος φοιτητής κάνει φασαρία στην τάξη ή αντιμιλήσει είναι παλαβός. Εκεί τελειώνουν όμως και τα όρια ανοχής.

      Όταν ο φοιτητής κάνει ποινικά κολάσιμες πράξεις, υπάρχουν άλλοι θεσμοί του κράτους που αναλαμβάνουν το θέμα. Δεν είναι δουλειά και ευθύνη του καθηγητή να παίξει αυτό το ρόλο.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: Περί Σπουδών

      @cirus said in Περί Σπουδών:

      @andya3 said in Περί Σπουδών:

      Το θέμα όμως τελικά δεν είναι ο φοιτητής, ούτε ο καταγγέλων καθηγητής, ούτε ο Μαρκάτος. Συμβαίνουν τέτοιου είδους περιστατικά στις κοινωνίες και με νέους που βράζει το αίμα τους και είναι ανώριμοι.

      Πάλι στο κράτος και το ποινικό σύστημα καταληγουμε. Πως συνέβαλε στην επίλυση αυτής της διένεξης, που είναι και δουλειά του σε τελική ανάλυση. Έστειλε το φοιτητή φυλακή. Συγχαρητήρια.

      Δηλαδή οι Δικαστές στις ΗΠΑ που έχουν δυνατότητα να επιβάλλουν κοινωνική εργασία σαν ποινή είναι οπισθοδρομικοί και αποτυχημένοι. Είμαστε τραγικοί.

      ΑΚΡΙΒΩΣ, πολυ σωστα, αν και το γεγονος κανονικα δεν θα έπρεπε να φτασει εκει

      ενας κοσμητορας που σεβεται τον εαυτο του θα επρεπε να τα λύνει χωρις να καταληγουν τετοια μικρα ζητηματα στο κρατος και την αστυνομία. Δηλαδη αν δεν μπορει να λυσει τοσο μικρα ζητηματα ας παραιτηθει, δεν ειναι αξιος να ειναι κοσμητορας. μονο οταν χοντρενει πολύ το πραγμα θα επρεπε να πανε τετοια ζητηματα εκει. Τωρα σε χοντρα ζητηματα τι θα κάνει , θα φέρει στρατο και τανκς??? Τωρα το μονο που καταφερε ειναι να κανει ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΛΟΙ και να κανουν στο τελος πολύ χειροτερες ζημιες μαζικα.

      Εδω θα διαφωνήσω. Οι καθηγητές στα ΑΕΙ είναι επιστημονικό προσωπικό. Μέχρις ενός σημείου πρέπει να μπορούν να διαχειρίζονται τις σχέσεις τους με τους φοιτητές. Αλλά δεν είναι ούτε παιδονόμοι, ούτε υποχρεωμένοι να αντιμετωπίζουν παραβατικές συμπεριφορές.

      Τώρα μπαίνεις σε αριστερή λογική. Για να διαφυλαχτεί και καλά το άσυλο, ας γίνουν άβατο παραναμίας και αυθαιρεσίας τα Πανεπστήμια και να λύσουν το πρόβλημα οι καθηγητές.

      Όχι, τα Πανεπιστήμια είναι δημόσια κτίρια και ισχύουν οι ίδιοι νόμοι που υπάρχουν και στην υπόλοιπη κοινωνία.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: Περί Σπουδών

      Το θέμα όμως τελικά δεν είναι ο φοιτητής, ούτε ο καταγγέλων καθηγητής, ούτε ο Μαρκάτος. Συμβαίνουν τέτοιου είδους περιστατικά στις κοινωνίες και με νέους που βράζει το αίμα τους και είναι ανώριμοι.

      Πάλι στο κράτος και το ποινικό σύστημα καταληγουμε. Πως συνέβαλε στην επίλυση αυτής της διένεξης, που είναι και δουλειά του σε τελική ανάλυση. Έστειλε το φοιτητή φυλακή. Συγχαρητήρια.

      Δηλαδή οι Δικαστές στις ΗΠΑ που έχουν δυνατότητα να επιβάλλουν κοινωνική εργασία σαν ποινή είναι οπισθοδρομικοί και αποτυχημένοι. Είμαστε τραγικοί.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @dg79 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Να τους αξιολογήσουν τους σταθμάρχες κι αν δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά, να τους βρουν μια απλούστερη θέση εργασίας.

      Αν δε κάνεις σωστά τη δουλειά σου απολύεσαι. Τι είναι ο ΟΣΕ, φιλανθρωπικό ίδρυμα;

      Πονάει κεφάλι κόψει κεφάλι δεν είναι και η καλύτερη λύση. Υπάρχουν κι ενδιάμεσα στάδια.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      @andya3 said in Toyota Corolla Cross:

      Δεν είναι σύνηθες να περιμένει κάποιος 8 μήνες για να παραλάβει καινούργιο αυτοκίνητο. Είναι μεγάλο χρονικό διάστημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό και μεινονέκτημα για την Toyota.

      Είναι προσωπική απόφαση όμως του αγοραστή με βάση τις ανάγκες του και τις επιλογές του αν είναι διατεθειμένος να περιμένει. Δεν έχει να κάνει με το αν καλώς ή κακώς το κάνει η Toyota. Έτσι πουλάει και σ' όποιον αρέσει.

      Μεγαλύτερο μειονέκτημα θεωρώ ότι δεν μπορεί ο αγοραστής να προσθέσει εξοπλισμό και πρέπει να το πάρει ντε και σώνει όπως το δίνουν. Αυτό για μένα θα ήταν λόγος απόρριψης, δεν θα έδινα 30k και να παρκάρω με το μάτι και τον καθρέφτη επειδή π.χ. δεν βάζουν αισθητήρες παρκαρίσματος που κοστίζουν 50-100€.

      Ρε φίλε γιατί κολλάς, το πήρα και έβαλα αισθητήρες μπροστά και πίσω με 150-200 ευρώ, δεν θυμάμαι ακριβώς πόσα...!!!
      Από αισθητήρες βρωμάει ο κόσμος...!!!
      Από αυτό που έρχεται τώρα το λήφτινγκ, στην έκδοση active plus που είναι και η φθηνότερη, λείπει κάτι που θα ήταν βασικό και απαραίτητο, ειδικά για την ασφάλεια μας...??!!!

      Και οθόνη θα μπορούσες να βάλεις μόνο σου μετά. Και κάμερα. Και δέρμα στο τιμόνι. Και φωτάκια στις πίσω πλαφονιέρες. Να βάλεις και μία ωραία μαλακή επίστρωση στο πάνω μέρος του ταμπλώ. Πολλά και διάφορα που βρωμάει ο τόπος.

      Είναι και οι συμβολισμοί όμως πίσω από τις ελείψεις. Με το CC φωνάζει η Toyota "από μένα θα πάρεις ένα αξιόπιστο οικονομικό μοτέρ" που το έντυσα γύρω γύρω με λαμαρίνες και πλαστικά.

      Σ' όποιον αρκεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο ας το πάρει. Νομίζω στην πλειοψηφία των αγοραστων δεν αρκεί για την τιμή που το δίνουν, γι' αυτό δεν πουλάει κιόλας.

      Μάλλον δεν με πρόσεξες, δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα γράφεις κατά την άποψη μου.
      Σε ρώτησα τι νομίζεις ότι λείπει από την active plus...!!!
      Εγώ μόνο αισθητήρες πάρκινγκ έβαλα μπροστά και πίσω και ζελατίνες πιο σκούρες, προσωπικό θέμα αυτό ,που δεν το έχουν τα αυτοκίνητα, τίποτε άλλο δεν χρειάζεται.
      Το κκ. δεν είναι ένα καλό αξιόπιστο απλά μοτέρ και λαμαρίνες φίλε, είναι ένα πολύ value για τα λεφτά του αυτοκίνητο, που δεν σπάει ,δεν χαλάει και διαθέτει ότι χρειάζεται από εξοπλισμό...!!!
      Και κάμερες έχει και οθόνη έχει και ότι άλλο θεωρούμε σήμερα αναγκαίο και απαραίτητο, μέχρι φωνητικές εντολές για να σου ανοίγει παράθυρα και κλιματισμό, που εννοείται είναι ΑΧΡΗΣΤΑ, μόνο φιγούρα...!!!
      Η οικογένεια μου, οι συγγενείς μου, έχουν 2 Μερσεντές, έχω λοιπόν μέτρο σύγκρισης με αυτοκίνητα πολύ ποιοτικότερα που κοστίζουν υπερδιπλάσια χρήματα από το κκ. και δεν έχω δει τις διαφορές που λες. Ούτε και όταν πήγα να αγοράσω κοιτώντας στα ίδια λεφτά περίπου με παρόμοια χαρακτηριστικά είδα ποιοτικότερα αυτοκίνητα στο εσωτερικό σε εξοπλισμό κ.λπ..
      Για πες μου λοιπόν για να το κάνουμε και συγκεκριμένο, ποιο έχασα με 35500 ευρώ, δίλιτρο, με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που ξέρουμε τι σημαίνει, τετρακίνητο με δεύτερο ηλεκτρομοτέρ για το 4Χ4, υβριδικό, όχι μαιμού υβριδικό , με την αντίστοιχη κατανάλωση και αξιοπιστία, 5 λίτρα στα 100 χλμ. όπως είπες, χωρίς τέλη που να μπαίνει δακτύλιο , με εξοπλισμό και ποιότητα καλύτερη από το corolla cross...??!!
      Με το όνομα Τογιότα από πίσω, που αν το βγάλεις για πώληση το δίνεις σε μία βδομάδα..??!!
      Υπ΄όψιν έχω 34000 χλμ. έκανα 2 σέρβις ετήσια και δεν ξαναπάτησα αντιπροσωπεία, ούτε για τιμόνια, ούτε για ηλεκτρονικά, ούτε για βλάβες μηνών, ονόματα δε γράφουμε, πήγαινα στα φόρουμ να τα διαβάσεις ,κ.λπ....κ.λπ...
      200000 χλμ. εγγύηση ή 6 χρόνια και 11 χρόνια η μπαταρία...!!!
      Για πες λοιπόν, τι είναι αυτό που μου ξέφυγε και θα το επέλεγες εσύ..??!!
      Για να έχουμε και κάποιο μέτρο σύγκρισης ..........

      Αγαπητέ το CC που εξυμνείς, μάλλον θεωρείται από τα πιο "αποτυχημένα" μοντέλα της Toyota. Φαντάζομαι δηλαδή τι θα έγραφες για τα πραγματικά πετυχημένα της! 🙂

      Στα δικά μου μάτια , θέλω και γούστα, φαντάζει ως το καλύτερο σε σχέση με τα λεφτά που έδωσα και το πως ανταποκρίνεται σε θέματα αξιοπιστίας ως τώρα...!!!
      Παρότι αυτό είναι ένα υποκειμενικό θέμα απλά σου γράφω για το 2024 ότι το corolla cross ήρθε τρίτο σε πωλήσεις στον πλανήτη, μετά από ένα αδερφάκι του το RAV που με 1.187000 μονάδες ήταν ΠΡΩΤΟ στον κόσμο σε πωλήσεις και αν δεν υπήρχε το θέμα με τα κυβικά στη χώρα μας, ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ, διότι το μοτέρ του είναι 2500 κυβικά, πολλά για την Ελλάδα, αλλά και ακριβότερο μερικά χιλιάρικα, με δεύτερο το Τέσλα MODEL Y 1.185000 μονάδες πουλήθηκαν, που κάνει τα διπλά λεφτά από το κκ. και τρίτο ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΤΟ COROLLA CROSS, που μας είπες ότι ως αποτυχημένο δεν πουλάει με 859.000 ΠΩΛΗΣΕΙΣ...!!!
      Και 59000 μόνο να είχε πουλήσει για μένα είναι το ιδανικότερο...!!!
      Αλλά καλό θα ήταν όταν κουβεντιάζουμε, αυτά που γράφουμε να μπορούμε και να τα υποστηρίξουμε...!!!!!

      Το CC πουλάει ελάχιστα στην Ευρώπη. Απ' όσο θυμάμαι στην κατάταξη είναι Νο.25.

      Αν πουλάει στην Ασία δεν γνωρίζω. Έχουν και κάποια δισ πληθυσμό εκεί. Πάντως δεν θεωρω τον εαυτό μου Ασιάτη και δεν κρίνω με Ασιατικά κριτήρια.

      Αν κάποιος θεωρεί τον εαυτό του πιο global τύπο, οκ, ας κρίνει με βάση τις παγκόσμιες πωλήσεις του CC.

      Αυτά δεν είναι κριτικη στην επιλογή του CC. Ο καθένας με τα λεφτά του ότι γουστάρει αγοράζει. Απλώς μου ζήτησες τεκμηρίωση γι' αυτά που έγραψα.

      Αν επέλεγα να δω πόσο πουλάει το κκ. στη Θεσσαλονίκη, τότε ίσως να σε δικαίωνα...!!!
      Όμως φίλε μου η αναφορά μου ήταν επάνω στην τοποθέτηση σου ότι το κκ. είναι αποτυχημένο ...!!!
      Δεν πουλάει καθόλου στην Αλάσκα π.χ., όμως έτσι κουβέντα δε γίνεται...!!!
      Ο καθένας μας βέβαια αγοράζει με τα δικά του κριτήρια και δεν κοιτάζει τις πωλήσεις, εδώ άλλος αγοράζει με τη λογική του αν φορτίζει ασύρματα το τηλέφωνο του και όχι με το πόσο αξιόπιστο είναι αυτό που παίρνει...!!!
      Ούτε καν ήξερα το πόσες πωλήσεις έχει πριν αγοράσω, ούτε και τώρα με νοιάζει.
      Για εκείνο που είμαι σίγουρος είναι ότι, βγήκε πολύ καλύτερο από αυτό που περίμενα εγώ, είμαι δηλαδή ένας ευτυχισμένος κάτοχος προς το παρόν, πράγμα εννοείται τελείως υποκειμενικό...!!!
      Και εδώ μέσα μπαίνω για να ενημερωθώ και να ενημερώσω, πάντα με τα δικά μου κριτήρια και για λίγη κουβεντούλα χαβαλέ φυσικά.
      Δεν έχω καμμία διάθεση να ανεβάσω τους τόνους, το έδειξα αρκετές φορές.
      Ήταν άτυχη η τοποθέτηση σου, το COROLLA CROSS , αυτό που χαρακτήρισες ως ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ, ήταν το τρίτο σε πωλήσεις παγκοσμίως αυτοκίνητο για το 2024...!!!
      Για μένα δεν αλλάζει κάτι, για αυτούς που τους ενοχλούν οι πωλήσεις του δεν ξέρω...!!!
      Επειδή στο σόι μου είναι όλοι δικηγόροι, μου έμαθαν πολύ καλά πως γίνεται η τρίπλα, το άσπρο μαύρο όμως...........δύσκολα...!!!
      Κρατάω λοιπόν εγώ το κορολάκι μου, κι εσύ την άποψη σου.........και προχωράμε...!!!

      Η συζήτηση δεν γίνεται για να συμφωνήσουμε, αλλά για να ακούγονται όλες οι απόψεις. Προφανώς ο καθένας θα κρατήσει τη δικιά του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr