Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 2
    • Topics 0
    • Posts 5580
    • Best 3256
    • Groups 0

    andya3

    @andya3

    6698
    Reputation
    266
    Profile views
    5580
    Posts
    2
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    andya3 Unfollow Follow

    Best posts made by andya3

    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      @lap για σένα. Το α3 μου είναι 17 ετών. Αλλά...
      'Οτι πληρώνεις παίρνεις και ότι φροντίζεις σε φροντίζει.

      60b9622c-b911-44bb-82bf-2b92d5b3ac48-εικόνα.png

      c4d6e46f-fe04-4a54-98c4-e7c8ebb26799-εικόνα.png

      1a222ced-81a7-43c3-ad6c-e272c35d1d58-εικόνα.png

      8606a2e4-ca02-4888-ad65-ba16a9bd4147-εικόνα.png

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      andya3
    • RE: VW T-Roc

      Τιμής ένεκεν της παλαιότερης συμμετοχής μου στο forum, θα πω μερικά λόγια για το T-Roc 1.0 tsi life μετά από ένα χρόνο συμβίωσης μαζί του. Από τη δική μου οπτική γωνία, όπως το ζω και το βλέπω εγώ το αυτοκίνητο.

      Μετά από 13 μήνες και 15.000 km είναι γενικά απροβλημάτιστο. Είχα ένα σφύριγμα στα φρένα όταν επιβράδυνα πατώντας μαλακά το πετάλι του φρένου. Ικανοποιητική η αντιμετώπιση από Karenta. Το κράτησαν ένα ολόκληρο πρωί το αυτοκίνητο, το έλεγξαν, έκαναν κάποιες επεμβάσεις και βελτιώθηκε κατά 90% το πρόβλημα. Έβαλαν λέει πάστα χαλκού και έσπασαν τις γωνίες απ’ τα τακάκια. Οκ μπορώ να ζήσω μ’ αυτό, πταίσματα.

      Γενικά αν κάτσει πολύ ώρα στον ήλιο ή πέσει σε πολύ βροχή το αυτοκίνητο, τα ηλεκτρονικά την ακούνε λίγο. Εμφανίζονται σφάλματα για το Adaptive Cruise Control και το Lane Assist, αλλά μετά από λίγη ώρα εξαφανίζονται μόνα τους.

      Tο μοτέρ 1.0 tsi για γκάζια δεν είναι, αλλά κινεί παραπάνω από ικανοποιητικά το αυτοκίνητο. Συνεχίζει να με εκπλήσσει πως ένα τόσο μικρό μοτεράκι έχει τόσα πολλά κότσια. Φτάνει άνετα μέχρι τα 160km/h. Παραπάνω δεν έχω προσπαθήσει να το πάω.

      Μόνο σε έντονα ανηφορικές διαδρομές νιώθεις ότι ξεμένει από δύναμη και δυσκολεύεται να επιταχύνει. Αλλά κι εκεί δε σε πουλάει. Πρέπει να δουλέψεις το μοτέρ μεταξύ 3.000-4.000 rpm για να σου δώσει ότι δύναμη έχει. Και πάλι ανεβάζει ταχύτητα αργά. Σε περίπτωση προσπέρασης σε επαρχιακό σε ανηφόρα, πρέπει να τη σχεδιάσεις λίγο στο μυαλό σου την προσπέραση και να έχεις ανοιχτό δρόμο από το αντίθετο ρεύμα.

      Κατανάλωση σε εθνική με ταχύτητες 10-20 km/h πάνω από τα όρια και ανοιχτό κλιματισμό γύρω στα 6.5 lt/100 km. Σε επαρχιακούς με χαμηλότερες ταχύτητες γράφει κάτι ωραία 5 lt/100 km. Είναι ικανοποιητικές οι τιμές και σε συνδυασμό με τα 50lt ντεπόζιτο η αυτονομία είναι μεγάλη.

      Μελανό σημείο του tsi η κατανάλωση στην πόλη. Με απενεργοποιημένο το Start Stop Ιδανικό σενάριο τα 6,5 - 7lt με μικρή κίνηση. Με συνήθη κίνηση καίει 8-9 lt. Αν πέσεις σε μεγάλη κίνηση και συνεχές σταμάτα-ξεκίνα, έχω δει και ένα μεγαλοπρεπές 11 lt/100km!

      Συμπέρασμα ο tsi είναι πραγματικά οικονομικός για ταξίδια. Και στην Εθνική και σε επαρχιακούς. Αλλά στην πόλη καίει αρκετά.

      Αν χαρακτήριζα το αυτοκίνητο με μία λέξη μόνο, θα έλεγα ότι είναι πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.
      Έχει πολύ καλή θέση οδήγησης και άνετα καθίσματα. Είναι ευκολοδήγητο, πολύ στιβαρό και πολύ άνετο και στην πόλη και στην εθνική. Όπου στρίβεις το τιμόνι εκεί σε πάει. Έχει πολύ καλή απόσβεση στις λακκούβες και τα σαμαράκια των δρόμων, δεν σε ταράζει και δεν σε ενοχλεί όταν το οδηγείς. Πολύ καλή ηχομόνωση, με 140km/h συζητάς με τους συνεπιβάτες σα να είσαι στο σαλόνι του σπιτιού σου.

      Έχει ένα σωρό μικρολεπτομέρειες που ανακαλύπτεις με τον καιρό και κάνουν τη ζωή σου πιο εύκολη. Φως στα σκιάδια, πλαφονιέρες μπρος-πίσω, τεμπέλη με ποτηροθήκες πίσω, μεγάλες θήκες στις πόρτες, ski hatch στο χώρο αποσκευών για μεγάλα αντικείμενα (αλλιώς που θα έβαζα την ομπρέλα θαλάσσης και τα καλάμια ψαρέματος?), αεραγωγούς με ρύθμιση έντασης πίσω. Δεν είχα δώσει σημασία στην αρχή σε τέτοιες λεπτομέρειες, αλλά χάρηκα πολύ που τα είχα διαθέσιμα όταν τα χρειάστηκα.

      Και από εξοπλισμό το αυτοκίνητο έχει όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Φώτα led, αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω-πλάγια, κάμερα οπισθοπορείας, adaptive cruise control, ασύρματο android. Το καθένα έχει τη δική του συμβολή για να κάνει πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού.
      Θα κάνω ιδιαίτερη αναφορά στα φώτα led που κάνουν τη νύχτα μέρα σε σκοτεινούς επαρχιακούς δρόμους. Και στο ACC που μετρέπει την πολύωρη οδήγηση σε μεγάλα ταξίδια σε μια ξεκούραστη εμπειρία.

      Γενικά είναι ένα αυτοκίνητο πολύ καλά μελετημένο και σχεδιασμένο για να είναι φιλικό προς τον οδηγό, άνετο και ήσυχο σε όλες τις συνθήκες και να καλύπτει όλες τις μεταφορικές ανάγκες της οικογένειας. Γι’ αυτό χαρακτηρίζω το αυτοκίνητο πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.

      Καλό Φθινόπωρο σε όλους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW T-Roc

      Πριν αρκετά χρόνια, είχα να επιλέξω ανάμεσα στο golf και το α3. Επέλεξα το a3.
      Τώρα είχα να επιλέξω ανάμεσα στο T-Roc και το Q2. Επέλεξα το T-Roc.
      Η vw πήρε την εκδίκησή της. Η οποία όπως λέει και το ρητό, είναι πιάτο που τρώγεται κρύο.

      Το νέο μου αυτοκίνητο, VW T-Roc, Das Auto. Ίσα που πρόλαβα να το παραλάβω για να φύγω για καλοκαιρινές διακοπές.

      Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους μπουν στον κόπο να μου ευχηθούν, πιθανόν δεν θα μπορέσω να απαντήσω με ευχαριστίες ξεχωριστά στον καθένα.

      1b03a1ff-34d5-4b24-b3ae-cd1ccc1ab6f8-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW T-Roc

      Πρώτες εντυπώσεις από το T-Roc, μετά από 1.500 Km στις καλοκαιρινές διακοπές.
      Το 1.0tsi, που κάποτε δεν ήθελα ούτε να το ακούω λόγω 3κύλινδρου, με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο.
      Πολύ ελαστικό στις χαμηλές στροφές μέσα στην πόλη. Από 1.200-1.300 rpm και πάνω, κινείσαι άνετα ακόμα και με 3η. Αν πέσουν πιο κάτω οι στροφές, θέλει 1η αλλιώς θα σβήσει. Ευτυχώς παίρνει αμέσως μπροστά μόνο του, δε σε αφήνει ν' αγχωθείς.

      Πως αντιμετωπίζεται αυτό? Απενεργοποιείς το start-stop και δε σβήνει ποτέ το αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως ταχύτητας στο κιβώτιο, μέχρι να μηδενίσουν οι στροφές. Απλώς μπορεί να μην τραβάει και να πατινάρει, οπότε σου "ζητάει" να κατεβάσεις σχέση στο κιβώτιο. Μάλλον αυτό το άτιμο το ss την κάνει τη ζημιά. Τουλάχιστον αυτή τη διαπίστωση έχω κάνει ως τώρα. Το παρακολουθώ το θέμα.🤔

      Το κλασσικό τρέμουλο των 3κύλινδρων στο ρελαντί το έχει. Κάποιες φορές δεν το νιώθεις καθόλου. Άλλες σαν να συντονίζει και γίνεται πιο έντονο. Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι παίζει μ' αυτό το θέμα. Το παρακολουθώ.

      Όταν φτάσει στις 2.000 rpm που μπαίνει το turbo, είναι στο στοιχείο του το αυτοκίνητο. Φεύγει μπροστά και νιώθεις και το τίναγμα.

      Στην Εθνική μέχρι 3.000 rpm και 130 το πήγα. Ανεβάζει γρήγορα και άνετα. Προσπαθούσα να κρατήσω σταθερή την πίεση του ποδιού στο γκάζι για να μην περάσει τα 130,
      Μου άνοιξε την όρεξη να δω πόσο μπορεί ν' ανεβάσει. Ας όψεται το στρώσιμο και ότι είχα μέσα την οικογένεια. Επιφυλάσσομαι για νεώτερα επί του θέματος σε μεταγενέστερη φάση 😊

      Το μοτέρ είναι τελείως αθόρυβο. Το ίδιο και το αυτοκίνητο. Για μέχρι 3.000 rpm μιλάμε πάντα. Υπάρχει ένας ελαφρύς θόρυβος τροχασμού στην Εθνική, ίσα για να σπάει την ησυχία, τίποτα ενοχλητικό.

      Το κιβώτιο είναι το κλασσικό των vag, μαλακός ο λεβιές και με ακριβές κούμπωμα. Όταν βάζεις ταχύτητα, καταλαβαίνεις ότι μπήκε, δε σου αφήνει καμιά αμφιβολία. Ακούτε psa-δες? 😊

      Από κρατήματα και σταθερότητα, το αυτοκίνητο είναι βράχος. Στις στροφές της Υλίκης ανέβασα και λίγο ταχύτητα στα 140. Δεν κατάλαβα να έχει κάποια ενοχλητική κλίση το αυτοκίνητο. Δε σου δίνει την εντύπωση ότι οδηγείς κάποιο ψηλό αυτοκίνητο, που μπορεί να "γέρνει" ή να το "κουνάει" ο δυνατός άνεμος. Γερό σκαρί το Rocci.

      Λαστιχάκια φοράει τα Falken Ziex ecorun 215/60/16. Συμπαθέστατα. Γενικά μ' αυτό το προφίλ και τη 16άρα ζάντα το αυτοκίνητο ούτε κοπανάει σε λακούβες, ούτε νιώθεις ιδιαίτερους κραδασμούς σε τραχύ οδόστρωμα και σε σαμαράκια. Με το α3, 17άρα ζάντα και 45άρι προφίλ, κάθε φορά που έπεφτα σε λακούβα, τρόμαζα από το ηχηρό ¨γκουπ". Πολιτισμένο αυτοκίνητο, αποφεύγει να σ' ενοχλήσει και να σε ταράξει στους κάκιστους Ελληνικούς δρόμους 🙄

      Το acc το δοκίμασα 2-3 φορές να δω πως ανταποκρίνεται. Την 1η φορά που πλησίασα κάποιον από πίσω, ήμουνα σε ετοιμότητα με το πόδι στο φρένο! Τελικά το Rocci επιβράδυνε ομαλά και εγκαίρως. Δε με τρόμαξε καθόλου. Όταν ξανα-επιταχύνει όμως για να πιάσει την ρυθμισμένη ταχύτητα, το κάνει απότομα, είναι σαν να πατάει τέρμα γκάζι.

      Πολύ ομαλό είναι και το lane assist. Όταν ξεφεύγεις από το κέντρο της λωρίδας, σου στρίβει πολύ gently το τιμόνι για να σε επαναφέρει στον ... ίσιο δρόμο. Λειτουργεί με απόλυτη ακρίβεια και ήρεμα ακόμα και πάνω σε στροφή.
      Βέβαια σε επαρχιακό στενό δρόμο, που πρέπει να αποφεύγεις λακούβες και νεροφαγώματα, το έβγαλα το lane assist για να μην παλεύω με το τιμόνι. Που να ξέρει το έρμο το σύστημα, ότι πρέπει να κάνεις τεχνικές αποφυγής εμποδίων, παρεκκλίνοντας από το κέντρο της λωρίδας για να μη σου σκάσει κάνα λάστιχο? Ελλαδάρα forever...😕

      Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι καλοφτιαγμένο και στιβαρό. Με καλές συναρμογές, δεν τρίζει τίποτα, δεν κουνιέται τίποτα. Βέβαια μετά από τόσα χρόνια με το α3, απλώς επιβεβαιώνω ότι σε ποιότητα εσωτερικού το vw είναι μια κλάση κάτω από το audi.
      Οκ, ότι πληρώνεις παίρνεις. Το Q2 είναι σε άλλο επίπεδο μέσα, αν κάποιος δίνει μεγάλη σημασία στο εσωτερικό, θα πληρώσει το αντίτιμο για να πάει στους 4 κύκλους.

      Ο χώρος αποσκευών είναι πραγματικά τεράστιος. Πρώτη φορά πάω οικογενειακές διακοπές και δεν βγάζω την εταζιέρα. Αν θυμάμαι καλά κοντά 450lt.
      Φοβερά πρακτικό αυτό το ski hatch που έχει στο μέσο των πίσω καθισμάτων. Το έριξα και χώρεσα άνετα όλα τα μακριά αντικείμενα που τα παίρναμε στα πόδια, ομπρέλα θαλάσσης, καλάμια ψαρέματος κλπ.

      Και για να μπω και σε Toyοta mode. Κατανάλωση στην Εθνική μεταξύ 5-6lt/100Km. Με 3 άτομα, φουλ αποσκευές, κλιματισμό αναμμένο και ταχύτητες κίνησης 110-120km/h, δηλαδή μέση ταχύτητα 70-80 Km/h.
      Not bad, not bad...

      Τι με ευχαρίστησε πιο πολύ από τα "γκατζετάκια" του Rocci? Αυτά που χρησιμοποιώ στην καθημερινότητά μου και κάνουν πιο εύκολη την οδηγική μου ζωή.
      Αναδιπλούμενοι καθρέφτες, για να τους κλείνω και να περνάω από στενά δρομάκια της πόλης.

      Autohold, για να μπαίνει αυτόματα το χειρόφρενο όταν είμαι σε στάση. Τεράστια ευκολία και ξεκούραση να μην κρατάς συνέχεια πατημένο το φρένο. Άσε που στις ανηφόρες ξεκινάς σα να είσαι σε ευθεία.

      Και κάμερα οπισθοπορείας. Είναι έξτρα, αλλά πληρώστε τη και βάλτε τη! Κάνει πραγματικά το παρκάρισμα και τους ελιγμούς με την όπισθεν παιχνιδάκι. Αξίζει τα λεφτά της και με το παραπάνω.

      Α, και το ασύρματο android auto. Με το που μπαίνεις μέσα στο αυτοκίνητο, βρίσκει το κινητό και κάνει σύνδεση. Δεν το βγάζω καν από την τσέπη ή την τσάντα. Ούτε καλώδια, ούτε συνδέσεις, ούτε τίποτα. Και όλα λειτουργούν αμέσως στην οθόνη, χάρτες, τηλεφωνικές κλήσεις κλπ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: Οδήγησα....

      Peugeot 208 diesel. Κάποια έκδοση leasing, με 15άρες και χωρίς αισθητήρες παρκαρίσματος.

      Γενική εντύπωση: Εξαιρετικό σε οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης. Δεν είναι τυχαία η εμπορική του επιτυχία.

      Μοτέρ: Εντυπωσιάστηκα από το hdi της Peugeot. Είναι αθόρυβος, πολύ ελαστικός, ανεβάζει γρήγορα, φτάνεις 120 και δεν το καταλαβαίνεις. Πολύ κοντινός σε βενζινοκινητήρα σε συμπεριφορά, με εξαίρεση το στροφάρισμα. Μπουκώνει γρήγορα και πρέπει ν' ανεβάζεις ταχύτητα.
      Η κατανάλωση απίστευτα χαμηλή, ζήλεψα λίγο να πω την αλήθεια. Οδηγείς, οδηγείς και δεν πέφτει η βελόνα.

      Εσωτερικό: Χώρος αποσκευών πολύ μικρός. Χώροι μέτριοι για την κατηγορία. Ωραίο ύφασμα καθισμάτων, πολύ όμορφο ταμπλώ.

      Τα πλαστικά παντού σκληρά, το polo μπροστά του είναι μια κατηγορία πάνω και σε χώρους και σε ποιότητα εσωτερικού. Σε ποιότητα κύλησης είναι εφάμιλα, έχει ανέβει η Peugeot.
      Το κάθισμα του οδηγού πολύ σκληρό. Νομίζω δεν θ' αντέξει κάποιος για πολύωρη οδήγηση. Εντάξει, είμαι και λίγο καλομαθημένος με το α3 που είναι σαν πολυθρόνα και δεν θα επιμείνω.
      Το περιβόητο i-cockpit: Στην 1η επαφή έπαθα ένα μικρό σοκ. Έβλεπα τον μισό πίνακα οργάνων. Στην πορεία συνήθισα, οκ τεντώνεις λίγο το κεφάλι όταν χρειάζεται και βλέπεις καλύτερα.
      Θα το αγόραζα? Ναι αν ήταν 2-3k φτηνότερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      Μέχρις ενός σημείου είναι κατανοητό ότι το ίδιο το αυτοκίνητο σε "εμπνέει" πως θα το πας. Αν οδηγείς π.χ. ένα s3 θα σε τρώει το πόδι σου να πατήσεις το γκάζι παραπάνω.

      Αντιλαμβάνομαι ότι και τα υβριδικά θα "προτρέπουν" με τον τρόπο τους τους οδηγούς να τα πηγαίνουν λίγο πιο σιγά.

      Θα έχουν καταλάβει οι οδηγοί των υβριδικών εμπειρικά, από τη χρήση του αυτοκινήτου, ότι σε συγκεκριμένες ταχύτητες στην Εθνική ταξιδεύουν καλύτερα.
      Πάνε πιο πολύ ηλεκτρικά, είναι πιο ήσυχο το ταξίδι (πιθανόν τους χαλάει την ηρεμία του ταξιδιού όταν ανεβάζει απότομα στροφές ο θερμικός για να φορτίσει τη μπαταρία) και σαν μπόνους κρατάνε και χαμηλά την κατανάλωση.

      Γενικά πιο λογικό βρίσκω το αυτοκίνητο να σε ωθεί σε μια συγκεκριμένη οδηγική συμπεριφορά, παρά γενικεύσεις του τύπου ότι όλοι όσοι παίρνουν υβριδικά Toyota κυνηγάνε τη χαμηλή κατανάλωση, ή ότι είναι αργοί οδηγοί. Αυτό "εμπνέει" το αυτοκίνητο και αργά ή γρήγορα προσαρμόζονται και οδηγούν όλοι στο ίδιο μοτίβο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      Πονάει το στομάχι μου σαν να έχω γαστρορραγία, το κεφάλι μου σαν να έχω covid και θα μπορούσα τώρα να σκοτώσω άνθρωπο απ' τα νεύρα μου. Παρά ταύτα δεν μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα.

      Επαφίεται στη πουτ@ν@ τη τύχη μου να φτιάξει μόνο του ως εκ θαύματος. Άρα πιθανότατα θα πρέπει να ταλαιπωρηθώ βράζοντας στο ζουμί μου κάνοντας σχεδόν δύο εβδομάδες υπομονή για πάρω απλά μια διάγνωση απο την αντιπροσωπεία. Εντάξει τραγικό. Αν δεν είναι αυτό κακό μάτι τι σκατά είναι....

      Χρήστο μην ταράζεσαι τόσο πολύ για πλαστικά, λαμαρίνες και καλώδια. Αυτά φτιάχνουν, οι άνθρωποι να είναι καλά.

      Θυμάμαι όταν είχα πάρει το α3, καινούργιο μοντέλο μόλις είχε κυκλοφορήσει. 'Οταν το παρέλαβα στην αντιπροσωπεία ερχόντουσαν οι τεχνικοί και οι επισκέπτες και το χάζευαν. Δεν υπήρχαν test drive τότε, σε φωτογραφίες σε prospectus το έβλεπες το αυτοκίνητο.

      Όλος ο περίγυρος είχε φαγωθεί, μέχρι που γύρισε ένας και μου λέει τι μίζες και κλεψιές κάνεις ρε συ και αγόρασες τέτοιο αυτοκίνητο. Και νόμιζα ότι είναι και φίλος, αλλά έτσι είναι οι άνθρωποι.

      Ε, δεν περνάει μια βδομάδα, και τρώει stop ένας ταρίφας στο κέντρο στη Μάρνης και με χτυπάει στην πίσω πόρτα, πίσω από τον οδηγό. Την έβαλε όλη μέσα. Δεν ήξερα τι να κάνω, να βάλω τα κλάματα ή να τον βουτήξω και να καταλήξω στη φυλακή.

      Τελικά το έφτιαξαν το αυτοκίνητο σαν καινούργιο. Πήρα το μάθημά μου, ποτέ στεναχώριες για λαμαρίνες και άψυχα πράγματα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: Peugeot 208

      Δηλαδή και με τις παλιές τιμές, υπήρχε άνθρωπος που έδωσε 33k για το 208? Από την τσέπη του μιλάμε, όχι leasing.

      Να μπει το όνομά του στη λίστα ευεργετων της Stellantis. Ή σε ένα Γαλλικό δρόμο, μια πλατεία, κάπου τέλος πάντων 😁

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: MG3 Hybrid+ 2024

      Πήγα και το είδα. Στατικά το επεξεργάστηκα λίγο. Μπήκα, βγήκα, είδα το μοτέρ, το χώρο αποσκευών, "χάιδεψα" λίγο τα υφάσματα, τα πλαστικά, τις οθόνες, τους διακόπτες.

      Σαν εξωτερική εμφάνιση δεν με εντυπωσίασε τίποτα, αλλά δε βρήκα και κάτι που να με χαλάει. Ήταν και σ' ένα ωραίο κόκκινο χρώμα.

      Εσωτερικά δε βρήκα τίποτα επίσης που να μου κάνει άσχημη εντύπωση στο μάτι ή την αφή. Στα στάνταρντ της κατηγορίας του τα πλαστικά, τα υφάσματα και οι διακόπτες. Κούναγα την κονσόλα και διάφορα τμήματα και ήταν πολύ σταθερά, εντυπωσιάστηκα.

      Το μοτέρ πολύ τακτοποιημένο, όλα στη σειρά τους και στη θέση τους. Ο χώρος αποσκευών μικρός, γύρω στα 300lt.

      Ήταν η μεσαία έκδοση μου είπε ο πωλητής. Φορτωμένη με εξοπλισμό, δεν του έλειπε τίποτα. ADAS, ACC, αισθητήρες παρακαρίσματος πίσω, κάμερα, αναγνώριση σημάτων, lane assist, κάμερα. Τελική τιμή 22k, με 7 χρόνια εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο. Μόνο για τις οθόνες περιορίζουν την εγγύηση στα 3 χρόνια.

      Στο τέλος της 7-ετούς εγγύησης κάνουν ένα γενικό σέρβις με πολλούς ελέγχους και δίνουν μια πλήρη εικόνα για την κατάσταση του αυτοκινήτου και την υγεία της μπαταρίας.

      Παραδέχτηκε ο πωλητής ότι κι αυτοί δεν το πολυξέρουν το αυτοκίνητο, το κάνουν βόλτες για να το μάθουν. Μου έδειξε στο κινητό του διάφορες διαδρομές εντός πόλης και περιαστικές (μέχρι Ανάβυσσο το πήγε) και η κατανάλωση ήταν από 3.7 - 4.3.

      Τρέμε yaris! 😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: Capitalism vs Communism Mother of all topics

      Η ζωή του μικρο-επιχειρηματία, ελεύθερου επαγγελματία είναι σκληρή. Πρέπει να κυνηγάς τη δουλειά συνέχεια, αλλιώς λεφτά γιοκ.
      Αυτό που θεωρείται δεδομένο ότι στο τέλος του μήνα θα πέσουν τα λεφτά, πολλά ή λίγα δεν υπάρχει.
      Ούτε η επιτυχία και τα πολλά έσοδα είναι εξασφαλισμένα. Μία έτσι, μια αλλιώς. Εξάλλου στην Ελλάδα δεν υπάρχουν περιθώρια για μεγάλες δουλειές και κερδοφορία.
      Το να βγάζει κάποιος κάτι παραπάνω από έναν καλοπληρωμένο υπάλληλο, δουλεύοντας όλη μέρα, δεν το λες κι επιτυχία.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3

    Latest posts made by andya3

    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Με βάση τα Δυτικά ανθρωπιστικά κριτήρια, αυτό που κάνουν οι Ισραηλινοί στην παρούσα φάση στη Γάζα έχει πράγματι χαρακτηριστικά γενοκτονίας.

      Το λάθος που κάνουν οι Δυτικοί καλοπερασάκηδες, που παρακολουθούν και κρίνουν από την άνεση του καναπέ τους, είναι ότι εκεί κάτω ισχύουν άλλα πράγματα.

      Είναι σαν να κατηγορούν έναν αστυνομικό ότι πυροβόλησε ένα φανατικό Μουσουλμάνο ζωσμένο με εκρηκτικά και έτοιμο να ανατιναχτεί, χωρίς πρώτα να προσπαθήσει να τον πείσει ότι αυτό που κάνει είναι λάθος.

      Κάποιοι Δυτικοί ηγέτες λύγισαν από το βάρος και αναγνώρισαν την Παλαιστίνη. Έτσι κάνουν πάντα οι Δυτικοί, δε θέλουν να βάψουν ανοιχτά τα χέρια τους με αίμα. Είναι καθως πρέπει πάντα, αλλά για να κονομήσουν πουλάνε αβέρτα όπλα στους Εβραίους.

      Ο Νετανιάχου κατηγορείται ότι έχει ιδιοτελείς σκοπούς και φέρεται υπερβολικά σκληρά για ίδιο όφελος. Μπορεί και να είναι έτσι. Κάνει όμως αυτό που πρέπει για το καλό του λαού του και της χώρας του, ότι δεν τόλμησαν να κάνουν οι προηγούμενοι απ' αυτόν, που υποχωρησαν στα καθώς πρέπει της Δύσης εις βάρος του λαού τους.

      Ο συνδυασμός Νετανιάχου - Τραμπ είναι χρυσή ευκαιρία για τους Ισραηλινούς να ξεκαθαρίσουν την κατάσταση με τους φανατικούς και να εξασφαλίσουν την ευημερία του Ισραήλ για πολλές γενιές μπροστά.

      Όταν ηρεμήσει το θέμα και αξιολογηθούν τα γεγονότα ήρεμα και με καθαρό μάτι, ο Νετανιάχου θα καταγραφεί ως ένας από τους μεγαλύτερους ηγέτες στη ιστορία του Ισραήλ. Δεν κάνει τίποτα λιγότερο, ούτε παραπάνω απ' αυτό που έκανε ο Κεμάλ και ίδρυσε τη σύγχρονη Τουρκία. Απλώς τότε δεν υπήρχε internet και τόση πρόσβαση στην πληροφορία και δεν τα μάθαινε κανείς.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      @realzeus said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      @andya3 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      Η Χαμάς και οι Παλαιστίνιοι της Γάζσς είναι θολωμένοι από το μίσος και εθισμένοι στην τυφλή βία χωρίς να αποβλέπουν κάπου.
      Με αποκορύφωμα τη βίαιη επίθεση που σκότωσαν, βίασαν και σκύλεψαν εν ψυχρώ 1.000 τόσους Ισραηλινούς. Και πήραν και ομήρους.

      Πρώτα από όλα συγχέεις την Χαμας, με τους Παλαιστινίους γενικά.
      Δεύτερον, για να ξέρουμε τι μας γίνεται: «Τουλάχιστον 65.062 άνθρωποι έχουν σκοτωθεί και 165.697 έχουν τραυματιστεί σε επιθέσεις στη Γάζα μετά από σχεδόν δύο χρόνια πολέμου του Ισραήλ, αναφέρει το υπουργείο Υγείας.«
      https://www.dnews.gr/eidhseis/kosmos/546151/gaza-o-arithmos-ton-nekron-palaistinion-kseperase-tous-65-000-apo-tin-enarksi-tou-polemou

      Τη Χαμάς την ψήφισαν οι Παλαιστίνιοι της Γάζας για κυβέρνηση. Και τα μέλη της είναι επίσης Παλαιστίνιοι της Γάζας. Όπως λέγεται χαρακτηριστικά, κάθε οικογένεια έχει τουλάχιστον ένα μέλος στη Χαμάς. Και οι υπόλοιποι είναι βέβαια υποστηρικτές.

      Με το δικό σου σκεπτικό ούτε όλοι οι Ουκρανοί είναι Νεοναζί, τότε γιατί τους σκοτώνουν όλους αδιάκριτα οι Ρώσοι? Ή είναι όλοι οι Ουκρανοί νεοναζί οπότε δεν πειράζει? Κρατήστε την επιλεκτική σας ευαισθησία οι αριστεροί για τους ομοιδεάτες σας, εκεί που πουλάει.

      Και σε τελική ανάλυση ο πόλεμος είναι πόλεμος, άμα μπεις την πληρώνουν όλοι και είναι δύσκολο και να βγεις. Και όλοι ξέρουμε ποιός τον προκάλεσε.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      Αν έχεις Allianz και πας για επισκευή στην Karenta η απαλλαγή μειώνεται στο μισό, δηλαδή αντί για 1.500€ θα πληρώσεις 750€, μη σε πιάσουν Κώτσο, να τους το θίξεις εσύ το θέμα.

      Αυτό επειδή έχει αναφερθεί ξανά θέλω να μάθω από πού προκύπτει να ξέρω τι θα επικαλεστώ. Δεν αμφιβάλω, μακάρι να ισχύει, αλλά δεν μπορώ να πω ότι μου το είπε ένα πουλάκι. Θα ήθελα να είμαι ένα βήμα μπροστά.

      Ισχύει 100% για το τρίπτυχο Allianz - vw - Karenta. Πάρε τηλ. στην Allianz στην εξυπηρέτηση πελατών και ρώτα τους.

      Αν στο παίξουν παλαβοί, που δε νομίζω, γιατί είναι πολύ σοβαρή εταιρεία, παρ' ότι είναι φοβερά δύσκαμπτη και γραφειοκρατική (Γερμανική γαρ 😊).

      Πες μου να ζητήσω από τον ασφαλιστή μου κάτι επίσημο να στο στείλω,

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Όπου φτάνει ο καθένας, τζερτζελέ, οκ τζερτζελέ, τι να κάνουμε.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Η Χαμάς και οι Παλαιστίνιοι της Γάζσς είναι θολωμένοι από το μίσος και εθισμένοι στην τυφλή βία χωρίς να αποβλέπουν κάπου.

      Με αποκορύφωμα τη βίαιη επίθεση που σκότωσαν, βίασαν και σκύλεψαν εν ψυχρώ 1.000 τόσους Ισραηλινούς. Και πήραν και ομήρους.

      Που αποσκοπούσαν όλα αυτά, τι περίμεναν να κερδίσουν οι Παλαιστίνιοι? Ποιό ήταν το σχέδιο για την επόμενη μέρα? Ότι θα φοβηθούν οι Ισραηλινοί και θα φύγουν για την Ευρώπη και τις ΗΠΑ?

      Όλοι στεναχωριόμαστε και για τα παιδιά και για τις ζωές που χάνονται. Λυπάμαι αλλά δεν μπορούν πια να κριθούν οι Παλαιστίνιοι με Δυτικά ανθρωπιστικά κριτήρια. Έχουν πάει σε τέτοιο επίπεδο φανατισμού, παραλογισμού και ανορθολογισμού που έχουν μετατραπεί σε ειδική περίπτωση λαού με αυτοκτονικές τάσεις.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Απ' όταν μεγάλωσα και άρχισα να καταλαβαίνω, διαπίστωσα ότι το Ελληνικό κράτος έχει πολύ περισσότερα δικαιώματα απ΄ ότι υποχρεώσεις. Μήπως έτσι σκέφτεται και ο μέσος ΄Ελληνας και δεν φταίει το κράτος? Σκέψη κάνω, δεν ξέρω.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: VW Tiguan 2024

      Για να πάρεις αυτοκίνητο αντικατάστασης απ' την Karenta, πρέπει να έχεις το Θεό μπάρμπα που λέγαμε παλιότερα. Ή αλλιώς να μπεις σε λίστα αναμονής με άγνωστη ημερομηνία παραλαβής. Δεν αξίζει τον κόπο. Δεν ξέρω αν στη Θεσσαλονίκη είναι πιο βολικοί.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      https://ibb.co/vCG032B5
      https://ibb.co/RTrYHbGp
      https://ibb.co/CsW3hnL9

      Αυτά παθαίνεις ότι είσαι υπό συνεχή πίεση. Εχθές δούλευα νύκτα και κοντά σε χώρο της δουλειάς λάμβανε χώρα πολιτικοπολιτιστική εκδήλωση με πολύ κόσμο. Φυσικά είχαν παρκάρει μέχρι και στις αναπηρικές ράμπες οπότε σε συνδυασμό με το ότι οι μισοί θα έβγαιναν μεθυσμένοι είπα να βάλω το αμάξι μέσα στον αύλειο χώρο της δουλειάς "για να το προστατεύσω"....

      Στο δε αύλειο χώρο της δουλειάς συστεγάζονται και τον χρησιμοποιούν δύο υπηρεσίες. Εγώ πήγα και το παρκαρα στους απέναντι γιατί ήταν όλες οι θέσεις άδειες. "Για να μην ενοχλήσω" πάω το ζώον και κολλάω το αμάξι μια παλάμη δίπλα σε τοιχίο ύψους 30-40cm, το οποίο καλύπτει παρακείμενο κεκλιμένο πάρκιν. Λίγες ώρες μετά αφού τελείωσα ότι είχα να κάνω πάω να πάρω το αυτοκίνητο έχοντας θολωμένο από τη ρουτίνα και τις διαφορές σκέψεις μυαλό. Δεν θυμήθηκα το τοιχίο και μόλις τσούλισε το αμάξι το έκοψα δεξιά να πάρω ανοικτά τη στροφή καθώς απέναντί μου είχα κηπάκι με παγκάκι...

      Βρήκα στο τοιχίο όπως βλέπετε στη νεκρή κάτω γωνία. Για να έβλεπα το τοιχίο, εφόσον δεν το θυμόμουν, θα έπρεπε να κατεβάσω τέρμα κάτω τον δεξιό καθρέπτη κάτι που δεν έκανα. Δεν ενεργοποιήθηκε κάποιος σένσορας γιατί προφανώς δεν έχω 360view. Έφαγα τη πόρτα καθώς άμα δείτε έχει στραβωσει ολόκληρη οπότε πάει για αλλαγή. Έφαγα το προστατευτικό κάτω πλαστικό της πίσω πόρτας και του εμπρόσθιου φτερού. Στη πίσω πόρτα δε σκαλώνει η μπροστινή οπότε έξυσε τη πίσω. Ευκαιρία να γίνει και το βαθούλωμα που μου είχε κάνει η σύζυγος τη πρώτη μέρα που μπήκε στο αμάξι. Ναι φυσικά είναι η ίδια πλευρά, τη βάπτισε καλά με γουρσουζιά. Ε, θα κάνω και τη μπροστά αριστερή πόρτα ένα βάψιμο (το βασικό φύλλο) γιατί προχθές βρήκα μια "μαγκιά" τόπου ακούμπησμα από χερούλι μικρού ποδηλάτου ή κοντό μηχανάκι.

      Έχω μεικτή με απαλλαγή 1,5k. Τουλάχιστον ξέρω ότι τόσα θα δώσω. Λογικά η ζημιά θα πιάσει τάληρο. Ευτυχώς δοκίμασα καθρέπτη, ηχεία ambiente, side assist χερούλι πόρτας και λειτουργούν όλα. Άρα γλίτωσα τα σωθικά. Τι μένει; Η ταλαιπωρία σε χρόνο, το αν θα καταφέρω να πάρω αυτοκίνητο αντικατάστασης και τέλος αυτό που φοβάμαι περισσότερο το αν θα τα δέσουν όλα σωστά ώστε να μην έχω θορύβους συντονισμού, τριγμούς κλπ.

      Στο ζουμί τις υπόθεσης, αφού ξημέρωσε και είμαι φυσικά ξάγρυπνος από τα νεύρα μου, θεωρώ ότι πρέπει να βρίσκουμε τρόπο να σπάμε τη ρουτίνα όταν μας θολώνει το μυαλό. Θα πει κανείς ότι υπεκφεύγω και εγώ έκανα μ@λ@κι@ την οποία πρέπει απλά να αποδεχθώ αλλά δεν είναι έτσι. Όταν χαλάει το μυαλό είναι δεδομένο ότι θα γίνει η ζημιά.

      Σε λίγο περιμένω άνθρωπο της ασφαλιστικής για τη καταγραφή και τις φωτογραφίες. Μετά ξεκινάω το γνωστό Γολγοθά. Να το πάω στη Karenta, να δω αν θα πάρω αυτοκίνητο αντικατάστασης, να περιμένω να περάσει πραγματογνώμονας, να περιμένω ανταλλακτικά (σιγά μην έχουν πόρτα, ειδικά Θεσσαλονίκη) και μπλά μπλά μπλά....

      Μην απογοητεύεσαι απ' αυτά που γράφει ο αγαπητός @iceman7 😊.

      Πόρτα και το μαύρο πλαστικό που υπάρχει κάτω, ελπίζω να υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα. Κι εγώ άλλαξα πίσω πόρτα στο T-Roc που με κάρφωσε ένας ταρίφας κι όλα καλά. 5 εργάσιμες το κράτησαν το αυτοκίνητο. Όλα αυτά που έγραψες τα υπολογίζω γύρω στα 3k στην Karenta και ίσως λέω και πολλά.

      Αν έχεις Allianz και πας για επισκευή στην Karenta η απαλλαγή μειώνεται στο μισό, δηλαδή αντί για 1.500€ θα πληρώσεις 750€, μη σε πιάσουν Κώτσο, να τους το θίξεις εσύ το θέμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      Ο επικεφαλής πωλήσεων της BMW ξεσπά -Στην Ευρώπη δεν θέλουμε "smartphones με ρόδες"
      https://www.carandmotor.gr/nea/afentiko-bmw-xespa-kinezika-ilektrika-eyropi

      Βασικά επιχειρήματα κατά των Κινέζικων αυτοκινήτων είναι:

      Στην Κίνα, η γενναία κρατική στήριξη και οι μεγάλες επιδοτήσεις επιτρέπουν στους μεγάλους κατασκευαστές να ρίχνουν τις τιμές ακόμη και εν μέσω σκληρού πολέμου τιμών. Στην Ευρώπη, όμως, τα υψηλότερα κόστη παραγωγής και οι δασμοί εξανεμίζουν αυτό το πλεονέκτημα.

      Παρά τις βελτιώσεις στον σχεδιασμό, τα κινεζικά μοντέλα εστιάζουν στην εικόνα και απέχουν ακόμη από το κύρος και την οδηγική ποιότητα που προσφέρουν παραδοσιακές ευρωπαϊκές φίρμες όπως BMW, Mercedes, Audi, Volkswagen και Volvo. Όπως εξήγησε ο Goller, «οι Κινέζοι καταναλωτές θέλουν smartphones με ρόδες, ενώ οι Ευρωπαίοι δεν έχουν την ίδια εμμονή με τον ψηφιακό χαρακτήρα».

      Μάλλον όσα λέει αφορούν τους πελάτες της bmw. Υπάρχουν όμως πολλοί που αγοράζουν αυτοκίνητο με κριτήριο μόνο την οικονομία, Dacia, Citroen, Toyota, Suzuki και δεν νομίζω να συγκινούνται από τέτοια επιχειρήματα, αν τα Κινέζικα είναι μερικές χιλιάδες € φτηνότερα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      andya3
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @ilias-a said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      @andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      @a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      @andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      Για πες @ilias-a. Που θα πήγαινε ένας κάτοχος υβριδικού Toyota το αυτοκίνητό του για service εκτός αντιπροσωπείας.

      Υπάρχουν εξειδικευμένα συνεργεία Toyota στην Αθήνα π.χ. που να λένε ελάτε σε μας, είμαστε πιο φτηνοί και ξέρουμε και το υβριδικό σύστημα?

      Υπάρχει και Θεσσαλονίκη συνεργείο που ασχολείται με υβριδικά και ηλεκτρικά, εντάξει ο φίλος μου ο @bill_hsd δεν υπήρχε περίπτωση να το πήγαινε 😁😁 αλλά πολλοί πηγαίνουν, (είναι στα 100 μέτρα από το σπίτι μου), έχει βάση αυτό που ανέφερε ο @ilias-a

      Άμα δεις τη φωτογραφία του συνεργείου που έβαλε ο Ηλίας και επειδή είναι και σε λογικές τιμές τα service της αντιπροσωπείας (βάσει internet) πολύ αμφιβάλλω ότι θα πήγαινε κάποιος το αυτοκίνητό του.

      Εκτός πια κι αν οι αγοραστές Toyota αντέχουν οικονομικά μόνο να αγοράσουν το αυτοκίνητο και μετά δεν μπορούν ούτε να το συντηρήσουν, οπότε πάω πάσο, δεν έχει πάει σε τέτοια σενάρια το μυαλό μου.

      Κρινεις ενα βιβλιο απο το εξωφυλλο, οκ, τη Δευτερα το πρωι σε κερναω καφεδακι στο παραδιπλα μαγαζι απο του Κοντραφουρη να κοψεις κινηση μονος σου.
      Αξιολογησεις δε διαβασες?
      Τα 8/10 συνεργεια στην περιοχη του Πειραια που πηγαινουμε στον μαστροΔημητρη σε δυσκολα προβληματα δεν ξερουμε, ελα να μας τα μαθεις εσυ.

      Ηλία πλούσιος δεν είμαι και δεν το παίζω υπεράνω, αλλά ένα αυτοκίνητο που μόνο ο inverter του κοστίζει πάνω από 5k (και ίσως λίγα λέω) δεν θα το πήγαινα στα συνεργεία που έβαλες.

      Δε θέλω να υποτιμήσω κανέναν, αλλά από την άλλη αρνούμαι να δεχτώ ότι αυτή είναι η εναλλακτική των ιδιοκτητών Toyota για να κερδίσουν 200-300€ το χρόνο από την αντιπροσωπεία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr