@lap για σένα. Το α3 μου είναι 17 ετών. Αλλά...
'Οτι πληρώνεις παίρνεις και ότι φροντίζεις σε φροντίζει.




@lap για σένα. Το α3 μου είναι 17 ετών. Αλλά...
'Οτι πληρώνεις παίρνεις και ότι φροντίζεις σε φροντίζει.




Τιμής ένεκεν της παλαιότερης συμμετοχής μου στο forum, θα πω μερικά λόγια για το T-Roc 1.0 tsi life μετά από ένα χρόνο συμβίωσης μαζί του. Από τη δική μου οπτική γωνία, όπως το ζω και το βλέπω εγώ το αυτοκίνητο.
Μετά από 13 μήνες και 15.000 km είναι γενικά απροβλημάτιστο. Είχα ένα σφύριγμα στα φρένα όταν επιβράδυνα πατώντας μαλακά το πετάλι του φρένου. Ικανοποιητική η αντιμετώπιση από Karenta. Το κράτησαν ένα ολόκληρο πρωί το αυτοκίνητο, το έλεγξαν, έκαναν κάποιες επεμβάσεις και βελτιώθηκε κατά 90% το πρόβλημα. Έβαλαν λέει πάστα χαλκού και έσπασαν τις γωνίες απ’ τα τακάκια. Οκ μπορώ να ζήσω μ’ αυτό, πταίσματα.
Γενικά αν κάτσει πολύ ώρα στον ήλιο ή πέσει σε πολύ βροχή το αυτοκίνητο, τα ηλεκτρονικά την ακούνε λίγο. Εμφανίζονται σφάλματα για το Adaptive Cruise Control και το Lane Assist, αλλά μετά από λίγη ώρα εξαφανίζονται μόνα τους.
Tο μοτέρ 1.0 tsi για γκάζια δεν είναι, αλλά κινεί παραπάνω από ικανοποιητικά το αυτοκίνητο. Συνεχίζει να με εκπλήσσει πως ένα τόσο μικρό μοτεράκι έχει τόσα πολλά κότσια. Φτάνει άνετα μέχρι τα 160km/h. Παραπάνω δεν έχω προσπαθήσει να το πάω.
Μόνο σε έντονα ανηφορικές διαδρομές νιώθεις ότι ξεμένει από δύναμη και δυσκολεύεται να επιταχύνει. Αλλά κι εκεί δε σε πουλάει. Πρέπει να δουλέψεις το μοτέρ μεταξύ 3.000-4.000 rpm για να σου δώσει ότι δύναμη έχει. Και πάλι ανεβάζει ταχύτητα αργά. Σε περίπτωση προσπέρασης σε επαρχιακό σε ανηφόρα, πρέπει να τη σχεδιάσεις λίγο στο μυαλό σου την προσπέραση και να έχεις ανοιχτό δρόμο από το αντίθετο ρεύμα.
Κατανάλωση σε εθνική με ταχύτητες 10-20 km/h πάνω από τα όρια και ανοιχτό κλιματισμό γύρω στα 6.5 lt/100 km. Σε επαρχιακούς με χαμηλότερες ταχύτητες γράφει κάτι ωραία 5 lt/100 km. Είναι ικανοποιητικές οι τιμές και σε συνδυασμό με τα 50lt ντεπόζιτο η αυτονομία είναι μεγάλη.
Μελανό σημείο του tsi η κατανάλωση στην πόλη. Με απενεργοποιημένο το Start Stop Ιδανικό σενάριο τα 6,5 - 7lt με μικρή κίνηση. Με συνήθη κίνηση καίει 8-9 lt. Αν πέσεις σε μεγάλη κίνηση και συνεχές σταμάτα-ξεκίνα, έχω δει και ένα μεγαλοπρεπές 11 lt/100km!
Συμπέρασμα ο tsi είναι πραγματικά οικονομικός για ταξίδια. Και στην Εθνική και σε επαρχιακούς. Αλλά στην πόλη καίει αρκετά.
Αν χαρακτήριζα το αυτοκίνητο με μία λέξη μόνο, θα έλεγα ότι είναι πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.
Έχει πολύ καλή θέση οδήγησης και άνετα καθίσματα. Είναι ευκολοδήγητο, πολύ στιβαρό και πολύ άνετο και στην πόλη και στην εθνική. Όπου στρίβεις το τιμόνι εκεί σε πάει. Έχει πολύ καλή απόσβεση στις λακκούβες και τα σαμαράκια των δρόμων, δεν σε ταράζει και δεν σε ενοχλεί όταν το οδηγείς. Πολύ καλή ηχομόνωση, με 140km/h συζητάς με τους συνεπιβάτες σα να είσαι στο σαλόνι του σπιτιού σου.
Έχει ένα σωρό μικρολεπτομέρειες που ανακαλύπτεις με τον καιρό και κάνουν τη ζωή σου πιο εύκολη. Φως στα σκιάδια, πλαφονιέρες μπρος-πίσω, τεμπέλη με ποτηροθήκες πίσω, μεγάλες θήκες στις πόρτες, ski hatch στο χώρο αποσκευών για μεγάλα αντικείμενα (αλλιώς που θα έβαζα την ομπρέλα θαλάσσης και τα καλάμια ψαρέματος?), αεραγωγούς με ρύθμιση έντασης πίσω. Δεν είχα δώσει σημασία στην αρχή σε τέτοιες λεπτομέρειες, αλλά χάρηκα πολύ που τα είχα διαθέσιμα όταν τα χρειάστηκα.
Και από εξοπλισμό το αυτοκίνητο έχει όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Φώτα led, αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω-πλάγια, κάμερα οπισθοπορείας, adaptive cruise control, ασύρματο android. Το καθένα έχει τη δική του συμβολή για να κάνει πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού.
Θα κάνω ιδιαίτερη αναφορά στα φώτα led που κάνουν τη νύχτα μέρα σε σκοτεινούς επαρχιακούς δρόμους. Και στο ACC που μετρέπει την πολύωρη οδήγηση σε μεγάλα ταξίδια σε μια ξεκούραστη εμπειρία.
Γενικά είναι ένα αυτοκίνητο πολύ καλά μελετημένο και σχεδιασμένο για να είναι φιλικό προς τον οδηγό, άνετο και ήσυχο σε όλες τις συνθήκες και να καλύπτει όλες τις μεταφορικές ανάγκες της οικογένειας. Γι’ αυτό χαρακτηρίζω το αυτοκίνητο πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.
Καλό Φθινόπωρο σε όλους.
Πριν αρκετά χρόνια, είχα να επιλέξω ανάμεσα στο golf και το α3. Επέλεξα το a3.
Τώρα είχα να επιλέξω ανάμεσα στο T-Roc και το Q2. Επέλεξα το T-Roc.
Η vw πήρε την εκδίκησή της. Η οποία όπως λέει και το ρητό, είναι πιάτο που τρώγεται κρύο.
Το νέο μου αυτοκίνητο, VW T-Roc, Das Auto. Ίσα που πρόλαβα να το παραλάβω για να φύγω για καλοκαιρινές διακοπές.
Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους μπουν στον κόπο να μου ευχηθούν, πιθανόν δεν θα μπορέσω να απαντήσω με ευχαριστίες ξεχωριστά στον καθένα.

Πρώτες εντυπώσεις από το T-Roc, μετά από 1.500 Km στις καλοκαιρινές διακοπές.
Το 1.0tsi, που κάποτε δεν ήθελα ούτε να το ακούω λόγω 3κύλινδρου, με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο.
Πολύ ελαστικό στις χαμηλές στροφές μέσα στην πόλη. Από 1.200-1.300 rpm και πάνω, κινείσαι άνετα ακόμα και με 3η. Αν πέσουν πιο κάτω οι στροφές, θέλει 1η αλλιώς θα σβήσει. Ευτυχώς παίρνει αμέσως μπροστά μόνο του, δε σε αφήνει ν' αγχωθείς.
Πως αντιμετωπίζεται αυτό? Απενεργοποιείς το start-stop και δε σβήνει ποτέ το αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως ταχύτητας στο κιβώτιο, μέχρι να μηδενίσουν οι στροφές. Απλώς μπορεί να μην τραβάει και να πατινάρει, οπότε σου "ζητάει" να κατεβάσεις σχέση στο κιβώτιο. Μάλλον αυτό το άτιμο το ss την κάνει τη ζημιά. Τουλάχιστον αυτή τη διαπίστωση έχω κάνει ως τώρα. Το παρακολουθώ το θέμα.
Το κλασσικό τρέμουλο των 3κύλινδρων στο ρελαντί το έχει. Κάποιες φορές δεν το νιώθεις καθόλου. Άλλες σαν να συντονίζει και γίνεται πιο έντονο. Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι παίζει μ' αυτό το θέμα. Το παρακολουθώ.
Όταν φτάσει στις 2.000 rpm που μπαίνει το turbo, είναι στο στοιχείο του το αυτοκίνητο. Φεύγει μπροστά και νιώθεις και το τίναγμα.
Στην Εθνική μέχρι 3.000 rpm και 130 το πήγα. Ανεβάζει γρήγορα και άνετα. Προσπαθούσα να κρατήσω σταθερή την πίεση του ποδιού στο γκάζι για να μην περάσει τα 130,
Μου άνοιξε την όρεξη να δω πόσο μπορεί ν' ανεβάσει. Ας όψεται το στρώσιμο και ότι είχα μέσα την οικογένεια. Επιφυλάσσομαι για νεώτερα επί του θέματος σε μεταγενέστερη φάση 
Το μοτέρ είναι τελείως αθόρυβο. Το ίδιο και το αυτοκίνητο. Για μέχρι 3.000 rpm μιλάμε πάντα. Υπάρχει ένας ελαφρύς θόρυβος τροχασμού στην Εθνική, ίσα για να σπάει την ησυχία, τίποτα ενοχλητικό.
Το κιβώτιο είναι το κλασσικό των vag, μαλακός ο λεβιές και με ακριβές κούμπωμα. Όταν βάζεις ταχύτητα, καταλαβαίνεις ότι μπήκε, δε σου αφήνει καμιά αμφιβολία. Ακούτε psa-δες? 
Από κρατήματα και σταθερότητα, το αυτοκίνητο είναι βράχος. Στις στροφές της Υλίκης ανέβασα και λίγο ταχύτητα στα 140. Δεν κατάλαβα να έχει κάποια ενοχλητική κλίση το αυτοκίνητο. Δε σου δίνει την εντύπωση ότι οδηγείς κάποιο ψηλό αυτοκίνητο, που μπορεί να "γέρνει" ή να το "κουνάει" ο δυνατός άνεμος. Γερό σκαρί το Rocci.
Λαστιχάκια φοράει τα Falken Ziex ecorun 215/60/16. Συμπαθέστατα. Γενικά μ' αυτό το προφίλ και τη 16άρα ζάντα το αυτοκίνητο ούτε κοπανάει σε λακούβες, ούτε νιώθεις ιδιαίτερους κραδασμούς σε τραχύ οδόστρωμα και σε σαμαράκια. Με το α3, 17άρα ζάντα και 45άρι προφίλ, κάθε φορά που έπεφτα σε λακούβα, τρόμαζα από το ηχηρό ¨γκουπ". Πολιτισμένο αυτοκίνητο, αποφεύγει να σ' ενοχλήσει και να σε ταράξει στους κάκιστους Ελληνικούς δρόμους 
Το acc το δοκίμασα 2-3 φορές να δω πως ανταποκρίνεται. Την 1η φορά που πλησίασα κάποιον από πίσω, ήμουνα σε ετοιμότητα με το πόδι στο φρένο! Τελικά το Rocci επιβράδυνε ομαλά και εγκαίρως. Δε με τρόμαξε καθόλου. Όταν ξανα-επιταχύνει όμως για να πιάσει την ρυθμισμένη ταχύτητα, το κάνει απότομα, είναι σαν να πατάει τέρμα γκάζι.
Πολύ ομαλό είναι και το lane assist. Όταν ξεφεύγεις από το κέντρο της λωρίδας, σου στρίβει πολύ gently το τιμόνι για να σε επαναφέρει στον ... ίσιο δρόμο. Λειτουργεί με απόλυτη ακρίβεια και ήρεμα ακόμα και πάνω σε στροφή.
Βέβαια σε επαρχιακό στενό δρόμο, που πρέπει να αποφεύγεις λακούβες και νεροφαγώματα, το έβγαλα το lane assist για να μην παλεύω με το τιμόνι. Που να ξέρει το έρμο το σύστημα, ότι πρέπει να κάνεις τεχνικές αποφυγής εμποδίων, παρεκκλίνοντας από το κέντρο της λωρίδας για να μη σου σκάσει κάνα λάστιχο? Ελλαδάρα forever...
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι καλοφτιαγμένο και στιβαρό. Με καλές συναρμογές, δεν τρίζει τίποτα, δεν κουνιέται τίποτα. Βέβαια μετά από τόσα χρόνια με το α3, απλώς επιβεβαιώνω ότι σε ποιότητα εσωτερικού το vw είναι μια κλάση κάτω από το audi.
Οκ, ότι πληρώνεις παίρνεις. Το Q2 είναι σε άλλο επίπεδο μέσα, αν κάποιος δίνει μεγάλη σημασία στο εσωτερικό, θα πληρώσει το αντίτιμο για να πάει στους 4 κύκλους.
Ο χώρος αποσκευών είναι πραγματικά τεράστιος. Πρώτη φορά πάω οικογενειακές διακοπές και δεν βγάζω την εταζιέρα. Αν θυμάμαι καλά κοντά 450lt.
Φοβερά πρακτικό αυτό το ski hatch που έχει στο μέσο των πίσω καθισμάτων. Το έριξα και χώρεσα άνετα όλα τα μακριά αντικείμενα που τα παίρναμε στα πόδια, ομπρέλα θαλάσσης, καλάμια ψαρέματος κλπ.
Και για να μπω και σε Toyοta mode. Κατανάλωση στην Εθνική μεταξύ 5-6lt/100Km. Με 3 άτομα, φουλ αποσκευές, κλιματισμό αναμμένο και ταχύτητες κίνησης 110-120km/h, δηλαδή μέση ταχύτητα 70-80 Km/h.
Not bad, not bad...
Τι με ευχαρίστησε πιο πολύ από τα "γκατζετάκια" του Rocci? Αυτά που χρησιμοποιώ στην καθημερινότητά μου και κάνουν πιο εύκολη την οδηγική μου ζωή.
Αναδιπλούμενοι καθρέφτες, για να τους κλείνω και να περνάω από στενά δρομάκια της πόλης.
Autohold, για να μπαίνει αυτόματα το χειρόφρενο όταν είμαι σε στάση. Τεράστια ευκολία και ξεκούραση να μην κρατάς συνέχεια πατημένο το φρένο. Άσε που στις ανηφόρες ξεκινάς σα να είσαι σε ευθεία.
Και κάμερα οπισθοπορείας. Είναι έξτρα, αλλά πληρώστε τη και βάλτε τη! Κάνει πραγματικά το παρκάρισμα και τους ελιγμούς με την όπισθεν παιχνιδάκι. Αξίζει τα λεφτά της και με το παραπάνω.
Α, και το ασύρματο android auto. Με το που μπαίνεις μέσα στο αυτοκίνητο, βρίσκει το κινητό και κάνει σύνδεση. Δεν το βγάζω καν από την τσέπη ή την τσάντα. Ούτε καλώδια, ούτε συνδέσεις, ούτε τίποτα. Και όλα λειτουργούν αμέσως στην οθόνη, χάρτες, τηλεφωνικές κλήσεις κλπ.
Peugeot 208 diesel. Κάποια έκδοση leasing, με 15άρες και χωρίς αισθητήρες παρκαρίσματος.
Γενική εντύπωση: Εξαιρετικό σε οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης. Δεν είναι τυχαία η εμπορική του επιτυχία.
Μοτέρ: Εντυπωσιάστηκα από το hdi της Peugeot. Είναι αθόρυβος, πολύ ελαστικός, ανεβάζει γρήγορα, φτάνεις 120 και δεν το καταλαβαίνεις. Πολύ κοντινός σε βενζινοκινητήρα σε συμπεριφορά, με εξαίρεση το στροφάρισμα. Μπουκώνει γρήγορα και πρέπει ν' ανεβάζεις ταχύτητα.
Η κατανάλωση απίστευτα χαμηλή, ζήλεψα λίγο να πω την αλήθεια. Οδηγείς, οδηγείς και δεν πέφτει η βελόνα.
Εσωτερικό: Χώρος αποσκευών πολύ μικρός. Χώροι μέτριοι για την κατηγορία. Ωραίο ύφασμα καθισμάτων, πολύ όμορφο ταμπλώ.
Τα πλαστικά παντού σκληρά, το polo μπροστά του είναι μια κατηγορία πάνω και σε χώρους και σε ποιότητα εσωτερικού. Σε ποιότητα κύλησης είναι εφάμιλα, έχει ανέβει η Peugeot.
Το κάθισμα του οδηγού πολύ σκληρό. Νομίζω δεν θ' αντέξει κάποιος για πολύωρη οδήγηση. Εντάξει, είμαι και λίγο καλομαθημένος με το α3 που είναι σαν πολυθρόνα και δεν θα επιμείνω.
Το περιβόητο i-cockpit: Στην 1η επαφή έπαθα ένα μικρό σοκ. Έβλεπα τον μισό πίνακα οργάνων. Στην πορεία συνήθισα, οκ τεντώνεις λίγο το κεφάλι όταν χρειάζεται και βλέπεις καλύτερα.
Θα το αγόραζα? Ναι αν ήταν 2-3k φτηνότερο.
Μέχρις ενός σημείου είναι κατανοητό ότι το ίδιο το αυτοκίνητο σε "εμπνέει" πως θα το πας. Αν οδηγείς π.χ. ένα s3 θα σε τρώει το πόδι σου να πατήσεις το γκάζι παραπάνω.
Αντιλαμβάνομαι ότι και τα υβριδικά θα "προτρέπουν" με τον τρόπο τους τους οδηγούς να τα πηγαίνουν λίγο πιο σιγά.
Θα έχουν καταλάβει οι οδηγοί των υβριδικών εμπειρικά, από τη χρήση του αυτοκινήτου, ότι σε συγκεκριμένες ταχύτητες στην Εθνική ταξιδεύουν καλύτερα.
Πάνε πιο πολύ ηλεκτρικά, είναι πιο ήσυχο το ταξίδι (πιθανόν τους χαλάει την ηρεμία του ταξιδιού όταν ανεβάζει απότομα στροφές ο θερμικός για να φορτίσει τη μπαταρία) και σαν μπόνους κρατάνε και χαμηλά την κατανάλωση.
Γενικά πιο λογικό βρίσκω το αυτοκίνητο να σε ωθεί σε μια συγκεκριμένη οδηγική συμπεριφορά, παρά γενικεύσεις του τύπου ότι όλοι όσοι παίρνουν υβριδικά Toyota κυνηγάνε τη χαμηλή κατανάλωση, ή ότι είναι αργοί οδηγοί. Αυτό "εμπνέει" το αυτοκίνητο και αργά ή γρήγορα προσαρμόζονται και οδηγούν όλοι στο ίδιο μοτίβο.
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Πονάει το στομάχι μου σαν να έχω γαστρορραγία, το κεφάλι μου σαν να έχω covid και θα μπορούσα τώρα να σκοτώσω άνθρωπο απ' τα νεύρα μου. Παρά ταύτα δεν μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα.
Επαφίεται στη πουτ@ν@ τη τύχη μου να φτιάξει μόνο του ως εκ θαύματος. Άρα πιθανότατα θα πρέπει να ταλαιπωρηθώ βράζοντας στο ζουμί μου κάνοντας σχεδόν δύο εβδομάδες υπομονή για πάρω απλά μια διάγνωση απο την αντιπροσωπεία. Εντάξει τραγικό. Αν δεν είναι αυτό κακό μάτι τι σκατά είναι....
Χρήστο μην ταράζεσαι τόσο πολύ για πλαστικά, λαμαρίνες και καλώδια. Αυτά φτιάχνουν, οι άνθρωποι να είναι καλά.
Θυμάμαι όταν είχα πάρει το α3, καινούργιο μοντέλο μόλις είχε κυκλοφορήσει. 'Οταν το παρέλαβα στην αντιπροσωπεία ερχόντουσαν οι τεχνικοί και οι επισκέπτες και το χάζευαν. Δεν υπήρχαν test drive τότε, σε φωτογραφίες σε prospectus το έβλεπες το αυτοκίνητο.
Όλος ο περίγυρος είχε φαγωθεί, μέχρι που γύρισε ένας και μου λέει τι μίζες και κλεψιές κάνεις ρε συ και αγόρασες τέτοιο αυτοκίνητο. Και νόμιζα ότι είναι και φίλος, αλλά έτσι είναι οι άνθρωποι.
Ε, δεν περνάει μια βδομάδα, και τρώει stop ένας ταρίφας στο κέντρο στη Μάρνης και με χτυπάει στην πίσω πόρτα, πίσω από τον οδηγό. Την έβαλε όλη μέσα. Δεν ήξερα τι να κάνω, να βάλω τα κλάματα ή να τον βουτήξω και να καταλήξω στη φυλακή.
Τελικά το έφτιαξαν το αυτοκίνητο σαν καινούργιο. Πήρα το μάθημά μου, ποτέ στεναχώριες για λαμαρίνες και άψυχα πράγματα.
Πιο πολύ σας λυπάμαι πάντως που πρέπει να οδηγείτε σε τέτοιες συνθήκες κίνησης, παρά εντυπωσιάζομαι από τις καταναλώσεις του Toyota...
Δηλαδή και με τις παλιές τιμές, υπήρχε άνθρωπος που έδωσε 33k για το 208? Από την τσέπη του μιλάμε, όχι leasing.
Να μπει το όνομά του στη λίστα ευεργετων της Stellantis. Ή σε ένα Γαλλικό δρόμο, μια πλατεία, κάπου τέλος πάντων 
Πήγα και το είδα. Στατικά το επεξεργάστηκα λίγο. Μπήκα, βγήκα, είδα το μοτέρ, το χώρο αποσκευών, "χάιδεψα" λίγο τα υφάσματα, τα πλαστικά, τις οθόνες, τους διακόπτες.
Σαν εξωτερική εμφάνιση δεν με εντυπωσίασε τίποτα, αλλά δε βρήκα και κάτι που να με χαλάει. Ήταν και σ' ένα ωραίο κόκκινο χρώμα.
Εσωτερικά δε βρήκα τίποτα επίσης που να μου κάνει άσχημη εντύπωση στο μάτι ή την αφή. Στα στάνταρντ της κατηγορίας του τα πλαστικά, τα υφάσματα και οι διακόπτες. Κούναγα την κονσόλα και διάφορα τμήματα και ήταν πολύ σταθερά, εντυπωσιάστηκα.
Το μοτέρ πολύ τακτοποιημένο, όλα στη σειρά τους και στη θέση τους. Ο χώρος αποσκευών μικρός, γύρω στα 300lt.
Ήταν η μεσαία έκδοση μου είπε ο πωλητής. Φορτωμένη με εξοπλισμό, δεν του έλειπε τίποτα. ADAS, ACC, αισθητήρες παρακαρίσματος πίσω, κάμερα, αναγνώριση σημάτων, lane assist, κάμερα. Τελική τιμή 22k, με 7 χρόνια εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο. Μόνο για τις οθόνες περιορίζουν την εγγύηση στα 3 χρόνια.
Στο τέλος της 7-ετούς εγγύησης κάνουν ένα γενικό σέρβις με πολλούς ελέγχους και δίνουν μια πλήρη εικόνα για την κατάσταση του αυτοκινήτου και την υγεία της μπαταρίας.
Παραδέχτηκε ο πωλητής ότι κι αυτοί δεν το πολυξέρουν το αυτοκίνητο, το κάνουν βόλτες για να το μάθουν. Μου έδειξε στο κινητό του διάφορες διαδρομές εντός πόλης και περιαστικές (μέχρι Ανάβυσσο το πήγε) και η κατανάλωση ήταν από 3.7 - 4.3.
Τρέμε yaris! 
https://autovista24.autovistagroup.com/news/what-are-the-best-selling-ev-brands-in-europe/
χοντρικα, η τεσλα και η vw αλλαξαν θεσεις. Αν μαλιστα το βλεπαμε συνολικα ως ομιλο vag, τοτε εχει 20+% των πωλησεων ev στην ευρωπη κατα το πρωτο μισο του 2025.
Η πτωση της τεσλα οφειλεται κυριως στα καμωματα του μασκ, καθως δεν ειναι οτι η vw εχει παρουσιασει κανενα νεο σουπερ-ντουπερ μοντελο μεσα στο 2025.Γιατί η Tesla τι έχει παρουσιάσει μέσα στο 2025?
Όσον αφορά τα καμώματα του Μασκ, οι Ευρωπαίοι δεν έχουν δεχτεί κάποια καμπάνια τύπου Τραμπ " Europe first". Και δεν φημίζονται για την ευαισθησία τους στο να βάζουν τις πολιτικές τους προτιμήσεις ή τις αντιπάθειές τους πάνω από την τσέπη τους.
A. Το juniper
B. Οι δηλώσεις του μασκ υπέρ του AfD επηρέασαν τις πωλήσεις της εταιρείας. Δεν τους κατηγορώ τους γερμανούς για αυτήν τους την αντίδραση
Δεν μπορώ να το αποκλείσω αλλά δεν πείθομαι κιόλας.
Θα δείξει ο χρόνος.
Αν και όπως λένε τον πελάτη αν τον χάσεις θέλει υπερπροσπάθεια για να τον ξανακερδίσεις. Και νομίζω ότι οι μέρες της παντοκρατορίας της Tesla στα ηλεκτρικά έχουν περάσει.
https://autovista24.autovistagroup.com/news/what-are-the-best-selling-ev-brands-in-europe/
χοντρικα, η τεσλα και η vw αλλαξαν θεσεις. Αν μαλιστα το βλεπαμε συνολικα ως ομιλο vag, τοτε εχει 20+% των πωλησεων ev στην ευρωπη κατα το πρωτο μισο του 2025.
Η πτωση της τεσλα οφειλεται κυριως στα καμωματα του μασκ, καθως δεν ειναι οτι η vw εχει παρουσιασει κανενα νεο σουπερ-ντουπερ μοντελο μεσα στο 2025.
Γιατί η Tesla τι έχει παρουσιάσει μέσα στο 2025?
Όσον αφορά τα καμώματα του Μασκ, οι Ευρωπαίοι δεν έχουν δεχτεί κάποια καμπάνια τύπου Τραμπ " Europe first". Και δεν φημίζονται για την ευαισθησία τους στο να βάζουν τις πολιτικές τους προτιμήσεις ή τις αντιπάθειές τους πάνω από την τσέπη τους.
Πρώτα σε πωλήσεις στην Ευρώπη είναι τα ηλεκτρικά vw.
Αλλά όσο φτωχαίνουμε εμείς και ακριβαίνουν αυτά, τόσο πιο χρέπια θα μας φαίνονται.
@vangelis1 said in VW T-Roc:
@vangelis1 said in VW T-Roc:
Service value pack
Εδώ είναι η προσφορά για το Service value pack (Μπορεί κάποιος να το αγοράσει μέχρι να κάνει το 1ο service):
https://www.volkswagen.gr/el/owners-and-services/service-and-parts.html/_layer/layers/after_sales/after_sales_release/service_and_parts/service_and_parts/service-volkswagen-value-pack/master.layer
Μόνο αν κάποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα αξίζει το πακέτο. Πολύ δύσκολο να χρειαστούν αλλαγές σε δισκόπλακες και δίσκο-πλατό στην 4ετία.
@vangelis1 said in VW T-Roc:
Το πακέτο service προτείνω να το πάρεις. Είναι πολύ φτηνό γι' αυτά που προσφέρει. Λογικά περιλαμβάνει δύο αλλαγές λαδιών, μία ανά 2ετία. Κάθε service αλλαγής λαδιού μαζί με το φίλτρο κοστίζει περίπου 280€ x 2 = 560€, οπότε μόνο από κει τα έβγαλες τα λεφτά σου.
Δισκόπλακες στην 4ετία δύσκολο να σου ζητήσει, είναι νωρίς. Τα τακάκια όμως πιθανότατα θα χρειαστούν αλλαγή, οπότε κερδίζεις 200€ κι από κει.
Τα μάκτρα της vw είναι απατεωνιά, στο 6μηνο τα πέταξα κι έβαλα της Bosch. Αν στ' αλλάζουν τζάμπα όμως γιατί όχι?
Μάλλον δεν το εξήγησα καλά. Μου έκαναν ΔΩΡΟ (μαζί με την έκπτωση 1100 ευρώ) και το 3ο και 5ο service. Το πακέτο των 350 ευρώ είναι ΜΟΝΟ τακάκια, δισκόπλακες και μάχτρα. Αξίζει λοιπόν;
Οι αυθεντικές δισκόπλακες και τακάκια της vw είναι πανάκριβα, οπότε σίγουρα αξίζει.
Ισχύει όμως για τα πρώτα 5 χρόνια μόνο, ή ενεργοποιείται όποτε χρειαστεί να τ' αλλάξεις? Ή μπορείς να πας στην 5ετία να τους πεις αλλάξτε μου δίσκους-τακάκια ακόμα κι αν κρίνουν ότι δε χρειάζεται?
Γενικά δε συνηθίζει τέτοιες "απλοχεριές" η vw και είμαι λίγο καχύποπτος 
@vangelis1 said in VW T-Roc:
Καλησπέρα σε όλους
τελικά το πήρα απόφαση και αγόρασα σήμερα το T-ROC 1.5 Dream αφού εκμεταλλεύτηκα και την προωθητική ενέργεια που έχει ο Γρατσίας, οπότε τελική τιμή με το κλειδί στο χέρι 30100 (-1100 ευρώ). Νομίζω ότι καλύτερη προσφορά δεν θα βγει τουλάχιστον άμεσα (εκτός αν περισσέψει κάποιο στο τέλος και με ότι χρώμα μείνει). Ήμουν ανάμεσα σε αυτό και το ΝΕΟ Τ-ROC που όμως κάνοντας έρευνα σε διάφορες χώρες διαπίστωσα ότι το πιο φτηνό 150HP Style είναι στη Ρουμανία 35000 ευρώ (αρκετά πιο πάνω για το μπάτζετ μου.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Μου είπαν στον Γρατσία ότι έχουν προσφορά Service Value Pack στα 350 ευρώ για 4 χρόνια που περιλαμβάνει δωρεάν αλλαγή σε τακάκια-δισκόπλακες, μάχτρα, λάμπες (όχι led) και βλάβη σε μηχανικό κιβώτιο (δεν με ενδιαφέρει αυτό) Ποιά είναι η γνώμη σας; Είναι κάτι που αξίζει να πληρώσω; Αν έχει κάποιος το αυτοκίνητο πάνω από 4 χρόνια κάθε πότε άλλαξε τακάκια και μάχτρα και πόσο είχαν;
Καλορίζικο και καλοτάξιδο. Από τις πιο συμφέρουσες αγορές που μπορεί να κάνει κάποιος σήμερα. Πιστεύω θα το χαρείς, είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Το πακέτο service προτείνω να το πάρεις. Είναι πολύ φτηνό γι' αυτά που προσφέρει. Λογικά περιλαμβάνει δύο αλλαγές λαδιών, μία ανά 2ετία. Κάθε service αλλαγής λαδιού μαζί με το φίλτρο κοστίζει περίπου 280€ x 2 = 560€, οπότε μόνο από κει τα έβγαλες τα λεφτά σου.
Δισκόπλακες στην 4ετία δύσκολο να σου ζητήσει, είναι νωρίς. Τα τακάκια όμως πιθανότατα θα χρειαστούν αλλαγή, οπότε κερδίζεις 200€ κι από κει.
Τα μάκτρα της vw είναι απατεωνιά, στο 6μηνο τα πέταξα κι έβαλα της Bosch. Αν στ' αλλάζουν τζάμπα όμως γιατί όχι?
Πριν κάποια χρόνια είχα πάει για μια δουλειά στην Αίγυπτο. Εξαιρετικά χαμηλές οι τιμές και οι τεχνικοί τους σε οικοδομικές εργασίες τρελά μαστόρια, σε ηλεκτρομηχανολογικά από άσχετοι έως επικίνδυνοι.
Για μέθοδο και ασφάλεια εργασίας ας το αφήσουμε καλύτερα, με το παραμικρό λάθος ή απροσεξία ήταν με το ένα πόδι στον άλλο κόσμο. Τελικά έβγαιναν σώοι, αλλά μάλλον ήταν περισσότερο θέμα τύχης και εμπειρίας.
Η ασφάλεια και η νομιμότητα στις πολιτισμένες χώρες πληρώνεται ακριβά, να το θυμάστε την επόμενη φορά που θα σκεφτείτε να αγοράσετε κινέζικο αυτοκίνητο...
@lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ...:
Δηλαδή αυτός με δέκα επισκέψεις πιάνει τον κατώτατο στην Ελλάδα.
Προφανώς έκανες αχταρμά υπολογισμό
Άρα δέκα μέρες από μια ώρα δουλειάς και ένα επίδομα και βγαίνει.
Σύνολο 10 ώρες το μήνα ή μισή ώρα την ημέρα εργασία …..
Άσε μας ρε άντυ.
Πρόσεχε τι εύχεσαι γύρε, η άγνοια είναι επικίνδυνη και η νομιμότητα κοστίζει...
@lap said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ...:
@andya3 said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ...:
Προσωπικά είμαι υπέρ του να ξεκαθαρίσουν τα πάντα. Όλες οι δουλειές να γίνονται νόμιμα, με τις εφορία τους και τα πάντα. Έτσι θα καθαρίσει και η αγορά από τους παράνομα απασχολούμενους, που κάνουν αρπαχτές και τρώνε τη δουλειά των νόμιμων.
Το θέμα είναι όμως οι πελάτες το θέλουν, το αντέχουν οικονομικά? Να δούμε π.χ. πως θα διαμορφωνόταν η κατάσταση με ένα υποθετικό μοντέλο που θα έμοιαζε με της Γερμανίας.
Για την Γερμανία τα 80 ευρώ εκεί είναι σαν 15 ευρώ εδώ σε αντίστοιχη αναλογία μέσου εισοδήματος.
Παίρνεις τηλ. μια εταιρεία τεχνικών γιατί έχεις κάποια ηλεκτρολογικά προβλήματα στο σπίτι σου.
Έρχεται επίσκεψη ένας τεχνικός με χρέωση 80€. Εξετάζει τι προβλήματα υπάρχουν και αν μπορεί να τα λύσει επιτόπου σου λέει κοστολόγιο και προχωράτε αν συμφωνείς.
Αλλιώς σου στέλνει προσφορά αποκατάστασης και αναμένει αποδοχή.Ακριβώς, αλλά και πάλι η αγορά μπορεί να βρει άλλους τρόπους. Οπως ετήσιο πάγιο, μικρό όπου δεν θα έχεις αυτά τα έξοδα επίσκεψης κτλ.
Ή μπορεί ο ελεύθερος επαγγελματίας να το θεωρήσει ως τρόπος διαφήμισης της εργασίας του και να μην χρεώσει. Δίνοντας την κάρτα του στον πελάτη λέγοντας πως θα επιθυμούσε να την διαδώσει. Άλλωστε έτσι κάνεις πελατολόγιο από την πιάτσα και το στόμα με στόμα
Να σημειώσω επειδή πολλοί μπορεί να έχουν άγνοια, ότι σε περίπτωση εργατικού ατυχήματος του τεχνικού στο σπίτι, ο ιδιοκτήτης έχει όλες τις νόμιμες συνέπειες του "εργοδότη",
Φυσικά….. και γι αυτό νομίζω υπάρχει ασφαλιστική κάλυψη του ιδιώτη
Τα 80€ είναι μια αναγωγή που έκανα για τιμές Ελλάδας. Προφανώς υπάρχει ασφαλιστική κάλυψη του ιδιώτη, αλλά την πληρώνεις κι αυτή στην επίσκεψη του τεχνικού, δεν στη δίνουν τζάμπα.
@w202-amg said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ...:
@andya3 said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ...:
Προσωπικά είμαι υπέρ του να ξεκαθαρίσουν τα πάντα. Όλες οι δουλειές να γίνονται νόμιμα, με τις εφορία τους και τα πάντα. Έτσι θα καθαρίσει και η αγορά από τους παράνομα απασχολούμενους, που κάνουν αρπαχτές και τρώνε τη δουλειά των νόμιμων.
Το θέμα είναι όμως οι πελάτες το θέλουν, το αντέχουν οικονομικά? Να δούμε π.χ. πως θα διαμορφωνόταν η κατάσταση με ένα υποθετικό μοντέλο που θα έμοιαζε με της Γερμανίας.
Παίρνεις τηλ. μια εταιρεία τεχνικών γιατί έχεις κάποια ηλεκτρολογικά προβλήματα στο σπίτι σου.
Έρχεται επίσκεψη ένας τεχνικός με χρέωση 80€. Εξετάζει τι προβλήματα υπάρχουν και αν μπορεί να τα λύσει επιτόπου σου λέει κοστολόγιο και προχωράτε αν συμφωνείς.
Αλλιώς σου στέλνει προσφορά αποκατάστασης και αναμένει αποδοχή.Να σημειώσω επειδή πολλοί μπορεί να έχουν άγνοια, ότι σε περίπτωση εργατικού ατυχήματος του τεχνικού στο σπίτι, ο ιδιοκτήτης έχει όλες τις νόμιμες συνέπειες του "εργοδότη",
Πήρα χθες τον νονό αν μπορεί να αναλάβει τα ηλεκτρολογικά στο νέο μαγαζί λόγω απόστασης και φόρτου. (Έχει ολόκληρη εταιρεία με συνεργείο κτλ.) Νοέμβριο δεν προλαβαίνει,αλλά αρχές δεκέμβρη σε 2 μέρες θα έρθει με το συνεργείο και θα τελειώσει με συνοπτικές διαδικασίες, σωστά και τακτοποιημένα μέχρι αηδίας. Αν δεν μπορούσε θα έμπλεκα και θα αρρώσταινα με τον κάθε κατσαπλιά που θα τραβούσε μια γραμμή την ημέρα.
> Δεν νομίζω ότι οι εταιρείες θα έχουν υψηλότερο κόστος, εκτός αν τις φωνάζεις για μια λάμπα.
Προφανώς αστειεύεσαι. Το κόστος θα είναι 3-4 φορές πάνω.