Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 2
    • Topics 0
    • Posts 5189
    • Best 2990
    • Groups 0

    andya3

    @andya3

    6178
    Reputation
    261
    Profile views
    5189
    Posts
    2
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    andya3 Unfollow Follow

    Best posts made by andya3

    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      @lap για σένα. Το α3 μου είναι 17 ετών. Αλλά...
      'Οτι πληρώνεις παίρνεις και ότι φροντίζεις σε φροντίζει.

      60b9622c-b911-44bb-82bf-2b92d5b3ac48-εικόνα.png

      c4d6e46f-fe04-4a54-98c4-e7c8ebb26799-εικόνα.png

      1a222ced-81a7-43c3-ad6c-e272c35d1d58-εικόνα.png

      8606a2e4-ca02-4888-ad65-ba16a9bd4147-εικόνα.png

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      andya3
    • RE: VW T-Roc

      Τιμής ένεκεν της παλαιότερης συμμετοχής μου στο forum, θα πω μερικά λόγια για το T-Roc 1.0 tsi life μετά από ένα χρόνο συμβίωσης μαζί του. Από τη δική μου οπτική γωνία, όπως το ζω και το βλέπω εγώ το αυτοκίνητο.

      Μετά από 13 μήνες και 15.000 km είναι γενικά απροβλημάτιστο. Είχα ένα σφύριγμα στα φρένα όταν επιβράδυνα πατώντας μαλακά το πετάλι του φρένου. Ικανοποιητική η αντιμετώπιση από Karenta. Το κράτησαν ένα ολόκληρο πρωί το αυτοκίνητο, το έλεγξαν, έκαναν κάποιες επεμβάσεις και βελτιώθηκε κατά 90% το πρόβλημα. Έβαλαν λέει πάστα χαλκού και έσπασαν τις γωνίες απ’ τα τακάκια. Οκ μπορώ να ζήσω μ’ αυτό, πταίσματα.

      Γενικά αν κάτσει πολύ ώρα στον ήλιο ή πέσει σε πολύ βροχή το αυτοκίνητο, τα ηλεκτρονικά την ακούνε λίγο. Εμφανίζονται σφάλματα για το Adaptive Cruise Control και το Lane Assist, αλλά μετά από λίγη ώρα εξαφανίζονται μόνα τους.

      Tο μοτέρ 1.0 tsi για γκάζια δεν είναι, αλλά κινεί παραπάνω από ικανοποιητικά το αυτοκίνητο. Συνεχίζει να με εκπλήσσει πως ένα τόσο μικρό μοτεράκι έχει τόσα πολλά κότσια. Φτάνει άνετα μέχρι τα 160km/h. Παραπάνω δεν έχω προσπαθήσει να το πάω.

      Μόνο σε έντονα ανηφορικές διαδρομές νιώθεις ότι ξεμένει από δύναμη και δυσκολεύεται να επιταχύνει. Αλλά κι εκεί δε σε πουλάει. Πρέπει να δουλέψεις το μοτέρ μεταξύ 3.000-4.000 rpm για να σου δώσει ότι δύναμη έχει. Και πάλι ανεβάζει ταχύτητα αργά. Σε περίπτωση προσπέρασης σε επαρχιακό σε ανηφόρα, πρέπει να τη σχεδιάσεις λίγο στο μυαλό σου την προσπέραση και να έχεις ανοιχτό δρόμο από το αντίθετο ρεύμα.

      Κατανάλωση σε εθνική με ταχύτητες 10-20 km/h πάνω από τα όρια και ανοιχτό κλιματισμό γύρω στα 6.5 lt/100 km. Σε επαρχιακούς με χαμηλότερες ταχύτητες γράφει κάτι ωραία 5 lt/100 km. Είναι ικανοποιητικές οι τιμές και σε συνδυασμό με τα 50lt ντεπόζιτο η αυτονομία είναι μεγάλη.

      Μελανό σημείο του tsi η κατανάλωση στην πόλη. Με απενεργοποιημένο το Start Stop Ιδανικό σενάριο τα 6,5 - 7lt με μικρή κίνηση. Με συνήθη κίνηση καίει 8-9 lt. Αν πέσεις σε μεγάλη κίνηση και συνεχές σταμάτα-ξεκίνα, έχω δει και ένα μεγαλοπρεπές 11 lt/100km!

      Συμπέρασμα ο tsi είναι πραγματικά οικονομικός για ταξίδια. Και στην Εθνική και σε επαρχιακούς. Αλλά στην πόλη καίει αρκετά.

      Αν χαρακτήριζα το αυτοκίνητο με μία λέξη μόνο, θα έλεγα ότι είναι πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.
      Έχει πολύ καλή θέση οδήγησης και άνετα καθίσματα. Είναι ευκολοδήγητο, πολύ στιβαρό και πολύ άνετο και στην πόλη και στην εθνική. Όπου στρίβεις το τιμόνι εκεί σε πάει. Έχει πολύ καλή απόσβεση στις λακκούβες και τα σαμαράκια των δρόμων, δεν σε ταράζει και δεν σε ενοχλεί όταν το οδηγείς. Πολύ καλή ηχομόνωση, με 140km/h συζητάς με τους συνεπιβάτες σα να είσαι στο σαλόνι του σπιτιού σου.

      Έχει ένα σωρό μικρολεπτομέρειες που ανακαλύπτεις με τον καιρό και κάνουν τη ζωή σου πιο εύκολη. Φως στα σκιάδια, πλαφονιέρες μπρος-πίσω, τεμπέλη με ποτηροθήκες πίσω, μεγάλες θήκες στις πόρτες, ski hatch στο χώρο αποσκευών για μεγάλα αντικείμενα (αλλιώς που θα έβαζα την ομπρέλα θαλάσσης και τα καλάμια ψαρέματος?), αεραγωγούς με ρύθμιση έντασης πίσω. Δεν είχα δώσει σημασία στην αρχή σε τέτοιες λεπτομέρειες, αλλά χάρηκα πολύ που τα είχα διαθέσιμα όταν τα χρειάστηκα.

      Και από εξοπλισμό το αυτοκίνητο έχει όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Φώτα led, αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω-πλάγια, κάμερα οπισθοπορείας, adaptive cruise control, ασύρματο android. Το καθένα έχει τη δική του συμβολή για να κάνει πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού.
      Θα κάνω ιδιαίτερη αναφορά στα φώτα led που κάνουν τη νύχτα μέρα σε σκοτεινούς επαρχιακούς δρόμους. Και στο ACC που μετρέπει την πολύωρη οδήγηση σε μεγάλα ταξίδια σε μια ξεκούραστη εμπειρία.

      Γενικά είναι ένα αυτοκίνητο πολύ καλά μελετημένο και σχεδιασμένο για να είναι φιλικό προς τον οδηγό, άνετο και ήσυχο σε όλες τις συνθήκες και να καλύπτει όλες τις μεταφορικές ανάγκες της οικογένειας. Γι’ αυτό χαρακτηρίζω το αυτοκίνητο πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.

      Καλό Φθινόπωρο σε όλους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW T-Roc

      Πριν αρκετά χρόνια, είχα να επιλέξω ανάμεσα στο golf και το α3. Επέλεξα το a3.
      Τώρα είχα να επιλέξω ανάμεσα στο T-Roc και το Q2. Επέλεξα το T-Roc.
      Η vw πήρε την εκδίκησή της. Η οποία όπως λέει και το ρητό, είναι πιάτο που τρώγεται κρύο.

      Το νέο μου αυτοκίνητο, VW T-Roc, Das Auto. Ίσα που πρόλαβα να το παραλάβω για να φύγω για καλοκαιρινές διακοπές.

      Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους μπουν στον κόπο να μου ευχηθούν, πιθανόν δεν θα μπορέσω να απαντήσω με ευχαριστίες ξεχωριστά στον καθένα.

      1b03a1ff-34d5-4b24-b3ae-cd1ccc1ab6f8-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW T-Roc

      Πρώτες εντυπώσεις από το T-Roc, μετά από 1.500 Km στις καλοκαιρινές διακοπές.
      Το 1.0tsi, που κάποτε δεν ήθελα ούτε να το ακούω λόγω 3κύλινδρου, με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο.
      Πολύ ελαστικό στις χαμηλές στροφές μέσα στην πόλη. Από 1.200-1.300 rpm και πάνω, κινείσαι άνετα ακόμα και με 3η. Αν πέσουν πιο κάτω οι στροφές, θέλει 1η αλλιώς θα σβήσει. Ευτυχώς παίρνει αμέσως μπροστά μόνο του, δε σε αφήνει ν' αγχωθείς.

      Πως αντιμετωπίζεται αυτό? Απενεργοποιείς το start-stop και δε σβήνει ποτέ το αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως ταχύτητας στο κιβώτιο, μέχρι να μηδενίσουν οι στροφές. Απλώς μπορεί να μην τραβάει και να πατινάρει, οπότε σου "ζητάει" να κατεβάσεις σχέση στο κιβώτιο. Μάλλον αυτό το άτιμο το ss την κάνει τη ζημιά. Τουλάχιστον αυτή τη διαπίστωση έχω κάνει ως τώρα. Το παρακολουθώ το θέμα.🤔

      Το κλασσικό τρέμουλο των 3κύλινδρων στο ρελαντί το έχει. Κάποιες φορές δεν το νιώθεις καθόλου. Άλλες σαν να συντονίζει και γίνεται πιο έντονο. Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι παίζει μ' αυτό το θέμα. Το παρακολουθώ.

      Όταν φτάσει στις 2.000 rpm που μπαίνει το turbo, είναι στο στοιχείο του το αυτοκίνητο. Φεύγει μπροστά και νιώθεις και το τίναγμα.

      Στην Εθνική μέχρι 3.000 rpm και 130 το πήγα. Ανεβάζει γρήγορα και άνετα. Προσπαθούσα να κρατήσω σταθερή την πίεση του ποδιού στο γκάζι για να μην περάσει τα 130,
      Μου άνοιξε την όρεξη να δω πόσο μπορεί ν' ανεβάσει. Ας όψεται το στρώσιμο και ότι είχα μέσα την οικογένεια. Επιφυλάσσομαι για νεώτερα επί του θέματος σε μεταγενέστερη φάση 😊

      Το μοτέρ είναι τελείως αθόρυβο. Το ίδιο και το αυτοκίνητο. Για μέχρι 3.000 rpm μιλάμε πάντα. Υπάρχει ένας ελαφρύς θόρυβος τροχασμού στην Εθνική, ίσα για να σπάει την ησυχία, τίποτα ενοχλητικό.

      Το κιβώτιο είναι το κλασσικό των vag, μαλακός ο λεβιές και με ακριβές κούμπωμα. Όταν βάζεις ταχύτητα, καταλαβαίνεις ότι μπήκε, δε σου αφήνει καμιά αμφιβολία. Ακούτε psa-δες? 😊

      Από κρατήματα και σταθερότητα, το αυτοκίνητο είναι βράχος. Στις στροφές της Υλίκης ανέβασα και λίγο ταχύτητα στα 140. Δεν κατάλαβα να έχει κάποια ενοχλητική κλίση το αυτοκίνητο. Δε σου δίνει την εντύπωση ότι οδηγείς κάποιο ψηλό αυτοκίνητο, που μπορεί να "γέρνει" ή να το "κουνάει" ο δυνατός άνεμος. Γερό σκαρί το Rocci.

      Λαστιχάκια φοράει τα Falken Ziex ecorun 215/60/16. Συμπαθέστατα. Γενικά μ' αυτό το προφίλ και τη 16άρα ζάντα το αυτοκίνητο ούτε κοπανάει σε λακούβες, ούτε νιώθεις ιδιαίτερους κραδασμούς σε τραχύ οδόστρωμα και σε σαμαράκια. Με το α3, 17άρα ζάντα και 45άρι προφίλ, κάθε φορά που έπεφτα σε λακούβα, τρόμαζα από το ηχηρό ¨γκουπ". Πολιτισμένο αυτοκίνητο, αποφεύγει να σ' ενοχλήσει και να σε ταράξει στους κάκιστους Ελληνικούς δρόμους 🙄

      Το acc το δοκίμασα 2-3 φορές να δω πως ανταποκρίνεται. Την 1η φορά που πλησίασα κάποιον από πίσω, ήμουνα σε ετοιμότητα με το πόδι στο φρένο! Τελικά το Rocci επιβράδυνε ομαλά και εγκαίρως. Δε με τρόμαξε καθόλου. Όταν ξανα-επιταχύνει όμως για να πιάσει την ρυθμισμένη ταχύτητα, το κάνει απότομα, είναι σαν να πατάει τέρμα γκάζι.

      Πολύ ομαλό είναι και το lane assist. Όταν ξεφεύγεις από το κέντρο της λωρίδας, σου στρίβει πολύ gently το τιμόνι για να σε επαναφέρει στον ... ίσιο δρόμο. Λειτουργεί με απόλυτη ακρίβεια και ήρεμα ακόμα και πάνω σε στροφή.
      Βέβαια σε επαρχιακό στενό δρόμο, που πρέπει να αποφεύγεις λακούβες και νεροφαγώματα, το έβγαλα το lane assist για να μην παλεύω με το τιμόνι. Που να ξέρει το έρμο το σύστημα, ότι πρέπει να κάνεις τεχνικές αποφυγής εμποδίων, παρεκκλίνοντας από το κέντρο της λωρίδας για να μη σου σκάσει κάνα λάστιχο? Ελλαδάρα forever...😕

      Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι καλοφτιαγμένο και στιβαρό. Με καλές συναρμογές, δεν τρίζει τίποτα, δεν κουνιέται τίποτα. Βέβαια μετά από τόσα χρόνια με το α3, απλώς επιβεβαιώνω ότι σε ποιότητα εσωτερικού το vw είναι μια κλάση κάτω από το audi.
      Οκ, ότι πληρώνεις παίρνεις. Το Q2 είναι σε άλλο επίπεδο μέσα, αν κάποιος δίνει μεγάλη σημασία στο εσωτερικό, θα πληρώσει το αντίτιμο για να πάει στους 4 κύκλους.

      Ο χώρος αποσκευών είναι πραγματικά τεράστιος. Πρώτη φορά πάω οικογενειακές διακοπές και δεν βγάζω την εταζιέρα. Αν θυμάμαι καλά κοντά 450lt.
      Φοβερά πρακτικό αυτό το ski hatch που έχει στο μέσο των πίσω καθισμάτων. Το έριξα και χώρεσα άνετα όλα τα μακριά αντικείμενα που τα παίρναμε στα πόδια, ομπρέλα θαλάσσης, καλάμια ψαρέματος κλπ.

      Και για να μπω και σε Toyοta mode. Κατανάλωση στην Εθνική μεταξύ 5-6lt/100Km. Με 3 άτομα, φουλ αποσκευές, κλιματισμό αναμμένο και ταχύτητες κίνησης 110-120km/h, δηλαδή μέση ταχύτητα 70-80 Km/h.
      Not bad, not bad...

      Τι με ευχαρίστησε πιο πολύ από τα "γκατζετάκια" του Rocci? Αυτά που χρησιμοποιώ στην καθημερινότητά μου και κάνουν πιο εύκολη την οδηγική μου ζωή.
      Αναδιπλούμενοι καθρέφτες, για να τους κλείνω και να περνάω από στενά δρομάκια της πόλης.

      Autohold, για να μπαίνει αυτόματα το χειρόφρενο όταν είμαι σε στάση. Τεράστια ευκολία και ξεκούραση να μην κρατάς συνέχεια πατημένο το φρένο. Άσε που στις ανηφόρες ξεκινάς σα να είσαι σε ευθεία.

      Και κάμερα οπισθοπορείας. Είναι έξτρα, αλλά πληρώστε τη και βάλτε τη! Κάνει πραγματικά το παρκάρισμα και τους ελιγμούς με την όπισθεν παιχνιδάκι. Αξίζει τα λεφτά της και με το παραπάνω.

      Α, και το ασύρματο android auto. Με το που μπαίνεις μέσα στο αυτοκίνητο, βρίσκει το κινητό και κάνει σύνδεση. Δεν το βγάζω καν από την τσέπη ή την τσάντα. Ούτε καλώδια, ούτε συνδέσεις, ούτε τίποτα. Και όλα λειτουργούν αμέσως στην οθόνη, χάρτες, τηλεφωνικές κλήσεις κλπ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: Οδήγησα....

      Peugeot 208 diesel. Κάποια έκδοση leasing, με 15άρες και χωρίς αισθητήρες παρκαρίσματος.

      Γενική εντύπωση: Εξαιρετικό σε οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης. Δεν είναι τυχαία η εμπορική του επιτυχία.

      Μοτέρ: Εντυπωσιάστηκα από το hdi της Peugeot. Είναι αθόρυβος, πολύ ελαστικός, ανεβάζει γρήγορα, φτάνεις 120 και δεν το καταλαβαίνεις. Πολύ κοντινός σε βενζινοκινητήρα σε συμπεριφορά, με εξαίρεση το στροφάρισμα. Μπουκώνει γρήγορα και πρέπει ν' ανεβάζεις ταχύτητα.
      Η κατανάλωση απίστευτα χαμηλή, ζήλεψα λίγο να πω την αλήθεια. Οδηγείς, οδηγείς και δεν πέφτει η βελόνα.

      Εσωτερικό: Χώρος αποσκευών πολύ μικρός. Χώροι μέτριοι για την κατηγορία. Ωραίο ύφασμα καθισμάτων, πολύ όμορφο ταμπλώ.

      Τα πλαστικά παντού σκληρά, το polo μπροστά του είναι μια κατηγορία πάνω και σε χώρους και σε ποιότητα εσωτερικού. Σε ποιότητα κύλησης είναι εφάμιλα, έχει ανέβει η Peugeot.
      Το κάθισμα του οδηγού πολύ σκληρό. Νομίζω δεν θ' αντέξει κάποιος για πολύωρη οδήγηση. Εντάξει, είμαι και λίγο καλομαθημένος με το α3 που είναι σαν πολυθρόνα και δεν θα επιμείνω.
      Το περιβόητο i-cockpit: Στην 1η επαφή έπαθα ένα μικρό σοκ. Έβλεπα τον μισό πίνακα οργάνων. Στην πορεία συνήθισα, οκ τεντώνεις λίγο το κεφάλι όταν χρειάζεται και βλέπεις καλύτερα.
      Θα το αγόραζα? Ναι αν ήταν 2-3k φτηνότερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      Μέχρις ενός σημείου είναι κατανοητό ότι το ίδιο το αυτοκίνητο σε "εμπνέει" πως θα το πας. Αν οδηγείς π.χ. ένα s3 θα σε τρώει το πόδι σου να πατήσεις το γκάζι παραπάνω.

      Αντιλαμβάνομαι ότι και τα υβριδικά θα "προτρέπουν" με τον τρόπο τους τους οδηγούς να τα πηγαίνουν λίγο πιο σιγά.

      Θα έχουν καταλάβει οι οδηγοί των υβριδικών εμπειρικά, από τη χρήση του αυτοκινήτου, ότι σε συγκεκριμένες ταχύτητες στην Εθνική ταξιδεύουν καλύτερα.
      Πάνε πιο πολύ ηλεκτρικά, είναι πιο ήσυχο το ταξίδι (πιθανόν τους χαλάει την ηρεμία του ταξιδιού όταν ανεβάζει απότομα στροφές ο θερμικός για να φορτίσει τη μπαταρία) και σαν μπόνους κρατάνε και χαμηλά την κατανάλωση.

      Γενικά πιο λογικό βρίσκω το αυτοκίνητο να σε ωθεί σε μια συγκεκριμένη οδηγική συμπεριφορά, παρά γενικεύσεις του τύπου ότι όλοι όσοι παίρνουν υβριδικά Toyota κυνηγάνε τη χαμηλή κατανάλωση, ή ότι είναι αργοί οδηγοί. Αυτό "εμπνέει" το αυτοκίνητο και αργά ή γρήγορα προσαρμόζονται και οδηγούν όλοι στο ίδιο μοτίβο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      Πονάει το στομάχι μου σαν να έχω γαστρορραγία, το κεφάλι μου σαν να έχω covid και θα μπορούσα τώρα να σκοτώσω άνθρωπο απ' τα νεύρα μου. Παρά ταύτα δεν μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα.

      Επαφίεται στη πουτ@ν@ τη τύχη μου να φτιάξει μόνο του ως εκ θαύματος. Άρα πιθανότατα θα πρέπει να ταλαιπωρηθώ βράζοντας στο ζουμί μου κάνοντας σχεδόν δύο εβδομάδες υπομονή για πάρω απλά μια διάγνωση απο την αντιπροσωπεία. Εντάξει τραγικό. Αν δεν είναι αυτό κακό μάτι τι σκατά είναι....

      Χρήστο μην ταράζεσαι τόσο πολύ για πλαστικά, λαμαρίνες και καλώδια. Αυτά φτιάχνουν, οι άνθρωποι να είναι καλά.

      Θυμάμαι όταν είχα πάρει το α3, καινούργιο μοντέλο μόλις είχε κυκλοφορήσει. 'Οταν το παρέλαβα στην αντιπροσωπεία ερχόντουσαν οι τεχνικοί και οι επισκέπτες και το χάζευαν. Δεν υπήρχαν test drive τότε, σε φωτογραφίες σε prospectus το έβλεπες το αυτοκίνητο.

      Όλος ο περίγυρος είχε φαγωθεί, μέχρι που γύρισε ένας και μου λέει τι μίζες και κλεψιές κάνεις ρε συ και αγόρασες τέτοιο αυτοκίνητο. Και νόμιζα ότι είναι και φίλος, αλλά έτσι είναι οι άνθρωποι.

      Ε, δεν περνάει μια βδομάδα, και τρώει stop ένας ταρίφας στο κέντρο στη Μάρνης και με χτυπάει στην πίσω πόρτα, πίσω από τον οδηγό. Την έβαλε όλη μέσα. Δεν ήξερα τι να κάνω, να βάλω τα κλάματα ή να τον βουτήξω και να καταλήξω στη φυλακή.

      Τελικά το έφτιαξαν το αυτοκίνητο σαν καινούργιο. Πήρα το μάθημά μου, ποτέ στεναχώριες για λαμαρίνες και άψυχα πράγματα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: Peugeot 208

      Δηλαδή και με τις παλιές τιμές, υπήρχε άνθρωπος που έδωσε 33k για το 208? Από την τσέπη του μιλάμε, όχι leasing.

      Να μπει το όνομά του στη λίστα ευεργετων της Stellantis. Ή σε ένα Γαλλικό δρόμο, μια πλατεία, κάπου τέλος πάντων 😁

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: MG3 Hybrid+ 2024

      Πήγα και το είδα. Στατικά το επεξεργάστηκα λίγο. Μπήκα, βγήκα, είδα το μοτέρ, το χώρο αποσκευών, "χάιδεψα" λίγο τα υφάσματα, τα πλαστικά, τις οθόνες, τους διακόπτες.

      Σαν εξωτερική εμφάνιση δεν με εντυπωσίασε τίποτα, αλλά δε βρήκα και κάτι που να με χαλάει. Ήταν και σ' ένα ωραίο κόκκινο χρώμα.

      Εσωτερικά δε βρήκα τίποτα επίσης που να μου κάνει άσχημη εντύπωση στο μάτι ή την αφή. Στα στάνταρντ της κατηγορίας του τα πλαστικά, τα υφάσματα και οι διακόπτες. Κούναγα την κονσόλα και διάφορα τμήματα και ήταν πολύ σταθερά, εντυπωσιάστηκα.

      Το μοτέρ πολύ τακτοποιημένο, όλα στη σειρά τους και στη θέση τους. Ο χώρος αποσκευών μικρός, γύρω στα 300lt.

      Ήταν η μεσαία έκδοση μου είπε ο πωλητής. Φορτωμένη με εξοπλισμό, δεν του έλειπε τίποτα. ADAS, ACC, αισθητήρες παρακαρίσματος πίσω, κάμερα, αναγνώριση σημάτων, lane assist, κάμερα. Τελική τιμή 22k, με 7 χρόνια εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο. Μόνο για τις οθόνες περιορίζουν την εγγύηση στα 3 χρόνια.

      Στο τέλος της 7-ετούς εγγύησης κάνουν ένα γενικό σέρβις με πολλούς ελέγχους και δίνουν μια πλήρη εικόνα για την κατάσταση του αυτοκινήτου και την υγεία της μπαταρίας.

      Παραδέχτηκε ο πωλητής ότι κι αυτοί δεν το πολυξέρουν το αυτοκίνητο, το κάνουν βόλτες για να το μάθουν. Μου έδειξε στο κινητό του διάφορες διαδρομές εντός πόλης και περιαστικές (μέχρι Ανάβυσσο το πήγε) και η κατανάλωση ήταν από 3.7 - 4.3.

      Τρέμε yaris! 😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: Capitalism vs Communism Mother of all topics

      Η ζωή του μικρο-επιχειρηματία, ελεύθερου επαγγελματία είναι σκληρή. Πρέπει να κυνηγάς τη δουλειά συνέχεια, αλλιώς λεφτά γιοκ.
      Αυτό που θεωρείται δεδομένο ότι στο τέλος του μήνα θα πέσουν τα λεφτά, πολλά ή λίγα δεν υπάρχει.
      Ούτε η επιτυχία και τα πολλά έσοδα είναι εξασφαλισμένα. Μία έτσι, μια αλλιώς. Εξάλλου στην Ελλάδα δεν υπάρχουν περιθώρια για μεγάλες δουλειές και κερδοφορία.
      Το να βγάζει κάποιος κάτι παραπάνω από έναν καλοπληρωμένο υπάλληλο, δουλεύοντας όλη μέρα, δεν το λες κι επιτυχία.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3

    Latest posts made by andya3

    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Τι θα χάσει η Ουκρανία στον πόλεμο δεν ενδιαφέρει ούτε τις ΗΠΑ ούτε τους Ευρωπαίους. Αν τους ενδιέφερε θα φρόντιζαν να μη γίνει πόλεμος εξαρχής. Ή τουλάχιστον να μην τον τροφοδοτούν συνέχεια. Χωρίς το Δυτικό εξοπλισμό η Ουκρανία θα είχε καταρρεύσει από καιρό.

      Στόχος τους είναι τι θα "κερδίσουν" ή τι ζημιά θα κάνουν στη Ρωσία. Φαίνεται ότι τα συμφέροντα των ΗΠΑ και των Ευρωπαίων έχουν αρχίσει να αποκλίνουν. Θα επιβληθούν τελικά οι ΗΠΑ, αλλά ο Τραμπ θα κάνει και κάποιους συμβιβασμούς με τους Ευρωπαίους, δεν μπορεί να τα έχει όλα δικά του.

      Νομίζω θα χρειαστεί αρκετός χρόνος ακόμα για να δούμε που θα κάτσει η μπίλια και πως θα λήξει το θέμα. Σίγουρα οι Ουκρανοί θα χάσουν κάποια εδάφη, αλλά και οι Ρώσοι θα πληρώσουν κάποιο τίμημα γι' αυτό στους Δυτικούς. Ο τερματισμός του πολέμου δεν αρκεί, είναι η αφορμή για να ξεκινήσει το παζάρι

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: Mazda CX-30

      @a-d-p said in Mazda CX-30:

      Το τράβηγμα είναι ξεκάθαρα θέμα συνήθειας ατμόσφαιρα vs turbo.

      Το δικό σου το T-Roc βγάζει 25kg ροπής στις 1.800 rpm. Την ίδια ροπή τη βγάζει το Mazda στις 4.000 rpm.

      Προφανώς πρέπει να τα οδηγήσεις διαφορετικά για να σου δώσουν το ίδιο αποτέλεσμα. Θέλει πιο πολύ γκάζι, κόπο και προσπάθεια ο ατμοσφαιρικός.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: Mazda CX-30

      @kostis20 said in Mazda CX-30:

      Σε ότι αφορά τις επιδόσεις τώρα, είναι ένα αλλο σημείο που με προβληματίζει.
      Ο κινητήρας θέλει πολύ πίεση δυστυχώς. Νομίζω πλέον οτι δε μου αρέσει ο τρόπος λειτουργίας του....Όποτε οδηγώ το 500Χ πχ βλέπω τεράστια διαφορά στην άνεση με την οποία μαζεύει χιλιόμετρα αλλά και κατ'έπεκταση στην οδήγηση. Και να σκεφτείς οτι ,υποτίθεται εχει 36 ίπππους λιγότερους. Αν πετύχεις ανηφόρα με 6η και σε κόψει κάποιος υπάρχει εμφανέστατη δυσκολία,ακόμα και να κατεβάσεις 5η. Το πρόβλημα δηλαδή το εντοπίζω κυρίως στις ρεπρίζ και σε υψηλές ταχύτητες.Φυσικά αν είσαι φορτωμένος ,ακόμα χειρότερα.

      Αγαπητέ τα συμπεράσματά σου για το 2l ατμοσφαιρικό μοτέρ της Mazda είναι αναμενόμενα για όσους έχει τύχει να ζήσουμε με τον 2l ατμοσφαιρικό της vw τη δεκαετία του 2.000 και αργότερα πήγαμε σε turbo.

      Καλό, χρυσό και αξιόπιστο το ατμοσφαιρικό, αλλά κουράζει στην καθημερινή οδήγηση. Πάνω-κάτω οι ταχύτητες όλη την ώρα, δώστου τέρμα γκάζι ν' ανεβάσεις πολύ στροφές για να επιταχύνει, κατέβασε ταχύτητα στην ανηφόρα κοκ.

      Με το turbo η οδήγηση είναι ξεκούραστη. Με το T-Roc πάω με 30km/h και 3η μέσα στην πόλη. Και όπου χρειαστεί να επιταχύνω, απλά πατάω γκάζι. Μόλις φτάσει δε τις 2k στροφές που μπαίνει το turbo, ακόμα και σε μεγάλη ανηφόρα επιταχύνει άνετα. Και στις 3k στροφές ανεβάζεις και 4η,

      Δεν έχω καμία διάθεση αντιπαράθεσης με τους φίλους της Mazda, που είναι και πολλοί στο forum ζωή να 'χουν 😊. Ο ατμοσφαιρικός έχει πολλά πλεονεκτήματα, αλλά καλό είναι όποιος τον επιλέγει να ξέρει το κερδίζει και τι χάνει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Άπιστοι Θωμάδες, όταν θα ανακηρυχθεί ισόβιος Άμμων Ρα Μητσοταγχαμών ο Θεός Ήλιος Γκόμενος της Ελλάδας 2.0, θα σας υποχρεώνει κάθε πρωί η Τ.Ο. Ν.Δ. της κάθε Ενορίας, σε 3ωρη υποχρεωτική ορθοστασία σε εικονική ουρά δίπλα σε Α.Τ.Μ. συνεργαζόμενων αλυσίδων με προμήθεια ερώτησης υπολοίπου, έχοντας κρεμασμένα στο λαιμό πλακάτ που θα αναγράφουν "Είμαι τεντυμπόης, δεν βλέπω ειδήσεις στο Σκάι απ την ανιψιά Του Πρωθυπουργού μας" ή "ο Πολάκης καπνίζει" και "ο Μητσοτάκης ΔΕΝ γ@μιέται, Γ@ΜΑΕΙ", "Κούλη Θεέ, σβήσε τον ΟΠΕΚΕΠΕ" μα πάνω απ όλα:

      "ΚΑΙ Α
      ΚΑΙ ΟΥ
      ΚΑΙ ΔΑΠ
      ΝΟΥΔΟΥΦΟΥΚΟΥ"

      Πέρασε και δεν άγγιξε ο 15Αύγουστος για σένα, ούτε η Παναγία δεν κατάφερε να σε βοηθήσει 😁

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Ο Τραμπ δεν ενδιαφέρεται για την Ουκρανία, Η Ουκρανία ήταν απλώς η αφορμή της συνάντησης, ένα σόου έδωσε για να προβληθεί. Και ήταν και η κάλυψή του για να μην τσινίσουν οι Αμερικάνοι, που ακούνε Ρωσία και βγάζουν σπυράκια.

      Προσπαθεί να συσφίξει τις σχέσεις με τον Πούτιν για να προωθήσει τα συμφέροντα των ΗΠΑ. Όποια κι αν είναι αυτά, από οικονομική αξιοποίηση της περιοχής στην Αλάσκα μέχρι την απομόνωση της Κίνας.

      Προφανώς αυτά είναι προσωπικές του ενέργειες που δεν εκφράζουν το κατεστημένο των ΗΠΑ. Ισχύουν για όσο θα είναι πρόεδρος ο Τραμπ. Οι Ευρωπαίοι μπορεί να φαίνονται και να είναι ανίσχυροι, αλλά τα καταλαβαίνουν αυτά. Θέλοντας και μη θα κάνουν υπομονή.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: Carspotting [#7]

      RS5 με ελληνικές πινακίδες σε ελάχιστα γνωστή παραλία της Εύβοιας. Είναι μερακλής ο τύπος σε όλα του 🤘

      70326140-af03-44d4-b1c1-47007d4b1ea7-1000002176.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      andya3
    • RE: VW T-Roc

      Δεν είναι φτηνό το T-Roc, όπως και κανένα vw. Αλλά σε όλες τις εκδόσεις πλην της απολύτως βασικής είναι πλήρες σε εξοπλισμό.

      Από led φώτα και ψηφιακό καντράν, μέχρι acc. Έχει και λεπτομέρειες που δεν βρίσκεις σε άλλα αυτοκίνητα, όπως ρυθμιζόμενο καθ' ύψος κάθισμα συνοδηγού, πολλά αξεσουάρ πίσω αεραγωγούς, υποβραχιόνιο, ski hatch και USB, αυτόματη εναλλαγή μεγάλης, μεσαίας σκάλας, χώρο αποσκευών 450lt.

      Νομίζω είναι καλά τοποθετημένο τιμολογιακά κοντά στα 30k, ούτε φτηνό ούτε ακριβό. Δεδομένου ότι είναι ένα μικρό C-SUV.

      Αυτό πιθανότατα θα το παραβιάσουν στη vw με το νέο μοντέλο που θα ακριβύνει μάλλον 2-3k και θ' αρχίσει η πτώση όπως έγινε και με το golf.

      Έχουν ακόμα ψηλά τη μύτη στη vw και εμφανίζονται με μια σιγουριά για το μέλλον των αυτοκινήτων τους, ακόμα και των ηλεκτρικών που φαίνεται να πρωτοστατούν οι Κινέζοι.

      Θα δείξει ο χρόνος αν ξέρουν κάτι που δεν το ξέρουμε εμείς, ή απλώς βασίζονται στα μεγαλεία του παρελθόντος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων

      @georgekn said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:

      @andya3 said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:

      @kkostask said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:

      @andya3 said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:

      @a-d-p said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:

      @dimitrioskosmas said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:

      To troc πως και δεν είναι μέσα....έχω σιχαθεί να το βλεπω

      Ανήκει στα B-suv

      Σιγά μη βάζανε το T-Roc στην ίδια λίστα με τ' άλλα τα χρέπια 😄😁

      Έχει κατηγορία «νεκροφόρες» ? 😁

      Είναι μια κατηγορία μόνο του παντού. Είμαι σίγουρος ότι πολλοί θα ηθελαν η τελευταία τους διαδρομή να είναι μ' ένα Rocky 😁

      Αυτό το Rocky?

      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Daihatsu_Rocky

      Θα κοπαναει πολύ νομίζω στις λακκούβες...

      Αυτό είναι γιαπωνέζικο. Αφού δε σπάει, δε χαλάει, Θα το παίρνουν μαζί τους οι συγχωρεμένοι για την Ανάσταση...🙂

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      andya3
    • RE: Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;

      @azmo said in Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;:

      @andya3 said in Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;:

      Χρονιάρα μέρα σήμερα ας μιλήσουν κι οι αριστεροί.
      Έτσι κι αλλιως ο κόσμος δεν τους σημασία, μήπως είναι τυχεροί και τους ακούσει η Παναγία και τους δώσει φώτιση να σοβαρευτούν...

      Δεν ειναι μονο ο κόσμος που δεν τους δίνει σημασία. Ούτε τους δικους τους δεν πείθουν πια. Εχουν κατακερματιστει σε 5 αποκόμματα του 3% και ξεκατινιάζονται μεταξυ τους κάνοντας μηνύσεις ο ένας στον άλλο. Για τέτοια παρτάλια μιλάμε.

      Σας το ξαναλέω μπας και το καταλάβατε. Και 10 φορές μεγαλύτερες συμφορές να συμβούν, και άλλα 10 σκάνδαλα να αποκαλυφθούν, έχεις κυβέρνηση ΔΕΝ ξαναβλέπετε ΠΟΤΕ.

      Όποιος έζησε τον εφιάλτη του 2015 και είδε πόσο σκόρπιοι ασόβαροι και επικίνδυνοι είστε, θα προτιμήσει Μητσοτάκη απο εσάς, ακόμα κι κάει το σύμπαν ολόκληρο και χρειαστεί να δίνει το 80% του εισοδήματος του κατευθείαν στην Μαρέβα.

      Δεν είναι μέρα για βαριά πολιτική σήμερα. Έφαγα και πολύ, δεν "σηκώνω" άλλο βάρος. 🙂

      Πάντως μην εκπλήσσεσαι απ' αυτά που ακούς και διαβάζεις από τους αριστερούληδες. Από το Μητσοτάκη μαμιέσαι, μέχρι η χειρότερη κυβέρνηση της μεταπολίτευσης και ότι καταστρέφουν τη χώρα, είναι κλασσικά αριστερά συνθήματα.
      Η εμφάνιση εικόνας χάους και η δημιουργία ανωμαλίας, είναι η μοναδική ευκαιρία για τους αγαπητούς αριστερούς να επιβιώσουν πολιτικά. Δεν έχουν κάτι άλλο να πουν, ούτε ν' αντιπροτείνουν.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων

      @kkostask said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:

      @andya3 said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:

      @a-d-p said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:

      @dimitrioskosmas said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:

      To troc πως και δεν είναι μέσα....έχω σιχαθεί να το βλεπω

      Ανήκει στα B-suv

      Σιγά μη βάζανε το T-Roc στην ίδια λίστα με τ' άλλα τα χρέπια 😄😁

      Έχει κατηγορία «νεκροφόρες» ? 😁

      Είναι μια κατηγορία μόνο του παντού. Είμαι σίγουρος ότι πολλοί θα ηθελαν η τελευταία τους διαδρομή να είναι μ' ένα Rocky 😁

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      andya3
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr