@lap για σένα. Το α3 μου είναι 17 ετών. Αλλά...
'Οτι πληρώνεις παίρνεις και ότι φροντίζεις σε φροντίζει.
Best posts made by andya3
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
-
RE: VW T-Roc
Τιμής ένεκεν της παλαιότερης συμμετοχής μου στο forum, θα πω μερικά λόγια για το T-Roc 1.0 tsi life μετά από ένα χρόνο συμβίωσης μαζί του. Από τη δική μου οπτική γωνία, όπως το ζω και το βλέπω εγώ το αυτοκίνητο.
Μετά από 13 μήνες και 15.000 km είναι γενικά απροβλημάτιστο. Είχα ένα σφύριγμα στα φρένα όταν επιβράδυνα πατώντας μαλακά το πετάλι του φρένου. Ικανοποιητική η αντιμετώπιση από Karenta. Το κράτησαν ένα ολόκληρο πρωί το αυτοκίνητο, το έλεγξαν, έκαναν κάποιες επεμβάσεις και βελτιώθηκε κατά 90% το πρόβλημα. Έβαλαν λέει πάστα χαλκού και έσπασαν τις γωνίες απ’ τα τακάκια. Οκ μπορώ να ζήσω μ’ αυτό, πταίσματα.
Γενικά αν κάτσει πολύ ώρα στον ήλιο ή πέσει σε πολύ βροχή το αυτοκίνητο, τα ηλεκτρονικά την ακούνε λίγο. Εμφανίζονται σφάλματα για το Adaptive Cruise Control και το Lane Assist, αλλά μετά από λίγη ώρα εξαφανίζονται μόνα τους.
Tο μοτέρ 1.0 tsi για γκάζια δεν είναι, αλλά κινεί παραπάνω από ικανοποιητικά το αυτοκίνητο. Συνεχίζει να με εκπλήσσει πως ένα τόσο μικρό μοτεράκι έχει τόσα πολλά κότσια. Φτάνει άνετα μέχρι τα 160km/h. Παραπάνω δεν έχω προσπαθήσει να το πάω.
Μόνο σε έντονα ανηφορικές διαδρομές νιώθεις ότι ξεμένει από δύναμη και δυσκολεύεται να επιταχύνει. Αλλά κι εκεί δε σε πουλάει. Πρέπει να δουλέψεις το μοτέρ μεταξύ 3.000-4.000 rpm για να σου δώσει ότι δύναμη έχει. Και πάλι ανεβάζει ταχύτητα αργά. Σε περίπτωση προσπέρασης σε επαρχιακό σε ανηφόρα, πρέπει να τη σχεδιάσεις λίγο στο μυαλό σου την προσπέραση και να έχεις ανοιχτό δρόμο από το αντίθετο ρεύμα.
Κατανάλωση σε εθνική με ταχύτητες 10-20 km/h πάνω από τα όρια και ανοιχτό κλιματισμό γύρω στα 6.5 lt/100 km. Σε επαρχιακούς με χαμηλότερες ταχύτητες γράφει κάτι ωραία 5 lt/100 km. Είναι ικανοποιητικές οι τιμές και σε συνδυασμό με τα 50lt ντεπόζιτο η αυτονομία είναι μεγάλη.
Μελανό σημείο του tsi η κατανάλωση στην πόλη. Με απενεργοποιημένο το Start Stop Ιδανικό σενάριο τα 6,5 - 7lt με μικρή κίνηση. Με συνήθη κίνηση καίει 8-9 lt. Αν πέσεις σε μεγάλη κίνηση και συνεχές σταμάτα-ξεκίνα, έχω δει και ένα μεγαλοπρεπές 11 lt/100km!
Συμπέρασμα ο tsi είναι πραγματικά οικονομικός για ταξίδια. Και στην Εθνική και σε επαρχιακούς. Αλλά στην πόλη καίει αρκετά.
Αν χαρακτήριζα το αυτοκίνητο με μία λέξη μόνο, θα έλεγα ότι είναι πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.
Έχει πολύ καλή θέση οδήγησης και άνετα καθίσματα. Είναι ευκολοδήγητο, πολύ στιβαρό και πολύ άνετο και στην πόλη και στην εθνική. Όπου στρίβεις το τιμόνι εκεί σε πάει. Έχει πολύ καλή απόσβεση στις λακκούβες και τα σαμαράκια των δρόμων, δεν σε ταράζει και δεν σε ενοχλεί όταν το οδηγείς. Πολύ καλή ηχομόνωση, με 140km/h συζητάς με τους συνεπιβάτες σα να είσαι στο σαλόνι του σπιτιού σου.Έχει ένα σωρό μικρολεπτομέρειες που ανακαλύπτεις με τον καιρό και κάνουν τη ζωή σου πιο εύκολη. Φως στα σκιάδια, πλαφονιέρες μπρος-πίσω, τεμπέλη με ποτηροθήκες πίσω, μεγάλες θήκες στις πόρτες, ski hatch στο χώρο αποσκευών για μεγάλα αντικείμενα (αλλιώς που θα έβαζα την ομπρέλα θαλάσσης και τα καλάμια ψαρέματος?), αεραγωγούς με ρύθμιση έντασης πίσω. Δεν είχα δώσει σημασία στην αρχή σε τέτοιες λεπτομέρειες, αλλά χάρηκα πολύ που τα είχα διαθέσιμα όταν τα χρειάστηκα.
Και από εξοπλισμό το αυτοκίνητο έχει όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Φώτα led, αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω-πλάγια, κάμερα οπισθοπορείας, adaptive cruise control, ασύρματο android. Το καθένα έχει τη δική του συμβολή για να κάνει πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού.
Θα κάνω ιδιαίτερη αναφορά στα φώτα led που κάνουν τη νύχτα μέρα σε σκοτεινούς επαρχιακούς δρόμους. Και στο ACC που μετρέπει την πολύωρη οδήγηση σε μεγάλα ταξίδια σε μια ξεκούραστη εμπειρία.Γενικά είναι ένα αυτοκίνητο πολύ καλά μελετημένο και σχεδιασμένο για να είναι φιλικό προς τον οδηγό, άνετο και ήσυχο σε όλες τις συνθήκες και να καλύπτει όλες τις μεταφορικές ανάγκες της οικογένειας. Γι’ αυτό χαρακτηρίζω το αυτοκίνητο πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.
Καλό Φθινόπωρο σε όλους.
-
RE: VW T-Roc
Πριν αρκετά χρόνια, είχα να επιλέξω ανάμεσα στο golf και το α3. Επέλεξα το a3.
Τώρα είχα να επιλέξω ανάμεσα στο T-Roc και το Q2. Επέλεξα το T-Roc.
Η vw πήρε την εκδίκησή της. Η οποία όπως λέει και το ρητό, είναι πιάτο που τρώγεται κρύο.Το νέο μου αυτοκίνητο, VW T-Roc, Das Auto. Ίσα που πρόλαβα να το παραλάβω για να φύγω για καλοκαιρινές διακοπές.
Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους μπουν στον κόπο να μου ευχηθούν, πιθανόν δεν θα μπορέσω να απαντήσω με ευχαριστίες ξεχωριστά στον καθένα.
-
RE: VW T-Roc
Πρώτες εντυπώσεις από το T-Roc, μετά από 1.500 Km στις καλοκαιρινές διακοπές.
Το 1.0tsi, που κάποτε δεν ήθελα ούτε να το ακούω λόγω 3κύλινδρου, με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο.
Πολύ ελαστικό στις χαμηλές στροφές μέσα στην πόλη. Από 1.200-1.300 rpm και πάνω, κινείσαι άνετα ακόμα και με 3η. Αν πέσουν πιο κάτω οι στροφές, θέλει 1η αλλιώς θα σβήσει. Ευτυχώς παίρνει αμέσως μπροστά μόνο του, δε σε αφήνει ν' αγχωθείς.Πως αντιμετωπίζεται αυτό? Απενεργοποιείς το start-stop και δε σβήνει ποτέ το αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως ταχύτητας στο κιβώτιο, μέχρι να μηδενίσουν οι στροφές. Απλώς μπορεί να μην τραβάει και να πατινάρει, οπότε σου "ζητάει" να κατεβάσεις σχέση στο κιβώτιο. Μάλλον αυτό το άτιμο το ss την κάνει τη ζημιά. Τουλάχιστον αυτή τη διαπίστωση έχω κάνει ως τώρα. Το παρακολουθώ το θέμα.
Το κλασσικό τρέμουλο των 3κύλινδρων στο ρελαντί το έχει. Κάποιες φορές δεν το νιώθεις καθόλου. Άλλες σαν να συντονίζει και γίνεται πιο έντονο. Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι παίζει μ' αυτό το θέμα. Το παρακολουθώ.
Όταν φτάσει στις 2.000 rpm που μπαίνει το turbo, είναι στο στοιχείο του το αυτοκίνητο. Φεύγει μπροστά και νιώθεις και το τίναγμα.
Στην Εθνική μέχρι 3.000 rpm και 130 το πήγα. Ανεβάζει γρήγορα και άνετα. Προσπαθούσα να κρατήσω σταθερή την πίεση του ποδιού στο γκάζι για να μην περάσει τα 130,
Μου άνοιξε την όρεξη να δω πόσο μπορεί ν' ανεβάσει. Ας όψεται το στρώσιμο και ότι είχα μέσα την οικογένεια. Επιφυλάσσομαι για νεώτερα επί του θέματος σε μεταγενέστερη φάσηΤο μοτέρ είναι τελείως αθόρυβο. Το ίδιο και το αυτοκίνητο. Για μέχρι 3.000 rpm μιλάμε πάντα. Υπάρχει ένας ελαφρύς θόρυβος τροχασμού στην Εθνική, ίσα για να σπάει την ησυχία, τίποτα ενοχλητικό.
Το κιβώτιο είναι το κλασσικό των vag, μαλακός ο λεβιές και με ακριβές κούμπωμα. Όταν βάζεις ταχύτητα, καταλαβαίνεις ότι μπήκε, δε σου αφήνει καμιά αμφιβολία. Ακούτε psa-δες?
Από κρατήματα και σταθερότητα, το αυτοκίνητο είναι βράχος. Στις στροφές της Υλίκης ανέβασα και λίγο ταχύτητα στα 140. Δεν κατάλαβα να έχει κάποια ενοχλητική κλίση το αυτοκίνητο. Δε σου δίνει την εντύπωση ότι οδηγείς κάποιο ψηλό αυτοκίνητο, που μπορεί να "γέρνει" ή να το "κουνάει" ο δυνατός άνεμος. Γερό σκαρί το Rocci.
Λαστιχάκια φοράει τα Falken Ziex ecorun 215/60/16. Συμπαθέστατα. Γενικά μ' αυτό το προφίλ και τη 16άρα ζάντα το αυτοκίνητο ούτε κοπανάει σε λακούβες, ούτε νιώθεις ιδιαίτερους κραδασμούς σε τραχύ οδόστρωμα και σε σαμαράκια. Με το α3, 17άρα ζάντα και 45άρι προφίλ, κάθε φορά που έπεφτα σε λακούβα, τρόμαζα από το ηχηρό ¨γκουπ". Πολιτισμένο αυτοκίνητο, αποφεύγει να σ' ενοχλήσει και να σε ταράξει στους κάκιστους Ελληνικούς δρόμους
Το acc το δοκίμασα 2-3 φορές να δω πως ανταποκρίνεται. Την 1η φορά που πλησίασα κάποιον από πίσω, ήμουνα σε ετοιμότητα με το πόδι στο φρένο! Τελικά το Rocci επιβράδυνε ομαλά και εγκαίρως. Δε με τρόμαξε καθόλου. Όταν ξανα-επιταχύνει όμως για να πιάσει την ρυθμισμένη ταχύτητα, το κάνει απότομα, είναι σαν να πατάει τέρμα γκάζι.
Πολύ ομαλό είναι και το lane assist. Όταν ξεφεύγεις από το κέντρο της λωρίδας, σου στρίβει πολύ gently το τιμόνι για να σε επαναφέρει στον ... ίσιο δρόμο. Λειτουργεί με απόλυτη ακρίβεια και ήρεμα ακόμα και πάνω σε στροφή.
Βέβαια σε επαρχιακό στενό δρόμο, που πρέπει να αποφεύγεις λακούβες και νεροφαγώματα, το έβγαλα το lane assist για να μην παλεύω με το τιμόνι. Που να ξέρει το έρμο το σύστημα, ότι πρέπει να κάνεις τεχνικές αποφυγής εμποδίων, παρεκκλίνοντας από το κέντρο της λωρίδας για να μη σου σκάσει κάνα λάστιχο? Ελλαδάρα forever...Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι καλοφτιαγμένο και στιβαρό. Με καλές συναρμογές, δεν τρίζει τίποτα, δεν κουνιέται τίποτα. Βέβαια μετά από τόσα χρόνια με το α3, απλώς επιβεβαιώνω ότι σε ποιότητα εσωτερικού το vw είναι μια κλάση κάτω από το audi.
Οκ, ότι πληρώνεις παίρνεις. Το Q2 είναι σε άλλο επίπεδο μέσα, αν κάποιος δίνει μεγάλη σημασία στο εσωτερικό, θα πληρώσει το αντίτιμο για να πάει στους 4 κύκλους.Ο χώρος αποσκευών είναι πραγματικά τεράστιος. Πρώτη φορά πάω οικογενειακές διακοπές και δεν βγάζω την εταζιέρα. Αν θυμάμαι καλά κοντά 450lt.
Φοβερά πρακτικό αυτό το ski hatch που έχει στο μέσο των πίσω καθισμάτων. Το έριξα και χώρεσα άνετα όλα τα μακριά αντικείμενα που τα παίρναμε στα πόδια, ομπρέλα θαλάσσης, καλάμια ψαρέματος κλπ.Και για να μπω και σε Toyοta mode. Κατανάλωση στην Εθνική μεταξύ 5-6lt/100Km. Με 3 άτομα, φουλ αποσκευές, κλιματισμό αναμμένο και ταχύτητες κίνησης 110-120km/h, δηλαδή μέση ταχύτητα 70-80 Km/h.
Not bad, not bad...Τι με ευχαρίστησε πιο πολύ από τα "γκατζετάκια" του Rocci? Αυτά που χρησιμοποιώ στην καθημερινότητά μου και κάνουν πιο εύκολη την οδηγική μου ζωή.
Αναδιπλούμενοι καθρέφτες, για να τους κλείνω και να περνάω από στενά δρομάκια της πόλης.Autohold, για να μπαίνει αυτόματα το χειρόφρενο όταν είμαι σε στάση. Τεράστια ευκολία και ξεκούραση να μην κρατάς συνέχεια πατημένο το φρένο. Άσε που στις ανηφόρες ξεκινάς σα να είσαι σε ευθεία.
Και κάμερα οπισθοπορείας. Είναι έξτρα, αλλά πληρώστε τη και βάλτε τη! Κάνει πραγματικά το παρκάρισμα και τους ελιγμούς με την όπισθεν παιχνιδάκι. Αξίζει τα λεφτά της και με το παραπάνω.
Α, και το ασύρματο android auto. Με το που μπαίνεις μέσα στο αυτοκίνητο, βρίσκει το κινητό και κάνει σύνδεση. Δεν το βγάζω καν από την τσέπη ή την τσάντα. Ούτε καλώδια, ούτε συνδέσεις, ούτε τίποτα. Και όλα λειτουργούν αμέσως στην οθόνη, χάρτες, τηλεφωνικές κλήσεις κλπ.
-
RE: Οδήγησα....
Peugeot 208 diesel. Κάποια έκδοση leasing, με 15άρες και χωρίς αισθητήρες παρκαρίσματος.
Γενική εντύπωση: Εξαιρετικό σε οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης. Δεν είναι τυχαία η εμπορική του επιτυχία.
Μοτέρ: Εντυπωσιάστηκα από το hdi της Peugeot. Είναι αθόρυβος, πολύ ελαστικός, ανεβάζει γρήγορα, φτάνεις 120 και δεν το καταλαβαίνεις. Πολύ κοντινός σε βενζινοκινητήρα σε συμπεριφορά, με εξαίρεση το στροφάρισμα. Μπουκώνει γρήγορα και πρέπει ν' ανεβάζεις ταχύτητα.
Η κατανάλωση απίστευτα χαμηλή, ζήλεψα λίγο να πω την αλήθεια. Οδηγείς, οδηγείς και δεν πέφτει η βελόνα.Εσωτερικό: Χώρος αποσκευών πολύ μικρός. Χώροι μέτριοι για την κατηγορία. Ωραίο ύφασμα καθισμάτων, πολύ όμορφο ταμπλώ.
Τα πλαστικά παντού σκληρά, το polo μπροστά του είναι μια κατηγορία πάνω και σε χώρους και σε ποιότητα εσωτερικού. Σε ποιότητα κύλησης είναι εφάμιλα, έχει ανέβει η Peugeot.
Το κάθισμα του οδηγού πολύ σκληρό. Νομίζω δεν θ' αντέξει κάποιος για πολύωρη οδήγηση. Εντάξει, είμαι και λίγο καλομαθημένος με το α3 που είναι σαν πολυθρόνα και δεν θα επιμείνω.
Το περιβόητο i-cockpit: Στην 1η επαφή έπαθα ένα μικρό σοκ. Έβλεπα τον μισό πίνακα οργάνων. Στην πορεία συνήθισα, οκ τεντώνεις λίγο το κεφάλι όταν χρειάζεται και βλέπεις καλύτερα.
Θα το αγόραζα? Ναι αν ήταν 2-3k φτηνότερο. -
RE: 2020 Toyota Yaris
Μέχρις ενός σημείου είναι κατανοητό ότι το ίδιο το αυτοκίνητο σε "εμπνέει" πως θα το πας. Αν οδηγείς π.χ. ένα s3 θα σε τρώει το πόδι σου να πατήσεις το γκάζι παραπάνω.
Αντιλαμβάνομαι ότι και τα υβριδικά θα "προτρέπουν" με τον τρόπο τους τους οδηγούς να τα πηγαίνουν λίγο πιο σιγά.
Θα έχουν καταλάβει οι οδηγοί των υβριδικών εμπειρικά, από τη χρήση του αυτοκινήτου, ότι σε συγκεκριμένες ταχύτητες στην Εθνική ταξιδεύουν καλύτερα.
Πάνε πιο πολύ ηλεκτρικά, είναι πιο ήσυχο το ταξίδι (πιθανόν τους χαλάει την ηρεμία του ταξιδιού όταν ανεβάζει απότομα στροφές ο θερμικός για να φορτίσει τη μπαταρία) και σαν μπόνους κρατάνε και χαμηλά την κατανάλωση.Γενικά πιο λογικό βρίσκω το αυτοκίνητο να σε ωθεί σε μια συγκεκριμένη οδηγική συμπεριφορά, παρά γενικεύσεις του τύπου ότι όλοι όσοι παίρνουν υβριδικά Toyota κυνηγάνε τη χαμηλή κατανάλωση, ή ότι είναι αργοί οδηγοί. Αυτό "εμπνέει" το αυτοκίνητο και αργά ή γρήγορα προσαρμόζονται και οδηγούν όλοι στο ίδιο μοτίβο.
-
RE: Peugeot 208
Δηλαδή και με τις παλιές τιμές, υπήρχε άνθρωπος που έδωσε 33k για το 208? Από την τσέπη του μιλάμε, όχι leasing.
Να μπει το όνομά του στη λίστα ευεργετων της Stellantis. Ή σε ένα Γαλλικό δρόμο, μια πλατεία, κάπου τέλος πάντων
-
RE: MG3 Hybrid+ 2024
Πήγα και το είδα. Στατικά το επεξεργάστηκα λίγο. Μπήκα, βγήκα, είδα το μοτέρ, το χώρο αποσκευών, "χάιδεψα" λίγο τα υφάσματα, τα πλαστικά, τις οθόνες, τους διακόπτες.
Σαν εξωτερική εμφάνιση δεν με εντυπωσίασε τίποτα, αλλά δε βρήκα και κάτι που να με χαλάει. Ήταν και σ' ένα ωραίο κόκκινο χρώμα.
Εσωτερικά δε βρήκα τίποτα επίσης που να μου κάνει άσχημη εντύπωση στο μάτι ή την αφή. Στα στάνταρντ της κατηγορίας του τα πλαστικά, τα υφάσματα και οι διακόπτες. Κούναγα την κονσόλα και διάφορα τμήματα και ήταν πολύ σταθερά, εντυπωσιάστηκα.
Το μοτέρ πολύ τακτοποιημένο, όλα στη σειρά τους και στη θέση τους. Ο χώρος αποσκευών μικρός, γύρω στα 300lt.
Ήταν η μεσαία έκδοση μου είπε ο πωλητής. Φορτωμένη με εξοπλισμό, δεν του έλειπε τίποτα. ADAS, ACC, αισθητήρες παρακαρίσματος πίσω, κάμερα, αναγνώριση σημάτων, lane assist, κάμερα. Τελική τιμή 22k, με 7 χρόνια εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο. Μόνο για τις οθόνες περιορίζουν την εγγύηση στα 3 χρόνια.
Στο τέλος της 7-ετούς εγγύησης κάνουν ένα γενικό σέρβις με πολλούς ελέγχους και δίνουν μια πλήρη εικόνα για την κατάσταση του αυτοκινήτου και την υγεία της μπαταρίας.
Παραδέχτηκε ο πωλητής ότι κι αυτοί δεν το πολυξέρουν το αυτοκίνητο, το κάνουν βόλτες για να το μάθουν. Μου έδειξε στο κινητό του διάφορες διαδρομές εντός πόλης και περιαστικές (μέχρι Ανάβυσσο το πήγε) και η κατανάλωση ήταν από 3.7 - 4.3.
Τρέμε yaris!
-
RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
Όσοι από σας είναι κάπως παλιότεροι και θυμούνται την εισαγωγή της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, ειδικά μετά το 2.000, ας θυμηθούν και τι έγινε με τις τιμές. Αρχικά ήταν μόνο η Vodafone και η Wind (τότε Telestet νομίζω) και τα τιμολόγια πανάκριβα, απλησίαστα τα κινητά. Μόλις μπήκε αργότερα στο παιχνίδι η τότε κρατική Cosmote με φθηνότερα τιμολόγια, αμέσως υποχώρησαν και οι τιμές στους ιδιώτες. Και έτσι άρχισαν σιγά-σιγά τα κινητά να γίνονται προσιτά στον πολύ κόσμο.
Το κράτος έχει πολύ σημαντικό ρόλο να παίξει, ειδικά σε χώρες όπως η Ελλάδα που η αγορά είναι μικρή, δε σηκώνει μεγάλο ανταγωνισμό με πολλούς παίχτες και αμέσως οι 2-3 που υπαρχουν κάνουν καρτέλ.
Το πρόβλημα δεν είναι το λιγότερο ή το περισσότερο κράτος, αλλά να παίζει το θεσμικό του ρόλο και όχι να ξεζουμίζει την υγιή οικονομία και τους πολίτες προς όφελος κάποιων πολιτικών παρατάξεων ή των ημετέρων.
Ζητάμε λοιπόν σωστό κράτος. Χωρίς σοβαρό και σωστό κράτος δεν μπορεί να λειτουργήσει τίποτα σωστά. Οι μεγάλες χώρες Αγγλία, Γερμανία κλπ είναι μεγάλες και σοβαρές γιατί πάνω απ' όλα έχουν σοβαρό κράτος, οι μεγάλες ιδιωτικές εταιρείες τους και η οικονομική τους ισχύ είναι παρελκόμενα του σοβαρού κράτους. -
RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
Σήμερα γνώρισα κάποιους φοιτητές Μηχανολόγους από το Μετσόβειο. Μου έδειχναν φωτογραφίες από ένα μονοθέσιο που ανέπτυξαν. Θα κατέβουν σε αγώνες, με άλλα πολυτεχνεία απ' ότι κατάλαβα.
Το σχεδίασαν όλο μόνοι τους. Μοτέρ, σασί, αναρτήσεις. Και με κύριο χορηγό τη Bosch, κατασκευάστηκαν όλα κομμάτι-κομμάτι από Ελληνικές εταιρείες και μηχανουργεία.
Η επίσημη παρουσίαση θα γίνει τον Απρίλιο. Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά και στην άλλη Ελλάδα που μας δείχνουν.
Δύο απόφοιτοι που δούλευαν στο ίδιο project εργάζονται ήδη στη Wiliams απ' ότι μου είπαν.
Μπράβο πάλι σε όλους. Και εύχομαι παρά τα προβλήματα της χώρας, η νέα γενιά να βρει το δρόμο της μέσα από την προσπάθεια και την αριστεία. Κι ας είναι και στο εξωτερικό.
Latest posts made by andya3
-
RE: Kona vs 2008 vs troc
Εφόσον είσαι σε επαρχία, υποθέτω δεν περνάς πολύ ώρα σε μποτιλιαρισμένους δρόμους και η κατανάλωση έρχεται σε 2η μοίρα.
Το 2008 το έχω οδηγήσει (όχι το hybrid) και με εξαίρεση την εμφάνιση το θεωρώ μέτριο αυτοκίνητο.
Για το kona δεν έχω προσωπική άποψη, αλλά δεν νομίζω ότι τα Hyundai είναι αυτοκίνητα που διακρίνονται σε κάτι.
Το T-Roc κατά τη γνώμη μου ξεχωρίζει και για την απόδοση του κινητήρα του και του αυτόματου κιβωτίου και από ποιότητα κατασκευής και κύλισης.Κάντα ένα test drive και τα 3 και διάλεξε όποιο σου αρέσει πιο πολύ. Και τα 3 καλά είναι, θέλω να πιστεύω.
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@george-0 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@george-0 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@george-0 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in [BMW 1 Series F70 (2024)]
Και η Honda έχει αναπτύξει δικά της υβριδικά και πάνε άπατα.
Το 2023 ποσοστό πωλήσεων παγκοσμίως:
Toyota - 11%
VW - 6%
Honda - 5%
Ford - 5%
Hyundai - 5%Μια χαρά πωλήσεις κάνει η Honda και δεν είναι κανένα τέρας με δεκάδες εταιρείες όπως η VAG.
Αν βάλεις τι πσοοστό από τις πωλήσεις της Toyota και της Honda είναι τα υβριδικά τους, θα μπορεί να βγει κάποιο συμπέρασμα, που να έχει και σχέση με την κουβέντα που κάνουμε.
Δεν χρειάζεται τόσο πολύ ανάλυση. Κάποια είναι υβριδικά κάποια ηλεκτρικά κάποια plug in και κάποια ICE. Επίσης είναι γνωστό τοις πάσι ότι τα υβριδικά πουλάνε σαν νεράκι στη σαχαρα.
Καλά, αφού δε χρειάζεται, θα στηριχτούμε στην αξιοπιστία των δικών σου απόψεων.
Παρέθεσε εσύ τα στοιχεία που επικαλείσαι και μην περιμένεις ότι υπάρχει κάποια συνομωσία που σε δικαιώνει.
Δες τις πωλήσεις της Honda στην Ευρώπη. Και σε απόλυτους αριθμούς και σε πτώση ποσοστών μέσα στο χρόνο.
https://www.goodcarbadcar.net/honda-europe-sales-figures/Δες και τα αντίστοιχα νούμερα της Nissan.
https://www.goodcarbadcar.net/nissan-europe-sales-figures/Και εξήγησέ μου και μένα πως βοήθησε ο υβριδισμός αυτές τις εταιρείες και που είναι οι θεωρίες συνωμοσίες που επικαλείσαι.
Ιδιαίτερα για τη Nissan, δες κι ένα δημοσίευμα για τις απολύσεις που σκοπεύει να κάνει και τη μείωση κατά 20% της παγκόσμιας παραγωγής της.
https://www.cnn.gr/oikonomia/diethni/story/447633/me-9-000-apolyseis-ergazomenon-apanta-stis-meioseis-ton-poliseon-i-nissanΓιατί όλοι λέμε για το κακό που βρήκε τη vw που δεν φτιάχνει υβριδικά. Και νομίζουμε ότι στον υπόλοιπο κόσμο οι αυτοκινητοβιομηχανίες και ειδικά όσες κατάφεραν να φτιάξουν τα υπέρτατης τεχνολογίας υβριδικά κάνουν πάρτυ.
Η επιτυχία της Toyota είναι ότι έβγαλε ένα σωστό προιόν στη σωστή τιμή για την αγορά που ήθελε να απευθυνθεί. Δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεροχή της υβριδικής τεχνολογίας αυτό.
Αντίστοιχο πάνε να κάνουν οι Κινέζοι με τα ηλεκτρικά. Δεν θα είναι υπεροχή των ηλεκτρικών. Θα είναι το σωστό προιόν, στην κατάλληλη τιμή.
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@george-0 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@george-0 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in [BMW 1 Series F70 (2024)]
Και η Honda έχει αναπτύξει δικά της υβριδικά και πάνε άπατα.
Το 2023 ποσοστό πωλήσεων παγκοσμίως:
Toyota - 11%
VW - 6%
Honda - 5%
Ford - 5%
Hyundai - 5%Μια χαρά πωλήσεις κάνει η Honda και δεν είναι κανένα τέρας με δεκάδες εταιρείες όπως η VAG.
Αν βάλεις τι πσοοστό από τις πωλήσεις της Toyota και της Honda είναι τα υβριδικά τους, θα μπορεί να βγει κάποιο συμπέρασμα, που να έχει και σχέση με την κουβέντα που κάνουμε.
Δεν χρειάζεται τόσο πολύ ανάλυση. Κάποια είναι υβριδικά κάποια ηλεκτρικά κάποια plug in και κάποια ICE. Επίσης είναι γνωστό τοις πάσι ότι τα υβριδικά πουλάνε σαν νεράκι στη σαχαρα.
Καλά, αφού δε χρειάζεται, θα στηριχτούμε στην αξιοπιστία των δικών σου απόψεων.
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@george-0 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in [BMW 1 Series F70 (2024)]
Και η Honda έχει αναπτύξει δικά της υβριδικά και πάνε άπατα.
Το 2023 ποσοστό πωλήσεων παγκοσμίως:
Toyota - 11%
VW - 6%
Honda - 5%
Ford - 5%
Hyundai - 5%Μια χαρά πωλήσεις κάνει η Honda και δεν είναι κανένα τέρας με δεκάδες εταιρείες όπως η VAG.
Αν βάλεις τι πσοοστό από τις πωλήσεις της Toyota και της Honda είναι τα υβριδικά τους, θα μπορεί να βγει κάποιο συμπέρασμα, που να έχει και σχέση με την κουβέντα που κάνουμε.
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
@nmsm2 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Αν οι vw, audi, bmw έβγαζαν ένα υβριδικό τύπου Toyota με παρόμοια συμπεριφορά και τιμή. Αλλά και με τα ίδια μεινεκτήματα. Να ανεβάζει στροφές μόνος του ο θερμικός και να σκούζει όλη την ώρα, να πατινάρει το κιβώτιο, να έκαναν οικονομία στα υλικά και στην ηχομόνωση για να κρατήσουν χαμηλά την τιμή.
Πόσο κράξιμο θα έτρωγαν από τους υποψήφιους αγοραστές? Φαντάζομαι πολύ. Γενικά στην ευρωπαική αγορά αναφέρομαι, όχι μόνο για Ελλάδα.
Δεν απευθύνονται στο ίδιο αγοραστικό κοινό η Toyota και οι Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Η Toyota παίζει μεταξύ Dacia και Citroen. Γιατί κανείς δε λέει τι αμαξάρα είναι το Sandero που βγαίνει τόσα χρόνια πρώτο σε πωλήσεις, αλλά αντίθετα λέει το αμαξάρες είναι τα Toyota με βάση τις πωλήσεις?
Νομίζω η χαμηλή κατανάλωση ειδικά στη πόλη έχει γίνει εμμονή στην Ελλάδα και οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα.
Καμία εμμονή
Όποιος έχει hev και θερμικό στην οικογένεια, εφόσον το χρησιμοποιεί για μετάβαση στην δουλειά, δεν διανοείται να επιλέξει το θερμικό, είναι πραγματικά πεταμένα λεφτά εν έτει 2024 οι μισοί να κινούνται με 4λ. σε αστική χρήση, άλλοι με ακόμη μικρότερο κόστος (ηλεκτρικά) και όσοι αγοράζουν αυτοκίνητο θερμικό να βλέπουν 10λ σε συνθήκες κίνησης που είναι καθημερινό και μόνιμο πρόβλημα σε όλους τους δρόμους της Αθήνας.
Εάν κάποιος έχει αγοράσει αυτοκίνητο για τις εκδρομές δηλαδή 5 Σ.Κ. τον χρόνο + θερινές διακοπές, χωρίς να απαιτήσεις για μετάβαση στην δουλειά εννοείται ότι αγοράζει και volvo x90 3.2 του 2010 με κατανάλωση 15-20λ.
Οι ευρωπαϊκές ποτέ δεν θα μπορούσαν να αναπτύξουν αξιόπιστο hev, εάν λάβουμε υπόψη ότι η vw κατάφερε μετά από 10+ χρόνια να καταστήσει αξιόπιστο σχετικά τον tsi, οπότε το hev θα τους έπαιρνε 3 δεκαετίες.Θα το ξαναπώ. Κακώς κατά τη γνώμη μου εξιδανικεύετε την υβριδική τεχνολογία.
Και η Honda έχει αναπτύξει δικά της υβριδικά και πάνε άπατα. Είναι χειρότερη απ' της Toyota? Δεν ξέρω, πάντως υβριδικά είναι, με βάση το σκεπτικό ανωτερότητας δεν θα έπρεπε να πουλάνε κι αυτά σαν τρελά?
Και η Nissan το ίδιο. Κι αυτή απ' το κακό στο χειρότερο πάει. 9.000 άτομα διάβαζα απολύει και κλείνει εργοστάσια.
Η Toyota ανέπτυξε ένα πετυχημένο εμπορικά προιόν, στηριγμένη στην υβριδική τεχνολογία και τη μειωμένη κατανάλωση στην πόλη. Κάλυψε ένα κενό στην αγορά. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι εμπορικές εταιρείες, η επιτυχία τους είναι να καλύψουν κενά στην αγορά για να πουλήσουν πιο πολύ, δεν κάνουν τεχνολογικό ανταγωνισμό.
-
RE: BMW 1 Series F70 (2024)
Αν οι vw, audi, bmw έβγαζαν ένα υβριδικό τύπου Toyota με παρόμοια συμπεριφορά και τιμή. Αλλά και με τα ίδια μεινεκτήματα. Να ανεβάζει στροφές μόνος του ο θερμικός και να σκούζει όλη την ώρα, να πατινάρει το κιβώτιο, να έκαναν οικονομία στα υλικά και στην ηχομόνωση για να κρατήσουν χαμηλά την τιμή.
Πόσο κράξιμο θα έτρωγαν από τους υποψήφιους αγοραστές? Φαντάζομαι πολύ. Γενικά στην ευρωπαική αγορά αναφέρομαι, όχι μόνο για Ελλάδα.
Δεν απευθύνονται στο ίδιο αγοραστικό κοινό η Toyota και οι Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Η Toyota παίζει μεταξύ Dacia και Citroen. Γιατί κανείς δε λέει τι αμαξάρα είναι το Sandero που βγαίνει τόσα χρόνια πρώτο σε πωλήσεις, αλλά αντίθετα λέει το αμαξάρες είναι τα Toyota με βάση τις πωλήσεις?
Νομίζω η χαμηλή κατανάλωση ειδικά στη πόλη έχει γίνει εμμονή στην Ελλάδα και οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Καμμένο χαρτί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα!
https://techmaniacs.gr/kammeno-charti-ta-ilektrika-aytokinita/Έχουν βάση αυτά που λέει. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες το ΄χουν ρίξει στις περικοπές. Δεν περισσεύουν λεφτά για αβέβαιες επενδύσεις σε BEV αν μειωθεί η ζήτηση. Ούτε θα δεχτούν, ειδικά οι Ευρωπαικές, να πληρώνουν δικαιώματα ρύπων στην Tesla και τους Κινέζους.
Εκτός συζήτησης είναι και οι κρατικές επιδοτήσεις από χώρες της ΕΕ σε Κινέζικα ηλεκτρικά. Γι' αυτές έχει ξεκινήσει ήδη η αντίστροφη μέτρηση.
-
RE: VW Tiguan 2024
@cirus said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@cirus said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@cirus said in VW Tiguan 2024:
@lap said in VW Tiguan 2024:
Εν τω μεταξύ δεπυ νόμιζα είναι κάποιος τίτλος σπουδών. Όπως απόφοιτος ΔΕΠΥ. Γκουγκλαρα να δω τι είναι.
Η Δεπυ εχει να κάνει κυρίως με διασπαση προσοχής και υπερκινητικότητα
Πάω στην κουζινα πχ να φτιαξω καφε και βλέπω κατι κουλουράκια οποτε ξεχναω τον καφέ, με παίρνει κάποιος τηλ και μετα ξεχναω να φτιάξω καφέ γενικα
Εχω ξεχασει 7 κινητα, εχω χασει 20 ζευγαρια γυαλια σε διαφορες χώρες, ρολογια, ηλεκτρονικά τσιγάρα και ενα σωρο πράγματα
Στις 10 φορες που φεύγω από το σπίτι αφού κλειδώνω τις πορτες μπαινω στο αμαξι και ξεκινάω, τις 3 γυρναω πισω γιατι έχω ξεχάσει κινητό ή πορτοφόλι ή οτιδήπωτε. Δεν θυμαμαι ποτέ που εχω βάλει τα πραγματα μου.
Γενικα η ζωη γίνεται σπαστικη για μας που έχουμε ΔΕΠΥ
Αυτά τα παθαίνω κι εγώ, χωρίς να έχω ΔΕΠΥ (απ' όσο ξέρω).
Υπερφόρτωση το λέω, πρέπει να γίνουν 10 δουλειές ταυτόχρονα και οι μισές χάνονται στην πορεία...καλα εχω και αλλα ουτε τα μισα δεν περιεγραψα. Απλά για να καταλάβει κάποιος τι ειναι πάνω κάτω.
οσο για το αν εχεις αν θες ψάξτο. Οι περισσότεροι που έχουν δεν το ξέρουν
Όταν είμαι σε διακοπές μια χαρά θυμάμαι, οπότε μάλλον οκ είμαι.
τοτε ναι δεν εχεις. Αν εχεις το κουβαλάς δυστηχως ολες τις εποχές δεν εχει σχεση με κουραση κτλ
Πάντως κι εσύ μη χαλιέσαι. Η Toyota σ' έφτιαξε για να 'σαι τέλειος? Ένας απλός άνθρωπος είσαι
-
RE: VW Tiguan 2024
@cirus said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@cirus said in VW Tiguan 2024:
@lap said in VW Tiguan 2024:
Εν τω μεταξύ δεπυ νόμιζα είναι κάποιος τίτλος σπουδών. Όπως απόφοιτος ΔΕΠΥ. Γκουγκλαρα να δω τι είναι.
Η Δεπυ εχει να κάνει κυρίως με διασπαση προσοχής και υπερκινητικότητα
Πάω στην κουζινα πχ να φτιαξω καφε και βλέπω κατι κουλουράκια οποτε ξεχναω τον καφέ, με παίρνει κάποιος τηλ και μετα ξεχναω να φτιάξω καφέ γενικα
Εχω ξεχασει 7 κινητα, εχω χασει 20 ζευγαρια γυαλια σε διαφορες χώρες, ρολογια, ηλεκτρονικά τσιγάρα και ενα σωρο πράγματα
Στις 10 φορες που φεύγω από το σπίτι αφού κλειδώνω τις πορτες μπαινω στο αμαξι και ξεκινάω, τις 3 γυρναω πισω γιατι έχω ξεχάσει κινητό ή πορτοφόλι ή οτιδήπωτε. Δεν θυμαμαι ποτέ που εχω βάλει τα πραγματα μου.
Γενικα η ζωη γίνεται σπαστικη για μας που έχουμε ΔΕΠΥ
Αυτά τα παθαίνω κι εγώ, χωρίς να έχω ΔΕΠΥ (απ' όσο ξέρω).
Υπερφόρτωση το λέω, πρέπει να γίνουν 10 δουλειές ταυτόχρονα και οι μισές χάνονται στην πορεία...καλα εχω και αλλα ουτε τα μισα δεν περιεγραψα. Απλά για να καταλάβει κάποιος τι ειναι πάνω κάτω.
οσο για το αν εχεις αν θες ψάξτο. Οι περισσότεροι που έχουν δεν το ξέρουν
Όταν είμαι σε διακοπές μια χαρά θυμάμαι, οπότε μάλλον οκ είμαι.
-
RE: VW Tiguan 2024
@cirus said in VW Tiguan 2024:
@lap said in VW Tiguan 2024:
Εν τω μεταξύ δεπυ νόμιζα είναι κάποιος τίτλος σπουδών. Όπως απόφοιτος ΔΕΠΥ. Γκουγκλαρα να δω τι είναι.
Η Δεπυ εχει να κάνει κυρίως με διασπαση προσοχής και υπερκινητικότητα
Πάω στην κουζινα πχ να φτιαξω καφε και βλέπω κατι κουλουράκια οποτε ξεχναω τον καφέ, με παίρνει κάποιος τηλ και μετα ξεχναω να φτιάξω καφέ γενικα
Εχω ξεχασει 7 κινητα, εχω χασει 20 ζευγαρια γυαλια σε διαφορες χώρες, ρολογια, ηλεκτρονικά τσιγάρα και ενα σωρο πράγματα
Στις 10 φορες που φεύγω από το σπίτι αφού κλειδώνω τις πορτες μπαινω στο αμαξι και ξεκινάω, τις 3 γυρναω πισω γιατι έχω ξεχάσει κινητό ή πορτοφόλι ή οτιδήπωτε. Δεν θυμαμαι ποτέ που εχω βάλει τα πραγματα μου.
Γενικα η ζωη γίνεται σπαστικη για μας που έχουμε ΔΕΠΥ
Αυτά τα παθαίνω κι εγώ, χωρίς να έχω ΔΕΠΥ (απ' όσο ξέρω).
Υπερφόρτωση το λέω, πρέπει να γίνουν 10 δουλειές ταυτόχρονα και οι μισές χάνονται στην πορεία...