@lap για σένα. Το α3 μου είναι 17 ετών. Αλλά...
'Οτι πληρώνεις παίρνεις και ότι φροντίζεις σε φροντίζει.




@lap για σένα. Το α3 μου είναι 17 ετών. Αλλά...
'Οτι πληρώνεις παίρνεις και ότι φροντίζεις σε φροντίζει.




Τιμής ένεκεν της παλαιότερης συμμετοχής μου στο forum, θα πω μερικά λόγια για το T-Roc 1.0 tsi life μετά από ένα χρόνο συμβίωσης μαζί του. Από τη δική μου οπτική γωνία, όπως το ζω και το βλέπω εγώ το αυτοκίνητο.
Μετά από 13 μήνες και 15.000 km είναι γενικά απροβλημάτιστο. Είχα ένα σφύριγμα στα φρένα όταν επιβράδυνα πατώντας μαλακά το πετάλι του φρένου. Ικανοποιητική η αντιμετώπιση από Karenta. Το κράτησαν ένα ολόκληρο πρωί το αυτοκίνητο, το έλεγξαν, έκαναν κάποιες επεμβάσεις και βελτιώθηκε κατά 90% το πρόβλημα. Έβαλαν λέει πάστα χαλκού και έσπασαν τις γωνίες απ’ τα τακάκια. Οκ μπορώ να ζήσω μ’ αυτό, πταίσματα.
Γενικά αν κάτσει πολύ ώρα στον ήλιο ή πέσει σε πολύ βροχή το αυτοκίνητο, τα ηλεκτρονικά την ακούνε λίγο. Εμφανίζονται σφάλματα για το Adaptive Cruise Control και το Lane Assist, αλλά μετά από λίγη ώρα εξαφανίζονται μόνα τους.
Tο μοτέρ 1.0 tsi για γκάζια δεν είναι, αλλά κινεί παραπάνω από ικανοποιητικά το αυτοκίνητο. Συνεχίζει να με εκπλήσσει πως ένα τόσο μικρό μοτεράκι έχει τόσα πολλά κότσια. Φτάνει άνετα μέχρι τα 160km/h. Παραπάνω δεν έχω προσπαθήσει να το πάω.
Μόνο σε έντονα ανηφορικές διαδρομές νιώθεις ότι ξεμένει από δύναμη και δυσκολεύεται να επιταχύνει. Αλλά κι εκεί δε σε πουλάει. Πρέπει να δουλέψεις το μοτέρ μεταξύ 3.000-4.000 rpm για να σου δώσει ότι δύναμη έχει. Και πάλι ανεβάζει ταχύτητα αργά. Σε περίπτωση προσπέρασης σε επαρχιακό σε ανηφόρα, πρέπει να τη σχεδιάσεις λίγο στο μυαλό σου την προσπέραση και να έχεις ανοιχτό δρόμο από το αντίθετο ρεύμα.
Κατανάλωση σε εθνική με ταχύτητες 10-20 km/h πάνω από τα όρια και ανοιχτό κλιματισμό γύρω στα 6.5 lt/100 km. Σε επαρχιακούς με χαμηλότερες ταχύτητες γράφει κάτι ωραία 5 lt/100 km. Είναι ικανοποιητικές οι τιμές και σε συνδυασμό με τα 50lt ντεπόζιτο η αυτονομία είναι μεγάλη.
Μελανό σημείο του tsi η κατανάλωση στην πόλη. Με απενεργοποιημένο το Start Stop Ιδανικό σενάριο τα 6,5 - 7lt με μικρή κίνηση. Με συνήθη κίνηση καίει 8-9 lt. Αν πέσεις σε μεγάλη κίνηση και συνεχές σταμάτα-ξεκίνα, έχω δει και ένα μεγαλοπρεπές 11 lt/100km!
Συμπέρασμα ο tsi είναι πραγματικά οικονομικός για ταξίδια. Και στην Εθνική και σε επαρχιακούς. Αλλά στην πόλη καίει αρκετά.
Αν χαρακτήριζα το αυτοκίνητο με μία λέξη μόνο, θα έλεγα ότι είναι πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.
Έχει πολύ καλή θέση οδήγησης και άνετα καθίσματα. Είναι ευκολοδήγητο, πολύ στιβαρό και πολύ άνετο και στην πόλη και στην εθνική. Όπου στρίβεις το τιμόνι εκεί σε πάει. Έχει πολύ καλή απόσβεση στις λακκούβες και τα σαμαράκια των δρόμων, δεν σε ταράζει και δεν σε ενοχλεί όταν το οδηγείς. Πολύ καλή ηχομόνωση, με 140km/h συζητάς με τους συνεπιβάτες σα να είσαι στο σαλόνι του σπιτιού σου.
Έχει ένα σωρό μικρολεπτομέρειες που ανακαλύπτεις με τον καιρό και κάνουν τη ζωή σου πιο εύκολη. Φως στα σκιάδια, πλαφονιέρες μπρος-πίσω, τεμπέλη με ποτηροθήκες πίσω, μεγάλες θήκες στις πόρτες, ski hatch στο χώρο αποσκευών για μεγάλα αντικείμενα (αλλιώς που θα έβαζα την ομπρέλα θαλάσσης και τα καλάμια ψαρέματος?), αεραγωγούς με ρύθμιση έντασης πίσω. Δεν είχα δώσει σημασία στην αρχή σε τέτοιες λεπτομέρειες, αλλά χάρηκα πολύ που τα είχα διαθέσιμα όταν τα χρειάστηκα.
Και από εξοπλισμό το αυτοκίνητο έχει όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Φώτα led, αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω-πλάγια, κάμερα οπισθοπορείας, adaptive cruise control, ασύρματο android. Το καθένα έχει τη δική του συμβολή για να κάνει πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού.
Θα κάνω ιδιαίτερη αναφορά στα φώτα led που κάνουν τη νύχτα μέρα σε σκοτεινούς επαρχιακούς δρόμους. Και στο ACC που μετρέπει την πολύωρη οδήγηση σε μεγάλα ταξίδια σε μια ξεκούραστη εμπειρία.
Γενικά είναι ένα αυτοκίνητο πολύ καλά μελετημένο και σχεδιασμένο για να είναι φιλικό προς τον οδηγό, άνετο και ήσυχο σε όλες τις συνθήκες και να καλύπτει όλες τις μεταφορικές ανάγκες της οικογένειας. Γι’ αυτό χαρακτηρίζω το αυτοκίνητο πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.
Καλό Φθινόπωρο σε όλους.
Πριν αρκετά χρόνια, είχα να επιλέξω ανάμεσα στο golf και το α3. Επέλεξα το a3.
Τώρα είχα να επιλέξω ανάμεσα στο T-Roc και το Q2. Επέλεξα το T-Roc.
Η vw πήρε την εκδίκησή της. Η οποία όπως λέει και το ρητό, είναι πιάτο που τρώγεται κρύο.
Το νέο μου αυτοκίνητο, VW T-Roc, Das Auto. Ίσα που πρόλαβα να το παραλάβω για να φύγω για καλοκαιρινές διακοπές.
Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους μπουν στον κόπο να μου ευχηθούν, πιθανόν δεν θα μπορέσω να απαντήσω με ευχαριστίες ξεχωριστά στον καθένα.

Πρώτες εντυπώσεις από το T-Roc, μετά από 1.500 Km στις καλοκαιρινές διακοπές.
Το 1.0tsi, που κάποτε δεν ήθελα ούτε να το ακούω λόγω 3κύλινδρου, με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο.
Πολύ ελαστικό στις χαμηλές στροφές μέσα στην πόλη. Από 1.200-1.300 rpm και πάνω, κινείσαι άνετα ακόμα και με 3η. Αν πέσουν πιο κάτω οι στροφές, θέλει 1η αλλιώς θα σβήσει. Ευτυχώς παίρνει αμέσως μπροστά μόνο του, δε σε αφήνει ν' αγχωθείς.
Πως αντιμετωπίζεται αυτό? Απενεργοποιείς το start-stop και δε σβήνει ποτέ το αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως ταχύτητας στο κιβώτιο, μέχρι να μηδενίσουν οι στροφές. Απλώς μπορεί να μην τραβάει και να πατινάρει, οπότε σου "ζητάει" να κατεβάσεις σχέση στο κιβώτιο. Μάλλον αυτό το άτιμο το ss την κάνει τη ζημιά. Τουλάχιστον αυτή τη διαπίστωση έχω κάνει ως τώρα. Το παρακολουθώ το θέμα.
Το κλασσικό τρέμουλο των 3κύλινδρων στο ρελαντί το έχει. Κάποιες φορές δεν το νιώθεις καθόλου. Άλλες σαν να συντονίζει και γίνεται πιο έντονο. Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι παίζει μ' αυτό το θέμα. Το παρακολουθώ.
Όταν φτάσει στις 2.000 rpm που μπαίνει το turbo, είναι στο στοιχείο του το αυτοκίνητο. Φεύγει μπροστά και νιώθεις και το τίναγμα.
Στην Εθνική μέχρι 3.000 rpm και 130 το πήγα. Ανεβάζει γρήγορα και άνετα. Προσπαθούσα να κρατήσω σταθερή την πίεση του ποδιού στο γκάζι για να μην περάσει τα 130,
Μου άνοιξε την όρεξη να δω πόσο μπορεί ν' ανεβάσει. Ας όψεται το στρώσιμο και ότι είχα μέσα την οικογένεια. Επιφυλάσσομαι για νεώτερα επί του θέματος σε μεταγενέστερη φάση 
Το μοτέρ είναι τελείως αθόρυβο. Το ίδιο και το αυτοκίνητο. Για μέχρι 3.000 rpm μιλάμε πάντα. Υπάρχει ένας ελαφρύς θόρυβος τροχασμού στην Εθνική, ίσα για να σπάει την ησυχία, τίποτα ενοχλητικό.
Το κιβώτιο είναι το κλασσικό των vag, μαλακός ο λεβιές και με ακριβές κούμπωμα. Όταν βάζεις ταχύτητα, καταλαβαίνεις ότι μπήκε, δε σου αφήνει καμιά αμφιβολία. Ακούτε psa-δες? 
Από κρατήματα και σταθερότητα, το αυτοκίνητο είναι βράχος. Στις στροφές της Υλίκης ανέβασα και λίγο ταχύτητα στα 140. Δεν κατάλαβα να έχει κάποια ενοχλητική κλίση το αυτοκίνητο. Δε σου δίνει την εντύπωση ότι οδηγείς κάποιο ψηλό αυτοκίνητο, που μπορεί να "γέρνει" ή να το "κουνάει" ο δυνατός άνεμος. Γερό σκαρί το Rocci.
Λαστιχάκια φοράει τα Falken Ziex ecorun 215/60/16. Συμπαθέστατα. Γενικά μ' αυτό το προφίλ και τη 16άρα ζάντα το αυτοκίνητο ούτε κοπανάει σε λακούβες, ούτε νιώθεις ιδιαίτερους κραδασμούς σε τραχύ οδόστρωμα και σε σαμαράκια. Με το α3, 17άρα ζάντα και 45άρι προφίλ, κάθε φορά που έπεφτα σε λακούβα, τρόμαζα από το ηχηρό ¨γκουπ". Πολιτισμένο αυτοκίνητο, αποφεύγει να σ' ενοχλήσει και να σε ταράξει στους κάκιστους Ελληνικούς δρόμους 
Το acc το δοκίμασα 2-3 φορές να δω πως ανταποκρίνεται. Την 1η φορά που πλησίασα κάποιον από πίσω, ήμουνα σε ετοιμότητα με το πόδι στο φρένο! Τελικά το Rocci επιβράδυνε ομαλά και εγκαίρως. Δε με τρόμαξε καθόλου. Όταν ξανα-επιταχύνει όμως για να πιάσει την ρυθμισμένη ταχύτητα, το κάνει απότομα, είναι σαν να πατάει τέρμα γκάζι.
Πολύ ομαλό είναι και το lane assist. Όταν ξεφεύγεις από το κέντρο της λωρίδας, σου στρίβει πολύ gently το τιμόνι για να σε επαναφέρει στον ... ίσιο δρόμο. Λειτουργεί με απόλυτη ακρίβεια και ήρεμα ακόμα και πάνω σε στροφή.
Βέβαια σε επαρχιακό στενό δρόμο, που πρέπει να αποφεύγεις λακούβες και νεροφαγώματα, το έβγαλα το lane assist για να μην παλεύω με το τιμόνι. Που να ξέρει το έρμο το σύστημα, ότι πρέπει να κάνεις τεχνικές αποφυγής εμποδίων, παρεκκλίνοντας από το κέντρο της λωρίδας για να μη σου σκάσει κάνα λάστιχο? Ελλαδάρα forever...
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι καλοφτιαγμένο και στιβαρό. Με καλές συναρμογές, δεν τρίζει τίποτα, δεν κουνιέται τίποτα. Βέβαια μετά από τόσα χρόνια με το α3, απλώς επιβεβαιώνω ότι σε ποιότητα εσωτερικού το vw είναι μια κλάση κάτω από το audi.
Οκ, ότι πληρώνεις παίρνεις. Το Q2 είναι σε άλλο επίπεδο μέσα, αν κάποιος δίνει μεγάλη σημασία στο εσωτερικό, θα πληρώσει το αντίτιμο για να πάει στους 4 κύκλους.
Ο χώρος αποσκευών είναι πραγματικά τεράστιος. Πρώτη φορά πάω οικογενειακές διακοπές και δεν βγάζω την εταζιέρα. Αν θυμάμαι καλά κοντά 450lt.
Φοβερά πρακτικό αυτό το ski hatch που έχει στο μέσο των πίσω καθισμάτων. Το έριξα και χώρεσα άνετα όλα τα μακριά αντικείμενα που τα παίρναμε στα πόδια, ομπρέλα θαλάσσης, καλάμια ψαρέματος κλπ.
Και για να μπω και σε Toyοta mode. Κατανάλωση στην Εθνική μεταξύ 5-6lt/100Km. Με 3 άτομα, φουλ αποσκευές, κλιματισμό αναμμένο και ταχύτητες κίνησης 110-120km/h, δηλαδή μέση ταχύτητα 70-80 Km/h.
Not bad, not bad...
Τι με ευχαρίστησε πιο πολύ από τα "γκατζετάκια" του Rocci? Αυτά που χρησιμοποιώ στην καθημερινότητά μου και κάνουν πιο εύκολη την οδηγική μου ζωή.
Αναδιπλούμενοι καθρέφτες, για να τους κλείνω και να περνάω από στενά δρομάκια της πόλης.
Autohold, για να μπαίνει αυτόματα το χειρόφρενο όταν είμαι σε στάση. Τεράστια ευκολία και ξεκούραση να μην κρατάς συνέχεια πατημένο το φρένο. Άσε που στις ανηφόρες ξεκινάς σα να είσαι σε ευθεία.
Και κάμερα οπισθοπορείας. Είναι έξτρα, αλλά πληρώστε τη και βάλτε τη! Κάνει πραγματικά το παρκάρισμα και τους ελιγμούς με την όπισθεν παιχνιδάκι. Αξίζει τα λεφτά της και με το παραπάνω.
Α, και το ασύρματο android auto. Με το που μπαίνεις μέσα στο αυτοκίνητο, βρίσκει το κινητό και κάνει σύνδεση. Δεν το βγάζω καν από την τσέπη ή την τσάντα. Ούτε καλώδια, ούτε συνδέσεις, ούτε τίποτα. Και όλα λειτουργούν αμέσως στην οθόνη, χάρτες, τηλεφωνικές κλήσεις κλπ.
Peugeot 208 diesel. Κάποια έκδοση leasing, με 15άρες και χωρίς αισθητήρες παρκαρίσματος.
Γενική εντύπωση: Εξαιρετικό σε οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης. Δεν είναι τυχαία η εμπορική του επιτυχία.
Μοτέρ: Εντυπωσιάστηκα από το hdi της Peugeot. Είναι αθόρυβος, πολύ ελαστικός, ανεβάζει γρήγορα, φτάνεις 120 και δεν το καταλαβαίνεις. Πολύ κοντινός σε βενζινοκινητήρα σε συμπεριφορά, με εξαίρεση το στροφάρισμα. Μπουκώνει γρήγορα και πρέπει ν' ανεβάζεις ταχύτητα.
Η κατανάλωση απίστευτα χαμηλή, ζήλεψα λίγο να πω την αλήθεια. Οδηγείς, οδηγείς και δεν πέφτει η βελόνα.
Εσωτερικό: Χώρος αποσκευών πολύ μικρός. Χώροι μέτριοι για την κατηγορία. Ωραίο ύφασμα καθισμάτων, πολύ όμορφο ταμπλώ.
Τα πλαστικά παντού σκληρά, το polo μπροστά του είναι μια κατηγορία πάνω και σε χώρους και σε ποιότητα εσωτερικού. Σε ποιότητα κύλησης είναι εφάμιλα, έχει ανέβει η Peugeot.
Το κάθισμα του οδηγού πολύ σκληρό. Νομίζω δεν θ' αντέξει κάποιος για πολύωρη οδήγηση. Εντάξει, είμαι και λίγο καλομαθημένος με το α3 που είναι σαν πολυθρόνα και δεν θα επιμείνω.
Το περιβόητο i-cockpit: Στην 1η επαφή έπαθα ένα μικρό σοκ. Έβλεπα τον μισό πίνακα οργάνων. Στην πορεία συνήθισα, οκ τεντώνεις λίγο το κεφάλι όταν χρειάζεται και βλέπεις καλύτερα.
Θα το αγόραζα? Ναι αν ήταν 2-3k φτηνότερο.
Μέχρις ενός σημείου είναι κατανοητό ότι το ίδιο το αυτοκίνητο σε "εμπνέει" πως θα το πας. Αν οδηγείς π.χ. ένα s3 θα σε τρώει το πόδι σου να πατήσεις το γκάζι παραπάνω.
Αντιλαμβάνομαι ότι και τα υβριδικά θα "προτρέπουν" με τον τρόπο τους τους οδηγούς να τα πηγαίνουν λίγο πιο σιγά.
Θα έχουν καταλάβει οι οδηγοί των υβριδικών εμπειρικά, από τη χρήση του αυτοκινήτου, ότι σε συγκεκριμένες ταχύτητες στην Εθνική ταξιδεύουν καλύτερα.
Πάνε πιο πολύ ηλεκτρικά, είναι πιο ήσυχο το ταξίδι (πιθανόν τους χαλάει την ηρεμία του ταξιδιού όταν ανεβάζει απότομα στροφές ο θερμικός για να φορτίσει τη μπαταρία) και σαν μπόνους κρατάνε και χαμηλά την κατανάλωση.
Γενικά πιο λογικό βρίσκω το αυτοκίνητο να σε ωθεί σε μια συγκεκριμένη οδηγική συμπεριφορά, παρά γενικεύσεις του τύπου ότι όλοι όσοι παίρνουν υβριδικά Toyota κυνηγάνε τη χαμηλή κατανάλωση, ή ότι είναι αργοί οδηγοί. Αυτό "εμπνέει" το αυτοκίνητο και αργά ή γρήγορα προσαρμόζονται και οδηγούν όλοι στο ίδιο μοτίβο.
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Πονάει το στομάχι μου σαν να έχω γαστρορραγία, το κεφάλι μου σαν να έχω covid και θα μπορούσα τώρα να σκοτώσω άνθρωπο απ' τα νεύρα μου. Παρά ταύτα δεν μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα.
Επαφίεται στη πουτ@ν@ τη τύχη μου να φτιάξει μόνο του ως εκ θαύματος. Άρα πιθανότατα θα πρέπει να ταλαιπωρηθώ βράζοντας στο ζουμί μου κάνοντας σχεδόν δύο εβδομάδες υπομονή για πάρω απλά μια διάγνωση απο την αντιπροσωπεία. Εντάξει τραγικό. Αν δεν είναι αυτό κακό μάτι τι σκατά είναι....
Χρήστο μην ταράζεσαι τόσο πολύ για πλαστικά, λαμαρίνες και καλώδια. Αυτά φτιάχνουν, οι άνθρωποι να είναι καλά.
Θυμάμαι όταν είχα πάρει το α3, καινούργιο μοντέλο μόλις είχε κυκλοφορήσει. 'Οταν το παρέλαβα στην αντιπροσωπεία ερχόντουσαν οι τεχνικοί και οι επισκέπτες και το χάζευαν. Δεν υπήρχαν test drive τότε, σε φωτογραφίες σε prospectus το έβλεπες το αυτοκίνητο.
Όλος ο περίγυρος είχε φαγωθεί, μέχρι που γύρισε ένας και μου λέει τι μίζες και κλεψιές κάνεις ρε συ και αγόρασες τέτοιο αυτοκίνητο. Και νόμιζα ότι είναι και φίλος, αλλά έτσι είναι οι άνθρωποι.
Ε, δεν περνάει μια βδομάδα, και τρώει stop ένας ταρίφας στο κέντρο στη Μάρνης και με χτυπάει στην πίσω πόρτα, πίσω από τον οδηγό. Την έβαλε όλη μέσα. Δεν ήξερα τι να κάνω, να βάλω τα κλάματα ή να τον βουτήξω και να καταλήξω στη φυλακή.
Τελικά το έφτιαξαν το αυτοκίνητο σαν καινούργιο. Πήρα το μάθημά μου, ποτέ στεναχώριες για λαμαρίνες και άψυχα πράγματα.
Πιο πολύ σας λυπάμαι πάντως που πρέπει να οδηγείτε σε τέτοιες συνθήκες κίνησης, παρά εντυπωσιάζομαι από τις καταναλώσεις του Toyota...
Δηλαδή και με τις παλιές τιμές, υπήρχε άνθρωπος που έδωσε 33k για το 208? Από την τσέπη του μιλάμε, όχι leasing.
Να μπει το όνομά του στη λίστα ευεργετων της Stellantis. Ή σε ένα Γαλλικό δρόμο, μια πλατεία, κάπου τέλος πάντων 
Πήγα και το είδα. Στατικά το επεξεργάστηκα λίγο. Μπήκα, βγήκα, είδα το μοτέρ, το χώρο αποσκευών, "χάιδεψα" λίγο τα υφάσματα, τα πλαστικά, τις οθόνες, τους διακόπτες.
Σαν εξωτερική εμφάνιση δεν με εντυπωσίασε τίποτα, αλλά δε βρήκα και κάτι που να με χαλάει. Ήταν και σ' ένα ωραίο κόκκινο χρώμα.
Εσωτερικά δε βρήκα τίποτα επίσης που να μου κάνει άσχημη εντύπωση στο μάτι ή την αφή. Στα στάνταρντ της κατηγορίας του τα πλαστικά, τα υφάσματα και οι διακόπτες. Κούναγα την κονσόλα και διάφορα τμήματα και ήταν πολύ σταθερά, εντυπωσιάστηκα.
Το μοτέρ πολύ τακτοποιημένο, όλα στη σειρά τους και στη θέση τους. Ο χώρος αποσκευών μικρός, γύρω στα 300lt.
Ήταν η μεσαία έκδοση μου είπε ο πωλητής. Φορτωμένη με εξοπλισμό, δεν του έλειπε τίποτα. ADAS, ACC, αισθητήρες παρακαρίσματος πίσω, κάμερα, αναγνώριση σημάτων, lane assist, κάμερα. Τελική τιμή 22k, με 7 χρόνια εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο. Μόνο για τις οθόνες περιορίζουν την εγγύηση στα 3 χρόνια.
Στο τέλος της 7-ετούς εγγύησης κάνουν ένα γενικό σέρβις με πολλούς ελέγχους και δίνουν μια πλήρη εικόνα για την κατάσταση του αυτοκινήτου και την υγεία της μπαταρίας.
Παραδέχτηκε ο πωλητής ότι κι αυτοί δεν το πολυξέρουν το αυτοκίνητο, το κάνουν βόλτες για να το μάθουν. Μου έδειξε στο κινητό του διάφορες διαδρομές εντός πόλης και περιαστικές (μέχρι Ανάβυσσο το πήγε) και η κατανάλωση ήταν από 3.7 - 4.3.
Τρέμε yaris! 
Εσείς δηλαδή τι καταλαβαίνετε, ότι μπήκε στην πίστα και έκανε βόλτα γύρω-γύρω, ή ότι το ζόριζε το αυτοκίνητο και το έφτανε στα όρια του;
Το αυτοκινητο εστριψε υποδειγματικα (1,002g) 
Φρεναρε πολυ δυνατα και ακουραστα για 8 συνεχομενους γυρους και στα 5 sessions (1,003g) 
Γυρισε στο 1,18.25 με προοπτικη στο 1,17.65 
Βρε τι γκαζοφονιάδες είστε εσείς, δεν το είχα φανταστεί ότι θα υπάρχουν τόσο έμπειροι οδηγοί πίστας στο forum! 
@evmenis said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
Μα τι είναι αυτά που λέτε. Ο άνθρωπος δεν συμμετέχει σε καμιά αγωνιστική ομάδα, ιδιώτης είναι. Το προσωπικό του αυτοκίνητο είναι.
Δεν έκανε ενισχύσεις στο πλαίσιο, δεν άλλαξε αντιστερπτικές κ.α., δεν έκανε παρεμβάσεις στο αυτοκίνητο. Ανέβασε λίγο την ιποδύναμη του μοτέρ και άλλαξε αναρτήσεις, φρένα, ζαντολάστιχα.
Αυτά τα κάνουν άλλοι για την πλάκα τους μόνο για να βελτιώσουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Αν κατά τη γνώμη σας μ΄αυτές τις συνήθεις απλοικές αλλαγές παίρνεις λαικά αυτοκινητάκια σαν το Scala και τα κατεβάζεις σε πίστα, κάντε το κι εσείς στα δικά σας τα Toyota να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.
Εκτιθεσαι, φιλικα στο λεω και ας μη σε γνωριζω.
Θα εκτεθώ όταν μου εμφανίσεις αντίστοιχο παράδειγμα. Μέχρι τότε εγώ εμφάνισα πρακτικό παράδειγμα και εσύ αντιπαραβάλεις τη φαντασία σου.
Συνεχιζεις τη βλακεια, δωστου και αλλο.
Έχεις κάνει κι άλλες φορές χαρακτηρισμούς και το προσπέρασα επειδή μου είσαι συμπαθής γενικά. Είναι εμφανές ότι είσαι ιδιαίτερα χαμηλού επιπέδου και η γνώση των ελληνικών σου είναι ελλιπής.
Γι' αυτό όταν ζορίζεσαι δεν μπορείς να διατυπώσεις μία ολοκληρωμένη άποψη με επιχειρήματα, αλλά καταφεύγεις σε αοριστίες ότι εσύ ξέρεις καλύτερα και σε χαρακτηρισμούς.Δεν το έγραψα για να σε προσβάλω, απλώς θεωρώ ότι μειώνεις τον εαυτό σου με τον τρόπο που το χειρίζεσαι και δεν βοηθάς τον άλλο να κάνει διάλογο μαζί σου.
Αντε παμε, εγραψες
"Το παραθέτω χωρίς σχόλια.Να δω κι έναν οδηγό Toyota να το βάζει σε πίστα, μια και οι Toyotaίοι μιλούν με ενθουσιασμό τελευταία για τη μεγάλη βελτίωση της Toyota στις αναρτήσεις, τα φρένα και στο τιμόνι. Βέβαια από που το βγάζουν τέτοιο συμπέρασμα με τις ταχύτητες ΚΤΕΛ που πάνε, δεν ξέρω, αλλά οκ."
Δηλαδη αν καταλαβα σωστα κανεις συγκριση ενα τογιοτα με ενα σκοντα που μπηκε στην πιστα ως προς την αναρτηση, τα φρενα και το τιμονι, σωστα μεχρι εδω?
Σου απανταω οτι αυτα τα συστηματα που συγκρινεις ο ανθρωπος οχι απλα τα εχει βελτιωσει, αλλα τα εχει φτασει σε αγωνιστικο επιπεδο εστω και χαμηλο.
Στην απαντηση σου οτι ο οδηγος δεν ανηκει σε αγωνιστικη ομαδα και αυτα τα φορανε ιδιωτες. Πες μου σε τι υφος ηθελες να σου απαντησω?
Στους τομεις που σε συγκινησαν τι σχεση εχει αυτο το αυτοκινητο με ενα νορμαλ?
Πραγματικα και χωρις ιχνος ειρωνιας εμενα μου εκανε εντυπωση οτι καταφερε χωρις βλαβη να βγαλει 8 γρηγορους γυρους.
Πες μου που ειμαι λαθος σε παρακαλω.Νομίζω ότι απλά παρεξηγήθηκες επειδή αστειευόμενος έκανα τη σύγκριση με το Toyota, έχει ξανασυμβεί, έχεις κάποιο πάθος με τη μάρκα και το παίρνεις προσωπικά όταν θεωρείς ότι κάποιος την προσβάλει.
Όσον αφορά την ουσία του θέματος, ούτε εγώ είμαι βελτιωτής αυτοκινήτων ούτε εσύ, για να ξέρουμε τι απαιτείται να αλλάξεις για να κατέβει ένα καθημερινό αυτοκίνητο σε πίστα.
Μπορώ όμως από το περιστατικό που ανέφερα με το Scala, αλλά και διαισθητικά, να υποθέσω με αρκετή ασφάλεια ότι δεν αρκεί να αλλάξεις αναρτήσεις, φρένα και ζαντολάστιχα σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο και να πας μετά να το ξεσκίσεις στην πίστα. Ειδικά αν το αυτοκίνητο είναι δικό σου προσωπικό και θα κλαις τα λεφτά σου, άσε που μπορεί να κινδυνέψει και η σωματική σου ακεραιότητα.
Ο άνθρωπος που το έκανε είχε εμπιστοσύνη στην αντοχή και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου του. Και είναι ένδειξη πόσο καλοφτιαγμένο και ανθεκτικό είναι το πλαίσιο του goup vag.
Εσύ από την πλευρά σου τι υποστηρίζεις δηλαδή. Ότι αν πάρεις ένα από τα αγαπημένα σου Toyota, π.χ. το yaris ή ακόμα καλύτερα το corolla που φέρνει στο scala και του κάνεις τις ίδιες αλλαγές, είναι οκ να το πας στην πίστα? Ή ότι γενικά αρκούν τέτοιες αλλαγές, που άλλοι τις κάνουν για ομορφιά για να κατέβεις σε πίστα με ένα λαικό αυτοκινητάκι?
Βρε Αντι το εχω ξαναπει, Γιαπονεζοφιλος ειμαι και η τογιοτα ειναι η 4η επιλογη μου μετα απο σουμπαρου, χοντα, μαζντα, οποτε δεν ειναι τα καλυτερα αυτοκινητα κατα την αποψη μου.
Τωρα ετυχε και εχω ενα ραβ4 στα χερια μου. Ετυχε γιατι αυτο βρηκα σε καλυτερη κατασταση απο τα μοντελα που εψαχνα.
Πλαισιο και βεβαια καλυτερο εχει το γκρουπ βαγκ γνωστο αυτο.
Το σκοντα που λες οπως το εχει στησει ο κατοχος, τωρα στα 56 μου και με καμια 10ρια σφραγισματα στα δοντια μου, αν κανω 10 χιλιομετρα μαζι του στον οδοντιατρο θα ξαναπαω.
Τυχαια το Σαββατο καναμε καμια 350αρι χιλιομετρα με ενα γιαρις υβριδιο του 24 μοντελο, αν εξαιρεσω τον περιορισμενο χωρο στο πλατος των εμπρος επιβατων σωμα και ποδια, ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο για τον μεσο οδηγο, ταχυτητες μεχρι 140 και σε μεικτους δρομους ασφαλτο και βατο χωματοδρομο.Σύμφωνοι Ηλία, αλλά το θέμα μας δεν είναι να διαφημίσω το group vag και να θάψω το Toyota. Ούτε εγώ είμαι μέτοχος στη vw ούτε εσύ στην Toyota.
Δεν μ' αρέσει όμως η απαξίωση των προσπαθειών των άλλων. "Έλα μωρέ άμα αλλάξω κι εγώ αναρτήσεις και ζαντολάστιχα στο δικό μου το κατεβάζω στην πίστα, σιγά." Δε δέχομαι τέτοιες απόψεις, με εκνευρίζουν.
Ο άνθρωπος ρίσκαρε το αυτοκίνητό του, τα προσωπικά του χρήματα και μέχρις ενός σημείου και τη σωματική του ακεραιότητα. Μπορεί το Scala να μην καταστρεφόταν αλλά να ξεχαρβαλωνόταν και να ήθελε πολλές επισκευές μετά από τέτοια καταπόνηση. Ένα οικογενειακό αυτοκίνητο της σειράς είναι.
Αυτός το έκανε για την καύλα του και το χόμπυ του, εγώ βγάζω τα δικά μου συμπεράσματα, πόσο ανθεκτικό είναι το πλαίσιο. Κι αν κάποιος παρουσιάσει κάποιο αντίστοιχο παράδειγμα σε άλλη μάρκα, τα ίδια θετικά σχόλια θα πω.
Τι περιμενες δηλαδη ?
Σε πιστα το εβαλε οχι σε ειδικη στο ακροπολις.
Ενταξει εχει την πλακα του ο "φανατισμος" με μαρκες που μας αρεσουν αλλα μην χτυπαμε και το ταβανι ρε φιλε.
ΥΓ το οτι συγκρινεις το scala με την corolla το αφηνω ασχολιαστο επειδη ειμαι ευγενης
Έχετε αποκτήσει όλοι 45 διδακτορικά και 39 master στην αφ' υψηλού θεωρητική ανάλυση, από πράξη δεν βλέπω τίποτα..
Άντε βρε, ας τροποποιήσει κάποιος το Toyota του να το βάλει στην πίστα και να μου το τρίψετε στη μούρη μετά...
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
Μα τι είναι αυτά που λέτε. Ο άνθρωπος δεν συμμετέχει σε καμιά αγωνιστική ομάδα, ιδιώτης είναι. Το προσωπικό του αυτοκίνητο είναι.
Δεν έκανε ενισχύσεις στο πλαίσιο, δεν άλλαξε αντιστερπτικές κ.α., δεν έκανε παρεμβάσεις στο αυτοκίνητο. Ανέβασε λίγο την ιποδύναμη του μοτέρ και άλλαξε αναρτήσεις, φρένα, ζαντολάστιχα.
Αυτά τα κάνουν άλλοι για την πλάκα τους μόνο για να βελτιώσουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Αν κατά τη γνώμη σας μ΄αυτές τις συνήθεις απλοικές αλλαγές παίρνεις λαικά αυτοκινητάκια σαν το Scala και τα κατεβάζεις σε πίστα, κάντε το κι εσείς στα δικά σας τα Toyota να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.
Εκτιθεσαι, φιλικα στο λεω και ας μη σε γνωριζω.
Θα εκτεθώ όταν μου εμφανίσεις αντίστοιχο παράδειγμα. Μέχρι τότε εγώ εμφάνισα πρακτικό παράδειγμα και εσύ αντιπαραβάλεις τη φαντασία σου.
Συνεχιζεις τη βλακεια, δωστου και αλλο.
Έχεις κάνει κι άλλες φορές χαρακτηρισμούς και το προσπέρασα επειδή μου είσαι συμπαθής γενικά. Είναι εμφανές ότι είσαι ιδιαίτερα χαμηλού επιπέδου και η γνώση των ελληνικών σου είναι ελλιπής.
Γι' αυτό όταν ζορίζεσαι δεν μπορείς να διατυπώσεις μία ολοκληρωμένη άποψη με επιχειρήματα, αλλά καταφεύγεις σε αοριστίες ότι εσύ ξέρεις καλύτερα και σε χαρακτηρισμούς.Δεν το έγραψα για να σε προσβάλω, απλώς θεωρώ ότι μειώνεις τον εαυτό σου με τον τρόπο που το χειρίζεσαι και δεν βοηθάς τον άλλο να κάνει διάλογο μαζί σου.
Αντε παμε, εγραψες
"Το παραθέτω χωρίς σχόλια.Να δω κι έναν οδηγό Toyota να το βάζει σε πίστα, μια και οι Toyotaίοι μιλούν με ενθουσιασμό τελευταία για τη μεγάλη βελτίωση της Toyota στις αναρτήσεις, τα φρένα και στο τιμόνι. Βέβαια από που το βγάζουν τέτοιο συμπέρασμα με τις ταχύτητες ΚΤΕΛ που πάνε, δεν ξέρω, αλλά οκ."
Δηλαδη αν καταλαβα σωστα κανεις συγκριση ενα τογιοτα με ενα σκοντα που μπηκε στην πιστα ως προς την αναρτηση, τα φρενα και το τιμονι, σωστα μεχρι εδω?
Σου απανταω οτι αυτα τα συστηματα που συγκρινεις ο ανθρωπος οχι απλα τα εχει βελτιωσει, αλλα τα εχει φτασει σε αγωνιστικο επιπεδο εστω και χαμηλο.
Στην απαντηση σου οτι ο οδηγος δεν ανηκει σε αγωνιστικη ομαδα και αυτα τα φορανε ιδιωτες. Πες μου σε τι υφος ηθελες να σου απαντησω?
Στους τομεις που σε συγκινησαν τι σχεση εχει αυτο το αυτοκινητο με ενα νορμαλ?
Πραγματικα και χωρις ιχνος ειρωνιας εμενα μου εκανε εντυπωση οτι καταφερε χωρις βλαβη να βγαλει 8 γρηγορους γυρους.
Πες μου που ειμαι λαθος σε παρακαλω.Νομίζω ότι απλά παρεξηγήθηκες επειδή αστειευόμενος έκανα τη σύγκριση με το Toyota, έχει ξανασυμβεί, έχεις κάποιο πάθος με τη μάρκα και το παίρνεις προσωπικά όταν θεωρείς ότι κάποιος την προσβάλει.
Όσον αφορά την ουσία του θέματος, ούτε εγώ είμαι βελτιωτής αυτοκινήτων ούτε εσύ, για να ξέρουμε τι απαιτείται να αλλάξεις για να κατέβει ένα καθημερινό αυτοκίνητο σε πίστα.
Μπορώ όμως από το περιστατικό που ανέφερα με το Scala, αλλά και διαισθητικά, να υποθέσω με αρκετή ασφάλεια ότι δεν αρκεί να αλλάξεις αναρτήσεις, φρένα και ζαντολάστιχα σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο και να πας μετά να το ξεσκίσεις στην πίστα. Ειδικά αν το αυτοκίνητο είναι δικό σου προσωπικό και θα κλαις τα λεφτά σου, άσε που μπορεί να κινδυνέψει και η σωματική σου ακεραιότητα.
Ο άνθρωπος που το έκανε είχε εμπιστοσύνη στην αντοχή και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου του. Και είναι ένδειξη πόσο καλοφτιαγμένο και ανθεκτικό είναι το πλαίσιο του goup vag.
Εσύ από την πλευρά σου τι υποστηρίζεις δηλαδή. Ότι αν πάρεις ένα από τα αγαπημένα σου Toyota, π.χ. το yaris ή ακόμα καλύτερα το corolla που φέρνει στο scala και του κάνεις τις ίδιες αλλαγές, είναι οκ να το πας στην πίστα? Ή ότι γενικά αρκούν τέτοιες αλλαγές, που άλλοι τις κάνουν για ομορφιά για να κατέβεις σε πίστα με ένα λαικό αυτοκινητάκι?
Βρε Αντι το εχω ξαναπει, Γιαπονεζοφιλος ειμαι και η τογιοτα ειναι η 4η επιλογη μου μετα απο σουμπαρου, χοντα, μαζντα, οποτε δεν ειναι τα καλυτερα αυτοκινητα κατα την αποψη μου.
Τωρα ετυχε και εχω ενα ραβ4 στα χερια μου. Ετυχε γιατι αυτο βρηκα σε καλυτερη κατασταση απο τα μοντελα που εψαχνα.
Πλαισιο και βεβαια καλυτερο εχει το γκρουπ βαγκ γνωστο αυτο.
Το σκοντα που λες οπως το εχει στησει ο κατοχος, τωρα στα 56 μου και με καμια 10ρια σφραγισματα στα δοντια μου, αν κανω 10 χιλιομετρα μαζι του στον οδοντιατρο θα ξαναπαω.
Τυχαια το Σαββατο καναμε καμια 350αρι χιλιομετρα με ενα γιαρις υβριδιο του 24 μοντελο, αν εξαιρεσω τον περιορισμενο χωρο στο πλατος των εμπρος επιβατων σωμα και ποδια, ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο για τον μεσο οδηγο, ταχυτητες μεχρι 140 και σε μεικτους δρομους ασφαλτο και βατο χωματοδρομο.
Σύμφωνοι Ηλία, αλλά το θέμα μας δεν είναι να διαφημίσω το group vag και να θάψω το Toyota. Ούτε εγώ είμαι μέτοχος στη vw ούτε εσύ στην Toyota.
Δεν μ' αρέσει όμως η απαξίωση των προσπαθειών των άλλων. "Έλα μωρέ άμα αλλάξω κι εγώ αναρτήσεις και ζαντολάστιχα στο δικό μου το κατεβάζω στην πίστα, σιγά." Δε δέχομαι τέτοιες απόψεις, με εκνευρίζουν.
Ο άνθρωπος ρίσκαρε το αυτοκίνητό του, τα προσωπικά του χρήματα και μέχρις ενός σημείου και τη σωματική του ακεραιότητα. Μπορεί το Scala να μην καταστρεφόταν αλλά να ξεχαρβαλωνόταν και να ήθελε πολλές επισκευές μετά από τέτοια καταπόνηση. Ένα οικογενειακό αυτοκίνητο της σειράς είναι.
Αυτός το έκανε για την καύλα του και το χόμπυ του, εγώ βγάζω τα δικά μου συμπεράσματα, πόσο ανθεκτικό είναι το πλαίσιο. Κι αν κάποιος παρουσιάσει κάποιο αντίστοιχο παράδειγμα σε άλλη μάρκα, τα ίδια θετικά σχόλια θα πω.
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
Μα τι είναι αυτά που λέτε. Ο άνθρωπος δεν συμμετέχει σε καμιά αγωνιστική ομάδα, ιδιώτης είναι. Το προσωπικό του αυτοκίνητο είναι.
Δεν έκανε ενισχύσεις στο πλαίσιο, δεν άλλαξε αντιστερπτικές κ.α., δεν έκανε παρεμβάσεις στο αυτοκίνητο. Ανέβασε λίγο την ιποδύναμη του μοτέρ και άλλαξε αναρτήσεις, φρένα, ζαντολάστιχα.
Αυτά τα κάνουν άλλοι για την πλάκα τους μόνο για να βελτιώσουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Αν κατά τη γνώμη σας μ΄αυτές τις συνήθεις απλοικές αλλαγές παίρνεις λαικά αυτοκινητάκια σαν το Scala και τα κατεβάζεις σε πίστα, κάντε το κι εσείς στα δικά σας τα Toyota να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.
Εκτιθεσαι, φιλικα στο λεω και ας μη σε γνωριζω.
Θα εκτεθώ όταν μου εμφανίσεις αντίστοιχο παράδειγμα. Μέχρι τότε εγώ εμφάνισα πρακτικό παράδειγμα και εσύ αντιπαραβάλεις τη φαντασία σου.
Συνεχιζεις τη βλακεια, δωστου και αλλο.
Έχεις κάνει κι άλλες φορές χαρακτηρισμούς και το προσπέρασα επειδή μου είσαι συμπαθής γενικά. Είναι εμφανές ότι είσαι ιδιαίτερα χαμηλού επιπέδου και η γνώση των ελληνικών σου είναι ελλιπής.
Γι' αυτό όταν ζορίζεσαι δεν μπορείς να διατυπώσεις μία ολοκληρωμένη άποψη με επιχειρήματα, αλλά καταφεύγεις σε αοριστίες ότι εσύ ξέρεις καλύτερα και σε χαρακτηρισμούς.Δεν το έγραψα για να σε προσβάλω, απλώς θεωρώ ότι μειώνεις τον εαυτό σου με τον τρόπο που το χειρίζεσαι και δεν βοηθάς τον άλλο να κάνει διάλογο μαζί σου.
Αντε παμε, εγραψες
"Το παραθέτω χωρίς σχόλια.Να δω κι έναν οδηγό Toyota να το βάζει σε πίστα, μια και οι Toyotaίοι μιλούν με ενθουσιασμό τελευταία για τη μεγάλη βελτίωση της Toyota στις αναρτήσεις, τα φρένα και στο τιμόνι. Βέβαια από που το βγάζουν τέτοιο συμπέρασμα με τις ταχύτητες ΚΤΕΛ που πάνε, δεν ξέρω, αλλά οκ."
Δηλαδη αν καταλαβα σωστα κανεις συγκριση ενα τογιοτα με ενα σκοντα που μπηκε στην πιστα ως προς την αναρτηση, τα φρενα και το τιμονι, σωστα μεχρι εδω?
Σου απανταω οτι αυτα τα συστηματα που συγκρινεις ο ανθρωπος οχι απλα τα εχει βελτιωσει, αλλα τα εχει φτασει σε αγωνιστικο επιπεδο εστω και χαμηλο.
Στην απαντηση σου οτι ο οδηγος δεν ανηκει σε αγωνιστικη ομαδα και αυτα τα φορανε ιδιωτες. Πες μου σε τι υφος ηθελες να σου απαντησω?
Στους τομεις που σε συγκινησαν τι σχεση εχει αυτο το αυτοκινητο με ενα νορμαλ?
Πραγματικα και χωρις ιχνος ειρωνιας εμενα μου εκανε εντυπωση οτι καταφερε χωρις βλαβη να βγαλει 8 γρηγορους γυρους.
Πες μου που ειμαι λαθος σε παρακαλω.
Νομίζω ότι απλά παρεξηγήθηκες επειδή αστειευόμενος έκανα τη σύγκριση με το Toyota, έχει ξανασυμβεί, έχεις κάποιο πάθος με τη μάρκα και το παίρνεις προσωπικά όταν θεωρείς ότι κάποιος την προσβάλει.
Όσον αφορά την ουσία του θέματος, ούτε εγώ είμαι βελτιωτής αυτοκινήτων ούτε εσύ, για να ξέρουμε τι απαιτείται να αλλάξεις για να κατέβει ένα καθημερινό αυτοκίνητο σε πίστα.
Μπορώ όμως από το περιστατικό που ανέφερα με το Scala, αλλά και διαισθητικά, να υποθέσω με αρκετή ασφάλεια ότι δεν αρκεί να αλλάξεις αναρτήσεις, φρένα και ζαντολάστιχα σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο και να πας μετά να το ξεσκίσεις στην πίστα. Ειδικά αν το αυτοκίνητο είναι δικό σου προσωπικό και θα κλαις τα λεφτά σου, άσε που μπορεί να κινδυνέψει και η σωματική σου ακεραιότητα.
Ο άνθρωπος που το έκανε είχε εμπιστοσύνη στην αντοχή και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου του. Και είναι ένδειξη πόσο καλοφτιαγμένο και ανθεκτικό είναι το πλαίσιο του goup vag.
Εσύ από την πλευρά σου τι υποστηρίζεις δηλαδή. Ότι αν πάρεις ένα από τα αγαπημένα σου Toyota, π.χ. το yaris ή ακόμα καλύτερα το corolla που φέρνει στο scala και του κάνεις τις ίδιες αλλαγές, είναι οκ να το πας στην πίστα? Ή ότι γενικά αρκούν τέτοιες αλλαγές, που άλλοι τις κάνουν για ομορφιά για να κατέβεις σε πίστα με ένα λαικό αυτοκινητάκι?
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
Μα τι είναι αυτά που λέτε. Ο άνθρωπος δεν συμμετέχει σε καμιά αγωνιστική ομάδα, ιδιώτης είναι. Το προσωπικό του αυτοκίνητο είναι.
Δεν έκανε ενισχύσεις στο πλαίσιο, δεν άλλαξε αντιστερπτικές κ.α., δεν έκανε παρεμβάσεις στο αυτοκίνητο. Ανέβασε λίγο την ιποδύναμη του μοτέρ και άλλαξε αναρτήσεις, φρένα, ζαντολάστιχα.
Αυτά τα κάνουν άλλοι για την πλάκα τους μόνο για να βελτιώσουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Αν κατά τη γνώμη σας μ΄αυτές τις συνήθεις απλοικές αλλαγές παίρνεις λαικά αυτοκινητάκια σαν το Scala και τα κατεβάζεις σε πίστα, κάντε το κι εσείς στα δικά σας τα Toyota να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.
Εκτιθεσαι, φιλικα στο λεω και ας μη σε γνωριζω.
Θα εκτεθώ όταν μου εμφανίσεις αντίστοιχο παράδειγμα. Μέχρι τότε εγώ εμφάνισα πρακτικό παράδειγμα και εσύ αντιπαραβάλεις τη φαντασία σου.
Συνεχιζεις τη βλακεια, δωστου και αλλο.
Έχεις κάνει κι άλλες φορές χαρακτηρισμούς και το προσπέρασα επειδή μου είσαι συμπαθής γενικά. Είναι εμφανές ότι είσαι ιδιαίτερα χαμηλού επιπέδου και η γνώση των ελληνικών σου είναι ελλιπής.
Γι' αυτό όταν ζορίζεσαι δεν μπορείς να διατυπώσεις μία ολοκληρωμένη άποψη με επιχειρήματα, αλλά καταφεύγεις σε αοριστίες ότι εσύ ξέρεις καλύτερα και σε χαρακτηρισμούς.
Δεν το έγραψα για να σε προσβάλω, απλώς θεωρώ ότι μειώνεις τον εαυτό σου με τον τρόπο που το χειρίζεσαι και δεν βοηθάς τον άλλο να κάνει διάλογο μαζί σου.
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
Μα τι είναι αυτά που λέτε. Ο άνθρωπος δεν συμμετέχει σε καμιά αγωνιστική ομάδα, ιδιώτης είναι. Το προσωπικό του αυτοκίνητο είναι.
Δεν έκανε ενισχύσεις στο πλαίσιο, δεν άλλαξε αντιστερπτικές κ.α., δεν έκανε παρεμβάσεις στο αυτοκίνητο. Ανέβασε λίγο την ιποδύναμη του μοτέρ και άλλαξε αναρτήσεις, φρένα, ζαντολάστιχα.
Αυτά τα κάνουν άλλοι για την πλάκα τους μόνο για να βελτιώσουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Αν κατά τη γνώμη σας μ΄αυτές τις συνήθεις απλοικές αλλαγές παίρνεις λαικά αυτοκινητάκια σαν το Scala και τα κατεβάζεις σε πίστα, κάντε το κι εσείς στα δικά σας τα Toyota να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.
Εκτιθεσαι, φιλικα στο λεω και ας μη σε γνωριζω.
Θα εκτεθώ όταν μου εμφανίσεις αντίστοιχο παράδειγμα. Μέχρι τότε εγώ εμφάνισα πρακτικό παράδειγμα και εσύ αντιπαραβάλεις τη φαντασία σου.
Μα τι είναι αυτά που λέτε. Ο άνθρωπος δεν συμμετέχει σε καμιά αγωνιστική ομάδα, ιδιώτης είναι. Το προσωπικό του αυτοκίνητο είναι.
Δεν έκανε ενισχύσεις στο πλαίσιο, δεν άλλαξε αντιστερπτικές κ.α., δεν έκανε παρεμβάσεις στο αυτοκίνητο. Ανέβασε λίγο την ιποδύναμη του μοτέρ και άλλαξε αναρτήσεις, φρένα, ζαντολάστιχα.
Αυτά τα κάνουν άλλοι για την πλάκα τους μόνο για να βελτιώσουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Αν κατά τη γνώμη σας μ΄αυτές τις συνήθεις απλοικές αλλαγές παίρνεις λαικά αυτοκινητάκια σαν το Scala και τα κατεβάζεις σε πίστα, κάντε το κι εσείς στα δικά σας τα Toyota να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.
@ilias-a said in SKODA FORUM:
@andya3 said in SKODA FORUM:
Το παραθέτω χωρίς σχόλια.
Να δω κι έναν οδηγό Toyota να το βάζει σε πίστα, μια και οι Toyotaίοι μιλούν με ενθουσιασμό τελευταία για τη μεγάλη βελτίωση της Toyota στις αναρτήσεις, τα φρένα και στο τιμόνι. Βέβαια από που το βγάζουν τέτοιο συμπέρασμα με τις ταχύτητες ΚΤΕΛ που πάνε, δεν ξέρω, αλλά οκ.
Πριν απο περιπου 2 εβδομαδες ξεκινησα την προετοιμασια για το σημερινο track day στα Μεγαρα
Υπενθυμιζω το αυτοκινητο ειναι Skoda Scala 2020 G-tec CNG 125hp 1400kg μαζι με εμενα οδηγο
Προληπτικα λαδια, φιλτρο λαδιου και τα 3 μπουζι
Ευθυγραμμιση και ρυθμιση της ST XA coilover αναρτησης.
Racing Division VR5 17x7.5 et35
Nankang AR1 225/45/17
Tarox F2000 εμπρος δισκοπλακες 256
Ferodo Racing DS3000 εμπρος
Brembo xtra δισκοπλακες και τακακια πισω
Σωληνακια υψηλης μπρος πισω
Υγρα φρενων Motul Rbf600
Η σημερινη ημερα ηταν υπεροχη.
Υστερα απο 15 χρονια ξανα στην Πιστα των Μεγαρων.
Πολυ καλος ο καιρος και πολυς κοσμος αφου ηταν και το club των subamaniacs στο track day
Μπορω να πω πως σημερα το καταευχαριστηθηκα.
Παρα τις αρχικες μου αμφιβολιες για το αν αξιζει να μπεις με ενα τετοιο αυτοκινητο στην πιστα, που κακα τα ψεματα, ειναι ενα οικονομικο ασφαλες αυτοκινητο και ουδεμια σχεση εχει με track day car, ουτε καν sport χαρακτηρα δεν εχει, τελικα με διεψευσε και με εξεπληξε ευχαριστα.
Το αυτοκινητο εστριψε υποδειγματικα (1,002g)
Φρεναρε πολυ δυνατα και ακουραστα για 8 συνεχομενους γυρους και στα 5 sessions (1,003g)
Γυρισε στο 1,18.25 με προοπτικη στο 1,17.65
Περασα μια πολυ ωραια ημερα σημερα και θυμηθηκα παλιες καλες εποχες.Με ολες αυτες τις βελτιωσεις τι σχεση εχει με το μοντελο παραγωγης?
Αναρτήσεις και φρένα άλλαξε ο άνθρωπος και το κατέβασε σε πίστα, σιγά τις βελτιώσεις. Το αυτοκίνητο ίδιο παρέμεινε σε πλαίσιο, τιμόνι τα πάντα. Το ταπεινό scala, από τα φτηνότερα μοντέλα του group και με super οικογενειακό προσανατολισμό.
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@andya3 said in VW T-ROC 2026:
Η vw πολύ πιθανό σε μια 5ετία από τώρα να είναι άλλη εταιρεία, προς το καλύτερο.
Τρέχει πολλά project σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Κίνα για όλες τις νέες τεχνολογίες, κυρίως ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αυτόνομη οδήγηση. Και προσπαθεί να μειώσει και το κόστος με εθελουσίες εξόδου προσωπικού και άλλα μέτρα.
Χρειάζεται και λίγη τύχη βέβαια, γιατί τα λεφτά, τις ικανότητες και τη διάθεση επιτυχίας τα έχει.
Θα φανεί σύντομα με την έλευση του I.D 2 πρακτικά θα είναι το relaunch του brand!
Δεν ξέρω τι προσδοκίες υπάρχουν από το id2, οι Γερμανοί όμως απ' ότι διαβάζω είναι μάλλον κάπως παγωμένοι. Έχουν μεγάλες αμφιβολίες για το αν και πόσο θα πουλήσει.
Γενικά τους προβληματίζει η αγορά των ηλεκτρικών, δεν φαίνονται ικανοποιημένοι από τα νούμερα πωλήσεων. Όχι μόνο για τα αυτοκίνητα της vw, για όλα τα ηλεκτρικά.
Ένα ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο με 80 άλογα είναι μια χαρά για οδήγηση στην πόλη. Είναι θέμα συνήθειας και υπομονής να το οδηγήσεις όπως πρέπει.
Το Πάσχα που μας πέρασε είχα νοικιάσει ένα panda ατμοσφαιρικό, μάλλον το μικρότερο με τα 67 άλογα. Μετά από 1 ώρα ήθελα να το δώσω πίσω το αυτοκίνητο, νόμιζα ότι δεν πάει καθόλου και δεν θα μπορεί να ανέβει ούτε ανηφόρα.
Απλώς το οδηγούσα λάθος. Είχα συνηθίσει από το T-Roc που χαιδεύεις το γκάζι και φεύγει χωρίς ν' ακούγεται το μοτέρ. Ενώ στο panda έπρεπε να βυθίσω το πόδι στο γκάζι, να ανεβάσω τις στροφές ψηλά και να ανεχτώ τον εκνευριστικό ήχο από το δυνατό μούγκρισμα του μοτέρ. Όχι ότι έγινε βρωμόγκαζο ο Ιταλός, αλλά ήταν ανεκτός για κίνηση στην πόλη.