Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 2
    • Topics 0
    • Posts 5006
    • Best 2845
    • Groups 0

    andya3

    @andya3

    5885
    Reputation
    258
    Profile views
    5006
    Posts
    2
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    andya3 Unfollow Follow

    Best posts made by andya3

    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      @lap για σένα. Το α3 μου είναι 17 ετών. Αλλά...
      'Οτι πληρώνεις παίρνεις και ότι φροντίζεις σε φροντίζει.

      60b9622c-b911-44bb-82bf-2b92d5b3ac48-εικόνα.png

      c4d6e46f-fe04-4a54-98c4-e7c8ebb26799-εικόνα.png

      1a222ced-81a7-43c3-ad6c-e272c35d1d58-εικόνα.png

      8606a2e4-ca02-4888-ad65-ba16a9bd4147-εικόνα.png

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      andya3
    • RE: VW T-Roc

      Τιμής ένεκεν της παλαιότερης συμμετοχής μου στο forum, θα πω μερικά λόγια για το T-Roc 1.0 tsi life μετά από ένα χρόνο συμβίωσης μαζί του. Από τη δική μου οπτική γωνία, όπως το ζω και το βλέπω εγώ το αυτοκίνητο.

      Μετά από 13 μήνες και 15.000 km είναι γενικά απροβλημάτιστο. Είχα ένα σφύριγμα στα φρένα όταν επιβράδυνα πατώντας μαλακά το πετάλι του φρένου. Ικανοποιητική η αντιμετώπιση από Karenta. Το κράτησαν ένα ολόκληρο πρωί το αυτοκίνητο, το έλεγξαν, έκαναν κάποιες επεμβάσεις και βελτιώθηκε κατά 90% το πρόβλημα. Έβαλαν λέει πάστα χαλκού και έσπασαν τις γωνίες απ’ τα τακάκια. Οκ μπορώ να ζήσω μ’ αυτό, πταίσματα.

      Γενικά αν κάτσει πολύ ώρα στον ήλιο ή πέσει σε πολύ βροχή το αυτοκίνητο, τα ηλεκτρονικά την ακούνε λίγο. Εμφανίζονται σφάλματα για το Adaptive Cruise Control και το Lane Assist, αλλά μετά από λίγη ώρα εξαφανίζονται μόνα τους.

      Tο μοτέρ 1.0 tsi για γκάζια δεν είναι, αλλά κινεί παραπάνω από ικανοποιητικά το αυτοκίνητο. Συνεχίζει να με εκπλήσσει πως ένα τόσο μικρό μοτεράκι έχει τόσα πολλά κότσια. Φτάνει άνετα μέχρι τα 160km/h. Παραπάνω δεν έχω προσπαθήσει να το πάω.

      Μόνο σε έντονα ανηφορικές διαδρομές νιώθεις ότι ξεμένει από δύναμη και δυσκολεύεται να επιταχύνει. Αλλά κι εκεί δε σε πουλάει. Πρέπει να δουλέψεις το μοτέρ μεταξύ 3.000-4.000 rpm για να σου δώσει ότι δύναμη έχει. Και πάλι ανεβάζει ταχύτητα αργά. Σε περίπτωση προσπέρασης σε επαρχιακό σε ανηφόρα, πρέπει να τη σχεδιάσεις λίγο στο μυαλό σου την προσπέραση και να έχεις ανοιχτό δρόμο από το αντίθετο ρεύμα.

      Κατανάλωση σε εθνική με ταχύτητες 10-20 km/h πάνω από τα όρια και ανοιχτό κλιματισμό γύρω στα 6.5 lt/100 km. Σε επαρχιακούς με χαμηλότερες ταχύτητες γράφει κάτι ωραία 5 lt/100 km. Είναι ικανοποιητικές οι τιμές και σε συνδυασμό με τα 50lt ντεπόζιτο η αυτονομία είναι μεγάλη.

      Μελανό σημείο του tsi η κατανάλωση στην πόλη. Με απενεργοποιημένο το Start Stop Ιδανικό σενάριο τα 6,5 - 7lt με μικρή κίνηση. Με συνήθη κίνηση καίει 8-9 lt. Αν πέσεις σε μεγάλη κίνηση και συνεχές σταμάτα-ξεκίνα, έχω δει και ένα μεγαλοπρεπές 11 lt/100km!

      Συμπέρασμα ο tsi είναι πραγματικά οικονομικός για ταξίδια. Και στην Εθνική και σε επαρχιακούς. Αλλά στην πόλη καίει αρκετά.

      Αν χαρακτήριζα το αυτοκίνητο με μία λέξη μόνο, θα έλεγα ότι είναι πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.
      Έχει πολύ καλή θέση οδήγησης και άνετα καθίσματα. Είναι ευκολοδήγητο, πολύ στιβαρό και πολύ άνετο και στην πόλη και στην εθνική. Όπου στρίβεις το τιμόνι εκεί σε πάει. Έχει πολύ καλή απόσβεση στις λακκούβες και τα σαμαράκια των δρόμων, δεν σε ταράζει και δεν σε ενοχλεί όταν το οδηγείς. Πολύ καλή ηχομόνωση, με 140km/h συζητάς με τους συνεπιβάτες σα να είσαι στο σαλόνι του σπιτιού σου.

      Έχει ένα σωρό μικρολεπτομέρειες που ανακαλύπτεις με τον καιρό και κάνουν τη ζωή σου πιο εύκολη. Φως στα σκιάδια, πλαφονιέρες μπρος-πίσω, τεμπέλη με ποτηροθήκες πίσω, μεγάλες θήκες στις πόρτες, ski hatch στο χώρο αποσκευών για μεγάλα αντικείμενα (αλλιώς που θα έβαζα την ομπρέλα θαλάσσης και τα καλάμια ψαρέματος?), αεραγωγούς με ρύθμιση έντασης πίσω. Δεν είχα δώσει σημασία στην αρχή σε τέτοιες λεπτομέρειες, αλλά χάρηκα πολύ που τα είχα διαθέσιμα όταν τα χρειάστηκα.

      Και από εξοπλισμό το αυτοκίνητο έχει όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Φώτα led, αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω-πλάγια, κάμερα οπισθοπορείας, adaptive cruise control, ασύρματο android. Το καθένα έχει τη δική του συμβολή για να κάνει πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού.
      Θα κάνω ιδιαίτερη αναφορά στα φώτα led που κάνουν τη νύχτα μέρα σε σκοτεινούς επαρχιακούς δρόμους. Και στο ACC που μετρέπει την πολύωρη οδήγηση σε μεγάλα ταξίδια σε μια ξεκούραστη εμπειρία.

      Γενικά είναι ένα αυτοκίνητο πολύ καλά μελετημένο και σχεδιασμένο για να είναι φιλικό προς τον οδηγό, άνετο και ήσυχο σε όλες τις συνθήκες και να καλύπτει όλες τις μεταφορικές ανάγκες της οικογένειας. Γι’ αυτό χαρακτηρίζω το αυτοκίνητο πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.

      Καλό Φθινόπωρο σε όλους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW T-Roc

      Πριν αρκετά χρόνια, είχα να επιλέξω ανάμεσα στο golf και το α3. Επέλεξα το a3.
      Τώρα είχα να επιλέξω ανάμεσα στο T-Roc και το Q2. Επέλεξα το T-Roc.
      Η vw πήρε την εκδίκησή της. Η οποία όπως λέει και το ρητό, είναι πιάτο που τρώγεται κρύο.

      Το νέο μου αυτοκίνητο, VW T-Roc, Das Auto. Ίσα που πρόλαβα να το παραλάβω για να φύγω για καλοκαιρινές διακοπές.

      Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους μπουν στον κόπο να μου ευχηθούν, πιθανόν δεν θα μπορέσω να απαντήσω με ευχαριστίες ξεχωριστά στον καθένα.

      1b03a1ff-34d5-4b24-b3ae-cd1ccc1ab6f8-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW T-Roc

      Πρώτες εντυπώσεις από το T-Roc, μετά από 1.500 Km στις καλοκαιρινές διακοπές.
      Το 1.0tsi, που κάποτε δεν ήθελα ούτε να το ακούω λόγω 3κύλινδρου, με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο.
      Πολύ ελαστικό στις χαμηλές στροφές μέσα στην πόλη. Από 1.200-1.300 rpm και πάνω, κινείσαι άνετα ακόμα και με 3η. Αν πέσουν πιο κάτω οι στροφές, θέλει 1η αλλιώς θα σβήσει. Ευτυχώς παίρνει αμέσως μπροστά μόνο του, δε σε αφήνει ν' αγχωθείς.

      Πως αντιμετωπίζεται αυτό? Απενεργοποιείς το start-stop και δε σβήνει ποτέ το αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως ταχύτητας στο κιβώτιο, μέχρι να μηδενίσουν οι στροφές. Απλώς μπορεί να μην τραβάει και να πατινάρει, οπότε σου "ζητάει" να κατεβάσεις σχέση στο κιβώτιο. Μάλλον αυτό το άτιμο το ss την κάνει τη ζημιά. Τουλάχιστον αυτή τη διαπίστωση έχω κάνει ως τώρα. Το παρακολουθώ το θέμα.🤔

      Το κλασσικό τρέμουλο των 3κύλινδρων στο ρελαντί το έχει. Κάποιες φορές δεν το νιώθεις καθόλου. Άλλες σαν να συντονίζει και γίνεται πιο έντονο. Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι παίζει μ' αυτό το θέμα. Το παρακολουθώ.

      Όταν φτάσει στις 2.000 rpm που μπαίνει το turbo, είναι στο στοιχείο του το αυτοκίνητο. Φεύγει μπροστά και νιώθεις και το τίναγμα.

      Στην Εθνική μέχρι 3.000 rpm και 130 το πήγα. Ανεβάζει γρήγορα και άνετα. Προσπαθούσα να κρατήσω σταθερή την πίεση του ποδιού στο γκάζι για να μην περάσει τα 130,
      Μου άνοιξε την όρεξη να δω πόσο μπορεί ν' ανεβάσει. Ας όψεται το στρώσιμο και ότι είχα μέσα την οικογένεια. Επιφυλάσσομαι για νεώτερα επί του θέματος σε μεταγενέστερη φάση 😊

      Το μοτέρ είναι τελείως αθόρυβο. Το ίδιο και το αυτοκίνητο. Για μέχρι 3.000 rpm μιλάμε πάντα. Υπάρχει ένας ελαφρύς θόρυβος τροχασμού στην Εθνική, ίσα για να σπάει την ησυχία, τίποτα ενοχλητικό.

      Το κιβώτιο είναι το κλασσικό των vag, μαλακός ο λεβιές και με ακριβές κούμπωμα. Όταν βάζεις ταχύτητα, καταλαβαίνεις ότι μπήκε, δε σου αφήνει καμιά αμφιβολία. Ακούτε psa-δες? 😊

      Από κρατήματα και σταθερότητα, το αυτοκίνητο είναι βράχος. Στις στροφές της Υλίκης ανέβασα και λίγο ταχύτητα στα 140. Δεν κατάλαβα να έχει κάποια ενοχλητική κλίση το αυτοκίνητο. Δε σου δίνει την εντύπωση ότι οδηγείς κάποιο ψηλό αυτοκίνητο, που μπορεί να "γέρνει" ή να το "κουνάει" ο δυνατός άνεμος. Γερό σκαρί το Rocci.

      Λαστιχάκια φοράει τα Falken Ziex ecorun 215/60/16. Συμπαθέστατα. Γενικά μ' αυτό το προφίλ και τη 16άρα ζάντα το αυτοκίνητο ούτε κοπανάει σε λακούβες, ούτε νιώθεις ιδιαίτερους κραδασμούς σε τραχύ οδόστρωμα και σε σαμαράκια. Με το α3, 17άρα ζάντα και 45άρι προφίλ, κάθε φορά που έπεφτα σε λακούβα, τρόμαζα από το ηχηρό ¨γκουπ". Πολιτισμένο αυτοκίνητο, αποφεύγει να σ' ενοχλήσει και να σε ταράξει στους κάκιστους Ελληνικούς δρόμους 🙄

      Το acc το δοκίμασα 2-3 φορές να δω πως ανταποκρίνεται. Την 1η φορά που πλησίασα κάποιον από πίσω, ήμουνα σε ετοιμότητα με το πόδι στο φρένο! Τελικά το Rocci επιβράδυνε ομαλά και εγκαίρως. Δε με τρόμαξε καθόλου. Όταν ξανα-επιταχύνει όμως για να πιάσει την ρυθμισμένη ταχύτητα, το κάνει απότομα, είναι σαν να πατάει τέρμα γκάζι.

      Πολύ ομαλό είναι και το lane assist. Όταν ξεφεύγεις από το κέντρο της λωρίδας, σου στρίβει πολύ gently το τιμόνι για να σε επαναφέρει στον ... ίσιο δρόμο. Λειτουργεί με απόλυτη ακρίβεια και ήρεμα ακόμα και πάνω σε στροφή.
      Βέβαια σε επαρχιακό στενό δρόμο, που πρέπει να αποφεύγεις λακούβες και νεροφαγώματα, το έβγαλα το lane assist για να μην παλεύω με το τιμόνι. Που να ξέρει το έρμο το σύστημα, ότι πρέπει να κάνεις τεχνικές αποφυγής εμποδίων, παρεκκλίνοντας από το κέντρο της λωρίδας για να μη σου σκάσει κάνα λάστιχο? Ελλαδάρα forever...😕

      Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι καλοφτιαγμένο και στιβαρό. Με καλές συναρμογές, δεν τρίζει τίποτα, δεν κουνιέται τίποτα. Βέβαια μετά από τόσα χρόνια με το α3, απλώς επιβεβαιώνω ότι σε ποιότητα εσωτερικού το vw είναι μια κλάση κάτω από το audi.
      Οκ, ότι πληρώνεις παίρνεις. Το Q2 είναι σε άλλο επίπεδο μέσα, αν κάποιος δίνει μεγάλη σημασία στο εσωτερικό, θα πληρώσει το αντίτιμο για να πάει στους 4 κύκλους.

      Ο χώρος αποσκευών είναι πραγματικά τεράστιος. Πρώτη φορά πάω οικογενειακές διακοπές και δεν βγάζω την εταζιέρα. Αν θυμάμαι καλά κοντά 450lt.
      Φοβερά πρακτικό αυτό το ski hatch που έχει στο μέσο των πίσω καθισμάτων. Το έριξα και χώρεσα άνετα όλα τα μακριά αντικείμενα που τα παίρναμε στα πόδια, ομπρέλα θαλάσσης, καλάμια ψαρέματος κλπ.

      Και για να μπω και σε Toyοta mode. Κατανάλωση στην Εθνική μεταξύ 5-6lt/100Km. Με 3 άτομα, φουλ αποσκευές, κλιματισμό αναμμένο και ταχύτητες κίνησης 110-120km/h, δηλαδή μέση ταχύτητα 70-80 Km/h.
      Not bad, not bad...

      Τι με ευχαρίστησε πιο πολύ από τα "γκατζετάκια" του Rocci? Αυτά που χρησιμοποιώ στην καθημερινότητά μου και κάνουν πιο εύκολη την οδηγική μου ζωή.
      Αναδιπλούμενοι καθρέφτες, για να τους κλείνω και να περνάω από στενά δρομάκια της πόλης.

      Autohold, για να μπαίνει αυτόματα το χειρόφρενο όταν είμαι σε στάση. Τεράστια ευκολία και ξεκούραση να μην κρατάς συνέχεια πατημένο το φρένο. Άσε που στις ανηφόρες ξεκινάς σα να είσαι σε ευθεία.

      Και κάμερα οπισθοπορείας. Είναι έξτρα, αλλά πληρώστε τη και βάλτε τη! Κάνει πραγματικά το παρκάρισμα και τους ελιγμούς με την όπισθεν παιχνιδάκι. Αξίζει τα λεφτά της και με το παραπάνω.

      Α, και το ασύρματο android auto. Με το που μπαίνεις μέσα στο αυτοκίνητο, βρίσκει το κινητό και κάνει σύνδεση. Δεν το βγάζω καν από την τσέπη ή την τσάντα. Ούτε καλώδια, ούτε συνδέσεις, ούτε τίποτα. Και όλα λειτουργούν αμέσως στην οθόνη, χάρτες, τηλεφωνικές κλήσεις κλπ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: Οδήγησα....

      Peugeot 208 diesel. Κάποια έκδοση leasing, με 15άρες και χωρίς αισθητήρες παρκαρίσματος.

      Γενική εντύπωση: Εξαιρετικό σε οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης. Δεν είναι τυχαία η εμπορική του επιτυχία.

      Μοτέρ: Εντυπωσιάστηκα από το hdi της Peugeot. Είναι αθόρυβος, πολύ ελαστικός, ανεβάζει γρήγορα, φτάνεις 120 και δεν το καταλαβαίνεις. Πολύ κοντινός σε βενζινοκινητήρα σε συμπεριφορά, με εξαίρεση το στροφάρισμα. Μπουκώνει γρήγορα και πρέπει ν' ανεβάζεις ταχύτητα.
      Η κατανάλωση απίστευτα χαμηλή, ζήλεψα λίγο να πω την αλήθεια. Οδηγείς, οδηγείς και δεν πέφτει η βελόνα.

      Εσωτερικό: Χώρος αποσκευών πολύ μικρός. Χώροι μέτριοι για την κατηγορία. Ωραίο ύφασμα καθισμάτων, πολύ όμορφο ταμπλώ.

      Τα πλαστικά παντού σκληρά, το polo μπροστά του είναι μια κατηγορία πάνω και σε χώρους και σε ποιότητα εσωτερικού. Σε ποιότητα κύλησης είναι εφάμιλα, έχει ανέβει η Peugeot.
      Το κάθισμα του οδηγού πολύ σκληρό. Νομίζω δεν θ' αντέξει κάποιος για πολύωρη οδήγηση. Εντάξει, είμαι και λίγο καλομαθημένος με το α3 που είναι σαν πολυθρόνα και δεν θα επιμείνω.
      Το περιβόητο i-cockpit: Στην 1η επαφή έπαθα ένα μικρό σοκ. Έβλεπα τον μισό πίνακα οργάνων. Στην πορεία συνήθισα, οκ τεντώνεις λίγο το κεφάλι όταν χρειάζεται και βλέπεις καλύτερα.
      Θα το αγόραζα? Ναι αν ήταν 2-3k φτηνότερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      Μέχρις ενός σημείου είναι κατανοητό ότι το ίδιο το αυτοκίνητο σε "εμπνέει" πως θα το πας. Αν οδηγείς π.χ. ένα s3 θα σε τρώει το πόδι σου να πατήσεις το γκάζι παραπάνω.

      Αντιλαμβάνομαι ότι και τα υβριδικά θα "προτρέπουν" με τον τρόπο τους τους οδηγούς να τα πηγαίνουν λίγο πιο σιγά.

      Θα έχουν καταλάβει οι οδηγοί των υβριδικών εμπειρικά, από τη χρήση του αυτοκινήτου, ότι σε συγκεκριμένες ταχύτητες στην Εθνική ταξιδεύουν καλύτερα.
      Πάνε πιο πολύ ηλεκτρικά, είναι πιο ήσυχο το ταξίδι (πιθανόν τους χαλάει την ηρεμία του ταξιδιού όταν ανεβάζει απότομα στροφές ο θερμικός για να φορτίσει τη μπαταρία) και σαν μπόνους κρατάνε και χαμηλά την κατανάλωση.

      Γενικά πιο λογικό βρίσκω το αυτοκίνητο να σε ωθεί σε μια συγκεκριμένη οδηγική συμπεριφορά, παρά γενικεύσεις του τύπου ότι όλοι όσοι παίρνουν υβριδικά Toyota κυνηγάνε τη χαμηλή κατανάλωση, ή ότι είναι αργοί οδηγοί. Αυτό "εμπνέει" το αυτοκίνητο και αργά ή γρήγορα προσαρμόζονται και οδηγούν όλοι στο ίδιο μοτίβο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      Πονάει το στομάχι μου σαν να έχω γαστρορραγία, το κεφάλι μου σαν να έχω covid και θα μπορούσα τώρα να σκοτώσω άνθρωπο απ' τα νεύρα μου. Παρά ταύτα δεν μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα.

      Επαφίεται στη πουτ@ν@ τη τύχη μου να φτιάξει μόνο του ως εκ θαύματος. Άρα πιθανότατα θα πρέπει να ταλαιπωρηθώ βράζοντας στο ζουμί μου κάνοντας σχεδόν δύο εβδομάδες υπομονή για πάρω απλά μια διάγνωση απο την αντιπροσωπεία. Εντάξει τραγικό. Αν δεν είναι αυτό κακό μάτι τι σκατά είναι....

      Χρήστο μην ταράζεσαι τόσο πολύ για πλαστικά, λαμαρίνες και καλώδια. Αυτά φτιάχνουν, οι άνθρωποι να είναι καλά.

      Θυμάμαι όταν είχα πάρει το α3, καινούργιο μοντέλο μόλις είχε κυκλοφορήσει. 'Οταν το παρέλαβα στην αντιπροσωπεία ερχόντουσαν οι τεχνικοί και οι επισκέπτες και το χάζευαν. Δεν υπήρχαν test drive τότε, σε φωτογραφίες σε prospectus το έβλεπες το αυτοκίνητο.

      Όλος ο περίγυρος είχε φαγωθεί, μέχρι που γύρισε ένας και μου λέει τι μίζες και κλεψιές κάνεις ρε συ και αγόρασες τέτοιο αυτοκίνητο. Και νόμιζα ότι είναι και φίλος, αλλά έτσι είναι οι άνθρωποι.

      Ε, δεν περνάει μια βδομάδα, και τρώει stop ένας ταρίφας στο κέντρο στη Μάρνης και με χτυπάει στην πίσω πόρτα, πίσω από τον οδηγό. Την έβαλε όλη μέσα. Δεν ήξερα τι να κάνω, να βάλω τα κλάματα ή να τον βουτήξω και να καταλήξω στη φυλακή.

      Τελικά το έφτιαξαν το αυτοκίνητο σαν καινούργιο. Πήρα το μάθημά μου, ποτέ στεναχώριες για λαμαρίνες και άψυχα πράγματα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: Peugeot 208

      Δηλαδή και με τις παλιές τιμές, υπήρχε άνθρωπος που έδωσε 33k για το 208? Από την τσέπη του μιλάμε, όχι leasing.

      Να μπει το όνομά του στη λίστα ευεργετων της Stellantis. Ή σε ένα Γαλλικό δρόμο, μια πλατεία, κάπου τέλος πάντων 😁

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: MG3 Hybrid+ 2024

      Πήγα και το είδα. Στατικά το επεξεργάστηκα λίγο. Μπήκα, βγήκα, είδα το μοτέρ, το χώρο αποσκευών, "χάιδεψα" λίγο τα υφάσματα, τα πλαστικά, τις οθόνες, τους διακόπτες.

      Σαν εξωτερική εμφάνιση δεν με εντυπωσίασε τίποτα, αλλά δε βρήκα και κάτι που να με χαλάει. Ήταν και σ' ένα ωραίο κόκκινο χρώμα.

      Εσωτερικά δε βρήκα τίποτα επίσης που να μου κάνει άσχημη εντύπωση στο μάτι ή την αφή. Στα στάνταρντ της κατηγορίας του τα πλαστικά, τα υφάσματα και οι διακόπτες. Κούναγα την κονσόλα και διάφορα τμήματα και ήταν πολύ σταθερά, εντυπωσιάστηκα.

      Το μοτέρ πολύ τακτοποιημένο, όλα στη σειρά τους και στη θέση τους. Ο χώρος αποσκευών μικρός, γύρω στα 300lt.

      Ήταν η μεσαία έκδοση μου είπε ο πωλητής. Φορτωμένη με εξοπλισμό, δεν του έλειπε τίποτα. ADAS, ACC, αισθητήρες παρακαρίσματος πίσω, κάμερα, αναγνώριση σημάτων, lane assist, κάμερα. Τελική τιμή 22k, με 7 χρόνια εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο. Μόνο για τις οθόνες περιορίζουν την εγγύηση στα 3 χρόνια.

      Στο τέλος της 7-ετούς εγγύησης κάνουν ένα γενικό σέρβις με πολλούς ελέγχους και δίνουν μια πλήρη εικόνα για την κατάσταση του αυτοκινήτου και την υγεία της μπαταρίας.

      Παραδέχτηκε ο πωλητής ότι κι αυτοί δεν το πολυξέρουν το αυτοκίνητο, το κάνουν βόλτες για να το μάθουν. Μου έδειξε στο κινητό του διάφορες διαδρομές εντός πόλης και περιαστικές (μέχρι Ανάβυσσο το πήγε) και η κατανάλωση ήταν από 3.7 - 4.3.

      Τρέμε yaris! 😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: Capitalism vs Communism Mother of all topics

      Η ζωή του μικρο-επιχειρηματία, ελεύθερου επαγγελματία είναι σκληρή. Πρέπει να κυνηγάς τη δουλειά συνέχεια, αλλιώς λεφτά γιοκ.
      Αυτό που θεωρείται δεδομένο ότι στο τέλος του μήνα θα πέσουν τα λεφτά, πολλά ή λίγα δεν υπάρχει.
      Ούτε η επιτυχία και τα πολλά έσοδα είναι εξασφαλισμένα. Μία έτσι, μια αλλιώς. Εξάλλου στην Ελλάδα δεν υπάρχουν περιθώρια για μεγάλες δουλειές και κερδοφορία.
      Το να βγάζει κάποιος κάτι παραπάνω από έναν καλοπληρωμένο υπάλληλο, δουλεύοντας όλη μέρα, δεν το λες κι επιτυχία.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3

    Latest posts made by andya3

    • RE: VW Polo 2017

      @dettol said in VW Polo 2017:

      @andya3 said in VW Polo 2017:

      Το Πάσχα νοίκιασα το νέο vw polo, το χειροκίνητο με τα 95ps. Άλλο αυτοκίνητο ήθελα, αλλά προέκυψε ανάγκη τελευταία στιγμή κι αυτό βρήκα διαθέσιμο.Ταξίδεψα από Αθήνα σε μεγάλο μέρος της Δυτικής Μακεδονίας. Καστοριά, Φλώρινα, Γρεβενά, Πρέσπες.

      Ανησυχούσα αρχικά γιατί οι διαδρομές ήταν μεγάλες και πολύωρες και το polo μου φαινόταν μικρό και με ασθενή κινητήρα για τέτοια ταξίδια. Δεν θα πω πολλά, εξάλλου το polo είναι γνωστό στους περισσότερους. Θα γράψω μόνο τι μου έκανε εντύπωση.

      Το αυτοκίνητο με 130-140 στην Εθνική ήταν βράχος, ακλόνητο. Ούτε ο αέρας το κουνούσε, ούτε σου δημιουργούσε κάποια ανασφάλεια.
      Σε κανένα σημείο δεν με προβλημάτισε ο 95άρης κινητήρας. Έκανα άνετα προσπεράσεις και το αυτοκίνητο δεν κόλωνε πουθενά. Αναλογικά πάντα για αυτοκίνητο της κατηγορίας του.

      Το 5-τάχυτο κιβώτιο επίσης δεν με προβλημάτισε πουθενά. Έκανα αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα και η μέση κατανάλωση όταν επέστραψα το αυτοκίνητο ήταν 5,2 lt. Εντυπωσιακό το νούμερο, αν συνυπολογίσουμε ότι μετέφερε 3 άτομα και ο κλιματισμός ήταν συνέχεια αναμένος.

      Μέσα στην Αθήνα το οδήγησα πολύ λίγο και δεν έχω καλή άποψη. Φαίνεται λίγο ανεμικό το μοτέρ χαμηλά, μέχρι να μπει το τούρμπο κοντά στις 1.800 στροφές. Και σβήνει εύκολα αν δεν κατεβάσεις έγκιαρα 1η, όταν κόψεις πολύ ταχύτητα. Υποθέτω το συνηθίζεις.

      Έχω οδηγήσει κάμποσες γενιές του Polo και πιστεύω ότι αυτό το τελευταίο είναι το καλύτερο που έχει βγάλει η vw. Πολύ ευρύχωρο, με εξαιρετική οδική συμπεριφορά, χορταστικό χώρο αποσκευών (ειδικά αν βγάλεις το κάλλυμα), φοβερά φώτα για τη νύχτα και χαμηλή κατανάλωση.

      Τέλος μου είχε λείψει ένα ταξιδάκι μ' ένα hatchback. Απρόοπτα προέκυψε αλλά το χάρηκα πολύ. Το χαμηλό αυτοκίνητο σε κάνει να νοιώθεις πιο κοντά στο δρόμο, σου δημιουργεί άλλη αίσθηση. Δεν θέλω να κάνω σύγκριση με το T-Roc μου, ούτε μεταξύ hatchback και SUV. Απλώς είναι διαφορετικά στο δρόμο, το καθένα με τις δικές του χάρες και χαρές.

      δυο πραγματα δεν μου αρεσαν σε αυτο το αυτοκινητο

      • το τιμονι, το οποιο θεωρω οτι εχει μεγαλη διαμετρο και ειναι πολυ λεπτο
      • το καθισμα του οδηγου, το οποιο ποτε δεν καταφερα να βολευτω

      Αν οδηγησες εκδοση με φωτα led, ολα καλα. Αλλα αυτο που ειχαμε εμεις στην κατοχη μας ειχε τα κλασσικα, τα οποια ηταν οκ για μεσα στην πολη αλλα δεν μπορω να τα φανταστω σε στριφτερο επαρχιακο δρομο.

      Led φώτα έχει standard το polo από το '21 και μετά και γα μικρή και για μεγάλη σκάλα.
      Το τιμόνι ίδιο μου φάνηκε μ΄αυτό που έχει το T-Roc, μάλλον το ίδιο βάζει η vw στα μη σπορ μοντέλα της.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW Tiguan 2024

      @vagkirk said in VW Tiguan 2024:

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      Μπορείς με ένα Skoda ή ένα Seat να αγοράσεις τεχνολογία vw (αν είναι αυτό που επιθυμείς) αρκετά φθηνότερα.

      Αυτό δεν ισχύει πλέον, άλλαξαν εντελώς στρατηγική για λόγους εσωτερικού κανιβαλισμού.

      Η Seat έγινε άλλο brandname για ένα μικρό κομμάτι της αγοράς που του αρέσουν τα παραμύθια περί σπορ χαρακτήρα και πράσινα άλογα.

      Η Skoda δεν έχω πλέον ιδέα ποιο λόγο ύπαρξης έχει.

      Δεν τους ψέγω φυσικα, το VAG είναι απίστευτη έμπνευση επιχειρηματικής διάνοιας, θα είναι η μοναδική Ευρωπαϊκή μάρκα που θα επιβιώσει και τα επόμενα 20 χρόνια λόγω της επιχειρηματικής δεινότητα που την διακρίνει.

      Βλέπε τι προσπαθεί να κάνει η Stellantis που είναι 20 χρόνια πίσω στο παιχνίδι αυτό των ομίλων με διαφορετικές μάρκες και με τι πάταγο θα σκάσουν τα 10+ καρπούζια που προσπαθούν να κρατήσουν στην ίδια μασχάλη.

      Βαγκ-κίρκη, η Skoda είναι 4η σε πωλήσεις στην Ευρώπη, με νούμερα πολύ κοντά στη bmw που είναι 3η. Και κινείται κάθε χρόνο ανοδικά, αν συνεχίσει έτσι δεν αργεί ο καιρός που θα χτυπάει και την ίδια τη μαμά vw. Η seat έχει τα δικά της θέματα, θα δείξει το μέλλον.

      Η Stellantis δεν έχει σαφή στρατηγική ακόμα. Της έκατσαν πολλές μάρκες στα χέρια και προσπαθεί να τις διαχειριστεί χωρίς να σπάσει αβγά. Κάνει δοκιμές, βγάζει διάφορα μοντέλα απ' όλες τις μάρκες, να δει τι θα τραβήξει εμπορικά, πως θα ανταποκριθούν οι αγοραστές. Και ν΄αποφασίσει κάποια στιγμή τι θα κρατήσει και τι θα καταργήσει. Είναι θέμα χρόνου το πετσόκομμα, αλλιώς δεν θ' αντέξει οικονομικά μακροπρόθεσμα, ήδη είναι σε δεινή θέση.

      Η διαχείριση της vw με τις κοινές πλατφόρμες στις διάφορες μάρκες είναι πιο ξεκάθαρη. Εξάλλου η vw καθιέρωσε ουσιαστικά αυτό το concept και το χρησιμοποιήσε σαν επιχειρηματικό μοντέλο. Χάνουν κι αυτοί τη μπάλα μερικές φορές και σε κάποια μοντέλα, αλλά γενικά υπάρχει διαφοροποίηση, το χειρίζονται αρκετά αποτελεσματικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW Polo 2017

      Το Πάσχα νοίκιασα το νέο vw polo, το χειροκίνητο με τα 95ps. Άλλο αυτοκίνητο ήθελα, αλλά προέκυψε ανάγκη τελευταία στιγμή κι αυτό βρήκα διαθέσιμο.Ταξίδεψα από Αθήνα σε μεγάλο μέρος της Δυτικής Μακεδονίας. Καστοριά, Φλώρινα, Γρεβενά, Πρέσπες.

      Ανησυχούσα αρχικά γιατί οι διαδρομές ήταν μεγάλες και πολύωρες και το polo μου φαινόταν μικρό και με ασθενή κινητήρα για τέτοια ταξίδια. Δεν θα πω πολλά, εξάλλου το polo είναι γνωστό στους περισσότερους. Θα γράψω μόνο τι μου έκανε εντύπωση.

      Το αυτοκίνητο με 130-140 στην Εθνική ήταν βράχος, ακλόνητο. Ούτε ο αέρας το κουνούσε, ούτε σου δημιουργούσε κάποια ανασφάλεια.
      Σε κανένα σημείο δεν με προβλημάτισε ο 95άρης κινητήρας. Έκανα άνετα προσπεράσεις και το αυτοκίνητο δεν κόλωνε πουθενά. Αναλογικά πάντα για αυτοκίνητο της κατηγορίας του.

      Το 5-τάχυτο κιβώτιο επίσης δεν με προβλημάτισε πουθενά. Έκανα αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα και η μέση κατανάλωση όταν επέστραψα το αυτοκίνητο ήταν 5,2 lt. Εντυπωσιακό το νούμερο, αν συνυπολογίσουμε ότι μετέφερε 3 άτομα και ο κλιματισμός ήταν συνέχεια αναμένος.

      Μέσα στην Αθήνα το οδήγησα πολύ λίγο και δεν έχω καλή άποψη. Φαίνεται λίγο ανεμικό το μοτέρ χαμηλά, μέχρι να μπει το τούρμπο κοντά στις 1.800 στροφές. Και σβήνει εύκολα αν δεν κατεβάσεις έγκιαρα 1η, όταν κόψεις πολύ ταχύτητα. Υποθέτω το συνηθίζεις.

      Έχω οδηγήσει κάμποσες γενιές του Polo και πιστεύω ότι αυτό το τελευταίο είναι το καλύτερο που έχει βγάλει η vw. Πολύ ευρύχωρο, με εξαιρετική οδική συμπεριφορά, χορταστικό χώρο αποσκευών (ειδικά αν βγάλεις το κάλλυμα), φοβερά φώτα για τη νύχτα και χαμηλή κατανάλωση.

      Τέλος μου είχε λείψει ένα ταξιδάκι μ' ένα hatchback. Απρόοπτα προέκυψε αλλά το χάρηκα πολύ. Το χαμηλό αυτοκίνητο σε κάνει να νοιώθεις πιο κοντά στο δρόμο, σου δημιουργεί άλλη αίσθηση. Δεν θέλω να κάνω σύγκριση με το T-Roc μου, ούτε μεταξύ hatchback και SUV. Απλώς είναι διαφορετικά στο δρόμο, το καθένα με τις δικές του χάρες και χαρές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW Tiguan 2024

      @tkin73 said in VW Tiguan 2024:

      Εν μέρει το πρόβλημα του ακριβού κόστους ακριβής τιμής προϊόντων το λύνει με τον κακό για τον καταναλωτή τρόπο.
      Εξαγόρασε τους μικρότερους ανταγωνιστές της και τους επέβαλε υποχρεωτικές αυξήσεις βλέπε Σκόντα και σεατ ώστε να μην υπάρχει λόγος να πας σε μέρος του ανταγωνισμού.
      Ακριβή η vw? Ακριβή και η Σκόντα και η σεατ!

      Υπάρχουν πολλές ανταγωνιστικές προς τη vw εταιρείες αν θέλει να επιλέξει ο αγοραστής, ειδικά τώρα με τους Κινέζους.

      Επίσης δεν έκανε επιθετική εξαγορά στη skoda και τη seat, δεν ήταν ανταγωνιστές της vw. Πεθαμένες ήταν και τις ανέστησε. Εφαρμόζει μια στρατηγική με κοινές πλατφόρμες και εξαρτήματα για μείωση κόστους και διαφοροποίηση των προιόντων της.

      Μπορείς με ένα Skoda ή ένα Seat να αγοράσεις τεχνολογία vw (αν είναι αυτό που επιθυμείς) αρκετά φθηνότερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW Tiguan 2024

      Η vw έχει πρόβλημα με τα κόστη της. Όσο παραμένει αρκετά ακριβότερη από τους ανταγωνιστές της θα έχει προβλήματα. Στη Γερμανία το κόστος παραγωγής της είναι μεγαλύτερο από της bmw. Κλασσικές ασθένειες των εταιρειών που μπλέκεται το κράτος στην ιδοκτησία και την διαχείριση.

      Αν μπορέσει να τα μειώσει, δεν έχει ν' ανησυχεί για τίποτα. Και υβριδικά μπορεί να φτιάξει και με τους Κινέζους συνεργάζεται και ρουφάει τεχνογνωσία και με τους Αμερικάνους συνεργάζεται και παίρνει κι από κει ότι χρειάζεται.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Με Ελληνικό ΚΚΕ μονοκομματικό στο κοινοβούλιο όπως στην Κίνα σε δέκα χρόνια θα είμαστε οικονομικός και κοινωνικός παράδεισος.

      Σαν την Αλβανία επί Χότζα θα είμαστε. Ετοιμάσου για νυχτερινή βάρδια σε πολυβολείο στα σύνορα χα,χα,χα 😀

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Όταν η κυβέρνηση λέει περιπαιχτικά στον Ανδρουλάκη "εσύ δεν ήξερες τι γινόταν στην Κρήτη που είναι η εκλογική σου περιφέρεια"?

      Ο Μητσοτάκης από πού κατάγεται;

      Από τους ανήξερους, σαν τον Ανδρουλάκη...

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Ήξεραν ή υποπτεύονταν. Το 2020 (εάν λέω σωστά την ημερομηνία) ο Ανδρουλακης το είχε βγάλει στο ευρωκοινοβούλιο και έκανε σχετική ερώτηση (φαντάζομαι στον αρμόδιο επίτροπο)

      Ζητούσε έλεγχο διότι φαινόταν σκάνδαλο στον ορίζοντα

      Ο Βελόπουλος το 23 η 24 μαζί εμ τον ΣΥΡΙΖΑ έκαναν σχετικές ερωτήσεις

      Φαντάζομαι και το κκε. Δεν χαρίζεται σε κάτι τέτοια.

      Ρε συ @andya3 το έχεις συνήθεια αυτό. Γράφεις με ωραίες προτάσεις που σου παίρνει χρόνο να τις συντάξεις ανυπόστατα πράγματα ενώ το να ψάξεις και να ενημερωθείς σχετικώς είναι λιγότερο χρονοβόρο.

      199 κατασκευαστές πλυντηρίων συνιστούν Γύρο. Που ζεις? Που είσαι κλεισμένος και απομονωμένος?

      Είχε βουίξει ο τόπος για τον ΟΠΕΚΕΠΕ.. Όλοι αναρωτιόνταν πως μειώθηκαν ξαφνικά τα λεφτά που έπαιρναν από επιδοτήσεις και κατέληγαν τόσα πολλά στην Κρήτη.

      Και η απάντηση για την αντίδραση της αντιπολίτευσης είναι ότι έκανε ερώτημα στο Ευρωκοινοβούλιο?

      Ρε δεν βάζετε επικεφαλής την Καρυστινού? Όλοι σας και μόνη της δεν τη φτάνετε ούτε μέχρι τον ώμο της...😃

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Το συμβάν με τον ΟΠΕΚΕΠΕ μας στεναχωρεί όλους. Κυρίως γιατί δείχνει ότι η παλαιοκομματική νοοτροπία και το ρουσφέτι ζουν και βασιλεύουν. Παρά την πτώχευση της χώρας και όσα τραβήξαμε και τραβάμε ακόμα, το πάθημα δεν έγινε μάθημα. Το πολιτικό σύστημα και το Δημόσιο συνεχίζει απτόητο με τις ίδιες τακτικές, σαν να μην πέρασε μια μέρα.

      Όσον αφορά τον περιβόητο συμψηφισμό με τα παλαιότερα πεπραγμένα του ΠΑΣΟΚ, μέχρις ενός σημείου ορθά κατακρίνεται, αφού η κυβέρνηση είναι στην εξουσία αρκετά χρόνια για να τα ρίχνει όλα στο παρελθόν. Υπάρχει όμως και η άλλη διάσταση του θέματος.

      Όταν η κυβέρνηση λέει περιπαιχτικά στον Ανδρουλάκη "εσύ δεν ήξερες τι γινόταν στην Κρήτη που είναι η εκλογική σου περιφέρεια"?
      Όταν ο Βορίδης καθάρισε αυτόν που ζητούσε να ελεγχθούν κάποιες χιλιάδες ΑΦΜ, οι άλλοι από την άκρα αριστερά έως την άκρα δεξιά δεν καταλάβαιναν γιατί το έκανε? Μίλησε κανείς? Διαμαρτυρήθηκε? Μούγκα στη στρούγκα όλοι.

      Όλοι ήξεραν και κανείς δεν μιλούσε.

      Ξαναλέω λοιπόν, με καλή διάθεση πάντα, αυτοί που κατακρίνουν τη ΝΔ για το θέμα. Και καλά κάνουν γιατί αυτή κυβερνά και άρα έχει την κύρια ευθύνη. Να δουν και τι γίνεται στην παράταξη που υποστηρίζουν.

      Εκτός αν πιστεύετε ειλικρινά ότι δεν ήξερε τίποτα ο Ανδρουλάκης, ο Φάμελος, ο Κουτσούμπας, ο Βελόπουλος κλπ. Αν είναι έτσι, δεν ήξερε τίποτα κι ο Μητσοτάκης, δεν ήξερε γενικά κανείς τίποτα. Να πάρουν το κεφάλι του Βορίδη και του Αυγενάκη γιατί κάποιος πρέπει να την πληρώσει κι η ζωή συνεχίζεται σαν να μην έγινε τίποτα...

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Καλά τα λέτε και οι 2. Ο ένας δεν καταλαβαίνει κι άλλος είναι γενικά "ακατανόητος". Το αποτέλεσμα ίδιο είναι και στις 2 περιπτώσεις...🙂

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr