Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 2
    • Topics 0
    • Posts 5924
    • Best 3461
    • Groups 0

    andya3

    @andya3

    7097
    Reputation
    279
    Profile views
    5924
    Posts
    2
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    andya3 Unfollow Follow

    Best posts made by andya3

    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      @lap για σένα. Το α3 μου είναι 17 ετών. Αλλά...
      'Οτι πληρώνεις παίρνεις και ότι φροντίζεις σε φροντίζει.

      60b9622c-b911-44bb-82bf-2b92d5b3ac48-εικόνα.png

      c4d6e46f-fe04-4a54-98c4-e7c8ebb26799-εικόνα.png

      1a222ced-81a7-43c3-ad6c-e272c35d1d58-εικόνα.png

      8606a2e4-ca02-4888-ad65-ba16a9bd4147-εικόνα.png

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      andya3
    • RE: VW T-Roc

      Τιμής ένεκεν της παλαιότερης συμμετοχής μου στο forum, θα πω μερικά λόγια για το T-Roc 1.0 tsi life μετά από ένα χρόνο συμβίωσης μαζί του. Από τη δική μου οπτική γωνία, όπως το ζω και το βλέπω εγώ το αυτοκίνητο.

      Μετά από 13 μήνες και 15.000 km είναι γενικά απροβλημάτιστο. Είχα ένα σφύριγμα στα φρένα όταν επιβράδυνα πατώντας μαλακά το πετάλι του φρένου. Ικανοποιητική η αντιμετώπιση από Karenta. Το κράτησαν ένα ολόκληρο πρωί το αυτοκίνητο, το έλεγξαν, έκαναν κάποιες επεμβάσεις και βελτιώθηκε κατά 90% το πρόβλημα. Έβαλαν λέει πάστα χαλκού και έσπασαν τις γωνίες απ’ τα τακάκια. Οκ μπορώ να ζήσω μ’ αυτό, πταίσματα.

      Γενικά αν κάτσει πολύ ώρα στον ήλιο ή πέσει σε πολύ βροχή το αυτοκίνητο, τα ηλεκτρονικά την ακούνε λίγο. Εμφανίζονται σφάλματα για το Adaptive Cruise Control και το Lane Assist, αλλά μετά από λίγη ώρα εξαφανίζονται μόνα τους.

      Tο μοτέρ 1.0 tsi για γκάζια δεν είναι, αλλά κινεί παραπάνω από ικανοποιητικά το αυτοκίνητο. Συνεχίζει να με εκπλήσσει πως ένα τόσο μικρό μοτεράκι έχει τόσα πολλά κότσια. Φτάνει άνετα μέχρι τα 160km/h. Παραπάνω δεν έχω προσπαθήσει να το πάω.

      Μόνο σε έντονα ανηφορικές διαδρομές νιώθεις ότι ξεμένει από δύναμη και δυσκολεύεται να επιταχύνει. Αλλά κι εκεί δε σε πουλάει. Πρέπει να δουλέψεις το μοτέρ μεταξύ 3.000-4.000 rpm για να σου δώσει ότι δύναμη έχει. Και πάλι ανεβάζει ταχύτητα αργά. Σε περίπτωση προσπέρασης σε επαρχιακό σε ανηφόρα, πρέπει να τη σχεδιάσεις λίγο στο μυαλό σου την προσπέραση και να έχεις ανοιχτό δρόμο από το αντίθετο ρεύμα.

      Κατανάλωση σε εθνική με ταχύτητες 10-20 km/h πάνω από τα όρια και ανοιχτό κλιματισμό γύρω στα 6.5 lt/100 km. Σε επαρχιακούς με χαμηλότερες ταχύτητες γράφει κάτι ωραία 5 lt/100 km. Είναι ικανοποιητικές οι τιμές και σε συνδυασμό με τα 50lt ντεπόζιτο η αυτονομία είναι μεγάλη.

      Μελανό σημείο του tsi η κατανάλωση στην πόλη. Με απενεργοποιημένο το Start Stop Ιδανικό σενάριο τα 6,5 - 7lt με μικρή κίνηση. Με συνήθη κίνηση καίει 8-9 lt. Αν πέσεις σε μεγάλη κίνηση και συνεχές σταμάτα-ξεκίνα, έχω δει και ένα μεγαλοπρεπές 11 lt/100km!

      Συμπέρασμα ο tsi είναι πραγματικά οικονομικός για ταξίδια. Και στην Εθνική και σε επαρχιακούς. Αλλά στην πόλη καίει αρκετά.

      Αν χαρακτήριζα το αυτοκίνητο με μία λέξη μόνο, θα έλεγα ότι είναι πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.
      Έχει πολύ καλή θέση οδήγησης και άνετα καθίσματα. Είναι ευκολοδήγητο, πολύ στιβαρό και πολύ άνετο και στην πόλη και στην εθνική. Όπου στρίβεις το τιμόνι εκεί σε πάει. Έχει πολύ καλή απόσβεση στις λακκούβες και τα σαμαράκια των δρόμων, δεν σε ταράζει και δεν σε ενοχλεί όταν το οδηγείς. Πολύ καλή ηχομόνωση, με 140km/h συζητάς με τους συνεπιβάτες σα να είσαι στο σαλόνι του σπιτιού σου.

      Έχει ένα σωρό μικρολεπτομέρειες που ανακαλύπτεις με τον καιρό και κάνουν τη ζωή σου πιο εύκολη. Φως στα σκιάδια, πλαφονιέρες μπρος-πίσω, τεμπέλη με ποτηροθήκες πίσω, μεγάλες θήκες στις πόρτες, ski hatch στο χώρο αποσκευών για μεγάλα αντικείμενα (αλλιώς που θα έβαζα την ομπρέλα θαλάσσης και τα καλάμια ψαρέματος?), αεραγωγούς με ρύθμιση έντασης πίσω. Δεν είχα δώσει σημασία στην αρχή σε τέτοιες λεπτομέρειες, αλλά χάρηκα πολύ που τα είχα διαθέσιμα όταν τα χρειάστηκα.

      Και από εξοπλισμό το αυτοκίνητο έχει όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Φώτα led, αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω-πλάγια, κάμερα οπισθοπορείας, adaptive cruise control, ασύρματο android. Το καθένα έχει τη δική του συμβολή για να κάνει πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού.
      Θα κάνω ιδιαίτερη αναφορά στα φώτα led που κάνουν τη νύχτα μέρα σε σκοτεινούς επαρχιακούς δρόμους. Και στο ACC που μετρέπει την πολύωρη οδήγηση σε μεγάλα ταξίδια σε μια ξεκούραστη εμπειρία.

      Γενικά είναι ένα αυτοκίνητο πολύ καλά μελετημένο και σχεδιασμένο για να είναι φιλικό προς τον οδηγό, άνετο και ήσυχο σε όλες τις συνθήκες και να καλύπτει όλες τις μεταφορικές ανάγκες της οικογένειας. Γι’ αυτό χαρακτηρίζω το αυτοκίνητο πολύ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ.

      Καλό Φθινόπωρο σε όλους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW T-Roc

      Πριν αρκετά χρόνια, είχα να επιλέξω ανάμεσα στο golf και το α3. Επέλεξα το a3.
      Τώρα είχα να επιλέξω ανάμεσα στο T-Roc και το Q2. Επέλεξα το T-Roc.
      Η vw πήρε την εκδίκησή της. Η οποία όπως λέει και το ρητό, είναι πιάτο που τρώγεται κρύο.

      Το νέο μου αυτοκίνητο, VW T-Roc, Das Auto. Ίσα που πρόλαβα να το παραλάβω για να φύγω για καλοκαιρινές διακοπές.

      Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους μπουν στον κόπο να μου ευχηθούν, πιθανόν δεν θα μπορέσω να απαντήσω με ευχαριστίες ξεχωριστά στον καθένα.

      1b03a1ff-34d5-4b24-b3ae-cd1ccc1ab6f8-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW T-Roc

      Πρώτες εντυπώσεις από το T-Roc, μετά από 1.500 Km στις καλοκαιρινές διακοπές.
      Το 1.0tsi, που κάποτε δεν ήθελα ούτε να το ακούω λόγω 3κύλινδρου, με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο.
      Πολύ ελαστικό στις χαμηλές στροφές μέσα στην πόλη. Από 1.200-1.300 rpm και πάνω, κινείσαι άνετα ακόμα και με 3η. Αν πέσουν πιο κάτω οι στροφές, θέλει 1η αλλιώς θα σβήσει. Ευτυχώς παίρνει αμέσως μπροστά μόνο του, δε σε αφήνει ν' αγχωθείς.

      Πως αντιμετωπίζεται αυτό? Απενεργοποιείς το start-stop και δε σβήνει ποτέ το αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως ταχύτητας στο κιβώτιο, μέχρι να μηδενίσουν οι στροφές. Απλώς μπορεί να μην τραβάει και να πατινάρει, οπότε σου "ζητάει" να κατεβάσεις σχέση στο κιβώτιο. Μάλλον αυτό το άτιμο το ss την κάνει τη ζημιά. Τουλάχιστον αυτή τη διαπίστωση έχω κάνει ως τώρα. Το παρακολουθώ το θέμα.🤔

      Το κλασσικό τρέμουλο των 3κύλινδρων στο ρελαντί το έχει. Κάποιες φορές δεν το νιώθεις καθόλου. Άλλες σαν να συντονίζει και γίνεται πιο έντονο. Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι παίζει μ' αυτό το θέμα. Το παρακολουθώ.

      Όταν φτάσει στις 2.000 rpm που μπαίνει το turbo, είναι στο στοιχείο του το αυτοκίνητο. Φεύγει μπροστά και νιώθεις και το τίναγμα.

      Στην Εθνική μέχρι 3.000 rpm και 130 το πήγα. Ανεβάζει γρήγορα και άνετα. Προσπαθούσα να κρατήσω σταθερή την πίεση του ποδιού στο γκάζι για να μην περάσει τα 130,
      Μου άνοιξε την όρεξη να δω πόσο μπορεί ν' ανεβάσει. Ας όψεται το στρώσιμο και ότι είχα μέσα την οικογένεια. Επιφυλάσσομαι για νεώτερα επί του θέματος σε μεταγενέστερη φάση 😊

      Το μοτέρ είναι τελείως αθόρυβο. Το ίδιο και το αυτοκίνητο. Για μέχρι 3.000 rpm μιλάμε πάντα. Υπάρχει ένας ελαφρύς θόρυβος τροχασμού στην Εθνική, ίσα για να σπάει την ησυχία, τίποτα ενοχλητικό.

      Το κιβώτιο είναι το κλασσικό των vag, μαλακός ο λεβιές και με ακριβές κούμπωμα. Όταν βάζεις ταχύτητα, καταλαβαίνεις ότι μπήκε, δε σου αφήνει καμιά αμφιβολία. Ακούτε psa-δες? 😊

      Από κρατήματα και σταθερότητα, το αυτοκίνητο είναι βράχος. Στις στροφές της Υλίκης ανέβασα και λίγο ταχύτητα στα 140. Δεν κατάλαβα να έχει κάποια ενοχλητική κλίση το αυτοκίνητο. Δε σου δίνει την εντύπωση ότι οδηγείς κάποιο ψηλό αυτοκίνητο, που μπορεί να "γέρνει" ή να το "κουνάει" ο δυνατός άνεμος. Γερό σκαρί το Rocci.

      Λαστιχάκια φοράει τα Falken Ziex ecorun 215/60/16. Συμπαθέστατα. Γενικά μ' αυτό το προφίλ και τη 16άρα ζάντα το αυτοκίνητο ούτε κοπανάει σε λακούβες, ούτε νιώθεις ιδιαίτερους κραδασμούς σε τραχύ οδόστρωμα και σε σαμαράκια. Με το α3, 17άρα ζάντα και 45άρι προφίλ, κάθε φορά που έπεφτα σε λακούβα, τρόμαζα από το ηχηρό ¨γκουπ". Πολιτισμένο αυτοκίνητο, αποφεύγει να σ' ενοχλήσει και να σε ταράξει στους κάκιστους Ελληνικούς δρόμους 🙄

      Το acc το δοκίμασα 2-3 φορές να δω πως ανταποκρίνεται. Την 1η φορά που πλησίασα κάποιον από πίσω, ήμουνα σε ετοιμότητα με το πόδι στο φρένο! Τελικά το Rocci επιβράδυνε ομαλά και εγκαίρως. Δε με τρόμαξε καθόλου. Όταν ξανα-επιταχύνει όμως για να πιάσει την ρυθμισμένη ταχύτητα, το κάνει απότομα, είναι σαν να πατάει τέρμα γκάζι.

      Πολύ ομαλό είναι και το lane assist. Όταν ξεφεύγεις από το κέντρο της λωρίδας, σου στρίβει πολύ gently το τιμόνι για να σε επαναφέρει στον ... ίσιο δρόμο. Λειτουργεί με απόλυτη ακρίβεια και ήρεμα ακόμα και πάνω σε στροφή.
      Βέβαια σε επαρχιακό στενό δρόμο, που πρέπει να αποφεύγεις λακούβες και νεροφαγώματα, το έβγαλα το lane assist για να μην παλεύω με το τιμόνι. Που να ξέρει το έρμο το σύστημα, ότι πρέπει να κάνεις τεχνικές αποφυγής εμποδίων, παρεκκλίνοντας από το κέντρο της λωρίδας για να μη σου σκάσει κάνα λάστιχο? Ελλαδάρα forever...😕

      Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι καλοφτιαγμένο και στιβαρό. Με καλές συναρμογές, δεν τρίζει τίποτα, δεν κουνιέται τίποτα. Βέβαια μετά από τόσα χρόνια με το α3, απλώς επιβεβαιώνω ότι σε ποιότητα εσωτερικού το vw είναι μια κλάση κάτω από το audi.
      Οκ, ότι πληρώνεις παίρνεις. Το Q2 είναι σε άλλο επίπεδο μέσα, αν κάποιος δίνει μεγάλη σημασία στο εσωτερικό, θα πληρώσει το αντίτιμο για να πάει στους 4 κύκλους.

      Ο χώρος αποσκευών είναι πραγματικά τεράστιος. Πρώτη φορά πάω οικογενειακές διακοπές και δεν βγάζω την εταζιέρα. Αν θυμάμαι καλά κοντά 450lt.
      Φοβερά πρακτικό αυτό το ski hatch που έχει στο μέσο των πίσω καθισμάτων. Το έριξα και χώρεσα άνετα όλα τα μακριά αντικείμενα που τα παίρναμε στα πόδια, ομπρέλα θαλάσσης, καλάμια ψαρέματος κλπ.

      Και για να μπω και σε Toyοta mode. Κατανάλωση στην Εθνική μεταξύ 5-6lt/100Km. Με 3 άτομα, φουλ αποσκευές, κλιματισμό αναμμένο και ταχύτητες κίνησης 110-120km/h, δηλαδή μέση ταχύτητα 70-80 Km/h.
      Not bad, not bad...

      Τι με ευχαρίστησε πιο πολύ από τα "γκατζετάκια" του Rocci? Αυτά που χρησιμοποιώ στην καθημερινότητά μου και κάνουν πιο εύκολη την οδηγική μου ζωή.
      Αναδιπλούμενοι καθρέφτες, για να τους κλείνω και να περνάω από στενά δρομάκια της πόλης.

      Autohold, για να μπαίνει αυτόματα το χειρόφρενο όταν είμαι σε στάση. Τεράστια ευκολία και ξεκούραση να μην κρατάς συνέχεια πατημένο το φρένο. Άσε που στις ανηφόρες ξεκινάς σα να είσαι σε ευθεία.

      Και κάμερα οπισθοπορείας. Είναι έξτρα, αλλά πληρώστε τη και βάλτε τη! Κάνει πραγματικά το παρκάρισμα και τους ελιγμούς με την όπισθεν παιχνιδάκι. Αξίζει τα λεφτά της και με το παραπάνω.

      Α, και το ασύρματο android auto. Με το που μπαίνεις μέσα στο αυτοκίνητο, βρίσκει το κινητό και κάνει σύνδεση. Δεν το βγάζω καν από την τσέπη ή την τσάντα. Ούτε καλώδια, ούτε συνδέσεις, ούτε τίποτα. Και όλα λειτουργούν αμέσως στην οθόνη, χάρτες, τηλεφωνικές κλήσεις κλπ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: Οδήγησα....

      Peugeot 208 diesel. Κάποια έκδοση leasing, με 15άρες και χωρίς αισθητήρες παρκαρίσματος.

      Γενική εντύπωση: Εξαιρετικό σε οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης. Δεν είναι τυχαία η εμπορική του επιτυχία.

      Μοτέρ: Εντυπωσιάστηκα από το hdi της Peugeot. Είναι αθόρυβος, πολύ ελαστικός, ανεβάζει γρήγορα, φτάνεις 120 και δεν το καταλαβαίνεις. Πολύ κοντινός σε βενζινοκινητήρα σε συμπεριφορά, με εξαίρεση το στροφάρισμα. Μπουκώνει γρήγορα και πρέπει ν' ανεβάζεις ταχύτητα.
      Η κατανάλωση απίστευτα χαμηλή, ζήλεψα λίγο να πω την αλήθεια. Οδηγείς, οδηγείς και δεν πέφτει η βελόνα.

      Εσωτερικό: Χώρος αποσκευών πολύ μικρός. Χώροι μέτριοι για την κατηγορία. Ωραίο ύφασμα καθισμάτων, πολύ όμορφο ταμπλώ.

      Τα πλαστικά παντού σκληρά, το polo μπροστά του είναι μια κατηγορία πάνω και σε χώρους και σε ποιότητα εσωτερικού. Σε ποιότητα κύλησης είναι εφάμιλα, έχει ανέβει η Peugeot.
      Το κάθισμα του οδηγού πολύ σκληρό. Νομίζω δεν θ' αντέξει κάποιος για πολύωρη οδήγηση. Εντάξει, είμαι και λίγο καλομαθημένος με το α3 που είναι σαν πολυθρόνα και δεν θα επιμείνω.
      Το περιβόητο i-cockpit: Στην 1η επαφή έπαθα ένα μικρό σοκ. Έβλεπα τον μισό πίνακα οργάνων. Στην πορεία συνήθισα, οκ τεντώνεις λίγο το κεφάλι όταν χρειάζεται και βλέπεις καλύτερα.
      Θα το αγόραζα? Ναι αν ήταν 2-3k φτηνότερο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      Μέχρις ενός σημείου είναι κατανοητό ότι το ίδιο το αυτοκίνητο σε "εμπνέει" πως θα το πας. Αν οδηγείς π.χ. ένα s3 θα σε τρώει το πόδι σου να πατήσεις το γκάζι παραπάνω.

      Αντιλαμβάνομαι ότι και τα υβριδικά θα "προτρέπουν" με τον τρόπο τους τους οδηγούς να τα πηγαίνουν λίγο πιο σιγά.

      Θα έχουν καταλάβει οι οδηγοί των υβριδικών εμπειρικά, από τη χρήση του αυτοκινήτου, ότι σε συγκεκριμένες ταχύτητες στην Εθνική ταξιδεύουν καλύτερα.
      Πάνε πιο πολύ ηλεκτρικά, είναι πιο ήσυχο το ταξίδι (πιθανόν τους χαλάει την ηρεμία του ταξιδιού όταν ανεβάζει απότομα στροφές ο θερμικός για να φορτίσει τη μπαταρία) και σαν μπόνους κρατάνε και χαμηλά την κατανάλωση.

      Γενικά πιο λογικό βρίσκω το αυτοκίνητο να σε ωθεί σε μια συγκεκριμένη οδηγική συμπεριφορά, παρά γενικεύσεις του τύπου ότι όλοι όσοι παίρνουν υβριδικά Toyota κυνηγάνε τη χαμηλή κατανάλωση, ή ότι είναι αργοί οδηγοί. Αυτό "εμπνέει" το αυτοκίνητο και αργά ή γρήγορα προσαρμόζονται και οδηγούν όλοι στο ίδιο μοτίβο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      Πονάει το στομάχι μου σαν να έχω γαστρορραγία, το κεφάλι μου σαν να έχω covid και θα μπορούσα τώρα να σκοτώσω άνθρωπο απ' τα νεύρα μου. Παρά ταύτα δεν μπορώ να κάνω απολύτως τίποτα.

      Επαφίεται στη πουτ@ν@ τη τύχη μου να φτιάξει μόνο του ως εκ θαύματος. Άρα πιθανότατα θα πρέπει να ταλαιπωρηθώ βράζοντας στο ζουμί μου κάνοντας σχεδόν δύο εβδομάδες υπομονή για πάρω απλά μια διάγνωση απο την αντιπροσωπεία. Εντάξει τραγικό. Αν δεν είναι αυτό κακό μάτι τι σκατά είναι....

      Χρήστο μην ταράζεσαι τόσο πολύ για πλαστικά, λαμαρίνες και καλώδια. Αυτά φτιάχνουν, οι άνθρωποι να είναι καλά.

      Θυμάμαι όταν είχα πάρει το α3, καινούργιο μοντέλο μόλις είχε κυκλοφορήσει. 'Οταν το παρέλαβα στην αντιπροσωπεία ερχόντουσαν οι τεχνικοί και οι επισκέπτες και το χάζευαν. Δεν υπήρχαν test drive τότε, σε φωτογραφίες σε prospectus το έβλεπες το αυτοκίνητο.

      Όλος ο περίγυρος είχε φαγωθεί, μέχρι που γύρισε ένας και μου λέει τι μίζες και κλεψιές κάνεις ρε συ και αγόρασες τέτοιο αυτοκίνητο. Και νόμιζα ότι είναι και φίλος, αλλά έτσι είναι οι άνθρωποι.

      Ε, δεν περνάει μια βδομάδα, και τρώει stop ένας ταρίφας στο κέντρο στη Μάρνης και με χτυπάει στην πίσω πόρτα, πίσω από τον οδηγό. Την έβαλε όλη μέσα. Δεν ήξερα τι να κάνω, να βάλω τα κλάματα ή να τον βουτήξω και να καταλήξω στη φυλακή.

      Τελικά το έφτιαξαν το αυτοκίνητο σαν καινούργιο. Πήρα το μάθημά μου, ποτέ στεναχώριες για λαμαρίνες και άψυχα πράγματα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Πιο πολύ σας λυπάμαι πάντως που πρέπει να οδηγείτε σε τέτοιες συνθήκες κίνησης, παρά εντυπωσιάζομαι από τις καταναλώσεις του Toyota...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: Peugeot 208

      Δηλαδή και με τις παλιές τιμές, υπήρχε άνθρωπος που έδωσε 33k για το 208? Από την τσέπη του μιλάμε, όχι leasing.

      Να μπει το όνομά του στη λίστα ευεργετων της Stellantis. Ή σε ένα Γαλλικό δρόμο, μια πλατεία, κάπου τέλος πάντων 😁

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: MG3 Hybrid+ 2024

      Πήγα και το είδα. Στατικά το επεξεργάστηκα λίγο. Μπήκα, βγήκα, είδα το μοτέρ, το χώρο αποσκευών, "χάιδεψα" λίγο τα υφάσματα, τα πλαστικά, τις οθόνες, τους διακόπτες.

      Σαν εξωτερική εμφάνιση δεν με εντυπωσίασε τίποτα, αλλά δε βρήκα και κάτι που να με χαλάει. Ήταν και σ' ένα ωραίο κόκκινο χρώμα.

      Εσωτερικά δε βρήκα τίποτα επίσης που να μου κάνει άσχημη εντύπωση στο μάτι ή την αφή. Στα στάνταρντ της κατηγορίας του τα πλαστικά, τα υφάσματα και οι διακόπτες. Κούναγα την κονσόλα και διάφορα τμήματα και ήταν πολύ σταθερά, εντυπωσιάστηκα.

      Το μοτέρ πολύ τακτοποιημένο, όλα στη σειρά τους και στη θέση τους. Ο χώρος αποσκευών μικρός, γύρω στα 300lt.

      Ήταν η μεσαία έκδοση μου είπε ο πωλητής. Φορτωμένη με εξοπλισμό, δεν του έλειπε τίποτα. ADAS, ACC, αισθητήρες παρακαρίσματος πίσω, κάμερα, αναγνώριση σημάτων, lane assist, κάμερα. Τελική τιμή 22k, με 7 χρόνια εγγύηση για όλο το αυτοκίνητο. Μόνο για τις οθόνες περιορίζουν την εγγύηση στα 3 χρόνια.

      Στο τέλος της 7-ετούς εγγύησης κάνουν ένα γενικό σέρβις με πολλούς ελέγχους και δίνουν μια πλήρη εικόνα για την κατάσταση του αυτοκινήτου και την υγεία της μπαταρίας.

      Παραδέχτηκε ο πωλητής ότι κι αυτοί δεν το πολυξέρουν το αυτοκίνητο, το κάνουν βόλτες για να το μάθουν. Μου έδειξε στο κινητό του διάφορες διαδρομές εντός πόλης και περιαστικές (μέχρι Ανάβυσσο το πήγε) και η κατανάλωση ήταν από 3.7 - 4.3.

      Τρέμε yaris! 😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3

    Latest posts made by andya3

    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @a-d-p said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @nickthetrib said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @dstou said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Πάντως να πω ότι ουδείς σοβαρός ερευνητής σε πανεπιστημιακό επίπεδο, worldwide, δεν ασχολείται ιδιαίτερα με τα αποτελέσματα στον διαγωνισμό ΠΙΣΑ. Έχει πολλά θέματα η διαδικασία. Περισσότερα μια άλλη φορά. Αυτό δε σημαίνει φυσικά ότι στην υποχρεωτική εκπαίδευση τα πάμε καλά.

      Θα δώσω πάντως ένα hint για την παρατήρησή μου, από το link που υπάρχει στην παράθεση του Πηλιουρίτη:

      ...Στη Γερμανία, για παράδειγμα, δεν μπορεί να πάει όποιος μαθητής θέλει στο Γενικό Λύκειο. Υπάρχει βαθμολογικό όριο που αν δεν το υπερκαλύψει ο μαθητής πάει υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αν συνέβαινε στην Ελλάδα το ίδιο αυτό το 30-35% των μαθητών (ίσως και αρκετά παραπάνω) θα οδηγείτο υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αυτό δεν γίνεται και γι’ αυτό δεν μπορεί να γίνει σοβαρή προσπάθεια για σωστή αξιολόγηση των μαθητών.

      Κερασάκι στο γλυκό και το γεγονός ότι εδώ και 20-30 χρόνια σχεδόν κανένας μαθητής δεν κόβεται, όλοι περνάνε τις τάξεις και παίρνουν το απολυτήριο, και ο νοών νοείτο...

      Το θέμα δεν είναι τα αποτελέσματα του pisa, αλλά πως είναι στημένο το εκπαιδευτικό σύστημα. Όποιος έχει ή είχε παιδί στο σχολείο θα καταλάβει αυτό που θα πω.

      Στην Ελλάδα το σύστημα είναι προσανατολισμένο στην δουλειά έξω από το σχολείο. Έχουν πολλά μαθήματα τα παιδιά, και μεγάλο φόρτο εργασίας για το σπίτι. Το διάβασμα και οι εργασίες γίνονται εκτός σχολείου και αν το παιδί δεν μπορούν να το βοηθήσουν οι γονείς θα πληρώσουν φροντιστήριο, από το Γυμνάσιο ακόμα.

      Στη Γερμανία η δουλειά γίνεται μέσα στο σχολείο. Ο φόρτος εργασίας για το σπίτι είναι πολύ μικρότερος, φροντιστήρια δεν υπάρχουν και τα παιδιά έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο. Ο μαθητής αξιολογείται άμεσα από τους καθηγητές για τις δυνατότητες και τις επιδόσεις του, χωρίς να έχουν πέσει πάνω του οι γονείς και τα φροντιστήρια για να τον βελτιώσουν. Όποιος μπορεί προχωράει.

      Γενικά το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δουλεύει με τη λογική του ελληνικού Δημοσίου. Να έχουμε πολλά μαθήματα, για να μπορούμε να προσλαμβάνουμε πολλούς καθηγητές, γιατί τι να τους κάνουμε τόσους που βγαίνουν από τα πανεπιστήμια? Κι ο καθένας να φορτώνει τα παιδιά με διάβασμα και εργασίες για το σπίτι. Δεν είναι προσανατολισμένο στα βέλτιστα αποτελέσματα για το παιδί, αλλά στο πως θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στη Δημόσια εκπαίδευση.

      Το ότι θεωρείς ότι το βέλτιστο αποτέλεσμα για το παιδί έρχεται με λίγους εκπαιδευτικούς, δεν μπορώ να το καταλάβω!
      Λιγότερους από ότι έχουμε;;; Με χιλιάδες κενά σε Δημοτικά Γυμνάσια Λύκεια!
      Ποιος θα φροντίσει η δουλειά να γίνεται στο σχολείο;;;
      Πρόσεχε!!! Δεν διαφωνώ καθόλου η δουλειά να γίνεται μέσα στο σχολείο!

      Καλά τα κενά του δημοσίου μην τα παίρνεις και τοις μετρητοίς 😉😁

      Το θέμα είναι να μη χαλάσει το αριστερό ποίημα. Το αποτέλεσμα είναι αδιάφορο.
      5e0027f7-6c34-4e3f-82ef-1e994405195a-584581523_1160616146056620_2401107022888599651_n.jpg

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Δύο χώρες, παρόμοια σημεία εκκίνησης, ριζικά διαφορετικά αποτελέσματα. Η διαφορά είναι πολιτική.
      Το 2004, Ελλάδα και Πολωνία είχαν συγκρίσιμες οικονομίες. Είκοσι χρόνια αργότερα, το ΑΕΠ της Πολωνίας είναι σχεδόν τετραπλάσιο από αυτό. Η Ελλάδα ίσα που κουνήθηκε. Αυτό δεν έχει να κάνει με πόρους ή γεωγραφία ή τύχη. Έχει να κάνει με το τι συμβαίνει όταν αγκαλιάζεις την οικονομική ελευθερία έναντι όταν δεν το κάνεις.
      Η Πολωνία βγήκε από τον κομμουνισμό και πήρε δύσκολες επιλογές. Απελευθέρωσαν τις αγορές, έλεγχαν τις δαπάνες, προσέλκυσαν ξένες επενδύσεις και έχτισαν θεσμούς που επιβράβευαν την παραγωγικότητα.
      Η Ελλάδα εντάχθηκε στην ΕΕ με φουσκωμένο δημόσιο τομέα, μη βιώσιμες συντάξεις και κουλτούρα κρατικής εξάρτησης. Όταν χτύπησε η κρίση του 2008, η Πολωνία προσαρμόστηκε. Η Ελλάδα χρειάστηκε πολλαπλές διάσωσης και ακόμα δεν έχει αναρρώσει.
      Αυτό το σχέδιο επαναλαμβάνεται παντού. Οι χώρες που σέβονται τα δικαιώματα ιδιοκτησίας, περιορίζουν την κυβερνητική υπερβολή και αφήνουν τις αγορές να λειτουργούν τείνουν να αναπτύ
      Χώρες που υπόσχονται τα πάντα, ρυθμίζουν τα πάντα και ξοδεύουν τα πάντα στάσιμα. Τα δεδομένα δεν είναι διφορούμενα.
      62e782d0-992e-4c30-98ab-f93012c10374-587334184_1308975204595070_3894865648123615122_n.jpg

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: VW T-ROC 2026

      @sabas_thess said in VW T-ROC 2026:

      Πάντως εγώ, ειδικά αν το hev είναι αξιόλογο, θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά σε καμία 4ετια να αλλάξω το Tig με αυτό. Καθαρά γιατί πλέον θα έχω τελειώσει με τις ανάγκες χώρου που έχω τώρα και δεν θα υπάρχει κανείς λόγος να κουβαλάω παντού 4,5m 1,6T όχημα.....

      Καλά να είμαστε μέχρι τότε.

      Κι εγώ κάνω τέτοιες σκέψεις αλλά δεν βιάζομαι. Να το δούμε πρώτα και βλέπουμε.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      @stef4 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      να με κλαινε ειμαι αλλα τεσπα 🤣

      ναι αλλα αν δωσεις πχ 16 και παρεις καγιεν η χ5 παλιο με 11000 σου μενουν 5000 για σερβις τελη κτλ 2-3 χρονια

      Αν έχεις εμπειρία να διαχειριστείς τέτοια αυτοκίνητα, κυρίως αν ξέρεις σε ποια καλά αλλά μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία να απευθυνθείς και μπορείς να παραγγέλνεις μόνος σου ανταλλακτικά και αναλώσιμα έχει καλώς.
      Αλλιώς θα σου κοστίσουν πολύ ακριβά, είναι αυτοκίνητα που δαγκώνουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      andya3
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Η σύμβαση με τους Κινέζους για το λιμάνι του Πειραιά είναι μέχρι το 2052. Δεν μπορεί να την αγγίξει κανείς, έχει διεθνή νομική ισχύ, ότι και να λέει η Κίμπερλι.

      Μας χαλάει να έχουμε τους Κινέζους στον Πειραιά και τους Αμερικάνους στην Ελευσίνα? Δε νομίζω.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @dstou said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Πάντως να πω ότι ουδείς σοβαρός ερευνητής σε πανεπιστημιακό επίπεδο, worldwide, δεν ασχολείται ιδιαίτερα με τα αποτελέσματα στον διαγωνισμό ΠΙΣΑ. Έχει πολλά θέματα η διαδικασία. Περισσότερα μια άλλη φορά. Αυτό δε σημαίνει φυσικά ότι στην υποχρεωτική εκπαίδευση τα πάμε καλά.

      Θα δώσω πάντως ένα hint για την παρατήρησή μου, από το link που υπάρχει στην παράθεση του Πηλιουρίτη:

      ...Στη Γερμανία, για παράδειγμα, δεν μπορεί να πάει όποιος μαθητής θέλει στο Γενικό Λύκειο. Υπάρχει βαθμολογικό όριο που αν δεν το υπερκαλύψει ο μαθητής πάει υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αν συνέβαινε στην Ελλάδα το ίδιο αυτό το 30-35% των μαθητών (ίσως και αρκετά παραπάνω) θα οδηγείτο υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αυτό δεν γίνεται και γι’ αυτό δεν μπορεί να γίνει σοβαρή προσπάθεια για σωστή αξιολόγηση των μαθητών.

      Κερασάκι στο γλυκό και το γεγονός ότι εδώ και 20-30 χρόνια σχεδόν κανένας μαθητής δεν κόβεται, όλοι περνάνε τις τάξεις και παίρνουν το απολυτήριο, και ο νοών νοείτο...

      Το θέμα δεν είναι τα αποτελέσματα του pisa, αλλά πως είναι στημένο το εκπαιδευτικό σύστημα. Όποιος έχει ή είχε παιδί στο σχολείο θα καταλάβει αυτό που θα πω.

      Στην Ελλάδα το σύστημα είναι προσανατολισμένο στην δουλειά έξω από το σχολείο. Έχουν πολλά μαθήματα τα παιδιά, και μεγάλο φόρτο εργασίας για το σπίτι. Το διάβασμα και οι εργασίες γίνονται εκτός σχολείου και αν το παιδί δεν μπορούν να το βοηθήσουν οι γονείς θα πληρώσουν φροντιστήριο, από το Γυμνάσιο ακόμα.

      Στη Γερμανία η δουλειά γίνεται μέσα στο σχολείο. Ο φόρτος εργασίας για το σπίτι είναι πολύ μικρότερος, φροντιστήρια δεν υπάρχουν και τα παιδιά έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο. Ο μαθητής αξιολογείται άμεσα από τους καθηγητές για τις δυνατότητες και τις επιδόσεις του, χωρίς να έχουν πέσει πάνω του οι γονείς και τα φροντιστήρια για να τον βελτιώσουν. Όποιος μπορεί προχωράει.

      Γενικά το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δουλεύει με τη λογική του ελληνικού Δημοσίου. Να έχουμε πολλά μαθήματα, για να μπορούμε να προσλαμβάνουμε πολλούς καθηγητές, γιατί τι να τους κάνουμε τόσους που βγαίνουν από τα πανεπιστήμια? Κι ο καθένας να φορτώνει τα παιδιά με διάβασμα και εργασίες για το σπίτι. Δεν είναι προσανατολισμένο στα βέλτιστα αποτελέσματα για το παιδί, αλλά στο πως θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στη Δημόσια εκπαίδευση.

      εγω ξερω οτι ο τζουνιορ πεταγε στο εξωτερικο με τις εδω λυκειακες γνωσεις. σε αντιθεση με τους γερμανοι και γαλλοι που ηταν πισω. ειδικα οι γερμανοι στερουνται παιδειας γενικοτερα και μονο αν τους βαλεις οδηγιες προς ναυτιλομενους με ακριβεια σε ποσα δοντια ξεκουμπωνουμε στο φερμουαρ για κατουρημα αποδιδουνε.

      Έχω κάνει αυτή τη συζήτηση πολλές φορές. Σε πόσο ψηλό επίπεδο ξεκινάει ένας πχ Έλληνας μηχανικός απόφοιτος πολυτεχνείου σε σύγκριση μ' ένα Γερμανό.

      Και πως μετά από μερικά χρόνια αντιστρέφονται τα πράγματα. Ο Γερμανός εξελίσσεται διαρκώς μέσα από την εργασιακή εμπειρία και εξειδικεύεται και ο Έλληνας μένει στάσιμος.

      Μπράβο για το γιό σου, αλλά ο κόπος και τα έξοδα για να φτάσει σ' αυτό το επίπεδο ήταν δυσανάλογα μεγάλος σε σχέση με τον αντίστοιχο Γερμανό.

      Ενώ αντίθετα οι προοπτικές βελτίωσης και εξέλιξής του δυσανάλογα μικρές αν μείνει στην Ελλάδα.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @nickthetrib said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @dstou said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Πάντως να πω ότι ουδείς σοβαρός ερευνητής σε πανεπιστημιακό επίπεδο, worldwide, δεν ασχολείται ιδιαίτερα με τα αποτελέσματα στον διαγωνισμό ΠΙΣΑ. Έχει πολλά θέματα η διαδικασία. Περισσότερα μια άλλη φορά. Αυτό δε σημαίνει φυσικά ότι στην υποχρεωτική εκπαίδευση τα πάμε καλά.

      Θα δώσω πάντως ένα hint για την παρατήρησή μου, από το link που υπάρχει στην παράθεση του Πηλιουρίτη:

      ...Στη Γερμανία, για παράδειγμα, δεν μπορεί να πάει όποιος μαθητής θέλει στο Γενικό Λύκειο. Υπάρχει βαθμολογικό όριο που αν δεν το υπερκαλύψει ο μαθητής πάει υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αν συνέβαινε στην Ελλάδα το ίδιο αυτό το 30-35% των μαθητών (ίσως και αρκετά παραπάνω) θα οδηγείτο υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αυτό δεν γίνεται και γι’ αυτό δεν μπορεί να γίνει σοβαρή προσπάθεια για σωστή αξιολόγηση των μαθητών.

      Κερασάκι στο γλυκό και το γεγονός ότι εδώ και 20-30 χρόνια σχεδόν κανένας μαθητής δεν κόβεται, όλοι περνάνε τις τάξεις και παίρνουν το απολυτήριο, και ο νοών νοείτο...

      Το θέμα δεν είναι τα αποτελέσματα του pisa, αλλά πως είναι στημένο το εκπαιδευτικό σύστημα. Όποιος έχει ή είχε παιδί στο σχολείο θα καταλάβει αυτό που θα πω.

      Στην Ελλάδα το σύστημα είναι προσανατολισμένο στην δουλειά έξω από το σχολείο. Έχουν πολλά μαθήματα τα παιδιά, και μεγάλο φόρτο εργασίας για το σπίτι. Το διάβασμα και οι εργασίες γίνονται εκτός σχολείου και αν το παιδί δεν μπορούν να το βοηθήσουν οι γονείς θα πληρώσουν φροντιστήριο, από το Γυμνάσιο ακόμα.

      Στη Γερμανία η δουλειά γίνεται μέσα στο σχολείο. Ο φόρτος εργασίας για το σπίτι είναι πολύ μικρότερος, φροντιστήρια δεν υπάρχουν και τα παιδιά έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο. Ο μαθητής αξιολογείται άμεσα από τους καθηγητές για τις δυνατότητες και τις επιδόσεις του, χωρίς να έχουν πέσει πάνω του οι γονείς και τα φροντιστήρια για να τον βελτιώσουν. Όποιος μπορεί προχωράει.

      Γενικά το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δουλεύει με τη λογική του ελληνικού Δημοσίου. Να έχουμε πολλά μαθήματα, για να μπορούμε να προσλαμβάνουμε πολλούς καθηγητές, γιατί τι να τους κάνουμε τόσους που βγαίνουν από τα πανεπιστήμια? Κι ο καθένας να φορτώνει τα παιδιά με διάβασμα και εργασίες για το σπίτι. Δεν είναι προσανατολισμένο στα βέλτιστα αποτελέσματα για το παιδί, αλλά στο πως θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στη Δημόσια εκπαίδευση.

      Το ότι θεωρείς ότι το βέλτιστο αποτέλεσμα για το παιδί έρχεται με λίγους εκπαιδευτικούς, δεν μπορώ να το καταλάβω!
      Λιγότερους από ότι έχουμε;;; Με χιλιάδες κενά σε Δημοτικά Γυμνάσια Λύκεια!
      Ποιος θα φροντίσει η δουλειά να γίνεται στο σχολείο;;;
      Πρόσεχε!!! Δεν διαφωνώ καθόλου η δουλειά να γίνεται μέσα στο σχολείο!

      Παρ΄ότι κάθισα κι έγραψα πολλά, νομίζω ότι κατάλαβες λίγα...

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @dstou said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Πάντως να πω ότι ουδείς σοβαρός ερευνητής σε πανεπιστημιακό επίπεδο, worldwide, δεν ασχολείται ιδιαίτερα με τα αποτελέσματα στον διαγωνισμό ΠΙΣΑ. Έχει πολλά θέματα η διαδικασία. Περισσότερα μια άλλη φορά. Αυτό δε σημαίνει φυσικά ότι στην υποχρεωτική εκπαίδευση τα πάμε καλά.

      Θα δώσω πάντως ένα hint για την παρατήρησή μου, από το link που υπάρχει στην παράθεση του Πηλιουρίτη:

      ...Στη Γερμανία, για παράδειγμα, δεν μπορεί να πάει όποιος μαθητής θέλει στο Γενικό Λύκειο. Υπάρχει βαθμολογικό όριο που αν δεν το υπερκαλύψει ο μαθητής πάει υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αν συνέβαινε στην Ελλάδα το ίδιο αυτό το 30-35% των μαθητών (ίσως και αρκετά παραπάνω) θα οδηγείτο υποχρεωτικά στην Τεχνική Εκπαίδευση. Αυτό δεν γίνεται και γι’ αυτό δεν μπορεί να γίνει σοβαρή προσπάθεια για σωστή αξιολόγηση των μαθητών.

      Κερασάκι στο γλυκό και το γεγονός ότι εδώ και 20-30 χρόνια σχεδόν κανένας μαθητής δεν κόβεται, όλοι περνάνε τις τάξεις και παίρνουν το απολυτήριο, και ο νοών νοείτο...

      Το θέμα δεν είναι τα αποτελέσματα του pisa, αλλά πως είναι στημένο το εκπαιδευτικό σύστημα. Όποιος έχει ή είχε παιδί στο σχολείο θα καταλάβει αυτό που θα πω.

      Στην Ελλάδα το σύστημα είναι προσανατολισμένο στην δουλειά έξω από το σχολείο. Έχουν πολλά μαθήματα τα παιδιά, και μεγάλο φόρτο εργασίας για το σπίτι. Το διάβασμα και οι εργασίες γίνονται εκτός σχολείου και αν το παιδί δεν μπορούν να το βοηθήσουν οι γονείς θα πληρώσουν φροντιστήριο, από το Γυμνάσιο ακόμα.

      Στη Γερμανία η δουλειά γίνεται μέσα στο σχολείο. Ο φόρτος εργασίας για το σπίτι είναι πολύ μικρότερος, φροντιστήρια δεν υπάρχουν και τα παιδιά έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο. Ο μαθητής αξιολογείται άμεσα από τους καθηγητές για τις δυνατότητες και τις επιδόσεις του, χωρίς να έχουν πέσει πάνω του οι γονείς και τα φροντιστήρια για να τον βελτιώσουν. Όποιος μπορεί προχωράει.

      Γενικά το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δουλεύει με τη λογική του ελληνικού Δημοσίου. Να έχουμε πολλά μαθήματα, για να μπορούμε να προσλαμβάνουμε πολλούς καθηγητές, γιατί τι να τους κάνουμε τόσους που βγαίνουν από τα πανεπιστήμια? Κι ο καθένας να φορτώνει τα παιδιά με διάβασμα και εργασίες για το σπίτι. Δεν είναι προσανατολισμένο στα βέλτιστα αποτελέσματα για το παιδί, αλλά στο πως θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στη Δημόσια εκπαίδευση.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @sette said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Φαντάζεσαι πχ την περίπτωση να είχαν επιλέξει η ΗΠΑ την Τουρκία? Θα τον είχαμε πιει πολύ χοντρά.

      Φαντάζεσαι πχ την περίπτωση να είχαν επιλέξει η ΗΠΑ την Τουρκία? Θα τον είχαμε πιει πολύ χοντρά.

      Τον πίνουμε εδώ και κοντά 20 χρόνια... Στο μεσοδιάστημα, οι ΗΠΑ τιμώρησαν εμάς (και άφησαν τα τσιράκια τους τους Γερμανούς να μας διαλύσουν) και για τους ίδιους λόγους άφησαν τη Τουρκία να ξεσαλώσει (και να ανοίξει δραματικά τη ψαλίδα που τώρα κάποιοι αναφέρουν ως δικαιολογία ότι τάχα μου είναι μεγάλο μέγεθος και δεν μπορούν να τη μαζέψουν, ενώ αυτές τη γιγάντωσαν!)... Γιατί εμείς βρεθήκαμε με το μαχαίρι στο λαιμό, ενώ η Τουρκία (και άλλες χώρες) αφέθηκε να ξεσαλώνει; Έτσι είναι η 'συμμαχία'; Αν οι ΗΠΑ ήθελαν πχ την Ευρώπη μη εξαρτώμενη από τη Ρωσία, γιατί δεν άφησαν (διέταξαν είναι το σωστό...) την Ελλάδα να βγάλει πετρέλαιο/φ.αέριο κλπ; Άλλωστε και να μην έβγαζαν τα ίδια χρήματα πουλώντας το LNG τους, θα έπαιρναν σχεδόν τα μισά κέρδη μέσω των εταιρειών τους... Μοναχοφάϊδες η γελαδάρηδες...

      Γιατί έπρεπε να μας φτάσουν σε τέτοια εξαθλίωση για να αρχίσει να κινείται το πράγμα; Αυτά τα 15-20 χρόνια, οι ΗΠΑ είναι εχθρός και έχουν κάνει τεράστια ζημιά. Η Ρωσία και η Κίνα, ότι έχουν κάνει (μεταξύ αυτών και οι bussiness με Τουρκία για τη πρώτη), ήταν ΑΦΟΥ εμείς τους φτύσαμε. Υποτίθεται, τα 12ΝΜ και οι εξορύξεις, 'ζορίζουν' τη Ρωσία και τη Τουρκία... Ειδικά στο πρώτο, δεν βλέπω κάποια στήριξη, ενώ στο δεύτερο πάμε σιγά και διστακτικά... Αλλά δεν έχω λόγο να περιμένω κάτι... Εδώ τη περιβόητη λίστα Μπλίνκεν (το ξεκάρφωμα της βυθοκόρου για την MDCA) και δεν αξιώθηκαν να τηρήσουν (με δικαιολογίες as is where is, για ουσιαστικά άχρηστα όπλα)... Φτάσαμε να παρακαλάμε να κάνουν μούτρα οι Ισραηλινοί, ώστε να έχουμε πιθανότητες να μη πάρουν F-35 οι δίπλα... Καλά γράφω, υπερδύναμη από τα Lidl... Ούτε να συμφέροντά της δεν μπορεί να δει...

      Άσε τα συναισθηματικά ξεσπάσματα. Δε χωράνε στις διεθνείς σχέσεις.

      Ούτε οι ΗΠΑ, ούτε η Ρωσία, ούτε η Κίνα νοιάζονται λιγότερο για μας και περισσότερο για την Τουρκία. Όπου είναι τα συμφέροντά τους πάνε.

      Όσον αφορά την αγαπημένη σε πολλούς Ρωσία μην αγχώνεστε. Αν κάποια στιγμή στο μέλλον γυρίσει η κατάσταση θα κάνουμε ότι και η υπόλοιπη Δύση.

      Θα έρθουν στην Ελλάδα, θα τους ποτίσουμε, θα τους ταίσουμε, θα τους πάμε βόλτα στο Άγιο Όρος να προσκηνύσουν, θα εξυμνήσουμε τους διαχρονικούς δεσμούς των 2 ορθόδοξων λαών μας. Και θα υπογράψουμε τις νέες εμπορικές συμφωνίες. Σαν να μην έγινε ποτέ τίποτα. Και η ζωή συνεχίζεται...

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      @sette said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @sette said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:

      Μόνο τους Ρωσόφιλους αριστερούς καίει το αν θα παίρνουμε αέριο από τους Ρώσους ή τις ΗΠΑ. Περαστικά τους.

      Νομίζω όλοι οι υπόλοιποι ενδιαφερόμαστε αν θα το παίρνουμε σε καλή τιμή και τι ωφέλη θα έχει η χώρα από τη συμφωνία μεταφοράς και προμήθειας στην υπόλοιπη Ευρώπη του αερίου των ΗΠΑ.

      Θα δούμε πως θα πάει και τι συμφωνία πέτυχε η ελληνική κυβέρνηση και θα κρίνουμε.

      Υπάρχει ποτέ περίπτωση, το Αμερικανικό LNG, να βγαίνει φθηνότερο από φυσικό αέριο που μεταφέρεται μέσω αγωγών (δεν είναι ζήτημα Ρωσίας, Αζερμπαϊτζάν ή Α΄ του Κενταύρου); Δεν είναι λοιπόν ζήτημα ρωσόφιλων αριστερών, αλλά απλού συμπεράσματος βασισμένου σε εξίσου απλά μαθηματικά. Μπορείς να διαφωνείς όσο θέλεις με αυτά, αλλά το μόνο που καταφέρνεις είναι να γίνεσαι περίγελος...

      Ρωσικό φ.α. καπούτ. Η συμφωνία με τις ΗΠΑ είναι μονόδρομος, καμία ελληνική κυβέρνηση δεν θα μπορούσε να πει όχι. Ας ελπίσουμε ότι έγινε και κάποια καλή διαπραγμάτευση προς όφελος της χώρας.

      Οι φαντασιώσεις είναι κακό πράγμα, μετά η προσγείωση στην πραγματικότητα είναι απότομη και τσούζει.

      Η συμφωνία με τις ΗΠΑ, δείχνει πόσο κοντόφθαλμη είναι η υπερδύναμη, όπου μας άλλαξε τα πέταλα επί Κωστάκη για τους 'κακούς' ρωσικούς αγωγούς, αφήνοντας μέχρι τώρα τη Τουρκία να κάνει deals και να έχει φθηνή ενέργεια εις βάρος μας (με ρωσικούς αγωγούς που υποτίθεται ήταν κόκκινο πανί στη περίπτωσή μας...). Η υπερδύναμη από τα Lidl, ανέφερε και τον Πειραιά/Cosco... Που ήταν άραγε όταν θέλαμε να πουλήσουμε; Τη ρωσική/κινεζική διείσδυση, αν είσαι υπερδύναμη (και μάγκας), την αποτρέπεις εν τη γενέσει της και μάλιστα το κάνεις με τρόπο που να φαίνεσαι και large στους υπηκόους της 'αποικίας' σου... Αν αυτό δεν το κάνεις και απλά αντιδράς σαν γκάνγκστερ, τότε είσαι απλά ηλίθιος αν αναρωτιέσαι γιατί υπάρχουν όσοι στην 'αποικία' που σε βλέπουν με μισό μάτι και δεν σε εμπιστεύονται... Στο τέλος ης ημέρας, γιατί πρέπει μόνο εμείς να έχουμε συνέπειες όταν κάνουμε μαλακίες;

      Δεν μ' ενδιαφέρει τι κάνουν οι υπερδυνάμεις. Κοιτάω μόνο την Ελλάδα.

      Μέσα στο χάος της σύγκρουσης ΗΠΑ-ΕΕ με τη Ρωσία και μια Γερμανία που δέχεται να υφίσταται τεράστια οικονομική ζημία απορίπτοντας το ρωσικό φα τι ακριβώς ζητάτε? Να σηκώσει μπαιράκι η χρεοκοπημένη και γεωπολιτικά ανύπαρκτη ελλάδα και να παίρνει ρωσικό φα?

      Είναι μεγάλη επιτυχία δεδομένων των συνθηκών η συμφωνία για το αμερικάνικο αέριο. Ανοίγει δρόμους και ευκαιρίες, τώρα πως και αν μπορούν να το εκμεταλλευτούν οι έλληνες πολιτικοί είναι ένα ζήτημα.

      Φαντάζεσαι πχ την περίπτωση να είχαν επιλέξει η ΗΠΑ την Τουρκία? Θα τον είχαμε πιει πολύ χοντρά.

      Σοβαρευτείτε, τσαμπουκάδες εκεί που φτάνει το μπόι μας. Δε χορτάσατε εθνικές καταστροφές τόσα χρόνια?

      Εδώ ο άλλος ο αριστερός επαναστάτης έδωσε το όνομα της Μακεδονίας στους ανύπαρκτους επειδή το απαίτησαν οι ΗΠΑ (μάλλον) το lng σας μάρανε.

      posted in Αντίλογος
      A
      andya3
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr