Ευχαριστώ και πάλι κύριοι. Θα μελετήσω και το νήμα από το οποίο έδωσε link ο Φάνης.
Στην Toyota όταν είχα ρωτήσει το σέρβις το οποίο συμπεριλαμβάνει την αλλαγή λαδιού του eCVT στα Corolla Hybrid έχει κόστος 300-350€.
Ευχαριστώ και πάλι κύριοι. Θα μελετήσω και το νήμα από το οποίο έδωσε link ο Φάνης.
Στην Toyota όταν είχα ρωτήσει το σέρβις το οποίο συμπεριλαμβάνει την αλλαγή λαδιού του eCVT στα Corolla Hybrid έχει κόστος 300-350€.
Όμορφο και αρκετά 'μαζεμένο' το hatchback. Κουκλί σε αυτό το χρώμα. Με ανησυχεί λίγο το κατέβασμα της οροφής πίσω μέχρι τα φώτα ως προς τον διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια των πίσω αλλά και τον χώρο αποσκευών. Και φυσικά τι κιβώτια/κινητήρες θα μας έρθουν στην Ευρώπη.
Πάντως, αντίθετα με το sedan που μοιάζει σαν να έκανε το Accord gastric sleeve και έχασε απότομα τα 3/4 του περιττού σωματικού του βάρους, το hatchback στην πρώτη ματιά μου βγάζει μια κομψότητα που στον ευρωπαϊκό χώρο θα μετρήσει θεωρώ πολύ. Έχει χάσει φυσικά την διαφορετικότητα αλλά και τον ωμά επιθετικό σχεδιαστικό χαρακτήρα του MK X. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό...
@lap said in Hyundai Kona 2023:
Που σαι ρε sabas. Ευτυχώς εισαι καλά. Χάθηκες.
Ποιο βίντεο είδες;
Διάφορα vd είδα για αυτό καθώς μου αρέσει πάρα πολύ εμφανισιακά (και σε σύγκριση με το Niro). Ειδικά N-line κόκκινο.
Χάθηκα για καλό λόγο και είμαι όσο καλύτερα γίνεται. Βρισκόμασταν με την σύζυγο τα τελευταία 4ετη σε προσπάθεια τεκνοποίησης μέσω εξωσωματικών με τους γιατρούς να θεωρούν σχεδόν απίθανη την φυσιολογική σύλληψη. Μετά από 4 χαμένες εξωσωματικές στους καλύτερους γιατρούς της Θεσσαλονίκης μας έμειναν λεφτά για άλλη μια τελευταία. Αποφασίσαμε λοιπόν να κατέβουμε Αθήνα , συστημένοι σε γιατρό, να δω και τους κολλητούς μου με την ευκαιρία. Το ραντεβού με τον γιατρό πήγε απογοητευτικά άσχημα ενώ την επόμενη που βγήκα Φλοίσβο να δω τους κολλητούς μου έκλεψαν του ενός 11 μηνών μηχανή 17k....
Ευτυχώς όμως ως εκ θαύματος η μηχανή του βρέθηκε μετά από λίγες ημέρες, σχεδόν άθικτη.
Παράλληλα η παρουσία μας στην Αθήνα είχε αποτέλεσμα ένα μικρό (τεράστιο για εμάς) θαύμα, όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων. Αρκούσε μια μας "επαφή" εκεί ώστε τώρα να περιμένουμε το πρώτο μας παιδί. Κάναμε 4 αποτυχημένες εξωσωματικές, ματώσαμε οικονομικά, κλάψαμε, απογοητευτήκαμε, νευριάσαμε, (έβρισα, έσπασα κλπ κλπ) μαύρισε η ψυχή μας και τελικά αποδείχθηκε πως η Θεσσαλονίκη ήταν ο κρυπτονίτης μας. Έπρεπε απλά να κάνουμε sex στην Αττική!
Η σύζυγος εν κατακλείδι είναι έγκυος στον μονάκριβο γιό μου! Σε 3 ημέρες μπαίνουμε στον 7ο μήνα ενώ χαίρουν αμφότεροι άκρας υγείας. Μπορεί να πήγε πίσω μερικά χρόνια το πλάνο "νέο όχημα" για εμένα, ένεκα ιατρικών και λοιπών εξόδων, αλλά η ευτυχία που νιώθω όταν τον βλέπω στο Doppler ή όταν με κλοτσάει δυνατά ενώ πιάνω την κοιλιά της συζύγου δεν πληρώνεται με χρήματα και δεν θα μου την έδινε κανένα όχημα στον κόσμο!! Οπότε προς το παρόν μπαίνω forum αραιά και που για να χαζεύω γιατί πλέον αντί για Formentor, Tuscon & Sportage κοιτάω για αλλαξιέρες, παιδικά καθίσματα, συστήματα σιδερώματος και ενδοεπικοινωνίας!
Συγνώμη για το σεντόνι και το off-topic αλλά όσοι έχουν περάσει από κάτι αντίστοιχο μπορούν να καταλάβουν γιατί νιώθω σαν μικρό παιδί.
99,9% θα μιλάνε για το GT hybrid. Σιγά μην βάλουν οι Γάλλοι πολλαπλούς στα βενζίνης/diesel. Μετά για να πάρεις τις οθόνες και τα παπατζίδικα εφέ θα κοστίζει πολλά. Βασικά υπάρχει αυτό πλέον. Λέγεται DS4. Όποιος θέλει premium feeling + ml απλά αγοράζει DS4.
Δύο πραγματακια. Επειδή και εμένα εκ πρώτης μου άρεσε η κερήθρα μετά το ξανασκέφτηκα. Σκέφτεστε τι βρωμιά θα μαζεύει στα διάκενα και πόσο δύσκολα (δεν) θα καθαρίζει; Επίσης διαβάζω κάτι για eHEV. Αν είναι μια εκ των επιλογών έχει καλώς. Αν είναι Η επιλογή καληνύχτα και αντίο.
Στο Civic όπως και στα Focus/Xceed-ProCeed θα είμαι ανένδοτος ότι και να λέει το marketing η διαφήμιση αλλά και οι εδώ οπαδοί των δύο αυτών μοντέλων. Μόνο 1.5T, μόνο μηχανικό κιβώτιο. Δεν θέλω ούτε 1000cc mh με άλογα από 1500cc, ούτε DCT, ούτε eCVT/CVT, ούτε HEV. Απλά πράγματα. ΔΕΝ με πείθουν, ΔΕΝ είναι 'το ίδιο' τα 150ps από 1000cc mh ή από eHEV και από 1500cc non mh με μηχανικό πως να το κάνουμε τώρα ρε οπαδοί;....
Αυτόματο απαραίτητα μόνο σε PSA. Πάντως αρχίζω και φοβάμαι πως ο μπαρμπαΣ θα μας την κάνει με τον ένα η τον άλλον τρόπο πρώτα από όλα στην τιμολόγηση.
https://www.autoblog.com/2021/05/17/2022-honda-civic-manual/
Ευτυχώς στο hatchback τουλάχιστον δεν θα είναι μονόδρομος το CVT όπως φαίνεται.
Saba κολπάκι.
Πάρε τα swiffer για το σπίτι, εκείνα που ναι σαν ξεσκονοπανα και το περνάς και καθαρίζουν αμέσως.
Έχω τρέλα με την καθαριότητα. Μέσα στις κοιλότητες θα πιάσει αργά ή γρήγορα μάκα/μούργα και θα πρέπει να έχεις βγάλει το 'συντήρηση έργων τέχνης' για να την καθαρίσεις ενώ εγώ πιθανότατα γεννήθηκα για Νορβηγός ξυλοκόπος...
@strom γύρισες το μαχαίρι στην καρδιά μου....
@lap τσιγάρο κομμένο 04/2012 μαχαίρι σε 1ημερα χωρίς να μεσολαβήσει άτμισμα/ηλεκτρονικό κλπ απο 4 πακέτα prince μαλακό την ημέρα...
Έχω μπει διαμορφωτή, θεωρητικά δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτη X-line advanced. Αν υπάρχει θα έχω πρόβλημα...
@alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Υπαρχει και το diesel που αν θυμαμαι καλα ειναι πολυ καλο και χωρις adblue.
Και γω απο αυτο ειχα ξεκινησει
Ήταν ένα διαμάντι χωρίς adBlue με 120ps και μπόλικη ροπή. Θυμάρι ότι ήταν ο μοναδικός diesel που "αποδεχόμουν" τότε. Είχε κοπεί επίσημα λίγες μέρες αφού ξεκίνησα να ασχολούμαι το καλοκαίρι του 2019. Ε τι να λέμε τώρα. Honda είσαι. Ναχαμε τα λεφτά (και να λειπανε οι φοροτιμωρίες του κράτους) να μην ξανασχοληθούμε με ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία. Mazda Honda Toyota/Lexus και άντε γεια...
Έστειλα ένα mail σήμερα στον πωλητή που έχει την παραγγελία μου να μου στείλει την λίστα των αξεσουάρ να αρχίσω την μελέτη σιγά σιγά, εφόσον θεωρητικά περιμέναμε μέσα Γενάρη το όχημα.
Δυστυχώς με ενημέρωσε ότι ο Γενάρης είναι απίθανος καθώς ακόμα δεν έχει λάβει η παραγγελία ούτε εβδομάδα παραγωγής. Οπότε για πείτε μου να ξέρω όταν λαβω βδομάδα παραγωγής πόσο καιρό μετά περίπου παραλαμβάνω;
Όπως καταλαβαίνετε έχω φάει ξενερα και έχει αρχίσει να με τρώει το χέρι μου. Ψήνομαι άσχημα να να πάω να δω Παρασκευή μεσημέρι Terramar & X1. Ειλικρινά φοβάμαι τον εαυτό μου ότι κάτι θα μου γυαλίσει και θα την κάνω τη μαλακία για ετοιμοπαράδοτο.
Είμαι πολύ πιεσμένος στη δουλειά, δουλειές γενικότερα ατελείωτες (ένα μυστήριο πραγμα, μετά τα 35 όσο και να τρέξεις οι δουλειές απλά κάνουν μίτωση και πολλαπλασιάζονται ώστε πάντα να είσαι στη πρέσα) στο σπίτι καμία ελπίδα με γυναίκα και μωρό για κατανόηση κλπ οπότε για να μην φύγω στα 42 από ανεύρυσμα θέλω ένα καλό δώρο για τον εαυτό μου (επιτέλους). Πφφφφ...
Civic και 1000cc; Δεν λέω τίμιο σε απόδοση το μοτέρ αλλά αυτό το αμάξι ή το παίρνεις 1.5 να σπέρνει ή άστο να πάει στο γεροδιάολο. Όταν το βλέπω στον δρόμο σπάω αυχένα να δω εξατμίσεις. Μόλις δεν δω τις διπλές στο κέντρο του 1.5 και καταλάβω ότι είναι το χιλιαρι ξενερώνω της ζωή μου...
Κάποια αυτοκίνητα απλά δεν τα παίρνεις αν δεν μπορείς για τους χ/ψ λόγους να τα πάρεις όπως ΠΡΕΠΕΙ!!
Μεγάλη καψούρα το συγκεκριμένο Civic. Από αυτό είχε ξεκινήσει η 6ετης προσπάθειά μου να πάρω καινούργιο όχημα για εμένα. Βέβαια αλλά δεδομένα, αλλά μυαλά....
@fanis75 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
- VW Troc (1.0 εαν δεν θες να δώσεις πιο πολλά για το διαμάντι τον 1.5)
Χαρακτήρισες δημόσια "διαμάντι" κινητήρα του VAG ή με γελούν τα μάτια μου καθώς γερνάω;!;! Είμαι σε κατάσταση σοκ...Παρακαλώ πολύ να καταγράφει στα πρακτικά του forum. Κρατάω ss για το προσωπικό μου αρχείο!
Πέρα από την πλάκα σε τέτοιου μεγέθους/κιλών αμαξώματα μέχρι και Golf θεωρώ ιδανικό τον 1.5Tsi σε συνδυασμό με το dsg. Σαφώς και με ενοχλεί που είναι ΓΥΦΤΟΙ και βάζουν το ξηρού τύπου καθώς θα έπρεπε να μην το βάζουν ούτε στο Taigo!
Για Tiguan και επάνω,ενώ είμαι βέβαιος ότι είναι επαρκής, γενικά θεωρώ ότι εκείνα τα αμαξώματα (c-suv+) και πάνω θα πρέπει να ξεκινάνε από τα 200 άλογα. Να έχεις την ενεργητική ασφάλεια που πρεσβεύει ο χαρακτήρας του οικογενειακού οχήματος, όταν κάνει πραγματικότητα τον ρόλο ύπαρξής του. Δηλαδή φορτωμένο με δύο ενηλίκους και δύο παιδιά όταν το clima είναι ενεργό να προσπερνάς άνετα σε κάθε συνθήκη.
@georgemit said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Ο καθένας από μας ανάλογα την τσέπη του και τα γούστα του νομίζω γνωρίζει από την αρχή τι θέλει.
Απλά ως αμαξόκ@υλοι γουστάρουμε να το παιδεύουμε και να το συζητάμε.
Αυτό το μόνο σίγουρο!
@lap said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Το wit είναι το VITARA;
Ναι, με βγάζει off-side ο κορεκτορας ή τα χοντροδάκτυλά μου καθώς γράφω από κινητό.
Ωραία λοιπόν έξω ο άσσος λόγω κόστους κτήσης/χρήσης. Επίσης στην δική μου φιλοσοφία τα χλμ/έτος είναι λίγα για diesel, άρα ορθά λες έξω το diesel. Απορρίπτεις το τίμιο ασπαστο Wit. Άρα θες ομορφιά. Επειδή είσαι και επαρχία θες και λίγο ύψος άρα suvακι. Το Captur & το Puma στα μάτια μου είναι κουκλάκια. Το Juke είναι ασχημούλι άρα εκτός. Θες και αξιοπιστία. Άρα αν πας σε T-roc θες manual για να αποφύγεις το ξηρού dsg.
Και γιατί δεν βάζεις στο κάδρο το 1.0t T-roc για να είσαι on budget; Μια χαρά αξιόπιστο είναι αυτό και οικονομικό. Το έχει άμεση συνεργάτης μου με δύο παιδιά. Πολύ τίμια επιλογή.
Άρα έχουμε το πιο όμορφο Captur 1.0, το καλύτερο οδηγικά Puma 125ps. και μια μέση λύση all-arounder το T-Roc 1.0t.
Πας με τη γυναίκα και διαλέγετε ανάμεσα στα 3 αυτό που για το οποίο θα πάρετε την καλύτερη προσφορά απ' την αντιπροσωπεία. Έτσι εν μέρει αφήνει στην μοίρα την επιλογή ανάμεσα απο 3 αξιόλογα οχήματα on-budget. Τα θεωρώ εφάμιλλα σε αξιοπιστία με μικρές μεταξύ τους διαφορές. Αν βάλεις στο κάδρο και το Wit έχει μια τετράδα επιλογών για κάθε γούστο (εγώ λέω βάλτο γιατί μπορεί να είναι τάπερ είναι όμως σκυλί και θα αντέξει καλύτερα στο χρόνο από όλα τα υπόλοιπα).
Καλή σου επιτυχία στη συνέχεια της αναζήτησης και καλές γιορτές!!
Εγώ επανέρχομαι και λέω ότι ΔΕΝ αμφιβάλω τα γ@μημενα τα νούμερα. Λέω ότι ΚΟΥΡΆΣΤΗΚΑ να διαβάζω για καταναλώσεις και (θεωρητική μεν, αδιαμφισβητη δε) υπεροχή σε θέματα αξιοπιστίας. Οκ ναι, αν ο φίλος θέλει να αγοράσει κάτι το οποίο θα του βγάζει 2-3 δώσεις του έτους, από καύσιμα και ΤΚ, προφανώς θα πάρει Toyota hev.
Από την στιγμή που πάει και δοκιμάζει όλα τα υπόλοιπα, συμπεριλαμβανομένου του Puma και εν δυνάμει του άσσου, για εμένα είναι ξεκάθαρο ότι ψάχνει και κάτι παραπάνω!
Και επειδή θα σκάσω πραγματικά με αυτό το chr. Ρε φίλε είναι ΑΚΡΙΒΟ πως να το κάνουμε; Από το κόψε κόψε για να τους βγεί το συνολικό βάρος (εφόσον αναγκαστικά προστέθηκε νέα τεχνολογία η οποία πάντα προσθέτει βάρος) έχουν κοντέψει να αφαιρέσουν και τις ίδιες τις λαμαρίνες!! Και να μην τα πουν οι reviewers (κάποιοι τα λένε) κλείνεις την πόρτα και ακούγετε σαν κουμπαράς μισογεμάτος. Ακούς την κλανιά του διερχόμενου πεζού. Για να το αγοράσεις γίνεσαι όρκος λογιστής από τις πράξεις. Είναι Α Κ.Ρ Ι Β Ο Π Ο Λ Υ για όσα προσφέρει, παρά το ότι είναι μακράν το καλύτερο στον τομέα του (ναι οικονομία/αξιοπιστία). Χίλιες φορές πας παίρνεις Corolla (όχι cross είναι ακόμα χειρότερη). Πολύ πιο τίμιο και ποιοτικό αμάξι....
Βλέπεις post με φωτό map, ξέρεις αυτόματα ότι έχει προηγηθεί κουβέντα 4 σελίδες με δεκαδικά ψηφία μέσων καταναλώσεων αναφορικά με Toyota hev...
Απίστευτα, αδιανόητα κουραστικό. Πραγματικά. Φτάνει οκ, καίει λιγότερο από παπί το καταλάβαμε. Έχει και άλλα πράγματα η αυτοκίνηση να ασχοληθεί. Θα το γράψουμε με σφυρί και καλέμι στον Παρθενώνα στις Βερσαλλίες στο Hermitage και στο Taj Mahal ότι τα Toyota είναι ταυτόχρονα τα πιο αξιόπιστα και τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα στην κατηγορία του. Ημαρτον ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΔΕΚΑΔΙΚΑ ΨΗΦΙΑ και ΟΧΙ ΑΛΛΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ PLZZZZ