Ευχαριστώ και πάλι κύριοι. Θα μελετήσω και το νήμα από το οποίο έδωσε link ο Φάνης.
Στην Toyota όταν είχα ρωτήσει το σέρβις το οποίο συμπεριλαμβάνει την αλλαγή λαδιού του eCVT στα Corolla Hybrid έχει κόστος 300-350€.
Ευχαριστώ και πάλι κύριοι. Θα μελετήσω και το νήμα από το οποίο έδωσε link ο Φάνης.
Στην Toyota όταν είχα ρωτήσει το σέρβις το οποίο συμπεριλαμβάνει την αλλαγή λαδιού του eCVT στα Corolla Hybrid έχει κόστος 300-350€.
Όμορφο και αρκετά 'μαζεμένο' το hatchback. Κουκλί σε αυτό το χρώμα. Με ανησυχεί λίγο το κατέβασμα της οροφής πίσω μέχρι τα φώτα ως προς τον διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια των πίσω αλλά και τον χώρο αποσκευών. Και φυσικά τι κιβώτια/κινητήρες θα μας έρθουν στην Ευρώπη.
Πάντως, αντίθετα με το sedan που μοιάζει σαν να έκανε το Accord gastric sleeve και έχασε απότομα τα 3/4 του περιττού σωματικού του βάρους, το hatchback στην πρώτη ματιά μου βγάζει μια κομψότητα που στον ευρωπαϊκό χώρο θα μετρήσει θεωρώ πολύ. Έχει χάσει φυσικά την διαφορετικότητα αλλά και τον ωμά επιθετικό σχεδιαστικό χαρακτήρα του MK X. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό...
@lap said in Hyundai Kona 2023:
Που σαι ρε sabas. Ευτυχώς εισαι καλά. Χάθηκες.
Ποιο βίντεο είδες;
Διάφορα vd είδα για αυτό καθώς μου αρέσει πάρα πολύ εμφανισιακά (και σε σύγκριση με το Niro). Ειδικά N-line κόκκινο.
Χάθηκα για καλό λόγο και είμαι όσο καλύτερα γίνεται. Βρισκόμασταν με την σύζυγο τα τελευταία 4ετη σε προσπάθεια τεκνοποίησης μέσω εξωσωματικών με τους γιατρούς να θεωρούν σχεδόν απίθανη την φυσιολογική σύλληψη. Μετά από 4 χαμένες εξωσωματικές στους καλύτερους γιατρούς της Θεσσαλονίκης μας έμειναν λεφτά για άλλη μια τελευταία. Αποφασίσαμε λοιπόν να κατέβουμε Αθήνα , συστημένοι σε γιατρό, να δω και τους κολλητούς μου με την ευκαιρία. Το ραντεβού με τον γιατρό πήγε απογοητευτικά άσχημα ενώ την επόμενη που βγήκα Φλοίσβο να δω τους κολλητούς μου έκλεψαν του ενός 11 μηνών μηχανή 17k....
Ευτυχώς όμως ως εκ θαύματος η μηχανή του βρέθηκε μετά από λίγες ημέρες, σχεδόν άθικτη.
Παράλληλα η παρουσία μας στην Αθήνα είχε αποτέλεσμα ένα μικρό (τεράστιο για εμάς) θαύμα, όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων. Αρκούσε μια μας "επαφή" εκεί ώστε τώρα να περιμένουμε το πρώτο μας παιδί. Κάναμε 4 αποτυχημένες εξωσωματικές, ματώσαμε οικονομικά, κλάψαμε, απογοητευτήκαμε, νευριάσαμε, (έβρισα, έσπασα κλπ κλπ) μαύρισε η ψυχή μας και τελικά αποδείχθηκε πως η Θεσσαλονίκη ήταν ο κρυπτονίτης μας. Έπρεπε απλά να κάνουμε sex στην Αττική!
Η σύζυγος εν κατακλείδι είναι έγκυος στον μονάκριβο γιό μου! Σε 3 ημέρες μπαίνουμε στον 7ο μήνα ενώ χαίρουν αμφότεροι άκρας υγείας. Μπορεί να πήγε πίσω μερικά χρόνια το πλάνο "νέο όχημα" για εμένα, ένεκα ιατρικών και λοιπών εξόδων, αλλά η ευτυχία που νιώθω όταν τον βλέπω στο Doppler ή όταν με κλοτσάει δυνατά ενώ πιάνω την κοιλιά της συζύγου δεν πληρώνεται με χρήματα και δεν θα μου την έδινε κανένα όχημα στον κόσμο!! Οπότε προς το παρόν μπαίνω forum αραιά και που για να χαζεύω γιατί πλέον αντί για Formentor, Tuscon & Sportage κοιτάω για αλλαξιέρες, παιδικά καθίσματα, συστήματα σιδερώματος και ενδοεπικοινωνίας!
Συγνώμη για το σεντόνι και το off-topic αλλά όσοι έχουν περάσει από κάτι αντίστοιχο μπορούν να καταλάβουν γιατί νιώθω σαν μικρό παιδί.
99,9% θα μιλάνε για το GT hybrid. Σιγά μην βάλουν οι Γάλλοι πολλαπλούς στα βενζίνης/diesel. Μετά για να πάρεις τις οθόνες και τα παπατζίδικα εφέ θα κοστίζει πολλά. Βασικά υπάρχει αυτό πλέον. Λέγεται DS4. Όποιος θέλει premium feeling + ml απλά αγοράζει DS4.
Δύο πραγματακια. Επειδή και εμένα εκ πρώτης μου άρεσε η κερήθρα μετά το ξανασκέφτηκα. Σκέφτεστε τι βρωμιά θα μαζεύει στα διάκενα και πόσο δύσκολα (δεν) θα καθαρίζει; Επίσης διαβάζω κάτι για eHEV. Αν είναι μια εκ των επιλογών έχει καλώς. Αν είναι Η επιλογή καληνύχτα και αντίο.
Στο Civic όπως και στα Focus/Xceed-ProCeed θα είμαι ανένδοτος ότι και να λέει το marketing η διαφήμιση αλλά και οι εδώ οπαδοί των δύο αυτών μοντέλων. Μόνο 1.5T, μόνο μηχανικό κιβώτιο. Δεν θέλω ούτε 1000cc mh με άλογα από 1500cc, ούτε DCT, ούτε eCVT/CVT, ούτε HEV. Απλά πράγματα. ΔΕΝ με πείθουν, ΔΕΝ είναι 'το ίδιο' τα 150ps από 1000cc mh ή από eHEV και από 1500cc non mh με μηχανικό πως να το κάνουμε τώρα ρε οπαδοί;....
Αυτόματο απαραίτητα μόνο σε PSA. Πάντως αρχίζω και φοβάμαι πως ο μπαρμπαΣ θα μας την κάνει με τον ένα η τον άλλον τρόπο πρώτα από όλα στην τιμολόγηση.
https://www.autoblog.com/2021/05/17/2022-honda-civic-manual/
Ευτυχώς στο hatchback τουλάχιστον δεν θα είναι μονόδρομος το CVT όπως φαίνεται.
Saba κολπάκι.
Πάρε τα swiffer για το σπίτι, εκείνα που ναι σαν ξεσκονοπανα και το περνάς και καθαρίζουν αμέσως.
Έχω τρέλα με την καθαριότητα. Μέσα στις κοιλότητες θα πιάσει αργά ή γρήγορα μάκα/μούργα και θα πρέπει να έχεις βγάλει το 'συντήρηση έργων τέχνης' για να την καθαρίσεις ενώ εγώ πιθανότατα γεννήθηκα για Νορβηγός ξυλοκόπος...
@strom γύρισες το μαχαίρι στην καρδιά μου....
@lap τσιγάρο κομμένο 04/2012 μαχαίρι σε 1ημερα χωρίς να μεσολαβήσει άτμισμα/ηλεκτρονικό κλπ απο 4 πακέτα prince μαλακό την ημέρα...
Νταξει επειδή πρόσφατα είδα από κοντά Captur/Arkana ακόμα δεν "γέρασε" τόσο το βασικό τους layout.
Βρήκαν λύση λέει τα σκυλιά. Θα απαντήσω θετικά ακόμα και αν άλλαξα info από τη στιγμή που συνεχίζει να υφίσταται το ενοχλητικό μήνυμα του προφίλ να δω τι θα μου πει η Karenta στο τηλέφωνο. Θα σας ενημερώσω σχετικά.
Ήταν φύση αδύνατο να επιλέξει γυναίκα Tiguan απέναντι στο Terramar. Το X1 και οι high trimm εκδώσεις της Tonale θα είχαν εκθετικά μεγαλύτερες ελπίδες!
Και τεράστια αλήθεια για το 3008. Το τελευταίο f/l της προηγούμενης γενιάς ήταν μακράν ομορφότερο, εξωτερικά, από το τωρινό. Στο παρόν διακρίνω μια σχεδιαστική υπερπροσπάθεια η οποία φλερτάρει με το κίτς στην εξωτερική του σχεδίαση. Έφαγε και το EAT8 η μαρμάγκα οπότε καληνύχτα καλή τύχη σε αγαπώ....
Βρε όμορφο είναι αλλά πώς να τους εμπιστευτείς με αυτά που γράφονται έξω για τα hev τους όταν μάλιστα απέναντι είναι ο "master of puppets" του είδους...
AIMP. Αν υπάρχει πρόταση για κάποιο δοκιμασμένο αξιόλογο μη συνδρομητικό είμαι όλος αυτιά!
@080422 said in Toyota Corolla 2019:
Μαζί σου, αλλά ναι έχει αστερίσκους. Π.χ. τα παράθυρα που τρίζανε τα έφτιαξαν περυσι στην 3ετία και μου είπαν οτι δε περιλαμβάνονται στην 6ετία, παρά μόνο τα μηχανικά μέρη.
Δύο ερωτήσεις επί τούτου. Εφάρμοσαν οριστική λύση ή σε 6 μήνες ξαναέτριξαν; Εφόσον σε έβαλαν να πληρώσεις ποίο το κόστος;
Καλημέρα, άρα μπορεί όπως σου είπα να παίζει το ρόλο η πηγή (Android auto), το app του κινητού πιθανώς να έχει κάποιου είδους ασυμβατότητα με το λογισμικό του info ενώ τέλος το ίδιο το info να έχει "κατώτερες" λειτουργίες σε σχέση με το δικό σου 15".
@sonath δοκίμασε όποτε μπορέσεις να τρέξεις tracks απ' το κινητό σου μέσω AA και πεσμου.
@sonath said in VW Tiguan 2024:
Δεν καταλαβαίνω...
Σέρνω τη μπάρα όπου θέλω στο track... Με το κουμπί στο τιμόνι "πίσω", παίζει το track από την αρχή, με δυο πιέσεις "πίσω" παίζει προηγούμενο κοκ. Με το κουμπί "εμπρός" παίζει επόμενο. Με σταθερό πάτημα "εμπρός" μέσα στο track, "τρέχει" το track faster....
Ίσως επειδή δεν έχουμε το ίδιο info; Το.15" δεν φοράς εσύ;
Ναι αυτά τα μανταλάκια που βγάζουν για ταμπλό υποτίθεται είναι ότι πιο ελαφρύ. Αλλιώς μετά θα πάω στα μωρομάντιλα του μωρού "99,9% water" που κοστίζουν τριπλά!
Πάντως δεν παίζει κανείς να αποφύγει ολότελα να φάει κουτσουλιά οπότε μην τρελαίνεστε...