Καλησπέρα. Αν κάποιος έχει απορία, η απόσταση από το έδαφος στο νέο T-Roc είναι 17,5 εκ.
Από το manual του αυτοκινήτου:

Καλησπέρα. Αν κάποιος έχει απορία, η απόσταση από το έδαφος στο νέο T-Roc είναι 17,5 εκ.
Από το manual του αυτοκινήτου:

Σχετικά με το θέμα <πίσω ανάρτηση>: οι παρακάτω φωτογραφίες (από γερμανικό forum) είναι από το νέο T-Roc 1.5 TSI 150 PS, σε δείγμα χωρίς DCC Adaptive Chasis Control. Έχει πολλαπλών συνδέσμων.



Opel Crossland Χ 1.2 130 PS, 2020, 6η ετήσια συντήρηση (αλλά τα χλμ. είναι 72.000) :
-Λάδια Total Quartz RCP 5W-30 4lt
-Φίλτρο λαδιού
-Φίλτρο καμπίνας
-Μπουζί
-Τακάκια εμπρός
Σύνολο 320€ με την εργασία στον Σφακιανάκη. Τα λάδια τα αγόρασα μόνος μου online 50€ με τα μεταφορικά, οπότε στο συνεργείο πλήρωσα 270€...
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@ernest said in VW T-ROC 2026:
Σχετικά με το θέμα <πίσω ανάρτηση>: οι παρακάτω φωτογραφίες (από γερμανικό forum) είναι από το νέο T-Roc 1.5 TSI 150 PS, σε δείγμα χωρίς DCC Adaptive Chasis Control. Έχει πολλαπλών συνδέσμων.
Δεν προκαλεί έκπληξη η χρήση πολλαπλών στην έκδοση με τους 150. Παρεπιπτόντως θα υπάρχει επιλογή για dcc pro ?
Από ότι βλέπω το DCC Pro μπαίνει μόνο στο νέο Tiguan, στο Tayron και στο τελευταίο Passat.
@jamesd said in FORD KUGA 2020:
2.5 λίτρα δεν έχει τεκμήριο/φπ πλέον;
Έχει, αλλά πολύ μειωμένο πλέον: το συγκεκριμένο από το 2026 βάσει ρύπων (122gr CO2) θα έχει τεκμήριο 2.000€ και κατ' επέκταση Φόρο Πολυτελείας 100€ (5% του τεκμηρίου).
Opel Crossland Χ 1.2 130 PS, 2020, 6η ετήσια συντήρηση (αλλά τα χλμ. είναι 72.000) :
-Λάδια Total Quartz RCP 5W-30 4lt
-Φίλτρο λαδιού
-Φίλτρο καμπίνας
-Μπουζί
-Τακάκια εμπρός
Σύνολο 320€ με την εργασία στον Σφακιανάκη. Τα λάδια τα αγόρασα μόνος μου online 50€ με τα μεταφορικά, οπότε στο συνεργείο πλήρωσα 270€...
@vdx said in VW T-ROC 2026:
@ernest said in VW T-ROC 2026:
Σχετικά με το θέμα <πίσω ανάρτηση>: οι παρακάτω φωτογραφίες (από γερμανικό forum) είναι από το νέο T-Roc 1.5 TSI 150 PS, σε δείγμα χωρίς DCC Adaptive Chasis Control. Έχει πολλαπλών συνδέσμων.
Δεν προκαλεί έκπληξη η χρήση πολλαπλών στην έκδοση με τους 150. Παρεπιπτόντως θα υπάρχει επιλογή για dcc pro ?
Από ότι βλέπω το DCC Pro μπαίνει μόνο στο νέο Tiguan, στο Tayron και στο τελευταίο Passat.
Σχετικά με το θέμα <πίσω ανάρτηση>: οι παρακάτω φωτογραφίες (από γερμανικό forum) είναι από το νέο T-Roc 1.5 TSI 150 PS, σε δείγμα χωρίς DCC Adaptive Chasis Control. Έχει πολλαπλών συνδέσμων.



Καλησπέρα. Αν κάποιος έχει απορία, η απόσταση από το έδαφος στο νέο T-Roc είναι 17,5 εκ.
Από το manual του αυτοκινήτου:

Στις 4/5 η παρουσίαση της νέας Fabia
Στις 20:00 (ώρα Ελλάδας)
Ernest wrote:
Chrisb. wrote:
σε polo 9n 1.4 οι προτεινομενες διαστασεις ειναι 165/70/14 και 185/60/14 ....σε 175 πλατος μπορω να βαλω λαστιχο?!
Είχα βάλει στης συζύγου μου 175/65/14, κανένα πρόβλημα. Στην επόμενη αλλαγή ξαναγύρισα βέβαια στην μαμά 165/70/14. Οι τιμές νομίζω είναι πάνω κάτω παραπλήσιες...
γιατι ξαναγυρισες?
Επειδή δεν κέρδισα κάτι με την αλλάγή (είναι και αυτόματο το δικό μας και δεν έχουμε και φοβερές απαιτήσεις) και οι τιμές ήταν ίδιες...
σε polo 9n 1.4 οι προτεινομενες διαστασεις ειναι 165/70/14 και 185/60/14 ....σε 175 πλατος μπορω να βαλω λαστιχο?!
Είχα βάλει στης συζύγου μου 175/65/14, κανένα πρόβλημα. Στην επόμενη αλλαγή ξαναγύρισα βέβαια στην μαμά 165/70/14. Οι τιμές νομίζω είναι πάνω κάτω παραπλήσιες...
Άνοιξε ο ελληνικός διαμορφωτής!
https://www.opel.gr/aftokinita/mokka-models/mokka/configurator.html