Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 3
    • Posts 1047
    • Best 161
    • Groups 0

    lapin

    @lapin

    257
    Reputation
    33
    Profile views
    1047
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    lapin Unfollow Follow

    Best posts made by lapin

    • RE: Volkswagen Taigo

      Πολύ σωστός φίλε.
      Έχουμε χάσει την μπάλα με τις τιμολογήσεις.
      Ρετούσαραν ένα βραζιλιάνικο αυτοκίνητο, μετέφεραν την παραγωγή στην ιβηρική χερσόνησο και μας το τιμολόγησαν σαν να φτιάχνεται και να απευθύνεται στο Λουξεμβούργο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lapin
    • RE: AN ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟ 2005 Ή ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ!!!

      Διακρίνω στο νήμα μία απορία για το που βρίσκουν οι αγοραστές τα χρήματα για να αγοράσουν "ακριβά" σπίτια. Προφανώς δεν είναι όλοι που έχουν τα χρήματα αυτά. Όμως είναι αρκετοί και δεν είναι απαραίτητα κλέφτες ή φοροφυγάδες. Η απάντηση είναι απλή: οικογενειακή (υπο)στήριξη. Υπάρχουν οικογένειες, και μάλιστα πολλές, που έχουν ακόμα αρκετές οικονομίες στην τράπεζα και -το βασικότερο- περιουσία προς ρευστοποίηση. Η αγορά κατοικίας για την κόρη ή το γιο θεωρείται λόγος σοβαρός και ικανός για να βγουν στο σφυρί τα παλιά σπίτια, οικόπεδα, χωράφια, αγροτικές κατοικίες, κ.λπ., της κάθε οικογένειας που τα διαθέτει. Αυτά, δηλαδή οι οικονομίες και τα ακίνητα προς ρευστοποίηση, αν συνδυαστούν με ένα τραπεζικό δανεισμό, φθάνουν και περισσεύουν για πολλούς. Και επειδή είμαστε σε μία χώρα 10-11 εκατομμυρίων, αρκεί ένα 10 με 20% του συνόλου των οικογενειών να ενταχθούν στην παραπάνω περιγραφόμενη κατηγορία για να δημιουργήσει ένα αγοραστικό κοινό που να υπερκαλύψει την ακόμα σχετικά περιορισμένη προσφορά νέων ακινήτων μετά από μία δεκατία απραξίας.

      posted in Αντίλογος
      L
      lapin
    • RE: Cupra Born

      @storm said in Cupra Born:

      @lapin said in Cupra Born:

      Νομίζω δεν υπάρχει σχετικό νήμα. Αν υπάρχει παρακαλώ να σβηστεί.

      Με 30.000 (με την επιδότηση) παίρνεις ένα καλά εξοπλισμένο ηλεκτρικό με 204ps, 0-100 σε 7,2 sec, χώρους Leon/Golf, καλή συμπεριφορά στο δρόμο και πραγματική αυτονομία 300 με 350 km. Εδώ που έχουν φτάσει οι τιμές στα συμβατικά, το λες και καλή περίπτωση για ηλεκτρικό...

      https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-CUPRA-Born-204-PS_226533.asp

      https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/CUPRA-Born-Diathesimo-sthn-Ellada-apo-25-900-eyrw_226209.asp?b=2

      Δεν ξέρω από ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά από σχεδίαση πολύ μπάνικο... Μου θυμίζει λίγο i20N αλλά και Civic TypeR 3η,4η γενιά. Πολύ επιθετική σχεδίαση.

      Ναι δεν έχεις άδικο. Εν τω μεταξύ διαβάζω ότι τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό είναι καλύτερα από τα αντίστοιχα του ID3. Αυτό ομολογώ πως δεν το περίμενα. Αυτό που περίμενα βέβαια ήταν η καλύτερη οδική συμπεριφορά, που και αυτό ισχύει φυσικά. Γενικά διαβάζω πως σε σύγκριση με το ID3, με το οποίο φτιάχνονται στο ίδιο γερμανικό εργοστάσιο, είναι είτε καλύτερο είτε ισάξιο στα σημεία. Πουθενά κατώτερο όμως. Το έδειξα και στη γυναικά μου και της άρεσε πολύ...
      Έχουμε και κλειστό γκαράζ, με παροχή ρεύματος, οπότε ώρες ώρες σου μπαίνουν κάτι περίεργες σκέψεις...!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lapin
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      @bassstarlet said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Ο Barbieτσιώτης την πάτησε, προσπαθώντας να υπερασπιστεί τους υφισταμένους του.
      Καλοζωϊσμένος πορφυρογέννητος, δεν τον λυπούμαστε (φευ).

      Και ο πρωθυπουργός που τον διόρισε το ίδιο πορφυρογέννητος και καλοζωισμένος είναι και επίσης πάντα προσπαθεί να δικαιολογήσει τους υφισταμένους του, άρα που είναι το πρόβλημα με το Βαρβιτσιώτη;

      posted in Αντίλογος
      L
      lapin
    • RE: Q3 sportback ή Cupra formentor

      Αφού δεν τρελαίνεσαι για τις υπερ-επιδόσεις και προτιμάς την άνεση μπορείς να περιμένεις λίγο μέχρι να έρθει το Formentor με τον 1.5 150 κινητήρα οπότε θα έχεις και ρέστα κάπου 15.000€...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lapin
    • RE: Opel Astra L (2021)

      Καλά δεν αμφιβάλλω ότι η Seat και η Skoda δεν έχουν κύρος, αλλά στο δικό μου το μυαλό και το όνομα Opel παραπέμπει στο φτωχό συγγενή της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Στον πάτο του κύρους των γερμανικών αυτοκινήτων. Θυμάμαι έναν Ελβετό γείτονα ο οποίος μου έλεγε με απαξία ότι "τo Opel είναι το αυτοκίνητο του βιοτέχνη". Θυμάμαι, επίσης, πριν πολλά χρόνια που είχα πάει να δω το Corsa (C) και ο πωλητής το μόνο που είχε να μου πει για να μου το πουλήσει ήταν η ατάκα "γερμανικό αυτοκίνητο". Τι άλλο να μου έλεγε δηλαδή, ότι τα Opel θεωρούνται καλά αυτοκίνητα; Η ειρωνία τώρα είναι ότι θα πρέπει να σου πει κάτι άλλο γιατί το γερμανικό μας έγινε και γαλλικό ταυτόχρονα και τα γαλλικά "δεν είναι όπως τα γερμανικά"...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lapin
    • RE: Cupra Formentor

      Δεν ήρθε ακόμα η ώρα των ηλεκτρικών στην Ελλάδα. Και το λέει κάποιος που έχει κλειστό γκαράζ με παροχή ρεύματος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lapin
    • RE: Seat Leon Mk4 (2020)

      Ισχύει. Ο 130 έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας και λειτουργεί στον κύκλο miller. Ο νέος 1,5tsi 115 πιθανότατα θα βασίζεται στον 130άρη αν και είναι επίσης πιθανό να έχει μικρότερη τουρμπίνα.

      https://www.4troxoi.gr/dokimes/vw-golf-1-5-tsi-130-ps-i-chrysi-tomi/

      Εγώ πάντως, ως κάτοχος αυτοκινήτου με τον 1,0tsi 115, δηλώνω ότι θα προτιμούσα 1000 φορές να είχα τον 1,5 115 και ας μην τον έχω οδηγήσει ποτέ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lapin
    • RE: CUPRA LEON F/L 2024

      Απίστευτο:
      https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Peripoliko-CUPRA-Leon-VZ-me-300-aloga_272258.asp

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lapin
    • RE: VW FORUM

      Εγώ πάντως θεωρώ απίθανο να παραμείνουν μακροπρόθεσμα στο ίδιο μοντέλο (Golf/T-Roc) ο 1.5 mild hybrid και ο 1,5 full hybrid. Δεν είναι ούτε λογικό ούτε βιώσιμο για την εταιρεία να προσφέρει π.χ. 150 άλογα σε mhev έκδοση και 170 άλογα σε HEV έκδοση τον 1,5tsi. Καλύπτουν τις ίδιες ανάγκες, λειτουργούν χωρίς φόρτιση και οι δύο, λογικά θα έχουν παρόμοιες (όχι ίδιες) επιδόσεις και οι τιμές δεν μπορεί να έχουν μεγάλες διαφορές. Ένας από τους δύο μακροπρόθεσμα θα καταργηθεί και οι λογική λέει ο MHEV. Βασικά, η λογική λέει ότι, θα παραμείνει ένας αυτοφορτιζόμενος υβριδικός και ένας επαναφορτιζόμενος κινητήρας (PHEV) σε ολόκληρο το group.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lapin

    Latest posts made by lapin

    • RE: Audi A3 (Type 8y - 2020)

      @vdx said in Audi A3 (Type 8y - 2020):

      @a-d-p said in Audi A3 (Type 8y - 2020):

      Νέο εσωτερικό για τα Audi A3, S3 και RS 3: Όλες οι αλλαγές

      Αφαίρεσαν τους φυσικούς διακόπτες 😂😂😂
      Αλλά κάτι πρέπει να παρουσιάσουν και στην νέα γενιά του Α3…

      Ε, ναι, είπαν, αφού η VW ανακοίνωσε την επιστροφή στους φυσικούς διακόπτες, εμείς θα προχωρήσουμε στην κατάργησή τους, επειδή η Audi είναι premium....!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lapin
    • RE: Cupra Formentor

      Το ίδιο ακριβώς (το facelift) έχει μία φίλη που της το έχουν δώσει εταιρικό και δηλώνει ξετρελαμένη. Ήθελε να με πάει βόλτα για να μου το δείξει γιατί ξέρει ότι μου αρέσουν τα Cupra. Εγώ της εξηγούσα ότι αρνούμαι να μπω σε Cupra που δεν είναι δίλιτρο και βενζίνη (μόνο) αλλά στο τέλος της έκανα το χατήρι...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lapin
    • RE: Cupra Formentor

      Τελικά ποιο έχεις; To 204ps ή το 272ps;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lapin
    • RE: Renault 4

      Δεν είπα κάτι τέτοιο, απλώς θεωρώ την 150άρα πιο ενδιαφέρουσα έκδοση...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lapin
    • RE: Renault 4

      Είναι σχεδόν βέβαιο ότι το R4 θα έχει 35.000+ (στα 150ps) όταν το R5 έχει βασική τα 33.200 (στα 150ps). 2000€ περίπου είναι η διαφορά μεταξύ τους συνήθως.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lapin
    • RE: ID. Polo

      Το πρόβλημα του ID Polo είναι ο εξωτερικός σχεδιασμός, ο οποίος είναι εντελώς ανέμπνευστος και βαρετός. Και το ID3 Neo το ίδιο θα έλεγα. Ευτυχώς υπάρχουν και τα αδελφάκια της Cupra.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lapin
    • RE: Cupra Formentor

      @ilias78 said in Cupra Formentor:

      @spi_duster said in Cupra Formentor:

      Ειναι χαμηλο με αποτελεσμα να μη μπορει να παει περα απο εκει που θα παει και ενα μεσο στριταδικο.

      Με αφορμή αυτό, ξέρουμε τι απόσταση έχει απο το έδαφος?

      Στα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν αναφέρεται κάτι. Στο διαδίκτυο υπάρχουν αναφορές για 16,5cm στις βασικές εκδόσεις και 16,1 στις PHEV και VZ. Μπορεί και να μην ισχύουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lapin
    • RE: Cupra Formentor

      Το Formentor είναι αντίστοιχο της Χ2, όχι της σειράς 1. Για τη σειρά 1 το αντίστοιχο μοντέλο της Cupra είναι το Leon. Ως προς τη Χ1 αντίστοιχο είναι το Terramar. Το Formentor δεν είναι αυτοκίνητο για εκτός δρόμου περιπέτειες, το γράφει και στο βιβλίο οδηγιών...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lapin
    • RE: VW FORUM

      Εγώ πάντως θεωρώ απίθανο να παραμείνουν μακροπρόθεσμα στο ίδιο μοντέλο (Golf/T-Roc) ο 1.5 mild hybrid και ο 1,5 full hybrid. Δεν είναι ούτε λογικό ούτε βιώσιμο για την εταιρεία να προσφέρει π.χ. 150 άλογα σε mhev έκδοση και 170 άλογα σε HEV έκδοση τον 1,5tsi. Καλύπτουν τις ίδιες ανάγκες, λειτουργούν χωρίς φόρτιση και οι δύο, λογικά θα έχουν παρόμοιες (όχι ίδιες) επιδόσεις και οι τιμές δεν μπορεί να έχουν μεγάλες διαφορές. Ένας από τους δύο μακροπρόθεσμα θα καταργηθεί και οι λογική λέει ο MHEV. Βασικά, η λογική λέει ότι, θα παραμείνει ένας αυτοφορτιζόμενος υβριδικός και ένας επαναφορτιζόμενος κινητήρας (PHEV) σε ολόκληρο το group.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lapin
    • RE: ALFA ROMEO GIULIA

      Ποια νέα Guilia είναι αυτή; Δεν είχαν πει ότι θα επαναφέρουν στην παραγωγή την τωρινή μέχρι να την αντικαταστήσουν στο μέλλον με μία crossover-τύπου Guilia; Μπορεί αυτό στις φωτογραφίες να είναι ψεύτικο "AI" δημιούργημα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lapin
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr