Ευχαριστώ και πάλι κύριοι. Θα μελετήσω και το νήμα από το οποίο έδωσε link ο Φάνης.
Στην Toyota όταν είχα ρωτήσει το σέρβις το οποίο συμπεριλαμβάνει την αλλαγή λαδιού του eCVT στα Corolla Hybrid έχει κόστος 300-350€.
Ευχαριστώ και πάλι κύριοι. Θα μελετήσω και το νήμα από το οποίο έδωσε link ο Φάνης.
Στην Toyota όταν είχα ρωτήσει το σέρβις το οποίο συμπεριλαμβάνει την αλλαγή λαδιού του eCVT στα Corolla Hybrid έχει κόστος 300-350€.
Όμορφο και αρκετά 'μαζεμένο' το hatchback. Κουκλί σε αυτό το χρώμα. Με ανησυχεί λίγο το κατέβασμα της οροφής πίσω μέχρι τα φώτα ως προς τον διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια των πίσω αλλά και τον χώρο αποσκευών. Και φυσικά τι κιβώτια/κινητήρες θα μας έρθουν στην Ευρώπη.
Πάντως, αντίθετα με το sedan που μοιάζει σαν να έκανε το Accord gastric sleeve και έχασε απότομα τα 3/4 του περιττού σωματικού του βάρους, το hatchback στην πρώτη ματιά μου βγάζει μια κομψότητα που στον ευρωπαϊκό χώρο θα μετρήσει θεωρώ πολύ. Έχει χάσει φυσικά την διαφορετικότητα αλλά και τον ωμά επιθετικό σχεδιαστικό χαρακτήρα του MK X. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό...
@lap said in Hyundai Kona 2023:
Που σαι ρε sabas. Ευτυχώς εισαι καλά. Χάθηκες.
Ποιο βίντεο είδες;
Διάφορα vd είδα για αυτό καθώς μου αρέσει πάρα πολύ εμφανισιακά (και σε σύγκριση με το Niro). Ειδικά N-line κόκκινο.
Χάθηκα για καλό λόγο και είμαι όσο καλύτερα γίνεται. Βρισκόμασταν με την σύζυγο τα τελευταία 4ετη σε προσπάθεια τεκνοποίησης μέσω εξωσωματικών με τους γιατρούς να θεωρούν σχεδόν απίθανη την φυσιολογική σύλληψη. Μετά από 4 χαμένες εξωσωματικές στους καλύτερους γιατρούς της Θεσσαλονίκης μας έμειναν λεφτά για άλλη μια τελευταία. Αποφασίσαμε λοιπόν να κατέβουμε Αθήνα , συστημένοι σε γιατρό, να δω και τους κολλητούς μου με την ευκαιρία. Το ραντεβού με τον γιατρό πήγε απογοητευτικά άσχημα ενώ την επόμενη που βγήκα Φλοίσβο να δω τους κολλητούς μου έκλεψαν του ενός 11 μηνών μηχανή 17k....
Ευτυχώς όμως ως εκ θαύματος η μηχανή του βρέθηκε μετά από λίγες ημέρες, σχεδόν άθικτη.
Παράλληλα η παρουσία μας στην Αθήνα είχε αποτέλεσμα ένα μικρό (τεράστιο για εμάς) θαύμα, όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων. Αρκούσε μια μας "επαφή" εκεί ώστε τώρα να περιμένουμε το πρώτο μας παιδί. Κάναμε 4 αποτυχημένες εξωσωματικές, ματώσαμε οικονομικά, κλάψαμε, απογοητευτήκαμε, νευριάσαμε, (έβρισα, έσπασα κλπ κλπ) μαύρισε η ψυχή μας και τελικά αποδείχθηκε πως η Θεσσαλονίκη ήταν ο κρυπτονίτης μας. Έπρεπε απλά να κάνουμε sex στην Αττική!
Η σύζυγος εν κατακλείδι είναι έγκυος στον μονάκριβο γιό μου! Σε 3 ημέρες μπαίνουμε στον 7ο μήνα ενώ χαίρουν αμφότεροι άκρας υγείας. Μπορεί να πήγε πίσω μερικά χρόνια το πλάνο "νέο όχημα" για εμένα, ένεκα ιατρικών και λοιπών εξόδων, αλλά η ευτυχία που νιώθω όταν τον βλέπω στο Doppler ή όταν με κλοτσάει δυνατά ενώ πιάνω την κοιλιά της συζύγου δεν πληρώνεται με χρήματα και δεν θα μου την έδινε κανένα όχημα στον κόσμο!! Οπότε προς το παρόν μπαίνω forum αραιά και που για να χαζεύω γιατί πλέον αντί για Formentor, Tuscon & Sportage κοιτάω για αλλαξιέρες, παιδικά καθίσματα, συστήματα σιδερώματος και ενδοεπικοινωνίας!
Συγνώμη για το σεντόνι και το off-topic αλλά όσοι έχουν περάσει από κάτι αντίστοιχο μπορούν να καταλάβουν γιατί νιώθω σαν μικρό παιδί.
99,9% θα μιλάνε για το GT hybrid. Σιγά μην βάλουν οι Γάλλοι πολλαπλούς στα βενζίνης/diesel. Μετά για να πάρεις τις οθόνες και τα παπατζίδικα εφέ θα κοστίζει πολλά. Βασικά υπάρχει αυτό πλέον. Λέγεται DS4. Όποιος θέλει premium feeling + ml απλά αγοράζει DS4.
Δύο πραγματακια. Επειδή και εμένα εκ πρώτης μου άρεσε η κερήθρα μετά το ξανασκέφτηκα. Σκέφτεστε τι βρωμιά θα μαζεύει στα διάκενα και πόσο δύσκολα (δεν) θα καθαρίζει; Επίσης διαβάζω κάτι για eHEV. Αν είναι μια εκ των επιλογών έχει καλώς. Αν είναι Η επιλογή καληνύχτα και αντίο.
Στο Civic όπως και στα Focus/Xceed-ProCeed θα είμαι ανένδοτος ότι και να λέει το marketing η διαφήμιση αλλά και οι εδώ οπαδοί των δύο αυτών μοντέλων. Μόνο 1.5T, μόνο μηχανικό κιβώτιο. Δεν θέλω ούτε 1000cc mh με άλογα από 1500cc, ούτε DCT, ούτε eCVT/CVT, ούτε HEV. Απλά πράγματα. ΔΕΝ με πείθουν, ΔΕΝ είναι 'το ίδιο' τα 150ps από 1000cc mh ή από eHEV και από 1500cc non mh με μηχανικό πως να το κάνουμε τώρα ρε οπαδοί;....
Αυτόματο απαραίτητα μόνο σε PSA. Πάντως αρχίζω και φοβάμαι πως ο μπαρμπαΣ θα μας την κάνει με τον ένα η τον άλλον τρόπο πρώτα από όλα στην τιμολόγηση.
https://www.autoblog.com/2021/05/17/2022-honda-civic-manual/
Ευτυχώς στο hatchback τουλάχιστον δεν θα είναι μονόδρομος το CVT όπως φαίνεται.
Saba κολπάκι.
Πάρε τα swiffer για το σπίτι, εκείνα που ναι σαν ξεσκονοπανα και το περνάς και καθαρίζουν αμέσως.
Έχω τρέλα με την καθαριότητα. Μέσα στις κοιλότητες θα πιάσει αργά ή γρήγορα μάκα/μούργα και θα πρέπει να έχεις βγάλει το 'συντήρηση έργων τέχνης' για να την καθαρίσεις ενώ εγώ πιθανότατα γεννήθηκα για Νορβηγός ξυλοκόπος...
@strom γύρισες το μαχαίρι στην καρδιά μου....
@lap τσιγάρο κομμένο 04/2012 μαχαίρι σε 1ημερα χωρίς να μεσολαβήσει άτμισμα/ηλεκτρονικό κλπ απο 4 πακέτα prince μαλακό την ημέρα...
Εφόσον η κατάσταση πάει για αυτόματα κιβωτια τότε έκανε καλή επιλογή η honda. Θεωτηρικτα θα είναι πολύ αξιόπιστο.
Παντως και το κιβτιο αυτό έχει τεχνικές αλλαγές σχέσεων. Δεν μουγκριζει σαν το e cvt της Toyota.
Δεν λέω ότι θα είναι κακό. Civic στην ουσία δεν θα είναι. Να πάρεις το eHEV σε Jazz ή σε b_suv HRV κυρίως για πόλη και κοντινές εξορμήσεις το ακούω. Να πάρεις Civic, τον ορισμό των δυναμικών χαρακτηριστικών στα C_hatch ,eHEV δεν το χωράει ο νους μου! Άσε που αν κρίνω από τις τιμές του αντίστοιχου Jazz, όπως σωστά ειπώθηκε, θα θες 35κ για high spec Civic eHEV. Άποψή μου πάντα...
Η εμφάνιση και στα δύο ξαδέρφια για εμένα είναι εκκεντρική με αυτή του Sportage να παραπέμπει ακόμα περισσότερο σε εκτός Ευρώπης στόχευση. Στο εσωτερικό του εκ πρώτης όψεως θεωρώ ότι θα είναι πιο εργονομικό από το αντίστοιχο του Tuscon.
Εξωτερικά μου βγάζει και εμένα, όπως του Φάνη, την αίσθηση ότι είναι πιο μακρύ σκάφος. Ίσως όμως να οφείλεται στο γεγονός ότι πλέον τα ξαδέρφια θα βγαίνουν με δύο διαφορετικά μήκη εκ των οποίων τα long δεν θα έρχονται Ευρώπη. Ίσως λοιπόν αυτό που βλέπουμε στις πρώτες εικόνες να είναι US SPEC.
Αυτό που περιμένω κατά βάση είναι καλύτερη οδική συμπεριφορά και σαφέστερο σύστημα διεύθυνσης από αυτά που βλέπω και διαβάζω για το Tuscon.
Τέλος επειδή δεν μπορώ να καταλάβω την λογική του Έλληνα εισαγωγέα αναμένω με επιφύλαξη το πώς θα καταλήξει να εισαχθεί το όχημα με το καλό στην Ελλάδα καθώς καιρό τώρα έχω καταλάβει ότι 'ο Βασιλάκης έχει πάθει Θεοχαράκη'. Ήτοι η Nissan του τελευταίου είναι ξεκάθαρα η Hyundai του πρώτου. Συνεπαγόμενα όπως ακριβώς 'θέλει' από την Renault να πουλάει κατά προτίμηση Clio/Captur κάπως έτσι από την Kia θέλουν να πουλάει μόνο Stonic! Το αντίστοιχο του QQ είναι το Tuscon στην εδώ εξίσωση οπότε φοβάμαι μην πάθει το Sportage Kadjar. Οψόμεθα...
Για να δούμε με το καλό πως θα έρθει στην Ευρώπη και κυρίως πως θα το εισάγει ο Βασιλάκης...
Sabas_Thess είχα δει κάτι σχέδια που πραγματικά το αυτοκίνητο δεν βλεποταν (σαν να το είχε σχεδιάσει 12χρονος Ταιβανεζος ήταν!) οπότε ηρέμησα με το κανονικό!
Ρε ψηλέ δεν νομίζεις ότι έχουμε μιλήσει αρκετά, 'μοιραζόμαστε' από ένα λεονταράκι, ένα πάθος σπάνιο για τον μπασκετικό Ολυμπιακό (είμεθα καθαρά ποδοσφαιρικός σύλλογος) και σε πολλά θέματα συμφωνούμε απόλυτα για να με λες απλά Χρήστο; Sabas_Thess λες και είναι Δεκέμβριος του 2019 και μόλις μπήκα...
-> Disclaimer προς admin: αν το post αυτό βαράει pick στο gaydar plz delete asap!
Εξωτερικοί χώροι που δεν αντιστοιχούν στους εσωτερικούς για τους πίσω επιβάτες, άρα ποιός ο λόγος να πας στα 4,57 από τα 4,4 ενός Kadjar πχ;
DCT αποκλειστικά (;) και ένα τιμόνι χωρίς feedback. Δεν τα λες και καλά δεδομένα.
Τιμή στα 33k αποτι λένε για Ελλάδα. Θα είναι έκπληξη αν πουλήσει με όσα προσφέρει σε αυτά τα λεφτά. Θα πρέπει να είναι κάποιος φανατικός της Renault. Εν αναμονή του νέου Kadjar κάποια στιγμή μετά το καλοκαίρι νομίζω θα είναι βασικά χωρίς προοπτική.
Το πίσω μέρος του αν δεν υπάρχει κάποιος λόγος πρακτικός που είναι σηκωμένο σε σχέση με το μπροστά κάνει ένα περίεργο εμφανισιακά όχημα άσχημο.
Επίσης αν δεν κάνω λάθος θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στην Νότιο Κορέα όπου κυκλοφορεί για τις εκεί αγορές ως όχημα της Samsung. Αυτό δεν μπορώ να ψυχολογησω αν είναι καλό ή κακό.
Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω όλους αυτούς που επιλέγουν να πάρουν Golf και παρά ταύτα δεν το παίρνουν με μηχανικό κιβώτιο να γλιτώσουν το DSG και το 'e_crap'...
Δείτε εδώ ομορφιά. Και ιδιαίτερο χρώμα. Δύο τα τινά. Πρώτον να έχει αυξημένο μεταξόνιο στα 2,70m και δεύτερον ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ Συγγελίδη πως θα το εισάγεις.
Τουλάχιστον αν είναι να φάμε στη μάπα την γαλλική λόξα, τον ημιακαμπτο και το touch sensitive εσωτερικό παντού (πφφφ) να υπάρχει διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις με όλους τους κινητήρες. Όχι μόνο σαν ταξί στην Ρουμανία ήτοι diesel low spec M/T όπως το παρόν μοντέλο...
Είμαι 99% σίγουρος ότι τον 1,6Τ 180ps τον έχουν κόψει οριστικά απ' παντού όπως και τον 2,0Τ Diesel. Στην θέση τους λογικά θα παίζει μόνο GT Hybrid.
Βασικά το SW είναι να κάνεις χιλιόμετρα να μην έχεις το άγχος της αναγέννησης να το πάρεις 1,5Τ blueHDI EAT8 τουλάχιστον Allure+ να γουστάρεις roadtrips και ποιος τα γ@μ@@ τα SUVS....
Οκ δυστυχώς το μεταξόνιο του SW MK III είναι ίδιο ακριβώς με του hatchback το οποίο είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το MK II. Το ανωτέρω POV commentary εμπεριέχει και οδηγικό συγκριτικό 308 MKIII SW GT pack Hybrid EAT8 vs MK III SW 1,2T Allure EAT8 vs Leon 1,5T eTSI vs 308 ΜΚ ΙΙ 1,2Τ EAT8! Πολύ χρήσιμα συμπεράσματα από τις συγκρίσεις.
Επί προσωπικού με ξενέρωσε το γεγονός του μεταξονιου στο SW αλλά αρχίζω να καταλαβαίνω ότι ειδικά με τα 600+L σε αυτό έχουν επέλθει αρκετές βελτιώσεις σε πολλούς τομείς έτσι ώστε να αρκεί μια συνειδητοποίηση του τι αγοράζεις για να πεις ότι σε καλύπτει το πακέτο του MK III.
Καλή επιλογή έναντι του ευρωπαϊκού ανταγωνισμού εν αναμονή δύο κορυφαίων αντιπάλων εντός 2022 (Focus f/l & Civic XI). Φυσικά επειδή είμαστε κάτοικοι μπανανίας πολλά θα εξαρτηθούν θεωρώ από το πώς θα εισαχθούν το καθε ένα από αυτά. Θα έρθει το Focus μόνο 1.0Τ mh ή και 1,5Τ (και στο sw); Θα έρθει το Civic XI με μηχανικό κιβώτιο ή μόνο με CVT; Θα έρθει το Civic XI αποκλειστικά Hybrid στην Ευρώπη σαν το HRV; Θα εισαχθεί εξαρχής το 308 με όλες τις εξοπλιστικές εκδόσεις ή πάλι με ταβάνι Allure (το SW); Πολλά τα ερωτήματα και επιρρεπείς στα λάθη οι Έλληνες εισαγωγείς. Υπομονή, υπομονή και πίστη....