Ευχαριστώ και πάλι κύριοι. Θα μελετήσω και το νήμα από το οποίο έδωσε link ο Φάνης.
Στην Toyota όταν είχα ρωτήσει το σέρβις το οποίο συμπεριλαμβάνει την αλλαγή λαδιού του eCVT στα Corolla Hybrid έχει κόστος 300-350€.
Ευχαριστώ και πάλι κύριοι. Θα μελετήσω και το νήμα από το οποίο έδωσε link ο Φάνης.
Στην Toyota όταν είχα ρωτήσει το σέρβις το οποίο συμπεριλαμβάνει την αλλαγή λαδιού του eCVT στα Corolla Hybrid έχει κόστος 300-350€.
Όμορφο και αρκετά 'μαζεμένο' το hatchback. Κουκλί σε αυτό το χρώμα. Με ανησυχεί λίγο το κατέβασμα της οροφής πίσω μέχρι τα φώτα ως προς τον διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια των πίσω αλλά και τον χώρο αποσκευών. Και φυσικά τι κιβώτια/κινητήρες θα μας έρθουν στην Ευρώπη.
Πάντως, αντίθετα με το sedan που μοιάζει σαν να έκανε το Accord gastric sleeve και έχασε απότομα τα 3/4 του περιττού σωματικού του βάρους, το hatchback στην πρώτη ματιά μου βγάζει μια κομψότητα που στον ευρωπαϊκό χώρο θα μετρήσει θεωρώ πολύ. Έχει χάσει φυσικά την διαφορετικότητα αλλά και τον ωμά επιθετικό σχεδιαστικό χαρακτήρα του MK X. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό...
@lap said in Hyundai Kona 2023:
Που σαι ρε sabas. Ευτυχώς εισαι καλά. Χάθηκες.
Ποιο βίντεο είδες;
Διάφορα vd είδα για αυτό καθώς μου αρέσει πάρα πολύ εμφανισιακά (και σε σύγκριση με το Niro). Ειδικά N-line κόκκινο.
Χάθηκα για καλό λόγο και είμαι όσο καλύτερα γίνεται. Βρισκόμασταν με την σύζυγο τα τελευταία 4ετη σε προσπάθεια τεκνοποίησης μέσω εξωσωματικών με τους γιατρούς να θεωρούν σχεδόν απίθανη την φυσιολογική σύλληψη. Μετά από 4 χαμένες εξωσωματικές στους καλύτερους γιατρούς της Θεσσαλονίκης μας έμειναν λεφτά για άλλη μια τελευταία. Αποφασίσαμε λοιπόν να κατέβουμε Αθήνα , συστημένοι σε γιατρό, να δω και τους κολλητούς μου με την ευκαιρία. Το ραντεβού με τον γιατρό πήγε απογοητευτικά άσχημα ενώ την επόμενη που βγήκα Φλοίσβο να δω τους κολλητούς μου έκλεψαν του ενός 11 μηνών μηχανή 17k....
Ευτυχώς όμως ως εκ θαύματος η μηχανή του βρέθηκε μετά από λίγες ημέρες, σχεδόν άθικτη.
Παράλληλα η παρουσία μας στην Αθήνα είχε αποτέλεσμα ένα μικρό (τεράστιο για εμάς) θαύμα, όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων. Αρκούσε μια μας "επαφή" εκεί ώστε τώρα να περιμένουμε το πρώτο μας παιδί. Κάναμε 4 αποτυχημένες εξωσωματικές, ματώσαμε οικονομικά, κλάψαμε, απογοητευτήκαμε, νευριάσαμε, (έβρισα, έσπασα κλπ κλπ) μαύρισε η ψυχή μας και τελικά αποδείχθηκε πως η Θεσσαλονίκη ήταν ο κρυπτονίτης μας. Έπρεπε απλά να κάνουμε sex στην Αττική!
Η σύζυγος εν κατακλείδι είναι έγκυος στον μονάκριβο γιό μου! Σε 3 ημέρες μπαίνουμε στον 7ο μήνα ενώ χαίρουν αμφότεροι άκρας υγείας. Μπορεί να πήγε πίσω μερικά χρόνια το πλάνο "νέο όχημα" για εμένα, ένεκα ιατρικών και λοιπών εξόδων, αλλά η ευτυχία που νιώθω όταν τον βλέπω στο Doppler ή όταν με κλοτσάει δυνατά ενώ πιάνω την κοιλιά της συζύγου δεν πληρώνεται με χρήματα και δεν θα μου την έδινε κανένα όχημα στον κόσμο!! Οπότε προς το παρόν μπαίνω forum αραιά και που για να χαζεύω γιατί πλέον αντί για Formentor, Tuscon & Sportage κοιτάω για αλλαξιέρες, παιδικά καθίσματα, συστήματα σιδερώματος και ενδοεπικοινωνίας!
Συγνώμη για το σεντόνι και το off-topic αλλά όσοι έχουν περάσει από κάτι αντίστοιχο μπορούν να καταλάβουν γιατί νιώθω σαν μικρό παιδί.
99,9% θα μιλάνε για το GT hybrid. Σιγά μην βάλουν οι Γάλλοι πολλαπλούς στα βενζίνης/diesel. Μετά για να πάρεις τις οθόνες και τα παπατζίδικα εφέ θα κοστίζει πολλά. Βασικά υπάρχει αυτό πλέον. Λέγεται DS4. Όποιος θέλει premium feeling + ml απλά αγοράζει DS4.
Δύο πραγματακια. Επειδή και εμένα εκ πρώτης μου άρεσε η κερήθρα μετά το ξανασκέφτηκα. Σκέφτεστε τι βρωμιά θα μαζεύει στα διάκενα και πόσο δύσκολα (δεν) θα καθαρίζει; Επίσης διαβάζω κάτι για eHEV. Αν είναι μια εκ των επιλογών έχει καλώς. Αν είναι Η επιλογή καληνύχτα και αντίο.
Στο Civic όπως και στα Focus/Xceed-ProCeed θα είμαι ανένδοτος ότι και να λέει το marketing η διαφήμιση αλλά και οι εδώ οπαδοί των δύο αυτών μοντέλων. Μόνο 1.5T, μόνο μηχανικό κιβώτιο. Δεν θέλω ούτε 1000cc mh με άλογα από 1500cc, ούτε DCT, ούτε eCVT/CVT, ούτε HEV. Απλά πράγματα. ΔΕΝ με πείθουν, ΔΕΝ είναι 'το ίδιο' τα 150ps από 1000cc mh ή από eHEV και από 1500cc non mh με μηχανικό πως να το κάνουμε τώρα ρε οπαδοί;....
Αυτόματο απαραίτητα μόνο σε PSA. Πάντως αρχίζω και φοβάμαι πως ο μπαρμπαΣ θα μας την κάνει με τον ένα η τον άλλον τρόπο πρώτα από όλα στην τιμολόγηση.
https://www.autoblog.com/2021/05/17/2022-honda-civic-manual/
Ευτυχώς στο hatchback τουλάχιστον δεν θα είναι μονόδρομος το CVT όπως φαίνεται.
Saba κολπάκι.
Πάρε τα swiffer για το σπίτι, εκείνα που ναι σαν ξεσκονοπανα και το περνάς και καθαρίζουν αμέσως.
Έχω τρέλα με την καθαριότητα. Μέσα στις κοιλότητες θα πιάσει αργά ή γρήγορα μάκα/μούργα και θα πρέπει να έχεις βγάλει το 'συντήρηση έργων τέχνης' για να την καθαρίσεις ενώ εγώ πιθανότατα γεννήθηκα για Νορβηγός ξυλοκόπος...
@strom γύρισες το μαχαίρι στην καρδιά μου....
@lap τσιγάρο κομμένο 04/2012 μαχαίρι σε 1ημερα χωρίς να μεσολαβήσει άτμισμα/ηλεκτρονικό κλπ απο 4 πακέτα prince μαλακό την ημέρα...
Μπράβο φίλε να το χαρείς, είναι κουκλάκι!
Άσχετο με το συγκεκριμένο αλλά ρε παιδιά το γ@μημενο το μαύρο πως γίνεται να ανεβάζει όλα τα αυτοκίνητα. Προχθές πέτυχα σε πάρκιν ξενοδοχείου το δικό μου μαύρο γυαλισμένο (R-line) και εσταξα. Και το Symbioz σε εκείνο το ξενερωτο γκρι-γαλάζιο του promo με αφήνει αδιάφορο ενώ σε μαύρο όταν είδα του φίλου είπα "Ωπ, τι έχουμε εδώ; ^^"....!
Γιατί όμως λέμε για "όλα τα γαλλικά"; Γιατί τσιυβαλιάζουμε; Έχω την εντύπωση ότι πλέον η Renault γενικά είναι πολύ πιο αξιόπιστη μάρκα από τα πρώην PSA...
Ευχαριστώ πολύ κύριοι, θα το κοιτάξω όταν ξαναμπώ στο όχημα.
ΥΓ: Woke shit, η ηθοποιός "έπρεπε" να είναι afroamerican woman....
Τη λειτουργία που κρατάς πατημένο το κουμπί ξεκλειδώματος και ανοίγουν όλα τα παράθυρα (και το αντίθετο) δεν την έχουμε;
Επίσης από το up ενεργοποιεί το clima ή αυτό αφορά μόνο το winter+ pack;
Όταν ανοίξει νήμα για το νέο Q3 παράκληση κάποιος να μου δώσει link.
Ελάτε κύριοι ο ψηλός έχει δίκιο. Ο μέσος χρήστης αυτοκινήτου της κατηγορίας κινείται περί τα 90-10 αστικά/υπεραστικά - ταξίδια. Προφανώς και στις ακατάπαυστες αστικές/υπεραστικές μας μετακινήσεις είναι πολύ πιο χρήσιμα οι αναδιπλούμενοι και οι σένσορες. Προσωπικά θα έβαζα αμέσως μετά το BS και τελευταίο τα ACC το οποίο καθιστούν εκνευριστικό οι οδηγοί που "μπαινοβγαίνουν" στην αριστερή λωρίδα για να προσπεράσουν το έτερο σάβανο με αποτέλεσμα να σε κάνει το ACC τραμπάλα....
Τώρα αν οδηγείτε συστηματικά στους interstate και τους autobahn οκ πάω πάσο...
Τέλος ΟΛΑ τα προαναφερόμενα χαρακτηριστικά εξοπλισμένου θα όφειλαν να είναι std απ' την βασική έκδοση δια Νόμου και δια ροπάλου σε κάθε όχημα που κοστίζει πλέον των 25k ευρώ. Όλα τα υπόλοιπα είναι γυφτοδικαιολογίες και μισόλογα..
Όταν μίλησα για το πώς είναι στο ταξίδι το τελευταίο που εννοούσα ήταν η καταναλώσεις του. Αναρτήσεις-τιμόνι-στρίψιμο, ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση και αν έχει ο hev δύναμη αρκετή να ανταποκριθεί σε μια προσπέραση νταλίκας φορτωμένο με clima on.
Καταναλώσεις στους Toyotaκηδες με #tag μην τους ξεφύγει κανένα δεκαδικό ψηφίο από τα stats...
Καλορίζικο καλόξιδο φίλε! Καμία φωτό σήκωσε μέσα έξω όταν το πλύνεις και να μας πεις πως είναι σε ταξίδι φορτωμένο με τα της οικογένειας.
Δεν είπα ότι πουλάει ανάξια στις ΗΠΑ. Έφερε λογισμικό που έκλεβε στους ρυπους των diesel. Στη σκιά του diesel gate κρύφτηκε.
Το diesel gate προβλήθηκε βάση της αποκάλυψης του VW στις ΗΠΑ αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι στο ίδιο ακριβώς αμάρτημα υπέπεσε και η Peugeot. Απλά η Peugeot ποτέ δεν το παραδέχθηκε (και να πληρώσει πλήρωσε πολύ μικρότερα πρόστιμα)...