Ευχαριστώ και πάλι κύριοι. Θα μελετήσω και το νήμα από το οποίο έδωσε link ο Φάνης.
Στην Toyota όταν είχα ρωτήσει το σέρβις το οποίο συμπεριλαμβάνει την αλλαγή λαδιού του eCVT στα Corolla Hybrid έχει κόστος 300-350€.
Ευχαριστώ και πάλι κύριοι. Θα μελετήσω και το νήμα από το οποίο έδωσε link ο Φάνης.
Στην Toyota όταν είχα ρωτήσει το σέρβις το οποίο συμπεριλαμβάνει την αλλαγή λαδιού του eCVT στα Corolla Hybrid έχει κόστος 300-350€.
Όμορφο και αρκετά 'μαζεμένο' το hatchback. Κουκλί σε αυτό το χρώμα. Με ανησυχεί λίγο το κατέβασμα της οροφής πίσω μέχρι τα φώτα ως προς τον διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια των πίσω αλλά και τον χώρο αποσκευών. Και φυσικά τι κιβώτια/κινητήρες θα μας έρθουν στην Ευρώπη.
Πάντως, αντίθετα με το sedan που μοιάζει σαν να έκανε το Accord gastric sleeve και έχασε απότομα τα 3/4 του περιττού σωματικού του βάρους, το hatchback στην πρώτη ματιά μου βγάζει μια κομψότητα που στον ευρωπαϊκό χώρο θα μετρήσει θεωρώ πολύ. Έχει χάσει φυσικά την διαφορετικότητα αλλά και τον ωμά επιθετικό σχεδιαστικό χαρακτήρα του MK X. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό...
@lap said in Hyundai Kona 2023:
Που σαι ρε sabas. Ευτυχώς εισαι καλά. Χάθηκες.
Ποιο βίντεο είδες;
Διάφορα vd είδα για αυτό καθώς μου αρέσει πάρα πολύ εμφανισιακά (και σε σύγκριση με το Niro). Ειδικά N-line κόκκινο.
Χάθηκα για καλό λόγο και είμαι όσο καλύτερα γίνεται. Βρισκόμασταν με την σύζυγο τα τελευταία 4ετη σε προσπάθεια τεκνοποίησης μέσω εξωσωματικών με τους γιατρούς να θεωρούν σχεδόν απίθανη την φυσιολογική σύλληψη. Μετά από 4 χαμένες εξωσωματικές στους καλύτερους γιατρούς της Θεσσαλονίκης μας έμειναν λεφτά για άλλη μια τελευταία. Αποφασίσαμε λοιπόν να κατέβουμε Αθήνα , συστημένοι σε γιατρό, να δω και τους κολλητούς μου με την ευκαιρία. Το ραντεβού με τον γιατρό πήγε απογοητευτικά άσχημα ενώ την επόμενη που βγήκα Φλοίσβο να δω τους κολλητούς μου έκλεψαν του ενός 11 μηνών μηχανή 17k....
Ευτυχώς όμως ως εκ θαύματος η μηχανή του βρέθηκε μετά από λίγες ημέρες, σχεδόν άθικτη.
Παράλληλα η παρουσία μας στην Αθήνα είχε αποτέλεσμα ένα μικρό (τεράστιο για εμάς) θαύμα, όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων. Αρκούσε μια μας "επαφή" εκεί ώστε τώρα να περιμένουμε το πρώτο μας παιδί. Κάναμε 4 αποτυχημένες εξωσωματικές, ματώσαμε οικονομικά, κλάψαμε, απογοητευτήκαμε, νευριάσαμε, (έβρισα, έσπασα κλπ κλπ) μαύρισε η ψυχή μας και τελικά αποδείχθηκε πως η Θεσσαλονίκη ήταν ο κρυπτονίτης μας. Έπρεπε απλά να κάνουμε sex στην Αττική!
Η σύζυγος εν κατακλείδι είναι έγκυος στον μονάκριβο γιό μου! Σε 3 ημέρες μπαίνουμε στον 7ο μήνα ενώ χαίρουν αμφότεροι άκρας υγείας. Μπορεί να πήγε πίσω μερικά χρόνια το πλάνο "νέο όχημα" για εμένα, ένεκα ιατρικών και λοιπών εξόδων, αλλά η ευτυχία που νιώθω όταν τον βλέπω στο Doppler ή όταν με κλοτσάει δυνατά ενώ πιάνω την κοιλιά της συζύγου δεν πληρώνεται με χρήματα και δεν θα μου την έδινε κανένα όχημα στον κόσμο!! Οπότε προς το παρόν μπαίνω forum αραιά και που για να χαζεύω γιατί πλέον αντί για Formentor, Tuscon & Sportage κοιτάω για αλλαξιέρες, παιδικά καθίσματα, συστήματα σιδερώματος και ενδοεπικοινωνίας!
Συγνώμη για το σεντόνι και το off-topic αλλά όσοι έχουν περάσει από κάτι αντίστοιχο μπορούν να καταλάβουν γιατί νιώθω σαν μικρό παιδί.
99,9% θα μιλάνε για το GT hybrid. Σιγά μην βάλουν οι Γάλλοι πολλαπλούς στα βενζίνης/diesel. Μετά για να πάρεις τις οθόνες και τα παπατζίδικα εφέ θα κοστίζει πολλά. Βασικά υπάρχει αυτό πλέον. Λέγεται DS4. Όποιος θέλει premium feeling + ml απλά αγοράζει DS4.
Δύο πραγματακια. Επειδή και εμένα εκ πρώτης μου άρεσε η κερήθρα μετά το ξανασκέφτηκα. Σκέφτεστε τι βρωμιά θα μαζεύει στα διάκενα και πόσο δύσκολα (δεν) θα καθαρίζει; Επίσης διαβάζω κάτι για eHEV. Αν είναι μια εκ των επιλογών έχει καλώς. Αν είναι Η επιλογή καληνύχτα και αντίο.
Στο Civic όπως και στα Focus/Xceed-ProCeed θα είμαι ανένδοτος ότι και να λέει το marketing η διαφήμιση αλλά και οι εδώ οπαδοί των δύο αυτών μοντέλων. Μόνο 1.5T, μόνο μηχανικό κιβώτιο. Δεν θέλω ούτε 1000cc mh με άλογα από 1500cc, ούτε DCT, ούτε eCVT/CVT, ούτε HEV. Απλά πράγματα. ΔΕΝ με πείθουν, ΔΕΝ είναι 'το ίδιο' τα 150ps από 1000cc mh ή από eHEV και από 1500cc non mh με μηχανικό πως να το κάνουμε τώρα ρε οπαδοί;....
Αυτόματο απαραίτητα μόνο σε PSA. Πάντως αρχίζω και φοβάμαι πως ο μπαρμπαΣ θα μας την κάνει με τον ένα η τον άλλον τρόπο πρώτα από όλα στην τιμολόγηση.
https://www.autoblog.com/2021/05/17/2022-honda-civic-manual/
Ευτυχώς στο hatchback τουλάχιστον δεν θα είναι μονόδρομος το CVT όπως φαίνεται.
Saba κολπάκι.
Πάρε τα swiffer για το σπίτι, εκείνα που ναι σαν ξεσκονοπανα και το περνάς και καθαρίζουν αμέσως.
Έχω τρέλα με την καθαριότητα. Μέσα στις κοιλότητες θα πιάσει αργά ή γρήγορα μάκα/μούργα και θα πρέπει να έχεις βγάλει το 'συντήρηση έργων τέχνης' για να την καθαρίσεις ενώ εγώ πιθανότατα γεννήθηκα για Νορβηγός ξυλοκόπος...
@strom γύρισες το μαχαίρι στην καρδιά μου....
@lap τσιγάρο κομμένο 04/2012 μαχαίρι σε 1ημερα χωρίς να μεσολαβήσει άτμισμα/ηλεκτρονικό κλπ απο 4 πακέτα prince μαλακό την ημέρα...
Το κακό για εμένα με το R-line είναι ότι τα περισσότερα που πληρώνεις είναι πλαστικά ενώ επιπροσθέτως φορτώνεσαι τις 19αρες...
@kapelis said in VW Tiguan 2024:
Κρίμα που η εισαγωγική έκδοση δεν έχει Adaptive Cruise Control. Μήπως κάνω λάθος? Μπράβο που δίνουν επιλογή για διαχωριστικό δίχτυ μεταξυ χώρου επιβατών και αποσκευών.
Αυτό επειδή και εγώ το γλυκοκοιτάω δεν είναι too much, έτσι; Δεν θα κάνει το αμάξι να μοιάζει σαν εκείνα τα punto τα δίπορτα που κλείνανε τα πίσω παράθυρα μετατρέποντάς σε "επαγγελματικά";....
@lap Δεν το ήξερα. Ευχαριστώ για την πληροφορία. Είπα να πω καλό για VAG μετά από χρόνια, ξινό μου τόβγαλες.... αχαχσαχα
@iceman7 μάλλον με κάποιον άλλο με μπερδεύεις.
Προσωπικά μελετώντας τον εξοπλισμό του, κρίνοντας παράλληλα τον άμεσο ανταγωνισμό του κατά τα προσωπικά μου γούστα ως υποψήφιο αγοραστή, θα έλεγα ότι η More είναι ιδανική. Μοναδική παραφωνία η έλλειψη, αλλά και το γελοία υψηλό κόστος των 1050€, του εργοστασίου Navi.
Στην πράξη θεωρώ οι περισσότεροι με AA/ACP θα είναι αλλά αν θυμάμαι καλά δεν φέρνει απεικόνιση στον πίνακα οργάνων αντίθετα με το εργοστασιακό. Η απεικόνιση τώρα στον πίνακα οργάνων είναι πραγματικά εντυπωσιακή (την γνώρισα σε td ενός φορτωμένου σε εξοπλισμό Q3 της πρώην οδοντιατρου μου με τον μεγάλο πίνακα). Όμως είμαι βέβαιος ότι θα τον χρησιμοποιούσα ελάχιστα στην αρχή που όλα θες να τα γευτείς και μετά θα γυρνούσα σε πιο κλασικές απεικονίσεις.
Πολύ ευχάριστο (πράγμα σπάνιο στον VAG) το πλήρες ADAS (με side assist) από την βασική. Όπως επίσης για εμένα οι 17" ζάντες. Στην ουσία αυτό που θα ήθελα να ξέρω είναι εάν το βασικό infotainment των 12,9" έχει πλέον φωτιζόμενα sliders όπως το νέο 15". Μου φαίνεται ύποπτα όμοιο με το preF/L και ανησυχώ γιατί αυτό ήταν σοβαρό εργονομικό ατόπημα.
Όταν διαμορφώνω όπως θέλω το Formentor και το Kuga f/l, αμφότερα με μηχανικό κιβώτιο, και βγαίνουν στα ίδια λεφτά με σχεδόν ίδιο εξοπλισμό (πλην θερμαινόμενων καθισμάτων) δεν βλέπω τον λόγο να μην θεωρώ σοβαρότατο υποψήφιο το νέο Tig, δυνάμει των προρρηθέντων...
ΥΓ: Κοίτα να δεις που λέω παχιά λόγια σχεδόν 5 έτη εδώ μέσα και παίζει πάλι να τα δώσω στο Ράιχ...
Όσοι έχετε panoroof έχετε διαπιστώσει έξτρα αεροδυναμικούς θορύβους; Ρωτάω γιατί έτσι διάβασα στην δοκιμή της κ. Φαμπιάτου ενός QQ.
Σε τι να διαφέρει άραγε η Life από την More ώστε να αξίζει μόνο 400€ ενώ παράλληλα να "αξίζει" η διαφορετική έκδοση;....
@jamesd αν έρχεται με τον puretech 136ps έχει μέσα στο έλαιο καδένα, mh και dct7 κιβώτιο. Αν έρχεται με τον puretech 130ps wet belt & EAT8.
@lap said in Nissan Qashqai 2021:
Δεν μένει αλλη επιλογή! Corolla cross!
Βγήκε και το fl σε κάποιες εκθέσεις
18αρι με ημιάκαμπτο. Κάτι με χαλάει στην εμφάνισή του. 12 μήνες αναμονής (λένε). Μπα με κούρασε το θέμα. Ή θα πάω yolo για Formentor ή για Arkana mh που τα γουστάρω τέρμα εμφανισιακά.
@lap said in Nissan Qashqai 2021:
Εκείνο το akarna e tech εννοείς;;;
Ή οντως της Nissan ?
Το e-tech των Renault έχει αλλά προβλήματα (πολύπλοκο κιβώτιο και πολλές αναφορές για oil leaks). Για το e-power ήταν η αναφορά. Παρεπιπτόντως αρκετές αναφορές και για το cvt του Austral διάβασα. Πολύ φωτό από φορτωτική το Austral στις ομάδες στο fb...
Σήμερα είναι τόσο το ετήσιο ποσό. Αύριο μας εγγυάται κάνεις πόσο θα είναι; Ρητορικό το ερώτημα. Ήδη ψάχνονται για αύξηση ΤΚ γιατί δεν τους βγήκαν τα κουκιά με τον υπολογισμό των τελών βάση ρύπων...