Ευχαριστώ και πάλι κύριοι. Θα μελετήσω και το νήμα από το οποίο έδωσε link ο Φάνης.
Στην Toyota όταν είχα ρωτήσει το σέρβις το οποίο συμπεριλαμβάνει την αλλαγή λαδιού του eCVT στα Corolla Hybrid έχει κόστος 300-350€.
Ευχαριστώ και πάλι κύριοι. Θα μελετήσω και το νήμα από το οποίο έδωσε link ο Φάνης.
Στην Toyota όταν είχα ρωτήσει το σέρβις το οποίο συμπεριλαμβάνει την αλλαγή λαδιού του eCVT στα Corolla Hybrid έχει κόστος 300-350€.
Όμορφο και αρκετά 'μαζεμένο' το hatchback. Κουκλί σε αυτό το χρώμα. Με ανησυχεί λίγο το κατέβασμα της οροφής πίσω μέχρι τα φώτα ως προς τον διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια των πίσω αλλά και τον χώρο αποσκευών. Και φυσικά τι κιβώτια/κινητήρες θα μας έρθουν στην Ευρώπη.
Πάντως, αντίθετα με το sedan που μοιάζει σαν να έκανε το Accord gastric sleeve και έχασε απότομα τα 3/4 του περιττού σωματικού του βάρους, το hatchback στην πρώτη ματιά μου βγάζει μια κομψότητα που στον ευρωπαϊκό χώρο θα μετρήσει θεωρώ πολύ. Έχει χάσει φυσικά την διαφορετικότητα αλλά και τον ωμά επιθετικό σχεδιαστικό χαρακτήρα του MK X. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό...
@lap said in Hyundai Kona 2023:
Που σαι ρε sabas. Ευτυχώς εισαι καλά. Χάθηκες.
Ποιο βίντεο είδες;
Διάφορα vd είδα για αυτό καθώς μου αρέσει πάρα πολύ εμφανισιακά (και σε σύγκριση με το Niro). Ειδικά N-line κόκκινο.
Χάθηκα για καλό λόγο και είμαι όσο καλύτερα γίνεται. Βρισκόμασταν με την σύζυγο τα τελευταία 4ετη σε προσπάθεια τεκνοποίησης μέσω εξωσωματικών με τους γιατρούς να θεωρούν σχεδόν απίθανη την φυσιολογική σύλληψη. Μετά από 4 χαμένες εξωσωματικές στους καλύτερους γιατρούς της Θεσσαλονίκης μας έμειναν λεφτά για άλλη μια τελευταία. Αποφασίσαμε λοιπόν να κατέβουμε Αθήνα , συστημένοι σε γιατρό, να δω και τους κολλητούς μου με την ευκαιρία. Το ραντεβού με τον γιατρό πήγε απογοητευτικά άσχημα ενώ την επόμενη που βγήκα Φλοίσβο να δω τους κολλητούς μου έκλεψαν του ενός 11 μηνών μηχανή 17k....
Ευτυχώς όμως ως εκ θαύματος η μηχανή του βρέθηκε μετά από λίγες ημέρες, σχεδόν άθικτη.
Παράλληλα η παρουσία μας στην Αθήνα είχε αποτέλεσμα ένα μικρό (τεράστιο για εμάς) θαύμα, όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων. Αρκούσε μια μας "επαφή" εκεί ώστε τώρα να περιμένουμε το πρώτο μας παιδί. Κάναμε 4 αποτυχημένες εξωσωματικές, ματώσαμε οικονομικά, κλάψαμε, απογοητευτήκαμε, νευριάσαμε, (έβρισα, έσπασα κλπ κλπ) μαύρισε η ψυχή μας και τελικά αποδείχθηκε πως η Θεσσαλονίκη ήταν ο κρυπτονίτης μας. Έπρεπε απλά να κάνουμε sex στην Αττική!
Η σύζυγος εν κατακλείδι είναι έγκυος στον μονάκριβο γιό μου! Σε 3 ημέρες μπαίνουμε στον 7ο μήνα ενώ χαίρουν αμφότεροι άκρας υγείας. Μπορεί να πήγε πίσω μερικά χρόνια το πλάνο "νέο όχημα" για εμένα, ένεκα ιατρικών και λοιπών εξόδων, αλλά η ευτυχία που νιώθω όταν τον βλέπω στο Doppler ή όταν με κλοτσάει δυνατά ενώ πιάνω την κοιλιά της συζύγου δεν πληρώνεται με χρήματα και δεν θα μου την έδινε κανένα όχημα στον κόσμο!! Οπότε προς το παρόν μπαίνω forum αραιά και που για να χαζεύω γιατί πλέον αντί για Formentor, Tuscon & Sportage κοιτάω για αλλαξιέρες, παιδικά καθίσματα, συστήματα σιδερώματος και ενδοεπικοινωνίας!
Συγνώμη για το σεντόνι και το off-topic αλλά όσοι έχουν περάσει από κάτι αντίστοιχο μπορούν να καταλάβουν γιατί νιώθω σαν μικρό παιδί.
99,9% θα μιλάνε για το GT hybrid. Σιγά μην βάλουν οι Γάλλοι πολλαπλούς στα βενζίνης/diesel. Μετά για να πάρεις τις οθόνες και τα παπατζίδικα εφέ θα κοστίζει πολλά. Βασικά υπάρχει αυτό πλέον. Λέγεται DS4. Όποιος θέλει premium feeling + ml απλά αγοράζει DS4.
Δύο πραγματακια. Επειδή και εμένα εκ πρώτης μου άρεσε η κερήθρα μετά το ξανασκέφτηκα. Σκέφτεστε τι βρωμιά θα μαζεύει στα διάκενα και πόσο δύσκολα (δεν) θα καθαρίζει; Επίσης διαβάζω κάτι για eHEV. Αν είναι μια εκ των επιλογών έχει καλώς. Αν είναι Η επιλογή καληνύχτα και αντίο.
Στο Civic όπως και στα Focus/Xceed-ProCeed θα είμαι ανένδοτος ότι και να λέει το marketing η διαφήμιση αλλά και οι εδώ οπαδοί των δύο αυτών μοντέλων. Μόνο 1.5T, μόνο μηχανικό κιβώτιο. Δεν θέλω ούτε 1000cc mh με άλογα από 1500cc, ούτε DCT, ούτε eCVT/CVT, ούτε HEV. Απλά πράγματα. ΔΕΝ με πείθουν, ΔΕΝ είναι 'το ίδιο' τα 150ps από 1000cc mh ή από eHEV και από 1500cc non mh με μηχανικό πως να το κάνουμε τώρα ρε οπαδοί;....
Αυτόματο απαραίτητα μόνο σε PSA. Πάντως αρχίζω και φοβάμαι πως ο μπαρμπαΣ θα μας την κάνει με τον ένα η τον άλλον τρόπο πρώτα από όλα στην τιμολόγηση.
https://www.autoblog.com/2021/05/17/2022-honda-civic-manual/
Ευτυχώς στο hatchback τουλάχιστον δεν θα είναι μονόδρομος το CVT όπως φαίνεται.
Saba κολπάκι.
Πάρε τα swiffer για το σπίτι, εκείνα που ναι σαν ξεσκονοπανα και το περνάς και καθαρίζουν αμέσως.
Έχω τρέλα με την καθαριότητα. Μέσα στις κοιλότητες θα πιάσει αργά ή γρήγορα μάκα/μούργα και θα πρέπει να έχεις βγάλει το 'συντήρηση έργων τέχνης' για να την καθαρίσεις ενώ εγώ πιθανότατα γεννήθηκα για Νορβηγός ξυλοκόπος...
@strom γύρισες το μαχαίρι στην καρδιά μου....
@lap τσιγάρο κομμένο 04/2012 μαχαίρι σε 1ημερα χωρίς να μεσολαβήσει άτμισμα/ηλεκτρονικό κλπ απο 4 πακέτα prince μαλακό την ημέρα...
Το ozempic, όπως πολλά αρχικώς προωθημένα ως "θαυματουργά" φάρμακα (πρόχειρα μου έρχεται στο μυαλό η ιντερφερόνη ή το συμπλήρωμα σπιρουλίνα), όπως αποδεικνύεται από τις τελευταίες μελέτες κάνει πολύ περισσότερο κακό από το "καλό" να σου κόβει την όρεξη.
Κατά τα άλλα αν αυτό που έγραψες ήταν κάποια απόπειρα για χιούμορ λυπάμαι τον κύκλο σου πραγματικά! Εκτός εάν είσαι άτεκνος. Εντελώς φιλικά να ξέρεις ότι "το άγιο δισκοπότηρο" του Έλληνα είναι η οικογένεια οπότε καλό θα ήταν να αφήσεις έξω από την οποία κάκιστη απόπειρα για χιούμορ τα παιδιά του οποιουδήποτε έχεις απέναντι σου, αλλιώς θα βρίσκεσαι προ δυσάρεστων εκπλήξεων.
Για την ιστορία ο μονάκριβός μου είναι ένας ψηλόλιγνος κούκλος, άρα δεν λέω τα ανωτέρω απο θέση άμυνας....
Να μας πεις 1) πόση ώρα έκανε το όλο installation και 2) αν αντιληφθείς κάποια ουσιαστική διαφορά στην ταχύτητα του συστήματος μετά το cpu update.
@mariolas said in KIA SPORTAGE 2021:
Η αξιοπιστία νομίζω έχει να κάνει με την νοοτροπία και τις αξίες.Οχι με το αν μπορούν να φτιάξουν κάτι καλό,γιατί αποδεδειγμένα μπορούν.
Δεν διαφωνώ καθόλου. Μάλιστα ως VAGιτης παραδέχομαι ότι η Toyota έχει εκ διαμέτρου ανώτερο αξιακό σύστημα από τον VAG. Ούτε αμφιβάλω ότι φτιάχνουν καλά οχήματα. Δεν θεωρώ ότι υπάρχουν πλέον κακά οχήματα. Υπάρχουν οχήματα σε συγκεκριμένες στοχεύσεις και (θα έπρεπε να υπάρχουν) υποψήφιοι αγοραστές που γνωρίζουν τις πραγματικές τους ανάγκες, άρα και να ψωνίζουν ανάλογα.
Γνωρίζω καλά ότι ο συγκεκριμένος είναι biast με την Toyota. Όλο το ξέρουν αυτό αλλά δεν παύει να μιλάει τη γλώσσα της αλήθειας. Προσωπικά παρότι δεν είμαι φαν της Toyota σέβομαι και ακούω τις απόψεις του. Κάνει επίκληση στη λογική.
Προσωπικά δεν τα θεωρώ χρέπια. Κυρίως τα θεωρώ όμοια σε αξιοπιστία/μακροζωία, άρα και κόστος συντήρησης. Εκεί υπερέχουν και αυτό προστατεύεται το σχόλιο μου. Σε όλα τα υπόλοιπα υστερούν.
@piliourits said in KIA SPORTAGE 2021:
Ε ναι, χαίρω πολύ Χρήστος. Αν μπορούσαμε να αγοράσουμε σοβαρό Γιαπωνέζικο όχημα (άρα 2L+) θα είχαν κλείσει μαζί με τα συνεργεία και τα αυτοκινητιστικά fora. Θα είχε ηρεμήσει η ψυχή μας....
Ευχαριστώ πολύ τον φίλο που σήκωσε το "vs" vd για τα hybrids. Προσωπικά μου έλυσε όλες τις απορίες εκτός από την σύγκριση τιμών των καινούργιων μπαταριών καθώς εστίασε στην ακρίβεια των παλιών μπαταριών της Hyundai. Το έστειλα και στον υποψήφιο αγοραστή φίλο.
Στο ζουμί της υπόθεσης ενισχύθηκε η πεποίθηση μου ότι hev σημαίνει ΜΟΝΟ Toyota. Επίσης είναι φοβερό για εμένα ως VAGίτη να ακούω (κάθε φορά) το πόσα πράγματα έχουν αφαιρέσει από την λειτουργία τους τα Toyota hevs καθιστώντας τα κορυφή στην αξιοπιστία αλλά και στην απλότητα συντήρησης. Συγκλονιστικό πραγματικά. Κρίμα να μην υφίσταται ένα Toyota hev c-suv με πραγματικούς c χώρους και κινητήρα "Βαλκανικού" κυβισμού...
Ακούγεται πρώτον (λίγο) και δεύτερον είναι κίνηση στο άμεσο οπτικό μου πεδίο. Πώς είναι δυνατόν να μην το αντιληφθώ;
Άντε να ρωτήσω και αυτό. Σε Tiguan μόλις ξεκλειδώσω και ανοίξω πόρτα το πεντάλ του φρένου μαζεύει κάνα δύο πόντους και επανέρχεται. Τι φάση; Είναι κάποια υδραυλική συμπίεση/αποσυμπίεση; Ρωτάω εδώ μήπως γενικά συσχετίζεται με το mh ή το dsg.
Το αφήνω εδώ ελλείψει νήματος Tayron.
Όταν έλεγα εγώ ότι το νέο Kodiaq έχει κατώτερη ποιότητα καμπίνας από το Tiguan τα έπαιρνα από τη Karenta...