Ευχαριστώ και πάλι κύριοι. Θα μελετήσω και το νήμα από το οποίο έδωσε link ο Φάνης.
Στην Toyota όταν είχα ρωτήσει το σέρβις το οποίο συμπεριλαμβάνει την αλλαγή λαδιού του eCVT στα Corolla Hybrid έχει κόστος 300-350€.
Ευχαριστώ και πάλι κύριοι. Θα μελετήσω και το νήμα από το οποίο έδωσε link ο Φάνης.
Στην Toyota όταν είχα ρωτήσει το σέρβις το οποίο συμπεριλαμβάνει την αλλαγή λαδιού του eCVT στα Corolla Hybrid έχει κόστος 300-350€.
Όμορφο και αρκετά 'μαζεμένο' το hatchback. Κουκλί σε αυτό το χρώμα. Με ανησυχεί λίγο το κατέβασμα της οροφής πίσω μέχρι τα φώτα ως προς τον διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια των πίσω αλλά και τον χώρο αποσκευών. Και φυσικά τι κιβώτια/κινητήρες θα μας έρθουν στην Ευρώπη.
Πάντως, αντίθετα με το sedan που μοιάζει σαν να έκανε το Accord gastric sleeve και έχασε απότομα τα 3/4 του περιττού σωματικού του βάρους, το hatchback στην πρώτη ματιά μου βγάζει μια κομψότητα που στον ευρωπαϊκό χώρο θα μετρήσει θεωρώ πολύ. Έχει χάσει φυσικά την διαφορετικότητα αλλά και τον ωμά επιθετικό σχεδιαστικό χαρακτήρα του MK X. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό...
@lap said in Hyundai Kona 2023:
Που σαι ρε sabas. Ευτυχώς εισαι καλά. Χάθηκες.
Ποιο βίντεο είδες;
Διάφορα vd είδα για αυτό καθώς μου αρέσει πάρα πολύ εμφανισιακά (και σε σύγκριση με το Niro). Ειδικά N-line κόκκινο.
Χάθηκα για καλό λόγο και είμαι όσο καλύτερα γίνεται. Βρισκόμασταν με την σύζυγο τα τελευταία 4ετη σε προσπάθεια τεκνοποίησης μέσω εξωσωματικών με τους γιατρούς να θεωρούν σχεδόν απίθανη την φυσιολογική σύλληψη. Μετά από 4 χαμένες εξωσωματικές στους καλύτερους γιατρούς της Θεσσαλονίκης μας έμειναν λεφτά για άλλη μια τελευταία. Αποφασίσαμε λοιπόν να κατέβουμε Αθήνα , συστημένοι σε γιατρό, να δω και τους κολλητούς μου με την ευκαιρία. Το ραντεβού με τον γιατρό πήγε απογοητευτικά άσχημα ενώ την επόμενη που βγήκα Φλοίσβο να δω τους κολλητούς μου έκλεψαν του ενός 11 μηνών μηχανή 17k....
Ευτυχώς όμως ως εκ θαύματος η μηχανή του βρέθηκε μετά από λίγες ημέρες, σχεδόν άθικτη.
Παράλληλα η παρουσία μας στην Αθήνα είχε αποτέλεσμα ένα μικρό (τεράστιο για εμάς) θαύμα, όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων. Αρκούσε μια μας "επαφή" εκεί ώστε τώρα να περιμένουμε το πρώτο μας παιδί. Κάναμε 4 αποτυχημένες εξωσωματικές, ματώσαμε οικονομικά, κλάψαμε, απογοητευτήκαμε, νευριάσαμε, (έβρισα, έσπασα κλπ κλπ) μαύρισε η ψυχή μας και τελικά αποδείχθηκε πως η Θεσσαλονίκη ήταν ο κρυπτονίτης μας. Έπρεπε απλά να κάνουμε sex στην Αττική!
Η σύζυγος εν κατακλείδι είναι έγκυος στον μονάκριβο γιό μου! Σε 3 ημέρες μπαίνουμε στον 7ο μήνα ενώ χαίρουν αμφότεροι άκρας υγείας. Μπορεί να πήγε πίσω μερικά χρόνια το πλάνο "νέο όχημα" για εμένα, ένεκα ιατρικών και λοιπών εξόδων, αλλά η ευτυχία που νιώθω όταν τον βλέπω στο Doppler ή όταν με κλοτσάει δυνατά ενώ πιάνω την κοιλιά της συζύγου δεν πληρώνεται με χρήματα και δεν θα μου την έδινε κανένα όχημα στον κόσμο!! Οπότε προς το παρόν μπαίνω forum αραιά και που για να χαζεύω γιατί πλέον αντί για Formentor, Tuscon & Sportage κοιτάω για αλλαξιέρες, παιδικά καθίσματα, συστήματα σιδερώματος και ενδοεπικοινωνίας!
Συγνώμη για το σεντόνι και το off-topic αλλά όσοι έχουν περάσει από κάτι αντίστοιχο μπορούν να καταλάβουν γιατί νιώθω σαν μικρό παιδί.
99,9% θα μιλάνε για το GT hybrid. Σιγά μην βάλουν οι Γάλλοι πολλαπλούς στα βενζίνης/diesel. Μετά για να πάρεις τις οθόνες και τα παπατζίδικα εφέ θα κοστίζει πολλά. Βασικά υπάρχει αυτό πλέον. Λέγεται DS4. Όποιος θέλει premium feeling + ml απλά αγοράζει DS4.
Δύο πραγματακια. Επειδή και εμένα εκ πρώτης μου άρεσε η κερήθρα μετά το ξανασκέφτηκα. Σκέφτεστε τι βρωμιά θα μαζεύει στα διάκενα και πόσο δύσκολα (δεν) θα καθαρίζει; Επίσης διαβάζω κάτι για eHEV. Αν είναι μια εκ των επιλογών έχει καλώς. Αν είναι Η επιλογή καληνύχτα και αντίο.
Στο Civic όπως και στα Focus/Xceed-ProCeed θα είμαι ανένδοτος ότι και να λέει το marketing η διαφήμιση αλλά και οι εδώ οπαδοί των δύο αυτών μοντέλων. Μόνο 1.5T, μόνο μηχανικό κιβώτιο. Δεν θέλω ούτε 1000cc mh με άλογα από 1500cc, ούτε DCT, ούτε eCVT/CVT, ούτε HEV. Απλά πράγματα. ΔΕΝ με πείθουν, ΔΕΝ είναι 'το ίδιο' τα 150ps από 1000cc mh ή από eHEV και από 1500cc non mh με μηχανικό πως να το κάνουμε τώρα ρε οπαδοί;....
Αυτόματο απαραίτητα μόνο σε PSA. Πάντως αρχίζω και φοβάμαι πως ο μπαρμπαΣ θα μας την κάνει με τον ένα η τον άλλον τρόπο πρώτα από όλα στην τιμολόγηση.
https://www.autoblog.com/2021/05/17/2022-honda-civic-manual/
Ευτυχώς στο hatchback τουλάχιστον δεν θα είναι μονόδρομος το CVT όπως φαίνεται.
Saba κολπάκι.
Πάρε τα swiffer για το σπίτι, εκείνα που ναι σαν ξεσκονοπανα και το περνάς και καθαρίζουν αμέσως.
Έχω τρέλα με την καθαριότητα. Μέσα στις κοιλότητες θα πιάσει αργά ή γρήγορα μάκα/μούργα και θα πρέπει να έχεις βγάλει το 'συντήρηση έργων τέχνης' για να την καθαρίσεις ενώ εγώ πιθανότατα γεννήθηκα για Νορβηγός ξυλοκόπος...
@strom γύρισες το μαχαίρι στην καρδιά μου....
@lap τσιγάρο κομμένο 04/2012 μαχαίρι σε 1ημερα χωρίς να μεσολαβήσει άτμισμα/ηλεκτρονικό κλπ απο 4 πακέτα prince μαλακό την ημέρα...
Πρόσφατα κάπου είχα διαβάσει πως και καλά θα άφηνε ο όμιλος την εξέλιξη των ΜΕΚ στη Skoda για να ασχοληθεί με τα ηλεκτρικά.
Αυτό βέβαια πριν τους προσγειώσει στην πραγματικότητα η αλήθεια και μαζέψουν (όλοι) τα πλάνα για "εξηλεκτρισμό αύριο". Ίσως τώρα να το ξανασκέφτηκαν καθώς ακόμη πιο πρόσφατα διάβασα ότι ετοιμάζονται να ρίξουν πολύ χρήμα για εξέλιξη ΜΕΚ (ένεκα euro7;)....
@A-d-P ευχαριστώ πολύ για το link.
Στην Karenta μου έβγαλαν και μου έδειξαν για λίγο το εκθεσιακό life γιατί η έκθεση ήταν γεμάτη Golf ένεκα της εκδήλωσης Golf 50 yrs anniversary. Το td ήταν R-line. Οπότε ελάχιστη σημασία έδωσα στους πίσω χώρους, ίσα να δω πόσο άνετα χωράω "πίσω μου". Όταν συνειδητοποίησα πως κάθομαι άνετα το μυαλό μου ήταν να μπω όσο πιο γρήγορα γίνεται στο R-line για td...
Όχι ότι εκμαίευσα την καθοριστική πληροφορία αλλά επιβεβαίωσα σήμερα τηλεφωνικά πως η πλάτη των εμπρός καθισμάτων είναι δερμάτινη-Tep και όχι ύφασμα.
Αυτά είναι τα άγχη του αγοραστή - μπαμπά βρέφους. Αν τα παπουτσάκια θα λερώνουν το κάθισμα.
Για το πίσω κάθισμα προσανατολίζομαι σε αντίστοιχο αδιάβροχο κάλυμμα ώστε να προστατεύσω όσο μπορώ το αμάξι αλλά και να καθαρίζει εύκολα, όσο το παιδί είναι μικρό. Καμιά πρόταση;
Πάντως εγώ όταν πήγα στη Καρέντα για το ραντεβού td του Tig πήγα 30' νωρίτερα (classic) και αφιέρωσα τον χρόνο στο Golf. Σε όλο τα Golf. Όντας μέσα στο 50 yrs anniversary (στο καινούργιο μπλε χρώμα) με κλειστές τις πόρτες για μερικά δευτερόλεπτα η ψυχή μου ήθελε να βάλω την παραγγελία του Tig για το Golf.
Αλλά τι κάνεις; 42 χρόνων με μωρό στο σπίτι λέω βούλωσέ το και πάνε κάνε td το θερίο. Τελειώνοντας δε το td ο πωλητής ήθελε να μου δώσει μόνο μου td το Golf. Του είπα "όχι γιατί επιστρέφοντας θα αλλάξω παραγγελία". Γελάσαμε, κλάψαμε λίγο για τα χαμένα χρόνια και ανοίξαμε τον διαμορφωτή του Tig...
Σοβαρά όμως. Είμαι μέγιστο θύμα των VAG τελικά....
Εγώ πάλι λέω ότι πολύ το ψειρίζουμε. Τα βασικό είναι να πάρει ο καθένας, βάζει του budget σε συνδυασμό με τις ανάγκες του, κάτι που θα το γουστάρει.
Μην ασχοληθείτε ξανά με autotriti, είναι ότι ναναι. Παίζει να μην μέτρησαν και απλά να κάνουν cp τις καταναλώσεις από τα φυλλάδια...
Proximity εννοώ όταν ξεκλειδώνει ενώ πλησιάζεις. Θεωρώ ότι είναι πιο safe όταν να πρέπει να πιάσεις χειρολαβή για να ξεκλειδώσει. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Υπάρχουν φυσικά και τα Faraday bags αλλά είπαμε πληρώνουμε χρυσάφι για να κάνουμε τη ζωή μας λίγο πιο εύκολη. Ειδικά με μικρό παιδί το keyless και το αυτόματο άνοιγμα (είτε με κλειδί είτε με πόδι) το λες και must have...
Ωραία έχω ερώτηση μια που είμαστε στο ζήτημα. Έχει δύο keyless modes. Ένα proximity και ένα που πιάνεις χειρολαβή και ξεκλειδώνει. Έτσι και αλλιώς προτιμώ τον 2ο. Στην ουσία όμως θεωρείτε ότι το 2ο mode είναι λίγο πιο "safe" γιατί ίσως να μην ξεκινάει να εκπέμπει κωδικούς από απόσταση το κλειδί;
Όταν θέλει και παράλληλα την αφήνουν είναι το απολύτως σωστό.