Πσσσσσς!
Στροφή Αγ. Λουκά Πανόραμα
# bolded text
Best posts made by taxidiaris
-
RE: Dacia Springposted in Μελλοντικά Μοντέλα
-Για αγορά ή μίσθωση αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος Λιανικής Τιμής Προ Φόρων έως 30.000€, η επιδότηση αναλογεί στο 20% της αξίας και με μέγιστο ποσό τις 6.000€.
Αν κάνει 22.000 αρχική τιμή, ξεκάθαρα θα κοστίζει 16.000€.
Dublin κανείς λάθος αγαπητέ, γιατι η επιδότηση είναι 20% στη τιμή προ φόρων.
Έτσι , αν θεωρήσουμε ότι το spring θα έχει λιανική τιμή 22000€, άρα ΛΤΠΦ 17742€ (τα ηλεκτρικά επιβαρύνονται μόνο με ΦΠΑ), η επιδότηση θα είναι 3548€.
Άρα η λιανική με την επιδότηση θα είναι 18.452€. Υποθετικό σενάριο πάντα (όσον αφορά στις τιμές), αλλά νομίζω πολύ κοντά στην πραγματικότητα
-
RE: Σύγκριση αυτοκινήτωνposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@katafractos17 said in Σύγκριση αυτοκινήτων:
@criuser said in Σύγκριση αυτοκινήτων:
Περιλήψεις βρε παιδιά...
Δεν έχουμε χρόνο να βλέπουμε τόσα βίντεο που ανεβάζετε...
Η κοπελιά θα διάλεγε το Σε Τρίο.
Πάντως το e-C3 το νοίκιασα για μια βδομάδα και ήταν πραγματικά πολύ ευχάριστο και άνετο. Ικανοποιητικές επιδόσεις για αστική ή περιαστική χρήση, πολύ smooth που λένε και στα χωριά μας, αλλά πραγματική αυτονομία κάτω από 200km (αττική οδός γαρ και βόλτα μέχρι Λουτράκι)
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικάposted in Περί αυτοκίνησης
@w202-amg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@taxidiaris said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@w202-amg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Για το νοικιασμένο τέτοια πράγματα?! Δεν τα ήξερα όλα αυτά που ζω?!# Τίτλος

Για του λόγου το αληθές επισυνάπτω
Το κράτος μεριμνει να τα αρπάξει σε κάθε ενδεχόμενο. Μου φαίνεται παρανοϊκό. Τα προσωπικά σου έξοδα δεν δημιουργούν θέμα φορολόγησης βάση τεκμαρτού αλλά το νοικιασμένο αμάξι σου αλλάζει τα φώτα? Κάνω λάθος?
Όχι δεν κάνεις λάθος, αλλά για να λέμε του στραβού το δίκιο, τα PHEV είναι απάτη για τον απλό λόγο ότι η μεγάλη πλειοψηφία των χρηστών δεν μπορεί να τα φορτίσει κάθε μέρα όπως απαιτείται ώστε να είναι οι εκπομπές ρύπων κοντά στις προδιαγραφές. Εγώ πχ που προσπαθώ πολύ και πάλι δεν μπορώ νά το φορτίζω πάνω από 1 με 2 φορές την εβδομάδα.
-
RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@dimsabas said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:
Δυστυχώς όχι. Μετά από ένα τεστ που δεν τους άρεσε, κομμένα τα MG.
https://cartalk.gr/1-5-vti-tech/Μπράβο ρε dimsabas! Τέτοια test θέλουμε και χρειαζόμαστε!Αν ενοχλήθηκαν κάποιοι, ξύδι!
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικάposted in Περί αυτοκίνησης
@tgd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
BMW 220d Gran Tourer xDrive.
Βόλος - Αμβούργο - Βόλος
4901 χιλιόμετρα
58:10 χρόνος οδήγησης
86,7 km/h μέση ταχύτητα
6,2 lt/100km κατανάλωσηΗ οποία ανέβηκε στο 6,4 μετά την Άουτομπαν, αλλά ξαναέπεσε εκτός Γερμανίας. Όμως δεν μέτρησα χωριστά την Άουτομπαν για να ξέρω τι κάνει με μέση 120 km/h —και παραπάνω... Ξέρω ότι στην Ουγγαρία, που με τα έργα είχα τη χαμηλότερη μέση ταχύτητα, είδα ένδειξη στο "αυτονομόμετρο" σχεδόν 1100km!
Θεσσαλονίκη-Βουδαπέστη-Θεσσαλονίκη τον Αύγουστο τού 24 με αφορμή τη Formula 1, περίπου 2400 km , 3 ενήλικες, αποσκευές ,κλιματισμός συνέχεια, οδήγηση συντηρητική και πάντα σύμφωνη με τα όρια (δηλ.100-130km/h), δεν κράτησα μέση ταχύτητα, θυμάμαι όμως πολύ καλά τη μέση κατανάλωση: 4,3l/100km! Αυτοκίνητο : Πεζώ 308 2023 ντίζελ, χειροκίνητο. Και κάπου εδώ πετιέται ο criuser και λέει :Πάρτε ηλεκτρικά εσείς!
-
RE: Opel Astra L (2021)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@a-d-p said in Opel Astra L (2021):
Βρήκα και τις τιμές του στο λανσάρισμα το "μακρινό" 2022


Αυτή η executive που έχει τώρα 27000€ με ποια από τις παρακάτω είναι πιο κοντά;
Εκδόσεις ντίζελ
Edition 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop MT6 – €27.800
Edition 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop AT8 – €30.600
Elegance 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop MT6 – €30.900
Elegance 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop AT8 – €33.500
GS Line 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop MT6 – €31.900
GS Line 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop AT8 – €34.500
Ultimate 1.5lt Diesel, 130hp Start & Stop AT8 – €40.900https://www.4troxoi.gr/agora/poso-kostizei-to-neo-opel-astra-stin-ellada/
Νομίζω η Elegance είναι η πλησιέστερη. Αν είχε 27Κ τότε αντί για 33,5, θα πουλούσε κιόλας
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικάposted in Περί αυτοκίνησης
@w202-amg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Για το νοικιασμένο τέτοια πράγματα?! Δεν τα ήξερα όλα αυτά που ζω?!# Τίτλος

Για του λόγου το αληθές επισυνάπτω
-
RE: TESLA FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@dettol said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
Day's Range
297.82 - 309.31Ψώνισα στα 303. Θα τις δώσω στα 322
Μουαγιέ στα 260 θα κάνουμε μου φαίνεται…..
Latest posts made by taxidiaris
-
RE: TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????posted in Περί αυτοκίνησης
@a-d-p said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:
@ilias-a said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:
@skg1958 said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:
@ilias-a said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:
@skg1958 said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:
@ilias-a said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:
@dimitrioskosmas said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:
@skg1958 said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:
@a-d-p said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:
Γιατί τα αυτοκίνητα έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση βενζίνης από αυτή που ανακοινώνει ο κατασκευαστής;
Πάντως και στα δύο αυτοκίνητα που οδηγάω τώρα άνετα πέφτω κάτω από την εργοστασιακή τιμή χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.
Μέτρησε το στην αντλία
Μπορείς να δεις διαφορετικά νουμεραΟταν κλεβει η αντλια?
Εγώ πάντως δεν έχω πετύχει αντλία να κλέβει. Πολλαπλασιάζω την μέση κατανάλωση με τις εκατοντάδες χλμ και ξέρω ότι θα πάρω πχ 27 λίτρα . Η ποσότητα που θα πάρω είναι συν πλην μισό λίτρο στο πρώτο σκάσιμο. Πάντα σε εταιρικά της Shell πηγαίνω
Πρεπει να εισαι ο μοναδικος, εκτος και το σφαλμα της ενδειξης ταιριαζει με το κλεψιμο.
Αν με κλέβανε δεν θα έβγαζα 850χλμ με 29 λίτρα
ΟΚ, τα βενζιναδικα που εσυ βαζεις δεν κλεβουν.
Ποσιμπολ
Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία, το 29% των πρατηρίων στην Αθήνα κλέβουν στην αντλία, ενώ στη Θεσσαλονίκη το αντίστοιχο ποσοστό είναι 17%. Μάλιστα, την τελευταία δεκαετία ο αριθμός τους έχει αυξηθεί σημαντικά, αφού το 2016 στην Αθήνα το ποσοστό ήταν 15% και στη Θεσσαλονίκη 11%. Δηλαδή στην Αθήνα διπλασιάστηκε ο αριθμός των πρατηρίων που κλέβουν στην αντλία.
https://www.gocar.gr/news/feed/50071,Pws_klevei_prathrio_Xaneis_15_eyrw_gemis.html
Πάντως κι εγώ που βάζω σε συγκεκριμένο ΕΚΟ ( ιδιωτικό μάλιστα) στη Θεσσαλονίκη εδώ και 15 χρόνια, συμβαδίζουν οι καταναλώσεις του bc με αυτό που γράφει η αντλία. Πάντα γεμίζω έτσι? Με τα 20άρικα που να βγάλεις άκρη αν σε κλέβει…..
-
RE: TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????posted in Περί αυτοκίνησης
@a-d-p said in TI ΒΕΝΖΙΝΗ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΑΣ??????:
Για "τα καύσιμα του " του οδηγού το πάτε το θέμα


Όχι, όχι δεν είναι off-topic!
-
RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!posted in Περί αυτοκίνησης
@realzeus said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@criuser said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@realzeus said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Τι να τα κάνει τα δισκόφρενα με τα μοτέρ που είχε; Μαζί με τα κάρα πήγαινε...
Σε σχέση με τα άλλα της κατηγορίας του πήγαινε καλύτερα από όλα.
Σοβαρά τώρα; Για να δεις το χάος σε επιδόσεις σε σχέση με ένα σοβαρό αυτοκίνητο της εποχής και αντίστοιχου κυβισμού: https://zeperfs.com/en/duel11894-13520.htm
40-140 15 δευτερόλεπτα περισσότερο από την Alfa!!!Βέβαια πρέπει να λάβουμε υπόψη μας και τη διαφορά τιμής. Αν κάνουμε μια αναγωγή σε σημερινά δεδομένα είναι σαν να συγκρίνουμε
αυτοκίνητο των 22000€ με ένα των 41000€! Επίσης πολύ περίεργες μου φαίνονται οι επιδόσεις στο φρενάρισμα. Στο 50-0 ίδια απόσταση, και στο 60-0 λες και χάλασαν τα φρένα τού GS (5,2 m) και στο 100-0 ξαναφτιάχνουν και η διαφορά παραμένει στα 5.1 m!
Πάντως εκπληκτικά αυτοκίνητα και τα 2, πολύ μπροστά από την εποχή τους! Τα έβλεπα σαν πιτσιρίκος και…….


-
RE: BYD forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@ataim εχει βγει plug in και πιο μικρο απο 4,31..και με μεγαλους χωρους και ικανοποιητικο πορτ παγκαζ και τετρακινητο..στα μηχανολογικα μας τα χαλαγε..4,23 jeep renegade 4xe..απο πρωτο χερι το χω δει καθως ημουν ετοιμος να το παρω..
Το μυστικο ειδικα στα plug in ειναι το υψος..1,70 το reneΕδω μιλάμε για αυτοκίνητα, παλι καλά που δεν πήρες τον τενεκε και πήρες κατι καλό και ομορφο. Stellantis plug in συζηταω μονο για leasing. Μιλαμε για πολύ συχνα προβληματα που σε αφηνουν στον δρόμο σε plug in και ξυνουν την κεφαλα τους οι μηχανικοι
συνηθως σου δινουν αλλο αυτοκινητο σε leasing , φαντασου να ειναι δικό σου!!! Εφιαλτης
Το Renegade ΔΕΝ είναι Stellantis! Κυκλοφορούσε ήδη σαν Plug-in από τις αρχές τού 2020, ενώ η συγχώνευση PSA - FCA πραγματοποιήθηκε αργότερα, στις αρχές τού 2021.
Μηχανολογικά γιατί σας τα χάλαγε (αν επιτρέπετε? -
RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!posted in Περί αυτοκίνησης
@tgd said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@a-d-p said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Ο μακαρίτης ο πατέρας μου έκανε αντίστοιχες συγκρίσεις με την τιμή του μοσχαρίσιου κρέατος.
Εγώ μετρούσα "πόσα βινύλια παίρνεις μα αυτά τα λεφτά".
1984 (τότε μου πήρανε πικαπ) 500 δραχμές το βινύλιο, ενώ μέχρι τότε έπαιρνα 380 δραχμές τις κασέτες «τής εταιρείας»
-
RE: TOYOTA AYGO Xposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@fanis75 said in TOYOTA AYGO X:
@wantone said in TOYOTA AYGO X:
Από ότι βλέπω στον διαμορφωτή στις φωτογραφίες αποκτά εμπρός πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος από την έκδοση ENVY και πάνω. Όμως στον εξοπλισμό που δείχνει σε ένα κουτί δεν τους αναφέρει;
Και έχει και το αναφέρει στο site, από έκδοση X Trend (μια κάτω από την E envy) και πάνω:

Ξέρει κανείς από ποια έκδοση και πάνω θα υπάρχουν οι καλύτερες μονώσεις και το ηχομονωτικό παρμπρίζ?
-
RE: Αγορά μεταχειρισμένου με χώρουςposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@tauri said in Αγορά μεταχειρισμένου με χώρους:
@criuser said in Αγορά μεταχειρισμένου με χώρους:
To frontera είναι μεγαλύτερο από τα υπόλοιπα.
Δεν σε βόλεψε ?
Ο 1,6 αν μιλάς για το 5 αιρκρος είχε 120 άλογα.
0 1,5 έχει 130 άλογα.
Όλα αυτά που ανέφερα είναι "στενα". Εννοώντας ότι δεν χωράει 2 καθίσματα isofix + 1 ενήλικας. Σε χώρους για πόδια κτλ ειναι μια χαρά. Από αυτά που έχω δει, τα μόνα που είναι σχετικά (τονίζω το σχετικά) άνετα στο πλάτος είναι το scenic, το picasso και το c5 aircross.
Για τον 1.6 - 130ps της Renault ρωτάωΑΡΙΣΤΟ!!! ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ!!! CITROEN C5 AIRCROSS 2021 1.5 diesel https://www.car.gr/s/xe5j303q/
Δες κι αυτό, νομίζω σε καλύπτει.
Να σας ζήσουν! -
RE: TOYOTA AYGO Xposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@tolisk20 said in TOYOTA AYGO X:
https://autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/proti-timi-gia-to-neo-toyota-aygo-x-hybrid/
Αναλογικα με ισπανια φαινεται οτι καπου στα 18500+ θα καταληξουμε εδω στην πρωτη εισαγωγικη εκδοση..
Not bad, αν λάβουμε υπόψιν μας τα 17770 που κοστίζει η μέχρι τώρα βασική έκδοση με CVT, το λες και ευκαιρία!
-
RE: Stellantis ελλαδα=κλεψια?posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@tkin73 said in Stellantis ελλαδα=κλεψια?:
Το θέμα είναι αν είναι αλήθεια όχι πόσοι και που τα ανεβάζουμε!
Έτσι κι αλλιώς εμάς ποιος μας υπολογίζει;
Οι πωλήσεις του ομίλου στελαντις στην Ελλάδα συγκριτικα με έξω είναι μάλλον από τις υψηλότερες..
Ο Έλληνας έχει ερωτευτεί το ντιζάιν του λιονταριού ακόμα και αν γίνει λαμπάδα!Τα όμορφα λιοντάρια όμορφα καίγονται……
-
RE: Renault Symbioz 2024posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@newradpilot said in Renault Symbioz 2024:
Έμαθε κανείς πότε βγαίνουν οι τιμοκατάλογοι με τον
160hp 1.8 κινήτηρα ;Υπάρχει ακόμη αρκετό απόθεμα απο αυτοκίνητα με τον προηγούμενο κινητήρα. Όταν τελειώσει, ή μειωθεί πολύ, τότε θα φέρουν το 1800.