Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 2
    • Followers 1
    • Topics 0
    • Posts 1645
    • Best 570
    • Groups 0

    tgd

    @tgd

    Please enter occupation - Please enter your interests

    978
    Reputation
    59
    Profile views
    1645
    Posts
    1
    Followers
    2
    Following
    Joined Last Online

    tgd Unfollow Follow

    Best posts made by tgd

    • RE: Οδικώς στην Ευρώπη-Οδηγίες

      Επίσης, όσον αναφέρθηκε σε ασφάλεια (αλλά και οδικό δίκτυο)  έχει νόημα αν κάποιος ξεκινήσει από Ήπειρο , να πάει εναλλακτικα μέσω Αλβανίας & Μαυροβουνίου ;

      Και το Here και το Google βγάζουν γρηγορότερο να πας βόρεια μέσω Σερβίας. Άντε το πολύ-πολύ από Κόσοβο στο Μαυροβούνιο. Μέχρι να φτάσεις στα Τίρανα από τον Βόλο έχεις φτάσεις σχεδόν στο Βελιγράδι. Ο ξάδελφός μου που δουλεύει στα Τίρανα τα τελευταία χρόνια λέει ότι οι δρόμοι στην Αλβανία είναι απαράδεκτοι.

      posted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
      T
      tgd
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εαν δεν υπάρχουν μεγάλα πρόστιμα ο Έλληνας δεν γίνεται άνθρωπος...μόνο με φοβέρα. Στο εξωτερικό γιατί είμαστε Παναγίες???

      Όχι γιατί το πρόστιμο είναι μεγάλο, αλλά γιατί το πρόστιμο είναι σίγουρο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: AN ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟ 2005 Ή ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ!!!

      Τό 'χω ξαναγράψει; Ίσως, δεν θυμάμαι.

      Έφυγα από την Αθήνα το 2004 και μετακόμισα στον Βόλο. Έψαχνα πολύ καιρό να βρω δουλειά στην επαρχία. Ο πατέρας μου όταν ήμουν στο Γυμνάσιο είχε βρει μια καλή δουλειά στην Κρήτη, και δεν έφυγε από την Αθήνα γιατί πίστευε ότι θα ήταν κακό για το δικό μου μέλλον. Παρότι τον παρακάλαγα να φύγουμε από την Αθήνα. Σπόυδασα τελικά στην Πάτρα, και ποτέ δεν χώνεψα τις αποστάσεις της Αθήνας.

      Το καλοκαίρι του 2004, είμαι στην Αθήνα και περνάω μια βόλτα από την παλιά δουλειά.
      — Πώς είναι ο Βόλος; ρωτάει το αφεντικό.
      — Καλός, αλλά επικίνδυνος...
      — Μα τι επικίνδυνο έχει ο Βόλος;
      — Να παχύνεις!
      — Κι εγώ αν έκανα 20 λεπτά με τα πόδια σπίτι-δουλειά, κάθε μεσημέρι στα τσίπουρα θα ήμουν.

      Έκανε (και κάνει ακόμα) κάθε μέρα Νέα Ερυθραία - Δάφνη... Στον χρόνο αυτό, εγώ έχω φτάσει στα Τρίκαλα. Η μεγαλύτερη απόσταση που έχω σε καθημερινές μετακινήσεις είναι η προπόνηση της κόρης, κυριολεκτικά στην άκρη της πόλης. Είναι 6 λεπτά με το αυτοκίνητο.

      posted in Αντίλογος
      T
      tgd
    • RE: Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές)

      Κι εγώ πέρασα παλιά έναν υπέροχο δεκαπενταύγουστο στο Καρπενήσι. Δροσιά, καθαρός αέρας, και μπανάκι στην άδεια πισίνα.

      posted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
      T
      tgd
    • RE: Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου

      Εγώ χρησιμοποίησα την Spot Mechanics. Είμαι στον Βόλο, τηλεφώνησα, έστειλαν τον μηχανικό, το έλεγξαν στον μαντρά, την επόμενη μέρα είχα την αναλυτική έκθεση τι ήταν καλό και τι να προσέξω. Μετά κατέβηκα στην Αθήνα του έριξα κι εγώ μια ματιά και το πήρα.

      Εναλλακτικά κλείνεις ραντεβού με τον πωλητή να στο πάει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Καλύτερα σε κάποιον που δεν ξέρει ο πωλητής 8-) Το κόστος (ανάλογα με την μάρκα) μπορεί και να είναι μικρότερο από την Spot Mechanics.

      Φυσικά οι πωλητές δεν περιμένουν. Το πρώτο βήμα όμως είναι να δεχτούν να σου φέρουν το αυτοκίνητο σε εξουσιοδοτημένο ή να τους πάει επίσκεψη η μηχανικός. Αν δεν δεχτούν τον έλεγχο, δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσεις.

      ΥΓ Spot Mechanics είναι η εταιρία που κάνεις τους επιτόπιους ελέγχους. Αν βρουν ένα αμάξι πολύ καλό, μπορεί να αναλάβουν να το πουλήσουν αυτοί και τότε λέγονται Spot-a-Wheel. Παρεπιπτώντως, όταν έψαχνα το καλοκαίρι, είδα 3 αυτοκίνητα στην Spot-a-Wheel και τα τρία ήταν κουκλιά. Οι τιμές ήταν στο άνω όριο για τα αυτοκίνητα αυτά, αλλά σου δίνουν και εγγύηση (η οποία στα τριετίας είναι πολύ καλή).

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tgd
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @vagkirk said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Όλοι οι υπόλοιποι χαράτσι 500-1000 ευρώ ετησίως και τιμή καυσίμου στην αντλία +50% της βενζινούλας , γκώσαμε στην καπνίλα και στον καρκίνο απο την αποφράδα εκείνη ημέρα που απελευθερώθηκε η χρήση τους στην χώρα μας.

      Κάτοχος ντήζελ. ΟΚ, να γίνει. Αμέσως μόλις απαγορευτεί η χρήση στερεών καυσίμων μέσα στους οικισμούς. Γιατί εγώ δεν μπορώ να αναπνεύσω τον χειμώνα από την κάπνα από τα τζάκια, δεν νομίζω ότι το Euro 6 ντήζελ μου βγάζει τέτοιο ντουμάνι σε όλη του τη ζωή.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]

      Όταν πρωτοφτιάχτηκαν όλες αυτές οι μεγάλες σύραγγες στην Ελλάδα ξεκίνησα να είμαι πάρα πολύ τυπικός με το όριο. 80 έλεγε η πινακίδα, 80 πήγαινα κι εγώ.
      Μέχρι που μια μέρα, έρχεται νταλίκα με 90 και αρχίζει να με προσπερνά μέσα στο μεγάλο τούνελ στα Καμένα Βούρλα. Ε, λέω, δεν θα σκοτωθούμε κιόλας! Από τότε πάω στα τούνελ με 100. Φυσικά τα μισά ΙΧ με περνάνε αέρα, αλλά τουλάχιστον δεν έχω να ασχολούμαι και με φορτηγά στην αριστερή.
      Μέχρι που προχθές στο ίδιο τούνελ που πήγαινα δεξιά με 100, αρχίζει να με προσπερνά ΚΤΕΛ με 110...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      Το ρεύμα δεν φορολογείται. Και έχει ΦΠΑ 6%.
      Τα ορυκτά καύσιμα έχουν ΦΠΑ 24% και ειδικό φόρο κατανάλωσης ο οποίος επιβλήθηκε τα πρώτα μνημονιακά χρόνια και επιβαρύνει με 70 λεπτά κάθε λίτρο βενζίνης.
      Φόρο στα δίλιτρα (σε όλα τα δίλιτρα) έχουμε εδώ και δεκαετίες. Ονομάζεται "πολυτελούς διαβίωσης" και μου κοστίζει 440 ευρώ τον χρόνο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Έτσι ήταν στον προ-προηγούμενο ΚΟΚ και το άλλαξαν.

      Το πόσο στραβό ήταν που το άλλαξαν το δείχνει το ότι 90% των εισόδων στις πλατείες έχουν STOP. Βασικά στη Θεσσαλία δεν έχω πετύχει καμιά που να μην έχει STOP. Μόνο στην Αθήνα στην Ηλιούπολη/Αργυρούπολη δεν έχουν STOP και με μπερδεύουν συνέχεια. Είναι απολύτως λογικό ότι πρέπει να βγει κάποιος από την πλατεία για να μπει ο επόμενος!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: Για τα παλιά μέλη του Forum,που σταμάτησαν να γράφουν

      Εγώ βρήκα πάντως την ευκαιρία από εδώ να δω τα παλιότερα ποστ μου στο φόρουμ και να θυμηθώ. Βέβαια υπήρχαν κι ακόμα παλιότερα, αλλά τα έφαγε η μαύρη τρύπα σε μια αναβάθμιση του σέρβερ... Και παρότι όσα βρίσκει τα θυμάμαι, βγάζει κάποια ως "Former Member".

      Χαίρομαι που επέστρεψα όταν αναζωπυρώθηκε το ενδιαφέρον μου για τους τέσσερεις τροχούς (όχι απαραίτητα τους 4Τ), αλλά θυμάμαι τις εκδρομές παλιά και καταλαβαίνω πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα αυτές τις δεκαετίες.

      posted in Αντίλογος
      T
      tgd

    Latest posts made by tgd

    • RE: Σιδηρόδρομος - ΟΣΕ

      Τι ενισχύει; Τα δύο δρομολόγια την ημέρα;

      posted in Αντίλογος
      T
      tgd
    • RE: Nio firefly 23500e στην Νορβηγία,29000€ στην Ολλανδία,31900€ στην Ελλάδα. Γιατί;

      Οι τιμές είναι πριν ή μετά την επιδότηση;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @nikonino said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Δεν ισχύει αυτό που ακούω από πολλούς να λένε ότι έχει προτεραιότητα αυτός που μπαίνει στον κυκλικό κόμβο. Επειδή τον έχεις από δεξιά έχει προτεραιότητα όχι επειδή μπαίνει.

      Και αυτό έπρεπε να αλλάξει. Όταν πήρα εγώ δίπλωμα, είχε προτεραιότητα αυτός που κινούνταν πάνω στον κόμβο. Και είναι λογικό, αν δεν βγει κάποιος δεν μπορείς να μπεις! Αυτό ισχύει στις περισσότερες χώρες. Καταργήθηκε για απλοποίηση του ΚΟΚ όταν οι κυκλικοί κόμβοι στην Ελλάδα μετριούνταν στα δάχτυλα. Τώρα θα έπρεπε να καναγυρίσουμε στην παλιά ρύθμιση.

      Ελπίζω ότι θα τοποθετηθούν STOP/AnapodaTrigvna παντού για να μην υπάρχει θέμα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Αν έπεφτε το πρόστιμο κάθε φορά που κλείδωνε το αυτοκίνητο σε θέση αναπήρων θα το μάθαινε.
      Ο μόνος λόγος που δεν σέβεται κάποιος τον ΚΟΚ στην Ελλάδα είναι ότι είναι απίθανο να το πιάσουν.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @terryp117 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Το θέμα όμως σήμερα είναι άλλο, τελικά ποιος κλείνει τους δρόμους, διότι οι αγρότες πλέον ΑΝΟΙΚΤΑ τα ρίχνουν στην αστυνομία, η οποία επικαλείται λόγους ασφαλείας κ.λπ....κ.λπ.... , οι οποίοι φυσικά δεν υφίστανται σε άλλες περιπτώσεις π.χ., όταν συντηρείται ένα κομμάτι της Εθνικής και κλείνουν για πολλά χλμ. όλα τα ρεύματα εκτός από ένα, ο Αλιάκμονας ήταν κλειστός για 1-2 χρόνια , τότε μας έστελναν από παράδρομους ή περνούσαμε σημειωτόν από εκεί..??

      Άλλο κίνηση με πλαστικό διαχωριστικό στη μέση και μπαριέρες δεξιά και αριστερά και άλλο δίπλα στα τρακτέρ. Και στον Αλιάκμονα είχαν κλήσει το μισό πλάτος της γέφυρας, αλλά δεν είχαν μηχανήματα κολλητά στη ροή των οχημάτων.

      Όμως είναι σαφές ότι η διαχείριση της κατάστασης δεν είναι βέλτιστη. Χθες στο πεντάωρο ταξίδι μου (ανισόπεδη Μεταμόρφωσης - Βόλος) είδα νταλίκα να σφηνώνει μέσα σε χωριό και καραμπόλα στο επαρχιακό δίκτυο. Δεν υπήρχαν ακριβείς οδηγίες στις ειδήσεις ή στο ίντερνετ, η σήμανση των παρακάμψεων ήταν ελλειπής και επιπλέον δεν ήταν σταθερή. Από άλλο δρόμο κατέβηκα στην Αθήνα, από άλλο επέστρεψα, αλλά όπως γυρνούσα συναντούσα αυτοκίνητα στην αντίθετη ροή, ενώ όταν κατέβαινα δεν συναντούσα αυτοκίνητα να ανεβαινουν!

      Θα μπορούσε να μονοδρομηθεί ο παράδρομος εκατέρωθεν την εθνικής ας πούμε και να γίνεται η κίνηση με περισσότερη ασφάλεια. Ενώ τώρα ήταν και τα δύο ρεύματα με διπλή κίνηση με μεγάλα οχήματα που περνούσαν τσίμα-τσίμα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...

      @xenos said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:

      Μου κάνει εντύπωση με όσα έχουν γίνει τον τελευταίο καιρό, οι πολλοί εδώ μέσα, να είναι εναντίον των αγροτών και υπέρ της κυβέρνησης.

      Ξέρεις κανέναν στην Ελλάδα να είναι υπέρ της κυβέρνησης, έτσι όπως τα έκανε;
      Αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούμε να αποδεχόμαστε το κλείσιμο τον δρόμων. Όπως και το ότι η εισαγγελεία κινήθηκε άμεσα για τα "διαφυγόντα κέρδη των εταιριών" άλλα όχι για την "παρακώλυση συγκοινωνιών".

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: Όρια στη ρύπανση από τα αυτοκίνητα ζητά η ΕΕ

      Το άρθρο δεν λέει τίποτα...

      τις μετακινήσεις να γίνονται συχνότερες

      Γιατί δεν επιβάλλεται η τηλεργασία; Να δεις πώς θα μειωθούν οι μετακινήσεις. Μετά από το μάλλον πετυχημένο πείραμα της καραντίνας, οι εταιρίες άλλαξαν στάση και απαιτούν την παρουσία των εργαζομένων.

      και την εξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα να εξακολουθεί να είναι έντονη
      επιχειρεί να επιβάλει αυστηρότερους κανόνες μέσω δεσμευτικών προτύπων για τις εκπομπές CO₂ των νέων αυτοκινήτων

      Ναι, αλλά τότε γιατί φρενάρε την ηλεκτροδότηση του στόλου;

      οι εκπομπές από τα αυτοκίνητα να μειώνονται με βραδύτερους ρυθμούς

      Γιατί μέσα στο ρευστό οικονομικό τοπίο και την αβεβαιότητα (όχι μόνο γενικά, αλλά και ειδικά τις παλινωδίες στην αγορά αυτοκινήτου) ποιος θα ρίξει λεφτά να αλλάξει αυτοκίνητο;

      από ό,τι απαιτούν οι περιβαλλοντικοί στόχοι

      Οι στόχοι που πρακτικά έθεσε η ΕΕ και ο υπόλοιπος κόσμος τους έχει γραμμένους. Οι αποικιοκράτες ευρωπαίοι φταίνε γι' αυτό και πρέπει να φτιάξουν το κλίμα μόνοι τους;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      τι εχω διαβασει, ειναι αρκετα επιπονη η επεξεργασια τους διοτι επιβαρυνει αρκετα το περιβαλλον

      However, around 70% of rare earths mining, and 90% of refining, happens in China, as a result of years of support from the Chinese government.
      Γιατί ποιος ασχολείται με το περιβάλλον στην Κίνα. Είναι ακόμα μια χώρα "αναπτυσσόμενη" και εξαιρείται από τους κανονισμούς.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: ΚΛΟΠΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

      Πριν πολλά χρόνια στην νότιο Ιταλία μου είπε ένα γνωστός ότι μπήκε στο αυτοκίνητο το πρωί και δεν έπαιρνε μπροστά.
      Ανοίγει το καπώ να δει τι συμβαίνει και έλειπε όλη η μηχανή...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: Renault 5 E-Tech

      @vagkirk said in Renault 5 E-Tech:

      Αφήστε αυτά τα posh αμαξάκια του μάρκετινγκ, όλοι στην Ελλάδα περιμένουν με κομμένη ανάσα τις τιμές του νέου Clio με υγραέριο.
      Όποιος θέλει τέτοιο μικρό ηλεκτρικό που να αξίζει παίρνει το Dolphin ή αν είναι πατριώτης περιμένει το νέο VW id Polo που θα μετράει πολύ σαν όνομα και θα ξεχωρίζει από τον σωρό.

      Εγώ περιμένω να δω το "4".

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tgd
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr