Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 2
    • Followers 1
    • Topics 0
    • Posts 1464
    • Best 457
    • Groups 0

    tgd

    @tgd

    Please enter occupation - Please enter your interests

    780
    Reputation
    56
    Profile views
    1464
    Posts
    1
    Followers
    2
    Following
    Joined Last Online

    tgd Unfollow Follow

    Best posts made by tgd

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εαν δεν υπάρχουν μεγάλα πρόστιμα ο Έλληνας δεν γίνεται άνθρωπος...μόνο με φοβέρα. Στο εξωτερικό γιατί είμαστε Παναγίες???

      Όχι γιατί το πρόστιμο είναι μεγάλο, αλλά γιατί το πρόστιμο είναι σίγουρο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: AN ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟ 2005 Ή ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ!!!

      Τό 'χω ξαναγράψει; Ίσως, δεν θυμάμαι.

      Έφυγα από την Αθήνα το 2004 και μετακόμισα στον Βόλο. Έψαχνα πολύ καιρό να βρω δουλειά στην επαρχία. Ο πατέρας μου όταν ήμουν στο Γυμνάσιο είχε βρει μια καλή δουλειά στην Κρήτη, και δεν έφυγε από την Αθήνα γιατί πίστευε ότι θα ήταν κακό για το δικό μου μέλλον. Παρότι τον παρακάλαγα να φύγουμε από την Αθήνα. Σπόυδασα τελικά στην Πάτρα, και ποτέ δεν χώνεψα τις αποστάσεις της Αθήνας.

      Το καλοκαίρι του 2004, είμαι στην Αθήνα και περνάω μια βόλτα από την παλιά δουλειά.
      — Πώς είναι ο Βόλος; ρωτάει το αφεντικό.
      — Καλός, αλλά επικίνδυνος...
      — Μα τι επικίνδυνο έχει ο Βόλος;
      — Να παχύνεις!
      — Κι εγώ αν έκανα 20 λεπτά με τα πόδια σπίτι-δουλειά, κάθε μεσημέρι στα τσίπουρα θα ήμουν.

      Έκανε (και κάνει ακόμα) κάθε μέρα Νέα Ερυθραία - Δάφνη... Στον χρόνο αυτό, εγώ έχω φτάσει στα Τρίκαλα. Η μεγαλύτερη απόσταση που έχω σε καθημερινές μετακινήσεις είναι η προπόνηση της κόρης, κυριολεκτικά στην άκρη της πόλης. Είναι 6 λεπτά με το αυτοκίνητο.

      posted in Αντίλογος
      T
      tgd
    • RE: Tρόποι ελέγχου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου

      Εγώ χρησιμοποίησα την Spot Mechanics. Είμαι στον Βόλο, τηλεφώνησα, έστειλαν τον μηχανικό, το έλεγξαν στον μαντρά, την επόμενη μέρα είχα την αναλυτική έκθεση τι ήταν καλό και τι να προσέξω. Μετά κατέβηκα στην Αθήνα του έριξα κι εγώ μια ματιά και το πήρα.

      Εναλλακτικά κλείνεις ραντεβού με τον πωλητή να στο πάει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Καλύτερα σε κάποιον που δεν ξέρει ο πωλητής 8-) Το κόστος (ανάλογα με την μάρκα) μπορεί και να είναι μικρότερο από την Spot Mechanics.

      Φυσικά οι πωλητές δεν περιμένουν. Το πρώτο βήμα όμως είναι να δεχτούν να σου φέρουν το αυτοκίνητο σε εξουσιοδοτημένο ή να τους πάει επίσκεψη η μηχανικός. Αν δεν δεχτούν τον έλεγχο, δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσεις.

      ΥΓ Spot Mechanics είναι η εταιρία που κάνεις τους επιτόπιους ελέγχους. Αν βρουν ένα αμάξι πολύ καλό, μπορεί να αναλάβουν να το πουλήσουν αυτοί και τότε λέγονται Spot-a-Wheel. Παρεπιπτώντως, όταν έψαχνα το καλοκαίρι, είδα 3 αυτοκίνητα στην Spot-a-Wheel και τα τρία ήταν κουκλιά. Οι τιμές ήταν στο άνω όριο για τα αυτοκίνητα αυτά, αλλά σου δίνουν και εγγύηση (η οποία στα τριετίας είναι πολύ καλή).

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tgd
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @vagkirk said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Όλοι οι υπόλοιποι χαράτσι 500-1000 ευρώ ετησίως και τιμή καυσίμου στην αντλία +50% της βενζινούλας , γκώσαμε στην καπνίλα και στον καρκίνο απο την αποφράδα εκείνη ημέρα που απελευθερώθηκε η χρήση τους στην χώρα μας.

      Κάτοχος ντήζελ. ΟΚ, να γίνει. Αμέσως μόλις απαγορευτεί η χρήση στερεών καυσίμων μέσα στους οικισμούς. Γιατί εγώ δεν μπορώ να αναπνεύσω τον χειμώνα από την κάπνα από τα τζάκια, δεν νομίζω ότι το Euro 6 ντήζελ μου βγάζει τέτοιο ντουμάνι σε όλη του τη ζωή.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]

      Όταν πρωτοφτιάχτηκαν όλες αυτές οι μεγάλες σύραγγες στην Ελλάδα ξεκίνησα να είμαι πάρα πολύ τυπικός με το όριο. 80 έλεγε η πινακίδα, 80 πήγαινα κι εγώ.
      Μέχρι που μια μέρα, έρχεται νταλίκα με 90 και αρχίζει να με προσπερνά μέσα στο μεγάλο τούνελ στα Καμένα Βούρλα. Ε, λέω, δεν θα σκοτωθούμε κιόλας! Από τότε πάω στα τούνελ με 100. Φυσικά τα μισά ΙΧ με περνάνε αέρα, αλλά τουλάχιστον δεν έχω να ασχολούμαι και με φορτηγά στην αριστερή.
      Μέχρι που προχθές στο ίδιο τούνελ που πήγαινα δεξιά με 100, αρχίζει να με προσπερνά ΚΤΕΛ με 110...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      Το ρεύμα δεν φορολογείται. Και έχει ΦΠΑ 6%.
      Τα ορυκτά καύσιμα έχουν ΦΠΑ 24% και ειδικό φόρο κατανάλωσης ο οποίος επιβλήθηκε τα πρώτα μνημονιακά χρόνια και επιβαρύνει με 70 λεπτά κάθε λίτρο βενζίνης.
      Φόρο στα δίλιτρα (σε όλα τα δίλιτρα) έχουμε εδώ και δεκαετίες. Ονομάζεται "πολυτελούς διαβίωσης" και μου κοστίζει 440 ευρώ τον χρόνο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Έτσι ήταν στον προ-προηγούμενο ΚΟΚ και το άλλαξαν.

      Το πόσο στραβό ήταν που το άλλαξαν το δείχνει το ότι 90% των εισόδων στις πλατείες έχουν STOP. Βασικά στη Θεσσαλία δεν έχω πετύχει καμιά που να μην έχει STOP. Μόνο στην Αθήνα στην Ηλιούπολη/Αργυρούπολη δεν έχουν STOP και με μπερδεύουν συνέχεια. Είναι απολύτως λογικό ότι πρέπει να βγει κάποιος από την πλατεία για να μπει ο επόμενος!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: Για τα παλιά μέλη του Forum,που σταμάτησαν να γράφουν

      Εγώ βρήκα πάντως την ευκαιρία από εδώ να δω τα παλιότερα ποστ μου στο φόρουμ και να θυμηθώ. Βέβαια υπήρχαν κι ακόμα παλιότερα, αλλά τα έφαγε η μαύρη τρύπα σε μια αναβάθμιση του σέρβερ... Και παρότι όσα βρίσκει τα θυμάμαι, βγάζει κάποια ως "Former Member".

      Χαίρομαι που επέστρεψα όταν αναζωπυρώθηκε το ενδιαφέρον μου για τους τέσσερεις τροχούς (όχι απαραίτητα τους 4Τ), αλλά θυμάμαι τις εκδρομές παλιά και καταλαβαίνω πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα αυτές τις δεκαετίες.

      posted in Αντίλογος
      T
      tgd
    • RE: BMW FORUM

      Ευτυχως που κανένας δεν αγοράζει 7αρα σε άσπρο. Τι "μουστάκια" είναι αυτά, σαν γερμανός του 19ου αι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tgd
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @tkin73 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      γυναικα παω για φορτιση σημερα μην με περιμενεις θα φαω εξω....

      Μα δεν πρέπει να πας για φόρτιση. Πας σπίτι, φορτίζεις. Πας στη δουλειά φορτίζεις. Πας στο σουπερμέρκετ, φορτίζεις. Η ιδέα είναι ότι σε κάθε πιθανή θέση στάθμευσης μέσα στην ημέρα θα μπορείς να βάζεις και λίγο ρεύμα. Ίσως να φαίνεται ουτοπικό τώρα, αλλά είναι κάτι εύκολα υλοποιήσημο. Δεν θέλει καν ταχυφορτιστές, απλά έναν μικρό σε κάθε δεύτερο στύλο της ΔΕΗ.
      Οι ταχυφορτιστές χρειάζονται για τα μεγάλα ταξίδια, στις εθνικές οδούς, που θες να πάρεις πολύ ρεύμα σε λίγη ώρα -κι ας κοστίζει ακριβότερα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd

    Latest posts made by tgd

    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      Κάθε άλλο. Η εργονομία έχει χαλάσει πάρα πολύ, και είναι το σημαντικότερο πρόβλημα. Πόσα ατυχήματα γίνονται καθώς ο οδηγός ψάχνει να βρει τι να πατήσει;
      Πρόβλημα είναι και η αύξηση του μεγέθους, χωρίς να βελτιώνεται απαραίτητα η άνεση των επιβατών. Άσε που δεν χωράνε πια στα στενά λόγω πλάτους.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Ήμουν στην Ουγγαρία προχθές. Τραγική κατάσταση, όλος ο δρόμος από τη Βουδαπέστη ως την Αυστρία είναι με έργα, και είδα ότι ετοιμάζονται να ξεκινήσουν και προς την άλλη μεριά.

      Σε κάποιο σημείο των έργων η παράκαμψη χώριζε το ρεύμα στα δύο. Η δεξιά λωρίδα έμπαινε στην αρστερή του ίδιου ρεύματος και η αριστερή στην αριστερή του απέναντι ρεύματος. Ακριβώς εκεί ο τροχαίος έκοβε κλήση σε έναν ουκρανό.

      Μπροστά από μένα ξεφόρτωτη νταλίκα, Μπαίνει στα αριστερά. Από πίσω κι εγώ. Μόλις τελειώνει η παράκαμψη βλέπω πίσω μου το περιπολικό. Με περνάει κάνει μια σφήνα τρεις λωρίδες δεξιά και σταματά τον φορτηγατζή που τόλμησε να πάρει την αριστερή λωρίδα.

      Κι εμείς συζητάμε για το αν θα βάλουμε κάμερες στα φανάρια για να ελέγχεται το κόκκινο...

      Α, και μην ακούτε για τους γερμανούς. Φρέναρα στο κίτρινο φανάρι, κι έβγαιναν στην λωρίδα για αριστερά, με προσπέρναγαν και πέρναγαν με "βαθύ πορτοκαλί". Κάτι έμαθαν από τις διακοπές στην Ελλάδα!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: Απορίες για κλειδί

      Είναι ο συναγερμός σε χωριστό τηλεχειριστήριο ή με το ίδιο;
      Εμένα μου φαίνεται ότι δεν ακολουθούν τα δύο τηλεχειριστήρια το μοτίβο του "κυλιόμενου κωδικού" του συναγερμού. Μήπως όταν βγάζεις τις μπαταρίες γίνονται reset και επανέρχονται στο σωστό μοτίβο;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tgd
    • RE: Κατανάλωση!

      BMW 220d Gran Tourer xDrive.

      Βόλος - Αμβούργο - Βόλος
      4901 χιλιόμετρα
      58:10 χρόνος οδήγησης
      86,7 km/h μέση ταχύτητα
      6,2 lt/100km κατανάλωση

      Η οποία ανέβηκε στο 6,4 μετά την Άουτομπαν, αλλά ξαναέπεσε εκτός Γερμανίας.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Το μάζντα συνοδεύεται από εξοντωτικούς φόρους, το τέζλα από προκλητικές ατέλειες.

      Το Tesla όμως -παρά τα στραβά του- είναι το value for money. Γι' αυτό γέμισε ο κόσμος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Αν πχ το πολυαναμενόμενο νέο μικρό ηλεκτρικό της VW (το Golf των ηλεκτρικών δηλαδή που θα γράψει ιστορία) που λένε πως θα έρθει με τιμή κάτω των 25κ άρα στα 22κ περίπου μετά την επιδότηση είναι ένα πραγματικά καλό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με κορυφαίες μπαταρίες, δύναμη και οδηγική συμπεριφορά, 300-500 ευρώ το χρόνο επιπλέον για κάποια features όταν τα χρειαζόμαστε θα μπορούσε να είναι μια αποδεκτή επιλογή.

      Ούτε μια στο εκατομμύριο. 19 χιλιάρικα πουλήθηκαν τα τελευταία ηλεκτρικά eUp όταν καταργήθηκε (για δεύτερη φορά) το μοντέλο. Άρα eUp/Citigo/Mii θα είναι το καινούργιο σε αυτά τα λεφτά, όχι Golf. Το Golf πρακτικά είναι το iD3.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @tgd said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      @fanis75 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      ΥΓ: Τελικά κατά 99% θα παρετε όποιος αρέσει στην κυρά - σαν εμφάνιση.

      Εγώ πήγα και πήρα το οικογενειακό αμάξι που μου άρεσε περισσότερο και 6 χρόνια πρακτικά αρνείται να το οδηγήσει!

      Τελικά αναγκάστηκε και το οδήγησε σοβαρά. Κάναμε ένα οδικό ταξίδι στην Ευρώπη, οπότε τη μια μέρα διέσχισε τη Σερβία. Και την άλλη πήγε και Λειψία-Αμβούργο στην άουτομπαν χωρίς καν να είμαι μέσα στο αυτοκίνητο!
      Επιτέλους το Gran Tourer βρέθηκε στο στοιχείο του... 5500km σε δυο βδομάδες. Κανονικά θέλω έξι μήνες για να τα "γράψω".

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tgd
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @fanis75 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      ΥΓ: Τελικά κατά 99% θα παρετε όποιος αρέσει στην κυρά - σαν εμφάνιση.

      Εγώ πήγα και πήρα το οικογενειακό αμάξι που μου άρεσε περισσότερο και 6 χρόνια πρακτικά αρνείται να το οδηγήσει!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tgd
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @lap said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Μέχρι να γινει διακεκομμένη γραμμή ώστε να γνωρίζει ο καθένας ότι εδώ στρίβουν, απλά αν σε πιάσουν δεν ζητάς και τα ρέστα. Έκανες μ@@@@κια και τελειώνει η υπόθεση

      Ζητάς τα ρέστα. Ας πούμε στο Πήλιο όλες οι διακεκομμένες γραμμές έγιναν συνεχείς τα τελευταία χρόνια. Θεωρητικά κανένας δεν επιτρέπεται να στρίψει στο χωράφι του!
      Εδώ μέσα στον Βόλο ξανάβαψαν τις διαγραμμίσεις και έσβησαν όλες τις λωρίδες για αριστερά στροφή στα φανάρια!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      αλλα επίσης γράφει οτι είναι 230 άλογα μάλλον με πρόγραμμα γιατί αυτά εχουν κανονικά 190.

      Ο δίλιτρος ντήζελ της BMW κυκλοφορεί σε παραλλαγές από 150 ως 250 ίππους.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tgd
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr