@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εαν δεν υπάρχουν μεγάλα πρόστιμα ο Έλληνας δεν γίνεται άνθρωπος...μόνο με φοβέρα. Στο εξωτερικό γιατί είμαστε Παναγίες???
Όχι γιατί το πρόστιμο είναι μεγάλο, αλλά γιατί το πρόστιμο είναι σίγουρο.
Please enter occupation - Please enter your interests
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εαν δεν υπάρχουν μεγάλα πρόστιμα ο Έλληνας δεν γίνεται άνθρωπος...μόνο με φοβέρα. Στο εξωτερικό γιατί είμαστε Παναγίες???
Όχι γιατί το πρόστιμο είναι μεγάλο, αλλά γιατί το πρόστιμο είναι σίγουρο.
Τό 'χω ξαναγράψει; Ίσως, δεν θυμάμαι.
Έφυγα από την Αθήνα το 2004 και μετακόμισα στον Βόλο. Έψαχνα πολύ καιρό να βρω δουλειά στην επαρχία. Ο πατέρας μου όταν ήμουν στο Γυμνάσιο είχε βρει μια καλή δουλειά στην Κρήτη, και δεν έφυγε από την Αθήνα γιατί πίστευε ότι θα ήταν κακό για το δικό μου μέλλον. Παρότι τον παρακάλαγα να φύγουμε από την Αθήνα. Σπόυδασα τελικά στην Πάτρα, και ποτέ δεν χώνεψα τις αποστάσεις της Αθήνας.
Το καλοκαίρι του 2004, είμαι στην Αθήνα και περνάω μια βόλτα από την παλιά δουλειά.
— Πώς είναι ο Βόλος; ρωτάει το αφεντικό.
— Καλός, αλλά επικίνδυνος...
— Μα τι επικίνδυνο έχει ο Βόλος;
— Να παχύνεις!
— Κι εγώ αν έκανα 20 λεπτά με τα πόδια σπίτι-δουλειά, κάθε μεσημέρι στα τσίπουρα θα ήμουν.
Έκανε (και κάνει ακόμα) κάθε μέρα Νέα Ερυθραία - Δάφνη... Στον χρόνο αυτό, εγώ έχω φτάσει στα Τρίκαλα. Η μεγαλύτερη απόσταση που έχω σε καθημερινές μετακινήσεις είναι η προπόνηση της κόρης, κυριολεκτικά στην άκρη της πόλης. Είναι 6 λεπτά με το αυτοκίνητο.
@vagkirk said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όλοι οι υπόλοιποι χαράτσι 500-1000 ευρώ ετησίως και τιμή καυσίμου στην αντλία +50% της βενζινούλας , γκώσαμε στην καπνίλα και στον καρκίνο απο την αποφράδα εκείνη ημέρα που απελευθερώθηκε η χρήση τους στην χώρα μας.
Κάτοχος ντήζελ. ΟΚ, να γίνει. Αμέσως μόλις απαγορευτεί η χρήση στερεών καυσίμων μέσα στους οικισμούς. Γιατί εγώ δεν μπορώ να αναπνεύσω τον χειμώνα από την κάπνα από τα τζάκια, δεν νομίζω ότι το Euro 6 ντήζελ μου βγάζει τέτοιο ντουμάνι σε όλη του τη ζωή.
Όταν πρωτοφτιάχτηκαν όλες αυτές οι μεγάλες σύραγγες στην Ελλάδα ξεκίνησα να είμαι πάρα πολύ τυπικός με το όριο. 80 έλεγε η πινακίδα, 80 πήγαινα κι εγώ.
Μέχρι που μια μέρα, έρχεται νταλίκα με 90 και αρχίζει να με προσπερνά μέσα στο μεγάλο τούνελ στα Καμένα Βούρλα. Ε, λέω, δεν θα σκοτωθούμε κιόλας! Από τότε πάω στα τούνελ με 100. Φυσικά τα μισά ΙΧ με περνάνε αέρα, αλλά τουλάχιστον δεν έχω να ασχολούμαι και με φορτηγά στην αριστερή.
Μέχρι που προχθές στο ίδιο τούνελ που πήγαινα δεξιά με 100, αρχίζει να με προσπερνά ΚΤΕΛ με 110...
Το ρεύμα δεν φορολογείται. Και έχει ΦΠΑ 6%.
Τα ορυκτά καύσιμα έχουν ΦΠΑ 24% και ειδικό φόρο κατανάλωσης ο οποίος επιβλήθηκε τα πρώτα μνημονιακά χρόνια και επιβαρύνει με 70 λεπτά κάθε λίτρο βενζίνης.
Φόρο στα δίλιτρα (σε όλα τα δίλιτρα) έχουμε εδώ και δεκαετίες. Ονομάζεται "πολυτελούς διαβίωσης" και μου κοστίζει 440 ευρώ τον χρόνο.
Έτσι ήταν στον προ-προηγούμενο ΚΟΚ και το άλλαξαν.
Το πόσο στραβό ήταν που το άλλαξαν το δείχνει το ότι 90% των εισόδων στις πλατείες έχουν STOP. Βασικά στη Θεσσαλία δεν έχω πετύχει καμιά που να μην έχει STOP. Μόνο στην Αθήνα στην Ηλιούπολη/Αργυρούπολη δεν έχουν STOP και με μπερδεύουν συνέχεια. Είναι απολύτως λογικό ότι πρέπει να βγει κάποιος από την πλατεία για να μπει ο επόμενος!
Εγώ βρήκα πάντως την ευκαιρία από εδώ να δω τα παλιότερα ποστ μου στο φόρουμ και να θυμηθώ. Βέβαια υπήρχαν κι ακόμα παλιότερα, αλλά τα έφαγε η μαύρη τρύπα σε μια αναβάθμιση του σέρβερ... Και παρότι όσα βρίσκει τα θυμάμαι, βγάζει κάποια ως "Former Member".
Χαίρομαι που επέστρεψα όταν αναζωπυρώθηκε το ενδιαφέρον μου για τους τέσσερεις τροχούς (όχι απαραίτητα τους 4Τ), αλλά θυμάμαι τις εκδρομές παλιά και καταλαβαίνω πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα αυτές τις δεκαετίες.
Ευτυχως που κανένας δεν αγοράζει 7αρα σε άσπρο. Τι "μουστάκια" είναι αυτά, σαν γερμανός του 19ου αι.
@tkin73 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
γυναικα παω για φορτιση σημερα μην με περιμενεις θα φαω εξω....
Μα δεν πρέπει να πας για φόρτιση. Πας σπίτι, φορτίζεις. Πας στη δουλειά φορτίζεις. Πας στο σουπερμέρκετ, φορτίζεις. Η ιδέα είναι ότι σε κάθε πιθανή θέση στάθμευσης μέσα στην ημέρα θα μπορείς να βάζεις και λίγο ρεύμα. Ίσως να φαίνεται ουτοπικό τώρα, αλλά είναι κάτι εύκολα υλοποιήσημο. Δεν θέλει καν ταχυφορτιστές, απλά έναν μικρό σε κάθε δεύτερο στύλο της ΔΕΗ.
Οι ταχυφορτιστές χρειάζονται για τα μεγάλα ταξίδια, στις εθνικές οδούς, που θες να πάρεις πολύ ρεύμα σε λίγη ώρα -κι ας κοστίζει ακριβότερα.
@nascar1 said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Από το 2030 θα απαγορεύεται η χρήση καυστήρα πετρελαίου. Το τι έχει να γίνει στις πολυκατοικίες δεν λέγεται!!!
Νομίζω η τοποθέτηση, όχι η χρήση. Μακάρι να απαγορευτεί η χρήση τζακιών στις πόλεις, χθες πάλι δεν μπορούσες να αναπνεύσεις έξω.
Άμα πας, τράβηξε μου μερικές φωτογραφίες με την τοιχογραφία με τον ζωδιακό κύκλο σε παρακαλώ. Με λεπτομέρειες για το πώς είναι ζωγραφισμένα τα ζώδια.
Μήπως πέρασες και από τη Μονή Λυκακίου;
36.90048, 22.24814
@argyn said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Για όσους δεν το κατάλαβαν: Σε Αυτοκινητόδρομο η τροχαία σε συμπαιγνία με τον ΜΟΡΕΑ αλλάζουν προσωρινά τα όρια ταχύτητας ώστε να μεγιστοποιήσουν τις πιθανότητες βεβαίωσης παράβασης …
Και στην Αγγλία το κάνουν.
Αλλά θα είναι παιχνιδάκι να πάρει η τροχαία τα βίντεο από τις κάμερες μέσα στο τούνελ και να κόβει κουστουμάκι για όσους πηγαίνουν χωρίς φώτα.
Αν ήμουν στο έλεγχο θα είχα έτοιμη φράση για τις πινακίδες και θα την άναβα μόλις τους έβλεπα "που πας χωρίς φώτα;"
Και φαντάσου ότι στα τούνελ έχει κάμερες και συνεχή παρακολούθηση. Θα μπορούσαν να τους ΄στελναν την κλίση άμεσα.
@a-d-p said in Εξέλιξη τιμών μεταχειρισμένων οχημάτωνν:
πχ αυτό το έχω παρκάρει από 22 Φεβρουαρίου 2023. Γράφει τιμή αδιαπραγματευτη, αλλά το έχει μειώσει 1-2 χιλιάρικα από τότε.
https://www.car.gr/s/3jfypjac/
Και μια γνωστή έχει ένα τετρακίνητο BMW 530i της ίδιας εποχής και της το ζητάνε στο 1/5 της τιμής αυτής.
@eltonjohn said in ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...:
Φυσικά ο ιδιώτης.
Το δημόσιο δεν έχει ασχοληθεί με τη συντήρηση του δρόμου, εδώ και 25 χρόνια που άρχισαν να παραδίδονται τα πρώτα τμήματα.
Η ερώτηση είναι πολύ συγκεκριμένη.
Η εταιρία που ανέλαβε τη διαχείρηση της Εγνατίας υπέγραψε συμφωνία σύμφωνα με την οποία ο δρόμος πρέπει να της παραδοθεί επιδιορθωμένος.
Αυτό -κατ' εμέ- σημαίνει ότι το δημόσιο θα πληρώσει για την βαριά συντήρηση του δρόμου, και μετά η εταιρία θα αναλάβει τη διαχείρηση. Οπότε και το δημόσιο θα πληρώσει όλο το έργο και η εταιρία θα κρατήσει τα έσοδα. Μέχρι να ξαναχρειαστεί βαριά συντήρηση οπότε και θα την παρατήσει;
Παίρνεις το καράβι από Κίσσαμο για Καλαμάτα. Ίδια ώρα με τον Πειραιά είναι, αν και μπορείς να δεις τα Αντικύθηρα στην πορεία.
Μετά μπορείς να ανεβείς από τα δυτικά, να συνεχίσεις Ήπειρο, να γυρίσεις από την Εγνατία (το ρεύμα προς τα δυτικά λένε ότι θα κλείσει, όχι το προς τα ανατολικά). Και να κατέβεις από τα ανατολικά.
Πολύ σημαντική ερώτηση;
Αυτά τα κάνει ο ιδιώτης που ανέλαβε την εκμετάλλευση της Εγνατίας, ή τα κάνει το δημόσιο για να την παραδώσει για εκμετάλλευση;
Γιατί αν είναι το δεύτερο...
Κοίτα, αφού δεν πούλησε η Gran Tourer, έβγαλαν το ίδιο αμάξι σε fastback, κι απ' ότι φαίνεται πάει πολύ καλύτερα στις πωλήσεις!
https://www.carsized.com/en/cars/compare/bmw-2-2019-4-door-coupe-vs-bmw-2-2018-5-door-minivan-lwb/
Μπορείς να πάς στην πολεοδομία και να ζητήσεις άδεια για ανεμογεννήτρια εντός πόλης; Αμφιβάλλω. Κι όχι μόνο για τον θόρυβο.